Megalázott engem és sajátmagát is

2009. október 07. 07:55 - Panni CsP

„A legjobb barátnőm pasija a legjobb barátom, és az ő legjobb barátja az én pasim.” Most megtudhatjuk, meddig húzható a mézesmadzag. Ismét a kavarással, és az őszinte beszéd hiányával találkozhatunk. Az alábbi történet lassan indul, és óvatosan bontakozik ki: a fiú váltig állítja, hogy van is barátnője, meg nincs is: szakítottak. De mégsem.

 

A történet még a születésem előtt kezdődött. Anyum, és az ő anyuja nagyon jó barátnők voltak, és még most is tartják a kapcsolatot. Egyszer történt, hogy közös program gyanánt elmentek állatkertbe, persze a két legkisebb gyereket is magukkal ráncigálva. Persze a két legkisebb gyerek Ő volt és én. Akkor csak olyasféle célpontnak tekintettem, akire rá lehet ugrálni, akit nyúzni lehet, meg ilyenek. Nem lehettünk többek hét évesnél. Aztán történt, évekkel később egy hasonlóan szép napon, hogy édesanyám újra maga mellé kapott, és elvitt Móvárra, egy kisebb osztálytalálkozóra, ahol persze Ő és az anyukája is ott voltak. Akkortájt nagyon 'nagylány' voltam, mivel volt fiúm, és ezért eléggé bunkóztam a többiekkel, 11 éves létemre. Anyukáink összeeresztettek minket, vagyis eltereltek a közeli nagymamánál létesült főhadiszállásra. Azonnal kutyázni kezdtem, Ő pedig mélységesen ledöbbent azon, hogy képes vagyok hozzányúlni egy kutyához, amikor 'városi' vagyok. Onnantól nem sokra emlékszem, olyan képek ugranak be, hogy labdával dobálom Őt is meg a kutyát is... Hiába, elég zakkant gyerek voltam.

Azt hittem, sok közünk ezentúl nem lesz egymáshoz, de mit hozott a sors, animés lettem. Szerettem volna elmenni az idei, 2009-es találkozóra, írtam neki iwiw-en, hogy jöjjön el velem, meg meséljen, hogy milyen az egész. (Időközben anyukáink értekeztek egymással, és onnan jött elő, hogy mindketten animések vagyunk.) Ő pár napra rá válaszolt, hogy persze hogy segít, szíves örömest. Megadta hát legjobb barátja msn-címét, azzal a kijelentéssel, hogy Ő nem szokott msn-en jelen lenni. Az Ő legjobb barátja hamarosan nagy rajongómmá vált, nem kis bosszúságomra. Találkozást kért és kapott is, amitől még jobban beindult rám. Mikor már harmadszorra is kikosaraztam, felajánlottam neki, hogy ismerkedjen össze a legjobb barátnőmmel, akivel azóta is együtt vannak. Barátnőm csak azzal a kikötéssel jött el, hogy én is ott marad vele végig, én pedig azzal, hogy nem csak hármasban leszünk. Így jött a keveredés a képbe. Elhozta hát Őt és az egyik barátját, aki nagyon ragaszkodott a mozizáshoz. Elsőre nem ismertem meg. Magas lett, és eszméletlen jóképű. Ha akkor és ott elütött volna egy busz, én komolyan boldogan haltam volna meg, mert láthattam, milyen angyalian mosolyog. Minden esetre volt egy nagyobb küldetésem is: terelgetni barátnőm és barátom. Nem sok időm jutott arra, hogy gyönyörködjek Benne, de az a pár pillantás, amit Rá vethettem lehet, hogy még sok is volt. Beültünk a moziba, X-Men 4. Szokásomhoz híven az egész filmet végikommentáltam, röhögtem rajta, hogy 'a frizura még mindig tökéletes'. Persze az Ő háta mögött beszélgettem, az ötödiknek beesett személlyel. Persze próbálkoztam az olyasféle lányos trükkökkel, hogy az övé mellé csúsztatom a kezemet, stb. Semmi válaszreakció nem volt, így hát inkább a leendő párocskára és a filmre koncentráltam. Vége lett a filmnek, meglepődve tapasztaltam, hogy szüleim többször is hívtak. Elmondtam hogy mi a szitu, és hogy már a buszmegálló felé megyek, nem kell aggódni. A vidékiben szétváltunk, barátnőm futott a buszára, aminek már járt a motorja, a fiúk elslattyogtak a vonatuk elé, én pedig odasétáltam a megszokott járdaszigetre. 3 perce ment el a buszom, háromnegyed óra múlva jön a következő. Na bumm... Leültem a meleg járdára, bedugtam fülembe a zenét, és megnéztem a naplementét. Hoppá, csörög a telefon! Felvettem, barátom az, kérdezi, hogy hol vagyok, mert ők is lekésték a vonatot. Mondtam, hogy itt ülök a járdaszigeten. Mondta, hogyha már nincs jobb dolgom, menjek oda hozzájuk. Hát tényleg nem volt jobb dolgom, arra is van egy nekem jó buszmegálló, hát elindultam. Az aluljáróban részeg focidrukkerek énekeltek. Behúztam a nyakam és felgyorsítottam a lépteimet. Bumm! Magas, férfi, nagydarab, jaj bocsánat... Megragadta a kezem. Felnéztem rá, hát telefonos felkeresőm nézett le rám meglepetten szemüvege mögül. Zavartan felnevettem, kikapcsoltam a zenét és elindultunk a peronra. A maradék két fiú egy padon ült és beszélgetett. Mosolyogtam és integettem nekik. Visszaintettek, és amikor odaértünk melléjük, mellettem álló hatalmas barátom megkérdezte, hogy mennyi időm van még a következő buszig, mert nekik egy órájuk van a vonatra... Kotorásztam a zsebemben, telefon, telefon... Megvan, még negyed óra. Okés, elkísérnek a buszmegbe. Kellemesen cseverésztünk, megmutattam a régi és az új sulimat is. Jött a busz. Kedves mosoly, egy reménykedő pillantás Felé, majd ugrás a buszra. Csikorogva nekiindultunk, és ők lassan kifolytak a képből. Felhoztam este, hogy milyen helyes legény lett Belőle, mennyire aranyos, meg minden. Érdeklődtem, hogy mondott e rólam valamit. Nem. Viszont potyautasunk az egyik volt barátnőjéhez hasonlított... Remek... Barátom viszont beavatott a háttértitkokba, miszerint Ő nem akar barátnőt... Még remekebb... Nyár elején összejöttem egy sráccal, akivel egy ideje beszélgettünk, jól elvoltunk, és egyre jobban izgatta a fantáziámat. Találkoztunk párszor a közel kéthónapos kapcsolatunk alatt, majd dobtam, mert teljesen elhanyagolt, és rájöttem, hogy Őt mégis jobban szeretem... Barátnőm és barátom viszont együtt maradtak, élték a kis életüket, boldogan, szerelmesen. Újra elkezdtem érdeklődni, hogy mi van Vele. Útközben barátom a legjobb baráti címig felküzdötte magát. Azon szórakoztunk, hogyha összejövök Vele, akkor majd mondhatom, hogy : a legjobb barátnőm pasija a legjobb barátom, és az ő legjobb barátja az én pasim. De sajnos semmi sem ilyen egyszerű. Bár megszereztem az Ő msn-jét is, keveset tudtunk beszélgetni, mert ritkán volt fent. Amikor beszélgettünk, az is inkább csak abból állt, hogy én írtam neki, ő pedig közbe-közbe szólt néha. Nem volt valami fényes kapcsolat, de legalább volt. Immáron legjobb barátomtól visszahallottam, hogy nem igazán van oda meg vissza az örömtől, hogy nagyon is teccik nekem. Okés, nem érdekel, majd megkedveltetem magam vele, hiszen ez már annyi emberrel sikerült... Gondolni könnyű, de kivitelezni annál nehezebb. Próbáltam minél inkább rákényszeríteni, hogy írjon ő is, kérdezgettem, ha visszakérdezett válaszoltam, és a többi... Én úgy éreztem, hogy egyre jobban kijövünk, és jött ennek a tetőzése: barátom kijelentette, hogy nagy valószínűséggel teccem neki, azért ellenkezik ennyire ellenem. Kegyetlen boldog voltam, de az örömöm nem tartott tovább vagy 4 napig. Jött ismét egy kétes üzenet: van barátnője. Most hogyan? Nem úgy volt, hogy Én teccem neki? Hogy nem akar barátnőt?? Barátom mesélt a lányról, mondta hogy milyen szép, meg hogy olyan kis pici, aranyos. Én is aranyos vagyok, sokak szerint szép is. Akkor azért választotta azt a másik lányt, mert alacsony? Hát... akkor... így jártam, azt hiszem. 14 évesen lányként a 170 cm-es magasság nem számít éppen apró termetnek. Kár, pedig mennyire örültem volna neki, ha összejövünk. Feljött msn-re, gondoltam, megkérdezem, ha már így van, akkor Ő is támassza alá. Azt mondta, hogy a barátom találta ki. Hogyazarrrr... Rendben, letettem a csatabárdot, nem érdekelt, jó ez így, hadd higgye, hogy többet tud, mint én. Pár napra rá ismét feljött, nagyon jót beszélgettünk, és őszinte lány révén megírtam neki egy kedves megjegyzése után amit gondolok: 'hogy én mennyire szeretlek téged! :)' Azóta csak egyszer beszéltünk, akkor is fórumozott, és beszervezett. Nem volt egy nagy durranás az egész, de Ő csinálta, szóval nagyon értékeltem az egészet. Barátom hazajött az egyhetes nyaralásból, örültem neki. Előjött, hogy valamikor kellene találkoznunk. Hülyeségből hozzátette, hogy hozzam el a barátnőmet, én pedig visszavágás képen kijelentettem, hogy hármasban nem, akkor hozza el Őt. Ott törtem át megint a falat, elkezdett bunkózni, hogy mért nem mondtam már le róla, hiszen neki barátnője van, látni sem akar engem. Itt már nálam is elpattantak a húrok, hozzávágtam, hogy elegem van belőle meg a hazugságaiból. Hogy azt mondta, Neki van barátnője, és nincs is, hogy időnként kijelenti, hogy szakítottak. Mondta, hogy ő nem szokott hazudozni, amikor azt mondta, hogy Neki nincs barátnője, azt azért mondta, mert megkérte rá, hogy mondja azt, hogy minden egyes beszélgetésünk után őt nyúzta, hogy koptasson már le róla, satöbbi. Tovább veszekedtünk, egyre nagyobb szavakkal dobálóztunk, amikor mondtam neki, hogy akkor itt vége, és leléptem. Nem akartam tovább veszekedni, nem volt hozzá erőm. Addig bírtam ki sírás nélkül, amíg a nappaliból a szobámig elmentem. Becsaptam az ajtóm, és egész este zokogtam. Jót tett, megnyugodtam. Azóta már kibékültünk és ugyanolyan jóban vagyunk, mint eddig. Viszont a tudat, hogy nem képes a szemembe mondani, mit gondol, nagyon fáj. Kétséges számomra, hogy ki is mond igazat...

 
310 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr121424409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

afényharcosa 2009.10.07. 18:38:57

@gretil: Most akkor mégis +osztod...?

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 18:39:28

@afényharcosa: miért gondolod hogy sokmindent megérhettem már?

afényharcosa 2009.10.07. 18:41:01

@Purpled: Röpke feltevés...v. +érzés...ki tudja

afényharcosa 2009.10.07. 18:41:41

@Purpled: Miért változtattál nevet, ha nem vagyok nagyon indiszkrét...?

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 18:42:14

És ez csak az elmúlt nyár. Sajnos ennél cifrábbat is tudtam művelni. Most nyugiban vagyok :P Lehet egyszer bekéne nőjjön már a fejem lágya.

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 18:43:32

@afényharcosa: Azért mert a 'gretil' nevet öcsém szokta használni. Fogalmam sincs, hogy ez a reg miert kapta ezt a nevet anno. A Purpled az pont megfelelő.

afényharcosa 2009.10.07. 18:45:32

@Purpled: Vmi nem stimmt, ha igaz a történetben közölt életkor...mi az igazság?

stellina 2009.10.07. 18:50:32

Kedves Missy88!
Csak most olvastam a 11.30 körül írt posztösszefoglalód...Lényegre törő, követhető, csöppet sem zavaros...Csak mint az eredeti, ám sokkal jobb kiadásban!;)
Ami a posztírót ill.: nagyon a tini éveit taposhatja még, ám már ált.isk.-ban is van fogalmazás óra...Legalább egyet megért vna éberen végigülni, s akk most nem szenvednénk a lehetetlennel (a történet mondanivalójának megértésével, ha ez esetben egyáltalán beszélhetünk ilyesmiről.)

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 18:52:41

@stellina: fogalmazáshoz csak annyit, hogy sajnos a mostani tizenévesek 40%-a képtelen egy tisztességes elbeszélést összehozni. Ez persze nem biztos, hogy baj nem vagyunk egyformák. Igazán jó szöveget írni csak azok tudnak, akiknek érzékük is svan hozzá.

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 18:53:53

@afényharcosa: a belinkelt postban megadott életkor a helyes. Mást tippeltél?

drága 2009.10.07. 18:53:56

MIMI:JÁTÉK 4-ES! VÁRLAK:)

afényharcosa 2009.10.07. 18:54:43

@Purpled: Ezek szerint a történetben szereplő a valós... sajnálom

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 18:56:26

@afényharcosa: huhh miért sajnálod? vagy máshol nem ennyi van megadva?

afényharcosa 2009.10.07. 18:58:02

@Purpled: hát...nem! Nézz utána, hol, milyen adatot adsz + magadról...

drága 2009.10.07. 19:00:45

@afényharcosa: Nem! Még tanulok! TUDOD? 120-részes a kedvenc sorozatom,de még várnom kell rá!:)

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 19:03:01

@afényharcosa: megvan mi okozta a problémát. Véletlenul elbitoroltam édesapám accountját. Sajnos ugyanúgy hívnak minket, elnézést ha ezzel megkavartalak.

afényharcosa 2009.10.07. 19:03:37

@drága: Délután mit csináltál? Nem itt kellett vna posztolnod, akkor meglenne már a leckéd...

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 19:04:05

@afényharcosa: gondolom, mostmár nem olyan érdekes így, hogy nem '58 as szuletésű vagyok!

drága 2009.10.07. 19:04:53

@Purpled: De,érdekes a sorozatom mindíg történnek benne tanúlságos dolgok! Te hány éves vagy? Szereted a sorozatokat?:)

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 19:04:59

@drága: mit néznél? és miért nem megy? és a tanulás? és a fogalmazással hogy állsz?:D

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 19:07:14

@drága: azt a 6 másodpercet hogy csaltad a kérdésem elé?:D

Én house-t nézek. Illetve eléggé fellelkesített az SGU pilotja. De pl. a Death Note elso huszonakarhany részét is megneztem minap. Látod amikor az ember már főiskolás, mennyi ideje lesz!

afényharcosa 2009.10.07. 19:13:56

@Purpled: Miért is ez a "hm..."?

Attól még akár lehet sokkal érdekesebb is, mint gondoltam...

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 19:17:33

@afényharcosa: a hm azért ment, mert lassan jelennek meg a kommentjeim és nem szeretnek tobbszor duplázni.

Mi a véleméyned az én sztorimról?

drága 2009.10.07. 19:20:22

@afényharcosa: Az még ráér... most szabin vagyok!És sok minden vár még rám.... a helyszínen! Te voltál már szerelmes?

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 19:21:57

@drága: wah lenne egy tippem a kedvenc sorozatodra :P

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 19:23:13

@drága: már megvolt. Ha arra gondolsz. Bár téged nehéz kovetni.

afényharcosa 2009.10.07. 19:23:33

@Purpled: A sztorid? Hát, megmondom őszintén, végigolvastam, de az nem igazán jött le, h mi volt az a bizonyos, barátoddal közös projekt...persze, lehet, hogy csak nehéz a felfogásom. Tudod, már ebben a korban...:)

afényharcosa 2009.10.07. 19:25:12

@drága: Nem. Elégszer még nem. De ezt pont egy 14 éves kérdezi? Hát, tudnék mesélni...de nem Neked fogok.

drága 2009.10.07. 19:27:45

@Purpled: Várj! Bomba van rendesen!

afényharcosa 2009.10.07. 19:30:35

@Purpled: Csak 1 kép jön be, semmi más...

drága 2009.10.07. 19:32:54

@Purpled: Azt nem árulom el,hogy mit néznék,de még nincs itt az ideje! Szerinted,hogy megy?

drága 2009.10.07. 19:41:11

@afényharcosa: FOGADTAK!!! A TÉT PISZKOS VOLT..... DE MÁR MEGTISZTULT!!!!

afényharcosa 2009.10.07. 19:43:52

@drága: Téged kérdeztelek vna? Nem rémlik...

drága 2009.10.07. 19:47:11

Megyek bekapok valamit....Na.....Nem még várni kell....10.

Igazság Atyja 2009.10.07. 19:47:30

Látom, még mindig nem csitultak a kedélyek. :)

afényharcosa 2009.10.07. 19:50:56

@Igazság Atyja: áh, újra itt. Mi szél hozott erre, Csak nem az unalom...?

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 19:53:04

@afényharcosa: igen, mert meg nincs kész ... janurba varhato a béta

@drága: tessék aludni

afényharcosa 2009.10.07. 19:59:52

@Purpled: Akkor most már végképp nem értem...lehet róla vmi bővebbet tudni, v ez is csak a haverral közös projekt része?

Kaccwalc (törölt) 2009.10.07. 20:01:52

"A vidékiben szétváltunk.." Az nem vidéki hanem parasztelosztó.

Igazság Atyja 2009.10.07. 20:03:28

@afényharcosa: Á, dehogy. Most ért véget a Klinikák. Igaz, mindjárt kezdődik a Dallas. Vagy az pénteken van? :)

afényharcosa 2009.10.07. 20:03:30

@Kaccwalc: Hát, így berobbanni ide este 8-kor...ehhez azért bátorság kell!

afényharcosa 2009.10.07. 20:07:10

@afényharcosa: Húú, tényleg aljas-t írtam volna? Utoljára a volt pasimnak írtam ezt...de nehogy párhuzamot vonj! Csak eszembe villant...

drága 2009.10.07. 20:08:21

@afényharcosa: Most van itt az én időm! KÉRDEZZ! FELELEK! JÁTÉK! De mindennek elött.... Te sportolsz valamit? Ez a gyorsaság versenyzésre utal......Gondolom! Milyen sportágban szerepelsz?

afényharcosa 2009.10.07. 20:08:54

@drága: Te még mindig nem alszol?

csillag× 2009.10.07. 20:09:00

@afényharcosa: Kacc rendelkezik olyannal...nem is kicsit!! ;) :)

afényharcosa 2009.10.07. 20:09:39

@csillag×: Nocsak, még 1 bátor ember...

Igazság Atyja 2009.10.07. 20:12:09

@afényharcosa: Nem vonhatok párhuzamot, hiszen a volt pasid nem én vagyok. Bár... kicsi a világ. :)

afényharcosa 2009.10.07. 20:14:20

@Igazság Atyja: Ha az lettél vna, ezt írtad vna vissza: Dög...
Viszont a párhuzamvonás nem = az azonosítással...

afényharcosa 2009.10.07. 20:17:12

@Igazság Atyja: ...meg amúgy is...a volt pasim sehogy sem lehetsz.Belegondoltál...?

csillag× 2009.10.07. 20:21:28

Jézus mi folyik itt?? :))

drága 2009.10.07. 20:22:51

@afényharcosa: Nem! Még az távól áll tőlem! De már tudom te egy borszívó vendéglátos vámpír vagy!!!!???? Nem csak kép marad ez! rögzítem,de ugye kajak vámpir vagy?

Igazság Atyja 2009.10.07. 20:24:40

@afényharcosa: Teljes mértékben igazad van. Először azt akartam írni, nem ismerem a volt pasidat - aztán csúsztattam egyet. De mivel aljas vagyok, úgyis mindegy, mit akartam írni. :)

csillag× 2009.10.07. 20:25:10

@afényharcosa: Kicsit villámlik a levegő :( Harapni lehet a fezsültséget...

afényharcosa 2009.10.07. 20:25:55

@drága: Miről beszélsz? Halvány fogalmad sincs semmiről. Csak 1 kitalált világocskád van, amiben élsz...

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 20:26:25

@afényharcosa: hu latom eldurvult a téma:D szó...

@drága: E!

na en mentem vissza a pincébe sörözni! :D

afényharcosa 2009.10.07. 20:28:29

@csillag×: Villámlik... Vajon mitől? Hol?

afényharcosa 2009.10.07. 20:29:13

@Purpled: Dehogy durvult el...csak a látszat. És az, mint tudjuk, legtöbbször csal..

afényharcosa 2009.10.07. 20:32:16

Na, mennem kell...Morgen?

drága 2009.10.07. 20:33:15

@afényharcosa: Tereld a gondolatokat a túl szépre.... Játék van... felelj a kérdésre!:) Percekre csak....utána kulcsold át a karjaidat,de ne a lapátólásra gondolj! Az most a pók hálójában van!

drága 2009.10.07. 20:42:03

@Purpled: Hol marad minden ami új! Nem látom! Vagy elsodorta a hajó:)@drága:

drága 2009.10.07. 20:50:19

Purpled: Álmodozól! Gyere! 14-éves lány rád vár! A szeme még kék,de ez már lejárt!!!!

boss888 2009.10.07. 21:06:23

Aki nem olvasta!"Drága"

Zsu0805 2009.10.07. 12:06:16
HELLO MINDENKI!!!! (Gondoltam igy hátha idefigyeltek) :)

Szitu... Anyuka ül a bölcs barátnőjénél, a gyerek egy ideig szépen elvan egyedül, de egyszer csak. "Anya játszani akarok, játszunk" "Nem kicsim beszélgetek" Aztán jön a kérlelés, és a könyörgés... anyuka egyre idegesebb. A bölcs barátnő erre: Ne foglalkozz vele, abba fogja hagyni (nem engedetünk mindenféle hisztinek). A gyerek egyre idegesebb, csak mondja mondja, egy idő után ordibál, visítozik, lefexik a földre és előadja a hattyú halálát, aztán epilepsziás rohamszerűen veri magát a földhöz, persze visitozva sírva, h de ő játszani akar. Anyuka persze "nem figyel rá" (bár ugyis látja és hallja h mit csinál a gyerek), így egy idő után a gyerek abbahagyja.

A mi gyerekünk ez a kiscsaj. Ha nem figyeltek rá, nem reagáltok rá igy vagy úgy, nem szoltok hozzá előbb utobb jön a hiszti (bár sztem abba már benne vagyunk a sok nagybetű, felkiáltójel és magamba beszélek miatt), a toporzékolás, aztán ugyis eltiplizik egy idő után. :) De ehhez persze összetartás kell... a közösség összetartása. :)

Tehát aki szerint működhet ne is reagáljon rá. :) Köszyke aki végigolvasta. :)

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 21:40:07

@drága: és mire vár? korrepetáljam kémiából?:D

2009.10.07. 22:05:41

Nah inkább nem mondok már semmit... @boss888: köszy, hátha vki észrevszi. :)

drága 2009.10.07. 22:10:34

@Purpled: Megjött az én vámpírom!:) Dr úr lázam van talán,de megy a sorozatod! Tanács kéne! Segít nekem?

Purpled · http://www.juliusvin.hu 2009.10.07. 22:44:32

@Zsu0805: ja vércziki, hogy lehet így írni?

ravezed 2009.10.07. 23:40:02

Ezt fájdalmas volt olvasni. Manapság nem tanítanak fogalmazást?

drága 2009.10.07. 23:45:31

@Purpled: Megérkeztem! Szóval nem merem senkinek elmondani,de van egy tök édi srác aki bejön,de nem biztos,hogy én bejövök neki? lökhetem a többi kérdést?

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 07:02:08

@Purpled: igen, ehhez én is csatlakozom, de abban bízom, hogy ha minél több sztori születik, elindul az önképző szakkör !!

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 07:04:14

@afényharcosa: valamit akartam kérdezni, de már elfelejtettem....pill

afényharcosa 2009.10.08. 07:31:49

@Panni CsP: Aktuális még a kérdés...?

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.08. 07:38:49

@afényharcosa: áh, nem is gondolkodom rajta, mert pont akkor nem fog beugrani, de nem volt annyira fontos...

drága 2009.10.08. 12:16:13

@Panni CsP: Szép napot! Órán kéne lennem,de kiszöktem! Szóval van a srác:Ő, Vagyok:ÉN. Egy asztalnál ülünk a suliban. Zavaros egy kicsit,de figyelj! Ő új az osztályban! Mellém ültették. Eszméletlen volt amikor megláttam 1000-rel vert a szívem!!!! Ami kölcsönös,de barinője van! Vagyis Ő reklámozza! A lány neve:Sári. Már láttam élőben két alkalommal! Mondhatni szugerálva kinyírt a szemeivel,de már értem,hogy miért. Ő mindíg meglep engem. Sokat levelezünk órán.:) Még kézzel nem értünk egymáshoz,mert Sári jelen van,de lehet,hogy Sárival kitalálták és ez a közös kis tervük része,hogy engem behálozzon Ő????

afényharcosa 2009.10.08. 12:47:35

@drága: Jobban tennéd, ha inkább órán lennél...
Bár, lehet, h inkább enned kéne, az előbb meglátszana rajtad...

drága 2009.10.08. 14:17:26

@afényharcosa: Igazad van,de most jár az agyam. És nem tudok enni..... Mert fel vagyok spanolva!:)

drága 2009.10.08. 20:04:21

Drága! Megjöttem! Eddíg az örület határát tapostam!,de elég....

afényharcosa 2009.10.08. 20:12:30

@drága: Biztos, h nem lépted át azt a bizonyos határt...?

drága 2009.10.08. 20:55:06

Már nagyon vártalak! megtaláltam a régi kincseimet és most nagyon boldog vagyok! Bár egy valami még hiányzik belőle! a leckém még nem írtam meg,de majd megírom:) Nem léptem át a határt,még nem....:)

csilek recseli 2009.10.09. 21:27:51

ez nagyon szar volt, nem lehetett követni... könyörgöm, szerencsétleneknek nem voltak neveik?? nekem nem jött le, h. ki kivel kavar, vagy amúgyis MIVAN???
süti beállítások módosítása