Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ha fáradt, nincs szex… de ha nem fáradt, akkor sincs

2011. július 22. 07:30 - csajokespasik

„Szerintem a párom azt sem venné észre, ha egyik nap hazajönne és nem találna itthon. Lehet, hogy napokig nem tűnne fel neki a hiányom” – milyen érzés szellemként jelen lenni egy kapcsolatban? Levélírónk nem bírja tovább, hogy alig látja a pasiját és lelépni kíván. Nem akárhová. Egy másik pasihoz.

 

Az utóbbi időben egyre ritkábban látom a párom. Annyi műszakban dolgozik, hogy már nem is tudom számon tartani. Csak azt látom, hogy egyre ritkábban tűnik fel. Tudom, hogy ilyen problémával nem csak én küzdök, nem egy ilyen poszt volt már itt is. Alig találkozunk, nem is tudom, mi az, ami még köztünk van - a szexről nem is beszélve. Mert ha fáradtan jön haza, akkor nincs szex… de ha nem fáradt, akkor sincs. Mindketten érezzük, hogy vége, de egyikünk sem meri kimondani. Én rövidesen meg fogom mondani neki, hogy költözzünk szét. Azt azért nem mondom meg neki, hogy részben miatta megyek el, részben pedig azért, mert van egy másik jelöltem.

Egy ex-munkatársam már korábban akart tőlem valamit, de mivel kapcsolatban voltam, szóba se jöhetett semmi. De addig nem akarok belevágni, amíg ez nincs lezárva. A párommal többször beszéltem, hogy nem vele van problémám, hanem azzal, hogy nekem egy erősebb férfi-jelenlétre van szükségem. Mert így olyan, mintha egy motelben laknánk és néha megjelenne, hogy megszereljen ezt-azt. Ez van. Szeretem őt - az életmódját nem szeretem. Más talán bele tud ebbe nyugodni. Én nem, sosem voltam olyan, akit beállítanak a sarokba és ott marad. Az egyetlen megoldás az, amit már 90%-ig eldöntöttem magamban. De ha valakinek van jobb ötlete, várom. Szerintem a párom azt sem venné észre, ha egyik nap hazajönne és nem találna itthon. Lehet, hogy napokig nem tűnne fel neki a hiányom. De ez van. Én nem nyugszom bele. Mert magától ez nem fog megoldódni soha. Legfeljebb ha kirúgják, azt meg nem akarom.

 
197 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr763088191

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem akarom "elveszíteni a szakítást." Nem akarom nézni az elégedett vigyorát... 2011.07.22. 11:55:13

Jó estét! Nem hiszem, hogy különleges a problémám, de szeretném ha tudna tanácsot adni, vagy inkább megnyugtatni. Ahhoz, hogy érthető legyen kis előzményt kell írnom. Egy csapat tagja vagyok akikkel nyaranta eljárunk együtt sátorozni. Itt ismertem meg ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2011.07.22. 10:46:19

@Frigyesur: Nos, nyilas nőkkel nekem sincs tapasztalatom, de a pasikat nagyon könnyű meggyőzni arról, hogy mégis akarják, manuálisan. Ha fáradtak, és verbálisan nincs hozzá kedvük, akkor is.

Kytia 2011.07.22. 10:49:18

@Nutshell: Basszus, nemár. Több ilyet ne!:S

dr. gernika 2011.07.22. 10:51:36

@Nutshell: Nos, ez kétélű. Mert egyrészt pozitívum, ha beteg emberek megtalálják egymást, és egymással betegeskednek, nem normálisakat molesztálnak. De amennyiben egymást segítik hozzá, hogy normálisakat moleszteráljanak, vagy csak erre biztatják egymást azzal, hogy ez fasza, meg nincsenek egyedül, akkor gáz.
Én azt mondom, undorító a kutyaspermás eset, de csak fatális véletlen. Ha a nőnek erre volt igénye, a pasinak erre volt igénye, és a kutya sem bánta, egészségükre. Sajna pont nem, hanem az életére ment, meg 4 gyerek lett félárva, de ez megtörtént volna akkor is, ha anyu az otthoni blökivel pajzánkodik.

Kytia 2011.07.22. 10:54:06

@Nutshell: Nem baj, így legalább megismerkednek és kinyírják egymást.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.22. 10:54:10

@Kytia: Steiner ebből következően férfi. Buzi, de férfi. Ha nem férfi lenne, buzi se lenne. ;-)

Nálad. Mondjuk ha máshogy nem megy az elég egysíkúvá teszi a szexet szerintem, de ha neked, s párodnak jó így... Te ügyed. :-)

cyd 2011.07.22. 10:56:02

@Kytia: "De ezt most kurvára nem értem."
1. Gondolod nem tisztázta vele előre, hogy nem szimpla dugásról lesz itt szó, hanem készítsd a szekrényt a ruháimnak?
2. Nem akar? "...már 90%-ig eldöntöttem..." Tényleg! Süt belőle a kapcsolat rendezése iránti vágy. Ez számomra azt jelenti, hoy így is úgy is lelép, csak ahogy Nard is mondta önigazol, a lelkét nyugtatgatja, azt várja, hogy megsimizzük a kis biksiját és azt mondjuk "Menj kislány! Ez már menthetetlen. Sokkal jobb lesz ez így."

"Lehetek az álomnőd, csak arra vigyázz, hogy lehetőleg sose találkozzunk személyesen. Tudod, az álmok törékeny dolgok.:D"
Áhh bírom én az extrém sportot, a lelkit is :)

"...akkor sem hiszem, hogy hosszú távon járható út az, hogy a nő megkéri a pasit, hogy legyen szíves rágerjedni."
Nem megkérni kell, cselekedni! Most komolyan, példával vezessem le?

Caddy 2011.07.22. 10:56:31

Gondolom posztíró már megkapta a kapcsolatfüggő jelzőt.
Egy másik pasihoz????????? Hát szerintem ennél jobbat nem is tehetnél. :D

Kytia 2011.07.22. 10:56:31

@cyd: Szóval? Homár vagy.:)

SciNu 2011.07.22. 10:57:01

@Nutshell: friss husi, még őszintén sikít :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.22. 11:00:33

@michaela77: a mentalitásodból! pl: a kuglófos csajnál :D

@ati2: Én mindig megmondom, mi a bajom. Csak az a baj, hogy ennek az embernek hiába mondtam! Egyrészt hárított, hogy ne idegeljem ilyenekkel,(pedig tényleg nem voltam támadó, tök normálisan leültem vele beszélni) másrészt visszatámadott, hogy "bezzeg te". Utána meg mikor borult a bili, azt mondta nem érti mi a bajom. Előtte kivel beszélgettem????

cyd 2011.07.22. 11:01:21

@Kytia: Neked bármi. Büntess Dreamgirl! :)

dr. gernika 2011.07.22. 11:05:52

@Bundabandi: Nem szeretett eléggé. Ez az itteni társaság nagy részének már akkor nyilvánvalóvá vált, mikor nem kísért el arra az esküvőre.

tizenot 2011.07.22. 11:17:02

"Azt azért nem mondom meg neki, hogy részben miatta megyek el, részben pedig azért, mert van egy másik jelöltem."
= 100%-ban más miatt hagyom el, cska nem akarom bevallani hogy én vagyok a köcsög

"sosem voltam olyan, akit beállítanak a sarokba és ott marad"
=minden este másnak tettem szét a lábam a sarki diszkóban

"Az egyetlen megoldás az, amit már 90%-ig eldöntöttem magamban. De ha valakinek van jobb ötlete, várom"
=nem akarom bevallani hogy én akarok lelépni egy másik csávóhoz, inkább az áldozat szerepében tetszelegnék szívesebben, akinek nincs más választása, mint lelépni

"Lehet, hogy napokig nem tűnne fel neki a hiányom. De ez van. Én nem nyugszom bele."
=feltételes módban hibáztatom egy olyan dologért ami nem történt meg, ezzel is próbálom lélekben a felelősséget az ő vállára tenni

"Mert magától ez nem fog megoldódni soha. Legfeljebb ha kirúgják, azt meg nem akarom."
=ha szeretném, és vele akarnék lenni, nem más fasza után ácsingóznék, akkor magam mondanám neki hogy lépjen ki és keressen másik munkát, de sajnos nem ez a szitu...

Szumma szummárum, a poszter más faszra vágyik, de nincs elég bátorsága ezt felvállalni, így a párját próbálja hibáztatni (aki eközben jókurvasokat dolgozik a közös boldogságukért...), önmaga pedig az áldozat szerepében tetszeleg.

tizenöt ítélete: máglyahalál

Az élet ítélete: a poszter összejön új pasijával, aki megdugja, majd kidobja. Mikor visszamenne a kényelmesbe az eredeti pasijához, addigra már betöltötte helyét egy másik lány, aki őszintén szereti az exét és élnek boldogan, amíg meg nem halnak.

Nutshell 2011.07.22. 11:18:28

@gernika: Na igen, engem is az zavar, amikor gyerekek is vannak a képben.

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Fúúúúúúj :)

@Kytia: Meg ötleteket adnak egymásnak. Mint pl a két önygilkos kiscsaj Bp-n, ők is a neten isemrekdtek meg, és győzték emg egymást arról, hogy milyen jó ötlet is együtt megölni egymást. Komolyan, már most féltem a még nemlétező és nem is mostanában megszületendő gyerekemet.

SciNu 2011.07.22. 11:30:55

@Nard: kevesebb vagy mint 3 macska? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.22. 11:31:27

@gernika: a sajátjában a leghülyébb az ember... :D

Muha 2011.07.22. 11:44:59

@Nard: elvittek az ufok. Biztosan.

dr. gernika 2011.07.22. 11:55:46

@cyd: @SciNuBob -I hear you, mon!-: @Muha: Így jár az, aki őrizetlenül hagyja a profilját. :D

cyd 2011.07.22. 11:59:23

@gernika: Ez a bosszú a tegnapi csoki/fagyievéses és házimunkás leleplezésed miatt? :)
Ti Nők! Kegyetlenek vagytok. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.22. 12:00:30

gernika orvul garázdálkodott a nevemben, amíg én a fodrásznál voltam. :(

@Muha:

Aljas merénylet áldozata lettem :(

Szöszi 28 2011.07.22. 12:03:39

@cyd: Szép volt!:D Szuperül csináltad:D

Frigyesur (törölt) 2011.07.22. 12:05:48

@Nard: Ha ez vigasztal: en tudtam, hogy nem te voltal.
Es szep lett a hajad? :D

Szöszi 28 2011.07.22. 12:16:12

@cyd: Bocsi, bocsi, gernikának szólt:D Csak rosszul előzményeztem.

ati2 2011.07.22. 12:21:27

@Bundabandi: Olvasd el még egyszer amit írtam, mert nem érted a lényegét. A nők és férfiak teljesen másképp kommunikálnak, ami működik nő-nő, férfi-férfi között, az a másik oldalnak halálos sértés időnként. Minden férfi alaptermészete, hogy felveszi a védekező pózt, ha rátámadnak. Az egy dolog, hogy nem annak szántad, de neki úgy jött le. Ő meg tudatlan volt, hogy ez nem támadás volt.

Én sem voltam képes régen figyelmesen meghallgatni egy nőt sem, idegesítettek. Most meg annál jobban élvezem, minél többet beszélnek. Épp a héten volt egy 6+ órás maratonom, csak lestem mennyire hálás volt a végén :)

dr. gernika 2011.07.22. 12:22:29

@Frigyesur: Ebből nem sok minden látszik, kattints rá.

Burgenlandi opelos 2011.07.22. 12:22:37

Hajaj, ha az Opel hátsó része mesélni tudna. Hogy ezek a elhanyagolt háziasszonyok mire képesek! Egyszer a vákuum úgy szippantott be, azt hittem eltűnök hirtelen.

A posztolónak: Először próbáld be az újat, nehogy két szék között pofára ess.

dr. gernika 2011.07.22. 12:24:31

@ati2: Jesszus, nem rekedt be?

Burgenlandi opelos 2011.07.22. 12:26:00

@cyd: Kytia az enyim.
Vagy küzdjünk meg érte? Sörpárbaj pl.

Muha 2011.07.22. 12:32:39

@Nard: Ereztem en, hogy nem beled van a baj :)

Muha 2011.07.22. 12:33:52

A poszter legalabb nem panaazkodhat, h rendszertelen a nemi elete

cyd 2011.07.22. 12:37:02

@gernika: Egy nő? Ugyanmár :)

@Opelos vadállat: Nu!
1. Aki birtokviszoynban van és ezt tűri az nem kell.
2. Nőért küzdeni? Haggyámá! Mi kifáradunk, Ő sejtelmesen mosolyogva élvezi és a végén meg elmegy a harmadikkal.
3. Idd a söröd és mikor már csak vizelésre tudod használni, akkor Kytia magától jön majd a kis párnázott vállamra zokogni :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.22. 12:44:31

@ati2: Értem én, hogy másképpen. :D De én nem tudok férfiul gondolkozni, elmondom nőül, aztán vagy megérteni (meg akarja érteni), vagy sem. Én legalább kommunikálok! Mert ugye elhangzik itt sokszor, hogy akkor miért nem beszélnek, miért nem mondja el. Ha elmondja az sem jut el sokszor az agyig! :)

ati2 2011.07.22. 12:55:08

@gernika: Dehogy rekedt be, csak én aludtam el majdnem hajnali 3-kor. Ennyi meg jár 20 év mosolyszünet után :D

killertom24 2011.07.22. 13:10:36

Namost azért bazmeg, olyan nics, hogy szereted a párod de közben már van más jelölted. Gyáva vagy mert nem mersz leülni a pároddal és megbeszélni a problémát, és ribanc vagy mert még véget se ért a kapcsolatod, már a következő jelölteddel vagy elfoglalva.

Burgenlandi opelos 2011.07.22. 13:21:13

@Father Justice:
"Az úriember plusz műszakjainak zöme nem a többletbevételről szól, hanem a többletélvezetről - egy másik hölggyel. Ebben az esetben nem csoda, ha otthonra gyakorlatilag már nem is jut patron, főleg, ha egy igazi kéjtündérrel hozta össze a sors."
Nem-e? Még csak ilyenkor van IGAZÁN patron.
Csodálkoztam is magamon, hogy bírom egy nap ennyiszer, ha több nő van terítéken.
Pedig Dövan szerint nekem már minden nap ajándék!

Nutshell 2011.07.22. 13:22:23

@Frigyesur: Namármostakkor ezt honnan tudod? :)

Burgenlandi opelos 2011.07.22. 13:29:40

@killertom24:
Mégis, hogy lehet egy ilyet megbeszélni?
"Figyelj, Béla. Itt ebben az ágyban minden este 9-kor szex lesz. Aki itt van, azzal..."

killertom24 2011.07.22. 13:35:44

@Opelos vadállat:
Az én olvasatomban nem a szex az elsődleges probléma, hanem hogy kihűlt a kapcsolat, elidegenedtek a felek. Azt pedig meg lehet beszélni, hogy "figyelj, ez meg ez a bajom, szeretlek, próbáljuk meg megoldani". Aztán ha nem megy, akkor legalább meg lett próbálva. De az mekkor szar szöveg már, hogy "szeretem de már van másik jelöltem"...

ati2 2011.07.22. 13:37:29

@Bundabandi: Nem kell a másik fejével gondolkodni, csak annyit kell tudni, hogy a másik fél miben más. Az már haladás, ha a másik meg akarja érteni, amit mondasz, de a megfelelő tudás nélkül nem fog menni, bármennyire is akarja!
Én csak akkor nevezném kommunikációnak a beszédet, ha az üzenet célba is ér, és megértik.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.07.22. 13:56:57

Szerinte lépjél, de egy búcsú kúr legyen, ha fáradt ha nem!

Más.

A kis nemzeti törpe, a magyar álszent, a magyar sunyi, magyarkodó, a sose dolgozott és nem hazudó magyar diktátorunk a HORVÁT tengeren sütteti a magyar hasát.

Folyton magyarkodik, beavatkozik a szomszédaink belügyeibe, miért nem a magyar Balatonon, a nemzeti Szelidi tónál vagy a csodaszép Orfűn piheni ki a károkozásait?

Magyar dumálni, magyarul hazudni, nemzeti blöffölni könnyű,- amit tesz a mindennapjaiban,- itt is magyar simlizik!

Készülj az új választásokra, ezek is megbuktak!

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.22. 14:00:16

@ati2: Az attól még kommunikáció, hogy az üzenet kódolását a befogadó nem tudja értelmezni. Az is kommunikáció, mikor nincs befogadó fél. Ez az egyoldalú közlés, vagy egyirányú kommunikáció (mikor nincs visszacsatolás, vagyis elengedi a füle mellett a málészájú).
Természetesen a fejhangon visítás szerintem sem kommunikáció.

De igazad van, a dolog lényege az lenne, hogy a befogadó megértse a közlést és erre reagáljon.

Murderface 2011.07.22. 14:00:24

A posztíró párja félrekefél már rég (van egy tippem, hogy pont azóta nincs szex, amióta "sok műszakban dolgozik").
Tutyimutyi posztoló. Meg is csalják, neki új jelöltje is van, de mégsem mer lépni :P

Burgenlandi opelos 2011.07.22. 14:02:08

@Orbán takarodj!!:
Téged ki kérdezett?
Ez nem politikai fórum.
Maszopos-szadeszos haverjaidnak meg üzenem, ti sem vagytok jobbak.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.22. 14:03:19

@Opelos vadállat: Azért azt vágod, hogy most ugyanarra a szintre sikerült lesüllyedni?!

Kovács Tomi 2011.07.22. 14:06:10

nyuszifül, ha már jelölted van régen el van cseszve valami..:)

Burgenlandi opelos 2011.07.22. 14:14:37

@Köldökszösz (csodalampa):
Igazad van, kösz.
Helyesbítek.
Opelos vadállat mondjon le!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.22. 14:17:32

@Köldökszösz (csodalampa): :D fejhangon visítani nem szoktam. :P

@ati2: Szerintem azért ahhoz nem kell kommunikáció szakos diploma, hogy megértse, nekem ez így nem jó. Konkrétan ezért, meg ezért, meg ezért.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.22. 14:18:30

@Opelos vadállat: :)

Tényleg nem kötözködés, de "moNNYon le".

ibafaipap 2011.07.22. 14:19:48

Hagyjuk ezt a kommunikációs baromságot, ha valaki több műszakban dolgozik, akkor azon nincs mit megbeszélni, napi tizensok óra után az ember örül, hogy lyuk van a seggén és szelel. Az embernek választania kell, punci vagy megélhetés, nyilván az utóbbit választja mindenki, ezért senki sem tehető felelőssé.

cyd 2011.07.22. 14:20:24

@Köldökszösz (csodalampa): Tényleg nem kötöSZködés... :P

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.22. 14:23:13

@Bundabandi: Pedig van az a helyzet, ha érted hogy mondom. :P

35 fok, szoba a tetőtérben. Szomszédra telibenéző nyitott ablak.
Szemlesütve beszálni a kislánnyal az autóba, mikor az ablakból hesszölnek a vénasszonyok: priceless.

Mégsem nyomhatok párnát az arcába, hát Úriember vagyok, vagy mifaszom.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.22. 14:24:30

@cyd: Elfogyott az S betűm. Válcság van vazze!

tőzegmalac 2011.07.22. 14:28:21

végre egy rövid poszt:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.22. 14:29:37

@cyd: Bár én tartom magam a kötözködéshez. Alapszó: köt, kötöz.

Ne baszakodj velem! Nem megmondtam, hogy ne baszakodj velem?
Akkor meg minek baszakodsz velem? :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.22. 14:38:01

@Köldökszösz (csodalampa): Menj át, rendezd le őket is, akkor majd nem szólnak egy szót sem! XD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.22. 14:40:24

@Bundabandi:

- Nincs az az Isten!
- Hozok sört!
- Akkor van!

michaela77 2011.07.22. 14:44:06

Mi ez a pangás, mindenki elment nyaralni?

Szöszi 28 2011.07.22. 14:47:43

@michaela77: Nem, kiirtottam az emberiséget, ma olyan napom van:)

michaela77 2011.07.22. 14:49:05

@Kata1987: ja igen, láttam a reggeli első kommentedet. Akarsz róla beszélni?:)

ati2 2011.07.22. 14:49:24

@Bundabandi: Diploma nem kell hozzá, főleg nem kommunikáció szakos. Ez simán csak pszichológia.
Ha kezd érdekelni a téma, akkor ez alapozásnak jó:
www.triviumkiado.hu/book.php?id=21

cyd 2011.07.22. 14:52:38

@Kata1987: Már régóta megérett rá, de kétlem, hogy rendes munkát végeztél volna.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.22. 14:54:17

@ati2: Ja, hát hozzám külön könyv kell! Azt még nem írták meg. Majd én! Meg is kapom majd érte a Nobel Béke díjat XD

KovA 2011.07.22. 14:55:04

Gyanús ügy.
Nem tudom megíténi, hogy kényszer-e a sok munka vagy menekvés - esetleg kihűlt a kapcsolat és a párod ugyanúgy van veled mint te vele.

Van a történetednek olyan olvasata is, hogy párod güzül a közös jövőtökért, míg te unalmadban és jódolgodban másik pasiról ábrándozol.

Monnyuk tedd fel magadban beérnéd-e kevesebb pénzzel - elég-e az igényeidre/ terveitekre - s cserébe pasikád kevesebbet dolgozna és többet lenne veled ?
Avagy olyan pasika kellene-é aki kevesebb dolgozással hoz legalább ennyi pénzt haza ?
Egyáltalában mit csinálsz te ?

Végülis - jó ha megválaszolod magadnak ezeket a kérdéseket - neked jót tesz - a kapcsolatotok szempontjából viszont azt mondom- hogy miután az elején vagytok - jobbat teszel a pasidnak, ha megszabadítos magadtól.
Mert ez már nem szerelem. Adj neki esélyt egy lánykát találni, aki szerelemmel szereti.

Te pedig (sok nőtársaddal egyetemben) tanulj meg nem vágyakban, hanem lehetőségekben gondolkozni - és a szíveteket is tanítsátok meg arra, hogy nem vágyakat, hanem lehetőségeket szeressenek... Vagyis a nyüszögés, hogy ez nem jó az nem jó helyett tessék reális alternatívákat felsorolni és azok közül dönteni... és szeretni azt ami mellett döntöttetek.
Kevés az olyan pasi, aki napi 8 órában meg tudja termelni a vágyakra valót. Hát akkor rosszak azok a vágyak.
Avagy: az is igaz, hogy kevés pasi van abban a helyzetben, hogy egyáltalán meg tudja termelni azt emberi munkaidőben, amire egy családkának szüksége volna... eladósodik a jövő felé - nem tudja reprodukálni azt ami neki még megadatott minőségben és mennyiségben.

Valahogy ki kell egyeznetek (bárki is a következő pasika) hogy mennyi jut a pasidból neked, és mennyi a kizsákmányoló kapitalistájának :-) - illetve mi az ami kell és mi az ami nem...
Van a szükséges, a hasznos meg a kellemes... hacsak nem valami állommmiliárdost fogsz muszáj valahol meghúznod a határt a kellemsetől lefelé...

cyd 2011.07.22. 14:58:02

@Bundabandi: Ölni tudnál érte, mi?

Kytia 2011.07.22. 15:04:17

@cyd:

1.) Én abban szoktam lenni és tűröm, sőt, élvezem.:) (Mondjuk vicces volt ezt a mondatot pont tőled olvasni, aki a fentebbiekben folyamatosan ekézted a posztoló erkölcseit:D)
2.) Ez pontosan így fog történni.:)
3.) Kókadt, elhasznált hímvesszők nem sarkallnak sírásra, csak nevetésre.:P:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.22. 15:09:51

@cyd: Hát kihozá belőlem a zálllatot! XD Legkésőbb a díjátadón!

cyd 2011.07.22. 15:11:23

@Kytia: Az általam 1. pontban leírtak hol ütköznek a korábbi mondanivalómmal?

Hurri Kán 2011.07.22. 15:13:45

Szeggény poszterina... Az van, a barátod máshol ebédel, és csak vacsorázni jár haza... De addigra már jóllakik...

Burgenlandi opelos 2011.07.22. 15:15:52

@Kytia:
Kókadt, elhasznált, mi?
Majd ha terpeszben mész dolgozni és nem mersz leülni, akkor nevess. :DD ja bocs :-DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.22. 15:49:35

@Köldökszösz (csodalampa):

Egyik haverom egyszer egy zokniban jött kaput nyitni nekem, mikor átmentem hozzá buli előtt. Mami húzza a banyatankot maga után, meglátja havert, és a brét. Felháborodik, haver megrázza a lőcsöt és aszongya, "Ilyet se tetszett látni már 50 éve!" :)

Amikor legközelebb leviszed a zilált hajú ámde mosolygós kiscsajt, a mammerek meg hesszelnek, akkor diadalmasan a pofájukba kell vigyorogni :) Legközelebb nem hesszelnek majd, mert a céljuk az, hogy te érezzed magad szarul, mert dugtál, ők meg 20 éve nem.

Nevland 2011.07.22. 16:09:26

Egyszer még azért dugasd meg magad. Egy búcsúdugás mindenkinek jár!

throwyagunz 2011.07.22. 16:13:24

@KovA: NAgyon sok férfiember nevében szóltál. Köztük az enyémben is. Naggyon-naggyon tipikus és elterjedt szemlélet a nők részéről. Én most szívom épp... soha többet hitelt, hülye álmokat, és vágyakozástól csillogó szemű hülye picsákat. Amelyik ragyogva mesél, hogy neki micsoda kanfasztikus elképzelései vannak, és mennyi mindent lehet majd együtt megcsinálni...felejtős.

@tizenot: tökéletes elemzés. Tökéletesen igaz.

Kedves posztot író, az olyanok miatt, mint Te, kapunk 42 éves korunkra infarktust, agyvérzést. Ezúton is köszönjük, hogy így háláljátok meg azt, hogy a nyakunkat törjük és szimeringesre hajtjuk magunkat miattatok...

Apafarkas 2011.07.22. 16:13:36

@Frigyesur: hát ezt én sem értem. Szerintem akár a Skorpiót is lehet kézzel vezérelni, ha a megfelelő ponton fogja meg a botkormányt...

KovA 2011.07.22. 16:21:36

@throwyagunz: Őszinte/megalapozott keserűséget érzek abból amit írsz.
És ez arra utal - megintcsak - hogy nagy baj lehet MO-n a párkapcsolatokkal és az agyakban - mondjuk ez mutatkozik a népességfogyáson is.

Vad.Korte (törölt) 2011.07.22. 16:58:34

@KovA: Rossz duma. A fickó nyilvánvalóan menekül. Sok férfi hiszi, hogy a nőnek az kell, hogy elég sokat keressen a pasi, amiből elviszi Egyiptomba nyáron, Franciába télen, Sopronba a hétvégén. Pedig hallottam már ilyet, hogy mennénk inkább csak a Velencei tóra Suzukival Szicília helyett, és közben foglalkozna is velem. Ugyanez érvényes @tizenötre és a többi mártír férfira.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.22. 17:31:58

@Nard: :)

@Vad.Korte: Én is hallottam ilyet. És érdekes módon mégsem egy suzukis faszát szopdossák a következő körben sem.

pocokpocok 2011.07.22. 17:50:55

ez sajnos véget ért.
ha szeretnéd, átvészelnétek ezt a rossz időszakot is, és nem tudnál meglenni nélküle, de ez már kiürült: ez van, ha a szerelemből szeretett, majd megszokás válik: túl vagyok egy ilyenen, kitartást, és felemelt fejjel előre.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.22. 21:26:49

nem értem
most kell az a fránya szex, vagy nem?
ha kell, akkor lépj bármerre, csak könyörgöm, ne töcsögj tovább a saját levedben!
(kimerültség.... piha :), napokon keresztüli 14 -16 órázás után/közben is még van rá erő :D, ha megvan a kívánás, meg a kedv, tessék levonni a konzekvenciát - köszönöm!)

Joe69 2011.07.22. 23:47:44

Ez is életszagú sztori, mindenhol ilyenbe bukik az ember. A pasi már megunta a nőt, a nő a pasit. A nő pedig már leszervezte az új pasit, aki persze tud a régi még meglévő kapcsolatról, és persze tudomásul veszi a maca nyavalygását, hogy hát "még nem tud kijönni belőle, de már alakul", cserébe ő meg azt hazudja neki, hogy neki már xxxx éve nem volt nője,hogy dughasssa, hiszen főhősnőnk becsületes ám, csak tiszta, független pasira hajt...jajj, de unalmas ez..

KovA 2011.07.25. 09:01:35

@Vad.Korte: Manapság lehet a Suzuki is luxusprobléma - sőt egyáltalán a nyaralás is.
Hacsaknem sátorral vagy akár anélkül valahol a bozótosban :-)
Nagyon romantikus.
A "foglalkozás" meg olyan, hogy gyere édes, ássuk meg együtt a kertet...

A minap láttam egy nagyon megható élethelyzetet... Pasikának van ugyan munkája de a szükségesrevalóra is kevés a bevétele. Asszonyka meg épp várandós az 5. hónap tájékán.
Hétvégeken pl. vízvezetékszerelési munkákat vállalnak - ilyenkor asszonyka mint valami apród hordozza adja kézre férjének a szerszámokat ... a babakelengyére való a tét - nem a Suzuki meg a Velencei nyaralás...

Ez a "velem foglakozás" a világ közepének levés igénye némely hölgynek rögeszméje...
Persze jogos az igény az együtt töltött "minőségi idő", de az is a lehetőség keretein belül.
És a lehetőséget nemcsak a pasik dó'ga ám megteremteni...
és mihelyst saját gondoddá teszed, mit, hogy, miképp és miből - az összes többi körülménnyel való kölcsönhatással is figyelembevéve (téli tüzelő, számlák, elmaradások) szembesülsz a korlátokkal - na ha azon belül találsz megoldást és tudod azt szeretni - az jó. De nem ám úgy, hogy odaállunk a pasink elé, és közöljük ennyi kell - aztán majd törlesztjük... közben meg elfelejtkezünk arról, hogy a törlesztés alatt is van fizetnivaló. Némely nő bizony az elemi matematikával - mit matematikával - alsótagozatos számtannal hadilábon áll.

Hát igen - lehet együtt tölteni minőségi időt - ha hétvégén együtt dolgozol a pasiddal - vagy beéred szabadégalattalvós Magyarországtúrával - vagy találsz olyan pasit aki tudja fedezni igényeid anyagi feltételeit úgy hogy közben annyit ér rád amennyit szeretnéd.

A többségnek csak úgy jut ilyen, ha idomítja az igényeit - a többi meg tuntyologhat, váltogatja a pasikat ha tudja - míg el nem fogynak vagy bölcsebbé nem lesz.

alien47 2011.08.11. 14:41:29

@tizenot: Ez a legmegfelelőbb válasz. Talán annyit tennék hozzá, hogy a posztoló egy liba.

Nagyon sajnálom szegényt. Van egy pasija aki kidolgozza a belét érte. Neki viszont más brokira fáj a foga.

Kislány: Irigyellek a problémáid miatt.
Azt tudtad, hogy etiópiában meg éhen halnak emberek?
Basszus, na az probléma.

Amit leírtál nem. A másik pasira vágysz. Dobd ki a jelenlegi szerencsétlent és annyi másikkal feküdj le, ahánnyal csak tudsz!! (meg ne állj a 10.000 ig)
süti beállítások módosítása