Bevallotta, hogy az exnőjét szereti

2009. november 25. 07:15 - Panni CsP

Egy lány épphogy átesik első nemi élményén, azonnal beleszeret egy szűz srácba. Hogy beavassa őt is a tutiba, egy romantikus csók után hancúrozik vele. A fiú előreszalad a macsóság skáláján, és elkapkodja a féltékenykedést, amivel annyit ér el, hogy szakítópróbára küldi a kapcsolatot. A szerelmi kötélhúzásból egyikőjük sem kerül ki győztesen. Egy lány sorozatos csalódása következik, millió liter könnyel, és bizalmi ingadozással. Most megtudhatod, hogy Ödönke nem gyógyít be minden sebet.

 

Sziasztok! Lehet, hogy másoknak ez átlagos szitu - nekem fájó pont - mégis örömmel gondolok rá. Van egy nagyon jó barátom, legyen Ricsi, több éve jóban voltunk és tudta, hogy nekem még nem volt szexuális kapcsolatom, mert senkiben nem bíztam annyira. Benne a lehető legjobban megbíztam így megbeszéltük, hogy felmegyek hozzá. Ezt a részét nem szeretném hosszúra nyújtani, mert nem itt van a lényeg. Elmentem hozzá, megtörténtek a dolgok, nagyon aranyos volt :) Utána is tartottuk a kapcsot, és egy idő elteltével meséli, hogy úgy néz ki, összejön egy lánnyal. Ekkor jöttem rá, hogy mennyire szeretem. Amikor ezt olvastam, megrohantam a szobámat és sírtam egész éjszaka - nem tudta, hogy hova tűntem gép elől. Másnap azt mondtam neki, hogy rosszul voltam. Ez volt tavaly októberben. Egy idő után elfelejtettem. De a lényeg most következik.

Nem rég költöztünk, és a mellékágat fel akartuk újítani, így megkértünk egy ismerőst, segítsen. Igen ám, egyszer csak telefonált neki a fiacskája (kisebbik) hogy menjen érte a sulihoz, mert nincs busza. Igen ám, de ez az ismerős (Csaba) kitalálta, hogy menjek én is (neki persze ezzel szándéka volt). Amint odaértünk, beült haverjával a kocsiba (Krisztián). Amikor megláttam, nekem nagyon megtetszett. Aztán jött hozzánk - hozta az apja, még aznap este - amikor is nővéremet meg másik ismerősünket el kellett dobni haza, és Csaba felajánlotta, hogy elviszi őket, ha megyek én is, meg a fia is. Elmentünk, végig hülyéskedtünk. Utána nem láttam két hétig...ő két várossal arrébb dolgozott. Egyszer csak elkezdett valaki hívogatni, sms-t küldött - de ha én hívtam, nem vette fel. Kiderült, hogy Krisz volt az... Letelt a két hét: szinte mindennap itt volt, segített apujának, én meg pont akkor iratkoztam ki egy problémás suliból, és jöttek segíteni...minden napot együtt töltöttünk. November 12.-én felmentem a padlásra, miközben ők lent csinálták a mellékágat, és feljött Krisz is...és elcsattant a nagyon "romantikusnak" mondható (helyszín miatt) első csók. Innentől szinte minden álomszerű volt. Aztán nálunk aludt, ő teljesen velem kezdte a „dolgot”, így nem éreztem magam hülyén. Most kis ugrás: nekem régi álmom volt, hogy szalagavatón táncoljak, Neki pont abban a tanévben volt szalagavatója és a táncpartnere cserbenhagyta, így én táncoltam vele. Végül eljött a nagy NAP...és el is múlt sajnos, nagyon gyorsan. Minden tökéletesen sikerült. Ekkor már két hónapja voltunk együtt. Elmúlt ugye a szalagavató, és jöttek a problémák: többek között eltűnt ...ez alatt azt értem, hogy nem jelentkezett egy ideig. Aztán egyik nap itt volt nálunk, pizzáztunk és furcsálltam, hogy valami baja van. Kinyögte, hogy ő nem bízik bennem...pedig mindent elmondtam neki, MSN-emet is olvasta stb...igaz, iszonyatosan féltékeny volt a barátnőmre is. Aztán ez elcsitult, és jött a február, ezzel együtt a szülinapom is...nappal elmentünk anyu apukájáért, és küldtem neki az sms-t hogy este akkor jön-e?... a válasz: Minek? Mondom: három órát ott tudsz lenni - azért csak a szülinapomról van szó. Aztán át is jött, leült az ágyamra és nézett - szülinapom is annyi volt kb., hogy felköszöntöttek, anyu megajándékozott. Aztán amikor indulóban volt, mondtam neki, hogy jelentkezhetne sűrűbben is. Erre ilyet szól: „Minek? Úgy is megtudod, ha történik velem valami” - ...ja, mondom, köszi szépen. Ezen is összevesztünk: az volt a gond, hogy nem volt köztünk sok kommunikáció. Aztán 3,5 hónap után szakítottunk, de ugyanúgy volt köztünk minden, iszonyatosan szerettük egymást, csak bizalom és kommunikáció nélkül nincs jó kapcsolat...így igen sok vita volt a féltékenysége miatt. Amikor egyik éjjel szakítottunk, a rákövetkezendő nap is itt aludt - annyira nem tudtunk elszakadni egymástól, hogy el is kezdtünk erről beszélni: olyan szinten, hogy 4 órán át zokogtunk. Ezek után ugyanúgy volt köztünk minden, csak elméletben nem voltunk együtt. De ő valahol mégis úgy gondolta, mert végig féltékenykedett és nem egyszer megvádolt, hogy ezzel voltam, meg azzal, és persze a munkahelyén is fűtötték rendesen. Persze, ő volt az, aki elment pókerezni stb...én vagy vele voltam, vagy anyuval, mivel akkoriban műtöttek, így suliba se jártam, néha fel mamához, mert apu tavaly meghalt, így mama egyedül maradt. Lényeg, hogy így telt el a nyár is. Egyre nagyobb vitákkal, ordítozásokkal a végére. Nagyon sokat sírtam, fogadott bátyám néha leoltott, hogy ne legyek már ennyire naiv, de erre mondják, hogy a szerelem vakít. Jött a nyár vége, ekkor már semmi nem volt köztünk, és kitaláltuk, hogy elmegyünk nyaralni. Ha a végére nem jövünk össze, akkor ő eltűnik az életemből (amit én korábban nagyon nem akartam, a viták közben mindig felhozta, de sírva mondtam, hogy nem bírom ki, de mindig bújás és együtt alvás lett a vége). Már nem érdekelt annyira, mert egyszerűen kiábrándultam belőle a sok vádaskodás miatt. Volt, hogy egy nagyon jó barátomat is belekeverte. Lényeg, hogy elmentünk Agárdra, ott is volt egy jó nagy vita. Lényeg, hogy nem jöttünk össze újra, nem akartam bevállalni, pedig valahol a szívem még oda húzott. Így is 8 hónapig gyűrtük egymást, ami felért két évvel, mert szinte nálunk lakott. Ezek után eltűnt. Néha megjelent MSN-en, néha még beszélgettünk, még így is voltak csúnya vitáink. Ebből megtanultam, hogy hiába szerelmes az ember, kívülről is nézni kell a dolgokat, és néha olyat kell tegyünk, ami fáj, de hosszabb távon az lehet a jó. Négy hónap múlva, valami komolyabb kezdődött, egy nagyon jó ismerősöm legjobb barátjával. Méghozzá Ricsi legjobb barátjával, Ödönkével. Nem rég jött ki egy 3 éves kapcsolatból, a csaj miatt. Éjszakákat beszélgettünk, nagyon jól szót értettünk egymással. Taliztunk, összejöttünk. De valahol volt egy megérzésem, hogy vigyázzak, mert a volt nőjét szereti. Nem bíztam a szeretetében, pedig mondta, hogy semmi okom kételkedni benne. Aztán tényleg éreztette, főleg egyik csütörtökön, amikor itt aludt, és el is hittem neki. Igen ám, de szombaton hívott, hogy neki nem megy. Találkoztunk és megbeszéltük - mégis a volt nőjét szereti :) Kisírtam magam, mert beleszerettem, ám utána mosolyogtam egy jót. :) A dolog nagyon megviselt, hiszen az élmény még viszonylag friss. Ehhez jött a rokon halála. Érzelmileg teljesen lezártam magam, és csak a sulikra és a táncra figyelek. Körülbelül ennyi volt. Egy jó tanács: ha fiatal vagy, inkább a tanulásnak szenteld magad - pasizhatsz is, de akkor alaposan nézd meg magad kívülről, és tanulj a hibáidból. Próbálj meg nem vakon lépkedni:):)

 
137 komment
Címkék: hiba vita expara

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr951538640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brainy_peter 2009.11.25. 10:00:49

@Glg: Valamiért Subba posztja jutott eszembe :DDD

brainy_peter 2009.11.25. 10:03:19

@Kyraamelie: Hol derül ki, hogy hány éves a posztíró?

Devil2 2009.11.25. 10:04:02

@vagány csaj: Hello Szivem! :) Gáz ez a sztori, mindenképpen akár a cselekményt, akár az írást nézzük.

Devil2 2009.11.25. 10:05:30

@Erásss: Csak nyugalom, úgy néz ki, velem is baj van.

Devil2 2009.11.25. 10:06:47

@Erásss: jah, ":)" ez lemaradt. :)

Kyraamelie 2009.11.25. 10:07:57

@brainy_peter: konkrétan nem írja le, én arra tippelek, hogy középiskolás. De, igazad van, még általánosba vagy egyetemre is járhat:)

Lobelt 2009.11.25. 10:10:24

@vagány csaj: Jó reggelt! Én meg viszontválaszoltam! :)

Glg 2009.11.25. 10:15:45

@deflorator: én átmérőre gondoltam :D

vagány csaj 2009.11.25. 10:17:13

@Devil2: Szia Édes! :)

@Lobelt: Ohh, akkor nézem! :)

boss888 2009.11.25. 10:24:33

Még mindig nem vágom, hogy honnan lehet tudni, hogy lány írta-e? Lehet, h egy lehet h srác írta...

Kyraamelie 2009.11.25. 10:24:38

@brainy_peter: csakhogy fokozzuk, igazából még bölcsibe sem jár, hanem egyszerűen csak egy meg nem értett bébi zseni:)
Egyékbént komolyra fordítva a szót, haha:) Szerintem egy nyiladozó tinilány, akit most hirtelen észre vettek a körülötte lévő fiúcskák, és fogalma sincs mit akar tőlük, magától és mik az elvárásai. Ha, optimista vagyok, akkor azt mondom, talán magára talál majd, idővel.

paaj 2009.11.25. 10:25:20

Helyesírás egyes. Fogalmazás egyes. Zagyva, követhetetlen. Konkluzió: aki megtetszett azzal dugtál. Azt hiszed szerelmes voltál holott azt sem tudod mi az. Remélhetőleg előbb utóbb megjön az eszed.

brainy_peter 2009.11.25. 10:31:37

@Kyraamelie: Mindenesetre egy zigóta még :DD
A barátja semmiképpen nem lennék, mer' előbb-utóbb rám mászna, azt hinné szerelmes :S

"Aztán 3,5 hónap után szakítottunk, de ugyanúgy volt köztünk minden, iszonyatosan szerettük egymást, csak bizalom és kommunikáció nélkül nincs jó kapcsolat..." - na ez...ez... ez irodalmi nóbeldíjat érdemel!

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.11.25. 10:35:30

Kicsit káosz hangulat van a storyban.

Szelid sunmalac 2009.11.25. 10:36:18

Haromszor futottam neki. Valaki zanzasitana nekem mi a f*sz tortent a kislannyal? A padlasig jutottam.

Kyraamelie 2009.11.25. 10:42:41

@brainy_peter: "A barátja semmiképpen nem lennék, mer' előbb-utóbb rám mászna, azt hinné szerelmes :S"
Jajj ugyan már, ne mond (bár nem tudom, hány éves vagy), hogy nem legyezgetné a hiúságodat egy tinilány rajongása?:)

boss888 2009.11.25. 10:45:17

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: A padláson össze jött a kőműves fiával, akivel már aznap dugtak egyet. Mivel némasági fogadalmat tett a posztoló, így nem komunikált a sráccal. A srác megunta, hogy csak szex van, így patintotta a posztírót. De továbbra is ment a szex, még pár hónapig. Aztán jött Ödön, aki Ricsi legjobb barátja, ő is jól megrotyogtatta, de Ödön is dobta a posztolót... Kb. ennyi.

Netuddki. 2009.11.25. 10:45:25

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

fektor7 2009.11.25. 10:45:50

Elolvastam, tudtam, hogy tartani kell magam , mert erre rámehet az egészségem, de amikor Krisztián azt mondta apukájának Csabának, hogy Apa én nem adom a lányt egy csavarkulcsért, ott eltört a mécses, és bömbiztem egy nagyot az értekezlet kellős közepén.

Netuddki. 2009.11.25. 10:46:32

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

Szelid sunmalac 2009.11.25. 10:47:30

@Kyraamelie: Aztan egesz este picsogna a baratnoirol, meg az uj fiu bandakrol. Kell a francnak

Caddy 2009.11.25. 10:49:03

Elolvassam? Tinisztori, ahol a szüzességük elvesztése után belevetik magukat az életbe és rájönnek, hogy fáj? :)

Ma pedig ez a számom:
www.youtube.com/watch?v=Af2Co-rLEkg&feature=related

Kyraamelie 2009.11.25. 10:53:06

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: a tinilányok, már csak ilyen bohók. Vagy a történetre utalva: mohók?:)

2009.11.25. 10:54:50

Tini story. Ilyen is kell :-)

Glg 2009.11.25. 10:57:54

@Kyraamelie: nem a hiúságot kéne annak legyezgetnie :D

@fektor7: bazz :D:D:D

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: hát pontosan az történt vele...pakkot kapott.

brainy_peter 2009.11.25. 10:59:51

@Kyraamelie: Haha, édesem ez még viccnek is szar volt. Méghogy tinilány rajongása, jááááájjjj :DDD
Hát ezt nem is bírom tovább.

istibisti 2009.11.25. 10:59:52

Bezony 21. századi tinisztori, nyilván azért nem volt köztük élőben kommunikáció, mert a virtuális valóságban (msn) már bőven ellőtték a puskaport.. a sok előnyével szemben torzzá teszi azon emberi kapcsolatokat, amelyek éppen csírázgatnak..

Hova tart a mai fiatal generáció? :-)

Alexa111 2009.11.25. 11:01:44

Ez az egész story értelmetlen és vicces is egyben. Megbeszélni olyat,hogy feljöjjön hozzám a legjobb haverom hát ez hahahaha elég "komoly" a másik meg hogí jöhet "fű,fa,bokor" ez a kislány mert mi más lenne a történetéből mindenkit megszeret...hát erre annyit tudok mondani hogy ílyen hozzá állással csak csalódásokra számíthat majd és a helyébe nem csodálkoznék azon,hogy az akkori "nagy szerelme" sem bízott benne...

Glg 2009.11.25. 11:02:24

@boss888: de miazmár h a kőműves fiával levarratja magát a csaj ? :D:D:D

Kyraamelie 2009.11.25. 11:04:22

@brainy_peter: bocs, ha ezzel felzaklattalak:)

Kyraamelie 2009.11.25. 11:08:39

@brainy_peter: bocs, hogy ennyire felzaklattalak:)

Kyraamelie 2009.11.25. 11:10:15

nem normális! hányszor és hogyan küldi el az üzeneteimet?!

boss888 2009.11.25. 11:11:07

@Glg: Már mondtam, hogy nem biztos h csaj a posztoló.:D Szóval lehet h a kőműves fiával levarratja magát a srác:D:D:D

Azt csak pancsi írta bevezetőben, hogy lány, de ez a posztban sehol nem olvasható:D

brainy_peter 2009.11.25. 11:12:33

@Kyraamelie: Nem ezzel ^^

Na, egy elmény volt, most léptem.
Ezt a postot meg úgyahogyvan ki kell törölni. :DD

Szelid sunmalac 2009.11.25. 11:21:44

BKV ellenőr:
- Jegyeket, bérleteket kérek!
Pistike:
- Anyád tudja, hogy kéregetsz?

2009.11.25. 11:32:19

Jóreggelt mindenkinek! :)

1. A fogadott bátty résznél egy hangos: Azta leborult!
2. A 8 hónapo, de mivel szinte együtt éltek = 2 év... kitágultak a szemeim.
3. Ödönke... leborultam az asztalra. :)

Inkább olvasom a kommenteket, mert ez... :)

Lobelt 2009.11.25. 11:41:34

@Zsu0805: Miért? Nekem is van egy fogadott hugom... :)

Reggel hugom,
este dugom.

:D

Devil2 2009.11.25. 12:00:57

Ez is egy jó kis szösszenet:
"Aztán 3,5 hónap után szakítottunk, de ugyanúgy volt köztünk minden, iszonyatosan szerettük egymást"
lol :D

Lobelt 2009.11.25. 12:02:55

@Devil2: Csak egy szó: tínáger. :D

Glg 2009.11.25. 12:03:10

@Zsu0805: Szia Zsu. Én nem is terheltem az agyam h gondolatokat szüljek a poszttal kapcsolatban :D. A szűztelenítés rész miért akaszt ki?...így kell csinálni :D:D.

FlybyWire 2009.11.25. 12:10:40

@fektor7: :DDDD ez kurva jó volt, beröhögtem hangosan vaze :D

csillag× 2009.11.25. 12:13:28

Nah, én is fakírkodtam...túlestem rajta :P Fúú de ezek a szavak: lényeg...meg az igen ám...és a sok szóismétlés ...

"mégis a volt nőjét szereti :) Kisírtam magam, mert beleszerettem, ám utána mosolyogtam egy jót. :) A dolog nagyon megviselt" Ez meg mi? Hullámvasút???

@boss888: "iszonyatosan féltékeny volt a barátnőmre" -- lehet, h igazad van és Krisztián félt, h a posztoló kezd áttérni a női nemre? :)

Erásss 2009.11.25. 12:19:53

@vagány csaj:
Szia Szivike!
Hát már tényleg régen dumáltunk.Egyszerűen el vagyok havazva.Egész délelőtt menetben voltam....Veled mi újság,hogy megy a meló?

Erásss 2009.11.25. 12:22:02

@Devil2:
Halihóóó!
Ebből a kis szösszenetből is látszik,hogy nem kell ész a dugáshoz!Azért vannak a jó barátok...:))

felucca 2009.11.25. 12:23:18

@phrase:

Szóval szerintem ez egy barlangász-poszt. A mellékág -ami legjobban megfogott ebben a történetben - erre utal. A többi érdektelen és olvashatatlan.

FlybyWire 2009.11.25. 12:24:02

Nahát, velem miért nem akart sose (szinte) nő barátként dugogatni?
Vagy no szex, vagy szerelem is. Ez nem fair :D

2009.11.25. 12:34:10

@Lobelt:
Hello hello!
Tinikoromban nekem is volt, de akkor se kürtöltük a nagyvilágba, hogy ő a fogadott báttyám, csak sms-be ment a szia hugi, szia báttyus rész. Mai napig jóba is vagyunk, de idővel elmaradtak. :) Bár egyes ismerőseim még mai napig használják a fogadott ezem-azom kifejezést... azon is rángatom a szemöldököm. :)

@Glg:
Nálam a szűztelenítő rész nem verte ki a biztosítékot. Biztos mikor először hallottam igen, de elég sok "tinilánytól" (meg anno korombelitől) hallottam. :) Tehát én ezen már nem akadok fenn. :)

Lobelt 2009.11.25. 12:39:51

@Zsu0805: én csak poénkodtam. Szerintem sortűz jár a "fogadott" családtagokért. :)

boss888 2009.11.25. 12:49:02

@Zsu0805: @Lobelt: Na akkor szegény örökbe fogadott gyerekek rettegjetek, jön Zsu és Lobelt sortűzzel..

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.25. 12:51:53

@FlybyWire: Szinte nő vagy szinte sose?:-) Pontosan fogalmazzunk, kérem.

Glg 2009.11.25. 12:57:46

@boss888: igaz...igaz. akkor ödönke meg rájött mégis inkább a csajokat szereti, ezért visszament a volt nőjéhez akit a farok miatt hagyott ott. :D

boss888 2009.11.25. 12:58:23

Én úgy örökbe fogadnék egy 18éves tájföldi csajt...

Kham 2009.11.25. 13:03:03

Remek tinitörténet: van benne vagy harmadféltucat srác zavaróan sok keresztnévvel, defloráció kétszer, életcélnak beillő szalagavató tánc, MSN, iskolába nem járás, hullanak a rokonok, lényeg, tanulság és minden tinédzser szerelem tökéletes jellemzése az alábbi mondat: "Amikor egyik éjjel szakítottunk, a rákövetkezendő nap is itt aludt" :D:D
Kár, hogy vámpírok nincsenek benne.

kóristalány 2009.11.25. 13:09:53

@Kham: "Kár, hogy vámpírok nincsenek benne."
Mióta csak elolvastam ezen töprengek, mi is hiányzik még, lehetne-e überelni valamivel ezt a zagyva tinisztorit...hát igen pár vámpír még dobna rajta :)

FlybyWire 2009.11.25. 13:15:59

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: ne kötözködj :) külföldön élek, és öreg is vagyok (szenilis), romlik a magyartudásom, na :)

vagány csaj 2009.11.25. 13:23:44

@Erásss: Szia! Azt észrevettem, hogy hanyagolsz minket. :( Ez nem szép dolog! Mizu a kislányoddal? Alszik? :))
Jaaj, írnom kell Neked iwiwen, majd nézd meg! :)

vagány csaj 2009.11.25. 13:26:49

@boss888: Muhaha!!! :D :D :D Vigyázz! El is kell tartani! :P :))

ajajajjjjjj 2009.11.25. 13:34:17

ez a sztori tök gáz, zavaros és idétlen

mióta szokás a haverral szűzteleníteni? nem vagyok prűd, ez ez betett....

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.25. 13:35:39

@FlybyWire: :-) Ez a három kifogás elég is lesz egyszerre.:-))

Szelid sunmalac 2009.11.25. 13:47:29

@FlybyWire: Szerintem is pont ezert fake az egesz. Ez a baratsagbol dugunk egyet csak egy urban legend amit a nok terjesztettek el!

Caddy 2009.11.25. 13:52:17

Mit értünk az alatt, hogy barátságból dugni? Ha vége a kapcsolatnak és utána még összejárunk?

Kósza 2009.11.25. 13:57:48

@Caddy: inkább egy barát, mint egy idegen! :)

vagány csaj 2009.11.25. 14:04:55

@Glg: @Lobelt: Fiúk! Válaszoltam a tegnapihoz. :))

Szelid sunmalac 2009.11.25. 14:08:07

@Caddy: Nem. Azt ha valaki sima baratod es neha dugtok.

Caddy 2009.11.25. 14:13:00

@Kósza: @Szelid sunmalac-Elmeny designer: én nem tudnék a barátommal dugni. A barát az barát. Volt rövid ideig egy pasi, akivel csak szexelni jártunk össze. Az úgy rendben van, de nem volt a barátom sem előtte, sem utána.
Butaságokat beszéltek.

Caddy 2009.11.25. 14:30:58

Benyelte megint.
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: @Kósza: szóval butaságokat beszéltek. A barát az barát, azzal nem szexelünk.

Kósza 2009.11.25. 14:37:23

@Caddy: jójójó, ne légy ilyen szigorú! :)

Devil2 2009.11.25. 14:52:25

@Erásss:
Heeello! :) Te is jössz-mész, akárcsak én? Nekem ma van az ügyvédhez menős napom, meg még van itthon ez+az.
Jaah, dugáshoz nem kell ész, azt jobb is pihenőre küldni, csak legyen mit és hova dugni. :D

Devil2 2009.11.25. 14:58:46

@FlybyWire: hát igen, azért van abban a kifejezésben némi túlzás hogy baráttal dugni, mert vagy barátként tekint rád a csaj, vagy dugsz vele, nincsen "és".

Devil2 2009.11.25. 15:00:21

Mi van ezzel a sz@r blogmotorral?? Minden másodikra megy csak el a komment. :S

vagány csaj 2009.11.25. 15:20:31

@Devil2: Na igen, ez tényleg így van, @Panni CsP: légyszi csinálj valamit!!! :)

Girgesz 2009.11.25. 15:52:25

És én, kis naív még azt hittem, hogy ennél már nem lehet rosszabb a napom...

A'sszem nekilátok végigolvasni a kommenteket, mert azok mindig felvidítanak :)))

Szelid sunmalac 2009.11.25. 15:59:43

Hat a baratommal en sem szivesen dugnek. Egyreszt nem tetszik ahogy oltozkodik, masreszt tobbnyire borostas. Meg kulonben is.

dozozo 2009.11.25. 16:03:11

A posztíró egyszerű mint egy fakocka.

Szelid sunmalac 2009.11.25. 16:07:12

@dozozo: Csinaltal te mar fakockat??? Nem tudod mirol beszelsz. Ne legyel mar hujje! Az hagyjan, de a fanegyzet az meg durvabb!

Erásss 2009.11.25. 17:17:56

@vagány csaj:
Pedig hidd el eszemben sem volt hanyagolni Titeket!
Képzeld el,ma olyan ügyes voltam,hogy a lányom kivételével megvettem mindenkinek a karácsonyi ajándékát!Na legalább ezt is letudtam!!:))))

Erásss 2009.11.25. 17:18:35

benyelte már megint

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.25. 17:37:10

Ez a legbagatellebb történet amit ezen az oldalon olvastam, mond te hány éves vagy 12???

Nikica21 2009.11.25. 20:25:25

Kár, hogy a poszt írója nem fedte fel magát!
Mi jó abban, ha baráttal veszíted el a szüzességed?
Talán ha kicsit éretebb lesz nem szeretsz bele mindenkibe!

Gregorian 2009.11.25. 21:56:12

Nekem kicsit lihegős az egész, átszaladunk mindenen mint egy vonat és időm sincs beleélni magam hogy mire is gondolsz némelyik sztorinál. " Hát megviselt". Ez olyan mint a barátok közt, nézed, balhéznak de nem éled át, hanem csak -.-, "ez meg mi a szar?!?!" . Vihetnél bele egy kis önmarcangolást, vivódást, eféle. Amugy, szerintem kicsit hamar kerülsz közel a pasikhoz. :D láttam itt ott, ismerem, elvoltunk és dugás lesz a vége, mint egy jó pornófilm. bur. :D nem bántani akarlak, de hát azért mégis csak, én ezt veszem le.

pkrisko 2009.11.26. 07:01:08

@Erásss: "benyelte már megint" Na ez vajon mire vonatkozhatott?

pkrisko 2009.11.26. 07:02:46

Nem lehetne, hogy az ilyen posztok úgy kezdődjenek: "Sziasztok, újabb tinip@csa vagyok aki unatkozik a billentyűzet előtt, ezért leírom mennyire buta vagyok."?

Missy88 2009.11.26. 07:34:30

BIOszexuális tini...Fűvel fával...Grt!
Szerintem kizárt, h a kis csaj középsulis, vagy ha igen akkor az nagyon gáz. Egyáltalán nem tud fogalmazni. Inkább olvass ahelyett, hogy rácsusszansz minden szembejövő f@szra, mert az legalább hasznos. Így amikor megírod az "Így lettem tripperes" című posztodat, legalább megértjük majd a történetet!

pkrisko 2009.11.26. 08:16:12

@Missy88: Várj, ha ezt jelenti a BIOszexuális, akkor milyen a metroszexuális? (Vagy az csak annyit jelent, hogy b***hatjuk a 4-es metrót?)

Erásss 2009.11.26. 11:47:19

@pkrisko:
Húúú,de piszkos a fantáziád!:)

pkrisko 2009.11.26. 19:30:08

@Erásss: Köszönöm, rég fogalmazott bárki is ilyen finoman a fantáziámmal kapcsolatban! :D

Erásss 2009.11.26. 20:12:34

@pkrisko:
Miért,milyen jelzőkkel szokták illetni?Kíváncsivá tettél...:D

pkrisko 2009.11.26. 20:17:51

@Erásss: Majd ha 18+os karikát kap a blog, elárulom! Bár emlékeim szerint jó vagy a találgatásban, ez sem lehet gond! :D

Erásss 2009.11.26. 20:23:02

@pkrisko:
Hmmm,akkor biztos valami perverz szöveg...Jaj Szivi ne bízd a fantáziámra!:)

pkrisko 2009.11.26. 21:02:24

@Erásss: Pedig tapasztalataim szerint akkor járok a legjobban, ha a nőre bízom magam! :D

Erásss 2009.11.26. 21:40:29

@pkrisko:
Szóval szereted nőre bízni magad.Helyes gondolkodásmód!Azért lassan megtudok rólad infókat.:)

pkrisko 2009.11.27. 17:15:55

@Erásss: Csak nyugodtan, nem sietünk sehová! :D

Erásss 2009.11.28. 22:57:08

@pkrisko:
Nyugodtan bízod magad nőre...?!:)

pkrisko 2009.11.29. 00:10:44

@Erásss: Miért ne? Én nem vagyok semmi rossznak az elrontója! :)
süti beállítások módosítása