A barátnőm képtelen a gondolkodásra

2011. február 18. 08:07 - Panni CsP

„Ha vége lesz, az ő hülyesége miatt. Szerintem túl vagyunk már a másik kóstolgatásán, de valahogy úgy érzem, a játék még mindig tart” – a 30 év alattiak kergék, legalábbis ezt állítja következő posztolónk, aki fél éve van együtt egy nála valamivel fiatalabb lánnyal, aki rendesen hozza a sztereotípiát, és boncolgatja a pasi idegeit. Meddig tarthat a rózsaszín terror?

 

Amikor betöltöttem a 30. évem, megfogadtam (igazából már előtte is) hogy nem érdemes 30 év alattiakkal ismerkedni, mert tapasztalatom szerint, akkor az ember még nem tudja, mit akar, és kissé meg vannak még kergülve. Nem csak a lányok, a fiúk is: én is meg voltam kergülve. És most a saját szabályomat szegtem meg. Jelenleg 32 éves vagyok és van az életemben egy 25 éves lány, akivel valóban nagy a szerelem, fél éve járunk. Majdnem minden tökéletes. A kapcsolatunk gyengesége az ő szétszórtsága. Gyakran csinál kiszámíthatatlan dolgokat, lemond randikat az utolsó pillanatban. Én nagy nehezen elcserélek egy műszakot, hogy némi szabad időre tegyek szert, erre az utolsó pillanatban sms-ben közli, hogy nem megy sehova, mert nem érzi jól magát. Ezt mind nyeljem le.

Az ágyban minden rendben. Érzem, hogy szeret. Jó odabújni hozzá. Szeretem őt, pedig általában nehéz nekem az odaadás, hogy teljesen megbízzak valakiben. Ebből következik, hogy sosem bocsátanám meg magamnak (sem neki), ha csak hirtelen, kiszakítaná magát – belőlem, és ebből a kapcsolatból. Amilyen szertelenül közli, hogy ma nem ér rá, ugyanilyen hirtelen szakíthat is velem. Ez a gondolat árnyékolja be a kapcsolatot. Félek, mert az eddigiek alapján úgy érzem, hogy a barátnőm képtelen az összekapcsolt gondolkodásra. Néha nem érzem, hogy számítana neki, megbántott-e valamivel. Mintha természetesnek venné, hogy rajongok érte. És cserébe nem kell adnia sokat. Ha vége lesz, az ő hülyesége miatt. Szerintem túl vagyunk már a másik kóstolgatásán, de valahogy úgy is érzem, hogy a játék még tart. Ez a bizonytalanság megőrjít. Néha úgy érzem, jobb lenne egyedül, mint így. Gyakran olvasom a blogot és az a tapasztalatom, hogy néha elég szélsőségesek a kommentezők, de sok a használható, jóindulatú és objektív hozzászólás is – most bennük bízom. Mit jósoltok? Üdv: Tibor.

 
472 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr222669657

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Diplomától 30-ig 2011.02.20. 12:48:56

"Without some goal and some effort to reach it no man can live." Dosztojevszkij Diploma és a harmincadik szülinapod. Mindkét időpont önkényes. A diploma azt az időpontot jelenti, amikor kilépsz az utolsó iskoládból, a 30  pedig az...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 08:10:50

A félelem az út a sötét oldalra, a félelem haragot szül, a harag gyűlöletet, a gyűlölet meg egyenes út a karaoke-hoz.

Úgy érzem a postoló nem egy dekoratív darab, ha ennyire fosik attól, hogy egyedül marad. Ha otthagy, hát otthagy, nem tudsz sokmindent tenni a híres női megérzés és a BEVONZÁS ellen. Élvezni kell amíg tart, nem kigondolni 50 vége-forgatókönyvet.

Nutshell 2011.02.18. 08:34:06

"barátnőm képtelen az összekapcsolt gondolkodásra"
Szerintem ez hülyeség. Amúgy is, milyen az összekapcsolt gondolkodás? Logikus gondolkodás?

Lehet, hogy éretlen, és nem akar még olyan kötöttségeket, mint amilyet te már normálisnak tartasz és elvársz.

Lehet, hogy nem szeret. Jó neki, hogy te szereted, van valakije, akihez jó hozzábújni, de igazából tudja, hogy nem szerelmes beléd, így nem számít, ha hirtelen lemond egy-egy randit és kiszámíthatatlanul viselkedik. Mert te úgyis elnézed, ha meg nem, akkor ez van, úgysem veszít sokat veled (hiszen nem is szeret).

tuli _ 2011.02.18. 08:36:10

Nem vagyok biztos abban, hogy valóban kiszámíthatatlan a lány, a leírtakból viszont azt veszem le, hogy te meg rugalmatlan vagy. A szétszórtságával együtt szerettél bele, most viszont meg akarod nevelni. Ha annyira elviselhetetlen számodra az ágyon kívül, akkor bizony ennek nincs jövője.
Alapvető tulajdonságokat az ember nem tud megváltoztatni a másikban. Vagy együtt él vele, és tolerálja, vagy pokol lesz előbb-utóbb a közös életük.

2011.02.18. 08:47:14

"néha elég szélsőségesek a kommentezők, de sok a használható, jóindulatú és objektív hozzászólás is "
Nemtudom melyik csoportba tartozok, de:

Szerintem ha valaki fontos valakinek, és fontos, hogy azzal a valakivel találkozzon, akkor nem mondja le a randikat, csak ha tényleg beteg, más dolga van. Lehet bármennyire kedvetlen megy és találkozik vele, mert akar vele találkozni. Kis fejfájásra bevesz gyógyszert, kis torokfájásra jobban felöltözik stb. stb. csip-csup dolgok miatt nem mondunk le egy olyan randit, amin egy olyan emberrel talákozunk aki iránt érzünk valamit. Persze pontosan nem tudhatod, hogy miért mondja le a randikat.

A kiszámíthatatlanság se feltétlenül rossz. Amúgy ha nem vagy figyelmes, és nem veszed le az apró jeleket, akkor ő gondolkodhat akár már hónapok óta, mondhatja, hogy ez most neki igy nem jó stb. stb., akkor is váratlan lesz neked. A szakítások nagy része szerintem váratlanul érinti a nemszakítófelet.

Azon meg ne kattogj, hogy mi lesz ha...

kiraaaaa 2011.02.18. 08:52:20

@tuli _: teljesen egyetértek:)
Ha valaki megszeretett egy szétszórt, hebrencs leányzót, azt ne akarja megváltoztatni, úgysem fog menni:)
Különben sem hiszek ezekben a 'majd én megváltoztatom' hátsó gondolatokban. Pl. ha valaki dohányzik és úgy szeretem meg, akkor ez van, sosem kérném, hogy változzon meg, nem menne, csak feszültséget keltene.Vagy,ha kövér, hát kövér, de ha már beleszerettem nincs jogom megváltoztatni.
Másrészt Tiborunk lehetne rugalmasabb is, oké a műszakelcserélés macerás, de meg lehet esetleg beszélni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 08:53:38

@Nutshell:

Arra gondolt, hogy következetesen nem tud gondolkodni. Ami mondjuk tényleg nem a nők sajátja 95%-ban. :)

@Zsu0805:

Biztos ki kell érdemelni a lányt :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 08:57:24

"nem érdemes 30 év alattiakkal ismerkedni, mert tapasztalatom szerint, akkor az ember még nem tudja, mit akar, és kissé meg vannak még kergülve."

Ez ember függő és nem kor függő!

Fél éve jártok és nagy a szerelem. Szerintem csak részedről nagy! Ha így lemond randikat, ott valami gebasz van. Ez nem szétszórtság. Szerintem ő is érzi, hogy félsz, hogy elhagy.

Úgy gondolom többet képzelsz bele ebbe a fél éves kapcsolatba, mint ami valójában és lehet (vagyis inkább biztos), hogy a lány nem azt érzi, amit te. Beszélgessetek! De ne úgy, hogy házasság gyerek stb. stb., hanem próbáld kipuhatolni, mit érez, mi zavarja esetleg veled kapcsolatban és persze mondd el azokat is amik téged zavarnak (csak ne durván). Mert az egy dolog, hogy neked ilyen nagy terveid vannak, de vajon neki is veled? Szerintem nagyon előreszaladtál gondolatban ebben a kapcsolatban!

2011.02.18. 08:59:07

@Kedves Nard:
Minden lányt ki kell érdemelni. :)

tuli _ 2011.02.18. 08:59:45

@Kedves Nard: vagy a srác nem érti a lány gondolkodását. következetes az, a maga módján :D

@kiraaaaa: nincs vita :)

@Zsu0805: lehet, hogy a poszt írója csipcsupozza le a másik dolgait. folyton megsértődik mindenen, és szerelme elleni támadásnak veszi a lány dolgait. azért az elég idegesítő tud lenni egy idő után.

2011.02.18. 09:01:14

@tuli _:
Ezért írtam, hogy pontosan nem tudhatja, hogy miért mondja le a randikat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 09:04:53

@Zsu0805: Szerintem is akkor mond le randit az ember ha tényleg nem akar menni, vagyis nem akar találkozni az illetővel. Ha szeretek valakit akkor elmegyek, vagy ha nem érzem jó magam, hát feljön ő hozzám! Több van emögött, mint szétszórtság, csak a posztoló a rózsaszín szemüvegen át még nem látja!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 09:05:57

@Zsu0805:

Cö! Fenét. A normális nő nem épít akadálypályát és nem futtat köröket.

@tuli _:

A nők "maguk módján következetes" gondolkodását nem tudnám pejoratív felhangok nélkül említeni. Nyilván nem érti a pasi, hiszen mentesek mindenféle ésszerűségtől. Én sem szoktam érteni, egy időben próbáltam megérteni, de feladtam. Hülyeség.

2011.02.18. 09:08:46

@Bundabandi:
Pontosan ez az. Ültem én is már kaparó torokkal, enyhe fejfájással, kialvatlanul randin. Sőt volt, hogy istenért nem akartam kikelni az ágyból mert az jó meleg, kint meg minuszok röpködnek, de elmentem. Persze ha taknyom-nyálam egybefolyt, vagy lázas voltam lemondtam.
Nincs olyan sok dolog ami miatt lemond az ember egy randit olyannal akit nagyon-nagyon szeret. Főleg nem az első időkben, mikor minden rózsaszín.

tuli _ 2011.02.18. 09:12:14

@Kedves Nard: a női logikán lehet mosolyogni egy férfinek, jobban jár, mintha kikéri magának. vagy éljen férfivel. :)
Én szoktam időnként magamon is. :)

Kytia 2011.02.18. 09:13:19

Hehe, az ilyen posztokról mindig az jut eszembe, amikor egyesek arról győzködnek, hogy a férfiak csak a sunázást akarják, és érzelmeket is csak azért hazudnak, hogy hosszú távon lehessen sunázni valakit, kényelemből. Aha. Biztos így van.:)))

No, mindegy. A lényeg, hogy a körülményekről elég keveset tudunk. Mert ha mondjuk bazimessze laktok egymástól, egyikteknek sincs autója, és kb. félúton szoktatok találkozni, ami mondjuk neki másfél óra BKV-zást jelent, akkor megértem, hogy 38 fokos lázzal nem indul neki.
Ha viszont gyakran csinálja ezt, mindenféle más indokkal is, ráadásul még a körülmények sem indokolják igazán, akkor valószínűleg nem túlzottan szerelmes.
Elvan veled, de a legkisebb kényelmetlenségtől is belustul, és inkább otthon marad, vagy haverozik.
Ráadásul az utolsó pillanatban történő lemondás azt jelzi, hogy pont leszarja, mekkora kellemetlenséget okoz ezzel neked, aki elcseréltél egy műszakot miatta. Ez tiszteletlenség és érdektelenség. Megértem, hogy zavaró. Ha fordított eset lennem, és mondjuk egy férfiember csinálná ezt, mondjuk velem, én bizony kirúgnám.

kiraaaaa 2011.02.18. 09:18:14

@tuli _: így van, humorral sokkal több mindent el lehet viselni:)még magunkat is.

tuli _ 2011.02.18. 09:19:00

@Zsu0805: "nem megy sehova, mert nem érzi jól magát" nem tudhatjuk, hogy nem volt-e lázas. Tibor simán elbagatellizálhatja azt is. Az sms azért is lehetett, mert ereje nem volt vitatkozni. Ismerek olyan embert, aki ha 37 fokos láza van, már halálán van, de rajta kívül mindenki szimulál, aki beteg. Jé, az is Tibi. A Tibik ilyenek? :)

tugezőőr uuuii uuillö 2011.02.18. 09:19:21

Megcsalja a posztolót. A véletlenszerüen lemondott randik, a műszakcsere arra utalhatnak, hogy a posztolót egyfajta ugródeszkának vagy alapnak tekinti. Ha a posztoló kezdeményezne szakítást, le merném fogadni a csaj egyáltalán nem venné a szívére.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 09:19:55

@Kytia: Én is kirúgnám, ha SMS-ben jelzi a rendi előtt - ami miatt ugye műszakot cseréltem -, hogy bocsika, de nem érzem magam jól. Ez olyan átlátszó!

SMS-ben basszus! SMS-ben! Legalább felhívná! Majd szakítani is így fog -> "vége" 4 karakterben

Kytia 2011.02.18. 09:27:16

@Bundabandi: Jaja. Mondjuk azt sem értem, egy 25 és egy 32 éves embernél mi akadályozza meg, hogy akkor is találkozzanak, ha az egyik nem érzi jól magát. Nem lehet felmenni a beteghez teát főzni neki, ha szarul van? Apuék nem engedik??

Barry Kent 2011.02.18. 09:28:38

Reggelt.
Szerintem Tiborunk már arra a szintre hergelte magát, hogy felesleges jósolgatni, előbb-utóbb borul a bili.
Viszont hogy ne legyek szélsőséges kommentelő, azt tanácsolnám, hogy ülj már le és beszélgess vele, elméletgyártás helyett.

@tuli _:
Nekem ebből az sem egyértelmű, hogy Tiborra nem kiváncsi, simán lehet hogy egyszerűen a városban bóklászni nem akar.

kiraaaaa 2011.02.18. 09:30:38

@Barry Kent: de ez milyen már, otthon hergeli magát, ahelyett hogy megbeszélnék a dolgot. Bár ilyen típusú lányokhoz lazább Tibor kell:)

dr. gernika 2011.02.18. 09:30:47

Egyrészt az az érzésem, hogy túlgondolkodod a dolgot és a vége az lesz, hogy bemantrázod a szakítást. Másrészt ha már most nem bízol benne, akkor mi lesz később?
Egyébként a feléd irányuló viselkedése nevelésre változhat, azaz ha megbeszéled vele, talán belátja, hogy nem mindig tart téged tiszteletben, ha meg nem, akkor lehet szankciókat alkalmazni. Azzal, hogy nyíltan attól félsz, hogy elhagy, semmit nem érsz el, inkább ezt ne mondd neki és viselkedj is úgy, mintha az lenne benne a pakliban, hogy te hagyod el őt. Ismernie kell a határokat ahhoz, hogy tudja, meddig mehet el. Nem tartom megoldhatatlannak a problémát, de elképzelhető, hogy hosszabb távon nem passzoltok össze, azaz ő 30 felett is ilyen lesz.

fumerin 2011.02.18. 09:37:13

Talán ezeket a problémákat először a barátnővel kéne megbeszélni!
Le lehet ülni meghitt hangulatban (amit el is cseszhetnek ezek a gondolatok), és akkor megbeszélni vele, hogy jobban örülnél neki, ha kicsit kiszámíthatóbb lenne a viselkedése.
Véleményem szerint semmi gond nincs a lánnyal, minden embernek szüksége van "levegőre" a saját kapcsolatán belül is.
A félelmeid saját magad bántják csak így kimondatlanul.
Bár arra sincs garancia, hogy az emberek teljesen összeillenek, idősebbek, közös érdeklődésük, bla-bla, akkor nem érhet véget a kapcsolat.
Csak ami a különbség, hogy nem ennek a negatív gondolatnak kell uralni az életedet! Élvezni és megtalálni benne a jót, a szar meg úgy is váratlanul ömlik a fejre, kár előre matekoznod!

2011.02.18. 09:38:18

@tuli _:
De a csaj is elintézheti úgy, hogy ír egy sms-t, mert nincs kedve elmenni. Ráfogja, hogy szarul van, és azért sms-ben közli, mert hallani lehet a hangján, hogy semmi baja nincs (vagy épp nem tudja elhalgattatni a háttérzajt - kávézó, bevásárlóközpont stb. stb.) Nem mondom, hogy a csaj hazudik, és lehet a posztíró is félreértelmezi a dolgokat, és tényleg lehet a csaj beteg. Egyszer-kétszer ok, de többször? De itt meg konkrét számokat se tudunk.

nosce 2011.02.18. 09:40:29

Ha úgy érzed részedről hosszútávon OK a kapcsolat, akkor csinálj neki gyereket. Ha elveteti tudod hányadán állsz, ha megtartja akkor happység. Kicsit durva teszt de az élet már csak ilyen, durva.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 09:40:51

@Kedves Nard: "A félelem az út a sötét oldalra, a félelem haragot szül, a harag gyűlöletet, a gyűlölet meg egyenes út a karaoke-hoz."

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Barry Kent 2011.02.18. 09:42:03

@kiraaaaa:
Nem is értem. Ahelyett hogy elbeszélgetne vele (és mondjuk talán jobban megismerné a csajt), inkább otthon ül, nézegeti a köldökét és kitalálja hogy szerinte Aranka amit gondol. Majd idejön, hogy jósolgassunk, hátha alátámasztjuk az elméleteit.
Olyan mint a viccben nyuszika, amikor el akarja kérni a róka fűnyíróját.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 09:42:38

@kiraaaaa: @Barry Kent: Igen, én is írtam feljebb, hogy beszélniük kellene. Valószínűsítem, hogy ül magában Tibi és csikorognak a fogaskerekek "gondol-gondol" és eldönti, hogy ez van, a lánnyal meg egy szót sem beszéltek róla. Nagyon sok olyan kapcsolat van, ahol nem beszélgetnek. Na persze nem arra gondolok, hogy "mit együnk vacsorára?" meg "szerinted ki esik ki a Való Világból?". Nincsenek tisztában azzal, hogy a másik hogyan érez! Soha nem beszélik meg! Eldöntik magukban és el is hiszik, aztán majd lesnek, mikor a másik kinyögi, hogy már rég óta bajok vannak...csak nem merte mondani. Persze sokszor azt gondolják "jobb, ha nem tudom, akkor még együtt lehetünk egy kicsit". De ennek mi értelme? Ha már a másik nem azt érzi...

Kytia 2011.02.18. 09:43:18

@nosce: Most mondanám, hogy menj a f*szba, de jólneveltségem tiltja

fumerin 2011.02.18. 09:43:34

@nosce: De egy hülye tanács!
A gyerek, mint eszköz :S

tuli _ 2011.02.18. 09:43:54

@Zsu0805: megjelenhetne Tibor, és akkor kiderülne, hogy ő a hisztis, és a csaj őrül meg tőle, vagy a nő az elviselhetetlen :)
addig csak találgatunk.

@Barry Kent: nekem sem. de ha így folytatja a srác, egyenes úton halad a vége felé.

@Drága IV gernika: én is úgy gondolom, hogy túlagyal, mantráz.

kiraaaaa 2011.02.18. 09:44:15

@Barry Kent: lehet a pasi akar szakítani, csak kifogásokat keres, s majd minden jól a csaj hibája lesz:)

Kytia 2011.02.18. 09:44:16

@nosce: Ja, még ezt akartam hozzátenni: ":DDDD"

Rohadt új billentyűzet...

2011.02.18. 09:45:14

@nosce:
Neked milyen ötleteid vannak. :)

Kytia 2011.02.18. 09:45:37

@fumerin: Egyrészt. Másrészt a nő egészsége, mint eszköz.

tuli _ 2011.02.18. 09:45:43

@nosce: nem vagy normális. még viccnek is rossz.

2011.02.18. 09:47:09

@tuli _:
Igen, ezaz, hogy se posztíró, se barátnő, se egy normálisan levezetett poszt. Azért írhatta volna kicsit bővebben is... Főleg, hogy a nemnormális lányzaklató és a nemnormális válasszam a zenészt posztoló után hozzászoktunk a hosszú posztokhoz a héten. :)

2011.02.18. 09:49:14

Mondjuk számomra az se világos, hogy a pasi mit ért randi alatt. Mert azért 32 évesen fél év után randizgatni? Hagy ne gondoljam már azt, hogy egy 32 éves pasival majd kávézókba fogok járni heti x alkalommal.

fumerin 2011.02.18. 09:50:22

@Kytia: Erre nem is gondoltam:)

Barry Kent 2011.02.18. 09:51:08

@tuli _: @kiraaaaa:
Jaja, még ha nem is akar szakítani, jól csinálja, előbb-utóbb vége lesz. Vagy ő hergeli magát addig amig lelép, vagy a csaj unja meg a dolgot.

@Bundabandi:
A sztoriból szinte semmit nem tudunk meg, csak Tibor érzéseit. Elég hamar a végére járhatna a dolgoknak, ha a előállna a problémáival. Persze ebben az esetben megvan annak a veszélye, hogy kiderül, az elméletei hülyeségek.

nosce 2011.02.18. 09:51:54

@Kytia: @Zsu0805: @tuli _: @kiraaaaa: @fumerin:
Belátom kissé provokatív voltam, de ez semmi más mint a jól ismert laszózás megfordítása :)

kiraaaaa 2011.02.18. 09:51:57

@Barry Kent: nem fog előállni, mert akkor találkoznia kell a nővel, s az macerás.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 09:53:48

@Zsu0805:

Én mondtam már le randit Machine Head koncert miatt. :) Meg volt egy olyan, amikor kötetlen sunázást mondtam le, mert nem volt kedvem átmenni, meg warcraftozni akartam inkább. :)

fumerin 2011.02.18. 09:54:56

@nosce: Lehet, hogy én is túlreagáltam, de ne várj mást egy anyatigristől:D

kiraaaaa 2011.02.18. 09:55:33

@nosce: de nem mindegy, hogy megszülöm a gyereket, vagy megölöm.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 09:56:04

@Nutshell: Sztem az osszekapcsolt gondolkodas szohasznalat azt jelenti, hogy Tiborunk sem kepes ra. Mer'hogy ilyen nincs legjobb tudomason szerint. De majd valaki felvilagosit, hogy Frigyes nem tudni hasznalmi magyar.

Akkor en leszek az, aki lemond randevukat, ill. en inkabb bele sem megyek. Nem a szeretet, szerelem hianya, nem megcsalas miatt, hanem egyszeruen tenyleg van olyanom, hogy nem akarok talalkozni, mert. Mert epp hagyjanak kicsit, mert meg xy.

Tibor, te valamit nagyon rosszul gondolsz, sorolom miert:
1. "Érzem, hogy szeret."

EZ jo jel, mi a gond?

2. "edig általában nehéz nekem az odaadás, hogy teljesen megbízzak valakiben."

Ezzel mindenki igy van, ne gondold, hogy annyira extra vagy, hogy extra banasmodot erdemelsz.

3. "sosem bocsátanám meg magamnak (sem neki), ha csak hirtelen, kiszakítaná magát – belőlem, és ebből a kapcsolatból"

???? Van, hogy az emberek szakitanak. De hogy ezt igy gondold, hogy sosem bocsatanad meg, ha hirtelen. :S Azt ertenem, hogy sosem bocsatanad meg a szakitast. Mert azt sztem sertes valahol. Jogos, meg minden, de bizalomvesztes akarhogy is nezem. Na de ez igy. :S

4. "a barátnőm képtelen az összekapcsolt gondolkodásra"

Milyen jo, hogy nem nezed le! :)) A tobbit mar kifejtettem.

5. "Ha vége lesz, az ő hülyesége miatt."

Jajahatperszehogyne. Nanema' Sztem te is tudod, hogy nem igy mukodik.

A tobbi relative nem volt fura gondolat, kiveve egyet:
"nem érdemes 30 év alattiakkal ismerkedni, mert tapasztalatom szerint, akkor az ember még nem tudja, mit akar, és kissé meg vannak még kergülve"

Mar megint az elszalas magadtol, ostoba altalanositas. Remelem te is tudod mi a baj vele.

No, remelem ert valamit, hogy ennyit szovegeltem. :D

fumerin 2011.02.18. 09:57:58

@Frigyesur: Mi van, nincsenek lázadások, hogy így ráér a Sötét Úúúúr? :DDD

Kytia 2011.02.18. 09:58:17

@nosce: Hátazé... A lasszózás női módra is gusztustalan, de ott legalább a pasi gond nélkül leléphet, és ott folytatja az életét, ahol abbahagyta. Nem kockáztatja az egészségét, meg ilyenek. Mondjuk szerencsére a nő tudta nélkül gyereket csinálni elég bonyolult, ha ő nem akar. Mondjuk, ezen a téren a férfiakat sem értem. Ha mindig óvszert használnak, nincsenek kitéve nem várt meglepetéseknek. Miért nem használnak?

fumerin 2011.02.18. 10:02:02

@Kytia: Mert szerintem is tök szar gumival:)
Bár engem semmi veszély nem fenyeget (betegség), mert ha nem is hűséges a zember, de máshol bissztos használ gumit ;)

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:03:08

@fumerin: Franc tudja miert, de jokedvem van, kicsattanok az energiatol, aztan irogatok. Kozben siman legyilkolok par lazadozot is. Kapacitasom toredeket szokta lefoglalni a blog. :))

Kytia 2011.02.18. 10:03:54

@fumerin: Miért biztos, hogy máshol használ?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 10:04:17

@Kedves Nard: Személy szerint StarCraft párti vagyok, szóval nem fogadnám el a kifogást! :D

Én csak tanulás helyett szoktam játszani! :D Vizsgaidőszakok közben eltiltottam magamat a géptől... több-kevesebb sikerrel.

Jelenlegi függőségem: Anno 1404: Venice :D

Muha 2011.02.18. 10:04:34

Ennek a kapcsolatnak kakukkoltak.
Tibikém!
Keressé mást!

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:06:14

@Kytia: Egyszeru. A ferfiak tobbsege meg mindig ugy hiszi neki minden jar a szexben, es szereti a vedekezest is a nore haritani. A tobbseg. Es tobbsegnek extra elvarasai vannak, hadd ne soroljam, mindenki tudja mik azok. Ok meg... szoval a ferfiaktol ritkan van 'megkovetelve' valami extra. Bar nem is tudom miket tudnanak villantani. :D (Ha valaki nem ertene milyen extrakra gondolok, leirom, mielott nekem tamadnak, de szemermes, pironkodo leanyzo vagyok, magamtol nem tennem. :D)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 10:06:45

@Bundabandi:

World of Warcraft, nem az RTS játék, hanem az MMORPG. :) A raid sokkal izgalmasabbnak tűnt, (és az is volt) mint az uncsi suna. :) Egyiket se bántam meg, a Machine Headet főleg nem :)

fumerin 2011.02.18. 10:07:41

@Kytia: Mert rohadt égő lenne és egyértelmű, ha eccer csak vakarózni kezdenék.
Nekem interaktív fogamzásgátlóim vannak, így már a szándék (megcsalásra)is csupán álom marad:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:08:16

@Kytia: Szerintem viccelt. :)

@Muha: Akkor okitsd! Hol mikor hogyan keressen mast? :)))

@Kedves Nard: De aze' helyes hasznalat eseten eleg kicsi a Pearl-indexe. Csak gyanitom eleg kevesen hasznaljak igy. Bar inkabb stabil kapcsolatban lazaznak az emberek. Mar aki intelligens.

Muha 2011.02.18. 10:09:39

@Frigyesur: hát most adjak neki halat?
nem. tanuljon meg halászni, különben mindig éhes marad. :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:11:26

@Muha: Instruald mikepp halasszon! Eljott az ido, hogy valaki megmondja a tutit! Ki lenne erre alkalmasabb, mint husom-verem, sukar Muhaszita! A blog 2. legokosabb kommentaloja. :)))

nosce 2011.02.18. 10:12:40

@kiraaaaa:
Persze nem mindegy, de a laszózás esetén is, ha nem sikerül dönthet úgy a nő, h elveteti. Szal a helyzet majdnem szimmetrikus, csak annyiban nem, h a végső döntés mindig a nő kezében van, valszeg szerencsére :)

Muha 2011.02.18. 10:13:12

@Frigyesur: :*
Hát ezt a lotyót ki kell rúgni.
Nem nem ér rá, hanem mással kavar és nem szereti Tibort.
Biztos forrásból tudom.

fumerin 2011.02.18. 10:15:32

@nosce: Szerintem felejtsd el a gyermektémát!
Inkább valami pozitívabb megoldást találj ki:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 10:17:42

@Kedves Nard: Ja! Az online multiplayer játékokat nem szeretem, mert azt tényleg nem tudom abbahagyni! :D Ezeket meg elmentem aztán ugyanott folytatom... csak bírjam kivárni míg hazaérek! :)

nosce 2011.02.18. 10:18:19

@Kytia:
"de ott legalább a pasi gond nélkül leléphet, és ott folytatja az életét, ahol abbahagyta"

Azért ez se teljesen így van h ott folytathatja, lásd MesterszakácsLázár...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 10:19:15

@Muha: Nincs a szakítóson poszt, mi? :D

blah 2011.02.18. 10:20:57

@nosce: bakker pont ezt akartam tanácsolni...

Kytia 2011.02.18. 10:21:39

@Kedves Nard: Tudom, de azért még mibdig több, mint a nemóvszer.:)

@Frigyesur: De a tablettaszedés minden, csak nem védekezés. Jó, talán a gyereket megúszod, bár megjegyzem, többeket ismerek, akiknél nem vált be, de mi van a többivel? Egy rakat fertőzés, ami a nőkre nézve rohadtul veszélyes. És persze, az óvszer sem véd attól sem 100%-ban, de legalább 70-ben.

@fumerin: Azt mondaná, elkaptad egy nyilvános wc-n.

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 10:22:59

Nehéz úgy tanácsot adni, hogy nem olvashatunk a rövid-, közép-, és hosszútávú terveidről a hölggyel (ha vannak egyáltalán). Ami általánosságban elmondható: egy 25 éves nő fantáziáját manapság tipikusan még nem a családalapítás és az ásó-kapa-nagyharang gondolatkör uralja. Ennek a lánynak a viselkedése is arra utal, hogy csak úgy "elvan" veled ebben a kapcsolatban, amíg jól érzi magát benne. A szétszórtsága, az utolsó pillanatban lemondott randik, és legfőképpen, hogy nem számít neki megbántott-e valamivel, mind erre utalnak. Akit tényleg szeretsz, azt komolyan veszed, még ha alapból szórakozott professzor is vagy. Elég furcsa, hogy pusztán az ágybeli viselkedéséből és a szex utáni odabújásból következtetsz arra, hogy szeret téged, pedig ezt a legtöbb sunapajti is simán megteszi. Ha lényegében ez az, ami jól működik közöttetek, nem szabadna többet belevetíteni a viszonyba. Akkor nem is lehetne belőle nagy csalódás a végén.

fumerin 2011.02.18. 10:25:52

@Kytia: Már sok kenyeret megettünk együtt, szóval ilyeneket nem bír megmagyarázni nekem ;)

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:28:35

@Muha: Frac tudja, azert nem artana tudni mennyire van ez a tema kitargyalva, ill. tenyleg olyan suru, tenyleg annyira ize. De en ma megerto megvagyok. Elkaphattam valami betegseget. :D

@Kytia: A tablettaval sztem az a baj, hogy hiaba hatekony, nem veszed eszre, ha megsem, hogy idoben kapcsolj. Esemeny utani, nem muteti abortusz.

Nem komoly kapcsolatban alapnak kene lenni az ovszernek. Komolyban meg hogy a ferfi figyel. A nyilvanos wckben is pl. Nalam ez eleg sarkalatos pont. :D

2011.02.18. 10:28:56

@Kedves Nard:
A koncertet megértem. Ha nekem jönne be egy hirtelen koncertjegy én is lemondanám a randit. De azért játék szex helyett... gondolom nem volt olyan jó a szex, és persze nem is érdekelt annyira. :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:30:42

@Zsu0805: Attol fugg mennyi ido, es milyen gyakori a talalkozas. Van aki nem igenyel annyi egyutt toltott idot. Pl. en. Ha magamra tudok maradni, akkor utana sokkal kedvesebb tudok lenni eloben. A randevura azert ra kell hangolodni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 10:31:08

@Zsu0805:

A szex még jó lett volna, csak túlságosan kényelmes voltam és lusta, nem érte volna meg 1 óra bkv :) A koncert idején úgy 18 voltam kb, a játék meg úgy 3 éve volt :)

Rebelde 2011.02.18. 10:31:47

azért milyen kedves tibitől lesegghülyézni a csajt, nyilván ezt könnyebb, mint belátni, hogy kb. lábtörlőszinten kezeli a lány

szóval nem szeret, ennyi

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 10:32:06

@Muha: Nem, csak ritkán látni itt! Nekem is bent van RSS-ben a szakítós, de csak olvasni szoktam a posztokat. Ma még nincs új! :(

2011.02.18. 10:33:10

@Father Justice ♋:
"Ami általánosságban elmondható: egy 25 éves nő fantáziáját manapság tipikusan még nem a családalapítás és az ásó-kapa-nagyharang gondolatkör uralja. "
Kikérem magamnak! :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:34:03

@Kedves Nard: Persze, mar 3 eve. :D Ne vetits, mind tudjuk, hogy a meleg hordak mennyire szeretnek a WoW-ban. :D

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 10:35:21

@Zsu0805: Nem kell kikérni. Direkt úgy fogalmazok ("tipikusan"), hogy minden jelenlévő kivételnek érezhesse magát. :)

Muha 2011.02.18. 10:36:15

@Frigyesur: énmeg izmosra aludtam magam, mert ma senkinek és semminek nem könyörülök.
most mindig minden körülmények között lekaszabolok mindent és mindenkit. :D

@Bundabandi: ma nagyon unatkozom. ma még semmit nem csináltam. de fizetnek érte. :D

2011.02.18. 10:37:35

@Frigyesur:
Persze, van hogy nem igényel valaki annyi találkozást (nemtudom mi a posztírónál a randi), és aláírom azt is, hogy le lehet mondani a találkozókat ilyen-olyan ok miatt. De azért nehogymár szélkakasként forgolódjon nem 1 alkalommal. Ha lebeszéltünk egy találkozót akkor nehogymár nincs kedvem alapon mondja le, mert az azt jelenit, hogy nem vagyok neki annyira fontos, velem nem akar lenni. Az ember 1-2 alkalommal elnézi persze, de azért több esetben. De mint írtam nem volt túl részletes a poszt.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:37:41

@Muha: :DD Nagyon helyes, apuci buszke rad : *

"ma nagyon unatkozom. ma még semmit nem csináltam. de fizetnek érte. :D"

Ezzel mind igy vagyunk, hidd el. :)))

2011.02.18. 10:38:17

@Kedves Nard:
Tehát a kényelmes lustaság többet ért mint a szex. :)

fumerin 2011.02.18. 10:39:27

@Zsu0805: Ne izgulj!
Ásót-kapát tudok kölcsön adni, a harang sincs messze, de még nem fejtettem meg, hogyan fogom lehozni olyan magasról:D

2011.02.18. 10:40:00

@Father Justice ♋:
Ohhh, köszönöm. :)
Láttad amit belinkelt az a @r0ckstar: nevű kommentelő? Küldjem át pdf-ben? Érdekes lehet... vagyis remélem nevetek egy jót.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:40:32

@Zsu0805: Oke, tenyleg mennyisegtol fugg, de en megertobb vagyok. Az a ciki, amikor elindultal, es akkor mondja le.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 10:41:05

@Frigyesur: Nekem speciel, hogy meglegyen az analízis vizsgám! :D

2011.02.18. 10:42:24

@fumerin:
Egyenlőre küld a herceget üvegcipellővel a kezében. Utána a tökhintót és a tündérkeresztanyut. Szépen sorjában. :) Az ásó, a kapa és a harang még odébb van. De ha a harang kell szólj majd Quasi-nak, ő segít. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 10:42:28

@Muha: Ma én is így vagyok vele! :D Nincs kedvem dolgozni...

Kytia 2011.02.18. 10:42:57

@Father Justice ♋: Én nem érzem annak magam.:)

@Muha: Én miért tudom úgy, hogy te hentes vagy?:))

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 10:44:20

@Zsu0805: Küldjed! A beharangozót elnézve a posztban szereplő lány az alapokat (saját magának szeretetét) már elsajátította. :)

2011.02.18. 10:44:32

@Frigyesur:
Én is megértő vagyok, de azért ha túl sok randit mond le az már gyanús szerintem. Bár ha tényleg csak kávézgatnak és sétálgatnak az azért gáz fél év után. :)
Annál már csak az lehet a rosszabb, ha el se jön, nah akkor biztos kalap kabát.

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 10:45:04

Jó reggelt!

A lánynak fele annyira sem fontos ez a kapcsolat, mint Tibi bácsinak. Ugyanakkor egyet kell értenem a többiekkel, csak ülni és agyalni, hogy mi is van semmire nem vezet.

Muha 2011.02.18. 10:45:58

@Kytia: mert neked azt hazudtam. :D

@Bundabandi: @Frigyesur:
Már a bibliában is le van írva:
Akkor kell átmenni az úton, amikor tudsz, s nem akkor, amikor akarsz. :D

fumerin 2011.02.18. 10:46:04

@Zsu0805: Képes lennél abban a kényelmetlen lábbeliben rugdalni a tököt, ha elromlik a motorja?
Arra vannak csinos gumilépőim:D
Herceg helyett nem lehet valami futárszolgálat? Azt előbb találok az áruelvitelre:D

kiraaaaa 2011.02.18. 10:47:27

@fumerin: vállról indítható rakétával, lelövöd és a harang jön hozzád.ennyi.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:47:48

@Kytia: Azert, mert fel akart vagni a hentes szakmaval. :D

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.18. 10:49:14

@Frigyesur: köszi, hogy megismételted. Durván nagy mondat.:D:D:D

2011.02.18. 10:49:23

@Father Justice ♋:
Dobd át a mail címed. :)

fumerin 2011.02.18. 10:50:24

@kiraaaaa: Megfontolom!
Amúgy mindenképp jól járnék:
-segíthettem Zsu-nak
-nem kell vasárnap 6-kor kolompra ébrednem:D

Kytia 2011.02.18. 10:50:38

@Muha: @Frigyesur: De nem is tőle tudom, hanem valaki valahol írtam már vagy egy éve.:))) Talán szakítóson? Lehet, hogy valaki ott téged nem szeret, Muha?:)))

2011.02.18. 10:51:40

@fumerin:
Ohh, igazad van, még a végén eltörik. :)
Futár... ááá azt inkább ne. :) Herceget akarok és kész!!!! :) :)

2011.02.18. 10:52:49

@fumerin:
Közel laksz a templomhoz? :)

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 10:52:56

@Kytia: Aszem Muha kezdte terjeszteni magarol, de majd kijavit.

Muhat mindenki szereti. Muha szuperszexi menocsajszi. Ropifeneku, csodacsabos, es szuz. Es okos. Es kegyetlen. Apuci szeme fenye, tunderkeje. :)))

fumerin 2011.02.18. 10:54:13

@Zsu0805: Sajnos túl közel:S
Gyalog 2 perc, ha sietek, akkor 1:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 10:55:02

@fumerin: Azon gondolkoztam én mi a fenét csinálnék otthon egy akkora haranggal??? Bár a MÉH telepen sokat adnak érte gondolom... Ásóm az van, meg kapám is! :D

2011.02.18. 10:55:58

@Father Justice ♋:
Mindenesetre már az első oldalon fennakadtam:
"Jó pár évvel ezelőtt volt egy párkapcsolatom, ami 2 hétig tartott..."
Őhöm... olvasom tovább a magamról részt. :)

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 10:56:23

@Kytia: De legalább senki nem mondhatja, hogy általánosítok. :) Egyébként a férfiak 90%-a (figyelem! nem az összes!) eleinte tényleg csak sunázni akar, később pedig jöhetnek az egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos igények is, ha elviselhető a nő természete. Namármost, ha sikerül beújítani egy olyan kényelmi tutit, akivel jó a szex, mos-főz-takarít és nem picsog sokat, arról nyilvánvalóan nem akar egykönnyen lemondani az ember. De ez nem feltétlenül tényleges érzelmekből ered: egyszerűen azt, ami funkcionálisan jól bevált, birtokolni akarja az ember, és nem is akarja megosztani másokkal. Azt, hogy Tibor melyik halmazba tartozik, nem tudhatjuk (tényleges érzelmek vs. vadszex + kisajátítás kombó).
Halmaz! Doboz! Kategória! :)

2011.02.18. 10:56:55

@fumerin:
Akkor már értem mért akarsz ilyen hevesen segíteni. :) Nem szóltatok még, hogy hétvégén 8 elött eszükbe ne jusson?

fumerin 2011.02.18. 10:58:15

@Bundabandi: :D
Ha segítesz ebben a projektben, akkor együtt isszuk el az árát! :D

fumerin 2011.02.18. 10:59:34

@Zsu0805: Amikor utoljára táncoltam az egyik pappal, akkor említettem, hogy a hétvége tudom, hogy az Úr napja, de nem kezdődhetne délben? :D

2011.02.18. 11:01:27

@fumerin:
És erre vetett 3 keresztet ...

indapass90210 2011.02.18. 11:01:46

"Én nagy nehezen elcserélek egy műszakot, hogy némi szabad időre tegyek szert, erre az utolsó pillanatban sms-ben közli, hogy nem megy sehova, mert nem érzi jól magát. Ezt mind nyeljem le."

Rajtad van a kapcsolatban a szopóálarc barátom. No respect.
Nagy összegekben mernék fogadni rá, hogy azért írt esemest a randi lemondására, mert éppen tele volt a szája.

Kuka.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 11:02:16

@Frigyesur:

Én mégis visszautasítottam! :) Nem kap puszit.

dr. gernika 2011.02.18. 11:02:51

@Kytia: Mert utálnak zokniban lábat mosni.

Muha 2011.02.18. 11:04:37

@Kytia: engem sehol sem szeretnek egészen addig, míg oda nem csapok. Egyből szeret mindenki.

@Frigyesur: :* :* :* :* :*

Muha 2011.02.18. 11:05:57

@Kedves Nard: azért mert hejtelenül írtam a reggeli szerelmes cetlit a KVd mellé. azér! :D

Kytia 2011.02.18. 11:06:23

@Frigyesur: Nemá. Nekem fijjjúnak mutatta magát. Muha, te hazudós!:DDD

@Father Justice ♋: A nők 90%-a is először csak csókolózni akar, meg bazsalyogni kicsit. Csak nálunk ez már elég ahhoz, hogy szerelemnek híjuk, mert még ez is mérföldekkel több annál, amit a férfiak 90%-a iránt érzünk.:))
Múltkor nővéremmel (na, ő az a két lábbal a földön járó típus) beszélgettünk ezekről, és a végére megállapítottuk, hogy azért szeretjük a férfiakat, mert ők olyan kis érzelmesek.:) És bakker, ez TÉNYLEG így van. Mondhatsz te itten, amit akarsz. :))

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:07:16

@Kedves Nard: Csak azert, mert feltel tolem. Nem kell tagadni. Vagy azert, mert azt hitted, hogy a tesod. Semmikepp sem azert, mert vele van baj. Es ennyi.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:08:45

@Kytia: Ebben is ramutott. En nonek mutatom magam. Nem hazudik, csak a szuzesseget orzi a megtevesztessel.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 11:11:17

@Frigyesur:

Nem is igaz. Nem félek tőled, az Erő sokkal inkább van velem, mint veled! :) Muha lányod helyesírása borzasztó, továbbá rendkívül borostás neki az arca, és puszikért bármire hajlandó. Pl vajkrémmel kente össze a szemüvegét. :)

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 11:13:15

@Kytia: Nincs itt ellentmondás. Ti azért szeretitek a férfiak 10%-át, mert ők olyan kis érzelmesek. :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.18. 11:15:33

"Az ágyban minden rendben. Érzem, hogy szeret."

"az eddigiek alapján úgy érzem, hogy a barátnőm képtelen az összekapcsolt gondolkodásra."

Ennyisok férfiúi megérzést egy posztban! Nekem két karácsony között nincs ennyi nőimegérzésem se.:D

Fussmenekülj, posztíró, belefutottál abba a nőbe, aki 30 fölött nem akar majd téged meglasszózni, ez pedig valóban felháborító, nehogy már te nyeld le, ugye.:-)

indapass90210 2011.02.18. 11:16:36

"Gyakran olvasom a blogot és az a tapasztalatom, hogy néha elég szélsőségesek a kommentezők, de sok a használható, jóindulatú és objektív hozzászólás is – most bennük bízom. Mit jósoltok? Üdv: Tibor."

Szerintem csinálj vele egy maratoni kúrótúrát, majd zavard haza, aztán ne keresd, amíg nem jelentkezik. Akkor várasd picit, aztán megint ugyanígy: kúrás, nemkeresés. Ezt kell néhányszor megcsinálni. A szünetekben meg próbálj megbökni valaki mást is. Ha sikerül, ez egy olyan kifelé is sugárzó önbizalmat ad neked, ami meg fogja őrjíteni a picsát. Kicsit se foglalkozz vele, hogy elveszítheted, mert pont így nem fogod.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:16:47

@Kedves Nard: Jahpersze. EZ olyan, amikor egy kissrac lego Halalcsillag epites kozben Lord Vadernek hiszi magat.

Nem rossz a helyesirasa, csak a magyar nyelvtan keson koveti a szabalyait. :P Borosta pedig jol all neki, akarcsak az anyjanak. A vajkremes esetet mar vegkepp nem kommentalom.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:18:03

@tarquin - védőháló nélkül: "Ennyisok férfiúi megérzést egy posztban! Nekem két karácsony között nincs ennyi nőimegérzésem se.:D"

Ez se rossz mondat. :DDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 11:18:26

@Frigyesur:

Jó lenne egy lego halálcsillag. :) Csak kb 100k egy olyan :(

indapass90210 2011.02.18. 11:19:50

"Az ágyban minden rendben. Érzem, hogy szeret."

Ja, szeret(i a faszt).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 11:21:29

@Dövan: Van benne valami! De ha a pasimnak adnál ilyen tanácsot... hát... birka(ki)nyírás lenne az tuti!

Kytia 2011.02.18. 11:25:06

@Frigyesur: Ügyesen csinálja.:DD

@Father Justice ♋: Akkor azt mondd meg, hogy az a maradék 90% miért válik rögtön 10%-ká, ha kifejezésre juttatod, hogy te tökre elvagy azzal, hogy ő a 90%? Férfiúi büszkeség?

@tarquin - védőháló nélkül: :DDDD Jahh, valóban felháborító, hogy a nők 90%-a 30 fele be akarja lasszózni a pasikat, de amelyik nem, az meg milyen egy agyatlan rüfke már?:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:25:35

@Kedves Nard: Riszaljad magad gernikanak, vagy valami penzes oreg nocinek, rogton megkapod. :D

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 11:25:46

@tarquin - védőháló nélkül: 5 év múlva ez a nő már Tibor nevére sem fog emlékezni, van egy ilyen érzésem. :)

indapass90210 2011.02.18. 11:28:30

@Bundabandi: pedig mindenkinek előnyére válik, ha így intézi a dolgokat. A cerka ugyanis nem kopik el, jó hangulatú emberrel pedig jobb együtt lenni.

Ha a csaj szempontjából nézzük, biztos izgalmas neki, hogy egy szűkölő kutyával töltse az időt. Hát nem. Ha viszont mindketten tudják, hogy van más nyúl is a répára, egyrészt a csaj számára felértékelődhet, mivel nincs monopóliuma, másrészt a pasi saját maga szemében jobbá válik. Lazább lesz, szórakoztatóbb, nem beszélve a minden megkúrt nő után nagyobb rutinról. Házasnak meg nem házasok, a kapcsolat meg ne arról szóljon, hogy az egyik irányít. A legtöbb ember ugyanis partnert keres, nem parancsnokot.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 11:34:21

@Dövan: De ez fordítva is igaz! Csak akkor csaj egyből megkapja, hogy mekkora egy ribanc (ami mondjuk igaz is). Ha kell másnak is, egyből nő az értéke! :D

Muha 2011.02.18. 11:34:26

@Kedves Nard: az külömben is sajtkrém volt. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.02.18. 11:35:04

:D Van poszt a szakítóson! Megyek olvasni! :D

Muha 2011.02.18. 11:35:28

@Kytia: nah bumm. megesik az ilyen, hogy én hazudok. és lopok is. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 11:38:37

@Muha:

Igen, ez sokat változtat a tényen, hogy a szokásosnál is nyomibban néztél ki :) Főleg az a produkció primulával! :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:42:03

@Kedves Nard: Forradalmian mas aspektusba helyezi a tortenetet, ha nem lennel szoke, te is belatnad. :))

Muha 2011.02.18. 11:43:27

@Kedves Nard: szerintem csak irigykecc most. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 11:45:29

@Frigyesur:

Megkaptad a képeket ugye? :)

@Muha:

Dehogyis, jókat vinnyogtam rajtatok :)

Muha 2011.02.18. 11:46:48

@Kedves Nard: akkor már megérte.
most mondd, hogy nem érintettem meg azzal a produkcióval a picinke szívecskédet! :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:47:06

@Kedves Nard: Jah. Azota ujakat is a tunderkemrol. :)))

Muha 2011.02.18. 11:48:25

@Frigyesur: Nana, Fater.
Ti a sztárfotóimmal paparazziskodtok?
Minnyá megharagszom. :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:50:00

@Muha: Uccse tudsz haragudni oregapadra. :D

dr. gernika 2011.02.18. 11:50:43

@Kedves Nard: Sajtkrémmel és nem ő, hanem Primula. Ne ködösíts.

Kham 2011.02.18. 11:52:24

Mivel ilyen szépen megkért a posztíró, hogy jósoljunk, nem is haboztam előkaptam a sámándobomat és beletekintettem az eljövendő idő szövevényeibe:

És láték egy fenevadat feljőni a tengerből, a melynek hét feje és tíz szarva vala, és az ő szarvain tíz kifogás, és az ő fejein a logikus női gondolkodás neve.
És e fenevad, a melyet láték, hasonló vala egy hetyke keblű huszonéveshez és az ő lábai, mint a gesztenyepürés poháré, és az ő szája, mint egy féldinnyéé; és a sárkány melyet hívának emancipációnak adá az ő erejét annak, és az ő királyi-izéjét, és azzal nagy hatalmat.
És adaték néki nagy dekoltázs és huncutságokra szóló szája; és adaték néki hatalom, hogy cselekedjék hat vagy hét hónapig.
Annakokáért imádják őt a földnek minden férfilakosai, kiknek neve nincs beírva a házasságok vagy homárok könyvébe.
Ha van füle valakinek, hallja! Ha valaki fogságba visz mást, ő is fogságba megy; ha valaki elmúl harminc, megöregszik vagy lélekben fiatal marad, kivéve ha nő, akkor simán megbolondul.
Itt van a bölcseség. A kinek értelme van, adja meg a fenevad telefonszámát; mert emberi szám az: ha a csajszi végezett szegény posztíróval, akkor még mindig felhívhatja egy szélsőgés kommentező.

Még nem tiszta a jóslat minden egyes eleme, de Háromstopplis Medvehónalj barátommal (ki foglalkozására nézve több lapp törzs sámánja) már bogozgatjuk az allegoriákat, metaforákat és a többértelmű jelentéseket.

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 11:55:36

@Kham: :DDDDDDDD A mentolos pall mall+gepi cola tenyleg nagyon durva cucc lehet.

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 11:56:30

@Kytia: Nem a férfiúi büszkeség az oka, hanem az érdekérvényesítésre való törekvés. Ha az az érdeke, hogy vele maradj, és azt mondod, számodra a 90% teljesen OK, akkor te egy funkcióhalmazt veszel igénybe. Ezt jó eséllyel megtalálod rajta kívül Bélában, Gézában, Józsiban is, és ezt ő is pontosan tudja. Magyarul egyértelműen jelezted, hogy semmiféle kellemetlenséggel nem járna, ha le kellene cserélned őt, mert nem nincsenek érzelmek a képben (nem a személye érdekel - például tökmindegy, melyik a kedvenc DVD-je :). Ezt csak úgy tudja kiküszöbölni, ha bebizonyítja, hogy a funkcióhalmazon TÚL tud még nyújtani valamit, ami miatt nehezen tudnál lemondani róla. Ugyanis ha nincs ilyesmi, akkor a 90%-nak az a része, ami a funkciók terén hozza a szintet, azonnal konkurenciává lép elő. Ettől pedig ritkán lesz jó az ember közérzete.

Muha 2011.02.18. 11:59:42

@Kytia: há ez meg mi? Biztos megérdemelted. Szerintem. :)

@Kham: :)

@Kedves Nard: Muha nem néz ki hülyén. Muha így néz ki. :D

Frigyesur (törölt) 2011.02.18. 12:01:30

@Muha: "Muha nem néz ki hülyén. Muha így néz ki. :D"

:DDD

Kytia 2011.02.18. 12:04:31

@Father Justice ♋: De miért baj a konkurencia, miért baj, ha lemondok róla és miért baj a miért baj, ha egyszerűen csak dugni akar? Miért baj, hogy én mit gondolok, milyennek tartom őt, kiket másokat tartok még milyennek, ha egyszer érzelmileg ő nem? Érted.:)

Á, tudom én, honnan fúj a szél. A férfiak szokva vannak ahhoz, hogy a nők kötődnek érzelmileg, és ezért ők előadhatják a nagy lazát, főleg egymásnak. Aztán, ha nemodabuda van, akkor rögtön átállnak a másik oldalra, és jön a hűde kell a nő, de persze a haveroknak megy a vetítés továbbra is, közben meg szétkészülnek.:))

Muha 2011.02.18. 12:10:49

@Kytia: ez így van. a csajoknál bénázok előbb utóbb átállnak a másik oldalra. :D

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.18. 12:20:44

@Dövan: így kell ezt.:D

Még egy titkot megosztanék a posztíróval: egy nő az ágyban ÉS a mosogató melletti önkéntesként szeret.:-) Amennyiben e kettő relációja OR, akkor mindez szánalmas parasztvakítássá silányul, bármi a megérzésed.:D

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.18. 12:27:40

@Kham: "ha valaki elmúl harminc, megöregszik vagy lélekben fiatal marad, kivéve ha nő, akkor simán megbolondul."

hihihihihahahahaha:D:D *nagyon ott van*

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.18. 12:30:09

micsinátam? három a Tarki igazság:D

Muha 2011.02.18. 12:31:08

@tarquin - védőháló nélkül:
nekem suliba azt tanították, hogy ez négy.
átvertek vóna? :D

Fviktor76 2011.02.18. 12:31:15

Sziasztok!

Egy gondolat: 34 éves haveromnak 27 éves a felesége. 1,5 éve házasok, de már 5 éve együtt vannak.

És egy kérdés, ha más előttem nem kérdezte meg: Szoktatok beszélgetni???
Ha nem, akkor a szakítás mindkettőtök hülyesége lesz, mert te sem próbáltad megmenteni a kapcsolatot...

Muha 2011.02.18. 12:34:22

@tarquin - védőháló nélkül:
Hát, engemet mindig átvernek. úgyhogy szerintem most is. :D

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 12:38:40

@Kytia: Én értem, de ez szerintem kiderült az előző kommentemből. :) Mindenesetre átfogalmazom, hátha így egyértelműbb lesz. Azért baj neki, ha csereszabatos, mert akkor könnyebben elveszíthet valakit, akit jó dugni, finom a sütije, meg jó esetben a rezsi kapcsán is 50-50%-ban gondolkodik. Nem kell, hogy szerelmes legyen, de úgy gondolja, ha eljátssza, hogy az, akkor hosszabb távon és jobb eséllyel tudja fenntartani ezt a kényelmes állapotot. Szóval ezért baj a konkurencia, ezért baj, ha elveszíthet, stb. Aki az elvesztésedtől fél, nem biztos, hogy tényleg szeret. Lehet, hogy csak birtokolni akar, mert a kapcsolatotok jól szolgálja az érdekeit. Sok tanulnivaló akad még itt, már látom. :)

A második része igaz, de az előbbiek miatt ott is két eset van:
1) Tényleg szerelmes, mint az ágyú, de kifelé tolja a laza májert, mert különben pincsinek nézik és kiröhögik a haverok.
2) Tényleg laza májer, aki mindössze birtokolni akarja az aktuális kényelmi sunát. Eljátssza, hogy szerelmes, hátha ezzel hatni tud a nő romantikus énjére. (Többnyire tud is.)

fumerin 2011.02.18. 12:42:49

"akit jó dugni, finom a sütije, meg jó esetben a rezsi kapcsán is 50-50%-ban gondolkodik...Nem kell, hogy szerelmes legyen"
Ez már kimeríti egy házasság fogalmát! :D

fumerin 2011.02.18. 12:43:41

@Father Justice ♋: Az előző hsz. persze neked lett volna címezve, ha nem vonja el a figyelmem a kaja:D

nosce 2011.02.18. 12:46:04

@tarquin - védőháló nélkül:
"Még egy titkot megosztanék a posztíróval: egy nő az ágyban ÉS a mosogató melletti önkéntesként szeret.:-) Amennyiben e kettő relációja OR, akkor mindez szánalmas parasztvakítássá silányul, bármi a megérzésed.:D"

Ezt így hogy ? :)

fumerin 2011.02.18. 12:50:50

@nosce: Egy nő legyen szexistennő, konyhatündér, gyermekfelügyelő, kertész, autómosó, takarítógép.
Ha ez így nincs egyben, akkor vagy nem jó a választás, vagy sokat költesz háztartási berendezésekre, kisegítő alkalmazottakra:DDD

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.02.18. 12:55:27

@fumerin:
mindezek mellett legyen reprezentatív, mert az általad felsoroltakat egy nagyon csúnya nő (mint például ÉN, azaz szerénységem :DDD) is tudja ám!

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 12:55:57

@fumerin: Ha a férfinek mázlija van, csak az együttélését. :) Aztán ha idővel kezd elodázhatatlanná válni a dolog, keres egy újabb kényelmit állandóra. Természetesen én nem így csinálom, csak ismerem ezt a típust.

Muha 2011.02.18. 12:58:00

@Zsit (nyau és rémizé): vagy a faszi vak, de az egyik mindenképpen. :D

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 12:59:59

Azt hiszem, tarquin megfejtette a posztot: Tibor nem tud mosogatni. :)

kiraaaaa 2011.02.18. 13:00:27

Na, megvan már,hogy ki a gyilkos?

Kytia 2011.02.18. 13:00:58

@Father Justice ♋: "Azért baj neki, ha csereszabatos, mert akkor könnyebben elveszíthet valakit, akit jó dugni, finom a sütije, meg jó esetben a rezsi kapcsán is 50-50%-ban gondolkodik."

Az a benyomásom, hogy fogalmam sincs, mi különbbözteti meg a szerelemsséget attól, amikor valakivel minden kurva jó. Lehet, a végén kiderül, hogy valójában ÉN nem voltam még szerelmes.:DDDD

kiraaaaa 2011.02.18. 13:04:36

@Fviktor76:
Egy gondolat: 34 éves haveromnak 27 éves a felesége. 1,5 éve házasok, de már 5 éve együtt vannak.--ez egy szöveges matekpélda, csak lemaradt a kérdés? vagy ez igazolás a posztra, hogy 30 alul is van élet.:))

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 13:07:01

@Kytia: A végén? Számomra ez eddig is nyilvánvaló volt. :)

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 13:09:31

@Kytia: Mert szelem, mint olyan nem létezik. Mint ahogy kanál sincs. :DDD

Kytia 2011.02.18. 13:12:36

@Father Justice ♋: Jahhajj, hát, ha annyira ismered férfitársaid 90%-ának gondolatait, mint az enyémeket, akkor nincs több kérdésem.:PPP

@Dr. Jula Watson: :DDD Ez igaz.

Kytia 2011.02.18. 13:13:18

@kiraaaaa: Úgyúgy, jó kérdés.:)

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 13:13:57

@Kytia: Na, elárulom. Az különbözteti meg tőle, hogy akkor is veled marad, ha Gizi jobb az ágyban, Juci pedig jobb palacsintát süt nálad. Ilyenkor egy idő után elkezd olyan badarságokról érdeklődni, hogy mi a kedvenc filmed, zenéd, meg egyáltalán, mit gondolsz a világról. Satöbbi. :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.18. 13:15:11

@Dr. Jula Watson: "Mert szelem, mint olyan nem létezik" :D:D:D Még hogy ibolyaillat!:D Ez így nagyon királylányos, teccik.:D

Muha 2011.02.18. 13:17:52

"A szerelem az, amikor egy lány parfümöt fúj magára, a fiú pedig arcszeszt, aztán találkoznak, és szagolgatják egymást."

"A szerelem az, amikor elmész enni valakivel, és a sült krumplid nagyobb részét neki adod úgy, hogy az övéből nem is eszel."

"A szerelem: valaki megbánt téged. Nagyon mérges leszel rá, de nem kiabálsz vele, mert tudod, hogy azzal megbántanád."

"A szerelem az, amikor a mamám kávét csinál a papámnak, de mielőtt odaadná neki, belekortyol, hogy biztosan jó-e az íze."

"Az a szerelem, amikor azt mondod egy srácnak, hogy jó a pólója, és aztán ő minden nap ezt veszi fel."

"A szerelem egy olyan dolog, hogy egymás mellett ültök a kávéházban, és egymás kezét fogjátok. Ez a szerelem. Egyébként egymással szemben ülnétek."

"A szerelem az, amikor a mamám tudja a papámról, hogy büdös és kövér, mégis azt mondja, hogy jobban néz ki, mint Robert Redford."

"Én tudom, hogy a nővérem szerelmes belém, mert mindig nekem adja a régi ruháit, és vesz magának másikat."

"Amikor szerelmes vagy, a szempillád fel-le ugrál, és kis csillagok keringenek körülötted."

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 13:18:03

@kiraaaaa: Az emberek 90%-a számára az érdekérvényesítésnek az a része, ami a párkapcsolat keretein belül valósul meg. A többiekről nem tudok nyilatkozni, mert velük még nem találkoztam. :)

kiraaaaa 2011.02.18. 13:21:56

@Muha: @Father Justice ♋: Mindkét megközelítés tetszik.
szerintem meg az, mikor megfőzöm a káposztás kockát, pedig hányok még a szagától is:)))

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 13:24:09

@kiraaaaa: Az csak akkor szerelem, ha nem te eszed meg. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 13:24:26

@kiraaaaa:

Egyetértek. A káposzta ehetetlen, minden formában. A kelbimbó is.

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 13:25:12

@Muha: Ehhe :)
Ebben is benne van, az főz kávét, aki szerelmes.:)

fumerin 2011.02.18. 13:26:15

@Zsit (nyau és rémizé): Miután láttam, hogy mijjjen csúnya vagy...haggyadmááá a hüjjeségeidet! :D

Kytia 2011.02.18. 13:28:09

@Father Justice ♋:
Először is: Honnan tudja az a rohadék, hogy a Gizi jobb??!!:)

Mindezek tükrében asszem, egyszer már voltam szerelmes.:)

Kytia 2011.02.18. 13:32:58

A szerelem ez:

"Sten-Malténak nagy, vörös és elálló
füle van.

Nekem tetszik a nagy, vörös, elálló fül."

Muha 2011.02.18. 13:33:27

Én ha szerelmes vagyok, még mosogatni is szeretek.
Sosem szerettem mosogatni.
Szóval én még sosem voltam szerelmes. :D

fumerin 2011.02.18. 13:35:43

@Muha: Én ha szerelmes vagyok, akkor nem mosogatok! Majd a szerelem megoldja ;)

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 13:36:17

@Muha: Legalábbis a piszkos edénybe még soha :)

Nálam egyszerű, én ha szerelmes vagyok, megbolondulok. :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 13:37:08

@fumerin: úgy olvastam, majd a szerelmem. Akartam rá írni, persze, biztos ezért szereted :D

Muha 2011.02.18. 13:39:35

@fumerin: :D
igaz. a szerelem mindent megold.

@Dr. Jula Watson: Te mindiiiiig szerelmes vagy?

Kytia 2011.02.18. 13:40:01

Én ha szerelmes vagyok, kiutazom Solymárról Csepelre minden nap, pusztán azért, hogy ott elmondhassák rólam, milyen értéktelen, béna és semmirekellő vagyok, ráadásul az utóbbi időben mintha híztam is volna egy kicsit.:))

2011.02.18. 13:40:55

Emberek, érzem, hogy bővül a szókincsem. :D

nosce 2011.02.18. 13:43:50

@fumerin:
Értem :), mert tarquin frusztrációin (sex &/OR mosogatás) egy mosogatógéppel nagyot lehet tompítani :)

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 13:44:37

@Kytia: Ha ez oda-vissza így megy, akkor szerelemről van szó. Egyébként csak a szokásos, egyoldalú függésről. :)

nosce 2011.02.18. 13:45:36

@Dr. Jula Watson:
"Ebben is benne van, az főz kávét, aki szerelmes.:)"

Vagy aki már majdbealszik :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.18. 13:47:04

@Kytia:

Az nem is nagy út bakker :) XVI-ból mondjuk XXI-XXII-be az igen :)

Hurri Kán 2011.02.18. 13:50:54

Kedves posztoló, a címben említett problémáddal, mely szerint a barátnőd képtelen a gondolkodásra, nem vagy egyedül. Emiatt nem érdemes elkeseredni.

2011.02.18. 13:51:08

Párkapcsolat kezdete mindig az első szex után van?

nosce 2011.02.18. 13:53:48

@Kytia:
ez feldolgozása, de így talán jobb, szig. szerintem :)
www.youtube.com/watch?v=0L2uJdBWSMo

indapass90210 2011.02.18. 13:56:32

@Zsu0805: én leginkább úgy fogalmaznék, hogy párkapcsolat nem lehet az első szex előtt.

Hurri Kán 2011.02.18. 13:57:29

@Zsu0805:
Nem, ha valamelyik fél, vagy akár mind a kettő töketlen, akkor lehet hogy előtte. Persze attól hogy volt szex még nem biztos hogy párkapcsolat is lesz :DDD

tarquin - védőháló nélkül 2011.02.18. 13:58:22

@nosce: nem az én frusztrációm, hogy mosogatásban mérjük a szerelem hőfokát.:D A kommentpajtik a hibásak.:D

nosce 2011.02.18. 13:59:52

@Zsu0805:
"Párkapcsolat kezdete mindig az első szex után van?"

kivéve azon népek/vallások esetét ahol tilos a házasság előtti sex :)

indapass90210 2011.02.18. 14:02:33

@nosce: olyan országban nem jó kecskének születni

Muha 2011.02.18. 14:03:24

@Zsu0805: A párkapcsolat kezdete köztudottan a harmadik szex után kezdődik, hisz ha addig nem megy el a kedvük egymástól, akkor az már párkapcsolat.
A második szex még lehet egy olyan, "na azért még egyszer megpróbálom, hátha".

nosce 2011.02.18. 14:04:19

@Kedves Nard:
szerintem meg a savanyú káposzta naccerü :)

nosce 2011.02.18. 14:05:03

@Dövan:
"olyan országban nem jó kecskének születni"

ha gyorsan szalad, lehet még jó :)

nosce 2011.02.18. 14:07:47

@tarquin - védőháló nélkül:
"nem az én frusztrációm, hogy mosogatásban mérjük a szerelem hőfokát.:"
persze lehet mosogatásban mérni, ha közben a pasi hátulról keményen besegíthet :)

2011.02.18. 14:12:54

@Muha: @nosce: @gyvy: @Dövan:
Tehát akkor (ha van) barátnőtökkel az első szex évfordulóit (ha szoktátok) ünneplitek?

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:16:37

@nosce: ezt te nemértheted :D

Ha valaki majd bealszik, az nemszerelmes :P btw

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:18:36

@Muha: dehogy, ez az alapállapotom. :D Akkor képzeld el, az milyen :DDD

nosce 2011.02.18. 14:19:35

@Zsu0805:
Persze hogy, úgy is foglalunk azstalt h az első dugás évfordulójára :)

Hurri Kán 2011.02.18. 14:19:59

@Zsu0805:
A kérdést magát nem értem :D :D :D

Mi egyébként megfogadtuk hogy amíg nem leszünk hivatalosan férj-feleség, addig nem szexelünk. Én mondjuk próbáltam ezen változtatni, de barátnőm szülei ezen a téren rendkívül konzervatívak...

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:20:19

@Kedves Nard: a XVI-ből bárhova nagy az út :D

nosce 2011.02.18. 14:21:20

@Dr. Jula Watson:
Attól függ mikor alszik be :), ha akkor mikor éppen sztereoban hallgatja a csaj szívverését az nem sok jót jelent :)

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:21:50

@gyvy: leszbi kapcsolatról még nem hallottál? :D

nosce 2011.02.18. 14:22:40

@gyvy:
Na de a sima dugás az gondolom nem is sex :)

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:23:49

@nosce: Ha odáig sem jut el, az meg pláne! És utána sem ér azonnal elaludni! :P

Hurri Kán 2011.02.18. 14:25:21

@Dr. Jula Watson:
Hát dehogynem, de ott is lehet valamelyik, vagy mind a két fél gátlásos, nem? :DDD

@nosce:
Öööö.... mit értünk a sima dugás fogalma alatt? :)))

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:26:31

@gyvy: de mindkettő töketlen. Ez tény :D

Hurri Kán 2011.02.18. 14:28:06

@Dr. Jula Watson:
No hát erről beszélek. Akkor meg se szexelés meg se évfordulás se nem lesz később :D

indapass90210 2011.02.18. 14:28:40

@Zsu0805: mi ez a "ha van" zárójelben? Szerinted átlagosan hány óra alatt találok magamnak barátnőt, ha éppen olyan kedvem van?

nosce 2011.02.18. 14:29:22

@gyvy:
szerintem ezt közösen kell definiálnotok mi fér bele a sima dugásba, így a nem sexbe :)

nosce 2011.02.18. 14:30:44

@Dövan:
"Szerinted átlagosan hány óra alatt találok magamnak barátnőt, ha éppen olyan kedvem van?"

Egy nagy kecskefarmon ? Sztem azonnal :)

Muha 2011.02.18. 14:31:53

@Zsu0805: csak a hülye ünnepli, hogy igába hajtja a fejét. :D

nosce 2011.02.18. 14:33:04

@Dr. Jula Watson:
ezért jó a tantra sex, ott az alvást helyettesíti a 2-3 perc meditáció és már mehet is az újrázás :)

indapass90210 2011.02.18. 14:33:27

@nosce: ja, én is kurva gyorsan futok, nem csak a kecskék :)

nosce 2011.02.18. 14:34:04

@Muha:
"csak a hülye ünnepli, hogy igába hajtja a fejét. :D"

a női combokat igának hívod ? :)

Hurri Kán 2011.02.18. 14:35:33

@nosce:
Na várjál, ez attól is függ hogy egymással csináljuk, vagy mindketten egy mással :DDD

Muha 2011.02.18. 14:36:41

@nosce: azokat inkább nem nevezem sehogy.
csak a szép és jó dolgoknak adok nevet.:D

Hurri Kán 2011.02.18. 14:39:12

@Muha:
Igazad van. Én se nem hajtom sehová. Emelje fel a nő a lábát ha akar valamit :DDD

Muha 2011.02.18. 14:41:12

@gyvy: így is van. de ezt nem tudják sokan, hogy így kell bánni ezekkel. :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:42:01

@nosce: a tanra szexben nem fáradsz ki :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:42:34

@Muha: mondd, téged hogy hívnak? :D

Hurri Kán 2011.02.18. 14:43:23

@Muha:
Bizony. Sokan semmit se nem tudnak, még a semminél is kevesebbet se. Eddig adtam boldog-boldogtalannak jó tanácsot ingyér persze senki se fogadta meg, de most már ennek vége :DDD

Muha 2011.02.18. 14:47:07

@Dr. Jula Watson:

Az én nevem muha.
a stílusom nem puha.
nem mosogatok soha,
mer az én nevem muha.

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:47:41

@nosce: a csetelés már dugás? :D Vagy mi van?
Akkor én valahogy nagyon el vagyok tévedve :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:49:35

@Muha: Igazán gyönörű és megkapó ez a szösszenet. :D
És ebben hol van a szép és a jó? :D

Hurri Kán 2011.02.18. 14:52:15

@Dr. Jula Watson:
Amikor a végére érsz :D :D :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 14:52:56

@gyvy: azt mondod, van amiből jó a rövid? :D

Muha 2011.02.18. 14:55:43

@gyvy: nekem egy nő se rakja a nyakamba a lábát, mert a saját nyakába akasztom.
pfejjjj, még belegondolni is szörnyű. :D

Hurri Kán 2011.02.18. 14:55:49

@Dr. Jula Watson:
Művészfilmből például :D :D

Muha 2011.02.18. 14:58:06

@Dr. Jula Watson: sok beszédnek sok az alja. :D
Muha szépségessége pedig a nyelv által megfoghatatlan.
Érezni lehet, de kimondani nem.

Muha 2011.02.18. 14:59:26

például a világ egyik legrövidebb könyve:
-Muha hibái.

:D

Hurri Kán 2011.02.18. 15:02:04

@Muha:
Mindnek nem is szabad megengedni, egy-két kivétel azért akad :D
De csak akkor ha előtte ettünk :DDD

Muha 2011.02.18. 15:05:42

@gyvy: nem szabad kivételezni. kategorikusan tiltani kell a nőnek mindent! :D

De aztán iszunk is meg bírkózunk is remélem. :D

Hurri Kán 2011.02.18. 15:07:41

@Muha:
Csak ha megígéred hogy nem ugrálsz a hasamon :DDD

nosce 2011.02.18. 15:08:24

@Dr. Jula Watson:
"a csetelés már dugás? :D Vagy mi van?
Akkor én valahogy nagyon el vagyok tévedve :D"

Ha csetelésnek hívod az csak egy understatement :)

Muha 2011.02.18. 15:10:51

@gyvy: peeeeeeeeeeeeeeeersze. megíííííígéééééééééééérem. :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:12:31

@gyvy: Egy kellőképpen érdektelen film pont jó alibi arra, hogy inkább a nézőpartnerrel foglalkozzon az ember. Szóval itt sem biztos, hogy jó a rövid :D

@nosce:
akkor most a szavakon lovagolunk? :D

@Muha: nem is akartam én a nyelvemmel fogdosni a szépségedet :D

nosce 2011.02.18. 15:12:44

@Muha:
"például a világ egyik legrövidebb könyve:
-Muha hibái."

ne márrr ilyen nincs is, az h Muha meg hiba az egy oximoron :)

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:13:32

@Muha: mert csak egy szó van benne: MINDEN :D

Muha 2011.02.18. 15:13:58

@Dr. Jula Watson: furán is néztem volna rád! :D

Muha 2011.02.18. 15:14:37

@nosce: Ez tetszik. Megkedveltelek.
@Dr. Jula Watson: Ez nem tetszik. Téged nem kedveltelek meg.

:DDDDDDD

Hurri Kán 2011.02.18. 15:15:02

@Muha:
Az ígérés kevés, be is kell ám tartani :D

@Dr. Jula Watson:
Én nem szeretem ezt a fajta rafinériáskodást, most akkor minek ilyenkor a filmnézés álcája mögé bújni? ;-)

nosce 2011.02.18. 15:15:16

@Dr. Jula Watson:
azon hát :), akárcsak Clinton :)

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:17:30

@Muha: te mindig furán nézel :D

@gyvy: Mert kell mindig valami bélyegalbum, amit megmutatsz :D

@nosce: :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:18:05

@Muha: furán is néznék rád, ha nem így lenne :DD

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:23:25

@gyvy: nem mindegy, ha beválik? :D

Muha 2011.02.18. 15:23:27

@gyvy: ugyanmár ne gyagyáskodj!
Ha betartanám nem kéne megígérni.
Azért kell ígérni mer nem tarcsuk be.
tehát nem fogom betartani.
meg én úgyis hazudok, úgyhogy teljesen mindegy. :D

Muha 2011.02.18. 15:25:52

@Dr. Jula Watson: furán néznék ha nem néznél furán hogy nem nézek furán.

Hurri Kán 2011.02.18. 15:26:53

@Dr. Jula Watson:
Nekem még sose nem volt bélyeggyűjteményem, így nem tudom beválik e :DDD

nosce 2011.02.18. 15:28:03

@Dr. Jula Watson:
az a lényeg h jó naagy legyen az a bélyeggyüjtemény :)

nosce 2011.02.18. 15:28:41

@gyvy:
dehogynem volt, csak nem úgy hívtad :)

Muha 2011.02.18. 15:29:10

basszátok meg hazafele beugrom a postára. :D
hány darabtól gyűjtemény, mert sokat nem akarok ebbe belefeccölni.
:D

Hurri Kán 2011.02.18. 15:31:26

@nosce:
:)

@Muha:
Mindegy mennyit veszel, az a nemmindegy hogy KI akarja azt a gyűjteményt megmutatni, érted :DDD

nosce 2011.02.18. 15:31:58

@Muha:
Kérdezzük meg Julát :)

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:32:58

@Muha: elég egy, de az jó naagy legyen :D

@gyvy: látod, @nosce: -val kell egyetértenem :D

Muha 2011.02.18. 15:33:20

@gyvy: az én gyűjteményemet csak én mutathatom meg magamnak.
És a továbbiakat a fantáziádra bízom. :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:33:59

@nosce: áh, nekem nem akarja mutogatni :D csak furán nézni :D

Muha 2011.02.18. 15:37:18

@Dr. Jula Watson: de ez relatív. Sokáig én is aszittem, hogy az IQm jónagy, aztán kiderült, hogy mégse olyan nagy. :D

Muha 2011.02.18. 15:38:10

Megkívántam egy lángost. :D

Hurri Kán 2011.02.18. 15:38:36

@Dr. Jula Watson:
Azt mondják sok kicsi sokra megy :DDDD

@Muha: Bele se merek gondolni... Muha elcsábítja magát :DDD

nosce 2011.02.18. 15:38:48

@Dr. Jula Watson:
mert lehet furán nézne ki :)

nosce 2011.02.18. 15:39:59

@Muha:
"Megkívántam egy lángost. :D"

az előbb még azt mondtad ezeket a dolgokat nem hívod sehogy :)

Muha 2011.02.18. 15:40:49

@nosce: milyen dolgokat?
A rosszakat?
A lángos nagyon jó.

nosce 2011.02.18. 15:42:43

@Muha:
akkor lehet mást értünk lángoson :), de akármit is, az jó :)

nosce 2011.02.18. 15:44:29

@Muha:
"de ez relatív"

az a baj a csajok nem relativban, hanem abszolutban mérnek :), csak egy esetben fogadják el a relativot, ha a viszonyítási alap a kertészé :)

Muha 2011.02.18. 15:48:10

@nosce: néha magamhoz képest is nagyot alakítok. és ez tényleg nagyon abszolút! :D

Hurri Kán 2011.02.18. 15:48:26

@nosce:
Miért, a kertészé az milyen? :DDD

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:55:08

@nosce: Muha fura :D

@Muha: mert nem hinni kell :D A tényeket nem szabad figyelmen kívül hagyni :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:56:04

@gyvy: azért nem minden esetben :D

@Muha: mit alakítasz? :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 15:56:36

@gyvy: a kertészé a tökéletes, az etalon. Természetesen :D

Hurri Kán 2011.02.18. 15:57:56

@Dr. Jula Watson:
A kertész bélyeggyűjteménye?

Muha 2011.02.18. 15:58:33

@gyvy: sehanyas. Nincs lábam. :D

@Dr. Jula Watson: görbítem a teret. :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:00:06

@gyvy: úgy bizony :D

@Muha: óóó, én csak a hátamat tudom görbíteni. Valóban nagy vagy! :D

Hurri Kán 2011.02.18. 16:03:02

@Muha:
Kár... Nagy kár... :DDD

@Dr. Jula Watson:
Mekkora nagy a kertész bélyeggyűjteménye? :D

Muha 2011.02.18. 16:05:01

@gyvy: ami nincs, azér nem kár! :D

@Dr. Jula Watson: nem nézek tévét. :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:05:36

@Muha: Néha kell engedni, nehogy magad alá kerülj az önbizalomhiánytól :D

@gyvy: Pont jó :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:06:13

@Muha: ezért nem vagy tisztában a dolgokkal :D

Hurri Kán 2011.02.18. 16:06:32

@Muha:
Most megint kis butus vagy. Hát ha nincs és nem tudod hogy milyen ha van akkor honnan tudod hogy kár vagy nem kár? :DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 16:07:33

@Dr. Jula Watson:
Én is ezt mondom a saját gyűjteményemre. És más is :DDDDDD

Muha 2011.02.18. 16:12:05

@gyvy: te vagy a butus, mer csak az tud fájni, ami vót de elvesztetted. ami sosem vót az nem tudik fájni.
:D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:12:19

@gyvy: na de nem számodra kell megfelelőnek lennie, hanem akinek mutogatod :DDD

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:13:14

@Muha: Pedig nekem fáj, hogy még sosem voltam Maurituson nyaralni :D

Hurri Kán 2011.02.18. 16:15:09

@Muha:
De tudhatna :DDD Ejj...*kezét arcába temet* ebből télleg birkózás lesz...

@Dr. Jula Watson:
Ha nekik megfelel, akkor nekem is :DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 16:19:21

@Dr. Jula Watson:
Hát volt már rá incidens :DDD

Muha 2011.02.18. 16:20:02

@Dr. Jula Watson: ez csak vágyakozás. na majd ha elmész és visszajössz, az fog fájni! :D

@gyvy: csak egyél előtte! :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:23:09

@Muha: Ó nem, ha visszajövök, új vágyakozást keresek magamnak. :D

Hurri Kán 2011.02.18. 16:23:55

@Muha:
Már túl vagyok rajta már ittam is :D :D :D :D :D

Muha 2011.02.18. 16:24:22

@Dr. Jula Watson: úgy látom be kell téged fizetnem egy útra, hogy kiderítsük, fájna-e.
már rendelem is a jegyet.
gyönyört fogok szétáradni a testemben szenvedésed láttán. :D

Muha 2011.02.18. 16:25:04

@gyvy: akkor azért vagy ilyen erős. :D
Na mindjárt én meg okosra iszom magam. :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:27:29

@Muha: Benne vagyok. Ennyit nekem megér :D De oda kell figyelned, olyan útra fizess be, ahol haza is hoznak. :D Mert ha ottragadok, akkor sosem tudod meg :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:29:49

@gyvy: ez felettébb megnyugtató :D

fumerin 2011.02.18. 16:31:27

Megjöttem farsangról. Először nem örültek, mert civilben láttak a vakok.Kérdezték, miért nem öltöztem be. Mert én vagyok a sárkány!
Aztánnn miután nem akarták elhinni felszólaltam, olyan finoman és kedvesen...leégett a közel állók haja.
Elhitték, hogy sárkány vagyok, így bemehettem:D

Hurri Kán 2011.02.18. 16:32:21

@Muha:
Nem, én születésem óta ilyen erős vagyok mer sokat simogattam mosómedvét. :DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 16:36:42

@Dr. Jula Watson:
Nem is vagyok ideges :D

@fumerin:
Ha jól sejtem nem Süsü sárkánynak öltöztél :DDD

fumerin 2011.02.18. 16:38:56

@gyvy: Nem, de hasznossá tettem magam a dohányzóban:D

Muha 2011.02.18. 16:40:26

@Dr. Jula Watson: igaz. :D

@gyvy: elakat a szavam is. :D

Hurri Kán 2011.02.18. 16:41:42

@fumerin:
De ugye nem akartak eloltani :DDD

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:44:33

@gyvy: sok szeretettel küldöm:

www.youtube.com/watch?v=HRc6H9xRHp0

@Muha: nekem már megint igazam van :D

Muha 2011.02.18. 16:47:58

@Dr. Jula Watson: neked már megin? Neked mindig. :D

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 16:50:27

@Muha: köszönöm, hogy belátod :) Még akkor is, ha csak úgy teszel :D

fumerin 2011.02.18. 16:51:02

@gyvy: Nem mert senki még csúnyán nézni sem! Egy fanatikus apuka okozott csak némi fejtörést...nem akartam leégetni:D
Amúgy szar buli volt:( Se jó zene, se sör, csal almalé és szenyók.
Alig vártam, hogy haza érjek a jól behűtött sörömhöz! Naaaooon megérdemeltem!
:D

Hurri Kán 2011.02.18. 16:56:53

@fumerin:
Na most megint oktatok, hiába, ma ez egy ilyen nap... Hát ha olyan helyre mész ahol tudod hogy nincs sör, miért nem viszel? :DDD

Muha 2011.02.18. 16:58:16

@Dr. Jula Watson: na ugye hogy jó dolog ez a tettetés! :D

Viszont én most megyek inni. :D

fumerin 2011.02.18. 17:00:37

@gyvy: Mert bölcsiben még mondhatom, hogy a néninek naaaaaagy barna cumija van, de a suliban már nem hülyék:D
Hidd el, felkészültem a mai magányomra! Már hűlnek a kedveseim:D

Hurri Kán 2011.02.18. 17:03:01

@fumerin:
Be kell csavarni papírzacskóba :DDD

fumerin 2011.02.18. 17:07:10

@gyvy: Akkor már a technika dobozba! Abban van technocol rapid! :DDD

Dr. Jula Watson 2011.02.18. 17:07:44

@Muha: ki ne száradj :D Jó szórakozást.

Hurri Kán 2011.02.18. 17:09:28

@fumerin:
??? Ja, értem, double impact :D :D

fumerin 2011.02.18. 17:12:37

@gyvy: És legálisan! Azt mondom, hogy a kreatív énem bontakoztatom ki éppen, csak még nem tudom eldönteni, hogy melyik bódult állapotomban leszek megnyerőbb:D

Joe69 2011.02.18. 17:13:38

Ennyi kommentet már nem tudtam átfutni. A lényeg: a korkülönbség, korviszonyok teljesen ideálisak, ennek pont így kellene lennie. A kapcsolat kialakult, és megy a szex. És nem a szexxel zsarol a csaj, ha jól értem, hanem inkább a "függetlenségi rohamaival".

Attól én is plafonra tudok mászni, ha valaki azt mondja nekem, hogy "nem ér rá". És én, aki majdnem garantáltan sokkal elfoglaltabb ember vagyok, mitől érek rá (Rá), bakker ??

Ha nem lenne szex, azt mondanám, hintáztat. Így viszont azt mondom, lázad,tesztel, éretlenül. Másrészt fél a lekötelezettségtől. Szerintem azt kéne tenni (tudom, hogy ettől félsz, hogy elveszted), hogy ilyenkor a pikírt "rendben van" -al elintézni a dolgot, és nem hivogatni -hívjon ő. Ő a soros. Javasoljon ő randit, időpontot. És ha nem teszi, akkor nem nagy veszteség - bár elhiszem, hogy egy 25 éves csaj teste nagyon hiányozhat akkor is, ha a lelke selejt esetleg..de kívánom a posztírónak, ne így legyen.

fumerin 2011.02.18. 17:21:01

@Joe69: "lekötelezettségtől"
Olyan szó nincs a magyarban! Elkötelezettség? Hmm?

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 17:34:19

@Joe69: Sajnos két fontos dolog nem derült ki a posztból: együtt élnek-e már (a posztíró házában / lakásában), illetve anyagilag jelent-e tehertételt Tibornak a Gizellához fűződő viszonya. Ha mindkét kérdésre NEM a válasz, akkor tulajdonképpen egy olyan szexkapcsolatról beszélgetünk, amelybe az egyik fél kicsit többet akar belevetíteni a kelleténél. Ha bármelyik kérdésre IGEN a válasz, akkor meg csak a szokásosról: a kishölgynél most épp a posztíró a "hivatalos" állandó, aki tud neki nyújtani ezt-azt, miközben a jelek szerint zökkenőmentesen lehet félrekúrni mellőle. De ezért cserébe értelemszerűen már sunát is kell biztosítania egy idő után, anélkül nem megy. Ilyen esetekben tipikusan valamelyik dugópajtira szokták lecserélni a hivatalosat, amint van rá lehetőség. (Természetesen csak akkor, ha az gazdagabb és úgy látják, a hosszabb távú megtartására is van esélyük.)

fumerin 2011.02.18. 17:53:07

@Father Justice ♋: Annyira érdekes a sztereotípiád! A nő érző valami, amit ápolni és szeretni kell ahhoz, hogy ne akarjon másik "cserépbe" kerülni!
:D

fumerin 2011.02.18. 18:03:47

@gyvy: Áááá, rajtam már a ragasztó sem segít. Az alkohol is csak a partnerem szemét javítja pozitívan:)

Hurri Kán 2011.02.18. 18:06:30

@fumerin:
Kitisztítja a szerelemtől elhomályosult látást? :DDD

fumerin 2011.02.18. 18:08:11

@gyvy: :(
Engem nem lehet szeretni...de elég jól vagyok, köszönöm, eme bugyuta érzés nélkül is!
:)
(csak legyen elég söröm)

Hurri Kán 2011.02.18. 18:13:33

@fumerin:
Lassan én is valami védőital után nézek, asszem kezd hőemelkedésem lenni...:(

fumerin 2011.02.18. 18:16:38

@gyvy: :(
Aspirin + C, talán megfelelőbb lenne. Töményet nem ajánlom, még egészséges embernek is vegyi fegyver!
Én ma sörözöm, mert úúúútálok egyedül lenni és periférián! :(

Hurri Kán 2011.02.18. 18:20:13

@fumerin:
Töményet nem is, max. töménytelent :DDD Hét elején együttérzésből ittam, de úgy látszik az ilyesmi ellen nem véd :DDD

Hogy-hogy egyedül hagytak? :)

fumerin 2011.02.18. 18:23:04

@gyvy: Sokat hagynak egyedül:) ( :( )
Kíváncsiságodat nem itt fogom kielégíteni:D

Muha 2011.02.18. 18:23:21

@fumerin: sörözzünk együtt.

Én végiggondoltam a posztot újra, és azt kell mondanom, hogy igenis tud gondolkodni a lány.
Nagyon is. Csak mást akar.

Hurri Kán 2011.02.18. 18:25:31

@fumerin:
Ez jogos, jobb szeretem ha privát elégítenek ki :P

@Muha: Téged meg kidobtak a kocsmából? :DDD

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 18:27:40

@fumerin: Annyira érdekes az általánosításod! Mondjuk úgy: némelyik nő ilyen. :)

fumerin 2011.02.18. 18:27:48

@Muha: B@sssszus, mééé nem szóltál előbb? Vettem volna többet:DD

@gyvy: Ne akard tönkre tenni magad! Muha barátodból kiindulva a skorpió mérge nem aspirin:DDD

fumerin 2011.02.18. 18:29:05

@Father Justice ♋: Általánosítás....nem, csak már sokat olvastalak ahhoz, hogy lássak, ne csak nézzek:)

Muha 2011.02.18. 18:30:25

@gyvy: ki bizony. mondták, hogy nem méltóak rám és hogy jobbat érdemelek. most mondd meg!
Így jártam. :D

@fumerin: kedves tőled. semmi baj. nekem elég, hogy nézem. :D

és, nem értem ezt a belőlem kiindulást. már hogy indulhatna ki belőlem gyvy. ha egyszer megettem, akkor megettem.
persze tovább gondolhatnám, de az rossz. :D

Hurri Kán 2011.02.18. 18:33:08

@fumerin:
Nahát, őt is bántottad, szegény ártatlan kis Muhavirágot? :DDD

@Muha:

Ez azér van mert ők se tuggyák hogy mit veszítettek ezáltal. Jöhetnek majd vissza könyörögni meg a küszöböt rágni de akkor már késő lesz! Remélem van benned annyi tartás :DDD

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 18:33:59

@fumerin: Na jó, te tényleg átlátsz a szitán. Tisztában vagyok vele, hogy a nők túlnyomó része leginkább szeretetet, figyelmet, gondoskodást és őszinteséget igényel. Csak azért próbálom úgy beállítani, mintha a többségük anyagias, érdekvezérelt szivola lenne, mert irigykedem azokra a férfiakra, akik ilyen nagyszerű barátnőket tudnak felmutatni.. mint például a posztíró. :)

Muha 2011.02.18. 18:34:46

@gyvy: Van bizony. Ha egyszer Muhát valaki elküldi, akkor bizony legalább hetven próbatételt kell kiállnia, hogy TALÁN újragondoljam a dolgokat. :D

fumerin 2011.02.18. 18:35:22

@Muha: Mennyire vagy erős? Mert ha nekilátok a zivásnak, gyönyörű sörös pohárban habzó, párát teremtő aranybarna nedű szűrésének...nincs az a sörös, aki ellen tud állni!
Én meg nem akarom előásni a baseball ütőt a hideg garázsból:DDD
És egy jó tanács: soha ne gondolkodj!

Hurri Kán 2011.02.18. 18:36:48

@Muha:
Mi az hogy TALÁN újragondolni? Hozott egy döntést, viselje a következményét :D

fumerin 2011.02.18. 18:39:52

@gyvy: Nem találkoztam még vele, így nem mértük össze erőinket! Pedig ha erre sor kerülne...megkérhetlek, hogy kifizeted a meccccsünk költségeit? :D
(nem occcsó a jó sör)
@Father Justice ♋: Tudod értem, amiket írsz, csak lepereg:)
Nem hiszem, hogy arra kéne irigykedned, hogy egész nap evezel, húzod a lapátot és este arra kell görcsben haza érned, hogy a gálya befutott, de te milyen fordulatokra érsz végre a kikötődbe:)

2011.02.18. 18:43:36

Posztíró megszolalt már?

Hurri Kán 2011.02.18. 18:45:54

@fumerin:

És ha kiegyeztek egy döntetlenben? Vagy mindenképp döntésre kell vinni a dolgot? :DDD

@Zsu0805: Még nem...

fumerin 2011.02.18. 18:51:09

@gyvy: Most két ilyen gyöngyszemtől képes lennél sajnálni a versenyszellemet? Ne okozz csalódást!:DDDD
(tudom ki fog nyerni, de attól még merész vagyok és sportember :DDD)

Hurri Kán 2011.02.18. 18:52:29

@fumerin:
Nem a versenyszellemet, hanem a SÖRt :DDD

2011.02.18. 18:53:12

@gyvy:
Áhhh, akkor már nem is fog. :(

Hurri Kán 2011.02.18. 18:55:22

@Zsu0805:
Az nem biztos, a tegnapi, v. tegnap előtti posztra is elég késő este + még másnap nézett be és reagált a beküldő. Vagy benézett és a kommentek hatására jobbnak látta csendben maradni :DDD

fumerin 2011.02.18. 18:57:13

@gyvy: Nem érzem méltatlannak az ajánlatomat! Te nem szereted a sört! Muha meg én képesek vagyunk a verseny hevében az egy évi adagodat leszűrni!
Veszteséged sincs, mert a sörre szánt összeged mi majd leisszuk:)
És aki irigy az sárga! Neked meg rendes vágású a szemed, aki az európai rasszhoz tartozik!
Kifogás tehát elásva!
:D

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 19:01:56

Sörivó verseny van készülőben?

Hurri Kán 2011.02.18. 19:02:07

@fumerin:
Persze hogy sárga. De nem azért mert irigy, hanem mert nem láttad te még a legújabb májfunkcionárius eredményeimet :DDD

Most hamarosan visszavonulok vacsorázni mert éhesen nem tudok bölcsen megfontolni és utána kitalálom a versenykiírást :)))

fumerin 2011.02.18. 19:05:11

@Father Justice ♋: Ha időre kell , akkor tuti első leszek, ha mennyiségre, akkor a testsúlyom nem teszi lehetővé, hogy a talicskán kívül mást is elnyerjek:D
@gyvy: Egyééé helyettem is, megígérem, becsület szavamat adom, hogy én iszom majd helyetted is! :DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 19:07:50

@fumerin:
Az a baj inni is tudnék most gyorsan sokat :(((

fumerin 2011.02.18. 19:11:16

@gyvy: :(
Valahogy ma engem is kerülget ez az érzés:D
De én nem szoktam ellenállni a csábításnak! Merrr anyukám asszondta, hogy ha hagyod magad, előbb szabadulsz! :DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 19:12:48

@fumerin:
Ha van mit úgy könnyű ;-)

Muha 2011.02.18. 19:12:51

Fogadást csak azért nem kötök, mert úriember látszatát szeretném kelteni. :D

@gyvy: a 70 próbatétel elég következmény. szerintem.

fumerin 2011.02.18. 19:15:33

@Muha: Nem fogadunk, iszunk! Mi ebben az értetlenkedést kiváltó rész? Gyvy állja a cehhhhet!
:DDD
@gyvy: Vettem, felkészültem magamból mára! :)

Hurri Kán 2011.02.18. 19:17:06

@Muha:
Ha csak ez az egy oka van akkor nyugodtan fogadhatsz :D :D :D

Muha 2011.02.18. 19:19:26

@fumerin: jah. abban benne vagyok.

@gyvy: dede. fogadni kell. csak még nem tudom mekkora az önbizalmam. ha nagy, akkor magamra fogadok. mindent vagy semmit. ha kicsi, akkor fumerinre fogadok. ha nyerek, akkor vesztek, de ha vesztek, akkor nyerek. érted? :D

fumerin 2011.02.18. 19:21:43

@Muha: Fogadni szabad. Tudod arra kell fogadni, ami tuti és nem vonzza magával a következmények hullámait!
Arra fogadok, hogy amíg mi sörözünk, gyvy bort szűr!
:DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 19:25:03

@fumerin:
Mégpedig a fogaim közt hogy a sűreje bennmaradjon :DDD

fumerin 2011.02.18. 19:26:32

@gyvy: Nem divat a vega!
:DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 19:29:54

@fumerin:
Éppen azért. Ha már lenyeltem a muslicákat is akkor azok már az enyémek, érted :DDD

fumerin 2011.02.18. 19:33:59

@gyvy: Értettem, azért írtam, hogy a gumós zápfogunk utalhat némi húsra, még akkor is, ha beletévedtek az alkoholunkba!
:D

Hurri Kán 2011.02.18. 19:37:55

@fumerin:
Legközelebb majd jobban vigyáz hogy hová repül :DDD

fumerin 2011.02.18. 19:48:38

@gyvy: Ma rájöttem, hogy van Isten!
Beköszönt az egyik ismerősöm és hozott még sört!
Egy Isten nem tud ekkora csodát tenni, tehát kettő is van!
:DDDD

MRLe 2011.02.18. 19:49:01

A leirtak alapján totálisan rendben van minden nálatok: érzed hogy szeret, jó a szex, etc. Igazából róla sem derült ki semmi negativ. Ellenben te pár dolgot elárultál magadról. Nekem is feltűnt, hogy egy picit lekezelő a stilusod és az elméleteid is megleptek.
Nem lenne szabad ilyen negativ elméleteket gyártanod. Ne félj már annyira attól hogy sérülsz, a szerelem és a párkapcsolat alapja a feltétlen odaadás. FELTÉTLEN. Ne teszteld őt képzeletben és ne méricskéld, hogy centire pontosan ugyanannyit kapsz-e vissza.

csuvel 2011.02.18. 19:49:29

Apám, ez a beszámoló pont olyan mint ha a csajod írta volna.
Nem cseréltetek szerepet?

Muha 2011.02.18. 19:53:37

@fumerin: óh hát én a következményekkel sosem számolok.
majd számolok, ha már ott van.
ez olyan lenne, mintha azzal az emberrel beszélgetnék a nappaliban, aki még meg sem jött. :D

fumerin 2011.02.18. 19:59:09

@Muha: Nézd...nem matekozom, ha van más, kellemesebb időkitöltő tevékenység:D
Nemámm a mosogatás jut eszedbe! Az is számtan, darabra műxik!
:D

Murderface 2011.02.18. 20:05:00

"...néha elég szélsőségesek a kommentezők..." "Mit jósoltok?"

Ásd el a fejét a sivatagban, és hagyd el az országot!

Alapvetően 2 dolgot lehet tenni: beszéld meg vele a problémákat (megkockáztatva, hogy kivág, mint macskát szarni), vagy tűrj, és bízz benne, hogy megváltozik (erre igen csekély az esély).

Muha 2011.02.18. 20:07:09

@fumerin: óh, én arra nem szoktam gondolni. elhiheted. :D

Muha 2011.02.18. 20:09:06

@Murderface:

1.) megbeszélni
. Nincs értelme, mert úgyis csak szépeket mond és nem érti, hogy mi a baj. Nem azért mert nem érti, hanem mert nem akarja.
2.) tűrj, mert megváltozik
. nem változik meg. ilyen. ha mégis, akkor abból film lesz hálivúdban.

Cloroform 2011.02.18. 20:15:34

rákérdeznék: nem M.L. a lány monogrammja? Csak azért, mert volt dolgom vele és velem is ugyanezt csinálta. És azért kísérteties az egész dolog, mert volt egy Tibor, aki érdeklődött iránta :) Nem D.Tibor vagy?

www.konyvline.hu · http://konyvline.hu 2011.02.18. 20:15:35

Majd benő a feje lágya. Lehet hogy mire 60 éves lesz, annyira pedáns lesz, hogy az fog zavarni :)

Brucia (törölt) 2011.02.18. 20:16:12

Javaslom, hosszasan tanulmányozd, benne van a válasz:
gyuloltellensegeink.blog.hu/2010/03/08/a_nok_16
:D

dbeata 2011.02.18. 20:16:27

Nekem is volt egy barátnőm, aki szerette - úgymond - zsibbasztani a pasikat ilyenekkel, hogy nem hívta fel, letagadta magát, vagy lemondta a randikat. Ő alapvetően a maga módján szerette őket, de nem annyira, mint saját magát, azt hiszem. Flegmatikus típus, mondhatjuk rá.
Én sose tudtam így viselkedni (pedig néha kellene...:-).
A beszélgetés mindig előre viszi a dolgokat, szerintem, mert abból valami kiderül. Ha nem nyitott rá, hát akkor az is fontos információ. Ha úgy próbáljuk meg elmondani, hogy nem általánosítunk, hogy te ilyen vagy vagy olyan vagy, hanem a saját szemszögünkből igyekszünk (pl. nekem ez így esik, én ilyenkor ezt érzem, ezt váltod ki bennem, stb.) azzal szerintem megvilágíthatjuk a problémát anélkül, hogy sértéseket vágnánk a másik fejéhez. Megváltoztatni valakit ugyanúgy nem tudunk, mint mi magunk megváltozni, de a véleményünket megváltoztathatjuk.
Még az is lehet, hogy nem illetek össze, de a bizonytalanságnál már tényleg minden jobb...

Hurri Kán 2011.02.18. 20:18:15

@Muha:
Vagy ha változik, rossz irányba... Másik lehetőség, átadni szépen annak akihez jár félrekuffantani, majd onnan időnként visszabérelni. Ezzel az élvezet a tiéd, a költség másé :DDD

fumerin 2011.02.18. 20:20:32

@Muha: Mosogatás, ősi román szokás!
Azééé van rá aranyos, kedves, fehér gépem jól beillesztve a konyhaszekrénybe! :DDD

Muha 2011.02.18. 20:24:12

@fumerin: hozzád mehetek feleségül? :D

@gyvy: nos. szerintem nem változik. másrészről van, aki nem szereti az ilyen megoldásokat.

@Cloroform: most röhögök rajtad. De nem őszinte a vigyorom. :P
The show must go on. :D

Kytia 2011.02.18. 20:26:17

RÁJÖTTEM! A szerelem az, amikor, ha meglátod a másikat, rögtön kakilnod kell!:)
Kicsit elkéstem?:)

@Cloroform: Igazad van, valószínűleg ugyanaz a lány lehetett, mert több ilyen lány nem létezik. Sőt, szerintem nem is lány volt. Lányok ilyet nem csinálnak.:)

Muha 2011.02.18. 20:28:38

@Kytia: akkor a szakítóson linkelt leányom csupán épp szerelembe esett. :D

Kytia 2011.02.18. 20:31:03

@Muha: Asztat nem láttam. Linkeld ide is!

Hurri Kán 2011.02.18. 20:34:20

@Muha:
Nem kell szeretni, attól még lehet jó :DDD

Muha 2011.02.18. 20:34:49

@Kytia: Jelezném, még a legrosszabb rémálmaidnál is gusztustalanabb.
Szóval szeretném megkérdezni:
-Biztos szeretnéd látni? :D
www.tehgiraffe.com/pix/2010/05/1273511454-1273440912042.gif
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

ui.: Úgyis kattintasz. :D

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.02.18. 20:38:21

@Muha: nem mer tegnap láttam a rákos ánuszt amit a Söpredékparasztállat rakott fel a velvetre és azóta nem kattintok semmilyen köcsög linkre, amúgy a galériámban van egy dagadt geci büdös bunkó szaró ember lerajzolva, ha akarod megnézheted

2011.02.18. 20:39:09

@gyvy:
Tegnapi v tegnapelőtti kommenthez reagált a posztíró? Nemár... ezt megnézem. :)

király xx 2011.02.18. 20:39:35

vágd állon kétszer hogy észretérjen a ribanc. és ha nem szopik rendesen,azonnal dobd ki.egyébként ha megbaszod rendesen,nem hisztizik.

Muha 2011.02.18. 20:41:28

@Blassius: nem köszönöm. igazából nem szeretem az ilyeneket, csak ma merő véletlenségből beleszaladtam, és gondoltam megosztom.
De nem, nem tetszik nekem sem.
önsorsrontó vagyok, mert rosszul vagyok az ilyenektől, de mégis rákattintok. :D

KovA 2011.02.18. 20:42:34

A hullámvasút azért van, mert nem kérted meg a kezét és nem látszik, hogy betöltenéd az életében azt a helyet amit elfoglalsz.
Nem léped át a küszöböt, nem teremtesz döntéssel tényeket - hogy odaszánod magad szövetségesül természetes küldetéséhez, amit magadévá is teszel.

Neked ez így jó és csak azt akarod, hogy maradjon mindig így - nem vázolsz fel rajtatok kívülálló közös célt élettervet amibe érdemes volna beneveznie.

No innen a hullámvasút. Mondj/vállalj/ajánlj fel végre valami kézzelfoghatót - amíg az idejét lopod csak - nem számíthatsz többre/másra.

Enélkül az udvarlás üres beszéd... szép vagyok ? És ?
Jó velem, és ?
Minek ?

A virág nem öncélból virágzik, hanem hogy teremjen - a virágzás nem örök, s amelyik elszalasztja a jó időt - elpocsékolja élete virágát nem marad utána csak hervadt szirom azt is elfújja a szél.
Mert az idők gonoszok... 12-15 év a virágzás a nő aki ezalatt nem talál megfelelő harcostársa, nem kezd családkát alapítani annak egyre nehezebb és reménytelenebb lesz. Nincs sok elpocsékolni való idő haszontalan pasikra, döntésképtelen pasikra - 4-5 dobás belefér de sokkal több nem.

Kytia 2011.02.18. 20:45:03

@Muha: Ááááá, miért hagytad, hogy kattintsak, te szemét?!:DD Tudhattad volna, hogy nem fogom akarni!:DDDD

Muha 2011.02.18. 20:47:21

@Kytia: Tudtam. De akartam. Meg azt is, hogy egy kérdésre mondj igent és úgy tedd meg, hogy én szóltam. Ájjjj dejó. :D

Kytia 2011.02.18. 20:51:41

@KovA: Nahh, khösssz. Már csak ez hiányzott mára.:S Mondjuk attól még igazad van, meg minden.

@Muha: Látod. Ezért nem jó, ha megkérdezel. Mert akkor rosszul döntök.:))

fumerin 2011.02.18. 21:27:13

@Muha: A fasz fog fehér ruhás szajhát cipelni!
És még a sörömre is konkurencia lennél legálisan!
:DDD

fumerin 2011.02.18. 22:24:04

@Muha: Én olyan csúnyát nem mondok soha!
Elfogyott a fogkrémem :(

Muha 2011.02.18. 22:38:05

@Kytia: A döntés pillanatában minden döntés jónak tűnik.
Hidd el, hogy ezt én nagyon jól tudom.
:D

Thomas Rattler 2011.02.18. 22:39:24

Ez a rohadt elkényeztetés a probléma, ez a kibaszott seggnyalás.
Kis "királylányokat" (ön)kényeskedő hercegnőcskéket nevelünk belőlük, de ez a mi(férfiak)hibánk.
Véget kell vetni ennek az őrületnek, itt most nem valami fundamentalista szart akarok elővezetni, mindössze annyit, úgy kell bánni velük mint amik, és nemmások mint labilisidegrendszerű
hisztériázó, kontrollálhatatlan tetves ribancok.
Nem nyafogni kell, hanem kőkeményen bánni velük ahogy érdemlik.

fumerin 2011.02.18. 23:18:58

@Muha: Az jó!
Átköpnél egy nem túl híg adagot?
Mert sörre szar a mentol :S
:D

Asakura Hao 2011.02.18. 23:45:43

Ha 40 leszel, jobban fogod értékelni az ilyen típusú szétszórtságot... vagy még jobban fog taszítani.

burma!! 2011.02.19. 01:51:31

@Thomas Rattler: Szánnivaló vagy. Kívánom, hogy egy nap még rádöbbenj, hogy embertársaidat mindenekelőtt emberként kellene kezelned.

Reterro 2011.02.19. 06:31:23

Hát igen, van olyan, hogy hisztis, máskor meg mivel látta ezt a filmet:

erotikaafilmekben.blog.hu/2011/02/15/soraia_chaves_call_girl

Akarja utánozni a jelenetet.
Mondtam neki, hogy unalmas egy idő után, de akkor meg én vagyok a hibás, mert nem értékelem, amit tesz értem!
Bonyolult!!!

fotelagy 2011.02.19. 07:39:59

A nők képtelenek a strukturált gondolkodásra, ugyanis nem fejlődött ki az agyuk, nem az ő hibájuk.

ibafaipap 2011.02.19. 09:17:33

Teljesen megértem a helyzetedet. Nekem úgy hozta a sors, hogy az ismerőseim nagy többsége fiatal nő és ugyanezeket tapasztalom. Néha teljesen normálisak és azt hiszem minden rendben, aztán keresztbe áll valami és sorozatba csinálják a hülyeségeiket. Sokszor megbízhatatlanok, kiszámíthatatlanok, önzők, késnek, stb. Mindig az adott impulzus számít nekik, aztán amit 1 nappal korábban mondtak, az mehet a kukába. Nyugodt ember vagyok, de az utóbbi időben már többször leüvöltöttem a fejüket, ennek hatására nagy nehezen már változnak a dolgok, de addig beleőszültem. Néha azt érzem, hogy szó szerint provokálják az embert, hogy csapjál már az asztalra.

Joe69 2011.02.19. 09:40:32

@fotelagy:
Mennyi blogolást-blogozást (Fumerin, hogy kell írni) megspórolhatnánk elfogadva ezen magvas véleményt ! Ami igaz is, azzal az anatómiai megkötéssel, hogyha az agyuk nem is, de az agytörzsük kiválóan fejlett, hiszen vegetatív szinten kiválóan léteznek, és nemegyszer szürkeállomány teljes hiányában is simán átvernek bennünket, pasikat, akik úgymond monumentális szürkeállománnyal rendelkezünk. Nem is beszélve speciális receptorukról a "pénz" nevű feromonra, ennyit azért fejlődtek az eltelt pár milliárd évben.

Ja, a posztról még annyit, nyilván nem laknak-élnek együtt, a kapcsi még az együttjárás+szex fázisban lehet. Ugyanakkor, ha a posztoló pl. házasságot ajánlana, lehet, hogy a csaj sikítva menekülne, vagy azt mondaná, fapofával, bocsi, de én addig még más férfiakat is ki (fel) szeretnék próbálni (lehet, hogy a "nemráérés" során teszi is). Igaz, ha meg 8-10 évvel idősebb szingli lenne, akkor meg porig alázná a posztolót, gúnyosan felsorolná az összes rossz tulajdonságát, majd kivágná - hiszen neki max. pasi kell, nem férfi, férj. Kivétel: ha a posztoló lenne akkor 25 éves. Akkor hozzámenne, posztoló csinálna neki 1 gyereket, majd úgyis othagyná.

Joe69 2011.02.19. 10:03:26

@dbeata:
Kösz, megint tanultam egy női szakkifejezést: zsibbasztás, szóval így hívják azt a tevékenységet, ami pl. engem még a dugás elmaradásánál is sokkal jobban zavar egy nő működésében. Engem - és a legtöbb pasit - ez nem zsibbaszt, hanem felháborít, ugyanis mi sem lopjuk az időnket. És nem aktivitásra kényszerít, hanem arra, hogy hagyjuk a p..csába az ügyet és próbálkozzunk mással, aki jobban tisztel bennünket. Úgyhogy jó, hogy nem vagy ilyen, a barinőd meg úgyis megtanulja a saját kárán, amikor idősebb, rondább lesz, és őt ejtik pofára ugyanezzel.

2011.02.19. 10:04:08

@fotelagy:
Mondod ezt te aki fotelagy nickkel viháncolsz itt? Vicces vagy, barátom.

2011.02.19. 10:17:43

Kedves posztoló!

Furcsának találom, hogy fél év együttjárás után te azt hiszed, hogy a "kóstolgatás időszaka" elmúlt.
Vagy nem volt túl sok kapcsolatod a nőkkel, vagy egyszerűen nem akarod látni ami a szemed előtt van.

Barátnőd lehet, hogy 25 éves, de nyilvánvalóan érzelmileg és szellemileg súrolja a 17-et, alulról.

A trükkjei ellen a legbiztosabb taktika a tükör mutatás. Néha nem ártana elfoglaltságra, vagy rosszullétre hivatkozva NEKED lemondani a randikat.

Sajnálom ezt leírni, de sajnos palira vesznek barátom.
Rajongani azért érdemes, aki rajong érted.

Az, hogy az ágyban minden rendben azt csak te gondolod így. Kíváncsi lennék a lányka véleményére. Elképzelhető, hogy ő mást mondana?

Egyébként ha semmi sincs rendben csak az ágyban van minden rendben akkor az nem szerelem, hanem SZEX. Furcsa, hogy egy pasi keveri össze a kettőt.
Összekapcsolt gondolkodás alatt feltételezem komplex gondolkodásmód-ot akarsz érteni.

A barátnőd még gyerek és azt hiszi nincs következménye a cselekedeteinek, mert TE a viselkedéseddel ezt erősíted meg benne.
Ha valóban lenne következmény és ezzel ő tisztában lenne, nem viselkedne így.

Kapd össze magad barátom és tedd helyre a kisasszonyt.

Javaslom ezt én, 34 éves NŐ létemre.

Joe69 2011.02.19. 10:24:47

@vágtázó halottkém:
Maximálisan egyetértek, sokkal föntebb én irtam hasonlót.

hastáncos · http://www.hastanctanitas.hu 2011.02.19. 10:48:13

@Kytia: sztem sem szeret. velem is csinálta pasi,h utolsó pill.-ban lemondta, vagy kérte, h menjek fel hozzá. nem is szeretett. ki is rúgtam. te is tégy úgy.

Netuddki. 2011.02.19. 11:05:23

Szerintem úgy a levél 3/4 részénél magadtól is rájöttél. De ha biztos akarsz lenni kérdezz rá!

Joe69 2011.02.19. 11:16:21

@hastáncos:
Az volt a gáz, hogy kért, hogy menjél fel hozzá ? Na jó, kezdésnek durva, dehát milyen fázisban volt az ügy ? Mondjuk, 1-2 hónap után már a misszpicsázás minősített esete lenne ezt kikérni magadnak..

fátum 2011.02.19. 11:18:24

szélsőség ON
Az már volt, hogy sürgősen hagyd ott azt a hülye picsát?
szélsőség OFF

Egyébként tényleg neked is viszonozni kellene az ilyen "kedvességeket". Ha magába néz, és változtat a viselkedésén, akkor még van remény. Ha behisztizik, akkor azonnal hagyd ott! Még az is lehet, hogy kitekintget a kapcsolatból, és a "nem ér rá" esetén mással kefél.
(Vagy még ez is szélsőséges volt? :-))

lárvalányhaj 2011.02.19. 11:27:11

Kedves Posztíró!

Minden ember felállítja a maga prioritásait, és a legfontosabb dolgokat teszi előre, a többit pedig a lista vége felé teszi. Amik a lista elején vannak, arra több időt szán, több dologról mond le értük cserébe, amik a vége felé vannak, azoknál értelemszerűen kevesebbről.
Szerintem ha valaki az utolsó pillanatban lemondogatja a randikat, mert rájön, hogy "van fontosabb dolga", annak nem vagy fontos igazán.

Joe69 2011.02.19. 11:27:41

@fátum:
Dehogy, pont ezt már leírtuk sokan. Már nem tudjuk áttekinteni a sok kommentet:))

gpetersz 2011.02.19. 11:38:28

Hagyd ott a fenébe!
Ha az utolsó pillanatban változtatgat, akkor nem vesz figyelembe téged, nem tisztel és nem is szeret igazán.

Még most lépj le!

fátum 2011.02.19. 11:40:58

Akkor ezt megbeszéltük. :-)

hastáncos · http://www.hastanctanitas.hu 2011.02.19. 12:14:00

@Joe69: persze nem. nem fejettem ki a dolgot, mert nem ér annyit. 20.-ik eset volt, h vhova megbeszéltünk 1 talit, erre előtte 10 perccel hív, h fáj a hasa/feje, menjek inkább fel hozzá a halál faszára (káposztásmegyer), 19x kibuszoztam hozzá, látván, h semmi baja, csak lusta, meg nem is igazán szeretett, így nem is erőltette meg magát, úgy döntöttem a 20. ilyen esetnél, h inkább leves.
ennyi. csaj is sztem hasonló eset. ezért okulva ebből, ezt tanácsolom neki.

Stina 2011.02.19. 12:39:24

Magyarán a lány úgy viselkedik, ahogy a pasik szoktak. :)
Kedves Tibor! Most megtudod, milyen női cipőben lenni :D

dbeata 2011.02.19. 12:45:50

@Joe69:

Már idősebb lett. Még mindig se kutyája, se macskája.
Egyébként pedig nemcsak a nők szoktak Zsibbasztani, férfiak is előszeretettel gyakorolják (csak nem így hívják, vagy nem hívják sehogy).
Örülök, ha sikerült belátást engednem a nők (és férfiak) játszmáiba, bár ahogy olvasom, magad is megtapasztaltad már...
Ha ezzel sikerül a kordon lebontásához hozzájárulni férfiak és nők között, akkor már megérte nyomkodnom a billentyűket. Amúgy olvasásra ajánlom: Emberi játszmák, Eric Berne-től. Tanulságos, szellemes opusz. Rengetet aha élménnyel.

Joe69 2011.02.19. 13:20:52

@hastáncos:
Ez durva ! Csajok szoktak tilitolizni ilyen kamu hasfájós szövegekkel, és utolsó büdösbunkónak minősül az a pasi aki ezt magát feszes vigyázzba vágva nem veszi tudomásul, és nem "érti" meg, akár sorozatban egymás után. Hát neked meg - ha csajként egy pasi csinálta ezt veled - messze nem kellett volna volna ilyen türelmesnek lenni !

ibafaipap 2011.02.19. 15:02:03

@tuli _: Na ez a másik, amitől falra mászok. Ő "ilyen" és kész, ha szólok valami miatt, akkor én őt meg akarom változtatni ergo nem úgy szeretem, ahogy a Jóisten őt megteremtette. Ha nem tetszik, el lehet menni. Ezzel aztán mindent igazolni lehet. Egy szerelem, barátság nem arról szól, hogy minden mindig klappol, mert mi tökéletesen egymáshoz illünk és teljesen elfogadjuk a másik hülyeségeit, hanem bizony a kölcsönös kompromisszumokról, a másikhoz való alkalmazkodásról is. Ez az, amit sokan elfelejtenek és benyelik ezt az önmegvalósító, az légy aki vagy maszlagot.

Joe69 2011.02.19. 19:42:20

@ibafaipap:
Jól beszélsz. És akkor még ne is beszéljünk a "barinőmmel megyünk valami ezoizé guru mittoménmilyen hűdeűberfasza önismereti biszbaszgagyi de legalább kurvadrága előadására", ahol azt tanulják meg, hogyan szarják le nagy ívben a többi embert nagy nagy lelkinyugalmuk na meg a guru pénzzel való kitömése közepette..ááááááá..:)

lárvalányhaj 2011.02.19. 21:35:12

@dbeata:

Nekem is megvolt ez a típus pasiban. Amikor még nem tudta biztosan, hogy "megvagyok"-e neki, akkor hívogatott, küldte az e-maileket, sürgette, hogy találkozzunk. Amikor meg már úgy érezte, hogy nyeregben van, akkor meg elkezdett leszarni. Napokig nem jelentkezett, amikor meg megbeszéltük, hogy találkozunk msn-en vagy ilyesmi (távkapcsolat), rendszeresen előfordult, hogy elfelejtette. Párszor jeleztem neki, hogy ez nekem nagyon rossz így, de nem történt érdemi változás, úgyhogy leépítettem.

Thomas Rattler 2011.02.19. 21:57:52

@burma!!: Már rég rádöbbentem hogy nem! :-)

Thomas Rattler 2011.02.19. 22:05:54

A legtöbb problémánk abból adódik, hogy "állattársainkat" emberként kezeljük, aztán hasonlóan humánus elbánásra számítunk. Na ezt hívják csalódásnak. Az "állat-embert" és az "embert" éles határvonal választja el egymástól, így a velük való bánásmód is élesen elkülönítendő. Sokan vannak - köztük sok nő - akiket az intelligenciaszintjük és emocionális beállítottságuk nem emel az "ember" szintjére. Egy másodpercig sem szabad kíméletesnek lennünk velük, kemény korbácsütések kell hogy a jutalmuk legyen!

JOKKA21 2011.02.20. 00:56:45

A nők képtelenek gondolkodni, mert nők.

dbeata 2011.02.20. 06:41:37

@lárvalányhaj:

Ez annyira tipikus. Közben pedig leszívnak ám csomó energiával. De nem nyilatkozna ám. Azt nem. Hogy mit akar veled.
Szerencsés vagyok, mert - legalábbis egyelőre - túl vagyok ezeken. Van egy jó emberem, akit férjnek hívhatok, egy gyerekem, de kb utolsó előtti órákban (35 évesen) szültem. Az anyaság sokat változtatott rajtam. Meg az a vicces, hogy míg azelőtt azt éreztem, szingliként valahogy társadalmilag nem vagyok sehol, most lépten nyomon érzek egyfajta társadalmi megbecsültséget amiatt, hogy gyerekem van.
Hé emberek! Én még attól ugyanaz az ember maradtam, aki szingliként is voltam!
Legyetek szívesek őket is jobban megbecsülni!
Bocs a szófosásért.
süti beállítások módosítása