A barátnőmön tesztelte bunkóságát

2009. november 13. 07:07 - Panni CsP

Faramuci helyzet: mit tennél, ha a pasid legjobb barátja rendszeresen vegzálná a barátnődet? És ez még csak a jéghegy csúcsa: a barátod eleinte rendetlen, nem áll ki melletted, sőt, néha keresztül néz rajtad. Majd belép a képbe egy német fickó, akit a főszereplő lány nem tud hova tenni: nem igazán barát, nem is szerelem, nem haver…hanem X. Ezalatt ketyeg az állandó kapcsolata is, melybe pont most toppan be egy harmadik személy. A történetből megtudhatod, hogyan vágd ki magad a legnagyobb kavarásból is.

 

A történet egy kisebb „balesettel” kezdődött, melyben én voltam az áldozat. Abban a sokkos állapotban nem igazán figyeltem arra, hogy egy számomra vadidegen srác leült az asztalunkhoz. Pár napra rá viszont egy levél várt az iwiw-en, melyben ez a bizonyos srác (Zoli) érdeklődik a hogylétem felől, és afelől, hogy lenne-e kedvem msn-en beszélni vele. Egy hónappal az első találkozást követően összejöttünk és több mint 3 évig voltunk együtt. Mint minden kapcsolatban, ebben is megvoltak a boldogabb és a boldogtalanabb pillanatok, a civakodások és a kibékülések. Mind a kettőnknek megvoltak a saját kisebb és nagyobb hibái. Úgy fél év után már szinte együtt éltünk, én tőlük mentem hétköznap egyetemre, hétvégén meg nálunk pihentünk. Még nem kerítettem neki nagy feneket, de már ekkor is a barátokkal közös programok kb. 80%-át az ő barátaival csináltuk, ám egy szavam nem lehetett, mert jól kijöttem a barátaival (ő is az enyémekkel). Viszont egy dolog már szembetűnő volt, és számomra kissé furcsa.

Ha hívták a haverjai, hogy igyunk meg egy üdítőt valahol, és én azt mertem mondani, hogy „figyelj, menj egyedül, nekem fáj a fejem, nincs kedvem, fáradt vagyok”, vagy bármi ilyesmi, akkor egyből azzal jött, hogy Ő nélkülem nem megy. Voltak külön programjaink is, de nagyon ritkán, ám utána mindig találkoztunk. Eszembe sem juthatott, hogy esetleg külön alszunk, mert esetleg mindketten iszunk, és ittasan már egyikünk se üljön kocsiba. És akkor még arról szót se ejtettem, hogy én rendszerető vagyok, ő meg kissé trehány. Egyik reggel kinyitottam a szekrényt, hogy kivegyem az aznapi ruhámat, és nem várt meglepetés ért. A szekrény tartalma szinte rám borult. Ekkor persze még kis lelkesen összehajtogattam mindent, és visszatettem a szekrénybe, bár hozzáteszem, hogy a billentyűzeten hagytam egy levelet, melyben vicces formában közöltem vele, hogy a rend nem csak a szobára vonatkozik, hanem a szekrény tartalmára is. De elég is ebből, folytatom a történetet. Az első évünk szinte viharoktól mentes volt, ám volt egy személy, akivel kapcsolatban már az első évben meggyűlt a bajom. Jobban mondva, nem is a lánnyal, hanem inkább a párom őszinteségével. Ez a bizonyos lány kb. 250 km-re lakott, mégis valahol szálka volt a szememben, hisz ha róla volt szó mindig kiderült valami újdonság. A 2006-os évet viszont úgy zártam, hogy kissé összezörrentem a Zoli egyik legjobb barátjával. Hogy miért is? Mert a srácnak amúgy is van egy bunkó, idegesítő stílusa, ráadásul ezt pont az egyik legjobb barátnőmön próbálta kiélni. Én persze ezt nem hagyhattam, hogy ilyen stílusba beszéljen a barátnőmmel, és hogy olyan dolgokat mondjon a háta mögött, amiket mondott. Ezt a háta mögött dolgot még bő 3-4 hónapig hallgattam minden egyes találkozáskor. A párom és a másik legjobb barát egyre feszültebb volt az Ákos bunkósága miatt, én meg nem egyszer fontolgattam, hogy ad1.: ráborítom a bögrém tartalmát (általában forró teát ittam), ad2.: a bögrét is hozzávágom. Persze a baráttal való kapcsolatom egyre feszültebb lett, de akkor érte el tetőfokát, mikor bejelentettük, hogy a Zoli le szeretne érettségizni, és valószínű, hogy beiratkozik levelező képzésre. Persze én voltam a hárpia, aki erre kényszeríti, pedig csak iskolát kerestem és nyáron bizonyos időszakonként megkérdeztem, hogy akkor most elkezded-e az iskolát, mert ha igen akkor félre kéne tenni pénzt és intézni kéne a beiratkozást. Elérkezett a 2007 év vége, melynél hálát adtam az égnek, hogy nem Ákosomékkal együtt kell szilvesztereznem. Az évbúcsúztató party előtt pár nappal megérkezett Zoli német rokona és annak egyik barátja. Berndet már ismertem, hisz egyszer már találkoztunk, de Christian számomra még ismeretlen volt. Persze egyből megtaláltam a fiúkkal a hangot, kártyáztunk, iszogattunk, főztem nekik vacsorát. A közös programok mind nagyon jól sikerültek. Bár hozzáteszem, hogy míg Christian teljes mértékben „barátként” kezelt, addig Bernd - érzéseim szerint - nem egyszer nyomult (amit sokan észrevettek, kivéve a Zolit). Miután hazamentek, bekövetkezett nálam egy kisebb mélypont. Zoli nem foglalkozott velem annyit, mint amennyit szerettem volna, és persze az ominózus Ákossal-összeveszős-szilvesztert leszámítva egyszer sem állt ki mellettem akkor mikor Ákos barátja „nekem esett”. Hiányoztak a németek, hiányzott a boldog 1-1,5 hét, amit velük töltöttünk. Hiányzott, hogy törődnek velem, és persze Christian hiányzott a legjobban, mert vele annyira jól megértettük egymást. Mielőtt bárki bármi rosszra gondolna, semmiféle kémia nem indult be. Abszolút tabu volt, hisz neki már menyasszonya volt, akit 2009. májusában el is vett, nekem meg persze ott volt a Zoli. Nem tudnám leírni pontosan, mi volt számomra Christian, mert nincs rá szó. Nem volt vonzalom, nem volt barát, nem volt haver. De ha mellettem volt, boldog, nyugodt, kiegyensúlyozott, vidám és energiával teli voltam. Már 2008 első hónapjaiban azon kattogtam, hogy augusztusban Németországba utazunk nyaralni, és milyen jó lesz újra találkozni a fiúkkal. Persze e-mail-be tartottam velük a kapcsolatot, de az nem volt ugyanaz. Zolival ugyanúgy megvoltak a kisebb civódásaink, hogy mért nem megyünk el néha az én barátaimmal is valahova, mért keres mindig kifogásokat. Hogy mért nem képes egyszer időben elkészülni, és mért mindig utolsó pillanat után negyed órával indulunk el bárhova is (a legdurvább az volt, mikor fél órát késtünk egy esküvőről). Hogy mért nem képes egyszer elpakolni maga után, mért nem képes legalább egyszer kivinni a szemetet. Én meg persze kaptam vissza, hogy mért vagyok ennyire türelmetlen, miért cirkuszolok folyton ezek miatt, hogy majd ő megcsinálja (vettem észre, mikor egyszer vagy 2 hónapig gyűltek a szemetes zacskók a szoba ajtajánál), és hogy szervezzek programot, akkor mehetünk az én haverjaimmal is ide-oda (a szervezetteket folyton lemondta). Bár hozzáteszem, hogy akkoriban egy gyerekkori barátjával és annak a barátnőjével mentünk el enni, kávézni, „bulizni”, mozizni, akik nekem nagyon szimpatikusak voltak. Eljött a nyár, és a nyaralás, de sajnos Christian Kínában volt cserediákként, és úgy tűnt, hogy csak szeptember elején jön haza, és Bernd se kapott szabadságot. Ki fog így elvinni, megnézni Flocke-t? Christian Kínába, Bernd általában 8-10-ig dolgozik. Ám ki várt minket mikor megérkeztünk, hát az én drága nyugtatóm, Christian, és Bernd is azzal fogadott, hogy a Bacardim már be van hűtve nála otthon (Bernd szüleinél laktunk). Első este buliztunk, és a hét további napjain voltunk Europa Parkba, a Steffy macigyárba, Mexikói étterembe, és persze csak az én kedvemért Christian elvitt minket Nürnbergbe az állatkertbe, és megnézhettem azt a lusta Flocke-t, aki persze ránk se hederített. És a következő jó hír mi volt? Az esküvő, amire hivatalosak vagyunk. Persze megint felpörögtem, hogy hu-hu-hu esküvő, ekkor még nem sejtettem semmit. 2008 novemberében egy ismételt veszekedés után (barátaimmal soha-sehova témán) Zoli közölte, hogy neki most elég. Először nem buktam ki nagyon, de mikor hazaértem (barátnőmmel kávézni voltunk) bekapcsoltam a számítógépet és láttam, hogy újra felvette a kapcsolatot (beállította, hogy automatikusan belépjen nálunk az msn-jére) miss „250km-re lakok tőled”-del, kiakadtam. Rémálom, a csaj, akivel kapcsolatban folyton ment a kamu, hazugság, titkolózás, vetítés stb. stb. De végül alig pár napra a szakítás után kibékültünk, és kijelentette, hogy Anitával tartani fogja a kapcsolatot. Nagyot nyeltem, elviseltem, csak ekkor még nem tudtam, hogy mi vár rám. Persze a következő 3 hónapban is folytonosan ment a kamu és a hazugság a csajjal kapcsolatba. Hogy miért nem hagytam ott? Nem tudom. Naiv voltam, nagyon naiv. Ez a 3 hónap teljes mértékben bizalmatlanná tett és az egómat is nem kicsit megnyirbálta. De persze mindig jött az, hogy de szeret, hogy sose teszi még egyszer, hogy ne hagyjam el, és persze a sírás (tényleges könnyhullatás). Most már belátom, naiv voltam. Karácsony előtt 1 nappal majd egy órán keresztül hazudott a szemembe, hogy ő ugyan nem azért volt foglalt, mert az Anitával beszélt, csak biztos olyan helyen volt. Ekkor már az idegeim vészesen feszültek. Nem szoktam ordítani, de ekkor üvöltöttem, mint egy sakál, álltam a tűzhely mellett (épp eljárkálós párunkat vártuk vacsorára), és azon agyaltam, hogy én most mindjárt hozzávágom azt a forró kiszedőt, mellyel jobb esetben az olajból kéne kiszednem a sült krumplit. Persze megint jött a beismerés, hogy hazudott, és a sírás-rívás, hogy ne hagyjam el. Nyugi, holnap Karácsony, ne cirkuszolj. És persze ismételten megbocsátottam, és Ő meg persze lehazudta a csillagokat is, hogy többet nem lesz titkolózás, kamuzás, hazugság. Ha ír a csaj egyből szól, hogy nem töröl ki semmit, nem hazudik a szemembe. Persze nekem nem ez kellett. Beszéljenek, nem érdekel, de ha kérdezek valamit, akkor az igazat akarom, nem a kamut, és nekem ne törölgessen ki semmit a csajtól, mert az már végképp gyanúra ad okot. Hozzáteszem olyan tervei voltak, hogy találkozik a lánnyal, amitől nekem felállt a hátamon a nem létező szőr is, hisz az elmúlt 3 hónapban úgy éreztem, hogy ez a lány a kapcsolatunkban a 3. fél. Aki ugyanúgy fontos, mint én, sőt néha jobban is, aki a szép kedves aranyos rendes, én meg csak a jól bevált bútordarab vagyok. És hozzáteszem az is voltam.

Teltek-múltak a napok-hetek.

Mielőtt kibékültünk volna én beszéltem az Anitával, és Ő - hogy ne legyen kellemetlen a szitu - azt hazudta a Zolinak, hogy nem beszéltünk. Ám, mit tesz ez a „miss 250km”? Komolyan, néha ki tudok akadni az embereken, akik maguk alatt vágják a fát. Elmondja a Zoli legjobb barátjának, hogy mi beszéltünk, aki persze visszamondta a Zolinak. Tőlem megkérdezte a Zoli, hogy beszéltem-e az Anitával? Én nem akartam hazudni, de az Anitát se akartam gáz szituba hozni (nem tudtam, hogy elmondta a Zoli barátjának), ezért annyit írtam vissza, hogy „szerinted én beszélnék az Anitával?”, és itt le is volt tudva a kérdés. De persze ugyanezt feltette a miss-nek is, az meg vissza sms-ezett (nem is tudom konkrétan mit). A lényeg a lényeg, hogy Anita elmondta nekem, hogy válaszolt a Zolinak. Mondom furcsa, mert tegnap épp odaadta a telefonját, hogy olvassam el mit írt a Bernd, és nem volt ott egy üzenet se Tőled. Elkezdtem összepakolni a dolgaimat, volt kemény 10 percem mielőtt hazaér. Már szinte mindennel végeztem, mikor beállított, gondoltam nem borulok ki, nem cirkuszolok, hazamegyek, átgondolom a dolgokat és utána vagy véget vetek ennek az egésznek, vagy nem tudom. Elkértem a telefonját, hogy biztos legyek a dolgomba, és persze bizonyságot nyert. „Azt hiszem akkor én most hazamegyek” mondat hangzott el, ő leült, és persze meglepődött fej. Persze szokásos forgatókönyv, sírás, ígéretek, megbocsátás. Tudom, tudom, a naivitásom határtalan volt. Felgyorsítva a vége. Április 30-án mentünk volna németbe, én akkor már úgy voltam vele, hogy ha hazajöttünk, leülünk és elbeszélgetünk, mert ez így nekem nem jó, a bizalmam nem jött vissza, és már elég volt. Csütörtökön indultunk volna, szerdán kozmetikustól átmentem hozzájuk, és ő azzal fogadott, hogy vége. Egyedül akar lenni, és most nincs szüksége senkire, és persze, hogy túl sok időt töltöttünk együtt. Kérdeztem, hogy „és esküvő? Christian-ék számítanak ránk”. És ekkor jött a kegyelemdöfés: „Én megyek, Te maradsz.” Otthon még aznap lefordítgattam a képeket fejjel lefelé, visszavittem a nálam maradt cuccait, a sajátomat meg kipakoltam. 3 év és majdnem 4 hónap, és ez lett a vége. Ha már nem is működött (és ezt már mindketten tudtuk) akkor legalább annyi lehetett volna benne, hogy legalább az esküvőre együtt még elmegyünk. Nem volt se hajtépés, se cirkusz, nem volt olyan a viszonyunk, hogy 2-3 napot nem bírunk ki veszekedés nélkül. De hát így alakult... Megfizettem a tanulópénzt, de nem részletezném, hogy mit tanultam.

 

 
255 komment
Címkék: vita tanulság pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr901505292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alumi 2009.11.13. 13:11:04

@Caddy: én őszinte vagyok. nem keményebb, vagy lágyabb. hisz tudod. mindig azt mondom, amit gondolok. és ha őszinték velem, akkor azt is állom .:D (több, kevesebb sikerrel)

amúgy van új poszt!:)

Igazság Atyja 2009.11.13. 13:13:52

@prim reborn-habkő rulz: Ugyanezt gondolom. Egyetlen ellenpéldát ismerek, de a férfinek ott is van érettségije + technikusija, mestere a szakmájának, a nő pedig pedagógus. Mindketten értelmesek, közvetlenek, szerintem esetükben nem merülnek fel kisebb- meg magasabbrendűségi kérdések, és a férfi viseli a nadrágot. Azt viszont nem tudom, mi a tpp.

@vagány csaj: Pontosan ezért mondtam, hogy minden tiszteletem azoké, akik becsülettel helytállnak egy adott szakmában. Nem is a fizetésekről van szó, abban is igazat adok neked. De tényleg kevés olyan jól működő kapcsolatot látni, ahol a nő jóval magasabban kvalifikát, mint a férfi. Az állványozó bridágvezető hiába keres fusival együtt 3x annyit, mint a doktornő, az ilyen szintkülönbségek általában tényleg feszültséget szülnek egy idő után. Már amennyiben feltételezzük, hogy nem kizárólag az anyagiak miatt, vagy "csak úgy" vannak együtt.

vagány csaj 2009.11.13. 13:19:41

@Igazság Atyja: Persze, ebben egyetértünk. Te most a két "végletet" vetítetted ide elénk. De igaz. Kevés, de nem lehetetlen! :)

vagány csaj 2009.11.13. 13:22:11

@Zsu0805: @prim reborn-habkő rulz: Nem a keménységről van szó, hanem inkább sok esetben a bunkóságról. De ez most itt szerencsére senkiről sem mondható el. :)

alumi 2009.11.13. 13:24:11

@vagány csaj: szerintem nem kell megvédened zsu-t.
ahogy látom, meg tudja védeni magát Ő is, ha akarja.

Igazság Atyja 2009.11.13. 13:26:27

Aki ilyen jellegű blogokra posztol, alapból bevállalja, hogy kapja a hideget-meleget egyaránt, nemritkán kendőzetlen megfogalmazásban. Zsu egyébként is most mondta, hogy nem zavarják a kemény szavak. Gránit, gyémánt, nemesacél, kriptonit! Nesze, Zsu. :)

vagány csaj 2009.11.13. 13:26:57

@Igazság Atyja: Egyébként az előbb nagyon ráhibáztál a lényegre, csak most olvastam végig mit írtál. Az ÉRTELEM. Az a lényege az egésznek. Az én egyik exemnek csak szakmunkása volt, de a mai napig a legokosabb ember a világon, akit ismerek. Nagyon sok egyetemet végzett ember a küzelébe sem léphet.

2009.11.13. 13:27:45

@vagány csaj:
Néha néhányak kicsit kemények (ezt észrevehettük a posztok során), de szerintem nem sokan veszik ezt fel. :)

@prim reborn-habkő rulz:
Persze, én megvédem magam. Bár attól függ kivel szembe, van akinek a véleménye még védekező állást se vált ki belőlem nemhogy magambaszállást. :)

vagány csaj 2009.11.13. 13:28:14

@prim reborn-habkő rulz: Nem féltem Zsu-t, sem egyikünket. Tudom, hogy mindenki meg tudja védeni magát. A véleméynemet írtam le, amit nem kell folyamatosan "támadásnak" venni.

2009.11.13. 13:31:28

A mai világba szerintem nem lehet már ennyire összehasonlítani diploma alapján az embereket. Hisz ahogy tegnap is boncolgattak, ma már minden hülyét felvesznek egyetemre és főiskolára, és ugyanígy egyeseknek meg sajnos nincs pénzük vagy lehetőségük arra, hogy továbbtanuljanak. Sok okos, művelt ember futkos a világba diploma nélkül. És a diploma meg nem jelenti azt, hogy meg is kapod a diplomás fizetést, főleg manapság.

vagány csaj 2009.11.13. 13:38:24

@Igazság Atyja: Hopsz, nem vagyok ekkora paraszt, elírás történt: nem küzelébe, hanem közelébe. :)
Egyébként ma megfigyeltem, nem tudok írni. Ez is a péntek 13-nak köszönhető! :))

Caddy 2009.11.13. 13:38:27

@Zsu0805: arc nélkül mindig könnyebb. :)

@prim reborn-habkő rulz: tudom, tudom. Csak ha vállalni kell magad szemtől szembe... na az a nagy feladat. :)

Igazság Atyja 2009.11.13. 13:41:23

@Zsu0805: Arról nem is beszélve, hogy a diplomás munkanélküliek aránya is tekintélyes. Persze a "diplomás fizetés" nem definiálható, mert nyilván 10x annyit fog keresni egy fejlesztőmérnök, mint egy tanítónő. A másik, hogy bizonyos módszerekkel rangos egyetemet is el lehet végezni lébecolva és trükközve, nemcsak GDF-et. :)

2009.11.13. 13:41:52

@vagány csaj:
Én mindjárt elalszok a monitor elött. :) Pedig ma retrobuliba mennék. :)

@Caddy:
Könnyebb, vagyis könyebb várni a kommenteket úgy, hogy nem tudják ki vagy, de én sose akartam olyat posztolni ahol később nem fedem fel magam. Így ha van bárkinek kérdése akkor tudok válaszolni. És mint azt már sokszor írtam, itt azért átlátni az egészet nagyon nehéz. Nehéz 1-2 oldalba belesűríteni a történeteket.

2009.11.13. 13:43:51

@Igazság Atyja:
Hát meg van ahol meg se adják a diplomás fizetést, pedig azt hinné az ember, hogy megadják. Hát egy fenét.

Igazság Atyja 2009.11.13. 13:44:57

@vagány csaj: Jó, hogy helyesbítettél, mert az életben nem találtam volna ki, mit akartál írni. ;)
Most voltam barkácsboltban, és úgy néztek rám, mintha a Marsról érkeztem volna, mert M2.5 és M3.0 csavarokat akartam vásárolni, náluk meg M4.0 a legkisebb. Ja, hogy péntek 13. van! Akkor benézek holnap is. :)

Igazság Atyja 2009.11.13. 13:50:34

@Zsu0805: A diplomás minimálbért kötelesek megadni, de hogy mely szakterületen mennyi lenne a "jogosan elvárható" fizetés, az úgyis véget nem érő vita tárgya. Az ugyanis valóban irreális elképzelés lenne, hogy ha van X jellegű diplomád és Y területen dolgozol, akkor az X szerinti bérezés vonatkozzon rád. Márpedig rengetegen dolgoznak nem az eredeti végzettségükhöz köthető munkakörben.

2009.11.13. 13:52:18

Én megyek haza, majd onnan re. :)

Glg 2009.11.13. 13:57:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: fogkrémes volt a füle amikor megnyaltam-szal lebukott a kis szuka

@Stupidella: ja...a south park örök negyedikesei :D

@Zsu0805: hát volt egy olyan sejtésem h téged foglak kifikázni, de gondolkodtam és arra jutottam: áááá ez nem lehetsz te...hát úgylátszik mégis :). legalább nem befolyásolt h ismerlek :)

TBal 2009.11.13. 13:58:18

@Caddy: Arc nélkül... az egy onlájn vibrátorokkal kereskedő cég volt :)

tuli _ 2009.11.13. 14:00:23

@Stupidella: én is észrevettem, szerintem ez a védjegye:))

@Zsu0805: abszolút így van.
sokszor fontosabb a család, és a baráti társaság, ami körülveszi a szakmunkást. főleg akkor, ha szakmát akart tanulni, és nem csak azért tette, mert máshova nem vették volna fel.
legyen ambiciózus, és akkor onnan is sokra viheti.

vagány csaj 2009.11.13. 14:06:08

@Zsu0805: Rázd fel magad és ne aludj! És nyomás buliba este! :)
Én majd holnap megyek szerintem, hacsak... :) Még nem tudom.

@Igazság Atyja:
Na igen, ez egy érdekes téma a diploma és az "elvárható" (?) fizetés. Sehol nem veszik figyelembe megnyugtatlak bennetek. Vagy csak én vagyok nagyon rossz helyen??

Kham 2009.11.13. 14:06:23

@Zsu0805: Ugye tudod hogy a -ban -ben ragokat, amiknek szemmel láthatóan örökre hadat üzentél, személyesem Ben Kenobi védi? Vele nem jó kötözködni, ha mégegyszer leírsz valami ilyesmit hogy "az első évbe elmentünk németbe kettesbe" akkor szakállrándulás nélkül fogja lelézerkardozni a kezeidet és orral igen sokáig fog tartani begépelni egy ilyen rövidke történetet.

vagány csaj 2009.11.13. 14:12:41

@Kham: Pedig tök egyszerű ennek a ragozása. A "hova?" kérdésre felelő szót -ba, -be követi, a "hol?" kérdésre felelőt meg -ban, -ben. :)

Igazság Atyja 2009.11.13. 14:15:31

Igenám, de az "első évben elmentünk németben kettesben" egészen mást jelent. Olyan, mintha általában többesben jutnának el a csúcsra. :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.13. 14:16:15

Nagyon belezavarodtam első olvasásra: sokáig azt hittem Ákos a posztíró pasija:-)) Csekélyértelmű vagyok ezekhez a dolgokhoz.

tuli _ 2009.11.13. 14:18:19

@vagány csaj: aki nem szokta meg, annak nagyon nehéz. képzeld el, hogy minden egyes határozószónál fel kellene tenni a kérdéseket:)

vagány csaj 2009.11.13. 14:25:15

@tuli_: Kis odafigyeléssel nem olyan nehéz, csak az elején, de aztán bele lehet jönni. Gyakorlat teszi a mestert! :)
Ha Zsu úgy gondolja megpróbálja... Csak egy tanács volt. :)

Igazság Atyja 2009.11.13. 14:29:51

Baromi egyszerű a megoldás, ki kell hagyni a helyhatározókat.
"Első év. Ketten utaztunk... Németország!" Ezzel még sűrít is egyszersmind, úgyis sokakat zavart a poszt terjedelme. :)

tuli _ 2009.11.13. 14:36:47

@Igazság Atyja: akkor meg a pontokért kapna:))
@vagány csaj: nekem nem nehéz, de el tudom képzelni, hogy rögzült hibánál nehéz.

Igazság Atyja 2009.11.13. 14:39:35

@tuli_: "Első év. Ketten utaztunk, s a cél: Németország." :P :)

vagány csaj 2009.11.13. 14:52:58

@tuli_: @Igazság Atyja: Ha Zsu azt akarja, hogy ne ismerjük fel a következő posztjában, meg fogja tanulni! Mert ez már ismertetőjegyévé vált. :))

Igazság Atyja 2009.11.13. 14:59:50

@vagány csaj: Vagy egyszerűen elküldi Lobeltnek átírásra. :)

tuli _ 2009.11.13. 15:01:22

@vagány csaj: igen, én is megjegyeztem, hogy lehet, hogy védjegy :D

uhhh (törölt) 2009.11.13. 15:29:50

ááááááááááááááá

vagány csaj 2009.11.13. 15:30:29

@Igazság Atyja: Lobelt már csak ért hozzá! :)
@tuli_: :))

vagány csaj 2009.11.13. 15:31:24

@Klájd: Neked meg mid fáj?? :P :))

csillag× 2009.11.13. 15:33:18

@Klájd: nah, ez mi volt? .... mindenesetre remélem jól esett! :)

vagány csaj 2009.11.13. 15:39:11

@Klájd: Már meg se merjük kérdezni, miért volt. Hátha nekünk is leüvöltöd a hajunkat! :P :)
Értettük így is. :)

csillag× 2009.11.13. 17:35:45

Hát mindenki kidőlt?? Én szedek itt egyedül bérescseppet? :P ...és úgy látszik meg is ártott... :D..nem kicsit..

Igazság Atyja 2009.11.13. 17:53:12

@csillag×: Én is adagolom, C-vitaminnal együtt. Ha a Béres-csepp megárt, mi lesz a tequilázáskor? :)

2009.11.13. 18:44:41

Jó oké, oda fogok rá figyelni. :) De legalább a muszájt j-vel írom és nem ly-al, és a mai is mainak írom nem majinak. :) Tehát annyira nem lehetek vészes. :P :)

2009.11.13. 18:45:14

Mindenki úgy kommentelgetett, most meg semmi kérdés? Pedig előléptem és vártam őket. :)

Igazság Atyja 2009.11.13. 18:52:16

@Zsu0805: Úgy tűnik, ez a blog délelőtt pörög. Jól értem (számolom), hogy ez volt a leghosszabb párkapcsolatod? Én azt hiányolom a végéről, hogy nem ecsetelted, milyen érzéseket hagyott hátra (a) Zoli hiánya. Én ilyen érzelgős fazon vagyok. Vagy csak lefordítottad a képeket oszt' csókolom? Akkor nem lehetett ez olyan erős érzelmi kötelék. Vagy az volt, csak a végére elfáradt? Meg mi volt a csillagjegye? Így nagyjából ennyi. :)

Igazság Atyja 2009.11.13. 18:53:32

Benyelte a kommentem a mocsoláda!

Erásss 2009.11.13. 19:02:41

Szép estét mindenkinek!Már,ha van valaki...

Erásss 2009.11.13. 19:03:22

@Igazság Atyja:
Csak nem horoszkóp fan vagy?:)

csillag× 2009.11.13. 19:11:53

@Igazság Atyja: fúúú...:D én meg az alkohol???!!! :$ egy korty és már alszom is :D szal esélytelen... már eleve halott ügy, ha valaki engem ittasan szeretne látni :) bolond vagyok anélkül is

Igazság Atyja 2009.11.13. 19:16:22

@Erásss: Dede. Ezt ismered? www.sexualastrology.com/ Nagyon tuti oldal.

@csillag×: Jól van na, akkor csak bodzaszörp lesz. :)

2009.11.13. 19:51:09

@Igazság Atyja:
Érzelmek, persze eleinte elég nehéz volt. Azt sajnos már nem tudtam mondani, hogy ő hiányzott, hisz az utolsó fél évünk igencsak leamortizálta az érzelmeimet. Persze hiányzott, de inkább csak az, hogy addig mindig aludt valaki mellettem, hogy mindíg ott volt. És persze volt megannyi eltervezett program, egy csomó film amit együtt akartunk megnézni a moziba, egy csomo program amire együtt akartunk menni. Mikor ezek voltak persze mindig bennem volt, hogy ezt vele terveztem. De igazándiból eleinte nagyon dühös voltam az esküvő miatt, ami méginkább kiábrándított belőle. Aztán meg ott voltak a barátnőim, akik szinte egy percre se hagytak magamra, így lekötötték a figyelmemet. Egy idő után meg már egyáltalán nem hiányzott. Bár be kell valljam, hogy most hogy beütött az őszi idő valahogy megcsapott az illat és valahogy visszajött az az érzés, hogy tavaly ilyenkor együtt voltunk. Főleg a halottak napja volt kemény, mert már kb 3 éve mindig vele mentem ki egy régi ismerősünkhöz a temetőbe, és idén egyedül kellett kimennem (egy fiatal sráchoz jártunk ki). Persze meg a mikulásos cuccok is... tavaly ilyenkor már nagyba vásárolgattam neki az ilyen-olyan édességeket mikulásra. De majd lesz más. :)
Kos

Szelid sunmalac 2009.11.13. 20:01:51

@Zsu0805: Zsu...az elejet lebirtam kovetni, de a vegere mar teljesen osszezavarodtam...tenyleg...

Szelid sunmalac 2009.11.13. 20:06:57

Ossze tudnad foglalni, hogy mi a szerepe a Christiannak, miert is szakitottatok igazabol es mi lett a miss 250 km-rel? Illetve hogy most van-e valaki :)

Igazság Atyja 2009.11.13. 20:08:01

@Zsu0805: Ha Kos, akkor az érzelmi szálat nem is feszegetném. De legalább megnyugtathatlak, hogy Anita sem a "lelki társa" volt valószínűleg. Már amennyire ez megnyugtató lehet. :) Persze, lesz új kapcsolat, amibe már a megfelelő ismeretanyag birtokába léphetsz be. BirtokábaN? Most kicsit elbizonytalanodtam. ;)

Szelid sunmalac 2009.11.13. 20:16:25

@Igazság Atyja: Te olyan okos vagy! En ojjjjan buszke vagyok rad, hogy egy legterben kommentelhetek veled!!! De tenyleg am!

Igazság Atyja 2009.11.13. 20:26:19

Akkor nem kommentelek többet.

Szelid sunmalac 2009.11.13. 20:30:53

@Igazság Atyja: Csak piszkalodok! Ne legyel mar ilyen erzekeny! No...

Szelid sunmalac 2009.11.13. 20:41:52

@Igazság Atyja: @Erásss: Latod micsoda rajongo taborod van! Nem hagyhatod oket cserben! Es a felelosseg azert, amit egyszer mar megszeliditettel?

csillag× 2009.11.13. 20:45:56

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: szurkálódsz, nem piszkálódsz!! lángosos... :P

Szelid sunmalac 2009.11.13. 20:55:54

@csillag×: Ja....tenyleg! Bocs. Milyen leany mar ez a Zsu?! Itt hivnam randira, erre eltunik! Pedig most tutira nincs itt a Caddy, mert moziban van es nezi a vilagveget!

2009.11.13. 21:08:21

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Christiánnak igazándiból sok szerepe nincs, csak a vége miatt tartottam (hogy nem mehettem az esküvőre) fontosnak, hogy milyen volt vele a kapcsolatom. Hogy valamellyest érzékeltetni tudjam, hogy mennyire szarul esett az "én megyek, te maradsz" kijelentés.
Ő azért szakított, mert egyedül akart lenni, nem volt szüksége akkor senkire, tul sok időt töltöttünk együtt, nem mentünk egymás nélkül szinte sehova. Ha én mondtam volna ki akkor én arra fogtam volna, hogy nem tudok már bízni benne és ez nem változott a 3 hónap alatt se, és hogy így számomra nincs a kapcsolatunknak jövője.
Miss 250-el augusztus végén "összejöttek", de kb 2-3 hétig se tarthatott. Túl nagy volt a távolság szerintem, vagy nem tudom, de a lényeg a lényeg, hogy Zoli most msn-en játsza a hattyúk halálát. De ezeket csak mind innen-onnan tudom, nem tőle, tehát konkrétumot nem tudok róluk.
Ha a "Illetve hogy most van-e valaki :) " részt rám érted, akkor nincs, de most jól elvagyok egyedül. :)

2009.11.13. 21:12:58

@Igazság Atyja:
Hát ha őszinte akarok lenni akkor azt mondom, hogy fiatalok voltunk, sok mindent elszurTUNK, de okoltunk belőle. Legalábbis én okultam. Ha nem is az Anita volt a lelki társa azért remélem egyszer majd megtalálja, ahogy én is. :)

Szelid sunmalac 2009.11.13. 21:13:52

@Zsu0805: Koszonom az osszefoglalot! Akkor gondolom megtanultad, hogy kellenek a kulonletek neha. Marmint nem tobbnapos idoszakokra gondolok, de kellenek a fius-lanyos bulik es hasonlok egy kapcsolatba.
Rad ertettem es mindenki ezt mondja mig nem volt velem.

2009.11.13. 21:15:41

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Csak fürödtem és belőttem a séróm. :) Este party van. :)

2009.11.13. 21:17:37

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Ezt akkor is tudtam, csak ő nem akart külön lenni, én meg mint kis szerelmes azt mondtam, hogy ok. Aztán meg már hozzászoktunk ahhoz, hogy mindig ott van a másik. :)
Mért mondja minden pasi ezt? :)

csillag× 2009.11.13. 21:19:02

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: milyen lány?? Hát látod több esze van annál, mint ahogy te azt hiszed :D Minek menjen véled randira, ha van Caddy :)) örülj neki, hogy legalább válaszra méltat :D

Szelid sunmalac 2009.11.13. 21:22:07

@Zsu0805: Mert mindegyik engem akar utanozni.

@csillag×: Meghogy valaszra meltat! Bah! Talan orulj(-on) neki, hogy meltoztatok leereszkedni ide es bolcs mondadomat kozolni!

2009.11.13. 21:22:34

@csillag×:
Nah ja, nem leszek 3. :)

csillag× 2009.11.13. 21:27:45

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: bölcs??? jaj, Te! Miket nem merészelsz ide írni? Az bölcs, hogy más csajszikat szeretnél bevenni? :D Vagy csak nem te is nyitott kapcs. párti vagy?:D

Szelid sunmalac 2009.11.13. 21:28:17

@Zsu0805: Milyen 3.? Siman lehetsz akarhanyadik is. En hajlando vagyok kompromisszumokra!

Szelid sunmalac 2009.11.13. 21:28:54

@csillag×: En? Soha! Nyitott kapcsolatban a masik fel is kufircolhat massal. Marpedig azt nem! Csak en!

csillag× 2009.11.13. 21:32:21

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: hát akkor jobb lesz ha Zsu-nál feladod a próbálkozást....veszett ügy :) Menj másik ajtóhoz és ott kopogtass :P:D

Szelid sunmalac 2009.11.13. 21:35:49

@Zsu0805: Mert nem tudod mit veszitesz! Gyava!

@csillag×: Mi van te? Garde dame? Vagy a Madame? NINCS LANGOS! Cudar! Azt hittem mellettem allsz! Arulo!

Szelid sunmalac 2009.11.13. 21:42:54

@Zsu0805: Ahh...hat persze! Az onerzet, meg buszkeseg! Az sodorja majd a pusztulasba ezt a fajt!

csillag× 2009.11.13. 21:47:42

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: különben sem rajongok a lángosért... :$ És nem vagyok áruló! Te, Disznó! Nem veszek részt ilyen mocskos ügyletekben! :D :P ( és igen, a Madame tökéletesen megfelel) :)))

Szelid sunmalac 2009.11.13. 21:52:50

@csillag×: Pedig megkapnad a reszed! Na mondd! Mennyit kersz? De jol fontold meg, mert nem most jottem le a falvedorol! Attol fuggoen, hogy Zsu mennyire gyakorlott, megegyezhetunk 15-35%-ban. A hamis papirokat beszerzem, te csak vedd ra a kiccsajt!

Szelid sunmalac 2009.11.13. 21:59:39

Na mentem. Holnap hajnalban megyek Romaba. Be kell hajtanom a penzt a tobbi csajtol.

csillag× 2009.11.13. 22:06:20

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: miféle korrupt ügylet ez??? Hogy nem sül le a képedről a szőr!!! Legalább gentleman lennél a dologban! Kiakarod szúrni a szemem azzal az elenyésző kis %-kal??? Hát rögtönazonnal szégyeld el magad!! Belegondoltál, hogy én végezném a dolog oroszlán részét??? (és nem az ordításra gondolok) :P :D

pkrisko 2009.11.14. 10:04:11

Ez most valahogy nagyon zavarosnak tűnik. :(

2009.11.14. 13:17:16

@pkrisko:
Nyugodtan szólj, elmagyarázom szivesen. :)

uhhh (törölt) 2009.11.14. 17:37:09

a legelső hozzászólásomat igazolta ez a történet.

pkrisko 2009.11.14. 17:45:35

@Zsu0805: Oké, ami a leginkább zavaros nekem, hogy miért ide kommentelek! Egy másik sztori volt ugyanis érthetetlen, szóval ezt még fel kell dolgoznom!
Amúgy nem tudom, nálam van egy olyan szabály, hogy eynővel sosem megyek esküvőre!

pkrisko 2009.11.14. 17:46:29

@pkrisko: eynő= ex nő, sorry
(csak hogy folytatódjon a zavar)

Nikica21 2009.11.14. 18:57:02

@Zsu0805: Nekem a címe nem passzol Zsu...tudnál ennél jobbat is adni!:D

Nikica21 2009.11.14. 18:58:02

@Zsu0805: jajj meg igazából arra vártam, hogy összejössz a végén az esküvője napján a német pasival...az lett volna az igazi befejezés!:D

2009.11.15. 09:37:20

@pkrisko:
Akkor legalább mondhatta volna, hogy Te mész én maradok. Christian is jobban örült volna, szerintem Bernd is, én is, és talán @Nikica21: -nak is meglett volna a befejezés. :)

2009.11.15. 09:39:15

@Nikica21:
A címet és a fehérbe lévő szöveget nem mi irjuk, hanem Panni. :) Ha nem a házasulandóra gondolsz akkor lehet megoldható lett volna egy kis bajor románc. :) :P

pkrisko 2009.11.16. 01:16:08

@Zsu0805: Ez a "kis bajor románc" valahogy a régi idők SAT1 szombati softpornóját juttaja eszembe! :D

Amúgy néha a nők teljesen megdöbbentenek, meddig képesek kitartani valami balf@sz mellett!

2009.11.16. 12:02:05

@pkrisko:
Néha belefutunk 1-1 gáz szituba, dehát ebből tanulunk. :)

Nikica21 2009.11.16. 22:55:08

@Zsu0805: Tudom, hogy azt ő írja...ezért írtam, hogy Te jobbat adtál volna!:)
süti beállítások módosítása