A tenyerén hordozott, de nem kértem

2011. július 25. 07:19 - Panni CsP

„A cigiről is leszoktatott, amit nem is bánok, de amikor kijelentette, hogy a legkisebb mennyiségű alkohol is méreg, felcsattantam” – Levélírónk 1 év után ébred a hipnózisból, ugyanis pasija olyan finoman manipulálta, hogy észre sem vette, személyiségét és józan eszét készül feláldozni egy csendes pszichopatának. Most megtudhatod, hogy az illatos vécépapír luxuscikk.

 

Hello! Volt egy pasim, akivel kb. 1 évig voltam együtt… vagy inkább voltam hipnózisban. Az a baj velem, hogy nagyon befolyásolható vagyok, ezt már mások is mondták. Ez azt jelenti, hogyha irányítanak egy kapcsolatban, hajlamos vagyok igent mondani sok mindenre. Ez a srác meggyőző jelenség volt, látszólag szelíd, és éles szavak nélkül is tudott irányítani. 28 éves volt akkor, én szintén. Amikor szétmentünk akkor jöttem rá, hogy mennyire rendbe jött az életem, és mennyire nem vettem észre, hogy folyamatos elnyomás alatt vagyok. Felébredtem. Legyen a pasi neve R. A kapcsolatunk elején bedőltem annak a trükknek, hogy ha beszéltem figyelmesen hallgatott és minden témámhoz hozzá tudott szólni. Nem volt rá okom, hogy ne szeressek bele. 1 hónap múlva már a lakásában éltem és vittem a háztartását.

R. kedves, figyelmes, érzékeny srác volt, azt hittem kifogtam végre egy ideális férfit. Magas, sötét hajú, vékony testalkatú – pont az esetem. Egyszer azt mondta, hogy ne vegyünk illatos vécépapírt, mert az luxuscikk. Jó, mondom, megleszünk nélküle. Aztán finoman közölte, hogy azt szeretné, ha munka után azonnal hazajönnék és vele lennék. Jó, csak a heti 2 aerobic órám ugrott. Akkor úgy voltam vele, hogy bármit megtennék neki, amit kér. Egy nap felvetette, hogy legyünk vegetáriánusok, mert egészséges és olcsó. Mondom, nem. Erre ő: hogy mondtad? Mondom: nem. Erre ő: csak egy kicsit… Jó, csak egy kicsit – így én. Hamarosan az életmódunkká vált. A cigiről is leszoktatott, amit nem is bánok, de amikor kijelentette, hogy a legkisebb mennyiségű alkohol is méreg, felcsattantam. Összevesztünk. Fél óra múlva kibékültünk. Nem ittam többet semmit, még svéd cseppet sem. Amikor az egyik barátnőmnek ezt az egészet elmeséltem, azt mondta, hogy sürgősen hagyjam ott, mert teljesen droid leszek mellette. Ezt megfontoltam. R. állandóan tele volt érdekes, világformáló gondolatokkal, és mindig nekem kellett hallgatni a filozófiát. Egyszer rászóltam, hogy ha ilyen érdekes gondolataid vannak, írjál könyvet. Megsértődött. Felszakadt bennem valami, mert ekkor egy egész sor dolgot a szemére hánytam. Azt mondta, nem érti, miért vagyok vele ilyen goromba, amikor eddig csak jót kaptam tőle. A tenyerén hordozott. Csakhogy nem kértem. Így nem. Ekkor láttam át a diktatúrán, kicsit kijózanodtam, összepakoltam és rávágtam az ajtót, (amit egyébként tilos volt csapkodni, mert felzavarja a szomszédokat). Most ott tartunk, hogy vissza akarja könyörögni magát, mindent megtesz, ad egy csomó engedményt. Csakhogy ebbe az úttörőtáborba semmi kedvem visszamenni.

 
145 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr333095197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2011.07.25. 09:26:51

@Köldökszösz (csodalampa): Mondjuk a fogkremes mizeriat en sem ertem. Amikor vannak olyan fontos dolgok is, hogy 'ne edd meg a kajam', 'ne nyulj a dolgaimhoz, plane a kajamhoz ne' satöbbi, satöbbi.

Caddy 2011.07.25. 09:27:32

@Muha: középen, ez nem is kérdés. :D

2011.07.25. 09:29:59

Pfff... csatművek... ááááááá

Muha 2011.07.25. 09:30:11

@Frigyesur: @Caddy: :)
Kardinalis kerdesek ezek, ketsegtelen. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.25. 09:31:56

@Köldökszösz (csodalampa): A fogkrémes dolgot én sem értettem soha, nem mindegy! Ilyenen rugózni...időpazarlás szerintem

Frigyesur (törölt) 2011.07.25. 09:33:15

@Muha: Mondjuk a fogkrem dolognal azt nem ertem (es ez mas dolgokra is igaz), hogy ha mar latszik, hogy mindjart elfogy, akkor a ferfiak miert nem kepesek eszrevenni, hogy venni kell ujat? Az nem olyan dolog, hogy sebaj, ha nincs, akkor nem mosok fogat. Ha nem vigyazunk a fogainkra, akkor mivel eszunk gumicukrot ugyebar. :x

dr. gernika 2011.07.25. 09:34:42

@Frigyesur: Azt anyám rendszeresen megfordította, az ideg ölt meg tőle...

indapass90210 2011.07.25. 09:34:42

@Frigyesur: én ez úgy oldom meg, hogy mindenből mindig van tartalék. Ha elfogyott, előveszem a tartalékot, aztán azt pótolom legközelebb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.25. 09:36:19

@Frigyesur: És miért nem egyértelmű, hogy ha elfogy egy guriga WC papír, akkor leveszek a polcról egy másikat... ne akkor kelljen rájönnöm, hogy elfogyott, mikor már nyúlnék érte!

Frigyesur (törölt) 2011.07.25. 09:40:44

@gernika: Nekem a batyam csinalta ezt. Hiaba no, ot is a szepsegeert szerettek :D

@Bundabandi: Pedig az vicces helyzeteket tud teremteni, ha a masik bennragad a wc-ben :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.25. 09:41:39

@Dövan: www.sensodyne.co.uk/products.html?category=TOOTHPASTE

A jobb szélén lévő.
Megnyomod, jön a fogkrém (Olyan, mint a borotvagél). Egyszerűen nem lehet belekötni! :)
Vannak ezek ilyen pumpás kivitelben is.
(Csak a kupakot vissza kell rá tenni, mert borul a bili!)

michaela77 2011.07.25. 09:43:56

@Bundabandi: vannak azért kivételek, olyan férfiak akik figyelnek az ilyen apróságokra (/me büszkén kihúzza magát:)).

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.25. 09:47:26

@Frigyesur: Ilyenkor szoktam átkokat szórni! :D

dr. gernika 2011.07.25. 09:49:45

@Frigyesur: Ja, főleg, mikor a kaja utolsó falatkáiból kérnek...

indapass90210 2011.07.25. 09:52:30

@Köldökszösz (csodalampa): én elmex-et preferálom, és abból még nem láttam ilyet...

dr. gernika 2011.07.25. 09:52:49

@Köldökszösz (csodalampa): Ilyenem nekem is volt, ezzel annyi a baj, hogy nem nagyon tudod előre, mikor fog elfogyni, egyszer csak meglep. Meg kicsit drága.

Caddy 2011.07.25. 09:55:54

@Frigyesur: nálam mindig van tartalék. Ha elfogy, újat kitesz, és legközelebb újat vásárol. Azt hiszemén ezt az anyámtól vettem át ezt a tartalékolós üzemmódot.

@Dövan: na erről van szó.:)

@Köldökszösz (csodalampa):
www.bigyoneked.hu/bigyo-csajoknak/oscar-a-fogkrem-cica

indapass90210 2011.07.25. 09:57:23

@gernika: nem gond, ha elfogy, mert fogmosás helyett az is működik, ha elrágsz egy fokhagymát. Antiszeptikus hatásából kifolyólag elpusztulnak a fogzománcot támadó baktériumok.

dr. gernika 2011.07.25. 10:00:06

@Dövan: Az összes embernek, akivel utána találkozom, ezt fogom mondani. :D

cyd 2011.07.25. 10:00:48

@michaela77: Te ilyen férfi vagy? Erre a nagy büszkeség? :)
Egyébként eddig több olyan nőm volt, aki csak simán úgy nyomta ki a fogrémet, ahogy érte, én szoktam mindig a végéről, de sose tettem szóvá. Minek?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.25. 10:09:00

Vagy azt is lehet, hogy este beteszed egy tablettával a pohárba a fogaidat, és reggel csak le kell öblíteni a csap alatt és máris "menetkész" vagy.

Muha 2011.07.25. 10:12:18

@Frigyesur: A fogkrem vasarlas noi munka! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.25. 10:17:31

@Muha: Ha nincs nőd, akkor nem is mosol fogat? :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.25. 10:27:53

@Bundabandi: Minek? Én nem érzem, más meg nem szagolja. :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.07.25. 10:28:28

@Muha: Muha no :D

A tartalek mukodne, de arra se gondolnak :D

@gernika: A masik tipikus noi: o nem ker, de az enyembol adjak :@

Szöszi 28 2011.07.25. 10:30:36

Nálam is válóok lenne, ha megpróbálná megmagyarázni, hogy mit csinálhatok és mit nem. Csak én magamtól is észrevenném, ha irányítani akarnak:D

Hurri Kán 2011.07.25. 10:34:42

"Nem ittam többet semmit, még Svéd cseppet sem."

Ennyi elég is volt így reggelre... Köszönjük, Emese.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.25. 10:51:44

@Frigyesur:
"ő nem kér, de az enyémből adjak" - ÁÁÁÁÁÁÁ!!!
Bizony, az nálam is veri a biztosítékot, nem is kicsit.

Hurri Kán 2011.07.25. 10:51:45

Engem nem akar valaki a tenyerén hordozni?

földiekkel játszó 2011.07.25. 10:52:52

Ismerek én is egy ilyen kis manipulátort. neki van egy zsánere és olyan csajokat épít magának. Egész érdekes, hogy azok a lányok, akik összeállnak vele milyen gyönyörűen elkezdenek hasonlítani egymásra egy idő után.

michaela77 2011.07.25. 11:12:41

@cyd: igen, én ilyen férfi vagyok:P
Engem is hidegen hagynak az ilyen apróságok, hogy a fogkrémes tubust ki hol nyomja meg, hogy a zokniját a szennyestartó mellett hagyja, stb..
A párom nem teszi vissza a hűtőbe a dolgokat. Engem meg ez egyáltalán nem érdekel, visszateszem én. Cserébe ő sem szól, ha elfelejtem a lefolyóból kiszedni a hajszálaimat, pedig utálja a hajat a fürdőben.
Szerintem ezek ilyen kölcsönös dolgok. De engem még csak nem is bosszantanak, tehát nem el kell viselnem őket. Annyi bosszankodnivaló van a világon, ilyen hülyeségeket nem veszek bele:)

tizenot 2011.07.25. 11:19:08

@michaela77: "Nekem meg volt olyan, hogy én fizettem ki egy éjszakai szállást, majd másnap a srác meghívott egy mekis menüre (határozottan meghívott), majd amikor feleztük a szállás árát, levonta belőle"

Ezzel nincs semmi baj, főleg az "emancipált" csajok jó, ha sűrűn fizetnek, csak hogy lássák teljes egészében mik a férfi jogai és kötelezettségei, mert általában csak addig akarnak egyenjogúak lenni, amíg annak jó oldalait élvezik.

Ha fizetni kéne, vagy bármilyen más erőfeszítést kéne tenni, akkor hirtelen gyenge, meghódítandó nővé válnak, amikor meg főzni, takarítani kéne + fizetésnapon hirtelen már egyenjogúak. Hát a nagy lófaszt.

michaela77 2011.07.25. 11:22:31

@tizenot: ezzel nincs semmi baj, egészen addig, amíg nem ragaszkodik hozzá, hogy ő hív meg. Hidd el, tényleg szoktam fizetni mindent magamnak, ritkán hagyom, hogy meghívjanak. De ennél a srácnál úgy gondoltam, hogy a szállást simán hagyta, hogy én fizessem, így úgy éreztem, egy kajameghívás belefér.
Nos, meghívás után levonni, az szerintem parasztság.
A mondandód egyéb részeivel viszont teljesen egyetértek.

JOKKA21 2011.07.25. 11:49:29

Buta picsa vagy.Ha kinyalják a feneketek az a baj, ha nem bókolnak, elfelejtik a név és születésnapotok az a baj, ha bunkók veletek az a baj.Akkor mi jó az ilyen buláknak?

Szöszi 28 2011.07.25. 11:50:52

@gyvy: Nagyon szép műkörmöm van, és nem műKARMOM:)

tizenot 2011.07.25. 11:51:39

@michaela77: "ritkán hagyom, hogy meghívjanak"
Nagyon helyes.

Amúgy a srác egy balfasz volt, friss kapcsolattal értelmetlen olyan helyre menni, ahova nő nélkül se mennél egy átlag hétköznap. Szóval a menjünk moziba/étterembe/többnapos kirándulni satöbbi, nálam már alapból kiesnek.

Ezzel egyrészt lóvét és gondot lehet megspórolni + elkerülöd az elcsépelt "vacsorázzunk együtt", "mozizzunk" köröket + lepattintod a pénzéhes ribiket + nem hozod magad kényelmetlen helyzetbe egy ismeretlen csajjal, ha esetleg mégse úgy viselkedik ahogy az elvárható + elkerülöd a kapcsolat elején a nagy pörgés utáni visszaesést.

Egy normális csak imádni fogja, hogy nem próbálsz virítani neki étteremmel, satöbbivel, hogy nem szórod a pénzt két kézzel, hanem értelmes célokra spórolsz, úgy fogja látni, hogy nem vagy könnyelmű, lehet építeni rád, ez nagyon sokat számít.

Persze ez csak komoly kapcsolatra igaz.

Hurri Kán 2011.07.25. 11:52:49

@Kata1987:
Azt akárki mondhassa.... node bizonyíték nélkül... nem is tudom, hogyan hihetném el... ;-)

Szöszi 28 2011.07.25. 12:06:01

@gyvy: Persze, értem mááár:D Szeretnél velem találkozni, ezért lefikázod valamimet, én meg bizonygatom, hogy de az nem undorító, te meg mondod, hogy hiszem, ha látom, én meg majdcsak mondom, hogy jó, nézd meg a saját szemeddel:D

Father Justice (törölt) 2011.07.25. 12:12:58

@tizenot: A bökkenő csak az, hogy a nők túlnyomó többsége jobban szereti látni, hogy van miből virítani, mint azzal szembesülni, hogy a férfi értelmes célokra spórol. Mivel az utóbbiból vagy lesz valami, vagy nem, ezeket egyszerűbb elkönyvelniük fillérbaszónak, és harcolni a pénzespasee már meglévő anyagi javaiért a masszív konkurenciával. Ugyanis ma már nem divat együtt megteremteni és felépíteni valamit: az a tuti, ha a készbe lehet beleülni. Ezért az általad ebben az összefüggésben emlegetett normálisak arányát max. 5%-ra saccolnám.

Burgenlandi opelos 2011.07.25. 12:19:49

@Kata1987: Ha 50 kiló alatt vagy, szívesen hordozlak a tenyeremen.

Szöszi 28 2011.07.25. 12:25:38

@Father Justice: Igen, csak beleülnek a tutiba, és utána véget ér a kapcsolat, és? Felnőtt nőként visszaköltözhetnek anyucihoz, mert ők nem mozdultak, hanem várták, hogy mindenük meglegyen? Ne már, hogy ilyen nők léteznek:D

dr. gernika 2011.07.25. 12:28:33

@tizenot: "friss kapcsolattal értelmetlen olyan helyre menni, ahova nő nélkül se mennél egy átlag hétköznap"
Ezek szerint a te első randijaid a Postán, Tescoban és a BKV-n zajlanak?

tizenot 2011.07.25. 12:28:35

@Father Justice: "a nők túlnyomó többsége jobban szereti látni, hogy van miből virítani"
Ahogy mondod. De pont elég nekik ha látják, nem kell rájuk is költeni. Legyen valami pecód, legyen normális autód, normális állásod, ne legyenek napi szintű gondjaid, kábé ennyi elég is. Az hogy ezen felül nem szórod, az csak pozitív.

"Ugyanis ma már nem divat együtt megteremteni és felépíteni valamit"
De, még divat. Ezért mennek szét sokan rövid idő után, mert látja az egyik, hogy a másikra nem lehet építeni. Kifejezdetten sok ilyen éretlen csávó van, akik egyik buliból ki, másik buliba be szinten élik az életüket a semmiben, közben meg hitelből fizetik a bömöst. Nos, ez nem annyira nyerő.

Bubba Rogowski 2011.07.25. 12:29:05

"Elnyomnak! Segítség, elnyomnak!"

-1 hónap múlva már a lakásában éltem és vittem a háztartását.- ez nagyon gáz. Komolyan. Önként ajánlkoztál, vagy akaratbefolyásolással vett rá?

Nutshell 2011.07.25. 12:35:05

@Frigyesur: Kiity eleszi előled a kaját?? :))

tizenot 2011.07.25. 12:40:08

@gernika: Hát nem filózom túl a dolgot, hogy úristen hova menjünk. Ha nagyon akar, tőlem elmehetünk valahova, de jobban szeretem, ha inkább részt vesz az egyhangú hétköznapokban, már az elejétől fogva.

Nyomás haza, főzünk, eszünk, elmegyünk sportolni, kiülünk elszívni egy cigit az erkélyre. Amikor amúgy is bulizni mennénk, akkor együtt megyünk, azaz csináljuk amit amúgy is csinálnánk. Aztán persze majd alakulunk.

Sokkal természetesebb így, mintha mesterségesen turbóznád az első időszakot mindenféle étteremmel és jóval jobban meg is ismered a másikat. Előszőr furcsa így kezdeni egy kapcsolatot, de ha egyszer bejött, utána soha nem akarod máshogy csinálni, sokkal természetesebb így.

Hurri Kán 2011.07.25. 12:41:12

@Kata1987:
Mennyivel vagy felette? ;-)

Father Justice (törölt) 2011.07.25. 12:50:00

@Kata1987: Az okosabbja gyerekkel lasszóz, a butábbja meg a következő pénzescsóka kegyeiért kezd harcolni. Addig nem feltétlenül kell anyucihoz visszaköltözni: ha kicsit is rafkósan művelték a lehúzást, van miből fenntartani egy albit az újabb felvonásig.

@tizenot: Valóban az lenne a normális, ha a nők nagyobb hányadának elég lenne, amit itt felsoroltál. Az igazság ezzel szemben az, hogy a többségnek ez fájdalmasan kevés. Úgy érzik, hiába jönnek össze egy olyan férfival, akinek nincsenek napi szintű problémáik, ha közös erővel sem jutnak ötről a hatra. Szép dolog a szerelem, de idővel nem pótolja Bali, Madeire és Thaiföld hiányát - pláne, ha az exek között akadt már pénzesebb fazon is. Ezért sokkal vonzóbb egy olyan jelölt, aki már eleve nem is haton, hanem hatvanon van, akkor is, ha érte harcolni kell.

Azt is elhiheted, hogy a hitelből bömöst fizető faszit sem olyanra akarják lecserélni, aki kp-ban vette a Suzukit, hanem aki saját erőből tud villantani. Az, hogy végül statisztikai alapon (sok az eszkimó, kevés a fóka) végül gyakran kénytelenek beérni a Suzukissal, más kérdés.

fumerin 2011.07.25. 12:50:35

@gernika: A mozgás kell. A cigis, piás nőnél viszont szerintem az aerobic csak egy magamutogatás.
Én is sportolok, futni járok, napi 4-5 km a táv, de én utána lefekszem a fűbe és rágyújtok :)
De nincs közönségem, társaságom, nem azért teszem, hogy mások lássák mekkora sportliba vagyok.

Hurri Kán 2011.07.25. 12:51:37

@Kata1987:
Hmmm.... egyre izgibb... Egy belső hang azt súgja, csak meg kéne néznem azokat a KARMOKat :DDD

Szöszi 28 2011.07.25. 12:54:23

@fumerin: Én azért aerobicozom, mert kell az edző általi irányítás, hogy úgy legyen felépítve a gyakorlatok sorrendje, ahogy azok a leginkább hasznosak. De egyébként, hazamegyek és én is rágyújtok:D

Szöszi 28 2011.07.25. 12:56:55

@gyvy: 50-60 kilóval vagyok több az 50 kilónál:D Ez lenne olyan vonzó számodra, ami miatt találkozni szeretnél velem?:D

Hurri Kán 2011.07.25. 12:58:18

@Kata1987:
Feltéve hogy téged se zavar a 170 kilóm :DDD

Szöszi 28 2011.07.25. 13:01:47

@gyvy: Ha úgy vagy 170 kiló, ahogy én 110 kiló, akkor nem zavar:D

Hurri Kán 2011.07.25. 13:03:44

@Kata1987:
Ilyennel én nem viccelek... tudod, mekkora teher ez nekem? :D

Szöszi 28 2011.07.25. 13:08:53

@gyvy: Én vicceltem:D Tehát nem tudom mekkora teher lehet:D Nincs 50 kiló súlyfeleslegem, csak 10:D Szóval 65 kiló vagyok:D

Szöszi 28 2011.07.25. 13:17:52

@gyvy: Ööö....Nem értem :D Hogy érted? :D

Hurri Kán 2011.07.25. 13:19:38

@Kata1987:
Én sem értem... ma magamat se értem... mindent nem értek... :D

cyd 2011.07.25. 13:25:43

@tizenot: "...friss kapcsolattal értelmetlen olyan helyre menni, ahova nő nélkül se mennél egy átlag hétköznap. Szóval a menjünk moziba/étterembe/többnapos kirándulni satöbbi, nálam már alapból kiesnek."
Már akinél ugye. Ezeket spec pont művelem egyedül is a saját szórakozásomra, szóval csatlakozhat nyugodtan.

@gernika: Megadom a pont :) OFF Elolvastam a GRRM 4. kötetének hátulját. Hát ja, jól megszivatja azokat, akik a 3. előtt teszik ezt :(

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.25. 13:27:36

@gyvy: Ha 153 centi társul a 65 kilóhoz, akkor az már lehetne a kövér angyalkás csúcsdísz is! :)))

fumerin 2011.07.25. 13:28:13

@Kata1987: Nekem nem kell ésszerűség a mozgásba, nem élek olyannal :D
Amúgy inkább az agyamat szellőztetni járok, mert a testtömeg indexem kritikán aluli :D

dr. gernika 2011.07.25. 13:36:26

@tizenot: Ez belefér minden kapcsolat elejébe, sőt így normális. De az első, második randit én nem akarnám a pasi lakásán tölteni, ahhoz is el kell azért jutni. A beülős, nyilvános helyek egyfajta védettséget, menekülési utat is biztosítanak.
@fumerin: Ááááá, a legnagyobb öngyilkosság szanaszéjjel tágult erekkel rágyújtani, sokkal inkább rombol, mint normál pulzusszámnál! Már fősulis koromban a fejemet fogtam, mikor a kötelező tornaóráról kijövet láttam a megfáradt diákokat cigizgetni. Ennél csak az volt rosszabb, mikor a tesisek gyújtottak rá, baromi jó példát mutattak...
@cyd: Noigen, és én még csak a 3. közepén tartok.
Tegnap Nard beleolvasott a vonaton azokba a részekbe, ahol épp jártam. Persze hogy kiszúrta, kiknek kellett összeházasodni, azt mondta, azzal az infóval fog majd trollkodni a hogyvolt blogon. :D

tizenot 2011.07.25. 13:37:15

@cyd: "Már akinél ugye. Ezeket spec pont művelem egyedül is a saját szórakozásomra"

Rendszeresen egyedül jársz el étterembe kajálni, meg többnapos kirándulásokra? Igen kúl lehet.

tizenot 2011.07.25. 13:43:15

@gernika: "De az első, második randit én nem akarnám a pasi lakásán tölteni, ahhoz is el kell azért jutni."

Ez igaz lehet, abban az esetben ha diszkóban/neten ismerkedsz, és kényszerrandik sorozatával akarsz elkezdeni egy kapcsolatot, mert kajak nem ismered a másikat, de ez nem túl szerencsés.

cyd 2011.07.25. 13:43:19

@tizenot: Mit értünk rendszer alatt? Mozi, étterem simán becsúszik 1-2 havonta. Többnapos kirándulás inkább évente. Ördögtől való?

Muha 2011.07.25. 13:46:28

Ide is csak a ronda dagik irnak?
Akkor ezert a sok csinnerbinner husika az utcan :)

tőzegmalac 2011.07.25. 13:54:35

"világformáló gondolatok" :D

tizenot 2011.07.25. 13:54:47

@cyd: 1-2 havonta, ja az jó. Ez kb. azt jelenti hogy elmész a csajjal max. egyszer, ami ok, nem azt mondom hogy abszolút ne, csak hogy ne erről szóljon, ne sűrítsd be heti 2x-re, csak mert úgy érzed imponálni kell a csajnak. Ne csinálj olyat, amit amúgy nem csinálnál.

tizenot 2011.07.25. 13:56:05

@cyd: 1-2 havonta, ja az jó. Ez kb. azt jelenti hogy elmész a csajjal max. egyszer, ami ok, nem azt mondom hogy abszolút ne, csak hogy ne erről szóljon, ne sűrítsd be heti 2x-re, csak mert úgy érzed imponálni kell a csajnak. Ne csinálj olyat, amit amúgy nem csinálnál.

Easyke (törölt) 2011.07.25. 13:56:34

@tizenot: szerintem meg pont az a gáz, ha valaki nem tud ellenni magában. Néha én is elmegyek egyedül moziba. Mert nem kell senkihez alkalmazkodnom, azt nézek, amit én akarok stb.

szepi79 2011.07.25. 13:59:16

alapvető, hogy budipapirral nem tréfálunk. az ember segge nem vicc.

fumerin 2011.07.25. 14:01:24

@Muha: Igen! A kövérségemnek van előnye! Biztos senki nem piszkálja az embert, még bottal sem:)
@gernika: Tudom. De én nem egészséges akarok lenni, hanem nyugodt :D

Easyke (törölt) 2011.07.25. 14:02:17

Blogmotor múkoggy!!! XD
A srác szerintem szépen alkalmazta a fokozatos behálózás, manipuláció módszereit. Először csak ez, csak az, aztán a végén teljesen átformálja a csajt olyanná, amilyennek a srác látni szeretné. A végén meg a szemére veti, hogy ő már nem az a lány, akibe beleszeretett és még a csajt tenné felelőssé a kapcsolat megromlásáért.
Az, hogy a heti 2 aerobic órával felhagyott a poszter, azért rossz, mert ha idővel meglátszik rajta a mozgáshiány (ergo meghízik), akkor a srác azért is őt hibáztatta volna. Neeeem, köszönjük. Selejt, jöhet a következő.

cyd 2011.07.25. 14:02:53

@gernika: Ahogy elnéztem, ott csak egyszer lehet trollkodni, de szóljatok majd mikor csinálja, megyek katasztrófaturistának :)
Kezd kis Lost utánérzésem lenni, nem tudom egy ilyet, hogy lehet kielégítően lezárni. Jó lenne, ha alkalmazkodni pl Rowlinghoz és évente kijönne egy új kötet :)

Kytia 2011.07.25. 14:12:24

Vega pasikkal csak határozottan... www.youtube.com/watch?v=yySqrBJb-wA&feature=related

Amúgy lehet, hogy nem hagytam volna eddig fajulni a dolgokat. Ha korábban elkezdesz nemet mondani a kisebb dolgokra, lehet, hogy kialakult volna valami demokráciaféle, és nem borul a bili így a végén. Ha nekem egy pasi aszondaná, hogy mostantól ne egyek húst, szerintem három napig megállás nélkül röhögnék rajta, úgyhogy lehet, hogy a következő javaslatát kétszer meggondolná.:)))

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.25. 14:29:14

@Kytia: Én tiszteletben tartom a vegákat, ezért csak a hátuk mögött röhögöm ki őket. :DDD

Hurri Kán 2011.07.25. 14:33:18

@Köldökszösz (csodalampa):
Én nem. A vegetarianizmus betegség... Ki kell gyógyítani, ha nem lehet, el kell pusztítani.

Burgenlandi opelos 2011.07.25. 14:34:17

@Kytia:
Kytia! Mostantól nem vehetsz a szádba húst!

dr. gernika 2011.07.25. 14:36:40

@fumerin: Miért, 4-5 km futás úgy felzaklat? :D
@cyd: Mondtam, hogy Sixx azonnal ki fogja bafni, de csak röhögött, hogy van még pár alternatív nickje. :)
Rowling könyveire sem egy évet kellett várni sajnos.

Muha 2011.07.25. 14:38:43

@fumerin: Ahha. Megmondom a fonokomnek jogy eleg kover vagyok a munkamhoz, s ahhoz is, hogy ne basztasson senki sem :)

fumerin 2011.07.25. 14:43:27

@gernika: Képzeld el, nekem az a fél óra jelent minden szórakozást is:D
@Muha: De ha ezek mellé még csúnyán is nézel, akkor szerintem nyert ügyed lesz:)

Muha 2011.07.25. 14:49:37

@fumerin: Ohhh, nagyon ugyesen tudok csunyan nezni:)

michaela77 2011.07.25. 15:00:25

@tizenot: amikor netes társkeresőn próbálkoztam, ez nagyon jó szűrő volt. Amelyik srác olyan fotókat tett fel magáról, amin a hűdeszuperautójával látszik, vagy éppen valami hűdejónyaraláson van, vagy a hűdejóyachton pihenget, azt én mindig úgy értelmeztem, hogy a pénzével akar hódítani, mert intelligenciája, eredetisége, stb. nincs hozzá, így szóba sem álltam ilyenekkel.

Joe69 2011.07.25. 15:11:56

Nekem volt nőismerősöm, akinél 1 éjszakát töltöttem, ezalatt
a.egész este a szomszéd öregúr dumáját kellett hallgatni, nem lehetett lekoptatni, merthogy megsértődik, és ki vigyáz a lakásra+kutyára majd.
b.miután lekopott végre a szomszéd, még azért is lehordott, hogy túl hangosan húztam le a vécét, felébred az egész ház

Nem folytatom. Lényeg: ha valaki becuccol valakihez, akkor igenis alkalmazkodni kell. Akár a hülyeségekhez is - egy bizonyos határig.

A sztori viszont nekem inkább a tipikus "pörgősribi" versus "nyugispasi" kapcsira emlékeztet. 28 évesen inkább a csajt minősíti - szerintem pokoli éretlenül kommunikálhat mind a kettő. Először a csajt tévesztette meg , hogy végighallgatta a fecsegését (hú, de sokáig tartott, mire ezt pofavágás nélkül én is megtanultam, hogy igen, ezt kell csinálni az elején), de utána viszont világmegváltó litániák formájában "fizetett", amire a csajszi beszólt egyet. Szóval nem illettek össze, ennyi, és ez szerencsére ki is derült. Pasi meg kapaszkodik egy kicsit, mert girhes kinézete és spórolós-visszafogott, de mégis ragaszkodós stílusa miatt nemigen válogathat a jelenlegi ribifelhozatalban.

blah 2011.07.25. 15:58:47

ez nagyon komoly beszólás, hogy nem kértem, hogy a tenyerén hordozzon… ha nem tette volna akkor az meg baj lett volna mert a le se szar a pasim hiszti indult volna egyből. Egyébként az ilyen faszokat kerülni kell aki 28 évesen úgy viselkedik mint egy kisnyugdíjas.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.25. 20:46:34

Szerintem mindegyik azt kapta amit megérdemelt. A befolyásolható kiscsaj a minidiktátort. Aztán mindketten megkapták a kijáró csalódást. Tiszta sor. Jedem das seine.

Nogee bácsi · http://neogallery.blog.hu 2011.07.26. 12:07:16

@blah: Na ez az. Vagy kisnyugdíjas, vagy látens homoszexuális. :)

Almandin 2011.07.26. 14:19:07

Ebben a posztban szerintem igenis tetten érhetőek az elnyomás jelei. Nem a WC-papír a lényeg, hanem az, hogy a férfi milyen burkolt erőszakkal erőltet rá olyan dolgokat a nőre, amit az nem akar. Az életmód, étrend megváltoztatása már ide tartozik. Különösen árulkodó, hogy amikor a nő először nemet mondott több hónap után, az volt a reakció: "hogy mondtad?". Mintha nem lett volna szabad nemet mondania? Az aerobicórákról meg azért mondatta le, mert az ilyen férfiak betegesen féltékenyek (még ha nem is mutatják ki), és ezért kontrollálni akarják a párjuk minden percét. Örülj, kedves posztoló, hogy megszabadultál tőle, és keress olyan férfit, aki egyenrangúként kezel. Ha nem szabadultál volna meg tőle, később még jobban elfajulhatott volna a helyzet. Olvastam olyan esetről, ahol a férj otthon ült, és figyelte az órát, hogy mennyi idő alatt végez a bevásárlással a neje. Ha túllépte a megadott időt, hazaérkezés után megverte.

A polcfúró 2011.07.26. 23:53:01

Khmmmm....

Azt szeretjük ám elfelejteni, hogy csak azt lehet elnyomni, manipulálni, befolyásolni, aki hagyja magát...

Rendkívül akaratgyenge a posztoló, de mi a másik felet akarjuk "elnyomónak" kikiáltani, hogy is van ez?

Mindenki szereti elfogadtatni a saját nézeteit, életmódját, gondolatait, éppen ezért vitatkozunk. Ebben a történetben a pasi épp ezt tette, nyilván olyan dolgokba is kinyilvánította vágyait, amihez semmi köze nem volt (a másik fél étkezése, alkohol fogyasztása stb.) de a határokat mi szabjuk meg, hogy kit, meddig engedünk belefolyni a személyes szféránkba. Ha valami nem tetszik nemet mondok, ez ilyen egyszerű... Ha ez megtörtént volna a storyban, akkor tudnánk mi lenne erre a reakció, de addig kár előrevetíteni, hogy milyen verést stb. kapott volna a csaj... :-S
Jah, igen mondott nem-et, de aztán egyből meggondolta magát, mondott nem-et, de amint konfliktus lett belőle egyből visszavonta és még svéd cseppet sem vett onnantól magához. Miért???? Ez egy identitás nélküli, konfliktus kerülő, szinte személyiség nélküli ember, aki lehet éppen azért "világosodott fel", mert egy irigy(?) barátnő arra utasította (emlékszünk? "azt mondta, hogy sürgősen hagyjam ott"), hogy hagyja el a párját, gondolkodás nélkül megtette, vagyis egyből észrevette, hogy jéééé, én mennyire el vagyok ám nyomva! Ugyan már...talált egy új befolyásolót, aki szintén az életét akarja irányítani, de Ő ezek nélkül nem is létezne...rendkívül gyermeteg, épp az ilyeneket szokták a deviáns szekták beszippantani...

Még annyit, befolyásolás nem feltétlenül negatív jelző, ha valakit, valami jóra "folyásolok be", pl. vigyázzon az egészségére, attól függően milyen eszközöket vetek be, mennyire tartom eközben tiszteletben a másik ember döntését.
A manipuláció negatív, amikor minden áron azt akarom, hogy az én akaratom érvényesüljön, nem számít a másik akarata, személye, döntése stb.

Nem mondom, hogy a pasi szent, lehet bevetett tisztességtelen eszközöket is, de ez nem nagyon derül ki a leírásból, de az igen, hogy a csaj mennyire átlényegült, feladta magát a kapcsolatért...fejlődnie kell, nem bűnbakot keresnie!

Szép estét Mindenkinek!
süti beállítások módosítása