Amikor a női büszkeség zátonyra fut

2009. szeptember 16. 07:19 - Panni CsP

Képzeld el, hogy van egy pasid, aki néha lefekszik egy másik nővel, aki utána felhív téged telefonon, és részletesen ecseteli neked, milyen jó is volt pároddal a szex…

 

2005 nem várt fordulatokat hozott az életembe. A május hónapot úgy zártuk akkori párommal, hogy kb. 3 hónapos szenvedés után kijelentette, hogy neki most elege van, nincs szüksége senkire, egyedül akar lenni. Eleinte nagyon dühös voltam rá, hisz úgy éreztem, hogy ő rontott el mindent a hazudozásaival. Ma már tudom, hogy én is ugyanúgy hibás voltam. Kicsit eltávolodtunk egymástól az apró-cseprő problémáink miatt, és amint nem úgy szólt egyikünk a másikhoz, máris jött a cirkusz. Ő ezt úgy reagálta le, hogy újra felvette egy olyan személlyel a kapcsolatot (Szilvivel), akit én már kapcsolatom eleje óta nem igazán szívleltem. Az utolsó 3 hónapunk azzal telt, hogy ő hazudozott a lánnyal kapcsolatban, és persze mindig lebukott. Szilvike meg nem tudom milyen megfontolásból, milyen szándékkal, de engem hívogatott, hogy elújságolja nekem, hogy a párom milyen bókokkal illette, vagy hogy találkozni akar vele (3 órányi autóútra lakik tőlünk). Bennem egyre jobban ment fel a pumpa, és hiába mondtam Tominak, hogy állítsa le a csajt, mert hívogat, mindig elintézte azzal, hogy a Szilvi ilyet nem tenne, ő rendes lány.

Persze bizonyítani nem tudtam, mert letiltott számról hívogatott, és akkor ő volt Tomi szemében a jó, a kedves, aki meghallgatja, és törődik vele, én meg a hárpia, aki utálja, hogy vele beszél, aki amiatt veszekedik, hogy rendbe kéne tenni a dolgokat. Tudom, hülye voltam, hogy nem hagytam ott már az első alkalomnál. Nem akarok mentségeket keresni, de 3 év mégiscsak 3 év. Nem hittem el, hogy egy ember ekkorát változzon, és persze mikor egyszer-kétszer összeszedtem a cuccaimat (szinte már együtt éltünk), hogy elegem van, jött a sírás, a könyörgés, hogy ne hagyjam el. Szinte két személyisége volt. Az egyik, aki engem szeret, velem akar lenni, és mindent velem akar csinálni, ez a része szerintem nem tudta elengedni a régi megszokott dolgokat. A másik meg aki kivolt a folytonos veszekedésektől, aki vágyott az újra, a szabadságra. Végül hosszas civódás után egyik este megkérdeztem tőle, hogy: „Szerinted ennek még van értelme?”. Másnap kaptam rá választ, hogy igazam van, és jobb lenne befejezni. Az első hónap nagyon rossz volt, de utána rájöttem, hogy a sors jobbat szánt nekem, és hogy már nem is őt szerettem, hanem azt, aki régen volt. Ekkor már elvetettem a békülés gondolatát is, hisz a bizalmam teljesen padlón volt. Mire vannak a barátok, ha nem arra, hogy kihúzzák az embert a rosszkedvéből? Sose szenvedtem hiányt a barátokban, és ez teljesen jó volt ebben az időben. 2 single barátnőmmel, Kittyvel és Ancsival (Anikó) az egész nyarat együtt töltöttük. Buliztunk, kajáltunk, fagyiztunk, moziztunk, éltük a single nők életét. Egy helyet, mely ebben az évben nyitott előszeretettel látogattunk. Hétköznap kávézóként, hétvégén „disco”-ként üzemelt. Végre volt egy hely, ahova a fiatalok eljárhattak szórakozni. A tulajt is rövid idő alatt megismertük (Unokanővérem és unokabátyám jóban voltak vele, és Ancsi is egy általánosba járt vele), mely jó dolognak bizonyult, hisz mindig volt 1-2 szempár, aki figyelt ránk, és mint utóbb kiderült a meglepi szülinapi bulim szervezésében is vállalt egy kis szerepet. Hosszú idő után augusztus első hetében elfogadtam egy srác meghívását, akit neten keresztül „ismertem meg”. Mivel nem lakott tőlem messze (kb. 10km) 2-3 mondat után megbeszéltük, hogy inkább beülünk valahova, mert levelezgetni nem a legjobb. És itt kezdődtek csak a „gondok”. Az első randi elég jól sikerült, sokat nevettünk, beszélgettünk. Zsolti egy tényleg rendes embernek tűnt, bár elsőre nem teljesen fogott meg a stílusa. Gondoltam talán csak én vagyok túl óvatos. Persze találkozni akart velem megint. Furcsa érzés volt, újra belecsöppenni a randizók életébe. A második randi nagyon furcsára sikerült. Megkért, hogy kísérjem el ruhát vásárolni az egyik bevásárlóközpontba. Mit ad Isten az egyik üzletbe összefutottunk barátnőm húgával, aki épp egy ruhát próbált, és megkérdezte tőlem, hogy jól áll e rajta. Mielőtt válaszolhattam volna Zsolti válaszolt neki: „ez a ruha nagyon kövérít téged, inkább nézz valami mást”. Miután ismerősöm visszavette a ruháit jött a következő beszólás „hát lehet nem is a ruhával volt a probléma. Nem gondolod, hogy edzened kéne kicsit?”. Tátott szájjal figyeltem, hogy te jó ég, mit képzel magáról. A lánynak teljesen jó alakja volt (hála égnek nem az anorexiás típus), a másik fele meg az, hogy számára mégiscsak vadidegen volt a barátnőm húga. Gondoltam, jobb, ha továbbállunk, persze ismételten összefutottunk valakikkel, ezúttal az ő barátaival. Nagy kérdőjelek, hogy ki is vagyok. „csak stoppolt, gondoltam hazaviszem. De ha gondolod, te is hazaviheted”. Végre túlestünk a napon, gondoltam magamba, a következő talin elmagyarázom neki, hogy ez a stílus nekem nem jön be. Másnap szabin voltam, mivel egyik ismerősömet, és a most született babáját látogattam meg Székesfehérváron. Zsolti egész nap írogatott és hívogatott, hogy hol vagyok, mikor jövök már haza, mikor találkozunk. Mondtam neki, hogy nem érek ma rá, ha akarja, holnap délután összefuthatunk mielőtt jönnek hozzám a lányok (péntekente mindig összeültünk valakinél a buli előtt). Teljesen fel volt háborodva, de azt mondta, hogy akkor majd holnap felhív. Ehelyett, másnap 9-kor jött egy sms, hogy akkor találkozhatnánk-e. Felhívtam, hogy már nem jó, mivel a lányok 10-re jönnek hozzám, és én meg épp vásárolok. Persze jött a kioktatás, hogy megígértem, és hogy milyen vagyok már, hogy nem vele találkozom. Az este folyamán még 2x hívott, egyszer mikor nálunk ültünk, és át akart jönni, hogy beszélgessünk. Mondtam, hogy felejtse el, mert vendégeim vannak. Másodszorra mikor már a szokott helyünkön buliztunk, hogy lejön és majd ott beszélünk. Felvilágosítottam, hogy én itt bulizok, tehát felesleges lejönnie beszélgetni. Andris (tulaj) látta rajtam, hogy nem vagyok teljes mértékben boldog, ezért megkérdezte mi a gond. Csak annyit mondtam, hogy van egy srác, aki nem fogja fel, ha azt mondják neki, hogy nem. Megölelt és csak annyit mondott, hogy „látod, majd ha az én feleségem leszel, akkor már nem lesznek ilyen gondjaid.” Válaszul csak annyit kérdeztem „és majd a barátnőddel együtt fogjuk nevelgetni a gyerekeket?”. A válasz egy sima „már nem vagyunk együtt” - volt, amire gondolatban csak legyintettem egyet, hisz folyton „kibékültek”. Megjelent Zsolti, odamentünk barátnőimmel, persze egyből beszólások, hogy milyen csúnya barátnőim vannak, és hogy milyen szar ez a hely. Közöltem vele, hogy ha nem tetszik, akkor menjen haza. Ekkor már nagyon ki voltam élezve a beszólásaira. Persze megállt a pultnál, kért egy piát és folyton azt leste, ahogy a barátnőimmel táncolok. Andris megfogta a kezemet, és megkérdezte, hogy megiszok-e vele valamit, ha már a szülinapomkor nem volt rá lehetőségünk. Igent mondtam, erre betessékelt a kávézóba (a bulik kint voltak a szabadban, sátor alatt), és hozott két Bacardi kólát. Nem sokáig beszélgettünk, mert neki elég sok dolga volt. Este már csak akkor láttam, mikor elbúcsúztunk. Másnap jöttek az sms-ek, hogy „szép volt amit műveltem”, a „miért is” válaszomra csak annyit kaptam, hogy mekkora egy hülye picsa vagyok, hogy elvonultam azzal a sráccal, és hogy látta, hogy mennyire élvezem, hogy a srác meghívott egy piára. Megírtam neki, hogy „szerintem nincs miért magyarázkodnom. Szóban akartam elmondani, de. . . fejezzük be, mert semmi jövőjét nem látom ezeknek a találkozásoknak.” Erre annyit írt, rendben. Vasárnap késő este újabb sms-em érkezett. Szilvi: „A Tomi az egész hétvégét nálam töltötte, összejöttünk. Mondtam én, hogy nem tudsz kettőnk közé állni, és hogy fontosabb vagyok neki mint ahogy te azt gondoltad. Jah, és lefeküdtünk egymással, tökre élvezte.” Barátnőim teljesen felháborodtak ezen az sms-en, de engem szinte teljesen hidegen hagyott. Valahol rossz volt, de nem túlságosan. Teltek múltak a napok, szerda ismét jött egy sms. Tomi: „A bátyám megkért, hogy adjam oda a kölcsönkért filmeket. Találkozhatnánk holnap, hogy odaadjam?” Másnap találkoztunk, azt hittem csak áthozza és megy is tovább, de nem így lett. Leállította a kocsi motorját, és megkért, hogy sétáljak vele egy kicsit. Én már rosszat sejtettem, talán ő is szint fog most vallani, hogy összejöttek a lánnyal? Miért van erre szükség? De ehelyett jött a bevezető, hogy az unokahúgainak mennyire hiányzok, és hogy mindig jönnek leellenőrizni a szobáját, hogy ott vagyok-e (2 éves ikerlányok), és persze a nagymamája is folyton panaszkodik, hogy mekkora egy balfék volt, amiért elszúrta ami velem volt. Ezután jött a vallomás, hogy sokat gondolkozott, és hogy jóvá akarja tenni amit elrontott, hogy megpróbálhatnánk-e újra. „Nem egyedül rontottad el, ehhez két ember kellett. Viszont én most jól érzem magam, és nem akarom már újrakezdeni. Nincs bizalmam feléd.” Erre Ő: „De visszaszerzem, csak adj egy esélyt. Ígérem, soha többet nem beszélek a Szilvivel, és bebizonyítom, hogy nekem csak te számítasz. Szeretlek és nem jó nélküled.” „A bizalom kérdését már eljátszottad, és biztos nem fogok már benned úgy megbízni, hogy az elég legyen egy kapcsolathoz. A szeretetem meg elmúlt, már nem tudok úgy tekinteni rád, mint a páromra. Hidd el, fogsz találni valakit. Ha nem is a Szilvivel, mással majd boldog leszel.” Erre Ő: „Szilvivel?” – Hopsz, asszem most lehet lebuktattam a kislányt. „Jah semmi, csak írt egy sms-t.”. Meg akarta nézni, mire én közöltem, hogy nem mutatom meg, ha akarja, inkább kérdezzen rá a lánynál. Jöttek a további mondatok, hogy neki én kellek, nem a Szilvi stb. stb. Azzal búcsúztunk el, hogy én kitartottam a nemleges válaszom mellett, ő meg közölte, hogy azért majd még próbálkozik (nem tudtam meggyőzni, hogy felesleges). (Csak megjegyzem, hogy nem is zárult le ilyen egyszerűen, de már így is hosszú a story) Este lementem tankolni a kútra, ahol már 100x megállapították, hogy én mindig mosolygok. A mosoly ma valahogy nem volt olyan fényes, de a kérdésekre csak annyit feleltem, hogy „hosszú”. Válaszul csak annyit kaptam, hogy „ne is törődj a pasikkal”, ekkor hallottam, hogy valaki bejött fizetni. Pénztárcámba visszatettem a visszajárót, megfordultam. Amint felpillantottam egy széles mosolyra és a „mosolygó” kék szemekre lettem figyelmes. Persze egyből kiült az arcomra a széles mosoly és máris elfelejtettem mindent, ami történt. „Szia! Holnap jössz? Meg kéne beszélnünk az esküvő részleteit.” Széles mosoly, amibe szerintem kicsit belepirultam. „Persze Andris, lent találkozunk” és elindultam kifelé. . . De rég is volt.

 
1080 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr821374426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2009.10.14. 14:25:46

Csak nehogy motoros láncfűrésszel védekezzél!:D

vagány csaj 2009.10.14. 14:51:30

Mi van itt fiatalok? Elszabadult a pokol???
Faszállítás! Na szép!
Fiúk, lányok! A "dologról" nem beszélni kell, hanem művelni! :P :D

csillag× 2009.10.14. 14:54:30

@boss888: Hm...hallod, pedig ez nem is olyan rossz 5let! Gyors...alapos..kevés energia befektetetés! De ha belegondolok, nincs lóvéd és nemveszel nekem ilyen segédeszközt...nem akarod megkönnyíteni szegény csóró munka vállaló egyetemista életét ...

csillag× 2009.10.14. 14:56:11

@vagány csaj: épp azon vagyunk, csak még várom, h tiszta körülmények között megkössük a munkaszerződést. Én segédkezet/kezeket nyújtok :)

vagány csaj 2009.10.14. 15:01:10

@csillag×: Egy munkahelyen beszélni is kell, szóval a szádra is szükség lehet... Vigyázz! :P :D

2009.10.14. 15:09:49

@boss888:
Ha azzal védekezik akkor Te jársz rosszul. :)

2009.10.14. 15:10:25

@vagány csaj:
A szádra is szükség lehet... ez jóóóóó :)

csillag× 2009.10.14. 15:16:12

Mi vagyok én HÓD??? :))))

Glg 2009.10.14. 16:07:59

@Zsu0805: erre a fa aztmondja-na egy szálkát megért :D:D:D

@csillag×: ha igen vigyázz a túlzott fogazás se jó-a kevés még kellemes de ha túlzásba viszed a fának se jó, meg neked se-még beletörik a fogad :D:D:D

@vagány csaj: jaja-és egy fatörzshöz jó nagyra kell nyitnia :D:D

boss888 2009.10.14. 16:28:05

Véd az erdőt, egyél HÓDOT!:D

2009.10.14. 17:14:19

@Glg:
Főleg ha olyan sok van. :) Akkor tuti... :)
Ezeket a kétértelmű mondatokat. :)

Glg 2009.10.14. 17:30:35

@Zsu0805: én imádom a kétértelmű mondatokat, nagy mestere vagyok mások szavai kifordításának :D:D.

@boss888: és pontosan melyik részét ennéd csillag-hód-nak :D:D:D?

csillag× 2009.10.14. 18:51:35

Én fel tudnék ajánlani pár db-ot magamból..csak egy kérésem lenne. A már kóstolgat, akkor szimmetrikusan tegye..léccci. Akkor még van esélyem , h külsőre jól nézzek ki :P :)

vagány csaj 2009.10.15. 11:02:54

@Glg: Hát én kétlem, hogy Bossnak olyan vastag "tekintélye" lenne, mint egy fatörzs! Igaz, vannak fiatal kis fák is... :P :)

boss888 2009.10.15. 13:30:10

@vagány csaj: Nem csak a két szép kék szememért voltak velem a csajok!:P:D

Glg 2009.10.15. 15:16:30

@csillag×: nembztos h beléd akar harapni-lehet csak megnyal milyen ízű vagy :D

2009.10.15. 16:48:15

@boss888:
Hanem a pénzedért? :)

csillag× 2009.10.15. 19:22:16

@Glg: Hm..megnyaltam magam...és keserű :S , de lehet, h azért mert a parfüm helye volt :P
Egyébként milyen ízű lehet egy hód? Szőrösnek szőrős az tuti, nah persze ha nem a farkát nyalogatod ::D:D:D Jah és valószínű, h nedves is :D
@Zsu0805: nekem is épp ez ötlött az eszembe, csak bátorság híján nem mertem idepötyögni...még a végén keresztbe lenyelne..ijj ..:S :)

2009.10.15. 19:53:37

@csillag×:
Áááá Boss nem tenne ilyet. :) Ő tuddja mi a dörgés. :)

2009.10.15. 19:54:10

1000-et én gyűjtöttem be. :P

csillag× 2009.10.15. 19:57:12

@Zsu0805: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁhhh..:D erre én gyúrtam!!!! Mióta Boss beírta 888.at, már akkor az 1000re én pályáztam...:D és pont most nem figyeltem:P

2009.10.15. 20:29:50

@csillag×:
kacckacc kukac... :) Nyertem :)

csillag× 2009.10.15. 21:03:00

@Zsu0805: Óóóó, le sem tagadhatnád, hogy még most is Ő jár a fejedben.... :D
Csak néhány segítség a szókincsed gyarapításához :KACag, KACifántos, KACsa(csőr)...stb.. :)))))

2009.10.15. 21:28:36

@csillag×:
:) :) de ezek csak 1 c-sek. :) Amugy Te már tod mért @Kaccwalc: ???

csillag× 2009.10.15. 21:45:27

@Zsu0805: nemérdekelsz!!:) majd kettővel írom :P Kákán is csomót keresel?? :D
És sajnos még nem érdemeltem ki azt a megtiszteltetést, h felfedje előttem ezt a rejtélyt!! :) Nah, de majd Te, kedves Zsu, majd Te egyik este bedobod magad és kiszeded belőle!! (és elárulod nekem) ;)))
Bár ha Rólad van szó, akkor lehet h nem kell majd nagyon megerőltetned megad:)

2009.10.15. 21:58:21

@csillag×:
Ez az utolsó mondat tettszettt. :) Amúgy csak azért is megvárom és kifaggatom. :)

boss888 2009.10.15. 22:43:57

@Zsu0805: ááá, sose volt pénzem! egyszer láttam egy fénymásolatot, azt is kacc csinálta! Pont egy 1000-res volt:P jaaaa, és lány!:D Kicsi cuki, pont amilyet te akarsz:)prototipus kacc 1000:)

csillag× 2009.10.16. 00:38:13

@boss888: ha így folytatod lassan a kislányodtól kell kölcsönkérned :) Bár ahogy én megismertem, számolnod kell a magas kamatlábakkal :)

2009.10.16. 07:59:24

@boss888:
Áááá "Kicsi cuki"... nem bukok az alacsony pasikra. Most magas kell. :) És mi jót fénymásolt Neked a mi Drága Kaccunk? Egy köteg 20.000-est? :)

boss888 2009.10.16. 08:57:25

@Zsu0805: Magas pasi? Hmmm... Ajánlom magam 195centivel...:)

Csak terminátor nem tom hányat néztem! Ott volt valami T1000 prototípus:)

boss888 2009.10.16. 09:07:35

Hmmm... De rég volt már a kezemben egy köteg 20000-es.:( De megtartottam a köteget összefogó papírt, hogy majd ha csöves leszek megtudjam mutatni, hogy egyszer gazdag voltam!:)

Kaccwalc (törölt) 2009.10.16. 09:36:21

@boss888: egy olyan 20ezres köteg összefogót énis megtartottam anno mikor építkeztünk :P Asszem nem láttam annyi pénzt előtte egyben :D

2009.10.16. 09:50:53

@boss888:
Jó magas vagy... :)

csillag× 2009.10.16. 10:21:06

@Zsu0805: szóval Nálad a méret a lényeg?? :))))

2009.10.16. 12:16:44

@csillag×:
:) :) Már ahol. :) :)

csillag× 2009.10.16. 13:31:46

@Zsu0805: Öhm..ja-ja! Végül is osztom a véleményedet. Főleg ebben a hidegben az ember kiselejtezi a nem megfelelő méretű tüzelőt ...szal faszállításnál is igen meg kell nézni azt a darabot, ami az ember keze ügyébe kerül, mert ugye a nem mindegy a hőértéke...
Ejjj már megint csak a munka, a munka...mindig ide csapódok vissza :P :D

boss888 2009.10.16. 14:36:26

Hmmm... tényleg kellene már Csillagnak egy férfi az életébe... Mindig csak a faszállításon jár az esze, meg a hideg téli estéken!

vagány csaj 2009.10.16. 14:44:02

@boss888: Hehh! :) Az a kérdés meddig voltak veled? Ha rövid időn belül léptek, akkor van sejtésem miért... :P :D

csillag× 2009.10.17. 00:51:44

@Zsu0805: @Kaccwalc: Nah,de fiatalok, mi ez a duhajkodás itt hajnalban??

(Zsu! Remélem a válaszod: igen!) :)))))))))))

csillag× 2009.10.17. 16:18:59

@Zsu0805: jaj, vajon mik történhettek az elmúlt fél órában??? :))

csillag× 2009.10.17. 17:03:13

17:03.....tyűűűhaa ...
Nah, jó nem kell lecsapni... lelőttem magam :) Többet nem írok.

csillag× 2009.10.17. 21:49:06

nem bírom ki.. :) Hnap élménybeszámolót szeretnék:) különben gyilkosság áldozata leszek.....megöl a kíváncsiság :)

@boss888: nah, mi történt?? már nemcsak Kacc riszál?? :D

2009.10.17. 23:28:00

@csillag×:
Akkor majd holnap... Kacc biztos élménybeszámol Neked. :)

810725 (törölt) 2009.10.18. 09:35:43

Sziasztok. :)
Látom sokmindenről lemaradtam. Csillag mi ez a FaszÁllítás? Várható volt, h megront a közösség. :)
Zsu, mi lesz a menű, én is kérek. :) Valami finomat fözz. :) Valami jó kis tésztásat. :)

csillag× 2009.10.18. 10:00:05

@810725: öööö...hát...hogy is mondjam! :D Erről Boss tudna pár szót mondani...a lényeg, h engem is beleakart rángatni. Valami biznisz-féle...:)

csillag× 2009.10.18. 10:10:13

@Zsu0805: hát remélem is ;)h nem soká' ideér, tudod ma megyek vissza.."oda". :) És csak este leszek már elérhető.
Bár úgy érezem nagyon lapítotok...:)

boss888 2009.10.18. 11:03:28

@810725: Jaja, lemeradtál! Hála a bloggodnak, és a kerítőnő képességednek, Zsu és Kacc randiztak... Most meg várjuk, hogy mi történt!?

csillag× 2009.10.18. 11:05:34

@boss888 @810725: az nem randi "csak" találka! (De ezt már tnap megbeszéltük :D )

2009.10.19. 13:40:04

@csillag×:
Úgy fest eltávozott közülünk. :( Vagy csak sok volt a hétvégi pia. Bár én inkább arra gyanakszok, h vmelyik csaj megkötözte, bevágta a szekrénybe, és most rabként sínylődik. :)

csillag× 2009.10.19. 14:29:49

@Zsu0805: én is arra gondoltam, h "valakinek" :P a keze lehet a dologban :) Bár amit Te írtál példát...hát arról az a véleményem, h Glg -t ismerve, még élvezi is a helyzetet :D :)

2009.10.19. 14:45:30

@csillag×:
Az biztos. Fuuu akkor biztos nem tervezne szökést. :) De glg szolj nyugodtan, küldjük a felmentő sereget. :)

2009.10.20. 09:55:20

Héééé fiatalok, el fogunk tünni, ma már vissza kellett keresnem a 2. oldalon.
Dobjunk fel vmi témát. :)

Ti várjátok már a karit? Fuuu lassan tiszta jo lesz minden. A bevásárlóközpontokba mindenhol az az átszellemült karácsonyi hangulat, a sok csillvilli dísz. Ádvent 4 hete... fuuuu... Az egész évbe az egyik legszebb dolog. Vetekszik azzal, mikor tél után kimész, és már a levegőbe érzed a tavasz illatát. A nyár jó meleg légkörét, az ősz illatát hajnalba... Fuuu :)

Nah szoval dumáljunk vmiről. Nem éri, h csak msn-en dumcsizunk. :)

csillag× 2009.10.20. 11:23:10

@Zsu0805: jah, én is azt vettem észre, h már nem vagyunk kint az oldalon. De mikor visszakerestem, akkor meg nem láttam az össze kommentet :( Reagálni akartam valamire :P és így nem volt kedvem írni csak úgy..
A karácsonyban a készülődést imádom :)meg valóban mindenhol a kivilágított utcákat, bevásárlókp-okat :)) Már az ember hangulata is megváltozik. Lehet, h ez most túl rózsaszínnek és habosnak tűnik, de akkor még a szeretet is jobban kiérződik a levegőből :$ ÉÉÉsss remélem idén lesz hó..jó sok!!! :D és lehet hóangyalkát csinálni :D:D
Csak ez a fránya vizsgaidőszak ne lenne!!! :(((

2009.10.20. 11:46:04

@csillag×:
Imádom ahogy kimegyek az oldalteraszra (bejárati ajtonál), ballra a lámpa fényénél hullik nagypelyhekbe a hó, jobra meg a fekete Mollym elkezdi túrni a havat és eltűnik. :) Meg a sok szülő akik szánkón huzzák a gyerekeket... :)
A bevásárlóközpontos csillogást meg egyenesen imádom. Főleg ami ilyen fehér... :) Az arany annyira nem jön be, inkább a fehér piros díszítés. :)

csillag× 2009.10.20. 12:25:31

megint egy kis álmodozásos :P : számomra a tél, a hó kicsit idillikus hangulatot ír le. Ilyenkor , amikor minden belep a tiszta, fehér hó ettől mindennek más kinézete lesz, olyan tisztább...pl. elfedi az utcán lévő mindenféle "csúnyaságot" . És úgy érzem, h ezzel együtt az emberek lelkében kicsit a gonoszságot/előítéletet is a másik ember iránt... Legalább is én ezt tapasztalom :)
Nálunk a faluban van egy bácsi, (kicsit már nagyot hall) akinek van faszánja (nem röhögni) :D és mikor már megfelelő az utcán a hóréteg, akkor délutánonként szokott körözni a faluban és fel lehetett szállni hozzá egy körre :P Volt olyan aki nem fért fel és utána kötötték a szánkót. Persze, h annak volt a legnagyobb buli aki azon ült, mert a kanyarokban eléggé "kilengett". Épp a havat lapátoltam az utcán, amikor előttünk lévő mellékutcába bekanyarodnak és akkorát csapódott a végén a szánkó, h a rajta ülő srác a hóbuckában kötött ki. Eltelt pár másodperc mire a nagyot halló bácsi megértette: "Pista bácsi elhagytuk Petit!" kiáltásokat :))

2009.10.20. 12:33:01

@csillag×:
:) :) Én is én is szánkozni akarok. :) :)
Télen amúgy én is mindenkit szeretek, főleg karácsony környékén. :) Eltelít a mindenkinek adni vmit érzés. :) Volt, h túl is vásároltam magam, és azok most az én polcsoromon vannak. :)

csillag× 2009.10.20. 12:56:46

szánkózni énis imádok :D Igaz már kicsit öregnek érzem magam hozzá :$ De rettentő jóbuli szokott lenni mikor kocsi után kötjük és szó szerint arcunkra fagy a mosoly :D:D:D:D
nah meg persze télen (ha van hó) az elmaradhatatlan (néha másodlagos nemi jelleggel megáldott) hóember :P A sétáló ovisok számára :D :P

csillag× 2009.10.20. 12:57:18

szánkózni énis imádok :D Igaz már kicsit öregnek érzem magam hozzá :$ De rettentő jóbuli szokott lenni mikor kocsi után kötjük és szó szerint arcunkra fagy a mosoly :D:D:D:D
nah meg persze télen (ha van hó) az elmaradhatatlan (néha másodlagos nemi jelleggel megáldott) hóember :P A sétáló ovisok számára :D :P

2009.10.20. 13:19:20

@csillag×:
Én is öreg vagyok már a szánkózáshoz, de ha barátaim hivnának simán elmennék. :) De ha gyerekem lesz, v keresztgyerekem, v vmi kisgyerek a környezetembe tuti viszem. :)

csillag× 2009.10.20. 13:29:55

@Zsu0805: én ebből a szempontból is örülök, h van kis unokaöcsim.. :D Általában jobban szoktam élvezni mint ő :P

2009.10.20. 15:27:42

@csillag×:
Azt gondolom... :) Kiváncsi leszek mikor lesz hó. :)

vagány csaj 2009.10.20. 15:37:49

Jaaj csajok! Én is úgy imádom a karácsonyt!!! És ilyenkor már úgy várom, mert az őszt meg a telet úgy magába nem szeretem, csak a decembert. A sok készülődés, a vásárolgatás, a kivilágított utcák, maga a hangulat... És az a sok szeretet, ami az ember lelkét beragyogja... De idén nem lesz senkim, akihez hozzá tudnék bújni szenteste... Ezen is gondolkodtam már, ami kicsit elszomorít... :( Ilyenkor meg pláne előjönnek ezek az érzések, hogy milyen jó lenne valakit szeretni (már pasira gondolok, nehogy félreértsetek).
Ja és imádok szánkózni, de sajna mostanában már nem szoktunk. Tönkrement a szánkónk... :(

vagány csaj 2009.10.20. 15:41:15

@Zsu0805: Ha tél, akkor hó! A kettő együtt jó! Ha tél van már, legyen már hó is! És fehér karácsonyt akarok, mert az olyan csodálatosan szép! És teljesen más a hangulata is! :)
Imádom elnézegetni mikor esik a hó, és este a hóban sétálni! :D

2009.10.20. 19:09:19

@vagány csaj:
Én lehet csajok társaságába töltöm az ideit, de én azt se bánom. Fuu már alig várom h vmelyikünknél v vmelyik kajáldánál összeüljünk. A hideg idő, kicsipi az arcod, várod a barátaid, aztán jönnek, a nagymosoly és a sok traccsparti. :) A sok-sok emlék, a sok-sok élmény... ááá én imádom a barátaimmal is a karácsonyt. :)
Pasival se mindig olyan a karácsony h azt élvezze az ember. Jó jobb mint egyedül, de ahogy bnőm nővére megmondta. A karácsonyt akkor fogjátok (fogjuk) igazán élvezni, ha már saját családunk lesz, gyerekekkel. :)
Nekünk fater kidobta a szánkonkat. :(
Áááá jó lenne egy egész estés játékos karácsony a haverokkal. Activiti, kártya v ilyesmi. :)

És mit gondoltok ahhoz, h szinte minden évbe vannak azok a karifilmek. Tudjátok az örök darabok, amik már 20x kerülnek lejátszásra. :) Van olyan amit spec minden évbe megnézek. (bár a címekre nem emléxek, de ha ott lesz a szemem előtt be fog ugrani.) :)

csillag× 2009.10.20. 19:38:00

@Zsu0805: Jaj, valamelyik filmtől már a falra mászok! De vannak olyan jó kis romantikus..karácsonyos..hóeséses...korcsolyázós :) azokat nagyon csípem :)
És valami humoros karácsonyi történetetek nincs? ... nálunk pl már többször feldőlt a karácsonyfa. (vagy éppen én estem rá diszítés közben) Ritkán hozott a Jesszus 3m alattit :P és hát bizony néha nem bírta a damil amivel ki volt kötve :D ..nah meg a persze nálunk is már volt szép lángoló ádventi koszorú, de sztem ez majdnem mindenkinél előfordul :$ :P :D

2009.10.20. 20:05:22

@csillag×:
Nekünk a volt tacsink rántotta magára a fát. :) Előszeretettel lopkodta a szaloncukrot, és egyszer makacs volt a fa...:)
De a legjobb az volt, mikor fater... Fakeretes üvegasztal van lent a nappaliba. Egyik karácsonykor kaptam egy játékot. Nem tom emlékeztek e még rá, ilyen pecázos, mágneses halas játék. Fater majd ő megmutatja h kell ezzel játszani, és leült az asztal sarkára... addig fészkelődött mig puff és betört az üveg, ő meg ott ült a kereten belül. :)

csillag× 2009.10.20. 20:48:52

@Zsu0805: :D:D:D:D Ez oltári lehetett :D

Nah meg volt olyan is mikor fabontásnál találtunk meg egy ajándékot, mert ha vmi pici alakú az ajándék, akkor általában az ágak közé rejtjük :))

2009.10.20. 22:09:11

@csillag×:
3 méteres fa? Te jo ég... Én tipikusan az az ember vagyok... vigyük azt amelyiket senki nem akarja, mert kis nyeszlet, v csufi. :)

csillag× 2009.10.20. 23:40:17

@Zsu0805: Nappalink elég magas....és annyira imádom, mikor reggelenként botorkálok le a szobámból és a lépcsőn leslatyogva megcsap a fenyőillat...hhhhmmmmm
Nálunk mindig apa a beszerző, de a tavalyinak is két ága volt...mármint két csúcsa :P :) Tavaly előttiben meg volt valami görcs, de feldíszítve, mindig mién volt a legszebb!! Az tuti!! :D

2009.10.21. 08:10:20

@csillag×:
Nah nálunk lehet ez a gond, h fater faragja vele a tartóba. Mindig kb 2 m magas fával kezdtünk, aztán mindig kb egy alig méteres fa lett belőle. :) De most már mind nagyok vagyunk, már annyira nincs szükségünk a nagy fára. Pláne, h ahol áll oda kb hetente 2-3x teszem be össz-vissz a lábam. :) De a fenyőillat jó. :)

csillag× 2009.10.21. 08:31:24

És mi miatt szokott lenni nálatok a legnagyobb vita? Mert szerintem minden családban az ünnepi feszültség az néha előtör! :D Nálunk az már szinte tradíció, h mindig a díszítésnél derül ki, h betojtak az égők...és persze meg a mutogatás, h apa azt ígérted, h már átnézted őket!! :P ..mikor átnéztem jók voltak de tuti,h most törtétek meg az egyik szálat...stb...:D Aztán a vége mindig nagy nevetésbe torkollik.... és "nah,gyerekiahóra...ott beszéljük meg" beszologatásokkal :D
Jaj meg a szaloncukor kérdé. Apa már hetekkel előtte hozza a mintákat. Kinek melyik ízlik! Meg, h milyen legyen a fán :D ki milyet szeret...jaj, de az úgy nem jó mert annak a színe nem passzol a fájéhoz..:P :D
De komolyabb megsértődések nem szoktak lenni :)

2009.10.21. 08:40:12

@csillag×:
Mi nem csinálunk ebből nagy ügyet, mert a falerántós kutya óta (most ugyanúgy tacsink van, aki a házba garázdálkodik) tálkába rakjuk a szaloncukrot. Ami általába kókuszos... (az allergiám ellenére imádom), de nem vagyunk nagy szaloncukorevők (én spec nagy csokis se). :) Égősor sincs már a fán, csak szigorúan piros díszek, de abbol tömérdek. :) Bár lehet szokott lenni izzó is, de nem rémlik... tavaly tuti nem volt (lehet kiégett okok miatt). :)
Nálunk csete-paté nem szokott lenni. Általába mindig dolgoztak szüleim x ideig (fater tovább). Nálunk ált abból van mindig a "már megint" kijelentés, h nénikémék általába megigérik h ekkor és akkor jönnek, nah de általába ez úgy mükszik, h min 2 órás késéssel jönnek. Az évek során viszont már ehhez is hozzászoktunk. :)

csillag× 2009.10.21. 08:55:18

@Zsu0805: Jaj, én ezt olyan filmbe illő jelenetként képzelem el :D Tacsi húzza/nyúzza/rángatja a szaloncukit, a fa inogni kezd, de tacsi nem tágít, majd dőőől a faaa....tacsii megijed rohamléptekben eliszkol, de a szájában ott lobog a zsákmány :D
Nálunk inkább a fiúk (apa/öcsi) a szaloncukor gyilkosok. Álandóan ugratják egymást, h a fán fent hagyják a cukipapírt szépen visszacsomagolva, h úgy nézzen ki mintha lenne benne valami, és élvezettel nézik ahogy a másik markában összelapul a papír :P
Mivel anya pedagógus páylán van :P így neki is van téliszünete :))
Jaj ez a késős sztori nekem is ismerős :))) Bár mi mindig reménykedünk, h nah talán most pontosak lesznek...de naív ábránd az egézs :)

vagány csaj 2009.10.21. 11:45:54

@Zsu0805: Na igen, azt hiszem nekem is baráti társaságos karácsonyom lesz idén is. Tavaly is az volt, bár akkor volt pasim, de szenteste nem találkoztunk, ezért az egyik fiú barátommal ültünk össze szenteste és hajnalig beszélgettünk meg iszogattunk. Tök jó volt! Lehet idén is az Ati lesz a befutó... :D

Tavaly karácsony napján nálunk is összejött egy kisebb társaság, na nálunk is volt nagy traccsparty, ivászat, stb... Annyira, hogy a sógorom tesójának megártott a pia, és a kapun kimenet az ajtó másik felén kereste lógó fejjel a kilincset, és csodálkozott hogy nincs meg. Mire rájött, hogy az a másik oldal, és akkor még azt állította, hogy "de régen még ezen a felén volt"! :D Mi meg persze szétröhögtük a fejünket.

Húú, nálunk is plafonig érő karácsonyfánk van mindig! Az olyan szép! És nálunk is a nappaliban, ahol mindig együtt ücsörgünk esténként. Olyan szép és olyan jó hangulata van, hogy kb február elején szoktuk leszedni, akkor is fájó szívvel. :)

A filmekről meg annyit, hogy mostanában már évek óta nincsenek azok a szép karácsonyi filmek, amik régen szoktak lenni. Nem tudom a címüket én se sajnos, de az egyik egy kislányról szólt, vmi Hédiről talán.. Nem emlékeztek? Ezek annyira szép filmek voltak, de sajnos elmaradtak. Már csak a sok baromság van 1-2-t leszámítva.

Csoki? Szaloncukor? Minden mennyiségben! :)

2009.10.21. 12:06:03

@csillag×:
Fuuu az milyen szemét dolog, h nem szedik le a kibontottakat. Így már én is annyiszor jártam. :( Utálom. :) De a legjobb mindig az volt, h öcsém becsomizta a zseléseket v marcipánosokat a kokuszos papírba, és várta, h megtaláljam. Persze mindig volt a "Fuuujjjj! Rohadj meg te kis..." fantáziátokra bízom, h mi. :) Persze azért éljen a szeretet és a béke. :)

2009.10.21. 12:09:39

@vagány csaj:
A kilincstéma nálunk is nagy gond... bnőm el is pirult mikor káromkodott egyet és muterom pont akkor jött ki a konyhából. :) Jah és hozzáteszem ő nem volt részeg. :)
Nincs is jobb egy baráti traccspartynál, kártyázásnál, társasozásnál. :)
Hédi? A történetre nem emléxel nagyvonalakba?
Én a kis hercegnőt imádom. :) Már le is töltöttem. :)

vagány csaj 2009.10.22. 14:02:57

@Zsu0805: A testvéri szeretet, mi!? Ne aggódj, ez nálunk is így van. :) Hány éves is az öcséd? Az enyém 19. Meg hugom is van, ő meg 17. Szóval népes a család, lehet ó nagyokat veszekedni. Sőt, régebben az öcsémmel még verekedni is szoktunk... :D Azóta imádjuk egymást! :D

Az a baj, hogy keverem már a történeteket is. Több minden rémlik, az egyik olyan, hogy valami katonaféleség a kislány apja, és beteszik egy intézetbe, ahol nagyon jó ellátást kap. Miután azt hiszik, hogy az apukája meghalt, halálra kínozzák és dolgoztatják. És végül kiderül, hogy él az apja, és egymásra találnak egy kórházban (asszem). Ennek mi a címe? Ez olyan szép!
De volt valami Hédis is, de az más volt. Abból csak annyi rémlik, hogy valami hegyekbe utaznak vonattal, ahol asszem hó is van. És itt megakadt a lemez... :( Húú, nem tudom már. :(

2009.10.23. 00:17:15

Ágyő óóóóó mi zátonyunk. :( :'(

A legyen csak szex köztünkbe megtaláltok minket. :)

boss888 2009.10.23. 08:50:52

@Zsu0805: najó, legyen csak szex köztünk!:D

csillag× 2009.10.23. 09:50:23

@boss888: Vagány is ezt mondta nekem...de a Te szádból Zsu felé ez jobban hangzik :PP :DD

2009.10.26. 09:35:36

@boss888:
Nemnem, nem szeretnék anyuka lenni. :P

@csillag×:
Ááááá ezt inkább Veled kéne játszania. :P :)

boss888 2009.10.26. 09:53:05

Nyugi Zsu, szedem a fogamzásgátlót! Bár nem értem, h miért csak 28db van egy dobozban?!:D

2009.10.26. 10:16:29

@boss888:
28? 21 van egy dobozba. :) Legalábbis a nőibe. :) Jah... férfibe tényleg lehet 28 van. :) A válasz abba az 1 hétbe rejlik. :) Tudod amik Nektek nincsenek, hacsak nem éltek kapcsba, mert azok számotokra is nehezek. :)

Utálom, h nem jelennek meg normálisan a kommentek, annyira sok van már, h nem jeleníti meg. Folyton Boss

"ááá, sose volt pénzem! egyszer láttam egy fénymásolatot, azt is kacc csinálta! Pont egy 1000-res volt:P jaaaa, és lány!:D Kicsi cuki, pont amilyet te akarsz:)prototipus kacc 1000:) " kommentjére ugrik. :(

csillag× 2009.10.26. 11:27:45

@Zsu0805: @boss888: szerintem ide már télleg ne írjunk gyertek át a "szex és más semmi" -be:D

boss888 2009.10.26. 11:28:36

őőő... 21? Akkor elszámoltam magam?:D

Kaccwalc (törölt) 2009.10.26. 14:19:52

@csillag×: Én nem megyek sehova, nekem pont jó itt :D

csillag× 2009.10.26. 14:39:39

@Kaccwalc: de ide már ritkán fogunk írni! és nem fogod bánni ha egyedül maradsz? :( De Kacat én féltelek... egyes egyedül itt! Unatkozni fox és szomorú leszel és elvisznek a rézf@xú baglyok :( :D :P :D

Kaccwalc (törölt) 2009.10.26. 14:44:00

@csillag×: nem baj:) a hűség kötelez :) engem innen senki nem fog elvinni. Eddig is elvoltam egyedül ezután is elleszek :D

csillag× 2009.10.26. 14:49:04

@Kaccwalc: húúú, aztaaa hogy Te milyen bátor vaaagy ! igazi tökös legény :D :D :P Ez igen! De azért vigyázz magadra :)))))

(juj, én meg asszem meghibbantam :P)

2009.10.26. 15:00:08

@Kaccwalc:
Ha hangokat fogsz hallani (kommenteket látni) az már az örület jele lesz. :) Gyere át máshova, itt már alig jelennek meg a dolgok. :)

boss888 2009.10.26. 16:35:09

Igaza van kaccnak! Itt látszik, hogy nem vagytok hűséges nők..:P Én is hűséges maradok!:)

csillag× 2009.10.26. 16:44:50

Hoppááá! csak nem szétszakadni látszik a MAG???? mi lesz itt??? MAG-hasadás??? :P :))

@boss888: nohfene, megszólalt a hűség-mintaszobra! :))))

boss888 2009.10.26. 16:56:20

Naná, hogy hűséges vagyok! Mindig ugyanazt a márkát fogyasztom sörből!:D

csillag× 2009.10.26. 17:28:07

@boss888: :D ezt sztem senki nem akarja megcáfolni :P :D

Glg 2009.11.02. 12:54:32

@csillag×: aham :)-csak vakációztam meg csapongtam kicsit :D

csillag× 2009.11.02. 13:06:59

@Glg: gyere inkább át és "Legyen csak szex köztünk" :P már itt csoportosulunk, mert kezd betelni ez az oldal és néha hülyén nyitja meg :) De örülünk, h visszatértél :))))

Nikica21 2009.11.02. 23:12:26

A csajok addigáradozak a karácsonyról, hogy betelt az oldal hócipője!:D

810725 (törölt) 2009.11.09. 19:18:49

Hello Kemény mag! :)

Látom szépen kivégeztétek a posztom. :) Átnézek akkor csak szex-be. :)
süti beállítások módosítása