A barátnőm képtelen a gondolkodásra

2011. február 18. 08:07 - Panni CsP

„Ha vége lesz, az ő hülyesége miatt. Szerintem túl vagyunk már a másik kóstolgatásán, de valahogy úgy érzem, a játék még mindig tart” – a 30 év alattiak kergék, legalábbis ezt állítja következő posztolónk, aki fél éve van együtt egy nála valamivel fiatalabb lánnyal, aki rendesen hozza a sztereotípiát, és boncolgatja a pasi idegeit. Meddig tarthat a rózsaszín terror?

 

Amikor betöltöttem a 30. évem, megfogadtam (igazából már előtte is) hogy nem érdemes 30 év alattiakkal ismerkedni, mert tapasztalatom szerint, akkor az ember még nem tudja, mit akar, és kissé meg vannak még kergülve. Nem csak a lányok, a fiúk is: én is meg voltam kergülve. És most a saját szabályomat szegtem meg. Jelenleg 32 éves vagyok és van az életemben egy 25 éves lány, akivel valóban nagy a szerelem, fél éve járunk. Majdnem minden tökéletes. A kapcsolatunk gyengesége az ő szétszórtsága. Gyakran csinál kiszámíthatatlan dolgokat, lemond randikat az utolsó pillanatban. Én nagy nehezen elcserélek egy műszakot, hogy némi szabad időre tegyek szert, erre az utolsó pillanatban sms-ben közli, hogy nem megy sehova, mert nem érzi jól magát. Ezt mind nyeljem le.

Az ágyban minden rendben. Érzem, hogy szeret. Jó odabújni hozzá. Szeretem őt, pedig általában nehéz nekem az odaadás, hogy teljesen megbízzak valakiben. Ebből következik, hogy sosem bocsátanám meg magamnak (sem neki), ha csak hirtelen, kiszakítaná magát – belőlem, és ebből a kapcsolatból. Amilyen szertelenül közli, hogy ma nem ér rá, ugyanilyen hirtelen szakíthat is velem. Ez a gondolat árnyékolja be a kapcsolatot. Félek, mert az eddigiek alapján úgy érzem, hogy a barátnőm képtelen az összekapcsolt gondolkodásra. Néha nem érzem, hogy számítana neki, megbántott-e valamivel. Mintha természetesnek venné, hogy rajongok érte. És cserébe nem kell adnia sokat. Ha vége lesz, az ő hülyesége miatt. Szerintem túl vagyunk már a másik kóstolgatásán, de valahogy úgy is érzem, hogy a játék még tart. Ez a bizonytalanság megőrjít. Néha úgy érzem, jobb lenne egyedül, mint így. Gyakran olvasom a blogot és az a tapasztalatom, hogy néha elég szélsőségesek a kommentezők, de sok a használható, jóindulatú és objektív hozzászólás is – most bennük bízom. Mit jósoltok? Üdv: Tibor.

 
472 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr292669657

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Diplomától 30-ig 2011.02.20. 12:48:56

"Without some goal and some effort to reach it no man can live." Dosztojevszkij Diploma és a harmincadik szülinapod. Mindkét időpont önkényes. A diploma azt az időpontot jelenti, amikor kilépsz az utolsó iskoládból, a 30  pedig az...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.02.18. 18:27:48

@Muha: B@sssszus, mééé nem szóltál előbb? Vettem volna többet:DD

@gyvy: Ne akard tönkre tenni magad! Muha barátodból kiindulva a skorpió mérge nem aspirin:DDD

fumerin 2011.02.18. 18:29:05

@Father Justice ♋: Általánosítás....nem, csak már sokat olvastalak ahhoz, hogy lássak, ne csak nézzek:)

Muha 2011.02.18. 18:30:25

@gyvy: ki bizony. mondták, hogy nem méltóak rám és hogy jobbat érdemelek. most mondd meg!
Így jártam. :D

@fumerin: kedves tőled. semmi baj. nekem elég, hogy nézem. :D

és, nem értem ezt a belőlem kiindulást. már hogy indulhatna ki belőlem gyvy. ha egyszer megettem, akkor megettem.
persze tovább gondolhatnám, de az rossz. :D

Hurri Kán 2011.02.18. 18:33:08

@fumerin:
Nahát, őt is bántottad, szegény ártatlan kis Muhavirágot? :DDD

@Muha:

Ez azér van mert ők se tuggyák hogy mit veszítettek ezáltal. Jöhetnek majd vissza könyörögni meg a küszöböt rágni de akkor már késő lesz! Remélem van benned annyi tartás :DDD

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 18:33:59

@fumerin: Na jó, te tényleg átlátsz a szitán. Tisztában vagyok vele, hogy a nők túlnyomó része leginkább szeretetet, figyelmet, gondoskodást és őszinteséget igényel. Csak azért próbálom úgy beállítani, mintha a többségük anyagias, érdekvezérelt szivola lenne, mert irigykedem azokra a férfiakra, akik ilyen nagyszerű barátnőket tudnak felmutatni.. mint például a posztíró. :)

Muha 2011.02.18. 18:34:46

@gyvy: Van bizony. Ha egyszer Muhát valaki elküldi, akkor bizony legalább hetven próbatételt kell kiállnia, hogy TALÁN újragondoljam a dolgokat. :D

fumerin 2011.02.18. 18:35:22

@Muha: Mennyire vagy erős? Mert ha nekilátok a zivásnak, gyönyörű sörös pohárban habzó, párát teremtő aranybarna nedű szűrésének...nincs az a sörös, aki ellen tud állni!
Én meg nem akarom előásni a baseball ütőt a hideg garázsból:DDD
És egy jó tanács: soha ne gondolkodj!

Hurri Kán 2011.02.18. 18:36:48

@Muha:
Mi az hogy TALÁN újragondolni? Hozott egy döntést, viselje a következményét :D

fumerin 2011.02.18. 18:39:52

@gyvy: Nem találkoztam még vele, így nem mértük össze erőinket! Pedig ha erre sor kerülne...megkérhetlek, hogy kifizeted a meccccsünk költségeit? :D
(nem occcsó a jó sör)
@Father Justice ♋: Tudod értem, amiket írsz, csak lepereg:)
Nem hiszem, hogy arra kéne irigykedned, hogy egész nap evezel, húzod a lapátot és este arra kell görcsben haza érned, hogy a gálya befutott, de te milyen fordulatokra érsz végre a kikötődbe:)

2011.02.18. 18:43:36

Posztíró megszolalt már?

Hurri Kán 2011.02.18. 18:45:54

@fumerin:

És ha kiegyeztek egy döntetlenben? Vagy mindenképp döntésre kell vinni a dolgot? :DDD

@Zsu0805: Még nem...

fumerin 2011.02.18. 18:51:09

@gyvy: Most két ilyen gyöngyszemtől képes lennél sajnálni a versenyszellemet? Ne okozz csalódást!:DDDD
(tudom ki fog nyerni, de attól még merész vagyok és sportember :DDD)

Hurri Kán 2011.02.18. 18:52:29

@fumerin:
Nem a versenyszellemet, hanem a SÖRt :DDD

2011.02.18. 18:53:12

@gyvy:
Áhhh, akkor már nem is fog. :(

Hurri Kán 2011.02.18. 18:55:22

@Zsu0805:
Az nem biztos, a tegnapi, v. tegnap előtti posztra is elég késő este + még másnap nézett be és reagált a beküldő. Vagy benézett és a kommentek hatására jobbnak látta csendben maradni :DDD

fumerin 2011.02.18. 18:57:13

@gyvy: Nem érzem méltatlannak az ajánlatomat! Te nem szereted a sört! Muha meg én képesek vagyunk a verseny hevében az egy évi adagodat leszűrni!
Veszteséged sincs, mert a sörre szánt összeged mi majd leisszuk:)
És aki irigy az sárga! Neked meg rendes vágású a szemed, aki az európai rasszhoz tartozik!
Kifogás tehát elásva!
:D

Father Justice (törölt) 2011.02.18. 19:01:56

Sörivó verseny van készülőben?

Hurri Kán 2011.02.18. 19:02:07

@fumerin:
Persze hogy sárga. De nem azért mert irigy, hanem mert nem láttad te még a legújabb májfunkcionárius eredményeimet :DDD

Most hamarosan visszavonulok vacsorázni mert éhesen nem tudok bölcsen megfontolni és utána kitalálom a versenykiírást :)))

fumerin 2011.02.18. 19:05:11

@Father Justice ♋: Ha időre kell , akkor tuti első leszek, ha mennyiségre, akkor a testsúlyom nem teszi lehetővé, hogy a talicskán kívül mást is elnyerjek:D
@gyvy: Egyééé helyettem is, megígérem, becsület szavamat adom, hogy én iszom majd helyetted is! :DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 19:07:50

@fumerin:
Az a baj inni is tudnék most gyorsan sokat :(((

fumerin 2011.02.18. 19:11:16

@gyvy: :(
Valahogy ma engem is kerülget ez az érzés:D
De én nem szoktam ellenállni a csábításnak! Merrr anyukám asszondta, hogy ha hagyod magad, előbb szabadulsz! :DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 19:12:48

@fumerin:
Ha van mit úgy könnyű ;-)

Muha 2011.02.18. 19:12:51

Fogadást csak azért nem kötök, mert úriember látszatát szeretném kelteni. :D

@gyvy: a 70 próbatétel elég következmény. szerintem.

fumerin 2011.02.18. 19:15:33

@Muha: Nem fogadunk, iszunk! Mi ebben az értetlenkedést kiváltó rész? Gyvy állja a cehhhhet!
:DDD
@gyvy: Vettem, felkészültem magamból mára! :)

Hurri Kán 2011.02.18. 19:17:06

@Muha:
Ha csak ez az egy oka van akkor nyugodtan fogadhatsz :D :D :D

Muha 2011.02.18. 19:19:26

@fumerin: jah. abban benne vagyok.

@gyvy: dede. fogadni kell. csak még nem tudom mekkora az önbizalmam. ha nagy, akkor magamra fogadok. mindent vagy semmit. ha kicsi, akkor fumerinre fogadok. ha nyerek, akkor vesztek, de ha vesztek, akkor nyerek. érted? :D

fumerin 2011.02.18. 19:21:43

@Muha: Fogadni szabad. Tudod arra kell fogadni, ami tuti és nem vonzza magával a következmények hullámait!
Arra fogadok, hogy amíg mi sörözünk, gyvy bort szűr!
:DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 19:25:03

@fumerin:
Mégpedig a fogaim közt hogy a sűreje bennmaradjon :DDD

fumerin 2011.02.18. 19:26:32

@gyvy: Nem divat a vega!
:DDD

Hurri Kán 2011.02.18. 19:29:54

@fumerin:
Éppen azért. Ha már lenyeltem a muslicákat is akkor azok már az enyémek, érted :DDD

fumerin 2011.02.18. 19:33:59

@gyvy: Értettem, azért írtam, hogy a gumós zápfogunk utalhat némi húsra, még akkor is, ha beletévedtek az alkoholunkba!
:D

Hurri Kán 2011.02.18. 19:37:55

@fumerin:
Legközelebb majd jobban vigyáz hogy hová repül :DDD

fumerin 2011.02.18. 19:48:38

@gyvy: Ma rájöttem, hogy van Isten!
Beköszönt az egyik ismerősöm és hozott még sört!
Egy Isten nem tud ekkora csodát tenni, tehát kettő is van!
:DDDD

MRLe 2011.02.18. 19:49:01

A leirtak alapján totálisan rendben van minden nálatok: érzed hogy szeret, jó a szex, etc. Igazából róla sem derült ki semmi negativ. Ellenben te pár dolgot elárultál magadról. Nekem is feltűnt, hogy egy picit lekezelő a stilusod és az elméleteid is megleptek.
Nem lenne szabad ilyen negativ elméleteket gyártanod. Ne félj már annyira attól hogy sérülsz, a szerelem és a párkapcsolat alapja a feltétlen odaadás. FELTÉTLEN. Ne teszteld őt képzeletben és ne méricskéld, hogy centire pontosan ugyanannyit kapsz-e vissza.

csuvel 2011.02.18. 19:49:29

Apám, ez a beszámoló pont olyan mint ha a csajod írta volna.
Nem cseréltetek szerepet?

Muha 2011.02.18. 19:53:37

@fumerin: óh hát én a következményekkel sosem számolok.
majd számolok, ha már ott van.
ez olyan lenne, mintha azzal az emberrel beszélgetnék a nappaliban, aki még meg sem jött. :D

fumerin 2011.02.18. 19:59:09

@Muha: Nézd...nem matekozom, ha van más, kellemesebb időkitöltő tevékenység:D
Nemámm a mosogatás jut eszedbe! Az is számtan, darabra műxik!
:D

Murderface 2011.02.18. 20:05:00

"...néha elég szélsőségesek a kommentezők..." "Mit jósoltok?"

Ásd el a fejét a sivatagban, és hagyd el az országot!

Alapvetően 2 dolgot lehet tenni: beszéld meg vele a problémákat (megkockáztatva, hogy kivág, mint macskát szarni), vagy tűrj, és bízz benne, hogy megváltozik (erre igen csekély az esély).

Muha 2011.02.18. 20:07:09

@fumerin: óh, én arra nem szoktam gondolni. elhiheted. :D

Muha 2011.02.18. 20:09:06

@Murderface:

1.) megbeszélni
. Nincs értelme, mert úgyis csak szépeket mond és nem érti, hogy mi a baj. Nem azért mert nem érti, hanem mert nem akarja.
2.) tűrj, mert megváltozik
. nem változik meg. ilyen. ha mégis, akkor abból film lesz hálivúdban.

Cloroform 2011.02.18. 20:15:34

rákérdeznék: nem M.L. a lány monogrammja? Csak azért, mert volt dolgom vele és velem is ugyanezt csinálta. És azért kísérteties az egész dolog, mert volt egy Tibor, aki érdeklődött iránta :) Nem D.Tibor vagy?

www.konyvline.hu · http://konyvline.hu 2011.02.18. 20:15:35

Majd benő a feje lágya. Lehet hogy mire 60 éves lesz, annyira pedáns lesz, hogy az fog zavarni :)

Brucia (törölt) 2011.02.18. 20:16:12

Javaslom, hosszasan tanulmányozd, benne van a válasz:
gyuloltellensegeink.blog.hu/2010/03/08/a_nok_16
:D

dbeata 2011.02.18. 20:16:27

Nekem is volt egy barátnőm, aki szerette - úgymond - zsibbasztani a pasikat ilyenekkel, hogy nem hívta fel, letagadta magát, vagy lemondta a randikat. Ő alapvetően a maga módján szerette őket, de nem annyira, mint saját magát, azt hiszem. Flegmatikus típus, mondhatjuk rá.
Én sose tudtam így viselkedni (pedig néha kellene...:-).
A beszélgetés mindig előre viszi a dolgokat, szerintem, mert abból valami kiderül. Ha nem nyitott rá, hát akkor az is fontos információ. Ha úgy próbáljuk meg elmondani, hogy nem általánosítunk, hogy te ilyen vagy vagy olyan vagy, hanem a saját szemszögünkből igyekszünk (pl. nekem ez így esik, én ilyenkor ezt érzem, ezt váltod ki bennem, stb.) azzal szerintem megvilágíthatjuk a problémát anélkül, hogy sértéseket vágnánk a másik fejéhez. Megváltoztatni valakit ugyanúgy nem tudunk, mint mi magunk megváltozni, de a véleményünket megváltoztathatjuk.
Még az is lehet, hogy nem illetek össze, de a bizonytalanságnál már tényleg minden jobb...

Hurri Kán 2011.02.18. 20:18:15

@Muha:
Vagy ha változik, rossz irányba... Másik lehetőség, átadni szépen annak akihez jár félrekuffantani, majd onnan időnként visszabérelni. Ezzel az élvezet a tiéd, a költség másé :DDD

fumerin 2011.02.18. 20:20:32

@Muha: Mosogatás, ősi román szokás!
Azééé van rá aranyos, kedves, fehér gépem jól beillesztve a konyhaszekrénybe! :DDD

Muha 2011.02.18. 20:24:12

@fumerin: hozzád mehetek feleségül? :D

@gyvy: nos. szerintem nem változik. másrészről van, aki nem szereti az ilyen megoldásokat.

@Cloroform: most röhögök rajtad. De nem őszinte a vigyorom. :P
The show must go on. :D

Kytia 2011.02.18. 20:26:17

RÁJÖTTEM! A szerelem az, amikor, ha meglátod a másikat, rögtön kakilnod kell!:)
Kicsit elkéstem?:)

@Cloroform: Igazad van, valószínűleg ugyanaz a lány lehetett, mert több ilyen lány nem létezik. Sőt, szerintem nem is lány volt. Lányok ilyet nem csinálnak.:)

Muha 2011.02.18. 20:28:38

@Kytia: akkor a szakítóson linkelt leányom csupán épp szerelembe esett. :D

Kytia 2011.02.18. 20:31:03

@Muha: Asztat nem láttam. Linkeld ide is!

Hurri Kán 2011.02.18. 20:34:20

@Muha:
Nem kell szeretni, attól még lehet jó :DDD

Muha 2011.02.18. 20:34:49

@Kytia: Jelezném, még a legrosszabb rémálmaidnál is gusztustalanabb.
Szóval szeretném megkérdezni:
-Biztos szeretnéd látni? :D
www.tehgiraffe.com/pix/2010/05/1273511454-1273440912042.gif
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

ui.: Úgyis kattintasz. :D

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.02.18. 20:38:21

@Muha: nem mer tegnap láttam a rákos ánuszt amit a Söpredékparasztállat rakott fel a velvetre és azóta nem kattintok semmilyen köcsög linkre, amúgy a galériámban van egy dagadt geci büdös bunkó szaró ember lerajzolva, ha akarod megnézheted

2011.02.18. 20:39:09

@gyvy:
Tegnapi v tegnapelőtti kommenthez reagált a posztíró? Nemár... ezt megnézem. :)

király xx 2011.02.18. 20:39:35

vágd állon kétszer hogy észretérjen a ribanc. és ha nem szopik rendesen,azonnal dobd ki.egyébként ha megbaszod rendesen,nem hisztizik.

Muha 2011.02.18. 20:41:28

@Blassius: nem köszönöm. igazából nem szeretem az ilyeneket, csak ma merő véletlenségből beleszaladtam, és gondoltam megosztom.
De nem, nem tetszik nekem sem.
önsorsrontó vagyok, mert rosszul vagyok az ilyenektől, de mégis rákattintok. :D

KovA 2011.02.18. 20:42:34

A hullámvasút azért van, mert nem kérted meg a kezét és nem látszik, hogy betöltenéd az életében azt a helyet amit elfoglalsz.
Nem léped át a küszöböt, nem teremtesz döntéssel tényeket - hogy odaszánod magad szövetségesül természetes küldetéséhez, amit magadévá is teszel.

Neked ez így jó és csak azt akarod, hogy maradjon mindig így - nem vázolsz fel rajtatok kívülálló közös célt élettervet amibe érdemes volna beneveznie.

No innen a hullámvasút. Mondj/vállalj/ajánlj fel végre valami kézzelfoghatót - amíg az idejét lopod csak - nem számíthatsz többre/másra.

Enélkül az udvarlás üres beszéd... szép vagyok ? És ?
Jó velem, és ?
Minek ?

A virág nem öncélból virágzik, hanem hogy teremjen - a virágzás nem örök, s amelyik elszalasztja a jó időt - elpocsékolja élete virágát nem marad utána csak hervadt szirom azt is elfújja a szél.
Mert az idők gonoszok... 12-15 év a virágzás a nő aki ezalatt nem talál megfelelő harcostársa, nem kezd családkát alapítani annak egyre nehezebb és reménytelenebb lesz. Nincs sok elpocsékolni való idő haszontalan pasikra, döntésképtelen pasikra - 4-5 dobás belefér de sokkal több nem.

Kytia 2011.02.18. 20:45:03

@Muha: Ááááá, miért hagytad, hogy kattintsak, te szemét?!:DD Tudhattad volna, hogy nem fogom akarni!:DDDD

Muha 2011.02.18. 20:47:21

@Kytia: Tudtam. De akartam. Meg azt is, hogy egy kérdésre mondj igent és úgy tedd meg, hogy én szóltam. Ájjjj dejó. :D

Kytia 2011.02.18. 20:51:41

@KovA: Nahh, khösssz. Már csak ez hiányzott mára.:S Mondjuk attól még igazad van, meg minden.

@Muha: Látod. Ezért nem jó, ha megkérdezel. Mert akkor rosszul döntök.:))

fumerin 2011.02.18. 21:27:13

@Muha: A fasz fog fehér ruhás szajhát cipelni!
És még a sörömre is konkurencia lennél legálisan!
:DDD

fumerin 2011.02.18. 22:24:04

@Muha: Én olyan csúnyát nem mondok soha!
Elfogyott a fogkrémem :(

Muha 2011.02.18. 22:38:05

@Kytia: A döntés pillanatában minden döntés jónak tűnik.
Hidd el, hogy ezt én nagyon jól tudom.
:D

Thomas Rattler 2011.02.18. 22:39:24

Ez a rohadt elkényeztetés a probléma, ez a kibaszott seggnyalás.
Kis "királylányokat" (ön)kényeskedő hercegnőcskéket nevelünk belőlük, de ez a mi(férfiak)hibánk.
Véget kell vetni ennek az őrületnek, itt most nem valami fundamentalista szart akarok elővezetni, mindössze annyit, úgy kell bánni velük mint amik, és nemmások mint labilisidegrendszerű
hisztériázó, kontrollálhatatlan tetves ribancok.
Nem nyafogni kell, hanem kőkeményen bánni velük ahogy érdemlik.

fumerin 2011.02.18. 23:18:58

@Muha: Az jó!
Átköpnél egy nem túl híg adagot?
Mert sörre szar a mentol :S
:D

Asakura Hao 2011.02.18. 23:45:43

Ha 40 leszel, jobban fogod értékelni az ilyen típusú szétszórtságot... vagy még jobban fog taszítani.

burma!! 2011.02.19. 01:51:31

@Thomas Rattler: Szánnivaló vagy. Kívánom, hogy egy nap még rádöbbenj, hogy embertársaidat mindenekelőtt emberként kellene kezelned.

Reterro 2011.02.19. 06:31:23

Hát igen, van olyan, hogy hisztis, máskor meg mivel látta ezt a filmet:

erotikaafilmekben.blog.hu/2011/02/15/soraia_chaves_call_girl

Akarja utánozni a jelenetet.
Mondtam neki, hogy unalmas egy idő után, de akkor meg én vagyok a hibás, mert nem értékelem, amit tesz értem!
Bonyolult!!!

fotelagy 2011.02.19. 07:39:59

A nők képtelenek a strukturált gondolkodásra, ugyanis nem fejlődött ki az agyuk, nem az ő hibájuk.

ibafaipap 2011.02.19. 09:17:33

Teljesen megértem a helyzetedet. Nekem úgy hozta a sors, hogy az ismerőseim nagy többsége fiatal nő és ugyanezeket tapasztalom. Néha teljesen normálisak és azt hiszem minden rendben, aztán keresztbe áll valami és sorozatba csinálják a hülyeségeiket. Sokszor megbízhatatlanok, kiszámíthatatlanok, önzők, késnek, stb. Mindig az adott impulzus számít nekik, aztán amit 1 nappal korábban mondtak, az mehet a kukába. Nyugodt ember vagyok, de az utóbbi időben már többször leüvöltöttem a fejüket, ennek hatására nagy nehezen már változnak a dolgok, de addig beleőszültem. Néha azt érzem, hogy szó szerint provokálják az embert, hogy csapjál már az asztalra.

Joe69 2011.02.19. 09:40:32

@fotelagy:
Mennyi blogolást-blogozást (Fumerin, hogy kell írni) megspórolhatnánk elfogadva ezen magvas véleményt ! Ami igaz is, azzal az anatómiai megkötéssel, hogyha az agyuk nem is, de az agytörzsük kiválóan fejlett, hiszen vegetatív szinten kiválóan léteznek, és nemegyszer szürkeállomány teljes hiányában is simán átvernek bennünket, pasikat, akik úgymond monumentális szürkeállománnyal rendelkezünk. Nem is beszélve speciális receptorukról a "pénz" nevű feromonra, ennyit azért fejlődtek az eltelt pár milliárd évben.

Ja, a posztról még annyit, nyilván nem laknak-élnek együtt, a kapcsi még az együttjárás+szex fázisban lehet. Ugyanakkor, ha a posztoló pl. házasságot ajánlana, lehet, hogy a csaj sikítva menekülne, vagy azt mondaná, fapofával, bocsi, de én addig még más férfiakat is ki (fel) szeretnék próbálni (lehet, hogy a "nemráérés" során teszi is). Igaz, ha meg 8-10 évvel idősebb szingli lenne, akkor meg porig alázná a posztolót, gúnyosan felsorolná az összes rossz tulajdonságát, majd kivágná - hiszen neki max. pasi kell, nem férfi, férj. Kivétel: ha a posztoló lenne akkor 25 éves. Akkor hozzámenne, posztoló csinálna neki 1 gyereket, majd úgyis othagyná.

Joe69 2011.02.19. 10:03:26

@dbeata:
Kösz, megint tanultam egy női szakkifejezést: zsibbasztás, szóval így hívják azt a tevékenységet, ami pl. engem még a dugás elmaradásánál is sokkal jobban zavar egy nő működésében. Engem - és a legtöbb pasit - ez nem zsibbaszt, hanem felháborít, ugyanis mi sem lopjuk az időnket. És nem aktivitásra kényszerít, hanem arra, hogy hagyjuk a p..csába az ügyet és próbálkozzunk mással, aki jobban tisztel bennünket. Úgyhogy jó, hogy nem vagy ilyen, a barinőd meg úgyis megtanulja a saját kárán, amikor idősebb, rondább lesz, és őt ejtik pofára ugyanezzel.

2011.02.19. 10:04:08

@fotelagy:
Mondod ezt te aki fotelagy nickkel viháncolsz itt? Vicces vagy, barátom.

2011.02.19. 10:17:43

Kedves posztoló!

Furcsának találom, hogy fél év együttjárás után te azt hiszed, hogy a "kóstolgatás időszaka" elmúlt.
Vagy nem volt túl sok kapcsolatod a nőkkel, vagy egyszerűen nem akarod látni ami a szemed előtt van.

Barátnőd lehet, hogy 25 éves, de nyilvánvalóan érzelmileg és szellemileg súrolja a 17-et, alulról.

A trükkjei ellen a legbiztosabb taktika a tükör mutatás. Néha nem ártana elfoglaltságra, vagy rosszullétre hivatkozva NEKED lemondani a randikat.

Sajnálom ezt leírni, de sajnos palira vesznek barátom.
Rajongani azért érdemes, aki rajong érted.

Az, hogy az ágyban minden rendben azt csak te gondolod így. Kíváncsi lennék a lányka véleményére. Elképzelhető, hogy ő mást mondana?

Egyébként ha semmi sincs rendben csak az ágyban van minden rendben akkor az nem szerelem, hanem SZEX. Furcsa, hogy egy pasi keveri össze a kettőt.
Összekapcsolt gondolkodás alatt feltételezem komplex gondolkodásmód-ot akarsz érteni.

A barátnőd még gyerek és azt hiszi nincs következménye a cselekedeteinek, mert TE a viselkedéseddel ezt erősíted meg benne.
Ha valóban lenne következmény és ezzel ő tisztában lenne, nem viselkedne így.

Kapd össze magad barátom és tedd helyre a kisasszonyt.

Javaslom ezt én, 34 éves NŐ létemre.

Joe69 2011.02.19. 10:24:47

@vágtázó halottkém:
Maximálisan egyetértek, sokkal föntebb én irtam hasonlót.

hastáncos · http://www.hastanctanitas.hu 2011.02.19. 10:48:13

@Kytia: sztem sem szeret. velem is csinálta pasi,h utolsó pill.-ban lemondta, vagy kérte, h menjek fel hozzá. nem is szeretett. ki is rúgtam. te is tégy úgy.

Netuddki. 2011.02.19. 11:05:23

Szerintem úgy a levél 3/4 részénél magadtól is rájöttél. De ha biztos akarsz lenni kérdezz rá!

Joe69 2011.02.19. 11:16:21

@hastáncos:
Az volt a gáz, hogy kért, hogy menjél fel hozzá ? Na jó, kezdésnek durva, dehát milyen fázisban volt az ügy ? Mondjuk, 1-2 hónap után már a misszpicsázás minősített esete lenne ezt kikérni magadnak..

fátum 2011.02.19. 11:18:24

szélsőség ON
Az már volt, hogy sürgősen hagyd ott azt a hülye picsát?
szélsőség OFF

Egyébként tényleg neked is viszonozni kellene az ilyen "kedvességeket". Ha magába néz, és változtat a viselkedésén, akkor még van remény. Ha behisztizik, akkor azonnal hagyd ott! Még az is lehet, hogy kitekintget a kapcsolatból, és a "nem ér rá" esetén mással kefél.
(Vagy még ez is szélsőséges volt? :-))

lárvalányhaj 2011.02.19. 11:27:11

Kedves Posztíró!

Minden ember felállítja a maga prioritásait, és a legfontosabb dolgokat teszi előre, a többit pedig a lista vége felé teszi. Amik a lista elején vannak, arra több időt szán, több dologról mond le értük cserébe, amik a vége felé vannak, azoknál értelemszerűen kevesebbről.
Szerintem ha valaki az utolsó pillanatban lemondogatja a randikat, mert rájön, hogy "van fontosabb dolga", annak nem vagy fontos igazán.

Joe69 2011.02.19. 11:27:41

@fátum:
Dehogy, pont ezt már leírtuk sokan. Már nem tudjuk áttekinteni a sok kommentet:))

gpetersz 2011.02.19. 11:38:28

Hagyd ott a fenébe!
Ha az utolsó pillanatban változtatgat, akkor nem vesz figyelembe téged, nem tisztel és nem is szeret igazán.

Még most lépj le!

fátum 2011.02.19. 11:40:58

Akkor ezt megbeszéltük. :-)

hastáncos · http://www.hastanctanitas.hu 2011.02.19. 12:14:00

@Joe69: persze nem. nem fejettem ki a dolgot, mert nem ér annyit. 20.-ik eset volt, h vhova megbeszéltünk 1 talit, erre előtte 10 perccel hív, h fáj a hasa/feje, menjek inkább fel hozzá a halál faszára (káposztásmegyer), 19x kibuszoztam hozzá, látván, h semmi baja, csak lusta, meg nem is igazán szeretett, így nem is erőltette meg magát, úgy döntöttem a 20. ilyen esetnél, h inkább leves.
ennyi. csaj is sztem hasonló eset. ezért okulva ebből, ezt tanácsolom neki.

Stina 2011.02.19. 12:39:24

Magyarán a lány úgy viselkedik, ahogy a pasik szoktak. :)
Kedves Tibor! Most megtudod, milyen női cipőben lenni :D

dbeata 2011.02.19. 12:45:50

@Joe69:

Már idősebb lett. Még mindig se kutyája, se macskája.
Egyébként pedig nemcsak a nők szoktak Zsibbasztani, férfiak is előszeretettel gyakorolják (csak nem így hívják, vagy nem hívják sehogy).
Örülök, ha sikerült belátást engednem a nők (és férfiak) játszmáiba, bár ahogy olvasom, magad is megtapasztaltad már...
Ha ezzel sikerül a kordon lebontásához hozzájárulni férfiak és nők között, akkor már megérte nyomkodnom a billentyűket. Amúgy olvasásra ajánlom: Emberi játszmák, Eric Berne-től. Tanulságos, szellemes opusz. Rengetet aha élménnyel.

Joe69 2011.02.19. 13:20:52

@hastáncos:
Ez durva ! Csajok szoktak tilitolizni ilyen kamu hasfájós szövegekkel, és utolsó büdösbunkónak minősül az a pasi aki ezt magát feszes vigyázzba vágva nem veszi tudomásul, és nem "érti" meg, akár sorozatban egymás után. Hát neked meg - ha csajként egy pasi csinálta ezt veled - messze nem kellett volna volna ilyen türelmesnek lenni !

ibafaipap 2011.02.19. 15:02:03

@tuli _: Na ez a másik, amitől falra mászok. Ő "ilyen" és kész, ha szólok valami miatt, akkor én őt meg akarom változtatni ergo nem úgy szeretem, ahogy a Jóisten őt megteremtette. Ha nem tetszik, el lehet menni. Ezzel aztán mindent igazolni lehet. Egy szerelem, barátság nem arról szól, hogy minden mindig klappol, mert mi tökéletesen egymáshoz illünk és teljesen elfogadjuk a másik hülyeségeit, hanem bizony a kölcsönös kompromisszumokról, a másikhoz való alkalmazkodásról is. Ez az, amit sokan elfelejtenek és benyelik ezt az önmegvalósító, az légy aki vagy maszlagot.

Joe69 2011.02.19. 19:42:20

@ibafaipap:
Jól beszélsz. És akkor még ne is beszéljünk a "barinőmmel megyünk valami ezoizé guru mittoménmilyen hűdeűberfasza önismereti biszbaszgagyi de legalább kurvadrága előadására", ahol azt tanulják meg, hogyan szarják le nagy ívben a többi embert nagy nagy lelkinyugalmuk na meg a guru pénzzel való kitömése közepette..ááááááá..:)

lárvalányhaj 2011.02.19. 21:35:12

@dbeata:

Nekem is megvolt ez a típus pasiban. Amikor még nem tudta biztosan, hogy "megvagyok"-e neki, akkor hívogatott, küldte az e-maileket, sürgette, hogy találkozzunk. Amikor meg már úgy érezte, hogy nyeregben van, akkor meg elkezdett leszarni. Napokig nem jelentkezett, amikor meg megbeszéltük, hogy találkozunk msn-en vagy ilyesmi (távkapcsolat), rendszeresen előfordult, hogy elfelejtette. Párszor jeleztem neki, hogy ez nekem nagyon rossz így, de nem történt érdemi változás, úgyhogy leépítettem.

Thomas Rattler 2011.02.19. 21:57:52

@burma!!: Már rég rádöbbentem hogy nem! :-)

Thomas Rattler 2011.02.19. 22:05:54

A legtöbb problémánk abból adódik, hogy "állattársainkat" emberként kezeljük, aztán hasonlóan humánus elbánásra számítunk. Na ezt hívják csalódásnak. Az "állat-embert" és az "embert" éles határvonal választja el egymástól, így a velük való bánásmód is élesen elkülönítendő. Sokan vannak - köztük sok nő - akiket az intelligenciaszintjük és emocionális beállítottságuk nem emel az "ember" szintjére. Egy másodpercig sem szabad kíméletesnek lennünk velük, kemény korbácsütések kell hogy a jutalmuk legyen!

JOKKA21 2011.02.20. 00:56:45

A nők képtelenek gondolkodni, mert nők.

dbeata 2011.02.20. 06:41:37

@lárvalányhaj:

Ez annyira tipikus. Közben pedig leszívnak ám csomó energiával. De nem nyilatkozna ám. Azt nem. Hogy mit akar veled.
Szerencsés vagyok, mert - legalábbis egyelőre - túl vagyok ezeken. Van egy jó emberem, akit férjnek hívhatok, egy gyerekem, de kb utolsó előtti órákban (35 évesen) szültem. Az anyaság sokat változtatott rajtam. Meg az a vicces, hogy míg azelőtt azt éreztem, szingliként valahogy társadalmilag nem vagyok sehol, most lépten nyomon érzek egyfajta társadalmi megbecsültséget amiatt, hogy gyerekem van.
Hé emberek! Én még attól ugyanaz az ember maradtam, aki szingliként is voltam!
Legyetek szívesek őket is jobban megbecsülni!
Bocs a szófosásért.
süti beállítások módosítása