Az első pofon után leléptem

2010. június 18. 07:23 - Panni CsP

„Amikor ezt szóvá tettem neki, mármint hogy nem vagyok a felesége, pofon vágott. Nem erőből, tenyérrel, de belül jobban fájt, mint kívül. Én gondolkozás nélkül, reflexből szembe köptem” – mi sem természetesebb, mint amikor egy nő megőrzi a méltóságát és az első pofon után lelép. Történetünk főszereplője is így tesz, előzőleg egy nagy kerülővel, ugyanis addig-addig licitál egy srácra, míg ácsingózásának tárgya az övé nem lesz. Később keservesen megbánja, ahogy jobban megismeri az érzékeny művészlélek valódi arcát.

 

Szia Mindenki! "Nagyon akartam és megkaptam" - röviden összefoglalva. Két veszett csaj ugrott össze egy pasi miatt, aki végül az enyém lett - büszke voltam, győztes voltam, de a végén koppantam. Amikor elkezdtem írni ezt a történetet, egyszer csak azt vettem észre, hogy irdatlan sok betű torlódott fel előttem, így amikor kihúztam a fölösleges és érdektelen részeket megmaradt a lényeg, amit most olvashattok. 22 éves lány vagyok, és egy esős pénteken ismertem meg Pétert. Egy irodalmi folyóiratnál volt szerkesztő, franciából fordított és nyüzsögtek körülötte az önjelölt költőnőcskék. Én nem voltam költőnőcske, de az a csaj, akivel ringbe szálltam miatta, az volt.

Nem értek a versekhez, amiket olvastam ettől a csajtól érzelgős, csöpögős lebegés és érthetetlen modern vacak volt. Nem is téma. Úgy ismertem meg Pétert, hogy egyszerűen megszólítottam őt, abban a kávézóban, ahova járni szokott a kollégáival. Amikor kiment a vécére, visszafelé elkaptam és mivel bevállalós vagyok, kapásból azzal indítottam, hogy "csak a telefonszámod kell és már megyek is tovább, nem akarlak zavarni". Tetszett neki a rámenősségem. Sajnos Péter pont az esetem volt: magas, arcába hulló fekete haj, tipikus zaklatott arcú (nem emó!) srác, művészi és kifinomult, lassú beszédű. Másnap délben fel is hívtam. Randiztunk. Legközelebb már együtt mentünk ugyanoda. Egyszer csak - ahogy ott üldögélünk az asztalnál - egy csaj huppan bele az ölébe, és arcon csókolja. Kiderül, hogy Péter egyik tanítványa. Alaposan végig mér engem. Egy kicsit beszélgetnek a semmiről, majd csaj el. Jó. Pár napra rá jön tőle egy mél, hogy szálljak le Péterről, mert "igazából ostobának tart és csak szánalomból jár velem, és ő meg Péter egymásnak vannak teremtve". Na, először nem tudtam, kitől jött és csak a második levélváltásban említette meg, hogy ő a huppanós csaj. Felhívtam Pétert, aki elmondta, hogy a csaj kissé ütődött, ne is törődjek vele. A következő kávézós randinál szintén megjelent a költőnő és egyenesen felszólította Pétert, hogy válasszon köztünk, és ne áltassa őt. A srác nehéz helyzetbe került, hiszen a költőnő (aki mellesleg, amikor nem költőnő egy büfében rak össze szendvicseket!!! Muhahaha) egyben a tanítványa is volt a szépíró kurzuson. DE mégis megtette: kerek perec elmondta neki, hogy nem helyesli a tanár-tanítvány kapcsolatnál szorosabb szálakat. A csaj látszólag megértette, de láttam, hogy nem erre számított, hanem arra, hogy engem kilök az ajtón és azonnal Péter karjaiba vetheti magát. Péterrel két hónapon belül összeköltöztem. Boldog voltam és beteljesültnek éreztem magam. Imádtam. Mivel annyira erőltette, én mentem hozzá, néhány cuccommal. Itt tudtam meg, hogy mennyire igaz a Lakva ismerszik meg az ember-mondás. A művész úr rendetlen volt, és elviselhetetlen. Ilyenekből lesznek a vén kriplik. Néha hirtelen megjelent mögöttem és csak némán figyelt. Olyankor az arca teljesen érzelemmentes volt. Igen, megjátszotta magát korábban, hogy ő mekkora vidám életművész. De nem az volt. Valami baljós köd lengte körül. Tudtam, hogy nem szed semmit, egyszerűen magától ilyen. Egyszer összevesztünk valami apróságon, mire leordította a fejem és bezárkózott a konyhába, mint egy durcás gyerek. Aztán egyre meredekebb dolgai lettek - egyik éjszaka bejelentés nélkül felhozott 5-6 csaprészeg kollégát, és le se szarta az én véleményem. Amikor ezt szóvá tettem neki, mármint hogy nem vagyok a felesége - pofon vágott. Nem erőből, tenyérrel, de belül jobban fájt, mint kívül. Meglepett. Én gondolkozás nélkül, reflexből szembe köptem (huuu, nagyon filmes, mi?). Aztán csomagoltam és mentem. Engem nem szoktak pofon vágni, és általában egy srácnak egyszer adatik csak meg ez a lehetőség, utána nincs több próba. Ő egy darabig megtartotta irodalmi büszkeségét, majd nyüszítve mászkált utánam, hogy bocsássak meg. Nem bocsátottam, otthagytam és tanultam a dologból. Ti is koppantatok már ilyen drámai módon? Üdv: Cs.

 
144 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr792090531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.18. 10:20:55

@varvizib:

A kiabálás nem erőfölény, a nők is szoktak kiabálni :)

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

Nekem van lájtkólám! :) Szerintem Fly-on nincs sapka.

Caddy 2010.06.18. 10:21:45

@FlybyWire: én ezt még nem vettem észre, de legyen igazad.ettől függetlenül ez a köpködés dolog,ez nálam egyáltalán nem fér össze semmivel.

worldpeace 2010.06.18. 10:22:07

Veszélyesek ezek az irodalmárok. Én is félek, nehogy egyszer felpofozzon egy. :D

FlybyWire 2010.06.18. 10:23:17

@Caddy: ez alatt azt kell érteni, hogy a bevezetőben már benne van a bloggazda véleménye is, még ha árnyaltan is. Ezért, a tiszta megítélés érdekében, én ezt sosem olvasom el előre.

goex 2010.06.18. 10:26:37

Sziasztok!Szerintem egy kicsit szánalmas a helyzet...az én ismerőseim köreiben az a szokás, hogy ha tetszik egy lány, asszony akkor a tenyeremen hordozom, udvarolok amíg el nem érem a célomat. Itt fordítva történt minden. A posztoló felajánlotta magát egy szó nélkül.Ez lehet modern,lehet a jele a nők felszabadult viselkedésének, az egyenjogúságnak. Ez a viselkedés csak erősíti az önző, agresszív ffiak ( nem mind ilyen) verésre, megalázásra való hajlamát. Ráadásul a posztoló viselkedése erre is predesztinálta. Hol vannak azok a nők akiket meg kell hódítani?

Kendaq Pendragon 2010.06.18. 10:27:03

A posztíró a végén megvilágosult.
Hiába, a kávéházak világába és társaságba azért járnak a művészlelkek, hogy lopkodjanak egy kis életet.
Régen ők hordták a kávéházakba az életet talicskával (Kosztolányi, Karinthy).
A különbség ennyi.
Milyen művész (ergo "értelmiségi") az, aki verekszik? Hm.
A meki mellet is lehet értelmes-művész ember valaki, persze ez minősíti a tehetségét is (vö. sok paraszti-munkás származású művészünk volt,van).

DocBulywood 2010.06.18. 10:27:35

A posztíró hölgyemény elhallgatott egy-két tényt:

- összeköltözni 2 hónap után arra vall, hogy vagy kidobtak otthonról, vagy nem bírtad fizetni az albeszt, kénytelen voltál Emo Ernővel egy fedél alá menni

- nyúl nyalt/ujjazott/kúrt a csávó? Hónaljszaga volt-e? Gumit használtál-e? Arcodra élvezett-e?

Megannyi fontos momentum, ami elhallgattatott. Pár jobb tanács a végére:
- nem minden arany, ami fény-lik
- művészlélekkel csak azok kezdenek, akik még álmokat kergetnek
- 35-40 között rádöbbensz, hogy Emo Ernő és csapata nem volt az igazi, de addigra rondább lettél, mint az országút
- válts: egyszer olyannal állj szóba, akit kapásból elhajtanál...
- óvszer van nálad? Nincs? Akkor menjetek együtt egy alapos kivizsgálásra a Hungária Krt 70-be. Fejenként 15 rongyot megér, hogy kiderüljön: mindketten egészségesek vagytok. Akkor aztán kúrhatsz vele orrba-szájba-seggbe...

varvizib 2010.06.18. 10:30:42

@antiszociális exlúzer: egy méltóságát megőrző nő nem szól semmit, csak döbbenten néz (a szemei beszélnek helyette), esetleg mond pár szót "hogy te egy mekkora barom vagy!", majd összepakol és elmegy. A nő reakciói közé egyébként a tökön rúgás is belefér, vérmérséklettől függően. - A lényeg, hogy nem megy bele adok-kapok játszmába, nem kezd el veszekedni, civakodni, nem hódol be a férfinak és nem hagyja, hogy őt megalázzák.

Ha két nap múlva jön a férfi térden csúszva, hogy "gyere vissza, már megbántam", akkor ez nyilván nem hatja meg: a férfinek már akkor meg kellett volna bánnia az elcsattant pofont, amikor az megtörtént.

(Persze ez a forgatókönyv nem általános, a szóban forgó történetnél a kapcsolat még csak kialakulóban volt, nem volt igazán erős érzelmi kötődés, ezért lehet itt reális egy ilyen verzió. Ha normális kapcsolatról lett volna szó, akkor ez szerintem olyan helyzet, amit meg kell beszélniük egymással.)

Tamarian 2010.06.18. 10:30:52

@Barry Kent: Én is azt terveztem :)
Ez a poszt tré. Nem is időzök tovább nála. Majd későbbre legyen valami jó vitaaaaaaaaa... Jó? ;D

egerészölyv 2010.06.18. 10:32:18

Sajnos van abban ismeretem, milyen az, amikor egy csaj akar megkaparintani egy pasit. Teljesen olyan, mint fordított esetben, leszámítva, hogy semmiféle gátlás nem korlátozza a viselkedésüket. Nyilvánvalóan, hiszen a férfiak évezredek óta gyakorolják, a csajok meg az utóbbi húsz évben. E tekintetben olyanok, mint Konrad Lorenz ábrándos szemű, egymást halálra marcangoló galambjai.

Viszont az együtt lakás a szerelmesünkkel a legkényelmesebb megoldás. Ha megunjuk, nem kell udvariaskodnunk, vacakolnunk, finomkodnunk. Mindeig előtte egy perccel menjünk be a WC-re, piruljon meg kicsit jobban az a kenyér, vegyük észre, milyen hangsúlyok irritálják, és hogy mit nem szeret, ha darázs repül a hálószobába.

Kendaq Pendragon 2010.06.18. 10:36:09

@egerészölyv:

"Ezt egy életen át kell jáááátszani..." :)

Caddy 2010.06.18. 10:43:47

@FlybyWire: értem és ismerem a prekoncepció jelentését,de köszi. Engem nem befolyásol. Ezért mondtam legyen neked igazad. Ne olvasd.

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): nem vetted észre, hogy már évek óta? :D

biu 2010.06.18. 10:45:57

Szerintem le a kalappal a posztoló előtt! A legtöbb nyomorult nő megbocsát és visszamegy az agresszív állat férfihez. Legalább 95%-ban, sajnos...

alumi 2010.06.18. 10:51:07

Úgy látszik eljött a gyors összeköltözések időszaka.
Ez valami bolygóállásból jön, vagy mi? Miért nem lehet kicsit kiismerni egymást előbb? Miért kell mindjárt odanyomulni valakihez a kapcsolat legelején? Aztán meg jön a gyors pofáraesés.

FlybyWire 2010.06.18. 10:53:06

@Caddy: jó, csak mert szó sem volt arról, hogy "nekem van igazam", vagy bárkinek lenne igaza, hiszen ez egy szubjektív dolog :) De hogy egyfajta szűrő, ez tény - a szubjektív része az, hogy mennyire szűr (vagy sem). Tapasztalataim szerint néha meglehetősen - más lehet, hogy ezt nem veszi észre, vagy máshogy látja. Nem kell mindenben vitát keresni.
Vagy ez már az, hogy nincs rajtam sapka? :DD

Father Justice (törölt) 2010.06.18. 10:57:40

"Péterrel két hónapon belül összeköltöztem. Boldog voltam és beteljesültnek éreztem magam."

Ha csak ez hiányzott a beteljesüléshez, nem lehetsz sokkal bonyolultabb egy zöld szemes ostorosnál. (Na nem ilyennél: www.pozor.hu/wp-content/uploads/2008/06/domano1.jpg , hanem amiről még általánosban tanultunk). Innentől kezdve semmilyen végkifejlet nem lehetett túlságosan meglepő a zaklatott arcú művészemberrel. Beteljesülni egyébként sem emberek, hanem jóslatok, álmok és vágyak szoktak.

"Nem értek a versekhez, amiket olvastam ettől a csajtól érzelgős, csöpögős lebegés és érthetetlen modern vacak volt."

Lehet, hogy azért volt érthetetlen vacak, mert valóban nem értesz a versekhez? Fogós kérdés, erre még ki kell dolgoznom egy elméletet. Viszont sanszos, hogy ugyanígy vagy a férfiakkal. Meg a művészekkel is.

Egyébként nem értem a "nem vagyok a feleséged" kitételt. Éppen azért szart a véleményedre, mert nem voltál a felesége. Az, hogy épp te voltál az a kis luvnya, aki nála lakott fix suna jelleggel, semmilyen különjoggal nem ruházott fel. Vagy azt hitted, csak te meg a kis költőnő harcoltatok a fickóért, és mivel te győztél, automatikusan jön a felhőtlen öömbódottá? A 'csak a telefonszámod kell' típusú nőket egyetlen férfi sem veszi komolyan. Ezek szerint még a művészek sem.

Kültelki Vagány 2010.06.18. 11:09:35

Cool Story Bro

Kamuszagot érzek, de sebaj, a nők szeretnek hazudni, ld. az "Expasim" c. postot a modorblogon, ez kb. egy az egyben lefedi

"Latod milyen érdekes életem van, latod, én nem vagyok olyan mint te, én különleges vagyok, még aki pofanbasz is sokkal különlegesebb mint te valaha leszel, na nem azért hogy bantsalak"
kb lefedi a nők 80 szazalekat

Rebelde 2010.06.18. 11:12:07

szerintem megérdemelték egymást, és a szendvicses csaj járt a legjobban

Rebelde 2010.06.18. 11:16:44

szerintem semmi különöd nincs abban ha valaki 2 hónap után összeköltözik

Intizar 2010.06.18. 11:18:17

Szép a történet, de hatalmas nagy tahóság egy költőt azért leszólni, mert egyébként dolgozik. Ha szarok a versei, lehet röhögni rajta, de azért, hogy büfében gürcöl? Nosza, röhögjünk a rakodómunkás Gellérin vagy akár a portás Hamvas Bélán! Hú, de vicces.

Stupidella 2010.06.18. 11:18:55

Végre egy értelmes posztíró, aki helyesen cselekedett... Az első pofon az egyben az utolsó is, egy normális nőnél.

Stupidella 2010.06.18. 11:21:11

@primula (the original): nálunk is úgy alakult, hogy 2 hónap után összeköltöztünk a pasimmal, ez volt 6 éve. Inkább legyen így, hamarabb kiderülnek a turpisságok, mint pár év szédülés után összeköltözni és rájönni, mennyire idegesít lakva a másik... Nincs ezzel gond szerintem.

Lui_78 2010.06.18. 11:25:55

@Rebelde: olyan csillagos az ég....
:D

zoone 2010.06.18. 11:26:51

..." a melyrol jovo, zoldesfeher turha porogve szelte at a koztunk levo tavolsagot; apro takonygombok mint csillogo torpebolygok kovettek roppalyajan. Az ido lelassult. Az en meglepett, pirban uszo portremat ugyanugy lattam bennuk, mint a fingszagu "muvesz" duhtol eltorzult arcelet"...

Valahogy igy.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.18. 11:27:18

@Rebelde:

Elég büntetés neki az, hogy el kell viselnie önmagát 7/24-ben :)

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

Romantikáznál a féllábúval? :)

Rebelde 2010.06.18. 11:30:04

én nem nagyon látom az értelem szikráját abban, aki fikázza a kvázi versenytársát, úgy nyomul a pasikra, mint egy versenyautó és meg van győződve arról, hogy ő mindent jól csinált

az milyen szöveg már, hogy egy srácnak általában csak egyszer adatik meg, hogy pofon vágja??

Stupidella 2010.06.18. 11:31:31

@Rebelde: miért, talán többször kéne eltűrni?

FlybyWire 2010.06.18. 11:37:52

@Rebelde: "az milyen szöveg már, hogy egy srácnak általában csak egyszer adatik meg, hogy pofon vágja?"
Ez azt jelenti, hogy aki egyszer is meg meri tenni, azt azonnal dobja.
Teljesen korrekt, bár minden nő ilyen lenne.

Father Justice (törölt) 2010.06.18. 11:37:56

@Rebelde: A szöveg jó. Egyrészt kiderül belőle, hogy a csaj elég idegesítő jelenség ahhoz, hogy alapból eljárjon nála a férfiak keze. (Mondjuk ez az iromány stílusa és tartalma alapján nem is annyira meglepő). Az "általában" pedig arra enged következtetni, van az a pénzespasee, akitől azért mégiscsak elvisel néhány kósza sallert hébe-hóba. :)

Kytia 2010.06.18. 11:39:29

"Ilyenekből lesznek a vén kriplik."

Nem. Mindenkiből vén kripli lesz. Jó, ha megszokod a gondolatot, így majd nem ér váratlanul.

Egyébként nem tudom, posztoló milyen sűrűn olvassa ezt a blogot, de ha nem annyira, akkor elmesélem, hogy ez az oldal hemzseg azoknak a történeteitől, akik a "másik" lányhoz hasonló helyzetben vannak. Általában dugni szokták őket a tanárbácsik, csak amikor ez kiderül, azzal magyarázkodnak a hivatalos párjuknak, hogy "a csaj ütődött, üldöz a szerelmével, azt képzeli, van köztünk valami". Szóval, én minimum elbeszélgettem volna a kislánnyal, lehet, hogy megúsztál volna egy pofont.

A pofonról annyit, hogy azt tetted, ami helyes. Még gondolatban se játsszon el az ember azzal, hogy megüt egy másikat, jól teszed, hogy teljesen kiiktatod az ilyen alakokat az életedből.

FlybyWire 2010.06.18. 11:42:15

@Father Justice: tökéletesen félreértelmezted. Pont az ellenkezőjét jelenti, amit írt - igaz, fogalmazhatott volna pontosabban is. Azt jelenti, amit az előző kommentemben írtam.

SciNu 2010.06.18. 11:48:39

Egyik szereplő jobb mint a másik. Inkább megyek ebédelni. :)

Dr. No 2010.06.18. 11:49:15

Szerintem nem köpni kellett volna.

Hanem bebaszni a napalmot, mikor mind ott van! Az emós köcsög, a huppanós költőnő, aki szendvicseket rak össze, meg a részeg kollégák! Sőt a rokonaik meg a barátaik is! Aztán filmezni, ahogy lángolva rohangálnak! Aztán felgyújtani a házukat és kiirtani a szomszédaikat, meg azoknak a rokonait! Bűneik zsoldja a halál!

Father Justice (törölt) 2010.06.18. 11:50:37

@FlybyWire: Erre nem is gondoltam. Lehet, hogy az egész történet pont az ellenkezőjét jelenti annak, amit írt? Így máris értelmet nyer minden! :)

FlybyWire 2010.06.18. 11:52:11

@Father Justice: mitől lenne az ellenkezője a történet ennek? Faszi lenyomott egy saller, ő kidobta.
Ez pont ugyanazt jelenti, mint a fent idézett mondat is :D

Snowmass 2010.06.18. 11:54:26

@Rebelde: A kivétel erősíti a szabályt.:)

Rebelde 2010.06.18. 11:55:55

@Stupidella: @FlybyWire:

persze le kell lépni az első pofon után, de mégjobb ha az illető nem is áll össze olyannal aki pofozkodik

egyébként nekem is az jön le, hogy a csajnak bicskanyitogtó stílusa van, persze ezért nem szabadna megütni, de úgy látszik ő belekalkulálja az egy pofon lehetőségét minden szóba jöhető pasinál

Father Justice (törölt) 2010.06.18. 12:00:54

@FlybyWire: A mondat igazi információértéke az "általában" szóban rejlik. Ez az ártalmatlannak tűnő kis adalék mindjárt kettős többletjelentéssel ruházza fel az alapértelmezés szerinti "engem férfi nem üthet meg!" gondolatot. Az egyik az, hogy nem egyedi esetről van szó (vajon mé'?), a másik pedig, hogy azért van olyan férfi, akitől benyeli a sallert is.

A posztíró egy rámenős, agresszív, zsémbes HP, amely típusból Péter minden ujjára tizenkettőt kap. Na jó, kicsit pontatlanul fogalmaztam: talpraesett, életrevaló, impulzív hölgy - minden férfiember álma. :)

FlybyWire 2010.06.18. 12:03:49

@Rebelde: jó, nyilván nem gondolta a kedves művész úrról, hogy ilyet is tud... ez még úgy kb. hihető is.
@Father Justice: jó, az "általában" szó félrevezető, de nekem eleve a posztból is úgy tűnik, hogy a szerző tutira nem maradna meg egy percig sem olyan mellett, aki egyszer is megüti, és ennek megfelelően értelmeztem ezt a mondatot is.
Szerintem nincs olyan, akitől 1nél többet is elviselne :)

Dr. No 2010.06.18. 12:04:26

"Néha hirtelen megjelent mögöttem és csak némán figyelt. Olyankor az arca teljesen érzelemmentes volt."

Ez egy perverz geci! Még a napalm bebaszása előtt ki is kellett volna nyomni a szemit az emós köcsög perverznek! Vagy lehet, hogy ilyen kultuszos a geci! Vagy nem is emberi lény, hanem egy ilyen izé amit valami kultuszos geci idézett meg a pokolból sőt egy Cormack McCarthy-regényből egyenesen!

Lui_78 2010.06.18. 12:07:48

@Kedves Nard: nosztalgiáznék, de le se szar...öregszem...:)

Stupidella 2010.06.18. 12:14:12

@Rebelde: ritkán mutatkoznak be pasik úgy, hogy "helló, béla vagyok, néha eljár a kezem" :)

2010.06.18. 12:19:03

A pofon utáni lelépéshez grat, a többihez nem tudok mit hozzászólni. :)

Lui_78 2010.06.18. 12:21:39

@Zsu0805: Ne add fel! szerinted ki vette a gumit?

Rebelde 2010.06.18. 12:27:04

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

ha gonosz lennék most mondhatnám, hogy pedig le...;DDDDDDDD

de mivel nem vagyok goni, így citadella vagy monaco?:))))))

2010.06.18. 12:27:41

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):
Biztos vagy benne hogy használtak bármi ilyesmit?

Lui_78 2010.06.18. 12:36:39

@Zsu0805: Tuti, mindkét fél érett komoly ember benyomását keltette bennem.:)
@Barry Kent:
:D:D:D:D
@Rebelde: Ez így már nem....megyek a Dunának....csak előtte felpofozok valakit.
:)

hegyilany 2010.06.18. 12:39:58

22 évesen megbocsátható baleset ez a művészke. Az, meg hogy lelépett a csaj, szerintem érett lépés volt. Ebben a korban a "megértés, mentegetés, tovább gyötrődés" jellemzőbb megoldás szokott lenni.

Caddy 2010.06.18. 12:49:19

@FlybyWire: jajj,ne értetlenkedj már! Abban van igazad, hogy téged befolyásol. Ennyi. Sem kötekedés nem volt benne, sem sapka. :D

Na megint a tökéletesek napja van.

Netuddki. 2010.06.18. 12:54:43

Leköpés? Ezmiez?
Lendületből tökön rúgni. Na az lett volna az igazi.

Lui_78 2010.06.18. 12:56:23

Mondjuk akárhányszor megvert egy nő, én is mindig leléptem:)

Lui_78 2010.06.18. 12:58:14

@ne most: nem volt elég turhám...:)

FlybyWire 2010.06.18. 13:03:50

@Caddy: tökéletesség nem létezik, de egy fórumon/kommentek kommunikációs értelemben vett pontosságát érinte főleg igen távoli fogalom :D

dr. gernika 2010.06.18. 13:10:52

Meg kell ismerkedni költözés előtt. Sok mindenre csak utána jön rá az ember, de azért pár dolgot előtte is ki lehet szűrni. Mást nem tudok mondani.

Lui_78 2010.06.18. 13:26:42

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: De Ford, mi csak egy kis gyengédségre vágytunk!
:)

alumi 2010.06.18. 13:48:49

@Drága IV gernika: egyetértünk.
jó, ha a kapcsolatnak megvan a normális menete.
megismerkedés-találkozgatás,randik-x idő után összeköltözés.
oké, a pár hónap után még tán okés is lehet.
én a pár hét után összeköltözésről beszéltem. ha akkor derül ki egy rahedli gebasz, sokkal nyomorultabb dolog szétcuccolni, mint még idejekorán rájönni a dolgokra és búcsút inteni körítés nélkül.

Ridita 2010.06.18. 14:18:10

@Tamarian: Megtudhatnám, hogy ki az a művész, aki jófej is egyben?

Lui_78 2010.06.18. 14:21:02

@Ridita: Hunter S Thompson pl:)

S0und 2010.06.18. 14:27:53

Hát a köpködős résznél igazán meglepődtem. Milyen reflexei lehetnek még a csajnak? Agresszív állatka.

ne most 2010.06.18. 14:34:07

@S0und: Legalább a pofon nem volt agresszív.

S0und 2010.06.18. 14:47:23

@ne most: Jah, még jó hogy nem volt az.

"Amúgy mi azzal a gond, hogy éjnek idején az ember beállít 5-6 csontrészeg cimborával? Erre aztán, EZ még pampog is!"

-Te Béla...fifi... khm. fifigyejééé mán'..
-Mennyünk már fel hozzád meginni még egy sör, ú... úgy is te laksz a legközelebb.
=Jani, azt nem lehet, életem párja most fent alszik, nem szeretném ha mi, részeg disznók felkeltenénk a legszebb álmából.
-Jajj Béla, ne mondjad már, hogy a cimbiknél fontosabb a punci véleménye?!

....

Hát nem volt fontosabb.

dr. gernika 2010.06.18. 15:00:37

@Tamarian: Üdítő volt tőled egy ilyen kirohanást olvasni. :)

Frucsasz 2010.06.18. 15:04:56

Úriember nem üt meg nőt. Úrinő nem köpköd. Tanulság: összeillettetek.
Ne tessék fikázni a szendvicskészítő költőnőket, mert:
1. az, hogy te nem értesz hozzá, még nem jelenti azt, hogy szar. (persze nem kizárt).
2. azért csinál szendvicseket, mert valamiből meg is kell élnie. Ebben az országban nincs művészetpártolás, önmagából az alkotásból szinte lehetetlen megélni, 1-2 protekciós, felkapott, esetleg szerencsés ebert kivéve. Ez a casj leglaább nem segélyért kuncsorog, hanem dolgozik.

standup 2010.06.18. 15:17:26

Egyszer poénból verekedtünk a barátommal, ő igyekezett vigyázni, hogy tényleges ütés vagy fájdalom ne legyen, én meg kevésbé fogtam vissza magam, mondván elég nagy hozzám képest.
Végül ő lefogós csiklandozással akarta megoldani a győzelmet, én meg reflexből megtekertem a fülét. Eltört a porc. Azóta nem csinálunk ilyen hülyeségeket, mert nem áll jól neki a saláta fül...

Tamarian 2010.06.18. 15:26:30

@Drága IV gernika: :))) Túl toleránsnak hangzok általában? Mer' ilyet is tudok. Sőőőőőőőőőt... A mai napon kaptam már hideget - meleget a -szerintem - objektív helyzet/állapot/jellem-elemzéseimért. :D

@Ridita: Priviben is jó?

@Father Justice: XDD én megvettem az értelmezésedet.
"és általában egy srácnak egyszer adatik csak meg ez a lehetőség, utána nincs több próba." - Valamijért mindenik üt, de csak ecccer hagyom... ;D

FlybyWire 2010.06.18. 16:03:43

@standup: még jó, hogy nem a zsákját tépted meg....

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.18. 16:06:56

Csak a felét olvastam, de ez a nő a falu bikája, az tuti.:-))

Father Justice (törölt) 2010.06.18. 16:13:58

@Tamarian: Aztán lehet, hogy szándékosan tesztelgeti a jelölteket. Addig feszíti a húrt, míg el nem jár a keze művészléleknek, ficsúrnak és jómunkásembernek egyaránt. Keresi a Zigazit, akinek az összes szemétségén kívül még az elementáris tockosokat is képes lenne megbocsátani. Ez persze mindig csak egy nagy adag hülyeség és az első nyakleves után derülhet ki, élesben. Azért is jó hamar összecuccolni, hogy a vízválasztó saller meghitt közegben, zavaró körülményektől mentesen csattanhasson el.

Sajnos nem Péter volt a Zigazi. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.18. 16:19:25

"Tudtam, hogy nem szed semmit, egyszerűen magától ilyen." :D:D Ez mekkora mondat! :D:D

Father Justice (törölt) 2010.06.18. 16:21:47

Ha az ilyen rendetlen művész urakból lesznek a vén kriplik, kikből lesznek a makrancos vénlányok, akik unokák helyett cipőméretű kutyákat ajnároznak, mert csak azok tudják elviselni őket? Ha értenél a versekhez, azt mondanám: költői kérdés volt. :)

Tamarian 2010.06.18. 16:47:23

@Father Justice: Vagy: ippeg hogy azt a csókát kutatja, aki a Zintellektusával lesz képes úrrá lenni az ő provokációin. Képzeld csak; egy elementáris kirohanásra - megintafotelbanhagytadabüdöszoknidatvazzenemvagyokaházvezetőnődSEafeleséged - egy higgadt idézettel válaszol; Drága, ismered Móra Ferenc mély gondolatát? Nos hallgasd: "Sok asszony mindig a nyelve hegyén hordja az igent, csak az alkalmat várja, hogy kiejthesse." XDD

Father Justice (törölt) 2010.06.18. 17:04:17

Ez jó! :) Ilyen idézetre tényleg hiába számított egy olyan férfi szájából, aki mindig a tenyerén hordta a sallert, csak az alkalmat várta, hogy megküldhesse. :)

Tamarian 2010.06.18. 17:24:38

@Father Justice: Ami sejthető is volt, és mint Igazi Nő, zsigereiben érezte is, hiszen: "Néha hirtelen megjelent mögöttem és csak némán figyelt. Olyankor az arca teljesen érzelemmentes volt. ... Valami baljós köd lengte körül." :)))

dr. gernika 2010.06.18. 17:30:16

@Tamarian: Jah. :) Ne aggódj, én is empatikusan kezdtem. :D

phaszfej 2010.06.18. 17:49:35

A nők igénylik a pofont, különben elburjánoznak. Nem ok nélkül, de ha muszáj, ütni kell.

ne most 2010.06.18. 19:34:19

@Father Justice: Na ja, ha szép szó nem használ.....

ne most 2010.06.18. 19:41:46

@phaszfej: Csak ki ne derüljön, hogy akit nőnek hittél férfi. Hidd el rosszul viselik, ha a gyengébbik megüti őket!

Verliebte (törölt) 2010.06.19. 09:47:42

filmes, hogy szembe köpted?????? Inkább mónikás..

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.19. 13:37:05

@antiszociális exlúzer: hát pl nem köpköd. nyugodtan pofánvághatta volna a fickót. ilyen verekedős köpős műsort csinálhatnak a maunika showban is, és akkor nem csak blogon teszik közzé románcuk történetét.

Édes Bosszú 2010.06.20. 16:47:07

edesbosszu.blog.hu
Írjatok!

knowledge tree 2010.06.21. 11:49:32

neharagudjál már, de nőként szembeköpni valakit legalább akkora gáz, mint férfiként lekeverni nőnek egy pofont...

doolittlejozsi 2010.06.24. 11:02:08

olcso naiv paraszt :D :D :D :D

vadmacska1995 2010.07.14. 23:39:38

Hát ez dilis. Vajon ezért mondják, hogy a művészek mind dilisek?
süti beállítások módosítása