Rossz lehet ma 17 éves lánynak lenni

2011. március 07. 08:15 - csajokespasik

„Meg kell felelni a tanároknak, a szülőknek, a barátoknak és az egyre gyorsuló trendeknek. Jövőkép nulla” – szegény pasi belegabalyodik egy olyan lányba, aki még túl gyerek egy kapcsolathoz. Mai posztolónk elgondolkodik rajta, milyen lehet a mai 17 éves lányoknak. Véleménye lesújtó. Tényleg ennyire rossz lenne a helyzet? Most megtudhatod, hogy milyen a trendekben fuldokolni és mikor kell lelépni.

 

Sziasztok. 24 éves pasi vagyok. Pár hónappal ezelőtt megismertem egy lányt, akivel majdnem komolyra fordult a dolog, de szerencsére időben vettem az adást és elkanyarodtam. Ő 17 éves volt, ugye, nem nagy a korkülönbség, de nem is ez volt a baj. Ahogy az lenni szokott a megfelelés kezdeti fázisában, minden szép és jó. Egy biliárdszalonban ismertem meg, ahova csak a barátnőit kísérte, ő pedig vagy a bárpultnál volt, vagy a játékot nézte. Aztán valahogy szóba elegyedtünk a többi lánnyal és így már ő is csatlakozott. Ráhajtottam (finoman) aztán beszélgettem vele. A végén elkértem a mélcímét mire olyan meglepett arcot vágott, mintha meg akarnám erőszakolni. Később rájöttem, hogy nem meglepett arckifejezés volt az, hanem olyan, mintha azon gondolkodna, a sok címe közül melyiket bocsássa rendelkezésemre.

Járni kezdtünk. Aztán lassan jöttek az apró buktatók. Hazudott és kavart. Értelmetlen és súlytalan dolgokban. Arra nem is térek ki, hogy mindenhol természetesnek vette, hogy én fizetek. Egyszer még ötezret is kölcsönkért, hogy másnap megadja, de aztán elfelejtette az angyal. Néha napokig nem jelentkezett, mire olyan meséket talált ki, amik egyrészt hihetetlenek voltak, másrészt rengeteg energiát fektetett a kitalálásukba. Fölöslegesen. Amikor összekaptunk néha, hamar úgy felhúzta magát, hogy kiabálás közben az erek kidagadtak a nyakán. Lehet, le akart rázni. Lehet, nem voltam elég trendi neki, nem járok plázába, mobilt sem váltok minden hónapban, mert amíg működik, minek? Ő pedig még egy konformista világban él. Amikor meg kell felelni a tanároknak, a szülőknek, a barátoknak és az egyre gyorsuló trendeknek. Jövőkép nulla. Ha ő nem azt a cuccot hordja, vagy zenét szereti, akkor a többiek kinézik maguk közül. Nem csoda, ha skizók lesznek. Egyszer még pirszinget is akart a nyelvébe és tőlem kérdezte, hogy állna neki. Már az ötlettől is okádtam. A másik: 17 éves létére képes volt 30 évesre festeni magát. Így készült a 18-as korhatár átlépésére. Buta, gyerekesen szurkáló és szellemtelen beszólásai tették még szebbé a kapcsolatunkat: pl. „ÉN: Ilyen alkat vagyok. Ő: Igen? Hát elég szar alkat vagy! (nyerítés)” De a legviccesebb az volt, ahogy még a saját hazugságaiba is belegabalyodott: „ÉN: Hol voltál? Ő: A biliárdszalonban. ÉN: Ott voltam én is, nem láttalak. Ő: hamar el kellett mennem, mert állatorvoshoz kellett vinni a macskát. ÉN: De én nyitástól voltam ott… Ő: Igazából be se mentem, csak benéztem az ajtón…” Ennyi. Végül röviden megmondtam neki, hogy hagyjuk az egészet, ő vállvonva tudomásul vette. Ahogy láttam, rossz lehet ma 17 éves lánynak lenni. A kapcsolatok felszínesek és mintha egy közösségi játék lenne csupán az egész. Nektek mi a véleményetek erről a korosztályról? Üdv: Gy.

 
124 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr102717416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.03.07. 09:34:39

@Frigyesur: Hirtelen nem tudok konkrét számot mondani, de ha egyszer lesz rá kellő időm, ígérem összegyűjtöm :)

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 09:38:47

@Nard: Akkor jo apa leszel, ha igy tudsz nevelni. :D

Nutshell 2011.03.07. 09:40:55

@Frigyesur: Na igen, te 60+os vénlány :D

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 09:44:09

@Nutshell: Meg mindig te vagy az oregebb. ;)

Nutshell 2011.03.07. 09:46:21

@Frigyesur: Bezzeg az én időmben még nem votlak iylen szemtelenek a fiatalok, mint amilyen te vagy :)
Amúgy pont a posztban leírtak miatt nem rétem, hogy a 28 év körüli férfi ismerőseim miért akarnak 16-18 éves csajokkal járni. Ők ezt nem tudják? Vagy miért lepődnek meg, ha a csaj éretlenül viselkedik?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 09:48:48

@Nutshell:

A kérdés úgy jobb, hogy miért lepődnek meg azon, hogy a nők irracionálisan és illogikátlanul gondolkodnak, a valóságot kirekesztve?

bagolybagoly 2011.03.07. 09:51:43

Nem kelletél neki. Egy 17 éves meg se a lekoptatásban, se a kapcsolatban nem gyakorlott. Mitől lenne az.
Az öltözködését meg nem neked kell felügyelni, se egy 17 évesnek, se egy 25 évesnek. Foglalkozz a saját "nem trendi" ruhatáraddal. Neked az fontos, hogy te "nem trendi" vagy, ő meg piercingen gondolkodik. A különbség csak annyi, hogy az írásódból úgy tűnik, te felsőbbrendűnek érzed magad.

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 09:56:36

@Nutshell: A te idod mar reg volt, emlekezni se emlekezel ra. :)
Azert, mert ok is eretlenek. Ennyi.

indapass90210 2011.03.07. 09:57:27

@Nutshell: dehogy akarnak járni. Csak kúrogatni. Ugyanis ilyen csajokból lehet 5-6-ot is tartani, ráadásul mindenféle lelkiismeretfurdalás nélkül. Csak sajnos ezek még szexelni sem tudnak, de azért ürítésre jók lehetnek. Ez úgy igaz a 22-24 alattiakra általában.

Ez is egy kis, nulla ribanc a posztban, a posztoló meg ótvar, azért ragaszkodott annyira a kis kurvához, hiszen valaki végre "beengedte". De soha nincs késő legalább tartást tanulni, és idejében helyén kezelni az ilyen "kapcsolatot".

indapass90210 2011.03.07. 09:59:08

Még annyit, hogy:

két hüje az pont egy pár.

Nutshell 2011.03.07. 10:05:19

@Nard: Azért ne általánosítsunk, kérem szépen :)

@Dövan: Pont ez az, hogy az annyi idős csajok még 1. nem szexelnek; 2. ha szexelnek, akkor sem jól; 3. több velük a probléma, mint maga az élvezet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 10:05:55

@Dövan:

Igen, nagyjából ez így is van. Persze van ebből a korosztályból is a többiekhez képest "koravén" darab, mármint mentálisan. Csak nem jellemző.

Dr. Bélus___ 2011.03.07. 10:07:21

Szerintem ez kevésbé a kortól függ, inkább attól, hogy egy bunkó picsával hozott össze a sors. Ehhez még add hozzá, hogy nem is kellettél neki és készen is van az általad vázolt kép.

Mellesleg én azt hiszem 20 voltam, mikor rájöttem, hogy gimis csajjal nem kezdek - előtte egy 18 évessel jártam. Nem is az a probléma, hogy nagy a korkülönbség, 2 év nyilván nem sok, főleg, h 4 évvel fiatalabb is volt utána. A probléma, hogy a kis gimiske nagyon más világ; mások a problémái (apu nem enged el, holnap dolgozat), más az időbeosztása, más az élete.

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 10:10:27

@Nutshell: Honnan veszed, hogy ez a 3 pont a 28 eves palikra nem igaz, plane azokra, akik veluk kezdenek? ;)

@bagolybagoly: Na igen, annyira tipikus, amikor valaki attol erzi magat felsobbrendunek, amit nem csinal (plaza, divatos oltozkodes)... :x

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 10:11:31

@Frigyesur:

Asztat híjjuk sznobnak. Amúgy én is sznob vagyok. :) Meg te is :)

indapass90210 2011.03.07. 10:13:02

@Nutshell: mondjuk amelyiknek 17 évesen még nem viszket, ott is komoly gondok lehetnek.

@Nard: rövid földi létem során 2db ilyennel találkoztam. Mondjuk az egyik 18 évesen olyan figurákat mutatott, hogy még én is belepirulok. Vannak őstehetségek :)

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 10:17:37

@Nard: Ma' en mijer lennek az? Azt ugy mondjak, hogy kivalobbak vagyunk, nem ugy, hogy sznobok! ;)

Rebelde 2011.03.07. 10:20:14

még rosszabb lehet 24 éves kisfiúnak lenni, aki 17 évesekre mutogat, ez a poszt az íróját minősíti a legjobban

blah 2011.03.07. 10:40:13

ilyen idős korban ez igenis nagy korkülönbség, még 2 év is számít nemhogy 7...

Nutshell 2011.03.07. 10:41:36

@Frigyesur: Naja, ez alapján lehet, hogy ők a tökéletes pár :)

@Dövan: A tipikus szűzkurvák. Akik mindnekivel flörtölnek, kihívóak, de ha arra kerül a sor, akkor mégsem.

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 10:54:02

@Nutshell: Franc tudja, a nyomi 28 eves pasik nem hinnem, hogy pozitivan hatnak a fiatal lanyokra...

Nutshell 2011.03.07. 10:56:20

@Frigyesur: Mosr felvágsz vele, h neked fiatalabb pasid van? :D

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 10:59:17

@Nutshell: Neked talan nem? :P :D

Miert, a fiatalabb pasira fel lehet vagni? :O :D

indapass90210 2011.03.07. 11:02:42

@Nutshell: az is csak addig tart, amíg valaki végül beakaszt, aztán onnantól kinyílik a személyiségük.

fernanda 2011.03.07. 11:08:03

Elkérted az e-mail címét? :) Ez cuki! Nekem van egy tippem, miért vágott olyan fejet a csaj! :)

bagolybagoly 2011.03.07. 11:09:17

@Dövan: Amilyen vulgáris vagy néha, most annyira egyetértek.
Amúgy nem is látok semmi kivetnivalót ebben.
Annyi csak az érthetetlen számomra, hogy miért kell ezt úgy rájasírni a blogra, mintha őt valami sérelem, hátrány érte volna, illetve óóóóriási pechére, véltelenül pont úgy csinált mindent, ahogy.

Nutshell 2011.03.07. 11:30:12

@Frigyesur: Nem is panaszkodom :)
Fel, ha érett.

@Dövan: Na ez igaz.

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 11:49:02

@Nutshell: Oke, akkor allati jo nok vagyunk, mert be tudtunk izzitani fiatal kis husimusikat. (A tied is szoke? Mert ok duplapontot ernek. :D). Hatra is dolok ennel tudataban. :))

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 11:54:55

@Nard: Azert ez egy jo mondat egy szoke szajabol ;))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 11:57:14

@Frigyesur:

Nem is vagyok szőke! :( Az öregség elvakított öreg Sith.

boss888 2011.03.07. 11:58:00

Érdekesek a mai fiatal csajok! Remélem a 19éves csajom megadja az ötösömet...:)

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 11:58:41

@Nard: Dehonnem. Nekem mindenki szoke, akinek vilagosabb a haja az enyemnel. :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 11:59:40

@Frigyesur:

Nem is világosabb az enyém. :S Pont ugyanolyan, csak az enyém rövidebb.

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 12:02:44

@Nard: Ne mondd mar nekem. Hol van ilyenkor, gernika vagy Leti?!

Frigyesur (törölt) 2011.03.07. 12:05:59

@Nard: Kepzelem, mi a fontosabb egy csinibabanal: a szep barnara sult bor vagy a tokeletes manikur? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 12:17:01

@Frigyesur:

Ha intel(!)igens lennél, akkor tudhatnád, hogy a lúgosítás és az ásványi pigmentek bevonzása a legfontoschabb! :D

summerstorm 2011.03.07. 12:48:20

OMG!
ez most mi volt kedves posztoló...?
meg őszintén... ez az alig van köztünk csak egy kicsi korkülönbség... ez milyen már!! hááát most nemazééééé, de a 7 év, az már igen is megemlítendő korkülönbség.
szerintem.
ráadásul ebben az időszakban meg főleg.

az hogy egy kis megfelelési kényszeres libácska, azt talán kinőheti az ember idővel... a beteges hazudozást azt kevésbé.

Nutshell 2011.03.07. 12:58:39

@Frigyesur: Szőkésbarna. Az másfél pont? :)
*igen, jók vagyunk mosoly*

Nutshell 2011.03.07. 13:03:17

@Nard: Délután megyek könyvtárba iq-tesztes könyvért :)
A VV-ben írták inteligens-ként valami kérdésben :D

Dökvín 2011.03.07. 13:19:26

Hehe, 17 éves kislánnyal 24 éves létére? Mégis, mit várt? :D

Lük 2011.03.07. 13:19:47

24 éves létedre 17 éves lánytól komoly dolgokat elvárni naívság... mire számítottál? Azt sem tudja mit akar saját magától, nemhogy a párjától....hülye vagy.
Az ilyen lányok nagy része egy estére alkalmas...akik meg nem ilyenek az ritka mint a fehér holló.

Dökvín 2011.03.07. 13:24:19

@Lük: Azért az "egy estére jók" címke is túlzás, inkább bénázgassanak csak korban hozzájuk illő kis nyomikkal, hogy idővel tovább és tovább fejlődhessenek, ami a kapcsolati létet illeti. Majd csak beletanulnak szépen előbb-utóbb. Nem biztos, hogy minden 17 éves kis csitrit végig kéne húzgálni a huszonéves nagyfijúknak, mert attól csak még elb*ttabbak lesznek végsősoron.

tőzegmalac 2011.03.07. 13:25:28

ezt is kár volt elolvasni

Kham 2011.03.07. 13:25:35

@r0ckstar: Szerintem sem lehetett a posztíró egy túl domináns alfahím. Egy igazi domináns alfahím simána feje fölé emel egy kifejlett rozmár hímet, miközben a fogai között egy császárpingvint tart és úgy táncolja a zorbát. Gravitáció - erőkarok + vonzás törvénye. Ha igazán szeretnél megtanulni valamit a vonzásokról, a sarkvidékről és részeg görög botladozásról, most azonnal látogasd meg ezt az oldalt: www.lamantinzsonglorkodes.org különben ráduszítok egy zsonglőrködésben megerősödött és egy háromhónapos "csaksrácok" vadásztúrán kiéhezett eszkimó fiút.

Ui: ha duplán kattintasz, emailben elküldünk neked egy ráncos rozmárt vagy egy öreg görög alkoholistát.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 13:28:46

@kiscickány:

Mindet nem is, mert köztük is vannak rútak mint az bűn! :)

Lük 2011.03.07. 13:31:26

@kiscickány: Egyetértek azzal amit írsz, de a valóságban ez kicsit máshogy alakul. Amúgy simán elhiszem, hogy a poszt írója nem tudta h 17 éves a csaj. Mostanában egyre nehezebb megmondani egy lányról, hogy valóban hány éves.

Dökvín 2011.03.07. 13:36:05

@Lük: Azért bízom benne hogy a Julcsivagyok17-Rezsővagyok36-ig eljutnak még szex előtt, vagy nagyon naiv vagyok? :D

Dökvín 2011.03.07. 13:40:14

@Lük: Meg az egy dolog, hogy hogy néz ki, hány évesnek tűnik első ránézésre, de beszél vele 2 szót, és kiderül, hogy annyira érett mint a posztíró által idézett hölgyike, valószínűleg máris kilóg a lóláb... Akkor meg vagy tini vagy dumb. Ezt tudva meg a huszonéves ha mellette dönt, meg is érdemli :P

remarks 2011.03.07. 13:42:52

Helló!

Kezd el tanulni a pszichátriát!
Tizből kilenc csajszinak beszéde, giondolkodása, asszociációs kézsége erősen surolja skizofrénia határát.
Vedd észre az inadekvált beszédet, magatartást.
A népességfogyás egyik oka, és kisérője lesz, egyre több a hülye ember: tapasztalhatod, még hivatalban is tátott szájjal néznek rád, ha értelmesen beszélsz.
Senkit sérteni nem akarok, de felettébb széles körben
lévő ismeretségen belül és spontánba is mind több a csaló, hazudó,erkölcsileg és lelkileg nulla.
Nagy hire van a magyaroknak, mondják okosok, szorgalmasok stb.
nos angolszász területen simán kikerülnek.
Tisztelet és becsületet érdemel az a család, ahol valamire tanitják gyermeküket, fogják is, eképpen a tanárokon is hatalmas a felelősség. A világ most igy jár, ez a trendi.
helló:üdv.G.

Dökvín 2011.03.07. 13:46:49

@remarks: Azért helyesírásellenőrzőt rászabadíthattál volna küldés gomb előtt a hsz-ra, ha már e témában íródott :p

2011.03.07. 13:58:36

@remarks: "egyre több a hülye ember:"
Ezzel vitatkoznék.
A régebbi korok erkölcsei nem engedték az egó ilyen mértékű felszínre juttatását mint ma. Ergo: akkor is sok hülye volt, csak titkolták, tapintatba csomagolták, elnyomták.
Ma meg fennen hirdetik. Ezért többnek látszik a hülye.
A poszt szar volt, semmitmondó. Csalódott a pasi és most itt ekézi a csajt. Holott ő volt a buta, mert nem vette a jeleket, nem látta milyen a csaj, hogy nem hozzá való.

Rebelde 2011.03.07. 13:59:03

@kiscickány:

ha kijavította volna a helyesírási hibákat, akkor értelmesebb lett volna a szövege? kétlem:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 13:59:05

@remarks:

Látni neked lenni nadjon nadj porbléma irással! Fogod rá diszgráfilya,diszlekszilya vadj esetleg edjéb görög dráma, ami miat nem tudirni szókatt le, egybe külön vagyszét?? Mostanság leni divatt, hodj a bunkóságott és a szarlenni hejjesirástt azal kompenzációnálják, hodj ráfogják diszlekszija. De nem lenni az, csaksimán parasztbunkótapló.Comprende? Cihológiját ráérsz azután tanulni, miután olvasni/írni sikerült.

indapass90210 2011.03.07. 14:01:30

@bagolybagoly: ennek is a rájasírásnak is van oka. Nagyon sokan igen gyakorlatlanok a csajozásban. Aztán ha valaki véletlenül szóbaáll velük, akkor annak hirtelen akkora értéke lesz, hogy egyben hihetetlen kockázatot is jelent az elvesztése. Normális esetben, amikor hüje a csaj, akkor az adekvát válasz az kellene, hogy legyen: tele van veled a kisfaszom, most menjél haza szépen, és felejtsd el, hol lakom. Ehelyett mi van? Az ürge mérlegel, hogy mikor kap legközelebb egy érintést a másik nemtől (vagy pinát, hogy saját magamat idézzem). Innentől már a másik az irányító, hiszen nála van az (pina), amiből a másik fél ritkán lát. Tehát nem marad más, csak a nyígás, ez meg még kevésbé teszi az embert kívánatossá.

Egy ilyen kapcsolat már az elején el van baszva. Az egyetlen 10%-os esélyt arra, hogy a kispicsa szaladjon a csávó után, ott baszta el, hogy nem vágta ki az első rossz húzás után. Így megmutatta, hogy bármit meg lehet vele tenni.

A másik probléma, hogy a magyar csajokkal nehéz ismerkedni. Sok a telefonos szatír, hogy annyira nem lehet megadni egy telefonszámot, amennyire azt nehéz megszerezni? Komolyan mondom, hogy kb 1 éve vagyok előfizető randivonalon, de egy olyan csajtól sem sikerült számot szerezni, akit józanul is le tudnék varrni. Pedig szerintem nem vagyok olyan rossz. Mondjuk leszarom, mert nem vagyok rászorulva, de el tudom képzelni, hogy milyen nehéz az átlag magyar srácok helyzete, és ehhez még hozzájön az is, hogy az ilyen szívatásokra rossz választ adnak azzal, hogy hagyják ezeket folyamatosan megtörténni.

indapass90210 2011.03.07. 14:06:06

Azt meg minden a posztolóhoz hasonló fiúkának üzenem, hogy még mindig sokkal több tartást ad egyedül faszt verni, mint hagyni, hogy egy félidióta kis picsa játszon veletek. Vagy akinek van gyomra hozzá, az inkább szánjon az akcióra egy 10-est. Van az egyetemeken elég ribanc, és az is csak látszólag fog távolabb állni a szerelemtől.

Dr. Jula Watson 2011.03.07. 14:08:24

@Dövan: Most erre erősen vissza kellett tartanom a kezeimet, hogy ne írjak valamit :DD

bagolybagoly 2011.03.07. 14:10:45

@Dövan: A telefonos szatírok miatt inkáb a csajok panaszkodhatnának.
Én sem adnám meg az enyémet.
Az meg már hiperszuperbiztonságos, hogy nem is regisztrálok randi oldalra.

A többivel egyetértek. Persze, ha valamihez ritkán és kevésszer jut az ember, akkor azt megbecsüli, amikor van. Ebből a sztoriból ez valahogy kevéssé "jön át".

indapass90210 2011.03.07. 14:15:17

@bagolybagoly: pedig tuti, hogy ilyen lehet a háttérben, elvégre miért lenne annyira érdekes a csaj...

fumerin 2011.03.07. 14:19:55

@remarks: Ma úgy látom mindenkire rájött a "hogyan csúfoljuk meg kedves magyar helyesírásunkat"!
Gratulálok, nagy szintet értél el benne!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 14:21:21

@fumerin:

Nekem nagyon nehezen megy. De olvastam eleget az ilyen taplókat, hogy sikerüljön reprodukálni. A legjobbak a napiszaron vannak, a reklamáló levelek :)

fumerin 2011.03.07. 14:30:38

@Nard: Kösz a tippet, de esténként szakközepes történelem dolgozatokat javítok. Ismerem a "műfajt"! :)
Már nem tudok meglepődni ilyen "értékes gyöngyszemeken"! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 14:36:46

@fumerin:

Én legszivesebben láncfűrésszel okítanám a kis nebulókat, hokimaszkban.

fogyaszto 2011.03.07. 15:13:39

az embereknek mennyi ideje van mindenfélére... csak saját magára nincs? süt a nap, ti is látjátok? ennek azért örülni kéne.

Dr. Jula Watson 2011.03.07. 15:22:22

@Dövan: Ma nem. Ma kedves és aranyos vagyok mindenkivel. :D
Ritka alkalom, szóval nem rontom el :D

Dr. Jula Watson 2011.03.07. 15:45:20

@Nard: Sajnos nem tehetem. nem egyeztethető össze a tündéri lényemmel :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 15:59:42

@Dr. Jula Watson:

Dehogynem, ettől leszel csak igazán tündéri! :)

remarks 2011.03.07. 16:04:11

@kiscickány: oké, you are right.
Legközelebb előveszem a helyesírás ellenőrzőt.
Feltétlen, mert a témának ez a sava - borsa,
helytelen írás, helytelen vélemény, - s lám,
figyelmes, okos ember is akad.- hiszen a
preoccupation/ a kulcskérdés / e témában ez volt.?!
Sértődés nincs, vettem a figyelmeztetést.
üdv.:G.

remarks 2011.03.07. 16:14:05

@Kulics: köszi a hozzászólást, - én nem igy közelitettem,
talán kicsit fellengősen, bár nézetem, és tapasztalásom szerint
valamit azért csak felleltem a dolgokban.
A pasi és a csajszi "ügye" ügyét kissé mellékesként tekintettem, inkább csak kiindultam belőle.
Az Általad leírtak helytállóak, osztom a véleményed,
bár erre szokták volt mondani, ha két dologban ugyanaz a vélemény, akkor az egyik felesleges, - szerencsére most
eltérő volt, igy maradhat helyén mindkettönkké.
üdv:G.

remarks 2011.03.07. 16:27:40

@Nard: helló, bátor, szemtelen és gúnyolódó vagy,
de eszed a helyén. Az ügy nem ér annyit, hogy vita legyen,
egyszóval: a fenti három melléknévi igenévbe Te beleférsz, én meg a magaméba.
Azért örülök, hogy mamár mindenki a lényegnél van, és a helyesírás ABC nagykönyvet - témától függetlenül - szorongatja a hona alatt.Én ennyit tudok,Te biztos többet,?
üdv:G.

minafoto · http://www.minafoto.hu 2011.03.07. 16:34:36

17 éves átlagtinitől nem szabad sokat várni, nem csak azért mert még papíron is kiskorú, hanem mert még agyban is fejlődésben van... Vannak persze kivételek, de ő sajnos pont nem az volt...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.07. 16:43:15

@remarks:

A honom alatt nem hordom, a hónom alatt maximum,ha létezne helyesírás ABC. De ilyen nincs, hacsak, nem írsz egyet te! Ma már így gondolom, mamár, soha. Én biztos. Az tuti!

"Az Általad leírtak helytállóak, osztom a véleményed..."

Mi a hiba a mondatban?

indapass90210 2011.03.07. 17:52:53

@bagolybagoly: egyébként itt az alkalom, hogy megdőljön a hibás elméleted a zaklatókról!

Meg mindenki másé is!

Minden csaj adja meg a telefonszámát, becsszó, hogy senkit sem fogok zaklatni!

remarks 2011.03.07. 18:32:35

@Nard: Nem találtam hibát a mondatban. A hónom alatt valóban hosszú Ó, és ha ekkora a hiba,akkor két lehetőség van:
megnyugtatod Magad, hogy én soha nem fogok írni helyesírási
útmutatot, ebben Te biztos is vagy,én pedig örülök, hogy eddig jutottam,- az angol mellett, mely anyanyelvem, szivesen veszem a magyar kioktatást, annak ellenére is, hogy ez itt nem a bölcsészkarra történő felvételi, hacsak nem annak tekinted, miközben messze elkanyarodtunk a posztoló témájától.
S hogy nem kedveltük meg egymást? nos ez sem baj,a történet nem erről szólt, pontosabban nem mirólunk.
üdv:G.

Papundekli 2011.03.07. 18:42:02

A kérdés megdugtad vagy sem?

Joe69 2011.03.07. 20:21:58

Nem a korkülönbség számít, hanem az, hogy milyen életszakaszban vannak - ez nyilván egészen más, a csaj nyilván éretlen, de a srác is, hogy ezt nem fogta fel. Lehet, hogy pont ezért nem foglalkozott vele a saját korosztálya sem, meg kéne komolyodnia, és a vele egykorú csajokkal kéne foglalkoznia. Persze, lehet, hogy nem fog menni, de akkor meg lehet harmincas szinglik játékszere is ideiglenesen, az se rossz:)))

Én úgy veszem észre, hogy a mostani korai huszonéves nőgeneráció sokkal racionálisabb, mint pl. az enyém volt ugyanekkor. A kemény karrierépítés mellett már racionálisan számításba veszik azt is, hogy esetleg nem fog bejönni, ezért megint mintha sokkal tudatosabban foglalkoznának a társkereséssel, kapcsolatépítéssel, gyerekvállalással - igen, ezt a generációt is elérte a globális munkanélküliség, sokan rájöttek, hogy cseszhetik a büfészakos vagy akár komolyabb diplomájukat is akár, és igenis, össze kell fogni. A náluk tizessel idősebb csajszik még azt hitték, majd ők aztán kurvára önmegvalósítják magukat, ők döntik el , mit csinálnak a pasikkal, és mikor veszik komolyan a dolgot - és lett belőlük az idegbeteg szingligeneráció (csak mert fentebb hiányoltak:))))

memety · http://memety.blog.hu/ 2011.03.07. 20:45:27

Akkor szerintem szólaljon meg a majdnem-tizenhét-éves korosztály is. Az én fiúkám csak 18, de még így is érettebben viselkedünk (szerintem legalábbis). A bánatba nem várnám el, hogy fizessen, és még így is zavarba jövök, amikor kijelenti, hogy márpedig mindenképpen szeretne nekem venni valamit. Hazudozni nem szoktam, mert minek? Ugyanez kölcsönös, mert bevallotta már egy-két piszkosabb ügyletét is... A piercinges ötletemet támogatja, habár még komolyan fontolgatom, tönkre tegyem-e a számat. A számomat még aznap meg mertem adni neki, milyen érdekes. És úgy érzem, abszolút nem szar, ha rendelkezel egy csöppnyi józanésszel. És egyre inkább csodálkozok az édes romantikus párocskákon, akik csöppet sem tűnnek felszínesnek, sőt... Habár lehet hogy csak a tavasznak van hozzá köze... (=
Ez az én szemszögem :D

Devil2 2011.03.07. 21:33:30

@remarks: Nem könnyű nyelv a magyar, biztosra veszem, hogy neked nehezebb tanulnod, mint nekünk az angolt. Én személy szerint gratulálok hogy eddig eljutottál és remélem fogod még csiszolni ezt. Én meg az angolt próbálom csiszolgatni, csak mert szeretem.
Üdv. L.

remarks 2011.03.07. 23:25:01

@Devil2:
Hi! Devil!
Thanx very much your opinion and comment.
To be sure it's very hard to learn any foreign language, in
particule if you have not got a huge goal in front of you.
And you have to know that everybody talks about the English language but nobody does not wanna to make any sucrifice for it.!
I wish you many success to learn / and then having well / the E.
language.According to my opinion you had better listening live
E.speaking every day!
Take care of yourself,
with greeting:G.
ps.hoping that you will be able understand what I was writting to you.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.08. 07:38:57

@remarks:

Személyes névmást nem írunk nagybetűvel. Agygép.

"to make any sucrifice for it.!"

Sacrifice. Your english sucks as much as your hungarian.

Valóban nem bölcsészkarra van itt felvételi, én sem vagyok az, csak olyan valaki, aki mindkét nyelvet beszéli/írja. Ja igen, nekem sem ez az anyanyelvem :D FAIL!

-nallag- 2011.03.08. 09:23:49

Elolvastam a hozzászólásokat, és elég érdekes volt számomra. Kezd átfordulni az egész egyfajta önfényezésbe és kényszeredett bizonygatásba, hogy "mi jobbak vagyunk mint azok a szerencsétlen, nyomi 17 évesek". Persze nagyon sok dologgal egyet is értek, de egy idősebb az érettségét nem a másik minősítésével fogja bebizonyítani. Épp ellenkezőleg. Ha már valaki olyan nagyon tapasztalt, érett huszonéves, akkor evidens lenne, hogy nem úgy bizonyítja be ezt, hogy a másikat szidja.
18 éves múltam, szóval nagyjából a minősített korosztályba tartozom. Más kérdés, hogy messze áll tőlem a bejegyzésben felvázolt típus.
Ha valaki egy tizenévestől komoly tapasztalatot vár, az magában keresse a hibát, mert ez a korosztály messze áll még a felnőttségtől.
Ez csak a saját véleményem a témával kapcsolatban, gondoltam leírom ide.

remarks 2011.03.08. 10:54:12

@Nard:

To Whom it May Concern!

Honourable Nard!

Köszönöm sértegető észrevételét,de Ön sem perfect.
Lehetjó magyarban/angolban, nem vitatom.
Nem kivántam tündökölni és közszereplő lenni se tegnap, sem ma.
Agygépes megjegyzéséhez csak ennyit: lehet, hogy családom megél ennyi magyarból és angolból most itthon,
és engedtessék meg, hogy leírjam: English, igy nagybetűvel =
adjectiv, és nem personal pronoun!
Englishman,English-speaking, English-habit,English-language
and so on, szóval mindenkor nagy E letter.
Örülök angol tudásának,sőt, rövid, és kissé értékelhetetlen egymondatos bejegyzléseinek, immár két nyelvet érintően.
A "sucks"-ra sem reagálok még annyival sem, hogy
You are a son of bitch,beacuse it would be hurt you!
Elismerem, hogy az "áldozat" esetében az "a" helyett az "u" letter-t írtam.
Kérem, ha lehet, kerüljük el egymást!
És mivel neither with nor without you, úgy gondolom az elkerülésnek 2 fontos oka is van: én nem akarok prof. lenni, Ön pedig távolról sem az, bár biztos nvagyok benne, hogy "csókáinak" becsülettel javitgatja dolgozatait.
with greeting: G.

Kytia 2011.03.08. 11:55:51

A harmincasok is ilyenek, van kitól tanulni a lurkóknak.

2011.03.08. 18:13:37

nos. nem minden 17 éves ilyen. van pár hasonló korú ismerősöm, és valahogy normálisnak tűnnek, bár járni nem akartam sose velük. Viszont jártam 17 éves lánnyal, és egyáltalán nem volt ilyen.
Az itt leírt hölgy a tipikus plázacicanövendék, akivel leginkább laza kapcsolatot lehet elképzeni, mert a szex terén képben van, de komolyabb témáról beszélgetni esélytelen vele

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.03.08. 19:58:13

Sokan nem értik meg, hogy ezzel a csajjal nem az a baj, hogy éretlen, hanem megy a trendi árral, 30 évesen másmilyen lesz persze, mert annak a korosztálynak mások a trendi dolgai, de belül ugyanolyan marad. Az emberek persze változhatnak, de a hülye ribancok 90%-a az is marad egész életében. Nekem volt középiskolában ilyen osztálytársam, 24 évesen már a mai fiatalokat(tizenéveseket) szidta, úgy általában. Mert a huszonévesen már az a trendi. Ilyen szempontból a srác sem jobb semmivel.

hotaru 2011.03.09. 11:30:54

Rettentő rossz lehet ma 17 éves lánynak lenni... de régebben se volt jobb, se rosszabb.

Sexandme 2011.03.09. 15:38:37

Régen is volt ez a megfelelési kényszer, de volt választás, hogy milyen klikkbe szeretnél tartozni. Ma 1 van, ha nem idomulsz, repülsz...

meeow 2011.03.09. 20:10:29

Csaj az csak 17(amolyan átlagos), csávó meg teljesen lúzerféle lehet...

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.03.24. 11:45:35

Lehet, hogy előítélet, de ha 17 évesen 30-nak néz ki, és túlontúől mesterségesnek tűnik a külseje, nem az az első gondolatom az illető csajról, hogy milyen mélyérzésű, és hogy képes viszontszeretni.
Én a posztoló helyében vagy nem kezdtem volna ki vele, vagy pedig gyorsan felismerem, hogy ez a flegma stílus meg a folyékonyan hazudok nem éppen a szeretet jele.

Továbbá nekem ez a nyerítésszerű nevetéssel társított megalázás nem jön be.
A trendi vagyok, plázát látogatok se. Attól rossz ember mert nincs piercingje vagy más zenét hallgat? Ez nekem eleve röhej.

Egy korosztályról felesleges általánosítva bármit is kijelenteni. Lehet azt mondani, hogy a legtöbbje ilyen és ilyen, de azért mert valaki szarul választ (és jelen esetben csak a külsőt nézte), attól még nem kellene azt mondani, hogy MINDENKI olyan.

Tanulság a posztolónak: a külső mellett (és részben helyett) NAGYON figyeljen az illető lány stílusára, érettségére beszélgetés közben.

2012.02.26. 14:34:32

egy bölcsesség tirpától: "Akkor vagy mélyponton, ha a csajod is oltogat"
süti beállítások módosítása