A 14 év korkülönbség csak a szülei szerint sok

2023. április 28. 07:48 - csajokespasik

„Az ő családja semmi olyat nem adott neki, ami önálló életre nevelne egy 23 éves lányt. Maguktól viszont semmit sem sajnálnak, mesélte, meg mindig a házukat nyalják” - A szülőkkel még nem történt meg a személyes találkozó, és Posztolónk kételkedik benne, hogy valaha is sor kerül rá, mert nem nagyon örülnek annak, hogy lányuk egy nála jóval idősebbet választott.

 

Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Kedves CsP! A barátnőmet idén ismertem meg, voltaképp ő választott engem. Így némi fogalma volt a korkülönbségről, ami esetünkben 14 év. A szüleivel még nem találkoztam, kétséges az is, hogy mostanában fogok-e, mivel azt tudom, hogy nem örülnek nekem. De nem akarom én csinálni a bajokat, ha kimondom, amire gondolok, például hogy nem igazságosan bánnak velem. Én szeretném, ha ők is csatlakoznának hozzánk egy közös és boldog jövő építésében. Ebben partner lennék. Egyelőre a páromnak is jó együtt élni a szüleivel, még nincs szó arról, hogy jött ez az idegen és elszakítja onnan a lányukat.

Az én szüleimmel neki nincs baja, ellenben nekem az övéiről kialakult egy véleményem, hogy csak magukkal törődnek, a maguk luxuséletét építgetik, a lányukat nem támogatják, mert amíg alapszintű igényeket hagynak jóvá neki, addig tudnak csak uralkodni rajta – ahogy mesélt róluk, nekem ez jött le. Ez nem sok jót ígér nekünk. 
Az ő családja semmi olyat nem adott neki, ami önálló életre nevelne egy 23 éves lányt. Maguktól viszont semmit sem sajnálnak, mesélte, meg mindig a házukat nyalják és évenként egy külföldi utazás is mindig bejátszik. Alapvetően jó emberek, de korlátoltak, ezt ki merem jelenteni. Azt nem akarom, hogy ő bármit is megbánjon, nem vagyok elnyomó, de a férfinak kell erősebbnek lennie egy kapcsolatban, irányítónak lennie, ezt még a nő is elvárja tőle. Esetünkben lehet az szerintetek, hogy idővel a szülei fogják megnyerni ezt a csatát és elhagy végül, csak miattuk?

 
37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7618112602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VOGAben 2023.04.28. 08:49:26

45+/-1-2 éves korodban fog elhagyni, egy még nála is fiatalabb cigánygyerekkel. Mi ez, JÓSDA? Honnan a görbe ökörfaszból tudhatná akárki, hogy a tőgyarcú Juliska mit fog tenni holnapután??? Ha nem kezeled rendesen és a helyén, akkor lelép pár éven belül. Főleg ha van hová...

Lesbőltámadó Szárítókötél 2023.04.28. 13:45:42

"a férfinak kell erősebbnek lennie egy kapcsolatban, irányítónak lennie, ezt még a nő is elvárja tőle"

Nem várja el. Egy jól működő kapcsolatban egyenrangú felek vannak. Szívesen.

Lorrh 2023.04.28. 14:15:20

@Lesbőltámadó Szárítókötél: te teljesen félreérted az egyenjogúságot: azt jelenti mindkettőnek van választójoga és emberi jogai a bíróságon.
Ne keverd ide a férfi női szerepeket. Az nem egyforma.
Szívesen.

body_andras 2023.04.28. 18:56:09

Öreg kecske nem vén kecske!

látjátok feleim szümtükkel 2023.04.28. 20:29:42

@Lorrh:

Szerintem igaza van a szárítókötélnek.

Lorrh 2023.04.29. 09:04:36

@látjátok feleim szümtükkel: szerintem meg csak részigazság. Nem fekete fehér semmi.
Több milliárdnyi nővel folytatott interjú során az jött ki, hogy igenis elvárják a férfitől, hogy megoldja helyettük a dolgokat, eldöntsön, javasoljon, tevékenykedjen, hogy nekik ne kelljen. Nyilván van sok dolog amiben a nő szeret dönteni. De amikor olyan kedve van akkor rábízza a ffira.

God Harald 2023.04.29. 09:30:10

Sok az a 14 év korkülönbség. Évenkénti egy külföldi út azért még nem a luxusélet Kékestetője! Ahogy Lorrh is mondja: fontos a tehetségalapú kiegyensúlyozott szereposztás.

Sztravinszka 2023.04.29. 10:14:07

@Lorrh:
Neked meg fogalmad sincs az egyenjogúság és az egyenragúság közti különbségről, hasonlóságról, és még olvasni sem tudsz.

Lorrh 2023.04.29. 12:17:56

@Sztravinszka: na neked meg ebben teljesen igazad van.
Azért az értő olvasás és intellektusod fensőbbrendűsége okán cáfold már meg azt a tendenciát amit leírtam, hogy a nő sokszor a férfitól várja a döntést.

body_andras 2023.04.29. 13:12:58

@Lorrh: sok esetben nem önálló döntést vár, hanem azt hogy találja ki, Ő (a Nő) hogyan döntene.

semmi hatalmat senkinek 2023.04.29. 13:37:08

Poster, köztünk a párommal 16 év van, és együtt vagyunk 26 éve... van példa ilyen meg olyan kimenetelre is, csak úgy, mint a kisebb korkülönbség esetében, nincs semmiféle általánosítható szabály.
Viszont Lesbőltámadó Szárítókötélnek szerintem is igaza van, nálunk tejesen eseteges hogy mikor miben ki dönt, ahogy az is, hogy mikor ki keres többet, nincs semmiféle dominancia a kapcsolatban... (el se viselné egyikünk se:))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.29. 18:37:08

" a férfinak kell erősebbnek lennie egy kapcsolatban, irányítónak lennie, ezt még a nő is elvárja tőle."

Alapvetően egy kapcsolatban a férfi és a nő egyenjogú és egyenrangú - csak hogy elejét vegyem a két szón lovaglásnak.

Ez azt jelenti, hogy mindkét félnek azonos beleszólása lehet a közös dolgaikba. Viszont a férfi és a nő eltérő lelki habitusa miatt egyes dolgokban a férfi tud kompetensebben fönteni, másokban meg a nő - és megint másokban mindketten, változó arányban. Emiatt az egyik fél gyakran átengedi a döntést a másiknak.

Pl. lakásfelújításkor az esztétikai dolgokban, pl. falak színe, bútorok kiválasztása a férfi elfogadja, sőt elvárja, hogy a nő döntsön. Műszaki dolgokban meg fordítva.

Persze ez nem kőbe vésett szabály. Vannak kiváló műszaki érzékű nők és e téren nem jeleskedő férfiak. A lényeg az, hogy közös egyetértésben döntsenek, az már lényegtelen, mikor ki várja vagy fogadja el a másik döntését.

Egy párkapcsolat nem arról szól, hogy az egyik fél domináljon a másik felett.

Lorrh 2023.04.29. 19:19:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ebben is nagyon igazad van.
Viszont ez a szép ideális tankönyvi példa messze nem fedi le a valóságot. Az olyna nők, akiknek domináns apja volt és ezt a mintát látta, az egy tutyimutyi déntésképtelen férfit nem tud elfogadni párjának.
Meg az ellenkezője s igaz, amikor a domináns nőt egészíti ki a nyúlbéla férje.

antisocialnetworkagain 2023.04.29. 19:22:14

"Maguktól viszont semmit sem sajnálnak, mesélte, meg mindig a házukat nyalják”
Ez valami új perverzió? Vagy valami újabb szexualitás? Már megint mit találtak ki?

látjátok feleim szümtükkel 2023.04.29. 19:34:18

@antisocialnetworkagain:

Szerintem azt, hogy amíg a szülők a házukat nyalják, a felnőtt gyerekük szerezzen magának saját házt, vagy amit akar. Nem is olyan oktalan dolog ez, mert a felnőtt, értelmes, munkaképes gyerekeket miért a szülő "házasítsa", meg nyaraltassa, meg minden hasonlóval ellássa? Bár lehet, hogy a posztoló a mamahotelbe látja a jövendő gyerekei útját?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.04.30. 07:47:09

@Lorrh:

Pontosan, ahogy írod, a véleményünk nem mond ellent egymásnak.

Az is nyilvánvaló, hogy amióta a nők is pénzkereső munkát végeznek, nagyobb beleszólást követelnek a közös dolgokba. Legalábbis általában.

Real_Time 2023.05.01. 06:55:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez csak a szokásos csodálkozás egy példája, mikor az egyik nem (jelen esetben a nők) életpálya modelljét átírjuk, aztán kigúvadó szemekkel csodálkozunk, hogy ezzel a másik nem is megváltozik. Jó példa erre az elvált apák helyzete is, akik már nem elégszenek meg azzal hogy kéthetente láthatják a gyereket meg fizethetik a gyerektartást. Az ilyen változások legnagyobb ellenzője persze pont az a femista lobbi, ami az egészet előidézte. Egyébként meg ha ez a nő most 23 éves, a srác meg 14 évvel fiatalabb akkor tényleg probléma a korkülönbség :D Vagy most hogy jpn itt ki a matek?

Sadist 2023.05.01. 13:09:34

@Lesbőltámadó Szárítókötél: "Egy jól működő kapcsolatban egyenrangú felek vannak."

Ennyike. Nálunk is az egyik gyereket az asszony szülte, a másikat pedig én.

Reactor 2023.05.01. 14:59:56

Én speciel azt látom, hogy az egyenjogúsdi-egyenlősdi (nevezd aminek akarod) jellemzően addig kell a nőknek, amíg hasznuk van belőle. Más esetben - amikor a nem-egyenlősdi hozná a hasznot - olyankor rögvest visszatáncolnak a klasszikus szerepbe, miszerint ez+az a "férfi dóga".

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.01. 17:03:08

@Reactor:

Pontosan.

@Sadist:

Biztos te is olvastad a hírt, láttad a boldig pár fényképét: A nőből férfivá operált élőlény megszülte a férfiból nővé operált élőlénytől fogant gyerekét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.01. 17:06:16

Egyébként érdekes kaland lenne (heteró) párok számára, ha egy időre a másik testébe bújhatnának.

Lorrh 2023.05.02. 09:29:58

@Sadist: gyenge megoldás, mert nálunk még az asszonyt is én szültem ércbányász rokkantnyugdíjas vájárként.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.02. 13:01:12

@Lorrh:

Ezt nem láttam.

Láttam viszont kettő olyat, ahol a pasi egy reggel arra ébred, hogy f*** helyett p*** van a lába között, és csábos mellei is nőttek. A végén persze mindkét filmben újra férfi lesz. Sajnos egyiknek a címe sem jut eszembe.

látjátok feleim szümtükkel 2023.05.02. 16:24:13

@Sadist:

Összekevered az egyenrangúságot az egyenjogúsággal. Pedig a szezon sem a f*od.

Sadist 2023.05.02. 19:21:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Egyébként érdekes kaland lenne (heteró) párok számára, ha egy időre a másik testébe bújhatnának."

Norah Vincent kipróbálta másfél évre, hogy milyen férfiként élni. Tavaly nyáron be is dobta a törölközőt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.02. 21:02:48

@Sadist:

Koszönöm a tippet. Most hallom először ezt a nevet, rögtön le is töltöttem a könyvtárból az erről szóló könyvét: Self-Made Man.

Real_Time 2023.05.03. 05:57:26

@Sadist: Ami szembetűnő volt számomra, amikor már férfiként haverkodott más férfiakkal illetve el is ment velük szórakozni, akkor egyszer azt írta hogy a hetero férfiak egyre szimpatikusabbak lettek számára. Érdekes hogy ezt (ezek szerint) azelőtt nőként élve soha nem sikerült megtapasztalnia. Na de hát igen, a feminista mainstream agymosása, illetve sok esetben itt is a gyerekkori apahiány (ami persze a fiúkat még inkább befolyásolja) eredményessége bizony mindenhol meglátszik a társadalomban.

látjátok feleim szümtükkel 2023.05.03. 09:12:43

@Real_Time:

Gondolom az apahiányt nem csak a nők idézik elő. Meg kéne talán erről kérdezni a nagy szakértőket, akik már 3-4-5 asszonyt is elfogyasztottak, hátrahagyva őket egy-két gyerekkel.
Apa/anya hiányban együttélő szülők mellett is nőnek fel gyerekek, nem is kevesen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.03. 09:24:05

@látjátok feleim szümtükkel:

Esetleg azt az asszonyt is meg lehetne kérdezni, akinek a három gyereke három különböző apától van. És egyik férfi sem él velük a nő hisztis természete miatt.

Real_Time 2023.05.03. 10:51:43

@látjátok feleim szümtükkel: Kik is kezdeményezik 80%-ban a válást? Szóval 20%-ban igazad van.

Lorrh 2023.05.03. 17:28:39

@Real_Time: ez nagyon csaló statisztika, mert ha a nő azért adja be a válópert mert alkoholista a pasi és veri őket, akkor az nem az ő hibája ugyebár?
Az adja be a válópert aki számára elviselhetetlen a kapcsolat.
Szóval a statisztikád semmit sem ér, mert az okokat nem vizsgálja csak buta voluntarista szemléletű.

Real_Time 2023.05.03. 17:44:03

@Lorrh: Persze tudjuk, minden férfi asszonyverő, alkoholista. (De főleg ha fehér és hetero, akkor már biztos).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.03. 18:07:33

@Lorrh:
@Real_Time:

Egy másik poszthoz kapcsolódóan Sadist már hivatkozott olyan kutatásokra, melyek szerint a közhiedelemmel ellentétben a nők is igen gyakran bántalmazzák a férjüket. Ehhez én egy német tanulmányt linkeltem be, mely szerint a nők gyakrabban ütnek, mint a férfiak. Most nem keresem újra ki, valami olyan címe volt, hogy Frauen schlagen öfter zu - vagy hasonló.

Abban igaza lehet Lorrhnak, higy bántalmazás miatt a nők gyakrabban adják be a válókeresetet, mert a férfiak szégyellik bevallani, hogy az asszony veri őket.

Real_Time 2023.05.04. 05:55:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem hozzátartozik, hogy ezek a párok sok esetben "egymásra is találtak" úgymond. Ez sokkal jellemzőbb volt a régi társadalmakra szerintem, amikor ténylegesen a férj volt a család eltartója, viszont a házasság sem feltétlenül a nagy szerelem miatt született hanem érdekből. Ez szerintem ma is megfigyelhető, ahol a nő csak a pénz miatt házasodik, ott gyakrabban lesz erőszakos az ember vele, persze annak az embernek már valószínűleg alapból van egy ilyen természete. Lorrh kolléganő írásaiból kiderül, hogy valszeg egy ilyen házasságon van túl, mivel a férfiak alatt csak a titkárnővel félrelépős főnöktípusokat érti rendszerint.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.05.04. 09:13:21

@Real_Time:

Ha jól emlékszem, Lorrh év elején azt írta, hogy idén nem nő, hanem férfi. Ha tévedek, úgyis kijavít.

2023.05.11. 11:12:52

@Lorrh:
Nagyon gyenge, ezeket meg említeni sem szabadna.

Az igazi agytorna itt kezdődik

m.imdb.com/title/tt2397535/
süti beállítások módosítása