A leghűségesebb nyitott kapcsolat

2010. április 09. 07:15 - Panni CsP

Létezik olyan, hogy egy szexkapcsolatnak induló dolog mindent elsöprő szerelemmé lobban? A következő történet szerint, igen. A lány és a fiú összejönnek, eleinte csak a fergeteges szex tartja össze őket, majd elkezdik mélyebben is megismerni egymást. Látszólag nagy boldogságban vannak… még közös kutyát is szereznek. Végül mindketten félrelépnek.

 

Sziasztok! Érdekelne a véleményetek az egy éjszakás kapcsolatokból komollyá váló párkapcsolatokról. A sztori, mely nem egyedi eset, a baráti körömben mind hasonlóan alakul(t). Szóval, adott egy huszonéves fiú, akinek egyik buliban megtetszik egy csaj. A csaj nem teljesen ismeretlen, hasonló társaságban van, és a srác így könnyen meg tud vele ismerkedni. Beszélgetnek, táncolnak, bejönnek egymásnak, s egypár csók is elcsattan. A lány azonban a buli végeztével úgy dönt, hazamegy és elbúcsúzik a fiútól.

A fiú kicsit habozik, majd a lány után megy és utoléri, mikor épp a lakáskulccsal babrál és az ajtót nyitná (ez nem film, hanem a valóság). Ilyenkor ki bírná ki, hogy ne essen a másiknak, szerintem nem sokan, bár néhányan megállnánk a simogatásnál vagy a tapinál, mivel ne legyen már minden az első este. A lány és a fiú nem várt, szexeltek egész éjszaka, majd a fiú másnap reggel hazament. Gondolkodott, hogy mi legyen, mivel tetszett neki a lány és sajnálta volna, ha csak ennyi. A lány is kívánta a fiút, meg akarta ismételni az éjszakát újra és újra... A kapcsolat szexkapcsolatnak indult és sok-sok szeretkezéssel kezdődött. Aztán elkezdtek egymással beszélgetni és kezdték megismerni egymást. Rájöttek, hogy nem csak szex létezik és a másik nemű fél is egy értelmes ember. Mivel közös lett a baráti kör, és az érdeklődés, kezdtek összemelegedni. A szerelem, nem tudom, mikor köszöntött be - talán lassan alakult ki egy szoros kötődés kettejük között. Ez a kapocs úgy tűnt szilárd vázon áll, hiszen minden tökéletes volt, de az ilyen kapcsolatokban mindig van valami, ami ott mocorog. Az idő telt, a párocska összeköltözött és boldogok voltak. Még közös kutyájuk is lett, ami gyerek helyett volt. Boldogok voltak, látszólag. Aztán itt is kezdett laposodni a kapcsolat. Megegyeztek, hogy külön buliznak, hogy jó legyen a kapcsolat. Egy darabig működött is a dolog, aztán a srác elkezdett csajozni. Az volt a szokása, hogy a buliban kiszúrta a leggyengébb láncszemet - aki a legrészegebb és legrondább volt - és még aznap este megfarkalta valahol, majd dolgavégeztével hazament. Gerinctelen volt, mondhatnánk, de a barátnő sem volt teljesen ártatlan. Ő is félrelépett, mivel sejtette, hogy párja sem egy ma született Ádám. A tettek kiderültek mindkét oldalon és megegyeztek, hogy többé nem csinálják. Úgy tűnik, a srác kiélte magát, de az ördög mindig ott lapul, s a lányt is kísérti az élet, bár a közös jövőt komolyan gondolják, már közös gyűrűjük is van. Az esküvő is folyamatban van, a szülők együtt járnak nyaralni, s a gyerekek pályája és jövője is jó úton halad. A kérdés a sztoriban annyi, hogy nem egy ilyen kapcsolatot ismerek, de a fokozatosság betartásának hiánya miatt (illetve nem biztos, hogy emiatt) az összes ilyen kapcsolatban történt félrelépés. Itt tényleg nem 2-3-ról beszélek, hanem többről, s érdekesnek tartom, hogy mi miért történik. Várom a véleményeket ezzel kapcsolatban.

 
119 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr581906319

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A heteroszekszualitás 2010.04.09. 10:08:27

A heteroszekszualitás az, amikor ellenkező nemű emberek szekszuális vonzalmat éreznek egymás iránt. Noha az ilyen típusú vonzódást igen természetesnek tekintjük, de annak hátterében, hogy az emberek nagyobb hányada heteroszekszuális lehet ma a világban...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.04.09. 10:10:01

@Father Justice: akinek volna hozzá kedve, de ehelyett inkább a társadalmilag elvárt játszmákba megy bele és számolgatja, vajon hányadik randin 'illik', az igen, szendeszűzkurva, nevezzük, aminek akarjuk, de minimum nem őszinte személy. Persze az sem az, aki ilyesmit elvár tőle.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 10:12:55

@csillag×: neked is jóreggelt!:-)

@Father Justice: a gyerek biztosan javít a kapcsolaton, azért csinálják meg, ugyanis, hogy valahogy meg bírják különböztetni a hivatalos kapcsolatot a többitől.

Rebelde 2010.04.09. 10:14:35

szerintem pont összeillenek, ritkaság az ilyen:)
bár azért félremenni, mert valszeg a másik is félrelép, nos elég gyermeteg dolog, és az is érdekes, hogy a pasi mindig a legbénább nőket keféli meg, szóval vannak itt érdekes dolgok:)

azallamenvagyok 2010.04.09. 10:17:14

@Father Justice: érdekes a csúsztatás vádját csúsztatással előadni, olvasd újra:)

szabályt csinálni olyanokból, hogy legyen-e szex első randin vagy ne meg tényleg képmutatás, az egyiknek így, a másiknak úgy, egy kapcsolatban meg ráadásul két ember szokott lenni, persze beszélhetek én arról, hogy a kocka fából van, ha más azon akar vitatkozni, hogy az valójában tetraéder-e:)

CyberPunK 2010.04.09. 10:18:35

Izé, lehet, hogy én vagyok érzelmileg alulfejlet, de valahogy nehéz elképzelni azt a kapcsolatot ami úgy kezdődik, hogy járjunk má', mert sok a közös bennünk, és jól kijövünk, esetleg együtt egy gyereket is felnevelhetnénk, és nem úgy, hogy de megbasználak, Cica. Impotens vagy aszexuális egyedekre ez természetesen nem vonatkozik.

Rebelde 2010.04.09. 10:20:23

"Látok én is sok friss házaspárt Pesten, zselézett hajú fiatalember a szénné szolizott barátnőjével, hát gyerekek, itt kurva nagy bajok lesznek, ezt most megmondom."

jól látod, szerintem sok ember jobban tenné, ha inkább fát vágna a számítógépén kommentelgetés helyett, nagyobb haszna lenne

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.04.09. 10:22:09

Életem két nagy szerelméből az egyik szexkapcsolatnak indult. Nyolc hónapnyi elkötelezettség nélküli, egyre hosszabbra nyulo egyuttletek utan jottem ra, hogy szerelmes vagyok. Utana meg ket evig tartott.
A masik nagy szerelem pedig baratsagnak indult, kesobb szex fuszerezte, aztan megint csak barasag lett (mindkettonknek volt kapcsolata), aztan egy szakitas utan a vallamon kisiras eredmenye lett egy igen komoly es nagy szerelem.

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 10:22:25

@Rékuc: Én állítottam, hogy számolgatni kell bármit is? Az természetszerűleg jön, mikor kerül sor az első szexre. Ám ha az első alkalommal hajlandóság van a nő részéről, akkor nem a saját kozmikus kisugárzásomra vonatkozó következtetéseket vonok le, hanem annál sokkal kézenfekvőbbet: egy rüfkéről beszélgetünk. Nincs ezzel semmi baj, csak a továbbiakban ekként is kell kezelni.

"A vágyait őszintén vállaló nő őszinte és bizony van értelmes férfi, aki tudja ezt értékelni hosszú távon is :)"
A vágyait őszintén vállaló nő őszinte. Az aktuális pillanatban jelentkező vágyaival kapcsolatban legalábbis - ennél komolyabb következtetéseket levonni az őszintesége kapcsán finoman szólva szeleburdiság lenne. A posztban szereplő hölgy is őszinte volt a főhőssel, és gondolom jelenlegi félrekúrásait is a vegytiszta őszinteség vezérli. :) Én is értékeltem rüfik társaságát, csak nem voltak illúzióim a kapcsolat jövőjét és mélységét illetően. Ha a posztíró is eljutna eddig fejben, akkor nem is lenne kérdés a kérdés. Meg az esküvő sem.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 10:23:25

@CyberPunK: nagyon igaz, hogy részedről úgy kezdődik, a nő részéről meg úgy, hogy "Nehogy azt hidd, hogy meg is fogsz!"... és ezzel eljátszanak egy darabig.:-))

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 10:24:10

@azallamenvagyok: Nem kell újraolvasnom, szándékos volt. Ügyesen észrevetted, hogy a saját módszerét használtam a nyomaték kedvéért. Pirospont.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.04.09. 10:24:30

@Rékuc: Az elso alkalommal dughato nok jelentos resze (tapasztalataim szerint) mindossze nem prud es alszent. Ugyanolyan egeszseges igenye van a szexre, mint egy ferfinak. Aztan, ha mukodik, jon a kovetkezo alkalom. Aztan az azutan kovetkezo. Aztan inkabb vele, mint nelkule.
Nalam nyolc honapig tartott egy ilyen azonnali szexbol fakado laza, elvarasok nelkuli kapcsolat. Azutan szerelemme erett.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.04.09. 10:34:11

@Mao elvtárs: teljesen egyetértek. Nyilván azt a barátnődet egy álszent szűzkurvát igénylő pasas 'rüfkének' tartotta volna (milyen dezsőid szó már).

A szexualitását őszintén vállaló nő a későbbiekben is fogja vállalni, amit akar: szerintem egy ilyen nő sokkal inkább odaáll a párja elé és megmondja, ha valami gáz van. A képmutató szűzkurva pedig sunnyogva, sunyin cselekszik a párja háta mögött, merthát mégse 'illik' csak úgy, inkább majd titokban, max a barinő tudhat róla, majd a szoliban megbeszéljük.

Szerintem a fenti sztori teljesen korrekt bár valóban kicsi rendhagyó, és ha valós, akkor sok sikert nekik az életben, aranyosak :)

2010.04.09. 10:38:29

Nekem a megcsalósdinál már nem tetszett a dolog, de nem kell mindenkinek úgy élni, mint nekem. Ásókapanagyharang.:))
Nem mellesleg csak egy megjegyzés:
"Boldogok voltak, látszólag" ???:)))
szóval mikor boldogok lehettek volna, sem voltak már azok, vagy most mi?

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 10:41:54

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Igen. Ugyan elegendő lenne a házassági anyakönyvi kivonat is, de ha lúd, tényleg legyen már kövér. Az optimális átmérőnek nincs felső határa. Minél több a gyerek, annál több párhuzamos huncutság fér bele. :)

2010.04.09. 10:48:30

@Father Justice:
Hajlok erősen arra, hogy igazat adjak neked.:))

babsz 2010.04.09. 10:48:35

@Rékuc: az ilyen pasik mondják továbbá, hogy "egy nő ne igyon", "egy nő ne politizáljon", igénytelenezik le, ha véletlen egy nap nincs besütve a haja meg töksimára borotválva a lába, majd negyven éves koruk fölött levénpicsázzák meg hülyekurvázzák az asszonyt, ha nincs kész a meccsre a borsófőzelék időben, illetve az ilyen pasik nyomatják ugyanezt saját negyven-ötven éves korukban pókhassal, atlétában, sörrel a kezükben, ezek azok, akiknek elveik vannak, hogy milyen legyen "az igazi" nő, de elsőként hajtják szét a középső lapot az FHM-ben a napipicsa-poszterért. mert hát azért a jó bőr az jó bőr.

ed_ 2010.04.09. 10:53:13

Nekem volt egy egyéjszakás kalandom, legalábbis annak indult, mindketten annak szántuk. De jól működött, úgyhogy többéjszakás lett, majd szerelem lett belőle, végül házasság, két szép gyerek, egy fiú egy lány, mint a mesében. És még mindig együtt vagyunk, 10 éve, szóval vannak még csodák, ne adjátok fel. :)

Falusi_metálos 2010.04.09. 10:57:19

jó kis poszt..

kérdés : Allah engedi-e az ilyen kapcsolatot?
válasz: Allahnak engednie kell, hiszen nem küldött szerencsétlenséget egyik félre sem.

Azonban, melyik molla vállalná fel azt fatvába adni?
Bár, kell lennie ilyen szent írástudónak, hiszen az azonos nemet kedvelőknek is van Homár Mollah-juk ...

csillag× 2010.04.09. 10:59:05

@ed_: és boldogan élnek míg... :)

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 10:59:20

@Traktorka: Pedig én is tisztában vagyok vele, hogy kétféle nőtípus van, csak heccelem a nagyközönséget kicsit. Van ugyebár a szexualitását "nyíltan felvállaló" - ennek következtében automatikusan őszinte - belevaló csaj, aki elsőre sunázható. Mindenki más álszent szűzkurva. Természetesen férfiből is kétféle létezik: a daliás, jóvágású adoniszok és a pókhasú atlétások. Szerencse, hogy az előbbi csoportba tartozom, különben a sztereotipizátorok mulatságos kommentjei sem tudnának kizökkenteni búskomorságomból. :) Egyébként meg mi az, hogy csak hajlasz rá? Hát ezért taníttattalak, te háládatlan? :)

2010.04.09. 11:03:07

@Mao elvtárs:
Szerintem itten motívációkról és téves világképekről beszélünk.
Vannak azok a lányok, akik azért nem dugnak az első alkalommal, mert jajj kurvának fognak gondolni.
Vannak azok, akik azért nem dugnak, mert szimplán nem tudnak rágyorsulni senkire első alkalommal, én is ilyen vagyok.
Vannak azok a lányok, akik vállalják a vágyaikat, és simán dugnak első alkalommal.
És vannak azok, akik nem tisztelik a testüket és pillanatnyi jóidnulat eléréséért simán belemennek a szexbe azzal a hátsószándékkal, hogy hátha lesz még egy, meg még egy, meg még egy és szerelem.

Még lehet, hogy vannak egyéb motívációk és téves előítéletek, de most hirtelen ennyi jutott eszembe.

Kósza 2010.04.09. 11:03:40

Az egyéjszakás kapcsolat attól egyéjszakás, hogy csak egyszer történik meg, soha többé, s mivel soha nem mondom azt, hogy soha, ezért nekem még nem volt, és nem is lesz egyéjszakás kalandom! Ennek folyományaként nem kell lerüfkéznem azokat a kishölgyeket, akikkel eddig még csak egyszer sodot össze az élet,... !

satie · http://321.hu/sas 2010.04.09. 11:03:43

van egy lány, akit itt ismertem meg, nagyon tetszettek a fényképek, amiket csinált, meg sok kommentjének a hangulata is, főleg a fékbukon, ahol többször váltottunk így 'üzenetet', már nagyon vágytam megismerni.

Egyszer aztán egy péntek esti munkából + egy 1 munka utáni fröccsből 10 után nagyon fáradtan egy másik munkába értem. 1/2 12 felé ránéztem a fékbukra és láttam egy posztját, hogy szétesőfélben van a házibulija.

- És mi mikor koccintunk egyet? - kérdeztem, mire azt írta, ugorjak t, azt is, hogy hova.

90%-ban hasonlított arra, amilyennek képzeltem, nagyon pozitív volt az első találkozás. Én sosem voltam híve az 1. éjszakai, vagy esetünkben reggeli szexnek, de, ami történt az fenomenálisnak ígérkezett, ami pedig később, az az is volt.

Az első 2-3 hét minden szinten nagy boldogság volt, azóta keletkezett egy - remélhetőleg csak átmenetileg - nehezebb helyzet, és nem tudunk eleget együtt lenni, ami miatt nyilván időnként kicsit feszült vagyok, amiből voltak is kisebb viták és majd' megőrülök, de közben egyre jobban ismerem őt, tudom azt is, hogy még ki kell tartanom, és a szerelmem nem csökkent, talán még nő is... :-)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.04.09. 11:04:30

@pafff: az ilyen a napipicsát is lehülyekurvázza, meg a sunázhatót azért mert sunázható, a nemsunázhatót meg azért, mert nem teszi szét nekik a lábát, az őszintét azért mert rüfke, a szűziest meg azért, mert szürke kisegér. Ja és ha mindennap be van lőve a haja és a sminkje, akkor kurvás, ha pedig nem festi magát, akkor ronda igénytelen.
Hajjaj :)))

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 11:05:58

@Traktorka: Na ne ködösíts. Igenis minden nő dugni akar az első alkalommal minden érdeklődővel, csak sokan álszent szűzkurvaságból nem teszik! Nem kell ezt túlmisztifikálni. :)

2010.04.09. 11:08:35

@Father Justice:

Ja, tényleg. Akkor meg sz@rok a farmra, mit erőlködöm itt.:)

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 11:12:18

@Traktorka: Na azé'! Még egy ilyen anti-sztereotíp, komplex komment, és nyomok olyan sallert b+, véged lesz, mint a Twin Peaks-nek b+! :)

2010.04.09. 11:12:20

Egy költői kérdés mára: a csók mi az istentől csattanik el???:))

2010.04.09. 11:13:14

@Father Justice:

Jóvammá, én is hibázhatok néha...:D:D:D

Kósza 2010.04.09. 11:15:52

@Traktorka: elég költői az ikes igék ismeretében! :)

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 11:16:41

Azt hittem, a Szűzek szótárában a "hiba" szó nem szerepel. Hiába, már a csillagok is nyitott kapcsolatban vannak. :) A csattanós csók meg olyan tapadókorongos lehet, amit hosszan kitartanak, aztán elengedik, és hirtelen megszűnik a vákuum. :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.04.09. 11:20:46

@Traktorka: ez így igaz, én az első - meglehetősen népes - kategóriáról írtam, a teljesség igénye nélkül.
(Persze azt hittem, hogy felnőtt emberek között vagyok, akiknek magától értetődő, hogy egy kétsoros kommentben nem tudom és nem is célom lefedni az összes nőt. De tévedtem, mea culpa)

Kham 2010.04.09. 11:23:18

A poszthoz csak annyi véleményem lenne hogy: ilyen szemétséget, közös kutyát felvállalni egy ilyen bizonytalan külvilág felé álmutogatós kapcsolatban. Mégiscsak egy csupaszív mélyérzésű lényről van szó:)

2010.04.09. 11:23:26

@Kósza: Ennyi erőből pont koppanhatna is érted.:))

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 11:33:09

@Kham: De az még hagyján. "Még közös kutyájuk is lett, ami gyerek helyett volt." A kutyák átlagéletkorát alapul véve bizony jó eséllyel távozik előbb az örök vadászmezőkre a csemetéjük, mint ők. Ilyen fájdalmat előre borítékolni? Amikor a posztot olvastam, óhatatlanul az Omen c. klasszikus horror jutott eszembe. Igaz, ott fordítva történt: a négylábú (sakál) adott életet humanoidnak. :)

Kósza 2010.04.09. 11:36:38

@Traktorka: értikézem, persze! :)

2010.04.09. 11:39:40

@Father Justice:
Most hogy mondod, eléggé tökéletes vagyok, és tényleg nattyon ritkán hibázok.:))

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 11:47:40

@Traktorka: Tudom, hogy tudod, hogy a tökéletességnek nincsenek fokozatai. Valami vagy tökéletes, vagy nem. Az utóbbinak már valóban sok fokozata van, ott már lehetsz eléggé, többé meg kevésbé ez+az. Ha nem lennék tökéletes magam is, aligha érteném, hogy csak ugrattál ezzel. ;)

csillag× 2010.04.09. 11:49:40

@Kósza: értikézem?? :D jézus!! :D :D

Rebelde 2010.04.09. 11:49:50

miért mondjátok azt, hogy egyéjszakásnak indult, de 2 évig tartó kapcsolat lett belőle?

elmegy otthonról a delikvens, hogy: á ezt vagy azt meg kéne dugni, arra pont megfelel, aztán meg ááá nem is olyan rossz,egész aranyos stb. egyefene majd lesz valami, ha majd lesz jobb dobbantok, persze ezek csak gondolatban hangzanak el, még jó, mert valszeg akkor tényleg egyészakásak lennének azok a "kapcsolatok":)

Snowmass 2010.04.09. 11:53:46

Életvezetésileg úgy gondolom, hogy nem szabad ezeken a dolgokon ennyit rágódni. Csinálni kell, ha jó, és abbahagyni, ha nem jó.:)

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 11:56:45

@Rebelde: Kackiás egy mondat lett ez a második! :) Szerintem ez lehet a magyarázat: első blikkre - a többi leggyengébb láncszemhez hasonlóan - erről a csajról is azt gondolta, hogy egy patront megér, oszt csókolom. Aztán úgy alakult, hogy két lépésben tovább is jutottak ennél: először az egyszexből sokszex lett (mert a lány rendhagyó figurákat villantott az ágyban), majd a sokszexből szerelem ("Rájöttek, hogy nem csak szex létezik és a másik nemű fél is egy értelmes ember."). Na, értelmes? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 11:58:05

@Rebelde: két évig sötét volt, szerintem azért:-))

Rebelde 2010.04.09. 12:02:04

@Father Justice:

igen, mondjuk:)

egyébként tényleg jó érzéssel tölt el valakit, ha annyit gondolnak róla, hogy egy patront esteleg megér...?
mert ez elég szomorú, legalábbis szerintem

Rebelde 2010.04.09. 12:03:20

esetleg,
katasztrófa vagyok ma, fájdalmaim vannak

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 12:05:02

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
1) Aaaargh! Ezt meg végképp hagyjuk meg a szexésnyújorkon szocializálódott posztolóknak. Tudod, akiknél rendre felállítja valaki a szintet. :)
2) Sajnos nem. "Belső kisugárzásom" még nincs. Csak e földöntúli tényező birtokában lehetnék az. ;)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 12:07:07

@Snowmass: ez rendben van, de mi lesz a kutyával?:-))

Rebelde 2010.04.09. 12:09:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

tegnapelőtt becsípődött egy ideg a nyakamnál...

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 12:11:53

@Rebelde: Egyáltalán nem szomorú az. Nemcsak jó érzéssel tölti el őket, hanem őszinték, vagányak és nyitottak is lesznek tőle egyben. Mondjuk ezt is ma tanultam. :) Egyébként meg honnan is tudná az első nyomtatásnál a hölgy, hány patronra kalibrálják gondolatban. Mielőbbi jobbulást! Hidegfront van, talán ez játszik közre.

Kósza 2010.04.09. 12:13:39

@csillag×: Jézus???? Maradjunk csak a Kapitány megszólításnál! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 12:20:46

@Rebelde: ahh, jobbulást. (Azzal mit lehet kezdeni? Pihentetni és majd elmúlik?)

csillag× 2010.04.09. 12:27:15

@Kósza: énkérek elnézést! Bocsánat! :)
de akkor is...elképzeltem ahogy ezt a szót kimondod...áááh :D

Kósza 2010.04.09. 12:31:19

@csillag×: azt hittem vicces leszek az ikes igékről folytatott eszmefuttatás közepette ezzel a kiszólással. De nem aratttam sikert ezzel sem! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 12:44:11

@Father Justice: "hány patronra kalibrálják gondolatban." Hiába tízre, ha egy éjszaka csak egy patront bírnak elsütni a valóságban.:-)

Snowmass 2010.04.09. 12:49:20

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ha abbahagyják, majd elviszi az, amelyiknek kevesebb tányér jut:))

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 12:56:52

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Jaj már, kákán is a csomót így péntek délután? :) Akkor fogalmazzunk úgy: hány egypatronos éjszakára kalibrálják. ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.09. 13:00:46

@Rebelde:

Mióta túlzásba viszed az olvasást...ne csodálkozz ezen a bölcsészbaleseten! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 13:03:14

@Father Justice: dehogy keresek, semmi jelentősége.:-)

@Snowmass: életvezetésileg az a helyes, ha a kutya és a több tányér egy garzonba kerül.:-) Elvégre ők ketten lesznek, az pedig több, mint egy.:-) Gyerek esetén ugyanez az eljárás alkalmazandó, aki viszi a gyereket, azé a szajré is:D

Snowmass 2010.04.09. 13:14:34

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ezen elv életvezetési szempontú helyességét mindig az eset összes körülményei alapján lehet megítélni.:) Pl. a kutya esetében, ha a kutya késsel-villával és tányérból eszik, akkor természetesen azt illeti a több tányér, amelyiknél a kutya elhelyezést nyer. Ha viszont pálcikával és/vagy kanállal eszik a lábosból, vigye csak a tányért a másik, de egyúttal felejtse el a lábost.:)

2010.04.09. 13:19:09

@Rebelde:
Én se vagyok má' a régi (de új se!:)), ha vígasztal.
tegnap 2-ig buliztam, és ölég ramatyul vagyok.:))

2010.04.09. 13:20:47

@Father Justice:

Értelek, angolban is van hasonló, hogy nincs olyan, hogy very beautiful, csak beautiful szimplán.:))
Így átgondolva a tökéletsségemnek sincs fokozata, valóban.:))

Rebelde 2010.04.09. 13:37:56

@Traktorka:

alig várom, hogy hazaérjek...
a buli az fijataloknak való:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.09. 13:41:06

@Rebelde:

A végén még farnehéz tarisznyás bölcsészlánnyá válsz! :D

Father Justice (törölt) 2010.04.09. 13:43:47

@Traktorka: Tökéletsségednél csak szemfülsségem nagyobb! :)

2010.04.09. 13:43:48

@Rebelde:
Kábé délben szoktam elérni a kritikus pontot, ha munkanapon bulizom, és onnantól csak szigorúan a túlélésre játszom.:)) De szerencsére nagyon ritkán csinálok ilyet.
Még vannak néha ilyen bekattanásaim, hogy riszáljunk félrészegen a csajokkal, és akkor tényleg jólesik. Csak az a rohadt bagófüst ne lenne, attól szoktam ideiglenesen megpusztulni, ahogy öregszem.
És már megint levontam a következtetéseimet, hogy nem tudnak a fiúk ismerkedni (buliban legalábbis). Tisztelet annak a 0,01%-nyi kivételnek.

2010.04.09. 13:47:45

@Father Justice:

Ja, mert ezek ilyen összemérhető tulajdonságok.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 13:54:09

@Snowmass: a kutya mindig a részletekben van elesve, ezt nyilvánvalóan nem lehet figyelmen kívül hagyni életvezetésileg.:-)

Rebelde 2010.04.09. 14:00:38

@Kedves Nard:

farnehéz?? szép eufemizmus a nagyseggűre:))

Rebelde 2010.04.09. 14:03:00

@Traktorka:

a cigifüstöt én se bírom, a hangos zene is zavar, a tömeg is, ha iszom nem tudok aludni...asszem nyugdíjas lettem:)))

Snowmass 2010.04.09. 14:05:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :) igen, mert a részletek gyakran életvezetési taposóaknák:)

2010.04.09. 14:13:23

@Rebelde:
Igen, a tudatosodáskor az érzékszervek érzékenyednek, vagy finomodnak. De valahogy nálam a (fülemnek kedves) zenére ez nem terjed ki, csak az élet zajaira, és a hangos beszédre.

Devil2 2010.04.09. 14:26:29

Hello Mindenki!

@Traktorka: Mizujs Asszonykám? Kirúgtál a hámból csütörtöknek éjelén? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 14:28:04

@Rebelde: :D:D

@Snowmass: addig nem baj ez, amíg jól láthatóan jelölik az aknamezőt.:-)

Devil2 2010.04.09. 14:29:43

@Traktorka: Egyébként én nem mondanám hogy nem tudnak ismerkedni a mai fiúk, mert ugye a poszt is megcáfolja ezt, legfeljebb addig a szintig nem érnek fel, ahol Te is leledzel. :)

2010.04.09. 14:50:08

@Devil2:
Na, már azt hittem diszitáltál nélkülem.:))
Szia, Férj.:))

Mondjuk tényleg néha bevillan, hogy akik régen simán rámmozdultak, azoknak újabban megszüntem létezni.:))) Mondjuk annyira nem bánom, csak érdekes ténymegállapítás.

2010.04.09. 14:51:49

@Devil2:
eltűnt a kommentem???

Snowmass 2010.04.09. 14:53:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: sok-sok poszt elolvasása után úgy látom, hogy jól láthatóan ki lehet jelölni egy tipikus aknát: mi az, ami jól látható?:D

2010.04.09. 14:53:26

@Traktorka:

Na azé'!:))
Diszidáltál.

2010.04.09. 15:08:45

@Traktorka:
akarom mondani disszidáltál.:)

2010.04.09. 15:09:17

@Traktorka:
leállt az agyműködésem.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 15:20:49

@Snowmass: pl. feltűnő színnel kiemelt, fülsiketítő hangon sípoló?:-)

Devil2 2010.04.09. 15:21:46

@Traktorka: Minden rendben Szivem? :D

Devil2 2010.04.09. 15:22:42

@Traktorka: Na oké, tudtam hogy jó vagyok, de ennyire? :DDD

2010.04.09. 15:34:02

@Devil2:
Ezért mentem hozzád tegnap.:D

Snowmass 2010.04.09. 16:31:37

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: értelek én, ellenben úgy vélem, hogy az aknákra ez nem jellemző:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.09. 16:46:19

@Snowmass: vannak ilyen emberjogi kezdeményezések pedig:-)

csillag× 2010.04.09. 17:16:49

@Kósza: az voltál...Legalább is, én jót mosolyogtam, ahogy elképzeltelek ahogy ezt a szót alkalmazod :D

Nelly3 2010.04.09. 21:28:05

A nők egy az egyben ugyan olyanok mint, a férfiak.

Csak egy nő megkapja a titulust(k.rva) ha, köztudott róla hogy, nem veti meg a jó szexet..ha egyéjszakás akkor sem..

A férfi? A férfi nagymenő lesz, "bránermeister" és elismerik "tudását"

Mindenki nézzen magába..és az vesse rám az első követ aki nem szereti a jó szexet..sztem ezzel nincsnen gond..

a Hűség más tészta...ma már kiüresedett legenda számba megy..az emberek azzal az indokkal csalják meg a másikat h Biztos ő is ezt teszi...nevetséges..

a Poszthoz..felesleges pénzkidobás a házasság felejtsék el egymást mert, nem boldogok együtt..vmi hiányzik a kapcsolatból ha más karjaiban keresik a boldogságot..Csúnya válás lesz a vége Gyereket meg ne válaljanak sztem ha nem akarják csonka családban felnevelni szegényt...

sas70 2010.04.13. 15:07:52

Ez a poszt két jellemtelen, béna emberről szól, akik egymásra támaszkodva keresik az önigazolást, máshol.
Semmi bajom a szexkapcsolatokkal, szerintem ilyen is van. Igazából a félrekúrást is el tudom fogadni, mert olyan is becsúszhat az életben. Amit nem tudok elfogadni, hogy csak azért házasodik össze két ember, mert nem meri felvállalni magát egyikőjük sem, így lesznek szép pár. Persze a saját életét mindenkinek joga van úgy élni, ahogy akarja.
süti beállítások módosítása