Csak alkalmi kapcsolat érdekel!

2011. január 20. 08:10 - csajokespasik

„Én mindig érzelmes pasinak gondoltam magam és egy kapcsolatban én nem 50%-ot adok, hanem 100-at. Minden átverés nekem fájt a legjobban” – most megtudhatod, hogyan jut el egy érzelmekben gazdag pasi, számos koppanás után, a kizárólag alkalmai kapcsolatot keresők klubjába. Bonuszba egy nagyon érdekes kérdést is felvet: vajon akinek nagyon régen nem volt már kapcsolata, elmegy az első jöttmenttel?

 

Tisztelt CsP blog! Régi olvasótok vagyok, és most eljött az idő az én történetemnek. Sokakból biztos nemtetszést fog majd kiváltani, esetleg irritálni is fogja őket az álláspontom, de ez van. Roland vagyok, 26 éves - pár évvel ezelőtt még megrökönyödve hallgattam az egyik haverom beszámolóját, aki büszkén hirdette, hogy ő csak alkalmi kapcsolatot keres. Akkor azt gondoltam, hogy szerintem azért, mert fél megnyílni, vagy nem akarja vállalni a szerelem kockázatát - talán magát félti ezzel? Az ezután következő évek tapasztalata aztán megadta a választ: nem kellett neki a nőkkel együtt járó zűrök. Nekem nagyon sok pénzembe fájt, hogy megbíztam ilyen-olyan lányokban (akikbe belezúgtam) kölcsönt adtam, támogattam, elvittem, ahova kérte. És a végén mindig én koppantam.

Akkor visszataszító volt számomra a haver hozzáállása, de mára én is arra az álláspontra jutottam, hogy kizárólag alkalmi kapcsolat érdekel: ragaszkodás nélkül, megbánás és ígéret nélkül. Megtanultam a leckét. Az érintett lányok nem mind volt fiatal (tehát még az ifjúság bohóságára sem tudom kenni), még azt sem mondom, hogy csak szajhákkal jöttem össze, mert ez sem lenne igaz. Talán bennem volt a hiba, hogy nem vettem korábban észre. Egyszer egy lánnyal fél évig jártam, nálam lakott, használta a kocsimat és az én pénzemből vásárolt be… szerintem még annak a pasijának is az én kártyámról vette a bort, akivel végül lelécelt. Én mindig érzelmes pasinak gondoltam magam és egy kapcsolatban én nem 50%-ot adok, hanem 100-at. Minden átverés nekem fájt a legjobban, az érintett „hölgyek” pedig úgy riszálták ki magukat az életemből, mint valami macska a vidéki portáról. Azt is megtapasztaltam, hogy akinek nagyon rég nem volt kapcsolata, elmegy az első jöttmenttel. Volt egy ilyen korszakom is, szerencsére rövid. Volt, amikor én éreztem magam fordított helyzetben: én voltam a jöttment, és a másik jött el velem, "ha ló nincs…”-alapon. Mert:

Szerintetek milyen az ideális pasi vagy csaj? Milyen az ideális kapcsolat? Talán az alkalmi kapcsolatok szabadsága? Vagy az egész egyben számít? A személyes kisugárzás, ami megfog, pedig azt hitted, hogy az a típus nem is az eseted? Így jártam én is sokszor. Tényleg vak a szerelem? A belső mindent visz? Mikor van szerelem egyáltalán? Alkalmi kapcsolatban is kialakulhat.

Mikor adhatja oda magát az ember normálisan, hogy tényleg kapcsolatról beszélhessen? Az alkalmi kapcsolat a részemről annyit jelent, hogy vagy a hirdetésben is megírom a tényt, vagy a chat-en közlöm, vagy ha kialakulóban van valami, ez lesz az első tény, amit le fogok szögezni. Vagy ezzel rontanék aztán el mindent? Van középút? Üdv: Roland.

 

 
177 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr712599438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2011.01.20. 08:26:10

Annyira imádom, mikor hülye pasik a saját hülyeségeikből nem tanulnak, hanem hülye következtetéseket vonnak le. Az, hogy nem egy észlény a posztíró, már abból ordít, hogy képtelen az alanyt az állítmánnyal egyeztetni. A kérdései meg kábé egy kistini érettségi színvonalán vannak. Nincs recept, meg kell tanulni az embereket megismerni, és helyes következtetéseket levonni. Meg lehet ám mások hibájából is tanulni. Van, akinek soha sem fog menni.

nosce 2011.01.20. 08:35:33

@Drága IV gernika:
Na de szegény posztoló leginkább csak kérdezett. Most akkor ezzel azt üzened, hogy hajjá meg barom ? :)

Nutshell 2011.01.20. 08:37:37

Minden emberfüggő. Nem lehet és nem is szabad mindenkit ugyanúgy kezelni. Ehhez viszont emberismeret kell, ami neked úgy tűnik nem megy. Az ideális dolgok attól ideálisak, hogy a két fél összhangban van. Te hiába adsz 100%-ot, ha nem vezsed észre, hogy csak kihasználnak, vagy "jó a szamár is" alapon van valaki veled.
Ha "érzelmes pasi" vagy, akkor nem sokat fogsz kapni az alkalmi kapcsolatokból. Inkább próbáld meg megismerni az illetőt, mielőtt kitalálod, hogy ő a nagy Ő.

nosce 2011.01.20. 08:46:37

@Nutshell:
És amig nem üti rá a végső pecsétet h ezAvégleges nagynagy Ő, addig ne fizessen semmit, ne vigye el sehova, ne vigye fel, meg ne is dugjon vele ? Már az ismerkedési fázisban is duuurván ki lehet használni valakit, ami csak később derül ki..

Barry Kent 2011.01.20. 08:52:01

Reggelt.
Rémes poszt.

@Kedves Nard:
Aggyá má egy sört Róóóland :))

Nutshell 2011.01.20. 08:52:11

@nosce: Nem tudom, én az ismerkedés szakaszában sem várom el, hogy fizessenek bármit is. Nem vagyok feminista, de van önálló keresetem, és nem hiszem azt, hogy attól lesz valaki több/vonzóbb számomra, hogy ő fizet.
"meg ne is dugjon vele?"
Miért, a dugás is áldozat a férfitől...? :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.20. 08:53:14

Ha valaki a 100%-os érzelmeit pénzben méri és azzal mutatja ki, mi csodálkozni valója akad azon, ha azt veszik el tőle, amit ad? Értem én, hogy be akarod fektetni, számolj a kockázattal.:D

Érzelem, háppersze.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.20. 08:53:21

@Barry Kent:

"Hé narkósgeci! Akarsz köööööörszakáááállt?" :D

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2011.01.20. 08:58:06

Drága posztíró!

Hatalmas nagy pancser vagy, hogy így hagytad magad kihasználni. Ha te beleraksz 100-at egy kapcsolatba, akkor nagyon sokan vannak, akik ezt kihasználják, mert téged ki lehet, mert papucs szerencsétlenségként viselkedsz. A megoldás pedig nem az, hogy akkor bevágom a durcát, és akkor most én leszek a szemét, mocsok, s mindenkit kihasználok.
Ha pedig nincs kötődés, akkor kihez fogsz odabújni 10-20 év múlva este, vagy mikor beteg vagy, vagy mikor szeretetre vágysz?? hm?

Barry Kent 2011.01.20. 08:58:54

@Kedves Nard:
Alapmű :)

ON:
A bónuszkérdésre nem a válasz, kivéve posztoló.

nosce 2011.01.20. 09:01:19

@Nutshell:
persze, nehéz fáradságos munka :), de van aki workoholic típus :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.20. 09:01:38

@Pilled:

Vesz kutyát, vagy macskát. Gusztus dolga.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2011.01.20. 09:04:39

@Kedves Nard: az biztos csinál majd neki húslevest, mikor nagyon beteg... vagy abból lesz a húsleves? gusztus dolga :P

TBal 2011.01.20. 09:05:02

Hát, ez végülis még az ezeregyéjszaka uralkodójához képest semmi, ő csak szűz lányokkal kezdett, és másnap kinyíratta őket.

Amúgy fura, hogy nekem pl. minden barátom tisztességes, ha anyagiakról van szó, benne van a lényükben. A volt párjaim meg dettó. Szerintem az ember szeme egy idő után rááll arra, hogy ki tisztességes és ki nem, már ha észre akarja venni.

Egyébként a picológiakönyvek említenek egy "senkiben sem lehet bízni" típust, a lényeg, hogy van ez az alapállítás, olyanokkal kezd, akikről belül tudja, hogy át fogják verni, aztán amikor megtörténik, akkor meg lesz erősítve az alapfeltevése.

Szerintem a nyílt kapcsolat a legjobb (kurvára nem akarok eltérni a témától, de ha nem én nyögöm be, akkor megteszi Nard), mások szerint meg a monogám.

Barry Kent 2011.01.20. 09:06:34

@Kedves Nard:
"Róóóland, mi az anyád picsáját csinálsz, fényorgonázol, mi?"
Meg kellett hallgatnom :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.20. 09:07:43

@Pilled:

Olasz vagy kínai konyha. :)

@Barry Kent:

"Ezért nem veszek fáziskeresőt, mert Zoli bátyád mindig megtalálja!" :D

nosce 2011.01.20. 09:10:05

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"zerintem még annak a pasijának is az én kártyámról vette a bort, akivel végül lelécelt"
.
Ha valakinek odadja a kártyáját az sztem nem anyagiaságról, "megvásárlásról" hanem a bizalomról szól, negativ hozzáállással nem hogy kapcsolatot, de semmit nem lehet elkezdeni a zéletben:)

Nutshell 2011.01.20. 09:11:02

@nosce: Óóó, ti önfeláldozó lények, hát milyen rendes tőletek, hogy ilyen nehéz, fáradságos munkát bevállaltok értünk :)

nosce 2011.01.20. 09:14:25

@Nutshell:
így van, az Isten szolgának teremtette a férfit :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.20. 09:14:50

@nosce:

A kártyát odaadhatja, csak legyen rajta 2000 forint limit, és ne legyen több a számlán mint 2000 forint. Lehetőség szerint a pint se adja meg. :) Ez tök bizalmas dolog! :)

nosce 2011.01.20. 09:20:08

@Kedves Nard:
Na és persze sms értesítés, esetleg jóváhagyással :)

Nutshell 2011.01.20. 09:20:08

@nosce: És ezt miért nem közölte is velük, mindegyikkel? :)

kóristalány 2011.01.20. 09:24:21

Csatlakozom Nutshell-hez, szerintem is fontos megismerni a partnert, mielőtt bedobod a 100%-ot. Egy kis odafigyeléssel még annak is sikerülhet, aki nem túl jó emberismerő.
Az anyagiakkal meg jobb, ha csínján bánsz az elején, ne ezzel akard megfogni, mert így nagy eséllyel átverés lesz a vége. Nem azt mondom, hogy garasoskodni kell, de inkább olyan nőt keress, akit az érzelmeiddel is boldoggá tudsz tenni.

nosce 2011.01.20. 09:24:34

@Nutshell:
közölte, csak sok közülük az autista :)

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 09:26:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Valahogy így látom én is.

Kedves posztíró, te vagy maka a tökély, és a nők kivétel nélkül mind szemetek. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.20. 09:27:03

Roland, nezz szembe a tennyel: paraszt csak az lesz a nokkel, aki amugy is ilyen, csak az vag bele egyejszakas kalandokba, aki amugy is azt keres. Lehet megideologizalni, de ez csak blablabla. Ha meg ennyire nezed az anyagiakat, akkor max. anyagi 100%-ot adtal bele. Amit nem fizetsz ki jo szivvel, azt ne fizesd. De utana felroni kicsinyesseg. Ezek utan nem csoda, hogy pattintottak.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.20. 09:27:27

@nosce: Roland nagyon jól tudja, hogy szakítás után milyen fontos lesz neki "kidobott" pénz: hát csak annyit adjon, amennyi nem fáj.:-) Ez még nem lenne negatív hozzáállás, szerintem. De ha neki könnyebb minden volt és leendő nőjét utólag szidni, az pedig nekem nem fáj.:D
Ha utólag bosszankodik a pénzen, akkor anyagias, ráadásul sumák is, mert még magának sem vallaná be, nehogy már az "ideális nőnek" feltűnjön.:-)) (Ezt a tulajdonságot akármelyik számító ribanc irigyelheti tőle.)

Ráadásul laptopért pippanttat, és meglepődik, ha elfogadják.:D

Nutshell 2011.01.20. 09:28:17

@nosce: Hála az égnek, hogy vannak, akik azért vették az adást :)

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 09:30:08

@nosce: Azt mondja, 100-at egy kapcsolatba. De hogy mit, arról nem beszél, csak a pénzről. Ha valakinek nem ez lenne a fontos, akkor azt emelte volna ki, mennyire szerette, odafigyelt rá, stb, stb.

A kártya odaadása bizalom is, valóban, de egyfajta felsőbbrendűséget is mutathat a másik felé.

Frigyesur (törölt) 2011.01.20. 09:32:57

De hogy valaszoljon valaki a kerdesekre:

Szerintetek milyen az ideális pasi vagy csaj?
- Idealis.

Milyen az ideális kapcsolat?
- Idealis

Talán az alkalmi kapcsolatok szabadsága?
- Nem.

Vagy az egész egyben számít?
- Igen.

A személyes kisugárzás, ami megfog, pedig azt hitted, hogy az a típus nem is az eseted?
- Sugarozni a radioaktiv anyagok szoktak, de indifferens, altalaban igen.

Így jártam én is sokszor. Tényleg vak a szerelem?
- Nem. Hulye emberek fogjak ra.

A belső mindent visz?
- Nem.

Mikor van szerelem egyáltalán?
- Ha az ember szerelmes.

Alkalmi kapcsolatban is kialakulhat. Mikor adhatja oda magát az ember normálisan, hogy tényleg kapcsolatról beszélhessen?
- Amikortol kapcsolat. Az 'odaadas' meg - amennyiben nem szexrol kerdezel - fokozatosan alakuljon ki. Te mindenkinek rogton megnyilsz? Baromsag.

Az alkalmi kapcsolat a részemről annyit jelent, hogy vagy a hirdetésben is megírom a tényt, vagy a chat-en közlöm, vagy ha kialakulóban van valami, ez lesz az első tény, amit le fogok szögezni. Vagy ezzel rontanék aztán el mindent?
- Igy korrekt.

Van középút?
- Hogyne lenne. Csak neked nem megy.

Tessek, itt vannak a valaszok a kerdesek szintjenek megfeleloen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.20. 09:33:43

Kedves posztoló!

Megismersz valakit és bedobod magad érzelmileg 100%-ban. Miért?
Nem tudod még, kicsoda, micsoda. (És mint fogyókúrától megtudtuk a család megnézése is nagggyon fontos! Hihi. Na vissza a témára!)Szóval alig ismered és fizetsz neki mindent, viheti a kocsidat, nálad lakik. Miért???? Itt rontod el szerintem!

Szörnyen hangzik, de sajnos amíg nem ismered eléggé, addig SENKIBEN nem szabad ennyire megbízni. Főleg nem szabad az ilyen kudarcok után világrengető következtetéseket levonni és általánosítani. És tényleg csak azt lehet kihasználni aki hagyja magát!

Adj bele az elején csak 50%-ot, vagy még kevesebbet. Ne zúgj bele! Vagy legalábbis próbálj észnél maradni! A szeretetedet nem csak azzal tudod kifejezni, hogy a tenyereden hordozod. Szerintem ez a fajta viselkedés egy idő után minden nőből kihozza a "rosszat". Most komolyan. Ha neked lenne egy olyan valakid, aki pénzel, kocsit rak a segged alá stb. stb. Egy idő után már el is várnád tőle ezeket és megszokott lenne. Nem? Szóval mikor nálad betelik a pohár, akkor már a kedves lánykát hozzászoktattad a jóhoz és onnan már nehéz visszavenni!

Az elején kell kevesebbet adni! Csak fokozatosan! Érzelmileg, anyagilag egyaránt.

"Szerintetek milyen az ideális pasi vagy csaj?" Mindenkinek más

"Milyen az ideális kapcsolat?" Szintén mindenkinek más és szerintem nincs ideális kapcsolat. Egymáshoz csiszolódás van!

"Talán az alkalmi kapcsolatok szabadsága?" Nekem biztosan nem és szerintem neked sem. Érzelmes típus vagy, nem sokáig fogod bírni.

"A személyes kisugárzás, ami megfog, pedig azt hitted, hogy az a típus nem is az eseted? Így jártam én is sokszor. Tényleg vak a szerelem?" De még mennyire, hogy vak.

"A belső mindent visz?" Nem mindent, de többet, mint a külső. Szerintem. A külső csak ez eleje, a figyelemfelkeltés, a belső meg a folytatás. Ha szar a folytatás, akkor mindegy az eleje...

"Mikor van szerelem egyáltalán? Alkalmi kapcsolatban is kialakulhat?" Szerintem a szerelem nem egy ennyire meghatározható valami. Alkalmi kapcsolatból is lehet, láttam már ilyet.

"Mikor adhatja oda magát az ember normálisan, hogy tényleg kapcsolatról beszélhessen?" A teljes odaadás és a kapcsolat szerintem nem egy és ugyanaz. Én még úgy nem tudtam bízni senkiben sem, hogy teljesen 100%-ig odaadjam magam. Nem szabad! Sebezhetővé válsz nagyon! Én legalábbis így gondolom. Soha nem tudhatod, mit hoz az élet és mikor alakul úgy, hogy akiben megbíztál az valamiért elfordul tőled. Persze jó lenne ennyire megbízni valakiben....de szerintem csak magadban bízhatsz 100%-ban.

Fviktor76 2011.01.20. 09:33:44

Leszögezem, hogy én nem vagyok az alkalmi kapcsolatok híve. Még akkor sem voltam, amikor már hosszú ideje nem volt más. Valahogy nem vitt rá a lélek, pedig megfordult a fejemben. Szerencsére, most már nem vagyok egyedül...

Alapmondás, soha ne mondd, hogy soha! Ezt kell összehangolni a tisztességgel. Tehát, ha feladsz hirdetést, bele kell írni, hogy csak alkalmi kapcsolat, de utána egy szót se ejteni erről. Így a tisztesség kipipálva, a lány se vesz zsákbamacskát, viszont, ha tovább fenntartod a témát, lehet, hogy életed nőjét halasztod el.

Azon meg közben érdemes elgondolkodni, hogy mit jelent számodra, hogy beleadsz 100%-ot. Az, hogy mindent te fizetsz, kb. 0%, mert kihasználják. Vannak dolgok, amiket úgyis te fizetsz, de a napi bevásárlást nehogy már egyedül finanszírozd!

A beleadás, az odafigyelés, törődés szeretet. És ezt várhatod viszont. És ha nem kapod vissza, még mindig rávezetheted a lányt. És ha még mindig nem jár sikerrel, akkor nem várni a csodát, hanem továbbállni, mielőtt még ő áll tovább...

És ha összeakadsz egy rendes lánnyal, és már nem alkalmi kapcsolat, ő ugyanígy fogy állni a dolgokhoz...

nosce 2011.01.20. 09:36:41

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Na igen, lehet Roland azért adta oda a kártyáját h az aktuális csaj rátöltsőn egy kis pénzt, és ne leszippantson róla :).

Elvileg igazad van, utólag ne sírjon, de lehet ezt egy tényrögzítésnek is felfogni, h megvolt a bizalom és lehúzták :)

a laptop meg már nem menő :), iPad a sztárrr, de qrva drága egy lepippantásért :)

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 09:37:51

@nosce: Akkor már inkább a macbook :) iPad semmire sem jó :D

nosce 2011.01.20. 09:40:33

@Dr. Jula Watson:
"A kártya odaadása bizalom is, valóban, de egyfajta felsőbbrendűséget is mutathat a másik felé."

Na és mi lenne nem "felsőbbrendű" ? odalökne 2 rugót h nesze geeci, de a visszajárót kérem ám ? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.20. 09:41:50

Mi az az 100%, amit beletettél? Adtad a lóvét, oszt minden rendben?
És nem, nem megyünk el az első jöttmenttel akkor sem, ha rohadt régen dugtunk már.

Ostoba.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 09:42:19

@Fviktor76: Nem elég csak egyszer elmondani, hogy alkalmi kapcsolatot keres valaki. Mert bizony a másik nagyon könnyen félreértelmezi a jeleket, és így a kelleténél többet várna. És az meg a legtisztességtelenebb dolog, ha valaki minden kapcsolatába úgy ugrik bele, hogy VIGYÁZAT? CSAK ALKALMI VAGYOK!, ezáltal lerázva magáról a a felelősséget, meg a kötelezettségeket, hogy normálisan viselkedjen, de ugyanakkor nem tartja ehhez magát, hanem a továbbiakban nyitva hagyja a lehetőséget, hogy mégiscsak ő lesz az...
Az embernek tudnia kell mit akar, és ahhoz mérten viselkedni. És bizony az ismerkedés, és randizás nem kockázatmentes dolog, ezt is vállalni kell.

nosce 2011.01.20. 09:43:04

@Dr. Jula Watson:
"Akkor már inkább a macbook :) iPad semmire sem jó :D"

Micccsoda igények :), a macbook még drágább, azért már egy fullextra szogáltatás, havi bérlete jár :)

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 09:45:03

@nosce: Mindegy, hogy kártya, vagy kp. Az, ahogy odaadja valaki, nagyon sokféle lehet. Ha ennyire emlegeti a pénzt, úgy érzem, számára ez fontos momentum, és talán éreztetheti is a másikkal, hogy _ő_ vesz mindent, _ő_ fizet. Mintha kilóra megvenné a nőt.
(És nem, együttélős kapcsolatban nem vagyok a külön számla híve)

nosce 2011.01.20. 09:45:36

@Frigyesur:
Ma nem zaboláztad meg a szürkeállományodat, fel is szárnyalt alaposan :)

Fviktor76 2011.01.20. 09:46:29

@Dr. Jula Watson: "És bizony az ismerkedés, és randizás nem kockázatmentes dolog, ezt is vállalni kell."

Hát, ez bizony így van...

G_P 2011.01.20. 09:47:08

Posztíró csak azért hülye, mert ezt megírta IDE. Itt a kommentelők nagy része általában a gyengébbik nemnek ad igazat, és jól leugatja a posztírót. Most a gyerek megkapta a szokásosat - hülye, balfék, tudatlan, és nem ismeri a nőket! :)

Én meg úgy vagyok vele, hogy igaza van, mert annyi gáz van egy kapcsolattal, hogy inkább nem kell (24 vagyok). Sok kortársam is így gondolja egyébként, tudom, mi meg pisisek vagyunk.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 09:47:39

@nosce: Egye fene, annyit megér. :) de akkor már legalább 15"-os kell :D És unibody házas :)

De most komolyan, az iPad hordozni nagy, valóban használni meg kicsi.

nosce 2011.01.20. 09:49:21

@Dr. Jula Watson:
Jó, értem én, és igazad is van, meg tarquinnak is ,de ez azért kicsit rosszindulatú hozzáállás, valljuk be :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.20. 09:52:04

@G_P:
nyugodtan lődd fejbe magad!
Az élettel általában annyi gáz van, hogy nem éri meg folytatni.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 09:52:32

@nosce: Lehet. Viszont nálam ez eléggé biztosíték kiverős, mikor valaki a pénzével akar hódítani, a pénzét adja csak egy kapcsolatba, és akkor csodálkozik, hogy a másik elveszi, és kihasználja.
Amit beleadsz egy kapcsolatba, azt fogják kivenni is belőle. Ha érzelmeket adsz, akkor az érzelmeidet "használja" a másik. Ha pénzt, akkor azt. Na és a pénz sokszor nem elég, hogy ott tartsa a másikat.

Frigyesur (törölt) 2011.01.20. 09:52:42

@nosce: Nem eroltettem meg magam tulsagosan, mert tok hulyeseg olyanba belemenni, hogy mi az idealis, mi a szerelem. Szubjektiv, esetlen leirasok lehetnek, jol meg nem fogalmazta meg senki, csak szepen.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 09:53:30

@G_P: nem baj, amíg ott van marok-marcsa :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.20. 09:55:22

@nosce: "lehet ezt egy tényrögzítésnek is felfogni, h megvolt a bizalom és lehúzták :)" Egyszer igen, de ő "érintett hölgyekről" beszél, vagyis mindig ezt csinálja, mégsem tanulta meg, hogy a bizalmat kiérdemeljük, valamint azt, hogy ő anyagias, tehát nem célszerű pár hónapos ágymelegítőknek odaadni a kártyáját, fizetni a kosztot-kvártélyt, mert csak bosszankodnia kell utána.:-)

IPad ehhez képest occó:D

G_P 2011.01.20. 09:56:03

@Zsit (nyau és rémizé):

Nemnem, csak azt próbáltam közölni, hogy lassan 3 éve nem volt állandó, és rohadtul boldog vagyok, meg haladok, meg a dolgaim is rendben vannak. :)

Valakinyolc 2011.01.20. 09:57:26

Hülye posztoló és nem mellesleg MNK

Fviktor76 2011.01.20. 09:57:45

@Dr. Jula Watson: "(És nem, együttélős kapcsolatban nem vagyok a külön számla híve) "

Párommal 3 számlánk van. 1 az egyém, 1 az övé, ezekre mennek a fizetések, és egy közös, erre ráutalunk mindketten egyenlő összeget, és ha nem elég, mindketten a sajátunkból pótolunk.
Vagy mindketten a sajátból veszünk a másiknak. De ez megegyezés kérdése. És egy kapcsolat komolyságát az ilyen megegyezések igazolják. Azonkívül vannak dolgot, amit mint pasi, én fizetek, de ezt meg nem szabad felemlegetni, mert az már megvásárlás szagú...

nosce 2011.01.20. 09:59:47

@Dr. Jula Watson:
iPad (kategória) a jövö, mentségemre, már majd 1 évvel ezelőtt is ezt mondtam :). Persze nem lehet rajta offiszozni, meg játszani meg ilyeneket, de sok mindent kivált, és sokat fog még fejlődni, meg a versenytársai is. Sztem

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.20. 10:00:05

@nosce: nem vallom be, én segítő szándékkal osztom a posztírót.:-)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.20. 10:01:40

@G_P:
nohát!
Sokan vannak így, mégsem szólják le az állandó, normális kapcsolatot.
Azért, mert nem úgy élek, mint más, nem feltétlenül a más (vagy én) lesz(ek) a hülye :)

nosce 2011.01.20. 10:02:57

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
mert, persze a szíved is aranyból van :)

nosce 2011.01.20. 10:07:52

@Dr. Jula Watson:
"Amit beleadsz egy kapcsolatba, azt fogják kivenni is belőle. Ha érzelmeket adsz, akkor az érzelmeidet "használja" a másik"

Akkor leígy tényleg occcó :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.20. 10:08:17

@nosce: az az egyetlen extrám, a többi alapfelszereltség :D:D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.20. 10:08:30

@G_P: Aki hülye, haljon meg! Bocs. Ennyit tudok hozzáfűzni. Majd azért megkérdeznélek úgy 10 év múlva. Így gondolod-e még?! A szomszéd kiscsaj is pár éve még állította, hogy ő hozzá fog menni a Tokio Hotel énekeséhez... aztán most pár hónapja rákérdeztem és röhögött. Erről ennyit. Én sem vagyok vén (30) de soha nem gondoltam így.

Ha a kortársaid is így gondolják, akkor meg tényleg jobb, ha félrerakok a nyugdíjamra...

"lassan 3 éve nem volt állandó, és rohadtul boldog vagyok, meg haladok, meg a dolgaim is rendben vannak. :) "

További boldogságot kívánok! :P

nosce 2011.01.20. 10:09:51

@nosce:
"Amit beleadsz egy kapcsolatba, azt fogják kivenni is belőle. Ha érzelmeket adsz, akkor az érzelmeidet "használja" a másik"

Akkor jobban jár, ha a pénzét viszik és nem az érzelmeit, és így az iPad tényleg occcó :)

blah 2011.01.20. 10:11:26

szerintem túl keveset kérdezel

nosce 2011.01.20. 10:15:37

@Dr. Jula Watson:
"de akkor már legalább 15"-os kell"

mire gondoltál ? :)

nosce 2011.01.20. 10:18:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"az az egyetlen extrám, a többi alapfelszereltség :D:D:D"

A távol-keleti gyártmányokba szoktak alapfelszerelésbe sok extrát pakolni :), mert gondolom nem azt mondod, h amúgy tök átlagos vagy :)

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 10:22:31

@Fviktor76: Hát ez lehet működőképes egy 1-2 éves kapcsolatnál, de ahol hosszútávú tervek, meg gyerek van már sokkal nehezebb. Ha valóban _közös_ életet akarok, akkor ott beleadom mindenem amim van. Időt, pénzt, energiát... És aztán lehet megint újra elosztani az egészet, hogy kinek miből mennyi jut. A család attól lesz család, ha egy egység, és nem csak külön indivídumok össszessége, akik az élet néhány területén találkoznak.

G_P 2011.01.20. 10:23:33

@Bundabandi:

Nem hiszem, hogy helyénvaló a Tokio Hoteles párhuzam, mert ennyire ovi azért nem vagyok. Én úgy gondolom, a gúnyos hangnemed ellenére, hogy igenis lehet így boldognak lenni, mert akkor kelek-fekszek-böfögök-gyújtok rá-megyek haverozni-dolgozok otthon is, amikor akarok. Ebből nem azt kell levonni, hogy megvagyok egyedül, mint medve a barlangjában, mert rengetegen vesznek körül - csak épp olyanok, akiknek nem tartozom akkora felelősséggel. Haverok, havernők, és a család, és rájuk szükség is van! :)

Nem kell senkitől végighallgatnom, hogy 24 évesen miért nincs autóm (nem akarok és pénz is másra kell most), nem kell végighallgatnom, hogy bezzeg X-ék voltak telelni múlt héten, és nem kell minden este vizsgáznom. Hogy mit értek vizsgázás alatt? A szexet. Mivel a mai torz világban egyeseknek a szexet is sikerült úgy eltorzítaniuk, hogy már állandóan a méretekről és a teljesítményről szól, nem a valódi élvezetről. Meddig bírta? Jó volt? Mekkora van neki? Ez kb mint egy vizsga. Na szóval erről ennyit, a többit meg átlag 2 havonta becsúszó kalandokkal megoldom, fizetni meg soha nem fogok érte.

Fviktor76 2011.01.20. 10:25:28

@G_P:
Gáz,
-hogy óvoda után beültetnek az iskolapadba,
-hogy egyetemen/főiskolán a tantárgyak 80%-ból 2x vizsgázol.
-hogy egyetem/főiskola után minden nap 6-kor felkelni, 5-ig a munkahelyeden vagy, és csak 20 nap szabid van egész évre, ami 45 éves korodig, felmegy 30(!) napra, és nem lógathatod a f...lábad a Balatonba egész nyáron.
-hogy ha építőipari szak- vagy segédmunkás vagy, nyáron, 40 fokban a tűző napon kell dolgoznod,
-ha takarítónő vagy, WC-t kell pucolnod.
-ha orvos vagy, órákat állsz a műtőben.
-ha ápoló vagy idős, beteg néniket, bácsikat pelenkázol, megy ágytálazol...
Most ennyi hirtelen, de hogy Halász Judit nénit idézzem:
Tovább is van, mondjam még?

Ehhez képest egy párkapcsolatban, ha szerencséd van, arany életed lehet...
:-)

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 10:27:37

@nosce: Nézzük csak: Ahhoz hogy mindig magammal hordjam nagy, nem fér el egy táskában. Viszont az igazi használhatósághoz meg kicsi. Maximum a netbookokat, a 10"-os kisgépeket tudja kiváltani. Olyan, mint a bukókeretes kismotor. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 10:28:55

@nosce: Akkor viszont ne sírjon :) Érzelmek nélkül meg amúgy sem sokat ér. :)

kóristalány 2011.01.20. 10:29:14

@G_P: Na ez a lehető legrosszabb hozzáállás. Egy jó kapcsolatért igenis meg kell dolgozni. Ha erre valaki nem hajlandó, az ne csodálkozzon, hogy csak rossz tapasztalatokat szerez.

G_P 2011.01.20. 10:33:47

@Fviktor76:

Ez nem gáz. Pont az a gáz, hogy ma már egy kapcsolat is így működik. Az egyetemmel, a melóval sosem volt bajom! Oda való a vizsgáztatás és a kötelességek.

@kóristalány:

"Egy jó kapcsolatért igenis meg kell dolgozni."

Ja, és ez alatt anyagiakat tetszik érteni? Mert ha igen, az elég szánalmas, hogy nyaralásokban, bútorokban és autókban mérjük az odafigyelést. Meg a jó kapcsolatot.

nosce 2011.01.20. 10:35:22

@Dr. Jula Watson:
"Ahhoz hogy mindig magammal hordjam nagy, nem fér el egy táskában. "
a lehetőség kelti fel a zigényt :), majd trendi lez a nagyobb táska amiben elfér, de jogos a felvetésed ezért is pörgött fel nagyon a 7" galaxy tab..

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 10:36:00

@G_P: Jobb is a világnak, hogy nem keseríted meg feleslegesen néhány nő életét. Maradj egyedül.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.20. 10:36:54

@nosce: dehogynem, átlagos közép-keleti, láthatatlan extrákkal :D:D

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 10:37:33

@nosce: Láttál te már női táskát? :D Ezért mondom, vagy egy kicsi készülék, amitől nem szakad le a vállam, vagy valami komolyabb otthonra.

nosce 2011.01.20. 10:40:17

@Dr. Jula Watson:
a 7" se fér bele ? :) Azért nem operaházba vagy discoba jársz mindennap ? :)

G_P 2011.01.20. 10:40:48

@Dr. Jula Watson:

Valamiért 10-ből 8 haverom velem egy követ fúj. Egyszerűen nem vagyunk kiváncsiak arra, hogy mindenért le legyünk ugatva. Meg hogy semmi ne legyen elég.

De tessék készülődni, mert nem én vagyok a kivétel. A világ ebbe az irányba halad, sok még az ilyen önző balf*sz, mint én, és egyre több lesz. Gondolom nem először hallotok elmagányosodásról - sok lesz a vénlány, mire a mostani huszasok negyvenesekké öregednek.

hajtűkanyar 2011.01.20. 10:44:05

@G_P: azért áruld el, kit fognak akkor dugni a korosztályos elvtársak?

nosce 2011.01.20. 10:44:37

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
ha azok a láthatatlan extrák biztosan előkerülnek, az még jó is lehet :)

tuli _ 2011.01.20. 10:44:45

@Dr. Jula Watson: de ilyenbe mégis miért mennek bele a nők? vagy ha belemennek, tudják, mire számíthatnak.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 10:45:30

@G_P: Mit érdekel engem, hogy mit csinálsz? Tedd ezt, te dolgod. :)

@nosce: Őszintén? Amennyit útközben kell, arra bőven elég 4" is. :)

kóristalány 2011.01.20. 10:45:33

@G_P: Szó sincs róla! Ha egy kapcsolatot a pénz, nyaralás, autó, stb tart össze, az nem más, mint üzlet.
Egy érzelmeken alapuló kapcsolat sok odafigyelést, törődést, önzetlenséget, kompromisszumot kíván. Nem fog senkinek a szájába röpülni sültgalambként egy tökéletes kapcsolat, csak idővel és (kölcsönös)akarással válik azzá. Ez sokkal nagyobb munka, mint fizetni egy nyaralást, kocsit, akármit.

hajtűkanyar 2011.01.20. 10:45:43

@hajtűkanyar: esetleg arra nem gondoltál, hogy az ugatás mögött van "ok"-is? amit még nem láttok a serdülőkorból éppen kiérve?

G_P 2011.01.20. 10:46:44

@hajtűkanyar:

Senkit. Tele a világ vonzó és tökéletes dolgokkal - az ember pedig nem az. És ezen tessék elgondolkodni. A fejlettebb országok szerintem abba az irányba haladnak, hogy csökken a szex iránti vágy. Lehet röhögni, jó hangosan, de igazat beszélek. Annyi más elfoglaltság van ma már szex helyett, hogy fel se lehet sorolni. És én se vagyok az a kanos típus.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.20. 10:47:39

@G_P: Én a te írásodból meg a fellengzős, "ki ha én nem" stílust érzem ki, ezért választottam én is gúnyos hangnemet.

Elég ostoba kijelentés az, hogy ez így jó neked. Kb. akkora mint a szomszéd kiscsajé. Ezért a példa... De te tudod. Mindenestre én nem dörgölném itt a többiek orra alá, hogy mekkora legény vagyok, meg milyen jó nekem, mert nem kell senkit elviselnem. Ha így érzed, hogy egy nő csak teher, meg felesleges konfliktus, az szerintem elég gáz. Miért, szerinted egy férfit elfogadni a hülyeségeivel, meg a "férfias" szokásaival, az nem nehéz? De ha szeretsz valakit akkor megpróbálod elfogadni. Viszont úgy érzem te meg sem próbálsz szeretni és elfogadni valakit, mert ha valami nem úgy van ahogy szeretnéd, akkor már inkább nem kell. Hát ez itt a baj. Úgy gondolom. Mert olyan csajt, akihez nem kell alkalmazkodni meg idomulni nem fogsz találni. Erről szól egy kapcsolat, hogy hozzácsiszolódunk a másikhoz, elfogadjuk. Ha nem, akkor keresünk másikat, akivel meg tudjuk tenni. Ennyi. Az, hogy még nem találkoztál olyan lánnyal akit el tudsz viselni, az nem azt jelenti, hogy nem is létezik. És hidd el sokkal boldogabb leszel, ha megtalálod.

Ez a kocsi meg vizsgázás dolog... Tény és való, hogy a csajok beszélnek egymás között a pasikról meg a szexről, de korántsem úgy, ahogy te itt írod. Legalábbis az én ismerőseim biztosan nem. A hülye kiscsajok meg csak felvágásból ilyenek! Sokszor semmi konkrétum nincs mögötte. De vannak normálisak is. Mindig voltak, mikor én voltam 20, akkor is volt mindkét táborból. Nekem sincs autóm, pedig 30 vagyok. Szeretnék, de a lakás fontosabb volt. Aki ezért lenéz téged, azzal meg nem kell foglalkozni.

nosce 2011.01.20. 10:48:31

@Dr. Jula Watson:
"Őszintén? Amennyit útközben kell, arra bőven elég 4" is. :)"

köszönöm ezt az öszinteséget :), persze otthonra tényleg nem árt egy komolyabb méret :)

kóristalány 2011.01.20. 10:53:34

@G_P: "De tessék készülődni, mert nem én vagyok a kivétel. A világ ebbe az irányba halad, sok még az ilyen önző balf*sz, mint én, és egyre több lesz. Gondolom nem először hallotok elmagányosodásról - sok lesz a vénlány, mire a mostani huszasok negyvenesekké öregednek."
Azért nem kell ilyen sötéten látni a világot, szerencsére a legtöbb embernek benő a feje lágya, mire huszasból negyvenes lesz. :)
Nem tudom, milyen rossz élmények keseríthettek meg ennyire 24 éves korodra, de hidd el érdemesebb a napos oldalt szemlélni.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 10:54:43

@nosce: Mindig az alkalomhoz illőt kell választani :D

A d r y (törölt) 2011.01.20. 10:57:27

Kiváncsi lennék, mit jelent a sok pénz.26 évesen!Különben is mit rajoskodik:) a kártyájával,autójával...stb. a 20 éves lányok általában a pénzes, szép-jó autósokra tapadnak.
Ha szerelmes lesz úgyis érezni fogja, addig meg élvezze az életet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.20. 10:58:59

@G_P: Igazi geek vagy, mi? "Tele a világ vonzó és tökéletes dolgokkal - az ember pedig nem az." ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

"Annyi más elfoglaltság van ma már szex helyett, hogy fel se lehet sorolni." Te annyira hülye vagy....de komolyan. Persze, sok mindet lehet csinálni szex helyett... na de minek? :D:D Levadászod a MOHA-ban a japcsikat, kiposztolod az FB-re a reggelidet... stb. Tényleg annyi minden van. De azért a szex egy szükséglet, akárhogyan is nézzük. Mellesleg te is abból lettél.. remélhetőleg.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 10:59:51

@tuli _: De a nők olyanok, mindig azt hiszik, majd ők leszenk a kivételek.

nosce 2011.01.20. 11:01:24

@Dr. Jula Watson:

Mindenestre, lehet h tényleg nem te vagy az iPad célközönsége :)

nosce 2011.01.20. 11:05:20

@Dr. Jula Watson:
+De a nők olyanok, mindig azt hiszik, majd ők leszenk a kivételek."

és sokan közülük tényleg kivételek is lesznek....

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 11:05:38

@nosce: Valóban nem. Nem vagyok az, aki azonnal ugrik az újdonságokra, hacsak nem olyan, amire már megvan nálam az igény. Műszaki cikkeket eléggé tudatosan szoktam választani. Ezért nem találok olyan notebookot sem régóta, ami nekem jó lenne.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 11:08:00

@nosce: akik a kizárólag alkalminak induló kapcsolatból hosszútávon jól működőben találják magukat? Vagy azok akik a felelősséget vállani nem tudó, jobbra-balra kacsingatóst megszelidítik?
Nem olyan gyakori ez. De a mesékben lehet hinni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.20. 11:08:17

@G_P:

Én értem a problémádat. De a level85ös paladinod nem fog rezelni ha netán oneshotol a 7esbusz :)

tuli _ 2011.01.20. 11:12:49

@Dr. Jula Watson: igen, mert xy is az volt :)
ahhoz a maga nemében kivételes személyiségnek kell lennie, csak sok, világos énképpel nem rendelkező nő/férfi is bízik abban, hogy ő lesz a kivétel. pedig ők biztosan nem. csak egyek a sorban.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 11:14:15

@tuli _: Így van. Ezért mondtam, ha alkalmi, akkor azt bizony többször is nyilvánvalóvá kell tenni, és nem beültetni a másikat ebbe a hintába. Az elején egyetlen megjegyzés nem elég.

Kham 2011.01.20. 11:17:21

Majdnem olyan vicces, amikor egy 26 éves kiscsávó örök életre csalódik a női nemben, mint egy kifordított kenguru:) "Nyíhhi-nyahúúú egy ribancba voltam szerelemes...mostantól nem érdekeltek soha többé, innentől csak a kurvák meg a kokain":D

G_P 2011.01.20. 11:18:24

@Kedves Nard:

nono, kérem, geek az nem vagyok. Csak pesszimista. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 11:20:03

@Kham: 21 évesen én is azt hittem magamról, hogy mindent láttam már a világból. :)

tuli _ 2011.01.20. 11:20:23

@Dr. Jula Watson: igazad van. az önbecsapás faktorral nem számoltam. de most is azt gondolom, hogy aki ebbe belemegy, nagyot hibázik. kivétel, ha mindketten így állnak hozzá a dologhoz.

ha valakivel közlik, hogy csak alkalmilag számítanak rá, és ebbe az utcába belemegy, felhatalmazást ad arra, hogy valóban felszínesen kezeljék, és ne vegyék komolyan.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.20. 11:20:52

@Kedves Nard: Nagy, vagy Nard!!!!! :P :P :P

Nyugtasson a dolog, hogy nem fog szaporodni! Nem egy kanos fajta. Jaj, nem bíííírom! Nem tudom mikor láttam utoljára nem kanos 24 éves fiút. Szerencsére én mindig kanosakkal találkoztam. :D

szingalunga 2011.01.20. 11:21:55

@G_P: "Valamiért 10-ből 8 haverom velem egy követ fúj. Egyszerűen nem vagyunk kiváncsiak arra, hogy mindenért le legyünk ugatva. Meg hogy semmi ne legyen elég."

Nem lehet, hogy csak nem a megfelelő körökben keresitek a potenciális barátnőt a 10-ből 8 haveroddal? Én is 24 vagyok, és a szorosabb baráti körömben egy kapcsolaton belül sem divat a "leugatás" és egymás kizsigerelése. A felmutatott kocsikulccsal felszedhető bombázó csajoktól meg nem kell csodát várni.

Kham 2011.01.20. 11:30:54

@Dr. Jula Watson: Az semmi, huszonegyévesen azt hittem én vagyok a világ:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.20. 11:32:28

@szingalunga: Én is így gondoltam. Örülök, hogy vannak normális 24 évesek is!

Frigyesur (törölt) 2011.01.20. 11:34:26

@Kham: Azer' en tudlak uberelni: en az univerzium ura. Sot, az ido es a ter ura. Na, tudsz nagyobbat mondani?

Kham 2011.01.20. 11:49:02

@Frigyesur: Hááát, el tudnám mondani, hogy a tüsszentésem volt a NagyBumm, a 21. születésnapom az Őskáosz, de nem merem, mert láttam A filmben, hogy monitor keresztül is tudod a fojtós trükköt használni:)

hajtűkanyar 2011.01.20. 11:53:28

@Frigyesur: kihagytátok csáknoriszt... :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.20. 11:54:06

@Kham: A tusszentesed az en kisujjam egy finom mozdulata ingerelte, a 21. szuletesnapodon meg Jedi elmetrukkel hoztam letre a fejedben mentalis zavart.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.20. 11:56:41

@Frigyesur: Bevallom... én csábítottalak át a sötét oldalra!

summerstorm 2011.01.20. 12:03:44

GP az ügyeletes megmondó :)?

Kedves Posztíró?

tudod a 100%ba beletartozik az odafigyelés, a szeretgetés, a beszélgetés (nem a nagy büdös semmiről,vagy arról, hogy befizette e a csekket), a jó szex, ami közben kölcsönösen odafigyeltek egymásra....
szerintem a te 100%-odba ezek nem tartoztak bele.

egyébként meg... azt felhánytorgatni, hogy te mit fizettél/biztosítottál anyagilag... hát nyuszifül... amiről úgy gondolod, hogy még nem tart ott a kapcsolat, hogy te azt megadd, akkor azt se add.
jóistenáldjonmeg.
tessék szépen gondolkodni.
és bankkártyát járás alatt nem adunk oda. mernem.

summerstorm 2011.01.20. 12:09:40

látom nem sikerült megtalálnom a !-et a ? helyett...
na mindegy.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.20. 12:11:48

@szingalunga:

Mondjuk részben egyet tudok érteni G_P-vel. Amivel nem értek egyet, hogy a szex pótolható bármivel :)

summerstorm 2011.01.20. 12:19:48

TBal

a pszichológiai jelenséget egyébként úgy híjják hogy önmagát beteljesítő jóslat....
és bizony sikeresen bizonyították mindenféle helyzetekben.

Father Justice (törölt) 2011.01.20. 12:25:21

@szingalunga: "A felmutatott kocsikulccsal felszedhető bombázó csajoktól meg nem kell csodát várni."

A probléma inkább az, hogy ez a tökátlag 90%-ára is igaz. Tőlük milyen csodára számíthat az ember? (A bombázók legfeljebb jobban megnézik, milyen márkához is tartozik az a kulcs.) Ha ő úgy látja, jelenleg több hasznos, és hosszabb távon kifizetődőbb dologgal is el tudja tölteni az idejét, mintsem hogy a 10% felkutatására koncentráljon, az ő dolga.

A posztíró meg rendre belenyúlt a 90%-ba - hát van ez így, kérem.
Viszont úgy látom, ezt szinte mindenki benézte: "Én mindig érzelmes pasinak gondoltam magam és egy kapcsolatban én nem 50%-ot adok, hanem 100-at." Igaz, hogy nem a szavak Mozartja a srác, és a "pasiért" is extra vascső járna, de azért érzékeljük már, hogy az első tagmondat alapján nemcsak anyagilag, hanem érzelmileg is totálisan involválódott, és ezt nem átallott kimutatni sem. Az, hogy az ember nem fukarkodik azzal, akit szeret, teljesen egyértelmű, viszont az is igaz, hogy aki fényesre nyalja a másik hátsóját, az többnyire ilyen végkifejletre számíthat. Attól, hogy valaki szerelmes, a józan észt nem kell szükségszerűen kikapcsolnia egy percre sem.

Ha lett volna egy épkézláb koncepciója, miként képzeli el az együttélést az anyagiak vonatkozásában, ilyen keserű csalódások nem is fordulhattak volna elő vele. Nézzük a legegyszerűbb konstrukciót: az alapvető szükségletek tekintetében 50-50% van, azon felül pedig mindenki fizeti a magáét, leszámítva azokat a gesztusokat, amelyekkel klasszikusan a férfi kedveskedik időközönként a hölgynek. Természetes, hogy az étel-ital-rezsi alapvető szükségletnek minősül, és közös használatú gépjármű esetén az azzal kapcsolatos költségek is. Azok a rüfik, akiket a posztíró bevonzott, nemcsak erre húzták volna a szájukat kapásból, hanem megpróbálták volna azt is beadagolni, hogy a szoli-műköröm-"koktél a barinőkkel" kombó is alap, tehát akkor már abba is csengessen. Na, onnantól kezdve nem lett volna miről beszélgetni, húzhattak volna a halál nemi szervére. Az ilyesmi néhány hét alatt ki szokott derülni, így a szivolák nem raboltak volna túl sok időt a fickó életéből.

Könnyű úgy interpretálni a posztot, mintha azon picsogna, "én fizettem mindent, oszt' mégis jól otthagytak a szemetek", holott a másik értelmezés valószínűbb: ő szerelmes volt, azt hitte, hogy a női is, aztán mindig kiderült, hogy csak (ki)használták, amíg nem jött egy jobban (ki)használható balek. Használni viszont csak azt lehet, aki hagyja magát, így az ilyeneknek adható legjobb tanácsok: óvatosság, bizalmatlanság, és a kapcsolat kezdeti stádiumában a másik fél furfangos "tesztelése". Ezek a legacélosabb védőpajzsok a gátlástalan szivolák támadásaival szemben.

summerstorm 2011.01.20. 12:37:51

@Father Justice ♋:

"50-50% van, azon felül pedig mindenki fizeti a magáét, leszámítva azokat a gesztusokat, amelyekkel klasszikusan a férfi kedveskedik időközönként a hölgynek"

hmmm. valamit nagyon elszúrtam :DDD?
többet ne vegyek neki pl nyakkendőt, mert az milyen jól állna neki... :)?
a francba. van még mit tanulnom :DDD

nicknek 2011.01.20. 12:44:50

@mooon:): szeretnék írni neked levelet

Father Justice (törölt) 2011.01.20. 12:45:36

@mooon:): Egymás alkalomhoz kötődő vagy spontán megajándékozása minden normális kapcsolatban alap. A lovagias gesztusok "ezen felül" vannak jelen a férfi részéről. De amit a posztíró művel, már nem ide sorolható, hanem a balekság intézményét erősíti.

dr. gernika 2011.01.20. 12:47:18

@nosce: Ja. Már az elején elkapálta magát, a végén a bárgyú kérdések nem segítettek rajta.

2011.01.20. 12:49:13

Nah megint egy idióta, aki vagdalózik a minden csaj otthagyta, csak a pénzére ment, kihasználta bla-bla-bla szöveg... Az élet kegyetlen, ideje felnőni, aki hagyja, hogy kihasználják, azt ki is használják.

Dávid a góliát 2011.01.20. 13:10:09

Már bocs, de ez elég hülye logika. Attól hogy pénzt "fektetsz" (és energiát) egy nőbe nem fog örökké szeretni. Az élet drága, de benne van évente egy nap körüli utazás. Na azért adj, mert elvársz valamit cserébe, hanem az örömszerzés miatt. Hogyha ezentúl félsz majd adni, először csak pénzt, majd szeretetet, később már bókot is, akkor garantáltan semmit sem fogsz (vissza)kapni a nőktől.
Szerintem ne szögezd le a chaten, társkeresőkben, hogy csak alkalmi kapcsolatot akarsz. Evvel rengeteg nőt elriasztasz, a maradék meg olyan lesz, akik a fent kialakult véleményedet fogják erősíteni. Más szóval így elvágod annak a lehetőségét, hogy normálisabb nővel megismerkedj.

szingalunga 2011.01.20. 13:11:25

@Father Justice ♋: Nem tudom, ha ez a 90%, akkor én valószínűleg burokban élem az életem, és hiba, hogy a saját környezetem alapján általánosítottam. Nem mondtam, hogy muszáj a nagybetűs nő keresésével foglalkoznia, csak azt kérdőjeleztem meg, hogy ha mégis szétnéz alkalmanként, azt a valós igényeinek megfelelő helyeken teszi-e, mert a mellényúlásokba ez is belejátszhat.
Szerintem a huszonéves férfiak egy része elköveti azt a hibát, hogy házhoz megy a pofonért, amikor mondjuk köztudottan kincsvadászokkal teli szórakozóhelyekre megy "jónőket" keresni, aztán meg csodálkozik a végkifejleten.
Amit az óvatosságról írtál, azzal nagyrészt egyetértek.

summerstorm 2011.01.20. 13:20:51

@szingalunga:

igen, nekem is van egy ilyen érzésem, amit a a kincsvadászokkal teli helyekről, és a jónőkről írtál.
Valami kirakati csinibabát keres ezeken a helyeken, amivel csak annyi a gond, hogy így ne is számítson másra.

2011.01.20. 13:28:36

@kabátnyúl:
Ne is mond. Inkább már nem is keresek pasit magamnak, mert mind idióta. :) :D (csakhogy a posztíró általánosító logikáját kövessem)

Father Justice (törölt) 2011.01.20. 13:29:30

@szingalunga: Nem arról van szó, hogy burokban élted az életed, hanem abban a közegben, amelyben élsz, nem ennyire rosszak az arányok. Másrészt a 90%-ból (esetedben legyen 10-20-50%, igény szerint) azokról a hölgyekről, akikkel nem alakítottál ki párkapcsolatot, legfeljebb feltételezheted, hogy nem a szivolák táborát erősítik. Ha a barátok, ismerősök párkapcsolatait illetően csak arra támaszkodunk, amit a két fél arról elmond, külső szemlélőként többnyire nem tűnik fel, mi a tényleges konstrukció otthon (szivola + balek felállás). Jó példa erre ez a poszt is, ahol a fiatalember mindig csak a koppanások után ismerte fel, hogy milyen csúnyán megszívatták. Ha az összecuccolások után 2-3 héttel kérdezted volna meg tőle, hogy érzi magát a barátnőjével, sanszosan "minden dizni!" lett volna a válasz.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 13:33:01

@Father Justice ♋: Utólag meg nagyon sokan mondják fájdalomból, haragból, sértettségből, hogy hát az a szemét kihasznált! :) Szóval ez sem egy kiindulópont.

Father Justice (törölt) 2011.01.20. 13:34:27

@Dr. Jula Watson: Ha a posztíró azt állítja, a nő nála lakott, az ő autóját használta és mindig ő adott pénzt neki bevásárolni, nincs okom feltételezni, hogy pont az ellenkezője volt igaz.

Dr. Jula Watson 2011.01.20. 13:48:02

@Father Justice ♋: De azt nem tudjuk ki akarta ezt. Ha azt mondja a pasi, hogy lakjunk az ő lakásában, mert az nagyobb, akkor mi a lépés? Vagy hogy közli, nyugodtan vidd el az autót, én úgysem használom, menjen a lány puszta büszkeségből gyalog?

Az amit az egyik fél önszántából felajánl, azt utána ne kérje számon a másikon, hogy az elfogadta.

Hurri Kán 2011.01.20. 13:51:49

Sziasztok! Megvan a megfejtés a mai nyivákolásra?

2011.01.20. 13:53:51

@gyvy:
A pasi egy idióta. :)

Hurri Kán 2011.01.20. 13:55:49

@Zsu0805:
Kicsit bővebben? Ma egyszerűen nincs energiám végigolvasni. Igazából semmihez nincs ma energiám :D

summerstorm 2011.01.20. 13:58:35

@gyvy:

nem megfelelő helyről választja a versenyzőket.
ezért a rossz merítés :D

receptre felírva:
új helyeken való keresgélés
gondolkodás

Hurri Kán 2011.01.20. 14:00:47

@mooon:):
Minden hely megfelelő, kérdés hogy mire kell a versenyző :DDD

Gondolkodást hiába írsz neki receptre, ha eddig nem ment neki eztán se fog. Ez nem olyan mint az úszás hogy bármikor meg lehet tanulni :)

Father Justice (törölt) 2011.01.20. 14:08:16

@Dr. Jula Watson: Az utolsó, összegző számvetés szempontjából mindegy, ki akarta ezeket, ha végül minden egyes mozzanat anyagi vonzata a fickón csapódott le. Ugyanis ha egy nem-szivola belemegy ilyen megoldásokba, nagyon rövid időn belül feltámad benne az igény, hogy magára vállalja ezen előnyök bizonyos mértékű finanszírozását is. A vásárlásokra adott pénz még egyszerűbb ügy ilyen szempontból: ha az elején mindig a fickó ajánlotta fel, hogy ad pár ezret, "shoppingolj csak, Gizi" jeligével, majd a nő már automatikusan kérte is a zsetont, tényleg magára vessen. (Egyébként ez pont jó egyfajta kezdeti kistesztnek, de ő nem akként kezelte, hanem teljesen természetesnek vette a dolgot.)

A klasszikus hibát követte el olyan értelemben, hogy mivel "hivatalosan" vele volt valaki, akit szeretett, automatikusan azt feltételezte, hogy viszont is szeretik. Lehet, hogy a sértettség is benne van a pakliban, de utólag már tisztán látja, hogy bizony egyik nője sem szerette. A nagy ködben egyszerűen nem figyelt azokra a jelekre, amelyekből egyértelműen kiderült volna, hogy a nők részéről egy deka érzelem sem volt a dologban, csupán két lábon járó ideiglenes pénztárcának tekintették. Természetesen ezért cserébe azok megengedték, hogy sunázza őket, és az egyszerűbb férfiak ebből még inkább azt a következtetést vonják le, hogy szerelem van. Szerencsés esetben ezzel nem 26 évesen szembesül a férfiember.. még szerencsésebb esetben pedig mások példáiból tanulja meg. :)

A fő probléma a posztíró szemszögéből az, hogy bár felismerte a balek mivoltát, nem érez magában erőt ahhoz, hogy azon felülkerekedve óvatosabban és okosabban vágjon bele az ismerkedésbe, arra érdemes hölgyekkel.

tőzegmalac 2011.01.20. 14:20:04

@Zsu0805: :D
zárdába azért ne vonulj:)

2011.01.20. 14:31:59

@kabátnyúl:
Majd beállok én is a posztíró kis klánjába és én is csak könnyű kalandokat akarok majd.

tőzegmalac 2011.01.20. 14:36:35

@Zsu0805: akkor meg kell, hogy mentselek:D

2011.01.20. 14:47:55

@gyvy:
Lényeg: Csávó beletette szívét-lelkét-pénztárcáját a kapcsolatokba, ám ezek a mocskos r-ok csak kihasználták, eltartatták magukat stb stb. Namármost posztolónknak van egy haverja, aki olyan életet él, hogy csak száll virágról virágra és nem tesz bele semmit (mármint max azt). Posztolónk nagy csalódottságában ezt az életformát akarja ugyanúgy élni.

2011.01.20. 14:48:50

@kabátnyúl:
Nem akarsz te fehér lovas herceg lenni aki megment. Engem meg nem kell megmenteni. :)

tőzegmalac 2011.01.20. 14:54:50

@Zsu0805: nofene:)
érd be egy kávéval reggel:D

summerstorm 2011.01.20. 15:00:02

@kabátnyúl:

a régi szép idők emlékére, hoznál nekem egy kávét...
csak egy ici pici kávét?
:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.20. 15:02:34

@Zsu0805:

Egy ideig lehet is, vagy aszexuális lesz. Szerintem az a legjobb :)

Hurri Kán 2011.01.20. 15:21:06

@Zsu0805:
Ilyen nők is léteznek akik kihasználják szegény védettelen férfiakat? Ez elképeszejtő. Mostantól még sokkal óvatosabb leszek :DDD

summerstorm 2011.01.20. 15:23:43

@kabátnyúl:

hát jelen helyzetben mondjuk az asztalkámhoz :D?

nosce 2011.01.20. 15:26:58

@Dr. Jula Watson:
"akik a kizárólag alkalminak induló kapcsolatból hosszútávon jól működőben találják magukat"
Inkább ez, mert a kapcsolat nem szándékfüggő, hanem 2emberfüggő bármi is a kiinduló szándék pl. fagyi nyalás, hamar átcsap(hat) egy másik minőségbe függetlenül szinte attól h ki mit várt előtte...tehát ha kicsapongó marad akkor vagy azért mert nem a megfelelő alany kezelte vagy azért mert nem is kezelhető, de ez sajnos nem eldönthető...még utólag se nem hogy előre :)

Hurri Kán 2011.01.20. 15:30:46

@nosce:
Ezt nem tudtam követni... Ma valahogy formán kívül vagyok :D

nosce 2011.01.20. 16:00:11

@gyvy:
a lényege h fagyinyalásból, könnyen lehet dugás :)

Hurri Kán 2011.01.20. 16:04:29

@nosce:
Legfeljebb nem ott és nem ugyanazzal az elkövetővel :D

Joe69 2011.01.20. 19:01:41

Én megértem a posztolót, bár szerintem 26 évesen valszeg inkább egy depis hangulat szülte ezt az irományt, én is (és ti is, nagyarcok felettem és majdan alattam) ilyesmiken agyaltok , amikor az ellenkező nem (vagy esetleg az azonos) egy díszpéldánya jól az orrotoknál fogva megvezetett , majd a végén jól pofára ejtett benneteket.

Az is tény, hogy mi férfiak, sokszori pofára ejtésre vagyunk ítélve. Nekünk kell lépni, kezdeményezni, azonkívül aranyszabály, hogy a nő pénbe, időbe, és fáradtságba kerül nekünk, sokba, akármilyen státusban is szedjük össze. Egy drága prosti is olcsóbb általában, mint egy átlagos feleség - ez tartja fent ezt az ősi ipart.

Még zavarosabbá teszi a dolgot, hogy a mai világban azonos élethelyzetet, körülbelüli státust feltételezve a nő dönt a kapcsolat sorsáról, ő választ, és ez bizony teljesen független lehet a közeledő férfiak energiabefektetésétől. Ezért van ennyi frusztrált férfi. Hatalmas szerencsejáték lett az egész, ahol a nyerés-vesztés lehetősége tényleg 50-50 százalék körül van a férfiak szempontjából, vagyis egy pénzfeldobás jellegű. A nők persze ugyanezt mondják vice versa - cseszhetik akkor a nagy, misztifikált "megérzéseiket".

Mindazonáltal mégsem vagyok ugyanaz, mint a posztoló öregebb kivitelben. Azért durva ez az "odaadomabankkártyámatkölcséróla" c. buli. Én például ragaszkodom a hosszú együttjáráshoz,amire illik, arra költök, de a kihasználás, csicskáztatás legkisebb jelére szólok.

Ugyanakkor vannak csajok, akik dupla vagy semmit játszanak, a második randin rád néznek, bávatagon megkérdik: és most mit akarsz tőlem ? Fiatalabb kivitelben ez azonnali lefekvést, utána ilyen olyan követelőzéseket, elvárásokat jelentett - pl. dotáció erre-arra. Idősebb korban praktikusan azt, elvenném-e feleségül - + válasz esetén esetleg kapok egy kis szexet is, persze nem sokat, nehogy elbízzam magamat, stb.Ha az a válasz, hogy talán járjunk együtt, éljünk meg többet,ismerjük meg jobban egymást, stb. le vagyok hülyézve és ott vagyok hagyva.

A másik véglet a felszínesen párhuzamosan pasizgató szingli. Na ezekkel aztán cseszheti az idejét az ember, ameddig akarja.Ezekkel akár "járhatsz" (a pasifelhő többi tagjával együtt), ameddig csak akarsz.

Valóban az értelmes középút hiányzik.

Azt mondják, a nők azért tehetik ezt, mert noha rengeteg csatát meg tudnak nyerni a férfiakkal szemben, a háborút mindig elveszítik.Többet veszíthetnek - vajon egy olyan világban, amikor jelentős részüket már a gyerekügy sem érdekli, igaz-e ez ?

És bizony, szép dolog a szerelem, szép dolog hinni benne, de csak arra számítani, hogy bejön..előfordul, de biztosan elmúlik ezekben a szerencsés esetekben is !

hajtűkanyar 2011.01.20. 20:12:45

@Joe69: ez nagyon odabaszós volt, ruletthez hasonlítani a mai kapcsolatokat. tetszik, mert lehet ráhúzni ismert élethelyzetekre. született cinikus vagy, vagy megrontott a kor kemény valósága?

Burgermeister 2011.01.20. 20:52:30

@Joe69: Teljesen igaz!!! Hasonloan látom!!!
40körül már érdekli a gyerek téma ha addig nincs, nagyon sok nő ismerősöm jár ebben a konfliktban...de ekkor már késő!
Inveszticio! Donácio! Tapasztalt irás!! Ajánlom az erettnok.blog.hu oldalt

deflorator 2011.01.20. 21:23:15

@Joe69: Én ezt kicsit másként látom. Éppen az "és most mit akarsz tőlem" kérdés miatt. Erre felesleges és káros őszintén válaszolni. Fel kell térképezni, hogy milyen választ szeretne hallani, az ígéret pedig nem kerül pénzbe. Ha pedig még szerelmes is lesz beléd, hála a sok közös tervnek amivel beetetted, akkor kizárólag rajtad múlik, hogy mennyire használod ki.

deflorator 2011.01.20. 21:30:36

Folytatva a gondolatmenetemet, a sok pénz csak megrontja a nőt. Ráadásul ha elköltöd rá az összes pénzed, akkor semmi hatalmad nem marad fölötte. Ezért a pénzzel takarékosan kell szerintem bánni, ígéretekkel, fogadkozásokkal kipótolni a közeli és távoli jövőre vonatkozóan.

X;D) 2011.01.21. 03:57:00

Pár tapasztalatom ami hasznos lehet: A mai "lányokat" nem szabad elkapatni pénzzel mint azt már annyian leírtátok. Idejében szót kell érteni az anyagiakkal kapcsolatban. Lehetőleg úgy hogy ne tűnj skótnak sem szóval pl először te fizess kérdés nélkül. Na ez az a pont ahol sok minden kiderülhet pl egyáltalán megkérdezi-e hogy adjon-e bele. Ha igen akkor szúrhatsz egy poént hogy hagyja majd legközelebb a vendége vagy. Ha nem és ez rendszeres, akkor lőhetsz egy Na ma tefi nap van:) poént. Vagy érti vagy nemtudja mi az akkor elmagyarázod hogy ma te fizetsz:) Ennyiből kb megtudod hogy ingyenélő-e. Pénzt és bankkártyát csak feleségnek vagy csak különleges esetekben adunk kölcsön. A nők szeretik a határozott férfiakat, szóval tudd mit akarsz vagy csinálj úgy ha nemmegy:) Néha azért tűnj levertnek és bizonytalannak hogy megvígasztalhasson, beszélgessetek nagyon sokat. De ne az időjárásról, meg szürke hétköznapi dolgokról. Bármiről ami kicsit is fontosabb ennél, hobbi, érzések, félelmek. Ismerd meg a nőt lélekben is és ne csak az ágyban:) Mivel egy kapcsolat adok-kapok játék, tudd meg mire vágyik ( a pénzre és másra de nem Rád vágyók már kiestek ekkorra :) és add meg neki. De te is mondd el a vágyaid (legyen ez egy új szexpóz vagy a kedvenc kajád) ha jól működik a kapcsolat akkor bizony ezek teljesülni fognak. Fontos dolog még hogy humoros legyél, ezt sajna nehéz megtanulni ha lehet egyáltalán, de ne legyél fapofa mufurc és tanulj meg mosolyt csalni a bnőd arcára még ha bénázva is. Az ismerkedési helyekről: tök mind1, templomban is találni kurvát ha pont belenyúlsz és miért ne:)) Jobban teszed ha inkább az emberismereted fejleszted. Bnőt találtam már: iskolában, esküvőn, buliban, diszkóban, interneten de face to face a legjobb, sok meglepetést és felesleges kört spórolhatsz meg ha a netet mellőzöd. Nem árt ha udvarias vagy, és néha romantikus de ne nyáladzz:)) Ennyit tudok segíteni egy szusszra 23évesen.

X;D) 2011.01.21. 03:59:00

Pár tapasztalatom ami hasznos lehet: A mai "lányokat" nem szabad elkapatni pénzzel mint azt már annyian leírtátok. Idejében szót kell érteni az anyagiakkal kapcsolatban. Lehetőleg úgy hogy ne tűnj skótnak sem szóval pl először te fizess kérdés nélkül. Na ez az a pont ahol sok minden kiderülhet pl egyáltalán megkérdezi-e hogy adjon-e bele. Ha igen akkor szúrhatsz egy poént hogy hagyja majd legközelebb a vendége vagy. Ha nem és ez rendszeres, akkor lőhetsz egy Na ma tefi nap van:) poént. Vagy érti vagy nemtudja mi az akkor elmagyarázod hogy ma te fizetsz:) Ennyiből kb megtudod hogy ingyenélő-e. Pénzt és bankkártyát csak feleségnek vagy csak különleges esetekben adunk kölcsön. A nők szeretik a határozott férfiakat, szóval tudd mit akarsz vagy csinálj úgy ha nemmegy:) Néha azért tűnj levertnek és bizonytalannak hogy megvígasztalhasson, beszélgessetek nagyon sokat. De ne az időjárásról, meg szürke hétköznapi dolgokról. Bármiről ami kicsit is fontosabb ennél, hobbi, érzések, félelmek. Ismerd meg a nőt lélekben is és ne csak az ágyban:) Mivel egy kapcsolat adok-kapok játék, tudd meg mire vágyik ( a pénzre és másra de nem Rád vágyók már kiestek ekkorra :) és add meg neki. De te is mondd el a vágyaid (legyen ez egy új szexpóz vagy a kedvenc kajád) ha jól működik a kapcsolat akkor bizony ezek teljesülni fognak. Fontos dolog még hogy humoros legyél, ezt sajna nehéz megtanulni ha lehet egyáltalán, de ne legyél fapofa mufurc és tanulj meg mosolyt csalni a bnőd arcára még ha bénázva is. Az ismerkedési helyekről: tök mind1, templomban is találni kurvát ha pont belenyúlsz és miért ne:)) Jobban teszed ha inkább az emberismereted fejleszted. Bnőt találtam már: iskolában, esküvőn, buliban, diszkóban, interneten de face to face a legjobb, sok meglepetést és felesleges kört spórolhatsz meg ha a netet mellőzöd. Nem árt ha udvarias vagy, és néha romantikus de ne nyáladzz:)) Ennyit tudok segíteni egy szusszra 23évesen.

X;D) 2011.01.21. 04:01:55

Sry a 2x posztért :(

Roooz 2011.01.21. 10:45:08

Alkalmi kapcsolat, lehet működőképes is... Akár hónapokig is lehet "alkalmi". Viszont szerintem eljön az idő, amikor készen állsz egy komolyabbra, és akkor meg kell próbálni, szerintem... Ha esélyt sem adunk, akkor lehet valami nagyon jót szalasztunk el. (Mindkettő saját tapasztalat, bár utóbbit hatalmas esés, és pokoljárás követte, követi :()

joemann 2011.01.22. 08:19:11

a gond az amikor mindent megkap a nő és nincs miért bármit is tennie a férfiért. Ezt úgy lehet elérni hogy a férfi maximálisan szerelmes lesz és nem is foglalkozik a nő érzéseivel csak azzal hogy kiadja a nagy szeretetét. Ez a kapcsolat irányításának és saját férfiasságának teljes elvesztése. A nőnek pedig itt az ideje egy férfi után néznie.

Kytia 2011.01.24. 09:40:48

Jó sok kérdés. Mindenesetre átjön belőlük, hogy a posztoló egyáltalán nincs kibékülve a csak alkalmi kapcsolatokkal, szóval kár erőltetni. Inkább komolyat kell keresni, számolva a kudarc lehetőségével. Benne van a pakliban, de hátha mégis megéri kockáztatni. Csak az veszíthet el valamit, akinek volt valamije, vagy hogy is mondják ezt.:)
süti beállítások módosítása