A Szőke herceg túl fiatal

2010. április 28. 07:12 - csajokespasik

”Szerintem nincs olyan, hogy szerelem első látásra, csak „de megdugnálak”, és itt ez jelen volt rendesen” Érdekes kérdést boncolgat következő posztunk. A téma újra a korkülönbség, viszont itt a ritkább fajtából - esetünkben a férfi javára. Igazából nem derül ki, hogy mekkora is ez a korkülönbség. Ha a kicsike még nem élte ki magát, vajon meddig fog tartani a turbékolás? Most megtudhatod, hogy ami ma szép, elméletileg holnap is szép lehet.

 

Sziasztok! Régóta olvasom a blogot, és bizony egy ideje már gondolkodom azon, hogy beküldöm a sztorimat. Egyik nem titkolt szándékom, hogy elfogulatlan, de tapasztalt hozzászólásokkal gazdagodva, én magam is jobban láthassam a kialakult helyzet tanulságait. A sztori a következő: huszonvalahányas, hosszú kapcsolatból kilábal(gat)ó diáklány vagyok. A lényeg, hogy nemrég megismerkedtem egy nálam fiatalabb sráccal.

Először csak megkapni akartam, mert rettenetesen vonzott (szerintem nincs olyan, hogy szerelem első látásra, csak „de megdugnálak”, és itt ez jelen volt rendesen). Sikerrel jártam. De ő is meghódított ám, fokozatosan, a kitartásával, szerelmével, komolyságával. Kiábrándult voltam az előző kapcsolatom miatt, nem hittem a tündérmesékben, illetve abban, hogy létezik igaz szerelem. És pont akkor, amikor legkevésbé számítottam rá, úgy tűnik, valóban találkoztam a szőke herceggel…

Szőke herceg remekül passzol hozzám. Egyeznek a vágyaink, a szeretetigényünk (amin sok kapcsolat elbukik, ha engem kérdeztek), az érdeklődési körünk, a jövőképünk. Azonban a nagy boldogság mellett rettegve látom, hogy megállíthatatlanul beleszeretek, és egyre többet álmodozom a közös jövőnkről, amit ő vázolt fel először. És azóta is vázolgat. A tettei azt mutatják, hogy felelősségteljes, komoly férfi, fiatal kora ellenére. Vagy legalábbis én így látom. És mégis félek, mert úgy érzem, megállíthatatlanul elveszek ebben a kapcsolatban, teljesen kiszolgáltatom magam (csakúgy, mint szőke herceg). És nincs olyan, hogy takarékláng, vagy kisebb hőfok. Mindezt azonban valami jó dolog érdekében teszem, ahol benne van a pakliban, hogy esetleg nem sikerül, vagy pedig eleve kudarcra van ítélve a dolog? Szerintetek létezik olyan, hogy egy húszéves srác komolyan gondolkodjon a jövőről, és egyvalakivel képzelje azt el? És főleg, hogy ez így is maradjon?

Mindenfelé riogatnak, hogy „de hiszen olyan fiatal még”, meg „megváltozik, meglásd”, és „ha nem éli ki magát, később lesznek gondok”. Próbálok ezért minél több szabadságot adni neki, de szőke herceg nem él vele, azt mondja, csak én kellek neki. Ez tényleg megváltozhat? Tiniszerelem lenne a részéről? Fél éve vagyunk együtt. A sülve-főve szakasz nemhogy nem múlt el, hanem egyre erősödik. Már-már nevetségesek vagyunk, sokan kinevetnek, sokan elolvadnak, ha meglátnak minket együtt, sokan pedig féltékenyek. Vajon tényleg vannak kivételek? Vannak tündérmesék? El lehet ezt fél év után dönteni? És milyen fázisai vannak egy kapcsolatnak, mennyi idő után kell(ene) lehullania a rózsaszín szemüvegnek? Köszönöm, hogy elolvastátok!

 

 
150 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr281958144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Égő_Víz 2010.04.28. 07:28:30

1. Persze,hogy vannak kivételek!végülis a lottó ötöst is megnyeri vki. Állítólag.....

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 08:09:01

Kár, hogy nem derült ki, hogy a huszonvalahány konkrétan mennyi. Nagyon nem mindegy, hogy 21 vagy 29. Több okból is azt valószínűsítem, hogy az utóbbihoz jársz közelebb, de azért fedjük le az összes lehetőséget. Simán elképzelhető, hogy egy 20 éves fiatalember komoly gondolkodású legyen és felelősen tervezze a jövőjét, még ha nem is túl gyakori ez manapság. Azt viszont tényleg senki (még ő maga sem) tudhatja előre, hogy 24 évesen, két gyerek apjaként nem támad-e fel benne a "nem éltem még eleget" feeling, ha pedig feltámad, hogyan reagálja le azt. Persze mire eljut addig a kapcsolat, megismered annyira a jellemét, hogy legyenek sejtéseid egy ilyen variáció kapcsán is (meggyőzi magát, hogy nem hagyott ki semmit, a család szent / válik / félrekefél / ... ). Azonban ez akkor is csak sejtés marad - ott és akkor ugrik a majom a vízbe. A rózsaszín köd eloszlására nincs univerzális határidő, de azért max. három év alatt az esetek túlnyomó részében sor kerül rá. :) Így ha 21 vagy, azt mondom, nincs min rágódni, éljetek, tervezzetek, szeressétek egymást akár évekig és szépen alakul minden, a ködhasítással egyetemben. Ha viszont 25+, és a közös jövőképetekben már a gyerek is szerepel, óvatosságra intelek - ahogy szerencsére te is saját magad. Fél év tényleg kevés idő a holtomiglan-holtodiglan távlatú tervezéshez, főleg, ha még felszálló ágban van a kapcsolat. Sajnos a tapasztalatok azt mutatják, hogy 5+ év korkülönbség a férfi javára ritkán működőképes hosszabb távon. A legnagyobb pofára esések épp abból erednek, hogy mindenki szereti azt hinni, hogy ő lesz a szabályerősítő kivétel.

"szerintem nincs olyan, hogy szerelem első látásra, csak „de megdugnálak”"
Nem vagy te elveszett ember. Ezért már önmagában jár egy pirospont. Csak okosan!

boss888 2010.04.28. 08:14:42

A statisztika aztat mutassa, hogy a 246. és 402. nap között hull le a rozsaszin köd. Vagy akkor ha ágyba bújsz Bélával a postás bácsival, és a párod rátok nyit. "És milyen fázisai vannak egy kapcsolatnak" rozsaszin köd- kék ég- fekete felhő.

csajokespasik · https://csajokespasik.blog.hu 2010.04.28. 08:17:26

@boss888: erről a statisztikáról már én is hallottam, de azt mondom, hogy típusa válogatja. Elméletileg így van, de mindig van kivétel, ami töri a szabályt.

Madpapa 2010.04.28. 08:33:28

Már menthetetlenül beleszerettél, ergo ilyenen filozofálgatni lehet csak. Boldog szeretnél lenni, itt úgy érzed megtaláltad azt amit kerestél. Tehát a kérdés feltevés költői. Az hogy a kapcsolat hosszútávú legyen, dolgoznotok kell rajta folyamatosan, nem szabad a harmadik felet, a közönyt beengedni sosem. Természetesen mint előttem írták a fiatal fiú-idősebb lány felállást én sem látom ideálisnak, de max. valószínűségi alapon lehet csak nyilatkozni.
Én csak sok sikert kívánok mert úgy tűnik boldogok vagytok, de ez rengeteg munkával jár, hogy ez sokáig így maradjon.

vendriner aladár 2010.04.28. 08:52:16

Szerintem meg az a gond, hogy komplikálsz. Mondjuk nő vagy és a véredben van a dolog. Felesleges elméleteket gyártani. A férfi lélek logikus és egyszerű. Ha a csávó fél éve azt hangozatatja, hogy szerelmes, akkor nyilván nem a levegőbe beszél. A rózsaszín ködről meg annyit, hogy fél év nem hosszú idő. Tessék nyugodtan ülni és élvezni a boldogságot. Sok ember csak akkor jön rá, hogy boldog volt, ha már elmúlt valami. Legyetek türelmesek, aztán, ha még 2 év után is a nagy lovestory tart, akkor lehet komolyan tervezni. Tündérmesék léteznek. Tényleg! Csak jó kis cucc kell hozzá, de azt inkább nem ajánlom.

2010.04.28. 08:53:33

@Madpapa:
Maga olyan okos!:))

És tényleg. Jelen pillanatban a kérdés telhesen felesleges.
Annál is inkább, mert staisztikailag egy idősebbel is gallyra mehet a kapcsolat 3 év után ugyanúgy, ahogy a fiatalabbal.
Csak mondom, hogy én nagyon sokáig egy velem egykorú fiúval éltem, gyarkolatilag a 20-as éveinket szinte végig. Eszébe sem jutott más után nézni, és nem ezen múlott, hogy nem lettünk család végül. Nu? Nem lehet a pasikat SEM bekategorizálni, hogy ő márpedig élni fog akarni 25 felett. Neki lehet, hogy az ÉLÉS pont az, hogy veled van.
Élvezd a helyzetet, és NE AGYALJ!:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.28. 08:56:12

Szerintem ne aggódjon a postíró, élvezze a dolgot.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 09:07:05

"csak én kellek neki. Ez tényleg megváltozhat?" Épp ez a lényeg, hogy hogyan viseli az ember a változást. Bőven ráérsz ezen az első nézeteltérések után - lehetnek ezek tíz év múlva is, vagy akár holnap - gondolkodni, adott helyzetben. Ezek a kérdések pedig nem visznek előre, csak az, ha figyelsz. Tavaszt mindenkinek!:-)

@boss888: :-)))

jaffandi 2010.04.28. 09:11:30

Ha már full szerelmesek vagytok, nem nagyon van mit tenni. Ha a kommentelők 99%-a azt írná, hogy igen, meg fog változni, el fog hagyni, akkor sem szakítanál vele, igaz? Ezeket a kérdéseket előbb kellett volna feltenni magadnak, most nincs más hátra mint, hogy élvezzétek a kapcsolatot és tegyetek meg mindent érte.
Ha ezen rágod magad és a srácot is elkezded vele nyaggatni, mindent elronthatsz.

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 09:12:39

@Traktorka: "Annál is inkább, mert staisztikailag egy idősebbel is gallyra mehet a kapcsolat 3 év után ugyanúgy, ahogy a fiatalabbal."

Csak azt a hangyamakknyi különbséget felejted el, hogy nem ugyanakkora valószínűséggel. Ilyen alapon azt is mondhatnád, hogy 15 év korkülönbség is lényegtelen a hosszabb távú tervezés szempontjából, hiszen azonos korú felek is szoktak szakítani. A saját példád meg azért sántít, mert a posztoló konkrétan leírta, hogy komolyan tervezik a közös jövőjüket, nem csak úgy vannak egymásnak lazázás keretében. (Nem, az együttlakástól sem válik komolyabbá egy kapcsolat.) Lazázó-zónázó kapcsolatban valóban nem sokat nyom a latba a korkülönbség. Sőt, ilyen vonatkozásban konkrétan a nálam egy tizessel idősebb hölgyeket favorizálom én is. Egyébként ha megfigyelted, nem kategorizálta be a férfiakat, csak mivel használja az eszét is, rájött, hogy ez a forgatókönyv bizony nagy eséllyel benne van a pakliban. Sajnálatos, ha ezt "agyalásnak" kell neveznünk. Én inkább felelősségteljes gondolkodásnak mondanám.

Dr Minimum 2010.04.28. 09:22:06

Mindig annyi időre tervezz a pároddal, amilyen rég óta együtt vagytok. Jó, 3-4 év után már talán lehet kitolni ezt az időt, odáig még 1x sem jutottam el :)

Doubledeceker 2010.04.28. 09:26:07

Hát ha a srác túl fiatal, tuti elkapja majd később a görcs, hogy ő még nem kefélte szét az agyát. Persze, hogy most aranyos, kedves, törödő, mert elkepta a szerelem vírusát, de ez nem tart örökké.

Szerintem mindem valamire való férfiban ott lapang a mindekit rongyákfeélünk korszak, ezt hagynikell kiégni, ha ez kimarad, később sokkal súlyosabb családromboló formában tér majd vissza a kor.

Persze jelen esetben ő sem ragaszkodik ehhez, de el fog még jönni az az idő.

PErsze erre is van megoldás, lehet, hogy házaságban gyerek mellett is kiélheti magát, akár a társa támogatásával is. A mai napig nem tudom megérteni, hogy miért nem támogatják sokan ezt az útat, ami sokkal több családot tartana egyben.

Ja igen a belénk nevelt egyfajta sexuális prűdéria ez, amely a vágyaink elfolytására, illetve egy személyre történp redukálására kényszerít minket. REméljük ezt egyzser kinövi a társadaom és sokkal több boldog ember lesz.

A sportból történő kefélést és a házastársi hűséget külüön lehetne választani???

Doubledeceker 2010.04.28. 09:26:40

@Dr Minimum:

Lehet, hogy pont a saját szabályod akadályozott ebben??? :D

Cathcart_ezredes 2010.04.28. 09:29:29

"Vajon tényleg vannak kivételek? Vannak tündérmesék? El lehet ezt fél év után dönteni? És milyen fázisai vannak egy kapcsolatnak, mennyi idő után kell(ene) lehullania a rózsaszín szemüvegnek? Köszönöm, hogy elolvastátok!"

- Nincsenek
- Nincsenek
- Nem
- Szerelem->Jó veled->Megszoktalak->Unlak->Pfuj->Szerelem mással
- Én köszönöm.

Dr Minimum 2010.04.28. 09:29:51

@Nandi29: Nem, ezt a mostani sunámtól tanultam, és visszanézve eddigi életemre, igaza lehetett :)

_Ske_ 2010.04.28. 09:37:04

Én 22 évesen költöztem össze a nálam 6 évvel idősebb szerelmemmel, és immár 16 éve vagyunk együtt sülve-főve. Előtte kb. 9 hónapot "jártunk". Szóval van ilyen is, meg van olyan is. Az enyém egy példa arra, hogy lehet ilyen. Mind a mai napig szeretem, és nem áll szándékomban lecserélni :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 09:41:26

@Father Justice: "ez a forgatókönyv bizony nagy eséllyel benne van a pakliban" Azért ehhez a konklúzióhoz túl sokat nem kell gondolkodni.:-)

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 09:41:49

@Nandi29: Ha a "sportból történő" félrekefélés megengedett, akkor mit jelent pontosan a házastársi hűség? Azt, hogy megdugod ugyan a delikvenseket, de nem jelensz meg velük nyilvános helyeken kézenfogva? Ugyanmá'. :)

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 09:45:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Lehet, hogy az édesanyja hívta fel rá a figyelmét halkan. :)

benarivo 2010.04.28. 09:45:54

en is 19 evesen ismertem meg a baratnomet, most 25 vagyok, es kb minket is hulyenek neznek, van aki irigyel, van aki el se hiszi... uh szerintem van ilyen, de nem minden sarkon uh becsuld meg, viszont ha a jovoben vmiert megsem mukodne akkor biztosnak kell lenned abban h nem kudarckent es elpazarolt fiatalsagkent tekints vissza azokra az evekre.. de ha te se es o se hagy ki olyat az eletebol amit csak a masik miatt nem tesz meg akkor nincs baj..

Doubledeceker 2010.04.28. 09:51:05

@Father Justice:

A házasságihűség egy modernem értelmezése lenne, hogy szereted és tiszteled a párod, és vele akarod leélni az életed, a gyerekek mellett, de az időnként feltörő vágyak kiélésében nem korlátozátok egymást, sőt ha lehet együtt kerestek új utakat, és a többi.

Mondjuk erre azért elég kevés nő kapható.... :D

De véleményem szerint ugyan ez egy kissé szövevényesebb kapcsolatrendszereket, de élhetőbb és boldogabb világot eredményezne.

A legtöbb baj az ember elfojtott vágyaiból keletkezik.

mckmester 2010.04.28. 09:56:12

Működhet.

Ifjú bika létemre én is egy 5+ idősebb leányt vettem feleségül. Igaz előtte majd' 5 évet nyúztuk egymást az asszonnyal :-)

Lehet valaki komoly ember 20 éves korában. Akár össze is lehet költözni, de a gyerekkel szvsz. várjatok pár évet. Gyerekkel már sokkal rosszabb lehet rájönni, hogy a szőke herceg inkább más királylányokra kacsintgat.
Ja igen és mielőtt tényleg komolyan belevágnátok, beszéljétek meg, hogy a srácnak milyen érzés lesz harminc akárhány évesen egy 40+ hölggyel (vö. hervadó virágszál) ágyba bújni minden nap.
Aki bizonytalankodik, kihajítandó.

alumi 2010.04.28. 10:01:49

Szerintem totál elvonatkoztatni nem lehet a korkülönbségtől egy ilyen szituban, szóval megértem a csaj dilemmáját.
Ideig-óráig tán tudná "csak" élvezni a viszonyt, agyalás nélkül, de utána úgyis történne valami, ami miatt megint eluralkodna rajta ez az érzés.
Egyszerűen magát is védi azzal, ha ezekre úgymond felkészül az ilyen filozofálással. Így, ha sérül is majd, ha tényleg bekövetkezik az, amitől tart, az korántsem lesz akkora mértékű, mintha csak úgy élt volna bele a nagyvilágba. (hozzáteszem, ha ilyen lenne, akkor tojna a korkülönbségre is)

Ekkora korkülönbségnél sajnos nem lehet eltekinteni ettől a dologtól, de beleőrülni sem érdemes.

Kytia 2010.04.28. 10:02:04

@Nandi29: Az a baj, hogy sosem értitek meg, hogy a nők másmilyenek. Ha hagylak téged kalandozni, valószínűleg velem együtt akarsz majd megöregedni. Ha te hagysz engem kalandozni, valószínűleg beleszeretek a következő jelöltbe, és el akarok majd szökni vele a szivárványon túlra. És ez még mindig csak általánosítás. Pasiban is ismerek olyat, akinek nem megy a több vas a tűzben, mert valakivel vagy nagyon, vagy sehogy.

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 10:02:13

@Nandi29: Amit ismertettél, sokaknál működik, ezt hívják nyitott házasságnak. Nincs ezzel semmi probléma, csak ebben a kapcsolatformában értelmetlen hűségről beszélni. Ugyanis az arról is szól, hogy nem dugnak mással a felek, nemcsak arról, hogy kitartanak egymás mellett jóban-rosszban. Szerethetik, tisztelhetik, becsülhetik egymást így is, de a hűség fogalma itt egyszerűen értelmezhetetlen.

Olyan ez, mintha a fociban holnaptól bevezetnék azt a szabályt, hogy bárki felrúghatja a másikat, ettől eltekintve azonban legyen sportszerű a mérkőzés. Ahogy Robin Hood mondaná: nem lehetséges.

deflorator 2010.04.28. 10:02:36

@mckmester: "Ja igen és mielőtt tényleg komolyan belevágnátok, beszéljétek meg, hogy a srácnak milyen érzés lesz harminc akárhány évesen egy 40+ hölggyel (vö. hervadó virágszál) ágyba bújni minden nap.
Aki bizonytalankodik, kihajítandó."

Tahát aki őszintén azt mondja, honnan a faszomból tudjam, azt ki kell hajítani. Aki némi tapasztalattal a háta mögött azt hazudja, hogy akkor is szeretni foglak, közben azt gondolja, hogy hol leszek én már akkor, azt meg kell becsülni... Ebben mi a logika?

deflorator 2010.04.28. 10:05:04

@Nandi29: Szerintem nem csak kevés nő, de kevés férfi is kapható.
Ha jobban belegondolsz, egy nő könnyebben talál magának partnert még akkor is, ha csúnya. Egy alkalomra mindenképpen. Jó érzés lenne látni, hogy mindan nap megkeféli valaki a feleségedet te meg folyamatosan felsülsz?

mbazs 2010.04.28. 10:06:22

”Szerintem nincs olyan, hogy szerelem első látásra, csak „de megdugnálak”

Faszság. Van.

Stupidella 2010.04.28. 10:07:02

Szerintem fél év alatt még nem derül ki minden (esetleges negatívumok, stb), de ha 2-3 év múlva is ilyen szívárványos marad minden, akkor ne zavarjon a korkülönbség.

gpetya 2010.04.28. 10:08:46

1983-ban 17 éves voltam, a szerelmem 15 amikor megismerkedtünk. Gyakorlatilag mindkettőnknek az elsők voltunk szerelem terén, és biztosan elsők pl a szex terén. 19 évesen költöztünk össze és 21 voltam az első és 22 a második gyerek megszületésekor.
Tavaly november 21.-én halt meg a feleségem, 22 év boldog házasság jutott nekünk. A halálának nem voltak előzményei. Pénteken elmentünk a Vígszínházba. Épp előtte vettünk neki egy szép alkalmi cipőt, ami olyan hegyes orrú manapság divatos. Mondta, hogy biztos nagyon kényelmetlen lesz neki, de meggyőztem, hogy majd megszokja és leveszi amikor épp nem látják. Az esti előadás után, amikor kéz a kézben sétáltunk ki a színházból így szólt a nejem: "Te Peti....annyira örülök, hogy megvettük ezt a cipőt, nagyon tetszik és már alig érzem, hogy nyomná a lábamat!" Hajnali fél 4-kor a hörgésére ébredtem és a mentők már csak a halál beálltát tudták megállapítani. Infarktust kapott. Boldog vagyok azért, hogy ennyi idő adatott nekünk és bár az öregkorunkat is együtt töltve terveztük számomra ő volt a minden, az élet megy tovább, az életem továbbment. A posztolónak csak annyit üzenek, hogy létezik a holtig tartó szerelem és addig kell szeretni, amíg lehet. Addig kell elmondani a szerelmünknek, hogy mennyire fontos és addig kell megcsókolni és megérinteni, amíg tart a szerelem. Semmi más, senki más véleménye nem fontos!

Stupidella 2010.04.28. 10:09:15

@Égő_Víz: a lottó 4-esre ismerek élő példát. :)

kóristalány 2010.04.28. 10:09:46

Tetszik, hogy felelősségteljesen gondolkodsz, és próbálod objektíven szemlélni a dolgokat a rózsaszín köd ellenére is. Ha a párod is ilyen éretten áll hozzá, és a kommunikáció is működik köztetek, akkor nagyon is lehetséges, hogy (a statisztikák ellenére is) hosszú kapcsolat lesz ebből.
Élvezzétek ki ezt a szerelmet és figyeljetek oda egymásra, a többit majd az idő megoldja. Hagyd, hogy haladjon előre a kapcsolatotok, de a gyerekvállalással én azért még várnék kicsit. Ha előtte kettesben éltek pár évig, az is zökkenőmentesebben fog menni.
Sok boldogságot kívánok nektek.

Kytia 2010.04.28. 10:12:08

A poszthoz meg: az a tapasztalatom, hogy azok a fiúk, akik idősebb lánnyal járnak, sokkal komolyabban veszik az életet alapból. Szóval nem feltétlenül kell az "úristen már 25 vagyok, és még nem keféltem eleget" típusú átlaghímhez hasonlítani őket. Ha engem kérdezel, sokkal több esélyed van egy boldog életre egy ilyen típusú fiúval, mint ha huszoniksz évesen kifognál egy ötvenéves explayboy-t, aki előadja, hogy most már ténylegdenagyon meg fog komolyodni. És ez majd a következő pináig tart nála, egészen addig, amíg még képes egyedül kitörölni a fenekét. Utána majd monogám lesz, de nem miattad, azt elhiheted.:) Ez persze nem jelenti, hogy nem üthet be a krach ezzel a sráccal, de igazából ezzel az erővel bármi történhet, ami keresztülhúzza a számításaidat. Fejére esik egy tégla...stb.

Szóval, én úgy gondolom, hogy kár parázni, amíg nincs baj. Én is mindig azt hiszem, hogy kevésbé lesz büdös a szar, hogyha lelkileg már előre gyúrok az elviselésére, de valójában ez még sosem így volt. Szóval, a derült égből érkező villámcsapás csak pont annyira szar, mint a borult égből érkező, semmivel se rosszabb.:)

alumi 2010.04.28. 10:12:48

Ja, és a kérdésre válaszolva:
nyilván -mivel abban a korban vagy, ha jól sejtem, és nem akarsz újabb x évet eltinglitanglizni az életedből még- előbb-utóbb terítékre fog kerülni a közös jövő (összeköltözés), házasság, gyerek hármasa.
A fiú hozzáállását jól példázza majd, hogy hogyan viszonyul ezekhez a kérdésekhez. EGyből belemegy? Időt kér? Hezitál?
Ha most még korai is ilyesmiről beszélni, azért egy év után már simán bedobhatod a témát. Annyi idő után már ismernie kell annyira, és neked is őt, valamint oldódik annyit a kezdeti rózsaszín köd, hogy nem a vakszerelem hevében hoz (hoztok) meg élethosszra is kihatható döntéseket.
Akkor lesz érdemes észnél lenni, és figyelni.

Nyilván a korod miatt minimalizálni szeretnéd a kockázatokat, a sérülés, újabb csalódás esélyét, és érzed, hogy nem fér már úgy bele az agyatlan csak úgy elvagyunk állapot az életedbe, mint 22-23-25 évesen. Viszont ahogy üzlet sincs kockázat nélkül, úgy kapcsolat sem. Öreg hiba rögtön a jövőt firtató kérdésekkel bombázni a másikat (sokunk esik ebbe a hibába amúgy:)), mert egyrészt megijesztheted, vagy a vak szerelemtől úgyis azt mondja most, amit hallani akarsz. Valamennyit kockáztatnod kell, hogy megtalálhasd azt, aki tényleg a társad lesz, akár egy életen át.

Madpapa 2010.04.28. 10:13:52

@Traktorka: ugyan ;-)

/szapora lélegzés, arcpír :-))

alumi 2010.04.28. 10:17:21

@Kytia: ezzel nem értek egyet, de mások vagyunk.

Doubledeceker 2010.04.28. 10:18:25

@deflorator:

Hát nem sülnék fel. De lehet pont az a bajom, hogy könnyen megkaptam eddig amit akartam, igaz az idő ellenem is dolgozik.

Mindegy én megtaláltam a társam, de mivel férfi vagyok keletkeznek néha vágyaim amiket kénytelen vagyok elfojtani.

Én nem arról beszélek, hogy mi a racionális, hanem arról, hogy mit digtál az ösztön.

Utálom, hogy egyáltalán egy párkapcsolatban a dolgoknak a racionalitásról kell szolniuk, de lssan elfogadom, hogy ez így kell legyen, ezt jeletni amikor a barátnő társá válik...

Rebelde 2010.04.28. 10:19:58

most megkapta amire vágyott, élvezze és ne foglalkozzon a statisztikákkal

Rebelde 2010.04.28. 10:22:59

egyébként van "amor en primera vez"

Tóthi 2010.04.28. 10:24:45

29 éves voltam, srác 20. Barátságnak indult, összegabalyodtunk. Gondoltam, egyszeri botlás, ő nem hagyta ennyiben. Újragondoltam. Oké, tart, amíg tart, pár hónap boldogság is megéri.
Amit a kapcsolatotok jellegéről írtál, nálunk is stimmel. Jóval érettebb és önállóbb volt a koránál (gyakorlatilag 14 éves kora óta önfenntartó volt), addigra már a tombolós korszakát is maga mögött tudta. Pár hónap múlva összeköltöztünk, két év múlva esküvő.
Összegabalyodásunknak most volt a tizedik évfordulója. A nagyobbikunk 5, a kisebbikünk 1/2 éves. :-) Túléltünk építkezést, gazdasági válságot, családot (mindkettőnké életveszélyes), egyebet. Köszönjük, jól vagyunk. Érzéseink változatlanok. Ilyen is van. (Tudom, ez a ritkább. És semmire nincs garancia, bármi történhet. Ha történik, akkor is megérte.)

Ha jól látom, a szerelem nem vette el az eszedet, nem az álmaidba, hanem a hús-vér emberbe szerettél bele. Ez, meg az önismeret és az odafigyelés jelentős előny. Ellendrukkerek mindig lesznek. Na, azt kell leszarni. (Láttam már olyan korkülönbséges kapcsolatot, ami működhetett volna, de az egyik fél inkább a világ szájára koncentrált.) A statisztika jelzésnek jó, de nem determinál semmire. Csak arra figyelj, neked/nektek mi a jó, mi éri meg.

mckmester 2010.04.28. 10:24:58

@deflorator: Hát ja. Meggyőzően hazudni azért tudni kell. Egyébként meg (többek között) nekem is kellett némi idő mire erről komolyabban el tudtunk beszélgetni a jövendőbelimmel. Most lesz a 10. házassági évfordulónk, úgyhogy szerintem mi megugrottuk az akadályt (kopp kopp).

A "honnan a faszomból tudjam" válasz szerintem pont elégséges indok arra, hogy a komolyabb terveket (házasság, gyerek) hanyagolják ilyenkor, mert mint tudjuk az igazi szeretet (amire egy hosszú boldog házasságot alapozni lehet) nem attól függ, hogy hogy áll a csaj melle, illetve mekkora a feneke (na jó az extrém kivételektől tekintsünk el). Ha valaki erre nem jön rá adott időn belül, akkor nem kár érte.

"ki némi tapasztalattal a háta mögött azt hazudja, hogy akkor is szeretni foglak, közben azt gondolja, hogy hol leszek én már akkor, azt meg kell becsülni."

Ja. Ha már olyan szakaszban van a kapcsolat, hogy beszélgetni lehet (kell) erről, akkor az ember nem hazudik. Vagy ha igen, akkor ritka nagy gazember, de ez meg korfüggetlen.

deflorator 2010.04.28. 10:25:41

@Nandi29: Miért, mit diktál az ösztön? Hogy de jó lenne, ha más dugná a feleséged? ^^ Vagy a megengedés csak rád vonatkozzon?

deflorator 2010.04.28. 10:28:24

@mckmester: Mikor kell(lehet) erről beszélgetni? Vannak akik pár hét után összeházasodnak, mások meg 10-20 évig élnek együtt házasság nélkül! Erre nincs szabály :-) Mint ahogy a szerelemre sincs...

Doubledeceker 2010.04.28. 10:30:15

@deflorator:

Nem a megengedés két oldalú kell legyen természetesen.
Nézd ha élvezi, az újdonság ereéjét semmi nem tudja pótolni.

Persze nem könnyű ez, és lehet nem is működne, a franc sem tudja.

Kytia 2010.04.28. 10:36:54

@Nandi29: Van, akinél működik, de hidd el, hogy az újdonság varázsánál sokkal mélyebb és bonyolultabb emberi érzések szövik át két ember kapcsolatát. Okozott ez már néhányszor gondot a történelemben.

Doubledeceker 2010.04.28. 10:38:19

@Kytia:

Én tisztában vagyok vele, csak kár lenne tagadni, hogy az emberben vannak ilyen vágyak, amelyekkel bizony küzdeni kell.

mckmester 2010.04.28. 10:38:32

@deflorator: Mikor szóba kerül a házasság, illetve a gyerek téma. Általában ilyen témákról az ember min. 1-2 év együtt járás után dönt (legalábbis az én ismeretségi körömben).

Kivételek pedig mindig vannak. Mindenki ismer olyat akik pár hét alatt összeházasodnak és húsz éve boldogok, de ebből ne általánosítsunk már. Főleg ne akkor, amikor a posztban leírt problémák nyomasztják a feleket.

Ez egy meddő vita szerintem. A posztolónak nem segítünk ezzel, amúgy meg nem is számít igazán.

Rebelde 2010.04.28. 10:45:41

@Nandi29:

ha mindent megkap valaki egy kapcsolatban, akkor nem vágyódik el úgymond:)

Kytia 2010.04.28. 10:47:27

@Nandi29: Hajjaj, és még milyen egyéb vágyak!! Ha tudnád, az asszonyban milyenek vannak, lehet, hogy eléggé elképednél. Nekem még nem volt olyan kapcsolatom ami közben ne lettem volna szerelmes valaki totál másba. Ezeket is érdemes elfojtani egy életre szóló kapcsolat mellett, ha engem kérdezel.

AmonShi 2010.04.28. 10:48:22

hát, szerintem ehhez nagyobb szerencse kell, mint a lottó ötöshöz, hogy működjön. egy 20 éves fiatal srác azért akármennyire is komoly, de még élnie kell. s mi van, ha nem 24, hanem mondjuk 30 évesen kattan be, hogy neki még végig kell fektetnie a legjobb nőket a világon? 2-3 gyermek mellett... amúgy pont a legutóbbi hosszabb kapcsolatomból kilépő 26 éves ex barátnőm jött össze egy 20 éves kölökkel nemrég. én sem értem a dolgot, de ő azt mondja, hogy jó ez neki.

Doubledeceker 2010.04.28. 10:52:05

@Rebelde:

A midnenben más nők is beleférnek??

Na ugye mindent nem kaphat meg az ember soha....

DE hidd el elvágyódik, a férfi az már csak ilyen állat. A nő másfajta terentmény.

@Kytia:

Na végre csak elismerjük, hogy van ilyen.

Ezért is kell kiélnie az embernek magát, mert akkor nem érzi úgy, hogy lemaradt volna valamiről. Persze embere válogatja.

És sok mindenen múlik, pl. a lehetőségeken, aki különben is nagy nehezen szeze magának partner, nyilván nem is vágyakozik másfelé.

Úgy könnyű lemondani valamiről, ha el sem érheti az ember, pl. én le tudok mondani a feráriól, de ha lenne rá pénzem és mégis lenne valami erő ami azt mondaná, hogy nem vehetem meg, nehezebb lenne.

2010.04.28. 10:54:05

@AmonShi:
És mi van, ha sétálsz az utcán és 45 év múlva a fejedre esHET egy tégla?
Ne mennyé ki az utcára sose, mert belehalhatsz!:)))
(vagy nem...:)))

Kytia 2010.04.28. 10:59:18

@Nandi29: Mindenki elismeri. Illetve igen, egyénfüggő. Van, akinek az egész csajozás/pasizás egy macera, és inkább egy biztos társra vágyik, mint állandóan kergetni, vagy kergetve lenni. Én a kiélésben viszont nem hiszek. Ez valami modern kamu. Mintha azt mondanám, hogy imádom a csirkét, viszont 30 éves koromtól csak sertést ehetek majd, ezért gyorsan, előre becsirkézek, nehogy később rám jöjjön a hiány. Logikátlan, és a tapasztalat sem azt mutatja, hogy ez így működik. A nagy csajozós pasik 50 évesen is ugyanolyanok. Talán 70 évesen nem, de igazából ugyanarra vágynak akkor is, és ennek sűrűn hangot is adnak. Aki pedig nem ilyen, az nem ilyen. Ismerek ilyet is, olyat is 20 és 60 év között, és mindenki hű a saját "kategóriájához".

Kytia 2010.04.28. 11:00:01

@Traktorka: Aki sose megy ki, rákot kap. Ezt is mutatja a statisztika.:)

Netuddki. 2010.04.28. 11:05:21

@Father Justice: "Azt viszont tényleg senki (még ő maga sem) tudhatja előre, hogy 24 évesen, két gyerek apjaként nem támad-e fel benne a "nem éltem még eleget" feeling"

Lópisztojt! Majd ha anyuka túl lesz a 40-en, apuka pedig még bőven innen.

mckmester 2010.04.28. 11:07:44

@Kytia: Ritka bölcs megállapítás. Gratulálok, pont így látom én is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.28. 11:08:55

@Rebelde:

Én például nem vágyódom el, Nándinak biSZtos ez szarul esik majd, hogy nem lehet igaza most sem :)

Doubledeceker 2010.04.28. 11:11:10

@Kytia:

Piscába pedig azt hittem ez a kiélés legalább tompítja a vágyat.... :D

Akkor marad a fej lágyának benővése.

Errevonatkozóan nincsenek statisztikák sajnos, de lehet abban valami, ami írtál, ismerek egy két embert, aki élete első párjával nyomul együtt, és nem is érti, mi az a vágy, miért lenne jobb mással. De szerintem csak azért mert még nem érzett rá a csirkehús különlegesebb ízére.

2010.04.28. 11:12:50

@Kytia:
Akkor most mi legyen?:)))
Így is, meg úgyis meghalHATunk...SEGÍTSÉÉÉÉG!!!:D:D

Kytia 2010.04.28. 11:19:41

@mckmester: Na, örülök, hogy végre más is alátámasztja, amit én látok.:)

@Nandi29: Hát, igen, de ha elkezded bevezetni őket a "kiélés" világába, onnantól sose hagyják abba.:) Én egyébként azt gondolom, hogy az egésznek az a kulcsa, hogy társként nézel-e a másikra, vagy csak az igényeid kielégítéséhez szükséges szolgáltatóként. Ha az utóbbi a helyzet, akkor ne csodálkozz, ha azt tapasztalatod, hogy igényeid mennyisége végtelen, és nem létezik, aki kielégítse. Ismerek egy pasast, 50 éves és folyamatosan csajozik, naná, hogy huszonévesekkel. Legutóbb beszélgettünk a kutyákról, és azt mondta, neki az a baja, hogy egyik kutyafajtában sem talál meg minden olyan tulajdonságot, amit keres. Hát, nem tudom. Valahogy sosem gondolkodtam el azon, mi minden hiányzik a kutyámból.:))) De lehet, hogy csak azért, mert egyetlen kutyám volt még csak. 20 kutya után már lehet, elkezdenék összehasonlítgatni. Szóval, én egyáltalán nem csodálkoznék, ha valami statisztika kimutatná, hogy azok a házasságok a legtartósabbak, és leghűségesebbek, amik a gimiben kezdődnek...

Kytia 2010.04.28. 11:30:12

@Traktorka: Vigyázz, még infarktust kapsz, ha ennyit parázol.:DDD

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 11:31:00

@kovi1970: Mármint mi lesz akkor? Addigra lesz két gyerek, vagy csak akkor jöhetnek ilyen gondolatok?

@Kytia: Ez egy meglehetősen hurka magyarázat arra az egyszerű tényre, hogy szimplán sok nőt akar megdugni. Vagy minden egyes megdugott nőben felfedez valami új értéket, aztán abból már nem is enged? :) Esetleg a fazon anyagi helyzetéről is írhatnál pár szóban. Lehet, hogy mindössze rájönnek a zsenge csibék, hogy nem is olyan vaskos az a pénztárca, amilyennek a kezdeti villantások sugallják. Sok esetben inkább innen fúj a szél a kérészéletű 20 + 50 konfigurációknál. :)

Rebelde 2010.04.28. 11:56:25

@Nandi29:

"De szerintem csak azért mert még nem érzett rá a csirkehús különlegesebb ízére. "

szerintem meg nem vagy képes az ő szemszögükből nézni a dolgokat.
jó duma ez, hogy a pasik már csak ilyenek, én azt mondanám, hogy vannak ilyenek is, ennyi
ha valakinek van (egy) állandó társa, de alkalmanként ki akarja próbálni mással akkor optimális esetben hasonló habitusú társat keres/talál maga mellé hasonló elvekkel, de hát tudjuk, hogy elég ritkán van optimális eset, ráadásul kevesen vallák be, hogy ők ilyen természetűek

én elfogadom ezt is, és nem minősítem, de nem is értetlenkedem azon, hogy léteznek olyanok is akik egy emberrel képzelik el a jövőjüket azzal a címszóval, hogy honnan tudhatja, ha ki se próbálta?!

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 12:01:48

@Rebelde: A ropogós csirkemell igenis különlegességnek számít.
Ha állandóra csak pulykafarhát jut. :)

2010.04.28. 12:05:59

@Rebelde:

Szerintem ha az ember éberen figyel a kapcsolatban, akkor nagyon sok minden kiderül úgyis, hogy hogyan gondolja a másik.

Plusz van egy olyan hülyeségünk, hogy azt akarjuk hallani a másiktól, hogy "örökre szeretni foglak". (biztonság mánia)
Hogy a jó életbe tudnám már MOST megmondani, hogy mit fogok érezni 15 év múlva??? Ezt senki nem várhatja el tőlem és én sem várhatom el mástól. Azt tudom, hogy MOST mit érzek és csak REMÉLEM hogy így marad.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 12:08:00

@Nandi29: a csirkehús elkészítési variációinak száma majdnem végtelen. Ettől még lehet unalmas, de ez általában a szakácsot minősíti.:-)

2010.04.28. 12:13:09

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
A csirkehús reménytelenül unalmas étel, tök mindegy hogy van elkészítve (száraz, mint a kutyaszar)..:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 12:15:43

@Kedves Nard: sajtos-ananászos, jó is az.:-))

Zsu említette tegnap, hogy némely szórakozóhelyen úgy érzi magát, mint a húspiacon: ezek a mai gasztronómiai áthallások azért elég kísértetiesek.

Rebelde 2010.04.28. 12:18:39

@Father Justice:

a csirkemell az egyik legjellegtelenebb ízű hús

Doubledeceker 2010.04.28. 12:20:04

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Azért az alapanyagon sok múlik hid el.

Akárhhogy készíted a csirkehúst, más izze lesz ha az alapanyag is változik.

Félre értés ne essék, én nem kardoskodok a házastársi hűség ellen, csak jelzem, hogy az összes variáció a sexben, sem tudja pótolni, azokat az első órákat, perceket, amikor a másik lány univerzumába próbálsz behatolni, miközben finoman közelítesz felé, hogy félrehúzd a szméből a haját, bőrének első érintése, az első alkalom, hogy a melltartó lekerül....

És így tovább, ezeket az izgalamas pillanatokat nem lehet pótolni, nem lehet kiváltani semmivel sajnos.

Én lennék a legboldogabb, ha ezek az érzések nem is lennének.

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 12:25:56

@Nandi29: Na, azért csak kibújt a szög a zsákból. Nem ősi hajtóerőről van itt szó ("valamirevaló férfi minden nőt meg akar dugni"), hanem az újdonság varázsáról. Nos bármilyen bizarrnak tűnik, vannak egy páran, akik számára ezeket az izgalmas pillanatokat bizonyos korban már ki lehet váltani. Valódi érzelmekkel például.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 12:31:29

@Nandi29: a legkiválóbb csirkealapanyagból sem lesz disznó. Amennyiben pótolnia kell a disznóhúst, evidens, hogy képtelen rá. ("az összes variáció a sexben, sem tudja pótolni" Valóban nem tudja. Igazad van. De nem is feladata.)

Madpapa 2010.04.28. 12:31:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: mondjuk ha lehet, a csirkepörkölt helyett jobban preferálom a tyúkpörköltet. Az azért szaftosabb, ízletesebb :-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 12:35:53

@Madpapa: Ízlés dolga, bármilyen állattal behelyettesítheted.:-)

Madpapa 2010.04.28. 12:40:37

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: nem, tényleg a tyúk az finomabb, bárha a csirke sem nagyüzemi...

tőzegmalac 2010.04.28. 12:44:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ejha, ilyen élénk az érdeklődés Zsu iránt?
asszem nyomozok kicsit;)

summerstorm 2010.04.28. 12:53:03

nincs erőm meg türelmem visszaolvasni...
főzősblog?
vagy kapcsolódtok a topichoz is....?

egyébként kávés szép napot mindenkinek!

Kytia 2010.04.28. 13:03:48

@Father Justice: Nagy tévedés. Messziről lerí róla, hogy csóró, ez nem kérdés senki számára. A dumája jó, és szórakoztató maga az ember, ezért sikeres. De nem is az a kérdés, hogy miért talál nőt, bár tudom, neked meg ez csípődött be:P, hanem, hogy miért nem elég neki soha semmi. Én egyébként azt gondolom, hogy ő így nem boldog, ugyanakkor abban is biztos vagyok, hogy nem tudna másmilyen lenni. Most kezdhetném elmagyarázni neki, hogy ha érdekelné a kutyája jelleme is, nemcsak az, hogy fog-e patkányt, tud-e apportírozni, őrzi-e a házat, akkor sokkal személyesebb kapcsolata lehetne azzal a kis állattal, de asszem, felesleges belekezdenem.:D Mindenki vigye a maga keresztjét.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 13:03:54

@Madpapa: a tyúk rágós.:-))

@kabátnyúl: mit akarsz kinyomozni?:-)

@Kedves Nard: csak a ledöfési aktus miatt látok ebben némi erőltetett párhuzamot.:-)

uhhh (törölt) 2010.04.28. 13:07:24

csak idő kérdése és szétmentek.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.28. 13:09:29

@Kytia: Én sem, főleg, hogy az ilyen kapcsolatban élő nők dugnak félre velem.

summerstorm 2010.04.28. 13:10:24

aham...
már kezdem látni...

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 13:12:23

@mooon:): hello, mannschaft!:-) Erőtlen napod van?

Kytia 2010.04.28. 13:13:46

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Mármint milyen kapcsolatban élők? Gimi óta tartóban?

Doubledeceker 2010.04.28. 13:14:28

@Kytia:

Átmehetnénk kutyás blogba is. A kutyás hasonlat nagyon helyén van, nekem is volt kutyám, azóta sem tudom feledni.

De valahogy az mégis más, a kutáytól nem várhatsz többet.

Miközben minden más másként nevet, másként reagál az érintésre, másként csillog a szeme, hova tovább másként idomul a szakácshoz.

Tanulságos azért ez a blog, mindeképpen fel kell nőni, ennek első lépése az, hogy el kell köteleznem magam egy bizonyos csirkehús irányába.....

Madpapa 2010.04.28. 13:21:19

@Nandi29: "Tanulságos azért ez a blog, mindeképpen fel kell nőni, ennek első lépése az, hogy el kell köteleznem magam egy bizonyos csirkehús irányába..... "

Ebben olyan kényszert érzek a részedről. Kényszerből meg nem sül ki semmi jó. Ha teljes szívedből úgy érzed, hogy ez a fűszerezésű csirkehús az ami a te ízvilágodat jelenti, azt nem kell letuszkolni a torkodon.

Doubledeceker 2010.04.28. 13:24:19

@Madpapa:

Elég sok csirkehúst próbáltam már, és kezdenm látni, hogy soha nem lesz olyan, ami tökéletes, el kell fogadni egyet, s azzal a lahető legjobban főzni.

Igen van kényszer, hiszen kell egyfajta lemondás, de megjegyzem, mindig is éreztem a lemondást 1-2 év útán.

S0und 2010.04.28. 13:25:01

Először csak megkapni akartam, mert rettenetesen vonzott (szerintem nincs olyan, hogy szerelem első látásra, csak „de megdugnálak”, és itt ez jelen volt rendesen).

+++++++++++++++++++++++++

És milyen !fázisai! vannak egy kapcsolatnak, mennyi idő után kell(ene) lehullania a rózsaszín szemüvegnek?

-------------------------

Kytia 2010.04.28. 13:25:03

@Nandi29: Dehogynem várhatsz. Van, amelyik el nem mozdul mellőled egy pillanatra sem, míg a másik csak vakkant kettőt, amikor megjössz. Van, amelyiket bármire betaníthatsz, míg a másik a kajástálkája helyét is képtelen megjegyezni. Ugyanez igaz mindenfajta állatra, és persze az emberre is.
Szerintem egyébként a sokat kalandozós pasiknak éppen az a bajuk, hogy nem tudnak már individuumként tekinteni a nőkre. Úgy beszélnek róluk, mint te most. Így nevet, úgy csillog, amúgy érint, illetve alacsonyabb szinten: ilyen a melle, olyan a segge, amúgy szopik.:) Egy csomó nemmonogám embernél látom ezt. Folyton csak kívülről nézik a másik embert, nem úgy, mint a saját életük része.

Van egy olyan érzésem, hogy a párod neked kevés, de csak tippelek, szóval javíts ki, ha tévedek. És azt, hogy kevés, nem mennyiségileg értettem.

Rebelde 2010.04.28. 13:25:06

@Nandi29:

igen tényleg fel kéne nőni, de elég kényszeresen hangzik ez részedről... inkább keress valakit, aki mellett végigeheted az egész étlapot, persze közben csemegézik ő is:)

Rebelde 2010.04.28. 13:28:26

@Nandi29:

egyébként rossz szakács vagy, ez tuti

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 13:32:54

@Kytia: Azt hiszem, nem ment át a lényeg, ezért megpróbálom másként tálalni. :) Nem kérdéses, hogy nem csak egy vagon pénzzel lehet 50 éves férfiként huszonéves nőket felszedni (bár többnyire így a legegyszerűbb). Ettől azonban még lehet szimpla magyarázkodás részéről az, hogy csak rengeteg nőből tudná összekombinálni az Igazit. Az igazság meg lehet az, hogy rá nem tartanak igényt X idő után ezek a hölgyek. (*) Meg az is, hogy mindegyik csak pár dugás erejéig érdekli, másra igazából nem is kíváncsi egyikből sem. Meg egyebek is.

(*) = Ha rosszmájú lennék, ezen a ponton hozzátehetném: miután kiderült, hogy se zseton, se ágyzsonglőrködés, csak a nagy duma. Az meg nem dzsásztifikál ~30 esztendő korkülönbséget. De szerencsére jóindulatú és jóhiszemű vagyok, ezért nem teszem hozzá.

Nyilván te ismered jobban az úriembert, de ezek a kombinatorikus magyarázatok valahogy mindig viccesek nekem.

Kytia 2010.04.28. 13:33:51

@Nandi29: "Elég sok csirkehúst próbáltam már, és kezdem látni, hogy soha nem lesz olyan, ami tökéletes..."

Pont ez a baj. Ha csak kettőt próbáltál volna, azt a kettőt egymástól teljesen különbözőnek, teljes egésznek látnád. Nem néznéd, hogy oké, ez frissebb, amaz viszont fűszeresebb volt, kéne nézni egy harmadikat, ami mindkét szempontból passzol, de azzal meg az a baj, hogy kissé száraz, hopp, erre nem is gondoltál, hogy ez is probléma lehet, hát, ha már eddig eljutottál, nézzünk meg egy negyediket, bár igazából az elsőt ezek tükrében már egész felértékelted... És ez így megy tovább.

Doubledeceker 2010.04.28. 13:35:13

@Kytia:

Van abban valami igazság, ami írtál. Egyre inkább próbálok a személyiségére is tekintettel lenni, nem mondanám, hogy kevés, csak nagyon más, sőt nem kevés értelemben több is.

A nevetés illetve a szemének csillogása, azért jelentős részben már a személyiség függvénye is.

Mindegy ez én azért olvasom ezt a blogot, mert probálom ezt az egészet megérteni, és jó válaszokat kapni, ahogy mindeki más is gondolom.

De tényleg fején találtad a szöget, mert mostanában tényleg próbálom a személyiségének rejtettebb és igazán értékes részeit is felfedezni és megszeretni. Hiszen az lenne maga az ember, a többi csak a körítés.

@Rebelde:

A kettőt együtt nem lehet, vagy ha megszületik a "felnőtt" ember, akkor az új izzek hajhászása is megszűnik.

Kytia 2010.04.28. 13:37:25

@Father Justice: Hű, ezek szerint az imént tényleg lemaradtam a lényegről. Nagyon rátapintottál. Bennem is felmerült már ugyanez. Hogy talán mindig ő a vesztes, csak ezt ugye nem nagyon hangoztatja. És az igazat megvallva egyetlen kutyáját ismertem eddig, az viszont rövid ideig "élt" vele, utána átpártolt a szomszédhoz, és azóta az övék. Ez de durva, csak most esett le!:DDD

Doubledeceker 2010.04.28. 13:39:01

@Rebelde:

Enyje no! Szerencsére nem, illetve nagyon igyekszem tanulni, és újabb és újabb receptekkel előállni.

De ha elvonatkoztatunk a szextől akár még ebben is lehet valami, hiszen kettőn áll a vásár, hogy mennyire laposodik el a dolog.

Na de foglalkozzuk a posztíró problémájával.

Kytia 2010.04.28. 13:46:58

@Nandi29: Azért azzal is számolj, hogy lehet, hogy a személyisége mélyére hatolva sem tud majd neked eléggé érdekes lenni. Simán van ilyen. Minden tőled telhetőt megteszel, de valahogy az ingerküszöbödhöz kevés. Ez esetben szerintem tényleg nem érdemes erőltetni, csak megerőszakolod magad.
Egyébként én nagyon megértelek, mert az én figyelmemet is nehéz hosszú távon lekötni, legalábbis eddig két évre sikerült max. a vége felé viszont már nagyon szenvedtem.:) De azért hiszek benne, hogy egy hozzám passzolóval majd összejön. Legalábbis inkább ez, mint hogy kompromisszumot kössek valami unalmassal, aztán folyton hangoztassam, hogy "az ember nem monogám".
Ugyanakkor azt a szomorú tényt is megfigyeltem, hogy már a kapcsolat első idején is észreveszem azokat a dolgokat, amik majd később elviselhetetlennek tűnnek. Szóval, eddig minden kapcsolatom úgy indult, hogy tisztában voltam vele, eddig és eddig fogom tudni elviselni az illetőt. Talán máshogy kéne indítani eleve. Nálad nem így van?

Doubledeceker 2010.04.28. 13:52:03

Legalábbis inkább ez, mint hogy kompromisszumot kössek valami unalmassal, aztán folyton hangoztassam, hogy "az ember nem monogám".

Ezen hangosan felnvettem, mert nagyon egyetértek, illetve pontosabban nagyon magamra ismertem.

". Szóval, eddig minden kapcsolatom úgy indult, hogy tisztában voltam vele, eddig és eddig fogom tudni elviselni az illetőt. Talán máshogy kéne indítani eleve. Nálad nem így van?"

A szerelem lángra lobbanása után, az ember nem láthatja ezeket, bár mégis, sőt extrémebb esetben, az ember oda is eljút, hogy a lángok ellenére azt mondja, ne tovább. Ez a korral jár gondolom?

Az indításod tutira nem jó, nem is szabadna azon filózni, hogy meddig és így tovább, csak ugye nem élünk örökké.

Sokan csinlják egyébként, hhogy csak addig gyúrják azt a húst, amíg meg nem felel az izlésüknek, de ehet ott meg maga a csirke nem örül ennek.

alumi 2010.04.28. 13:59:18

Olyan dolgokról győzköditek egymást feszt, amiről fogalmunk sincs.
Hogyan létezhet évtizedekig élő kapcsolat? Mennyire vagyunk monogámak? Ki lehet-e tartani valaki mellett (kizárólagossággal) akár egy életen át?...
Mind-mind olyan kérdések, amiket majd az életünk végén tudunk a saját tapasztalataink alapján megválaszolni.

Egyébként az ember ösztönszinten nem monogám, ezt el kell fogadni. Viszont nagy előnyünk a többi fajhoz képest, hogy van agyunk, és fejben el tudjuk dönteni, mit is akarunk. Más kérdés, hogy sokan azt se tudják hogyan kell használni.:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.28. 14:00:55

@Kytia: Igen. Vagy közvetlen gimi után kezdődöttben.

Kytia 2010.04.28. 14:01:46

@Nandi29: "A szerelem lángra lobbanása után, az ember nem láthatja ezeket..."

Igen, ez pontosan így van. Az elején még látod, mik lesznek a problémák, utána már nem látod, mert hirtelen ígéretesebbnek látszik az egész, ez eltart egy jó ideig, a vége felé viszont megint látod. És akkor fogod fejed, hogy baszki, hát én ezt tudtam előre!!!

Csirkeformálásban én nem vagyok jó, így általában meg sem próbálom. Ezt a klasszikus hibát nem követem el. Menekülni egyszerűbb.:):S

Doubledeceker 2010.04.28. 14:04:59

@Kytia:

Persze egyszerűbb menekülni, én is csinálom már 12 éve, 2-3 évente, csakhogy most valahol hiányzik az a 12 év, és ezzel el is jutottunk a posztíró problémájához.

Kezdjen neki, de ha 2 év múlva változik a szélirány, ne buslakodjon az eddig megtett út miatt, vagy be se száljon a hajóba, melynek útíránya bizonytalan.

Esetleg egyezkedjen a kapitánnyal a megfelelő útirányról?

Kytia 2010.04.28. 14:06:15

@primula (the original): A tudomány mai állása szerint (hogy okosan hangozzak:)) az emberi fajnál a paletta összes variációja megtalálható a teljes monogámiától a teljes poligámiáig. Mint a pockoknál, ahol a tökmonogám közvetlen rokona tökpoligám, és ezért csak egyetlen receptor a felelős. Hogy ösztönszinten mi van, azt legalább annyira nem tudhatjuk, mint azt, hogy mit hoz az élet. Ugyanakkor az igaz, hogy bármi is van ösztönszinten, elsősorban aggyal kéne működtetni a rendszert.:)

Doubledeceker 2010.04.28. 14:07:20

@primula (the original):

"Mind-mind olyan kérdések, amiket majd az életünk végén tudunk a saját tapasztalataink alapján megválaszolni."

Baj-e, hogy akarjuk tudni a választ, és kétségeink vannak?

Szerintem jobb ez mint biztosnak lenni a váalaszban, és x év múlva rájöttünk, hogy tévedtünk.

De igazad van, ezekre a kérdésekre nem tudhatjuk a válaszokat, de ha tudnánk nem is lenne ez a blog.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 14:08:25

@Kytia: "kompromisszumot kössek valami unalmassal" A jót is meg lehet unni.:-) Ha valaki társat, családot akar, vagy hisz abban, hogy neki összejön, az igenis hamargyorsan alkudjon.:-) Ahogy múlik az idő, egyre nehezebben tud ugyanis finomítani a saját beidegződésein, szokásain, életén, elvárásain, félelmein, és már a "hozzá passzolóval" is egyre nehezebben tud kompromisszumot kötni.

summerstorm 2010.04.28. 14:23:58

woooooooooooooow...
itt is mindenki épp eszik...?

alumi 2010.04.28. 14:27:28

@Nandi29: nem feltétlenül.
konkrét kérdésekben szerintem remekül tudunk segíteni. pl. két éve csal a nőm, elhagyjam? viszonylag egyértelműen meg tudjuk mondani, hogy mit tegyen. és nagyjából sztem egyet is értene mindenki.

viszont ilyesmi, hogy "Vajon tényleg vannak kivételek? Vannak tündérmesék? El lehet ezt fél év után dönteni? És milyen fázisai vannak egy kapcsolatnak, mennyi idő után kell(ene) lehullania a rózsaszín szemüvegnek? " túl általános és egyénenként, sőt az egyén életszakaszaiként, koraként, tapasztalati szintjétől függően is változó lehet. akárcsak a hűség, mint fogalom meghatározása is.

például még csikó koromban:) volt, hogy én is kikacsintottam egy hosszabb kapcsolatomból. ne szépítsünk: megcsaltam a partneremet, mint a huzat. akkor ezt remekül megmagyaráztam magamnak, és a környezetemnek. úgy hittem, erkölcsileg tudom védeni magam. egy frászt. a dolognak csúnya vége lett és bizony két szék között padló volt, ráadásul én magam is kikészültem. a mai eszemmel és azzal a tapasztalattal, már tudom, monogám típus vagyok és pont. nálam nem működik a sörétes puska elv.
az akkori viselkedésemmel egy hűtlen, megcsalós MNK voltam, ha az itteni megítéléseket nézem, de én mégsem tartom magam annak.
szóval ezt értem általánosítás alatt és ezért nagyvonalú ilyen témákban egyértelmű állást foglalni.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 14:41:44

@mooon:): vagy úgy!:-) Akkor ez valóban egy ilyen általánosan zizzent nap.

Kytia 2010.04.28. 14:44:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Bizonybizony. És ezért jó a fiatal pasi.:) ezt jegyezze meg a posztíró!

tőzegmalac 2010.04.28. 14:45:51

@mooon:): így van:) megyek is telihóódat nézni

Kytia 2010.04.28. 14:55:13

@primula (the original): Ezt most nem értem. Csaltál, ezért megállapítottad, hogy monogám típus vagy? Ez nem ellentmondás? Én például még nem csaltam, de cserébe nem is volt olyan hosszú kapcsolatom. Szóval, én sem tudhatom, milyen lehet mondjuk tíz év után minden alkalommal ugyanazzal. Viszont látok olyan párokat, ahol működik. Megpróbálok ebből kiindulni saját tapasztalat híján.:) És egyébként olyat is látok, akinél ez működik, és még csak nem is szenved tőle.

2010.04.28. 15:04:32

@Kytia:
az a nehéz, hogy minden nap el kell köteleződni amellett, hogy szereted a másikat, és akármi van, jobbítani igyekszel a kapcsolatot és magadat IS. és vica versa.
akármilyen szar mintád van (by szülők), mert azt a nagyon nehéz átírni.

summerstorm 2010.04.28. 15:16:08

@kabátnyúl:

hmmm... nézed ahogy hízom :D :D :D....

Kytia 2010.04.28. 15:16:25

@Traktorka: Igen, és ehhez elengedhetetlen, hogy előre eldöntsd, hogy ezt fogod tenni, nem pedig úgy állni eleve a kapcsolathoz, hogy "meglátjuk, hogy alakul, ha nem jön be, majd váltok/csalok". Persze ettől még alakulhat akárhogy, de a szándék legalább legyen meg.:)

summerstorm 2010.04.28. 15:17:45

na csáó mindenki, ma kissé el vagyok foglalva...
nőőőőőnöm kell még estig :D :D :D

DARKANGEL 2010.04.28. 15:18:51

Ne törődj senki rosszindulatával!De sajnos azt tudnod kell, mindenkiben ott lakozik a kisördög.Nincs olyan, ki ne csalta volna meg a párját minimum egyszer, lehet az hetek múlva lehet sok-sok év elteltével.De addig is élvezd a szeretet minden formáját!Most jelenleg Nekem is sokkal fiatalabb pasim van, s mit mondjak:Érettebb, inteligensebb,odaadóbb, mint a korosztálybelimek.Sok sikert partneredhez,de ha mégsem jönne össze, tudnod kell:VAN MÁSIK!

Kytia 2010.04.28. 15:20:39

@DARKANGEL: "Nincs olyan, ki ne csalta volna meg a párját minimum egyszer, lehet az hetek múlva lehet sok-sok év elteltével."

Ilyen bölcsességeket honnan lehet megtanulni? Bagoly mondta a Micimackóból?

2010.04.28. 15:22:25

@Kytia:
Persze, ÉS csak te kevés vagy hozzá.:)
Kell a másik is, aki ugyanígy igyekszik gondolkodni.
De ez már egy magasabb szint, amire el kell jutni agyilag, meg lelkileg és sajnos nem megy mindenkinek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.28. 15:31:04

@Kytia:

Nem, csak arra célzott, hogy aki nem tapasztalt meg valamit, vagy ahhoz közeli élménye sem volt, az ne álljon neki magas lóról osztani a többieket, akiknek ez valós problémát/kihívást jelentett.

Kytia 2010.04.28. 15:34:44

@Traktorka: ...és nem is AKAR mindenki. A legtöbb ember azzal foglalkozik, hogyan optimalizálhatná a nyereséget a lehető legkevesebb áldozat ráfordításával. Az ilyen emberek körében nyilván nem nagy dolog hazudozni a kapcsolatban. Nem azt nézi, hogy ezzel romlik-e a kapcsolata, csak azt, hogy nyereséggel jöjjön ki minden helyzetből. Dughasson egy jót, de az asszony se hisztizzen. Ez egyébként olyan fura. Azért az, hogy kivel van intim kapcsolatod eléggé meghatározó az életedben. Ehhez képest, ha például van egy titkos szeretőd, a "hivatalos" társad pont abból van kizárva, ami elvileg a legmeghatározóbb. Milyen életek már ezek? És ilyenből annyi, de annyi van!

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.28. 15:37:14

@DARKANGEL: nem lakozom mindenkiben, miféle hülyeség ez?:-)

tőzegmalac 2010.04.28. 15:44:14

@mooon:): muszáj:)
ha nem akarok várni az újholdra...

Kytia 2010.04.28. 15:44:38

@Kedves Nard: Szerintem meg ez pont ugyanaz a szar duma volt, amit egyesek dobálnak annak érdekében, hogy megnyugodjon a lelkiismeretük. Szerinted mások miért nem találkoztak még a problémával? Talán őket búra alatt tartják? Szerinted engem hányszor csapott meg a kísértés szele az elmúlt 27 évben? Na jó, az elmúlt 7-ben.:D Csak van, akinek alapvető, hogy nem csal, míg másoknak ez "dilemma". Ezzel az erővel azt is mondhatnád, ne ítélkezzek a gyilkosokról, ha még sosem öltem. Könyörgöm, szerinted nem lett volna legalább annyi okom ölni, mint bárkinek?:DDD

2010.04.28. 15:57:57

@Kytia:
Ehhez a gondolkodáshoz már tudni kell magadon gondolkodni.:))
Ha érted mire gondolok. Mert ehhez kell képesség. Van akinek egyáltalán nincs erre kéepssége, csak nő mint a fű, és valóban, csak azt nézi, hogy neki pllanatnyilag mi a legjobb.
De ezeket a dolgokat lehet láni egy emberen, lehet eleve így kezdeni egy kapcsoaltot. Vagy útközben is ki lehet fejleszteni ezt a képességet, ilyen példát is látok magam körül.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.28. 15:59:08

@DARKANGEL:

Egy nagy ördögben nem lakozik kisebb, max ha terhes.

Madpapa 2010.04.28. 16:19:03

@Kytia: az picsafüst volt nem kísértés :DD

alumi 2010.04.28. 16:47:19

@Kytia: két lehetőség van. vagy a saját hibáidból tanulsz, vagy a másokéból. (vagy soha, de ezt most hagyjuk:))
vannak dolgok, amiket mások hibájából simán le lehet vonni, de vannak olyan tapasztalatok, amiket a számtalan környezetben látott példa sem helyettesít.
pl. hiába láttam én, hogy van egy csomó felszínes, boldognak marketingelt kapcsolat a környezetemben csalásokkal, hazugságokkal, addig nem tudhattam én milyen is vagyok, míg meg nem tapasztaltam. és ne hasonlítsuk ezt az öléshez, mert azzal másnak okozol úgymond "kárt".
amiről én beszélek, azzal max csak magamat ismertem meg jobban.
egészen pontosan arról van szó, hogy prédikáltok itt sokan az élethosszig tartó hűségről, meg boldogságról, de állítom, egyikőtök sem tudna túl sok konkrét példát hozni erre.

nem a csalás, hűtlenség mellett szónokolok ezzel, de lássuk be, amit be kell: az egy élet, egy emberrel nagyon-nagyon keveseknek sikerül és ezt számtalan egyéb tényező is nehezíti. pl. ha a férfi jóval fiatalabb a nőnél. ezért mondtam azt, hogy a posztíró jól teszi, ha a lelke mélyén felkészül arra, hogy meglehet, nem ez lesz élete szerelme. aztán ha mégis, akkor hurrá, ha meg nem, akkor legalább nem ringatta habosbabos illúziókba magát.

nyunyuli 2010.04.28. 19:30:21

szép estét:)
a posztíró rá fog baszarintani,ezt rosszindulat nélkül állítom.
Tapasztalat... egy évig biztos működni fog, utána arrivederci.

Father Justice (törölt) 2010.04.28. 20:12:10

Én mindenféle jóindulat nélkül ki merem jelenteni, hogy 29 hónapig és 12 napig fog még működni a dolog. A kis Máté ekkor pontosan egy éves lesz, Apu meg vadul rákap a csirkére. Tapasztalatból mondom, hogy mindig így megy ez.

Kalóz Pepi 2010.04.30. 12:49:02

@Kytia:
Nem értek egyet a megállapításoddal.
Én azt tapasztaltam, hogy azok az osztálytársnőim akik rettentő büszkén hordták az utolsó évben a jegygyűrűt, rövid idő után kivétel nélkül elváltak.
Nekem sem sok hiányzott ahhoz, hogy elkövessem életem nagy baklövését. De időben felkapcsolták a buksimban a lámpát.:)
Aztán jött a "szerelem első látásra", mert igen is van ilyen.
És azóta is együtt vagyunk, hagy ne mondjam hány éve.:)
Ami a posztolót illeti: én nem fűznék vérmes reményeket ehhez a kapcsolathoz. Hiszem, hogy a mai 20 éves srácok nem igazán a fejükkel gondolkodnak. Persze szuper jó egy idősebb, tapasztalt barátnő akitől mindent megkap. Pár szép szó, rózsás jövőkép és nem kell minden nap meghódítani. Nem kell a pipik után futkosni és reménykedni benne, hogy ma éjszakára is összejön valami. De az idő kérlelhetetlenül rohan. Pár év múlva a csaj már 30 feletti lesz, míg a szőke herceg éppen csak felnő.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.03. 10:10:34

Ez olyan nagy marhasag, hogy mindig masok velemenyere vagyunk kivancsiak... En is igy voltam ezzel, de rajottem hogy pont leszarom, hogy mas mit gondol, vannak dolgok (ez is olyan) amiben nem szorulok ra masok tanacsara. Ha jol erzed magad vele, ne szard el mas feltekenysege / nemtetszese miatt.

jucus66 2010.05.03. 23:51:40

Sziasztok!a segítségeteket szeretném kérni,hogy mit tegyek?van egy pasi akivel bejövünk egymásnak,telsz-ámot megadtam neki,de nem hívot nem is írt sms-sem küldött mitt tegyek hívjam én vagy várjak még pár napot???segítsetek!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása