Megjelenése botrányos volt!

2010. január 11. 07:24 - Panni CsP

„Az arca gyakorlatilag bohócra volt sminkelve, tudjátok, amire 5 percenként fel kell hordani egy újabb réteget, mert annyi van rajta, hogy a szél csak úgy viszi magával” – szegény Levélírónk már tudja, milyen érzés az első randin megrémülni. A kiszemelt csaj meghökkentő kinézetével akarta lenyűgözni őt. Siker nem lett belőle, annál inkább egy remek sztori. Most újra megtanulhatjuk a törvényt: a ruha teszi az embert – és kész!

 

Az én sztorim úgy kezdődik, hogy egy 6 éves kapcsolatból szálltam ki, már vagy 2 éve. Nehéz eset vagyok, nem tagadom. Visszafogott, nehezen ismerkedem, stb. A kapcsolatom után az első lány nagyon nehezen jött össze, de végül sikerült. Azután a többi csaj már könnyebben jött, bár így is csak 3-4 lányról beszélhetünk. Volt egy lány - történetileg ő az utolsó kisasszony - róla szól a poszt. Kis városkánkban minden meghatározott hétköznap bulit tartanak a jelen lévő főiskolások számára. Előtte egy helyi egységben italoztam, egy jól megszokott barátommal. A szemközti asztalnál megláttam egy vagány, belevaló lányt.

Teljesen feketében volt, és valahogy illett hozzá az öltözék. Nem, nem az a tipikus rocker lány volt. Hétköznapi ruhában volt a barátnőivel. Valahogy sikerült egy igen gyenge poént odalöknöm neki. Éppen a zenegép előtt állt, majd ezt követte a szokásos buta vigyor az ő részéről, mintha tényleg vicces lettem volna. Ebből tudtam, hogy tetszem neki. Lényeg a lényeg, az egységtől a buliig tartó úton sikerült a kontaktot felvenni vele, annyira, hogy a buliban már kerestük egymás tekintetét. Amikor odaértünk, egy fél óra múlva, sikerült megismerkednünk, és kb. 3 órán át beszélgettünk. Mindenről szó volt, kivéve arról, hogy van-e a másiknak barátja, illetve barátnője. Haverom közben megunta az egyedüllétet és otthagyott. Majd, ahogy kezdtek eltünedezni az emberek, mi is hazafele indultunk, én a biciklimhez, a kedves lány meg elkísért - pedig nem is kértem tőle. Megadtam neki a számomat, hogy ha másnap is úgy gondolja, hogy akar valamit, akkor majd ő keres. Megtörtént a csók is, pedig a jellemem olyan, hogy nagyon nehezen teszem meg az ilyet, várom azt a bizonyos jelet, amit a lány ad, de most valahogy vagány voltam és nekiestem. Másnap írt is egy üzenetet, hogy találkozhatnánk. Izgatott voltam, mivel az előző esti beszélgetés alapján érdekelt a lány. Tetszett a stílusa. Találkoztunk. Magamról még annyit, hogy már kinőttem azt a kort, amikor kiöltözve jelenjek meg mint, Szaros Pista Jézus neve napján, agyonzselézett fejszőrzettel. Felöltöztem szépen: egy átlagos Joe voltam, de azért elegáns. Elmentem a lányhoz és a lakás előtt vártam, majd amint megjelent, az történt, amitől a legjobban féltem. A kishölgy úgy volt kiöltözve, mint a mai tini lányok. Haja tökéletesen kivasalva, vagy 1 órán át készíthette. Az arca gyakorlatilag bohócra volt sminkelve, tudjátok, amire 5 percenként fel kell hordani egy újabb réteget, mert annyi van rajta, hogy a szél csak úgy viszi magával. A felső öltözékére nem találni jobb szót, mint hogy botrányos volt. Egy top volt rajta, amiből látszott az amúgy szép dekoltázsa. Ezen egy ezüst csillogós, susogós bomberdzseki-stílusú kabát, középen szétnyitva. Úgy éreztem magam, mintha búcsúba készültünk volna. Alul egy ilyen halásznadrág, és egy ´ízléses´ csizma. Hóna alatt pedig egy kis fehér ridikül, ami a fentebb említett alapozó újabb rétegű felhordó készlet tároló funkcióját hivatott szolgálni. Nos, én nem ezt a lányt ismertem meg előző este, ám gondoltam adok neki egy esélyt, hogy bizonyíthassa rátermettségét. Sajnos kiderült, hogy ő alapból olyan amilyennek nekem tetszett. Nagyon sok lányban megvan az a kényszer, hogy a külső stílusjegyeket helyezi előtérbe és könnyűvérű nőnek adja ki magát – illetve, mi férfiak úgy tekintsünk rájuk. Lehet, hogy csak szüksége volt a szexre, amit később meg is kapott, de nekem nem erre van/volt szükségem, és szerintem neki sem csak a szexre. Nem kell mondanom, addig is tartott a kapcsolatunk.

Szóval, javaslom a komolyabb kapcsolatot kereső hölgyeknek, hogy mi férfiak jobban szeretjük a talpraesett, vagány lányokat, mint a porcelánarcú kiscicákat (a kettő nem zárja ki egymást, csak ritka), és ők azok, akik próbálják a legszebb arcukat mutatni kifele, sikertelenül, (gondolok itt az iwiw-es pózerekre is, akik felteszik photoshop-olt illettve a tízszer retusált képeiket a közösségi oldalakra, sőt némelyikük képes elmenni profi fotóshoz, hogy az ott készült ultrahiperszupergázmű fotót helyezzék magukról ki).

Ahogy korosodik a férfi, úgy egyre több elvárása kell, hogy legyen önmagával, és kedvesével szemben, és ebbe nem passzol bele a maszkolt arcú kis hableány. Szerintem ez nem csak az én véleményem: úgy szép a lány, ahogy reggel felkel az ágyból +5 perc. Félrevezető lehet, hogy megismerek egy lányt, aki amúgy izgatóan kisminkeli magát, aztán meg egy szexuális aktus után, reggel felkelve, megijedek a látványtól. Mutassatok többet az igazi arcotokból, mert amúgy csak azokat a pasikat kapjátok meg, akiknek csak egy éjszakára kelletek, de az olyan lányoknak van már hivatalos nevük is. És ha valaki abba a lénybe szeret bele, akit először meglátott, akkor annak csalódás lehet későbbiekben, ha kiderül a valódi, felszín alatt húzódó hölgyemény. Másik nagyon kellemetlen élmény lehet az életen át tartó színjáték, ha úgy adódik. Összességében azt mondhatom, hogy azoknak a lányoknak ajánlom az erős sminket, akiknek nincs olyan egyénisége, hogy azzal bárkit elvarázsoljon, vagy aki pusztán saját önbecsülését akarja növelni a meredő férfiszempárok számolásával.

 

 
306 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr721656037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiNG 2010.01.11. 07:56:20

jóreggelt
jézusom hétfő van
dolgozni kéne menni

fubu05 2010.01.11. 08:10:43

Szép jó reggelt mindenkinek.
Kedves poszt író örülj, hogy egyáltalán egy csaj szóban állt veled . A csaj, hogy nézett ki hát nem mindegy neked úgy is sexre kellet.:)
Ha komoly kapcsolatra vágy akkor azt ajánlom, hogy ne a diszkóban próbálj keresni magadnak, mert az ott található hölgyek 90 %-a pénzre hajt, meg egy jó sex-re.

G_P 2010.01.11. 08:36:24

@fubu05: Ez az "örüjjéhogyszóbaálltakveled" szerintem felesleges, mert nem itt tartunk, igenis lehetnek elvárásai MINDKÉT félnek.

Erásss 2010.01.11. 08:39:48

Szép reggelt mindenkinek!

A nőknél a sminken múlik, a férfiaknál min....????

S0und 2010.01.11. 08:40:28

"porcelánarcú kiscicákat" ahah ez jó

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.01.11. 08:42:47

olyan világosan kifejtette az álláspontját, ne dorongoljuk le

Köldökszösz (csodalampa) 2010.01.11. 08:43:47

Közhelyraktár posztot sikerült összehozni. Mondhatott volna olyat is, amit nem tud mindenki.
Az erőltetett humor pedig vérlázító.

Másrészt pedig megtudhattuk, hogy a férfiak számára sosem jó semmi. Ha kurvának öltözik az a baj, ha nincs kint a segge-melle, akkor meg az.
Mossál kézzel, az való neked! :)

vagány csaj 2010.01.11. 08:45:16

Jó reggelt Mindenkinek!

Minden nőnek jól áll ha egy kicsit kisminkeli magát. Kiemeli a vonásokat és színt ad az arcnak. Az viszont tény, hogy nem szép, amikor valaki eltorzítva a vonásokat túlzásba viszi ezt.
De az nyilvánvaló, hogy tetszeni akart azért készülődött annyit a randira. És ahogy ezt posztba leírtad, a lánynak is elmondhattad volna. Hátha visszatér az, akin először megakadt a pillantásod.

@Erásss: Szia Szivem! Mizu? :))

vagány csaj 2010.01.11. 08:48:11

De azért a kedves posztoló azzal nem dicsekedeik, hogy csak kihasználta a lányt. Megd*gta, aztán gondolom lerázta.
Először nézz magadba, aztán alkoss másokról véleményt!

mbazs 2010.01.11. 08:50:55

"sikerült a kontaktot felvenni"

Ejj de gyönyörű, szép magyar kifejezés.

Erásss 2010.01.11. 08:50:59

@vagány csaj:
Halihó Csajszim!
milyen volt a buli szombaton?

A posttal kapcsolatban:
Vagánynak igaza van, tényleg meg kellett volna beszélni a lánnyal. Már a kapcsolat elején le kell szögezni az elvárásokat. Ez így korrekt. Különben (mivel nem is ismer), honna tudná, hogy mik a "szabályok"? Álmodja meg, vagy mi???
Sminkelés, sminkelés...ha meg nem sminkelnék magukat a lányok, akkor meg az lenne a baj. Ha nem kivágott felsőt vennénk fel, hanem zsákban járnánk, akkor meg az lenne a baj. Soha nem jó semmi....

TantóNéni 2010.01.11. 08:59:31

Kapcsolat elején??? Milyen kapcsolat? Az első 'hivatalos'randi volt ha jól értettem. El tudom képzelni,hogy megismerkedek egy férfival aki elhív vacsorázni/moziba/akárhova és közli az elvárásait.Na, szép is lenne. Ez bizony lutri.
Én sajnálom a lányt, néha valóban túlzásokba esünk mi nők,bár a ribanc retikül+csilli-villi dzseki nálam kivágta a biztosítékot.

Kósza 2010.01.11. 09:02:11

"Hóna alatt pedig egy kis fehér ridikül, ami a fentebb említett alapozó újabb rétegű felhordó készlet tároló funkcióját hivatott szolgálni"
Ezt így hogy?

vagány csaj 2010.01.11. 09:03:40

@TantóNéni: Ne egy szón akadjunk fenn "kapcsolat". A lényeg ugyanaz. Finoman lehetett volna közölni a lánnyal.

Kósza 2010.01.11. 09:04:23

gyanítom a pózer helyett is inkább pozőrt akart írni,...

Kendaq Pendragon 2010.01.11. 09:05:51

hahum. A posztot olvasva, már tudjuk, hol a helyünk. Micsoda a férfi, micsoda a nő. :D:D
Mintha fordítva nem eshetne meg ilyen eset.
A második randin hirtelendzsigoló férfi és a posztolóhoz hasonlóan meglepődő nő.
Ejej, sztereotípia. De legalább nem vicces.

Kósza 2010.01.11. 09:06:00

nem tudom,... nekem a posztoló lényegesen unszimpatikusabb, mint a leányzó!

vagány csaj 2010.01.11. 09:06:32

@Erásss: Imsét egyetértünk! :))

Húú, a buli nagyon-nagyon jó volt! :) Rengeteget táncoltam! De attól függetlenül hogy összeittam mindent, be nem rúgtam! :)) Jó kedvem volt. Pedig aztán mindenki hozott mindenféle piát, azt se tudtam már mit iszok, de mindenkivel koccintani kellett! :))) Aztán kitáncoltam! :)
Iwiw - képek! :))

Kendaq Pendragon 2010.01.11. 09:07:08

@Kósza:
Nyugi, én is szoktam ilyeneket gyártani. Hülye vagyok-e?

Erásss 2010.01.11. 09:10:13

@TantóNéni:
Nekem például tetszik a "csilli villi dzseki". Ez nem azt jelenti, hogy mindig így öltözök, de ha van hozzá kedvem...miért ne!Ebből is látszik, hogy mindenkinek más az izlése...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.11. 09:11:29

Hát kedves posztoló, valóban nagyon világosan kifejtetted az álláspontodat, de csak annyit kérdeznék, hogy ezt a leányzóval is megbeszélted? Volt gerinced a szemébe mondani, hogy neked nem tetszik ez a túlsminkelt arc és a kihívó öltözet? Vagy egyszerűbb volt megdugni és otthagyni?
Lehetne pozitív hangnemben is megbeszélni ezeket a dolgokat, pl. megemlíteni, hogy sokkal jobban tetszett előző este, amikor jobban érvényesültek a szép vonásai vagy mittudomén. Ez a fajta eljárás, hogy a szemébe jópofizol amíg sikerül ágyba vinni, majd dobod és utólag fikázod a neten, eléggé aljas dolog.

Erásss 2010.01.11. 09:11:39

@Kósza:
Valahogy nekem is szimpibb a lány, mint a postoló! Kezdjen szürke egerekkel, na azok nem sminkelik magukat!!!

alumi 2010.01.11. 09:11:53

na basszus, egy külsőfetisiszta..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 09:12:05

Ez az a post amire nem lehet mit mondani. Postíró beszopta, kell neki ilyen helyen ismerkedni.

Erásss 2010.01.11. 09:12:31

@vagány csaj:
Csekkoltam már! Jók lettek!:)))

alumi 2010.01.11. 09:13:23

Az külön tetszik, hogy a kifinomult ízlésű donjoe megvárta, hogy a lány hívja randira..

vagány csaj 2010.01.11. 09:15:07

@Erásss: Na és neked milyen volt a hétvégéd? :)

Erásss 2010.01.11. 09:16:32

@vagány csaj:
Egy szóval mondanám: kemény!
Úgy buliztam szombat éjjel, hogy nem is mentem sehova. A felettem lakó cigánybált tartott. Szó szerint! Gondolhatod...

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.01.11. 09:16:33

Csajok! Ha van hasonló tapasztalatotok, csak fordított helyzetben (te hökkentél meg a pasi megjelenésén) akkor küldjétek be válaszként a mai menetre! Ne hagyjuk magunkat!

Kósza 2010.01.11. 09:16:52

@Kendaq Pendragon: értelmes szavakat meglepő sorrendbe rakni lehet, de mi az a "ridikül"?

vagány csaj 2010.01.11. 09:17:50

@primu: Na hát arról ne is beszéljünk!
"megadtam neki a számomat"
Nem ám elkérné a csaj számát... Na én az ilyet úgy küldtem volna el melegebbre...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 09:18:18

@primu:

Jó hát csak ilyen kispicsával jöhetett volna létre ez a randi, egy normális nő kiröhögi a balfaszjózsit és leszarja hogy megadta-e a számát vagy sem. Miért nem a pasi hívja fel? Bisztos anyagbeszerző! :D

Erásss 2010.01.11. 09:18:56

@Panni CsP:
Nekem nem volt olyan, hogy meglepődtem volna egy pasin. Legalább is nem emlékszem rá. Olyan már volt, hogy meg akart változtatni. Pl: ne hordjak túl szexi ruhákat...stb. Persze nem hagytam magam. A ruháim maradtak, a pasit kirúgtam!:)))

boss888 2010.01.11. 09:19:15

@vagány csaj: Úgy látom nem jött le neked! A posztoló szar volt az ágyban és a csaj dobta.:)
"Szerintem ez nem csak az én véleményem: úgy szép a lány, ahogy reggel felkel az ágyból +5 perc."<---- Szerintem ez csak a te véleményed! Egy nő igen is adjon magára mindig, és a férfi is! Nekem még nem volt olyan csajom, aki fél órán belül végzett volna a fürdőbe. Amúgy nem vagyok az a típus aki belövi a sérót, ha melózni megy, de azért ha kimozdulok otthonról, akkor csak adok magamra! Főleg egy randin!

Kendaq Pendragon 2010.01.11. 09:20:10

@Kósza:

Anyám nyelve, őskori. :D:D

vagány csaj 2010.01.11. 09:20:13

@Erásss: Én szeretem a cigány zenét! Nem lehetett rossz. Meg kellett volna bontanod egy üveg pezsgőt! :))
Jaj, ne tudd meg milyen dugipia gyűjteményem lett! Mindenkitől piát kaptam szülinapomra! Jöhetsz, válogathatunk! :)))

Zahal 2010.01.11. 09:20:39

tinicsaj: rövid láb, bojlerderék, nagy fej, kenguruláb, bilihaj.
ruha: tapinaci, számozott póló, 80-as évek sportcipő, csillogó öv.
-----------
okádok.:-S

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.11. 09:21:24

@Panni CsP: engem legjobban az illatfelhők bírnak megdöbbenteni, egyes pasik úgy érzik, hogy a csábítás sikeréhez okvetlenül szükséges magukra borítani a teljes kölnikészletet.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.01.11. 09:22:56

@Kósza: én úgy tudom, ugyanúgy használatban van ez a szó, mint a szintén béna "retikül" - a női kézitáskára.

vagány csaj 2010.01.11. 09:25:43

@boss888: Helló! :))
Az lehet látod! Csak azt a kedves posztoló már nem mert beleírni, mert hát az egója... :)
Egyébként egyetértünk! Igenis adjon magára mindenki!

@Erásss: Volt nekem is olyan pasim, aki mindig meg akarta mondani, hogy mit vegyek fel vagy mit ne. Főleg ha nélküle mentem valahova. Gyorsan leszoktattam róla! :)

Erásss 2010.01.11. 09:29:23

@vagány csaj:
Persze, Én is bírom a cigány zenét, csak akkor nem, mikor a fejem fölött ugrálnak vagy hatvanan. Valahogy nem jött be.:)))
Piagyűjtemény!A nagyon jóóóó!:)))

boss888 2010.01.11. 09:30:26

@vagány csaj: Én max a lányomnál fogok beleszólni az öltözködésbe!:)

Kósza 2010.01.11. 09:30:32

@Panni CsP: ha akarnák, tudnák még pár szót mondani, ami használatban van, mégsem írom le! :)

Erásss 2010.01.11. 09:31:06

@boss888:
Ez így van. Egy nő mindig, és minden körülmények között adjon magára. Azért nő. Ne legyen lusta sminkelni (persze érzéssel), fodrászhoz, kozmetikushoz vagy edzőterembe járni.....

vagány csaj 2010.01.11. 09:34:02

@Erásss: Hívnod kellett volna pár barátnőt, aztán nektek is ugrálni! :))

@boss888: Azt Te csak hiszed! Ahogy a pasiknak nem engedjük meg, úgy az apáknak sem! Úgyis felveszi amit akar, hiába teszel bármit. Max elviszi a táskájában, aztán átöltözik. Tudod mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb! :PP

gabcigirl 2010.01.11. 09:34:52

@csodalampa:

:))Ja. Ha meg normálisan van felöltözve akkor egyből neokonzervatív szerencsétlen. Pe'g csak normálisan van felöltözve :)

vagány csaj 2010.01.11. 09:34:54

@Erásss: Na igen! Gondoljatok csak bele ha már az első randin nem ad magára, mi lesz egy gyerek szülése után???

Erásss 2010.01.11. 09:37:02

@vagány csaj:
Megint egyetértek és bólogatok ezerrel!:)))

baromiranemérdekel 2010.01.11. 09:40:19

Az a baj, hogy a legtöbb pasi elvárja (régebbi saját tapasztalat), hogy a felesége, élettársa, barátnője "natúr" legyen, szolid öltözékben járjon és szerényen viselkedjen. Ehhez képest a szemét majd "elhagyja" ha lát az utcán, szórakozóhelyen, munkahelyen egy dögös kis köldökig kivágott miniben agyonsminkelt cicababát. Most akkor mi van? Mi is kell? Ez is, az is?
Mellesleg az én barátom kifejezetten kéri, hogy sminkeljek és nem szól rám ha itthon is mélyen dekoltált cuccban vagyok.

Erásss 2010.01.11. 09:43:19

@baromiranemérdekel:
A pasik magukból indulnak ki. TISZTELET A KIVÉTELNEK, AKINEK NEM INGE....
Nem akarják, hogy a feleségüket a férfitársadalom többi tagja nyálcsorgatva csekkolja. Ami az övé, az legyen csak az övé alapon. Viszont alkalom adtán félrekacsingat.

alumi 2010.01.11. 09:43:31

@Kedves Nard: ja, vagy természetgyógyász.:)

@vagány csaj: végül is laza volt a fickó, ha úgy vesszük:)

Kendaq Pendragon 2010.01.11. 09:47:57

@Erásss:

Ha rövid póráz, az a baj, ha hosszú póráz, az a baj...

vagány csaj 2010.01.11. 09:48:36

@baromiranemérdekel: @Erásss:
Azt tartják a pasik, hogy valaki feleségnek való, valaki meg szeretőnek, és a kettő együtt nem megy.

juszibi 2010.01.11. 09:48:49

"Sajnos kiderült, hogy ő alapból olyan amilyennek nekem tetszett"
.. Ez most mit is jelent?? Sajnos? .. Na mindegy.. viszont, ha olyan volt, amilyennek neked először tetszett, akkor megérdemelte volna, hogy finoman közöld vele a véleményedet, és elbeszélgess vele az öltözködési stílusokról. Kommunikáció! Hidd el, sokat számít egy alakuló kapcsolatban (is).

vagány csaj 2010.01.11. 09:49:16

@primu: Olyan laza lendülettel rúgtam volna valogba! :))

alumi 2010.01.11. 09:49:42

@baromiranemérdekel: ehe, erről eszembe jut, amikor időnként valami dögösebb holmit vettem fel, vagy egy extrémebb fülbevalót, már az is szemet szúrt az exnek. jöttek is a kérdések, hogy miért öltözöm én ki vajon ma ennyire?

Erásss 2010.01.11. 09:50:22

@vagány csaj:
Megint egyetértek és bólogatok.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 09:52:43

@Erásss:
Persze, hisz mi is így vagyunk vele csak mi szeretjük őt, őket, az éppen aktuálist csinosan látni és bezsebelni az irigykedő pillantásokat "nézd már, milyen csinos pasija van" miközben jólesően nyugtázzuk, hogy ez bizony most a miénk.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 09:54:03

bocs Eráss mellényúltam, természetesen primu hozzászólására reagáltam.

Gabliella 2010.01.11. 09:55:03

Retikül (franciából átvett) kis kézitáska.
Ritikül (franciából átvett) nevetséges.
Leginkább az ritikül, aki a kettőt keveri.
Posztoló először is ne használjon olyan szavakat, amiket nem ismer. Másodszor, ki hiszi azt el, h egy csaj jobban ki volt festve egy délutáni randin, mint egy esti bulin? Esetleg az alkohol volt kevesebb a posztolóban.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 09:55:59

jaj, már nem tudom ki kivel van, egyszer frissít ez a mizé egyszer nem

Girgesz 2010.01.11. 09:56:26

Szép napot mindenkinek!

baromiranemérdekel 2010.01.11. 09:59:18

@primu: A másik ami még gázabb, hogy nem vesz észre semmilyen változás, még azt sem ha az eddigi vörös helyett szőkére festeted a hajad de a kolléganői elbeszélését, mondjuk annak húgáról, pontosan tudja idézni.

indapass90210 2010.01.11. 10:00:18

Hüje a posztoló! Ráadásul duplán, mert ezt még reklámozza is!

Lobelt 2010.01.11. 10:01:10

Jó Reggelt Everybody!

@Gabliella: Csak az okoskodjon, aki, tudja miről beszél... Ajánlom olvasásra: www.sulinet.hu/tart/fcikk/Kjc/0/28366/1

tárhejj · http://atarhely.hu 2010.01.11. 10:01:36

Szerintem egy nő legyen elegáns és vonzó. Ami nem feltétlenül a sminkelést jelenti.

Zahal 2010.01.11. 10:05:18

@baromiranemérdekel: otthon legyél anya, az utcán nem feltűnő, de az ágyban mint egy kurva.

a pasi meg legyen élő vibrátor, melós, két lábon járó bankkártya, hűséges kiskutya, aki nem szól egy rossz szót sem.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.11. 10:06:54

szomoruan kell ezt mondanom, de a pasi volt a "hisztis picsa"
alap,h egy lany rakeszul az elso randira, mindent belead. oltozkodes + smink. ebbol leszurni barmit is eleg kemeny dolog.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.11. 10:07:46

tul toran kuldtem el, meg 1 gondolat.
lehet csak kifogast keresett mert igazabol nem is akar kapcsolatot

es most varhatok nehany percet :P
(Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!)

Kósza 2010.01.11. 10:10:08

@primu: ilyenkor kell jó alaposan "megszeretgetni" a kis drágát, ha már kifényesítette magát, és utána kisminkelve-kielégülve mehet nélkülem is a programjára, dolgára! :)

baromiranemérdekel 2010.01.11. 10:10:08

@Zahal: Hol az a pasi? Szívesen megismerném!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 10:14:42

@kitvalasztanal.hu:

Ha mondjuk esetleg velem történt volna ilyen, (a csaj vállalhatatlan kinézettel jelenik meg a randin), akkor valahogy koptatom és soha többé nem találkozom vele. De bizonyára nem is dicsekednék el ezzel sehol :)

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.01.11. 10:15:17

Nagyon egyetértek a sráccal! Elég kiábrándító úgy felkellni egy csaj mellöl, hogy nem tudod elképzelni, mi történhetett az arcával az éjszaka során (negatív értelemben)... :)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.01.11. 10:16:32

a "sajnos" kezdetű mondatot nem értem.

killermoney 2010.01.11. 10:19:50

@vagány csaj: Érdekes hogy ezt mondod, tőlem a csajok mindig elvárták h megmondjam mi tetszik meg mit vegyenek fel és másoktól is hallottam már ezt. Mondjuk persze tetszett ez a hozzáállás de ha nem kérdezi meg biztos nem kötöm neki ki...

Posztolónak télleg elég furcsa a hozzáállása, nem jön be neki az hogy egy lány aki kvázi elhívta randira egy csomót készült rá hogy tetsszen neki??? Azt el tom képzelni hogy ez nem úgy sikerült, de ha megdugta akkor annyira rossz nem lehetett...

Glg 2010.01.11. 10:20:11

Az eddigi kommenteket nem olvastam-majd később-mert most reagálnom kell. Kedves posztoló te csak ne beszélj a többi férfi nevében, jobb lesz úgy gondolom. Ne akard itt a mindentudó f*szagyereket játszani amikor a saját elmondásod szerint is nehezen ismerkedész. Miazmár h megadom a számom aztán hív ha van valami? Hülye-e vagy? Arról nem is beszélve h havert otthagyod a f*szba egyedül. Te tipikusan az az idegesítő idióta vagy aki nagyon f*szának képzeli magát miközben kretén és olyan elvárásai vannak a nőkkel szemben amiket nem igazán jogosan követel meg. Kioktatod őket h hogy öltözzenek-menj már. Meg mi az h leribancozod a ribancosan öltözködő csajokat? Miatoszt képzelsz? Attól még h egy csaj éppenséggel csak alkalmi kapcsolatot akar attól még nem illeti az az általad említett hivatalos név. Amúgy jófej voltál h azért méltóztattál neki esélyt adni a bizonyításra fenséges úr. A szarrásminkelt arcot én se csipázom de hagy öltözködjön már mindenki úgy ahogy akar-méghozzá anélkül h rögtön előítéletek záporoznának rá,mit zavar az bárkit h esetleg kinnt van a fél melle-annál jobb nem? Te tipikusan a sztereotípiák embere vagy sztem. Majd ha kihúztad az orrod a seggedből és kicsit körülnéztél azért gondold át ezeket a dolgokat mégegyszer.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.01.11. 10:20:50

Most komolyan! Valójában min akadt fenn a posztoló? Hogy a tiszteletére kiöltöztek, vagy hogy ez számított a kiöltözésnek? Szerintem pozitív ha a hétköznapi barátokkal kimenős esti szett konzervatívabb, mint az első randis hódítani akarós harci dressz! Az meg hogy egy kissé túlzásba esett a lány, egyrészt ízlés dolga, másrészt az igyekezet miatt minimum hízelgő.
AZt meg csak zárójelneb jegyzem meg, hogy "Lehet, hogy csak szüksége volt a szexre, amit később meg is kapott" megfogalmazás dehonesztáló és sokkal inkább minősíti a posztolót, mint azt akire mondta.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.01.11. 10:22:02

@Izombuilder.com:

három megjegyzésem, ebből az első kettő idézet, szorosan kapcsolódva:

"aki szép, az akkor is szép, amikor ébred, még ha össze is gyűrte az ágy"

én most éppen szerelmes vagyok, ami kb azt jelenti, hogy "egy mások számára láthatatlan csodában gyönyörködhetem."

a harmadik teljesen saját találmány. az a benyomásom, hogy a legjobb smink reggelente végigcsókolni a kedves összes ráncait. ettől elmosolyodik -- lehet elölről kezdeni a szeme sarkánál és a szája sarkánál.

killermoney 2010.01.11. 10:22:52

@Erásss: "Nem akarják, hogy a feleségüket a férfitársadalom többi tagja nyálcsorgatva csekkolja. Ami az övé, az legyen csak az övé alapon. Viszont alkalom adtán félrekacsingat."

Hát hogy a viharba ne akarnánk irigykedjen csak a sok barom hogy nekem milyen jó nőm van. :D

Glg 2010.01.11. 10:24:23

@csodalampa: "mossál kézzel" -lol. egyetértek. de ne általánosíts-nem a férfiaknak nem jó semmi hanem az ilyeneknek mint a posztoló :).

FlybyWire 2010.01.11. 10:24:31

@baromiranemérdekel: hehe, engem picit sem zavar, hogyha a párom dögös és az összes pasinak csorog a nyála utána... úgy kell nekik.
Ha megcsal, úgysem amiatt fog, mert az öltözködése miatt rámászik valaki, ez triviális.
Az olyan béna balfaszok, akik nem akarják hagyni, hogy a nőjük mindig csinos és dögös legyen, impotens birtoklási-görcsös kisebbségi komplexusos szerencsétlenek.

zZz 2010.01.11. 10:26:13

@baromiranemérdekel: a magam nevében beszélek, hogy a többi férfi hogyan gondolkozik, azt nem tudom:
Lehet, hogy megnézek egy "dögös nőcit", de az ilyen ribancosan öltözködő nőket én nem szeretném barátnőnek.
Én a szolid vagy sportos elegancia híve vagyok, a saját öltözködésemben is és a nőkön is ezt szeretem.

zZz 2010.01.11. 10:27:10

@vagány csaj: ne tegyél a nevünkben ilyen kategorikus kijelentéseket! Köszönöm.

vagány csaj 2010.01.11. 10:27:10

@killermoney:
Az egy dolog, hogy megkérdezem a páromat, hogy mit vegyek fel, vagy miben tetszem neki. Én is szeretem tudni hogy melyik ruhámat kedveli, ezért is szoktam véleményt kérni.
De amikor kötekednek, hogy ez túl rövid, ez túl kivágott, ezt ezért ne vedd fel, ezt azért ne... Na azt már nem! Ne akarják megszabni hogy mikor mit vehetek fel. Amiben jól érzem magam, és kedvem van hozzá, azt fogom felvenni, ha a pasim fejre áll, akkor is!
Ja és a szokásos szöveg, azt hiszem primu említette: "kinek öltöztél így ki?" "kinek akarsz tetszeni?" Na ezektől falra mászok!

sheela567 2010.01.11. 10:28:00

De jellemző, istenem....azért megdugtad..miről is beszélünk!?

FlybyWire 2010.01.11. 10:29:15

"Én a szolid vagy sportos elegancia híve vagyok, a saját öltözködésemben is és a nőkön is ezt szeretem. "

Én meg azt, amikor a nő maga dönti el, hogy hogy szeret kinézni :P
A ribancosság és a szexi csinosság nem ugyanaz...

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.11. 10:29:51

"Mutassatok többet az igazi arcotokból, mert amúgy csak azokat a pasikat kapjátok meg, akiknek csak egy éjszakára kelletek."
Aki egyéjszakást keres, annak egy éjszakára kellenek a nők, akármi van rajtuk. Nem csípem ezt a felelősségáthárítást: igazi arc kell neked, nappersze.

Erásss 2010.01.11. 10:32:04

"Én a szolid vagy sportos elegancia híve vagyok, a saját öltözködésemben is és a nőkön is ezt szeretem. "

Ismerkedj edzőteremben!

vagány csaj 2010.01.11. 10:32:06

@zZz: Tisztelet a kivételnek természetesen.

zZz 2010.01.11. 10:32:55

@FlybyWire: én csak elmondtam, hogy az én preferencialistámon mi áll az első helyen. Amit írtál, az nem mond ellen ennek.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 10:32:59

@zZz: Sztem cseppet uncsi lehetsz de ez a Te magánügyed. Egyébként dugni jó lenne csak ne maradjon a nyakadon?

Zahal 2010.01.11. 10:35:14

@baromiranemérdekel: ilyet nem fogsz találni, csak valami hatalmas nagy barmot, egy papucsot.

killermoney 2010.01.11. 10:36:19

@vagány csaj: Érdekes de hülyék a csávók :D. Én mindig bíztattam inkább hogy igen rövid szoknya (jó azért nem az ami már tulajdonképpen bugyi :D) meg kihívó dolgok nem baj az. Ha meg nélkülem megy hát nem feltétlen örülök hogy olyanba nyomul de ha így érzi jól magát hát hajrá :D. Pláne hogy teljesen mind1 milyen ruhában van megcsalni bármibe meglehet a másikat csak akarni kell. Sokkal egyszerűbb azt elérni hogy ne is akarjon és akkor nincs para :D

zZz 2010.01.11. 10:36:52

@Erásss: inkább salsások között ismerkedek.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.01.11. 10:38:10

@Panni CsP: Akik velem találkoztak, azok közül egy sem él, belehaltak a rémületbe. Pedig tudnának szörnyűeket mesélni.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 10:38:40

@Zahal: baromból már van egy otthon, köszi

Glg 2010.01.11. 10:39:33

@Erásss: így is van. nem értem az olyan pasikat akik baszogatják a csajukat h ne öltözzön szexin. én szeretem ha a bnőm jól néz ki és megbámulja a többi pasi. ez a ne öltözz szexin ilyen tulajdonom vagy szagú dolog sztem-fatökűek mondanak ilyet a nőjüknek.

@boss888: így van. egyetértek. jóllehet a srác meg melegítőben ment a randira-kinézem belőle, mert hát amikor ő felkel reggel a csaj se lepődjön meg-hát minek is normálisan felöltözni :D:D

@vagány csaj: bazz ki az istennek jut eszébe az első randin pont ez? :D:D

kóristalány 2010.01.11. 10:40:12

A sajnos kezdetű mondatot én se értem. Ha belül olyan volt a lány, amilyennek előzőleg megtetszett a posztolónak, akkor nem értem, miért kell ekkora cirkuszt csinálni egy nem tetsző öltözék miatt. Igenis számít a külső, de van ennél sokkal fontosabb. Biztos lehetett volna megoldást találni, ha a posztoló komolyan akart volna valamit a lánytól.

zZz 2010.01.11. 10:40:44

@vagány csaj: tudom, mennyit ér a "tiszt. kiv." szöveg.

@baromiranemérdekel: gratulálok, ruházati stílus ízlés alapján leszűrted, hogy unalmas lehetek :) Ez alapján a hozzászólás alapján valójában csak két dolog derült ki: sztereotip gondolkodású vagy és annyira öntelt, hogy azt hiszed, csak az az izgalmas és jó, ami neked tetszik.

vagány csaj 2010.01.11. 10:40:45

@killermoney: Így van! Nem azon múlik a megcsalás, hogy kivágott felsőben vagy vagy garbóban. Ha valaki meg akar csalni valakit, az úgyis megteszi, ha nem, akkor meg úgysem teszi meg, hiába kacsintgatnak rá 20-an a diszkóban (például). :)

baromiranemérdekel 2010.01.11. 10:43:45

@zZz: A másik mondatra miért nem reagáltál? Egyébként nekem is tetszik a sportok amikor sportolok vagy dolgozom (egy edzőteremben), de tetszik a kihívó és az extravagáns öltözék is.

vagány csaj 2010.01.11. 10:44:30

@Glg: Lényegtelen hogy az első vagy a huszadik randin, de akkor is felvetődik. Vagy akiben nem, az meg később ne csodálkozzon. :)

@zZz: Ahogy érzed...

baromiranemérdekel 2010.01.11. 10:44:58

bocs "k" helyett "s", azaz sportos

vagány csaj 2010.01.11. 10:48:20

@baromiranemérdekel: Tudni kell alkalomhoz illően öltözni. :)

Kósza 2010.01.11. 10:51:09

Mivel nekem a sztori onnantól kezdve fake, hogy a leányzó az évenkénti egyszeri, főiskolásoknak rendezett bulira egyszerű, hétköznapi ruhában megy, majd a randira a leírt módon, nos emiatt csak a posztoló stílusát, ostoba gondolatait tudnám "értékelni", de azt meg feleslegesnek találom. Lányok! Szerintetek mennyire valószínű egy hölgytársatok ilyetén öltözködési szélsőségessége?

baromiranemérdekel 2010.01.11. 10:55:44

@Kósza: Elég érdekes de nem lehetetlen. Kérdés, hogy mennyit ivott a posztoló, mitől látta előző este a leányzót szolidabbnak? Lehet, hogy egyszerűen csak annak akarta látni. Valószínűleg csak kifogást keres saját maga számára is, miért ért véget egy kapcsolat mielőtt elkezdődött volna?

zZz 2010.01.11. 10:57:34

@baromiranemérdekel: reagálok: a manapság agyonreklámozott típusú ilyen-olyan cicababa stílus nekem többnyire nem jön be. Ne kérdezd miért, nem tudom, egyszerűen nem. Van, amikor igen, nőtől függ. Továbbá nem vagyok oda a "csak dugás"-ért, de ha arról van szó, akkor is inkább a másik típus, amit említettem. Valahogy magamhoz közelebbinek érzem, jobban is tetszik.

A másikhoz: én nem azt mondtam, hogy kizárólag a szolid/sportos eleganciáról lehet szó, csak azt, hogy nálam ez áll az első helyen. Egy kosztüm, egy kisestélyi is gyönyörű tud lenni, megfelelő alkalmakkor. Viszont alapjáraton nekem jobban bejönnek a farmernadrágos nők, mint a kis cipőben tipegő lenge ruházatúak.
De persze azt sem mondom, hogy nem tűnik fel egy miniszoknyás lány, dehogynem, nem vagyok fából :)

Glg 2010.01.11. 10:58:10

@zZz: @vagány csaj: @baromiranemérdekel: @Erásss: engem speciel csak az tud megbotránkoztatni ha valaki nem testalkathoz illően öltözik-pl csipőnadrág derekánál kibuggyanó hájtömeg :). szeretem ha egy csaj kihívóan és feltűnően-vagy egyenesen botrányosan öltözködik. csak a nagyon vállalhatatlanul extrém dolgokra mondom azt h azért ez már sok :D.

vagány csaj 2010.01.11. 10:58:19

@Kósza: Én buliba is kicsípem magam, meg randira is, tehát érdekes mindenesetre, az biztos!

kóristalány 2010.01.11. 10:59:03

@Kósza: A tinikről nem tudok nyilatkozni, de egy kiforrott személyiségű nőre nem hiszem, hogy jellemző lenne a szélsőséges öltözködés. Persze az ember az alkalomhoz igazítja az öltözékét, de mindig érződnie kéne benne a saját stílusának.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 11:00:34

@vagány csaj: ....és ha ezt meg is tudjuk tenni még nem kell azzal vádolni, hogy : (idézet zZz-től) azt hiszed, csak az az izgalmas és jó, ami neked tetszik.

szmercs 2010.01.11. 11:03:39

Jó reggelt vagy inkább napot.Csatlakozok az elöttem szolokhoz.Lehet gerincesebb lett volna finoman a tudtára adni hogy ugy tetszett neked ahogy a szórakózohelyen megismerted ne 5 kg vakolattal az arcán.De lehet erre nem volt bátorságod.Vagy csak nem akartad neki megmondani.Lehet akkor lett is volna belölle vmi.

papamaci1 2010.01.11. 11:05:55

A POSZTOLÓNAK IGAZA VAN. TERMÉSZETESSÉG MINDEN ELŐTT.

Az hogy kiderült a csajról hogy HP , erre megdugta és ott hagyta ? Természetesen.
Hogy egy nőnek nincs annyi esze , hogy őszintén, megjátszás nélkül közeledjen ? Ha valaki eljátsza hogy kurva, hát ne csodálkozzon, h. megdugják és otthagyják....

vagány csaj 2010.01.11. 11:06:36

@Glg: Nem mindenkinek van ízlése... Sajnos. Az olyanokról én tudomást sem veszek.

@baromiranemérdekel: Én mindig úgy választok ruhát - függetlenül mások véleményétől - hogy jól érezzem magam benne és kedvem legyen hozzá. Hiába próbálnának rám erőltetni bármit, ha nem érzem benne jól magam.

blah 2010.01.11. 11:07:16

Na végre egy értelmes poszt. Illetve egy értelmes ember.

Kósza 2010.01.11. 11:07:18

@vagány csaj: recessz van felétek? Szombaton este alig voltak a fürdőben.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 11:10:36

@papamaci1: Lehet, hogy a HP-k sem csak arra vágynak, hogy megdugják és otthagyják őket. Mitől megjátszás az, ha valaki tetszeni akar és attól már kurva, hogy kifesti magát?
Nekem is van tükrök és jobban nézek ki sminkkel, akkor most önmagam előtt is megjátszom magam és kva is vagyok?

rikkah79 2010.01.11. 11:12:41

Attol eltekintve, hogy nem erre a nore vagytal, jol megdugtad, nem igaz....biztos erre vagyott, szegeny csaj. Mekkora egy barom vagy!

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.11. 11:14:27

@papamaci1: hihihi, de ha megdugjátok, utána nem kell előadni, hogy húúú, pedig mi nagyon komolyat kerestünk, mert azért ez is vicces.

Glg 2010.01.11. 11:16:30

@vagány csaj: igen persze. azért ezzel nem azt mondtam h legkisebb miniszoknya és mellbimbóvillantás aztán annyi elég is :D-azért a rucinak passzolnia kell-ruhadarabk egymáshoz+a csajhoz.

@baromiranemérdekel: így van. én pasi vagyok és használok korrektorstiftet-szóval lényegében festem magam...énis kurva vagyok? :D:D-csak h tudjak róla :D:D

vagány csaj 2010.01.11. 11:17:04

@Kósza: Nem tudom. Megmondom őszintén szeptember óta nem voltam kint. Mindig csak tervezem, de sosem jön össze. De jó ötlet! A héten kinézek én is! :))

mazolika 2010.01.11. 11:19:04

Ha valakit szeretek, akkor elfogadom úgy, ahogy van. Szőröstül-bőröstül.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 11:20:35

@mazolika: Akkor van gond ha ő nem fogadja el saját magát, vagy ha önmagának sminkkel jobban tetszik.

vagány csaj 2010.01.11. 11:21:14

@Glg: Ehh! :))
Nem hiszem el, történelmet írtunk! Egyszer egyetértünk!!! Nem is értem hogy történhetett??? :DD

alumi 2010.01.11. 11:22:54

@baromiranemérdekel: ja, hát az alap.:)
vagy ha fodrászhoz mész, akkor "már megint?"
Bezzeg a tupírhajú macákat kiszúrja és mások haját nem felejti el buzgón dícsérni.:)

vagány csaj 2010.01.11. 11:25:06

@Girgesz: Szivem! Még nem hallottuk a véleményedet! Miért tűntél el??

phaszfej 2010.01.11. 11:26:06

Aki ezt a fost írta, az egy gyökér és fél a nőktől.

Erásss 2010.01.11. 11:28:12

@Kósza:
Bulira még erősebbre sminkelem magamat, mint randira. Szerintem ezzel minden lány így van.

Erásss 2010.01.11. 11:28:59

@Glg:
A kibuggyanó hájtömeg női szemmel is visszataszító!Fújjj

Kytia 2010.01.11. 11:29:53

@Glg: "én pasi vagyok és használok korrektorstiftet-szóval lényegében festem magam...énis kurva vagyok?"

Nem, Te buzi vagy.:DDDD
Na jó, nemis, csak vicceltem. Szeretem a formabontást.:)

Amúgy posztoló nekem nem tűnik olyannak, amilyenről írtok. Aki szolid nőt akar, de a feltűnőkre csorgatja a nyálát. Nekem mondjuk az a tapasztalatom, hogy amelyik a feltűnőkre csorgatja, az feltűnő nőt akar. Vagy nemtóm.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 11:30:03

További szép napot mindenkinek! Nekem kezdődik a MUNKA! Sziasztok!

Kósza 2010.01.11. 11:30:52

@Erásss: de a szoriban fordítva volt/van.

baromiranemérdekel 2010.01.11. 11:32:08

További szép napot mindenkinek, nekem kezdődik fél óra múlva a MUNKA!
Sziasztok!

Erásss 2010.01.11. 11:34:35

@Kósza:
Szerintem a csaj ugyan így sminkelt, csak a srácban túl sok volt a pia!:))))

vagány csaj 2010.01.11. 11:38:21

@Erásss: Ismerjük el a srác csak d*gni akart, és most ezzel próbálja menteni magát... Hülye szöveg!
Érdekes hogy azt nem részletezi hogy hogyan és mikor történt meg a dolog...

Kósza 2010.01.11. 11:39:24

@Erásss: a magam részéről ha többet fogyasztok, akkor sem látom az öltözetet másnak, pláne nem feltűnőt nem látom hétköznapinak! Fordítva esetleg, talán. :)

mazolika 2010.01.11. 11:49:47

@baromiranemérdekel: gondok mindig vannak. Amit te mondasz, az az önértékelésbeli problémákra utal. De egy olyan ember, aki elfogadja őt olyannak, amilyen, annak segít helyére tenni a dolgokat.

Persze ami nekem természetes, azt én is elvárom egy kapcsolatban.
Tehát bármennyire is szeretek valakit, ha benne nincs meg az elfogadás, akkor maximum barátok lehetünk. De ez nem baj.

2010.01.11. 11:51:42

Jónapot Mindenki! :)

Szerintem ezzel a possztal az író csak oktatni akarta az embereket. És van is benne igazság. Egy nőnek jobb esetben nem a sminkkel és a mindent kiteszek stílussal kell hodítania. Persze adjunk a látványra, de a túlzásba vitt smink vagy ruha éppolyan kiábrándító lehet mint ha valaki nem készül semennyit egy első randira.

Én buliba és randira se szoktam túlsminkelni magam. Szerintem nem túl sok értelme van, mivel ha nem csak egy estét akarsz, akkor úgyis fogjátok látni egymást úgy, hogy nincs rajtad smink. Ráadásul nincs annál gázabb, ha egy buliba a csajokról olvad le a vakolat. :)
De ha meg már sminknél tartunk egy szép szempilla és egy szép szemöldök megadja a szemeknek a keretet. Erre meg persze ott vannak a tartósabb megoldások. Kozmetikus befesti és az tényleg tartós, és biztos van pár ötlete mindenféle másra is.
Erősebb sminket csak egyes esetekre jó felvinni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.01.11. 11:53:48

jó napot :)

kívánok a srácnak megvilágosodást, meg egy csajt aki helyre teszi az egóját :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 11:54:58

@Zsu0805:

Ja, van akin nem segít se a ruha se a smink :) Sőt a ruha annyiban javíthat, hogy nem veszi le! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 12:04:24

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :):

Naja, van amikor inkább az italba menekül a férfi, hogy a reménye se legyen többre a nővel :)

Gabliella 2010.01.11. 12:19:21

@Lobelt: Magabiztosan, és interneten kutakodás nélkül írtam amit, mert én még hiszek a franciatanárnőknek. De ha nem így van, akkor ma is tanultam valamit. 2 valamit is :)

2010.01.11. 12:25:00

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :): @Kedves Nard:
Van 2 mondás:
1. Nincs csúnya nő, csak kevés pia.
2. Zsák a foltját...
Előbb-utóbb mindenki megtalálja a saját párját. :)

Zahal 2010.01.11. 12:30:52

aki kurva, az ne csodálkozzon, ha basszák.
a kurva pedig nem az, aki a sarkon áll és pénzért kúr, hanem aki bundát meg autót kér(ne) ajándékba a sokBMW-s bunkó faszijától.

Glg 2010.01.11. 12:41:33

@vagány csaj: hát még beleköthetek valamibe ha gondolod :D

@phaszfej: ott a pont :)

@Erásss: ennek ellenére soxor nem veszik észre magukat az illetékesek :D

@Kytia: ki tudja-hugh hefner is volt pasival 1x :D:D. hát ha valaki, akkor én aztán formabontó vagyok :). btw aki szolid csajt akar de csorgatja a nyálát a kihívó csajokra-az önbizalomhiányos-fél h lenyólják a csajt, és nem meri vállalni a kockázatot h hoppon marad, illetve fél a hoppon maradástól.

2010.01.11. 12:51:57

Nm egészen értem, hogy egy rossz tapasztalat alapján miért gondolja úgy bárki, hogy mostantól a nők tanítója és legfőbb tanácsadója lesz...

Ha mondjuk magát elemezgette volna, hogy mit hogy kellett volna másképp csinálnia, akkor full respect lenne most a részemrő
Így csak lesajnálás van, sorry.
Ne mutogasson, hanem magával foglalkozzon. Ha nem tetszik neki a majomsmink, mondja meg, aztán helló.
Mert bár nem tetszett neki, de gondolom egy szót sem szólt a csajnak, sőt még meg is dugta.
Na ez aztán tényleg követendő, és mostantól csak had szólítsam "mester"nek, és ha sminktanács kell, azonnal rohanok hozzá.:))

Kytia 2010.01.11. 12:52:56

@Glg: Jaja, egyetértek. Amikor a kis szarjankó rájön (úgy 20 éves kora körül), hogy nem az a kaliber, akivel Cindy Crawford szóba állna, inkább beújít valami biztonságosan szürke egyedet magának. Persze továbbra is Cindy Crawfordról álmodozik, de ha a biztonsági megoldás biztonságossága kicsit megrendül (pl. csinosabb ruhát vesz fel), rögtön pánikba esik, ezért azon lesz, hogy letörje az ilyen próbálkozásokat. Le kell szarni, vegyetek csak csinos ruhát, csajok! Legalább szemezhettek addig az utcán szembejövő srácokkal, míg a "kedvesetek" a bombanőket vizslatja. Fú, de feminista vagyok ma is.:) Most olvastam el az ezelőtti posztot, és jól felhúztam magam a kommenteken.:)

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.11. 12:54:47

@Kedves Nard: en jartam igy , strandon talalkoztunk, smink nelkul volt. este mar talpig vakolatban jott. nem zavartattam magam. 2 hetig agyon sminkelte magat, aztan megbezseltuk,h sem o sem en nem szeretjuk. utanna maradt a termeszetesnek kinezonel (kis alapozo, kis ezaz de eszre sem venni,h van)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 12:58:58

@Zsu0805:

Én már láttam olyan ocsmány nőt, amihez nem tudtam volna eleget inni. El is lett hajtva, amúgy ilyen tapadós nő volt, gondolom nem én voltam az első aki elmenekült előle (nem dugtam meg, nem volt gyomrom hozzá) :)

Father Justice (törölt) 2010.01.11. 13:03:30

"Sajnos kiderült, hogy ő alapból olyan amilyennek nekem tetszett."

Az semmi, velem az ellenkezője is megesett már: kiderült, hogy a nő alapból NEM olyan, amilyennek nekem tetszett. El tudjátok ti ezt képzelni? Mondtam is neki: sminkeljél ezerrel kéjjel-nappal mama, ha akarsz tőlem valamit - erre primitív állatnak nevezett. Na, erre varrjatok gombot.

vagány csaj 2010.01.11. 13:17:03

@Glg: Nem lepődnék meg rajta! :P

Glg 2010.01.11. 13:19:12

@Kytia: óóóó...nézelődnek a csajok anélkül is h bíztatnád őket :P:), csakúgy mint a pasik :). és nincs is ezzel semmi baj amíg nem a másik orra előtt és pofátlan módon csinálja bármelyik fél-meg persze amíg csak ártatlan nézelődés van :). annak úgyis megvan az oka h egymással vannak, szóval hiába nézelődik egyik v másik fél tudják egymásról h azért van velük a másik mert úgyis jobbak annál akit esetleg a másik észrevétlenül megvizsgál :). Én legalábbis így gondolom.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.01.11. 13:27:46

Feministának lenni gáz. Hímsovinisztának is. Kérem kapcsojja ki a kommentelőket. Hehe.
Vagányt csak 50 százalékban.

vagány csaj 2010.01.11. 13:31:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Még a végén megtiszteletetésnek veszem! :PP
De persze értem én azt az 50%-ot!!! :PP

Father Justice (törölt) 2010.01.11. 13:32:52

Mindenki nézelődik, de nem csak az "úgyis én vagyok a jobb" kitétel miatt nem jön össze a félrekefélés / csere - bár kellemes lenne, ha mindenki ezzel ámíthatná magát. :) Lazán megeshet ugyanis, hogy Gizinek egyszerűen esélye sincs az aktuálisan stírölt alfánál, ezért marad meg a mustra szintjén a dolog. Mi több, az is előfordulhat, hogy néhány patron erejéig ugyan lenne esélye az alfánál, aki azonban ezt követően kukázná őt (ahogy a többit is), vagy össze-vissza kefélne mellette. Ha Gizinek van egy csöpp esze, vagy némi tapasztalata, frankón vágja mindezt: egy ilyen malőr után sem az alfa, sem kényelmi tuti nem marad a zsebében, ezért nem kockáztat feleslegesen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 13:40:54

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):

Én őt 150%ban kikapcsolnám. Néha egy kómában tartott is több ésszel bír :)

vagány csaj 2010.01.11. 13:49:06

@Kedves Nard: Kb. ugyanaz a véleményünk egymásról.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.11. 13:52:35

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): bezony,ott az igazsag! az mekkora gaz,h olyan pasi aki a fel varost vegig dugta kurvazik egy lanyt mert az mar nem szuz :P
veres pali bacsi mondta meg a frankot erre is!

Kósza 2010.01.11. 13:53:38

@Kedves Nard: @vagány csaj: ejnye gyerekek, ne húzzátok egymás haját! Amikor van konyhakés is a fiókban! :)

vagány csaj 2010.01.11. 13:55:54

@Kósza: Hát Szivi az én fiókomban csak papír meg toll van, de azzal is elintézem ha szükséges! :))

Glg 2010.01.11. 14:05:48

@Primitív Állat: óó igen a te általad kifejtett verzió is létezik, de ugyanezt nem csak gizivel hanem józsivalk is ellehetne mesélni. szerencsére én egyik verziónak se vagyok a szereplője :).

Rockerfeller 2010.01.11. 14:09:22

Engem pl. egyáltalán nem zavar ha a barátnőm szexin öltözködik...sőt. Imádok gyönyörködni benne. Sose értettem azokat akiket zavar... ők azt szeretik ha semmit sem láthatnak a csajból? Az meg hogy más is megnézi miért zavarna, ha velem jár? Irigykedjenek csak. Nem vagyok én muszlim, hogy csadorba csomagoljam a nőket.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.01.11. 14:14:24

@Kedves Nard: Akkor nem tud engem meghívni vacsorázni. Nálam a pénz a legkevesebb, tehát nála kell legyen.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.01.11. 14:17:44

No az szokott ultragáz lenni, amikor mindene kint nő jön a pasijával, én megnézem az ingyenpeepshowt, a csajt láthatólag kevésbé zavarja - nem én vagyok se az első, se az utolsó, aki megnézi aznap - a pasi meg tiszta ideg, hogy mit nézem a nőjét(alkatrészeit).

vagány csaj 2010.01.11. 14:24:21

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Már megint rosszul mondtad! Te hívsz meg engem vacsorázni! Nem játszuk el azt ami a posztban is van, hogy a nő hívja randira a pasit, mert azt nálam nem éred meg! :P
A fizetés más kérdés! Azt majd elintézzük egymás között! :PP

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.01.11. 14:41:19

@Kedves Nard: nekem volt ilyen jó nőben is, nem értette meg hogy nem kell :) pár órára sem :) akkor épp máshoz tartoztam ;)

@Zsu0805: 11:54:52

vagány csaj 2010.01.11. 15:13:52

@Kedves Nard: Öndícséret büdös! És ha a profilképedre hasonlítasz akkor igazán cuki lehetsz!
Én felvállalom magam és a véleményemet. Van egy kis különbség.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 15:23:40

@vagány csaj:

A saját képes blog.hu-s avatar az epic fail :) A tipikusan senkinek nem kellő nők szokása ilyet használni. Amúgy meg igen, rendkívül cuki vagyok. Ez tény.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 15:36:15

@vagány csaj:

A tények néha mulatságosak tudnak lenni, valóban!

vagány csaj 2010.01.11. 15:55:29

@Kedves Nard: Ahogy érzed. Tudod mindenki azt gondol amit akar.

Glg 2010.01.11. 15:55:59

@Rockerfeller: egyetértek

@Kedves Nard: a sajátképes avatar bármelyik blogon epic fail :D:D. osztom a véleményed :).

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 15:59:44

@Glg:

Gondolom ő azt hiszi, más blogok nincsenek :) Randivonal vagy mittoménmi arrébbvan kissé innét! :)

Kósza 2010.01.11. 16:06:04

@Kedves Nard: szerintem róla beszélni, őt minősíteni lehet kommentben,... de ehhez illene írnod/írnotok róla egy posztot, oszt azt lehet kommentelni. Szerintem.

vagány csaj 2010.01.11. 16:11:12

@Glg: @Kedves Nard:
Az eszetekhez értem. Már nem érdemeltek több szót!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 16:15:06

@vagány csaj:

Mintha a te szavadat ki kéne érdemelni majmotska :) *höhöhö*

vagány csaj 2010.01.11. 16:17:17

@Kedves Nard:
Lehet hogy nekem szólnak a kommentek, de saját MAGADAT MINŐSÍTED vele! Vita lezárva!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.01.11. 16:24:40

@vagány csaj: Tudnám mire fel ez a nagy büszkeség, mikor utána úgyis lelkesen és önként elveszíted:P

Glg 2010.01.11. 16:26:35

@Kósza: hát olyan posztot ami idevág témába mentsen meg az isten h valaha is írnom kelljen vele kapcsolatban :D:D.

@Kedves Nard: lol

@vagány csaj: a jó öreg mindenki magából indul ki szöveg :)-a jó öreg általános iskolából :D

alumi 2010.01.11. 16:55:20

@Kedves Nard: gonosz vagy!
én tudom, hogy vannak igen partiképes haverjaid. pld. kanos maci...:DDD igazán közvetíthetnél, mint a csp láv guruja.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 17:03:28

@vagány csaj:

Nem vitáztam, kijelentettem. :) Ez az "önmagadat minősíted" régen is szar duma volt, hatástalan :)

@primu:

30 éve az egyik legjobb barátom, nem utálom őt, hogy egy ilyen karjaiba lökjem :)

ifájkudtörnbektájm 2010.01.11. 18:59:14

En lennek a POSZTOLO. probaltam vegigolvasni az osszes kommentet es reagalnek arra amit sokan felvetettek hogy biztos rejtegetni akarom mas pasik elol azert ne otlozzon ki,mert en ilyen muja vagyok es nem tudom megfogni a not. A legfontosabb hogy en ugy kepzeltem el a kapcsolatot hogy komoly lesz, legalabbis ennel komoylabb. Masnap amikor meglattam mar sejtettem hogy o inkabb a konnyuveru preda, igy nyiilvan megdugtam es otthagytam. Nem o dobott ki.Az elso alkalommal barmilyen nemu megjegyzest tenni a kulsejere, felert volna egy huzza a francba mondattal szerintem. Tobb oras keszulodes utan es raadasul az elso randin???Hat en ezt nem fogom megprobalni.
A kioltozes nalam ketfelekeppen lehet feltuno. AZ egyik hogy felvesz egy szexi ruhat ami egyben visszafogott ugyanakkor mindenki megcsodalja kenye kedve szerint. A masik amikor felveszel csillogos bomberdzsekit amit leirtam es ugy nez ki mint egy paprikajancsi.
A posztban nem probaltam vicces lenni csak mikozben irtam probaltam visszemlekezni es ilyen formaban tudtam visszaadni a tortentet. Amugy buliban is meg lehet ismerkedni komoly nokkel csak nyilvan nem ugy ahogy a parasztgyerek csinalja: vagy odamegy hozza tanc kozben es hatulrol nyomkodja a nemiszervet a csajhoz aztan vagy osszejon vagy nem, esetleg a masik lehetosek a: "mitiszol" amibol szinten nem lesz ertelmes beszelgetes.Ill a 3 lehetseg amit en csinaltam, boxok kornyeken szolitottam le, igy nem voltak kinos csendek a mitiszol utan:D
Arrol hogy milyen allapotban voltam csak annyit hogy mivel 3 oran keresztul beszelgettem vele igy sikerult kijozanodnom es meg ugy is szivesen randiztam volna vele.
A telefonszam cseret meg szerintem tokeletesen csinaltam. Ha a lany reszeg volt es nem vettem eszre, majd masnap ir vagy hiv akkor azt jelenti hogy emlekszik ram es az akkori énem tetszett neki(teljesen onmamgamat adtam), igy mindenki heppy. Tegyuk fel hogy ittassaga miatt ment bele a szamcserebe majd masnap felhivom es mondjuk kiderul hogy baratja van, sot rosszkor hivtam mert ott van vele a baratja, stb.(en nem ronditok bele senki kapcsolataba). En megtehetem hogy ne nekem kelljen a no utan rohanni (es nem nagykepusegbol mondom).

A had irigykedjenek csak a pasik mondatra meg annyit hoyg en is szeretem ha buszke lehetek a baratnomre ha gyonoru (ilyen volt a 6 eves kapcsolatom) de amikor mar a tobbi pasi azert nezi mert lesut rola hogy konnyu preda (az oltozkodesebol ugyanis kiderul) akkor nem akarok taho parasztokkal hasonlo primitiv szintre sullyedni azaltal hogy megprobalom elmagyarazni neki ertelemesen hogy a lany a baratnom es hogy akar beken is hagyhatna.

egyeb kerdesre szivesen reflektalok

dr. gernika 2010.01.11. 19:10:24

@Kedves Nard: Nosss, ismerem a haverod izomerejét, de az iwiw adatlapjára feltöltött tengernyi képet elnézve (tengernyi háj, tengernyi önbizalom) ez a csaj lekörözi őt felkar-körméretben. :)

dr. gernika 2010.01.11. 19:17:12

@ifájkudtörnbektájm: Nekem nincs, nálam nem csaptad ki annyira a biztosítékot, mint másoknál. Mondjuk megdugni és otthagyni nem volt szép, csak mert eltolta a randiruhát (az is lehet, hogy csak a libább barátnői tuningolták így fel, ő meg nem mert ellenkezni), a beszélgetésetek alapján szerintem ő is joggal számított többre tőled.

ifájkudtörnbektájm 2010.01.11. 19:27:38

@Drága IV gernika: felreertitek. En nem megdugtam es kidobtam. Marmint nem az elso randin. Megadtam neki a lehetoseget.volt 3-4 randink.Es csak a masodikon fekudtem le vele.
Es ismetlem nem attol felek hogy masik pasi lenyuja a kioltozott baratnomet, egyszeruen engem nem vonzanak az ilyen lanyok. Inkabb en vonzom az olyanakat. Jobb szeretem az olyat akinek a szemelyisege fog meg.

dr. gernika 2010.01.11. 19:32:48

Hahaha, vagánycsaj hugának "ezüst csillogós, susogós bomberdzseki-stílusú kabát"-ja van. Vajon miért védte így a lányt? :DDD

dr. gernika 2010.01.11. 19:35:51

@ifájkudtörnbektájm: "Masnap amikor meglattam mar sejtettem hogy o inkabb a konnyuveru preda, igy nyiilvan megdugtam es otthagytam."
Én csak téged idéztelek, ne mosakodj utólag, vállald amit írtál. Én nem mondtam hogy hanyadikon dugtad és hanyadikon dobtad, ne adj számokat a számba.
Nem értelek félre és magyarázkodnod sem kell nekem, a többivel lényegében egyetértek, de ebben a mennyiségben ez már nekem önigazolásnak tűnik.

Glg 2010.01.11. 19:48:22

@ifájkudtörnbektájm: "En megtehetem hogy ne nekem kelljen a no utan rohanni" hát barátom erre mit lehet mondani. nem az a lényeg h megteheted e-hanem h ha férfinak tartod magad-és úgylátom igen csak nem vagy az :D:D-akkor te hívod fel -te hívod el randira TE KEZDEMÉNYEZEL...nem pedig csak stagnálsz egyhelyben mint egy rakás lószar. gyönyörűen magyarázod magadnak h miért nem te hívtad fel-csak az a baj h KAMU-nehogy azt mond már h akkor ezt mind végiggondoltad :D:D lol nem kell a púder. abból meg h h öltözködik valaki és h mennyi idő alatt lehet bejutni a vaginájába nincs jogod azt feltételezni h ribanc az illető vagy hűtlen típus vagy akármi. tipikus sztereotípiák által vezérelt pöcs vagy. és ami a legrosszabb h asszed ez így jó ahogy csinálod. a szexi és visszafogott ruha pedig csak annak szexi aki tudja mi van alatta-szal ez szar szöveg. és discoban igenis lehet táncolva ismerkedni-csak tudni kell a módját h ne legyél tapló. menj legozni.

@Drága IV gernika: gyanús ja :D:D

Glg 2010.01.11. 19:50:12

@ifájkudtörnbektájm: bár tudod mit-igazad van mi mind hülyék vagyunk- már építjük is neked az oltárt ahol áldozhatunk-csak mond meg milyen képeket fessünk a falakra

Alex Hitchens 2010.01.11. 20:03:24

Vannak olyan hollywoodi filmek,amelyeknek össze van csapva a vége,és az az érzésed,hogy a végére már nem maradt elég pénze a készítőknek. Ráadásként ezekben a filmekben mindig van valami erőltetett mondanivaló,ami csak a csecsemőknek tartalmaz többletinformációt...na ez a poszt is pontosan ilyen.

Erásss 2010.01.11. 21:11:56

@ifájkudtörnbektájm:
A külsőről megállapítani, hogy könnyűvérű préda...., de azért dugni jól tudott?? Nem?

Erásss 2010.01.11. 21:19:32

Amúgy szép estét!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.11. 21:19:49

@Erásss:

Valószínűleg az sem volt jó, hiszen ott lett hagyva.

Devil2 2010.01.11. 21:26:38

Jó estét!

Ez aztán a tanmese! Csajok, senki ne sminkeljen randi előtt, mert különben ribinek lesz nézve! (na, nem én általam) :D

Devil2 2010.01.11. 21:27:23

@Erásss: Szia Szivike! Csekkoltál? :))

Erásss 2010.01.11. 21:29:12

@Devil2:
Húúúú, de még mennyire! Az utolsó mondatoddal nem értek egyet. Meg tudom cáfolni...ja mégsem! Én védekeztem!!!:D :D :D

Erásss 2010.01.11. 21:29:58

@Devil2:
Szia Szivi!
Látod, elfelejtettem köszönni is!:))

Devil2 2010.01.11. 21:39:53

@Erásss: Nem tudd meg, mennyire görcsös, szerintem símán lehet attól. Vagy ha nem, hát mitől?

Erásss 2010.01.11. 21:41:15

@Devil2:
Tőlem kérsz tanácsot Szivi? Jó embertől? Elmeséltem neked az Én sztorimat...és Én adjak ép kéz-láb tanácsot?:)))

Devil2 2010.01.11. 21:42:01

@Erásss: Mondd a fordítottját és akkor stimmelni fog. :D

Erásss 2010.01.11. 21:42:44

@Devil2:
Figyi, viccen kíül...mielőtt terhes lettem Én is buliztam, piáltam, cigiztem...meg gyógyszert szedtem! :) Azóta azon a véleményen vagyok, a gyerek jön, ha jönni akar. Bármi áron...

Devil2 2010.01.11. 21:43:49

@Erásss: Egyébként nagy a szórás, mert van egy pár akiket ismerek, szintén próbálkoznak egy ideje, szintén semmi bajuk és mégsem jön össze.

Kytia 2010.01.11. 21:44:09

Nahh, visszatértem egy röpke pillanatra.

@ifájkudtörnbektájm: Alapvetően nincs baj ezzel a hozzáállással, de az szerintem is erős, hogy azért nem Te hívod, mert ha barátja van, akkor mi lesz, vagy hasonlók. És ha neked lenne barátnőd? Állítólag ritkán, de ilyesmi is előfordul.:DDD

Meg megteheted, hogy ne rohanj a nők után? Hát akkor mi, nők mind istennők vagyunk, mert mi mind megtehetjük, hogy ne rohanjunk a férfiak után. Szerintem versenyezzünk, kire nyomulnak többen, az oviban is jó játék volt.:)

Erásss 2010.01.11. 21:44:51

@Devil2:
Mondtam, hogy nem vagyok mindennapi ember...:D

Devil2 2010.01.11. 21:45:59

@Erásss: Ja, igen, meg van olyan is hogy elég két puszi az arcra és késssz is van. :D

Devil2 2010.01.11. 21:47:06

@Erásss: Na és egyébként? Vélemény? Majd megírod?

Erásss 2010.01.11. 21:47:45

@Devil2:
Viszont, egyszer már túl voltam rajta és soha többet nem szeretnék. Eszemben sincs!

Devil2 2010.01.11. 21:47:57

@Erásss: Hajjajj, nem Te mondtad az előbb hogy jön, ha jönni akar? :D

Erásss 2010.01.11. 21:48:20

@Devil2:
Ha ennek ellenére gyereket akar...akkor tudat alatt megalkudott a sorsával, eszében sincs váltani. Szerintem...

Erásss 2010.01.11. 21:48:55

@Devil2:
Persze máshova mehet. Hozzám többet ne jöjjön!:))

Devil2 2010.01.11. 21:49:54

@Erásss: Vagy mostmár csak "zokniban"?

Devil2 2010.01.11. 21:51:10

@Erásss: Várjál, mert a bármi áron, az azt jelenti, hogy nem feltétlenül a hites urával...

Erásss 2010.01.11. 21:51:24

@Devil2:
ahha, most erre mit mondjak? Abszolút nem korrekt! Utána tartós kapcsolatot sem akar. Akkor mit akar? Egy gyereket, majd egyedül felneveli, vagy mi vannn?? Szerintem még Ő sem tudja mit akar!

Devil2 2010.01.11. 21:56:36

@Erásss: Ja, nem hát, na ezért nem tudok komolyan venni.

Erásss 2010.01.11. 22:02:35

@Devil2:
Nem is kell! Teljesen felesleges.
Szivi bocsi, de el kell mennem aludni, mert teljesen készen vagyok. Nem mostanában voltam ilyen álmos...

Devil2 2010.01.11. 22:07:16

@Erásss: Aludj jól Szivike! (Ahogy én is szoktam) :))

Nikica21 2010.01.11. 22:26:15

Jóestét!:)
Hogy telt a hétvége?:)

Nikica21 2010.01.11. 22:30:42

Jajjj látom lekéstem rólatok!:(

!JBL 2010.01.12. 00:08:10

@vagány csaj: és ha nem csak kettyinteni akart? (vagyis magából, az egész cikkből az jön le, hogy nem annak indult a dolog!)

!JBL 2010.01.12. 00:16:39

@Erásss:
Én szerintem TALÁN az öltözködés, a viselkedés, a megszólalás, úgy összességében a srác stílusa

!JBL 2010.01.12. 00:24:09

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :):
akár hiszed - akár nem, a srác egoján már nincs mit helyrerakni
(legalábbis azon a téren amit leírt a cikkben |-] )

!JBL 2010.01.12. 00:42:24

@vagány csaj: "De az nyilvánvaló, hogy tetszeni akart azért készülődött annyit a randira. És ahogy ezt posztba leírtad, a lánynak is elmondhattad volna. Hátha visszatér az, akin először megakadt a pillantásod."

akkor lett volna a legnagyobb idióta a srác...
1.: parasztság, hogy rögtön az első igazi randin megmondja neki, hogy hogy nézzen ki vagy hogyan öltözzön fel!

2.: az oké, hogy a lány csak tetszeni akart a srácnak/férfinek, csakhogy ha valaki így akart tetszeni a másiknak akkor az ezzel (nagy valószínűséggel) be is mutatta a "lelkivilágának" / hozzáállásának alapjait, azaz valamelyik énjét hazudtolta + ...

Ha a lány mégis úgy viselkedett volna, hogy netán megnyeri magának a srácot, akkor talán majd a sokadik randi alkalmával erről beszélhettek volna, hogy nem várja el a gyerek, hogy a leányzó festékszóróval kenje ki magát. De itt is csak a cikkből tudok idézni: "a kettő nem zárja ki egymást, csak ritka". Előfordulhat, hogy valóban létezik olyan leányzó, aki ugyanúgy öltözködik és viselkedik mint a cikkben említett hölgyemény (ezüstkabát, etc...), ámbár ezen külső megjelenés szerény, akár jámbor, érett nő belsőjét takarja. NA EZ AZ AZ ESET AMIKOR EGY BIZONYOS RANDIN MEG !KELL! VELE BESZÉLNI EZT A DOLGOT! (csakhogy ezek a lányok olyanok mint az UFO-k: mindenki hallott róluk, de még senki se látta Őket)

!JBL 2010.01.12. 00:46:16

@Kedves Nard: degonoszvaaaaaaaaaaagy xD

!JBL 2010.01.12. 01:05:06

@Erásss: "Sminkelés, sminkelés...ha meg nem sminkelnék magukat a lányok, akkor meg az lenne a baj. Ha nem kivágott felsőt vennénk fel, hanem zsákban járnánk, akkor meg az lenne a baj. Soha nem jó semmi...."

Tévedés, a "Szaros Pista Jézus neve napján, agyonzselézett fejszőrzettel" típusnak persze, hogy baj ha nem sminkel (lásd valamely kommentáló), míg ezek ellenkezőjének + az a baj ha centi vastagon sminkel.

Mi emberek, nők és férfiak, különbözőek vagyunk, azaz TÍPUSA VÁLOGATJA...

!JBL 2010.01.12. 01:12:58

@Zahal: hát nem éppen "kurva" a pontos nevük, de 1ébként valami hasonló, csak 1et tudok érteni :/

!JBL 2010.01.12. 01:23:20

@TantóNéni: hát igen...
Mint már egy hozzászólásomban leírtam, be is baszna ha valaki rögtön az első alkalmak 1ikével elregélné az elvárásokat meg hasonlókat. Persze itt nem szabad arról megfeledkeznünk, hogy azt viszont már az elején KÖTELESSÉGÜNK leszögezni, hogy a kapcsolatot milyen alapokra szeretnénk helyezni, teszem azt, egy lány ne aranyoskodjon, kedveskendjen meg "ájlávjúbébi" -zen ha csak meg akarja huzatni magát egy kannal. Az ilyen Én szerintem gerinctelenség. Szóval úgy mint a társkereső oldalak tömkelegén, az életben is jelezni kéne KORREKT MÓDON, hogy: "Ismerkedés" , "Tartós kapcsolat" vagy csak "Laza kapcsolat (kufirc)" a kezdeményezett avagy készülő kapcsolat alapelve!

!JBL 2010.01.12. 01:50:48

@Panni CsP: Szerintem is érthető és világos volt! Max 1-2 kiskaput hagyott, de azok annyira kicsik és lényegtelenek, hogy lehetetlen beléjük kötni! :)

!JBL 2010.01.12. 02:22:41

@phaszfej: vagy nem...
Mindenesetre a megnyilvánulásod mindent elárul rólad, szóval nincs is mit firtatnom...

!JBL 2010.01.12. 02:28:48

@Kytia: "Amúgy posztoló nekem nem tűnik olyannak, amilyenről írtok. Aki szolid nőt akar, de a feltűnőkre csorgatja a nyálát. Nekem mondjuk az a tapasztalatom, hogy amelyik a feltűnőkre csorgatja, az feltűnő nőt akar. Vagy nemtóm."

Nem kell oda a végére az a "Vagy nemtóm." , a legeslegtöbb esetben az úgy van ahogy leírtad! :)

!JBL 2010.01.12. 02:41:04

@Glg: "aki szolid csajt akar de csorgatja a nyálát a kihívó csajokra-az önbizalomhiányos-fél h lenyúlják a csajt, és nem meri vállalni a kockázatot h hoppon marad, illetve fél a hoppon maradástól."

na, erről meg csak a csaj tehet, nem pedig a gyerek, hiszen ha a csaj okot ad a srácnak arra, hogy folyamatosan féljen attól hogy elveszíti, akkor nem is véletlen hogy a srác önbizalomhiányos lesz vagy azzá válik...

nade viszont mi van ha tudja a srác, hogy mit várjon a "szolid csaj" -tol és tudja, hogy mit várjon el a "kihívó csaj" -tol??
...csakhát ugye kanok vagyunk, mégis a "kihívóbb" lányokra akad ott a tekintetünk...

!JBL 2010.01.12. 03:16:48

@Kytia: hmmm, érdekes megközelítés :/ (bár azért a 20éves szarjankózás kicsit erős volt...)

"ha a biztonsági megoldás biztonságossága kicsit megrendül (pl. csinosabb ruhát vesz fel), rögtön pánikba esik, ezért azon lesz, hogy letörje az ilyen próbálkozásokat"

nem tudom, én valamiért pont az ellenkezőjét szoktam tapasztalni, ha a 20 éves szarjankó rájön arra, hogy nem egy Cindy Crawford kaliber és beújít 1 biztonságosan szürke egyedet akkor mindig az tűnt szembe, hogy inkább a biztonságos szürke egyedet "tuningpad" -ra ültette a srác, hiszen a 20 éves kis szarjankónak odáig nem volt és ezek után se lehet Cindy Crawford -ja, ámbár megpróbál kialakítani 1et a biztonságos szürke egyedből és persze szerencsétlen biztonságos szürke egyed hagyni fogja két okból is; 1.: ő is nőből van ergo tetszeni fog neki az egész hajcihő (mármint, hogy szebben fog kinézni), 2.: mivel szerencsétlen biztonságos szürke egyed abszolút nem kellett a "Szaros Pista Jézus neve napján, agyonzselézett fejszőrzettel" típusú csávóknak, így bármit meg fog tenni annak érdekében, hogy +tartsa maga mellett a kis 20 éves szarjankóját. Mi ebből a tanulság?
Hogy a biztonságos szürke egyed vagy örül vagy nem, hiszen ha "Szaros Pista Jézus neve napján, agyonzselézett fejszőrzettel" -t akart akkor azt nem de mégis szerzett valakit magának (akit maga mellett tudhat, persze csak azért mert hagyta magát átváltoztatni). A kis 20 éves szarjankó nem fog repdesni az örömtől mert nincs meg neki a Cindy Crawford -ja, ámbár mégis szerzett magának egy "lepukkant kocsit" amit az idők kezdetén elkezdett "tuningolni" és a meló végére valószínűleg egész frankó biztonságos szürke egyedet tudhat a magáénak. ÉS MITŐL KAPOK HÁNYINGERT??????
Attól hogy az a szerencsétlen "biztonságos szürke egyed" hagyta magát megváltoztatni, ergo saját, igazi, régi énjét ásta el. Míg a másik: hogy a kis 20 éves szarjankó nem kaphatta + magának Cindy Crawford -ot, emiatt tulajdonképp csinált magának 1et, azaz abba a szerencsétlen biztonságos szürke egyedben nem a belső személyiségét látta meg, akit meg kellett volna és bele kellett volna szeretnie, hanem ő csak a próbababája, akiből Cindy Crawford -ot próbál meg csinálni. Mind2 szánalomra méltó, hiszen a 20éveskisszarjankónak egy saját kénye-kedve szerint átalakítható, formázható kirakatbaba kellett, míg a biztonságosszürkeegyed hagyta hogy más személyiséget faragjon, elvesszen az igazi lelki világa....

!JBL 2010.01.12. 03:19:43

@Glg: én speciel nem szeretem a nézelődést se, de amúgy full 1etértés...

!JBL 2010.01.12. 03:25:59

@Kytia: "de az szerintem is erős, hogy azért nem Te hívod, mert ha barátja van, akkor mi lesz, vagy hasonlók"
miért??? vélemény szerint a legjobban csinálta:
ha full be volt rúgva a csaj akkor nem is emléxik és nincs probléma
ha emléxik rá, de van bakja és le akarja mondani a dolgot akkor olyan időben hívja fel a srácot amikor nincs ott a barátja és igazi magánjellegű beszélgetést tud kialakítani
ha nincs barátja és még részeg se volt, akkor meg tényleg az van, hogyha akar valamit a csaj, akkor majd visszajelez...nehogy az legyen mint általában, hogy "MÁR MEGINT KERES AZ AZ IDIÓTA PASAS..."

!JBL 2010.01.12. 03:30:44

@Kytia: 1ébként semmi érdeklődés vagy valami, de ha meg nem sértelek akkor olyan 30-33 (max 28-35) közötti megagigaatombombázó csaj lehetsz, UGYEEEEE? :D:D
nah, mennyit és mekkorát tévedtem vagy minden igaz??? :D:D

!JBL 2010.01.12. 03:42:15

@Kósza: nem hinném, tudta nagyon jól, hogy mit ír...

amúgyis itt a pozőrnek nincs sok köze a dologhoz, itt arról van szó hogy lassan azon a kurva iwiwen mást már nem látni mint pucsító, tipikus modell-tartásban feszítő kis p*csákat, akik a világon szarhoz se értenek, de a fényképezőgép előtt PÓÓÓZOOOLNIII aaaaaazt tudnak... (ezt akarta kifejteni a poszt írója, és SAJNOOOS csakis 1et tudok vele érteni)

vélemééény? JAVÍTSATOK ÁM KI HA VALAMIT ROSSZUL TUDOK!!! :D:D:D

!JBL 2010.01.12. 03:47:30

@kitvalasztanal.hu: nah, örülök, hogy Néked legalább összejött a dolog ^^

!JBL 2010.01.12. 03:50:37

@Kedves Nard: "De bizonyára nem is dicsekednék el ezzel sehol :)"

a poszt írója se dicsekedik, csak néha az embereknek jól esik elmondani bizonyos típusú élményeiket, kiönteni a pici szívüket ^^ ...ennyi :)

!JBL 2010.01.12. 03:53:37

@Kedves Nard: "De bizonyára nem is dicsekednék el ezzel sehol :)"

a poszt írója se dicsekedik, csak néha az embereknek jól esik elmondani bizonyos típusú élményeiket, kiönteni a pici szívüket ^^ ...ennyi :)

!JBL 2010.01.12. 03:55:23

@Kedves Nard: "De bizonyára nem is dicsekednék el ezzel sehol :)"

a poszt írója se dicsekedik, csak néha az embereknek jól esik elmondani bizonyos típusú élményeiket, kiönteni a pici szívüket ^^ ...ennyi :)

!JBL 2010.01.12. 04:00:26

sry a 3 azonos kommentért, asszonnya vmi SERVER ERRORR :D

!JBL 2010.01.12. 04:02:17

@!JBL: sry a 3 azonos kommentért, asszonnya vmi SERVER ERRORR :D

!JBL 2010.01.12. 04:09:37

@kitvalasztanal.hu: "szomoruan kell ezt mondanom, de a pasi volt a "hisztis picsa"
alap,h egy lany rakeszul az elso randira, mindent belead. oltozkodes + smink. ebbol leszurni barmit is eleg kemeny dolog."

1általán nem volt hisztis picsa, nincs azzal semmi probléma, hogy egy lány alaposan rákészül a randira mert be akar vágódni, sőőőt...alap, de az, hogy egy komplett festéküzletet magára ken + az a szkafander kabátja... NANE! én ott helyben a ház előtt lekoccoltam volna... bár itt még mondhatom, hogy Neked szerencséd volt + a poszt írója se volt bunkó, mint azt írta: "ám gondoltam adok neki egy esélyt, hogy bizonyíthassa rátermettségét"
nekem egyik haverom ezeket csak egy szóval szokta illetni: TARKÓLÖVÉS :D

!JBL 2010.01.12. 04:53:29

@!JBL: nah, így iwiwet nézegetve olyanra bukkantam rá amit nem sűrűn olvasok: "Nem fogok bocsánatot kérni azért, hogy nem az vagyok, akit te akarsz.. mert tudom, hogy valaki valahol vár rám, aki önmagamért fog szeretni."

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 14:01:33

@Erásss: mi a jo francrol dontod el egy lanyrol hogy milyen ember lehet? elozo este valamynnire megismertem viszont masnap a fentebb mar sokat emlitett modon jelent meg, nyilvan abbol itelek ahogy az elso es masodik randin viselkedett.Ha addigra nem tetszett meg akkor hagyom a francba. A 6 eves kapcsolatomba mar vegigszenvedtem hoyg a lanybol( aki amugy hasonlo stilusu volt kezdetekben) sikerult embert faragnom, es vele meg most igy baromi joban vagyunk. Nem akarok eselyt adni a lanynak csak azert hogy ezt megint vegigjatszam, nincs hozza turelemem.

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 14:16:41

@Glg: idezem "tipikus sztereotípiák által vezérelt pöcs vagy" Te mi a franc vagy ha nem szereotipiak altal vezerelt pocs? Nehogy azt mond hogy az iwiw es pozolo tinipicsak kozul taltlnal oylat akivel szivesen elmennel randizni aztan egyjot beszelgetnel vele. Vagy neked van annyi turelmed hogy kihozd belole a valodi enjet.Ha igen akkor gratulalok kispajtasom. Minden ferfi felszinesen eliteli a lanyt ha igy nez ki. Neked nyilvan ilyen a stilusod, remelem elszeded elolem az osszes ilyen lanyt nehogy egy is az utamba keruljon. LOL.

"igenis lehet táncolva ismerkedni-csak tudni kell a módját h ne legyél tapló" gyanitom te igy is szoktad mivel tudod hogy mukodik ergo en most lenezlek ne haragudj. AZ hogy odamesz egy csajhoz valami buliba es elkezded neki tolni hatulrol, majd a csaj megfordul es te a hangzavar miatt nem tudsz hozzaszolni sem, igy a csaj ezek utan a kinezeted ill szimpatia alapjan fog donteni arrol hogy mi lesz a tovabbiakban, Ezt kb arra az idoszakra teszem amikor en 14 eves voltam. Ennel felszinesebb ismerkedeset nem sokat tudok meg mondani. Fel ora mulva kijottok a tancterrol es kiderul rolad vagy rola hogy egy ostoba fajanko es ket ertelemes mondatot nem tud mondani.
Azt hogy masnap ki hiv fel kit azt meg mindig ugy gondolom hogy en csinaltam megfeleloen. Nem azert mert felek irni neki, sot eleg frappans vicces uzetetet tudok kuldeni masnap a lanynak amire garantaltan valaszol meg ha van is pasija akkor is. csak igy biztosan tudom hogy o akar valamit es nem csak en nyomulok feleslegesen

Glg 2010.01.12. 14:23:37

@ifájkudtörnbektájm: ó szóval mostmár előléptél mártírnak és jótétléleknek is. "a lanybol( aki amugy hasonlo stilusu volt kezdetekben) sikerult embert faragnom"-miafaszt képzelsz te magadról? lol minek jártál olyan csajjal aki szerinted nem ember? felhívnám a figyelmed @!JBL: mondandójára. ez tipikusan az az eset.

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 14:44:52

@Glg: tudod tizenevesen ha talalsz egy gyonyoru lanyt mint akibol embert faragtam akkor nem az eszedre hallgatsz, sot akkor meg annyira nem is zavaro hogy ilyen hiszen jo vele a sex. Ha mar eleg sokat voltal a lannyal akkor mar nem a sex a legfontosabb inkabb megprobalod az emberi enjet megtalalni. Nyilvan hallottad mar az embert faragtam belole mondatot az eletben, es azt is tudod hogy mikor es kikre mondjak, ne legyel ilyen ostoba. Ne a szavakon ragodjal probalj meg most anelkul velemenyt mondani hogy egy kis harag is van benned amiert lenezlek.

Es nem leptem elo martirnak hiszen a 6 evbol egy kis ido szenvedes siman megerte azert hogy ilyen embert ismerhetek mint o. Es o is megkoszonte nekem ezt mar tobbszor. De mint mar emlitettem megegyszer ilyet nem teszek. Vagy megfelel szamomra a no vagy nem. Ha kozelit az elvarasomhoz akkor nyilvna probalok javitani a kapcsolaton es mindent beleadok,de ha olan messze van tole mint mako.... akkor hagyom a sajat osvenyen haladni.

Glg 2010.01.12. 14:54:29

@ifájkudtörnbektájm: úgylátom még mindig nem fogtad fel h kinézet alapján nem tudsz megítélni semmit-ennyit a sztereotípía vitáról. az meg h a discoban ismerkedésre csak ezeket az alternatívákat ismered nem az én hibám, majd egyszer rájössz:).

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 14:55:25

es szerintem JBL mondandoja pont nem neked ad igazat.
AKi ilyet kiir az vagy egy (sztereotip leszek megint) emos, akit senki nem fogad el, roma lany akit kikozositanek, egy tinipicsa aki hasnolo cipoben jar a fent emlitettekhez kepest illetve egy dagadt kislany aki meg nem bekult ki a szemelyisegevel.Nem egy kiforrott aszzon irta ezt a kepe ala elhiheted.
De az en gyanum az hogy egy olyan lany volt aki ezen stilusgyek valamelyiket viseli es nem hajlanod megvaltozni, igy ezaltal kicsit ostoba is.Hulyeseg ez a mondtad.Ha jobb eletet akarsz akkor tenned kell erte valamit. Ha teszel valamit akkor kulso tenyezok hatnak az eletedre ami altal valtozol. Ha nem valtozol nem vagy ember csak egy allat aki folyamatosan a foldre szarik mert nincs hozza esze hogy megtanulja hogy nem oda kell, ergo nem valtozik.Ha nem is akar valtozni akkor pedig menjen el pasztornak ki a legelore.LOL

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 14:57:34

@Glg: kinezet alapjan nem tudok teljessggel de bizonyos szazalekban igazam van amikor azt mondom hogy egy picsa.Ahhoz hog 100 szazalekban meg tudjam itelni ahhoz meg kell ismerni ami nem 2 nap. Es nekem nincs hozza turelmem eloasni evek alatt. Remelem igy mar felfogod.

Glg 2010.01.12. 14:58:03

@ifájkudtörnbektájm: ember látod miket írsz :D:D. amikor már hozzászoktál a jó dugáshoz idegesítít néhány dolog a csajon ami eddig nem érdekelt és te megváltoztatod-mert SZERINTED nem emberi ?? wtf :D:D:D menj orvoshoz...kérlek aggódom miattad :D:D. a lenézésed meg cseppet sem hat meg-nem tartozol azon emberek körébe akiknek a véleménye egy cseppet is érdekel. sry.

Glg 2010.01.12. 15:00:35

@ifájkudtörnbektájm: nem arra mondandóra gondoltam-nem esett még le h a kék nickre kattolva odaugrik amire utaltam?

Glg 2010.01.12. 15:02:28

@ifájkudtörnbektájm: ergo sztereotípiák alapján döntesz. pont.

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 15:08:33

@Glg: akkor elmondok valamit. En szerettem dugni a csajt nyilvan ezert maradtam vele (ismetlem kb 17 evesen), A csaj elottem olyan lany volt aki azt hitte hogy igy kurvasan, tinipicsanak oltozve tudja megtartani a pasikat nem pedig a szemelyisegevel(ez o mondta nekem). Elottem tobb emberrel azert fekudt le az elso este mert azt gondolta hogy igy megfoghatja az illetot. Ha te ugy gondolod hogy az ilyen ember nem szorul segitsegre akkor szanalmas vagy. Segitettem neki. Nem kertem erte penzt semmit, viszont orulok hogy sikerult kilabalnia.
Nem tudom hol lattad hogy engem a lany idegesitett nem mondtam ilyet, figyelj oda kezdesz szetesni.:D Ha idegesitett volna akkor ot is otthagyom. MIvel azt mondtam hogy zavaro volt. Ha valami sokaig zavaro akkor kezd idegesiteni de az ellen teszek. Ha meg valami szenvedes szamomra akkor felmerem hogy mennyi energiaba tellik meg a hibat kikuszobolni es aztan eldontom folgytatom-e vagy sem.Nala megert.

!JBL 2010.01.12. 15:08:58

@ifájkudtörnbektájm: "Nehogy azt mond hogy az iwiw es pozolo tinipicsak kozul taltlnal oylat akivel szivesen elmennel randizni aztan egyjot beszelgetnel vele."

hehe, pont most ahogy jöttem a buszon ezen filozofáltam...
tele volt jobbnál jobb kis- és nagy csajokkal, de volt egy különleges szép lány aki nagyon megtetszett...
mikor hátra mentem közelebbről megsasolni, egyből szembeötlött, hogy minden nap kb 2 órát ülhet a tükör előtt és masszív "festékszórós" sminkelés plusz hajacskájának belövése a nap fő programja...
persze annyi bátorságos sose volt / most sincs / nem is lesz, hogy odamenjek hozzá hiszen nem vagyok egy "Szaros Pista Jézus neve napján, agyonzselézett fejszőrzettel" típusú gyerek, így már eleve tudtam, hogy tök fölös odamenni hozzá, esélytelen lenne a dolog....
ámbár pont emiatt nem is sajnáltam a dolgot hiszen a kis "Cindy Crawford" -ról 1ből leríj, h:
"szép vagy - szép vagy, szebb a napnál, de nincs oly pillanat
hogy ne nyugtalanítana engemet egy szörnyű gondoltam
azt hiszem csak egyszer kéne szóra nyitni a szád
és kiderülne hogy a betonéval azonos az intelligenciád"

avagy: www.youtube.com/watch?v=mJndTWeHK-w

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 15:12:47

szerintem es masok szerint sem egy szurkeeger vagyok. a zseles belott sero szerintem az altalanosiskolaban divat meg, es en nem alkalmazom. A baratno akirol szol a poszt nem egy cindy crawford de o nekem nem is kene. Azert hogy nyavajogjon hogy ez nem jo az nem jo? viszont az eddig baratnoim mind Cindy-nel jobb nok voltak... Nem anorexias kiphotoshopolt lanyok.

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 15:17:13

@!JBL: na vazze linux alatt nem mukszik a youtube. Visszmegyek Xpre megnezni:D LOL

Glg 2010.01.12. 15:37:12

@ifájkudtörnbektájm: hát erre azt lehet mondani h az ilyen csajt dugni kell-bnőnek meg másikat kell választani. így tönkretettél egy pasik számára remek numeraforrást.

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 16:03:35

tudod mit ereznek ha most visszavaltana a regi lany olyannak amilyen volt elottem?Azt ereznem hogy epitettem valamit amire buszke vagyok es o is buszke lehet ra, aztan jott egy kis hulyegyerek es lerombolta azt amit en 6 evig epitgettem. Tudod mit tudnek csinalni az olyanokkal? Iszonyatosan megvernem es megalaznam azert mert tonkretette. Nyilvan nem csinalok ilyet mert nem vagyok egy izomtibi, jobb szeretem az ilyeneket esszel megoldni mint erovel.
Vicces amugy, de annyira jol sikerult a munkam hogy azota a lany velem sem hajlanodo lefekudni. Egyszer szakitasunk ota osszejott de azt mondta hogy ez nem helyes. Pedig elottem aztan nem kell titkolnia semmit. Azt mondta csak akkor fekszik le valakivel ha erez iranta valamit ami a szerelemhez kozelit.

Glg 2010.01.12. 16:36:09

@ifájkudtörnbektájm: mondtam én h elrontottad. az ideális az ha simán bennevan alkalmi kufircokban, viszont ha jár valakivel azt nem csalja meg.

Lehet ilyet? 2010.01.12. 16:42:42

"Szóval, javaslom a komolyabb kapcsolatot kereső hölgyeknek, hogy mi férfiak jobban szeretjük a talpraesett, vagány lányokat, mint a porcelánarcú kiscicákat"

Engem csak ez a mondat zavart! Miért általánosít? Ennyire ismeri az összes pasit?

ifájkudtörnbektájm 2010.01.12. 19:47:41

@Lehet ilyet?: mondom a komolyabb kapcsolatot kereso lanyoknak. Akik csak a sexet keresik azonka jo lesz ugy is. Szerintem ha te is komolyat akarsz te sem a porcelanarcuakat fogod keresni hiszen tudod hogy azoktol nem fogsz eleget kapni. Vagy ha megis akkor nem tul nagy az igenyed. VAgy meg nem nottel fel.

Marion88 2010.01.17. 00:09:43

Jesszusom! A poszt, és a kommentek elolvasása után: soha nem fogom megérteni, miért kell általánosítani.. Igen, vannak "porcelánarcú kiscicák", akiknek annyi eszük sincs mint a macskámnak, és minden este más pasival bújnak ágyba. De mi van azokkal a "porcelánarcú kiscicákkal", akik igenis talpraesett, vagány lányok? Akik nem azért csípik ki magukat, hogy minden nap más legyen a zsákmányuk, hanem csak egyszerűen jól érzik magukat a bőrükben "porcelánarcú kiscicaként"?

Kedves posztoló!
2 napnál többet nem szánsz egy nőre, hogy előhozd az igazi énjét? Csak mert nincs türelmed? Nem vagy Te egy picit felszínes?
Büszke vagy, hogy megváltoztattad a volt barátnődet?
Nőként, csak annyit tudok ehhez hozzáfűzni, hogy férfi miatt még egyszer drasztikusan nem szeretnék változtatni magamon. Nem éri meg. Igen, egyszer megtettem, egy szürke kisegér lettem, mert "Miért sminkeled magad? Szép vagy anélkül is. Miért kell kivágott felsőt felvenned, olyan kihívó!" És még folytathatnám. Változtam, mert ezt szerette volna, én pedig Őt szerettem. És közel 5 év után mire ébredtem? Hogy elhagyott egy olyan lányért, amilyennek engem nem szeretett volna látni. Egy sminkelt, divatos kiscicáért.
És ami most vagyok: néha egy sminkelt, divatos kiscica, néha egy laza, sportcipős, trikós lány. De ami biztos: mindig ugyanazt adom, önmagam.
Ha komoly kapcsolatot akarok, szerinted felejtsem el a kiscica létem?

Nelly3 2010.01.17. 17:24:23

@csodalampa: mossál kézzel az való neked...

sírtam :):):):)::):)::) nagyon yoo :):)

Nelly3 2010.01.17. 17:31:01

@Kósza: itt egy nagyon "inteligens" posztolóval állunk szemben.
Talán azért húzza a mondatokat h viccesen-okosnak tűnjön vagy nem tudom.
Tipikusan olyan aki azért hord szemüveget h okosabbnak látszódjon :):)

Amúgy minek játsza az okos bölcset h mit hogyan kellene amikor a ridikül(!) szó szmára teljesen elfogadható?! ...Nekem retikülnek mutatták be...

Nelly3 2010.01.17. 18:06:20

@Erásss: ez yoo:):):) osztom :):)

Tovább olvasva a kommenteket hamar lőttem el a retikülös kommentem..kicsit kellemetlen..nah mindegy üsse kavics...

Nelly3 2010.01.17. 18:21:00

@ifájkudtörnbektájm: hát nagyon kemény vagy apukám:)
te igazán zseni lehetsz a logikádból kifolyólag...
1.) ha 3órán át beszélgettetek akkor valószínűleg a lány is kijózanodott

2.) mivel nem hagyott ott azzal h huhb*zdmeg de rusnya vagy valószínűleg te is bejöttél neki...

3.) kiderült h általában olyan mint amilyennek megismerted..sajnos(?!)

4.) Megbasztad mert könnyűvérűnek muatatkozott, pedig tök gáz a csaj

5.) Évek óta nincs bnőd mert, nagy törés ért és a legutóbbi lánynak (akinek sikerült felkeltened az érdeklődését) a BICIKLIDNÉL ADTAD MEG A TELÓSZÁMOD!!

azon csodálkozom h utána még felhívott mert, saját magadat egy sóher f.sznak állítottad be..arról nem is beszélve ha 3óra alatt kijózanodtál meg se hívtad a lányt semmire...

Összegezve: Igazi Gentleman-nek képzeljelek??:):)

ne alázd meg magad ennyire kérlek :):)

Britte 2010.01.18. 15:37:27

@Traktorka: De ara számíts hogy előtte azért megpróbál megdugni! :DDDD

ifájkudtörnbektájm 2010.03.08. 10:58:50

@Nelly3: a ridikul a degradalo formaja a retikulnek azt hittem van annyi eszed hogy rajojj. Fogalmazasba belekotni nem felszines?.

kiderült h általában olyan mint amilyennek megismerted..sajnos. Nobol vagy logika nelkul. Ennek a mondatanak a lenyege hogy olyan amilyennek megismertem de nagyreszt megjatsza magat amit sajnalok mert nekem az igazi enje jott be.
Francnak magyarazkodok egy debilnek.

Mi baj van azzal hogy a bicklinel adtam meg a szamom?

aztan meg mi a jo budos francert hivnam megy italra amikor nem is ismerem. Te ilyen ingyenélö lehetsz. Fejvesztve menekulnek ha veled hozna ossze a sors, elinnad az osszes penzem. Ti nok milyen alapon varjatok el hogy valaki is meghivjon titeket italra.Szanalmas csoro tetu banda.NEm a penzen van a hangsuly hanem az elven. Az elso randikon a normalis lanyok sem hagyjak hogy te fizesd neki az elfogyasztott italt vagy etelt, ezek szerint te ilyen vagy.Ha mar hosszabb ideje egyutt vagyok valakivel akkor ilyen problema nincs.

TE vagy a noi nem legalja az tuti.

mijáú 2010.03.09. 17:31:39

"mi férfiak jobban szeretjük a talpraesett, vagány lányokat, mint a porcelánarcú kiscicákat"
Jó ezt tudni:)
És jó hallani (bocs, olvasni),hogy vannak még olyan pasik, akik a csajok igazi értékeit nézik, és nem azt, hány kg vakolat tartja össze őket ;)

!JBL 2010.04.15. 03:54:11

@Marion88: én nem tudom, de remélem, hogy pécsi vagy! :D
1ébként le a kalappal, most hallom először egy lánytól hogy hajlandó volt ilyen változásokat véghez vinni...

!JBL 2010.04.15. 03:59:12

@Marion88: én nem tudom, de remélem, hogy pécsi vagy! :D
1ébként le a kalappal, most hallom először egy lánytól hogy hajlandó volt ilyen változásokat véghez vinni...

!JBL 2010.04.15. 04:02:24

@Marion88: én nem tudom, de remélem, hogy pécsi vagy! :D
1ébként le a kalappal, most hallom először egy lánytól hogy hajlandó volt ilyen változásokat véghez vinni...

!JBL 2010.04.15. 04:02:44

@Marion88: én nem tudom, de remélem, hogy pécsi vagy! :D
1ébként le a kalappal, most hallom először egy lánytól hogy hajlandó volt ilyen változásokat véghez vinni...

!JBL 2010.04.15. 04:03:06

@Marion88: én nem tudom, de remélem, hogy pécsi vagy! :D
1ébként le a kalappal, most hallom először egy lánytól hogy hajlandó volt ilyen változásokat véghez vinni...

!JBL 2010.04.15. 04:03:32

@Marion88: én nem tudom, de remélem, hogy pécsi vagy! :D
1ébként le a kalappal, most hallom először egy lánytól hogy hajlandó volt ilyen változásokat véghez vinni...

!JBL 2010.04.15. 05:34:07

@ifájkudtörnbektájm: Nem tudom, Nálam mondjuk pl ez alap hogy meghívom valamire már rögtön az első találkán is, full természetes dolog...
Viszont egyébként ha belegondolok, ez is érdekes amit mondasz, mert ha egy lány tényleg ad magára akkor valószínűleg el se fogadja. Nagyon jó mérce ez, mert ha pl. "na, nem hívsz már meg egy piára???" akkor azt hiszem no comment. Ha elfogadja szó nélkül az még nem rossz, de lehet számítani a későbbiekben valamire...
Ha nem akarja elfogadni, de kis "győzködés" után elfogadja az már én szerintem jó. Ha semmikép se fogadja el akkor tényleg vagy nagyon "önfenntartó" típus vagy ami rosszabb, lapát lesz (lásd Engem!)

szóval én szerintem ez amolyan íratlan szabály, hogy meghívni vmire, nálam tök alap, de ennek ellenére a hölgyek oldaláról nem kötelezően elvárható dolog
süti beállítások módosítása