Mi most járunk? Egy pár vagyunk?

2010. november 17. 07:40 - csajokespasik

„Beszállok a kocsiba, a kezembe nyom egy tálkát, teli zserbóval, amit anyukája sütött. Még mindig se csók, se puszi” – egy kedves, de megfoghatatlan srácról szól következő sztorink. Már majdnem kialakul valami a csajjal, de az újabb üres mesék és bosszantó kifogások lehetetlenné tesznek minden lényegi lépést. Támadni a pasit nem lehet: minden lepattan róla. Józanul beszélni sem lehet vele: mindig máshol jár. Újra megállapítjuk, hogy csaj és pasi között minden lehet, de barátság soha.

 

25 éves vagyok, Zoli 32 éves. Már egy-két hónapja szemezgettünk délután az étteremben (ő akkor ebédelt, én kollégákkal kávéztam), mikor egy pénteki napon úgy határoztam, hogy lépek. Pár hónappal ezelőtt mikor megnyitott az étterem én gyűjtöttem be a potenciális vendégektől az e-mail címeket, melyekre mai napig minden héten küldjük a heti étlapot. Táblázattal és a kávémmal a kezemben megkérdeztem leülhetnék-e hozzá. Még csak az adatok írásánál tartottam, mikor már kérdésekkel bombázott. Melyik cégnél dolgozok? Mit dolgozok? Mi a nevem? A kollégáimmal szoktam kávézni? Honnan járok be? stb. stb. Az elválás után pusztán a következő heti étlapot küldtem át, mégis egy-két e-mail váltás lett belőle.

Az első héttől kezdve az események kisebb-nagyobb eltérésekkel mindig ugyanúgy zajlottak. Tűkön ülve vártam a folytatást, hogy jelentkezik-e. Kedden meg is érkezett a várva várt e-mail. Mindennapi e-mail váltások. A le nem beszélt fél 3-as találkák átalakultak egy általa feltett kérdéssé „Lejössz ma?” A hét egyik napján félretetettem neki egy desszertet, ezért pénteken meglepett egy ajándékkal. Nem rajongok a fociért, ezért kaptam tőle egy Szeretem a focit nevezetű kis könyvecskét, ami teli van fociról szóló idézetekkel. Barátnőmmel már előre le volt beszélve az aznapi program. Úgy volt, ő is utánunk jön, de utolsó pillanatban visszamondta (barátja nem ér rá). Nem éreztük jól magunkat, így korán elindultunk haza. A vonat indulása előtt érkezett egy sms, hogy merre vagyok. Beültünk egy étterembe, majd hazavitt, de elválás előtt még órákat beszélgettünk a kocsiban. Második hét. E-mail váltások napközben. „Lejössz ma?” kérdések. Étteremben tálca asztalra lerak, leül velem szembe, beszélgetünk. Hétfőtől péntekig. Szombaton 7 órakor felhívott, hogy ha ráérnék akkor kijönne értem és elvinne Újudvarba kávézni. Azért pont oda, mert én még sosem voltam ott. Beszállok a kocsiba, a kezembe nyom egy hatalmas zacskó Maoam-ot, melyet azért kaptam, mert említettem, hogy szeretem. Kávézás után megint haza, kocsiba beszélgetés, és elcsattant egy óvatos arcra puszi, utána szájra puszi, és ellenkezés hiányában csókok. Harmadik hét. E-mail váltások napközben. „Lejössz ma?” kérdések. Étteremben tálca asztalra lerak, leül velem szembe, beszélgetünk (se puszi, se pacsi). Hétfőtől péntekig. Szombat este 7 óra, jön egy Hogy telik a napom?- sms. 1-2 sms váltás, mire megkérdezte, hogy találkozunk-e aznap. Beszállok a kocsiba, a kezembe nyom egy tálkát, teli zserbóval, amit anyukája sütött. Még mindig se csók, se puszi. Beülünk egy kávézóba, hazavisz, beszélgetünk, aztán magához húzott és megcsókolt. Negyedik hét. E-mail váltások napközben. „Lejössz ma?” kérdések. Étteremben tálca asztalra lerak, leül velem szembe, beszélgetünk (se puszi, se pacsi). Kicsit már feszültebb voltam a kelleténél, hiszen hétköznap nem találkozunk, hétvégén is csak egyszer, és akkor is este. Kedden este feltettem neki két kérdést. 1. Megoldható-e, hogy hétköznap is találkozunk? 2. Megoldható-e, hogy hétvégén napközben találkozunk? A választ szerdán kaptam meg, igen-igen válaszokkal. Érthető okokból viszont a hátralévő két hétköznapon ez nem volt kivitelezhető. Egye penész, itt van a hosszú hétvége. Szombaton fél 2 felé hív. „Tudom, hogy mérges leszel, de 5 órára meccsre megyek, és csak utána tudnánk találkozni.” Mérges nem voltam, és mondtam neki, hogy bejövök akkor én is kocsival, és a kávézóban találkozunk. Ennek nem örült, mivel haza akart vinni, de elfogadta. Megérkezett, se puszi, se csók. Búcsúzóul csak egy szájra puszi csattant el, mert én indultam a kocsihoz. Vasárnap semmi, hétfőn semmi. Ötödik hét. Kedden reggel már várt az e-mail. „Hogy telt a hétvégéd? Sikerült kipihenned magad?” „Igen persze, volt elég időm arra, hogy pihenjek.” Persze az aznapi délutáni találka elmaradt, mivel nem értem rá, jobban mondva nem volt kedvem lemenni. Szerdán megint feltette a nagy kérdést, hogy „Lejössz ma?”. Lementem, és előálltam a tényekkel. Elmondtam, hogy én már nem fogok lejárkálni délutánonként, hogy nem fogok vele találkozni. A nagy megdöbbenésen kívül arra jöttem rá, hogy ő úgy gondolja, ez a „Nem fogunk találkozni” csak a délutáni találkákra vonatkozik. Továbbá elmondta, hogy szerinte meg vagyok sértődve. Miután visszamentem az irodámba megírtam neki, nem vagyok megsértődve, pusztán nem látok részéről előrelépést az irányba, hogy többet találkozzunk. A válaszának lényege az volt, hogy igazam van, de hogy per pillanat neki nincsen ennél többre szüksége, illetve ha lett is volna, akkor az élete most ezt nem teszi lehetővé (fél 6-6-ig dolgozik szinte minden nap, és még van, hogy otthonról is dolgozik). És volt egy mondat, ami igaz, mégis számomra furcsa „Igaz, mondjuk az soha nem is volt téma köztünk, hogy ki mit szeretne a másiktól, akarunk-e bármit is komolyabban, szüksége van-e egyáltalán a másiknak erre...stb.” Tény, hogy nem beszéltük meg soha, hogy mit akarunk egymástól. Ám én már a kezdetek kezdetén egy témával kapcsolatban kifejtettem számára, hogy szerintem nincsen fiú és lány között haverság-barátság. Meg amúgy is, milyen már feltenni azt a kérdést, hogy „Mi most járunk? Egy pár vagyunk? stb.” Soha életemben nem kellett feltennem ilyen kérdéseket – lehet, ideje lenne elkezdeni. Ám én megkérdeztem a találkozókkal kapcsolatban, akkor miért nem azt válaszolta, hogy „nekem nincsen ennél több találkozóra szükségem, vagy nincsen rá lehetőségem?” Persze sokszor célzott rá, hogy csinálhatnánk valamit délután, részemről egy „persze, szólj mikor” volt a válasz, viszont valahogy sosem lett belőle semmi.

A történet még nem állt itt meg.

Ezen az ominózus Nem találkozunk többet - héten szokásomhoz híven a pénteki napot a szokott helyemen töltöttem barátnőimmel. Mióta ismerem – sőt, elmondása szerint már előtte is egyszer hallotta, hogy ott voltam pénteken - tudja, hogy a pénteki délutánom-estém ezen a helyen töltöm barátnőimmel, és általában 11-nél tovább nem maradunk. Elmondása alapján élete során talán kétszer járt ezen a helyen. Barátnőim elmentek wc-re, én meg addig kimentem a tömegből, hogy könnyen megtaláljanak, ha visszajönnek. A pultnál állt egy srác, háttal nekem. Nyaklánc egyezik, haj-alkat egyezik, cipő... itt a Zoli. Még mielőtt megfordult volna, visszajöttek barátnőim, akikkel bementem a tömegbe.

Hétfőn beszéltünk, kitértünk erre is. Elmondása alapján ő nem látott, és megkérdezte, hogy miért nem mentem oda. Arra fogtam, hogy nem voltam benne biztos, hogy ő az, és már mentem haza. Pár szó után elfogyott a mondanivaló, 5 másodperces néma csendet megszakítva egy jó éjszakát-tal zártam volna a beszélgetést, mire ő megkérdezte, hogy miért akarom letenni. Mert nem beszélünk semmiről!? Elkezdte sorolni, hogy mit vett a boltban. Kérdezte, hogy én mit csinálok? Egy régi kollégájuk látogatta meg őket pénteken, és vele töltötték az estét (gondolom mielőtt lejött volna oda, ahova járok). Majd elbúcsúztunk.

Az eset óta csak másfél hét telt el, és azóta láttam már párszor az étteremben, de egy szia-szia és jó étvágyat-on kívül nem beszéltünk, és igazából nincs is miről. A kérdőjelek persze megvannak a fejemben, de nem biztos, hogy akarok rájuk választ kapni, felesleges. Tudom, hogy nekem mire van szükségem, és úgy fest, ez nem egyezett az ő szükségleteivel.

 

 
454 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr482454077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kósza 2010.11.17. 16:05:49

@Frigyesur: nem hát, mert nektek a mániátok felmutatni a friss bölényt a munkahelyen, a buszonvillamoson, a barátnők előtt, a családnak,..... :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:07:58

@Kósza: Ha az embernek van egy fiatal szexi szokeje, nanahogy! :D

Hurri Kán 2010.11.17. 16:08:14

@Zsu0805:
Mégsem állíthat be a randira egy pórázon vezetett kacsacsőrű emlőssel aminek rózsa van a csőrében...

Hurri Kán 2010.11.17. 16:09:43

@Frigyesur: Ezt a mutogatást sose értettem. Nem olajfestmény hogy mutogatni kellene...

Kósza 2010.11.17. 16:10:16

@Frigyesur: fiatal szexi szőke bölény? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.17. 16:10:34

@Zsu0805:

A focis kiskönyvnél kellett volna kibaszni! :)

Kósza 2010.11.17. 16:11:01

@Zsu0805: ez a felsorolásod is bizonyítja, hogy a nőknek soha semmi nem elég! :)

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:14:56

@gyvy: De ha olyan szep? :)))

@Kósza: Jah. Szoke, kekszemu satöbbi.

Hurri Kán 2010.11.17. 16:16:26

@Frigyesur: Attól hogy mutogatod nem lesz még szebb.

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:18:26

@gyvy: A szepsegnek tundokolni kell, nem lehet bezarni! :D

Kósza 2010.11.17. 16:19:42

@Frigyesur: a satöbbi az milyen valutanemben, és hányadik tizes hatványon értendő? :)

Hurri Kán 2010.11.17. 16:21:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Simán :DDD

@Frigyesur: bezárás és mindenkinek mutogatás között van némi átmenet :DD

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:22:52

@Kósza: Deutsche Mark es a tizes minden hatvanyan tul van. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.17. 16:25:01

@gyvy:

A foci rossz. Nem szabad nézni. Focis kiskönyvért automatikus kukázás jár.

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:25:15

@gyvy: Egesz pontosan milyen atmenetre gondolsz? Kiknek lehet, hanynal sok, melyek az elfogadhato forumok satobbi?

Kósza 2010.11.17. 16:26:20

@Frigyesur: dojcs mark? az már csak az Üvegtigris kettőben van :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.17. 16:26:33

@Nutshell: Zsu is kellett, mert épp nem volt elérhető közelségben a világszépe.:-) Vagy a világbéke.:-)

Hurri Kán 2010.11.17. 16:27:22

@Kedves Nard: Foci jó. Focit szabad nézni. Van olyan mint sorozatok. :)) Sokkal jobb mint sorozatok.

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:28:05

@Kósza: Jo, de hat mit lehetett erre valaszolni?! Megsem mondhatom, hogy euroban ertendo, az olyan szemelytelen. :))

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.17. 16:28:25

@gyvy: a tisztázás ott kezdődik, hogy én nem értek vele egyet. Na, vitatkozik még valaki?:D:D

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:29:06

@gyvy: Sportot nem nezni, hanem uzni kell. Fura, hogy ezt olyan ember nem erti, aki nem hallgatja a zenet, hanem inkabb o maga ad koncertet.

Kósza 2010.11.17. 16:29:40

@Frigyesur: unciában, és 24 karátban?

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:31:52

@Kósza: Mint egy tokeletes gyemant, de igazabol buszke svabsagara celoztam a penznemmel. :)

Hurri Kán 2010.11.17. 16:33:57

@Frigyesur:

Mutogatás addig a határig elfogadható ameddig nem válik öncélúvá a dolog.

Akkor is támogatandó, ha fejlesztési céllal tesszük, tehát a mutogatott egyedre hivatkozva próbáljuk a többi egyed tulajdonosának a figyelmét arra felhívni, hogy az általuk birtokolt egyedek jelentős esztétikai kívánnivalót hagynak maguk után.

Ezért törekedniük kell arra, hogy a következő egyed kiválasztásakor ők is törekedjenek az esztétikum javítására hozzásegítve ezzel szűkebb és tágabb környezetüket egy ízlésesebb vizuális környezet kialakulásához.

Természetesen kiemelt figyelemmel kezelendő a mutogatni/ mutogatásra kiszemelt egyed domesztikációjának mértéke is, különös tekintettel zajkibocsátásukra.

Hurri Kán 2010.11.17. 16:40:39

@Frigyesur: A sok gyakorlás mellett nincs mindenre időm.

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 16:41:16

@gyvy: Egyesek velemenyek szerint a szepseg onmagaert letezo dolog.

indapass90210 2010.11.17. 17:06:45

@tuli _: Az a pillanat, amikor túl lettem, na olyan lehet, amikor valakit kiengednek a sittről. Mindenesetre összességében még mindig röhögök, hogy milyen történések voltak az egészben :D

indapass90210 2010.11.17. 17:07:54

@Drága IV gernika: nem tudom, szerintem akkor sikerül a legjobban a szex, amikor az ember tényleg leszarja, hogy milyen lesz az eredmény. Ezért is jó részegen csinálni.

indapass90210 2010.11.17. 17:11:33

@Zsu0805: szerintem tuti, hogy valami ilyesmi lesz a háttérben, esetleg megbaszta valaki kiskorában, ráadásul nem használt az illető sikosítót. Nem is tudom, én nem hagytalak volna parlagon. Legalábbis a másnap reggeli teáig bezárólag.

indapass90210 2010.11.17. 17:12:08

Enyém az internet, gecik.

2010.11.17. 17:17:41

@gyvy:
Pedig a kacsacsőrűnek rózsával a szájában lehet joban örültem volna mint egy tál zserbónak. (Nemszeretem)

2010.11.17. 17:18:56

@Kedves Nard:
Elpostázzam neked a kiskönyvet? :P

2010.11.17. 17:20:29

@Kósza:
Gondoltam minnél előbb túllendülünk a csak hétvégente egy kávézó-kaja-kocsiban beszélgetésen (hozzátenném, hogy semminemű taperolás nem volt részéről), annál előbb viszonozhatom a kedvességét. Mondjuk egy sajátfőzésű vacsorával, reggelivel. :P

dr. gernika 2010.11.17. 17:20:37

@Zsu0805: Valami valahol kisiklott. Nem a te embered, tény, de ne is agyalj már rajta.

dr. gernika 2010.11.17. 17:22:08

@Kósza: Nem a gyűrű, az van neki. A katonaság feltételezése sérti. :D

2010.11.17. 17:22:34

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Pedig én már majdnem világszépe vagyok. Világbékét sajnos még nem tudok nyújtani. :)

2010.11.17. 17:24:45

@Dövan:
Ohhh, de kedves vagy. :)

2010.11.17. 17:25:30

@Drága IV gernika:
Az élet megy tovább. Csak gondoltam feldobom a történetek sorát. :)

indapass90210 2010.11.17. 17:29:44

@Drága IV gernika: nem tud nemagyalni a hejjesspasin. Közben érzi, hogy ketyeg a biológiai órája, minél előbb fogni kell valakit, aki elveszi. Az sem baj, ha kicsi a pöcse, de legyen, mert az kell.

2010.11.17. 17:33:52

@Dövan:
:) Nah persze, érzem, hogy egyre kevesebb petesejtem van. A biológia órám nem ketyeg, hanem már vészharangot kongat. Még szép, hogy agyalok a srácon, hisz én változtattam békából szőke hajú kék szemű herceggé. Már lelki szemeim előtt láttam a házunk előtt leparkoló tökhintót. Repültek a galambok és a színes lepkécskék is. Tündérkeresztanyu is megjelent, hogy varázsol nekem ruhát az esküvőmre. A cipőt is már felpróbáltam, erre ez a szemét diszno összetörte legféltettebb, legdédelgetebb álmaimat. :) :P

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.17. 17:35:12

na, öhm. ilyen marathoni meeting-et:P ehh, éhes is lettem...:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.17. 17:38:12

@Kedves Nard: pont fordítva, kiszámolták annak idején az okosok, hogy hány milliárd 'folintot' spórolunk meg a hivatásosokkal. a zingyenmunkát is figyelembe véve...

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 17:49:59

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): En inkabb ilyenkor erfelvagasra szoktam gondolni. Illetve mar kozben elkezdem. :D

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 17:52:28

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Majd lassan haladtok es platoi modon. Aztan egy kozos nyakkendo vasarlas soran osszemelegedtek, miutan rajosz, hogy o az egyetlen no a foldkereksegen, aki aterzi ennek problematikajat es mindemelett kituno nyakkendo izlessel van megaldva. Papamamagyerekek es egy kutya. Happy end. Van kifogas?

Nutshell 2010.11.17. 17:54:17

@Frigyesur: Nem akarok erre a sorsra jutni. Bár SW-nek még neki sem álltam :(

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 18:00:01

@Nutshell: Gernika leszel... :S

Pechszeriaban vagy meg te is? :x

Nutshell 2010.11.17. 18:04:39

@Frigyesur: Megszakítok minden kapcsolatot minden nyugdíjassal, nehogy véletlenül megverjem őket.
Szerencsére az október kimerítette a pech fogalmát, így már csak jobb lehet. Egyelőre jobb is, talán munkanélküli sem leszek jövő hónaptól. Bár ezt még le kéne kopogni valami keményen....

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.17. 18:06:29

@Frigyesur: ez most tényleg sokáig tartott...P

egy kis felüdülés:

Arrigato, Sean Price slick like el gato :)

www.youtube.com/watch?v=g3aMfG6n-BQ

pingpong 2010.11.17. 18:14:23

nem olvastam el a kommenteket, de ez a pali tuti, hogy nős és csak enyeleg. de lehet, hogy tévedek.

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 18:21:10

@Nutshell: Miert, kapcsolatban allsz nyugdijassal? :D Mindenesetre dicserendo az elovigyazatossag.

Eloszor en is azt hittem, hogy jobb lesz, de... aaa mindegy, utalom az oszt, es most ********* **** volt.

Ugy volt, hogy az leszel? :O

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nekem mindegyik tul hosszunak tunik.

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 18:22:28

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Pedig azt hittem hianyolni fogod 50 nyakkendo boldog felneveleset. :))

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 18:24:09

Amugy is gyulolom az evnek ezen idoszakat. Magam vagyok a megtestesult optimizmus, magaval ragado a vidamsagom. :D

nutshell 2010.11.17. 18:26:18

@Frigyesur: A szomszédok közt sok nyugdíjas van. Ezentúl fokozottan igyekszem visszafogni magam és nem bántani őket. Amúgy is nagyon békés lélek vagyok :)
Nov 30-ig van szerződésem. Az pedig mindjárt lejár... Utálom, hogy mindig csak 1 évre hosszabbítgatnak :(
De mindjárt december, az már csak jó lesz, nemde?

2010.11.17. 18:29:31

@pingpong:
Minden bizonnyal. 3 gyerek is van, 2 szép szőke kékszemű kislány, és 2 szép szőke kékszemű kisfiú...jah bocsi, az 4. :) Akkor legyen inkább 4 gyerek. :) Jah és a kutyusról-cicusról és alvinról a mókusról ne feledkezzünk meg... jah nem is mókus, tengerimalac. A lényeg, hogy szőrös. :P

Hurri Kán 2010.11.17. 18:38:02

@Frigyesur: meglehet. De ez most tudományos okfejtés, nem keverendő mindenféle álművészettörténeti axiómákkal.

Ezen túlmenően azért is káros a birtokolt példány túlzott mértékű mutogatása, mert sok, első benyomás alapján felületesen kialakult pozitív visszacsatolás érkezhet irányába, melyek bizonyos mértékű önteltséget okozhatnak és ez alapjaiban nehezíti a domesztikáció hosszadalmas folyamatát...

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 18:38:03

@nutshell: Bekes, mint pitbull. :))

Ja ertem. De nem jelzik azert elore szandekaikat? :x Miota vagy itt?

Ha a december nem lesz jo, eletbe lep:
www.youtube.com/watch?v=JJqcTEy_7DM

Brutalis majalis, megbanja a halal is, rendet rakok, akarki hozzam szol, en nem t'om mi lesz. :@

:D

pingpong 2010.11.17. 18:38:28

@Zsu0805: ehh, tényleg lemaradtam néhány kommentről. szóval a gyerekekről is beszélgettetek? nem említetted a posztban.

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 18:41:19

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nekem nem. :D

@gyvy: Ööö. Tekintettel a realis ertekeles soran kialalkult velemenyre, nevezetesen, hogy faja kivalo peldanya, kijelenthetjuk, hogy a pozitiv visszacsatolas elkerulhetetlen esemeny, ilyen modon nem befolyasolhato mutogatas hianya altal. De orulok, hogy nem az elszerzes tenyet emlitetted. :))

Nutshell 2010.11.17. 18:44:16

@Frigyesur: Naja, nem szeretném, ha "elvennék a nótás kedvem" :)
4 hónapja, de minden évben nov 30-ig szól a szerződés, aztán majd kiderül, hogy lesz-e még egy év. Kb 5 éve megy így ez nálunk. Nemtom mikor fognak szólni :S

Hurri Kán 2010.11.17. 18:48:49

@Frigyesur:
Ezzel, mint reális veszéllyel nem kell számolni úgy vélem.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.11.17. 18:53:15

@gyvy: kösz, ettől a mozilla összeomlott :D

Hurri Kán 2010.11.17. 18:56:28

@Nutshell: ezt a galamb-témát gondoltam kicsit kifejtem :D

www.youtube.com/watch?v=lBsJfm_d5WY

2010.11.17. 19:00:20

@pingpong:
:) Nem beszélgettünk gyerekről. :) De most rávilágitottál a lényegre. Ezért nem akart semmi komolyat, mert várta otthon asszony a 4 szép gyerekkel. :P

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 19:08:20

@Nutshell: Aham, ertem. Kedves hely. :)

@gyvy: Nem birja a jo zenet. :))

Frigyesur (törölt) 2010.11.17. 19:28:02

@Nutshell: Kivetelesen pocsek volt. Alaphangulatot ad a holnapinak, ami meg ennel is rosszabb lesz. 1 csomag gumimacit szaggattam szet, de meg igy is gyilkos hangulatomban vagyok.

Viszont most aszem hazamegyek. Legy jo mogyoro!

Nutshell 2010.11.17. 19:30:20

@Frigyesur: Vegyél gumibékákat és különös kegyetlenséggel öld meg őket. Az tök jó :)

@gyvy: Tudtam-tudtam-tudtam. Sőt tudtam. :D

Hurri Kán 2010.11.17. 19:31:06

@Nutshell: Honnan? Miből? Miért? Nem is értem ....

pingpong 2010.11.17. 19:53:02

@Zsu0805: várja otthon az asszony, ez tény, de sztem neki nem akaródzik hazamenni valamiért...ezért is vett Téged észre, meg téblábol félre. és bár nincsenek rendben otthon a dolgok, nem tud olyan helyzetet teremteni, hogy ezt megváltoztassa. kár, hogy belefutottál, voltam már ugyanilyen helyzetben és ilyenkor nem az új felé, hanem inkább hazafelé lépnek a férfiak a kötöttségek és a felelősségérzet miatt. igazából egyik irányban sem korrekt a téma

2010.11.17. 20:00:09

@pingpong:
Állítása szerint aug. elején-közepén ért véget a kapcsolata, és a csaj állítólag elvitt 1-2 bútort is, amit a megismerkedésünkkor pótolt. Bár tény, hogy ez lehet kamu is.

indapass90210 2010.11.17. 20:17:44

@Zsu0805: valahogy nem véletlenül gondolom azt, hogy legjobb, ha mindenkinek van lakása, saját bútora, autója. Mikor utolsó csajom elköltözött, akkor egyedül a kézimixert vitte el. Nem is tudom, igazából, hogy hogyan is tűnt fel a hiánya, hiszen azóta sem jutott eszembe pudingot csinálni.

Ehhez képest emberek képesek közösen még hitelt is felvenni, egy sima együttélésre.

2010.11.17. 20:31:02

@Dövan:
Jajj, a csaj csak egy fotelt vitt azhiszem el, vagy dohányzóasztalt, vagy mindkettőt. Lényeg, hogy valami ilyesmit, a többi maradt.
Amúgy igazad van.

dr. gernika 2010.11.17. 21:34:42

@Dövan: Talán 25 évesen még nem ilyen komoly a helyzet. A life-long kispöcsért semmi nem kárpótol.

Devil2 2010.11.17. 21:53:14

@Zsu0805: Túlélted a napot kicsi Zsu? :)

nosce 2010.11.17. 22:09:55

@Zsu0805:
„Állítása szerint aug. elején-közepén ért véget a kapcsolata, és a csaj állítólag elvitt 1-2 bútort is, amit a megismerkedésünkkor pótolt.”

Háát akkor teljesen életszerű h nem akart fejest ugrani valamibe, még emésztette az előzőt, és ha ez így van akkor türelmetlen voltál. Biztos hogy kedvelt téged (ajándékok) de nem volt még kész egy új kapcsolatra. Persze lehet az is h felejtős mert eleve se akart semmit szal csak szívtál volna ha vársz, de szerintem nem egyértelmű a helyzet…a karácsonyt meg kellett volna várnod ha más nem akkor kapsz beiglit is

indapass90210 2010.11.17. 22:20:33

a kurvaisten a blogmotorba.

indapass90210 2010.11.17. 22:21:37

@Drága IV gernika: hogyan élik meg a nők, amikor álmaik pasijával töltött első éjszaka után kiderül, hogy még a 6 éves kisöccsükre is jobban illik a monstercock becenév?

indapass90210 2010.11.17. 22:25:16

@Zsu0805: gondolom kiderítette rólad, hogy van dohányzóasztalod, csak amikor kiderült, hogy nem fog menni a többi bútorhoz, akkor elment a kedve a kapcsolattól. Mondjuk még mindig nem értem, hogy miért nem dugott meg.

dr. gernika 2010.11.17. 23:36:11

@Dövan: Ilyen szituba még nem kerültem, de gyilkos lehet..

vázkulcs 2010.11.18. 00:29:44

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Engem mindig lenyűgöz amikor 22 emberre figyel 70-80.000.

@Zsu0805: Te voltál a lány? Az is lehet a srác még szűz volt és elijesztetted. :)

www.youtube.com/watch?v=_LrYOPMIng4

2010.11.18. 08:22:45

@Devil2:
Igen, túléltem, nem volt nagy gáz. :)

2010.11.18. 08:24:04

@nosce:
Lehet ez volt a gond, de nekem az elmondásai alapján nem úgy tűnt mint akit megviselt a dolog.

2010.11.18. 08:25:40

@vázkulcs:
Igen, én voltam a lány. Vagy csak szűzességet fogadott a hátralévő életére. :P

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.11.18. 12:20:02

Még mindig szeretettel ajánlom:

kardhal.blog.hu

Egy harmincas férfi bizarr kalandjai hamvas leányzókkal.

hopp-hopp 2010.11.22. 21:02:22

valami jobb törtéééénetet plíííííz!

a sok kommentelő-agyaló-tanácsadó-lényhad írhatna egy jó sztorit - hadd legyen min fröcsögni!

:P
süti beállítások módosítása