A haverom csaja lelki szemetesládának használ

2011. március 18. 07:25 - csajokespasik

„De akkor most hogyan cselekedjek úgy, hogy ne legyek balf@sz? Szereljem le? Vagy maradjak vele továbbra is nyájas és hallgassam a szövegét?” – érdekes dilemmába kerül egy srác, aki szemtanúja lesz annak, hogy a haverjának nője éppen felszabadul. A lány lelkét eleinte önzetlenül istápolja, de hamar ráébred, hogy szívesebben vigasztalná más módszerrel is. Most megtudhatod, hogy nem minden pasi van fából.

 

Hello! Február közepén egy házibuliban voltam, ahol bizarr jelenet játszódott le az orrom előtt. Nem voltunk sokan, igazából buli jellege sem volt az összejövetelnek – csak halkan szólt a zene és öten-hatan üldögéltünk, mint a nyugdíjasok. Aztán a házigazda lány kitalálta, hogy csináljunk koktélt, mire kimentünk néhányan a konyhába. Egyszer csak arra figyelünk fel, hogy a nappaliba az egyik haverom és a csaja hangosan veszekednek. Tényleg azt hittem, most megüti az egyik a másikat, de nem volt ilyen. Végül a pasi vette a kabátját és elviharzott. Na, a koktél helyett megvolt a következő program. Mivel én jóban voltam vele, a lány hozzám jött és elmondta, hogy a pasija egyre többet mászkál egy másik lánnyal, de amikor szóba kerül, ő azonnal terel, mondván, hogy csak barátok. A lány eddig bírta és kiborult.

A buli után naponta írt nekem, vagy hívott fel. Egyszer-kétszer találkoztunk is, pedig nem lakunk túl közel egymáshoz: ő a belvárosban, én Kispesten - de mindegy, ha zsinórban elkapom a járműveket, 40 perc alatt bent vagyok. Nem téma. Na, de most jön a probléma. Minél többet találkozunk, egyre inkább úgy érzem, hogy lassan egyre több leszek neki, mint egy hetekig használt lelki szemetesláda. Addig gondolni sem mertem rá (csak átsuhant a fejemen) hogy esetleg erősebb vigaszra is számít tőlem a megértő szavaknál. Minél többet forgattam a fejemben ezt a gondolatot, rájöttem, hogyha adna némi jelet, én nem tiltakoznék. De illik-e nekem ilyet tenni? A barátom exére rámozdulni a szakításuk után kevéssel? Nem. De akkor most hogyan cselekedjek úgy, hogy ne legyek balf@sz? Szereljem le? Vagy maradjak vele továbbra is nyájas és hallgassam a szövegét és vigasztaljam? Vagy lépjek felé? Érzem, hogy erre vár. Nem vagyok fából. Van valakinek tapasztalata vagy tanácsa? Üdv: Wolfman

 
109 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr172749245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2011.03.18. 08:27:41

A belváros-kispest viszonylat tényleg ne legyen már téma, naponta kétszer megtettem az utat hónapokig...
Lehet, hogy van esélyed nála, próbáld ki azzal, hogy bókolgatsz neki és figyeled a reakciókat. De ha a találkozások még mindig arról szólnak, hogy ő panaszkodik neked az előzőről, túl sok jóra ne számíts. Attól is függ, hogy mennyi ideig voltak együtt a haveroddal, mennyire volt komoly stb.
Nálam mindig tabu volt a barátnő exe, egyszer tettem kivételt, ott igen nagylelkűen fogadta a lány (igaz, már évek óta csak barátok voltak). Nem tudom, mennyire vagytok jó haverok, esetleg kérdezd meg őt is, ha már biztosan tudod, hogy mindketten akarjátok. De addig nem érdemes ezzel idegesíteni.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2011.03.18. 08:28:25

@Devil2: én konkrétan kisebb stroke-ot kaptam tőle, míg összetákoltam valamit a félmondatokból.

Devil2 2011.03.18. 08:28:34

@tuli _: Erős a gyanúm hogy valamit félreért a srác, de majd kiderül. Legfeljebb gazdagabb lesz egy tapasztalattal. Addig úgyse tudja amíg csak mi mondjuk neki.

Devil2 2011.03.18. 08:29:27

@Panni CsP: Aranyos vagy hogy minket megkíméltél a stroketól. :)

Nutshell 2011.03.18. 08:46:12

@Panni CsP: Köszi, így már értem :)

@Devil2: Biztos mert pasi-agyad van, akárcsak a posztolóé. Ti fél szavakból is értitek egymást :)

2011.03.18. 08:58:39

@Panni CsP:
Ki akarta visszavonni a posztját? :) Melyik posztíró bánta meg, hogy beküldte a remekművét? :)

2011.03.18. 08:59:10

@Devil2:
Látod-látod, nem figyelsz. :) :P

Nutshell 2011.03.18. 09:00:21

@Zsu0805: Erre én is kiváncsi lennék :D

2011.03.18. 09:01:42

A poszthoz:
A srác már rég a "barátnőt" fűzi, és már réges régen nem érdekli a csaj. Szerintem már kapcsolatuk alatt is félrekacsintgatott. Simán rá lehet mozdulni a csajra, ne érdekeljen a srác.
A csaj meg ne siránkozzon az exe után. Levogadom, hogy szarvakat aggatott már a kapcsolat alatt a csaj fejére...

2011.03.18. 09:02:44

@Nutshell:
A héten volt 1-2 érdekes story. :) A tegnapi pl. megkapta az áldást rendesen.
Bár láttam volt a végén megint valaki aki a kommentezőket szidta. :)

fumerin 2011.03.18. 09:03:03

Szerintem vigasztald meg bátrabban! :D
Annak nagyon fog örülni. És még az is lehet, hogy nem csak átmeneti állapot leszel!
:)

bagolybagoly 2011.03.18. 09:03:42

Az hogy naponta ír neked vagy felhív, az nem számít jelnek?
Ha esetleg megerőszakolna, ez már többé-kevésbé jel szerűség lenne, de hát ki tudja, azért még nem egyértelmű, nem is tudom, adjatok tanácsot.

Papundekli 2011.03.18. 09:09:42

Nem tudom mennyire lenne okos dolog rámozdulni a csajra. Én kivárnék az utolsó pillanatig, vagyis csak akkor mennék rá, ha már érezném azt a vibrálást, ami ilyenkor van. Ha ez megvan, akkor nyert ügyed van, de egészen idáig a lelki szemetesláda maradsz. Azt kell elérned, hogy inkább terád gondoljon őhelyette, mert akkor már a jó oldalon vagy és nem fog visszatekintgetni. Ez hosszú türelemjátszma, de megéri nagy valószínűség szerint. Arra pedig számíts, hogy ha te belépsz a képbe, az ex minden bizonnyal már csak azért is be akarja majd bizonyítani, hogy ő különb és jobb nálad, mert ez ilyenkor törvényszerű. Én is voltam mindkét oldalon már.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.03.18. 09:12:34

Szerintem attól függ mennyire jó barát a csaj volt pasija. Ha nagyon jó barát, akkor elmondanám neki, hogy élénken érdeklődöm az exe iránt. Ha csak haver akkor meg majd megtudja, ha összejöttek.

indapass90210 2011.03.18. 09:13:18

"ha zsinórban elkapom a járműveket, 40 perc alatt bent vagyok. Nem téma."

Még kocsija sincs!!! Hogyan akarhat ez dugni???

Ha nagyon feszélyez a dolog, akkor kérdezd meg a havert, hogy zavarná-e, ha megcsinálod a nőjét. Ha nem barát, akkor még határeset. Lehet, hogy még örülni is fog, mert nem kell bajlódnia a búcsúszexszel.

dr. gernika 2011.03.18. 09:13:50

@Panni CsP: Höhö, ki panaszkodott? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.18. 09:15:44

Lepattanóra játszani ősi román szokás. Hallgassa meg, ha vannak annyira jóban, de ha úgy érzi, hogy dugná is, akkor inkább tegye fel azt a kérdést magának, hogy prosztó annyira, hogy a haverja nőjére mozdul-e rá.Még ha rosszban is vannak most. Ez könnyen változhat ugyebár, és akkor ő kerül szar helyzetbe. Mindketten ellene fordulhatnak. Kispest-belváros lol! Évekig ingáztam sokkal messzebbről.

2011.03.18. 09:18:33

@Panni CsP:
Pedig múlt héten nem találtam olyat ami annyira szétszedős lett volna... :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2011.03.18. 09:21:23

@Zsu0805: nem volt dráma, csak megbánta, hogy kiteregette a dolgait.

Nutshell 2011.03.18. 09:22:01

@Zsu0805: A végéről mindig lemaradak. Du. nem nagyon tudok netezni, így a délutáni és esti történésekről lemaradok.
Naná, hogy a kommentelők a hülyék :D

indapass90210 2011.03.18. 09:23:27

@Nard: szerintem ha megkérdezi, és nem országos nagy haver, akkor belefér. Tőlem is pár napja kérdezte meg egyik, hogy baj-e, ha beszélget a volt csajommal. Engem meg nem zavar. Nyilván egy olyan környezetben, ahol az ember, mint a fenti veréb, csak néhány havonta lát nőt, ott van esélye annak az állapotnak, amikor már jobban feszít a sperma mint amennyit a gerincoszlop tart és visszatáncolna a másik szakítás után. De mint sejthető, annak meg már van új nője.

devilstrueface 2011.03.18. 09:24:07

Hát engem ez az írás nem győzött meg arról, hogy a csaj szemetesládán kívül másra is akarja a srácot használni. Persze ettől még lehet, de nekem ez nem jött le-> "Ha adna némi jelet..." tehát nem adott, szóval szerintem ez eddig simán egy elkeseredett csaj vigasz keresése.
Ha majd ad jelet, akkor szerintem minden további nélkük rá lehet mozdulni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.03.18. 09:25:16

@Panni CsP: Fogadjunk a tegnapi pasi volt! Hihihi! XD *Cukorfalat féle röhögés*

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.03.18. 09:30:24

@godlikezaza: Azon én is filóztam, hogy vajon a csaj akar-e tőle valamit... Mert ha szerencsétlen bepróbálkozik nála, sőt még a havertól engedélyt is kér hozzá és a csaj meg közli, hogy csak barátkozni akart... hát az elég gáz lesz neki!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.03.18. 09:32:49

@fumerin: :D Igen, most vissza is olvastam, mert Zsu írta, hogy fikázták a kommetelőket.

És megtudtam, hogy Joe69 tanár a felsőoktatásban! Jaj! Remélem engem nem tanított, mert volt egy két hasonló stílusú tanárom.

indapass90210 2011.03.18. 09:33:55

@Bundabandi: én is arra fogadnék. Pedig a poszt nélkül lemaradt volna a felbecsülhetetlen értékű tanácsainkról és véleményünkről. Most ezeket felhasználhatja a személyiségének javítására.

Kurvajó lenne, ha lenne valami visszacsatolás a posztolóktól. Tudni, hogy változott-e valamit annak tükrében, hogy az itt írogató párkapcsolati és egyéb szakértők hogyan látják őt.

indapass90210 2011.03.18. 09:35:20

@Bundabandi: "a csaj meg közli, hogy csak barátkozni akart..."

A Télapóban is hiszel?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.03.18. 09:37:17

@Panni CsP: Akkor az esküvőn ismerkedősre tippelnék! :D

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 09:37:57

@Nard: Nardyval ertek egyet abszolute.

@Devil2: Nekem se. Akkor nekem is pasi agyam van, Nut?

devilstrueface 2011.03.18. 09:39:16

@Bundabandi: Hát az úgy ciki lesz kissé valóban. De ez tipikusan olyan helyzet amikor nem lehet tudni. Ha a srác nem csinál semmit csak vigasztalja akkor az egyenes út a barátkategóriába. Ha meg lép, akkor vagy nem igaz amit az előbb írtam és heppiend, vagy bukta. De én a helyében inkább megpróbálnám amíg lehet.

fumerin 2011.03.18. 09:39:16

@Bundabandi: Kíváncsi vagy, hogy ki tépte ki az összes haját a hozzászólásoktól? :D

Bár tegnap egy kedves ember megátkozott minket! És így tuti, hogy nem tudok majd lagziban ismerkedni! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.03.18. 09:39:21

@Dövan: Csak a Krampuszban! :D Vagy a Grincsben!

indapass90210 2011.03.18. 09:39:41

@godlikezaza: hehe, el tudom képzelni, hogy neked is csak akkor van szexuális élményed, ha megerőszakol egy csaj :))))

méghogy nem adott jelet....

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 09:41:15

@Zsu0805: Legalabb 2 oldalu a dolog. Mi szidunk, ok szidnak. Egyensulyt hoz az Erobe. :D A szivbeli jokivansagokat oszinten megkoszonom. A sztoriirot ert traumak szamomra kismiskak.

indapass90210 2011.03.18. 09:42:02

@Bundabandi: persze, mert a krampusznak van a legnagyobb farka!

devilstrueface 2011.03.18. 09:47:30

@Dövan: még nem volt benne részem, de kipróbálnám egyszer:)
most újra végig olvastam a posztot, de még mindig nem találtam semmi arra utalót, hogy jelet adott volna a csaj.

2011.03.18. 10:01:14

@Panni CsP:
Hmmm, nah most már megmondhatod, hogy ki volt az. :P

2011.03.18. 10:02:18

@Nutshell:
Én se szoktam már este megnézni a dolgokat, de tegnap este jöttem rá, hogy nem olvastam posztot és volt pár percem. :)

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 10:03:31

@Panni CsP: De miert nem lehet? Megbanta. Mibe kerul a jofejseg? Ez nem jogi ugy azert...

2011.03.18. 10:04:56

@Frigyesur:
Én az utóbbi időben nem kommentáltam gonoszat, vagy korán. Ergo ez nem vonatkozik rám. :) :P

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 10:07:46

@Zsu0805: Ha hianyolod a torodest, szivesen kinevezlek tiszteletbeli gonosz hozzaszolonak. :))

2011.03.18. 10:09:42

@Frigyesur:
Engem? Én vagyok a legjószívűbb közülünk. :) Én sose szólok be senkinek, nem mondok senkire rosszat, a posztokat is mindig dícsérem, egy rossz szavam sincsen. :) :)

Kytia 2011.03.18. 10:11:58

Nekem nem világos, hogy a posztó most mit is akar.
"Most hagyjam el? Vagy vegyem feleségül? Vagy öljem meg? Vagy vegyek neki autót?"

Először talán találd ki, hogy mit szeretnél ettől a lánytól, és onnantól hidd el, könnyebb lesz.:DDD

indapass90210 2011.03.18. 10:12:10

@godlikezaza: "A buli után naponta írt nekem, vagy hívott fel."

Mi ez, ha nem jel?

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 10:12:57

@Zsu0805: Na pont ezert kell, kulonben ki leszel kozositve. :)) Mert tenyleg teljesen igaz, amit magadrol irtal. :D

Fviktor76 2011.03.18. 10:17:02

Nem olvastam végig a hozzászólásokat, de annyit tudok mondani, hogy ezt jól megszívtad! Kapcsolatotok átlépett egy határt. A de csak a te határodat, mert te egy egészségesen gondolkodó független férfi fagy, ő pedig egy független nő. De sajnos ő még mindig barátként gondol rád, és nek akarja a barátságot elrontani egy rosszul végződő kapcsolattal. (nők már csak ilyenek) :-)
Megoldás, ha lépsz, a válasz: -Csak barátok vagyunk, nem? Mire te: -Igen, persze.
Ha lekoptatod, jól besértődik, fölösleges konfliktus.
Ha hagyod, benned lesz akkora feszültség, hogy egy rossz reakció valamire akár végzetes is lehet, kapcsolatotok szempontjából.
Lehetséges dolgok, próbálkozol, finoman. A találkozókat megpróbálod átértékelni randira. De úgy, hogy ő is rájöjjön, hogy most randiról van szó. Vagy visszavesz, esetleg ő beszél veled, vagy hagyja hogy folytasd. Ha hagyja, de nem alakul tovább semmi, akkor már viszont beszélni kell vele, hogy neked így nem megy.

Sok sikert!

indapass90210 2011.03.18. 10:19:17

@Fviktor76: "Nem olvastam végig a hozzászólásokat"

pedig jobban tetted volna, ha végigolvasod, akkor talán nem írsz hüjeséget :)

2011.03.18. 10:21:37

@Frigyesur:
Kiközösítenétek? Áááá, csak nem. :)

Hurri Kán 2011.03.18. 10:22:36

Ez fájt így kora reggel...

devilstrueface 2011.03.18. 10:31:25

@Dövan: Semmi, én is keresném más emberek (lehetőleg barátok) társaságát egy ilyen helyzetben. Mint ahogy kerestem is mindig. Ez számukra azt jelentené, hogy ki akarok kezdeni velük?:)) Nem hinném. Ha az ember el van keseredve, keresi a társaságot. És, ha van valaki aki foglalkozik is vele, akkor arra rá is tud ragadni. Ennyi.

devilstrueface 2011.03.18. 10:34:48

De egyébként az első kommentemben azt is leírtam, hogy elképzelhető, hogy nem ez a helyzet. Majd utána, hogy én ebben a helyzetben bepróbálkznék a leányzónál.
Az én saját meglátásom viszont akkor is az, hogy ez alapján a poszt alapján nem lehet eldönteni, hogy a csaj, hogyan áll a sráchoz.

Fviktor76 2011.03.18. 10:37:57

@Dövan: Hát ez pedig így van. Én voltam ilyen helyzetben. Csak velem a csaj ügyesen érzékeltette, hogy ne várjak többet a barátságnál. Aztán ennek a csajnak köszönhetem, hogy megismerkedtem a menyasszonyommal...
Egy másikkal is volt helyzet korábban, ott majdnem teljes összeveszés volt a vége, csak aztán mindketten rájöttünk, hogy felnőtt emberek vagyunk, és "normalizálódott" :-) a kapcsolatunk.

Mindenesetre örülök, hogy nem csak engem találnak meg ilyennel a csajok. Sajnálom a srácot, mert nehéz dolga lesz végleges párt találni, de bíztatom, hogy "jön egy lány, akire szerelemmel nézhet".

Fviktor76 2011.03.18. 10:46:39

@godlikezaza: Na pont ezt írtam!
@Dövan: "A buli után naponta írt nekem, vagy hívott fel."
"Mi ez, ha nem jel?"

Ez nem jel! Ez azt jelenti, hogy a srác ráhangolódott a csajra, meghallgatja, és a csajnak ez jó! A csajra nem mondhatjuk, hogy önző, mert fel se fogja! Mást érzékel, mint a pasi.
A pasinak pedig két szerve (Szív és a f...) nyomja el az ész hangját, és ez is természetes. Meg kell oldani, mert nem lesz jó a végén. Meg lehet oldani finoman, de akkor időben kell lépni.

indapass90210 2011.03.18. 10:47:28

@godlikezaza: nem tudjuk, hogy miért is hívogatja a csaj, de ha ez tényleg egy több hetes manőver, akkor ott már lehetne másképpen is vígasztalni...

devilstrueface 2011.03.18. 11:00:46

@Fviktor76: Igen, az esetek nagy többségében ez a helyzet.

@Dövan: Jelen esetben szerintem maradhatunk abban, hogy nem tudjuk:)) Srác két lehetőséget gondolja át magában, és döntsön.

indapass90210 2011.03.18. 11:04:13

@Fviktor76: a feltételezésed abból indul ki, hogy nem irányíthatjuk az ilyen helyzeteket. Pedig erre is igaz, hogy nincs lehetetlen, csak tehetetlen. A csaj okkal választotta ki ezt a faszingert, akár csak szemetesládának is. Tehát szerintem érzelmi síkon sem érdektelen a számára.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.03.18. 11:16:04

@Dövan: Azért ha egy csaj lelki szemetesládának választ valakit, azt nem azért teszi, mert bejön neki az illető. Inkább azért, mert megérti a problémáját és lehet vele beszélgetni. Szerintem ha hívogatta, meg SMS-t írt, még nem feltételnül jelenti, hogy mint pasi bejön neki, esetleg csak beszélgetni akart valakivel ebben a szar helyezetben. Ha az az illető éppen egy pasi, akkor lehet, hogy a csajnak nincs olyan jó barátnője, akivel meg tudná beszélni a dolgot.

blah 2011.03.18. 11:28:35

nem tartom túl jó ötletnek, persze ha nem akarsz semmi komoly dolgot kihozni belőle akkor hajrá!

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 11:50:26

@godlikezaza: @Bundabandi: Sztem is igazatok van. Ha egy pasitol akarok valamit, akkor nem azert hivogatom, hogy keseregjek az elozo kapcsolatomon.

Dávid a góliát 2011.03.18. 12:06:10

Ez eléggé faramuci helyzet. Levarrni a csajt még oké, de van egy olyan sejtésem, hogy ő nem csak erre vágyik. Az meg hogy ezentúl más kan oldalán járjon a csaj ugyanabba a társaságba eléggé cinkes. Szerintem dugd meg, az a biztos. Aztán lehet, hogy időközben kiderül, hogy ő az igazi, és akkor kerestek más baráti társaságot. Ha meg kiderül, hogy nem, akkor gazdagabb lettél egy tapasztalattal, és közelebb kerültök egymással a haveroddal: lyuksógorok lesztek. :)

Fviktor76 2011.03.18. 12:32:35

@Dövan: Egy kicsit irányítjuk a helyzetet, lényegében nem maradunk tétlenek. A pasi akarja a csajt, ez biztos, a volt is barátság, az a pasiban már biztosan jóval több. Ha nem lép valahogyan a pasi, akkor egy balfék.
Tehát lépnie kell.
A csaj érzelmileg kötődik a pasihoz, ez nem vitás. De lehet, csak mint "barát", vagy ahogy mi értékeljük, lelki szemetes, de lehet ettől várja a további fejleményeket: Lép-e a pasi?

Szemem előtt zajlott olyan, hogy a lány azt hitte, hogy a srác végre megértette, hogy csak barátság van közöttük, pedig közben a srác finoman elkezdett udvarolni. Mire rájött a lány, már olyan közel voltak egymáshoz, hogy már ő is akarta. Előtte a srác 3 évig nem ment semmire a lánnyal, próbálkozott több módon, szünet, volt más is neki, csajnak is közben, aztán megtalálta a módját.

Meg kell próbálni, de finoman! Nem csak úgy találkozni a csajjal, amikor lehet az randi is!

A lényeg, hogy nem egyértelmű a helyzet...

tugezőőr uuuii uuillö 2011.03.18. 13:25:45

Klasszikus párkapcsolati időparadoxon: ha érdekelné a csaj a posztolót, akkor már korábban őt választja, és nem a léha másikat. A megoldás, hogy szerelmet kell vallani, DE menekülési utat kell biztosítania saját magának, amennyiben a szerelmi vallomás kudarccal végződik: ne kelljen utána nap mint nap mosolyogva elfogadnia, hogy ő innentől egy kivert kutya. Ha ez nem lehetséges (közös munkahely, iskola, stb. tipikus esete), akkor bizony sok-sok hidegzuhany.

Caddy 2011.03.18. 13:37:06

Kedves Wolfman.
Azt írod, érzed, hogy csak erre vár. Akkor mi is itt a kérdés pontosan?
Haverod meg ha már egy másik puncit hajt, akkor nem hiszem hogy problémázna ezen.

Nutshell 2011.03.18. 13:41:07

@Frigyesur: De te határozott férfi vagy. De lehet, hogy a csajszi nem mer így konkrétan eléállni, hanem örül, hogy talált vm közös témát a posztolóval és ennek ürügyén talizhat vele.
Aztán majd gondolja idővel úgyis lesznek más témák és alakulgat a dolog.

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 13:44:10

@Nutshell: Igen, az vagyok. :) En sem mondtam, hogy levetkoztetnem a szemeimmel, simogatni kezdenem a combjat az asztal alatt, majd ledontenem a kanapera, hogy szejjeltepjem, ahogy ezt te elkepzelted. :D De ez akkor sem rautalo magatartas. Vagy tok hulye a csaj.

Most oszinten: ha neked egy pasi az exerol sirna, mire gondolnal?

Nutshell 2011.03.18. 13:48:38

@Frigyesur: Áhh, én simán leteperném :)
Najó, az valóban nem a legráutalóbb magatartás, de látod, így is működik :)
Továbbgondolva arra jutottam, hogy az is lehet, hogy ezzel azt sugározza a pasi felé, hogy "látod, milyen csúnyagonosz volt Jóska (=te mennyivel jobb fej vagy), és Jóska olyan parasztul viselkedett (=ha meg akarsz kapni, te pont ellenkezőleg viselkedj)" Szóval ő így pasizik, sztem :)

Caddy 2011.03.18. 13:51:09

@Nard: már megint! Mindenki valakinek a lepattanója. :D:D:D

@Fviktor76: a nők már csak ilyenek kijelentésedért nagyon nem szeretlek. Te menyasszonyod is ilyen??

Caddy 2011.03.18. 13:55:19

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor: lehet, hogy nem ismerte a csaj korábban Wolfit, ezt nem tudhatjuk. Mégis milyen menekülési utat lehet választani a szerelmi vallomás után? (olyan hosszú a neved, hogy itt a kommentdobozban egy sor. :))

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 13:59:14

@Nutshell: Hat ilyen kicsavart gondolkodast meg egy nobol se nezek ki. Fogalmazzunk ugy, hogy pusztan logikai uton nem valoszinusitheto a kezdemenyezes/rautalo magatartas/jeladas/meg ahogy ti csajok hivjatok. Ennyi. Ebbol is latszik, hogy hanyan gondolkodunk itt logikusan, vagy a torpe minoritas. ;)

Azt tudjuk, hogy te mekkora cemende vagy, ne is reszletezzuk.

Fviktor76 2011.03.18. 14:06:28

@Caddy: A nők már csak ilyenek: Máshol van nekik az a határ, amikor a közelség már nem csak barátság. A férfi szemszögéből, amikor a férfi már többnek gondolja a kapcsolatot, és ínyére lenne, a nő még simán rávágja, hogy "csak barátok vagyunk".

A menyasszonyommal megismerkedtem, 3 héttel később elkezdtünk járni. Nem voltunk előtte baráti viszonyban... De mint említettem voltam a posztolóhoz hasonló helyzetben, kétszer is...

Nutshell 2011.03.18. 14:44:10

@Frigyesur: Szerintem hihetetlenül logikus, ahogy gondolom :)
Áhh, te is csak pasiból vagy, bizti tudnálak irányítani úgy, hogy észre sem vennéd ;)

Nutshell 2011.03.18. 14:48:00

@gyvy: Ez fájt így.
Hogy neked a 10.30 a kora reggel :)

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 14:51:22

@Nutshell: Engem konnyu iranyitani: csak lasagne/gumicukor kell hozza. :D

tugezőőr uuuii uuillö 2011.03.18. 15:25:08

@Caddy: szélsőségesen hosszú a nicknevem. A legegyszerűbb menekülési út, hogy többet nem találkoznak: ezentúl nem jár a srác ugyanabba a diszkóba, baráti összejövetelre, stb., de legalább is addig, amíg valaki mással össze nem jön. Addig ciki a "te még mindig egyedül vagy".

Frigyesur (törölt) 2011.03.18. 15:38:54

@Nutshell: Nehez az ebredes a Vorosmarty teri viragagyasokban. Ra se rants. Vagy igyal es karaokez. :D

blah 2011.03.18. 15:49:56

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor: eszednél vagy? szerelmet vallani csak úgy derült égből? ne adjon neki egy diótörőt is a zacsijára kötve?

indapass90210 2011.03.18. 15:56:14

@Frigyesur: persze, de gondolom nem is hívogatnád hetekig.

indapass90210 2011.03.18. 16:06:33

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor: ennyit bonyolítani. El kell hívni egyik este valahová piálni, aztán megpróbálni megdugni. Ha nem lehet megdugni, akkor esetleg még gondolkodni kell rajta, hogy miért nem lehetett, és ha 7-8 nappal később sem lehet, akkor simán le kell építeni. Csak persze a posztoló is megint egy a sok közül, aki csak szökőévente lát pinát, ezért aztán nem is tudja lazára venni.

Nutshell 2011.03.18. 16:38:21

@Frigyesur: Jah, hogy egyeseknek ilyenek a dolgos hétköznapok? :) *irigy-face*

dr. gernika 2011.03.18. 16:44:57

@Bundabandi: Múltkor még mentős volt baszki

dr. gernika 2011.03.18. 16:45:51

@fumerin: Najó, megyek visszaolvasni :)

Joe69 2011.03.18. 18:30:43

Én egyszerűen először is megkérdezném a havert, hogy tényleg szakítottak-e, és mint férfi a férfival, megbeszélném, benne lenne-e a melegváltásban. Barátok között ez tényleg nem lehet probléma - dugd szét helyettem is, hogy csak terpeszben tudjon járni ! Én így kattantam rá ez egyik legjobb csajomra, akinek persze már híre-hamva sincsen, de a haver az ma is haver természetesen.

Sokkal undorítobb műfaj, amikor a csaj a kapcsolatában (esetleg hites feleségként) száll rá a barátra ugyanígy, és ezt rengetegszer tapasztaltam. Amikor ott ül - majd ne tagadjuk, fekszik - nálam estefelé, és csak évekkel később tudom meg, hogy a barátom az apjával (!) ott állnak az ajtóm előtt, mert látják a kocsit a ház előtt, és tanakodnak, becsöngessenek-e...gáz, nagyon gáz. Pedig a berágott ribanc semmi mást nem akart, mint pasit alázni, egyszerre kettőt is: a férjét meg engem.

Ja, és a számos alvariánst képezi az interneten kapcsolatot kereső nők tömege, akik maguk kapcsolatban vannak. Jellemző módon ezek káderezik le legjobban az emberfiát, hogy ugye egyedülálló, független vagy-e, és nőt már 100 éve nem láttál..

nemvagyokhelyespasee 2011.03.18. 18:34:26

Olvasom a posztot és a kommenteket is.
A poszthoz: A pitsa a haveroddal jött össze nem veled, ergo nem tart férfinak. Ne aggódj amint találkozik valami izomagyú állattal a hétvégi buliban lekopik.

A kommentekhez:
Feltűnt több poszt olvasása után, hogy szinte ugyanazok kommentelnek. Ez önmagában nem lenne baj, csakhát ezen kommentelők azt hiszik magukról, hogy ők fingották a passzátszelet. Bárki ír be, lefikázzák. Kedves törzstagok mit értetek el az életben, hogy ennyire nagy a pofátok? A választ már sejtem... Különben miért érnének rá délelőtt 10-kor beírni a válogatott fikázásaikat, ez jelenti a legnagyobb örömet nekik. Mert nem hinném, hogy dolgoznának, nálunk a munkahelyen le is törnék a kezünket, ha meglátnák munka helyett chat-elünk.
Szóval szerintem a legtöbb idekommentelő egy senki naplopó léhűtő :)

Joe69 2011.03.18. 18:45:34

@nemvagyokhelyespasee:
Bezony. Én már munkaidő után vagyok, nekem jogom van pofázni.:))

nemvagyokhelyespasee 2011.03.18. 19:02:53

@Joe69:

Pont nem rád céloztam, te és az Viktor nevű írják a pozitív kommenteket... :)

JOKKA21 2011.03.18. 19:25:30

Hagyd a fenébe, csak a baj van a nőkkel.

Devil2 2011.03.18. 21:14:35

@nemvagyokhelyespasee: Egyáltalán nem kötelező ezt a blogot látogatnod, annyi van még a neten, hogy ihaj, keress egyet ahol magadénak érzed a hangulatot (nem fogsz ilyet találni,de ne add fel). Mondom ezt én, mert megszólítva érzem magam, aki a blog indulása óta itt züllesztem a morált (demoralizálok). Na most ez utóbbi nem igaz, általában én sem savazok szét senkit és mégis el tudok beszélgetni egy csomó más blogolvasóval.

Kytia 2011.03.18. 21:44:26

@nemvagyokhelyespasee: Én lefikázom azt, akiről az a véleményem, hogy egy fika. Cserébe engem is le lehet fikázni, mindent vállalok.:)
Vicces, hogy pont a két nőgyűlölő, sértődött lúzert favorizálod. Mondjuk sejtem, miért.:DDD

Hurri Kán 2011.03.18. 22:01:18

@Nutshell:
Ma valahogy szundikáltam egy picit :)

Profifogadás 2011.03.19. 08:11:22

Az álmaid valóra válhatnak! Végre van olyan rulett stratégia ami hasznot hoz! Nem az az átverős stratégia ami a piros fekete, ez egy új tökéletes 78%-os stratégia! De csak ebbe a kaszinóba lehet használni hosszú távon! Regisztrálj itt: partner.sbaffiliates.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_34869b_7671 és meg ajándékoznak 10000 Forint kezdő bónusszal is! ( Fel kell töltened számlád ) minimum 2500Ft De megéri! A stratégia: Tegyél a 1,2,3,4 közé 5 egységet,9,12,8,11, közé is 5öt 13,14,16, 17 közé is, 20,21,23,24, közé is, 25,26,28,29, közéis ötöt, 32,33,35,36, közé is ötöt a 3 és a 0 közé tegyél 3 egységet, ha nyertél akkor cseréld meg 3,6,2,5 közé tegyél elsőnek és onnan kezdj el rakosgatni avagy utána jön a 8,11,7,10 és így tovább! Ez bevált és tényleg működik! Segíteni szeretnék mert én is tudom milyen rossz helyzetben élni hogy nem engedhetek meg magamnak szinte semmit! De mostmár sokkal több mindenre futja! Sok sikert rengeteg pénzt! partner.sbaffiliates.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_34869b_7671

Dr. Bélus___ 2011.03.19. 11:06:48

Ugyanez a helyzet volt, barátom excsajával alakulhatott VOLNA valami. De én sem voltam odáig az ötletért, a lány sem... szóval szerencsére csak lebegett a dolog, mindig megálltuk... áhh, amúgy sem lett volna az igazi, a mostani barátnőm sokkal jobb! :)

Büszke_troll 2011.03.19. 13:44:07

Te hülye vagy, baszd meg!

sorica123 (törölt) 2011.03.19. 14:00:55

@tuli _: szerintem a csajjal kellene beszélni, hogy oké ez mind szép és jó, de ezeket a problémákat miért nem a pasijának mondja? És akkor kiderül, hogy miért is. Lehet, hogy már kifele áll a rúdja abból a kapcsolatból, sőt, lehet, hogy a lelkiszemetes csávó tetszik neki. Vagy nem , de azt mindenképpen tisztázni kéne, hogy miért egy harmadik embernek mondja el, ha a pasival van a problem.

Deto 2011.05.10. 13:06:55

Nézd, arra vigyázz, hogy a csaj ne csak arra használjon, hogy a sérült önbizalmát építgesse veled. Szóval egyelőre ne éld bele magad, majd alakulni fog. :)
süti beállítások módosítása