Nem akar összeköltözni velem

2010. március 23. 07:22 - csajokespasik

Mit lehet tenni, ha párunk nem akar közös fedél alá cuccolni velünk? Következő sztorinkból kiderül, hogy a családi fészek néha nagyobb vonzerővel bír, mint a barátnő lakása. Levélírónk nem egy másik nőre, hanem másik lakásra féltékeny.

 

Csaj vagyok, 25 éves – azt is mondhatnám, hogy 25 éve vagyok csaj : ) Tulajdonképpen másfél éve járok együtt a párommal, és minden passzol, nagyon szeretjük egymást, csak hát nem akar összeköltözni velem. Anyagi oka nincsen, hiszen én 2 éve önállóan fenntartok egy lakást, amiben bőven elférnénk ketten is. Amikor megkérdeztem tőle ennek okát, ő vagy kitérő választ adott, vagy elviccelte. Ja, ő 22 éves és még a szüleivel él. Azt hiszem, nem a szabadságát félti, egyszerűen csak szeret otthon lenni, és ragaszkodik a családi fészekhez.

Nem is bántom miatta, de amikor feljön hozzám, akkor mindig rendesen főzök neki, ha úgy alakul, nálam hagyhatja szennyesét is. Láthatja, hogy gondoskodom róla, és az együttélésünk (ha rászánná végre magát) nem lenne problémás. Eddig maximum két napot volt hajlandó velem egy fedél alatt, az én lakásomban tölteni. Egy tetőtéri, otthonos, világos lakásról van szó. Mondjuk, érthető, hogy nem akar kirepülni a családi fészekből, mert szereti a szüleit, ahogy a bátyját is (aki a családi fészek melletti lévő házban lakik). Elég szép kertes házuk van, na, nem az a burzsuj nagyképűzős medencés kastély – szolid családi ház, nagy udvarral. A szülei szeretnek engem, ahogy én is őket. De a végtelenségig ez nem mehet. Egyszer muszáj megnősülnie. Ha nem is mellettem kötelezi el magát, hanem más mellett, akkor is biztos, hogy a családi házat el kell hagynia egyszer.

Nekem szükségem van valakire, akivel megoszthatom a fészkem, elkezdhetek vele építeni valamit, és tudom, hogy amikor hazamegyek, ő is ott van/lesz. A családi házuk egy csendes zöldövezetben van, lehet, hogy nem akarja feladni a város lüktető zajáért? Mondjuk, ezt meg tudom érteni. Amikor összejöttünk, már tudtam, hogy főnyeremény a pasi - ő kedves, gyengéd, jó humorú fiú. Szeretjük egymást, soha egy hangos veszekedésünk, féltékenykedés nem volt. Ő egyszerűen alkalmatlan a veszekedésre és a lézengésre – igazi álom pasi. Amikor egyszer nyíltan és komolyan megkérdeztem tőle, hogy miért nem költözik hozzám, azt mondta, hogy gondolkodik rajta. De ez már régen volt.

Talán attól fél, hogy birtokolni akarom, kisajátítani, elszakítani a szüleitől? Semmi ilyen szándék nincs bennem, egyszerűen csak annyit szeretnék, ha már járunk, akkor lakjunk is együtt. Legalább egy darabig. Nem érzem magam erőszakosnak. Ő sem tart engem annak. Nektek mi a véleményetek az összeköltözésről idejéről? Meg kell várni, amíg úgy alakul? Volt már valaki hasonló helyzetben?

 

 
282 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr401861400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.03.23. 08:01:35

Hűha... Számomra a történetből nem derül ki, hogy a srác mivel foglalkozik. Egyáltalán dolgozik vagy sem? Jah és ha igen, akkor otthon bele kell adnia a rezsibe? Mert ugyebár ezek nem elhanyagolható kérdések főleg ha egy 22 éves emberről beszélünk.

boss888 2010.03.23. 08:06:56

Hát vannak ilyen emberkék akik nehezen engedik el anyu szoknyáját. Nekem is volt egy hasonló csajom, aki nem nagyon akart elszakadni a megszokott környezettől. Amikor még is hozzám költözött, rájöttem hogy nem épp egy főnyeremény a csaj és gyorsan vége lett a dolognak.:)

tuli _ 2010.03.23. 08:26:10

Azért nem akar összeköltözni, mert a posztíró már a családon gondolkodik, a srácnak pedig 22 évesen még esze ágában sincs arrafele tendálni.

Madpapa 2010.03.23. 08:39:09

Nem érzed magad erőszakosnak? Az egész poszt arról szólt te mit szeretnél. A srác, hogy mit akar arról szó sem volt. Nos ő élni akar még és éretlen egy ilyen komoly kapcsolatra, ezért hárítja az ezirányú bepróbálkozásaid. Ha ennyire 'kotlani' akarsz már, keress egy idősebb, megállapodni akaró pasit vagy várj! De úgy gondolom, hogy a jelenlegi nem a te embered lesz hosszú távon. Max. időt vesztesz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.23. 08:40:55

@tuli _:

Meg azért a kertvárosból a retkes büdös városba költözni azé' mégsem olyan jó. Persze, van akinek ez tetszik, ok.

Szerintem is tulinak van igaza, a csaj már láncolná magához a csókát, de annak ez rohadtul nem tetszik :) Én megértem, 22 évesen én sem akartam volna ilyet, bőven arankáztam és buliztam :)

csillag× 2010.03.23. 08:44:06

Kedd reggelt :)

"Csaj vagyok, 25 éves – azt is mondhatnám, hogy 25 éve vagyok csaj : ) "---->hát igen a mai világban ez nem mindenhol így működik ;)

Jaj, @tuli _: én is ezt akartam írni :P Szerintem is a pasi még élvezni akarja a szabadságát és fél, h az összeköltözés után meg már egy babával fogod "nyaggatni". :)..szóval türelem..

@boss888: ééésss, neked mindenre van saját példád! :)

kóristalány 2010.03.23. 08:59:56

Szerintem is az állhat a háttérben, hogy a srác még nem akarja elkötelezni magát. Lehet, hogy te nem akarod magadhoz láncolni, ő talán mégis úgy látja. Másrészt ha otthon anyuci kényezteti, azzal nem szállhatsz versenybe. Hagyj időt neki, vagy keress valaki mást, aki már érett a családalapításra.

tuli _ 2010.03.23. 09:02:49

@Kedves Nard: azé' van, akijjé mögéri a retkesbüdös város. :))

"De a végtelenségig ez nem mehet. Egyszer muszáj megnősülnie. Ha nem is mellettem kötelezi el magát, hanem más mellett, akkor is biztos, hogy a családi házat el kell hagynia egyszer."
Egyszer. De nem most, és nem érte.

@csillag×: háát, nem tudom, mennyire türelem, én nem látok ebben igazán nagy perspektívát. Ellesznek még 1-2-3 évig, és erős sejtésem, hogy a lány repül.

csillag× 2010.03.23. 09:15:49

@tuli _: :) igen, ezen gondolkodtam, h odaírjam-e a végére, de fő az optimizmus ;) Bár én kicsi papucsságot vagy elnyomottságot éreztem ki a posztból.

Kósza 2010.03.23. 09:16:09

Kedves posztíró! Keress egy 35-40 éves megállapodott férfit, lehetőleg önálló zöldövezeti családi házzal, biztos egzisztenciával, mert neked az való! A kispasit meg hagyd élni!

Kósza 2010.03.23. 09:18:00

Jó reggelt mindenkinek!

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.03.23. 09:23:55

@madpapa: Sziasztok! Én is azt hiányolom a történetből, hogy nem derül ki a srác szándéka. Hogy ő mit szeretne és mik a hosszútávú (vagy rövidtávú) tervei a lánnyal? Egyébként valóban kissé erőszakos a hölgy, hiszen nincs az törvénybe foglalva, hogy másfél év után kötelező az összeköltözés.

2010.03.23. 09:25:30

"Egyszer muszáj megnősülnie. Ha nem is mellettem kötelezi el magát, hanem más mellett, akkor is biztos, hogy a családi házat el kell hagynia egyszer."

Hát ez az, hogy EGYSZER. De nem most és nem veled. És az sem biztos, hogy "muszáj" vagy "kell". Csak szerinted. Ki állítja, hogy mindenkinek 4 fős "klasszik" családban kell élnie?:))

2010.03.23. 09:27:13

@Panni CsP:

Az én 22 éves korszakomat visszaidézve és a 22 éves pasijaimat, mindent akartak, csak összeköltözni nem. Tök jó volt az úgy, hogy heti 2-3 tali, meg hétvége együtt, aztán csókolom.
Nincsenek egy szinten. Egy 25 éves nő általában készen áll a családalapításra, egy 22 éves fiú meg még szinte gyerek.

Madpapa 2010.03.23. 09:34:45

@Traktorka: nem volt az olyan rég :-P

2010.03.23. 09:36:29

@madpapa:

10 éve konkrétan.:)) Rég vót, de szép vót, nem adnám semmiért.:))

csillag× 2010.03.23. 09:40:15

@Traktorka: hmm...dejó nekem... :)):P

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.23. 09:42:27

"Talán attól fél, hogy birtokolni akarom, kisajátítani, elszakítani a szüleitől? Semmi ilyen szándék nincs bennem"
Miért teszed ezt velem, kedves posztíró? Dehogyis nincs, bár tagadhatod, attól még nem lesz igaz, amit mondasz.:-) Szerelemben ez a szándék normálisnak számít.
tavaszreggelt mindenkinek!:-)

tuli _ 2010.03.23. 10:06:44

@csillag×: gondolja a posztoló. én nem vennék rá mérget.
elég határozottan nem akar összeköltözni :)

vendriner aladár 2010.03.23. 10:07:10

Ha belegondolok, hogy én 22 évesen mit akartam, hát biztosan nem összeköltözni. Az jó volt, hogy van hova menni, de én nehezen adtam volna fel az önállóságomat ilyen korán. Még jobban számított a csajozás akkor, meg a buli, persze az akkori szerelmem nem is erőltette a dolgot. Valószínűleg nem is mentem volna bele a dolgokba, de 24 évesen már belementem az összeköltözésbe. Lakva ismerszik meg az ember, ez sajnos igaz. Otthon nem lehet túl sokáig színészkedni.

Kedves posztíró, gondolom társra vágysz és jó lenne valami komoly, mert te már családot akarsz rövidesen, a párod még biztosan nem, hiszen szinte alig nőtt fel. Én nem hiszem, hogy rövidesen változna a helyzet és a párod gondolkodása. Ennek fényében dönts, a te biológiai órád is ketyeg!

Father Justice (törölt) 2010.03.23. 10:21:24

Nem véletlen a közmondás, hogy lakva ismerszik meg az ember. Néhány hónap együttélés után már nem biztos, hogy az a veszekedésmentes, harmonikus idill jellemezné a kapcsolatotokat, ami most. Lehetséges, hogy ő tisztában van ezzel, és azzal is, hogy lényegében állandó vendég lenne a lakásodban - hiszen nem közös tulajdonról van szó. Magyarul kisebb konfliktusok esetén (amelyek, hacsak nem valamelyik mesekönyvből érkeztetek, garantáltan lesznek előbb-utóbb), a kedves, gyengéd, jó humorú fiú eleve úgy érezheti, hogy minden mérkőzés idegenben kezdődik. Persze sokan vannak, akik ilyen helyzetben olyan természetességgel költöznek be a másik házába / lakásába, mintha az együttjárás miatt az kapásból félig az övék is lenne, de a jellemzése alapján ez a srác nem ilyen. Azt meg miből gondolod, hogy egyszer muszáj megnősülnie? Ezt így, szó szerint, mondtad már neki is? :) Még az is merész kijelentés lenne, ha azt mondanád: "pedig valószínűleg meg akar nősülni egyszer". De ha még így is van, 22 évesen biztosan nem e körül forognak a gondolatai elsősorban. Ő 8 év múlva sem késett el a házassággal, te viszont 25 és 30 között szülni szeretnél immáron. Bár azt mondod, nem akarod kisajátítani, lényegében erről van szó: saját terepen faragnál apát az apajelöltből. Ha ezt is végiggondolta, akkor abszolút érthető az óvatossága. Hiába a legnagyobb szerelem, mindezt szem előtt tartva benne van a pakliban, hogy te lasszózni akarsz, ő viszont esetleg rosszul választ. Azt kellene látni, ha másfél év elteltével még nem költözött hozzád, azzal azt is egyértelműen jelzi, hogy ásó-kapa-nagyharangról pláne korai lenne még beszélni. És teljesen igaza van.

Frucsasz 2010.03.23. 10:37:59

Egyrészt: ha veled összeköltözne, két út állna előtte: vagy bele kéne adnia a rezsibe, közös életbe (és ezt lehet, hogy nem tudja, vagy épp nem akarja bevállalni), vagy vállalja, hogy eltartod (na, erre meg a legtöbb férfi igen érzékeny). Ha a szülők tartják el, az mégis más. Másrészt: van férfibüszkeség is a világon, és bármilyen meglepő is, lehet, hogy szarul érinti, hogy ő 22 évesen nem tart még sehol, nincs saját egzisztenciája- ellentétben veled, és az, hogy Ő költözzön HOZZÁD, az zavaró lehet számára.
Harmadrészt: Megkérdezted. Nem lelkesedett, költözött oda. Tök egyértelmű: Nem akarja. Cirkuszolsz ezen, zavar, rágod magad. Ebből számomra egyértelműen az jön le, hogy te ezt erőlteted. Ha pedig erőlteted, el kellene gondolkodnod, miért akarsz lenyomni a másik torkán valami olyat, amire ő még nem áll készen? Ha tetszik, ha nem, ez is egyfajta birtoklás, önzés. Te akarod, Neked jó lenne, Te vágysz rá... Ő nem akarja, nem vágyik rá, nem lenne jó neki. Két álláspont ütközik, miért hiszed, hogy a tiéd kell, hogy nyerjen? Önzésből. Mirét nem tudod elviselni, hogy nem költözik oda? Önzésből.

És végül: mindenkinél másképp van ez. Embere és kapcsolata is válogatja. Van, aki még 30 évesen se akar összeköltözni a párjával, van, aki erre már 16 évesen készen áll. Van, akinek 2 hónapos kapcsolat után ez megy, van, akinek 4 év is kevés. És van, hogy az, aki 22 évesen másfél év után sem állt erre készen, az (talán veled, talán mással) mondjuk 28 évesen három hónap után is képes lesz ezt megtenni. Nincsenek szabályok, sémák, hogy hány évesen, vagy hány hónap "járás" után illik/kell/lehet összeköltözni.
Nem akarja, ezt vagy elfogadod, vagy belekényszeríted valamibe, amire nem vágyik, vagy elhagyod.

jaffandi 2010.03.23. 10:43:12

Ezeket a kérdéseket a pasidnak tedd fel, mondd el, hogy neked fontos tudni az okát, hogy miért nem akar összeköltözni veled. Ne legyél erőszakos, de néha hozd szóba a témát. Ha nagyon kerüli az is jelzésértékű neked, sőt.
Addig rendben van, hogy 22 évesen még nem akarja, de hogy beszélni sem hajlandó róla, az már nem. Ha kiderült az ok, akkor lehet tovább gondolkodni, addig csak gyötrődsz.

Csaba+ (törölt) 2010.03.23. 10:58:27

Sziasztok! Sokat olvasom a blogot, tetszik is, és gondoltam, hogy egy régebbi dolgot visszahozok - remélem sikerül - , ez az első, szoval szűz terület. A kommentelőnek is azt tudom mondani, amit előttem már írtak.

Csaba+ (törölt) 2010.03.23. 10:59:15

Sziasztok! Kovács Péter vagyok, mosógép szerelő. Nem engem ismertek a vízköves reklámból, de ebből élek. Sokak által humorosnak, és kedvesnek mondanak, ami leginkább jean-os vicceken teljesedik ki. egyszerűen imádom őket. „Jean, hozná az 5 órai teámat? Máris uram, kér hozzá 5 órát is?” 22 évesen még otthon élek, de nem bánom anyu elintéz mindent, amolyan kényelmes típus vagyok. Néha a rezsibe vagy ebbe-abba be kell szállnom, mert gyakran romlik el a mosógép. Van egy 25 éves szerinte „25 éve csaj” barátnőm, amit értékelek is benne, olyan sok a fura figura a városban. Folyton nyaggat, hogy neki ez kevés, össze akar velem költözni, és tovább szeretné építeni az életét. Smsben. Én erre még nem érzem készen magam, hiszen mosógépe sincsen…. belvárosi… Mi kinn, a külvárosban lakunk. Nem akarom egyelőre otthagyni az órákon át tartó tömegközlekedést míg beérek hozzá, és míg haza. Este 10re. Mert nálunk takarodó van. Egyelőre otthon szeretnék egy mosógép szentélyt csinálni…. nála nem fér el, kicsi a lakás hármunknak. Ez kizáró ok az összeköltözésre. (A történet fiktív, bármely valósággl történő egyezése alapján kérdezze meg kezelő orvosát vagy gyógyszerészét.)

tomkófickó 2010.03.23. 11:14:51

Sziasztok! Kedves történet író ezt írtad: "Ja, ő 22 éves és még a szüleivel él." --Akkor én nem csodálkozok, hogy nem akar összeköltözni veled. Te már 25 éves vagy egy érett nő. :) te már persze szeretnél saját családot és egy igazi férfit. De egy 22 éves "legény" az általában még nem szeretne letelepedni. Nekem ez a véleményem.

alumi 2010.03.23. 11:19:26

Szerintem a srác túl fiatal még ahhoz, hogy ilyesmin agyaljon.
EGyfelől.

Másfelől azt gondolom, hogy a vonakodása egyértelmű jele annak, hogy ő nem akarja egy szintnél magasabbra emelni a viszonyotokat. (ez simán visszavezethető a korára is) Ebben valószínűleg a szülei, környezete is támogatja, ami érthető. Mert tényleg nagyon fiatal még.

Annyira veszettül szerelmes sem lehet, ha nem érezte magától, hogy veled akar élni. Amit leírsz az "álomkapcsolatról", abból az jön le, hogy egy átlagos, unalomba süllyedt, tizenkettő, egy tucat viszonyról van szó.

Szerintem legyetek együtt, ahogy eddig, élvezd ki a kapcsolatot, és ne dédelgess túl nagy jövőbeli terveket a sráccal. Ha viszont baromira az agyadra megy a szituáció és nem bírsz ezzel együtt élni, akkor lépni kell.

(ja és még annyit: ismerek olyan srácokat, akiknek fontos, hogy ők teremtsék meg az együttélés alapjait. értsd: lakás, kocsi, stb. mert így nevelik őket, ezt nevelik beléjük. számukra nehezebben emészthető, és felfogható, hogy a nő tulajdonában éljenek. )

wan2bee 2010.03.23. 11:34:32

Adj neki egy kulcsot es ne gondoskodj rola. elobb oda fog koltozni, hidd el!

boss888 2010.03.23. 11:38:53

Kedves posztoló! Én szívesen oda költözök hozzád, ha mosol, főzöl, takarítasz utánam.:)

rajen 2010.03.23. 11:40:10

Nem is értem, a kertvárosi kertes családi házból elköltözni, a belvárosi lakásba, hát hülye ez a gyerek? :D

Mindenki leírta már miért, egy 22 éves fiú jó hogy nem fog odaköltözni, teljesen érthető módon. Buli, kötetlenség, kell még jópár év függetlenség. A pénzről sem esett szó, 22 évesen még sokan tanulnak, nincs pénzük, otthon kell lakni, olcsóbb.

A posztírónak 25+ életkorú férfiak között kell nézegetnie, ha összeköltözést akar.

2010.03.23. 11:40:42

@boss888:
Azt gondoltuk, hogy te vevő lennél az ötletre. :P

standup 2010.03.23. 11:44:38

Hasonló dilemmám volt régebben, bár ott egy-két látványos elmenekülés (meg néhány hónap szünet) is bejátszott. Utolsó alkalommal a teljesen "lesz...m" stílust követtem. Annyi a lakásom mellett szólt, hogy bár nem nagy, sikerült nagyon barátságos stílusban, meleg színekkel berendezni.
Az ideköltözés fokozatosan zajlott, illetve amíg nem lakott itt, "megköveteltem", hogy időben szóljon, mikor érkezik, nem vagyok szálloda, hogy ki-be essen. Mindezt egy olyan embernek, aki elég nehezen osztja be az idejét, képtelen időben tervezni.
Ha nem szólt, akkor kopp volt, mert nem számoltam vele, nem értem rá.

Aztán lassan kezdtek ittmaradozni a cuccai, én meg hanyagul beszórtam a szennyestartóba a ruháit. Így mindig újat kellett hoznia, amíg száradt a régi. Kimondva nem volt soha, egyszercsak többet volt nálam, mint otthon.

Háziasság? Nagyon nem voltam házias. Lakás tiszta és rendezett, de étkezés terén agglegény típus vagyok (lány létemre). Ha éhes vagyok és még nem megy magától arrébb, akkor azt eszem, amit a hűtőben találok.
Először erőltette a főzést, de az erőltetés miatt befeszültem, hogy "jusztse". Akkor leesett neki és elkezdte anyám főztjét (tényleg jól főz) dícsérgetni, hogy hmmmmm, az de finom, szívesen enne még ilyet, kár hogy négy megyényire lakik. Bejött neki, mert elkezdtem próbálkozni. Azóta néha "kint felejtődnek" receptek, ő meg "látványosan meglepődik", amikor megfőzöm :))

Erőltetéssel még én se értem másnál, se más nálam célt. Van az a közmondás, hogy több legyet lehet fogni egy csepp mézzel, mint egy akó epével...

binary11 (törölt) 2010.03.23. 11:48:22

Magamból kiindulva, nem "engedném", hogy egy nő lakásába csak úgy beköltözzek, sosem érezném magam otthon, legalábbis nagyon meg kellene erőszakolnom magam. Azt hiszem egy festést sem tudnék bent csinálni, mert nem az enyém. Tudom hülyeség, de ez van, nálam csak az én lakásomban lehet szó összeköltözésről.

Amúgy kedves posztíró, ideje felébredni, 22 évesen minek kellene bárkihez költözni? Persze szép dolog a szerelem, de ahhoz nagy elhatározás kell, ugyanis "elköltözni" mindig megterhelőbb (érzelmileg), mint szakítani.

Szerintem a srác okosan teszi, amit tesz, talán próbálkozz egy 30 évessel, vagy inkább 35 :)

Kham 2010.03.23. 11:48:26

Kedves posztíró, elöszőr is el kell mondanom hogy én egy igazi álom pasi vagyok, de tényleg, általában frakkot hordok színes cilinderrel és egy fehér elefánt hátán közlekedek a városban, ha jó kedvem van megpörgetem a gombos sétapálcám és jégkrémet tüsszentek, ha rossz akkor kinyitom az esenyőmet és muffint fingok. Ha azt hinnétek hogy egy álom pasinak álom az élete, hát nagy tévedés, éppen költöznöm kell bérleményemből, ezért aztán egy tetőtéri, otthonos, világos lakás feléért szívesen táplálom benned a családalapítási és fiókaetetési vágy máglyáját a hitegetés farönkjeivel:) de tényleg: szorosabb és szeretetteljesebb lesz a kapcsolatunk, mint Mária Teréziának a II. abádszalóki nyalka huszárezreddel. Ha érdekel az ajánlat a mailcímem: érdek@kapcsolat.hu :)

boss888 2010.03.23. 11:50:51

@Zsu0805: Hozzád is szívesen odaköltözök!:P

Cs@tLós 2010.03.23. 11:53:18

És az volt már hogy a posztoló nem pasit keres, hanem kissrácot akiről gondoskodhat? Már akkor bevillant amikor megláttam a korkülönbséget, de amikor a "láthatja, hogy mosok főzök, takarítok rá" rész jött, úgy hogy még a srác oda sem költözött, egyértelmű lett.
Keressen magának 1 felnőtt pasit, legyen gyerek, és arról lehet gondoskodni ezerrel. Nem jó, ha vki 1 emberben keresi a párját és a gyerekét.

2010.03.23. 11:53:43

@Kham:
:) :) :) :) Neee, ez mekkora. :) :) :) :)

2010.03.23. 11:54:33

@boss888:
Én a szüleimmel élek, és csak egy szobát birtoklok. :) :P

csillag× 2010.03.23. 11:55:20

jaj,@boss888: öreg ő már hozzád :D

2010.03.23. 11:56:20

@csillag×:
Öreg vagyok???? :( :( :(

boss888 2010.03.23. 11:57:12

@Zsu0805: Akkor költözz ide, nekem van egy halom szobám és egyedül élek.. Itt moshatsz,főzhetsz stb... Nem foglak zavarni közben:D

2010.03.23. 12:02:32

@boss888:
Bejárónőt keresel? Mért nem adsz fel hirdetést? :P :)

Flood 2010.03.23. 12:06:30

Lehet, a srác nem szeret idegenben prátolni, csak ezt eddig nem merte bevallani a csajnak :)
De komolyra fordítva, sztem 22 évesen még nem akarja ennyire elkötelezni magát, egy összeköltözés azért már elég sok számonkéréssel is járhat.
Amúgy nekem kicsit fura ez a 22 éves fiú-25 éves csaj felállás...

virus 2010.03.23. 12:07:25

Inkább anyámasszony katonája a csávókám.Egyelőre életképtelen :)
Ha annyira a szabadságról szólna minden külön lakna a szüleitől,
vagy legalábbis megfordulna a fejében.Ehelyett otthon lóg anyuék nyakán.

Az összeköltözés megint más tészta...,
de amúgy szerintem nem kellene az összeköltözésre úgy tekinteni mint valami "börtönre",az arra jó,hogy tényleg kijön e két ember, na az aztán a kapcsolat próbája,hogy mit bír.Aki meg nem akar komolyabb kapcsolatot az tisztázza a szándékait időben,két emberről beszélünk ugyebár.

-Tom- 2010.03.23. 12:08:47

Kötelet a nyakára!
Milyen emberke vannak...baszki...22 évesen...őrület
Nem akar összeköltözni...
Én tudok helyes selyemzsinórt küldeni, poszt resztant, természetesen a delikvensnek.

Jelentkezni ímélben.

csillag× 2010.03.23. 12:08:58

@Zsu0805: nem rád értettem, a posztolóra. Mert ahogy @boss888: -t ismerem nála az öreg már 20évtől kezdődik :D Viszont látom, h csak házvezető nőt keres :P (bár nem tudom nála mit foglal magában ez a foglalkozás) ;)

-Tom- 2010.03.23. 12:14:45

emberke=emberek.
Picsába már írni se tudok...

2010.03.23. 12:17:43

@csillag×:
Jesszus, akkor tényleg ideje lesz elgondolkoznom, már én is lassan 25 vagyok... öregszem... ketyeg a biológiai órám is... ideje lesz elgondolkoznom a családalapításon.... :)

Doubledeceker 2010.03.23. 12:20:25

Egy 22-éves srác, vagy férfi a büdős életben nem fogja elkötelezni magát melletted. (Hacsak nincs 2 diplomád, nem ugrasz rá csak úgy hecből naponta 3x, nem szopod le a kocsiban hecből, nem engeded neki, hogy azért mással is dugjon néha.....)

Na a lényeg fiatal még ehhez, hogy főzéssel meg szennyes mosással meg lehessen fogni. Mkondjuk szerintem egyik normális férfinak sem ez kell, de lehet ezzel egyedül vagyok...

csillag× 2010.03.23. 12:20:48

@Zsu0805: és ideje lesz valakit megkérni, h költözzön hozzád :D..mondjuk egy csinos pár évvel fiatalabb fijjúcskát ;) Biztos jó haverja lenne az öcsidnek :P

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.03.23. 12:24:48

Ha arra gondolunk, hogy egy dolgot kivéve a pasik mindent meg tudnak egyedül is csinálni nők nélkül, akkor nehéz megérteni, hogy mi előnye lehet belőle, ha összeköltözik :)

-Tom- 2010.03.23. 12:27:17

Nem lehet, hogy fake ez a sztori?
Én is szoktam ilyeneket írni, jelzem ez azért egy fokkal életszagúbb.
De csak egy fokkal.
:D
Te találtad ki, valld be! :D

2010.03.23. 12:29:32

@csillag×:
Tényleg, erre még nem is gondoltam, hogy lehet fiatalabbal kellene kezdenem. Azokra főzhetek, moshatok, takaríthatok. :) Dejó-dejó, mindjárt hozzá is látok a keresgéléshez. :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 12:29:56

Komolyan mondom, hogy megáll az eszem. Én minden megadnék, ha az általam szeretett nővel végre összeköltözhetnék, ez meg nem akarja.

Annyi barommal találkoztam már itt, hogy ez hihetetlen...

2010.03.23. 12:32:15

@tomsawyer:
Ha nem valós a történet, akkor igencsak szárnybontogatónak mondanám az írót.

Doubledeceker 2010.03.23. 12:35:18

@molnibalage:

Laktál te már együtt nővel?

Á még biztosan nem, na mejd megtudod.

SZép dolog a szerelem, de nem tart örökké, akkor pedig az ember függetlensége harcba lendül....

Nem akkora póén összeköltözni valakivel, ha szerelmse az ember, úgyis elalszik a küszöbön is, a többi nem érdekli....

2010.03.23. 12:35:37

@molnibalage:
Az összeköltözés egy érettségi szinten következik be. Továbbá olyan kapcsolat is kell hozzá. Ha egy 22 éves srác (de akár lehetne 25-30 is) nem kész arra, hogy összeköltözzön a párjával akkor azt nem kell eröltetni. Gondolom te már késznek érzed magad és a kapcsolatod arra, hogy összeköltözz a lánnyal akivel együtt vagy, de ugyebár nem mindenki olyan mint te, és nem mindenkinek olyan a kapcsolata, mint a tied.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 12:41:00

@Nandi29: Nem, még nem. És? Pont ezért pattanék meg otthonról...

Bambano 2010.03.23. 12:41:35

szerintem rosszul közelíted meg a dolgot. nem otthonról nem akar kiköltözni, hozzád nem akar beköltözni. még nem akarja összeköltözés szinten elkötelezni magát és ezt jól is teszi 22 évesen.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 12:41:42

@Zsu0805: Perpillanat nincs kivel, de mikor lett volna, akkor nem jött össze a dolog.

-Tom- 2010.03.23. 12:42:54

@Zsu0805: Ne légy ilyen naiv Zsu drága.:)
Tudod milyen nehéz szárnybontogatóan írni, ha valaki nem úgy ír egyébként?
Aki tud írni az tud férfiként, nőként, gombként, kutyaként, egyetemistaként, tudósként, utcaseprőként, vidéki Jolánka néniként, és szárnybontogatóként...is. Többek között.
:D
(ez bók volt, posztíró)

mik-sa 2010.03.23. 12:43:15

MUHAHA!
az én esetem ugyanez...csak durvább.
feleségemnek nem tetszett a város (megyeszékhely) meg a lakásom (oké, az ország sem). 1 hónapot lakott itt és visszaköltözött a zzzzannyához. orosz országba, mondván: ilyen faluban (kishazánk) ő nem fog lakni...moszkva után. Vitte a gyereket is...

Úgyhogy szivemcsücske nyugodj le, és ne erőltesd...ha akar odaköltözik, te pedig ébresztheted minden reggel orális szeksszel...mert az jó:]

2010.03.23. 12:43:54

@molnibalage:
Az összeköltözés a cél vagy az otthonról való megpattanás? Elköltözni lehet egyedül is, vagy lehet haverokkal, barátokkal, idegenekkel.

-Tom- 2010.03.23. 12:44:06

@Bambano: Egyébként ha komolyan veszem a kérdést, egyet kell értsek a Bambanovel.
Mik vannak, hallod, egy véleményen vagyunk...:D

jet set 2010.03.23. 12:45:03

Hülyeség egy 25 éves csajnak összeköltöznie egy 22 éves sráccal. Nincs sok jövője a kapcsolatnak. A csaj legfeljebb eltarthatja a pasit.

fouché 2010.03.23. 12:45:08

én se költöznék veled össze, nem csodálom

2010.03.23. 12:45:46

@tomsawyer:
Mért szerinted a posztíró tud írni?

talpi 2010.03.23. 12:46:37

Kérem a címet és már indulok is.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 12:47:28

@Zsu0805: Is is. A lényeg, hogy ne lógjak szüleim nyakán és fordítva.

szerintem nem így van 2010.03.23. 12:48:32

Én nem is értem, ezt most komoly kérdés, mit lehet csinálni ilyenkor? Menekülni minél előbb, de ezerrel. Ez minden, csak nem szerelem. Ha bizonyítékot akarsz, ajánld fel, hogy ha ő nem akar hozzád költözni, mert szereti a "házat" meg a családját, meg a csendes környéket, akkor szívesen odaköltözöl te. De csomagolni ne kezdj el, kézzel-lábbal tiltakozni fog.
Ha valaki akar valakit, akarja. Ha nem, akkor meg kibúvókat keres. Ha meg másfél év alatt nem sikerült dönteni, hogy veled akar élni, akkor később sem fog úgy dönteni, hogy igen.

2010.03.23. 12:49:01

@molnibalage:
Hát akkor tegyél ennek érdekében valamit.

csillag× 2010.03.23. 12:49:09

@Zsu0805: szerinte csak "megjátszott" magát a posztíró, mint aki a szárnyait bontogatja :)

-Tom- 2010.03.23. 12:50:28

@Zsu0805: Ha ő írta a levelet, és egyébként nem ez az írói stílusa, akkor igen.
Mert képes volt egy másik, egyszerűbb, (olyan eccerű jány ez) stílusban megnyilvánulni.

Ha ő írta a levelet, és egyébként is így ír: nem.
Ha nem ő írta a levelet: nem tudom megítélni, mert nem olvastam tőle értékelhető tartalmat. Mivel a levelet nem ő írta, az előtte lévő bevezető pedig értékelhetetlen ilyen szempontból.

csillag× 2010.03.23. 12:51:55

@BARI: nah mi tetszik ennyire Bariii ?:D vagy csak jó volt az anyag, amit a nyúl adott ?:P

Gumineaux 2010.03.23. 12:54:54

“akkor mindig rendesen főzök neki, ha úgy alakul, nálam hagyhatja szennyesét is. Láthatja, hogy gondoskodom róla, és az együttélésünk (ha rászánná végre magát) nem lenne problémás.”
25 évesen minek felnőttesdit játszani? Mosni/főzni/stb. Nem mondom, hogy ezeket nem kell elvégezni, na de kiszolgálni egy 22 éves fickót szerintem túlzás.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 12:55:36

@Zsu0805: Azon vagyok, csak a mai női felhozatal valami borzalmas. Aki tetszene az túl "öreg" hozzám (27 vagyok) és irreális igényei vannak. Legyen autóm, kocsi, stb. Ja, persze. 27 évesen...

A durva az, hogy 20-22 éves csajok is leírank ilyeneket. Jó lenne felébredni hölgyeim...

2010.03.23. 12:56:39

@tomsawyer:
"egyébként nem ez az írói stílusa"
Tehát a stílus nem tetszik, csak az, hogy képes volt beleélni magát egy kitalált karakterbe? Ergo a történet tetszik, de a stílusa nem?

BARI 2010.03.23. 12:59:26

@csillag×: semmisemmi, csak a posztról jutottak eszembe "komoly" dolgok :D

2010.03.23. 12:59:27

@molnibalage:
Nem kell feltétlenül egy nővel elköltözni.
És elhiheted a pasifelhozatal is ugyanolyan gyatra mint a csajfelhozatal.

2010.03.23. 13:00:17

@BARI:
Milyen komoly dolgok? Hogy milyen nehéz lesz az apró nyúlüreget kibővíteni és berendezni?

-Tom- 2010.03.23. 13:01:20

@Zsu0805: Majdnem.
A stílus önmagában egy amatőré.
De egy profi képes úgy írni, hogy amatőrnek tűnjön.
Ha ez a helyzet: ez értékelendő dolog.

Ha itt egy olyan "profiról" (idézőjelben!!)van szó aki alapvetően így ír: az amatőr dolog.

Azt értékelem, hogy annyira képes valaki beleélni magát a karakterbe, hogy annak beszédstílusában, jellemvonásához mért hangvételben ír.
Ez írói, újságírói szakmai dolog.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 13:01:57

@Zsu0805: Mehetnék egyedül is albérletbe, csak az nagyon sokba fáj új...

-Tom- 2010.03.23. 13:02:07

Ez tetszik. Ha tetszik.

BARI 2010.03.23. 13:03:45

@Zsu0805: nem lesz az nehéz :)
de nem az jutott eszembe :)

mindegy, inkább dolgozom tovább...

Snowmass 2010.03.23. 13:05:43

Ejj, a posztíró normális? Életvezetésileg addig jó, ameddig nem költözik oda az ipse, onnantól kezdve csak a főzés-mosás-vasalás-kifáradás.
:)

2010.03.23. 13:06:04

@tomsawyer:
Szerintem maradjunk annál, hogy ilyen a csaj stílusa, és ez egy valós vagy nemvalós poszt. Bár én valósra tippelnék, dehát a mai világban ki tudja. :)

2010.03.23. 13:07:25

@molnibalage:
Akkor keress bérlőtársat, akinek nem feltétlenül kell a nődnek lennie. Ha arra vársz akkor több mint valószínű hogy bele fogsz őszülni.

-Tom- 2010.03.23. 13:07:42

@Zsu0805: :D
De melyik csajé?
:DD

2010.03.23. 13:08:07

@BARI:
Nah kivele, mi jutott eszedbe? :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 13:10:56

@Zsu0805: Csak akkor meg ő lenne útba, ha nővel állítanék haza. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.23. 13:12:24

@Snowmass: A tegnapi posztírófeleség épp abba unt bele, amit mai poszthölgy el akar érni. Élmény volt egymás után olvasni a kettőt.:-)

2010.03.23. 13:14:43

@molnibalage:
Akkor költözz egyedül.

2010.03.23. 13:16:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Lehet össze kéne hozni a tegnapi feleséget és a kissrácot, valamint a mai posztírónkat és a tegnapi férjet. Máris meglesz az "örömünk" két újabb poszt formájában. :)

Snowmass 2010.03.23. 13:23:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ebből is látszik ugye, hogy nem kicsi a diverzitás a mai világban.:) De hozzá kell tennem, valahol meg tudom érteni a tegnapi posztfeleséget is, és a mai posztírót is. Az utóbbiról eszembe is jutott valaki, akinek pontosan az volt a baja, hogy a figura nem akart vele összeköltözni. Nem sokkal később aztán szakítottak is, hogy ez a lánynak gondot kezdett okozni.

Kytia 2010.03.23. 13:24:10

"De a végtelenségig ez nem mehet. Egyszer muszáj megnősülnie."

Ja. Úgy 15 év múlva.

summerstorm 2010.03.23. 13:26:14

Hola mindenki :D

méghogy nem kis erőszakos...
egy frászt nem :)...
na mindegy.

2010.03.23. 13:29:01

@Frucsasz, az őzikelány: Ezzel a kommenttel meglehetősen egyetértek :)

Aztán:
"...a végtelenségig ez nem mehet. Egyszer muszáj megnősülnie. Ha nem is mellettem kötelezi el magát, hanem más mellett, akkor is biztos, hogy a családi házat el kell hagynia egyszer."

Öhöm.
Pedig pontosan erről van szó: VELED nem akar összeköltözni...
Másrészt: NEM MUSZÁJ MEGNŐSÜLNIE.
Ahogy férjhez menni sem muszáj.
Gyereket vállalni sem muszáj.

Akad néhány ilyen magának való ember (férfi és nő egyaránt - ismerek egy-kettőt), aki egyedül akar élni és/vagy nem akar gyereket. Ettől még lehet hasznos tagja a társadalomnak.
"Muszáj"... eszem megáll...

@virus: @molnibalage:
Miért is anyámasszony katonája? Miért is barom?
22 éves: simán benne van a pakliban, hogy még nappali tagozatos tanuló - felsőoktatásban.
De ha nem, akkor is lehet, hogy előbb valamiféle egzisztenciát akar elérni - és majd csak aztán összeköltözni, családot alapítani...
A hülyéje, mi?

Theremin 2010.03.23. 13:29:05

25 vagy és csaj? Van lakásod? Nem akar odaköltözni az istenadta?
Én odaköltözök szívesen.

csillag× 2010.03.23. 13:30:04

@Zsu0805: és össze lehetne hozni a tegnapi csajt (aki költözni akar)@molnibalage: -vel :D ;) És a nép ujjong :D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 13:31:37

@AntiChrist: Mert legalább esélye lenne kirpbóálni valamit, ami az felnőtt lét egyik komoly buktatója. Én 27 vagyok és SAJNOS még nem volt esélyem erre. Szerintem ez igen sajnáltatos, de ebben az országban sokminden az...

summerstorm 2010.03.23. 13:33:48

@Kósza:

kapitány, egy jó kávéra már összeültek tarquinnal korábban, vagy most épp jó :D?

2010.03.23. 13:39:25

@molnibalage: Lehet, hogy a te nézőpontodból furcsa az ilyen ember álláspontja - szerintem meg lehet érteni ezt is. Nekem sikerült (köszönhetően annak, hogy van ilyen közeli ismerősöm).

Nem kötelező mindent, válogatás nélkül kipróbálni. Ha valaki eleve úgy gondolja, hogy nem akar együtt élni senkivel - akkor aligha lenne jó ötlet "muszájból" összeköltöznie valakivel.

Önmagában pedig az összeköltözéstől nem lesz felnőttebb, érettebb valaki. Nagyon sok felelőtlen, szinte gyerekes embert ismerek: elmúltak 22 évesek bőven, együtt élnek valakivel - még gyerekük is van.

Sajnálatos?
Inkább csak más az álláspontja.

Persze nem biztos, hogy a posztban szereplő srác ilyen :)
Lehet, hogy csak most és/vagy éppen ezzel a nővel nem akar összeköltözni.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.23. 13:39:32

@mooon:): épp most az igazi. Kapitány nem parancsolt semmit, én akartam egy OFF-indítást és KV-t már reggel, de nem én vagyok a főnök.:-))

@Zsu0805: Remek gondolat:-)

@Snowmass: ezt nevezem sztoikus gondolkodásnak:-) A hozott példára lövésem sincs, de így lehetett.:-)

Phátyol Ferenc 2010.03.23. 13:43:46

a fialember minden bizonyal homoszekszuális

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 13:50:22

@AntiChrist: Persze, ilyen is van. Viszont ismerik is egymást egy ideje a jelek szerint. Akkor mi a baj?

Persze én könnyen beszélek, mert a leghosszabb kapcsolatom 3 hónapig tartott...

2010.03.23. 13:58:00

@molnibalage:
Szerintem nagyon benned van ez az otthonról való menekülés érzése. 3 hónap volt a leghosszabb kapcsolatod, és fent ezt írtad? "Perpillanat nincs kivel, de mikor lett volna, akkor nem jött össze a dolog." Egy 3 hónapos kapcsolat után még jó hogy nem költöztetek össze. Ne hajtsd ennyire a közös elköltözést, ha el akarsz költözni költözz egyedül, de egy 3 honapos járás általában nem érett egy összeköltözésre.

Kytia 2010.03.23. 14:00:54

@molnibalage: Mi van, ha semmi nem a baj? Csak éppen a srác pont szereti, ahogy él, és nem akar ezen változtatni. Pont 22 évesen volt egy barátom, akinek volt saját lakása, de valahogy eszem ágában nem volt összeköltözni vele. Be a panelba, mikor egyébként is majdnem minden nap találkoztunk, és folyton ott aludtam. Minek?

És mi az, hogy ha jó a kapcsolat, akkor nyilván összeköltözés kell, hogy jöjjön?? Az olyan, mintha azt mondanád, hogy ha szeretem a vattacukrot, akkor a következő lépés egyértelműen egy vattacukorüzem létesítése.

Persze, ha a lánynak egészen más céljai vannak, mint a fiúnak, akkor igencsak el kell gondolkodni. De okosabban tenné, ha olyan fiút választana, aki passzol az elképzeléseihez, és nem valaki másból próbálja kipréselni azt, amihez semmi kedve a szerencsétlennek. Ilyesmiből jó még nem született, az biztos.

Snowmass 2010.03.23. 14:01:31

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Igazság szerint egy másik blogon tűnt fel az illető lány ugyanezzel a vágyával, és az annak nem teljesüléséből eredő problémájával. (Gondolom, sejted már, hogy melyik blogról van szó:D) Én jószándékú életvezetési tanácsadó módjára személy szerint jeleztem, hogy ha valóban ez a vágya, akkor véleményem szerint valami nem stimmel nála, de hiába. Majd nem sokkal később írta, hogy bevégeztetett a dolog.

2010.03.23. 14:06:17

@molnibalage: "Viszont ismerik is egymást egy ideje a jelek szerint. Akkor mi a baj?"

Valószínűleg semmi "baj" nincs velük :)
A leányzónak és a srácnak más elképzelései vannak a kapcsolatukról - ennyi. Ha nem jutnak közös nevezőre, akkor majd szakítanak.
Az, hogy az egyik fél össze akar bútorozni, a másik meg nem: nincs ebben semmi különös. Szerintem :)

szavazzfasszal · http://szavazzfasszal.blog.hu 2010.03.23. 14:14:39

Szerintem nyugodtan dobd a csávót. Aztán menj el, és Szavazz Fasszal április 11-én.

2010.03.23. 14:15:38

@AntiChrist:
Meg lehetnek olyan dolgok is a háttérben amit nagyon kevesen tudnak.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 14:18:35

@Zsu0805: Szóba sem került, el sem jutottunk oda. A nem jött össze alatt ezt értem, hogy szóba sem kerülhetett. Egyáltalán nem hajtom., csak pusztán megjegyeztem, hogy jó lenne.

Idet 2010.03.23. 14:19:10

Villámgyorsan hagyd ott. Aki ilyen idős korában még anyuci szoknyáját preferálja, az 1. valszleg még nem felnőtt, 2. végletesen önzővé vált, 3. esetleg várd meg, míg a kedves szülők beleunnak kis fiacskájuk szeszélyeibe. Ez utóbbit nem javallom.
Bele fogsz rokkanni, ha a drága gyermeket felnőttként akarod kezelni, és úgy bánni vele.

Rebelde 2010.03.23. 14:19:20

csak azért összeköltözni valakivel, hogy főzhessen meg moshasson rá, hát nem is tudom, de előrevetíti a rögvalóságot:

Feleség: főztem, mostam rád te szemét és semmire se voltál hajlandó!!! hogy szakadna rád az ég te .......
Férj: én hozom a pénzt oszt" kuss, hogy fognád be azt a .......

kinek kell ez?:))

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 14:19:48

@Zsu0805: A menekülés szó meg erős, hiszen pont az a "baj", hogy anyám megcsinálja ügyes / bajos dolgaimat (mosás / vasalás) és néha még mást is - persze én sem csak a lábamat lógatom - de engem néha az már zavar.

Stupidella 2010.03.23. 14:21:15

Ha nem akar Veled összeköltözni, akkor nem szeret eléggé, nem akar Téged eléggé, ez a nagy helyzet. Lehet ide-oda magyarázni az okokat, de nincs értelme.

Kytia 2010.03.23. 14:24:30

@molnibalage: Hát, miért nem kezdesz dolgozni az ügyön? Mármint a saját lakás ügyén. Egyedül is lehet lakást vásárolni.

Rebelde 2010.03.23. 14:25:51

@Idet:

ójáj, a poszt írója bizonyára cseppet sem önző, de az meglehet, hogy moslékot főz és ruhák is koszosabbak mosás után...idő kérdése, hogy a srác fogja dobni

ez csak egy verzió persze, csak próbálom a srác szemszögéből is nézni a dolgot:)

Snowmass 2010.03.23. 14:26:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: na de vajon megvan-e az illető emberke is?:D

2010.03.23. 14:26:52

@Zsu0805: Igen, ez könnyen lehet.

@Idet: Neked is mi bajod van? Olvasd már el, mekkora ostobaságot írtál...
Miért lenne egy 22 éves fiatal (tökmindegy, hogy férfi avagy nő), attól, hogy egy bizonyos valakivel nem akar összeköltözni "nem felnőtt", "végletesen önző"?
Ezt úgy mégis miből sakkoztad ki?

2010.03.23. 14:27:31

@molnibalage:
Ha zavar akkor moss vagy vasalj (stb. stb.) magadra. Gondolom tudod hol a mosogép meg a vasaló.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 14:29:53

@Zsu0805: Anyám azzal a felkiáltással nem enged oda, hogy csak nagyobb rendetlenséget csinálnék, meg lassú vagyok, stb.

Azért 14 db tuját elültethettem tél előtt. :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 14:31:55

@Kytia: Miből? 1,5 éve dolgozom, magyar szemmel egész jó fizuért, de a 1,5 év az 1,5 év. Mennyit kell letenni önrészben? 30%? EGy 30 nm-es lakás - ha találsz ilyet és jót - is 8-10 milla. Ennyim nincs perpillanat. Majd talán egy év múlva.

Az sem lényegetelen, hogy én nem nagyon költöznék be a fővárosban. Szórakozni tényleg jól lehet, élni azonban nem.

SzekelyG 2010.03.23. 14:32:53

kérdés:
mit csinál a srác?
tanulgat?
dolgozgat?
van keresete?

mert ha nincs, akkor egyértelmű a helyzet. Aki férfi létére úgy odaköltözik a csajához, hogy a pecót meg mindent egyedül a csaja tartja fenn, és ő maga még nem tud semmit letenni az asztalra, az szerintem is csíra kis buzi, és nincs büszkesége, önbecsülése. Lehet, hogy a srác is pont ezt gondolja, nem?

Rebelde 2010.03.23. 14:33:18

@molnibalage:

bérelj lakást, ott aztán lehet mosni, vasalni, főzni, takarítani boldogan, lassan, rendetlenül, függetlenül:)

2010.03.23. 14:34:33

@molnibalage: Hm. Zsunál a pont.
Attól még, hogy szülő(k)nél laksz, moshatsz, főzhetsz, vasalhatsz magadra.
Felnőtt embernek (szintén nemtől függetlenül) illik bizonyos alapvető dolgokat elsajátítani.
Lehet, hogy édesanyád is örül majd, ha kevesebbet kell melóznia, és látja, hogy milyen önálló vagy :)

SzekelyG 2010.03.23. 14:37:05

@Idet:

szerintem meg tiszta szerencse, hogy én 22 éves koromban még önfeledten tanulhattam az egyetemen, meg lehettem gyereked, és nem kellett kapálnom, meg strihelnem, mint neked, hehehe.

Na nem mintha el akarnám vitatni tőled azt a sekélyes örömöcskét, hogy felnőttebbnek gondold magad vígaszul, amiért nem volt gyerekszobád...

lovacska30 2010.03.23. 14:38:26

öö nem szep dolog mas posztjaba belekotnyeleskedni, de gondoltam a kommentelök ugy is jol mulatnak a kommentekkel es egy nagyon hasonlo etetet is hátha szivesen kiveséznétek.. a pasimrol hasonlokat tudnekmondani mint a posztolo, kiveve h 26 éves es sajat lakasa van és nekem is. Mindekttö eleg kicsi többször szoba került az összeköltözes de a mikor ki kellene mondani, h ok akkor tegyük meg mindig bepanikol.. (eleinte en is igy voltam ezzel) ami különbseg, h mi gyakorlatilag együtt lakunk az ö lakasa kicsit nagyobb ezert nála, hetente egyszer ha haza megyek a sajátomba kb 10 percre.. beszéltünk róla ő meg is mondta h ugy szeretne a költözést es mikor szoba kerül akkor mindig ugy érzi h ugy szeretné es h inkabb költözzek en hozza, viszont en nagyobb elettérre vágyok.. mindkettöt kiadhatnánk es kivehetnénk egy nagyobbat.. bármikor vissza költözhetünk a sajatunkba adott esetben. Azt mondta nagyon szeret de had emessze ezt.. En meg neha meg vagyok ezzel bekelve, neha meg bosszant h fizetek egy lakásért havi cirka 100 ezret ugy h havonta kb fél 1 órat töltök el benne.. plusz nála használok mindent és igy nem fogad el tölem a rezsibe semmit hisz ugy is egy vagyont adok ki a sajatomra.. Ja es mindkettönk lakasa szepen fel van ujitva szoval feltjük is, h az alberlök tönkre tennek. Na most jöhet hideg meleg ne kimeljetek:))

Rebelde 2010.03.23. 14:38:30

egyébként, akit jó sokáig kiszolgálnak (mosnak, főznek rá, takarítanak utána) az megszokja lazán és sanszos, hogy házicselédet keres majd magának, aki ugyanúgy kiszolgálja majd, ha nem tenné vagy nem úgy, mint az anyuka anno, akkor majd kikéri magának...

akinek nem inge ne vegye magára, de rengeteg ilyen van

Gumineaux 2010.03.23. 14:39:43

“Anyagi oka nincsen, hiszen én 2 éve önállóan fenntartok egy lakást”
Hm, és ebbe vajon a hiteltörlesztést is belevette a kiscsillag vagy anyuék rakták alá a kecót?

daat 2010.03.23. 14:40:34

22 évesen összeköltözni? Balga nőszemély... 22 évesen egyedül élni, függetlenül mindenkitől, na az jó. Élvezni minden előnyét, hátrányát. Többek között megtanul az ember jól főzni, ami szerintem többet ér az értelmes nőknél, mint egy Ferrari.
Molnibalage szerintem keress egy albit, éld az életed és legyél érettebb , aztán majd jöhet egyszer az összeköltözés.

Rebelde 2010.03.23. 14:41:01

@lovacska30:

nektek aztán van pénzetek (megláttam a lényeget asszem:)))))

2010.03.23. 14:41:45

@AntiChrist:
Tény hogy vannak olyan anyák amilyeneket @molnibalage: mond, azaz, hogy majd ő megcsinálja és szinte kinyalja a segged. Viszont lehet őket kezelni. Az én muterom is ilyen, ne főzz, ne moss, ne takaríts, ne vasalj, majd ő megteszi. Ilyen mondatok már fel se merülnek a fejében ha azt mondom adja a vasalnivalót, vagy ha ezt-azt kell főzni, vagy ha nekiállok kitakarítani. Egy két alkalom kell, és nem kell megkérdezni ennyi a titka. Közlöd hogy mit fogsz csinálni és nem hagyod csipogni. Mit kell mindenféle kifogásokat találni? Tedd és kész.

daat 2010.03.23. 14:43:10

@Zsu0805: Nekem az a furcsa, hogy ő férfi létére ezt nem tudta elérni.

Madpapa 2010.03.23. 14:45:34

@lovacska30: Ezt tessék majd először szépen megírni normálisan, és utána majd meg lesz köpködve. Bevállalod?
De ne most hirtelen! Sok lenne a jóból.

2010.03.23. 14:45:44

@Zsu0805: Vannak hát. Az én anyám is ilyen :)
Mégis sikerült anno nekem is ezt a kiszolgálást leépíteni (még elég fiatalon), mert baromira idegesített egy idő után.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.23. 14:47:01

@Snowmass: igen, megsúgtam, de majd frissíted a memóriámat, ha mégsem.:D

Kytia 2010.03.23. 14:47:10

@molnibalage: 8-10 milláért Óbudán 50nm-esek vannak, a 30 nm-sek azért olcsóbbak. Én egyébként pont ezért akarom Óbudát becélozni. Az az egyetlen kerület, ami megfizethető, mégsem lepra teljesen. És közel van a zöld. Elindulsz a 10-esen, és máris kint vagy a pusztában.:)
Amúgy meg, ha egy év múlva már abban a helyzetben leszel, hogy vehetsz, az nem is olyan rossz valakitől, aki 1,5 éve dolgozik.:) Nincs okod panaszra. Ha meg már lesz lakásod, a párodat is könnyebben találod meg, legalábbis én így látom ismerőseimnél. Tisztábban látja az igényeit az, aki már tudja, milyen mindennapi rutinhoz kell társat választani.:)

2010.03.23. 14:48:37

@AntiChrist:
Nah igen, ezt fiatalon kellene leépíteni, de ha mégse tette akkor ideje lenne és nem az elköltözéstől várni a csodát.

2010.03.23. 14:49:21

@lovacska30: És mi a probléma?

@daat: Egyetértek.
"Többek között megtanul az ember jól főzni, ami szerintem többet ér az értelmes nőknél, mint egy Ferrari."
Ezért a mondatért pedig kapsz tőlem egy szóbeli vállveregetést, és beírhatsz magadnak egy piros pontot is :)

2010.03.23. 14:49:58

@Kytia:
Héééé én nem a pusztában lakok. :P

Kytia 2010.03.23. 14:52:43

@lovacska30: Nincs itt para, majd kiokoskodjátok. Nyilván nehéz az adminisztráció az elején, de két független ember lévén nagy veszteni valótok nincs. Legfeljebb nem jön be, és mindenki megy haza a sajátjába.

Kósza 2010.03.23. 14:54:19

@Gumineaux: mi a szarért kell ezen rugózni, hogy anyuék tették alá a lakást?! Attól még ugyanúgy lehet normális ember, mint ahogy lehet seggfej az is, akinek nincs pénze saját lakásra!

2010.03.23. 14:56:15

@Kósza:
Az ilyenek csak irigyek.

daat 2010.03.23. 14:58:35

@lovacska30: Próbálom óvatosan megfogalmazni. Saját tapasztalat. (mint a főzés)
Nem lehet,hogy pusztán nem akarja a párod feladni a lakást, ami az ő "vára"? Bár baj beüthet és ha közös a lakás, akkor azért az ember nem dönthet olyan szabadon az elköltözésről, még akkor sem,ha az lenne a helyes. Nehéz 2 óra alatt egy albit leakasztani a szögről. Hímneműként én rögtön erre gondoltam a történeted olvasva.

daat 2010.03.23. 14:59:49

@AntiChrist: Te is tapasztaltad? Nem mellékes,hogy olcsóbb is, mintha állandóan étterembe kellene vinni a hölgyet! :) (plusz közelebb az ágy)

daat 2010.03.23. 15:01:10

@daat: "Bár baj beüthet"
Helyesen kb: Bármikor, bármi baj beüthet

lovacska30 2010.03.23. 15:02:56

@madpapa: bevallatam:) es rendesen megírtam tanítóbácsi kérem.. tessen szives lenni megköpködni...:)))
@AntiChrist: a problema? hat hol ugy erzem hogy van hol ugy h nincs.. pl h miert jo ez h együtt lakunk de megsem? mert gyakorlatilag igen officially meg megsem.. penzkidobas és tekintve h ezt csinaljuk mar több mint egy éve igy mar lakva megismerkedtünk... (elötte volt masfel ev mikor hetente parszor otthonaludtam.. - de most mar nbagyon ritkan van ilyen annak meg idejet sem tudom, h mikor aludtam otthon ugy h Ő ne aludt volna ott velem:DDDD

csillag× 2010.03.23. 15:07:26

@Kósza: egyetértek :) *bólógat*

Sztem a legtöbb ember, csak irigykedik, mert őket nem tudták így elindítani az életben a szüleik. Akkor nyugodtan mondhat negatív véleményt, ha az illető nem becsüli meg a kapott kocsit/lakást...akármit! Ha felelőtlenül bánik vele. És a posztból ez nem derül ki.

Kytia 2010.03.23. 15:07:32

@Zsu0805: Neeem? Érdekes, én igen.:))) Azért nem mondhatod, hogy a solymári Auchan mellett nincs jó kis kopár terület.:) Igazi fincsi, lovaglásra való.:)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 15:09:24

@Kytia: Csak én agglomerációban maradnék. Nem tudom, hogy ez mennyire vonzó egy "kőkemény" pesti csajnak. :)

Az a lakás vétel olyan lenne, hogy után gyakorilatilag semmi tartalékom nem lenne, ha 30% örészt le kell tenni.

Mondjuk annyi előnyöm van, hogy nem élek nagy lábon...

lovacska30 2010.03.23. 15:11:50

@daat: igen abszolute lehetseges.. söt.. gyanitom h nagyon betalatal.. masik albit nem kellene talani hanem csak a sajata alberlöinket kirakni.. igen az egy hónap felmondasi idö tenyleg ijesztö- nekem is- bár en mar atgondoltam ezt (azert is mert regen mindig ö hozta szoba az összeköltözest es en voltam a fö para gep, h akkor mi lesz velem sajat vár nélkül:DDD)es arra jöttem ra h ha baj hála Istennek van jopar baratom ahol lakhatnék mig kiköltöznek az alberlöim..

randomburvi 2010.03.23. 15:13:40

Ha nem akar a srác, hát nem akar..legalább nem kell kiszolgálni.
Ha meg neked így nem jó, akkor patt, keress másikat.

daat 2010.03.23. 15:15:10

@molnibalage: Keress vidékit, van belőlük elég Pesten. A stílusodból azt veszem le, hogy neked nem lenne jó egy "kőkemény" pesti nő. :)

Kytia 2010.03.23. 15:17:31

@molnibalage: És neked kőkemény pesti csaj kell? Mellesleg az agglomeráció és a kőkemény Pest közötti távolság az ma még távolságnak számít??

Gumineaux 2010.03.23. 15:18:12

@Kósza: Nyugi, nem hozzád szóltam, de ha már magadra vetted, akkor elmagyarázom: nekem úgy tűnt, hogy a leánka nagyon meg van győződve róla, hogy neki minden jár. Van lakás, tehát a kiszemelt “álompasi” is költözzön be hozzá izibe. És amikor ehhez a fickónak nem fűlik a foga, akkor csodálkozik nagy szemekkel, hogy de hát miért nem? Nincs ahhoz szokva, hogy az övén kívül más akarata is érvényesülhet.

daat 2010.03.23. 15:19:25

@lovacska30: Egy fickó azért nehezebben költözik haverhoz :) Tudod, férfiúi büszkeség.
Mellesleg elég lassacskán dönt, ha már ennyi ideje együtt vagytok.

Madpapa 2010.03.23. 15:20:15

@lovacska30: Na jó, de ne így partizán módra beszúrom, hanem szépen magyar ékezetekkel, nem SMS írásban megszokott rövidítésekkel, hanem vezércikk-ként beküldve a bloggazdának. Ez így nem ér :-))

Snowmass 2010.03.23. 15:21:40

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: úgy látom nem kell rajta nagyon frissíteni, meg is állapítottam magamban, hogy hajlott kora ellenére jól egészen jól működik az a processzor :)))

Kósza 2010.03.23. 15:23:10

@Gumineaux: nos, a magamravételről annyit, hogy épp a múlt hónapban vettem lakást a szüleimnek, hogy ne az én pénzemből kibővített, felújított balatoni nyaralóban kelljen kitelelniük, lévén nem fiatalok már.
De továbbra sem értem, hogy azok az egyébként szerintem is felfedezhető elvárások a leánykában, milyen összefüggésben állnak azzal, hogy a szüleitől kapta, vagy éppen maga vette a lakását?!

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.23. 15:25:09

@Kytia: Nem a távolságról van itt szó. Egyszerűen ahhoz, hogy aki nagyon sokat élt a fővárosban az nem biztos, hogy el akarja hagyni, mert egyes előnyeihez nagyon hozzászokott.

Nekem viszont a nyugis agglomeráció olyat ad, amit a főváros a jelek szerint még évtizedekig vagy talán soha nem fog adni.

énis 2010.03.23. 15:26:52

ööö... énis keresem életem párját, feltétel, hogy nem akar összeköltözni velem... 30-40 között... létezik ilyen?

dzsaszper 2010.03.23. 15:27:59

Másokkal ellentétben szerintem a posztírónak nem kell feltétlen menekülnie a helyzetből.

Hanem itt az ideje nagy beszélgetéseknek. Megismerni egymást sokkal mélyebben: a párod családját, kötődését a családtagokhoz, esetleges korábbi szerelmi csalódásait; azt hogy ő hogy látja, honnan hova tart a kapcsolat és hol tartotok illetve természetesen vica verza.

Egy jó kapcsolat nem arról ismerszik meg, hogy ilyesféle gondok sosem merülnek fel, hanem arról, hogy egy pár az ilyen gondokat is meg tudja beszélni és felül tud kerekedni rajtuk. A párt írom, mert ha mindig csak az egyik fél kerekedik felül és nyel, akkor az nem fog működni.

Megbeszélés híján viszont nem látok esélyt hosszútávú kapcsolatra. (Nem muszáj a probléma közepével kezdeni, én először feltérképezném a családi hátterét és történetét).

énis 2010.03.23. 15:28:05

ja bocs, 30-40 éve legyen férfi... :-))

lovacska30 2010.03.23. 15:34:18

@daat: hat ez teny, zsák a foltjat ket paragep:DDD de nem beszeltünk arrol h neki kellene haverokhoz menni, hisz adott esetben en jobra el ö maradhatna a lakásban mig az allbérlöi kiköltöznek.. mármint abban az esetben ha ketten berelnenk egy nagyobbat.. de amugy ertem amit mondasz es tiszteletben is tartom.. volt idö amikor persze pörögtem h mi a baj aztan miota megbeszeltük azota nem agyalok, megbekeltem és boldog vagyok igy is- bár néha belem bujik egy kisördög és nagyobb lakasra, nagyobb elettterre vagyom.. de megértettem h ö egyenlöre igy boldog es nekem az a fontos h boldog legyen
nem fgogm nyuzni es olyan helyzetbe belekergetni ami ebben a pillanatba ugy erzi h nem adna eleg biztonsagot.. örülök h azokat irtad maiket en is gondoltam:))
@madpapa: ááááááááááááááááá, hat hogyan venném én a bátorságot, hogy meg egy ugyan ilyen poszttal untassam a tisztelt nagyérdeműt... hiszen szinte ugyan az.. de igazad van szánom bánom a bünömet a partizán akcióm miatt, többe nem fordul elö igerem :))

Gumineaux 2010.03.23. 15:35:50

@Kósza: „De továbbra sem értem”
Leírtam, olvasd el, ha nem érted, nem az én hibám. Ne akard már átharapni a torkomat, csak mert máshogy vélekedek a történetről, mint te. Sajnálom, ha ebből személyes hiúsági kérdést csinálsz és magadra vetted, nem rólad van/volt szó, hanem a posztolóról, aki nem képes felfogni, hogy a csávó NEM akar vele összeköltözni, X okból, amit MI, akik nem ismerjük az illetőt, nem tudunk neki megmondani. Valószínűleg több oka is van erre a fiúnak, de nem tudja hogy elmondani, ha akarta volna az összeköltözést, 1,5 év alatt nem 2 napot töltött volna a csaj lakásában, hanem többet.

Kytia 2010.03.23. 15:36:46

@molnibalage: Azért nem hinném, hogy sok olyan kőkemény pesti nő van, aki undorodna a nyugis agglomeráció gondolatától.:)) Ha mégis kifogsz egy ilyet, dobd vissza.:)

Snowmass 2010.03.23. 15:38:01

@énis: Pontosan miért ne akarjon összeköltözni?
Amúgy biztosan létezik az a férfi.

Kósza 2010.03.23. 15:39:56

@Gumineaux: semmi gond a véleményeddel, sőt, többnyire egyetértek veled, csak bátorkodtam felhívni a figyelmedet egy szerintem megalapozatlan prejudikációra. Spongyát rá!

énis 2010.03.23. 15:41:25

@Snowmass: azért mert bizony idegesít, ha foglalja bárki is az életteremet.. (még ha szeretem is a illetőt)

Kytia 2010.03.23. 15:43:48

@Kósza: Meg én egyébként azt sem értem, mi a baj azzal, ha a szülei "tolják alá" a gyereknek a sok jót. Talán vissza kéne utasítania 20 éves egyetemistaként a saját lakás és/vagy autó gondolatát? Nekem nem volt ilyen szerencsém, de ha lett volna, nem játszottam volna az álszentet. Köszönettel elfogadtam volna.

Snowmass 2010.03.23. 15:49:52

@énis: Ez érdekes. Egész pontosan mi az, ami idegesít ezzel kapcsolatban?

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.23. 16:10:04

@Snowmass: köszönöm, kisunokám, igen rendes gyerek vagy.:D:D:D

summerstorm 2010.03.23. 16:16:25

hááát, ma is szörnyen aktív voltam, így el is köszönök....
szép délutánt mindenkinek..

Snowmass 2010.03.23. 16:17:41

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ne hálálkodjon öreganyám, hiszen úgyis tudja: ami a szívemen, az a számon :DDD

idiesel 2010.03.23. 16:22:11

A posztoló hülye picha. ENNYI.

idiesel 2010.03.23. 16:23:07

Ja és 25 éve hülye picha. Megy a siránkozás. Neki szüksége van, hogy megossza fészkét valakivel... Egy pasinak (főleg 22 évesen) pedig arra van szüksége, hogy egyedül is legyen. Nem bírja felfogni, akkor viszont látásra és el lehet innen menni.

idiesel 2010.03.23. 16:25:14

"Talán attól fél, hogy birtokolni akarom, kisajátítani, elszakítani a szüleitől? Semmi ilyen szándék nincs bennem, egyszerűen csak annyit szeretnék, ha már járunk, akkor lakjunk is együtt."

Édes drága kedves posztoló picha... Nem, te nem akarod birtokolni, sem kisajátítani, sem elszakítani a szüleitől, CSAK együtt lakni. Ez mi bazmeg? hallod-látod, amit írtál? Mondok valamit, hátha segít megérteni a mondatodat:

Én sem akarok tarkólövést neked, csak egy fegyvert a tarkódhoz és egy ujjmozdulatot a ravaszon. Nem ugyanaz? Naugye.

dr. gernika 2010.03.23. 16:27:16

Jesszompöpi ilyen vaaaan????
1. Nem szeret eléggé
2. Túl fiatal még a., hozzád; b., ehhez az egészhez.

Ennyi. Ha két fiatalnak nem közösek a tervei, szét kell menni, csókolom.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.23. 16:29:48

@Snowmass: életvezetésileg abszolút helyeslem ezt a hozzáállást, bár a te esetedben ennek a csillagállások némileg ellentmondanak.:D:D

énis 2010.03.23. 16:36:56

@Snowmass: most erre mit mondjak? Szeretek hazamenni az üres lakásba, nem akarok -minden este- arról beszélgetni, hogy mi történt velem aznap, nem érdekel, hogy van-e kaja a hűtőben és nem akarok elmenni bevásárolni,ha nincs.. szeretem a csöndet a napi nehéz meló után, vagy ha olyan kedvem/ünk van, akkor találkozzunk, szeressük egymást, aztán menjen mindenki szépen haza (néha nem), hogy várjuk az újratalálkozást!
Van ebben valami fura?

idiesel 2010.03.23. 16:38:39

@énis: Korrekt. Nincs ebben semmi fura.

énis 2010.03.23. 16:43:04

@idiesel: ezt jó tudni köszi, mégsem találkoztam még olyannal, aki így akarna élni... rajtam kívül.

Snowmass 2010.03.23. 16:45:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :) Hogy mit csinálnak a csillagállások az én esetemben? :D

idiesel 2010.03.23. 16:46:05

@énis: Én kösz, hogy olvashattam a commentet, hisz még egy megerősítés, hogy nem vagyok idióta.

énis 2010.03.23. 16:56:04

@idiesel: nagyon szívesen, ezek után felcsillant a remény bennem, hogy talán valahol mégis egyszercsak... :-))

2010.03.23. 16:57:18

@lovacska30: Értem. Konszenzusra fogtok majd jutni előbb-utóbb - ha valóban szeretitek egymást és valóban együtt akartok élni. Ilyen egyszerű :)

@énis: Pedig vannak ilyen emberek. Nőt és férfit egyaránt ismerek hasonló hozzáállással: 30-on túlik társasága ráadásul :)
Kitartás: meg fogod találni :)
Bár tény, hogy tényleg elég kevés ilyen ember van. De akad néhány.

Madpapa 2010.03.23. 16:57:40

@énis: Semmi fura nincs ebben, de akkor minek egyáltalán találkozni bárkivel is? Mindennap szépen hazamégy az üres lakásodba, a kis világodba. Tényleg nincs szükséged senkire, ha jól érzed így magad.

pancel 2010.03.23. 16:57:50

No, majd én jól megmondom a tutit:

Az ember alapvetően olyan mint a majom.
Ami ott van előtte az nem kell neki, viszont amiért meg kell küzdenie, az annál inkább.

Tehát:

Ha látja, hogy várod, marasztalod, akarod, az megrémíti, viszont ha azt érzi, hogy kiváltság ha Nálad lehet, akkor ő maga fogja metenni a célhoz vezető lépést.

Tipikus fordított logika, de 100%-os hatásfokú!

Fogyaszd egészséggel! :-)

Üdv,

pancel

énis 2010.03.23. 17:01:34

@madpapa: látom nem érted a lényeget.. nem baj!

énis 2010.03.23. 17:03:35

@pancel: ezt nekem írtad? Ha igen köszi! :-)
@AntiChrist: nem akarsz velük a közös ismerősöm lenni? :-))

Snowmass 2010.03.23. 17:05:08

@énis: Hogy fura-e? Végső soron nem az. Ritka, de semmiképp sem fura. Viszont inkább az a kérdés, hogy volt-e már olyan, amikor nem így csináltad/csináltátok? Vagyis tudod-e mi az, ami elől elzárkózol?

énis 2010.03.23. 17:09:03

@Snowmass: pontosan tudom, saját (nem is egy) tapasztalatból.. :-(

2010.03.23. 17:15:15

@énis: Az attól függ :)
Egyikük sem budapesti (persze lehet, hogy te sem). A férfiak közül (te ugye azt keresel) legjobb tudomásom szerint csak az egyiküknek nincs jelenleg párkapcsolata.
Ennyit tudok mondani kiindulásképp :)

@madpapa: Együtt élni valakivel; valakivel kapcsolatban lenni, de nem együtt élni; egyedül élni, párkapcsolat nélkül. Ez bizony három különböző dolog :) Mindegyiknek van létjogosultsága.

@Snowmass: Nem feltétlenül kell ahhoz kipróbálni valamit, hogy nemet mondhasson rá az ember. Tudom, hogy durva sarkítás, de ilyen alapon a bankrablást is kipróbálhatná az ember...

énis 2010.03.23. 17:27:00

@AntiChrist: aham, férfit keresek.. :-) Mondjuk budapesti vagyok, de simán elhagynám ezt a szutyok várost, (bár Magyarországot nem szívesen.. :-))) de mivel összeköltözésről ugye nincs szó... egy távkapcsolat is működhet.. :-))

Snowmass 2010.03.23. 17:32:43

@AntiChrist: Maradjunk annyiban, hogy a bankrablós tényleg durva sarkítás volt. Amúgy értem, hogy mire gondolsz.:)

énis 2010.03.23. 17:37:53

Aztán meg jönnek az alap dolgok (szimpátia, közös nevező, humor, kisugárzás stb...)
Sziasztok! Jó volt beszélgetni, beszélni erről olyanoknak, aki látott már ilyet... :-)

2010.03.23. 18:14:33

Nah akkor miről is volt szó? Elvesztettem a fonalat. :) @Snowmass: ???

2010.03.23. 18:20:57

Jah megtaláltam a fonal végét. :) Hát nem is tudom... megvan mindnek az előnyös oldala annak is amit @énis: mond, meg annak is amit a többiek. :)

csillag× 2010.03.23. 19:18:15

@Zsu0805: köszönjük :D....(ez olyan aranyos volt :D Zsu, mint, aki jól végezte dolgát visszatér és jólmegaszondja a frankót) :)))

KaSzi 2010.03.23. 19:27:43

@Zsu0805: Egyáltalán nem időhöz kötött ez a dolog. Amíg nem költözöl össze valakivel, addig nem tudod mik a "hülyeségei". Ha most el vagy valakivel több évig és az égadta világon semmi baj sincs a kapcsolattal nagyon jók vagytok, de amikor összeköltöztök akkor derül ki mennyire tudtok együtt élni és nem akkor amikor "külön" vagytok. 3hónapos kapcsolat esetében akár már össze is lehetne költözni valamilyen szinten és kipróbálni milyen is igazán együtt.

2010.03.23. 20:25:59

@KaSzi:
Hajrá! Kinek a pap kinek a paplan. Én nem csinálnék átjáróházat a házamból, mivel egy 3 hónapos kapcsolat még igencsak nem az "ismerlek" dolgokon alapszik. De mint mondtam, kinek a pap, kinek a paplan. Te tedd nyugodtan, én nem fogom...

tőzegmalac 2010.03.23. 20:44:14

hmmm... látom ehhez már nincs mit

2010.03.23. 21:13:48

@kabátnyúl:
Hát nemnagyon. :) Későn jöttél. :)

tőzegmalac 2010.03.23. 21:21:06

későn... elolvastam a kommenteket is;)

2010.03.23. 21:26:54

@kabátnyúl:
És tanultál belőlük valamit? :)

tőzegmalac 2010.03.23. 21:35:03

@Zsu0805: volt tanulság?:) Barinak meg én szólok be mi...?;)

tőzegmalac 2010.03.23. 21:36:23

@Zsu0805: sok újat nem. 12 éve költöztem el szülőktől

2010.03.23. 21:42:56

@kabátnyúl:
Tanulság... nekem nem volt, de hátha te találtál valamit. :) Lehet valakit eltántorítottak a kommentelők attól, hogy nővel költözzön össze... vagy férfival. :)
Hány éves is vagy? 32, ha jól emléxem... akkor viszont már 20 évesen nem velük éltél?

tőzegmalac 2010.03.23. 21:53:08

@Zsu0805: áááá a tanulságot meg szoktam tartani magamnak:) még 30 se;) és 18 volt az a 20

2010.03.23. 22:03:42

@kabátnyúl:
Ohh pedig azt hitted megosztod velünk a saját tanulságaidat. Kiváncsi lennék egy 30 éves pasi levont tanulságait. :)

tőzegmalac 2010.03.23. 22:03:59

@BARI: ejj de kíváncsi lettél Kedves Bárányom:)
annyi voltam

tőzegmalac 2010.03.23. 22:04:54

@Zsu0805: khhhhmmm... ennek fuss neki újra:P

BARI 2010.03.23. 22:05:04

@kabátnyúl: Nyúl, tudod, hogy minden érdekel veled kapcsolatban :D
19 :)

2010.03.23. 22:11:18

@kabátnyúl:
Jooo már késő van, meg másfelé kalandozott a figyelmem. :)

tőzegmalac 2010.03.23. 22:11:44

@BARI: mi 19? te akkor léptél?

2010.03.23. 22:12:13

@BARI:
Ezt szerintem mindenki tudja. :) :P

BARI 2010.03.23. 22:12:26

@kabátnyúl: ki sem néznéd belőlem :)

tőzegmalac 2010.03.23. 22:12:33

@Zsu0805: a késő esti kalandok...
meg a figyelem;)

BARI 2010.03.23. 22:12:59

na de erről ennyit :)

csillag× 2010.03.23. 22:14:24

Nah, mi folyik itt az állatkertben éjnek évadján? :D

tőzegmalac 2010.03.23. 22:14:26

@BARI: Óóó hát mit nézzek ki egy ilyen titokzatos Bárányból?:D

tőzegmalac 2010.03.23. 22:15:21

@csillag×: no a másik virágszál:P egész csokor lett itt hirtelen:)

Szia!:)

2010.03.23. 22:16:37

@kabátnyúl:
Áááá dehogy kalandozok. :) Mármint nem úgy. :P

csillag× 2010.03.23. 22:17:24

@kabátnyúl: remélem nem ironikus töltetű volt eme kommented!! Különben kabát lesz a nyúlból ;)
Egyébként üdv neked is :)

2010.03.23. 22:17:31

@BARI:
Már csak az üregátalakítást kell megbeszélnetek. :)

2010.03.23. 22:18:07

@csillag×:
Én gyertyát tartok. :P

csillag× 2010.03.23. 22:18:26

@Zsu0805: tudjuk mi azt! Csapongsz jobbra balra :))

2010.03.23. 22:18:51

@kabátnyúl:
Ha te itt vagy mind megjelenünk. :)

2010.03.23. 22:20:32

@BARI:
Ohhh pedig azt hittem kikéritek a kommentelők véleményét. :P

csillag× 2010.03.23. 22:21:05

@Zsu0805: de ugye nem valami kétágú...szép kovácsoltvas gyartytartóval?...mert arra énis pályáznék, sőt haza is vinném :D mint a kajáldából a székeket... (tudod) ;) :D

BARI 2010.03.23. 22:21:35

@Zsu0805: nem szeretném a privát dolgainkat itt mindenki orrára kötni, végeredményt persze megmutatjuk :P
Ugye Nyulam? :D

2010.03.23. 22:22:13

@csillag×:
Én csapongok? Áááá én soha. :)

2010.03.23. 22:22:54

@csillag×:
Fuuu azok tényleg jok voltak. Kár hogy boss nem dobta be őket a hátsó ülésre. :)

csillag× 2010.03.23. 22:22:58

@kabátnyúl: ENNYI! ...ahogy @Zsu0805: megjelenünk...vonzod a nőket :D :D :D

2010.03.23. 22:24:18

@BARI:
El is várjuk. De csináljátok jó nagyra, hogy beférjünk. :P Egy nyúlüreghez igencsak nagyok vagyunk. :) Ohh már megy az m-ezés. :)

BARI 2010.03.23. 22:25:39

@kabátnyúl: jól van :D

@Zsu0805: semmi pánik, jó nagy lesz :D

csillag× 2010.03.23. 22:26:33

@BARI: Végeredmény? csak nem sok pici vattapamacsban fog megnyilvánulni nyúl fülekkel? :D

@Zsu0805: nah, majd legközelebb teszünk róla...de Boss-t most ne tsd...pár nap szünet jól jönne belőle :P

tőzegmalac 2010.03.23. 22:27:49

@BARI: most kapok buksi simit?:)

2010.03.23. 22:28:32

@BARI:
Kell is, hisz a nyuszik szaporák. :P

BARI 2010.03.23. 22:29:09

@csillag×: amire te gondolsz az mág korai lenne :)

@kabátnyúl: itt mindenki előtt nem? :P

megyek is el innen, szépen játszatok a Nyúllal, különben... :D

2010.03.23. 22:30:06

@csillag×: Ha más nincs a fiúk hátára kötözzük a székeket és majd úgy cipelik. :)

csillag× 2010.03.23. 22:31:13

@kabátnyúl: ne röhögj rajta, a te gyártmányod :D Bár nem tudom hátulról vajon hogy fognak festeni: vattapamacsos nyúl farok, vagy hósszóú vékony barifarkinca... :P

csillag× 2010.03.23. 22:33:27

@BARI: kellemes "elmenést" ;)

@Zsu0805: akkor sok srácot invitáljunk :P Szék kell...sok! :))

tőzegmalac 2010.03.23. 22:36:35

@BARI: nem pirulok bele:)
különben mit kapnak?

2010.03.23. 22:38:24

@csillag×:
:D :D Szóval hogy csak erre kellenek. :)

csillag× 2010.03.23. 22:39:17

@kabátnyúl: ne kíváncsiskodj drágaszívem, mert túl gyorsan kihullik a bundád :)

2010.03.23. 22:39:18

Nah én is nyugovóra térek, vagyis tv elé. :) Majd holnap re. :P
Jóéjt! Szép álmokat! :)

csillag× 2010.03.23. 22:40:32

@Zsu0805: öö..háát..izé...tudod nálam csak az érdekbarátság.. :P

csillag× 2010.03.23. 22:41:31

@Zsu0805: arra fele is viszont minden jót! :)

tőzegmalac 2010.03.23. 22:42:23

@Zsu0805: Jó éjt!:)

hallottad mit mondott @BARI: :D a nyulaknak nem húzgálni, különben... :P

tőzegmalac 2010.03.23. 22:44:17

@csillag×: ohhh "drágaszívem":) mondod ezt te, ki a bárányfelhők mögött bujkál:P

csillag× 2010.03.23. 22:45:30

Óóó...a fene! Most nézek csak körül. Ti most télleg egyedül hagytatok a nyullal??....asszem akkor énis gyorsan huss..elillanok a fű alatt, mire észre vesz már 7határon túl járok :)

tőzegmalac 2010.03.23. 22:53:59

na ülhetek itt egyedül ezen a széjjel hempergett fűcsomón

csillag× 2010.03.23. 22:58:53

@kabátnyúl: *bárányfelhő mögül mosolyog* :)

tőzegmalac 2010.03.23. 23:06:57

@csillag×: mosolyogsz vagy kacsintgatsz?:D
álmot hozott a kósza gomolyag:)
Jó éjt!:)

csillag× 2010.03.23. 23:09:50

@kabátnyúl: nah majd legközelebb ha leszel megkérdezem h mi a kettő között a jelentésbeli különbség :)
Viszont pá-t intek a messzi távolból:) További szép éjszakát az üregedben :P

eichmann 2010.03.24. 16:14:19

@bambinom: ez kurva szar volt
süti beállítások módosítása