A barátnőmnek szántam őt, de nekem is kellett

2009. október 09. 08:00 - Panni CsP

„A pasinak bódítóan feszes popója volt, amit vétek lett volna kihagyni.” Az alábbi történet tanulsága, hogy érdemes óvatoskodni a jótékonysággal - egy lány a tuti pasival akarja összehozni barátnőjét, ám a tranzakció váratlan fordulatot vesz…

 

Olvasgattam ezeket a történeteket, és felrémlett bennem, ami néhány éve velem esett meg. Sajnos mai napig nem tudok dönteni a dologban, de néha úgy érzem nem is kell, máskor pedig furcsák a körülmények és gondolkodóba esem... Az eset úgy esett, hogy néhány barátnővel elmentünk a szokásos kis kocsmába, hogy eltöltsük a péntek vagy szombat esténket -pontosan már nem emlékszem. Négyen beültünk az egyik asztalhoz, beszélgettünk, folyamatosan nőtt az asztalon a poharak száma, telt az idő. A mai napig fogalmam sincs miről beszéltünk, ugyanis egyáltalán nem rájuk figyeltem. Volt ott egy srác, korunkbeli vagy egy-két évvel idősebb lehetett. Egész helyes volt, félisten mosollyal és huncut tekintettel. Amikor tudtam felé pillantottam és mit ad Isten, tök Véletlenül ő is folyamatosan engem bámult. Kacérkodtunk, szemeztünk...totál feldobta az estémet. A dolog eddig ugye szép és jó, csak itt jön a fordulat...Az egyik nagyon kedves barátnőm áthajol az asztalon, jelezve, hogy valami 'titkosat' fog elmondani nekünk. "Csajok...van ott az a tuti kis pasi...nagyon helyes..." Na bumm! ez már rosszul kezdődik, két csaj, egy pasi?! Egye-fene... Végig azzal szórakoztattam a társaságot, hogy a helyes bordó felsős srác és barátnőm együtt mennek haza. "Á, nem hagyjál már! Hülye vagy! - Megteszem!" Igen,...na de egy ilyen pasi mellett kinek jut eszébe ellenkezni?!

Beálltunk a pulthoz a következő körre, és nocsak, kinek a feszes feneke van előttünk..?! Naná, hogy az a bordó felsős, kacér srác. Viccből mondtam, hogy megfogom a fenekét, mintha a barátnőm csinálná - valójában egy ilyen feszes popót kihagyni bűn!! :DD Nem mentek bele. A srác végigmért bennünket, édesen mosolygott és átengedte a teret. Az este a végéhez közeledett és még mindig nem adtam fel, hogy pasit szerzek a "nem szoktam kezdeményezni" barátnőnek. Kifelé menet viccből odabökte, hogy „jó, hívd ki, beszélek vele. Szárnyakat kaptam! Szabályosan futva mentem vissza a sráchoz, hogy te jó ég beszélni fogok vele!! Kicsit lenyugtatott a másik barátnő az ajtóban, aki visszakísért. Beléptem, megkerestem a srácot, és odaléptem. Megkocogtattam a vállát miközben próbáltam nem túl izgatottnak tűnni. Mikor megfordult, végigmért és széles vigyorral az arcán kérdezte, hogy mit szeretnék. Alig bírtam a szemébe nézni, mert úgy voltam, hogy ott helyben elolvadok. Végül kinyögtem, hogy ki szeretném hívni...a barátnőmnek. A srác persze totál hülyének nézett, hogy "A barátnődnek...?!:D" Mire kiértünk, addigra a két másik lány eltűnt, én pedig kissé égőnek éreztem a helyzetet, és eléggé beparáztam, hogy mi a fene lesz?! A srác nagyon édes volt, végignézte kisebb-nagyobb nevetéssel a szenvedésemet, majd kölcsön adta a telefonját, hogy megkérdezzem merre vannak a többiek. "Lejöttünk a partra, ahogy megbeszéltük!" Azt hittem ott helyben elájulok!! Megbeszéltük?! Persze, EGYÜTT!! Na mindegy, leesett rólam a frász-aura és megkönnyebbülten bocsánatot kértem a sráctól, hogy ezért kirángattuk és megyünk is. Majd mondtam, hogy most szükségem van a legközelebbi ember ölelésére... Átöleltem, hihetetlen jó volt! Végül alig akarta elengedni a derekamat, majd msn-cím csere volt, mert hát miért ne?! Hoppá mondom, ez akar valamit! Aztán eltelt a hétvége, vasárnap este 11-12 körül felvett és beszélgettünk. Jófej volt nagyon, és egész jól elcsevegtünk, a másnapi suli pedig sajna gyorsan ágyba szuszakolt bennünket. Hétfőn nem sikerült felmennem, hogy beszéljünk, rosszul is éreztem magam emiatt. Kedden pedig úgy fogadott, hogy miért nem jöttem fel teljesen oda volt, hogy nem vagyok fent, mennyire hiányoztam neki. Hű, mondom, hoppá...ebből barátnővel összehozás úgy érzem nem lesz. Teltek múltak a napok, egyre jobban megismertük egymást, és vonzódtunk is a másikhoz, amiről a találkozások tanúskodtak. Nem randi volt, baráti csevegés, amikor mindig valami indokkal egymáshoz értünk, és még ilyen kis hülyeségek. Majd eltelt egy hónap mondjuk, 3-4 találkozással, minden napi beszélgetéssel. Én halálosan beleszerettem a srácba, de nem tudtam, hogy mi legyen, hisz a barátnőmnek is tetszik, még ha taplónak is tartja... Véletlenül -ekkor talán kivételesen tényleg egy véletlen folytán- összetalálkoztunk a városban este, mikor én azzal a barátnőmmel voltam, akinek szántam... Na és a srác széles mosollyal jött oda köszönni, barátnőm pedig gyorsan elpárolgott -talán izzott a levegő körülöttünk és benne pedig sok volt az alkohol...csoda, hogy nem gyulladt ki!. A sráccal beszélgettünk, majd mikor indulni készült megölelt és jött a pillanat, hogy na itt tutira elcsattan végre egy csók. Viszont bennem volt egy is vészcsengő, hogy barátnő-vízpart-alkohol-bánat eszeveszettül rossz csoportosítás egy gondolaton belül. Úgyhogy mikor már hajolt közelebb azt mondtam neki, hogy "Jobb, ha most mész." Legnagyobb bánatomra másnap vigyorgó fejekkel jelentette be msn-en, hogy összeszedett egy csajt... Másfél évvel és sok vitával, kellemes beszélgetéssel később: A kedvenc emlékem vele, mikor egyik barátnőmmel -aki tudja az érzéseimet a sráccal kapcsolatban- egy este bulizni voltunk egy diszkóban. Táncolni isteni! És azon kaptam magam, hogy a srácot nézem, hogy mindig ott van... Meg is jegyeztem, hogy tutira nem véletlen. "Á, csak beképzeled magadnak! Kicsi hely, sok ember, kevés tánctér!" Rendben mondom...de majd meglátod! Egyik pillanatban azt láttam, hogy barátnőm ledöbben és megáll egy pillanatra még a lélegzete is. "Azt láttam szinte filmes effektekkel, hogy táncolsz Te, aztán megjelenik Ő. A tömeg pont utat enged neki, hogy mögéd kerüljön, miközben egy lánnyal táncol és Téged néz végig." Igazam volt. Két év és pár hónap elteltével is tudok ugyanúgy rá gondolni, mint akkor. Barátok vagyunk ugyan, de sokszor hülyéskedünk egymással, kikezdés meg ilyenek... A baj az, nem tudom mikor gondolja komolyan és mikor viccel. Tudom persze, hogy a pasik szeretnek játszani, de ha valóban nem akarsz semmit a másiktól, akkor két év után egy ilyen játszadozás már uncsi ugyanazzal, nem? Magamról tudom, hogy mikor viccelek, mikor komoly, amit mondok neki. De az utóbbi időben furcsán viselkedik, túl kedves, elmondja merre lesz, fussunk össze. Soha nem csinált ilyet. Véletlenül keveredett oda, ahol én voltam épp. Szóval csók kellett volna, vagy jól tettem, hogy a barátnőre voltam tekintettel? Pasi sok van, de jó barát nem... -azóta már nem olyan jó barátnő.

 
45 komment
Címkék: buli szemezés

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr711424414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2009.10.09. 08:18:16

Jó kis történet... Igazad van, pasi sok, szóval valószínű a barátnőd talált volna másikat. Tuti nem ez állt volna a barátságotok közé, főleg, hogy meg se merte szólítani.

boss888 2009.10.09. 08:20:22

Lemaradt a "van"...

*Pasi sok van

2009.10.09. 08:45:08

@boss888:
Detto. Az ilyen tejbetök emberek ne kérjék számon a barátaikat, mivel ők nem voltak képesek bármit is tenni. Viszont az lett volna sztem a korrekt, és akkor sokkal tisztábban a dolog, ha miután felvett msn-re közlöd a bnőddel, h figy én beszélek a sráccal. Ha akarsz tőle vmit lépj, megadom a címét, ha nem akkor én ha úgy alakul összejövök vele.
A piás dolog meg... lehet csak kellett vmi feszkóoldó, mert amúgy kicsit bátortalan. Lehet azért nem mer konkrétan kezdeményezni mostanság, mert már egyszer elutasítottad.
Ha akarsz vmit tőled akkor vegyél erőt magadon és fuss össze vele itt vagy ott... utána már csak tudjátok, h mi legyen. :)

o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫ 2009.10.09. 08:48:08

A történethez előljáróban annyit, hogy a nevem Géza és a pasimmal nyitott kapcsolatban élünk. Éppen vele és még néhány ismerőssel üldögéltünk törzskocsmánkban, amikor észrevettem egy írtó helyes faszit a terem másik végében. Épp egy csaj társaság mögött ült, gondoltam szugerálom egy kicsit, hátha észrevesz.

Sajnos nem így lett, viszont az egyik tizenéves kislány folyamatosan bámult. A társaság amiben ült elég furcsa, 6-an ittak két üveg sört, de ettől már mindegyikük úgy dülöngélt, mintha lezúztak volna ugyanennyi vodkát.

Később a bárpultnál mögöttem állt két kiscsaj ebből a társaságból, azt beszélgették, hogy seggbe akarnak harapni. Ezután a nagy szemű lány odajött és elkezdett makogni, úgy nézett ki, rosszul van. Mivel nem tudta megértetni magát, próbáltam kitalálni, hogy valószínűleg hánynia kell és azt kéri kísérjem ki. Kimentünk az épület elé, ahol tovább makogott, de hánynia nem kellett, a telefonomat kérte, hogy felhívja az anyukáját. Anyu azt mondta, most már késő van (6 óra), lassan jöjjön haza megcsinálni a geometria házit. Elkérte az MSN-emet és két nap után fel is vett.

Sokat beszélgettünk később - szeretek lányokkal dumcsizni - ők jól megértik a meleg fiúkat. Találkozgattunk is párszor, az egyik alkalommal azt hiszem, úgy gondolta, hogy meg akarom csókolni, pedig csak a táskámért nyúltam, ami mellette volt a padon. Ezután ritkulni kezdtek a beszélgetések, néha leírtam neki, hogy új párom van, vagy hogy kivel jöttem éppen össze, de elég kedvetlenül fogadta.

Utoljára egy discoban láttam, ahol az akkori feminim, ám de nyilvánvalóan fiú párommal táncikáltunk, de kiszaladt egy diszkrét puki, aminek az illata már nem volt ennyire diszkrét, ezért a tömeg szétoszlott körülöttem. NA, ekkor láttam, hogy ott áll ő is, de viszonylag hamar eltűnt, köszönni se tudtam.

Ki érti a hetero csajokat?

drága 2009.10.09. 09:01:54

@bazmegbazmeg: Igen,de az időkkel nem vagyok tisztába!?:) Amúgy part,vagy disco?:) Mennem kell órára....Előre is köszi-szépen a választ!

JackBlack 2009.10.09. 09:24:17

"hisz a barátnőmnek is tetszik, még ha taplónak is tartja"

no comment

Glg 2009.10.09. 09:44:26

Hát hiba volt tekintettel lenned a barátnődre sztem-főleg h amikor kihívtad a formát addigra ők elszeleltek. Én is csak azt tudom mondani amit Zsu, mondanod kellett volna barátnődnek h lépjen vagy lépsz te a sráccal kapcsolatban.

vagány csaj 2009.10.09. 09:46:21

@bazmegbazmeg: XD XD XD
Na végre hogy megjöttél! Ez már hiányzott az életemből!!! :)

vagány csaj 2009.10.09. 09:53:04

@Glg: "lépjen vagy lépsz te a sráccal kapcsolatban"
Szerintem tök mindegy, hogy melyik lány lépett volna, úgyis a srác választotta ki, hogy kivel akar kavarni. Ha már megteheti... Az meg már tiszta sor.
Persze, fontosak az igaz barátok, de míg a lánynak csak tetszett az a srác, Te már szerelmes voltál belé. Őszintén el kellett volna mondani a barátnődnek, hogy ha már ők nem várták meg, míg kiérnek (amivel Téged hoztak kellemetlen helyzetbe), így ti kezdtetek el beszélgetni vele, és kialakult valami köztetek. Ezek után csak magának köszönheti, hogy hoppon maradt.
Szóval hiba volt akkor a visszautasítás. Hogy most 2 év után mit tegyél az egy jó kérdés. El ne mond neki, hogy mit érzel, de valahogy adj jelet! :)

vendriner aladár 2009.10.09. 09:56:25

Egyik nap játékgépezés után kicsit még az esti speed hatása alatt voltam és nagyon bambán bámultam. Ekkor egy kiscsaj azt hitte őt stírölöm, pedig csak épp azt néztem kivel hívathatnám meg magam egy sörre. Odamosolygott, no fene, viszonozzuk, hátha meg lesz estére.

Kicsit később mikor épp a pultos csajt fűztem, aki szintén familiárisan hiperpigmentált volt, mint én, a forrónadrágomon éreztem valami tapintást, konkrétan a seggemmel szemeztek a mögöttem álló csajok, sebaj, gondoltam arc az arccal ellesz.

Valamikor a Himnusz után odalibbent hozzám a mangaszemű kiscsaj, hogy kéne anyag a barátnőjének, meg hogy menjek ki vele, mert bent cinkes üzletelni. Mondom az anyag az már tegnap elfogyott, de a barátnődet azt megnézném. Kimentünk, senki nem volt ott csak néhány szakadt szipus, gondoltam nem azok. Aztán kiscsaj addig erősködött, hogy kiszedte belőlem az EMESE címemet,hogy küld majd adventi üdvözőt rá.

Beszélgettünk neten, meg találkoztunk is, mindig vittem neki anyagot, tudtam függő szegény. Ezért egyre jobban kedvelt, mondjuk ezt éreztem is, mert már előttem is nyugodtan eregetett. Gondoltam meg kéne dönteni, de ebből nem lett semmi mert rájött a hasmenés, tudtam nem véletlenül fingik ennyit.
Ezért leszopattam egy helyi ribit a diszkó budijában másnap.

Később még láttam néhányszor becuccozva, ilyenkor néha az arcába böfögtem a hóember szót, amire ő viccesen mosolygott. Nem értem, biztos szereti a hagyma szagát?

2009.10.09. 10:03:26

@vendriner aladár:
Ez kicsit drogosra sikerült.. :)

Devil2 2009.10.09. 11:43:45

Olyan idétlen dolog ez a majd-felszedem-a-pasit-a-barátnőmnek-bullshit, többek között ezért, amit le is írt a posztoló, csak jól összekavarja a szálakat, aztán ember legyen a talpán aki kibogozza. A pasi részéről meg működött a szépfiú-effektus, szóval ragadnak rá a csajok, csakhát nem tud velük érdemben mit kezdeni, mert a "félisten-mosoly" mögött nincs férfiúi öntudat.

Devil2 2009.10.09. 11:46:36

Tanulság: 1.ne másnak akarjuk felszedni senkit. 2. A "félisten-mosoly" szép, de önmagában nem elég.

heh 2009.10.09. 11:50:26

szeretem az ilyen hosszabb sztorikat. sosincs türelmem végigolvasni :-/

vivax 2009.10.09. 11:52:06

mint egy ilyen hülye romantikus filmben: "Jobb, ha most mész."
most mit szarakodtok ennyit? dugjatok már végre.

drága 2009.10.09. 11:56:20

Kiszöktem az óráról! Hozzászólás: Kedves Szerzőnek! Mit laca-facázól? Ide bilincsel a történet!:) Vedd-el azt ami jár! Nem kell ide Ham.pipője!:) Idióták gyülekeztek!:) És egy jó hír:) SZERELEM ELSŐ HLLÁSRA!!! Vagy mi.............:)

s.o.v.i.e.t 2009.10.09. 11:59:56

@bazmegbazmeg:

jól látod.
lehetőségek:
1) történet kamu (bár olyan soft, hogy ilyet kár kamuzni)
2) csillagszemű és a segge feszes, mint a vasúti sín: ratyi

Alf (törölt) 2009.10.09. 12:08:58

nem bíjom, hogy a nők TÁJGYKÉNT kezelik a pasikat

Rigghead 2009.10.09. 12:29:40

szerintem a posztoló még kis félénk fiatal, ennek ellenére az irománya elég érett! a többiekkel értek egyet, azonnal rátérni a lényegre!
a barátok meg úgyis eltűnnek az életben idővel (jó, fakulnak, el talán nem tűnnek) marad a nő/férfi...
fifikás kis csaj lehetsz, sok sikert neked!

rikus 2009.10.09. 12:41:57

Bazmegbazmeg miattad jövök minden nap...kééész:D:D

Karachar Nevian (törölt) 2009.10.09. 12:52:49

A szöveg tényleg elég ratyi, de azért a végén a kérdésekre érdemes reagálni.
Egyetlen dolog miatt jelenti számodra a 'jóseggű hot guy'-t a mai napig: mert játszadozik veled.
Ha eléd állt volna azzal hogy 'Szia, kedves lánynak tűnsz, meghívhatlak...stb.', most hagyományosan lúzer magyar kis kangörcsnek neveznéd. Ez egy ilyen háború...
Az már más kérdés hogy azért sikeres mert játszadozik veled és azért játszadozik, mert úgy érzi megteheti.
Talán ha mind csak játszadoznánk a csajokkal, sokkal sikeresebbek lennénk. Mindannyian a jóseggű srácot jelenthetnénk valamelyik csajnak.
Ezen érdemes elgondolkodni.

Füli 2009.10.09. 13:09:49

Valahogy gyerekesnek érzem ezeket a sztorikat. Bár tudom, hogy tapasztalatlanabb koromban én is össze-vissza gondoltam mindent ilyenkor. Szerintem egy kapcsolat idővel azzá növi ki magát, amire kell. Nem azon múlik, hogy ki mikor csókolt vagy ki kezdeményezett. Én akkor találtam meg a páromat, amikor nem kerestem senkit. Tehát akkor, amikor éppen nem volt célom, nem tervem nőkkel: akkor, amikor egyáltalán nem korlátozta ezirányú cselekvéseimet tudatosság, tehát valamelyest merevség, görcsösség. Hagytam, hogy egy kialakult helyzetet a maga természetességével és racionlaitásával oldjak meg: nem képzelődtem, nem variáltam, nem bonyolítottam, hanem megéltem...

Netuddki. 2009.10.09. 13:31:30

Köszönjük Emese! Majd kinövöd! Úgy 10 év múlva. ;)

nem várt fordulat 2009.10.09. 13:39:35

így látja egy 14 éves kislány a világot, mi ebben a ratyi? mindenki volt fiatal.

ennek ellenére bazdmegbazdmeg :)))))

Alex3000 2009.10.09. 13:42:39

Hát ez nagyon tini történet...

vivax 2009.10.09. 13:44:18

tini vagy nem tini, ugorjatok bele a közepébe, nem kell ez a nyugdíjaskodás. (anállal vigyázni)

Csernusova 2009.10.09. 14:08:47

Sztem meg lehetett volna beszélni a barátnővel már a legelején ezt a pasi dolgot. Mindig a te boldogságod legyen szem előtt, ne a másé. És itt nem is arról volt szó, hogy a barátnő meglévő pasijával kezdtél volna ki, mert az oké, hogy csúnya dolog lett volna, de így...legközelebb bátrabban!

vagány csaj 2009.10.09. 14:44:59

@Karachar Nevian: "Talán ha mind csak játszadoznánk a csajokkal, sokkal sikeresebbek lennénk. Mindannyian a jóseggű srácot jelenthetnénk valamelyik csajnak."
Ez teljes mértékben igaz. Mert mindig az kell, ami nem lehet a tiéd (de ez fordítva is így van). Ha az illető nem egy álompasi, akkor is ő lesz a NO1!

s.o.v.i.e.t 2009.10.09. 15:04:58

de kinek van egy húszasa arra, hogy ha a barátnőnek nem kellett volna a srác, akkor ennek a losernek sem. csak ugye a primkó nőiség. "ha másnak jó, akkor nekem is"
és innen már könnyen levezethető, hogy félrekúrást mindig nők okoznak...:))

Kamelot 2009.10.09. 15:49:26

Nekem az nem derül ki, hogy a másik barátnő mit tett azért, hogy azt a pasit megszerezze? HA meg nem akarta, akkor az író, miért nem tisztázta a dolgot a barátnőjével!

Bár ezzel én is így voltam gimis koromba, hogy a legjobb barátom barátnőjével összejöhettem volna , nem sokra rá mikor szakítottak, de srác még szerelmes volt bele. De végül én mondtam nemet. Mert valahogy a 12 éves barátságot fontosabbnak tartottam. Bár én ezt meg is beszéltem vele.

Ja És BAZMEGBAZMEG a fingós résznél magyarázkodnom kellett kollégáknak, hogy mi ilyen vicces a melóban :D:D:D

FlybyWire 2009.10.09. 16:06:32

Ez a stílus maga a borzalom. Egyszerűen olvashatatlan. Rettenetes.

FlybyWire 2009.10.09. 16:09:21

Egyébként pedig rendes férfit majdhogynem taszít, ha egy nő így ráveti magát. Adja csak le szépen a jeleket a nő, ha tetszik neki az ember, az meg, ha nem totál balfék, de hetero, úgyis lépni fog.
Ennyi. Minden ami ennél több, olyan elkeseredett hatást kelt, csajok.

FlybyWire 2009.10.09. 16:10:45

A srác nyilván látta, hogy mi a pálya, de nem találta annyira jó nőnek a szerzőt, hogy érdemben foglalkozzon vele... 1-2 alkalommal majdnem belement valami szexfélébe, de végül arra sem volt elég jó.
Ne ámítsd magad, kedves szerző, ennek a srácnak sosem kellettél. Ha kellettél volna, első este megkap.

durbincs 2009.10.09. 16:58:34

ki a bánatos úristen írta ezt a marhaságot bázze?

Devil2 2009.10.09. 17:16:42

@Karachar Nevian: Attól hogy gondolkodsz, még nem lesz jó segged.

Devil2 2009.10.09. 17:19:23

@vagány csaj: bárcsak ez ilyen egyszerű lenne...

nemezisazis 2009.10.09. 17:22:25

imádom a gimis picsák ostoba ömlengéseit.

még akkor is agyfaszt kaptam tőle ha rólam szólt.

rrrrribancok..

csilek recseli 2009.10.09. 17:39:23

Nyáron eléggé jól szórakoztam: miután kiléptem egy hosszú kapcsolatból, a tesók, és barátaik össze akartak hozni valakivel a baráti körükből:D:D aztán rámbízták, és alakul. Az a poén, h. abból a társaságból:D:D

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.10.10. 00:39:41

Hát hiába kattintottam, mégse lett jó a vége...

drága 2009.10.10. 00:54:22

Ne szomcsizzál! Lehet,hogy akire gondolsz nem volt teljesen tisztában azzal,hogy Te kattintottál.......:)

Guerrero 2009.10.11. 01:08:14

Én nem értem, hogy egy NORMÁLIS férfi miért irtózna ha egy lány kifejezi neki a tetszését... Vagy az a fickó aki kicsit szerényebb az átlagnál v lassabban nyílik meg (mert pl pár pofont kapott már az élettől) az csak balfék lehet és annak agglegényként kell végeznie? És h az a nő miért r..... akinek kell egy fickó és TESZ is érte? Unokanővérem(26) is úgy vadászta le a pasiját(27) 4 évvel ezelőtt! És semmi jel sem utal arra h a Balu (barátja) le akarna lépni v hogy nem érdekelné esetleg h nem lenne mögötte semmi sőt...Egy példaértékű ifjú családapa!

De az is igaz h a "kocsonyás-hajú" menőgyerekek mögött nincs sok! Mint a csajoknál...

AlexanĐra 2009.10.11. 17:03:43

Hűűha..előszöris..sztem ha barátnőd annyira akarta vna azt a pasit akk miért nem ő ment oda!?..2 meg sztem a csaj (ha igaz barátnőd)akk nem sértődött vna be ha összejössz a sráccal..vagy legalábbis megértette vna!de ez csak az én véleményem...elszalasztotál egy "lehetőséget"ez van...lessz talán jobb is..nah sok sikert!!:)

tintapamacs 2009.10.19. 23:24:42

én vagyok a kedves posztoló..
köszi mindenkinek a kedves drogos sztorit, a hülye picsázást...
a vicces az, hogy találtam valakit, aki szerint érett és aki szerint gyerekes a sztori...
nos...bár kitaláltam volna...de sajnos ez a gyerekes játszadozás a mai napig tart... :DD
a barátnő pedig valójában nem volt olyan jó barátnő, ezért nem értette meg a helyzetet...hiába próbáltam vele erről beszélni, egyszerűen nem akart hallani róla.
nem is tudom ki írta, hogy nem az időzítésen és kezdeményezésen múlik a dolog. szerintem de, ha elég bátor valaki, akkor lép. én megtettem, léptem, elmondtam mit érzek. kinevetett...ma pedig azt mondja ne rontsuk el a barátságot kapcsolattal... nos, ezért nevetek a dolgon. :)
és igen, hosszú...nyálas...de őszintén olvastam már sokkal rosszabbat is itt!
de már most ez nem is igazán fontos...volt más, van más, lesz más... :)
süti beállítások módosítása