Túl szép volt ő hozzám…

2009. szeptember 25. 07:39 - csajokespasik

Nem igaz, hogy hozzánk mindenki csak keseregni jár! Felgyorsult világunk őrült tempót diktál a kapcsolatoknak is, de akinek van szeme a látásra, nem bukhat el. Bár a csalódás és panasz ugyanúgy része az életnek, mi kifejezetten örülünk, ha egy kellemes randi- beszámolót kapunk. Ilyen a következő sztori is, melyben az önbizalmi kérdéseket boncolgató férfi főszereplőt megtalálja álmai nője.

 

Mint sokan, én is végigjártam az élet iskoláját, amikor társkeresésről volt szó. Szerelem és csalódás, nem ismeretlen érzések előttem. Amikor kikerültem aktuális mélypontomból, s elindultam felfelé, sokfelé próbálkoztam a társkereséssel. Baráti társaságok, bulik, internet… nem ragozom: találkoztam (sok)mindennel - volt olyan, akivel szerettem volna, és volt olyan is akivel inkább nem. Szóval ott álltam 26 évesen, keresgéltem azt a bizonyos „tűt” a szénakazalban. Elhihetitek, nagyon lelkes voltam, s kis hazánk is kicsi volt számomra, ha egy szép szempár megigézett. De valahogy elkerült a végzet (nagy)asszonya. Vagy én nem voltam épp tökéletes valaki számára, vagy ő nem volt számomra az igazi. Történt egy szép napon, hogy mint rendesen a „chaten,” osztottam az igét, mikor is hazánk egy társkereső portáljára is felnéztem. Látom ám, jött egy levelem. S olyan valakitől, akiről fogalmam sem volt, hogy kicsoda. Vagyis, ő talált meg engem, s nem én őt. Felvidult a lelkem, mert ez ritka jelenség volt számomra. Általában szeretek én lenni a kezdeményező fél. Hiába hiszek még abban, hogyha a nadrágot nem is, de a kalpagot még én viselem. Az meg különösen furcsa volt, hogy egy álomszép nő ír nekem levelet. Nem vagyok ehhez én hozzászokva. Hiszen a saját külsőmről sok jót nem tudok megemlíteni. Esetek többségében, már ha az esélyt megadják, verbális tehetségemmel segítem át a hölgyeket, s magam is, az első, mindent megrázó vizuális sokkon : )

Szóval ott tartottam, hogy írt nekem egy levelet. Na, nekem sem kellett sok, elővettem a legjobb formám, s néhány levélváltás után sikerült őt annyira meggyőznöm, hogy végül egy személyes találkozásra került sor. Nagyon ideges voltam, főleg, mert mint kiderült, s ezt eddig elfelejtettem „mondani,” ugyanabban a városban laktunk, s még a kedvenc kávéházunk is megegyezett, bár ezt csak később tudtam meg. A találkára én értem először, nem szeretek elkésni: vagy egy órával hamarabb érkeztem. Kihasználva ezt az órát, gyorsan megvendégeltem magam egy-két dupla gin-tonicra. Bejött. Az idegességet elfedte egy enyhe alkoholos bódulat. Végre megjött Ő, minden stimmelt: volt szeme, szája, lába, keze, a fénykép is őt ábrázolta. Szóval megint elkapott az idegesség, mit akarhat tőlem ő? Aztán elkezdtünk beszélgetni. Áradtak belőlünk a történetek, nagyon gyorsan lejött mindkettőnk számára, hogy ebből nem csak egy találkozó lesz. Mivel szinte szomszédok voltunk, hamarosan újabb találkozók követték az elsőt, a másodikat, s a harmadikat is. Bár megjegyzem, ez volt a „választóvíz.” Hiszen ismertük egymást már, sokat beszélgettünk, lelkileg nagyon közel kerültünk egymáshoz, de azt a bizonyos lépést, ami a csókhoz vezet még egyikünk sem tette meg. Én nem akartam lerohanni, ő meg volt annyira nő, hogy „nehogy már ő tegye ezt meg.” Szóval a harmadik randin elmentünk moziba, ettünk fagyit, sétáltunk a Duna-parton, s mint rendesen, haza is kísértem. Bár érzetem hogy vibrál körülöttünk a levegő, mégsem tettem semmit. Túl szép volt ő hozzám. Kedvesen, s kicsit szomorúan elbúcsúztunk egymástól. S mindenki ment a saját „útján” tovább.

Szóval a harmadik randin búsan ballagok hazafelé, s cefetül cseszi a csőrömet a szitu. Miután eljutottam tőle vagy 400 méterre, felhívtam, s rákérdeztem: „Mi a baj van velem?” Erre ő ugyanezt kérdezte tőlem! Mert, hogy ő sem értette a dolgot. Együtt töltünk egy romantikus nyári estét, érezzük a vibrálást, hazakísérem, s még meg sem csókolom? Na, nekem sem kellett sok, hátra arc, irány vissza. Nem tudom rendeznek-e 400 méterből olimpiai futó számot, de simán rávertem volna akármelyik bajnokra vagy 100 métert. De ő gyorsabb volt… ő már várt engem, s azt hiszem, akkor és ott, a lépcsőház előtt csattant el az első csók. Itt már nem kellett semmiféle verbális előjáték, tudtuk, mit akarunk a másiktól, s azóta is tudjuk:-)

A történetet csak azért írtam le, hogy mutassak jó példát is ebben a sok negatív tapasztalat áradatba. Igenis, lehet interneten ismerkedni, sőt tartós párkapcsolatot kialakítani. Ja és vannak még normális emberek is. Csak keresgélni kell, szóval csak pozitívan:-) Ahhoz, hogy a történet kerek legyen, hozzátartozik, hogy azóta már összekötöttük az életünket cirka 5 éve, nagy várakozásokkal telve várjuk első gyermekünket. Szóval azt hiszem, nekem tényleg segített a pozitív gondolkodás.

 

 
39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr971393921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2009.09.25. 08:27:01

Se nem hagytatok el senkit, se semmi??? Még csak megcsalás sem? Azért bele írhattad volna, hogy a pultos vagy szomszéd nő mellét szoktad néha bámulni!:) Így min fogunk csáncsogni?

Amúgy gratulálok a gyerekhez! És tényleg van, hogy a dolgok jól sülnek el...

Igazság Atyja 2009.09.25. 08:48:20

Tényleg jó ilyet is olvasni néhanapján. Viszont ha vizuális sokkot okoznál, semmi esélyed nem lenne a csodaszép nőknél. A 'mindenért kárpótolnak a belső értékek' elv csak a mesében (*) létezik, úgyhogy nem lehet annyira borzasztó a helyzet külsőségek terén. Több önbizalmat! :)

(*) Ok, ott sem, mert a királylányok is mindig csodaszépek valahogy. :)

2009.09.25. 10:09:21

Ez de aranyos történe. :-) Mint egy romantikus lányreglny, csak a férfi szemszöglből. :-) Én is gratulálok a babáhot, :-)

Glg 2009.09.25. 10:59:05

Ez aranyos story volt, a záró akkord tisztára mint hollywood :D

2009.09.25. 11:06:42

beszarás:D
aztán megbecsülni ám, nem férlekúrni;)

Glg 2009.09.25. 11:15:11

A randikban egyébként szerintem az a legjobb rész amíg eléred ezt a vibrálós szitut, meg amikor először lekapod a másikat :).

2009.09.25. 11:18:18

@Glg: Meg h mindig feldobva, új energiával mész haza. És persze ha megszólal a telefon, v érkezik 1 sms... fuuuu :-)

fecóó 2009.09.25. 11:23:57

@boss888:

Ez így igaz, v.mivel még egészítsd ki a sztorit.
így túl tökéletesre sikerült, még a végén el se hiszik, hogy ez megtörtént veled :)

Lobelt 2009.09.25. 11:32:37

@Zsu0805: jajjj, de jó is az... de rég is volt... de nem bánom :)

Erásss 2009.09.25. 11:54:45

Húúú,tök jó a sztori.Rendesen tökéletes!
Hát párválasztásnál hidd el,én is mindig pozitívan gondolkodtam,de mindig megtaláltak az elmebetegek...:)

csillag× 2009.09.25. 12:09:07

Ennek a történet elolvasásával valóban máshogy folytatódik az ember napja.... Felcsillan a remény, h tényleg vannak rendes /normális emberek és nem csak Hp-kal és hülye pasikkal vagyunk körülvéve!! ;)

ui.: irigy vok, h nemsokára babázhattok!!! :)

Glg 2009.09.25. 12:16:39

@Zsu0805: Na ja...de igaziból a randi előtti izgalom és készülödés is jó :).

Erről jut eszembe:"Kihasználva ezt az órát, gyorsan megvendégeltem magam egy-két dupla gin-tonicra. Bejött." ezen majd megszakadtam :D:D:D-milyen már-flig lerészegedik a randi idejére :D:D

csillag× 2009.09.25. 12:26:26

@Glg: jah télleg ez nekem is megütötte a szemem. Gondolom puszival üdvözöltétek egymást... :P Hmm..vajon a csaj érezhetett vmit? :)

Glg 2009.09.25. 12:36:36

@csillag×: lehet ő is bekábult a piaszagtól :D:D-vagy az is lehet imponált neki h ennyire izgul a forma:)

csillag× 2009.09.25. 12:46:54

mindenesetre kívülálló szemmel megnéztem volna ezt az előkészítési tortúrát :) Ahogy Emberünk járkál fel alá a lakásba...alig találja izgalmában a dolgait.... fordítva húzza fel a cipőjét..pl...aztán elmegy.. becsücsül..jár a lába az asztal alatt...leburítja sorban a "stresszoldókat" :)..stb ÉS akkor betoppanik Ő... :)
De ezt tényleg filmbe illő jelenet... :) főleg a csókós rész :)

Glg 2009.09.25. 12:53:59

@csillag×: azaz :D:D-az egész olyan teátrális hogy már már azt gondolnám csak kamu :)-ha nem akarnám elhinni h vannak ilyen szép történetek:)

boss888 2009.09.25. 13:05:04

Én is egyszer próbálkoztam, ezzel az izgalom oldó szesz bevitellen. De nem jól sült el, mivel olyan típus vagyok aki azt vallja, ha iszunk akkor igyunk rendesen...:) Elég rövid randi volt:)

Glg 2009.09.25. 13:15:53

@boss888: lol-azt megnéztem volna :D.

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.09.25. 13:33:51

Jó, hogy nektek ilyen jól összejött a dolog:) Sok boldogságot!

Erásss 2009.09.25. 14:24:42

@boss888: Ez jó!:D Hát megnéztem volna azt a randit!

810725 (törölt) 2009.09.25. 15:14:20

Aranyos történet, sok boldogságot a gyarapodó családnak. :)

A piálós rész érdekes, de sokak így oldják a kezdeti feszültséget. 1-2 jin-tonik még nem a világ... bár ahogy olvasom már az is kicsit megártott. De egye fene, a lényeg, h így sült el. :)

Missy88 2009.09.25. 15:28:52

Gratulálok én is a babához és a boldogsághoz is..:)
Ilyen tényleg van?:) Jó tudni!:)
@boss888: :D

2009.09.25. 15:44:30

A piás rész nekem is megütötte a szemem, de inkább egy enyhén ittas pasi (de csak a kezdeti feszkokkor, alkás ember nem kell), mint egy olyan, aki ül mint egy tejbetök.

vagány csaj 2009.09.25. 16:38:26

És nem is kis ideje vannak együtt. Tehát lehet párt találni és boldogan élni évekig. Ez visszaadta a pozitív gondolkodásom! :) Szóval Zsu, még van esélyünk! :P :)

Gratula! :)

szmercs 2009.09.25. 16:39:28

vauuuuuuIrígy vagyok de nagyon.Ez tényleg tű volt a szénakazalban.Gratulálok a kis családnak meg jó egészséget és sok sok boldogságot.

poolfanati 2009.09.25. 17:01:02

háetezjó, sok boldogságot :D

stellina 2009.09.25. 17:19:18

Kedves Postíró!
Beállok a sorba: gratula a Babához s sok Boldogságot!;) Ami a neten ismerkedést ill.: sztem is lehet happy end a the end - mint a fentebbi pl. is mutatatja -, csak igggen, sose szabad magunkat alábecsülni! Egyáltalán nem biztos, h Mások olyannak látnak bennünket, mint mi saját magunkat, mikor tükörbe nézünk! Sajna, mondani könnyű, s nekem soxor azért mennek gallyra a kezdődő kapcs.-aim, m nem hiszek magamban...így a "mi"-ig nem is igen jutok el, s ha mégis...akk hirtelen megijedek, s mielőbb felveszem a nyúlcipőt!
Kívánom, h Közös Életetek egy valódi Tündérmese legyen, s pozitív pl. Mindenkinek, Aki hisz' még az Igaz Szerelemben!

AlexanĐra 2009.09.25. 18:18:46

" s cefetül cseszi a csőrömet a szitu"Ez nagyon teccett:):DSzép történet am...Sok sikert és Grat a bábához:):D

csilek recseli 2009.09.25. 18:35:49

nagyon aranyos történet! megírtam már a zenét a filmhez, és most tervezem a szereplőválogatást! :D:D:D:D:D

mskati 2009.09.25. 20:45:21

Szép történet. Sok boldogságot!
@csilek recseli: biztos kasszasiker lenne

Devil2 2009.09.25. 21:17:02

A cím egyáltalán nincs összhangban a poszt lényegével. "Túl szép volt ő hozzám..." Ez olyan igazi pesszimista látásmódot tükröz, aztán szerencsére elolvasva az egészet mégis happy lett az end. De egyébként a fehér holló is gyakoribb annál mint hogy egy ilyen internetes egymásra találás. Kedves posztíró, erősen javallott a részvételed a szerencsejátékokban!

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.26. 00:10:50

Könnyeimet törülgetem. Ilyen szar nap után is milyen szép a világ. Szivárvány, naplementébe sétáló, visszakacsintó szerelmespár. Ohhh.

GIca 86 2009.09.26. 20:28:36

Nagyon meghatott...!! Sajnos lelkis vok és én is várom már életem párját!!!!!! Irigyellek és bár én is találnék ilyen odaadó pasit magamnak!!!!!! Gratulálok!!!

studi 2009.09.26. 20:44:48

Gratulálok! Az ilyen történetek is mindíg mással történnek meg:)
S tényleg olyan hihetetlennek tűnik, romantice randi, utána versenyfutás egy csókért.Melyik filmből szedted?:)
Mindenkinek más a szép, ami neked "álomszép" az másnak nembiztos, s lehet te sem vagy csúnya, de sztem a külső nem garancia semmire.
Jobb helyzetben voltál, mert,könnyebb normális csajt találni, miint normális pasit...

Missy88 2009.09.28. 01:25:17

@studi: Ezért is mondják, hogy a szépség relatív. És, hogy a külső nem garancia semmire, az tény. Persze egy olyan nőnek, vagy férfinak, aki eléggé hasonlít egy próbababára, könnyebb az ismerkedés. De mit ér vele?! Kinek jó az, ha azért vannak vele, hogy mutogathassák és dicsekedhessenek vele? Szerintem ezt senki nem élvezi, aki meg igen, az hülye. A külső nem fontos. Persze nem mondom, hogy egy igénytelen valakivel leállnék, de nem fontos, hogy olyan legyen, mint a férfi modellek egy egy plakáton. Túl sokat adunk mostanában a külsőségekre. Olykor emiatt veszni hagyjuk, azt akivel sikerülhetett volna.

catty 2009.09.28. 18:22:09

Ilyen szép és romantikus dolgok miért mindig másokkal történnek meg s nem velem? :(

2009.10.01. 18:07:42

Dr Csernus válaszol:
"Hányadik randin feküdhetek le vele?"

A harmadikon. Ez szabály. Ezt mindenki tudja. Ha előbb
fekszel le vele, akkor kurvának fog tartani, ha halogatod, akkor pedig frigid picsának. A harmadik alkalom az optimális. Akkor randi után felmentek hozzád, előkerül a bilincs, az anál intruder 2000, meg a faszkorbács, és ha törik ha szakad, ott valaki meg lesz baszva..

:)

----------
amúgy meg úgy, de úgy utálom az ilyen embereket.. ő meg a pozitív gondolkodás? ez a "túl szép nekem", "én ronda vagyok" dolog.. pff.. nem kell eltelni magunktól, de valahogy el kell fogadni, hogy ez van.. értem, hogy a külsőségek mindig számítnak, de volt korábban is nője nem? vagy az a nő vak volt?

mondjuk ha úgy adja elő, hogy életében nőt még csak fotón látott, majd besétál az álomnő, akit 3 randi után sem csókol meg, ráadásul azóta jön a gyerek is, akkor meg nem hittem volna el :)
süti beállítások módosítása