Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ha szexre kerülne a sor, nem ellenkezne

2010. április 15. 07:27 - csajokespasik

Következő történetünk egy tétovázó fiatalember lelkivilágát járja körbe, aki nem tudja, mit is akar. Annyi kiderül róla, hogy imád maratoni MSN csevegésekben kiteljesedni, és nem ellenezné az egyéjszakás kalandot - viszont megveti a könnyen kapható lányokat. Most akkor mi is van? Nyomozzunk együtt az ügyben, hogy feltérképezzük egy érdekes lelkületű srác szándékait.

 

Túl egy hosszú kapcsolaton és egy hosszúnak mondható egyedülléten billentyűzetet ragadok, és megírom egy történetem. Az egész úgy kezdődött, hogy 3 single lány tavaly októberben úgy határozott, hogy elmennek egy szórakozóhelyre és bedöntenek pár koktélt. Az indokra már nem emlékszem, de Timi már az elején közölte velünk, hogy itt ne akarjunk pasizni. Nekem nem is állt szándékomban, Zsófi meg éppen a hosszú kapcsolatát „siratta”. Lehet a 2-3 koktél hatására, lehet más miatt, de nekem nagyon megtetszett a hely, és nagyon jót buliztunk a csajokkal. Odakeveredett hozzánk 3 srác: Gábor, Dávid és Tomi.

Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Timi Gáborral táncol, Zsófit fényképezem az ölelkező Dáviddal, és mellettem csak úgy álldogál a Tomi, aki iránt semmi érdeklődést nem mutattam. Timi és Gábor összejöttek. Másnap kiderült pár dolog, miszerint Dávidnak már x éve van nője, ráadásul Tomi nővére személyében. És ki ne felejtsem a Tomi-vonalat, ugyanis a buli hevében azt mondtam, hogy másnap is le akarok menni bulizni. Timi kérdezte, hogy tényleg lemennék-e, mert Tomi csak miattam akar menni. Persze, a másnapi buliból nem lett semmi, Tomi iránti érdeklődésem se nőtt meg a tények tudatában, a Dávid-Zsófi vonal eleve felejtős volt és a Gábor-Timi vonal se volt hosszú életű.

Ugrunk az időben, eltelik több mint fél év, de a helyszín ugyanaz. Zsófival üldögélünk a pultnál, kortyolgatjuk a kis koktélunkat, egyszer csak elvonul mellettünk 2 srác. Zsófi odahajol: „Te, ez nem a Gábor volt?” A bárszéken hátradőlök, utánuk nézek a folyosóra, ők is megállva, visszanézve tanakodnak, de megállapítani nem tudtam, hogy ők voltak-e azok.

Miután a koktélokat megittuk, átmentünk egy másik terembe, ahol elég rossz arcmemóriám miatt (vagy csak nekik van tucatarcuk) én észre se vettem, hogy kik közelében álltunk meg. Arra lettem figyelmes, hogy Zsófi beszélget a Gáborral. Beszélgettünk egy kicsit, aztán mi elkezdtünk táncolni, a fiúk meg elmentek. Üdítőért indultunk, mikor összefutottunk újra, és innen kezdve végig ott voltak velünk. Gábor erőteljesen tukmálta rám a haverját, a Tomit. Időközben rájöttem, hogy oda kéne figyelni erre a Tomira, mivel mind alkat, mind viselkedés szempontjából ilyen az elképzelésem. A bulinak vége lett, semmi nem történt. Másnap jött az értesítés hogy bejelöltek, utána msn-en is felugrott a kis ablak, hogy felvettek. Hosszú beszélgetések, célzások Tomi részéről, aztán egy randi kérés, Húsvét utáni keddre. A srác amúgy aranyos, kedves, lehet vele beszélgetni, de kapcsolat szempontjából nem biztos, hogy ideális lenne, mivel sok dolgot másképp gondolunk, és az ő élete még eléggé a bulik és a haverok körül forog. Bár ez teljesen normális egy 24 éves srácnál. Gondoltam, sodródok az árral, majd lesz, ami lesz. A tali jól sikerült, sokat beszélgettünk, nevettünk, aztán hazamentünk mindenféle következmény nélkül. Még aznap este keresett, de a taliról szó se esett, csak ott folytattuk, ahol korábban abbahagytuk. Gondoltam - hogy ne tűnjek elutasítónak - másnap én írtam rá. Órákat, sőt hajnalig beszélgettünk. Megkérdezte, mit csinálok csütörtökön, de a válaszomból érezhette, hogy jövök-megyek nap lesz. Csütörtök reggel ő keresett. Beszélgettünk-beszélgettünk, aztán szóba került a mi téma, és ezt írta: „Hát, inkább őszinte leszek, és én nem hülyítenélek, mert nem érdemled meg. De tök szívesen elbeszélgetek veled, meg jó is veled dumálni, és tényleg szívesen találkozom még veled, de részemről én többre nem nagyon gondoltam.” Szíven annyira nem ütött, és igazából én se terveztem semmi komolyat, tehát nem hallottam az esküvői harangokat és az égen szálldosó galambokat se láttam. Egyszerűen csak sodródtam az árral, hogy ha lesz valami, max jól érezzük magunkat egy kicsit, ha nem lesz, akkor egy emberrel több, akivel ha összefutok, köszönök neki. A vallomás után is még beszélgettünk 1-2 órát, aztán nekem mennem kellett, ám megígértem neki, hogy megnézem a kedvenc filmjét és véleményt mondok. Mikor hazaértem, megtettem, de ő akkor épp nem volt aktív, gondoltam így is jó lesz az a vélemény. Másnap nem keresett, gondoltam, ennyi volt. Nagyot tévedtem. Szombat reggel üldögéltem a gép előtt, mikor villog a kis ablak: Tomi. Gondoltam, biztos a drága filmjéről akar beszélgetni, egy frászt. Órás beszélgetés, aztán én jobbra, ő balra. Délután ismét keresett, de ekkor csupán :) 1,5-2 órát beszélgettünk, mert én indultam a barátnőmhöz. Előtte azért még kifaggattam egyik fiú ismerősömet, hogy mi akar ez lenni, hogy állandóan keres? Válasz: „Korrektül megmondta, hogy nem akar komolyat, de ha dugásra kerülne a sor, akkor nem ellenkezne. Előre levédte magát, hogy nehogy azt gondold egy, vagy akár több dugás után, hogy többre kellenél.” Hazafelé agyaltam ezen a véleményen. Végül is a hormonális szint működik, egyszer mindent ki kell próbálni. Vasárnap délután megint ő keresett, mily meglepő, és hétfőn is több órás délelőtti csevegést folytattunk. Ekkor gondoltam, kezembe veszem az ügyet és megpendítem az egyéjszakás szex témát, hátha kapva kap az alkalmon. Beszélgettünk is róla pár sorban, hogy szerinte nem gáz, de őt annyira nem érdekelték a könnyen megkapható lányok. Rövid úton dobta a témát, én pedig mentem is intézni az ügyeimet. Miután visszaértem, persze ismételten keresett és kezdődött a szokásos maratoni beszélgetés…

 

 
159 komment
Címkék: msn szex buli srác

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr151922549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2010.04.15. 08:17:18

Most, akko' mi van? A csávót nem értem, ingyenpin@, ráadásul meg is dolgozott érte és nem érdekli a téma. Ha mát időt és energiát fektet az ember valamibe, akkor meg legalább a gyümölcsöt egye meg. Én nem szeretem, ha a szemem előtt érik meg és nem ehetem meg. Tanulság: Tomi egy látens homi és te vagy az a nő, akin bizonyítani akar, de Gábor pajti biztos nem engedi neki.

Csak vicc volt!!!

Tomi nem is látens, hanem csőbúza!!!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.15. 08:58:22

Érdektelenség van mindkét részről, a csóka max ilyen egy-egy dugásra nevezne be a postírónál, amíg jobbat nem talál. Unatkozik, és beszélget vele. Nem túl bonyolult.

Madpapa 2010.04.15. 09:01:06

Szerintem lenne itt vállakozó, aki ezen a problémádon segítene, hogy beavasson az egyéjszakás kaland rejtelmeibe. :-))

boss888 2010.04.15. 09:04:10

@vendriner aladár: Így van, ha megtermeltem a gyümölcsöt, akkor legalább páleszt főzök belőle, de nem hagyom kárba veszni...:D

2010.04.15. 09:13:16

@Kedves Nard:
Egyetértek.
Tele van a világ ilyen utakozó faszikkal és az ezt át nem látó (vagyi a lapot tulajdonképpen vevő) nőkkel.
Azon a ponton, amikor a Dzsoni őszinte volt hogy ich liebe dich nicht, akkor kellett volna aszondani, hogy: köszi, hogy őszinte voltál, de én komoly kapcsolatot keresek, úgyhogy akkor szerintem ne fárasszuk egymást tovább.
Csak ehhez kellene tudni, hogy ki mit akar. Mármint a csajoknak is.:))

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.04.15. 09:19:15

Meg kellett volna dugni párszor, de legalább megszoptatni és kész.

Madpapa 2010.04.15. 09:21:03

Gyanús ez azért nekem. Ha mindkét részről érdektelenség van, ugyan hogyan lehet órákon keresztül beszélni, cél nélkül? Tényleg miről? Kik ezek? Lótyaszájúak vagy kik? A srácnak nyilván vannak más MSN partnerei is, akkor miért pont a csajt nyúzza órákon keresztül?

2010.04.15. 09:32:59

@Madpapa:
Jajmá, most mit értetlenkedsz?:))

Madpapa 2010.04.15. 09:38:18

@Traktorka: Semmin. Magamból indultam ki. Elnézést. :-)

2010.04.15. 09:49:53

@Madpapa:
Ahhoz, hogy tudja az ember, mit és kit akar, el kellene magán gondolkodni. Addig amíg ezt nem teszi, addig nem tűnik energiapazarlásnak, hogy 36 órát pofázik olyanokkal, akiktől kölcsönösen nem akarnak semmit egymástól. Addig "egyszerélünktrallala" van.

Erásss 2010.04.15. 09:58:05

Most akkor mi vaaan?Csak dumáltatok MSN-en, és erről kell postot írni???No Comment

Glg 2010.04.15. 10:06:30

@Erásss: nem. arról írt h a srác nem tervez semmilyen továbblépést annak ellenére h órákat beszélget vele.

Kósza 2010.04.15. 10:18:30

Mi a kérdés? Van kérdés? Nincs.
Ekkora felesleges szájmenést rég láttam.
Sziasztok! :)

Father Justice (törölt) 2010.04.15. 10:42:58

Egyértelmű, hogy neked is Dávidra kellett volna rámozdulnod. Egyszer majd rájössz, hogy sokkal jobb harmadiknak lenni az ölelkezős alfánál, mint felesleges köröket futni a független bétával. Úgy látszik, a barátnőd sem vágta ezt, ha nála is felejtős volt a 'kapcsolat'. Míg férjhez nem mentek, ezt mindenképpen meg kell tapasztalnotok, különben nem is éltetek. Az viszont nagy szerencse, hogy fél évvel később már kedvezőbb fényviszonyok uralkodtak a szórakozóhelyen! Így egyből észrevetted, hogy Tomi nem is goblin alkatú, ráadásul a viselkedését is elhamarkodottan minősítetted: kizárt, hogy ő fogdosta a combod az asztal alatt az első találkozás alkalmával. Sokan persze azt gondolják, hogy egyszerűen csak kb. akkorra tudatosult benned, hogy nem az a nő vagy, akin fürtökben fognak lógni az alfák a bulik során. Ezért jobb híján érted volna be Tamással is, aminek tükrében még fájóbb, hogy ő sem akart megdugni végül. Na, én ezeket a túlkomplikált magyarázatokat kétlem, gátolom, hiszen nem láttam még példát ilyesmire. "..az ő élete még eléggé a bulik és a haverok körül forog." Ezért nem vesztettél semmit az egésszel, akár volt szex, akár nem! Ez az életstílus összeférhetetlen a tiéddel, hiszen te összeköltözni, házasodni, babázni szeretnél, és meleg vacsorával, végtelen szeretettel hazavárni a férjed nap mint nap. Persze ezt így konkrétan nem részletezted, de csalhatatlan megérzéseim azt súgják, ilyen komoly vagy immáron. Ám míg el nem jön a Zigazi, a maratoni beszélgetések kiváló lehetőséget nyújtanak szókincsbővítésre és huncut szófordulatok elsajátítására egyaránt. Nem történik károsodás!

vendriner aladár 2010.04.15. 11:01:26

@Father Justice: goblin alkatú, ááá ez kész XD

2010.04.15. 11:08:03

Fiú lány barátságban én spec nem hiszek, el kell döntened, hogy te hiszel-e.
Nem lehet hogy mondtál valami olyat a tali után ami alapján arra gondolt, hogy nálad felejtős a téma?

2010.04.15. 11:08:59

De utálom ezeket a rohangálos napokat, most is épphogy megjöttem már futhatok is tovább. :(

2010.04.15. 11:11:21

Ui.: Nem lehet amúgy, hogy a szabadságát félti? Végülis jön a nyár, indulnak a nyári bulik. Egy barátnő oldalán ezt nehézkesebb megoldani. Legalábbis ha azon a vonalon mozgok, hogy a srác állandóan bulizik.

Glg 2010.04.15. 11:16:10

@Zsu0805: hi Zsu!
hallottam már ehez a poszthoz hasonlító sztorit...vagy nem? :)

2010.04.15. 11:18:47

@Glg:
Hello Glg! :)
Én is én is... de ott a csaj tudja mit kell tennie és teszi is. :)

csillag× 2010.04.15. 11:20:26

helló embörök! :)

Szép napunk van, nemde? :D

2010.04.15. 11:22:26

@Erásss:
Inkább az a háttér, hogy mit keresi a srác állandóan, ha nem akar semmit. Bár ez is tényleg egy olyan kérdés hogy ki miben hisz, vagy mik a tapasztalatai. Én ezek alapján ráznám le a srácot, mert ilyen indítással én nemhiszek a nagy barátságokban és a mindennapi beszélgetésekben.

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.15. 11:38:55

Hagyd a francba, ez a srác semmire se jó ..:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 11:46:35

"Végül is a hormonális szint működik, egyszer mindent ki kell próbálni." Ha szexelni kell, szexelni kell, nincs mese. Végül is.:-)) Jószándékúan megemlítem azonban, hogy pl. a konnektorbapisilés vagy az aranylövés nem feltétlenül esik bele a muszájkipróbálni-kategóriába.

Kham 2010.04.15. 11:49:05

úú nagyon menő a srác, addig húzza a posztíró hölgyeményt, amíg rá nem veti magát végül, aztán lehet dicsekedni a koktélok mellett a cimboráknak, hogy én nem akartam, de nem bírt magával a csaj:D:D

"aztán hazamentünk mindenféle következmény nélkül" következménye annak van, ha a "hazakisérés" után vörös és viszket:) emígyen csak folytatásról beszélünk.

Kósza 2010.04.15. 11:50:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: nanana, ha csillagx kezeli a biztosítékokat, akkor nincs veszély a konnektorral! :)
Pálinkás jó reggelt!

csillag× 2010.04.15. 11:57:04

@Kósza: mond be kérlek hangosbemondóba is, hogy milyen "különleges" képességekkel rendelkezem ;)

Rebelde 2010.04.15. 11:58:35

a poszt szereplői nagyon ráérnek

Kósza 2010.04.15. 12:05:08

@csillag×: kapcsold be a rádiót! :) a szemmelverést is mondhatom? :)

ne most 2010.04.15. 12:12:56

Mond meg neki, hogy találkoztál valakivel, de nem döntötted el lefeküdj-e vele ?

scorpioscorpio 2010.04.15. 12:13:47

A gond a cybervilág, ahová ma menekülnek...élő igazi élő emberrel nem tudnak mit kezdeni, üresfejűek, önigazolást és önbizalom erősítést keresnek...ja és vésztartalékot a rosszabb napokra:-)

csillag× 2010.04.15. 12:13:58

@Kósza: csak nem a tapasztaltad már? :P

scorpioscorpio 2010.04.15. 12:14:51

..fentiek mindkét nemre igazak...

scorpioscorpio 2010.04.15. 12:15:40

dehogynem, van egy 18 éves lányom:-) ...ő
is pont megunta ezt:-)

autobuzi 2010.04.15. 12:30:08

Ahhoz, hogy véleményt lehessen mondani valakiről, pontosan ismerni kell lelki világát. Külsőségek és csak az alapvető férfi-nő kapcsolat ismeretében nem lehet kijelenti általánosságokat. Lehet, hogy a fiú először érzelmileg akar kötödést létre hozni és azt követően tudja testileg is elfogadni az új kapcsolatot, ami ilyen formában biztos tartósabb lesz.

Glg 2010.04.15. 12:32:36

@autobuzi: igen...aki így csinálja, azt hívják buzinak

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 12:44:31

@autobuzi: "De tök szívesen elbeszélgetek veled, meg jó is veled dumálni, és tényleg szívesen találkozom még veled, de részemről én többre nem nagyon gondoltam.” vö. "Lehet, hogy a fiú először érzelmileg akar kötödést létre hozni" Elég érdekes módszert választott akkor az érzelmi kötődés létrehozására.:-)))

huhujje 2010.04.15. 12:46:35

"nem ellenezné az egyéjszakás kalandot - viszont megveti a könnyen kapható lányokat. Most akkor mi is van?" - nem értem, hogy mi olyan bonyolult ezen. A tökéletes nő nem fekszik le senki mással, csak velem, fontos, hogy erre könnyen rá lehessen beszélni, és ne sértődjön meg, ha többször nem keresem. Ha évek múlva megint találkozom vele, akkor lássam, hogy rajongása töretlen, azóta sem volt mással, és most is épp nagyon le akar velem feküdni, de azonnal.

Nah.

ivrilider 2010.04.15. 12:50:58

Legyél még egyértelműbb, ilyenkor az segít(het)!

SciNu 2010.04.15. 13:00:26

"Időközben rájöttem, hogy oda kéne figyelni erre a Tomira, mivel mind alkat, mind viselkedés szempontjából ilyen az elképzelésem."
Mivan? Eddig fel se tűnt? o_O

"Következő történetünk egy tétovázó fiatalember lelkivilágát járja körbe, aki nem tudja, mit is akar. "
"Előtte azért még kifaggattam egyik fiú ismerősömet"
"hogy szerinte nem gáz, de őt annyira nem érdekelték a könnyen megkapható lányok"
Remek, ha jól értem nem a Tomi mondta hogy ő akar egyéjszakást hanem egy teljesen más srác. Hím-hím valszeg mindenről pont ugyanúgy vélekedik akkor mindkettő. A nemítélem el és az én is azt akarom azért nem ugyanaz. Én sem ítélem el a melegeket, de hogy nem leszek az még próbából sem az is biztos.

ivrilider 2010.04.15. 13:00:46

@huhujje: Hehehe, de minden nő ilyen, ha ezt váltod ki belőle!

Snowmass 2010.04.15. 13:03:00

A posztíró türelmetlen, na.:DD
Ráadásul ez tipikusan az a szituáció, amikor "az egyik nem hiszi, hogy a másik azt gondolná, hogy...", és mindez persze fordítva is áll. Ilyenkor javasolt elfelejteni ezügyben a verbális avagy írásbeli kommunikációt, és egyéb módon illik eljárni.:D

Snowmass 2010.04.15. 13:05:53

most mi lett? benyelte vagy kiköpte? mármint a blogmotor.:)

Snowmass 2010.04.15. 13:06:22

@Snowmass: jajó, most már látom, megvan:)

summerstorm 2010.04.15. 13:15:22

@csillag×: @Kósza: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

halihó mindenki :)

én másvalamit szeretnék bemondani a hangosbemondóba... :)
egyébként csak kérdezném, akit illet a kérdés :): hogy elég szép a mai nap :)?

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 13:16:34

@Snowmass: mondja posztírónak, hogy nagyfejű:D:D:D

_Tomiby 2010.04.15. 13:22:29

Még jó, hogy vannak ilyen lúzerek is. A csaj keményen beindul, nem tud mitkezdeni magával, aztán valami jófej pont arra jár, és szépen megcsinálja.
Azért valami elérhetőséget hagyhatott volna a csaj a levélben, pár jelentkező biztos lett volna aki legalább lecumiztatja. :)

Snowmass 2010.04.15. 13:26:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ez vitathatatlan, viszont én nem is akarok összefeküdni a blogmotorral.:DDD

summerstorm 2010.04.15. 13:29:50

@Kósza:

már gyakorlom a telepata módon akaratátvitelt :D
majd kipróbálom legközelebb...

Kósza 2010.04.15. 13:31:21

@mooon:): most dicsekszel, vagy panaszkodsz? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 13:32:28

@mooon:): :-)))

@Snowmass: Akkor mit húzkodod a copfját?:-) Posztíró is megmondta életvezetésileg, hogy egyszer mindent ki kell próbálni.:D:D

Stupidella 2010.04.15. 13:43:26

kár ennyi energiát és szabadidőt pazarolni ennyi lagymatag msn beszélgetésre...

summerstorm 2010.04.15. 13:45:55

@Kósza:

nem is tudom.... :) :)
olyan bizonytalan vagyok vagy mégse... így meg olyan nehéz akaratátvinni, ha egyszer ezt akarom egyszer meg azt...
:) :)

Stupidella 2010.04.15. 13:58:02

@Kedves Nard: szerintem is. A gtalk sokkal jobb.

:)

summerstorm 2010.04.15. 14:04:45

bár egy dolgot nagyon erősen akarok...
hogy végre legyen egy kis napsütés is :)...
az viszont nem gondolatátvitel

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.15. 14:06:50

@Madpapa:

Gates maga a Sátán! :)

@Stupidella:

Ja nekem is az van. :)

Snowmass 2010.04.15. 14:10:11

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :) Aha. Te pedig a blogmoci kerítőnője lennél?:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 14:26:34

@Snowmass: nem lennék, csak eljátszottam a gondolatgombolyaggal.:-)))

alumi 2010.04.15. 14:30:54

Tipikus HP sztori.

1. Találkoznak.
2. A csajnak közömbös a srác. A srácnak viszont bejön a csaj, aki leszarja.
3. Miután a barinők valamelyike -is- rácuppan, vagy esetleg mások bőszen ajánlgatják a hímet, a csaj hirtelen "rádöbben", hogy "pont" ilyen pasit szeretne. Ezért pozitív jelzéseket ad.
4. Srác beindul. (Iwiw, facebook, gmailchat, msn, skype orrvérzésig)
5. IRL találka. Pasi rájön, nem kell a csaj mégsem (főleg, hogy csak így megadta magát:))
6. Csaj egyre jobban beindul, rózsaszín függöny le. (habár a pasi link, bulizós, és anyu kedvence, mégis "eccer élünk", és legalább utóbb lesz min picsogni, lesz mire fogni a ceji végét)
7. Pasi érzi, látja, hogy repül a lasszó, így jól nevelt fiúként bedobja a "figyu én nem állok készen egy kapcsolatra, legyünk barátok" kártyát, némi "azért dughatunk, ha gondolod" felhanggal
8. A csaj már totál beindult, a saját nyálkáján csúszva epedezik a pasi után, pláne, hogy hirtelen olümposzi távolságba került az "őszinteségével". Ergo, minél elérhetetlenebb a hím, annál jobban beindul a nőstény. (itt emlékeztetnék mindenkit arra, hogy az első pontban a nőstény még észre sem vette az epedező hímet!)
9. Habár a csaj jól nevelt jó nőnek tartja magát, és ráadásul még fiú haverok is kioktatták jól, "eccer élünk" alapon gondolja hát "lecc hev szeksz" , ezért célzások tömkelegével kezdi bombázni a fiút
10. A fiú gyanakszik. Érzi, hogy itt még egy szeksz is visszavonhatatlan következményekkel járna (1 levakarhatatlan piócával) ezért próbál terelni.
11. A csaj szinte már üvöltve tobzódik a vágytól, és kiteszi a "dugj meg" állapotjelzőt az MSN-re.

És hogy mi lesz ezután? Két lehetséges kimenet:

1. lehetőség: a pasi nagyvonalúan megdu.ja. Lesz egy közepesen felejthető esemény. A csaj természetesen totál belezúg, és szerelmével üldözi, aminek a vége totális besértődés, és utálkozás lesz.

2. lehetőség: a pasi végképp kereket old, miután érzékeli a matrica-veszélyt. Természetesen ettől is egy rohadt szemét lesz, meg lúzer, aki még az egy-két dugás lehetőségével sem volt képes élni. Pedig tényleg csak egy-két alkalom lett volna, hiszen "eccer élünk"...

Végkonklúzió: a pasi ebből semmiképp sem fog jól kijönni, az tuti.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 14:41:04

:-))) Jó meglátások. Hozzátenném, hogy addig jött be a srácnak a csaj, amíg pont semmibe vette.:D:D Ez is érdekes.:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 14:42:23

na, mégis összefeküdt valakivel a blogmoci, nem ér rá a dolgával foglalkozni:-)

Glg 2010.04.15. 14:43:19

@primu: kár volt erre pazarolnod a karaktert. egy rakás általánosítás-rakás szar. életük további részét nem akarod megjósolni pl tyúkbélből javasasszony. van benne pár igazság (nagyon kevés) de amúgy hülyeség.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 14:49:27

@Glg: a kávézacc-teafű-jicsin-életvezetés-kristálygömb technikák kombinációját alkalmazva egyértelműen megállapítható, hogy ebből előbb-utóbb szex lesz.:D (Tehetséges boszorkány vagyok mindenesetre.:-))

summerstorm 2010.04.15. 14:56:34

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

és akkor még csontoscsákat és köveket nem is használtunk, pedig azok is biztos erre a következtetésre jutottak volna...
feltételezem :)

alumi 2010.04.15. 15:01:25

@Glg: ha nem tojnék a véleményedre, tán még reagálnék is.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.15. 15:03:39

@primu:

Lehet kitette a szivecskét is az állapotjelzőbe! Viszonzatlanul! Skandallum! :)

alumi 2010.04.15. 15:06:44

@Kedves Nard: szivecske-botrány rulz!:DD
szerintem ebben a sztoriban a csaj a gyökér. a pasi végül is őszinte volt, de a nő totál bele fog esni, az zicher.:)))

Glg 2010.04.15. 15:12:24

@primu: reagáltál.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ja...amikor a srácnak nem marad más opciója.

alumi 2010.04.15. 15:13:10

@Glg: de nem érdemben. megmagyarázzam az "érdemben" szót, vagy menni fog wiki-n is?

Glg 2010.04.15. 15:24:56

@primu: szerencsére, mert így sztem jobban jártam...írj inkább még ilyen forgatókönyveket mint az előző.

Karachar Nevian (törölt) 2010.04.15. 15:25:17

Ez a csaj iszonyú sokat hisz magáról. Kb. erre jöhetett rá a srác is és rövid úton pattintotta.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 15:28:56

@Glg: ?? Mondtam olyat, hogy egymással lesz, éleslátású barátom?:-)) Tudod, mikor ifjú ara megmondja férjének, hogy márpedig itt minden pénteken szex lesz.:D:D

Madpapa 2010.04.15. 15:29:53

@primu: Azért arra sem vennék mérget egyébként, hogy a pasinak teljesen érdektelen a csaj. Ellentmondásos kicsit, hogy bocs nem akarok tőled semmit, de nyomulok ezerrel, legalábbis a leírtak szerint.

2010.04.15. 15:31:49

@primu:
Totálisan tökéletesen vázoltad a szitut.:))
Az ilyet ki kellene a dizsik falára ragasztani.
Ezt úgy mondom, hogy huszonX évesen én is átéltem hasonlót.:D
Nő- Nem köllesz!
Férfi: Naaaa!!!
Nő: Na, jó, egyszerélünk.
Férfi: Ja? Akkor így má te sem köllesz nekem. De azért télleg egyszerélünk.
Nő: jaj, cejelmes lettem.
:)))

zsocc21 2010.04.15. 15:34:07

"vagy csak nekik van tucatarcuk" ezen behaltam!:-)Ez a csaj is egy tipikus mai nő.Amíg másnak nem kell a pasi neki sem,de amint valaki másnak is tetszik egyből meg akarja mutatni ki a jobb és nézd már!Egyből széttenné a lábát a ribanca

zsocc21 2010.04.15. 15:35:45

Az őszinteség már nem is létezik csak a nézd már ki a nagyobb király.Szánalmas

2010.04.15. 15:35:57

@Madpapa:
Pasi azért töltekezik ám ebben, azért nem kopik le végleg.
Éppen nincs senkije=cejetethiányos, amit a csajtól szőrmentén megkap.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.15. 15:43:29

@Snowmass: dehogy, ők úgy kezdik, hogy a blogmotor odáig van érted. Érted?:-))

Glg 2010.04.15. 15:44:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: na ja...ez is jogos :D aztán h ki kivel az már más kérdés :D

summerstorm 2010.04.15. 15:45:00

@Traktorka:

dizsi falára :)?
ez jó...

Snowmass 2010.04.15. 15:46:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ez így tökéletesen világos, ne is folytasd légyszi.:D

2010.04.15. 15:49:38

@mooon:):

Hát ott aztán vannak ilyesfajta játszmák dögivel.:)

Ha annó nekem is valaki megkocogtatja a vállam, hogy "Te figyi már, látod, hoy erről szól a történet?" akkor lehet, hogy félúton jót rögöhök és hagyom a francba a picsogás helyett.

summerstorm 2010.04.15. 16:01:40

@Traktorka:

mondjuk úgy 20 évesen nekem is volt olyan szitum, ahol örültem volna ha valaki istenesen megráz, hogy kislány mi a francot csinálsz..., mert ez itt most épp nem az aminek látszik :))

2010.04.15. 16:10:20

@mooon:):
Jellemzően ilyenkor csak hasonszűen ostoba barátnőkkel veszi körül magát az ember, akik még annyira sincsenek képben az ilyesmi dolgokkal, mint én, aki a főszereplője/előidézője vagyok a szitunak.:))

Én annó azért kavartam mégis össze a sráccal, mert unatkoztam, mivel legalább 1 hete nem volt se komoly, se komolytalan faszim.:D

alumi 2010.04.15. 16:12:01

@Madpapa: jajmár...pasiként nem volt még olyan szitu az életedben, hogy vonzott egy csaj, de csak cekcuálisan?:) vagy esetleg csak unatkoztál, és játszadoztál valakivel?:))

@Traktorka: ez a szitu annyira alap, hogy még..:)

Madpapa 2010.04.15. 16:21:22

@primu: Nézd, ha vonzott cekcuálisan, akkor annak keksz lett a vége. Nem szeretem a befejezetlen történeteket. Húzni, meg cél nélkül nem szoktam senkit :-)

2010.04.15. 16:26:38

@Madpapa:
mer' most azt feltételezed-e, hogy mindenki ostoba Dzsoni a te fejeddel gondolkodik-e?:))

Madpapa 2010.04.15. 16:32:12

@Traktorka: nézd, azt gondolom semmi sincs cél nélkül ;-) a srácnak is meg vannak a céljai. Pusztán csak játékból, nem jópofizik senki senkivel órákon keresztül. Árnika már tüzelne, Dzsoni viszont még vergődik a bizonytalanságban.

Devil2 2010.04.15. 16:32:29

Híjnye de megy ám az észosztás, jónapotkívánok!

Devil2 2010.04.15. 16:33:25

Azt a blogmotoros izirájder életbe...

Father Justice (törölt) 2010.04.15. 16:37:46

@primu: Szerintem a srác is rájött, hogy egyszerűen "nincs ló, jó a szamár is" alapon foglalkozik vele a csaj, nem a fél év alatt radikálisan felturbózott alkata (+15 kg izomtömeg!) és az immáron megnyerő viselkedése (nem fogdos, nem köpköd, előre köszön!) miatt. Ez pedig semmiképp nem pálya, ha némi tartás is szorult belé. Arról nem is beszélve, hogy bármikor becsörtethet egy ló is az idilli képbe, teljesen átrendezve azt. Ettől függetlenül a csakszex lehetőségével nyugodtan élhetne, ha a csajt - aki szerinted a kezdetek óta bejön neki - legfeljebb közepes erejű tapadásra hajlamosnak minősíti. (Ha igazi piócát látna benne, már rég olajra lépett volna szerintem.) Ez magyarázza meg a hosszas beszélgetéseket: azt akarja kideríteni, mekkora ragadásra lehet számítani, és eszerint alakítja a taktikáját.

A csaj azt nézte be, hogy a férfi ismerőse egy vagy TÖBB dugást említett, ő meg kifejezetten EGYéjszakásra célozgatott a fickónak MSN-en. Ha Tomi tartósabb csakszexre szeretne berendezkedni, érthető is, ha kicsit még fel akarja térképezni a nőt előtte. Egyetlen dugásért a francnak sincs kedve kitenni magát felesleges tapadásnak, zaklatásnak, vagy akár esetleges szarkeverésnek - jellemtől függően. Jól látod a kérdést, de valószínűleg Tamás is.

2010.04.15. 16:41:43

@Devil2:

Helló Szivi!:))
*hitvesi csók+ölelés*

Erásss 2010.04.15. 16:42:20

@Devil2:
Most elkerüljük egymást? :D

Devil2 2010.04.15. 16:43:09

@Traktorka: Szia Édesem! Jól esik az ölelésed, örülök Neked! :)

2010.04.15. 16:45:08

@Father Justice:

Komolyabb agymunkát és ok-okozati lényeglátást feltételezel Te ebben a Dzsoniban, szvsz.
A 2x évesek assetugyák jönnek vagy mennek, a tapasztalataim szerint (saját szerint IS.:))), nemhogy itten taktikázzanak jobbra-balra.

Devil2 2010.04.15. 16:45:43

@Erásss: Szivikeee! :)) Nem kerülünk el semmit! :)

alumi 2010.04.15. 16:48:04

@Madpapa: a cél itt is megvan, csak meglehet más, mint amire gondolnánk..:))

arról nem beszélve, hogy egyik aspektusból egy sztori olyan, mintha csak a pilótkeksz egyik felét ennénk le, és a csoki a másikon ragadt.:)

a csaj a saját szemszögét írja le. nyilván kozmetikázta, kicsit, a maga oldalára beszél, esetleg elhallgat olyan apróságnak vélt dolgokat, amelyek lehet, hogy nagyban hozzájárultak a srác viselkedésének alakulásához.
és egyébként is: ti pasik remekül értetek ahhoz, hogy hogyan húzzátok a beindult, érdeklődővé vált lányt, miután előtte jól ráhajtottatok, és felhívtátok magatokra a figyelmét.:)))

utálom ezt a húzd meg, ereszd meg taktikázást, de ahogy látom, ez minden kapcsolatban benne van.

alumi 2010.04.15. 16:48:55

@Father Justice: lehet, hogy Tamás jól látja, de ha esze van, menekül.:)))

Madpapa 2010.04.15. 16:49:48

@Traktorka: jaja. nem kell túldimenzionálni, huszonévesen még a hormonok dolgoznak de nagyon erősen. :-)))

Erásss 2010.04.15. 16:51:41

@Devil2:
Este írok privit, mert most tényleg van egy sztorim. Tudod, olyan Erás! :)))
Motorozás milyen volt?

Madpapa 2010.04.15. 16:53:41

@primu: nos igen. nagyon értenek a pasik ehhez a húzás témához, bár lehet rosszul emlékszem, de a szűzkurva kifejezést valahogy mégis a nőkre szokták volt ráragasztani :-)))

Father Justice (törölt) 2010.04.15. 16:53:51

@Traktorka: Én minden felnőtt emberről azt feltételezem, hogy a másik személyiségének és motivációinak teljeskörű feltérképezése után hoz döntéseket egy lehetséges (pár)kapcsolat vonatkozásában.
Miért, te nem? "Csubi, mi a véleményed?" :) Hiába kamuztok itt mooon-nal, hogy huszonévesen még ti is követtetek el szeleburdiságból hibákat, én tudom, hogy csak szerénykedtek valójában. Komoly, lényeglátó emberek voltatok ti már akkor is, akárcsak én meg ez a Tamás! :)

2010.04.15. 16:56:09

@Madpapa:
POnt most olvastam egy könyvben, tök jól össze van benne szedve a férfi meg a női aspektusa egy kapcsolatnak és ababn van, hogy a 20-as éveikben a nők sorrendje szerelem-szex, a fiúké szex-szerelem. Mert a férfi libidó a 20-as éveikben van a csúcson, a nőké pedig a 30-asban.
Innen nézve sima ügy a sok "diszharmónia" a férfi-női kapcsolatokban.

Devil2 2010.04.15. 16:59:55

@Erásss: Leordítottad valakinek a haját, ahogy szoktad vagy egyéb dolog volt Erás tárházából?:D
Kíváncsi vagyok Szivike!! Írj!! :)
Na gondolhatod, esett az eső.. mondjuk nem áztunk bőrig, de a zabszem effektus működött azért a nagy dög Suzukin. Ja,és kiderült hogy ha elesek akkor mindent fizetnem kell..

Madpapa 2010.04.15. 17:00:04

@Traktorka: jó volt olvasni, hogy most vagy a csúcson ugye? :)))

2010.04.15. 17:00:14

@Father Justice:

Ja, mert hogy te is magadból indulsz ki, és akkor kitöltettél a csajokkal egy személyiségtesztet, mielőtt mérlegelted, hogy tovább mész-e az adott kapcolatban az első randinál, vagy hogy?:)))
vagy most nem nagyon értem mit nem értesz azon, hogy a 2x évesek szimplán gyerekek érzelmileg simán és a fiúk néha akkor is meghúzzák a lányok haját, ha nem cejelmesek beléjük.:))

summerstorm 2010.04.15. 17:01:31

@Father Justice:

atyám, az éleslátásod már már megijeszt :D

2010.04.15. 17:03:44

@Madpapa:

Röhögjél csak, de tényleg sokkal jobban kívánom, mint rég.:)) Mondjuk nyitottabb is lettem, de ez más történet.

Devil2 2010.04.15. 17:04:40

@Traktorka: Én ezt korábban kb. 10 éve olvastam, de nem könyvben hanem valami újságban talán. Annyi különbséggel hogy a pasiknál 18 körül van az hogy elég egy langyos szellő is..., utána megyünk le a lejtőn. Viszont az igaz hogy Ti 30 körül értek el ugyanide. :)

Devil2 2010.04.15. 17:07:13

@Traktorka: Viszont Nálatok nagyon sokára jön csak a lejtő.

Madpapa 2010.04.15. 17:09:19

@Devil2: házastársi tapasztalás talán? :)

Devil2 2010.04.15. 17:10:03

@Madpapa: Nem házastársi... :)

2010.04.15. 17:10:45

@Devil2:
:)) Hát én ennek egyébként tök örülök.:))
Mármint, hogy ÉN jobban is élvezem és többet is kívánok.:))
Az meg hogy ti bírjátok-e a tempót...háát...:)))olyat kő választani, aki azért legalább nagyjából stimmelős.:)

Madpapa 2010.04.15. 17:15:36

@Traktorka: látod, máris todományos igazolást adhatunk arról, hogy miért is jó egy harmincas nő-huszas fiú felállás :-)))

Devil2 2010.04.15. 17:18:02

@Traktorka: Nem, a többet bírással nincs gond, sőt. Na mer' ugye az elején még nemigen tudja magát szabályozni a férfiember. Csak a "bemelegítés" tart egy kicsit tovább, illetve nem is az hogy tovább tart, hanem más technikát igényeg.

Devil2 2010.04.15. 17:19:17

@Madpapa: A 30-as fiú- 40-es nő felállás is isteni tud lenni...

2010.04.15. 17:19:42

@Madpapa:
A 20-as fiúk agyával szokott bajom lenni, nem a libidójukkal.
De egyébként simán el tudom képzelni, hogy fiatalabb legyen a cejelmem, HA agya is van.

Devil2 2010.04.15. 17:22:12

@Traktorka: Arra ne vegyél mérget hogy a 20-as fiú szeme előtt is a ceji lebeg, ha közeledik hozzád.

Madpapa 2010.04.15. 17:22:50

@Devil2: biztosan, bár egy jó negyvenes nőt kifogni...

@Traktorka: ámen

Devil2 2010.04.15. 17:22:56

Megyek eszem valamit.

2010.04.15. 17:24:02

@Devil2:
Eleve másképp nyúlok egy pasihoz most, mint 10 éve. Érted.:)) Innentől meg jóhogy más lesz az egész.

Devil2 2010.04.15. 17:24:13

@Madpapa: Nem vészes dolog, már ha nem vagy gyerekes típus.

2010.04.15. 17:25:48

@Devil2:
Én meg lelépek haverolni.
Csáó, Drágám!:))

Madpapa 2010.04.15. 17:27:46

@Devil2: én a leharcoltságra gondoltam, sokszor a harmincasok is olyanok, hogy az oroszlán sírva harapna beléjük :-)

2010.04.15. 17:30:22

@Madpapa:
Én tele vagyok 30-as tök csini csajokkal, csak szólok.:)
Nemtom hol élsz te.:)))

2010.04.15. 17:31:39

@Traktorka: mármint barátnőkkel.:D

Devil2 2010.04.15. 17:48:30

@Madpapa: Jajj, hát a 20-asok közül sem mindegyik matyóhímzés. De mint mindig, itt is igaz, hogy aki keres az talál.

alumi 2010.04.15. 17:55:33

@kabátnyúl: Glg ovistársa?:)

@Madpapa: ja. értem.
ez már csak olyan mint a sokat emlegetett macho, kontra kurva dolog.
ha a férfi csinálja, az okés, ha a nő, akkor szűzkurva/fasztarisznya ecetera.

azt hiszem, ha sokáig boncolnánk ezt a témát megint előkerülne a jó öreg férfi-nő ősvita, aminek aztán sosem lenne vége.

az fix, hogy ezt a húzás dolgot nagyon sokszor csinálják a nők (is!!), de férfiaknál is rendesen előfordul.
itt a csaj a hülye, mert meg lett mondva, hogy mire kell, és maga is elhiszi, hogy ezt sérülés nélkül megúszná. a pasi viszont látja, hogy nem, ezért pattintja.

2010.04.15. 18:44:15

1. Ráérősség: Igen ráérős vagyok (voltam) mivel az utóbbi 2-3 hétben nem kellett bejárnom munkába, ám bizonyos feladatokat meg kell csinálnom gépen. Ebből következően elég gyakran vagyok gépnél, ő meg diplomamunkás feladatokat intézi így elég gyakran van szabin.
2. Első talis nemérdeklődés: Nem pasizni mentem, hanem bulizni. Kinézetre akkor is ilyen volt (amúgy nem szedett fel plusz 15 kg. izmot :) ). Állítólag nagy szakítások után vannak periódusok, pl. a megsiratás, a mindenáronpasikell, a teljes érdektelenség és végül a normál állapot. Nah én akkor pont a teljes érdektelenségben voltam.
3. Tukmálás: Barátnőim az első tali után és a második tali után sem próbáltak hatni rám. Nem voltak a tipikus "fuuu de jó pasi" meg hasonló beszólások. Egyikük mondott annyit, hogy szerinte még nem... érettek.
4. Túlzott nyomulásom: Mint fent @Father Justice: is írta, ha annyira nyomultam volna akkor menekülőre vette volna a dolgot. Mint írtam, átlalában nem én, hanem ő keresett engem. És a tények (amit leírt) tudatában én nem is akartam/akarok tőle semmi komolyat. Szó se esett arról, hogy én fuuu de belezúgtam volna. Csak egyszerűen nem tudtam hova tenni hogy mit is akar ezzel a rendszeres (tények letisztázása után) kereséssel.
5. Szex: Persze ajánlatokat már kaptam, és volt hogy gondolkoztam ezen a témán. Főleg miután ismerősöm felvetette a témát, hogy tartaléknak tart megfordult a fejembe, hogy miért is ne? Félreértés ne essék, állandó szexpartnert nem akartam, egyszerit és megismételhetetlent. Hogy miért nem? Mert tudom nagyon jól, hogy ha állandó lenne akkor kialakulna valamifajta kötődés, azt meg nem akarok. Szexel valakit megfogni se akarok, mert mint már annyiszor leírtam nem hiszek a szexel induló kapcsolatokban sem (mint oly sok mindenben). Viszont vele pont összeállt minden amire szükségem lenne ehhez: többekközött a kémia és az, hogy igyis-ugyis (1x szexel vagy az nélkül a hátunk mögött) megfog szakadni a rendszeres kapcsolat.
6. @Karachar Nevian: Az egom jól van, köszöni szépen az említést. :)
7. Mint már itt is, meg anno is jópárszor elmondtam, hogy én nem hiszek a férfi-nő barátságokban (bizonyos esetek kivételek). Ez a lehetőség nálam fel se merült. (Barát = rendszeres kapcsolattartás, Haver = néha beszélünk)

Madpapa 2010.04.15. 18:50:54

@Zsu0805: a te sztorid volt a történet?

2010.04.15. 19:04:11

@Father Justice:
A ló-szamár verzió nálam nem fordult meg. Lovat akarok, szamarat nem.
A többszextéma nem jöhet szóba. Döntés rajta állhatott, vagy egyszer vagy egyszerse. Nekem mindegy. :)

@primula (the original):
Nem kolonckodok. Én se szeretem őket, és értek a szép (őszinte) szóból. :) Dugj meg állapotjelző... :) :) :)
3. lehetőség: Ha már ő őszinte volt én is az leszek és felvilágosítom a dolgokról. Amúgy tényleg csak az egyik fele, de az ő felét nem tudom leírni, gondolatot még nem olvasok. :)

@zsocc21: Á-á, szó se volt másnak tetszésről (se az én barátnőim, se a szórakozóhely nő tagjairól, se egyéb lányokról), nem motivált semmiféle ha neki kell akkor nekemis, csak hogy megmutassam ki a jobb csirke. :) Amúgy meg az őszinteség létezik, legalábbis az énrészemről. :)

Amúgy dilemmázás nem megy. 2 variációt vázoltam, abból egy lesz, és úgy fest a nincsszexkapcsolatmegszakadás a nyerő. :)

dr. gernika 2010.04.15. 19:32:22

Ez mi????? Kijafaszomat érdekel, hogy mikor hány órát msn-ezel egy sráccal, akivel nincs semmi más?
Könyörgöm, ennyire nem történik veled semmi???

Father Justice (törölt) 2010.04.15. 19:58:33

@Zsu0805: "A Gábor, a Gábor.." => Ebből, a koktélozásból és az életkorból sejtettem meg, hogy te írtad. Árgus szemekkel figyeltem a -ba(n), -be(n) toldalékokat a teljes bizonyosság érdekében, de nem találtam hibát. Megnyugodtam, és nekiálltam véleményt nyilvánítani. Ezúttal rászedtél. Nem szép dolog a gonosz Spellcheckerrel szövetkezni! :)

A kérdésem: ha ki akarod próbálni az egyéjszakázást, miért nem egy hejjespaseera veted ki a hálódat? Ők többnyire úgysem akarnak többet a szórakozóhelyen megismert hölgyektől, viszont nem is kerülgetik a forró kását. Ráadásul Tomival ellentétben velük egyből van tényleges kémia is. Az egyszeri szexnél meg ez a(z egyik) perdöntő tényező, nem a tartalmas beszélgetések során kialakuló szimpátia, ami inkább a későbbi vonzalmat alapozhatja meg. A kémia vagy megvan kapásból, vagy felejtős. De javítsatok ki, ha jól tévedek.

2010.04.15. 20:23:16

@Father Justice:
Nem, nem az a Gábor. :)
Azért nem egy szórakozóhelyen felszedett helyespasit, mert... nem ismerem. :) Amúgy nem a helyesség a lényeg. :) Számomra az sokkal vonzóbb volt benne, hogy nem vadidegen, akivel előtte 2 szót nem váltottam. Az ilyen buliba összetalálkozós-szexes dolog engem valahogy nem vonz. Vadidegennel valahogy nem... :)
Amúgy "Tominál" az első talis kémia... szerintem ha Brad P. (csak hogy a sablonnál maradjunk) állt volna ott akkor felé se lett volna meg. :)

Nikica21 2010.04.15. 21:16:30

Jóestét...!:)
További jó beszélgetéseket Neked és tominak kedves posztíró!:)

2010.04.15. 22:44:15

@Nikica21:
Szya!
Rég láttalak. :)
Köszönöm. :)

angelarosso · http://www.q98.eu 2010.04.19. 21:18:40

q98.eu

Ez a Tomi egy lúúúúúúúúúzer..

a történet meg rém vontatott..
süti beállítások módosítása