Ezt tényleg elrontottuk

2009. szeptember 20. 07:12 - csajokespasik

Egy átpezsgőzött éjszaka elég indok, hogy a barátságból szerelem legyen. Vagy ha az nem is, egy kellemesen mámoros este még nem a világ, és az esetleges bűntudatra a hajnali napsugár nyújt majd vigaszt !

 

Sziasztok! Én egy 25 éves lány vagyok, és soha se voltam híve az egyéjszakás kalandoknak. A történetem úgy kezdődött, hogy bátyám összejött egy lánnyal, amikor én 16 éves voltam. Nagyon megkedveltük egymást, együtt jártunk bulizni. Egyszer bemutatta nekem az unokabátyját, Krisztiánt. Hát nem is tudom, hogy írjam le, szerelem volt első látásra? Ugyan. Először csak gyerekes rajongás volt.. Részemről. De nagyon sokat találkoztunk, és sokat beszélgettünk. Egyszer elhívott egy családi ünnepségre is, ahol mindenkinek bemutatott. Már azt is írhatom, hogy akkor egy pár voltunk. De elkezdődött az, aminek nem kellett volna…

Igen, se veled-se nélküled kapcsolat lett belőle. Csak az volt a legfurcsább az egészben, hogy először úgy lépett le, azt se tudtam, él-e, hal-e. Csak szimplán lelépett, később tudtam meg, hogy kiment Ausztráliába dolgozni. Akkor 18 voltam, és már nem csak gyerekes szerelem volt, ő tanított meg szeretni. Azóta többször összejöttünk, és szakítottunk, de hál istennek már mindig megbeszéltük a dolgokat. De bármit teszünk, mi mindig egymás mellé kerülünk. Legutóbbi szakításunk után megbeszéltük, hogy barátok leszünk. Ez jól is indult pár hónapig, mert nagyon jól megvoltunk, mint barátok. Amikor is Bátyám és barátnője (ma már menyasszonya) elhívott minket bulizni. (Ekkor voltam 23) Tudni kell rólam, hogy ha buliba megyek, akkor általában barátnőkkel megyek, pasival nem igazán…Nahát elmentünk bulizni, de tesómék késtek, úgyhogy én és Krisz kettesben voltunk, és persze éppen mind ketten szinglik voltunk. Vett két üveg pezsgőt, és azt iszogattuk. Gondolhatjátok, hogy jó kis hangulatunk volt. Sajnos az történt, aminek nem kellett volna, mi elmentünk haza. Reggel feszengve keltünk egymás mellett, mert tudtuk, hogy ezzel a barátságunkat teljesen elszúrtuk. Meg hát egy ideje éreztük, hogy mi csak bántjuk egymást, ha együtt vagyunk, úgyhogy, ezt tényleg elrontottuk. Azóta is bánom azt a napot, pedig már eltelt két év azóta. Nem is azt bánom, hogy a szerelemnek lett vége, mert azóta megismertem a vőlegényem, Andrist, akit nagyon de nagyon szeretek, és idén ősszel lesz az esküvőnk, hanem azt, hogy egy remek barátságot hagytam elúszni, egy egyéjszakás kaland miatt. Azóta se mentem bele ilyen kapcsolatba, egyik haverommal sem, inkább nem iszom a buliban…

 
52 komment
Címkék: randi kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr781382802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.09.20. 11:36:44

Én a se veled-se nélküled kapcsolatoknál, ahol a 2 ember megannyiszor összejön és szétmegy nem tudok hinni a barátságba. Mivel megannyiszor kibékültetek várható volt, h előbb-utóbb megint elkap titeket a hév.

kalandor25 2009.09.20. 12:08:13

Szia!
én vagyok a posztoló.
Tudom,így utólag,még a barátság is rossz ötlet volt,de mivel tesóm,és a barátnője már azóta össze is házasodtak,"rokonságba" kerültünk és meg akartuk őrizni a jó kapcsolatot...De így alakult:)

Puncskocka 2009.09.20. 12:27:30

Sajnos itt azzal van nehezítve az eset, hogy még rokonságban is vagytok, szóval elengedhetetlen a találkozás 1-2 alkalommal. Itt fog majd megmutatkozni, mennyire tudtok túl lenni a másikon.

gargoyle 2009.09.20. 13:40:19

a level alapjan a baratsagot nem az egymassal szexeles "kurta el" hanem kisebb reszben a buntudatos feszenges masnap (ha egymasra mosolyogtok es megallapitjatok hogy jo buli volt viszlat, holnaputan talalkozunk, akkor siman maradhatott volna az ami), nagyobb reszben a korabbi setolemsehozzad huzavona es kinlodas. a szex fontos dolog de ne fogjunk mar mindent ra bunbakkent .)

joszip 2009.09.20. 13:50:44

Na ja, annyi dugás után már nem nevezném barátság-jellegűnek a kapcsolatot. Esetleg az az utolsó kufirc lélektanilag nem a legmegfelelőbb időpontban volt, de hogy nem a tipikus "szex miatt odalett a barátság" esete, az biztosnak tűnik.

Az egyik rádióban hallottam nemrég, hogy valaki mesélte a sztorit, miszerint emberünk egy társaságban feltűnően előzékeny és udvarias volt egy bizonyos hölggyel, mire az egy ideig nem értette, majd tudatosulván benne, hogy a fickónak semmi nem rémlik, végül megszólalt: "felesleges az erőfeszítés, pár éve mi már dugtunk"

Kaccwalc (törölt) 2009.09.20. 13:52:44

@joszip: a rádiós rész k..... jó xDD

Akárki Akármit Mond 2009.09.20. 14:14:39

Nekem nem jött át hogy miért is kéne sajnálni a dolgot. Most nem a szex miatt fogtok többet vagy kevesebbet beszélni...

Lehet hogy amúgy sem lennétek már azok, ezen kár rágódni.
Egyébként meg sem a szerelmed, se a barátod nem húz el szó nélkül, ismerd be hogy dugni jártatok össze, szeretők voltatok, szerintem.

SLacc 2009.09.20. 14:27:28

A szex miatt miért kell odalegyen a barátság? Ezt nem értem. Ha amúgy is jóban vagyunk, hát istenem, ha megesik a szex, az miért baj? Egy kicsit kevesebbet kellene rögzültnek lenni. Nekem a házasságom előtt volt ilyen vagy kettő. És miért is ne maradhatnánk barátok? Mi azok maradtunk, akik megértik egymást. Több tekintetben, mint az szokásos, de a problémát nehezen értem meg. Felfogom, de nehezen értem.

csajokespasik · https://csajokespasik.blog.hu 2009.09.20. 14:32:58

@kalandor25: na ezt szeretem, amikor interaktívak vagyunk! Így kerek a történet. Egyébként tényleg érdekes kérdés, hogy a szex elrontja-e a barátságot vagy sem? Annyi biztos, hogy utána már semmi sem lesz a régi, hiszen más minőséget kapott a dolog.

euAgWzgmmtq7K 2009.09.20. 14:42:14

@csajokespasik: szerintem pont a szex hozza meg. f/l barátság létezik, igen: szex után.

gargoyle 2009.09.20. 14:46:16

csjokespasik: ahogy hosszas beszelgetes utan sem ugyanaz mar a kapcsolat. kerdes hogy ez feltetlen csak negativan ertelmezheto-e? feltehetjuk-e a kerdest, hogy a hosszas beszelgetes megakadalyozza a kesobbi baratsagot? (:

boss888 2009.09.20. 15:09:45

Hogy ha már előtte szexeltetek, akkor nem értem, hogy gondolod, hogy utána nem fogtok. Szerintem sem a szex rontotta el a dolgot. Amúgy meg én is szexelek exekkel néha, és attól nem történik semmi, akivel jóban vagyok azzal szex utána is jóban maradok. Meg ugyan úgy beszélgetünk...Ott szerintem más volt a story ami miatt megromlott a dolog

azallamenvagyok 2009.09.20. 15:39:50

vajon ki volt az aki lefeküdt a fazonnal? egy kisördög? tessék már vállalni a tetteket, ez a menekülés nem megoldás, de az eleve érződik a szövegből is. Meg kellett volna beszélni, hogy hiba volt, oszt jóva, de egy barátságnál fontosabb az erkölcsösség hazug látszata, az önbecsapás, taps

egy hang a hátsó sorból 2009.09.20. 16:15:27

Szerintem csak a csokolozas nem fer bele egy baratsagba, a dugas adott esetben igen.

kalandor25 2009.09.20. 16:16:40

Én vagyok a posztoló..
Én vállalom,hogy lefeküdtem vele,mert már előtte is voltunk együtt,csak ez más szitu volt....
De azóta egészen elvagyunk dumálgatunk ha családi banzáj van,és a vőlegényemmel Andrissal is bírják egymást...
Csak ott és akkor kínos,és szar volt..

vázkulcs 2009.09.20. 16:19:57

fiúk lányok között nincs csak barátság. Kár próbálkozni ezzel elég erőltetett.

viktor134 2009.09.20. 16:23:16

jaja. ha nem tudod elválasztani a jó baráti dugást a szerelemtől, ne próbálkozz. :P

vázkulcs 2009.09.20. 16:26:44

@viktor134:

barátaimat nem szoktam megdugni.

Tételezzük fel van egy lány akivel sok mindent közösen látunk előbb utóbb úgyis meg akarnám dugni, tehát lehetne a szeretőm, akivel hasonlóan látjuk a világot, de biztos nem a barátom akivel berúgunk és megyünk csajozni, vagy bulizni. :D

gargoyle 2009.09.20. 16:40:07

vazkulcs: oke, nalad lelki okok ezt kizarjak. azert elhiszed ugye hogy masnak mukodhet az ilyesmi? gondolom attol hogy te nem tudsz 5 labdaval zsonglorkodni az sem lesz attol lehetetlen masnal (:

vázkulcs 2009.09.20. 16:50:35

@gargoyle:

elhiszem. :) de azt nem, hogy egy ilyen ismeretségben előbb utóbb nem látják meg a másikban a nőt, vagy férfit, ami szerintem már túl van a barátságon.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.09.20. 17:06:02

Én megkérdeztem az ombudsmant, az európai uniós biztost, a szakszervezetet és mind azt mondták, hogy a barátok is szexelhetnek!

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.20. 17:56:19

"andrist, akit nagyon szeretek"

hát, nem lesz könnyű életed...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.20. 17:58:07

nekem is van olyan, ellenkező nemű barátom, akivel olyan mély és bizalmas kapcsolatban vagyunk, amitől már csak egy lépés a testi kapcsolat. de ezt az egy lépést nem fogjuk megtenni.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.20. 18:01:22

@Flashzee:

szerintem nem kell hozzá szex, sőt.

kalandor25 2009.09.20. 18:01:34

@elemes2: végre valaki,aki egyet ért velem:)

azallamenvagyok 2009.09.20. 18:16:58

@kalandor25: ne csinálj belőle ügyet, relax, jól érezted magad, utána szarul, emiatt nem szabad feláldozni egy barátságot:) függetlenül attól, hogy előtte volt-e valami, nem megerőszakolt, hanem elszaladt veletek a ló. lazítani, tabukon nem görcsölni, emberi értékeket megbecsülni:)

kalandor25 2009.09.20. 18:31:13

@azallamenvagyok:azóta beszélünk,de már nem vagyunk barátok...

Labasmaz 2009.09.20. 18:47:39

Felnottel vegre. Ez volt az ara. Ez van. Life is not fair...

2009.09.20. 18:57:32

Mint ahogy egy másik posztba már páran megtárgyaltuk. Létezik férfi-nő között barátság. A többiek nevében nem nyilatkozok, de sztem is van férfi-nő barátság, de csak bizonyos esetekben. Szex után pl. lehet barátság, de abban nem hiszek, h két érett ember között létezik olyan, hogy rendszeresen találkoznak, eljárkálnak ide-oda, beszélnek stb. stb. és sose alakul ki egyik részről se vonzódás. Az volt és úgy alakult ki barátság, v előbb-utóbb be fog következi. Éretten kell kezelni a dolgokat és akkor kialakulhat barátság, de mint írtam csak bizonyos esetekben. :-)

kalandor25 2009.09.20. 19:01:05

Ez tény,hogy csak bizonyos esetekben alakulhat ki férfi-nő között barátság:)

LOOOVE · http://szerelmes.dolgok.com 2009.09.20. 19:04:36

@elemes2: bonyolult dolog ez! a két ember jellemén és azok összhangján is múlik hogy jó-e, vagy nem!

gabcigirl 2009.09.20. 19:53:23

Férfi és nő között NINCS barátság. Mert legalább az egyik fél részéről egyéb dolgok is bejönnek a képbe...

Andrewboy 2009.09.20. 20:22:25

gabcigirl:Már hogy ne lenne! Lehet hogy az egyik akarna többet, de pár év múlva belátja mindenki hogy nem éri meg feladni. Nekem 8 éva van ellenkező nemű barátom és bár a sex-el is poénkodunk SOHA nem volt és lesz semmi testi :P

2009.09.20. 22:53:18

@Andrewboy: sztem @gabcigirl: arra gondolt, h előbb utóbb ha 2 single egyedülálló ember barátkozik (rendszeres tali, híváspl, beszélgetések), akkor nagy valószínöséggel az 1ik fél elkezd hamis illúziókat kergetni. Már csak az a kérdés, h értelmesek és érettek e annyira, h kezeljék a helyzetet...:-)

vagány csaj 2009.09.21. 10:26:43

Itt azzal volt a probléma hogy a felek nem voltak közömbösek érzelmileg egymás iránt. Nem a sex tette tönkre ezt a barátságot, mert ez sosem volt barátság! Ez mindig is több volt annál! És akkor ha már itt tartunk? Kinek hol kezdődik a barátság? Mert nem minden arany ami fénylik!

Lobelt 2009.09.21. 12:27:59

Sziasztok!

26 éves fiú vagyok, közelebbi ismerőseim, haverjaim nagy többsége lány, 70% az arány. Viszont csak egyiküket nevezném barátnak. A barát nálam azt jelenti, hogy mindent meg tudtok beszélni egymással, nagyon jól ismeritek a másikat, gyakran találkoztok, ha sokáig mégsem, akkor hiányzik a másik, ilyenek, szóval egy egészen bensőséges kapcsolat.

Szerencsétlenség (vagy épp szerencse, kinek hogyan), ha olyan ellenkező nemű ismerősök osztják meg ezeket az érzéseket, akik fizikailag is vonzódnak egymáshoz. Ilyenkor nagyon nehéz megállni, hogy ne legyen semmi testi kapcsolat közöttük. Vannak olyan élethelyzetek, amikor meg kell állni, de ezeken kívül szerintem nem érdemes.

Beszélhetünk barátságról ellenkező neműek között, de csak akkor, ha nincs meg a fizikai vonzódás. Ha van, akkor már nem barátság a kapcsolat. És lehet, hogy sosem teszik meg, de ott lesz köztük a vibrálás. És ez már nem is igazi barátság. Szerinem. :)

vagány csaj 2009.09.21. 13:18:52

@Lobelt: Nagy többségében egyetértek veled, viszont ha megvan az a bensőséges dolog, amiről beszélsz, hidd el, hogy előbb-utóbb kialakul a vonzódás legalább az egyik fél részéről. És igen, gyakorlatilag igazad van, mert ha egy barátságból szerelem alakul ki, akkor ahhoz már érdekek is kötődnek. Olyan könnyen kimondjuk, hogy barátság, és sokszor bele se gondolunk, hogy tulajdonképpen mit is takar a szó maga... Tág fogalom... Kinek mi fér bele. Van akinek a sex is, ha nincs épp kizáró tényező.

Lobelt 2009.09.21. 14:39:08

@vagány csaj: annyiban nem értek egyet veled, hogy ami fiú és lány közt barátság után, barátságon túl kialakul, az az érzés egy átverés.

Mivel kedves, megértő, jó barát, mindig ott van, ha szükség van rá, az emberek átverik magukat, illetve az érzéseik verik át őket. Szerelem nincs fizikai vonzalom nélkül (nem akarom erre helyezni a hangsúlyt, de fontos) és ha valakivel találkozol, első ránézésre eldöntöd (nem mindig tudatosan, sőt), hogy bejön-e, vagy sem, ez alapján mész oda hozzá, vagy engeded, hogy a belső zónádba lépjen (pszichológiai kifejezés, nem ARRA gondoltam..:)).

Csak az ember, mint olyan, pszichológiailag fejletlen lény, és a saját jeleit sem képes értelmezni. (tisztelet a kivételnek, mert nem lehet persze általánosítani) Éppen ezért átverés az, hogy barátságból szerelem lesz.

Mert nem lehet szerelem, aminek nem része a testiség, és nem létezik olyan, hogy a fizikai vonzalom később alakul ki. Vagy van az elején, vagy nincs.

Persze ebben is vannak kivételek, mert sehol sem lehet általánosítani, de én úgy gondolom, nagyrészt így mennek ezek a dolgok.

Missy88 2009.09.21. 15:07:58

@Lobelt: Nem kifejezetten értek veled egyet. Nekem valahogy előbb feltűnik, ha egy srác humoros, kedves, értelmes és udvarias, vagy ezek egyike, mint az, hogy jó a segge, mondjuk...
Számtalan olyan volt páromat tudnék mondani, akikkel később alakult ki a fizikai vonzalom. Persze könnyebben alakul ki szerelem, vagy illúzió amit azzal keverünk, ha valaki első látásra bejön nekünk. De csak azért mert az olyan esetek többségében, természetesen megfelelő körülmények között, nem a barátság kialakítása a fő cél. Egyezzünk ki abban, hogy ha van egy bizonyos fokú fizikális vonzalom, könnyeben lesz szerelem, mint annak bizonyos fokú hiányában.:)

vagány csaj 2009.09.21. 15:17:55

@Missy88: "Nekem valahogy előbb feltűnik, ha egy srác humoros, kedves, értelmes és udvarias, vagy ezek egyike, mint az, hogy jó a segge, mondjuk..."
Teljes mértékben egyetértek Missy! Én épp így voltam a mostani hapsimmal.
Valahol már írtam, de leírom még egyszer azt a mondást, ami szerintem nagy igazság:
"Nem azért szeretlek, mert szép vagy, hanem azért vagy szép mert szeretlek!" :)

Lobelt 2009.09.21. 15:23:35

@Missy88: az utolsó mondatoddal tökéletesen egyetértek, és akkor te is olvasd el az utolsó mondatom, mert azon azt érettem, hogy természetesen az élet nem sablonos, és nem lehet mindenkire ugyanazt az uniformist felhozni, ergo mindig vannak kivételek. De a többség attól még így él.

Azzal viszont ne, vitatkoznék, hogy az első percekben kialakul a fizikai vonzalom, ami alatt nem azt értem, hogy észreveszed, hogy jó a segge, vagy, hogy szép a szeme, hanem azt, hogy eldöntöd magadban, anélkül, hogy tudnád, hogy valaha is rád mászhat-e, vagy sem. :) Egy kis odafigyeléssel meg lehet különböztetni magadban ezeket a jeleket. Ezek apró, öntudatlan gesztusok, reakciók, amikre nem figyel oda szinte senki.

Mindaz amit itt leírtam nem csak humbug, kisérletek, kutatások bizonyítják, ajánlom mindenki figyelmébe Alan Pease - Test-beszéd című könyvét, annak is a párkapcsolatokról szóló fejezetét.

Az a legnagyobb baj szerintem, hogy az embereknek nincs egy minimális pszichológiai alapműveltsége, sajnos nincs benne az alaptantervben, pedig ha ismernénk, hogyan viselkednek az emberek és miért úgy, akkor sokkal könnyebb lenne ám az életünk ;)

Ja, és nem vagyok pszichológus, csak amatőr rajongó, illetve imádok az emberekkel foglalkozni :D

kalandor25 2009.09.21. 18:46:17

@Lobelt: Igazad van...ha nem lett volna köztünk fizikai vonzalom nem lett volna semmi probléma.....De sajnos volt,bár ez az addigi kapcsolatunkból is kifolyólag volt...Nem tudtuk akkor mi és hogyan lenne jó...de azóta változtak a dolgok:)Egészen jóban vagyunk,és a vőlegényemmel is szót értenek,ha valamilyen családi banzáj van:)Én is beszélgetek vele,de ez már nem lesz soha barátság.....És én igazából mikor olvasgattam a kommenteket,akkor jöttem rá,hogy mért fáj,hogy "elveszítettem":Azért mert ő volt az első igazi nagy szerelem...Nem tudom hogy ti éltetek e már ilyet...Nagyon szeretem a vőlegényem,ugyan annyira mint annó Kriszt,de szerintem az első szerelmét senki nem felejti el:)
Mondjátok ha ez nem így van:)

Missy88 2009.09.22. 01:37:03

@Lobelt: Rendben, egyetértek...valahol. Én 2 évig tanultam pszichológiát, és egyéb olyan tantárgyakat, ahol a nonverbális kommunikáció szerepet kapott. Tehát elvileg nekem észlelnem kellene ezeket a jeleket magamon. :) Tényleg sajnálatos, hogy sokaknak nincsen meg az általad említett alapismeret, viszont nem állítanám, hogy sokban megkönnyítené az életünket, ha mindenki rendelkezne ilyen tudással. Ami az életünket nagyban nehezíti, az a hazugság. Hiába rendelkezne mindenki ilyen ismeretekkel, akkor sem változna semmi. Ha valamit el akarunk hinni, azt el is hisszük. Hiába tudja az agyad, hogy valaki hazudik, ha szíved mást súg. Ha valaki átver minket, magunknak köszönhetjük, hiszen mi ruházzuk fel a szavakat jelentéstartammal, saját szájízünk szerint. Vagyis a szerelem ámítás, és önámítás, illúziók hada. A szexkapcsolatok alapja lehet a fizikai vonzalom, de a szerelemnek, az igazi szerelemnek nem az. Igazad van, hogy a legtöbben így élnek, de ők azok, akik megnézik, hogy mennyit keresel, vagy milyen autód van. Sajnos túl sok a felszínes ember a világon...
A pszichológia egy érdekes tudomány, megértem hogy rajongó vagy.

@kalandor25: Azokat az embereket, akiket igazán szeretünk, nem feledjük el. Legyen az első szerelmünk, vagy a szomszéd. :)

@vagány csaj: Ez a mondás gyönyörű!:) József Attila írta Gyermekké tettél című versében: "Nagyon szeretlek, hisz magamat szintén nagyon meg tudtam szeretni veled." Nem tudom miért, de úgy érzem ezt le kellett írnom!:)

Lobelt 2009.09.22. 10:09:27

@Missy88: és akkor itt ér össze a két álláspont. :)

Most már egyetértünk kedves Missy88, mert valahogy próbáltam leírni, kihangsúlyozni, csak nem sikerült eléggé, hogy bár fontosnak tartom a szerelemben a testiséget, de isten őrizz, hogy túlértékeljem a fontosságát. Az ember test és lélek, és mindkettő egyformán fontos szerepet játszik a szerelemben is. Én csak arra akartam kilyukadni, hogy nem kevésbé fontosak a testi szempontok a lelkieknél. Mindkettő egyformán kell. Sokan persze előnyben részesítik az egyiket vagy a másikat, de az nem jó.

Nyilván attól, hogy bejön neked egy pasi, még nem fogsz beleesni, ha a kapanyél kilóg a szájából, a zsebéből meg hullik a vetőmag.:)

Amúgy meg mindenki legyen szerelmes, mert az jóóóóóóó :)

Lobelt 2009.09.22. 10:18:34

@Missy88: és még valami (a kedvenc témám) :)

Mindig észleled ha pislogsz? :)

Mert ezek a reakciók, amikor meglátsz valakit, aki tetszik, illetve öntudatlanul veszed az ő jeleit, és arra reagálsz, ezek körülbelül annyira tudatosak és jelentősek, mint egy pislogás.

Én direkt figyelem őket magamon kb. egy éve, de az esetek döntő többségében csak utólag veszem észre, hogy jeleket adtam, reagáltam. :)

Egyébként a fentebb említett könyv tényleg iszonyatosan jó. Hétköznapi nyelvezetű, olvasmányos. Nem csak a párkapcsolatokról szól, az csak egy része, hanem a mindennapi élet szinte összes nonverbális jeléről. Kicsit meg is változtatta az életem a könyv, sokkal több az önbizalmam, minden téren (azzal mondjuk előtte sem volt baj, állítólag... :P).

Missy88 2009.09.22. 13:06:07

@Lobelt: Drága, ha ennyire érdekel a pszichológia, miért nem tanulod magasabb szinten? Jól láthatóan élvezed ha a témával foglalkozhatsz és érzéked is van hozzá. Talán érdemes lenne!:)
A kapanyelet már hallottam, de a vetőmagot még nem!:D Aranyos:)

Lobelt 2009.09.22. 13:16:19

@Missy88: Hát ez az... Miért is nem tanulom? :D Mert annak idején választottam egy szakot (kommunikáció), amivel kimerítettem az államilag finanszírozott féléveim keretét. És per pillanat nem tudnám finanszírozni a költségtérítést pszicho szakon. De nem adom fel, lassan gyűlik a pénz, és ezzel fogok majd foglalkozni, csak én később jöttem rá, hogy ez az, amihez talán értek, és imádnám csinálni. Hát ezért :D

És köszönöm a biztatást, jól esik! :D

Missy88 2009.09.22. 14:18:20

@Lobelt: Kommunikáció, Pszichológia kombó egész jó!:) Az utódok majd igyekezhetnek!:) Sok sikert kívánok neked!:)

kalandor25 2009.09.22. 15:28:14

@Lobelt:
Én is tanultam pszichológiát,elég sokág,mert középsuliban is tanultam....Akkor nem szerettem,de az egyetemre csak sikerült olyan helyre kerülnöm ahol tanítják a pszichológiát:)
De sajnos,hogy megvoltak az alapjaim,talán annál egy picivel több(de tényleg kicsivel:P),attól még nem tudtam parancsolnai az érzéseknek.....:)

Lobelt 2009.09.22. 16:16:32

@kalandor25: :) Azoknak nem is lehet. A tudatosság csak annyit jelent, hogy hamarabb leszel tisztában velük (mármint az érzéseiddel), ezáltal tudatosabban, magabiztosabban hozod meg a döntéseidet. De az érzéseknek nem fogsz tudni parancsolni. :) Hála a jó égnek... gondoljátok már el, hogy mi lenne, ha mindenki tudna parancsolni az érzelmeinek...

Equilibrium c. film... Vagy Huxley Szép új világa lenne... Brrr... Inkább hibázok, jó sokszor :)

@Missy88:

kalandor25 2009.09.22. 16:36:44

@Lobelt: Hát igen:)A hibáiból tanul az ember:)
süti beállítások módosítása