A szerelem már luxus?!

2010. november 23. 07:49 - csajokespasik

„Szerintem jobban jár, ha magára és néhány pornófilmre hagyatkozik, nem élő nőkre, mert ezt mások is észre fogják venni. Hacsak nem talál egy született lotyót” – a lány belepistul egy srácba, ám ő nem sokra tartja az érzelmeket. Szerencsére nem keletkeznek mélyebb sebek a lányban, mert fokozatosan szeret ki a pasiból. Aki máris száll tovább egy másik virágra… le lehet élni egy egész életet érzelmek nélkül?

 

Régóta olvasom a blogot és elhatároztam, beküldöm az én élményemet is, talán sokak okulására – talán csak a magaméra. Alig két hónapja történt, hogy megismerkedtem egy sráccal, legyen Laci (29) egy közös ismerősünkön keresztül. Én 25 éves vagyok.  Elkezdtünk találkozgatni, egyik randi a másik után. Úgy éreztem, egy kicsit megismertem és közelebb kerültem hozzá, de tévedtem. Nem volt tolakodó vagy bunkó, csak valahogy távolságtartó. Én beleszerettem. Nem kellett volna, de istenem én ilyen vagyok, nem tudok máshogy szeretkezni egy férfival, csak ha szerelem van köztünk.

Későn derült ki, hogy Laci nem így gondolja. Szerinte a szerelem a biológia egy szépséges játéka a fajfenntartásra, semmi több – ezt nem így mondta, csak utalt rá, de nagyjából ezt is mondhatta volna akár. Három alkalommal kerültünk ágyba és végig úgy érzetem, mintha egy 18 éves tapasztalatlan kölyök próbálkozna rajtam, mohón, öncélúan, a kölcsönös örömszerzés legkisebb jele nélkül. Mint aki úgy véli, hogy a szexuális kapcsolat nem valami közös dologról szól, hanem az egyoldalú kizsákmányolásról. Szerintem jobban jár, ha magára és néhány pornófilmre hagyatkozik, nem élő nőkre, mert ezt mások is észre fogják venni. Hacsak nem talál egy született lotyót. Szóval amikor közöltem Lacival, hogy nem érzem jól magam ebben a kapcsolatban, minden dráma nélkül azt mondta, hogy jó. Oké, hagyjuk abba. Azt mondta, nem érdekli, és légy szíves ne kényszerítsem bele ebbe a melodrámába. Ő nem ígért semmit. Ja, kösz, ezt mondhattad volna az elején.

Szerintem jön majd neki egy másik lány. Annyira fájt a droidos érzelemmentességet látni az arcán. Nem kerültem hozzá közelebb, csak úgy éreztem, mintha. Megint a rózsaszín szemüveg esete.

Tényleg le lehet élni így egy életet? Manapság luxus a szerelem? Mert én beleszerettem, és szerencsére nem hirtelen jött a csapás, hanem fokozatosan szerettem ki belőle, elviselhetetlen lelketlensége miatt. Egy eszköz voltam neki? És nem egy ilyen, vagy ehhez nagyon hasonló beszámolóról tudok…

 

 
364 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr712467124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 08:10:48

Nem érzelemmentes, csak a postíró irányába :) A gyalázatos ágybeli produkciót leszámítva egyetértek a postban szereplő pasival. Én is ilyen voltam :) Igen, le lehet így élni egy életet, viszonylag jól. Amúgy meg nem lelketlen, csak a postíró nem a nagy ő volt számára :) Viszont, mivel Laci, bisztos jók voltak a fogai! :)

Devil2 2010.11.23. 08:24:18

Lackó egyszerű mint egy amőba, még csak azt se lehet rámondani hogy igazi egokirály. Azok azért törekszenek arra, hogy a nőnek minél jobb legyen, mert ha elérik azt hogy a mennyekbe juttatják a nőt, azzal is a saját egojukat fényezik.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 08:28:05

@Devil2:

No meg függőséget alakítanak ki a nőkben :)

CyberPunK 2010.11.23. 08:36:51

@Devil2: Hékás, szerelmes lett a csaj vagy nem? Fogja még kefélgetni ha nem jut épp más. :)

Devil2 2010.11.23. 08:38:09

@Kedves Nard: Na még a végén kiderül hogy Lackó relatíve jófej. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 08:38:34

@CyberPunK:

Nem hinném, hogy a csaj benne lenne még pár menetben, mivel a csóka eléggé szarul teljesít :) Ha rendesen megadta volna a csajnak azt, ami jár, simán kefélgethetné. Csak hát, ehhez béna volt.

CyberPunK 2010.11.23. 08:40:13

@Kedves Nard: Szerintem meg nem. Inkább a csajtól nem akart többet, csak párszor elkapni, de olyan tehetsége van az új nők felszedésében, hogy a leányzót egyből behülyítette teljesen. De ha akarná, akkor újra simán lehetne, csak jó szavakat kell mondani. :)

Barry Kent 2010.11.23. 08:41:23

Jó reggelt.
"Én beleszerettem. Nem kellett volna, de istenem én ilyen vagyok, nem tudok máshogy szeretkezni egy férfival, csak ha szerelem van köztünk."

Ezt most csak én értem úgy, hogy a cél érdekében szeretett bele vagy csak szimplán nem tud fogalmazni?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 08:42:20

@Barry Kent:

Lehet a postíró tud programozottan megszerelmesedni.

tugezőőr uuuii uuillö 2010.11.23. 08:44:25

Lackó túl könnyen kapta/kapja meg a nőket, így egyáltalán nem képes értékelni őket.

Kytia 2010.11.23. 08:47:34

"le lehet élni egy egész életet érzelmek nélkül?"

Igen. Simán vannak ilyen emberek.
Olyan is van, hogy egyik nővel ilyen, a másikak viszont a csillagokat is, viszont érdekes módon olyankor meg a nők érdektelenek, hűtlenek, stb.
Véleményem szerint ez azért van, mert az illető mindig csak ugyanazzal az érmével, vagy "lóval", vagy mittóménmivel tud játszani, csak hol az egyik oldalán köt ki, hol a másikon.

Van egy ismerősöm, aki mesteri szintre fejlesztette ezt. Gyakorlatilag mindenkivel cinikus és megalázó, aki egy kicsi kedvességet is mutat felé, ellenben nagyon szívesen kerül közel olyan emberekhez, akik révén aztán tetemes anyagi és érzelmi károkat szenved. A legutóbbi nőjével is így járt, most perkálhatja a valag pénzt neki, miközben az azelőtti barátnőjének egy tábla csokit sem volt hajlandó venni egy év alatt.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 08:50:05

@Kytia:

Ismersz? :) Mondjuk nem vagyok ilyen cipőben már jó ideje, de rám is igaz volt valamikor amit leírtál :)

Barry Kent 2010.11.23. 08:52:01

@Kedves Nard:
Akkor egyszerű, szeressen ki belőle, aztán meg is oldotta.

@CyberPunK:
Dehogy lett szerelmes, csak addig mantrázta amig maga is elhitte, mert úgy sokkal jobb dugni. Illetve most épp nem, de erre csak akkor döbbent rá, amikor László már öltözködött.

külön.remek 2010.11.23. 08:54:38

Ehee:D Kedves posztíró: Igen, eszköz voltál. Amolyan guminő. A srác nem feltétlenül érzéketlen, inkább nem feléd érzékeny.

Barry Kent 2010.11.23. 08:57:37

Egyébként a posztoló kissé labilisnak tűnik.
"Én beleszerettem."
"Nem kerültem hozzá közelebb, csak úgy éreztem, mintha. Megint a rózsaszín szemüveg esete."
"Mert én beleszerettem, és szerencsére nem hirtelen jött a csapás, hanem fokozatosan szerettem ki belőle"
Akkor most mi is a végleges álláspont?

"Egy eszköz voltam neki?"
Igen, van egy definíciónk rá.

Kytia 2010.11.23. 08:59:08

@Kedves Nard: Annyira nem vagy ritka madár.:) Szerintem az emberek jelentős része ilyen, akár nő, akár férfi. Az ok: kerülni akarjuk az intimitást és a másiktól való érzelmi, vagy bármilyen függést. Mer' az veszélyes dolog ám.:)

Példa: "Nem volt tolakodó vagy bunkó, csak valahogy távolságtartó. Én beleszerettem."

Naná, hogy rögtön beleszeret a távolságtartóba. Akkor mit csodálkozik, ha később kiderül az illetőről, hogy távolságtartó??:))) Valószínűleg ez a lány is mesélhetne egy rakat olyan srácról, akik őszinte rajongásáról hamar megbizonyosodhatott, és ezért nem is érdekelték túlzottan.:))

Ez egy olyan dolog szerintem, hogy vagy kinövöd, vagy nem. eszerint te kinőtted, bár ne kiabáljuk el.:))) Amúgy mi vezetett a változáshoz?

tuli _ 2010.11.23. 09:00:50

@Kedves Nard: lehet, hogy béna volt, de az is lehet, hogy fikarcnyi energiát nem fektetett a csajba. majd jön olyan neki, aki, ahogy @Kytia: írta, a csillagos eget is.

indapass90210 2010.11.23. 09:03:14

"nem tudok máshogy szeretkezni egy férfival, csak ha szerelem van köztünk."

Hogy ez milyen egy szar szöveg.

Barry Kent 2010.11.23. 09:04:02

@tuli _:
Nekem úgy tűnik, hogy inkább nem akart túl sok energiát belefeccölni.

@Kytia:
A távolágtartó mindig is izgalmasabb lesz, mint a pincsiző.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 09:04:36

@tuli _:

Én azért igyekeztem azoknak a "kedvére is tenni" akik nem érdekeltek annyira, max ilyen tűzoltásra voltak :) Csak azért, hogy megismerje a "brandet", és hogy legközelebb ne kelljen sok energiát feccölni bele, ha mondjuk újra tűzoltani kellett :)

@Kytia:

Egy nő :)

Kytia 2010.11.23. 09:12:57

@Barry Kent: Bazinagy tévedés. Illetve persze, a pincsizés nem szimpi, mégpedig leginkább azért, mert pont a pincsizők tudnak egy másik helyzetben, egy másik emberrel szemben bunkóparasztok lenni, de az őszinte udvarlás, netán egy kis rajongással fűszerezve vonzó tud ám lenni. Vonzóbb, mint a fapofa. Csakhát ahhoz meg köll érni, hogy valaki észrevegye, hogy itten most valódi érdeklődés esete forog fenn, nem pedig pincsizés. Aki pedig helyből menekül az intim párkapcsolattól, az minden közeledést pincsizésnek fog látni, és minden érdektelenséget "titokzatos, szexi távolságtartásnak".:)))

@Kedves Nard: Nájsz.:) És ő változtatta meg a helyzetet, vagy te untad meg az ugyanolyan játszmákat, majd utána találtad meg őt? Ez sorsdöntő kérdés az elméletem szempontjából.:)))

Madpapa 2010.11.23. 09:13:24

@Dövan: ez a mondat mentegetőzés, önmaga felmentése, hogy Ő nem egy kurva, neki érzelem kell a dugáshoz. Legalábbis a lány részéről, hisz folyamatosan azt érezte, hogy a srác távolságtartó. De ha a srác részéről érzi azt, hogy nincsenek érzelmek, akkor a lány volt búgatós hangulatban de nagyon. De aztán rájött, hogy se érzelem, se lepedőakrobatika a srác részéről. De Ő akkor is csak királylány maradt.

Barry Kent 2010.11.23. 09:15:39

@Kytia:
Én csak arra gondoltam, hogy ha az a fapofa egy fából faragott királyfié, akkor az azért megmozgatja a nő fantáziáját :)
Ettől még az őszinte rajongás is vonzó, persze ha megfelelő az elkövető :)

tuli _ 2010.11.23. 09:16:45

@Kedves Nard: ennek a hejjespasinak még erre sem volt szüksége, mindig talál valakit magának, akibe nem kell túl sok energiát feccölni, ahogy @Barry Kent: is gondolja. "egy nő" - akinek a csillagos eget is :))

@Dövan:
miért is szar szöveg?

SciNu 2010.11.23. 09:17:33

"Szerinte a szerelem a biológia egy szépséges játéka a fajfenntartásra, semmi több"
Ezt a hitet én is terjesztem a munkahelyen és azóta mindenki eltiltott a gyerekeitől (a meg nem születettektől is :D )

"Mert én beleszerettem, és szerencsére nem hirtelen jött a csapás, hanem fokozatosan szerettem ki belőle, elviselhetetlen lelketlensége miatt."
Akkor mibe szerettél bele? Hejjesspasee-e volt? Vagy végre valaki akiért küzdeni kell, ha meg nem sikerül akkor egy tetű?

Kis zene:
www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY
I'm so happy to finally be back home

indapass90210 2010.11.23. 09:18:47

@Madpapa: Lehet, hogy még szűz volt. Mások 14-16 évesen rájönnek, hogy nem szerelem, hanem valami egészen más kell a dugáshoz. Nála ez picit kitolódott.

Posztolónak: fújj, most mocskos lettél, megszentségtelenítették tested templomát.

Barry Kent 2010.11.23. 09:20:46

@tuli _:
Azért sem hiszem hogy bénázott, mert akkor más nővel is pont ugyanilyen béna lenne, tehát jobban kapaszkodott volna a posztolóba. Az, hogy utána pont nem érdekelte a csaj "szakítása", nekem azt jelzi, csak eü szükségleteit elégítette ki.

indapass90210 2010.11.23. 09:25:45

@tuli _: Mert azt hiszi saját magáról, hogy ettől felsőbbrendű.

tuli _ 2010.11.23. 09:26:37

@Dövan: a nők egy része másképp működik. van, akiknek kell a szerelem hozzá. szerencsés esetben nem szorulnak rá a kósza eü dugásokra, hanem sikerül azokkal szexelni, akik felé érzelem van. jó esetben kölcsönös.
@Barry Kent: lehet, hogy más nővel is ugyanilyen. :) azt nem tudjuk. most a kegyetlen fázisban van, és pont leszarja, hogy a jelentkező nőknek mire van szükségük.

Kytia 2010.11.23. 09:26:38

@Barry Kent: Jó, hát azt kijelenthetjük, hogy a szép emberek megmozgatják az ember fantáziáját. Az vesse az első követ, akinek nem.:)))

tuli _ 2010.11.23. 09:27:44

@Dövan: ja, oké, értem. nem felsőbbrendű, legfeljebb szerencsés, ha összejön neki.

indapass90210 2010.11.23. 09:29:00

@tuli _: naná!

13 évesen még én is elhittem, hogy szerelem kell a szexhez, 7 évesen meg azt, hogy van télapó.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 09:29:39

@Kytia:

Nekem jelen pillanatban egy kis pihenés és csend, basztatásmentes környezet is megmozgatná a fantáziámat.

Barry Kent 2010.11.23. 09:30:28

@tuli _:
Jaja, a kegyetlen fázis is egy lehetőség.

@Kytia:
Na ugye :)

Barry Kent 2010.11.23. 09:32:36

@Dövan:
Nincs télapó?
Ezért nézhettek hülyének a postán, mikor levelet adtam fel neki. :)

tuli _ 2010.11.23. 09:34:08

@Dövan: azt azért gondolom, nem vitatod, hogy a legjobb a kettő együtt:)
már felnőttél? :))

indapass90210 2010.11.23. 09:38:29

@Barry Kent: látod, ha jól informált vagy, akkor rájöhettél volna ebből, hogy a postáskisasszony viszont dug szerelem nélkül is!

@tuli _: nem hiszem, hogy valaha is teljesen felnövök, de arra már rájöttem, hogy dugni sokkal gyakrabban kell, mint ahányszor szerelmes vagyok :)
Van egy olyan megközelítése is a dolognak, hogy minden csajba nagyon szerelmes tudok lenni, amíg meg nem voltak :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 09:39:28

@tuli _:

Szerelmesen megdugni a télapót? Perverz! :)

Barry Kent 2010.11.23. 09:44:54

@Dövan:
Azt el is hiszem, amilyen a felhozatal a postánkon :)
Mindegy, ha mégis van télapó, akkor lesz felragasztható kiszeltünde-szemöldököm.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.11.23. 09:46:20

"ezt nem így mondta, csak utalt rá, de nagyjából ezt is mondhatta volna akár."

Nem mondta, ezért nem is gondolta, ez a posztíró hülyesége. A férfiak nem úgy működnek, mint a nők, jellemzően nem célozgatnak, hanem kimondják a dolgokat.

Egyébként lefordítom a posztot magyarra:
"Összejöttem Lacival, háromszor dugtunk, és sajnos nagyon gyenge volt az ágyban, ezért kidobtam."

A többi csak álérzelgősség.

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2010.11.23. 09:51:30

"Én beleszerettem."

Szerelem és szerelem között különbség van. A Nő általában szerelmes, de ez ritkán mély, a férfi ritkán, de akkor nagyon. Konkulzió: ha a Nő nem épen k. akkor mindig szerelmes abba akivel lefekszik, de általában nem túl nagyon. a Férfi nem szerelmes abba akivel lefekszik, de ha szerelmes akkor nagyon.

Rebelde 2010.11.23. 09:55:02

@Kytia:
"A legutóbbi nőjével is így járt, most perkálhatja a valag pénzt neki, miközben az azelőtti barátnőjének egy tábla csokit sem volt hajlandó venni egy év alatt.:)"

az élet jó rendező, ma már nem kell éveket várni, hogy valaki visszakapja azt, amit mással művelt, hamarabb jön a pofára esés, majd lacika is rájön:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 09:57:03

@degreen:

Tejjessen biSZtos a hejjesírásomm! :D (poénból szoktam a biztost sz-el írni) :)

jadviga79 2010.11.23. 09:58:42

@Barry Kent:

szerintem ez nem zárja ki egymást. Lehet, hogy ez a csávó fapofa is volt meg bénázó volt más nőkkel is, plussz még ezzel a lánnyal tényleg csak az eü szükségleteit elégítette ki.

@Devil2:

egyetértek, ez egy nagyon egyszerű fickónak tűnik. Mindenesetre az a megoldás egofényezésre, amit leírtál, szintén nagyon szánalmas. :-/

Barry Kent 2010.11.23. 10:00:27

@jadviga79:
Lehet. Ebben az esetben Lászlónk nem egyszerű eset.

flora.a 2010.11.23. 10:01:37

Szerintem másfél-két hónap alatt nem lehet megismerni a másikat, kapcsolatot elmélyíteni... de ha nem felelt meg neki a srác, jobb is hogy befejezték. Attól, hogy a posztoló ennyire hevesen beleélte magát valamibe (egy általa kapcsolatként meghatározott helyzetbe?), és nem azt kapta, amire számított, nekem a leírtakból nem jön le a partneréről hogy egy szemét lett volna, vagy kihasználta volna őt. Azt mondanám, hogy nem illettek össze.
De megvan minden zsáknak a foltja, a legnagyobb kandúrokat is megfogja valami valakiben. Hát persze nem biztos hogy pont abban, aki erre vágyik... aztán keletkeznek az ilyen csalódott hangú posztok, de az élet megy tovább, és jön majd másik szerelem.

jadviga79 2010.11.23. 10:03:22

@Rebelde:

szia Rebi! igazad van, néha egy - két hónapon belül visszaköszön az elkövetett szemétséggel kb. hasonló mértékű szívás. :))
Nem kell revansot venni, elintéződik magától. :))

Kytia 2010.11.23. 10:03:56

@Kedves Nard: No, miért? Összecsaptak a hullámok? Cseszeget a főnök?

@Zabalint: "A férfiak nem úgy működnek, mint a nők, jellemzően nem célozgatnak, hanem kimondják a dolgokat."
Wráhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhhá... a férfiak az őszinteség bajnokai... hháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhháhhá! :DDDD

jadviga79 2010.11.23. 10:05:09

@Barry Kent:

háát, komoly hátrányból indul, én a helyében keményen dolgoznék magamon... :))

tuli _ 2010.11.23. 10:05:21

@Kedves Nard: a krampuszt :)
@Dövan: a csajok mit szólnak hozzá? tanulnak az esetből? :)

Kytia 2010.11.23. 10:05:22

@Rebelde: Hajjaj. És kegyetlenül igazságos.:)

Rebelde 2010.11.23. 10:07:19

@Barry Kent:
"Azért sem hiszem hogy bénázott, mert akkor más nővel is pont ugyanilyen béna lenne, tehát jobban kapaszkodott volna a posztolóba."

ezt mégis miből gondolod, mármint hogy nem bénázott? lényegtelen, hogy más nővel milyen, a lány szerint nem fejlődött

Barry Kent 2010.11.23. 10:08:02

@jadviga79:
Minek? A jelek szerint van aki dolgozzon rajta :))
De igen, nem ártana fejlődnie. Vagy végülis nekem tökmindegy, felőlem így is maradhat :)

Rebelde 2010.11.23. 10:13:06

@flora.a:
szerintem meg lehet ismerni, sőt a legtöbben nagyon hamar tudják, hogy az illető ok e vagy sem hosszútávra, viszont nagyrészt az van, hogy csak később vallják be: szóba sem kellett volna állni az illetővel,de hagyták magukat meggyőzni valamiért(társadalmi nyommás, magány, szeretetéhség stb.)

Barry Kent 2010.11.23. 10:13:24

@Rebelde:
Ahogy írtam is, az első gondolatom az volt, hogy nem akart energiát feccölni az egészbe és beletojt mi jó a csajnak, esze ágában nem volt fejlődni.
Arra gondoltam, hogy ha mindenkivel ilyen béna, akkor érte már pár kudarc emiatt és nem veszi ennyire félvállról az egészet, hanem megpróbál valamit tenni. Persze a feltételezés azon alapul hogy nem teljesen debil a csóka. De ezt már kitárgyaltuk, lehet hogy béna volt, de lehet hogy csak üríteni akart.

Vastigris 2010.11.23. 10:13:49

Szerintem mindkét fél élt az intimitástól: hogyan lehet "beleszeretni" egy távolságtartó pasiba, hacsak nem úgy, hogy rávetítünk ezt-azt, olyan tulajdonságokat, amiket szeretnénk belelátni, de az nincs ott... Ez "megvéd" attól, hogy igazából ismerjünk meg valakit, hogy igazán közel kerüljünk valakihez... A pasi meg valószínű csak dugni akart, ezt meg is kapta, és nem értékelte vagy érdekelte, hogy a másik hogyan érz. Önző volt, még azt is el tudom képzelni, hogy mélyen súlyos kisebbségi komplexusa van, valószínű saját magát sem értékeli sokra, és el sem hiszi magáról, hogy esetleg egy kis energiabefektetéssel akár még örömet is okozhat. Két, intimitástól félő ember találkozásából pedig túl sok jó nem fog kisülni...

Rebelde 2010.11.23. 10:17:58

@Barry Kent:

nekem ez azért nem állja meg a helyét, mert egy normális férfinak azért igencsak hozzátartozik az egójához a szexuális teljesítőképessége, akárkivel legyen is kell neki a pozitív visszaigazolás

ha nem akar fejlődni, teljesen debil, bizony:)

tuli _ 2010.11.23. 10:19:16

@Vastigris: az első gondolattal egyet értek. Sosem tudtam olyan emberbe beleszeretni, aki nem volt szerelmes belém. Egyszerűen nem engedtem közel magamhoz azt, akinek nem voltak komoly érzelmei irántam. Ezért, ilyen téren nem volt pofára esésem. Lehet, hogy csak szerencsés típus vagyok.

Nem hinném, hogy súlyos kisebbségi komplexusa van, valószínűleg hejjespasi, nincs ideje rá, hogy kialakuljon benne, mindig van megerősítő jelentkező. :) szerintem a srác nem volt még szerelmes.

jadviga79 2010.11.23. 10:19:45

@Barry Kent:

:) szerintem meg kéne dolgozni kicsit Lászlónk agyát, mert a jelek szerint nem látja, hogy merre van az irány...
Na Jó! Szépen kihúztad magad a problémából :) de persze én is csak nőtársaim miatt aggódom, én kerülöm a Lászlókat... ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 10:19:55

@Kytia:

Ja.

@tuli _:

Nem csípem a patákat :)

@Rebelde:

Aki folyton pofára esik, annak jó ismerőse a kudarc. Fel sem tűnik neki.

tuli _ 2010.11.23. 10:20:40

@Rebelde: lehet, hogy ezzel a nővel nem akart fejlődni, semmit nem jelentett számára.

Kytia 2010.11.23. 10:22:13

@Vastigris: Egyetértek, csak ezt nem értem: "A pasi meg valószínű csak dugni akart."

Ezt miért emeled így ki? Mindkét fél félt az intimitástól, ebben benn van minden, az is, hogy a pasi csak dugni akar, a nő meg csak vibrálni.:)

dr. gernika 2010.11.23. 10:24:15

Gondolom a srác sérült előtte és már tudatosan nem nyílik meg. Majd jön neki valaki, aki újra megnyitja és akit a tenyerén hordoz, de nem te lettél az a lány. Ne edd magad rajta, keresgélj te is tovább.

Barry Kent 2010.11.23. 10:26:14

@Rebelde:
Ideális esetben igen.
Viszont akit látszólag ennyire nem hat meg a csaj reakciója, azt a visszaigazolás milyensége se fogja megrázni.
Más kérdés, ha olyan nő kerül a hálójába, aki amúgy kell is neki, na attól majd pozitív visszajelzést vár, talán tesz is érte.

jadviga79 2010.11.23. 10:28:18

@Drága IV gernika:

ha a srác olyan szinten sérült, aminek gyökere esetleg a családjában keresendő, elképzelhető, hogy valamennyit fejlődik egy bizonyos lány miatt, de ez csak tüneti kezelés. Reméljük, rájön a problémájára a posztíró pedig talál egy lelkileg egészséges pasit, aki szereti őt. Jobban jár, mint egy ilyen sérülttel küzdeni hasztalan évekig.

Rebelde 2010.11.23. 10:28:25

@tuli _:

azért ez elég fura, még ha nem is jelentett számára semmit, ami valóban droid jellemre utal, de mindenkihez viszonyulunk valahogy
honnan várja a pozitív vissza igazolásokat? ez a lány legalább beszél, míg a mittudomén milyen segédeszközök meg nem:)

Publius Decius Mus 2010.11.23. 10:28:30

Laci mindenképp egy büdös bunkó. Ha máshogy nem is tudná csinálni akkor azért, ha meg tudná akkor azért.

Akármilyen a viszony egy nővel, ha odáig eljutunk, akkor mindenképp hölgynek kell lennie. Ezt iskolában nem lehet megtanulni, bocs.

Barry Kent 2010.11.23. 10:29:12

@jadviga79: :)
Jól teszed. Bár szerintem létezik olyan nő, akiért majd megerölteti magát, viszont nem a posztoló az.

Rebelde 2010.11.23. 10:30:02

@Kedves Nard:

aki folyton pofára esik, annak talán a saját készülékében van a hiba

indapass90210 2010.11.23. 10:30:22

@tuli _: Kit érdekel, hogy mit szólnak hozzá :D

dr. gernika 2010.11.23. 10:30:42

@Barry Kent: Tudod, ő a Párizsi lány. :))
www.youtube.com/watch?v=CPi8cECgiZU
"szerelem nélkül nem megyek, tehát mindig mást és mást szeretek"

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 10:32:50

@Rebelde:

Lehet hogy abban van, lehet hogy nem. Lehet csak peches.

Rebelde 2010.11.23. 10:34:30

@Barry Kent:

ez nem így működik szerintem, hogy ha majd jön egy ilyen olyan olyan akkor majd változok, érte teszek, hanem változok, aztán majd jön egy olyan, akit én szeretnék

tudom rengetegen vannak akik sírnak a világba, aztán nagy hirtelen abbahagyják, mert valaki jött... hosszútávon ez öngól

fumerin 2010.11.23. 10:35:40

Napot!

2 hónap alatt bele és ki is szeretni? :O

A hölgy sem érzett mélyebbet szimpla szexuális vonzalomnál, de ezt ugye mi nők szerelemnek képezzük le:)
Nem volt jó az ágyban, persze, hogy kiábrándult:D

jadviga79 2010.11.23. 10:37:12

@Barry Kent:

valószínűleg, bár, ha túl nagy hátrányban van a fickó, akkor lehet, hogy az is kevés lesz.
A posztíró számára pedig ez a szomorú igazság, sajnos. Fel kell ismerni az ilyet, időben.

tuli _ 2010.11.23. 10:38:46

@Rebelde: ha hason csúsznak előtte a nők, mert annyira jól néz ki, az bizonyos férfiaknak elég visszaigazolás.

@Kedves Nard: :DD
@Dövan: tudod, itt megmondtuk, visszakapod egyszer :D vagy úgy gondolod előre fizettél érte? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 10:40:26

@fumerin:

Hogy MP szavaival éljek, a nők egy részénél a hüvelyi nedvesedés egyenértékű a cejivel! :D

Bicikliző medve 2010.11.23. 10:41:24

@Dövan: pedig egyszeru. Szeretkezni szerelemmel, egyebkent dugasnak nevezik :)

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 10:41:31

@tuli _: Szerintem is ez a valószínűbb. Laci láthatóan nem nagyon erőlködött, nála a hölgy a néhány patront megér kategóriába tartozott. Ha távolságtartó volt, mégis felkeltette a nő érdeklődését, kizárólag hejjespasee lehetett. Akkor viszont miért is görcsölt volna az ágyban azon, hogy a néhánypatronos Gizinek is jó legyen? Ez ilyen esetekben nem kell az egója fényezéséhez, az 'ez is megvolt' feeling bőven megteszi.

A nő hozzáállása érdekesnek tűnik, de valójában elég tipikusnak mondható: dugni akartam a hejjespasee-val, így villámgyorsan beleszerettem, hogy ne érezzem magam rüfinek. Ilyenkor mintha egy ON/OFF kapcsoló laza átbillentésével jönne és menne az a 'szerelem', amiért a nemhejjespaseenak keményen meg kell küzdenie. :) Elég komolytalan.

jadviga79 2010.11.23. 10:41:53

@Kedves Nard:

szerencsére vannak néhányan, akik azért érzik a különbséget.
MP kicsit egysíkúan látja a világot és nehezen enged be más elméleteket.

Barry Kent 2010.11.23. 10:44:36

@Rebelde:
Várj, elbeszélünk egymás mellett.
Nem azt mondom hogy most a srác most béna, de ha talál egy jobbat majd feltámad poraiból, hanem arról hogy marhára nem fontos neki az egész, tehát nem tesz bele semmit, de ettől még lehet, hogy képes lenne rá.
Ha viszont töketlen, akkor annál is töketlen lesz aki kell neki, ez vitathatatlan.

indapass90210 2010.11.23. 10:46:21

@ċsirke72: erre szoktam mondani, hogy amíg meg nem történik, minden nőt nagyon tudok szeretni :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 10:46:33

@jadviga79:

Azért írtam úgy, hogy a "nők egy része" :) MP eléggé realisztikusan látja a világot, másoknak meg azért nem tetszik ez, mert fájdalmasan őszintén mondja el. Persze, van amivel nem értek egyet vele, de jórészt elfogadhatóak az elméletei.

Kytia 2010.11.23. 10:48:04

@Rebelde: Szerintem sem így működik. Ha annyira nem keltette fel az érdeklődését, miért járt vele? Ha csak néhány patron, miért nem rúgta ki néhány patron után? Ráadásul villámgyorsan tudott új nőt szerezni, tehát nem is a globális kiéhezettség volt az ok. Szerintem a csávó szimplán ilyen. Fog még tisztelni embert, de csak azt, aki őt alázza.
Egyébként is inkább a posztolóval kéne foglalkozni, hogy ő mit csináljon, hogy ne kerüljön legközelebb hasonló helyzetbe. Mondjuk nem kéne érdeklődésmentes jégcsapokkal randevúzni.:)

@Father Justice ♋: Jön a Father-féle szájensz fiksön.:)) Az érzelmek és az ON/OFF kapcsoló...:DDD aha, pont így működünk, tényleg.:))

Mr. Hilter 2010.11.23. 10:48:07

Mától céltudatosan készülök a katolikus egyházfő posztjának betöltésére. Reggel negyed órával többet kocogtam és ezentúl csak friss gyümölcsöket fogok fogyasztani vacsorára.

fumerin 2010.11.23. 10:49:47

Még az sem világos, ha elsőre totál szar és amatőr a faszi az ágyban, ráadásul ürítőautomatával egyenértékűnek tekinti a partnert, mi a fenének kellett erőltetni tovább? :S
És másodszor is...és harmadszor...
Ennyire nincs a nőben önérzet?

marosy 2010.11.23. 10:50:49

A posztíró széttette a lábait és elvárta, hogy örömöt okozzon neki a Laci. Kettőn áll a vásár, elftársak. A nő ne csak annyit tegyen, hogy szétteszi a lábait és talán újságot olvas, hanem legyen proaktív.

dr. gernika 2010.11.23. 10:54:29

@Dövan: Én még 20 évesen is ezt hittem. Ki is akasztottam azt a pasit, aki feltehetően dugni kísért fel buli után a szobámba.

jadviga79 2010.11.23. 10:57:55

@Father Justice ♋:

a ronda pasik ugyanolyan nagyot tudnak belerúgni az ember lányába, mint a helyesek. Sőt mi több, ha össze tudnak végre gabalyodni egy csinosabb nővel, szépen felülnek a magaslóra. Ez mennyivel szimpatikusabb?

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 11:01:31

@Kytia: Azt, hogy sunázgatta a posztírót, nem igazán nevezném járásnak, ráadásul sanszos, hogy László párhuzamosan több ilyen hölgyet is kezelgetett. És attól, hogy csak néhány patron, miért kellene 2-3 alkalom után feltétlenül kirúgnia? A néhány lehet 3, meg 113 is. Jó, ha vannak egy páran talonban, mert így gyakorlatilag minden napra jut valaki, aki épp ráér dugni egyet. Ha pedig valamelyiknek nem pálya ez a felállás, ugyanolyan lazán lehet továbblépni, ahogy Laci tette. "Oké, hagyjuk abba." Nem kell ezt túlbonyolítani. :)

Az elméletem nem sci-fi - habár abban is otthonosan mozgok -, épp ezért írtam idézőjelek közé a szerelmet. Ez tényleg így működik sok fiatal nőnél. A szerelmet nem lehet definiálni, így nem is nagyon lehet hibáztatni őket a koncepciójukért, de azért a jelenség felismerése még nem meríti ki a tudományos fantasztikum műfaját. :)

Kytia 2010.11.23. 11:01:39

@jadviga79: Húúú, ez mennyire így van!!!! A ronda pasiknál nagyobb szemétládát a föld nem hordott a hátán, ha egyszer véletlenül helyzetbe kerülnek (értsd: beléjük szeret valaki). Biztonságra játszani ezen a téren nem érdemes. Ha már úgyis bekockáztatod, hogy esetleg csalódsz, tedd jó pasival.:)

Rebelde 2010.11.23. 11:02:37

@Father Justice ♋:

" 'ez is megvolt' feeling bőven megteszi."
helyespasiként(márha igaz) ezt tenni valóban az ultraszánalmas kategória, igénytelenség önmagával szemben, akkor nincs mire számítani
ebből lesznek a komár lacik, akik 68 évesen nyomják az "én voltam vagy 35789 nővel" szöveget csak senki se kérdez vissza az ilyen baromságok hallatán és ebből hány élvezte? :)

Rebelde 2010.11.23. 11:04:23

és igen, a lány készülékében is van hiba, állíthatna a szerelembeesős gombon, néha ki is iktathatná:)

Kytia 2010.11.23. 11:05:08

@Father Justice ♋: Tényleg csak három dugás volt. Ez eddig el is kerülte a figyelmemet. Valamiért azt hittem, vagy egy évig jártak...
Viszont manapság egy nő azzal dug, akivel akar. Minek kéne ehhez szerelmet hazudni? A magam részéről elég nehezen tudnám elhitetni magammal, hogy szerelmes vagyok, amikor pedig nem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 11:05:18

@Rebelde:

Komár Laci tök jó arc, én már ittam vele :)

@Kytia:

Ha kicseréled a "ronda pasi" kifejezést a "bálna ótvar nő" -re akkoris igazad lesz! :)

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 11:05:54

@jadviga79: Így van. Ha már mindenképpen belerúg az ember lányába, legalább legyen hejjespasee. Az legalább valamiféle vizuális élményt nyújt szex közben, még ha önző is. :)

dr. gernika 2010.11.23. 11:06:21

@jadviga79: Nem úgy értettem, hogy családilag sérült, hanem hogy egy szerelmi csalódást igyekszik öntudatlanul "megbosszulni" minden útjába keveredő csajon.

indapass90210 2010.11.23. 11:06:30

@Drága IV gernika: miért, te mit gondoltál, miért kísér fel? :D

Kytia 2010.11.23. 11:07:16

@Kedves Nard: Naná. Mondtam én, hogy nem?:)

fumerin 2010.11.23. 11:09:37

@Father Justice ♋: A hejjespasee is zsebre teheti a vizuális képét, ha puhapöcs! :)

Kytia 2010.11.23. 11:10:12

@Drága IV gernika: Szerintem a családilag sérültnek több esélye van. Egyébként én még sosem láttam olyat, hogy valaki egy csalódást követően személyiséget vált. Túl van ez értékelve szerintem. Van olyan fiúismerősöm (nem egy), akinél sorozatos szerelmi csalódások sem vezetnek globális nőgyűlölethez, önzéshez és hasonló finomságokhoz. Ha ő maga egy csalódásra hivatkozik, általában kiderül, hogy az a sztori sem úgy volt ám, és nem is volt véletlen. A családi sérülésekben hiszek.:)))

dr. gernika 2010.11.23. 11:12:05

@jadviga79: Konkrétan nem enged be más elméleteket. De legalább hű az elveihez. :D

Kytia 2010.11.23. 11:12:11

@fumerin: De csak dugás után teheti zsebre, és az mindjárt más.:))

Rebelde 2010.11.23. 11:13:21

@fumerin:

bizalmat szavazott neki:)

az elsőre tökéletes fergeteges szex népmesei elem sokszor, ha kihajította volna az első után,elhagyva ezt a szerelmes körítést,akkor mindenki a pasit sajnálná
persze nekem az is fura, hogy most is több megértést kap a fiú:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 11:14:20

@Kytia:

Nem értek egyet ezzel. Okozhat lelki törést egy trauma.

Kytia 2010.11.23. 11:15:51

@Rebelde: Nekem az a nagyon fura, hogy csomóan azt firtatják, vajon talál-e majd a fiú olyan lányt, akibe szerelmes lesz. Mintha ő írta volna, és az ő lelkivilága lenne a kérdés. Ki nem szarja le Lacit????:DDD

Caddy 2010.11.23. 11:17:03

Ehhez én fáradt vagyok. Lássuk mit írtatok. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.23. 11:18:52

"Egy eszköz voltam neki?" Mondd, te mindig ilyen kérdésekkel kínzod magad? Miért csinálod ezt?

Kytia 2010.11.23. 11:19:45

@Kedves Nard: Na, de nem egy olyan, hogy "Zsuzsi megcsalt". Annál azért komolyabb trauma kell ahhoz, hogy kifordítson valakit önmagából. Vagy te el tudod képzelni, hogy valaki addig egy kedves, odaadó, a nőket alapvetően jóindulatú és csodálatosságos élőlényeknek tartó ember volt, majd egyszer egy kapcsolata nem jött össze és huss...?

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 11:20:47

@Rebelde: Azokat a férfiakat, akik elismerik a teljesítményét, biztosan nem érdekli, hogy a sunázott hölgyek hány százalékának volt jó. Megvolt vagy nem - ez a kérdés. Ráadásul utólag visszatekintve a hölgyek többsége már csak büszkeségből sem mondaná azt, hogy jó volt neki, miután tudatosult benne, hogy csak egy név volt egy listán. Tehát kár ezt firtatni, mert bekamerázott hálószoba hiányában egy állítás áll majd szemben egy tagadással, attól meg senki nem lesz okosabb. :)

Egyszerűen arról a jelenségről van szó, hogy egy hejjespasee már nem tud azzal arcoskodni, hogy életében 13 nőt sunázott, de azok gyönyörűek voltak, és persze mindet úgy juttatta a csúcsra, mint senki más. Ha valaki kizárólag jó nőket dugott, de keveset, az ugyanolyan komolytalan hejjespasee körökben, mint aki több száz rondát. Tehát a kevésbé mutatós többséget úgy kezelik, mint a mai posztírót, a jobbakat viszont igyekeznek hosszabb távon is megtartani, villogni velük, stb.

fumerin 2010.11.23. 11:21:20

@Rebelde: A népmesei motívummal egyet kell értenem, de!

Az azért elsőre is felmérhető, hogy mennyire szól a dolog két ember (nevezzük vágynak, mint szerelemnek) igényeiről és nem öncélú könnyítésről.
A férfit nem értem meg, de mert női logikával ugye nem is ecccerű:D
A nőt sem, mert ez önámítás volt arra, hogy "dejóvanfaszim"?
:)

jadviga79 2010.11.23. 11:21:40

@Father Justice ♋:

nem tudom átérezni, a helyes arcot jó nézni, ez a kezdet, a szexben és egy beszélgetéshez már ultra kevés. Ahogy már írták, ha pp, akkor az nagyon kiábrándító, de egy ronda pasi, aki aztán még a végén nagyképű is, és azzal turbózza az egóját, hogy a nálánál csinosabb nőt alázza, az sem túl jó kombináció.

@Kytia:

Persze, a nők is azt csinálnak, amit akarnak. Csak magammal szúrnék ki, ha azt állítanám, hogy szerelmes vagyok, ha egyszer nem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 11:24:42

@Kytia:

Igen, el tudom képzelni. Attól függ, mi volt a trauma ami kiváltotta, és odáig vezető út. Ismerek ilyet, ő a mai napig kedves-aranyos, de letette a lantot, nem érdekli soha többé párkapcsolat.

DocBulywood 2010.11.23. 11:26:08

"Három alkalommal kerültünk ágyba és végig úgy érzetem, mintha egy 18 éves tapasztalatlan kölyök próbálkozna rajtam,"

... és neki sem jött össze a nagyfröccs? Ekkora barmot.

"Szerintem jobban jár, ha magára és néhány pornófilmre hagyatkozik,"

Szerintem meg a második cereckecés' után megmondhattad volna, hogy ha nyalna egy kicsit, talán te is felpörögnél. Lehet, azért nem nyalt, mert ősbozontot talált, vagy büdös vagy. Laci, mondd, mi az igazság?!

"nem élő nőkre, mert ezt mások is észre fogják venni. Hacsak nem talál egy született lotyót."

Talált és ott is hagyott. Annyi bátorság nem volt benned, hogy szólj neki, neked hogy lenne jó. Honnan a ferde faszból kéne elsőre tudnia, hm? Ha már bíztál benne, ennyi merszed sem volt? Némi verbális utalással talán egy lepedőakrobatába botlottál volna, ha szóltál volna.

"Mert én beleszerettem, és szerencsére nem hirtelen jött a csapás, hanem fokozatosan szerettem ki belőle, elviselhetetlen lelketlensége miatt."

Lelki társat kerestél, nem baszótársat. Annyira igényelted a lelki harmóniát, hogy ráfáztál. Basszon meg téged egy talicska majom, vagy az ipari áram. Melyik hogy tetszik.

Barry Kent 2010.11.23. 11:27:03

@Kytia:
Egyszerűen Laci esetében több a kérdőjel, ezt izgalmasabb boncolgatni.
A posztoló mindössze vak volt.

Kytia 2010.11.23. 11:27:15

@Kedves Nard: És ez egy pasi? És akkor csaksunázik és hazudozik? Vagy egyáltalán nem közeledik többé a nőkhöz? Szülei házassága amúgy boldog?

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 11:30:58

@Kytia: "Viszont manapság egy nő azzal dug, akivel akar. Minek kéne ehhez szerelmet hazudni?"

Egyrészt azért, mert szeretné magáról azt hinni, hogy ő egy érzelmes, érzékeny teremtés, nem pedig egy szimpla ösztönlény, aki hejjespasee esetén ON/OFF, mindenki másnál pedig "értem meg kell dolgozni" üzemmódban működik.

Másrészt mert tudja, hogy a komolyabb kapcsolatot favorizáló férfiak előnyben részesítik azokat a nőket, akiket nem lehet könnyedén sunázni, mert csak érzelmi alapokon megy a szex nekik. (Ez azt az illúziót kelti a férfiakban, hogy az ilyen nők hűségesebbek.) Ha a nő nyíltan bevallaná, hogy a szexhez VAGY hejjespofee VAGY szerelem kell neki, az mindjárt nem lenne annyira megnyerő egy potenciális párkapcsolat szempontjából. Ezért praktikus szerelemként hivatkozni mindkettőre. A furfangos férfiak átlátnak a szitán, mindenki másnak ott az Eurocard / Mastercard.

mojszipupi 2010.11.23. 11:31:03

Nem is tudom minek néztem ide be. Ez a blog nagyon szar lett. Kamu az egész

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 11:35:01

@Kytia:

Igen, egy barátom. Nem hazudozik senkinek nem sunázik, nem közeledik nőkhöz (pasikhoz se, még mielőtt valakinek eszébe jut).

Nincsenek már szülei, mindketten meghaltak.

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 11:35:28

@jadviga79: Ebben igazad van, de a végeredményen ez mit sem változtat. A tpp hejjespasee garantáltan kap minden ujjára 10 nőt, miután valamelyik panaszkodni kezd a harmatos teljesítményére, ezért kukázásra kerül. A vadszexet mesterien, a nőre maximálisan odafigyelve űző átlagpasee azonban közel sem biztos, hogy ebbéli tudása révén garantáltan meg tudja tartani nőt akár középtávon is - többek között pont a tpp hejjespasee-k munkálkodása miatt.

Rebelde 2010.11.23. 11:35:28

@Father Justice ♋:

ez szép magyarázat, de vicces, és bizony pont az egoról (megvolt=én vagyok a király) a többi kakas között persze, akiknek csak féllábú tyúk jutott

ezzel dicsekedni elég prosztó szokás, a másik meg messziről jött ember azt mond amit akar

egy férfi/nő ágybeli teljesítményét az értékelje, akivel ott eltöltötte az időt, ne pedig a lelkes hallgatóság, akik százzal felszorozva hallanak valamit:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 11:41:42

@Rebelde:

Viszont egy féllábú tyúk hogy dobja szét a lábait? :D

lehoako 2010.11.23. 11:44:54

Jujdekamu. Uccsóra gyüttem ide a csépébe. Asznemértem, hogy a csajoknak jobb egy rossz dugás egy hüjével, mint az auto- pöcökmasszázs? De jó, hogy nem vagyok csaj...

Hurri Kán 2010.11.23. 11:46:00

Egy spermaadagoló-automata és egy érzelmi bokazokni románcát olvashattuk.

Vastigris 2010.11.23. 11:46:33

@Kytia: Igazad van, nem kellett volna külön kiemelni, mégis az intimitástól való félelem elég sok mindent magába foglal: az érzelmek nélküli dugást ugyanúgy, mint nem lévő tulajdonságok, érzések kivetítését is...

Rebelde 2010.11.23. 11:47:12

@Kedves Nard:

láttál te már közelebbről kakast és tyúkot intim viszonyba keveredni??:))))))

jadviga79 2010.11.23. 11:47:55

@Father Justice ♋:

ezzel abszolút nem értek egyet. A helyespasi maximum a fantáziát mozgatja meg, ahogy már kiveséztük, aztán a valóság kiábrándító lehet... nem mellesleg, ha az átlagpasi mesteri az ágyban, nem hiszem, hogy egy puhapöcs szépfiú labdába tud rúgni.

Frigyesur (törölt) 2010.11.23. 11:48:51

Mondjuk latom, itt is mindenki nagyon kemeny, modern ember. Az erzelmek mar tenyleg feleslegesek, eljen a szex! Tolem... azert en kicsit sivarnak erzem.

@Rebelde: Hehe, es tenyleg. ;)

@soulclipse: Ez mekkora hulyeseg. Eszedbe se jut, hogy embertipus-fuggo?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 11:50:58

@Rebelde:

Persze. De itt most nem agrártéma van terítéken :)

Kytia 2010.11.23. 11:52:21

@Father Justice ♋: Ha a furfangos férfiak így gondolkodnak, akkor túl sok öröm, bódottá nem várja őket az életben. Csak szólok.... Egyébként a vadszexet mesterien űző átlagpasee-nak (amennyiben tényleg az, nemcsak azt hiszi magáról), igen jó esélyei vannak egy nő megtartására. Erről amúgy az jutott eszembe, amikor egyszer valami netes tesztet töltöttünk ki egy brutálronda ismerősömmel (férfi), és annál a résznél, hogy "Szerinted hogy nézel ki?" simán bejelölte, hogy "az átlagnál picit jobban". Ha mondjuk ő írna itt a tapasztalatairól mint átlagpasee, szomorú vélemények születnének a nőkről.

@Kedves Nard: És erről egyetlen kudarc tehet? Hát mit művelt az a lány, hogy így áramtalanította a srácot???

Frigyesur (törölt) 2010.11.23. 11:54:13

@Rebelde: Gaz, de Rebeldevel ertek egyet.

Hurri Kán 2010.11.23. 11:54:49

@Father Justice ♋: Miért, régen nem azzal dugott?

Frigyesur (törölt) 2010.11.23. 11:55:35

@Rebelde: Sot, meg ezzel is. Mi'csinaljak, mi'csinaljak. Zavar van az Eroben. :S

Vastigris 2010.11.23. 11:56:39

@fumerin: szerintem a lány már szerelmes akart lenni, aztán ezt be is képzelte magának, úgy, hogy belevetített olyan dolgokat is, ami nem volt ott... Sajna nem mozgott a realitás talaján és nem vette észre - mert nem akarta, hisz' az neki is feltűnt, hogy a fiú távolságtartó - hogy ez nem olyan kapcsolat, amilyet ő elképzelt. Én a lány helyében egy ilyen szituban abszolut magamba is néznék, vajon mit keresek igazán, mi az én részem a történetben, hogyan csináljam másként, hogy legközelebb ilyen ne történjen meg, stb. és főleg, miért olyan pasit vonzottam be, aki így szarik a fejemre... Én azt gondolom egyébként továbbra is, hogy a pasi érdektelen volt, valószínű nem volt valami fejlett az érzelmi intelligenciája, még akkor sem, ha nem ez a lány volt számára a nagy ő... Lehetett volna ugyanis az egész szitut másként kezelni, elmondani normálisan, hogy ő még nem tart itt (vagy nem is fog soha), nem ilyen érzéketlen módon lepattintani, hogy bocs', ha nem tetszik amit nyújtok, akkor hagyjuk a francba..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 11:58:21

@Kytia:

Párszor átverte. Nem másik nő, ugyanaz, többször. Persze a nagyokos tutitmegmondók azt mondják majd rá, hogy milyen hülye a pasi. Nem hülye volt, csak szerelmes. Amúgy mára egy igen kedves, aranyos, ámde igen zsémbes öregemberjelleme lett a tartós puncihiánynak köszönhetően. Ettől függetlenül nagyon kedvelem, és jó barátom. Már leszarja az egészet. Lehet ha velem történik az, ami vele, akkor én is ugyanígy tettem volna. Pár éve igen közel is álltam ehhez.

Frigyesur (törölt) 2010.11.23. 11:59:38

@jadviga79: Sot, kifejezetten szeretik visszaadni a pofonokat. Legnagyobbat eddig az rugott, aki a legrandabb volt. :D

dr. gernika 2010.11.23. 12:02:12

@Dövan: :D Kurvára ki fogsz röhögni, de akkoriban még azt hittem, az a pasi, aki figyelmes tekintettel beszélget velem nyomulás és flörtölgetés nélkül, azt a lelkem, a lényem érdekli, és nem akar azonnal megdönteni. :D
Ez is dumálgatott velem pirkadatig, előtte jelezte is hogy ráér mert nincs másnap órája, aztán kifejtettem ezt az elméletem, elmentem w-re, és mire visszajöttem, neki már sürgősen mennie kellett. :DD

Kytia 2010.11.23. 12:02:54

@Kedves Nard: De egyetlen nő hogy okozhat ilyet??? Bemantrázta magának, hogy az összes ilyen? Tuti, hogy családilag is kapott valamit.

Barry Kent 2010.11.23. 12:03:22

@Kedves Nard:
Igen, sajnos én is láttam már ilyet. Ráadásul ott sem egy tahó lett az emberből, hanem tök normális, kedves fickó maradt. Ettől még borzasztóbb.

Hurri Kán 2010.11.23. 12:04:24

@Drága IV gernika:
Fogadjunk hogy akkor még fiatal voltál és naív :DD

fumerin 2010.11.23. 12:04:27

@Vastigris: Minden nő szerelmes akar lenni. Egy bizonyos élettapasztalat megléte után azért már nem csak az az elsődleges szempont, ami alapján partnerkapcsolatban ringatja magát a nő.
Magába néz...nem érti.
Majd folyamatosan alázza magát azzal, hogy még szexre sem jó, nem ám lamurkára.
Azután évekig hirdeti a "szinglineklennijó" elméletet, ezzel továbbra sem azokat a pasikat vonzza be, akik másabbak.
Legyen a poszt toló baja, emelkedjen felül még saját magán is!
Én EQ-t nem keverném ide!

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 12:04:39

@Kytia: Azoknak vannak jó esélyei a nő megtartására, akik következetesség hiányában visszafogadják a tpp hejjespasee miatt dobbantó, majd csalódottan visszakuncsorgó rüfit. Abba már ne menjünk bele, mennyit ér egy ilyen nőt "megtartani", de ez nem mindenkinek opció. Én is épp csak a brutálrondánál nézek ki egy picit jobban, de attól még láthatom, hogy mennek a dolgok átlagos körökben. :)

pettingelek 2010.11.23. 12:05:42

De azért lefeküdtél vele te ri banc! És ha akkora fa sza lett volna mint Rocco Siffredinek, akkor lesza rtad volna, hogy szerelmes e beléd vagy sem! Minden nő egy szánalmas ócska kur va csak valaki jól leplezi! Fékben és a nőkben ne bízzatok soha!

Joe69 2010.11.23. 12:05:59

"Három alkalommal kerültünk ágyba és végig úgy érzetem, mintha egy 18 éves tapasztalatlan kölyök próbálkozna rajtam, mohón, öncélúan, a kölcsönös örömszerzés legkisebb jele nélkül"

Asszem, sokan törték itt már fejecskéjüket, mit jelenthetett ez..szerintem ha egy csajon egy 18 éves tapasztalatlan kölyök próbálkozik, és az a csaj "szerelmes" belé, akkor besegít neki, legalább az első alkalommal. Még akkor is, ha nem 18 éves a pasi.

Az én tippem az, hogy a csajszinak itt is a pénz meg a kocsi kellett főleg, na jó, lehet hogy még hejjespasee is volt a delikvens egyébként meg játszotta vele a kis szende úri kurvát, a pasi meg érezte ezt, gyorsan leverte vele a dolgot, amíg tartott a kezdeti potenciája. Mert utána már a jóisten se állította volna fel neki mégegyszer, a csaj a legkevésbé.

Hurri Kán 2010.11.23. 12:08:25

@Father Justice ♋: aki ilyen esetben visszafogadja az meg is érdemli. Mert a következő adandó alkalommal a nő ugyanúgy menni fog, az biztos. Aztán vissza, mert tudja hogy megteheti. Ha valaki hagyja.

Vastigris 2010.11.23. 12:08:30

@tuli _: Az is lehet, de hogy nem túl fejlett érzelmi intelligenciával van megáldva, az számomra nagyon valószínű...

Barry Kent 2010.11.23. 12:08:47

@Kytia:
Nem feltétlenül mantrázza be magának, egyszerűen belefárad. Persze ez kívülről nézve hülyeség, de ezt valszeg csak akkor érti az ember ha benne van. Ha szerencséje van, véletlenül botlik bele majd abba, akiben nem csalódik.

Vastigris 2010.11.23. 12:11:19

@fumerin: Én idekeverném simán az EQ-t, sőt még az önismeretet, ill. annak hiányát, pontosabban az önmagunkkal való őszinteség hiányát mindkét fél részéről...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.11.23. 12:12:51

@Kytia:

Apja ivott, anyja is ivott (bár nem olyan durván mint apuka).

@gyvy:

Nem, konkrétan tavaly előtt volt.

@Barry Kent:

Lehet ugyanazt ismerjük :) Nagydarab, kedves és imádja a könyveket? :)

Hurri Kán 2010.11.23. 12:12:54

@Vastigris: Jelen esetben a férfi szereplő miért is nem volt őszinte? Nem ígért semmit, de azt legalább betartotta.

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 12:14:04

@Joe69: Szerintem azért nem akart besegíteni neki, mert érezte, hogy nem rutintalanságról van itt szó, hanem az érdeklődés teljes hiányáról a személye, így a kéjérzete iránt is. Amit még szintén kisakkozhatott ebből a jelenségből - bár nem szerepel a posztban - az, hogy Lacinál valóban több ilyen magafajta leányzó volt a képben egyszerre. Ezért nem késztette semmi a srácot a teljesítménye fokozására: van másik.

fumerin 2010.11.23. 12:14:37

@Vastigris: Túl romantikus vagy:)
Ez sem baj:)

dr. gernika 2010.11.23. 12:16:06

@Kytia: Én láttam már ilyet. Mmint nem személyiség, csak hozzáállás-váltást. Simán ki lehet belőle jönni, csak ki kell váltani.

Vastigris 2010.11.23. 12:17:32

@gyvy: Nem a lányhoz, saját magához... Nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy egy valamire való pasit nem zavar, hogy nem tudja kielégíteni a nőjét, még akkor is, ha nem a nagy ő-ről van szó... Bár ki tudja, nem vagyok pasi, és lehet, hogy túl jóhiszeműen gondolkodom...

Frigyesur (törölt) 2010.11.23. 12:17:44

@Rebelde: Ne is mondd! De talan ha nem kapok 2 ev pszichoterapiat, meg ki is heverem... *sohaj*

Joe69 2010.11.23. 12:18:04

@Father Justice ♋:
Akkor meg miért feküdt le vele 3x. ? Hát persze, pénz, kocsi:)))))

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 12:19:04

@gyvy: Pontosan erről van szó. Sőt, nem is ugyanúgy: a következő alkalommal már sokkal könnyebben rászánja magát. Egy kis ideig még tart a mézesmázosság és a kamu lelkiismeret-furdalás, aztán fokozatosan elkezd dominátorkodni, mert egy ilyen szinten megalkuvó férfival azt is megteheti. Láttam pár ilyet a környezetemben, elég szánalmas jelenség.

Hurri Kán 2010.11.23. 12:19:44

@Vastigris: Nem biztos hogy valamire való volt... Talált valakit akit el lehetett egy darabig reszelgetni, ennyi.

Rebelde 2010.11.23. 12:20:55

@Joe69:

felraknál egy másik lemezt? talán még konstruktív is lenne...

Barry Kent 2010.11.23. 12:21:23

@Kedves Nard:
Nem, ráadásul ő nem egy helyről gyüjtötte be a sebeket :)
Bár most hogy mondod, van egy nagydarab is, de ő távoli ismerős :D

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 12:21:49

@Joe69: Lehet, hogy pont a harmadik aktus után sikerült kiderítenie, hogy igazából se pénz, se kocsi. De ha ráadásul még orgazmus se, annyira azért már nem nyerő a szitu, hogy osztozkodjon a csókán, hiába is hejjes. :)

Vastigris 2010.11.23. 12:22:50

@gyvy: Pontosan... ezért is áll rá a gyöngye EQ, ami feltételezi, hogy nem túl őszinte alapból saját magával.. (Ha az lenne, egész másként viselkedne)... szerintem... de mondom lehet, hogy én vagyok túl naív...

fumerin 2010.11.23. 12:26:23

@Vastigris: Szerintem itt sokan ismerjük az EQ-fogalmát, adhatok hozzá tesztkönyvet is!
Van, akivel azért szexelünk, mert megkívánjuk, van olyan is, akivel hosszabb távra akarunk berendezkedni.
Benézte a csaj a fenti eshetőségeket! :)

Hurri Kán 2010.11.23. 12:27:46

@Vastigris: Magával miért ne lenne őszinte? Ezt továbbra se értem... Gabalyodtam már én is össze úgy nővel, hogy mind a ketten tudtuk, hogy nem élete szerelmei vagyunk egymásnak...
Ettől még persze igyekeztem úgy végezni a dolgom hogy lehetőleg jól érezze magát ;)

Hurri Kán 2010.11.23. 12:28:47

@fumerin: Vannak azért egyéb okok is... Esetleg simán csak azért mert kib...tt jó! :DDD

fumerin 2010.11.23. 12:29:24

@gyvy: Azt hívják férfi-női barátságnak:D

Hurri Kán 2010.11.23. 12:30:40

@fumerin: ez is milyen szép szinoníma :DDD

Joe69 2010.11.23. 12:33:32

@Rebelde:
Szerintem pont az a konstruktív, ha nem csak a neked tetsző lemezek mennek. Amúgy: ha valaki ezt úgy értelmezi, hogy a csaj a szar szex és a saját orgazmushiány meg a személye iránti érdektelenség miatt hagyta ott, akkor ez bőven a csajszit minősíti. Egy pasi általában akkor ilyen, ha olyan partnerrel van, akivel fél, hogy nem tudja tartósan fenntartani az erekcióját, mert ha egyszer elveszti, nincs, aki visszasegítse. És hogy ez kit minősít...?

Kósza 2010.11.23. 12:38:16

Be-ki-be-ki-beeeee,...
Kisanyám, neked pont annyi időd volt/van az orgazmusra, mint a srácnak, hát kapd össze magad! :)

Joe69 2010.11.23. 12:39:08

"Gabalyodtam már én is össze úgy nővel, hogy mind a ketten tudtuk, hogy nem élete szerelmei vagyunk egymásnak...
Ettől még persze igyekeztem úgy végezni a dolgom hogy lehetőleg jól érezze magát ;)"

Na , erről van szó ! És persze ő (she) is, gondolom. Nem csak elvárta a produkciót, hanem nyújtotta is.

Hurri Kán 2010.11.23. 12:40:30

@Joe69: Nem mindegyik. Persze elvárás hogy én tegyek meg mindent. Nem tartom kizártnak hogy a poszt tolónál is hasonló eset állt fenn.

Joe69 2010.11.23. 12:48:11

@gyvy:
Igen, kb. 50-60% tökpasszívan áll hozzá (pontosabban, csak a dugásig nagy "leányok"). És hát akkor vagy elkapkodod, vagy leégsz..és persze mindkét esetben szar pasikról szóló női panaszokkal telik meg az Univerzum:)), hiszen elméletben viszont kiválóan képzettek..

Rebelde 2010.11.23. 12:53:36

@Joe69:
nincs bajom azzal, hogy nem értünk egyet, csak egyfolytában azt fújod, hogy biztosan nem volt kocsi meg pénz, és a nők a hibásak, más szempont nem nagyon van, ezzel pedig elég hiteltelen a mondanivalód, legalábbis számomra
még akkor is ha sok nőnek tényleg ez számít, de nem lehet mindenért mást hibáztatni. még nem olvastam tőled meg mekkora egy kretén volt ez a pasi
" ha valaki ezt úgy értelmezi, hogy a csaj a szar szex és a saját orgazmushiány meg a személye iránti érdektelenség miatt hagyta ott, akkor ez bőven a csajszit minősíti."

miért is? én úgy olvastam, hogy a srác pont leszarta, hogy ő mit csinál közben vagy csinál e valamit egyáltalán
persze minősíti, hogy miért is szeretett bele(szerinte) egy ilyen fazonba

pettingelek 2010.11.23. 12:57:07

@Rebelde:
Mindig is a nő lesz a hibás, akármit is csináltok ezt el kell fogadnotok!

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.23. 13:00:45

@Joe69: "És hogy ez kit minősít...?" Aki nem mondja meg, mi baja, hogy szeretné, csak másokra fogni, hogy nem áll fel.:D Keressen egy mentalistát.:-)

Barry Kent 2010.11.23. 13:03:57

@Rebelde:
Egyetértek, hülyeség idekeverni a pénzt és egyéb ingóságokat, semmi nem mutat arra, hogy itt ezek számítottak volna.

Hurri Kán 2010.11.23. 13:04:44

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"Aki nem mondja meg, mi baja, hogy szeretné, "
Hülye kérdés: hát máshogy :DDD

Kytia 2010.11.23. 13:09:48

@Drága IV gernika: Olyat is láttál, aki kijött belőle? Egyébként egyetértek, most olvastam egy könyvet, abban azt írták, hogy a saját hiedelmeidet kell megváltoztatnod. Pl. ostobenkó apád miatt minden pasit ostobenkónak képzelsz, akár tudat alatt, akkor valahogy erősítened kell magadban, hogy ez nem így van. De hogy egy már felnőtt ember egy kapcsolat miatt változtasson a hozzáállásán, ez fura. Nem lehet, hogy kudarc előre be volt programozva? Pl. anno olyan volt, mint posztoló pasija, csak jó ideig az érem másik oldalán: pincsizett szigorúan olyanoknál, akik leszarták. Utána meg "oldalt váltott".

nosce 2010.11.23. 13:09:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
mondjuk ahhoz tutira mentalista kell h kitalálja h mit kell csinálni ha nem áll fel :)

Hurri Kán 2010.11.23. 13:13:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: nem tudom, nem voltam ott :DDD

Egyébként ilyen szituban tipikus női válasz: hát azt neked tudnod kéne :DDD

@nosce: :DDD

summerstorm 2010.11.23. 13:15:44

@Kósza:

jaj kapitány :), miket nem írsz :)....
ejnyebejnye...

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
kösziiiiiiiiiiiiiii :)
bocsi, de ma még folyamatosan pörgés mint állat...

tuli _ 2010.11.23. 13:19:25

@gyvy: és ha nem tudja a férfi, az is a rovására írandó :DDD

nosce 2010.11.23. 13:20:06

szerintem itt túl nagy jelentőséget tulajdonítotok annak h hányan szívatták meg, abban h később valaki csakis pincsizik vagy büntet. Akit ez meghatározóan befolyásolt az eredetileg se volt 100-as, legfeljebb hamarabb kibukott..és egészséges lelkületü ember ilyenekkel, pszichológust kivéve nem foglalkozik, még eü sex erejéig sem :)

fumerin 2010.11.23. 13:20:26

@nosce: Nem mentalista kell akkor, hanem helyes "hangszerválasztás" :)
Nem mindegy, hogy zongora vagy furulya :D

Hurri Kán 2010.11.23. 13:21:46

@fumerin: :DDD

Esetleg Honolulu vagy Kamcsatka...

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.23. 13:23:33

@nosce: mondom.:-)

@mooon:): szívesen, mannschaft.:-)

@gyvy: ja, értem - ne haragudj, nekem még sokat kellene gyakorolnom az általánosítást, annyit meg nem ér az egész.:-)
A férfiak olyanok, amilyenek. Valahogy így kell.:D

Apophis 2010.11.23. 13:27:21

A poszttoló nem írja, hogy miért nem ment a szex. Bár én jártam volna így, hogy egy lány csak úgy belém habarodna. Engem a nők, akikhez én úgy éreztem, hogy hozzá tartozom csak alkalmat lesték, hogy átverjenek. Ugyanakkor rengeteget lehet arról az Interneten olvasni, hogy a csajokat mindig a pasik átverik. Hát szerintem a csajok nem tudják sokszor, hogy mit is akarnak. Majd ezután csalódnak és összeomlik a világ bennük, hogy minden helyes pasee gonosz. Akkor most kiben van a hiba???

nosce 2010.11.23. 13:27:58

@fumerin:
a furulya az megvan :), na de a zongora ? ez valami nagyon perverz módszer lehet :)

nosce 2010.11.23. 13:31:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
éjjel pont van az ezotéria tv vagy mi , ha nem áll fel akkor oda kell ülni a tv elé aztán betelefonálni, h küldjenek energiát vagy kártyán vessék ki a tuti módszert:)

nosce 2010.11.23. 13:34:36

@gyvy:
a kamcsatka az a mazochistánál jöhet be, de attól meg habkönnyű élvezésre ne számítsanak a csajok :)

Apophis 2010.11.23. 13:35:04

@Rebelde: Akkor bennem mi a hiba?? Nem egy automatizmus vagyok és nem csak a fajfenntartásra törekszem, hanem egy normális kapcsolatra. Ez baj???

fumerin 2010.11.23. 13:35:49

@nosce: :D
Arra gondoltam, hogy 10 újjal veri a csaj az asztalt türelmetlenül:)

Kytia 2010.11.23. 13:36:36

@Apophis: Épp most hallottam, hogy van egy bolgár mondás, miszerint "a boldog párkapcsolathoz az kell, hogy a férfi szeresse a nőt, a nőnek pedig szüksége legyen a férfira".:)))

Ez persze csak vicc. Én is azt gondolom, a férfiak vernek át többször, de az a durva, hogy a kommentedet olvasva jöttem rá, hogy csak az interneten olvasottak miatt gondolom így.:S Lehet, hogy pl. a CSP blog teljesen ferde képet ad erről, mert a lányok gyakrabban rinyálnak, és ezért hisszük azt, hogy velük gyakrabban előfordul?

Hurri Kán 2010.11.23. 13:38:56

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Akkor kicsit tovább fog tartani a tanulás...

@nosce: nem is ez a cél :DDD

@fumerin: :DDDDDDD
Furulyával meg lehet úgy ahogy Indiába szokták a kígyóbűvölők?

nosce 2010.11.23. 13:39:04

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
akkor válassz olyat ahol nincs ilyen probléma :), áll mint a cövek :) ha ránézésre a zsebe nagyon kidudorodik vagy a farka jó vagy a slusszkulcsa menő, mindegyik bejöhet :)

Rebelde 2010.11.23. 13:43:09

@Apophis:
nem te vagy az fickó, aki egy olyan nőt vett el, akit nem szeretett, és a feleséged időközben rájött erre?

ha te vagy az, látom azóta sem sikerült belátnod a saját hibáidat ebben a történetben

nosce 2010.11.23. 13:43:53

@fumerin:
ha már asztal, a legjobb, ha a csaj bugyit lehúzva felfekszik arra az asztalra dobolás helyett, az mindent beindít (persze ne legyen a pasi urulógus vagy nőgyógyász)

Apophis 2010.11.23. 13:45:07

@Kytia: Így igaz! Sajnos testközelből tudom, hogyha egy olyan lányhoz közeledtem, aki helyes volt és lehetett vele sokmindenről beszélni, azonnal kihasználta a közeledésemet és mindent megtett annak érdekében, hogy a saját hasznára fordítsa. Elnézést, hogy ilyen kritikus vagyok, de ez az igazság. Ha egy normális pasi szeretne egy társat mellé, akkor sok mindent lejjebb kell adnia az igényeiből ahhoz, hogy egy lány mellette lehessen. Egyébként a bolgár mondás - még ha vicces is - teljesen az életből lett merítve.

Hurri Kán 2010.11.23. 13:45:37

@fumerin: különben is, stresszes helyzetben a nők előnyben vannak: orgazmust lényegesen könnyebb színlelni mint erekciót.

@nosce: attól, mert felfekszik, még ne gondolja hogy a főzést félbe fogom szakítani :DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.23. 13:46:35

@nosce: köszönöm a jótanácsot, de majd felállítom (:-)) magamnak a fontossági sorrendet.

Apophis 2010.11.23. 13:46:44

@Rebelde: Látom, jók az emlékeid. A hibáimat beláttam, csak kilépni nem tudok ebből már.

Apophis 2010.11.23. 13:53:08

@Rebelde: Minden ötletedre nyitott vagyok.

tőzegmalac 2010.11.23. 13:56:39

ehhez pont ennyit tudok hozzátenni
:D

nosce 2010.11.23. 13:57:38

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
ne is bízz másban csak magadban, sokan csak színlelk h feláll nekik :)

nosce 2010.11.23. 13:58:47

@gyvy:
én félbeszakítanám, de lehet nem vagyok 100-as :)

nosce 2010.11.23. 13:59:56

@kabátnyúl:
ezt is kár volt, megtarthattad volna holnapra :)

Joe69 2010.11.23. 13:59:56

"nincs bajom azzal, hogy nem értünk egyet, csak egyfolytában azt fújod, hogy biztosan nem volt kocsi meg pénz, és a nők a hibásak, más szempont nem nagyon van, ezzel pedig elég hiteltelen a mondanivalód, legalábbis számomra
még akkor is ha sok nőnek tényleg ez számít, de nem lehet mindenért mást hibáztatni. még nem olvastam tőled meg mekkora egy kretén volt ez a pasi"

@Rebelde: dehogyisnem, de hiszen ez közhely, pontosan ezért lehet pontosan tudni, mit akarnak, ezért lehet őket kiszámítani:))

"Szerintem jobban jár, ha magára és néhány pornófilmre hagyatkozik, nem élő nőkre, mert ezt mások is észre fogják venni. Hacsak nem talál egy született lotyót."

Ja, és ez azoknak a csalódott nőknek a szövege, akiknek bizony a pénz és autó kellett. Akit tényleg szerettünk, azt nem átkozzuk meg, talán még romáéknál is a konkurrens csajjal teszik csak.

Kytia 2010.11.23. 14:02:36

@Apophis: Most mi van?? Akkor tehát te a csalódásaidból "okulva" elvettél egy olyan nőt, akit nem tudsz szeretni, bár legalább nem ver át? Te is érméző vagy. Hol az érme egyik oldalán szopatsz, hol a másikon szopsz. Arra nem gondoltál, hogy harmadik verzió is van...?

Hurri Kán 2010.11.23. 14:02:49

@nosce: Nem lehet. Éhesen nem tudsz megfelelő produkciót nyújtani, aztán máris kezdődnek a problémák meg jönnek a feljebb taglalt megnyilvánulások.
vannak fontossági sorrendek amiket be kell tartani.
A nem dugásba még senki nem halt bele. Az éhezésbe már igen :DDD

Arcturus 2010.11.23. 14:04:11

A sztoriról: kurva egyszerű és nyilvánvaló a megoldás: a srácnak nem jött be a csaj annyira, hogy több legyen, mint szex. Ez a pofon egyszerű, prózai ok van az összes hasonló sztori mögött. Nem kell agyonideologizálni.

Ha valakinek nagyon tetszik valaki kívül-belül, akkor többet tesz. Ezért hülyeség az összes játszmázás, az összes trükközés, az összes elvárás, az összes sztereotípia, az összes önismereti hiányra épülő elméletrendszer. Mindenkinek fel kell ismernie a saját értékeit, mind külsőleg, mind belsőleg. Aztán azt megtalálni, akivel játszma nélkül jönnek a dolgok és kész.

Hurri Kán 2010.11.23. 14:04:34

@Kytia: az érmének harmadik oldala nincs....

Rebelde 2010.11.23. 14:05:09

@tuli _:

bonyi, majd mondja el ő:)

nosce 2010.11.23. 14:05:21

@gyvy:
"Nem lehet. Éhesen nem tudsz megfelelő produkciót nyújtani"
tényleg, igazad van, a pasit is biztos azért kukázta a posztoló, mert nem főzött be jól előtte :)

Kytia 2010.11.23. 14:05:25

@Joe69: Ez nem igaz. Én megátkoztam, akit szerettem. Pedig sosem érdekelt benne a pénz és az autó. Főleg, hogy egyik sem volt neki.

Hurri Kán 2010.11.23. 14:06:36

@nosce: ezt már sose fogjuk megtudni valószínűleg...

Rebelde 2010.11.23. 14:06:36

@Kytia:
átkozódni nem szabad te:)

nosce 2010.11.23. 14:07:27

@gyvy:
"az érmének harmadik oldala nincs...."
de van, de ahhoz csalni kell h arra essen :)

Apophis 2010.11.23. 14:08:01

@Rebelde: Még nem. Eddig még én sem gondoltam komolyan a válásra, de egyre jobban gondolkodom rajta. Főleg a feleségem hozzáállását nézve. Most úgy élünk, mint két növény egymás mellett. Jelenleg teljesen a poszttoló bőrében érzem magam. Olyan, mintha átvertek volna. Igaz, hogy a jelenlegi körülményeket rengeteg munkával értem el, de ez még nem lenne ok a család szétrobbantására.

summerstorm 2010.11.23. 14:11:01

Tegnap óta megvilágosodtam. Rájöttem, ha jégkirálynő, akkor azzal van bajuk a pasinak, ha odavan értük, akkor nem kell érte harcolni, meg túl egyszerű, az nem érdekes, azt leszarjuk/átverjük/megcsaljuk stb....

háááát most nem ezért vagy azért :)))) de kedves férfitársak :))) ti legalább olyan bonyolultak vagytok értelmezés szempontból, mint a nők.

És mindegy, hogy hejjjjespasiiiiii, vagy csúnya... sőt...
egyetértek a korábban szólókkal, hogy ha egy csúnyácskább pasi összeszed egy nálánál kicsit jobb nőt, na akkor lesz igazán nagy az arca és válik igazán bunkóvá...

Rebelde 2010.11.23. 14:14:25

@Apophis:

azért a te történeted teljesen más, egyébként mintha te is átverted volna a feleséged érzelmi téren biztosan, ráadásul az elejétől fogva. persze erre még nem kellene az a reagálás, amit tett, de mégis csak te teremtetted meg az alapokat a mostani helyzethez...
a jobb körülmény kialakítása közös igény kell legyen, én nem tudok(nem is akarok)tanácsot adni

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.11.23. 14:19:08

@Kytia:
Ennek semmi köze az őszinteséghez. A férfiak is tudnak hazudni, ha akarnak, de ha valamit a csaj tudtára akarnak hozni, akkor nem célozgatnak, hanem mondják.

Apophis 2010.11.23. 14:19:15

@Kytia: Engem mindig szopattak. Én sosem vertem át senkit. (sajnos a neveltetésem is olyan volt, hogy emiatt mindig megbíztam a másikban. Sajnos ez egy nagy hiba volt. De utólag mindenki okos tud lenni) így azt mondhatnám, hogy az érme egyik oldalát ismertem csak. De mi lehet az a harmadik oldal???

Kytia 2010.11.23. 14:22:42

@gyvy: De nem csak érmében lehet gondolkodni.:)) Egyébként meg van.:)

@Rebelde: Tudom, de jól esett.:)))

@Apophis: Rebelde ezt írta: "nem te vagy az fickó, aki egy olyan nőt vett el, akit nem szeretett, és a feleséged időközben rájött erre?"
Te meg most ezt: "Olyan, mintha átvertek volna."

AKKOR MOST MI VAAAAAN?????

Úgy könnyű elítélni a többi embert, hogy akkor is te tekinted magad áldozatnak, ha te rabolsz ki másokat.:)))

tőzegmalac 2010.11.23. 14:26:09

@mooon:): Kedvesem:)
ezt jól átgondoltad?

tuli _ 2010.11.23. 14:32:11

@Rebelde: majd kihámozom valahogy :)
@Apophis: jól értem? úgy vetted el, hogy nem szeretted, tehát átverted. erre ő rájött, most már ő sem szeret, és te átverve érzed magad? nagyjából leegyszerűsítve. gyerek van?

Kytia 2010.11.23. 14:32:42

@mooon:): Nem bonyolult ez. Már fentebb kifejtettük, hogy fél az intimitás általi kiszolgáltatottságtól, ezért olyat keres, aki eleve elérhetetlen. Akár férfi, akár nő.

@Apophis: A harmadik oldal az, amikor valódi érdeklődéssel fordulsz egy valódi ember felé, aki ezt valódi őszinteséggel és valódi kölcsönösséggel fogadja. Kurvára nehéz, általában nem sikerül.

Apophis 2010.11.23. 14:38:02

@Rebelde: A történet azért egy kicsit a fentihez is hasonlítható.

Rebelde 2010.11.23. 14:42:02

max annyiban, hogy egy férfi meg egy nő szerepel benne

Apophis 2010.11.23. 14:42:57

@Kytia: Nincs igazad. Én senki érzelmeit nem "raboltam ki". A feleségem tudta, hogy mire számíthat és mégis vállalta. De legalább ne lett volna ilyen képmutató. Ha meg nem tudta, akkor naív volt. Utólag persze könnyű okosnak lenni.

Frigyesur (törölt) 2010.11.23. 14:44:47

@Apophis: Ezt a sztorit mintha mar olvastam volna...

Apophis 2010.11.23. 14:46:37

@Rebelde: Annyiban, hogy én mindent megtettem az intimitás terén (is), tehát nem zsákmányoltam ki a másik felet. A másik oldalról viszont hiányzott vagy nagyon gyér volt a visszajelzés.

Kytia 2010.11.23. 14:50:49

@Apophis: Na, most akkor mi volt a sztori? Feleségül vettél egy nőt úgy, hogy az elején közölted vele "sosem szerettelek és nem is foglak, cicám, de mivel annyit csalódtam, beérem veled, és ne aggódj, közben nem foglak bántani". Vagy hogy? Mi az, hogy tudta, mire számíthat? Honnan tudta? Honnan tudod, hogy az elején képmutató volt? Zanzásítva elmesélhetnétek a sztorit, hátha okoskodhatok még egy sort, így délután.:)))

Hurri Kán 2010.11.23. 14:51:24

@Kytia:
"Nem bonyolult ez. Már fentebb kifejtettük, hogy fél az intimitás általi kiszolgáltatottságtól, ezért olyat keres, aki eleve elérhetetlen. Akár férfi, akár nő."

Lehet még keveset ittam de ezt akkor sem értem...

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.23. 14:53:52

@Apophis: "A feleségem tudta, hogy mire számíthat" "Ha meg nem tudta, akkor naív volt"
Erre azért én adok egy feketepontot, nem is nagyon nevezném okosságnak, utólag sem.

Rebelde 2010.11.23. 14:55:50

@Apophis:

hallod nem vagy semmi, méghogy mindent megtettél?! miután az asszony rájött, hogy soha nem is szeretted és elindult, barinőzni és zavar, hogy nem ült otthon szerelmetesen... elvetted, ha nincs ló jó szamár is alapon, most meg sírsz, képmutatást oktathatnál te is

Hurri Kán 2010.11.23. 14:57:21

@Kytia: attól tartok annyit nem tudnék hogy EZT megértsem :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ma sikerült a mindent tudó bikinit felvenni :DDD

Kytia 2010.11.23. 15:00:01

@Rebelde: Ennyi volt a nagy árulás? Elment barinőzni?

Kytia 2010.11.23. 15:00:48

@gyvy: Mit nem értesz benne?

2010.11.23. 15:04:55

Ez a történet... ma inkább kihagyom. :)

Hurri Kán 2010.11.23. 15:06:04

@Kytia: "fél az intimitás általi kiszolgáltatottságtól, ezért olyat keres, aki eleve elérhetetlen"
Ezt. A kettő között nem látok összefüggést.
Az oké hogy van aki nehezebben tárulkozik, ki mind lelkileg, mind testileg, de hogy olyat keresne aki elérhetetlen (számára elérhetetlen, vagy hogy?) szerintem ez baromság.
Szerintem alapvetően mindenki olyan embert/partnert/társat/nőt/férfit keres, akivel jól érzi magát, vagy legalábbis feltételezi hogy jól fogja érezni magát.
A későbbi félreértések nagy része meg szerintem abból adódik, hogy az ismerkedési fázisban van aki képes mást mutatni mint amilyen valójában és ezt sokan vagy nem veszik észre, vagy nem akarják észrevenni.

Apophis 2010.11.23. 15:11:04

Nos, akkor zanzásítva. Adott egy férfi (én) és csak kizárólag csalódás az eddigi kapcsolatokban. Majd a férfi találkozik egy nővel (a mostani feleségével), aki az eddigi kapcsolataihoz mérten a szépségével nem tűnik ki a sok közül (azért nem bányarém), egyszerű gondolkodású, de bonyolult lelkületű. A nő folyamatosan azt várja el a férfitól, hogy kitalálja a gondolatait (ez az opció csak évek múltán derült ki, nem azonnal jövök rá erre a dologra). Ha a férfi kérdezi a nőt, hogy miért szomorú (vagy mi a baja), akkor mindig azt a választ kapja, hogy nincs semmi baja, csak úgy ilyen most. Ha a férfi ajándékot vesz a nőnek, akkor a nő sosem tudja kimutatni azt, hogy az ajándék tetszik neki. (a legutóbbi szülinapjára épp a kedvenc tortáját rendeltem neki, mire ezért is lehordott, hogy miért csináltattam ilyen drága tortát)Ha a nő vesz nekem valamit, akkor a reakciónak mindig látványosnak kell lennie.
Ez így megy éveken át. Közben úgy döntünk, hogy összekötjük az életünket, hátha változni fog ez. Majd 8 év után jön a krach és egyszer csak minden még rosszabb lesz.
Minden más dolgot a korábbi hozzászólásaimban már megírtam.

Leírhatnám az egészet sokkal érthetőbben, de akkor jóval hosszabb lenne. Egyszer talán majd megírom egy külön posztban.

Hurri Kán 2010.11.23. 15:13:06

@Apophis: "A nő folyamatosan azt várja el a férfitól, hogy kitalálja a gondolatait (ez az opció csak évek múltán derült ki, nem azonnal jövök rá erre a dologra)"

Nem akarlak megsérteni de tényleg van még mit fejlődnöd.

2010.11.23. 15:16:15

@kabátnyúl:
Szia Nyuszi! :)
Gondolom. :) Főleg hogy már mind lekommenteltetek. :)

Apophis 2010.11.23. 15:16:28

@gyvy: Mire gondolsz pontosan?

Hurri Kán 2010.11.23. 15:18:14

@Apophis: Nőknél ez alapvető tulajdonság hogy elvárják hogy kitaláld a gondolataikat. Bárhol, bármilyen körülmények között és nem csak egy kapcsolatban.

Kytia 2010.11.23. 15:19:57

@Rebelde: Jaértem. És még az is lehet, hogy igaz. De hogy tudódott ki, hogy ő nem szereti az asszonyt? Asszony megálmodta?

@gyvy: "Szerintem alapvetően mindenki..." Ezt a mondatot felejtsd el, ebből csak a szerintem-nek van értelme.:))
Azért nem olyan egyszerű, mint ahogy leírod. Egy igazán intim kapcsolatot sokkal nehezebb kialakítani és fenntartani is, mint egy "lakótársi" viszonyt. És mivel az utóbbi az egyszerűbb, sokan erre rendezkednek be, amit viszont nehezen vall be magának az ember. Ekkor jó az a játszma is, hogy "jajj, hát a Sanyi/Zsuzsi jófej, de érzem, hogy nem ő az igazi, persze még nem szakítok, tudod, nagyon megbántanám", meg az is, hogy "nem értem, miért teszi ezt velem a Sanyi/Zsuzsi, annyira megalázó az egész, pedig én úgy tudnám szeretni őtet, de nem értékeli". És a profik ezt a kettőt váltogatják.:)) Egy szopás, egy szopatás, egy szopás, egy szopatás...:)

Apophis 2010.11.23. 15:22:22

@gyvy: Ezt most nem gondolod komolyan? Valaki meg tudja mondani, hogy hol lehet agyolvasási vagy telepata tanfolyamon részt venni?
Ez az, ami miatt nem fogok újabb kapcsolatba belemenni. Ez egy túlzott elvárás, ami nem vállalható!!!

Hurri Kán 2010.11.23. 15:23:21

@Kytia:
ezért kell(ene) bizonyos dolgokat a lehető leghamarabb letisztázni. Ehhez persze először magunkkal kéne tisztában lenni, tehát hogy magunkkal szemben legyünk őszinték, utána a másik emberrel. Csak valljuk be ez kevesek erőssége.

2010.11.23. 15:24:26

@kabátnyúl:
Semmi kül, megvagyok. Lotok-futok-szervezkedek. :) Sok a munka.
És nálad mizu? :)

Hurri Kán 2010.11.23. 15:25:52

@Apophis: Pedig ettől még sajnos így van :))

Kytia 2010.11.23. 15:26:34

@Apophis: "Közben úgy döntünk, hogy összekötjük az életünket, hátha változni fog ez."

Ehhez képest egész sokáig húztátok. Ismertem egy párt, ők azért házasodtak össze (kapaszkodjon meg mindenki), mert rengeteget veszekedtek, és remélték, ha hivatalosan is összekötik az életüket, akkor majd ez megjavul. Egy teljes évig bírták, utána elváltak. Kicsit erre emlékeztetett engem a sztori.

tőzegmalac 2010.11.23. 15:30:23

@Zsu0805: virgonc vagyok, mint mindig:D a sok szervezkedés mellett szeretkezz is:)

Apophis 2010.11.23. 15:30:52

@tuli _: Nem megyek remetének, de nem is kezdeményezek már semmilyen kapcsolatot. Úgy érzem, hogy nincs értelme egymás idejét húzni. A nők elvárnak olyan dolgokat, amiket én nem tudok teljesíteni. Hiába vagyok egy (mások által mondott!!) jól szituált, tiszta, rendes, jó munkahellyel rendelkező, jóképű (ezt sem én mondom), idegen nyelven jól beszélő, stb. férfi, ha nem felelek meg a nők magas elvárásainak.

summerstorm 2010.11.23. 15:33:26

drága nyulam :)

csak levontam a következtetéseket a blog alapján :))))
igazából van sapka nincs sapka érzetem kezd itt néha lenni :)

Kytia 2010.11.23. 15:33:45

@gyvy: Igen, olyat is olvastam egyszer, hogy "először magaddal kerülj intim kapcsolatba". Mert sokan saját magukkal sem bánnak úgy, ahogy megérdemelnék.:)

@Apophis: Igazából nem azt várják a nők, hogy kitaláld a gondolatukat. Csak azt, hogy figyelj rájuk, és legalább érdeklődj a gondolatai iránt, ha már ki nem találod őket. Amikor valaki durcás, és a kérdésre csak annyit válaszol, hogy semmi baja, akkor valójában az elmaradt figyelem a baj. És amikor elveszel egy nőt, akit még elég szépnek sem tartasz, ráadásul a gondolkodására is kijelented, hogy egyszerű, nem tudom, mi motiválna abban, hogy odafigyelj. Egy középronda, középbuta pasira nekem se lenne túl sok ingerenciám odafigyelni.

Rebelde 2010.11.23. 15:34:13

@Apophis:

nem értelek a feleséged talán kínai? te meg török és csak a saját nyelveteken vagytok hajlandók beszélgetni? aztán csodálkoztok, hogy nem értitek egymást

Rebelde 2010.11.23. 15:39:25

@Kytia:

azért az egyszerű gondolkodású, de bonyolult lelkületű nő is paradoxonnak tűnik:)

Hurri Kán 2010.11.23. 15:39:45

@Apophis: Na most ezt mind felejtsd el. Lehet hogy te ezektől jobban érzed magad, de ha elindulsz "vadászni" ez nagyjából semmit nem számít.
Egyáltalán, a nők működésében semmi nemű logikát nem szabad keresni, erre legyél tekintettel.

@Kytia: Mondasz valamit... Egyébként beszélgettem már emberekkel hasonló dolgokról (férfival is és nővel is), és bár volt aki gusztustalannak tartott emiatt, de könyörgöm: ha te saját magadnak sem tudod hogy mi a jó neked, akkor hogy a fenébe várnád el mástól hogy kitalálja????

Meg különben is, ha Isten nem akarta volna hogy maszturbáljunk akkor rövidebb kart teremt nekünk, ennyi :DD

summerstorm 2010.11.23. 15:41:58

@Apophis:

na ennyire ne írd már le a nőket is, meg magad is....
légy szíves és ne sajnáltasd magad, hanem próbáld ezt a helyzetet megoldani...
úgy hogy a lehető legpozitívabban állsz hozzá...
akkor talán konstruktív megoldást is találsz.

Kytia 2010.11.23. 15:45:13

@Rebelde: "egyszerű gondolkodású, de bonyolult lelkületű" = "nem okos, de engem folyton basztat"

:DDD

tuli _ 2010.11.23. 15:45:35

@Apophis: mik lennének azok a magas elvárások?
gondolom, neked is azok vannak. olyan nőt vettél feleségül, aki a mércéd alatt van, és csalódtál benne, hogy nem becsült meg téged, miután te sem becsülted meg.
@Rebelde: :)

Apophis 2010.11.23. 15:48:13

@Rebelde: Nem kínai és én sem vagyok külföldi vagy "sötét képű". Én csak egy kiábrándult fickó vagyok, akinek nem sikerült - a szakmai előrehaladáson kívül - semmi sem eddig.
Tőlem mindig csak elvártak mindent (pl. tanuljak nyelveket, mert ezzel sokkal több emberrel ismerkedhetek meg. Ami igaz is), de a "másik oldalon" ezt nem kaptam vissza vagy csak nagyon minimális mértékben. Nem sírni akarok ezen, meg mindig szép adni, de azért néha kapni is jólesne.(csak nem így)

tőzegmalac 2010.11.23. 15:51:58

@mooon:): Cicám:)
akkor úgy is van, ha úgy érzed:)))

@Kytia: ez megnyugtató:D

summerstorm 2010.11.23. 15:55:24

@Apophis:

hú öreg, te valahol nagyon félrecsúsztál a saját helyzeted értelmezésében...
mindig szép adni...
mááááár bocs. te szeretetet, figyelmet, odaadást adtál a feleségednek????
nem tortát, ruhát, tökömtudjamit...

Rebelde 2010.11.23. 15:56:24

@Apophis:

munkába szerencsés, szerelemben szerencsétlen...de persze ez sem törvényszerűség
nem jól választottál, ennyi

summerstorm 2010.11.23. 15:58:16

@kabátnyúl:

várjunk csak... cicám :))))?
de elváltunk 2 hete :) szeretetben békességben :DDD
rosszul emlékszem?
traktorka teljesen lelki betege lesz bisssztosan :)

Kytia 2010.11.23. 15:59:19

@gyvy: Isten a gyümölcsök fáról történő leszedéséhez teremtett nekünk ilyen hosszú kart.:DDD
Most itt kimondottan a szex témában gondolkodunk? Asszem, nem ezen a témán szokott besértődni a legtöbb nő, bár tény, hogy aki az ágyban önző, arról sok jó emlék nem marad.:))
De például nekem volt olyan kapcsolatom, ahol sosem kerültem ilyen helyzetbe, mert a barátom nemhogy azonnal észrevette, ha megsértődtem valamin, de azt is tudta, hogy min. Mondott valamit, erre én durcás hallgatásba merültem, mire ő: "Most rosszul vagy attól, hogy azt mondtam, hogy...?" és valahogy ebből sose lett az, hogy "mi a bajod?" "semmi" "peeeersze, hogy semmi, látom (mindez két nappal az eset után)" "de mondom, hogy semmi" "akkor mi a bajod?" "semmi" ésatöbbi, ésatöbbi.:)) Pedig tapasztalatból tudom, hogy így is tudok viselkedni, ahogy a többi nő is, de annak általában oka van.

Hurri Kán 2010.11.23. 16:01:01

@Kytia:
Hogyne, nektek, nőknek, aztán mi férfiak is isszuk a levét :DDD

Amúgy nem csak szex témában, csak te vitted el erre a dolgot. Mert Freud egy geci :DD

Kytia 2010.11.23. 16:05:04

@gyvy: Ééééééééén??????
Mikor vittem el abba az irányba??? Mutass rá a mondatra, megeshet, hogy Freud keze még az ágyékánál is messzebb elért itt, most.:)))

A gyümölcslé meg jó dolog. Ti leszeditek nekünk, mi meg facsarunk nektek belőle finom levet. Persze ebből is csak a baj van, mert eredetileg pálinkának akartátok szedni, mi?:)))

Hurri Kán 2010.11.23. 16:07:56

@Kytia: Tessék: "először magaddal kerülj intim kapcsolatba". Mert sokan saját magukkal sem bánnak úgy, ahogy megérdemelnék.:)"

Hát mi ez ha nem vegytiszta szexuális töltetű utalás?

Kytia 2010.11.23. 16:11:14

@gyvy: Fel sem merült bennem a szex gondolata, vagy a maszturbáció, amikor ezt leírtam.

Apophis 2010.11.23. 16:11:16

@mooon:): Igen,igen. Ha nem szerettem volna, akkor nem lettem volna mellette. Ennyi odaadást, amit tőlem kapott sok lány megirigyelhetné. Nem vagyok én sem egy tökéletes ember és voltak ritkán olyan helyzetek, amikor a fáradság vagy a rossz közérzet miatt nem tudtam teljes valómban a páromra koncentrálni, de ez szerintem mindenkivel megesik. A saját helyzetem értelmezésében pedig egyáltalán nem csúsztam félre.

tőzegmalac 2010.11.23. 16:12:19

@mooon:): megmaradtunk szeretőknek:)))
vegyük be traktorkát is?:D

Hurri Kán 2010.11.23. 16:13:31

@Kytia: nem érdemes utólag magyarázkodni, csak rosszabb lesz :DDD

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 16:14:01

@Zsu0805: Te voltál? Az elején én is ezt gyanítottam, de az ilyen mondatok miatt: "Annyira fájt a droidos érzelemmentességet látni az arcán." elvetettem a lehetőséget. :)

Egyébként még egy dologra felhívnám a figyelmed: "Ő nem ígért semmit. Ja, kösz, ezt mondhattad volna az elején." Ha egyszer nem ígért semmit, miért kellett volna külön kiemelnie, hogy nem ígért semmit? Ez egyből feltűnik anélkül is. Mondjuk én a biztonság kedvéért már rögtön az elején megígérem, hogy soha nem fogok megígérni semmit. Így nincs félreértés, méltatlankodás, szomorkodás és poszt, csak sunázás. :) Persze ez masszívan a mennyiség rovására megy, de több is veszett Mohácsnál.

Joe69 2010.11.23. 16:14:42

Apophis kollégával rokonlelkek lehetünk, ha az, akinek tűnik, csak én szerencsére nem nősültem, és pláne azért nem, hogy jobb legyen egy kapcsolat, ha egy nő így kapcsolja az árut (saját magát), régen rossz..Freud mester mit élvezné, ha olvasna bennünket:))

tőzegmalac 2010.11.23. 16:14:54

@Kytia: 2

@Apophis:
"Ennyi odaadást, amit tőlem kapott sok lány megirigyelhetné."
Miért van, hogy az ilyentől mindig gyanút fogok... érthetetlen

Kytia 2010.11.23. 16:17:38

@Apophis: Akkor írj le legalább két olyan dolgot, amit te rontottál el, vagy te is elrontottad a kapcsolatban, és nem arról szólnak, hogy "túl odaadó voltam", "csak a másik boldogságát néztem"...stb, stb. Mert ez utóbbiak már nagyon mennek, de arra azért kíváncsi lennék, vajon egy házasság romjain van-e annyi önkritikája a zembernek, hogy néhány olyan dolgot is bevalljon, amikor teszemazt ő árulta el a másikat. Bármit mondhatsz, de annyi a kikötés, hogy nem szólhat önostorozásba rejtett öndicséretről, sem mártírságról. Példákat lásd néhány sorral fentebb.

Joe69 2010.11.23. 16:18:31

@kabátnyúl:
Én se merek ilyesmit mondani és leírni, azért bunkó barom vagyok, ha meg leírom, gyanűs...ez van, ha az emberfia egy nyomorult bétahím:))))

Rebelde 2010.11.23. 16:20:25

@Apophis:

neked az olümposzon lenne a helyed, aki ott lakna azok ilyen tökéletesek,állítólag:)

Kytia 2010.11.23. 16:22:06

@gyvy: Itt most neked kéne magyarázkodni...:D Mondjuk Freud bácsi előtt nem szükséges. Ő már rég rajtunk röhög.:))

tőzegmalac 2010.11.23. 16:25:05

@Kytia: mindig tiéd az utolsó szó?:D

Father Justice (törölt) 2010.11.23. 16:26:29

Az utolsó szó mindig Etusé. :)

Hurri Kán 2010.11.23. 16:26:39

@Kytia: Magyarázd már meg hogy most miért nekem kéne magyarázkodni :)))

Apophis 2010.11.23. 16:41:30

@Kytia:
1.
Tavaly előtt meghalt az édesanyám súlyos, rákos betegségben. A hagyaték jogi dolgait intézni kellett. Az egyik családi rokonom jogász és vele egyeztetnem kellett, hogy milyen módon képvisel engem. Az egyeztetést sajnos arra a napra tudta csak tenni elfoglaltsága miatt, amikor a házassági évfordulónk is volt. A hosszúra nyúlt megbeszélés miatt csak későn értem haza. A feleségem tudott arról, hogy hol voltam és mit csináltam. Mégis durcáskodás lett belőle.

2.
Olyan cégnél dolgozom, ahol a céges autót magán használatra is lehet igénybe venni. Ez azt jelenti, hogy minden költséget (értsd: autópálya matricát, üzemanyagot, adókat, stb.)a cég áll. Nekem ezeket a költségeket ki kell termelnem, nem "ingyen" van. A nyár a cégünknél a főszezon, ekkor tudok a legtöbb dolgot eladni. A nyáron az édesanyja (az anyósom) - aki messze (250 km) vidéken él - megbetegedett és kórházba került. Én napi szinten többször is beszéltem a párommal telefonon. Mivel a munkám miatt nem tudtam elmenni meglátogatni az anyját a kórházban, ezt zokon vette és nem beszélt velem napokig. A céges autónak költsége van, nem lehet minden áron a család érdekében a végtelenségig kihasználni.

A fent említettek csak példák, de lehetne még ezt bővíteni.
Akkor most én vagyok a rossz???

Apophis 2010.11.23. 16:43:23

@Rebelde: Nem olvasod végig a kommentemet. Korábban ezt írtam: "Nem vagyok én sem egy tökéletes ember..."

fumerin 2010.11.23. 16:47:09

@Apophis: Nem rossz vagy, csak ...nem bántalak!

De ha nem szeretted a nőt eléggé a házassághoz, ahogy ezt le is írtad, akkor egy ócska papír mit oldott volna meg?
A feleséged meg nem szeret már annyira, hogy ne természetesnek vegye az ajándékokat és törődést. Megszokta, elvárja.

A tortát pl. én is haszontalan dolognak tartom.
És minden kapcsolat megromlásában két hibás van, én úgy tudom:)

Rebelde 2010.11.23. 16:49:54

@Apophis:

még nem írtál semmit, hogy te miben hibáztál

fumerin 2010.11.23. 16:54:37

@Rebelde: Ezt hiányoltam én is:)

Apophis 2010.11.23. 16:56:02

@Rebelde:

1. "A hosszúra nyúlt megbeszélés miatt csak későn értem haza."

2. "Mivel a munkám miatt nem tudtam elmenni meglátogatni az anyját a kórházban, ezt zokon vette és nem beszélt velem napokig."

Sajnos ezek súlyos hibák voltak.

Hurri Kán 2010.11.23. 16:58:12

@Apophis:
Már meg ne haragudj, de ezek nem hibák. És most megint csak nem akarok belegyalogolni a lelkedbe, de ha ezt a feleséged képtelen volt megérteni és elfogadni, akkor nem kell sajnálni a dolgot hogy vége lett.

fumerin 2010.11.23. 17:00:28

@Apophis: Ez már csak ürügy a fasírthoz, de nem a valódi ok.

Apophis 2010.11.23. 17:00:40

@gyvy: Köszönöm, hogy kimondtad. Teljesen egyetértek veled. Mégegyszer köszönöm!!

fumerin 2010.11.23. 17:01:48

@gyvy: Mondtam én ,hogy ámátőőőr vagy!

Egy nő ha akar mindenen meg tud sértődni!

Csak komplikáltabb a probléma, mint ami miatt kiabál:D

Hurri Kán 2010.11.23. 17:06:22

@fumerin: :DDDDD

Jólneveltségem tiltja hogy erre érdemi választ adjak :))

fumerin 2010.11.23. 17:08:38

@gyvy: De nem azért, mert anyu megmondta? :D

Hurri Kán 2010.11.23. 17:10:01

@fumerin: Lásd előző hozzászólásomat :DDD

Rebelde 2010.11.23. 17:10:40

@Apophis:

azért nem írjál be magadnak ezért piros pontot
hogy a feleséged miért hibáztat, az az ő baja, de te miben találod magad hibásnak? mert eddig úgy tűnik semmiben, csak mártírkodsz, magyarázod a bizonyítványt

fumerin 2010.11.23. 17:16:44

@gyvy: :(
Szegény érzékeny lelkivilágom, most földrengés:(

fumerin 2010.11.23. 17:19:31

@gyvy: Látod, hogy a semmin is meg lehet sértődni? :DDD

Apophis 2010.11.23. 17:22:13

@Rebelde: Nagyon ellenem vagy, azt látom. Nem mártírkodom és nincs mit magyaráznom. Mondok egy példát: a feleségemnek van egy húga (a sógornőm). Ők is ott vidéken laknak. Soha nem voltak külföldön sehol. Én minden évben - egészen a házasságunkig - elmentem a párommal nyáron külföldre (Európa), de Magyarországon is kitaláltam valami kirándulást. A sógornőm még a szülővárosát sem hagyta el messzebbre, mint Budapest. A feleségemmel voltunk Rómában, Milánóban, Athénban, Barcelonában, Nizzában, Monte Carlóban, stb,.stb.,stb., és a végén Krétán nászúton. Magyarországon is több helyen, pl. Bükkfürdőn, Kecskeméti repülőnapokon, Szilvásváradon, Balatonon, stb., stb. Ez mind azért, hogy ketten együtt legyünk, világot lássunk és egymás társaságát élvezzük. Ez megint olyan, hogy nem magam fényezem, mert én is szívesen elmentem ezekre a helyekre, de ő nélkülem soha el nem ment volna.

Sajnos most be kell fejeznem, mert mennem kell. Haza kell érnem időben. Holnap reggel tudok csak benézni. Addig is elemezzetek ki nyugodtan. Kíváncsi vagyok mindenki véleményére.

Sziasztok lányok, fiúk!!

Hurri Kán 2010.11.23. 17:30:10

@fumerin: Ha valakinek ez megy arról én igazán nem tehetek :DDD

Rebelde 2010.11.23. 17:31:17

@Apophis:

nem vagyok ellened, bocs ha így tűnt, de nem arról beszélsz amiről kellene

rendes embernek tűnsz, de erről nem engem kell győzködnöd

fumerin 2010.11.23. 17:32:09

@Apophis: Elemzés:
Egy férfi, aki nagyon unja a feleségét, aki történetesen nem is bombázó. Kiutazta magát, villogott, de hiányzik az az érzés, amit egy másik, idegen nő első (na jó több is) érintése generálna benne.
Majd megkeresi az összes vélt és valós sérelmét, egyben már vadászik is olyan lelkületű nőre, aki megtalálja benne azt a mártírt, ami ugye nincs is. Majd ír neki üzenetet aztán jöhet az az elfeledett érzés.:)
Kifogásokat talál és egyben mentséget is az új (esetleg tiltott gyümölcs) érzéseire. Megerősítést vár el férfi társaitól, mert egója nem is engedné meg, hogy saját maga legyen a hibás.
Az összes körítés meg simán "nőcsalogatóduma" (lsd. mennyi helyre el tudná vinni a szeretőt, amit otthon "tovább bent kellett maradnom" jogcímen könyvel el, ingyen teló, furikázás...):D
Ismerem ezt a fajtát, bár pszichomókus nem én vagyok:)

s_marky 2010.11.23. 17:32:54

Lehet hogy egy hülye picsa vagy,és lehet hogy szar az ágyban...annyi minden lehet :D

2010.11.23. 18:21:34

@Father Justice ♋:
Dehogyis. :) Én múlt héten posztoltam, sűrű lenne kicsit. :)

2010.11.23. 18:23:44

@kabátnyúl:
Csak győzzek válogatni... :)

tőzegmalac 2010.11.23. 18:26:00

@Zsu0805: A sor végére nem állok:)

2010.11.23. 20:31:49

@kabátnyúl:
Én se szeretnék a háremedbe tartozni. :P :)

dr. gernika 2010.11.24. 06:51:13

@Kytia: Vele élek. És nem, nem volt olyan.

Kytia 2010.11.24. 07:56:41

@Apophis: Nna, sajnos csak ma tudtam elolvasni. Sajnos, reménytelen. Direkt írtam, hogy olyan esetet mondj, amiből nem a mártírságod fog előjönni, erre mivel kezded? "Tavaly előtt meghalt az édesanyám súlyos, rákos betegségben..." Természetesen részvétem, meg minden, de kivételesen nem arra voltam kíváncsi, milyen szörnyű magas és jogtalan elvárásai voltak veled szemben a gonosz és szívtelen feleségednek, hanem egy-két olyan esetre, amikor TE nem úgy tettél valamit, ahogy mondjuk magaddal szemben elvárnád. De hagyjuk is. Halálod után szentté avatunk, megígérjük.

Apophis 2010.11.24. 08:28:05

@Kytia: Nem tudok egyetérteni veled. Egy házassági évforduló igenis nagy dolog. Sajnos nem úgy tettem ebben az esetben, hogy elvárható lett volna. Nekem mindenki azt hajtogatja, hogy milyen magas elvárásaim vannak. Nem értem, hogy mit értetek magas elváráson. Elvárás az, hogy ha hazaérek, akkor ne mindjárt durcáskodás legyen, mert nem 6 órára tudtam hazaérni, hanem 7-re. Elvárás az, hogyha már a párom nem dolgozik és otthon van, akkor egy rendben lévő lakásba érjek haza. (hétvégén természetesen a házimunkából is kiveszem a részem) Elvárás az, hogy ha az idő is megengedi, akkor hétvégén elmehessen a család egy kicsit kikapcsolódni. Elvárás az, hogy a szennyest a mosógépbe betegye (estefelé mindig én teregetek) És még sorolhatnám. Ezek nem nagy elvárások. Nem kívánom, hogy haptákban álljon a párom estére; nem kívánom, hogy ugorjon, ha valamit kérek tőle. Együtt vásárolunk be hétvégén és túlnyomó részt hétköznap is. Ezek nagy és jogtalan elvárások? Szerinem nem, de lehet, hogy rosszul gondolom.

tarquin - védőháló nélkül 2010.11.24. 08:45:00

@Apophis: Ti megbeszélitek néha, hogy kinek mi a fontos ebben a házasságban? Vagy csak úgy "elvárogattok" magatokban?

Kytia 2010.11.24. 08:52:48

@Apophis: "Nem tudok egyetérteni veled." = Nem értek egyet veled. Mi lenne, ha megtanulnál felnőtt módjára kommunikálni, felelősséget vállalva akár még azért a szörnyűségért is, hogy nem értesz velem egyet.:))
A házassági évforduló nagy dolog, ahogy a hagyatéki tárgyalás is. Két nagy dolog kerül szembe, ha megtehetted volna, hogy mégis időben hazaérsz, de valamiért nem tetted, akkor azt mondd. De nem úgy adtad elő, hanem úgy, mintha külső körülmények határozták volna meg, így viszont nem érvényes rá, hogy hibáztál. Tehát a példa nem jó, nem válaszoltál még mindig a kérdésemre, hogy mikor követtél el igazi "árulást" asszony ellen. Ha soha, akkor azt mondd, legfeljebb nem hisszük el.:))
Mindenesetre a durcázás a hiedelemmel ellentétben soha nem véletlen, legfeljebb nem az váltja ki, amiről először hiszed. Pl. felhívtad a tárgyalás közben asszonyt, hogy tudod, hogy évforduló van, de sajnos emiatt a dolog miatt késni fogsz? Simán lehet, hogy ennyi váltotta ki a haragot, egyébként bennem is kiváltaná, mert nincs rosszabb a kapcsolatban, mint amikor "lebegtetnek". Csak vársz és nem tudsz a másikról semmit. Pláne, ha te magad nem dolgozol, csak otthon vagy, mert akkor kb. a másik megérkezése jelenti a nap fénypontját, és alig várod, hogy végre hírt adjon magáról. De nem akarok ítélkezni, nem látok bele az egészbe, viszont rólad az a benyomásom, hogy a saját hibáidat nem nagyon látod meg, vagy legalábbis ügyesen megindokolod a körülményekkel, míg másokétól látványosan szenvedsz. Nem baszogatásból írom, amit írok, de azt tudom, hogy egy párkapcsolatban sokat segít a problémákon, ha mindkét fél hajlik arra, hogy elismerje a saját felelősségét. Ahol nem így van, ott általában csak üres kardozások mennek, ami nem vezet sehova.

Apophis 2010.11.24. 09:35:46

@Kytia: Tehát én egy képmutató, szemét vagyok, aki csak "látványosan szenved". Nos ez elég érdekes. Biztos, hogy nem vagyok egy egyszerű eset, de azért ki lehet rajtam igazodni. Csak azt fűzném hozzá még a gondolatmenetedhez, hogy napi szinten minimum 2x telefonon beszélünk egymással. Tehát a nap fénypontja nem hiszem, hogy annyira én lennék azzal, hogy hazaérek este, mivel amit lehetett megbeszéltünk telefonon. (egyébként nem hívtam fel a párom a házassági évfordulón, hogy késni fogok, mivel a következő kérdés az lett volna, hogy mikor érek akkor haza. Erre meg nem lehet egy pontos időpontot megadni, még ha el is várja tőlem.)

Kytia 2010.11.24. 09:51:08

@Apophis: Talán kéne valamilyen másik elfoglaltság a feleségednek, mert így nagyon a te időbeosztásodtól függ.

"amit lehetett megbeszéltünk telefonon" Ez már megint úgy hangzik, mintha üzlettársak lennétek és nem házaspárok. Nem akarok ítélkezni arról, hogy ki tehet erről, de az biztos, hogy nem valami irigylésre méltó kapcsolat. Leginkább az érzelmek hiányoznak, szerintem főként ez a duzzogások oka, de persze ezt asszony tudja csak. Én csak próbálok vizualizálni.

Én eddig szám szerint két olyan férfit ismerek, aki szívesen játssza el a szenvedő fél szerepét a kapcsolatában, legalábbis amikor olyanoknak mesél róla, akik nem látnak bele a dologba. Mindkettő válogatott aljasságokra képes, de erre persze mindig van "indokuk", miközben a másik sokkal enyhébb hibáit állandóan szapulják, ezen kívül elképesztően önzők és rosszindulatért sem kell a szomszédba menniük. Miközben magukról úgy beszélnek, mint akik rendkívül érzékeny, csupa jóindulat emberek, de sajnos mindig pórul járnak. Ebből indulok ki, és ezért nekem nem igazán szimpatikus, amit itt előadsz, de persze nem tudhatom, hogy te hasonlítasz-e rájuk ebben. Az biztos, hogy senki sem hibátlan, és sokkal messzebbre visz, ha az ember kicsit meditál azon, ő mit rontott el, mint folyton a másikat kritizálni. Ha semmi másra nem jutsz, mint arra, hogy az asszonyod rossz hozzád, akkor válj el. Minek szenvedsz feleslegesen?

Apophis 2010.11.24. 10:31:16

Szerintem hosszasan el kellene veled beszélgetnem, mert azt látom, hogy amit leírok magamról, az "nem jön át" neked. Azt írod, hogy "két olyan férfit ismerek, aki szívesen játssza el a szenvedő fél szerepét a kapcsolatában, legalábbis amikor olyanoknak mesél róla, akik nem látnak bele a dologba. Mindkettő válogatott aljasságokra képes, de erre persze mindig van "indokuk", miközben a másik sokkal enyhébb hibáit állandóan szapulják, ezen kívül elképesztően önzők és rosszindulatért sem kell a szomszédba menniük." Nos, én sajnos a jóindulatomról és naívságomról vagyok ismert (ezért tudott a párom előtt megismert lányok mindegyike rendesen átverni). Sem rosszindulatú, sem aljas nem vagyok. A munkámban érdekes módon minden női és férfi ügyfelem ragaszkodik hozzám és máshoz nem mennek vásárolni, ha már egyszer megismertek. Akkor hogy is van ez? Tudom, hogy engem nem teljesen ismer, ugyanakkor aki évek óta nálam költi el a pénzét, az mégiscsak tud valamit. Egyébként azért kérem ki a véleményeteket, mert kívülről az ember nem úgy látja magát, mint belülről. Egyáltalán nem szívesen írok a problémákról. A saját rokonságom természetesen mellettem áll (már aki tud erről a problémáról - összesen ketten tudnak róla), de ez csak egy önigazolás és nem ad teljes képet számomra. A válás számomra csak egy utolsó dolog lenne. Amit lehet, még megpróbálok kijavítani (csak ehhez a másik fél együttműködése is kellene). Nem tudom, hogy ez mennyi időt venne még igénybe. Az idő egyre fogy és nem tudom, hogy mikor érkezek el arra a pontra, hogy most vége.

Kytia 2010.11.24. 11:40:28

@Apophis: "A munkámban érdekes módon minden női és férfi ügyfelem ragaszkodik hozzám és máshoz nem mennek vásárolni, ha már egyszer megismertek."

Mindkét férfiismerősöm ugyanilyen. Vadidegeneknek tömegével ontják a szívességet, de mondjuk a hétéves kislányáért már nem ment volna el autóval az erdő másik oldalára, hogy nem halálra rémülve érjen haza az a szerencsétlen iskola után. És ez csak egy példa...
Nem mondom, hogy te ilyen vagy, és azt sem, hogy te felelsz a helyzetért. Szerintem jó ötlet lenne nektek a pszichológus, aki előtt ha beszélgettek, ő rámutat, mikor vagytok őszinték és mikor játszmáztok. Ha pl. te felrovod neki, hogy mire a munkából fáradtan hazaérsz, rendetlen a lakás, ő nem mondhatja, hogy jó, de te meg múltkor is elfelejtetted a szülinapját. Mert az csak vagdalkozás, nem vezet sehova. Ugyanígy ha ő azt mondja, nagyon fájt, hogy nem értél haza időben a házassági évfordulóra, nem mondhatod, hogy "cicám, minden nyavalyás ügyet intéznem kell, anyám meghalt, erre te is csak baszogatni tudsz". Hanem mondjuk azt mondod: "igen, drágám, nekem is nagyon rosszul esett, hogy nem tölthettük együtt azt a fontos napot, nagyon szerettem volna előbb elkezdeni az ünneplést veled, és annyira sajnáltam, hogy így alakult. de ha már így lett, pótoljuk be az elmaradt estét, menjünk el vacsorázni". Csak annyit teszel, hogy kifejezed felé, hogy neked is rosszul esett, hogy nem lehettetek együtt, mindezt persze őszintén így is gondolod, és meglátod, csodákat tesz. Ha viszont nem szívesen mondanád ezt a feleségednek, mert úgy érzed, eleve igazságtalan, hogy nem kérheted ki magadnak az "indokolatlan" duzzogást, akkor valójában haragszol valamiért a feleségedre (talán már régóta), és akkor ezt is meg kell beszélni. Nehéz ezt ilyen őszintén végigvinni, de ha már azt mondod, a válás lenne az utolsó, akkor érdemes megküzdeni a helyzettel, és egy szakember segíthet. Egyszerűen azzal, hogy ráébreszt, mikor vagy őszinte, és mikor vagdalkozol. És ugyanígy a feleségeddel.

ashanti42 2010.11.28. 21:51:12

A posztolónak: én is ismerek ilyen pasit, aki önző az ágyban és olyan mintha pornófilmekből tanulta volna a szexet. Az ilyennel nem is jó folytatni a kapcsolatot. De ismerem az ellenkezőjét is, aki gyengéd és érzéki az első szeretkezéstől kezdve és mindig figyel arra, hogy a nő menjen el először. Nem szabad általánosítani és kategorizálni. Majd lassan kigyógyulsz ebből a szerelemből és akkor majd teremts magadnak olyan szerelmet aki nem droid, hanem érző lény, és pont olyan amilyet te szeretnél. Képzeld el magadnak, hogy milyen pasit szeretnél(külső és belső tulajdonságok részletesen), lásd őt magad előtt és lásd kettőtöket különböző helyzetekben mindennap,legyen benned égő vágy hogy rátalálj, kérd őt Istentől, az égiektől, Buddhától vagy bármilyen felsőbb lénytől akiben te hiszel és egy idő után találkozni fogtok.És akkor nem kell majd siránkozni, hogy milyen emberrel hozott össze a sors, hanem tudatosan megteremted a számodra tökéletes párt. Sok sikert!
süti beállítások módosítása