Csak játszott velem

2010. március 31. 07:12 - Panni CsP

„Mégis hova gondoltam, hogy különb, mint bármelyik idióta férfi???” – a srác egyértelmű utalásokat tesz a lány irányába, nyíltan flörtöl vele, pedig kapcsolatban van. Ezt el is mondja a lánynak, nem rejti véka alá, viszont a bókok és ajándékok továbbra sem szűnnek meg. A lány sokat gyötrődik miatta, mert képtelen rájönni, mi a pasi szándéka. Most kiderül, hogy léteznek olyan férfiak, akiknek bőven elég a flört is.

 

Na, ezt fejtsétek meg nekem! A sráccal több, mint két hónapja ismerkedtem meg, egy tanfolyamra járok, ahol előadónak hívták meg. 29 éves, jóképű, munkájában sikeres, határozottnak tűnő, ambiciózus pasi. Előadás után írtam neki egy közösségi oldalon, kérdéseim voltak hozzá az anyagot illetően, és óra után nem akartam zavarni, mert már este 8 volt. Kedvesen válaszolt. Rá egy hétre összefutottunk egy szórakozóhelyen, ő jött oda hozzám, beszélgettünk mindenféléről vagy fél órát, és az est hátralevő részében sem nagyon vette le rólam a szemét.

Másnap kezdődött a facebook-on a végeláthatatlan levelezés. Napi 2-3 levélváltás (és nem egy-két sorosok), mindenféléről, hogy telt a napja, mit gondol erről vagy arról, zenéket is küldtünk egymásnak, szinte minden levél végén. Teljesen egy hullámhossz, és nyíltan közölte hogy tetszem neki. Persze van barátnője, ezt nem is titkolta, de nem beszéltünk róla sokat. Már akkor lúzernek éreztem magam, mikor tőlem kért tanácsot, hogy a szülővárosomba látogatnak hétvégén a csajával és ajánljak neki éttermet... Jófej voltam, ajánlottam. Több mint 1 hónap intenzív levelezés után megbeszéltünk egy találkát egy kávézóban. 1,5 óráig tartott, abból 1 és negyed órát csak hallgattam, mert neki be sem állt. Persze csak a világ dolgairól beszélt, hogy milyenek a mai fiatalok stb. Pocsék volt. Másnap jött a szokásos napi levél, rákérdezett az előző napra és meg is írtam neki, hogy elég feszengős volt, annyira nem éreztem jól magam. Nem adta fel, udvarolt tovább, az egymásnak küldött zenéinkből cd-t is összeállított, amit futárral elküldött a munkahelyemre. Nagy része romantikus, vagy erotikus zene volt. A cd borítójába pedig római számokkal beleírta a telefonszámát. Írd és mondd 1,5 hónap után történt telefonszámcsere. Nem nyomultam egyáltalán, kíváncsi voltam mit akar, mire megy ki az egész. Egyik este még az sms-ezésbe is nagyon belelendült, még azt is felajánlotta, hogy éjjel találkozzunk, de ez miattam nem jött össze. Meg bőrtangától kezdve mindenfélét tartalmaztak már az írásaink... Félreérthetetlen és túlfűtött utalások voltak a leveleiben és sms-eiben is. Volt, hogy a csajával elment síelni és a síliftről írt nekem. Sms-nél 10 másodpercen belül válaszolt, levélnél sem váratott meg soha.

Egy idő után meguntam ezt, és közöltem vele, hogy nagyon aranyos, de egyszerűen nem tudok vele mit kezdeni. Erre felajánlotta, hogy találkozzunk és beszéljük meg. A találkozót sikerült 1 hét után összehoznunk és nem tartott tovább 15 percnél. Egy nyilvános parkba hívott, semmi „hogy vagy? Mi újság?” belevágott és elmondta, hogy nagyon tetszem neki, nagyon bejön a stílusom is blablabla, de a kommunikációnk erősen átment flörtölésbe és ezt tisztázni szeretné. Nem kíván kilépni a kapcsolatából, és nem is hűtlen típus, szóval maradjon ez így köztünk, vagy nem is tudja... Közöltem vele, hogy szerintem számára ez az egész flörtölés valamiféle önigazoláshoz kellett, ezt persze erősen tagadta. Mindenesetre ő nagyon szeretne velem kapcsolatban maradni, tudni arról hogy mi van velem és a további szar szöveg. Magyarázkodott, hogy a cd csak egy kedves gesztus volt stb. Én pedig mondtam, hogy van elég barátom, akivel megbeszéljem a világ dolgait, ha valakihez vonzódom, akkor nem erőltetem a haverságot. Úgy váltunk el, hogy ő örülne, ha keresném, de megérti, ha nem akarom. Én persze mosolyogtam végig, és közöltem, hogy szerintem tudja a választ. Nem is tudom, mit vártam. Felszállt a lila köd. Azért hazafelé rendesen szidtam magamat és az illetőt is, ahh mégis hova gondoltam, hogy különb, mint bármelyik idióta férfi???

Ha pasi vagy, van komoly kapcsolatod, megismerkedsz valakivel, akkor - ha nem is érdekel, mint nő - mi a fenéért pazarolod az idődet napi 2-3 levélre és kedveskedésre, udvarlásra??? Hát ennyi. Nem túl izgalmas, csak valaki magyarázza el nekem, hogy hogyan gondolkodott az illető, és mi volt a célja?

 

 
153 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr151883019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2010.03.31. 11:28:07

@Rosabaya: Igazából ebből nem jössz ki jól, és Kószának is igaza van abban, hogy jobb ezt nem teregetni. Itt senki nem fogja a fejedet simogatni és a pasit szemétládázni, arra ott vannak a barátnők. :D Hülye voltál, mondom ezt úgy, hogy éltem már át hasonlót, tudom milyen benne lenni és azon filózni, hogy a pasi hogy lehet ilyen hülye, hogy nem ismeri a saját motivációit. Végül is túl nagyot nem sérültél, és ha máshogy nem, a saját bőrödön tapasztaltad, hogy foglalt pasi közeledését ezután egyszerűbb élből elutasítani.
Arra, hogy mire ment ki a játék, Barry Kent megadta a választ szerintem.

alumi 2010.03.31. 11:30:59

@Rosabaya: Hát nem tudom. A facebookos megkeresés nekem szúrja a szemem.
Más -hivatalosabb- úton nem tudtad volna megkeresni?
Simán vehette azt is felhívásnak egy táncra.

Egyébként pedig ne hidd, hogy te voltál az első és az utolsó, akinek bejött a helyes előadó-srác. Nyilván korábban is voltak hasonló "megkeresései", amelyek hasonló eredménnyel zárultak. Esetleg eljutottak egy numeráig, aztán utána lettek pattintva a jelöltek. Szerintem olcsón megúsztad.

Nem tudom, mit nem értesz ezen? A pasik 95 %-a szokott flörtölni. Még azok is, akikről nem is gondolnád. (elég hozzá egy hosszabb kapcsolat, vagy egy unalmas barátnő/feleség)

Ahogy látom, legtöbbször a nőnek kell(ene) résen lenni, elsősorban azért, hogy saját magát védje, de a nők többsége manapság szinte vonzza az ilyen szitukat, és agyatlanul bízik, és hisz pár szép szó után. Utána pedig, ha valami véletlen folytán sikerül leakasztani a pasit másról, még hallatlanul büszke is magára, vagy ha bebukik a "projekt", akkor ország-világ előtt sajnáltatja magát, és megértést vár.
Csak vajon mi a fenéért?

Barry Kent 2010.03.31. 11:31:04

@Traktorka:
Na jó jó, értem én, de ha a csajszi belemegy az éjjeli randiba, akkor kötve hiszem hogy a srác ne próbálkozott volna be.
Szerintem szimplán csak alamuszi, aki azért ha kell, mert volna nagyot ugrani.

dr. gernika 2010.03.31. 11:32:30

@Traktorka: Az sem biztos, hogy szar volt a kapcsolata, elég az, hogy nem problémamentes. Valahol keletkezett rajta egy rés, amit a posztíró "töltött ki", de nem jelentett annyit, hogy felszámolják miatta a jól bejáratott régit.

boss888 2010.03.31. 11:34:11

@Rosabaya: Az teljesen normális, hogy egy szexcentrikus pasi, meg kérdezi, h milyen színű tanga van rajtad, bókol stb. Ez nem azt jelenti, h megakarja csalni a nőjét vagy mást keresne. A férfinak, ugyanúgy kell vissza igazolás (még másnak is kellek), mint egy nőnek.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.31. 11:34:32

@primu: ez a tuti. Ha egy pasi nem tud "kitörni" a haveri státuszból, az többnyire nem rajta múlik.:-)

blah 2010.03.31. 11:35:47

mindenki azt kapta amit érdemelt. A csaj nem tudta elcsaklizni valakinek a pasiját, a csávó meg lúzerkedése miatt le lett pattintva. Ennyi. :)

2010.03.31. 11:39:18

@Drága IV gernika:

Az ilyen emberekről azt is el tudom képzelni, hogy annyira nem gondolkodnak el magukon, hogy ha egyébként tényleg jobb lenne az újjal, akkor sem lép ki a régi szarból.
Eleve azért lép bele egy újba miközben van neki régi, mert nem gondolkodik. Mert az fájna. Meg ahhoz őszintének kellene lenni a régi anyuval, hogy "whadafakk van, hogy nem vagyunk boldogok, asszony???":))

2010.03.31. 11:49:08

@Barry Kent:

Erre már remélhetőleg nem tudjuk meg a választ, hogy mi lett volna ha.:)

Szeretsz még?:))

Barry Kent 2010.03.31. 11:51:29

@Traktorka:
Persze hogy szeretlek. Ki mást szeretnék, ha nem a kis feleségem? :))

Na igen, reméljük posztoló jobban vigyáz a jóképű előadóművészekkel :)))

Jut eszembe: van férfi aki bőrtangára izgul?

2010.03.31. 11:57:55

@Barry Kent:
Jóvan, én is szeretlek.:)
Főleg hogy így megjavultál, semmi cigiért rohangálás, mittudomén. De ha rés keletkezik a pajzson, lécci beszéljük meg, mielőtt elkezdesz fűteni valami arankát, jó?:))

S0und 2010.03.31. 12:09:36

@Rosabaya: kölcsönös kellemes időtöltés voltatok egymás számára. Mit nem lehet ezen érteni? Le legyél már 2 bit-es.

0 - egyedül
1 - kapcsolatban
2 - flörtölünk és jól érezzük magunkat

Miért kell minden mögött a komplex logikával összeállított összeesküvés elméletet keresni? A csávó megmondta hogy nem akar megdugni, és nem is akar veled kapcsolatot kezdeni. Nekem az jött le, hogy teljesen jól érezted magad vele, ezt is állítod, akkor miért kell faszkifogásokat keresni ha tényleg csak ennyi volt a lényeg? Önigazolás és társaik.

még1x a lényeg: KELLEMES IDŐTÖLTÉS.

Barry Kent 2010.03.31. 12:32:35

@Traktorka:
Természetesen (persze ez csak feltételezés, hiszen egy tökéletes házasságban ugyan milyen probléma adódhatna :))), ha porszem kerül a gépezetbe, elsőnek Neked szólok és csak utána posztolom be ide ;)

Viszont Te is igérd meg, ha kérdéseid támadnak a lótuszüléssel kapcsolatban, akkor nem a fészbúkon érdeklődsz az oktatódtól :)))

dr. gernika 2010.03.31. 12:43:50

@Traktorka: Láttam ehhez hasonlókat én már az elmúlt években épp eleget. Meg asszisztáltam is párhoz, de már inkább ott tartok, hogy nem szólok bele, nem mondok nyíltan véleményt sem, csinálják ezek, ahogy akarják. Én majd igyekszem nem elcseszni.

2010.03.31. 12:54:25

@Barry Kent:
Ok, megpróbálom visszafogni magam, és nem ráugrani a jógatanárra. Tényleg férfi, honnan tudtad???:))

2010.03.31. 13:03:47

@Drága IV gernika:
Annál is inkább nincs értelme beleszólni, mert mindenki úgy cseszi el az életét, ahogy akarja. Minden joga megvan hozzá.:))

Barry Kent 2010.03.31. 13:12:36

@Traktorka:
Férfiúi (jájj) megérzés :)))

@primu:
Szerintem önmagában a fészbúkos/iwiwes kapcsolatfelvétel nem gáz, valószínű a csajnak otthon jutottak eszébe a kérdések, és így tudta a leggyorsabban/legegyszerűbben feltenni azokat.
A probléma inkább ott van, hogy vannak emberek akik annyira szerelmesek magukba, hogy egy teljesen ártalmatlan levelet is képesek félreérteni a cél érdekében. Valszeg a fickó azt is közeledésnek vette volna, ha a leányzó 30 ember előtt, az előadóban kérdezi őt.

2010.03.31. 13:29:01

@Barry Kent:
A fenét, szerintem te figyeltetsz engem.:)))

dr. gernika 2010.03.31. 13:33:23

@Traktorka: Jah, csak nem könnyű közvetlen közelről nézni, főleg ha pont neked panaszkodnak olyanokat, amiknek negyedét sem bírnád személy szerint elviselni egy kapcsolatban. Aztán hazamennek és élnek ugyanazzal tovább.
Ha eléggé bírod az illetőt, az első reakció a megmentési, bele kell ebbe fásulni ahhoz, hogy legyints rá...

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.31. 13:34:13

@kabátnyúl: mitteccik mosolyogni, kérem szépen?:-)) (Azt súgják a hangok, hogy kiröhögés lesz az igaziból.:-)))

tőzegmalac 2010.03.31. 13:39:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: dehogy:) nem nevetlek ki, kommentedre helyeseltem
*bajusz alatt mosolyogva*

2010.03.31. 13:43:33

@Drága IV gernika:
A kellemetlenebb reakció az, ha megkéred, hogy ne fárasszon a szánalmas nyávogásával, ez viszont automatice sértődést von magaután.:)
Volt, akit emiatt ejtettem az életemből. Nem kár érte.:)

De engem is szokott még egy lány fárasztani ilyenekkel, és már ilyeneket mondok neki röhögve: "Aranka, vazzeg, nem érted, mi? Te tényleg könyörögsz, hogy utasítsanak vissza?? Tényleg 4000x kell beleverni az orrod a kakába, míg megérzed a kakaszagot?"
És akkor röhögve válaszol, hogy "jóóóól van, mááá, értem, na, többet nem csinálom".
És persze, hogy fogja 4001-edszer is.:))

A lényeg, hogy engem ne rángasson magával a mocsárba. Szóval mihelyst kipanaszkodta magát, én máris elfelejtem amit mondott, különben én is megzakkannék.:))

summerstorm 2010.03.31. 13:44:41

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

tarquin kedves, szép délutánt...
merre hajózunk, mióta alszom :D?

Kósza 2010.03.31. 13:50:38

@mooon:): éppen a Bikini háromszög irányába tartunk :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.31. 13:53:20

@kabátnyúl: hülyék ezek a hangok, mindig is sejtettem.:-)))

@mooon:): Sziaszevasz!:-) Végülis - nekem - mindegyis:-))

@Kósza: ahhoz képest itt marhára esik. Meg rám is persze.:-))

Barry Kent 2010.03.31. 13:53:28

@Traktorka:
Ehh, kiszúrtad a magánnyomozót? :S
Az áraiból sejthettem volna hogy nem egy Erkül Poáró, de azt hittem azért ennél valamivel ügyesebb :))

"jóóóól van, mááá, értem, na, többet nem csinálom"
Juj, ezt én is hányszor hallottam egy-két hölgyismerősömtől. No meg a klasszikus "jó tudom, hülye vagyok, de többet nem csinálok ilyet" :)) Aztán persze csinál. Meg újra. Én már nem szólok bele, ha utána jön picsogni, akkor csak megrántom a vállam hogy "én szóttam".

Rebelde 2010.03.31. 13:55:48

traktorka elmondta, amit gondoltam a posztról:)

nard és gernika, ti viszont megleptetek:)

2010.03.31. 13:57:37

@Rebelde:
Tartottam ügyeletet, amíg nem jöttél.:)))

Kósza 2010.03.31. 14:01:41

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: nőni akarsz még? :) Vagy minek állsz ki az esőre?

summerstorm 2010.03.31. 14:01:48

@Kósza:

bikini háromszög :)?
na és milyen latin kisasszony bikinije felé :D :D?

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
kapitány kormányoz, mi meg napozunk :D?

Kósza 2010.03.31. 14:07:09

@mooon:): mé pont latin? Gondolod válogatós vagyok? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.31. 14:07:12

@Kósza: mivel nagy akarok lenni, természetesen.:-)

@mooon:): úgy kellene összehozni, ezt támogatom.:D

csillag× 2010.03.31. 14:07:39

@Kósza: és az nekünk jó? :-/

summerstorm 2010.03.31. 14:18:32

@Kósza:

guantanamera-ztál múltkor...
az a barna hajú, barna szeműeket jelenti... nálam az kimeríti a latinosat :D :D...

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

ugye milyen kreatív egy hajós vagyok :D....?
kiosztom én úgy a feladatokat, hogy mindenkinek jó legyen :)
kapitányé a kormány
miénk a pihenés :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.31. 14:19:02

@Barry Kent:

Van egy ilyen barátom, aki 5-6 éve másodhegedűs egy csajnál. Lehetetlen lerobbantani róla, pedig ő is tudja hogy esélytelen az egész, mi is tudjuk, de ő ragaszkodik hozzá. Egy pöcs, de a barátom és nagyon szeretem :S

alumi 2010.03.31. 14:20:38

@Drága IV gernika: jajj, hány ilyet végigasszisztáltam én is..:)

Barry Kent 2010.03.31. 14:26:57

@Kedves Nard:
Ja, komolyra fordítva tényleg szar végignézni ezt egy barát esetében, de előbb-utóbb csak benő a feje lágya.
Bár van aki holtáig tanul :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.31. 14:28:12

@primu:

Pontosan. Múlt héten is tök nyomi volt.

@Barry Kent:

Sajnos nem fog benőni, 5 éve várjuk ezt a pillanatot :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.31. 14:29:58

@Barry Kent: 'oszt akkor se tud semmit.:-)) (Bocs, labda)

@mooon:): csak így tovább.:-))

2010.03.31. 14:33:00

@Barry Kent:

Energetikailag van itten a válasz, nem abban, hogy te szótá-e vagy sem.
Te is tudod, ő is tudja, mindenki tudja a lelke mélyén, hogy miről szól a történet.
A kérdés az, hogy miért csimpaszkodik bele a "normális" ember egy ilyen balfékbe, aki csak fájdalomcsillapító injekciónak használja a másikat.
Megint csak nem a pcsöfej dzsonikban keresném a hibát. Ők csak kihasználnak egy adódó lehetőséget, meg ők egyszerűek, nem gondolkodnak. Miután voltam én is nagyon hasonló helyzetben, egy időn túl be kellett látnom, hogy nagyon is mély lélektani oka van annak, ha az emberlánya rácuppanik az ilyen dzsonikra.
Hogy nálam mi volt, azt nem teregetném most ki, de ezért szajkózom, hogy magunkba nézzünk először, mielőtt elküldjük a dzsonit melegebb éghajlatra. Nem őt kell megérteni, hanem magunkat, hogy miért cuppanunk rájuk.
Ugyi milyen más szaga van?:))

2010.03.31. 14:34:35

eltűnt a kommentem, pedig írtam egy regényt...:(

Barry Kent 2010.03.31. 14:37:27

@Traktorka:
A regény megjött :)
Egyezzünk ki döntetlenben, mindkét fél hibás valahol :)
Vagy vesszünk össze, és este jól kibékülünk :D

dr. gernika 2010.03.31. 14:39:01

@primu: Ugye-ugye. :)
@Kedves Nard: Te is nyomi voltál, semmi olyat nem mondtál neki, amire ne lett volna meg a kész válasza.

2010.03.31. 14:40:50

@Barry Kent:

jaajj, az jóóó lesz!:))) vagy béküljünk ki este úgy, hogy össze sem vesztünk!:))

alumi 2010.03.31. 14:40:50

@Drága IV gernika: pfi. túl sokszor is.:s

@Kedves Nard: gondolom védte az istennőt..:)

Rebelde 2010.03.31. 14:41:46

@Drága IV gernika:

azzal, hogy hozzászóltatok tuggyukihez:)

Kósza 2010.03.31. 14:44:16

Mi ez a belterjes-rejtélyes-utalgatós-beszólogatós hangulat itt ma? Csak nekem nem osztottak ma lapot, vagy figyelmetlen lennék? :)

Barry Kent 2010.03.31. 14:47:26

@Traktorka:
Ez tényleg kényelmesebb, benne vagyok :)

@Kósza:
Front van.

csillag× 2010.03.31. 14:50:58

@Barry Kent: nálunk szivárvány :) :P

dr. gernika 2010.03.31. 14:51:29

@primu: :S
Nem védte, tudja, hogy hülye ő, de hát túlságosan kötődik hozzá. Inkább az látszott rajta, hogy belenyugodott: neki ez a sorsa.

@Rebelde: Jaaa, aha, hát túl magas volt a labda. :) Igazából csak ő nem lepődött meg rajta, ő úgy látja, hogy mi mindig ezt csináljuk.

summerstorm 2010.03.31. 14:57:46

@Kósza:

mi is elkezdhetünk rejtjelesen beszélgetni...
Szal nekünk is van bermudaháromszögünk...
a kérdés, hogy az egyik csücskét nézzük ki, vagy valahol középre akarnánk eljutni :D?

Kósza 2010.03.31. 15:02:05

@mooon:): nos igen, a Bermuda szigetek, mint egyik csúcs, kettőt ér, Miami felé éppen most adják át az autópályát, de mi a helyzet Puert Ricoval? Részben arra is van pálya! :)

alumi 2010.03.31. 15:11:08

@Rebelde: @Drága IV gernika: @Kedves Nard:
Őszintén szólva én azon lepődtem volna meg, ha kihagyjátok.:))

summerstorm 2010.03.31. 15:12:38

@Kósza:

Miami ahogy mondtam már az előbb nekem szimpatikus :))
Bár Puerto Rico sem egy rossz hely :D

2010.03.31. 15:14:15

@Barry Kent:
Ha mostantól csak ennyit mondok: Gyere, béküljünk ki, Apjuk!, akkor remélem érteni fogod, hogy miről beszélek!:)))

Kósza 2010.03.31. 15:14:26

@csillag×: írd le nekem azt a szivárványt pontosabban, légyszíves! :) De csak nekem!

Madpapa 2010.03.31. 15:24:59

Szegény Dzsoni és Árnika. Nos az udvarlás vajon mire való volt kedves hölgy? Naná, hogy becsempéssze a lompost a végére. Ugyanmár. 'Határozottnak tűnt'. De csak tűnt. Szeretett volna egy kis kóbor numerát, egyébként mi más indokolta volna ezt a hosszú színjátékot, erotikával fűszerezve. Ami megmosolyogtató édesem az az, hogy belementél a játékba mert nyilván szeretted volna, ha elsőszámú leszel, kár ezt tagadni. De látva azt, hogy csak másodhegedűs lehetsz, nyilvánvalóan visszatáncoltál, amit jól tettél.
A srác a végén még sem mondhatta azt, hogy bocs csak meg akartalak kamatyolni, de nem jött össze, mert annyi visszajelzést azért mégsem kapott, hogy bele merjen vágni.
Ha határozottabb lett volna, már rég rátért volna a lényegre.

csillag× 2010.03.31. 15:31:35

@Kósza: gyere le a hajókabinba és CSAK neked elmesélem :D ;)

Kósza 2010.03.31. 15:35:06

@csillag×: de otthon felejtettem a hajókabin kulcsát,.... ne értetlenkedj már! :)

Barry Kent 2010.03.31. 15:36:58

@Traktorka:
No jól van Anyjuk, de mégegyszer ne feleselj ;)

summerstorm 2010.03.31. 15:51:32

@Kósza: @csillag×:

menjek guard de damme-nak :D?

Kósza 2010.03.31. 15:55:12

@mooon:): vagy fém fatálnak? :)

csillag× 2010.03.31. 15:56:48

@Kósza: küldtem egy postagalambbal a kulcsot... nyisd ki az ablakot sztem épp odaért ;)

summerstorm 2010.03.31. 16:02:54

@Kósza:

fém fatál :D...? megtisztelő...
de ez esetben inkább csak felvigyázó lennék... :D :D :D

2010.03.31. 16:05:19

@Barry Kent:
Amióta iszol, olyan agresszív vagy velem...:))))

summerstorm 2010.03.31. 16:23:27

@Kósza: @csillag×: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

kapitány, legénység :)
további szép estépítést :)!!

stars7726 2010.03.31. 17:16:23

a 1.5 hónapot várni egy telefonszámra... Neked nem volt ez gyanús?????jól írtad az elején,luzer vagy.már bocs.

AndOr01 2010.03.31. 17:34:19

"Nem kell a pasit bíztatni, nehogymár elbízza magát!.."

Aztán meg csodálkozunk, ha nem lesz belőle semmi. :)

".. Pedig hát, mi vagyunk az egyedüli nő a világon.
Vagy mégsem? A kis szemét! Nem vette be...
De hogy jön Ő ehhez? Amikor tüzön vizen, szolgálnia
kellene, mert szép a szemem! Legyen ennyi Neki épp elég!
Ostromoljon, éjjel-nappal, aztán majd ha úgy gondolom,
beadom a derekam. De inkább csak halasztgatom, mert azt
élvezem... Mi az, hogy nem üti meg a guta értem?
Fel vagyok háborodva! Lehet, hogy ennek a flört is elég?
Más megoldás nem lehet... Esetleg buzi..."

:D

Blogerovac 2010.03.31. 18:01:52

Mekkora egy szemét pasi, hogy nem csalja meg a barátnőjét a post íróval :) Ilyenek ezek mind, ha meg nem, akkor meg azért szemetek ;)

vagyok59 2010.03.31. 19:11:32

Van ilyen. Csóka elgondolkodott és inkább behúzta a féket. Meggondolta magát. Kínos, de jogos.

Hüvely Matyi 2010.03.31. 19:32:26

Hímneműként mondom: a férfiak egyszerűek, mint a faék. Azt mondják, amit gondolnak. Persze ez alól vannal kivételek, azokra gerjednek a csajok. Mert pont azt hazudják, amit hallani akarsz...

A tisztelt hölgyek szerint viszont, ha egy férfi azt mondja hogy búgócsiga, akkor vajon mire gondolt? Búgócsigára vagy direkt az ellenkezőjére?

Véleményem szerint te egy átlagos, faék becsületességű "foglalt jópasi"-val flörtöltél. Belementél, belement. Majd azt mondta, hogy búgócsiga, most meg azon törpölünk, hogy mire gondolt? Szerintem a búgócsigára.

dr. gernika 2010.03.31. 20:20:53

@Hüvely Matyi: Hű most eszembe juttattál egy nem túl okos főiskolai barinőt, aki a szintén faék színvonalú naccejijének összes megnyilvánulását halálrészletesen elmesélte nekem, majd ezzel tett pontot a végére: Szerinted ezt hogyértetteeeeeee?
Én meg véresre kapartam magam, mert őszintén meg tudott lepődni a szerintem evidens szituk értelmezésén.

Énbagoly 2010.03.31. 21:49:28

Majd olvasom tovább a kommenteket, de azt szeretném erre mondani, hogy ez játék. Önbizalomnövelésre, másra, de csak játék. Nem szabad komolyan venni azt, aki már az elején közli, hogy van barátnője.
De nagyon sokan belecsúsznak ebbe. Ha van eszük, akkor csak egyszer, ha nincs...
Az már minősített eset. :)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.31. 22:01:56

Egyszerűen csak meggondolta magát mert rájött, hogy nem érsz neki annyit, hogy miattad felrúgja a kapcsolatát. Tök egyértelmű. Mit nem értesz ezen?

levi009 2010.03.31. 22:10:29

Nos, kedves post író 'leánka! A soraidból ítélve, szívesen ápoltad volna te azt a lompost, viszont, mivel telhetetlen vagy, mint mellesleg a legtöbb nőnemű egyed, nem elégedtél meg pusztán egy "kölcsönös teszt" részeredményével, amely vagy hozzáláncol hercegedhez, vagy fényévekre tol el tőle. Na, most így filózhatsz rajta életed alkonyáig!
Meglehet, később még fizetnél is érte, mintsem imígyen kellesd magad. Később már az idő sem lesz a barátod!

OoVICoO 2010.03.31. 22:28:21

Egyszerű a magyarázat nem voltál elég jó nő neki! Volt már ilyen velem is dughattam volna, de annyira nem jött be... inkább hagytam.

smartdrive 2010.03.31. 23:09:30

"munkájában sikeres"

az kizárólag rá és a cégére tartozik. tőled szereptévesztés

hopp-hopp 2010.03.31. 23:11:38

ez a tipus ismeros - nem kell miatta panikolni. csak tovabb lepni es ha van alkalmad idiotat csinalni belole - akkor tedd azt. csak avval engedik meg maguknak az ilyen tipusu flortolest - aki fogadja.

kivancsi lennek, hogy reagalna a bortangas sms-re a kis husegesnek a baratnoje.

muhahahahaha

smartdrive 2010.03.31. 23:12:19

szóval visszanyalt a fagyi. eljátszották veled, amit te szoktál

kemény világ ez

Môžeš mi pomôct'? 2010.04.01. 00:17:37

Én ugye nős emberként ezt a kérdést eleve a hagyomány nyomán oldom meg. Régen a családok megtalálták a megfelelő partnert, több lett a vagyon, nagyobb a társadalmi elismertség, a férjnek ott volt a szobalány, a nyilvánosház, a színésznők, táncosnők, az asszonynak meg mindig akadt egy joghallgató, vagy egy hadnagyocska (a gyerkőcöknek meg a nevelőnő és a bennlakásos iskola). Így éltek boldogan míg el nem olvadt az agyuk a szifilsztől, mint Leninnek.
Na, hát ezek voltak a tisztességes idők, és nem kell ma sem érzelmeket vinni egy hosszútávú kapcsolatba.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.04.01. 03:11:49

Na mégegy nő, aki egyelőre nem hajnaldó tanulni és fejlődni. Itt te voltál a hülye anyukám. Igen, jól látod, a pasi azt csinálta, amit most leírtál - önigazolt, játszadozott. Nem csak veled, neki is jó volt, de gyáva volt kilépni. Vagy nem is érdekelted, csak a szitu, a játék tetszett neki. Ezt is jól látod.

Csakhogy idióta pasizás helyett talán kicsit önvizsgálatot kéne tartanod, mert különben nem fogod elkerülni a további szívásokat. Avagy nem minden pasi idióta, csak te valaiért azokat választod.

Ugyan mi a fenéért levelezik valaki hónapokig egy foglalt fickóval? Vagy egyáltalán bárkivel? Hidd el, ha egy pasi dugni akar, akkor (a nagy többség persze) relatív hamar megpróbál találkozni. Pár nap, pár hét esetleg. Eszedbe sem jutott tisztázni? Mégegyszer találkozni? Remélted, hogy majd megoldódik valahogy magától, mi? Na ki az idióta?

AIDS 2010.04.01. 03:31:31

vadászösztön kiscsillag:) nekünk szükségünk van arra, h vadásszunk, belénk van kódólva, ha tetszik, ha nem, ha elhiszed, ha nem.
inkább örülj, hogy valaki érdeklődött irántad...

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.01. 08:54:57

Úgy látom, ennek a pasinak is csak a szája volt nagy.

Sajnos, ismerem ezt a típust..:(

Várnagy József 2010.04.01. 13:12:42

Szia!
Tanulj meg pókerezni, beszélgess más játékosokkal és a barátaiddal, vágj bele kockázatmentesen a pókeres karriered építésébe az 50$ ingyenes kezdőtőkével.

HighPoker.try.hu

Madpapa 2010.04.01. 13:20:35

@Editke vagyok: ahelyett hogy más lett volna nagy ugye? :))
süti beállítások módosítása