Az első randink kétszer maradt el

2011. április 05. 07:19 - Panni CsP

„Megcsörgetem. Nem veszi fel. Dúlva-fúlva hazamegyek. Otthon írok neki egy mélt, hogy mi van, meghalt? Reggel válaszol, hogy bocsássak meg, ő ott volt” – következő Levélírónk képtelen kibogozni a sok hazugságból az igazságot, de csak kétszer fut neki, mert elfogy a türelme és felteszi magának a kérdést: hol van a lúzerség végső határa? Most megtudhatod.

 

Lány vagyok, 27 éves. Ha úgy vesszük, a szóban forgó illetőt végül is a neten ismertem meg, de nem közvetlenül. Egy barátnőm ajánlotta őt, illetve kérdezte, hogy van ez a pasi, többször látott is már engem, és kérdi, bejelölhet-e a Facebook-on? Mondom, miért ne. P. 29 éves, magas, vézna férfi, és az adatlapján valamiért szinte minden képen ugyanabban a kék pólóban látni. Gondolta, minek 20 különböző kép, amikor egy óra alatt legyárt húszat egyszerre? Jó, mondtam, jelöljön be, aztán majd lesz valami. P. nem volt csúnya vagy valami, csak olyan semmilyen se… jellegtelen. Olyan, akire nem kapod fel a fejed, ha szembejön az utcán. Na, én nem is kaptam. Pedig kétszer majdnem láttam élőben is!

Levelezünk, szimpatikus, meg minden. Megbeszélünk egy randit. Én meg is jelenek (Kálvin tér, a villamosmegálló tábla közeli vége). Állok és várom - mivel alig egy hónapja volt mindez, még azt sem mondhatom, hogy megfagytam, mert kifejezetten szép idő volt. Csak hát idegesítő volt, hogy nem jön. Tíz perc múlva megcsörgetem. Nem veszi fel. Dúlva-fúlva hazamegyek. Otthon írok neki egy mélt, hogy mi van, meghalt? Reggel válaszol, hogy bocsássak meg, ő ott volt (!) nagyon is ott volt, csak otthon hagyta a telefonját és így nem tudtunk összecsörögni. Na, de ha valóban ott volt, és látott már rólam képet is, nem tudott volna kiszúrni egy kb. 25 méteres megállóban?? Jó, mondom, biztos cseréltetni kéne a szemüvegét : ) Megbeszéltünk egy másik randit, egy Üllői úti kávézóba, ami mindkettőnkhöz közel esett. Ezt a találkozót előtte egy órával mondta le, egy olyan kamu szöveggel, hogy váratlanul el kell hoznia kocsival a nagyanyját és meg kell etetni. Na, mondom magamban, akkor tömd a nagymutert, mert nekem ennyi elég volt belőled.

Először egy nagyon durva levelet írtam neki, amiben minden volt, de minden, majd kitöröltem és írtam egy szelídebbet és rövidebbet, de a lényege akkor is kb. ez volt: van a lúzerségnek végső határa?

Szerintem ő azok közé tartozott, akik nem mernek nőkkel kapcsolatba kerülni, mert aszexuálisok vagy pszichológiailag félnek tőlük valamiért. Mindig csak próbálkoznak, de sosem sül ki belőle semmi. Másra nem tudok gondolni. Még sosem találkoztam ilyennel.

 

 
163 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr732800834

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan vegyem rá barátnőmet, forduljon pszichológushoz? 2011.04.05. 13:55:37

Van-e valami jó tippje, hogy vegyem rá barátnőmet, forduljon pszichológushoz? Neki ez ciki, ugyanakkor ő is tudja, hogy rászorulna. Az önértékelése a béka feneke alatt van, amit megdobott még egy egészségi trauma, plusz egy szakítás. Egy fogamzásgátló ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.04.05. 10:12:35

@Igazság a legfelsőbb szinteken: Akkor meg annak örülj! :D
@Bundabandi: Én vakon vagyok! Nem nézegetek senkit! :D

tuli _ 2011.04.05. 10:18:27

@Kytia: ha az első randikon nem tiszteli a nőt/férfit, komoly jel arra, hogy 10 év múlva kegyetlenül nem fog számítani, mit érez a másik.

@Igazság a legfelsőbb szinteken: akkor ő jár így. de neki több esze volt, nem hívta :)

Hurri Kán 2011.04.05. 10:21:57

@tuli _:
Első randiból mélyre ható következtetéseket levonni sztem nem lehet... max. annyit, hogy valamilyen szinten bejön -e a másik, és hajlandó vagyok további időt, és energiát fordítani az alaposabb megismerésére...

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 10:23:48

@tuli _: Persze, ez egyertelmu. De en arrol beszeltem, hogy az elsore nem tul bejovos kulso ellenere elmegy az ember egy talalkozora. De lehet, hogy felreertettelek, aztan csak gernikanak szolt.

@Bundabandi: Nalam az volt, hogy megismertem oket picit, es mar jopasinak lattam, latom oket. :)) En abszolut ugy gondolom, hogy szamit a kulso, egy nagyfeneku (brrr), kover pasinak en se adnek eselyt. Vagy egy ijesztoen randanak, nem leszek kepmutato. De a tobbsege a pasiknak nem ilyen. Olyan 10%-uknak nincs eselye fizikai szempontbol.

Father Justice (törölt) 2011.04.05. 10:24:13

@tuli _: Akkor a fickó lett volna a vesztes, mert a nő élete végéig felhánytorgatja neki azt a bizonyos első randit. :)

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 10:25:38

@tuli _: De az se szamit, ha tiszteli. Az elejen meg mind olyan rendes sracnak tunik :D

dr. gernika 2011.04.05. 10:32:21

@Frigyesur: Ismétlem, nem megyek el olyan pasival randizni, akihez nem vonzódom. Ha csak képről ismerem, akkor az alapján kell tetszenie, ha IRL, akkor úgy. Ebbe belefér az, hogy legelső találkozáskor még nem jött be, de azóta megláttam benne valamit, és az alapján igen. De randira nem kerül sor teljesen közömbös, vagy ellenszenves valakivel.

Papundekli 2011.04.05. 10:37:35

@Kytia: Az igazi jó házasság titka, ha az egyik fél jókor kussol és hallgat, persze a felállás váltakozik:)

tuli _ 2011.04.05. 10:39:26

@gyvy: ha kirívó dolog történik, akkor lehet. pl. bunkó beszólása van, részegen megy oda, dicsekszik azzal, hogy ... tudod, mit, bármivel dicsekszik, kuka :D. nem sorolom tovább. és nem kell idesorolni a kis bénázásokat sem, az természetes, sőt, nagyon emberi :)

@Frigyesur:
féreértettelek :) a külső nálam vajmi keveset számít. kivéve, ha taszító. akkor viszont nagyon. sőt. sosem bírtam a szépfiúkat, nekik kevesebb esélyük volt mindig nálam.
10.25 Az elején mi is olyan rendesnek tűnünk :)

@Igazság a legfelsőbb szinteken: meg is érdemelte volna :D

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 10:40:05

@gernika: Sztem a kezdeti fazisban elegge elmosodik a randevuzas es az ismerkedes kozti kulonbseg. De nem ismetlem el, hogy egy fenykep alapjan nemigen vonzodom, es mennyi lehetoseget kihagytam volna az a bizonyos egy esely nelkul. Amig nem ismerem, addig kozombos. Ellenszenvessel ertelemszeru, hogy nem megyek el azert.

Hurri Kán 2011.04.05. 10:41:54

@tuli _:
Én most a nem kirívóakról beszélek :)
Másnaposan ér menni? :DDD

Kytia 2011.04.05. 10:43:09

@Frigyesur: Nem tudom. Gondolom, nem mindenki ilyen. De aki randit beszél meg és azon nem jelenik meg, annál szerintem nem kell többet kérdezni sem.

@Igazság a legfelsőbb szinteken: A másik nő szerencsésebb volt.:))

@tuli _: Így van. Meg nem csak tíz év múlva, de már holnap sem, sőt most sem számít.:)

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 10:44:40

@tuli _: En birtam a szepfiukat, de sajna volt olyan, hogy megszolalt. :D A jo kulso nalam nem hatrany, de... aztan kitoroltem, mert hulyen venne ki magat, amit irni akartam. :D

En mindig rendes vagyok. Max. arra tudnak rajonni, hogy meg aranyosabb es tunderibb es satöbbibb tudok lenni. :))

fumerin 2011.04.05. 10:45:10

@gyvy: Másnaposan csak akkor, ha a hajadból kimostad a virágágyásból származó földet!

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 10:46:40

@Kytia: En azert tudni akarnam, hogy mi a rakert csinalja. A lany helyeben en is pont igy viselkedtem volna. A vegen csak az izgatna, hogy megis mi a manora volt jo ez az egesz, de telleg. :D

Hurri Kán 2011.04.05. 10:48:58

@fumerin:
Ezt nem értem... Mivel rendes nevelést kaptam, hálósipkában alszom, így nem kerülhet föld a hajamba :D

Kytia 2011.04.05. 10:59:08

@Frigyesur: Hát, miért miért... Azért, mert nem akar nő nélkül maradni, és próbál egyensúlyozni a lehetőségek között. Nem kell ehhez semmi agybaj, előfordul az ilyen. Meg olyan is, amikor a nő csinálja ugyanezt. Amint undok a Józsi, beijed és elkezd neten ismerkedni, stb. Ott nyilván eljut valameddig, a gyanútlan pasasok meg értetlenkednek, ha hirtelen eltűnik. Klasszik helyzet.

tuli _ 2011.04.05. 10:59:36

@gyvy: ha van kedved hozzá, és tudsz brillírozni, miért ne? :D

@Kytia:
nekem elég, ha azt látom, valakinek durván beszólnak. onnantól kukáznám az illetőt, meég akkor is, ha a köztes időszakokban tündibündi-édibédi, ígyszeretlek, úgyszeretlek van.

@Frigyesur: arról nem is beszélve, ha megszólalt:) sosem bírtam azt, aki el volt ragadtatva magától. egy kapcsolatban elég az, ha én vagyok elragadtatva magamtól :D

Hurri Kán 2011.04.05. 11:04:38

@tuli _:
"egy kapcsolatban elég az, ha én vagyok elragadtatva magamtól "
Ez jogos, de mit tegyek, ha már többször felrótták hibaként túlzott és indokolatlan szerénységemet? :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 11:11:05

@Kytia: Nema'! Csak van tartas, korrektseg az emberekben. ;(

@tuli _:
"egy kapcsolatban elég az, ha én vagyok elragadtatva magamtól"
:DDDDD Azt hittem a masiknak is el kell ragadtatnia magat toled. Vagy ez magatol ertedodo? :)) Tudom, meg a kerdes is hulyeseg. perszehogyaz.

@gyvy: Termeszetesen felhaborodva kozolni es visszautasitani a feltetelezest!

tuli _ 2011.04.05. 11:12:12

@gyvy: ne foglalkozz azokkal, akik nem látják naccerű értékeidet. :)

Hurri Kán 2011.04.05. 11:18:55

@Frigyesur:
Igazából nem haragszom rájuk. Össze-vissza beszélnek. :D

@tuli _: :)

tuli _ 2011.04.05. 11:22:34

@Frigyesur: hátperszehogy. különben mi értelme? és igen, ez alaptétel :)

Kytia 2011.04.05. 11:43:39

@Nard: Hát, amennyiben más se számít egy kapcsolatban, csak a konfliktus- és számonkérésmentesség.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.05. 11:47:43

@Kytia:

Óóóóó, az milyen zsír dolog! :) Legalább jó csaj és tud főzni? Mert akkor tényleg ideális feleség :)

tuli _ 2011.04.05. 11:47:45

@Kytia: a pasinak biztosan jó így :) aztán ezek szoktak pofára esni, ha asszony lép. csak az a baj, hogy ritkán lépnek, mert gyengék. ezért hagyták eddig is.

Kytia 2011.04.05. 11:51:25

@Nard: Az.:)

@tuli _: Asszony nem lép, csak csal.;) Kinyílik azért az a csipa a hosszú évek alatt.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.05. 12:10:09

@Kytia:

Ja és ilyenkor gondolom a férj felháborodik, ha csal, közben ki tudja ő mennyi arankát vágott gerincre :)

fumerin 2011.04.05. 12:28:36

@Nard: Amelyik férfi csal, az örül neki, ha otthon nem kell teljesítenie. És nem háborodik fel, hanem bóóódog, hogy a zasszony nem követelőzik:)Az okára meg már nem is kíváncsi.

Véleményem szerint 2011.04.05. 12:32:15

Ehhh! Szerintem posztoló kéne tanulnod egy kis türelmet és empátiát!
Türelmet azért, mert volt már olyan hogy fél órát késtünk a randiról, és elintéztük egy bocsánatkéréssel, és mosolygással.
Eltudom képzelni hogy a srác éppen otthon hagyta a mobilját.
Egyébként ha meg alig láttad lehet hogy tényleg ott volt csak nem ismerted, fel, és lehet hogy Ő sem ismert fel.
Empátiát meg azért mert lehet hogy lesz olyan idő hogy az anyádat vagy a nagyanyádat meg kell etetned te szavaiddal élve "tömnöd".
Ne csodálkozz ha ezek után egyedül maradsz!!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.05. 12:33:01

@fumerin:

Nehogy azt hidd, hogy nem teljesít otthon akkoris :) Lehet nem kíváncsi az okára, de ha egyszer rájön, akkor nagy patália lesz belőle.

indapass90210 2011.04.05. 12:42:35

"Na, de ha valóban ott volt, és látott már rólam képet is, nem tudott volna kiszúrni egy kb. 25 méteres megállóban??"

Kiszúrt, csak sokkal rondább voltál a valóságban.

"olyan kamu szöveggel, hogy váratlanul el kell hoznia kocsival a nagyanyját"

Még a nagymamánál is rondább voltál.

Tomato Tomi 2011.04.05. 12:45:12

Véleményem szerint a "lúzerség végső határa", amikor valaki azért rinyál mert nem tud randizni azzal, aki amúgy nem is az esete.

indapass90210 2011.04.05. 12:47:26

@fumerin: "melyik férfi csal, az örül neki, ha otthon nem kell teljesítenie. "

Nem azért mondom, de ha összességében jó az asszony az ágyban, akkor nem gond őt is megcsinálni.

Ugyanazt a nőt unalmas naponta 3x, de 3 nőt egyszer ugyanazon a napon, az egészen más, azt huzamosan is lehetne csinálni.

Kytia 2011.04.05. 12:47:33

@Nard: Mindenki tudja. Sokat.:)

@fumerin: De. Felháborodik. Persze konkrétumokat nem tud, de nyüszít, mert sejtései vannak. De közben meg azt is tudja, hogy a múltat figyelembe véve kuss a neve.

dr. gernika 2011.04.05. 12:49:47

@Nard: Ezt honnan tudod ilyen jól?

Peetee 2011.04.05. 12:51:52

P tömje a nagymutert, a főhős meg a műbrokival kelett beérje aznap este is...

fumerin 2011.04.05. 12:53:44

@Nard: Mindenki saját tükrébe néz. A férfi is, a nő is. Ha megvan a bizalom, akkor az otthoni "unalmas" esték sem gyanúsak.
@Dövan: Vannak sportos férfiak, akik bírják:)
@Kytia: Felháborodhat saját lelkiismerete és tette miatt, mert a saját szara hullik vissza rá ilyenkor! :D

Rebelde 2011.04.05. 13:09:30

tényleg sovány lehetett a pasi, ha nem látszott a jelzőtáblától
nem kár érte

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 13:09:51

@gernika: Sztem o rendezett pataliat valamikor. :))) De nem teljesen kovettem, csak be akartam szolni. :D

Kytia 2011.04.05. 13:10:41

@fumerin: Persze, de erre természetesen sosem fog rájönni. Csak abban tud gondolkodni, hogy a másikok a szemetek. Azt, hogy valójában őt tükrözi az egész, nem hiszem, hogy valaha észreveszi.

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 13:10:44

@Rebelde: Vagy csak egy igazi kameleon, aki be tud olvadni. :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.05. 13:11:29

@Frigyesur:

Ja volt pár ilyen, bár én nem csaltam :)

minafoto · http://www.minafoto.hu 2011.04.05. 13:12:05

Van egy régi barátom, ő volt az ügyeletes otthon a nagyival, aki etette, vigyázott rá, a családban mindenki élte az életét egyébként. Nagyi távozott, a fiú kb 15 évét adta Nagyi ápolására, mert csak ő volt aki hajlandó volt erre. Most harminc után van a srác, kihagyta a legtombolósabb éveket, most meg nem jut a csajokkal egyről a kettőre, mert szóba se mer velük állni. Anyukája pedig örül, hogy a fiú még a mai napig is a szoknyáján ül és van egy állandó privát rabszolgája akit bármikor ugraszthat barkácsolni, vásárolni menni és telken füvet nyírni, stb... Kb 3 csaj próbálkozott már a srácnál, de valahogy nem volt kedvük a jövendőbeli anyós privát második rabszolgájává válni...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.05. 13:12:21

@Frigyesur:

Te is tudod álcázni magad amikor lasagnet vadászol :) Még azt is elhiteted magadról, hogy cuki lány vagy amúgy. :)

Rebelde 2011.04.05. 13:14:01

@Véleményem szerint:

aki fél órát késik a randiról és nem szól semmit, csak egy mosolygással és bocsánatkéréssel azt hiszi, hogy minden el van rendezve, az szakadjon meg, ennyi:)

Tomato Tomi 2011.04.05. 13:18:59

@minafoto:
Így beszél egy igaz jóbarát.
A kb. 3 csajból hány voltál te?

KenSentMe 2011.04.05. 13:20:58

Röviden a kislánynak: hahahahaha.

Hányszor fordul elő, hogy a csajok nem mennek el a randira? És szerinted azért, mert lúzerek? Nem, azért nem mennek el, hogy forduljon fel a másik, és rohadjon bele a székbe. Hangulat és kedv kérdése az el-nem-menetel, egy lehetőség minden randival kapcsolatban, amivel tud jelezni a másiknak az ember.

Abból kiindulva, hogy már a szegény pasi adatlapját is cikizted, jól tette, hogy nem ment el. Abból kiindulva, hogy ilyen posztot írtál róla, duplán jól. Persze a sértettség elég ok, hogy ország-világ előtt lebalfaszozz másokat.. el se merem képzelni, miket fogsz művelni életed párjával, mindenesetre sok szerencsét a további életedhez.

Rebelde 2011.04.05. 13:30:22

@Nard:

ááá, az nem számít, meg én szóltam:)))

Frigyesur (törölt) 2011.04.05. 13:33:11

@Rebelde: Irigylesre melto. Minden oran probaltam az egyetemen alcazni magam, de az istennek nem jott ossze. :D

@Nard: Az is vagyok. Mindenkinek ez az egybehangzo velemenye: aki nem te es Rebi. :))

Amugy meg telleg cuki vagyok. :P (Hol van Kitty ilyenkor? :))

Muha 2011.04.05. 13:35:53

Baszki.
Elfelejtettem a 2007-es randimra elmenni.
picsába!

*homlokára csap*

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.05. 13:40:00

@Rebelde:

KETTŐSMÉRCE! Telefon sem volt nálad! Tudomén. Mindent tudok.

@Frigyesur:

Mindenki olyané, aki nem ismer :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.05. 13:42:24

@Muha:

Én egyszer Machine Head koncert miatt mondtam le a randit. Meg is kérdezte, hogy többet ér-e az a hülye metálzenekar mint ő. Azt mondtam hogy ja. :D És tényleg jobb volt a koncert :)

dr. gernika 2011.04.05. 13:43:56

@Nard: Japersze, a kettősmérce csak téged illet meg, mi? :D Csak te mondhatod MMKK hogy "AZ MÁS" mi? Na ez mennyire kettős mérce? :PPP

blah 2011.04.05. 13:44:25

egyszer (először és utoljára) volt egy ilyen randim az msn fénykorában, egy csajszi ismerősöm ajánlotta a barátnőjét, msn-en felvettem, a képe alapján jól nézett ki, dumlátunk vagy 2 napot, szimpi is volt, mondom akkor találkozzunk. Megbeszéltük, hogy a csaj lakására megyek. Ajtót nyitott és a döbbenettől szóhoz sem jutottam, reméltem, hogy csak lakótárs vagy akármi de nem. Végig az járt a fejembe, hogy kinyírom a havercsajszit. Szóval simán előfordulhat, hogy a csávó meglátta a csajt és simán lelépett.

Muha 2011.04.05. 13:48:22

@Nard: Hádde hüje, amelyik megkérdezi.
Koncertre azért mész, mert ismered a zenekart és szereted.
A lányt, akivel meg randizni mennél nem is ismered és nem is szereted.
Józan paraszti ész. :D

Muha 2011.04.05. 13:52:00

nah mit találtam.
akarok randizni egy angolul beszélő csajjal!
csaj: have a nice day! :DDDD
muha: fuck you! don't tell me what to do!

Rebelde 2011.04.05. 13:52:48

@Nard:

hogy te is mindenütt ott vagy!:PP

indapass90210 2011.04.05. 14:12:34

@blah: ezt fejtsd ki picit jobban. Mi volt a baj a csajjal? 50 helyett 60 éves volt, vagy már rá volt készülve a kakaszexre?

Kytia 2011.04.05. 14:12:46

@Muha:

csaj: fuck me!
muha: fuck you! don't tell me what to do!

:D

phaszfej 2011.04.05. 14:34:34

A csaj ideges, mert még egy okádék külsejűnek se kellett. 27 évesen ez azért elég nagy pofon. Gondolom, jobban megnézte a gyerek a csajt, látta, hogy dagadt is, öreg is és lelépett. Egy normális férfi azért nem 27 éves vénlányokkal kezd. 24 fölött egy csaj már csak foszladozó emlékképe önmagának. Erőszakosan, de jó kutya módjára vadásznak férjet, az igények egyre lejjebb, csak legyen valaki, aki betömi a pinát. Szerencsétlen öregecska csajok. Én komolyan sajnállak titeket. Szerintem áldozzátok fel az életeteket, hogy jobb és boldogabb sorsa legyen a normális embereknek, mint jómagam is volnék. Nagyobb élettér, nagyobb lakások, kevesebb kocsi, kevesebb reklám, mindenkinek jó lenne és még az a sok ostoba picsogás se menne mindenhol orrba-szájba. Egyedülállók! Öljétek meg magatokat, ti sem szenvedtek tovább.

2011.04.05. 14:49:59

Minek mész randizni egy szerinted jellegtelen pasival? Ekkora nagy a baj?

Kytia 2011.04.05. 15:15:07

Megetette ma már valaki phaszfejet? Nyugtalannak tűnik.:D

blah 2011.04.05. 15:24:49

@Dövan: azért nem fejtettem ki mert ugye izlések és pofonok, és én meg túl kis halnak tartom magam egy bálnához képest.

indapass90210 2011.04.05. 15:26:52

@blah: ízlések és pofonok, de szinte senki sem szereti a bálnaméretű nőket.

Ha nincs teljes testes kép, akkor és mindig azt nézem, hogy mekkora a bicepsz, illetőleg van-e toka. Kövér felkar írtózatos segget jelent.

phaszfej 2011.04.05. 15:37:29

@Kytia: Ne aggódj, előbb-utóbb mindenki megtanulja, hol a helye. Neked már késő. Rajtad már csak egy válás és gyerekgyilkosság segíthet. Töröld el a múltad, ami visszahúz és egy életet nyersz jutalmul.

phaszfej 2011.04.05. 15:39:48

@Dövan: Ja, a húsos felkar tulajdonosa mindig egy tehén. Ezek ha lefogynak, akkor is tehenek maradnak, csak gebe tehenek, mint indiában és méggusztustalannabbak lesznek.

Alikam 2011.04.05. 15:45:47

Csak olyan semmilyen se, jellegtelen...pff, akkor minek találkozni vele egyáltalán?
Dugni akartál csak? Annak van egyszerűbb módja is.
Ha külsőre semmi nem fog meg benne, akkor hiába fogtok órákat lelkizni meg traccsolni, meg fogja enni a fene az egészet.

Kytia 2011.04.05. 15:50:19

@phaszfej: A múltat szívesen eltörölném. Adhatnál abból az anyagból, amit szívsz, hátha azzal sikerül.:)

phaszfej 2011.04.05. 15:51:28

@Kytia: Úgy hívják, szellem. Ez nem anyag, ez a lényege. Ez a szellemi táplálék. Adok szívesen.

Kytia 2011.04.05. 15:53:19

@phaszfej: Azzal én nem lakom jól. A szellemektől félek.:)

phaszfej 2011.04.05. 15:57:48

@Kytia: ebben az esetben menthetetlen vagy, lelked az örök kárhozatba távozik. imádkozom majd érted.

indapass90210 2011.04.05. 16:07:41

@Kytia: én is féltem, amíg éltem.

Kytia 2011.04.05. 16:08:15

@Dövan: Aszondod, odaát jobb?:D

indapass90210 2011.04.05. 16:10:50

@Kytia: hogyne lenne jobb! Légies testemmel úgy meg tudlak sunázni, hogy észre sem veszed!

Jamesboci 2011.04.05. 16:18:31

Kedves Posztoló Hölgy!
ha az első randin már b@szni akarsz, a net alapján, valami gond lehet veled is. végy egy Lelo miát.

2011.04.05. 17:49:42

@Dr. Jula Watson: Én is erre gondoltam, de akkor meg mijafaxnak lelevelezni még egy randit?

2011.04.05. 17:53:03

Jelenlevo kisertetek serege,
Feldobja kedvem
Hisz a sorokban tengernyi a szellem.

2011.04.05. 17:54:05

@Bundabandi: Az eszedbe sem jut, hogy tényleg ott volt?

2011.04.05. 17:54:45

@phaszfej:

Halleluja, testver. Dizserjuk azzurat! szbadiccs rank temerdek fergei.

2011.04.05. 18:04:49

@tuli _: "egy kapcsolatban elég az, ha én vagyok elragadtatva magamtól :D"

Így nem leszünk jóban! :-D

indapass90210 2011.04.05. 19:23:15

@Budapesti Brigaderos: már mindenkit megsunáztam aki akarta. Most azokat is meg tudom, akik nem akarják!

Joe69 2011.04.05. 19:35:18

A mai világban a legdurvább pofátlanság, ha visszaélünk a másik idejével. A pasi viselkedésére, mármint hogy nem megy el és megpróbálta kidumálni, nincs mentség. Mint ahogy én is elsőrendű főbűnnek rovom fel, ha egy csajszi csinálja ugyanezt (mert azért ők szokták ám), pedig ők sokkal látványosabban és ékesszólóbban szoktak hazudni.

Én is voltam úgy randi előtt, hogy kérdeztem magamtól, minek vagyok én itt, minek csinálom, a csaj millió okból reménytelen, legalább dugásra lenne potenciális esély, de ahhoz meg úgyis gyáva és hülye lesz, akkor meg minek az egész. De azért erőt vettem magamon és udvariasan végigcsináltam. Egyszer ki lehet bírni.

Viszont a pasit is megértem bizonyos szempontból. Ha a posztoló a vele történő levelezgetést is ilyen pikírt stílusban folytatta le, ahogy itt írt róla - ha nincs ló, a szamár is jó - akkor azért ne csodálkozzon. Mellesleg éppen nők érzékenyek erre kurvára, és nem árt, ha tudják, hogy férfiak éppannyira, sőt. Egy férfinek alapvető fontosságú legalább a látszata annak, hogy egy nő örül annak, hogy találkozik vele és számít rá - mármint a talira. Viszont nagyon sok szinglipicsa (és a posztoló is ehhez a veszélyes korosztályhoz tartozik) - folyamatosan azt sugározza ki , ha pasival interakciózik, hogy nehogymá azt hidd , hogy egy kalap szarnál jobban becsüllek, nincs nekem szükségem se rád, se a disznó kollégáidra, akik valamiért azt hiszik, hogy "préda" vagyok ! Ráadásul itt jön az az effektus, hogy a pasit "beajánlották", ami csak súlyosbító körülmény, már csak emiatt is undorító pondróként tekinthetett rá, esetleg éreztetve, hogy most aztán rohadtul essen ám térdre, hogy méltóztatik foglalkozni vele egyszer, természetesen nem miatta, hanem hogy a barinő nyugodjon már le végre.

De az is lehet, hogy pl. változtatta a játékszabályokat a tali előtt. Egyik levelezőpartnerem pl. azzal jött, hogy ez nem "randi" lesz ám, hanem "kedvesbaráti" találkozó, amúgy járogat hozzá egy pasi, akivel olyan jókat dug, hogy dicshimnuszt írt a farkáról a blogjában, és ugyan ő soha, de soha nem szokta a gyereket belekeverni ilyesmibe, de most momentán éppeg magával hozza őt is a talira, amit egyébként én soha nem neveztem "randinak". Na, őt meg kellett volna hintáztatnom egyszer - így is még neki állt feljebb, amikor sztornóztam az ügyet.

Tehát ha a pasi nem egy hülye gátlásos fasz volt, akkor lehet, hogy "nevelési" célból csinálta:)))

Kytia 2011.04.05. 20:43:47

@Dövan: Minden vágyam egy olyan sunázás, amit észre sem veszek.:DDD

deflorator 2011.04.05. 21:09:58

Ebben a szituációban úgy érzem, hogy a lány számára volt fontosabb a randi, amit az is mutat, hogy ő az aki elment.
Ezzel valahogy nem áll összhangban a stílus, ahogy magáról illetve a fiúról ír. Mintha túlértékelné magát.

Véleményem szerint 2011.04.06. 14:06:44

@Rebelde: He he he! És milyen boldogok voltunk, nem görcsöltünk, és vígan randiztunk tovább... Irigyelsz mi?
süti beállítások módosítása