Nem fogok hazudni: szeretem a haverod

2010. november 08. 07:32 - Panni CsP

”Egy nagy levegő után mondtam neki, hogy zavarban vagyok, mert hazudni, elhallgatni nem akarok semmit, de ez rossz lesz, B. megtetszett” – következő beszámolónkban egy csaj faképnél hagyja pasiját, mert úgy érzi, kimerült a dolog és többet nem lehet már kihozni belőle. Nem látja értelmét a további birkózásnak és lelép. Kis befordulás után beleveti magát az életbe. Megtetszik neki egy srác, de a barátja még jobban… most megtudhatod, mikor érdemes a szívedre hallgatni.

 

Az én történetem még az egyetem alatt kezdődött Budapesten, akkor 22 voltam. Túl voltam egy 2 éves kapcsolaton, mondjuk komolyabb sérülés nélkül. Amikor már nem volt tele a fejem Á.-val (ő volt a lezárt kapcsolat, hívjuk így), elkezdtem újra figyelni a srácokra. Azt hiszem, az nagyon jót tett, hogy nagyobb társaságban mozogtunk, sok embert lehetett megismerni. A buliban összejövések, pasikért fellángolások, laza kalandok. Nehezen mozdultam, ezt tudtam magamról elég biztosan. Voltak srácok, akik bejöttek, de soha nem kezdeményeztem, ritkán éreztem, lehet, hogy elszalasztok valamit, de ilyen voltam. A barátnőim egy részének volt barátja vagy akár már kapcsolata is, egy részének nem, voltak történések, meg persze köztük mellényúlások is rendesen.

Mindig megbeszéltük az elméleteinket, aztán volt, hogy fél este röhögtünk magunkon, vagy bőgtünk. Ismerték Á.-t, és persze a lányok ellátták a kapcsolatot kommentárokkal is az elejétől fogva – volt benne jó is, meg hülyeség is. Á. után persze nem volt egyszerű. Amikor együtt voltunk én tanultam, ő dolgozott - sokat viszonylag - bár szintén sokat voltunk és aludtunk egymásnál, nem költöztünk össze. Engem nem érdekelt a munkája, és nem szerettem, ha beszélt róla, aztán több okból is minden másról kevesebbet kezdünk beszélni, mint a munkáról, meg vizsgákról. Belecsúsztunk abba, hogy elvesztettük az infókat egymásról, és szép lassan eljutottunk a záró beszélgetésig. Megcsalás, szándékos bántás nem volt. Aztán „már csak” felejteni kellett. Befordultam, sok lett a tanulnivalóm, tévézni valóm, a két évből sok minden maradt bennem, elemezgettem még amit együtt csináltunk. Aztán a barátnőim jöttek, dumáltunk, nem hagyták hogy magamban legyek. Átmentünk egymáshoz, volt, hogy ott voltak a fiúik, egy részét velük is meg lehetett beszélni. Szóval visszajöttem a társaságba. Aztán kb. egy hónap után újra lementem velük kávézókba, később bulikba is. És akkor jött az ismerkedős, randizós időszak. Ismerkedtem srácokkal, volt, ami tetszett bennük, volt ami nem, voltak néhányan, akivel túljutottunk az első randin is, volt akivel a másodikon is, és volt egy kb. két hónapos próbálkozás - kicsivel több, mint egy év alatt - de nem komolyodott be egyik se. Aztán jött K. a társaságban mutatta be valaki, ő is a mi egyetemünkre járt. Helyes srác volt, kifejezetten okos, és nem beképzelt – rendben volt magával. Miután megismerkedtünk, egyre többször akadt dolga a társaságunkban. Szimpatikus volt, felfigyeltem rá. Beszélgettünk másokkal együtt, aztán kettesben, dumáltunk kapcsolatról. Aztán, randiztunk. Bár semmilyen első randis nem volt benne. Tudtuk, hogy egymás miatt akarunk találkozni, együtt lenni. Sex nem volt, nem kapkodtunk, bár szóba került. Utána, hétvégén volt egy találkozás egy szórakozóhelyen, nagy társaság nagy asztal körül, sörözés, fröccsözés. Jött K. is, hozta két haverját – nem akartak becsatlakozni, az volt a terv, hogy majd később beszélgetünk. Amikor megjött, odahozta bemutatni a barátait – az egyikük B. volt – nem kellett bemutatni. Régebben láttam szemináriumokon, néhány szót talán váltottunk is még. Jó srácnak tűnt, de akkor nekem volt Á., nem is gondoltam rá komolyabban, utána pedig nem találkoztunk. „Szia, szia, mi már ismerjük egymást, egyetemről” - igen, aztán beszélgettünk együtt hárman egy kicsit (a harmadik srác elment csocsózni közben). B. helyes volt. És beszélgetni is jó volt vele. Na itt volt az, ami K-val nem kb. egy héttel korábban: megfogott, kész. Zavarban voltam, mert K.-val randiztam, elkezdtem róla gondolkodni, és akkor jön egy srác, aki mellesleg a jó barátja. Exit stratégia, mondom, hogy még beszélek a többiekkel, majd jövök. Később visszamentem hozzájuk, váltottunk pár szót, elköszöntem, aztán leléptem aludni. Nem akartam, hogy bármelyiküktől jöjjön egy hazakísérés-ajánlat. Este otthon azon rágódtam, hogy ez most mi. Kb. 2 óra után annyira jutottam, hogy van egy srác, aki megfogott, tetszik, és egy másikkal kezdtem randizni. Ja igen, és barátok. Másnap találkoztunk K.-val, úgy tűnt ő se aludta végig az éjszakát. A tegnap esténél kezdtük el a beszélgetést, jött a B.-és rész, és kb. egy nagy levegő után mondtam neki, hogy zavarban vagyok, mert hazudni, elhallgatni nem akarok semmit, de ez rossz lesz, B. megtetszett. Nem beszéltem vele róla, nem csináltunk semmit, annyit láttam, hogy ő is szimpatikusnak tart, és azért szeretnék szólni most, hogy tudja. K. mondta, hogy sokat beszélgettek éjszaka, miután elmentem. Rólam. K. is érezte hogy mi történik, B. ugyanígy mondta neki ezeket, és végigbeszélték. Én hallgattam, főleg K. beszélt. Mondta, hogy nincs túl jól, benne vagyok a fejében, de értelmetlen lenne folytatni, még csak azt se mondaná, hogy tartsunk szünetet. Látja, mindketten mondtuk, érti. Neki sz*r lesz, de ezt majd ő rendezi magában. Mondta, hogy hívjam fel B.-t, adott puszit aztán elment. Azt hiszem, csak megköszönni tudom neki azt a találkozót. Felhívtam, nekem a lábam is remegett, neki a hangja. Egymás miatt, és K. miatt. Találkoztunk, megbeszéltük az estét. Aztán a következő héten megint, lassan elindultak a dolgok. Összejöttünk, aztán ez a negyedik év. K. barát maradt B.-nek, és fél év után megbeszéltük, nem nagyon vidáman, de úgy hogy már ő is túl volt rajtam. Őszintén szólva nagyon-nagyon hálás vagyok K.-nak. És szeretem B.-t, ő is szeret. Aztán, hogy házasság, meg gyerek – na, mostanában azokról is beszélgetünk.

 
107 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr812432746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 10:50:46

@alfonzina:

Szerintem először meg akarta írni azt, aztán eszébe jutott a mostani, és az jobban tetszett :) Csak gondolom nem együltő helyében írta, hanem közben elment szarni vagy ilyesmi, és a közben meggondolta magát :)

Dr. Jula Watson 2010.11.08. 10:52:01

@alfonzina: Egyébként meg ha nem haver lett volna a másik, akkor az egész hatalmas nagy beszélgetés, meg hónapokig tartó kiheverés (a fiú részéről) teljesen indokolatlannak tűnik, hiszen mindösszesen 1x randiztak, és csak a csókig jutottak.

Hát, biztos karakterre fizettek :D

Dr. Jula Watson 2010.11.08. 10:53:17

@Kedves Nard: nekem is olyan, mintha több részletben írta volna. :)

ajajajjjjjj 2010.11.08. 10:57:34

gratu a szereplőknek, ritka, hogy ennyire normálisan, éretten viselkedjenek az emberek.

sok boldogságot!

Father Justice (törölt) 2010.11.08. 11:01:17

Például az is magyarázat lehetne az első bekezdésre, hogy igazából azóta sem tudja kiverni a fejéből Á-t. Vagy az is, hogy rájött: nem kellene ilyen öles léptekkel haladni: Á után jöjjön előbb csak B, aztán szépen sorjában a többiek, nem pedig egyből belecsapni a lecsóba K-nál. Az biztos, hogy egyik variáció sem túl jó hír B számára.

Hurri Kán 2010.11.08. 11:10:20

Hát ezt így jó bonyolultan adta elő az érintett... Máson is mindig ennyit agyal ??

Szelid sunmalac 2010.11.08. 11:20:50

Kicsit fura nekem, hogy nem erdekelte a volt baratja munkaja. Ha egyutt vagyok valakivel, annak az eletet es szemelyiseget, hangulatat jelentosen befolyasolja a munkaja.

2010.11.08. 11:31:44

Fuuu, nekem ez most zavaros. A 2 éves kapcsolatáról ír, vagy az azt követő időkről? Elvesztettem a fonalat. Lehet ehhez már éhes vagyok?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 11:34:13

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Lehet szippantós volt. "Hogy megy a szar drágám?" kérdésre milyen választ kapnál? Jó tudom, te voltál szippantós is, és te találtad fel a szart, a 750 éves kapcsolati tapasztalatod során. :D :D

Hurri Kán 2010.11.08. 11:39:04

@Kedves Nard: Mondhatta volna hopgy valami kretén darabosat sz@@@t és eldugult a rendszer :DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 11:40:23

@gyvy:

"Mi volt a melóban?"
"Szokásos szar, némi fos és húgy"
"Ja, jó"

Tök jó kis társalgás :)

Hurri Kán 2010.11.08. 11:43:29

@Kedves Nard: "De az egyik szippantás közben tök szép virágok voltak a kertben!" Ollllyan romantikus :D

Szelid sunmalac 2010.11.08. 11:49:22

@Kedves Nard: Igy igaz! En talaltam fel a szart es te vagy munkam legeredmenyesebb "gyumolcse"!

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.11.08. 11:59:46

@Kedves Nard: akkor már csak azt nem értem, miért nem írta le azt is, hogy szarni ment. úgy lett volna igazán valóságízű..:)

@Dr. Jula Watson: léteznek még ennyire korrekt emberek egy szituban, egyszerre?:)
nekem ez a fura..:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.08. 12:04:47

"A barátnőim egy részének volt barátja vagy akár már kapcsolata is, egy részének nem,voltak történések, meg persze köztük mellényúlások is rendesen."

eddig bírtam olvasni....:P voltak történések??? wtf? a barát és a kapcsolat között mi a különbség? egy része így, egy része úgy - ez valami büfé szakos fogalmazás????

lol

Hurri Kán 2010.11.08. 12:08:27

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): hát ha a poszt toló másban is ilyen körülményes, mint abban, ahogy ezt leírta, nem csodálom hogy nem jut egyről a kettőre :DD

Rebelde 2010.11.08. 12:11:29

nard, sünmalac,

ti jártok?:) olyan szépen évődtök:DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 12:15:02

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Szerintem a feltalálást is te találtad fel miközben a 300. évfordulódat ünnepelted az exeddel, akinek persze minden számláját te fizeted.

@Rebelde:

A járást is ő találta fel, különben a mai napig a hasadon csúszva közlekednél! :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.08. 12:19:59

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: azért meg kell találni az egészséges egyensúlyt. én nem szeretem hazavinni a munkám, kilépek a ziroda ajtaján és átállítom a kapcsolót ;) minél kevesebbet foglalkozni a munkahelyi sz.ságokkal :P

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 12:28:18

@Father Justice:
"Vagy az is, hogy rájött: nem kellene ilyen öles léptekkel haladni: Á után jöjjön előbb csak B, aztán szépen sorjában a többiek, nem pedig egyből belecsapni a lecsóba K-nál."

:DDDDDD

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Hat igen, annyi mas tema van, pl. a nyakkendok, az uj nyakkendok, a nyakkendok csikozasa, a nyakkendok szine, a nyakkendok-ingek parositasa, nyakkendo boltok satöbbi. :)))

Nalunk azert jo a munkankrol beszelgetni, mert kb. mindketten ugyanannyit tudunk a masikehoz hozzatenni, ami a nullahoz konvergal. :D De igy jo, sosem akartam szakmabelit. Unnam, hogy meloban es otthon is ugyanaz lenne a tema.

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 12:29:33

@Rebelde: Ilyen alapon te is eleg sok mindenkivel jarnal, Reb. :P

Hurri Kán 2010.11.08. 12:40:55

Egyébként is: a barátnőm a fiúkat szereti, én a lányokat. Most akkor hogyan lesz így közös témánk ?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 12:42:38

@Frigyesur:

Az én szakmámban igen kevés a nő, amelyik meg mégis van, hát mitmondjak rájuk, szőkék! :) (ez remek kis kifogás részemről) :)

Nem is hordok nyakkendőt! :) Igen, Rebelde a zegész világgal járna! :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 12:46:40

@Kedves Nard: Te is szoke vagy, mire vagsz fel? :P

En sem hordok nyakkendot, ez a szakmank szepsege. :D

Reb ja, nem tudok mondani meg egy olyan gonoszsagos blogtarsat, mint o.

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 12:47:16

@gyvy: Karaoke, Vorosmarty teri viragagyasok satöbbi?

Hurri Kán 2010.11.08. 12:49:07

@Frigyesur:

akkor még fiatal voltam és bohém és még nem ismertük egymást.

Nem lehetne témát váltani :DD?

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 12:50:04

@gyvy: Hogyne lehetne, mondj mas cikis elmenyt, es maris valthatunk. :)))

Hurri Kán 2010.11.08. 12:51:58

@Frigyesur:
Ez miért lenne cikis???

Arról, hogy mindenki éli a maga kis betokosodott, nyárspolgári életét és nem történt vele semmi vidám dolog az elmúlt 17 évben én igazán nem tehetek... :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 12:54:50

@gyvy:

A karaoke a kedvence. Egyszer elmeséltem a showbusinessben elszenvedett gerinctörésemet, 2 éve emlegeti! :) (Mondjuk megértem, én is ezt tenném) :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 12:55:55

@gyvy: Ha nem cikis, miert kell temat valtani. Egy kellemes elmeny sorozatos felidezese jokedvre deriti az embert. :))

Hat igen, betokosodott nyarspolgarkent meg sosem ebredtem viragagyasban, es ez tenyleg nem a te hibad. De valahogy megbirkozom vele. :))

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 12:58:35

@Kedves Nard: :D Igen, az is egy jo sztori volt. Mit mondhatnek sracok: minek iszik, aki nem birja?! :)))))

Hurri Kán 2010.11.08. 12:59:08

@Kedves Nard: Bezzeg velem még nem osztottad meg :DD

@Frigyesur: Persze, mert előbb összeszedtek és hazavittek.
Értem én :DDD

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 13:02:40

@gyvy: Most mit mondjak: szamithattam ivocimboraimra. Kulonben is csak colat es malnaszorpot fogyasztottunk maximum.

Nard sztorija nagyon jo.

www.youtube.com/watch?v=RIR_vTvdvx0&ob=av3n

:))

Hurri Kán 2010.11.08. 13:05:36

@Frigyesur: Én is csak a rohadékok altatót is kevertek bele :DD

Cimborákra én is számíthattam, de van olyan hogy a mentőexpedíció is bajba kerül :((

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.11.08. 13:27:11

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): én ezt már odáig fejlesztettem, hogy munkahelyen sem foglalkozom velük:D

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.11.08. 13:27:56

@Frigyesur: Kikérem magamnak én igenis értek hozzá...
Komoly oktatófilmekkel képeztem magam:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 13:36:02

@Kool Kitty Kat:

House M.D. ? :) Én is tudom mindenről, hogy nem lupus! :)

@Frigyesur:

Nem jó. Nekem az álmaim zúzódtak porrá ottan augusztusban :(

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.08. 13:43:55

@Kool Kitty Kat: egészséges hozzáállás :DDD

@Frigyesur: s milyen vitákat lehet ebből csinálni! :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 13:49:45

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

"Olyan csomóval olyan csíkos nyakkendőt TILOS megkötni!"

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.11.08. 13:53:51

@Kedves Nard: az sarlatánság semmi szakmaiság nincs benne:)
Il etait un fois la vie :D:D:D

Dr. Jula Watson 2010.11.08. 14:04:24

@alfonzina: Nekem gyanús, hogy a K nevezetű nem is volt annyira benne a dolgokban, azért engedte át a lányt ilyen könnyen. Csak a lány romantikus fantáziája szülte azt, hogy emiatt egész éjjel nem aludt, és utána is hónapokig nem tette túl magát őfontosságán. :) Főleg, mert mint ahgy a lány írta, az az 1 randi sem igazán volt randiszerű. :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 14:42:59

@Kool Kitty Kat: Jogos. Meltantalanul nem elismert anyag, ami szervesen kapcsolodik a munkamhoz szukseges tudas megszerzesehez.

Mas: az Agymenok egy reszeben Sheldon pacsi utan gel allapout kezfertotlenitot dorzsolt el a kezeben. Gondolja, hogy van barmi hasonlatossag Dr. Sheldon Cooper, elmeleti fizikus es koztem? De oszinten. :(

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 14:44:12

@gyvy: Ha esetleg ujra altatot kevernenek bele, ma lattam, hogy a Cafe Alteregoban karaoke est lesz. ;)

@Kedves Nard: Gondolj arra, hogy hatalmas muvesz vagy, mert kortarsaid sem ertettek meg. :)))

Rebelde 2010.11.08. 14:44:48

@Kedves Nard:

na ezért amit te kapni fogsz...:O :))

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 14:47:03

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Na milyeneket? Konyhakessel kergetos az egesz lakason keresztul, mert mereszelte azt mondani, hogy szurke-feher csikos jobban emgy a kek inghez, mint a fekete-feher csikos? :x

@Rebelde: Uggggyankerlek. A blog szeld tekintetu tunderkeje vagyok. Lsd. avatarom pl.

@Kedves Nard: Vond vissza!

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.11.08. 14:52:29

@Frigyesur: talán csak az hogy mindketten a fiukat szeretitek:D

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 14:53:15

@Kedves Nard: Nem fajo ez, inkabb serto, abszurd, es szohoz sem jutok ekkora arcatlansag lattan. Torekeny viragszalak fejei fognak hullani, halalsugarral elhamvasztva, es rendorek elott tisztelgo szobor fole allitatva. :P

Hurri Kán 2010.11.08. 14:55:25

@Frigyesur: semmi értelme. Alvás közben végképp nem szoktam énekelni.

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.11.08. 14:55:34

@Kool Kitty Kat: hupsz már nem tudtam javítani az ú-t:)
@Frigyesur: szerintem kövezzük meg:D
kérek két hegyeset meg egy nagy laposat...
meg egy csomag kavicsot:D

Rebelde 2010.11.08. 14:57:01

@Frigyesur:

"A blog szeld tekintetu tunderkeje vagyok"

hehe:)))

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 14:57:42

@gyvy: Honnan tudhatnad, ha egyszer nem vagy ebren? :P

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 14:59:31

@Kool Kitty Kat: Az tul kegyes lenne. Bar jo hogy szol: halala elott kipeckelt szemmel Kiszel Tunci video, es fehernemus naptar vetitese fog tortenni.

@Rebelde: Teljesen szelid volt, mert Kiszel Tunci ki is maradt. Neszo'ja'be. :P

Hurri Kán 2010.11.08. 14:59:42

@Frigyesur: környezetem visszajelezne... Meg ahogy ismerem a barátaimat, ha így lenne, már biztos felvették volna.

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:02:16

@gyvy: Ujfent hibas logika. Az o italukba is altato van keverve, nem tudhatjak. Gondolkodj, gondolkodj, mielott irsz! :P

Hurri Kán 2010.11.08. 15:05:37

@Frigyesur:

A logika nem hibás, sőt sziklaszilárd. Egyvalaki, aki az altatót keveri, a sajátjába nyilván nem rak. Továbbá miért tenne mindenkiébe hogy csak ő maradjon ébren esetleges éneklést hallgatni? Hová lesz így a közösségi élmény???

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:08:23

@gyvy: Hajaj, mindent nekem kell ma elmagyaraznom: nyilvan 2 lehetseges oka lehet:
1. tervei vannak az alomba merult tarsasaggal, es nem kivant mellekhatas a kozben valo enekles.
2. a szireni hangok felvetelre kerulnek, es sajat neve alatt adja el es zsebeli pe a hasznot.

Egyertelmu, egyertelmu. Ma csak en gondolkodom?! *sohaj*

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 15:10:15

@Frigyesur:

Megvéd engem a brutális nyuggerverő, nem aggódom! :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:11:53

@Kedves Nard: Csakhogy en nem vagyok nyugdijas, ellenem nem tudod hasznalni. :P

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:12:57

@Kedves Nard: Masreszt mit gondolsz: miert tavolitott el az SW relikviak kozelebol? Hogy meggyengitsen. Istenem Nard, tudjuk, hogy szoke vagy, de kicsit sem gyanakodtal?! :(

Hurri Kán 2010.11.08. 15:17:36

@Frigyesur:

Le kell hogy lombozzalak: ha ennyire üldözési mániás vagy és eleve ilyen rosszat feltételezel barátaidról, akkor igen rossz körökben foroghatsz/ esetleg valós tapasztalatokat osztasz itt meg, akkor viszont emberismeretből kellene jelentősen javulni, szóval semmiképpen nem lehetsz irigylésre méltó helyzetben.

Nekem a barátaimat még nem mételyezte meg annyira korunk mindent átható kufárszelleme hogy ilyen módon próbálnának mást megrövidítve extraprofitra szert tenni.

Való igaz, kerültek hangok rögzítésre alvás közben de azok a szirénitől messze állnak, ha érted, mire gondolok.

Szóval, mielőtt az a vád érne hogy fölöslegesen dagályosan fogalmazok és mondandómat indokolatlanul hosszú lére eresztem, mindenképpen javaslom neked is véleményalkotás előtt a körülmények minél több szempontból való mérlegelését és a való élet egyéb szegmenseinek vizsgálatát, és mások motivációinak minél szélesebb körű feltárását.

dr. gernika 2010.11.08. 15:21:23

@Frigyesur: :DDDD Tegyünk a szoborra egy macskaalmot is!

@Kedves Nard: :P

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:23:03

@gyvy: A rosszhiszemuseg nem az en reszemrol all fent, ugyanis feltelezed, hogy a meregkevero a barataid kozul kerul ki, holott en egyertelmuen a kiszolgalo szemelyzetre gondoltam.

Tovabba paranoia ott kezdodik, hogy a benne szenvedo fel projektalja betegseget a kulvilagra, ahelyett, hogy magaba nezne. Most is ezzel a helyzettel allunk szemben.

Es nem igazan ertem, hogy mire gondolsz. Esetleg egy alvas laborban vizsgaltak a viragagyasokhoz kapcsolodo problemat?

A szoviragok pedig egyertelmuen az igazsag elkendozesere probalnak iranyulni, ahogy ezt jogasz korkben megszokhattuk.

Osszefoglalva 3 szoban: nekem van igazam.

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:25:10

@Drága IV gernika: Bar melyen elitelem a macska speciest, mint olyant, de kivalo eszkoznek tartom Nard szenvedeseinek megkoronozasara. Ugyhogy jo otlet. :D

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:27:17

@Drága IV gernika: Es persze kihagyhatatlan egy PopperMullerCoelho idezet megjelentetese kozponti helyen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 15:29:46

@Frigyesur:

Ezzel megaláznátok teljesen emberi mivoltomban :(

Hamarosan lesz tv-állványunk is, úgyhogy jön velem a T/A-X1 :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:30:58

@Kedves Nard: te is ezt tetted a megjegyzeseddel. :P

Kiralysagos. Tudtam, hogy gernika beadja a derekat. :D

dr. gernika 2010.11.08. 15:33:44

@Frigyesur: A hamarosant értsd: követező hónapban, és én még egyáltalán nem adtam be a derekamat.

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:34:41

@Drága IV gernika: Gondolj bele: nem hagyhatod, hogy Nard anelkul unnepelje a szuletesnapjat. Teljesen befordulna szegenyke. :(

Hurri Kán 2010.11.08. 15:37:36

@Frigyesur: Sose értettem azokat, akik saját maguk által vélelmezett szellemi fölényüket kizárólag maguk és mások mondanivalójának elferdítésére, továbbá a téma terelésére használják.

Én semmit nem projektálok másokra, nem bennem merültek fel ilyen gondolatok hogy barátaim mindenek fölé helyezik a feltétlen anyagi haszonszerzést.

Alváslabor természetesen nem volt a virágágyás környékén.

Azt pedig már korábban rögzítettem hogy kizárólag megbízható személyzetet alkalmazó helyre járok málnaszörpöt fogyasztani.

Alvás közbeni hangok térben és időben is egy máshol lévő helyen kerültek rögzítésre (ennek a rögzítésnek nem én voltam szenvedő alanya), egy szóval sem említettem hogy köze lenne akár alváslaborhoz akár virágokhoz.

Megértem kissé elkeseredett hangulatodat amit a hétfő és a borongós időjárás okoz, de saját kezdődő letargiánkba mást megpróbálni belerángatni semmiféleképpen nem emberbaráti cselekedet :DDD

*összetett kézzel pislog a plafon felé*

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:46:19

@gyvy: Szellemi folenyem axioma, ilyen modon alaptetelek implicite valo megkerdojelezese komolytalanna teszi a mondanivalo tobbi reszet is.

Mint irtam volt, bennem sem merultek fel, ujfent leszogeznem, hogy a kiszolgalo szemelyzetre gondoltam.

Az alvaslabor viszont megprobalhatja az elethu modon reprodukalni a viragagyast.

Az uj alkalmazottakrol meg a megbizhato szemelyzetnek sem lehet teljeskoru ismeretei.

Az otodik bekezdes koherenciajatr nem igazan erzekelem, igy figyelmen kivul hagyom.

Hangulatom a csirkes teriyakis, mustaros szoszos szendvicske rendkivul kedvezo iranyba befolyasolta, ilyentan ragalmazas aldozatanak tekintem magam.

*pisloghatsz is oda, ekkora hazugsagok lattan*

Hurri Kán 2010.11.08. 15:53:48

@Frigyesur: Sok ember hitte hogy szellemi fölénye axióma mindaddig, amíg velem nem találkozott...;-)

"Az uj alkalmazottakrol meg a megbizhato szemelyzetnek sem lehet teljeskoru ismeretei."

Bizonyára a csirkés szendvics okoz hallucinációt, esetleg gonosz víziókat mert sehol nem utaltam arra hogy lennének új alkalmazottak :DDD

Erről a virágágyással kombinált alváslaborról adhatnál bővebb információt, mert ennyire gyakori emlegetése miatt azt kell vélelmeznem hogy te már megfelelő tapasztalattal rendelkezel róla. :DD

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 15:59:03

@gyvy: Es utana hituk atvaltott bizonyossagba...

Tekintve, hogy kizarasra sem kerultek, jogos felvetes es joindulatu is volt tegyuk hozza, ahelyett, hogy emberismereted kerult volna megkerdojelezesre altalam.

Szakmai artalom, de tudok egysmast ezekrol a dolgokrol. Es tekintve, hogy szakmailag, remelem ezzel elejet vettem az esetleges illogikus felveteseknek, hogy beteg oldalrol. :P

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.11.08. 16:04:29

@Frigyesur: szeretném megjegyezni, hogy a tehénkés alsó van rajtam...

Hurri Kán 2010.11.08. 16:04:42

@Frigyesur:
Hitük nem váltott bizonyosságba, hanem belátták hogy nagyon az elején állnak még egy rendkívül hosszú és küzdelmes tanulási folyamatnak :DD

Az, hogy ilyen dolgokról beteg oldalról tudnál, nem is értem, hogy egyáltalán hogy kerülhet említésre, mi juttatott oda, hogy akár csak a gondolata is felmerült annak, hogy én ilyet feltételeznék :))?

És különben is, még mindig adósok vagytok Nard show-businessben történt előmenetelének történetével...

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 16:07:43

@gyvy: Ami annak kezdete, hogy mikent birkozzanak meg egy alacsonyabb szellemi szinte allo emberrel valo kommunikacioval, anelkul, hogy folenyuk irritalova valna, vagy esetleg leereszkedo megnyilvanulasokat ejtenenek meg. :)

Puszta rosszhiszu megjegyzes volt iranyodba, koszonhetoen annak, hogy akik viragagyasban alszanak, mas aljassagokra is kepes.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 16:23:34

@Frigyesur:

Ez nekem is mindennapos problémát okoz :S

Hurri Kán 2010.11.08. 16:24:10

@Frigyesur: Már látom, hogy a mai nap is olyan lesz, hogy csak egy emberrel fogok egyetérteni, az pedig én vagyok :)))

Virágágyásban való alvás és aljasságra való hajlam között eddig tudományosan semmiféle összefüggést nem mutattak ki.

Sőt, éppenhogy abszolút pozitív tulajdonságokat feltételez, mert aki bárhol, bármikor tud aludni, az azt feltételezi hogy az illetőnek teljesen rendben van a mentális-pszichés háttere.

És ez cáfolhatatlan. :DD

www.youtube.com/watch?v=uqh_kWyj_iM&feature=related

különös tekintettel 1:50 mp.-re... :DDD

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 16:26:18

Legszivesebben az asztalra borulnek. Mar a gepeles is megterhel. *asit*

Frigyesur (törölt) 2010.11.08. 16:32:02

@Kedves Nard: Detto. A legtobb ember a folenyesseget nehezmenyezi bennem. ;(

@gyvy: Nyilvan ma is a rossz hozentrogert vetted fel. :x

Nem mutattak 'meg' ki, de egy eles elme, akitol nem all messze a tudomany, mar hipotezist dolgozott ki ra.

Eppenseggel a barhol valo elalvas egy patologias allapot, van is ra szo: narcolepsia. A virgagyasokhoz valo ragaszkodas egy erdekes es uj tipusa, amit ezentul lehet pont gyvy-szindromanak fognak hivni, az elso megfigyelt beteg alapjan.

Besenyo Pista bacsira valo parhuzam eleg szerenytelen reszedrol.

Hurri Kán 2010.11.08. 16:34:18

@Frigyesur: Nah, legalább ma is tanultam valamit! Ezután erre a narcolepsia-ra fogok hivatkozni :DDD

Mi a baj B.P.-vel való párhuzammal ? ;)

Csirke72 2010.11.08. 16:49:39

Hàt nekem ez morbid:)

Nemhiába mondják virágról, virágra minden nö:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.08. 16:59:32

@Csirke72:

Mi a helyzet az építési telken? Ugatnak már a kutyák? :)

Hurri Kán 2010.11.08. 17:01:27

@Kedves Nard: Igen, csak nagy a sár még, ezért raklapról ugatnak :DD

kirby a parancsnok 2010.11.08. 18:02:18

A "bajban" ismerszik meg ki az igazi barát...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.11.08. 18:19:36

erre csak azt mondhatom: wow.

K-nak talán a haverjai is vannak olyan jó csávók, mint K.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.08. 19:03:12

@Kedves Nard: igen, általában az ing s nyakkendő párosítás a baj. vagy a pulóver...:P

@Frigyesur: ááááááá, nem olyan családból származom ;)

_John_Doe_ 2010.11.08. 19:32:47

A történetnek még nincs vége. B. elveszi feleségül a hősnőt, gyerekek, persze K. továbbra is barát. Aztán eltelik 10-15 év, a hősnőnek és K.-nak is eszébe jut: mi lett volna, ha ...

B. jobban járna, ha a posztíró elhálta volna most a kapcsolatot K.-val.

Joe69 2010.11.08. 19:40:50

A csajszi talán egy bonyolult, elfoglalt, rátarti fiatal orvosnő volt,aki egyetem alatt nem tudta felszedni egy évfolyamtársát sem ,az előző pasija meg talán műtősfiú és/vagy kidobóember, azért volt gáz a melója és azért nem volt miről beszélgetni.. Aztán végre mázlijára találkozott két szingli kollégával, akik leosztották:K marad a bögyös Pannika nővérnél, azzal nem kell kínlódni, a jóval idősebb elvált főorvos B. pedig megpróbálkozik méltóságteljes főhősnőnkkel, aki kemény négy év után, 38 évesen már hajlandó esetleg gyerekről is beszélgetni, bár már nagyon meggondolandónak tartja, hogy bevállalja-e egy 47 éves vénembertől:)) Bocs, de ilyesmiket látok a környezetemben dögivel:))

hopp-hopp 2010.11.22. 21:19:19

sokkal ügyesebben megoldható lett volna az eset mondjuk nevekkel mind pl. béla, káin és ábel. akkor talán követhető lehetne a dolog.
süti beállítások módosítása