Az izomagyú fiú elképesztően ostoba volt

2010. június 16. 07:19 - csajokespasik

”Miért van az, hogy a legtöbb helyes srác valamilyen szinten hülye?” – kérdi következő levélírónk és személyes példával is alátámasztja merész kijelentését. Mai posztunk akár a tegnapi adag folytatása is lehetne, mert újra egy defektes srác a főszereplő. A csajjal egy szórakozóhelyen rendszeresen flörtöl az éppen szolgálatban lévő biztonsági őr, aki az első randit úgy elszúrja, ahogy kell. Izgalom vagy genetikai kreténség húzódik a háttérben?

 

Na, hello mindenkinek! Egy csalódásomat szeretném leírni nektek, talán már ti is jártatok hasonló cipőben. Van egy nagyon ismert szórakozóhely a belvárosban, ahol néha az ajtóban posztol egy kigyúrt, középmagas, szép arcú fiú. Eleinte többször egymásra mosolyogtunk, majd egyszer odajött hozzám és elkezdtünk beszélgetni. Flörtölt velem. Elkezdett viccelődni, hogy most azért állított meg, mert biztos mariska meg pia van nálam, és tilos bevinni. Akkor még azt hittem, hogy a sutasága a kisfiús báj része. Még tetszett is. De nem az volt. Elkérte a számom, én megadtam és hamarosan megtörtént az első randi, amit annyira vártam. Eleinte azért volt szimpatikus, mert nem szólalt meg sűrűn. DE aztán sajnos igen. Hiába volt álompasi teste, sajnos belül nem volt több annál, ami általában a nem héliumos lufikban van. Rettenetesen primitív volt. De legalább nem a gonosz „mindenkit pofán verek, HAJRÁ FRADIKAaaa!!” - típus, hanem a jóindulatú kretén fajtából.

Amikor annak a bizonyos, nagyon ismert szórakozóhelynek az ajtajában először megláttam, majd’ összecsuklott a lábam, annyira bejött. Később ez a homokvár hangosan összedőlt bennem. Hogy miről beszélt? Mindenről! Mindenről, amiről általában a 14 éves kiskamaszok szoktak. Rögtön azzal indított, hogy ő nem szereti a gyerekeket. Mert amikor idejött, látott hármat, ahogy bicikliztek át előtte és… hát, egyszerűen nem bírja őket, na. Indításnak ez. Aztán elkezdett magyarázni valami hülye rajzfilmről, hogy az milyen jó, és hiába mondtam, hogy én nem ismerem, elkezdett epizódokat mesélni belőle, és többször elmondta, hogy neki az a kedvence. Szinte felüdülés volt, amikor elmesélte, mennyibe került az alsó fogsora. Ha még nem mondtam volna a pasi 27 éves volt… Aztán elmesélte, hogy a múlt héten beverte egy csöves orcáját egy kocsmában, mert nagyon ideges volt. Aztán elmondta, hogy nem is verte pofán, csak viccelt. Azt az érdekes elméletét is megosztotta velem, hogy bizonyos etnikumokat ki kéne tiltani a városból, de még az országból is. Bevallotta, hogy nagyon szeret futni és „sosem tér ki egy jó kis zabálás elől” mindezt alátámasztotta valami olyan hahotával, ami általában disznóvágáskor szokott kiszakadni a böllérből (ho-ha-hóó!) Mindez fél óra alatt – lehet, hogy egy óra is megvolt az, jó társaságban repül az idő. Én látványosan unatkoztam, majd lassan közöltem, hogy mennem kell. Egyszer hívott csak, másnap reggel. Nem vettem fel. Megértette. Többet annak a helynek a környékére se mentünk. Ja, és a kérdés, ami már megszokássá vált itt: miért van az, hogy a legtöbb helyes srác valamilyen szinten hülye?

 
385 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr592085199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nicknek (törölt) 2010.06.16. 14:38:35

@Shopping: szerintem minden nem... csak háromból 2:)

willy wonka 2010.06.16. 14:40:49

mert az a dolguk,hogy helyesek legyenek,és nem értelmesek.
-egy helyes srác-

ne most 2010.06.16. 14:41:02

@FlybyWire: Igazi gyöngyszem vagy. Majd megmutatom hogyan lehet profilképed, látom szeretnél, de még nem jött össze.

indapass90210 2010.06.16. 14:42:26

@FlybyWire: elég ha jól néznek ki, nem hiszem, hogy valaha is meg akarnék nősülni :)

egerészölyv 2010.06.16. 14:43:40

Ez egy poooooszt vooooolt?????
Ki az a barom, aki egy ajtónállónak aláfekszik és még a Welt als Wille und Vorstellungot is elvárja tőle???????

FlybyWire 2010.06.16. 14:48:43

@ne most: keress rá wikipedián a "humorérzék"-re :)

economico 2010.06.16. 14:51:05

@Messzi Vetek: Ha nem Dallasban laksz, akkor Salgótarjánban ez volt a másik tippem. Ez a csak annyit bírsz nyújtani hogy beszélgetsz című dolog nekem elég sánta. Hol írtam én ilyet? Mert mit kell még nyújtani? Hol? Mikor? Össze-vissza írsz mindenféle baromságot, összefüggéstelenül. Azt megint megkérdezném, hogy pontosan milyen preferenciáimra utalsz? Így csak beszélsz a levegőbe, a buzizással meg csak arra engedsz következtetni, hogy a hozzád hasonlókról írták a posztot.

S0und 2010.06.16. 14:53:28

@Kedves Nard: Jó próbálkozás! az anyád úristenit :DD Igen, jó lenne rám, már ha fel akarnám venni, de nem.

FlybyWire 2010.06.16. 14:58:38

@egerészölyv: ez szánalmas volt. Gugli nem wikipedia mellesleg :)

Messzi Vetek 2010.06.16. 14:59:29

@economico: ajjaj. ha az összefüggéseket nem tudod felfedezni, az téged minősít. másrészt meg nem akartam a lelkedbe gázolni, bocs. (na jó, ez nem igaz, kicsit a lelkedbe akartam gázolni, hogy meghalld: Ébresztő gyerek, álomvilágban élsz!)

W. A. Lucky 2010.06.16. 15:04:48

Utálom az általánosítást, mindegy, hogy milyen nemről is van szó. Tanulság: ha vannak igényeid, akkor először ismerd meg a felajánlkozót, mielőtt számot cseréltek :)

dukeekud 2010.06.16. 15:06:39

"Aztán elkezdett magyarázni valami hülye rajzfilmről, hogy az milyen jó, és hiába mondtam, hogy én nem ismerem, elkezdett epizódokat mesélni belőle, és többször elmondta, hogy neki az a kedvence. "

"Az ilyen ostoba picsáktól felbaszom az agyamat.
Sok van belőlük.
Mégis mit várt a hülyéje? És még meg is írta. Idióta. "

Azert az tenyleg sulyos, ha valaki 27 evesen az elso randin a Thomas a Gozmozdonyrol kezd el meselni a partnernek. :)

ne most 2010.06.16. 15:12:23

@dukeekud: Látta a csaj pólóját és azt gondolta, biztos érdekli.

summerstorm 2010.06.16. 15:12:53

@FlybyWire:

a ziwiw gáááz.
volt olyan ember, akinek volt külön rendes reg, aztán egy a csp-re, meg egy a lovehunterre... mert hát az a biztos...
de azért nagy számok alapján akár a net is működhet....

@Dövan:
drága szivem, zsébetűtől max hüjjjje picsája lehet :)

economico 2010.06.16. 15:17:38

@Messzi Vetek: Harmadszor már nem fogom megkérdezni, hogy pontosan mivel is igazolnád saját állításaidat, mert kiderülne, hogy valójában semmivel. Ha te takarítónővel kapartatod össze a szarodat, az nem csak azt jelenti, hogy felnőtt ember létedre nem tudsz gondoskodni magadról, hanem azt is, hogy nincs barátnőd. Akkor milyen alapon is osztod itt az okosságot? Vagy csak arról van szó, hogy a ribanc már mosogatni sem szeret, mert letörik a műkörme, és mikor összejött veled a kocsi hátsó ülésén, még csak szopásról volt szó? Miért nem versz be neki egyet, hadd tudja meg hol a helye. És akkor utána beszélgethetsz is vele egy kicsit, nehogy megerőltessétek magatokat, az imidzsed sem fog sérülni a kocsmában.
Figyelj már öcsém, nem veszed észre, hogy a te egyszerű, pénzalapon működő, Rambót idéző szutyok világod, meg az enyém nem hozható közös nevezőre?

Lui_78 2010.06.16. 15:20:33

Mennyi kemény...:)

summerstorm 2010.06.16. 15:27:20

@dukeekud:

lehet, hogy a spongyabobról mesélt... :D

ne most 2010.06.16. 15:29:07

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Mosogass el és hozz egy sört, de ne legyen olyan baromi hideg, mint a múltkor! Tempó....hopp...hopp...

R. Daneel Olivaw 2010.06.16. 15:29:54

@dukeekud: Gyanítom, hogy a South Park lehetett a ludas.. a lányok vajmi ritkán tudják értékelni a finoman cizellált társadalomkritikát és az igényes nyelvi humort, ami a legtöbb részre jellemző... hiába no, romantikafröccs az nincs benne... ;)

summerstorm 2010.06.16. 15:31:08

@economico:

nyugi, ennyire ne húzd fel magad, egyáltalán nem éri meg...
ez csak egy blog...

2010.06.16. 15:41:14

Értem én a történet lényegét, de számomra a posztoló is kicsit furcsa. Homokvárösszeomlásról mint metafóra sose hallottam. Kártyavárról már igen, de homokvárról... a hangos jelzőről nem is beszélve. A "Na, helló mindenkinek" indítástól meg majdnem becsuktam az internetablakot. Tudom, kukacoskodok ma de fáradt vagyok és akkor is. :)

S0und 2010.06.16. 15:42:46

@Zsu0805: inkább csak nyűgös, mert ez kukacoskodásnak kevés.

Messzi Vetek 2010.06.16. 15:46:18

@economico: hűha, a széplelkű kisfiú kieresztette a műkörmeit. XD ez az, ez már tökös hozzászólás, bár még kicsit most is buzis, de határozottan fejlődőképes vagy.
az én világomról neked nem sok elképzelésed van, ez nyilvánvaló, de azért elárulok neked egy trükkös dolgot: ha te meghívod egy sajtira a zsírburgereshez, ami során hosszasan elemzed Thomas the Tank Engine-t a bölcsészhippi csajnak, akit nem érdekel a pénz kimondottan, én viszont hétvégén rácsörgök, hogy itt vagyok a ház előtt, ugorjunk le Firenzébe, mert csak, akkor nagy valószínűséggel az én progimat választja majd, te meg lekurvázhatod, mert már megint hoppon maradtál. nem a pénz a lényeg, hanem a lehetőségeid - az anyagi, társadalmi, szellemi és fizikai erőforrásaid összessége. ha ezt nem bírod felfogni és csupán egyre fókuszálsz: nem leszel sikeres. nem csak a csajoknál. azért mert a zsé, az olyan alpári, ugyanolyan fontos, mint az egészséges fizikum, a műveltség vagy az ismerettséged és a státuszod.

nicknek (törölt) 2010.06.16. 15:46:35

@Zsu0805: Én légvárakat építek... azt még rombolni sem kell:D

summerstorm 2010.06.16. 15:51:27

hmmmm...
valahogy megint nem jön zsigerből a kommentelés...
szép estét mindenkinek

Lui_78 2010.06.16. 15:54:44

@Rebelde: Nincsenek baby, éjjel egykor a citadellánál várlak. Még nem tudom, hogy a zsírburgereshez megyünk-e vagy Firenzébe. Lehet majd megkérdezlek Téged is mit akarsz.... hehehehe:)

blah 2010.06.16. 16:00:04

@Messzi Vetek: Ez a duma nagyon komoly... Nem csak egy fajta csaj létezik a világon azt ugye vágod? És most nem a kinézetre céloztam. A gazdaságos csávó arra célzott, hogy vannak olyanok is akiknek van némi igényük a szellemi kapacitásra is. Mondjuk ezt inkább nem fogom elmagyarázni.

Lui_78 2010.06.16. 16:01:10

@Rebelde: nem baj, én is. Majd vaksötétben megyünk és jövünk:)

Lui_78 2010.06.16. 16:03:38

@ne most: Az előbb lenyelte a választ, szal hozok én sört, de akkor lenyeled nem úgy mint a múltkor, és nem fogazol. :)

Rebelde 2010.06.16. 16:05:04

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

akkor jó, legalább a műlábam se látszik:)

Lui_78 2010.06.16. 16:07:12

@Rebelde: egy lábbal, hogyan fogod átkulcsolni a nyakam?:)
Köztes megoldás kell:)

Rebelde 2010.06.16. 16:09:24

@Messzi Vetek:

fireznéig hosszú az út, addig beszélgetni is kell:)

Lui_78 2010.06.16. 16:14:04

@Rebelde: Jól van, inkább a Te vessződet rakjuk a tűzre:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.16. 16:14:42

@Rebelde:

Annyira jó nézni a bimbózó románcot! :) De kapaszkodhatsz Lui hajába is! :)

Rebelde 2010.06.16. 16:15:34

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

nem gond, a lábam olyan hajlékony akár egy fűzfavessző, és ha fázunk még tüzet is rakhatunk belőle:)

Rebelde 2010.06.16. 16:16:30

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

ójaj, felém kerülnek a kommentjeid is, micsoda potencia:)))

ne most 2010.06.16. 16:17:25

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): Gondoltam nem igazi lány vagy, hiába a szép mellek, a kirúzsozott ajak és a magassarkú cipő.
A fiatalokkal kiméletesen bánjál, ne rontsd el őket!

Messzi Vetek 2010.06.16. 16:24:02

@Rebelde: @blah:
még mindig nagy a homály úgy érzem. azt állítjátok, ha valakinek van pénze, akkor az csak hülye lehet.
ti most azt próbáljátok nekem bizonygatni, hogy csóró entellektüel egyeseknek vonzóbb, minta rendezett anyagi háttérrel rendelkező entellektüel. sőt, vonzóbb, mint a sok baráttal rendelkező, menő, egészséges, sármos és pénzes entellektüel.
persze, nem vitatom, bizonyára vannak olyanok, akiknek az anyjával élő, antiszociális, matekzseni Perelman a favorit, de megkockáztatom, hogy többen vannak, akiknek nem.

nicknek (törölt) 2010.06.16. 16:28:56

"legtöbb helyes srác valamilyen szinten hülye?"
tudom szar duma, de a kisugárzás és a szépség belülről jön:) legalábbis ezzel nyugtatom magam, hülye vagyok?:)

Rebelde 2010.06.16. 16:39:40

@Messzi Vetek:

"ha valakinek van pénze, akkor az csak hülye lehet"

én ezt egy szóval sem mondtam, te magyaráztad, hogy a nempénzes, okoska nem lehet opció a bölcsészlánynak, csakis a pénzes okos:)

mondjuk eléggé népmesei elem, hogy a gazdag királyfi a jelentéktelen bölcsészlányok után mászkáljon:)

blah 2010.06.16. 16:40:10

@Messzi Vetek: Csupán megmosolyogtatott mennyire süt az írásodról az ostobaság, ennyi. A képzelőerő meg szép dolog de attól, hogy ismered a pöcegödröt amiben jól érzed magad attól még nem ismered az egész világot és csak még butábbnak tűnsz ahogy próbálsz itt barkohpázni...

daito 2010.06.16. 16:43:02

@atila68: Miért ne várja?
Legjobb cimborám 2 méteres, sportol-gyúr; mellette biztonsági őr, és ha nem hobbiból, de képes ógörögből fordítani. Szerintem latinra nem, mert az nem megy neki, de magyar, angol igen.

Ja, egyetemet végzett, gyorsan kisakkozható, hogy bölcsész volt. Viszont vidéken, ahol él, nagyon zéróhoz közelít minden munkalehetőség, ezért "portázik". :)

Egyébként az átlagember, amelyik sosem áll szóba, lenézi a kidobót/biztonsági őrt/security-st/portaszolgálatost/sünt; az erősen meglepődne. Ebben a körben meglepően sok embernek van diplomája és sok az értelmes egyén; lévén vannak helyek, ahol kimondottan elvárják, hogy az ember képes legyen összefüggő mondatokban válaszolni; vagy képes legyen "bonyolultabb" szituációkat kezelni. (Tehát ne csak az albán narkózisnak legyen a mestere.)

Természetesen a biztiboyok többsége azért nem olvas Kantot; és ehhez a munkához (főleg a szórakozóhelyeken) kell egy erőszakos, vagy erőszakot jól kezelő jellem; de a biztonsági őri szakma, munka egy kényszerpálya - ezért mindenféle alakot odafúj a szél.

economico 2010.06.16. 16:44:52

Érdekesek ezek a váltások a 2 szavas buzizás, meg a másfél oldalas filozófiai irogatásaid között. Olyan, mintha óránként vennéd be a félóránként esedékes gyógyszereidet. A legjobb megoldás itt az is az volna, hogy felvennél valakit a feladatra, nem nagy lóvé, heti 4-5 ezerből kijön. XD
Ez a rácsörgök a csajomra és leugrunk Firenzébe típusú duma, nekem inkább tűnik buzisnak. Biztos van rózsaszín szvettered is, amit a hátadra vetve kéz a kézben sétálgattok Mercédesszel, a botoxszájú értelmiségi barátnőddel.
Figyelj már. Mennyire kell ostobának lenni ahhoz, hogy azt hidd egy felnőtt emberről (rólam), hogy nem vágja azt, hogy a pénzzel "mindent" meg lehet szerezni? Mert ha ennél egy csöppel több eszed lenne, és nem eleve ebből indulnál ki, akkor átjött volna az írásaimból. De hát a sztereotípia az ostoba ember sajátja. Ne vedd magadra. Hol írtam én azt, hogy nekem nincs pénzem, és ezt azzal kompenzálom, hogy másfél órákat magyarázok a csajoknak, amíg azok be nem dőlnek, vagy el nem menekülnek?
Akkor most én is mondanék neked valamit. Figyelsz? Ma már mindenkinek van pénze, kocsija, ruccant már ki görögbe spanyolba, fotózta már le az elyfeltornyot vagy a núkámpot. Tehát azok a tudatlan idióták - figyelsz? - akik még mindig azon a szinten vannak, hogy pénzzel olyasmit is megkaphatnak amit más nem, azok nem veszik észre, hogy mindenki más is ugyanazt megkapja, csak ha intelligens és igényes, akkor nem kell érte fizetni és nem egy nemibeteg szétszolizott buta picsa veszi körül a lukat, és nem egy hétvégén keresztül. Te még fizetsz azért, amit én ingyen megkapok. Illetve nem. Nem ugyanazt kapjuk. ;) Ha figyelmesen olvastad volna az írásaimat, akkor tudnád, hogy nekem nem a te csajodra fáj a fogam. Írtam már, de neked szeretek mindent többször is leírni hogy megértsd, a mi világunkban nincs semmi közös.
Egyébként mondhatsz akármilyen okosságokat, ha buzizással köszönsz be, mindenki tudni fogja, hogy most csak egy gyökér agymenését olvassa. ;) De nincs harag?

Lui_78 2010.06.16. 16:49:36

Na kiderült már ki a fasza gyerek?
:)

Messzi Vetek 2010.06.16. 16:56:40

@blah: valóban buta vagyok hisz' még assetom mijaza "barkohpázni", getszi. de szerintem te se.
másrészt egy szóval nem mondtam, hogy mindent jobban tudok mindenkinél, de nem én rinyálok, hogy jajj nem bírok becsajozni, mert a királylányok nem tudom, hol teremnek - ergo valamit jobban csinálok, mint economico barátunk.

neked valszeg az fáj, hogy még egy pöcegödröd sincs, csak a fájó frusztráció, amiért mindenki ignorál. és milyen igazuk van. :P

Lui_78 2010.06.16. 16:59:25

@nicknek: nincs időm ilyenekre, éppen egy firenzei utat szervezek, azt hallottam isteni prostik vannak ott, pénzért bármire hajlandók, nagy mellük és pumpaszájuk van.
:)

blah 2010.06.16. 17:00:56

@economico: Izom Tibinek akarsz ilyeneket megmagyarázni? Szórakoztató a filozófiája de egy taxisöfőr kidobó kombótól ne várd el, hogy a kis világán kívül bármit is felfogjon. Hiába olvas annyit...

nicknek (törölt) 2010.06.16. 17:02:06

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): mivel jobbak mint a hollandok?:) Még sütit is csinálnak neked:)

economico 2010.06.16. 17:02:50

@Messzi Vetek: Akkor mondom negyedszer: a te királylányod, nem az én királylányom. Ki tudja, milyen szutykokkal példálózol itt ejrópai kiruccanásaid vonatkozásában? Barátnőm lehetne akármennyi, ha hozzád hasonlóan igénytelen növény lennék én is. Lehet akinek legutóbb fizettél, annak a lányával járok, ingyen.

FlybyWire 2010.06.16. 17:04:43

@Messzi Vetek: tudod, ez úgy van, hogy az igen jó anyagi létben élő, jóképű entellektüel is lehet egy arrongáns, visszataszító féreg :)
Nem csak 2-3 dimenzióból (külső, intelligencia/műveltség, pénz)áll egy ember, ez a helyzet. Vannak még olyan régies dolgok, mint jóindulat, odafigyelés, kedvesség, emberiesség, humor, stb... Mások iránti tisztelet, és még sorolhatnánk!

blah 2010.06.16. 17:05:59

@Messzi Vetek: he inkább a könyvedbe írjál fikciókat mert ott még szórakoztató lehet, nem nagyon írtam olyasmikat amiket itt fantáziálsz. Ahhoz képest milyen ritka nagy paraszt vagy elég önérzetes is.

Messzi Vetek 2010.06.16. 17:06:26

@economico: akkor most miről beszélsz? idézlek:
"Mennyire kell ostobának lenni ahhoz, hogy azt hidd egy felnőtt emberről (rólam), hogy nem vágja azt, hogy a pénzzel "mindent" meg lehet szerezni"

"Pénzen nem fogok nőt venni, mert az nem az a típus, akit én keresek."

másrészről ha meg inygé' megkapod a "lukakat" (érzem én a tiszteletet), akkor meg nem értem a korábbi kommentjeidben megbúvó szentimentális fájdalmat a nőhiányodról.

illetve margóra: "Össze-vissza írsz mindenféle baromságot, összefüggéstelenül." reality check, komám, mond ez valamit?
nincs harag, persze, ettől függetlenül még mindig úgy látom, hogy te tényleg egy ilyen kis buzi lehetsz. ;)

Messzi Vetek 2010.06.16. 17:08:45

@blah: gyenge riposzt, dolgozzál még rajta.

Lui_78 2010.06.16. 17:10:14

@nicknek: Megfogtál. Van még egy hely, jössz?:)

FlybyWire 2010.06.16. 17:13:12

@Messzi Vetek:
Eh, nőt szerezni bármikor lehet, ingyen is.
OLYAN nőt, akit érdemes is megtartani: na ehhez kell a mák is azért: elcsípni azt az (általában igen rövid) időszakot, amikor éppen nem foglaltak :)

Szerintem economicó eredetileg az utóbbiról beszélt.
Azt pedig tényleg kicsit cizellálni kell, hogy "pénzért bármi megkapható". Ez így ebben a formában tényleg nem igaz.

Tamarian 2010.06.16. 17:13:21

@economico: hűűűűűűűűűűűűhaaaaaaaaaaaaaaa........ Látom, tesztoszteron kilengések vannak :D
Hagyd. Nem egy nyelvet beszéltek ;-)

FlybyWire 2010.06.16. 17:15:49

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):
Kiderült!Én vagyok a legnagyobb kan, mert most hétvégén is jön hozzám egy csaj, meg utána hétvégén is egy másik. 3 hete még egy harmadikat dugtam, miközben elvileg egy negyedikkel jártam. (Utóbbi kettővel már nincs semmilyen kapcsolat, azért ekkora bunkó még én se vagyok.)

Na, kifényezhettem magam végre :D :D

blah 2010.06.16. 17:16:58

@Messzi Vetek: eddig legalább szórakoztató volt az erőlködésed. Na sok sikert.

Messzi Vetek 2010.06.16. 17:24:29

@Dövan: szerintem még sose. tartogatja magát a Tökéletesnek. (aki persze félre fog dugni mellette.)

economico 2010.06.16. 17:28:10

@Messzi Vetek:

Akkor értelmezem:
1. bek.
Mint értelmes felnőtt ember, érzékelem, hogy egy nagyon anyagias világban élünk, amivel én nem szeretnék azonosulni, mert pénzen soha nem vennék nőt. Vili? Illetve tudom nem az, de próbáld meg elképzelni, ilyen is van.
2. bek.
luka annak a szétszolizott nemibeteg kurvának van, akivel a hozzád hasonlók járnak. Én miért tisztelném a te lotyódat, ha te sem tiszteled őket. Én tisztelem a saját barátnőmet, mert nem úgy bánok vele, nem arra használom, nem úgy szedtem össze, mint te.
plusz te beszélsz tiszteletről? :D
3. bek.
Mi van?

Na, de tényleg, most már elkezdett érdekelni, hogy milyen csajod is van. Hány éves? Milyen iskolai végzettsége van? Hogy ismerkedtetek meg? Mi egyebet szoktatok csinálni a nagyon drága külföldi szopásokon kívül? Hány betűt tud 1 perc alatt legépelni? stb. Ne fényezd magad, csak őszintén. :) Kiszagolom ám, ha csalsz ;)

Lui_78 2010.06.16. 17:28:34

46-os bicepszem van, emeli valaki?
:)

megitális rózsa 2010.06.16. 17:37:34

Gyors műveltségi teszt:

Dreiser neve mond valakinek valamit rákeresés nélkül?

FlybyWire 2010.06.16. 17:40:46

@megitális rózsa: egy sörre hasonlít.
A műveltség amúgy is relatív, teljesen szubjektív dolog.

economico 2010.06.16. 17:41:10

Na mindegy. Most lett elegem, inkább nézem a spanyol meccset.

Gyökér!
A veled való beszélgetés semmiféle tanulsággal nem szolgált a számomra. Ezt az embertípust eddig is ismertem, érveket most sem hallottam, csak a vagdalkozást. Hiteles voltál.
Amekkora gyökér vagy, most még bőszebben elkezdesz támadni, miután már tudod, hogy nem fogok reagálni. De ezzel már csak magadat fogod lejáratni, miközben én a meccset nézem.
Visszaolvasni sem fogok, ilyesfajta kiváncsisák nem él bennem, amit kiszedthettem innen azt már kiszedtem. Biztos megfutamodok, biztos neked van igazad, biztos beégtem.
Többieknek: csáó.

Lui_78 2010.06.16. 17:45:00

Dreiser...Dreiser ...tuti nem pornós...jobb ötletem nincs...:)

economico 2010.06.16. 17:45:28

Szentimentálisan mondom, hogy baz'meg közben a spanyol meccsnek is vége lett. :D

Messzi Vetek 2010.06.16. 18:06:55

@economico: kezd egyre vulgárisabb lenni a kis buzi! :D

1. értsd már meg, a pénzen nem a nőt vásárolod meg, hanem azt, hogy jól érezze melleted magát (és ne kelljen hozzád hasonló lúzerként a hétvégénket takarítással tölteni, hanem inkább kiruccanjunk). a hivatásos kurvákat még a hozzád hasonló csórók is meg tudják fizetni. ahhoz nem kell menőnek lenni.
nézd, én nem az a fuxos béemvés csávó vagyok, akit te most vizionálsz, nem vagyok milliárdos sem, de elég jól keresek, köszönöm.
2. honnan veszed, hogy a csajom szolizik/nemibeteg és ráadásul kurva? idézz légyszi' ahol arról értekezem, mennyire tisztelem a nőket, mire "használom" (sic!) őket és hogyan szedtem össze az eddigi barátnőimet? (megsúgom, nem a wiwen, muha!)
3. a reality check nincs meg, azt tapasztalom. nem nagy meglepetés, de remélem, azt azért tudod, mit jelent.

a csajomról (és magamról) itt nem fogok _pont_neked_ infókat csepegtetni - remélem ez nem okoz számodra túl nagy traumát és megértéssel fogadod.

összességében úgy érzem, megmutattad a fogad fehérjét és sikerült kiugratni a buzit a bokorból. ennyit tudtam tenni. köszönöm.

ne most 2010.06.16. 18:11:17

@Messzi Vetek: Majd megunod a csajod és lecseréled Lui_78-ra, akinek 46-os bicepsze van és szépen festett szája. Attól kezdve te takarítasz örömmel.

Tamarian 2010.06.16. 18:18:13

@Messzi Vetek: Vicces, hogy rövid időn belül másodszor citálom az egyik francia akadémikust, Buffont: "A stílus maga az ember"
Mindegy is, hogy ki mennyit keres, hol szórakozik, milyen programot biztosít a barátnőjének, elég megnézni fiúk, hogyan fogalmaztok. Az olyasmi, hogy lelki finomság (XD) mindenkinél úgy köszön vissza, amennyi jutott. Nyilván van nő, aki az egyiktől már beájul, és van, akinek a másik imponál.
Hogy nekem mi a véleményem, talán egyikőtöket sem érdekli, ezért nem is terhellek vele. Egyszerűen nem értem már ezt a szintet; elmondjátok mell döngetve, lám-lám, ki a nagyobb király. Ha annyival pondróbb a másik, akkor kinek akartok mit bizonygatni? Miféle elégtétel az, amit ezzel a szájkaratéval éreztek megkapni?
Nézzétek a jó oldalát: nem egy vadászterületen dolgoztok. Több marad.
Eh... férfiak... Valaki dobna linket hasonló női vagdalkozásról:

Lui_78 2010.06.16. 18:29:15

@ne most: ez elég szar volt, de értékelem a próbálkozást:)

blah 2010.06.16. 18:31:43

@Messzi Vetek: nem tudom mit csodálkozol azon, hogy nekiállt fantáziálni a gazdaságos. Nem csak a taxis kidobós arcok tudnak faszságokat összeképzelegni.

dr. gernika 2010.06.16. 18:49:53

Az utolsó kérdés általánosítása alapján azt kell mondanom, szépen összeillettetek volna.
Remélem mindenki jól értette, hogy illik tudni, melyik az a BIZONYOS nagyon felkapott belvárosi szórakozóhely és a személyleírás alapján legközelebb fel is ismerni a srácot, valamint ujjal mutogatni rá, hogy "Ez az a kretén a posztból, ne álljunk szóba vele."

dr. gernika 2010.06.16. 21:51:18

@Traktorka: Nekem is volt üresfejűszépdzsoni... olyan másfél hétig. :)

Devil2 2010.06.16. 22:03:09

Hűha, elmúlt már a vihar? :D

@Tamarian: Egyetértek! :)
@Messzi Vetek: Az egészséges öntudathoz nem tartozik hozzá, hogy másokat "lebuzizzunk".
@economico: Én azt mondom, szarjál bele és ne görcsölj. "Egy görcs csak egy másik görcsöt vonz be."

ne most 2010.06.16. 22:40:30

@Drága IV gernika: A legutóbb vett rucit is olyan másfél hét alatt untad meg. Ne gondold, hogy az ógörög fordítás tovább érdekel.

egerészölyv 2010.06.18. 10:36:38

@FlybyWire: úgy értesültem, ez a "szánalmas" trollok szövege.

Egyébként ha szánalmas lett volna, nem írtad volna, hogy szánalmas.

Így lelepleződtél.

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2010.06.22. 21:43:35

De legalább nem a gonosz „mindenkit pofán verek, HAJRÁ FRADIKAaaa!!” - típus, hanem a jóindulatú kretén fajtából.

Kikérem magamnak! Én mint Fradista. Miért kell így általánosítani,h minden Fradista hülye???

popkiler 2010.06.25. 16:21:13

Nemtom melyik diszkóról irsz a belvárosba,de ha te oda beléptél,sőt jártál oda ,az rólad is elárulja,nem lehetsz iqbajnok te sem.Amugy meg középmagas széparcu srác eleve nem lehet vmi nagy troll,olyan bárhol szaladgál,de pl ahova én járok,ott 190cm minimum az őr és 110kg,mondom minimum.És bizony ekkora testet csak eszetlenül felépiteni nem igen ajánlatos,mert akkor csak egy kötekedő paraszt lesz belőle,komoly klubokban ezt meg nem igazán dizajja gondolom a tulajdonos,ugyhogy igen is vannak nagydarab értelmes őrök.És jobb ilyeneket alkalmazni,mint középmagas de karatebajnokot,ugyanis acél nem a vendégek kiverése a klubból,hanem ha az őrre ránézel,már akkaor meggondold,hogy itt nem érdemes szarakodni.

vadmacska1995 2010.07.14. 23:49:50

Hát ez tényleg belül nulla. És az utolsó kérdésedre válaszolva: sajnos igen, nekem is pont ez a bajom.
süti beállítások módosítása