Kétszer is elmenekült a szex elől

2017. július 31. 07:57 - csajokespasik

„Szerintem onnan lehet a legnagyobbat koppanni, ha lefekszik velem, majd akkor mondja meg, hogy amúgy barátja van” – a csaj két alkalommal is eljátssza, hogy felmegy a pasi lakására, hosszasan csókolózik vele, majd minden folytatás nélkül sietősen távozik. Levélírónk szerint egyes nők megkövetelik, hogy teljes erővel dolgozzanak értük, és majd, egy ismeretlen szabályrendszer alapján, döntenek egyszer.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Nem értem ezt a helyzetet!

Egy volt kolléganőmmel találkoztunk privátban, miután én attól a cégtől eljöttem, el is telt már azóta kettő év. Ő mondta, hogy találkozzunk, mert rég látott és milyen jó volna beszélgetni. Én 35 vagyok, ő 30. Elmentünk pár helyre, ittunk is keveset – azért említem meg, hogy keveset ivott, mert nem tajt részegen csinálta, amit csinált, ezért is nem értem – felviszem magamhoz, aztán 1 órán keresztül szenvedélyesen csókolózunk. Amikor elindul a kezem a lába közé, eltolja. Biztos megjött neki, vagy nem akarja, vagy ki tudja, miért, hagyom inkább. Mondom, hogy aludhat nálam. De nem, tiltakozik, majd haza is megy. Jól van, te tudod, mit akarsz.

Rá egy hétre hajszál pontosan ugyanez játszódik le. Ő hívott el találkozni. Feljön hozzám és újra jön az a szenvedélyes csókjelenet. A kezem újra elindul. Megint eltolja.

Miért nem hagyta a folytatást, és engem miért hagyott ott felhúzott állapotban kétszer is, hogy utána sürgősen taxit hívjon és elhúzzon?

Ez az egyik legrohadtabb női praktika, amivel találkoztam, csak nem értem a célját. Harmadszor már nem lesz ilyen, mert a küszöbön megmondom neki kerekperec, hogy vagy lesz szex, vagy be se jöjjön, máris hívhatja azt a taxiját, mert kétszer még lehet belőlem marhát csinálni, harmadszor már nem.

Több nő keres kedves, megbízható és hűséges férfit, mint amennyi ilyen itthon van. Én oda sorolom magam. Cserébe lehetne velem őszinte is. Elmondhatja, mi az akadály, mitől fél, nem 16 éves. Elmondhatná azt, amit eddig csak találgattam, mert gondoltam már mindenre (pl. pasija van, fél a szextől, groteszk kinövései vannak, amiket nem akar, hogy lássam, nincs kedve).

Úgy látszik, az őszinteség olyan dolog, amit egy nő mindig a másiktól vár el, rá az nem vonatkozik. Minek jött fel? Kétszer is megcsinálja, tehát nem engem próbálgat, mert akkor legalább haladnánk.

Szerintem onnan lehet a legnagyobbat koppanni, ha lefekszik velem, majd akkor mondja meg, hogy amúgy barátja van. Kérdezem, mert másképpen nem megy, de nem kapok választ. Ha mindent megtesz azért, hogy ne éljem bele magam, akkor jól csinálja. Csak összezavar, de ugye ezt a nők lesz*rják. Megkövetelik, hogy teljes erővel dolgozz érte, és majd egy ismeretlen szabályrendszer alapján döntenek egyszer. De ha valakivel 1 órán át smároltok, akkor az csak jelent valamit.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8712702747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása