Nem én vagyok a nagy ő

2010. április 02. 07:12 - Panni CsP

„Nem tudom, nem csak azért jár-e velem, mert kipróbál egy ilyet is?” – levélírónk bizonytalan és tőletek várja a gyámolítást. Összejött egy ezerarcú pasival, akit ő túlságosan soknak tart ahhoz, hogy hosszú távra tervezzen vele. Van közös jövője két teljesen különböző személyiségnek? Párkapcsolati pszichológia vagy felesleges para?

 

Sziasztok! Igazából egyetlen kérdést jár körbe levelem, amelyre már tudom a választ. Butának fogtok tartani, de a kétség mégis bennem van. Igazából egy pszichológiai kérdést vetnék fel. Van egy barátom, négy hónapja hivatalosan is járunk. Egy házibuliban ismerkedtünk meg. Én inkább introvertált vagyok, nehezen kezdeményezek, (nem vagyok antiszociális, se emberkerülő) ha nagy társaságba kerülök, akkor inkább megállok, és a háttérbe húzódom. Ebben a bizonyos buliban is csendben beszélgettem egy lánnyal, amikor megérkezett Zoli.

Szemlátomást nagyhangú, igazi duhaj srác volt. Nem kedvelem ezt a típust, valahogy olyan, mintha kirakat lenne az egész élete, és nem lennének önálló gondolatai. Elkezdtek zenélni, ő gitározott. Nem is telt bele sok idő, egyszer csak oda ül mellém, és beszélgetni kezdünk. Éreztem, hogy hatással vagyok rá, mert visszavett korábbi lendületéből, komoly arccal hallgatott engem és figyelmes volt. Nem szoktam hozzá, hogy ilyen kaliberű "nagyfiúk" csakúgy szóba állnak velem. Nem vagyok szürke egér, normálisnak, átlagosnak tartom magam - de nem az ő súlycsoportja. Most hogy megismertem a nyugodtabb oldalát, egész szimpatikus lett. Nagyon sokáig beszélgettünk, majd újra összeállt a zenekar és megint a húrok közé csapott. Telefonszámot cseréltünk. Elkezdtünk járni és nagyon szeretjük egymást. Ami zavar, az nem más, mint a folyton kelepelő, vészmadár gondolataim: „össze fogja törni a szíved, maholnap úgyis elhagy, mert neki nem te kellesz.” Önsorsrontó hadműveletbe kezdtem. Zoli annyira sokoldalú: péntekenként DJ egy diszkóban, színdarabokban lép fel, pókerversenyeket nyer. Valamilyen küzdősportot is űz. Amolyan igazi „ruhagyuri”, mindig divatosan öltözködik. Nem tudom, hogy van e közös jövőnk. Esetleg lehet, hogy pont én lennék a lelke másik fele, és igaz a mondás, hogy az ellentétek vonzzák egymást? Én nem tudok neki sokat nyújtani, félek, hogy csak hátráltatnám. Nem akarom megváltoztatni se, ugyanis többször hívott ilyen-olyan koncertre, ahova én nem akartam elmenni és végül ő sem ment. Ez nagyon fájt. Nem akarok megalkudni saját magammal sem, sem pedig az egyéniségét korlátozni. Nem tudom, nem csak azért jár velem, mert „kipróbál egy ilyet is”? Nem érzem úgy, hogy nem érdemlem meg, csak attól tartok, hogy más passzolna hozzá. Azt érzem, hogy őszintén szeret és valójában butaság tőlem, hogy ilyen gondolataim vannak. Az is butaság, hogy a jövőn rágódom, és azon aggodalmaskodom, hogy egyszer úgyis vége lesz – mert akkor ezt is fogom bevonzani. Ő nagyszájú vagány, én visszahúzódó könyvmoly. Szerintetek van közös jövője két teljesen ellentétes habitusú embernek? Jó lenne, ha hoznátok néhány életből merített példát is. Kellemes Húsvétot! Gigi.

 
186 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr581888566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2010.04.02. 08:01:58

Ha jó vagy az ágyban akkor egyenlőre nincs mitől tartanod! Ha nem akkor kezdhetsz aggódni.

tuli _ 2010.04.02. 08:23:05

Egyre, csak egyetlenegyre kell nagyon vigyázni, ne hagyd, hogy a nagy szerelemben önmagát korlátozva inkább ne menjen koncertre, miattad. Ugyanis, ha ez berögzül, utána ő fog kínlódni azon, hogy beszűkült (beszűkítette) a mozgáskörét.
Nem árt néha erőt venned magadon, és menni vele. Ne vedd megalkulvásnak. Vedd annak, hogy a másiknak örömet szerzel vele.
Egyébként az fel sem merül benned, hogy idővel neked lesz kevés a srác?
Ugyanúgy benne van a pakliban.
Szeretitek egymást, ne agyalj, élvezd.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 08:27:03

@boss888: mindig van jobb, pláne ezen a téren.:-)

Kedves Posztíró! Oszd meg vele a félelmeidet, majd ő megmondja, hogy hülye vagy.:-)) Nem ment el koncertre, netán mert veled akart lenni, és ez neked fáj? Vannak problémáid az életben, no. Vagy megoldjátok, vagy szétmentek, vagy szagolgatjátok.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.02. 08:30:23

Ha továbbra is ezt a mentalitást sugárzod magadból, hótzicher hogy úgy fog történni amitől úgy félsz. Élvezzed ki hogy cipel ide-oda. Divatgyurka, de lehet hogy csak a társasága miatt ilyen, valójában meg nem is. Csak hogy ne lógjon ki a többiek közül, ő is felveszi azt a stílust. Amúgy zenésszel járni ősi román szokás, és nem vall sikeres emberre!

Devil2 2010.04.02. 08:37:59

Az elletétek nem mindig ugyan, bár van hogy vonzzák egymást, DE soha nem hosszútávon. Két különböző életritmus, két különböző habitus nem fér meg egymás mellett békében, tiszteletben.

Madpapa 2010.04.02. 08:49:42

Igaz ami igaz, az énképed meglehetősen bizonytalan lábakon áll. Teli vagy félelemmel ami eleve benned van és ez magyarázza az introvertáltságod. Magadban kellene először rendet rakni és az önbizalmad helyreállítani. Ehhez viszont az kell, hogy ha tetszik ha nem, a szüleid által közvetített mintát átértékeld. Azon gondolkodj el, hogy az otthon látottak mennyire megfelelőek neked és te mit változtatnál, ha ez a minta egy párkapcsolatban számodra nem tetsző.
Ha ezen az úton el tudsz indulni és az énképed helyre tudod állítani akár külső segítséggel is, jó eséllyel tudsz hosszú távon is párkapcsolatot fenntartani.
Ha hagyod magad, hogy a belső félelmeid eluralkodjanak rajtad, borítékolható a végeredmény. Most ebbe az irányba haladsz. A félelmektől mentes, boldog párkapcsolatért meg kell dolgozni mindkét részről. Az nincs csak úgy.

dr. gernika 2010.04.02. 08:51:33

Mi az, hogy "valamilyen küzdősportot is űz"?? 4 hónap után nem tudod pontosan, hogy mit? Miért pont itt kell ködösíteni? ettől olyan fake-szaga van egésznek, bár anélkül is vihar a biliben-érzésem van.
Nem tudom, hány éves vagy, de ha házibulizol, ő meg bandázik, akkor olyan kora-huszon, nem? Akkor meg mit számít, hogy milyen jövője van, feltétlenül férjet keresel már? Saját magad mondod ki a választ a problémára, kreálsz magadnak problémát ott, ahol nincs, önsorsrontasz. Nem az a lényeg, hogy szeret, szereted, és jó együtt? Volt már komoly veszekedés egy lemondott programból, jelezte már, hogy nem boldog így melletted? Akkor meg mit téped magad? Valami oka van annak, hogy veled van, még ha nem is vele fogod leélni az életed. Valamit biztosan tanulnotok kell egymástól, valószínűleg pont azt, ami a másikban nincs meg. Ő talán nyit rajtad, felráz egy kicsit, te pedig mélységeket adsz az életének.
De ha továbbra is azon dilemmázol, hogy hogyan és mikor fog elromlani a kapcsolat ahelyett hogy élveznéd, te magad fogod előidézni azt.

csillag× 2010.04.02. 09:03:37

Miért agyalsz (még) feleslegesen? Miért nem akarsz boldog lenni azzal az emerre, akit szeretsz? Holnap rád zuhan egy repülőgép azt' bánhatod, h ilyen bolondságokon agyaltál, ahelyett, hogy élvezted volna, hogy együtt vagytok :)

És egyetértek @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: -al. Beszélj neki erről és utána fejezd be a "nem vagyok neki elég jó" dumát :)

alumi 2010.04.02. 09:12:26

Ha ennyit dilemmázol,akkor hiába mond itt bárki, bármit, úgyis abba az irányba megy a dolog, hogy a vége szakítás lesz.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 09:40:25

@tuli _: mondjuk ezzel mondasz valamit, hogy bizony néha korlátozni kell a szuperegót.:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 09:45:44

"Nem tudom, nem csak azért jár velem, mert „kipróbál egy ilyet is”?" Hopp, ezt észre sem vettem: de hát ez nyilvánvaló: én is ki akarok próbálni egy Ferrarit, de nem merem, mert még hozzászoknék.:D:D:D

Csaba+ (törölt) 2010.04.02. 09:48:16

ez olyan nyuszis történet? ha van barátja azért nyafog, ha meg nincsen azért? kedves posztíró. szerintem te nem szereted a srácot, inkább ragaszkodsz hozzá (vagy csak jo birtokolni/terrorizálni kicsit mást is), és bő ostorcsapások mellett várod a sült galambot. csak ezzel egy a bibi. az ostor ugyan véd, mégha fáj is, de távol is tart mindentől, ami jó. ugyhogy tessen felhagyni azzal a nagy egoval, és c sak élvezni azt amit a srác tud adni, és a kedves posztíró tud adni. mert nem cél a boldogság, csak lehetőség, illetve az út.

kóristalány 2010.04.02. 09:50:04

Ha egyszer szeretitek egymást, ne csinálj a bolhából is elefántot. Élvezd ki az együtt töltött időt, ismerd meg minél jobban, még bármi lehet ebből a kapcsolatból.
Ha meg végül kiderül, hogy hosszútávon mégse működik, legalább lesznek szép emlékeid és tanulsz is belőle.

kóristalány 2010.04.02. 09:51:10

Mindenkinek vidám ünnepeket!

Rebelde 2010.04.02. 10:21:41

pont ilyen fiúra vágyott, a fiú meg pont ilyen lányra, szerencsésen össze is jöttek, ezt már csak élvezni kellene...

amíg a korlátozó hiedelmei irányítanak valakit, addig ilyen bizonytalan/sikertelen lesz mindenben, pedig lehetne nagyon könnyedén élni és élvezni azt ami van, szóval fejezze abba jó gyorsan, amit most csinál:)

2010.04.02. 10:42:06

Kedves Gigi!
Szerintem próbálj ki pár olyan programot amire elhív. Hiába nincsen hozzá kedved lehet jól fog elsülni és lehet megszereted azt az időtöltést. Ha kapcsolatot akarsz akkor szerintem az a minimum, hogy nem csak az számít amit én akarok, hanem az is amit a párom akar. Ha kipróbálod még nem dől össze a világ. Legyél kicsit nyitottabb felé és a kapcsolatotok felé. Ha így őrzöd a kapukat akkor sose fog kinyilni, bár tény hogy a szivedet se törik annyira össze.

summerstorm 2010.04.02. 10:48:55

hola legénység... :)

ebből itten önmagát beteljesítő jóslat lesz...
de csúnyán...
ne tessék ilyeneken agyalni, mert ennek pont az lesz így a vége, amitől félsz...

tomkófickó 2010.04.02. 10:52:08

Sziasztok! Idézet a posztból: "Van egy barátom, négy hónapja hivatalosan is járunk"... Nekem ez a mondat kicsit mókás volt a történetben. Hivatalosan, mintha valami munkaszerződés lenne a párkapcsolat? :))

tomkófickó 2010.04.02. 11:08:31

Az én tapasztalatom: nekem még nem volt teljesen ellentétes beállítottságú barátnőm. Igaz egy kézen meg tudnám számolni mennyi volt eddig összesen, de azok sosem voltak teljesen ellentétes habitusúak. Igaz egyik kapcsolat sem tartott sokáig de nem azért lett vége mert nem bírtuk egymás stílusát. Haverjaim már voltak mindenfélék, de ott is csak a hasonló stílusúakkal építettem ki szorosabb barátságot.

2010.04.02. 11:43:03

Biztonságmánia is van jócskán ebben. Valamiért belénkidvódott ez a "juj, mi lesz holnap?" mentalitás. Valamiért nagyon ritka, hogy valaki úgy éljen, hogy "ma ez van, ezt élvezem". Holnap ha más lesz, alkalmazkodom a helyztethez, DE ma ebben ami van, megengedem magamnak hogy boldog legyek.

Egyébként számomra egyértelmű, hogy miért vonzottátok be egymást. A pozitív ment a negatívra. Ha jól értettem, amit írtál. A fiú a pozitív kiáradó, a lány a befogadó. Ez így van jól. Csak élvezni kellene.:)

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 11:45:08

Az ellentétek tényleg vonzzák egymást - a mágnesesség és a BDSM világában. Olyan egyenrangú, nem érdekvezérelt párkapcsolatot azonban még nem láttam, amelyben két homlokegyenest ellentétes karakterű ember hosszabb távon elviselte volna egymást. Viszont egyáltalán nem mindegy, hogy a különbségek a habitusok és kedvenc elfoglaltságok szintjén jelentkeznek, vagy a felek mentalitása összeegyeztethetetlen. Az előbbi eset - nem túl extrém differenciák esetén - színesebbé teheti a kapcsolatot, ha kölcsönösen hajlandóak nyitni kicsit a másik életmódja felé. Az utóbbi viszont borítékolt bukta, ha ásó-kapa-nagyharangot vizionál a hölgy. Nyilvánvaló, hogy ő hosszabb távú, komoly kapcsolatban gondolkodik, különben nem is agyalna a kérdésen ennyit - tehát induljunk ki ebből. A leírtak (póker, zene, küzdősport, etc.) Zoltán tevékenységeiről szólnak, de arról nem sokat tudtunk meg, hogy milyen belül, hogyan gondolkodik az élet nagy kérdéseiről. Van-e egy bizonyos csapásirány a fejében, halad valamerre, vagy csak lóg bele a világba? Ha van csapásirány, Szidónia el tudná-e magát képzelni a társaként ezen az úton? Mi a legfontosabb számára egy párkapcsolatban? Ezek a kardinális kérdések, nem az, hogy ki kivel van egy "súlycsoportban" a viselkedése, öltözködése és egyéb látszattényezők alapján (a cocák korszaka tegnap leáldozott úgyis :).

Szerintem egyik véglet sem ideális. Ha mágneses alapelveket akarunk a párkapcsolatra vonatkoztatni, annak rövid / középtávú szenvedés lesz a következménye. Eleinte izgalmas élményekkel, az újdonság folyamatos varázsával, aztán jön a lejtő. Aki pedig saját magát keresi ellenkező nemű kiadásban, biztosra veheti az unalmi langyit, ahol csak az a kérdés, melyik fél veti először a szemét egy "érdekesebb" jelöltre a köd szétfoszlását követően. A legoptimálisabb a főbb sarokpontokon megegyező (vagy legalább összeegyeztethető) gondolkodásmód és életcélok, részben(nem teljesen!) különböző hobbikkal, érdeklődési körrel és életstílussal. Az utóbbiak szélesebb spektrumot adnak a kapcsolatnak, akár évtizedekre.

Egyszerűbben: egy Halak nő ne erőltesse a dolgot Mérleg férfival.

summerstorm 2010.04.02. 11:50:08

@Tizenötbetűsnév:

Az utolsó mondat aztán hűde hajde...
most már tudjuk :D

2010.04.02. 12:00:28

@Tizenötbetűsnév:
És mit mondasz az oroszlánra? :)

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 12:09:33

Mármint Oroszlán + Mérleg, Vízöntő + Mérleg? Mindkettő nyerő kombináció, ha ez a kérdés. Ti megküzdötök Zoliért, én megyek locsolkodni Gigihez. Itt csak nyertesek lehetnek. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 12:14:33

@Zsu0805: az oroszlán jó kis csillagjegy, én asszondom.:-))

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 12:16:32

Újra elolvastam a posztot, és helyesbítek: nem kell megküzdenetek a fiatalemberért. Egy ilyen nagyhangú, duhaj, extranehézsúlyú srác simán elbír kettőtökkel. ;)

2010.04.02. 12:22:57

@Zsu0805:
A halak is meg a mérleg is ilyen nagyon érzelmes emberek.
Ez olyan, hogy két földjegyű (racionális) is uncsi egymásnak hosszú távon. Rövidtávon hűdejó, hogy "szerinted is hülyeség sok pénzt költeni?" de hosszú távon az agyára megy egymásnak két skót.:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 12:24:42

@mooon:): ez is:-))

@Kedves Nard: legalább valamiről kiderült, hogy egyetértünk.:-))

summerstorm 2010.04.02. 12:37:31

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Amíg oda van a kapitány, mit szólsz, ha elszaladunk valami jó kis helyre, ahol melegedni, mulatni egyaránt lehet :)?
Visszaérünk, mire megjön :D...

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 12:39:00

@mooon:): megyek én a kísértésbe szívesen:-)) Hova kormányozzuk a ladikot?:-)

Madpapa 2010.04.02. 12:41:51

@Traktorka: úgy igaz. a halak nagyon érzelmes emberek :-))

2010.04.02. 12:44:36

@madpapa:
És az "ilyenfélékhez" inkább valami racionális jegy illik, mint a szűz:)))), akik "egybentartják" a halakat.:)))) A halak meg pont az érzelmességükkel nyitják meg a zárkózottabb szűzet.

Ki van ez találva kérem szépen.:))

Madpapa 2010.04.02. 12:47:05

@Traktorka: úgy-úgy. tényleg megnyílnak a szüzek :))))

Madpapa 2010.04.02. 12:48:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: szerintem Nard, nem csillagjegy alapján választ :-)))

2010.04.02. 12:49:37

@madpapa:

Egyébként pedig: azzal jössz ki jól, akivel jól AKARSZ kijönni. :)))

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 12:49:54

A Mérlegek inkább csak az érzelmesség illúzióját keltik. Általában békések, közvetlenek, sok barátjuk van - de érzelmileg ettől még horizontálisak, mert alapvetően felszínesen tolják a barátságot és párkapcsolatot egyaránt. Persze csak napjegy alapján nem szabad elbadarkodott következtetéseket levonni, de a Halak & Szűz páros kapcsán fején találtad a szöget. Az asztrológiai ellentétek tényleg jól kiegészítik egymást. :)

summerstorm 2010.04.02. 12:50:27

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Menjünk táncolni...
Bárhova...
Ibiza :D :D :D?

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 12:51:46

Gondolta-e volna Gigi, hogy végül az égitestek adják meg a választ a földi problémáira? :)

2010.04.02. 12:54:16

@Tizenötbetűsnév:

Akkó idenekem egy halat, MOST!:)))

Mondjuk az aszcendens is oda tud cseszni...:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 12:55:24

@madpapa: akkor ebben pedig hasonlítunk.:-)) Különben se válogasson, már megtalálta.:-))

@mooon:): ollé, tartsuk az irányt:-))

Madpapa 2010.04.02. 12:57:29

A Mérlegről ha még nem ismerné valaki:

Anyagtalan vagy, könnyű és formálható. Te vagy a művész-típus - mert nem tudsz megbirkózni a valósággal.
Általában bírják a dumádat, kevesen vannak, akik a valódi véleményedre is kíváncsiak.
Szeretsz a felszínen maradni, ami azért van, mert nem szereted a döntéshelyzeteket, és a véleménynyilvánítást mások előtt. Nehezen döntöd el, mit is gondolj valamiről, viszont kapható vagy bármilyen marhaságra, ha nem a te ötleted.
Esélyed egy jó álláshoz vagy a meggazdagodáshoz valahol nulla és mínusz ötmillió között... Főnökként nevetséges leszel és tutyimutyi, viszont legalább a beosztottaid szeretni fognak, mivel akkor vehetnek hülyére, amikor csak akarnak.
A legtöbb Mérleg nő kurva: igazi nő, aki szereti a szép ruhákat, és igényes, főleg mások zsebének kárára. A Mérleg férfi szereti, ha elcsábítják: nehezen kezdeményezel és szinte biztosan buzi vagy. Minden rohadt Mérleg nemi betegségben pusztul el.

Madpapa 2010.04.02. 13:03:34

A Nyilas:

Te vagy az az ember, akit ha valaki véletlenül a barátjának nevez, még idős korodra sem szállsz le róla, és levakarhatatlan kullancsként lógsz a nyakán.
Barátaid bármikor kopogtathatnak az ajtódon, mindig örömmel fogadod őket (kivéve, ha otthon találnak).
Mindig kész vagy ismereteid bővítésére, látóköröd kiszélesítésére, tapasztalatok szerzésére.
Egyfelől földhöz ragadt vagy és szánalmasan konvencionális, ezért fontos számodra az anyagi biztonság, jólét. Ugyanakkor szárnyaló gondolataid, fantáziád felülemelhetnének az anyagi dolgokon, mert lelkes vagy és optimista, de csökönyösen a szerencsére hagyatkozol, mivel a tehetségnek az írmagja is hiányzik belőled.
Erőteljesen szabadságvágyó vagy, tehát olyan munkahelyre, illetve kapcsolatra van szükséged, ahol van mozgástered, függetlenséged. Te vagy a szingli, egyéni vállalkozó ideáltípusa.
Párodnak el kell viselnie különcségeidet, valamint, hogy mindig az állítólagos barátaiddal lógsz, vagy valahol máshol bulizol. A Nyilasok döntő többsége alkoholista és az emberek csak röhögnek rajtad. Értéktelen kis szarházi vagy.

2010.04.02. 13:06:10

@Kedves Nard:
:)) egyébként azok a nyilasok, akiket ismerek, tényleg ilyenek.:)))
volt egyszer egy nyilas pasim, megértem utána futni, egyszerűen folyton mozgásban volt.:) néztem, és elfáradtam.:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 13:06:58

@madpapa: enyém (Kos)

Temperamentumos vagy, aki nagyon tudja, mit akar: bárkin és bármin keresztülgázolsz, hogy elérd a célod. Úttörő típus vagy és a legtöbb emberről azt gondolod, hogy köcsög. Gyorsan rápirítasz másokra, türelmetlen vagy és megveted az emberek tanácsait. Semmi máshoz nem értesz, mint hogy kiboríts mindenkit a környezetedben. Fejjel mész a falnak, viszont nem kell félteni, mert kemény a fejed - már az elemiben is megmondták.
Tele vagy szeretetéhséggel, de nem nagyon tudsz szeretni. Számodra az a legfontosabb, hogy meglegyen minden anyagi és érzelmi háttered; csodálják az emberek a szépségedet, és a baromi nagy arcodat, mert csak ettől leszel boldog. A szerelemben is fontos a számodra, hogy a partnered mindent meg tudjon adni, amire csak szükséged van, és hogy csodáljon téged - egyszerűen buksz a gyengén fejlett személyiségű lábtörlőkre.
Hasonlóképp építed fel a karrieredet is: Keményen küzdesz önmagadért, és bármilyen módszert bevetsz a győzelem érdekében - a hivatali ranglétrán felfelé nyalsz, oldalra könyökölsz, lefelé pedig taposol... Egy igazi fasz vagy, ennek ellenére mindig problémáid vannak az erekcióval...

Madpapa 2010.04.02. 13:10:07

És rólam néhány szó:

Alapjában emocionális beállítottságú vagy: intuíciókra és megérzésekre hagyatkozol, tehát különösebben nem lassít le a józanész és a gondolkodás. Szélsőséges hangulatváltások jellemeznek, egyszer lelkes vagy és vidám, máskor depressziós - néha a legszívesebben öngyilkos lennél, de túlságosan önző vagy ahhoz, hogy ekkora szívességet tegyél a világnak.
Könnyen befolyásolható vagy, de csak a nálad erősebb akaratú emberek által... persze minden ismerősöd ilyen. Neked rendkívül csekély a befolyásod a barátaidra, ismerőseidre és az emberek kikérik maguknak állandó erőfitogtatásodat.
Nehezen nyílsz meg az emberek előtt, ami kiismerhetetlenné és ez által rendkívül ellenszenvessé tesz. Sokszor önmagaddal se vagy tisztában. Te vagy a klasszikus ,,meg nem értett ember", ami tovább vágja alattad a fát.
Segítőkészséged alapja ugyan merő jóindulat, azonban a legtöbb esetben olyan vagy, mint az elefánt a porcelánboltban. Mivel azonban ezt az emberek nem tudják megérteni, és még kevésbé tolerálni, így előbb-utóbb magadba húzódsz, mint a csiga és próbálsz még annál is kisebb és jelentéktelenebb lenni, mint amilyen valójában vagy - légy büszke, ha mégis sikerül, mert igen nehéz feladat!
Művészi hajlamokkal is ámítod magad, mivel gyötör az önkifejezés igénye, de önbizalomhiányban szenvedsz és általában véve egy szarcsimbók vagy. A Halak rémes dolgokat tesznek kis állatokkal.

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 13:10:10

@Traktorka: Az biztos, vannak olyan napjegy + aszcendens kombinációk, amelyek már egy személyen belül is finoman szólva érdekesek. Mint az a 25 éves Ikrek jegyű, Halak aszcendensű hölgyismerősöm, aki nem is tudja igazából, milyen kapcsolatot keres. Nagyon érzelmesnek látja saját magát (meg őt is a külvilág), de valójában tipikusan laza, ugribugri Ikrek nő - alkalomszerű elérzékenyülésekkel és párperces ábrándozásokkal. Legalábbis egyelőre. Ők általában később (30+) találnak rá saját magukra, akkora tud valamilyen szinten összeérni az alapvetően diszharmonikus kombináció. Bár nem értek a szinasztriához, de azt még én is tudom, hogy a harmadik fő tényező (holdjegy) sem elhanyagolható Gigiék szempontjából. Mondjuk nemrég volt itt egy poszt, ahol parádésak voltak a fényszögek a szereplők között, mégsem működtek zökkenőmentesen a dolgok. Hiába, azért mindent nem lehet a csillagokra bízni. :)

2010.04.02. 13:14:56

@Tizenötbetűsnév:
Hát bizony, hiába a tuti kombináció, mindenféle otthonról hozott én-, férfi-, nő-, és kapcsolat-kép simán áthúz mindent. Ezeken csak az önismeret segíthet, HA egyáltalán elkezdi az ember, VAGY ha elkezdte nem hagyja abba félúton, mikor jön a kaka sorozatosan a nyakába (mert ilyet is láttam már).:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.02. 13:19:54

@Traktorka:

Én azért nem vagyok ilyen :) Leginkább nyugodt :)

summerstorm 2010.04.02. 13:21:08

bakker asztroblog lettünk...
:D :D :D

és én még nem is kaptam jellemzést...
szégyen...
valaki légysziii :)....

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 13:21:10

Megállapítom, hogy a leírások alapján nekem mindenki szimpatikus.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 13:22:16

@mooon:):
Vízöntő:-)

Egy álomvilágban élsz, és végtelenül naiv vagy, mint egy csecsemő.
A realitásokhoz nincs sok közöd, éppen ezért az utolsó számodra tökéletes partnered az óvó néni volt. Gyermekkorban a szüleidre vagy utalva, ezért is van, hogy sose nősz fel. Gyakran játszol egyedül - így legalább nem veszíthetsz -, vagy nem is játszol, csak ülsz és bámulsz magad elé, mint akit belőttek.
Felnőttként olyat keress, aki legalább az egyik talpával hozzáér néha a földhöz, különben a kapcsolatotok olyan lesz, mint egy lufi a szélviharban. Nagyon nagy a függetlenségvágyad és ezt másoknak is tiszteletben kellene tartani - a legjobban azok csinálják, akik egyszerűen levegőnek néznek.
A nap minden órájában igényled a szeretetet, mint egy csecsemő, és ha nem kapod meg, ordítasz, és törsz-zúzol.
A számodra ideális munkahely, ahol egész nap járathatod a szádat, és gyakorlatilag semmit se kell csinálnod. Rengeteget hazudozol, ráadásul mindig ugyanazokat a hülye hibákat követed el, mert annyira átkozottul ostoba vagy. Mindenki azt gondolja rólad, hogy elfuserált egy alak vagy és utálják a pofádat.

summerstorm 2010.04.02. 13:24:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

milyen kedves kis jellemzés..
igazi érző lélek tárult elénk :D :D :D

2010.04.02. 13:28:22

@Tizenötbetűsnév:

"Elküld tusolni előtte, rendet rak, beágyaz, kitakarít."

kikérem magamnak!!!!:)))))

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 13:29:22

@Traktorka: Borzasztó, hogy az ilyen humoros horoszkópok tapintanak rá a legfájóbban a lényegre, mi? :)

2010.04.02. 13:31:14

@Tizenötbetűsnév:

Nem értem mi a probléma azzal, hogy tisztán, tisztaságban és rendben dugunk!:D:D:D:D

summerstorm 2010.04.02. 13:31:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

állat :D :D
biztos jó velem dolgozni :D :D :D

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 13:41:14

@Traktorka: Ezzel természetesen nincs semmi probléma. De ha épp nem áll rendelkezésre az egész éjszaka, az "első félórában csak tisztogatja a bránert" kitétel problémás lehet. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 13:42:36

@Drága IV gernika: minden állatok királya:-))) Tök nyugodtan mondtam, meneküljek-e?:-))

2010.04.02. 13:47:36

@Tizenötbetűsnév:

Egyébiránt csak megemlíteném, hogy mindennek a negatívja is ugyanúgy igaz lehet.
Vannak tipikusan rendetlen szűzek, akik negatívan működtetik ezt az energiát.
Én szerencsére nem vagyok klinikai eset.:)))

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 14:07:50

@Traktorka: Igen. Én is ismerek szétszórt Szűzet, aki viszont mindenki mástól tökéletes precizitást vár el. :) Ez például tipikusan olyan tényező, amit az aszcendens felül tud írni, hiszen az a mindennapi élethelyzetek kezelését mutatja meg elsősorban. Az meg más kérdés, hogy közben tudja, hogy kéne csinálni a dolgokat, csak valahogy nem akaródzik. :)
Volt egy oldal, ahonnan napjegy + aszcendens kombinált kiselemzéseket lehetett letölteni, de sajnos már sehol nem találom. Pedig érdekes volt, akár a nap + holdjegy kombinációk: www.astrology-numerology.com/sun-moon.html
Na ebből a három faktorból már sokminden kiderül, ha szakavatott szakértők segítik a szurkolást - ahogy Pataky Tibor mondaná. :)

2010.04.02. 14:12:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Azaz, az oroszlán az egyik legjobb csillagjegy. :)

@Traktorka:
Még jó, h nem vagyok föld jegyű, bár lehet földjegyűvel nem kéne kezdenem. Azt mondják az oroszlánok szeretik a pénzt költeni... Mondjuk tény, hogy irgumburgum lesz ha beleszól hogy mire költsem a pénzem. Amíg nincs gyűrű az ujjamon külön a kassza. :)

Madpapa 2010.04.02. 14:15:03

@Zsu0805: és a gyűrűzés utána mi lesz? ;-)

2010.04.02. 14:17:34

@Zsu0805:
Engem nyugodtan eltarthatnak addig is, amíg nem vesznek el.:D:D:D

2010.04.02. 14:18:45

@Madpapa:
Valamiféle igazságos elosztás... közös dolok közös kassza, de nehogymár beleszóljon, hogy a maradék saját részemből veszek e magamnak fagyit, vagy beülök e a csajokkal inni egyet vay sem.

Madpapa 2010.04.02. 14:21:20

@Zsu0805: Igazságos elosztás? Van olyan? De az tényleg milyen? :))) Apu haza adaja a lóvét te meg elvered? :DDDD

2010.04.02. 14:24:23

@Traktorka:
És utána meg hallgathatod, hogy pedig én kinyaltam a s.gged, megadtam mindent, eltartottalak stb stb. :)

2010.04.02. 14:27:15

@Zsu0805:

Ha idiótát választasz, akkor biztos fog ilyeneket a fejedhez vágni, de én azt remélem, hogy már túl vagyok rajtuk és már csak a normális Dzsionikat vonzom.:))

2010.04.02. 14:28:16

@Madpapa:
Hát még nem probáltam meg kivitelezni, uggyanis még sose volt gyűrű az ujjamon (mármint olyan), de valami olyasmi hogy mindenkinek megmarad a rezsi és az egyéb közös dolok után a saját fizuja. Bár szüléskor ez necces kérdés...
De amúgy nem vagyok pénzelherdálós. Mármint jó néha kicsit túlzásba viszem, de a saját fizumból. :) És mint mondtam még sose kellett más pénzét is beosztanom. Nah jó egyszer majdnem de mintha égetné a kezem már dobtam is vissza, hogy ezt azért nem kéne. :)

Madpapa 2010.04.02. 14:28:29

@Traktorka: szeretem a naív embereket :-)))

2010.04.02. 14:29:12

@Traktorka:
Ohhh nagy sértettségkor simán előjöhet. Ki tudja mi bújik meg a felszín alatt. :)

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 14:33:18

@Zsu0805: Valamelyik blogon néhány komment után majdnem vérre mentek az anyázóparádé résztvevői a közös vs. saját kassza kérdés kapcsán. Az egyik táborban azok sorakoztak fel, akik szerint nincs bizalom abban a kapcsolatban, ahol nem 100% közösből gazdálkodnak a felek. A másik oldalon meg azok álltak, akik szerint jó dolog a bizalom, de azért tökhülye és naiv se legyen az ember. Tehát mindkét félnek saját pénze legyen, és mindig beszéljék meg, hogy az adott kiadást milyen részben fedezik. Az utóbbiak zömmel olyanok voltak, akik szívtak már jó nagyot a fenenagy bizalommal. :) Egyetlen ember volt, aki egyetértett velem abban, hogy a legjobb a köztes megoldás: közös kassza az alapvető szükségletekre PLUSZ megtakarítás előre nem tervezhető / váratlan kiadásokra. Ezen kívül viszont saját pénztárca mindenkinek. Miután mindkét csapat tagjai elkezdték oltani az illetőt, hogy "namármost ez micsoda dolog", inkáb be sem szálltam a szájkaratéba. :)

2010.04.02. 14:37:37

@Zsu0805:

Félreértés ne essék, nem kell engem eltartani és sosem kellett.
DE!
Szerintem ha két ember szereti egymást és úgy döntenek, hogy apu fizujából is simán kijönnek, és ezért anyu nem dolgozik, akkor az a legnagyobb szegénységi bizonyítvány, ha X idő elteltével ez felhánytorgatódik apu által.
Eleve már csak olyan emberrel érdemes ilyenbe belemenni, aki ezt "normálisan" kezeli. (pl a tesóm sosem kéri a nejét számon, ha éppen nincs munkája a csajnak, mert ők egy pár. lényegtelen, hogy a vagyon milyen arányban adódik össze, ha nem halnak éhen.)

halálosan unom azt a megközelítést, hogy egy nőnek is ugyanazt kell hoznia a munkában, mint a férfinak, meg szüljön 2 gyereket, meg nevelje őket, meg legyen takarító és szakácsnő is egyszemélyben, mert csak akkor faszacsaj.

2010.04.02. 14:42:15

@Tizenötbetűsnév:

Ezek a dolgok is tudatállapot kérdései.
Ha olyan tudatállapotban vagyok, hogy én márpedig faszacsaj vagyok, aki ha beledöglik is keres és dolgozik, mint az állat, mert nehogymár engem eltartsanak, azt meg nem győzöd, hogy esetleg lehet ezt a dolgot más oldalról is nézni.

2010.04.02. 14:44:53

@Tizenötbetűsnév:
Aki kizárólagos közös kasszára alapoz az naív, és annak ajánlok egy kis statisztikai meg miegymás kutatást. De felőlem tegye, az ő dolga, de később ne sírjon. Aki a teljesen külön kasszára szavaz... az se jó, mert az tényleg hideg és rideg. Ez engem egy helyre emlékeztet ahol dolgoztam, ott frankón mindíg ment az, hogy az akinél az épp aktuális csekk volt ment a másikhoz, hogy akkor mennyi a része.
De amúgy én is becstalakoznék a kettőtökéhez.
Bár tény, hogy azért felmerülnek nem várt események is, mint pl. a munkanélküliség (ha az egyik fél állás nélkül marad) vagy a szülés. Mert ugyebár szüléskor a nőnek igencsak kevéske "jövedelme" van, és abból azért saját pénztárcát üzemeltetni, sőt abba az időben mindkét félnek saját pénztárcát üzemeltetni... eléggé nehézkes.

2010.04.02. 14:49:18

@Traktorka:
Tényleg nincs azzal baj, hogy ha megtehetik akkor a nő nem dolgozik (nem egy ilyet ismerek), viszont én biztos nem tudnék otthon üldögélni és lógatni úgymond a lábam. Jó tudom nagyon sok dolog van amit otthon meg kell csinálni, főleg ha már gyerekek vannak. Meg amúgy is ok, hogy most megtehetjük (tik), de mi lesz később? Én azért előrelátó tipus vagyok, és inkább elmegyek akkor 4-6 órában dolgozni, és azt a pénzt meg max gyűjtögetem egy számlán, hogy hátha majd egyszer jól jöhet.

2010.04.02. 14:50:01

Nah én most veszek egy gyors zuhanyt. Nemsokára re.

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 14:50:39

@Traktorka: Ismerős az érzés. Mióta leszálltam a cuccról, néha én is ilyen, néha olyan tudatállapotban vagyok. :) Ámbár tapasztalataim szerint a köztudatban manapság "faszább csaj" az, aki egy pénzes fazonnal el tudja tartatni magát, mint aki keményen dolgozik és adott esetben egyedül is tud(na) boldogulni. Beledögleni azért nem kell, ez nőben egyébként is ritka.

2010.04.02. 14:57:28

@Tizenötbetűsnév:

A munkahelyemen tucatszám tudok mutatni olyan nőket, akik a gyermekük 5 hónapos korában visszajönnek "faszacsajoskodni", a gyereket meg majd a bébiszittyó felneveli. És ezen a szinten már nem arról beszélünk, hogy éhen fognak halni, ha nem anya nem dolgozik, hidd el.

Madpapa 2010.04.02. 15:20:06

Kellemes Húsvétot! Piros tojás kötelező! ;-)

2010.04.02. 15:25:30

@Madpapa:
Kellemes húsvétot és sok pirostojást! :)

dr. gernika 2010.04.02. 15:26:32

@Zsu0805: Az enyémen már van, de a közös számla gondolatától így is megriadtam a múltkor. :)

Snowmass 2010.04.02. 15:27:51

4 hónap után azt gondolom, hogy ameddig fogalmad nincs róla, hogy pontosan milyen küzdősportot űz, addig tényleg nincs közös jövőtök.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 15:28:45

@Drága IV gernika: na, végre kimondtad feketén-fehéren, már mit agyaltam rajta, és nem mertem rákérdezni, hátha félreértettem valamit.:-))) Grat, és sok boldogságot.:-)

dr. gernika 2010.04.02. 15:32:55

@Tizenötbetűsnév: Pont valami ilyesmiben gondolkodunk mi is. :)

Snowmass 2010.04.02. 15:49:45

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: az olyan, mint a kishitű karatés, vagy a balga bokszoló?:)

Snowmass 2010.04.02. 15:55:25

@Drága IV gernika: Csatlakozom az előttem szólóhoz @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: és sok boldogságot kívánok!:))
Bár azt is hozzá kell tennem, hogy nekem nem kellett azért olyan sokat agyalnom rajta.:D

dr. gernika 2010.04.02. 15:56:08

@Snowmass: Óh, végre valaki, aki ugyanazt szúrta ki, amit én! :)
@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :DDD Köszi szépen. :))

dr. gernika 2010.04.02. 15:58:32

@Snowmass: Lényeglátásod immáron tagadhatatlan! :D
Köszi neked is. :)

Father Justice (törölt) 2010.04.02. 16:12:38

@Traktorka: Alapvetően megvan a véleményem arról a nőről, akinek fontosabb a karriere, mint a pár hónapos gyereke, aki ebben a korban igényli leginkább az anyja közelségét. Más kérdés persze, ha az apa fizetéséből nem jönnének ki, vagy csak day-by-day tudnának megélni belőle. Olyankor tényleg nem az előremenetel számít, hanem a nélkülözhetetlen plusz bevétel. Viszont van olyan szituáció is, mikor a férj jól keres ugyan, de az asszony nem érzi elég stabilnak annak munkahelyét / jövedelemforrását. Ebben az esetben - főleg, ha nincsenek számottevő megtakarításaik - olyan helyzet is adódhat, hogy a fickó elveszíti az állását, és kapásból a semmiből gazdálkodhatnak egy hónap múlva. Ha egy okos nő erre is gondol, és emiatt mérlegeli, hogy legalább 4 vagy 6 órázzon a gyerek mellett, azt meg tudom érteni.

@Drága IV gernika: Legalább ezzel a "hülyeségemmel" nem vagyok egyedül.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Akkor tényleg igazi nehézfiú lehet ez a Zoli. Így viszont Gigi csak ne búslakodjon, hogy nincsenek egy súlycsoportban. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 16:14:36

@Snowmass: dehogy, ha bokszolna, megmondta volna a posztíró, a szumo-ra viszont azt mondanák a blognépek, hogy nyomi.:D Maradt a "valamilyen", mint áthidaló megoldás.:-))

Snowmass 2010.04.02. 16:15:38

@Drága IV gernika: Remélhetőleg sikeresen felnyitottuk másoknak is a szemét. A szemellenzős kommentelőkön túl természetesen gondolok itt még a sokezer potenciálisra is.:DD

Snowmass 2010.04.02. 16:17:40

@Drága IV gernika: És ezek után a tiédre sem lehet panasz.:DD

Snowmass 2010.04.02. 16:22:46

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Magyarul kétségbe vonod eredeti meglátásomat azzal a kijelentéseddel, hogy a posztíró valójában tudja, csak nem meri leírni?:)

Ez esetben úgy gondolom, hogy nincsen közös jövőjük, mindaddig, ameddig nem vállalja fel a párját.:D

Snowmass 2010.04.02. 16:24:03

és megvolt az ünnepi mesterhármas is:)
és ezt már ugye senki sem veheti el tőlem:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.02. 16:34:52

@Snowmass: dehogy vonom, le sem merem venni a szemellenzőmet.:D:D Csak említettem egyéb lehetőséget is, a te nyilvánvaló igazadon kívül:-)

Snowmass 2010.04.02. 16:45:26

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Szóval akkor most egy újabb állításomat vonod kétségbe?:DD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.02. 17:23:12

Önbizalom, kislány és carpe diem. Valamiért együttjártok...

Psyman 2010.04.02. 18:04:02

Ha csupa ugyanolyan ember járna együtt, akkor elég uncsi lenne az élet.

Plumper 2010.04.02. 18:11:17

miért nem lehet egyszerűen csak élni, magunkat jól érezni?! miért kell a fiatal férfiak agyára menni a kibeb@szott házassággal és a gyerekcsinálással?

dr. gernika 2010.04.02. 18:27:17

@Plumper: Akár hiszed, akár nem, vannak férfiak, akik ezt maguktól is akarják. Persze nem a te feltételezett életkorodban...

Plumper 2010.04.02. 18:30:12

@Drága IV gernika: nem vagyok már 18, és 25 is elmúltam, de semmi kedvem igába hajtani a fejem. lagzi meg ilyen faszságok. még 50 évig egy 1 mellett, 1 szex? nanehülyéskedj. ahhoz valami minden szempontból tuti nőnek kell jönnie maximum.

azallamenvagyok 2010.04.02. 18:32:51

nagyon sokat aggódsz:) örülj inkább, és lazíts! nézd, veled van, szeret, veled akar lenni, alkalmazkodik hozzád, olykor neked is belefér fordítva nem? örülj, hogy vele vagy, és próbálj meg örömet szerezni, mert a kétségeid könnyen megmérgezhetik az egészet:)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.04.02. 19:47:24

@Plumper: Majd megváltozik a véleményed, amikor megérkezik az a nő. És lehet, hogy egyáltalán nem lesz "tuti" csak pont az, aki neked kell.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.04.02. 19:50:11

Oroszlánról nem írtok valamit? (mellesleg tényleg az a legjobb jegy!!!!)

kacckacckacc 2010.04.02. 20:13:02

There's a genial site that gives you an iPod, a PSP or even a MacBook for free. It's lockerz.com.
Would you like me to invite you to this site? Just send an e-mail to lockerzinvite02@gmail.com
You can earn points then you can get free gifts.

You can earn points by

* logging in
* answering the daily question
* referring friends
* watching videos

After referring 20 friends, you become a Z-lister, you get a T-shirt for free, and your daily points will be doubled.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.02. 20:21:17

@miriamele: Lángra lobbantja a farkad, mintha egész életében erre a percre várt volna. Játékos és szenvedélyes. Fűti valami mély tűz. Nyelni méltóságán aluli, de ha nagyon felhúztad, megtesz bármit. Muszáj megdugnod cserébe, de hát ilyen az élet.

dr. gernika 2010.04.02. 20:47:48

@Plumper: Abban természetesen egyetértünk, hogy egy életre nem lehet félmegoldással beérni.

dr. gernika 2010.04.02. 20:51:26

@miriamele: A szoposzkópot megkaptad savanyától, ez meg itt a gonoszkópod(unk):
Úgy gondolod, hogy született vezető vagy. A többiek
úgy gondolják, hogy egy idióta barom vagy. A legtöbb
Oroszlán erőszakos kötekedő. Hiú vagy, és nem bírod
elviselni az őszinte kritikát, az arroganciád pedig
vérforraló. Az Oroszlánok tolvaj kurvapecérek, akik
jobban szeretik a maszturbálást az igazi szexnél.

OM617.912 2010.04.02. 21:35:51

oké.

én halak vagyok, halak aszcendensel és napom/holdam is a halakban van ráadásul utolsó 10 fok...és férfi.

csillag× 2010.04.02. 21:46:18

tényleg asztróztatok?? :D :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.02. 21:58:55

@OM617.912: Úgy nyal, mint egy álom. Gyengéd, romantikus, jól tudja fokozni az izgalmakat, de gyakran elábrándozik közben. Megáll vele az idő. Azt hiszi, Isten lakik a puncidban, aki előtt nap mint nap áldoznia kell. Te meg persze ráhagyod, te huncut.

@csillag×: Téged is megfejtsünk?:D

csillag× 2010.04.02. 22:07:36

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hajrá :) de kérhetnék egy bikát is? :$ ;)

csillag× 2010.04.02. 22:17:45

@csillag×: de hülye vagyok.... fenti mondatom kérés és nem kérdés :P

különvélemény 2010.04.02. 22:32:18

Bocsi, nem olvastam végig a kommenteket, nem tudom kiderült e.

De úgy megítélni a szitut, hogy egyikőtök korát sem tudjuk, a jóslás kategóriájába esik.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.02. 22:34:50

@csillag×: Oké, bár nem tudom a tied mi? vagy te vagy a bika?

BIKA “Szopni született”. Érzékibb, mint bárki más. Puha a szája, és mindent tud a farkadról. Úgy szívja, mint egy folyondár. Alap, hogy lenyeli. Még a sejtjeidet is birtokolni akarja. Imád szopni, nyugodt életed lesz mellette.

BIKA “Nyalásra született”. Érzékibb, mint bárki más. Puha a szája, és mindent tud az élvezetekről, igazi ínyenc. Szerinte a jó szex elengedhetetlen része a jó nyalás, persze csak egy hangulatos vacsora, és némi konyhai játszadozás után, közben. Még a sejtjeidet is birtokolni akarja. Imád nyalni, nyugodt életed lesz mellette.

csillag× 2010.04.02. 22:39:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): akkor bevágsz egy ikreket és egy rákot? :$ vagy volt már valamelyik ? (nem láttam) :)
Amúgy kösz;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.02. 22:49:48

@csillag×: Te most kiket akarsz megtudni? Ennyi pasid van? :)

IKREK Változó. Érdemes kikapcsolni a tévét előtte, különben azt fogja nézni közben. Elég ügyes tud lenni, ha éppen olyanja van. Amúgy kurvára dekoncentrált. Időnként változtat a fogáson, mert utál unatkozni szopás közben.

KREK Változó. Érdemes kikapcsolni a tévét előtte, különben azt fogja nézni közben. Elég ügyes tud lenni, ha éppen olyanja van. Mindent látnia, hallania, szagolnia és éreznie kell, és lehetőleg mindezt egyszerre, és tükör előtt. Amúgy kurvára dekoncentrált. Időnként változtat a fogáson, mert utál unatkozni nyalás közben. Ne lepődj meg, ha hirtelen 69-re vált…

RÁK Utoljára anyád volt hozzád olyan gyöngéd, mint ő, csak máshogy. Elalszol közben, még a nyál is kifolyik a szádból. A lelkedet is leszopja. Olyan, mintha hazatérnél. Lenyeli, mert szeret.

RÁK Utoljára anyád volt hozzád olyan gyöngéd, mint ő, csak máshogy. Olyan mintha a lelkedet nyaldosná, bármit csinál, szívből jön. Zárkózott amúgy, de ha sikerül felnyitnod, mindent megtesz érted. Szereti partnernőjét boldognak látni. A nő melleit különösen szereti, szívesen játszik vele nyalás közben. Nyelvének és ujjainak szokatlan tehetsége elsőrangú szeretővé teszi, akit minden nőnek meg kell tartani.

eladopatron 2010.04.02. 22:52:04

Kedves Gigi,

legközelebb olyat írj, aminek legalább minimális köze van a valósághoz.

Ez a post ugyanis kamu.

Piszok Alfréd 2010.04.02. 22:58:32

Na és, ha nem te vagy a nagy Ő? Lehet, persze. De amíg ez kiderül, élvezd, hogy szeretitek egymást, hogy jól vagytok, légy boldog. Izgulni, keseregni ráérsz, ha baj lesz :)
Addig meg ne legyél az önmagát beteljesítő jóslat.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.03. 00:05:50

@csillag×: Tehát akkor semmi eszed sincs magad szerint? :D

Pocok_ 2010.04.03. 10:24:42

Hali!
Mit gondoltok a kos-rák párosításról?

csillag× 2010.04.03. 12:31:23

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): köszönöm! de így is egész nap felügyelet alatt tartanak :D Soha nem hagynak unatkozni :P

csillag× 2010.04.04. 19:21:35

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): akár hiszed akár nem, a net már sok helyre eljutott :))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.04. 20:01:15

@csillag×: Vagy telefono diktálod valakinek, akinek van nete :P

Erásss 2010.04.05. 17:14:32

Nem olvastam a kommenteket, mert nincs hozzá kedvem...., de Kedves postoló ZENÉSZNEK NE HIGGY!!!!

csillag× 2010.04.06. 09:27:46

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): na! nem kell fél országnak tudni, h kancsal vagyok :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.06. 14:58:37

@csillag×: Szerinted a fél ország néz téged? Akkor indulj az X-faktorban:D

csillag× 2010.04.06. 16:44:02

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nem hiszem, de te sem lehetsz biztos benne :D Nah, azt a műsort inkább hanyagoljuk :P

csillag× 2010.04.07. 07:05:11

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): pppfff :D :D jaj!
Én maximum X kromoszómával rendelkezem, nemhogy faktorral :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.07. 10:20:12

@csillag×: Akkor neked X-tra fényvédő faktorokat kell ajándékozni?:D

csillag× 2010.04.07. 14:47:29

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): én inább "be" szoktam nem pedig "le" szoktam égni :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.10. 07:20:47

@csillag×: Akkor nem égnél be, legfeljebb le, de azt sem, mert kenegetnélek 100as faktorú krémmel:)

csillag× 2010.04.10. 12:14:15

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nem vagyok egy leégős...főleg most... nem fenyeget ez a veszély :))

DocBulywood 2010.04.12. 12:43:19

Kedves posztíró!

Ha mélytorkosan, bőnyállal letüdőzöd a cerkát, ohne hand, nyert ügyed van.
Visz magával ide-oda, mint a púpot a hátán, mi a gond? Párszor megrángat, nagy ügy. Egy tapasztalattal többet szerzel.

Egyéb kérdés?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.13. 14:50:01

@csillag×: Akkor elviszlek egy szoláriumos szaunába:)

csillag× 2010.04.13. 17:22:32

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): szauna helyett inkább valami gőzkabin féle..kösz. De ha már válogathatok akkor a legelső verziónál maradnék :D

csillag× 2010.04.14. 20:49:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): szerinted mikor fognak minket innen kitiltani? :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.14. 22:24:14

@csillag×: Miért tiltanának ki? Vagy ez célzás volt privát kapcsolatfelvételre?:P

Nikica21 2010.04.14. 23:03:24

jézus még mindig nem priviztek?:D

csillag× 2010.04.14. 23:13:51

@Nikica21: nekem nem létfeltételem :D átpasszolom neked, ha szeretnéd :D

Nikica21 2010.04.15. 21:27:27

@csillag×: @savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hát csak mert itt duma partykat rendeztek!:DDD

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.17. 22:32:57

@Nikica21: Csillag nem mondta, hogy zavarná, én pedig nem vagyok tolakodó:)

csillag× 2010.04.18. 12:27:41

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): engem kifejezetten nem, viszont gyanítom,h mások nem gy vélekednek:) :$

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.18. 17:26:33

@csillag×: Mert? Szóljanak, nyíltan, ha nem tetszik, és különben is, kit érdekel?:)

csillag× 2010.04.19. 12:59:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): a fenébe! már megint lemaradtam valamiről?...volt már az a rész, h akinek ellenvetése van az most szóljon vagy hallgasson örökre? :)
süti beállítások módosítása