Nem vártam hálát, de megalázást sem

2011. augusztus 11. 07:18 - Panni CsP

„Az utolsó randin egy egész estét átveszekedtünk, hajnali kettőre értem haza, vörös fejjel. Egész este az exeimről faggatott, arról, hogy kivel, hányszor” – Mai szerzőnk egy lány, aki hosszú szenvedés után kiadta pasija útját. A fiatalember túl sokat terrorizálta, ám a véget nem hajlandó elfogadni. Piszkos pletykákat kezd terjeszteni a lányról. Most kiderül, mennyire kell vigyázni a bipolár pasikkal.

 

Miért van az, hogy a pasik néha a saját tulajdonuknak vélnek egy lányt, pár hetes kapcsolat után? Jó, ez nem általános, de most a saját tapasztalatomat szeretném megosztani Veletek. 25 éves lány vagyok, a pasi, akiről szó lesz, 31. A dolog még friss, hiszen pár hete lett vége a történetnek. Egy közös baráti társaságban ismertem meg V-t. Nem hagyott rá alkalmat hogy jobban megismerjem, mert elég korán elkezdte a szemétségeit. Az első az volt, amikor meghívott egy eseményre, ahova nem tudtam elmenni. Ezt jeleztem is felé. Reggel felhívott, hogy kösz, hogy nem tiszteltem meg őt a jelenlétemmel.

Miről beszélsz?! - fakadtam ki. Ha egyszer nem tudok elmenni, akkor nem tudok elmenni, dolgoztam, ne haragudjon. Ezt írtam is neki akkor. V. belátta és bocsánatot kért. Amikor találkoztunk, kedves volt, csókolóztunk is egy kicsit. Azóta sajnálom őt, mert ha egy kicsit normálisabb, lehetett volna több is. Szex köztünk szintén nem volt, pedig lehetett volna, ha nem üldöz el a hülyeségeivel. Egy másik alkalommal 10 percet késtem egy randiról - nem az én hibámból, kimaradt egy busz. Amikor felhívom, hogy kések, bocs, azt mondta, hogy jó, akkor őneki más dolga van, és forduljak vissza. Szerintem nem volt más dolga, azt hitte, szórakozom vele, hogy az ő ideje szemét. Az utolsó randin egy egész estét átveszekedtünk, hajnali kettőre értem haza, vörös fejjel. Egész este az exeimről faggatott, arról, hogy kivel, hányszor és ismeri-e őket? Amikor ezután beszéltünk telefonon, megmondtam neki, hogy ezt így nem bírom, és hagyjuk abba. Teljesen kiakadt. Nem értette, mi bajom. Végül nem jelentkezett többet. Aztán pár nap múlva mit hallok vissza? Megbízhatatlan csaj vagyok, aki csak játszik a pasikkal, pedig mennyi mindent tett értem. Mit? - nem tudom, ez csak az ő fejében van. Továbbá azt terjesztette, hogy EGYÜTT JÁRUNK, holott nekem egész más fogalmaim vannak az ilyesmiről. Hamarosan már kövér is voltam (bár van rajtam felesleg, de kövérnek még nem neveztek) meg aljas, a megbízhatatlanságom állandóan műsoron volt nála. Nem vártam hálát, de megalázást sem. Ja, az még hozzátartozik, hogy a vitáinkban, ha százszor nem hangzott el az „én nem vagyok rossz ember” – mondat, akkor egyszer sem. Szerencsére nem is találkoztam vele többet.

 
260 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr853129357

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szerelmem mindig féltékenykedik 2011.08.11. 13:13:45

Az a problémám hogy szerelmem mindig féltékenykedik, pedig én sosem csalnám meg, nem vagyok az a típus. Annyit bizonygattam neki hogy csak őt szeretem! Többször úgy tűnt hogy elhitte, aztán másnap kezdődik elölről, napjában nyolcszor-tízszer felhív hog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgenlandi opelos 2011.08.11. 07:26:32

Keksz sem volt.
Miről beszélünk?

michaela77 2011.08.11. 07:29:42

Jó hogy nem vártál hálát, miért vártál volna, nem tettél érte semmit. Amúgy meg a srác bolond volt, szerencséd, hogy nem fordult komolyabbra a dolog.
Köszönjük ismét a majdnem történetet a majdnem járásról.

Brigi1981 2011.08.11. 07:41:19

Még jó, hogy nem volt szex. Valószínűleg az se ment volna neki és még téged hibáztatott volna. Örülj, hogy megszabadultál tőle. A pasinak meg pszichológus kellene.

Burgenlandi opelos 2011.08.11. 07:42:17

@michaela77:
Panni egy szűzkurva?
Felizgat minket, aztán nem történik semmi.

dr. gernika 2011.08.11. 07:45:21

Gondolom, már rutinja van abban, hogy koptatják, gondolom is, miért. Nincsen neki semmi önbizalma, és a te sárbahúzgálásoddal kompenzálja. Nem Jokkával randiztál véletlenül? :D

fumerin 2011.08.11. 07:45:36

Ennyi leütés a semmiről és a megbízhatatlan és pontatlan hisztis nőről :D
A kedvencem mára: "csókolóztunk is egy kicsit" LOL

michaela77 2011.08.11. 07:46:06

@Burgenlandi opelos: ha így nézzük, akkor jól csinálja:) De nem az ő hibája, hogy embereknek ez a legizgalmasabb dolog, ami történik velük az életben.

Easyke (törölt) 2011.08.11. 07:50:40

Isten őrizz az ilyen pasiktól. Gondolj bele, posztoló, mi lett volna, ha komolyabbra fordul? Ettől a fordulj vissza dologtól felmegy az agyvizem. Nem tudom, hogy a srác mit képzel magáról, de tényleg pszichiátriagyanús eset.

dr. gernika 2011.08.11. 07:50:50

@Brigi1981: A kettő nem zárja ki egymást. :D

Boris the Bullet dodger 2011.08.11. 07:51:08

Szóval már az első elmaradt randi után láttad hogy flúgos, mégis próbálkoztál. Mondd már el, minek?

"Nem vártam hálát, de megalázást sem."
Pedig a történet szerint ez a kapcsolat másról se szólt csak erről meg egy "kicsi csókról".

2011.08.11. 08:21:14

Ez a blog szóra sem érdemes, mert már a fordulj vissza incidens után el kellett volna hajtani a francba. Jah gondolom kellett a pasi...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 08:25:37

Lehet, hogy volt több dolog is a háttérben, amit a posztoló nem meglepő módon eltitkolt. :)

Szöszi 28 2011.08.11. 08:36:50

Posztoló picikét magányos úgy veszem észre:D Különben szóba se állt volna egy ilyen lúzerrel...

Ér megölnöm a szomszédom gyerekeit? (Velem egy korúak, pici gyerekeket nem bántanék:))

Füstleee 2011.08.11. 08:37:28

@Nard: Szerintem is. Bár van némi igazság benne, én is jobban vonzom a hülyéket mostanság mint 4 éve...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 08:38:18

Ezt a dagadt hülye picsát! Szerencséje V-nek, hogy nem lett semmi komoly.

(Meghallgatnám a történetet a másik szájából is, mert sejtésem, hogy lényegi információk vesztek a feledés jótékony ködfátyolos homályába.)

Fviktor76 2011.08.11. 08:38:23

Hát hallod, mázlid volt! Gyorsan megmutatta foga fehérjét, így hamar kukázhattad.

Nekem van olyan lányismerősöm, aki 2 ilyen pasival is összejött. Eleinte szép és jó volt, aztán mindkettő elkezdte önmagát adni. Az volt a baj, hogy finoman. Először csak nekünk, a barátainak tűnt fel, hogy valami gáz van, aztán erősödött, utána a lány is mesélt furcsaságokról, de még mindig nem esett le neki, de mi már óvatosan elkezdtük felé jelezni, hogy vigyázzon. Aztán amikor már rájött, hogy szenved az egésztől, akkor lépett. De eltelt jó pár hónap, a jól emlékszem mindkettővel 6-6 hónap. És korábban (3 pasival előtte) szintén volt egy hasonló neki, bár ő nagyságrendekkel normálisabb volt, az is 4 hónapig tartott.
Azóta, egy közös barátunk segítségével összejött egy rendes sráccal és együtt vannak már több mint 1 éve. Csak hát 38 éves már a lány...

Szóval járhattál volna rosszabbul is. Ezt most kiírtad magadból, tehát irány előre tovább, ez meg felejtős...

Na szép napot!

ati2 2011.08.11. 08:45:46

Kedves posztoló nagy tévedésben vagy, egy pasi soha sem lesz hálás, az a nők feladata. Egy normális férfi meg simán eléri, hogy hálás legyél.

Az ilyen pszichoboy-okat meg már az ilyen mondatok után lapátra kell tenni: "kösz, hogy nem tiszteltem meg őt a jelenlétemmel."
Ha normális lett volna akkor valami ilyesmit mondott volna:
"Nagyon örültem volna, ha este el tudtál volna jönni." stb.

tuli _ 2011.08.11. 08:45:50

Időben kapcsolt a lány. Az "én nem vagyok rossz ember" mondatot csakis, és kizárólag szar alakoktól hallottam még eddig.

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 08:48:19

Aszem kituntetest fogok adni magamnak ha egyszer nem fogkremes arccal jovok be dolgozni.

dr. gernika 2011.08.11. 08:50:37

@tuli _: Igen, mert már valszeg annyiszor lett a fejükhöz vágva, hogy már rutinból, előre tagadják.

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 08:50:57

@Nard: Ha' telleg gyanus, hogy en is genya legyek. :)))

@tuli _: Én nem vagyok rosszember!

dr. gernika 2011.08.11. 08:52:14

@Frigyesur: Sosem nézel tükörbe, mielőtt felveszed azt a sisakot? :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 08:52:17

@Frigyesur: Fogkrém?! Ne röhögtess, ki az a hülye aki ezt kora reggel "beveszi"? Érted, beveszi, hahahaha! :DDD

Szóval, akkor hogy is volt ez?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 08:53:00

@Frigyesur: Vagy próbálj meg úgy fogat mosni, hogy leveszed a sisakot. :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 08:56:42

@gernika: Bevallom, nem surun nezek tukorbe. Tovabba elragad a fiatalos hev, hogy vegre mehetek az irodaba a csodalatos Budapesti Tomkegkozelkedesi Vallalattal. Csak ugy repitenek furge labaim.

@Köldökszösz (csodalampa): Hat ugy volt ez, hogy fogat mosok. Minden reggel. Es este is. A fogdoktornal lattam, hogy a fognyuvo manok milyen kis gonoszok.

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 08:58:38

@Frigyesur: Es milyen hibatlanul tudok gepelni. Ecceruen csodalatosan tehetseges vagyok mindenben. Nem is tudom, hogy lehetek ilyen ugyes.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 09:01:26

@Easyke: És még te erősködtél, hogy nem értünk egyet! :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 09:02:30

@Frigyesur: Most már tudom, miért csillog olyan szépen! Mert reggel-este mosod.

Szöszi 28 2011.08.11. 09:03:14

@Köldökszösz (csodalampa): Hangosan idióták. És vonyítanak, amikor meglátogatja őket a sok idióta barátjuk. És hétköznap hajnalban ez idegtépő kissé...Főleg, hogy a zenét is hangosan hallgatják az ordibálás mellé.

SciNu 2011.08.11. 09:03:38

"Nem hagyott rá alkalmat hogy jobban megismerjem, mert elég korán elkezdte a szemétségeit."
Te pedig elkezdtél járni vele? Gazdag hejjespasee volt-e? Vagy te vagy nagyon hülye? (a kettő nem egymást kizáró tény)

"Az utolsó randin egy egész estét átveszekedtünk, hajnali kettőre értem haza, vörös fejjel."
Házhozmész a pofonért és még sajnáljanak is?

"bár van rajtam felesleg, de kövérnek még nem neveztek"
Csak nem akartak megsérteni kisbálna.

LyukasBogrács 2011.08.11. 09:05:20

En mindegyiknek azt mondom: te vagy a legaranyosabb, legedesebb, szeplany, akivel talalkoztam. Altalaban bejon es aranyosak, edesek lesznek.

michaela77 2011.08.11. 09:05:35

@tuli _: ezzel a logikával ha az én párom néha azt mondja, hogy tudja vele milyen nehéz és hogy milyen f*szságai vannak, akkor ő jó ember lehet?:DD

michaela77 2011.08.11. 09:09:31

@Kata1987: na ezért parázok most én annyira a költözéstől. Ha egy ilyen helyre költözöm, fel is akasztom magam pár napon belül.

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 09:10:26

@Köldökszösz (csodalampa): Egyensulyt hozni az Erobe csak csillogo sisakkal lehet hozni.

michaela77 2011.08.11. 09:11:07

@LyukasBogrács: szerintem fordítva is műxik. Az én párom mindig aszongya, hogy olyan vagyok mint a többi nő, meg nem értem meg, meg más biztosan jobban elfogadná, én meg mindig egyre aranyosabb és kedvesebb vagyok, hogy bebizonyítsam, hogy nincs igaza:D Szóval ha hülye nőt fogsz ki, ez is működik:)

SciNu 2011.08.11. 09:11:16

@tuli _: Én nem vagyok rossz ember, de időben kapcsolt? 3x randizott vele mikor az elsőben már bizonyított?

michaela77 2011.08.11. 09:12:07

@Frigyesur: és nem csak a gépelésben, hanem a fogalmazásban is milyen tehetséges vagy ma:) Dehát amelyik szót fontosnak tartod, jóhogy duplán írod...:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 09:12:42

@Kata1987: Én ilyenkor mindig odaszarok az ajtajuk elé, jelezvén nem tetszésemet. De megpróbálhatsz beszélni velük, lehet, hogy az is célra vezet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 09:12:55

@tuli _:

Én nem vagyok jó ember. Szerintem. Ismerem magam nagyjából :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 09:14:34

@Frigyesur: Akkor ezért volt reggel zavar az Erőben, mert maszatos lett a sisak.

(Ne, a sisakomra ne, most mostam meg!)
:DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 09:19:19

@Köldökszösz (csodalampa):

Az ablak alá kell, a falra. :)

@Frigyesur:

Az a baj, hogy a sisakodon minden ujjlenyomat meglátszik, olyan mint a Lifebookok borítása :) Nagyon szép, csak nem praktikus. Ha mattfekete, teflonborítása lenne, akkor sokkal jobban járnál, mivel nem ég rá a vér. A tisztás pedig műanyagszálú kefével vagy speciális kendővel egyszerűbb! :)

Szöszi 28 2011.08.11. 09:25:13

@michaela77: Szerencsére 2-3 havonta egyszer fordul csak elő, mert anyucijuk egyedülálló, ritkán utazik és hagyja üresen a lakást.

@Köldökszösz (csodalampa): Az biztosan nem, mert legközelebb, ha jön a sok fiatal hozzájuk, és megtudják, hogy nem hangoskodhatnak, mert én szóltam, tudod mi lenne? Véletlenül folyamatosan becsöngetnének és hangosabbak lennének, mint előtte...Ismerem én az észjárásukat:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 09:28:13

@Köldökszösz (csodalampa):

Ha van elég matéria, és az állag is megengedi, persze :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 09:29:46

@Kata1987: Akkor javaslom egy nagyobb teljesítményű stereo zajkeltő beszerzését. Ha ez megtörtént, felajánlok a gyűjteményemből néhány örökbecsű dallamot. Halottakat lehet vele felkelteni.
Végső elkeseredésben Balázs Pali dallamokkal is lehet operálni, de ott előfordulhat, hogy visszaüt a bumeráng, és te is maradandó károsodást szenvedsz. :)

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 09:29:58

@michaela77: :P
@Köldökszösz (csodalampa): :P

@Nard: :DDDDD Gernika annyira befogott, hogy mar ilyen praktikus meglatasaid vannak? :))

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 09:30:30

@Nard: És a mogyoró teszi fel az I-re a pontot.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.11. 09:32:42

"Egész este az exeimről faggatott, arról, hogy kivel, hányszor és ismeri-e őket?"

Nekem ez volt egy kicsit sok. Mondjuk a késős sértődés is határeset... mi az, hogy van más dolga?? Én vissza is fordultam volna az tuti, szóba nem állok vele többet.

@gernika: Jokka XD XD Simán lehet! Ha késett a csaj, ment kurvázni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 09:37:35

@Frigyesur:

Tegnap kicsit meg is dorgált mert csokit vittem neki. Persze nagy duzzogva megette! Készítettem hörcsögkínzós képeket is :) Nagyon ijedt tekintete van.

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 09:47:02

@Nard: Miert baj, hogy csokoladet vittel? :O

Kerem a kepeket, kerem a kepeket! :))

Azt hittem valaszt kaptam az ejszaka ota egeto kerdesre:
videa.hu/videok/allatok/uszo-horcsog-kiskunsagi-nemzeti-park-ui3tCTIp1T6qIczJ

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 09:48:23

Gondoltam megosztom. Nyilvanvalo, hogy az egesz blog kozonseg szeretett volna valaszt kapni a kinzo kerdesre: tud-e a horcsog uszni.

Muha 2011.08.11. 09:48:36

Mar megint egy dagi posztolo?

dr. gernika 2011.08.11. 09:54:33

@Frigyesur: Ha annyira érdekelt volna ez az infó, egyéb eszközeim is lettek volna, hogy választ kapjak... :)

ketroot 2011.08.11. 10:00:36

blablabla...

na, megvolt a napi hülyepicsapicsogása.

gfjfhj467676768 2011.08.11. 10:07:54

"Szex köztünk szintén nem volt, pedig lehetett volna, ha nem üldöz el a hülyeségeivel. Egy másik alkalommal 10 percet késtem egy randiról - nem az én hibámból, kimaradt egy busz. Az utolsó randin egy egész estét átveszekedtünk, hajnali kettőre értem haza, vörös fejjel. Egész este az exeimről faggatott, arról, hogy kivel, hányszor és ismeri-e őket?"

Teljesen igaza volt a faszinak! Csomó randi hiába, feljár hozzá a baszhatatlan kurva és még el is késik. Az meg egyenesen csúcs hogy nem baszik, de a listáján biztos volt vagy 10-20 név, köztük hippik meg pakik, fekák. Ez verhette ki a biztosítékot. Egy randinál többet nem ér a ribanc :D

gfjfhj467676768 2011.08.11. 10:09:14

@Easyke: Csak a minimumot várhatta el, egy jó lazító szopást a mások által bejáratott cafattól :D

cyd 2011.08.11. 10:09:26

@gernika: Áh, az nem lekövérezi, hanem leribancozza, ha túl sokat iszik akkor meg lerókázza.

A liba meg hülye vót. Háromszor.

tarquin - védőháló nélkül 2011.08.11. 10:10:27

"Nem hagyott rá alkalmat hogy jobban megismerjem, mert elég korán elkezdte a szemétségeit."

Namármost így éppen hagyott alkalmat, csak te nem hittél a saját szemednek - nem ér másra mutogatni. Szemét emberekkel pedig kicsit sem csókolózunk, nem lehet elvárni, hogy a másik tudja, hogy mi vegytiszta unatkozásból töltjük vele az időnket (de jó volna összejönni akárkivel-alapon) - amúgy szemét hülyének tartjuk.

Hurri Kán 2011.08.11. 10:11:36

Posztoló az egészet csak egy helyen rontotta el... a legelején, amikor belement az egészbe...

gfjfhj467676768 2011.08.11. 10:11:43

@Fviktor76: "jól emlékszem mindkettővel 6-6 hónap. És korábban (3 pasival előtte) szintén volt egy hasonló neki, bár ő nagyságrendekkel normálisabb volt, az is 4 hónapig tartott."

38 évesen végre összehoz egy hosszabb kapcsolatot, ez már milyen selejt nő lehet :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 10:22:28

@gfjfhj467676768: Gondolod, ha 38 évesen még a kutya se pisilte oldalba.

tuli _ 2011.08.11. 10:24:08

@gernika: biztosan véletlenül. de el nem gondolkodnának, hogy miért lehet.

@Frigyesur: :D

@michaela77: nanáhogy igen :) mert ő legalább belátja saját gyagyaságát. de aki azzal jön, hogy ő nem rossz ember, az semmit nem lát be.

@SciNuBob -I hear you, mon!-: a harmadiknál már lapát let a vége. szerintem ez még belefér, ha nehezen is, de belefér.

@Nard: azért én bízom benne, hogy olyan rossz sem :)

gfjfhj467676768 2011.08.11. 10:25:46

@Köldökszösz (csodalampa): Az nem lenne rossz! Mint egy rák ollóját feltörni és kienni a rózsaszín, gőzölgő csemegét :P

dr. gernika 2011.08.11. 10:28:32

@tuli _: Nard nem rossz ember, bár karitatív szervezetet nem fognak elnevezni róla, az biztos. :)

gfjfhj467676768 2011.08.11. 10:29:29

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Több mint három randi volt, társaságban megismerte, mentek ide-oda még lakásra is, több hetes kapcsolatnak gondolta a faszi. ("saját tulajdonuknak vélnek egy lányt, pár hetes kapcsolat után")

Heti 1 randinál amiből egy össze sem jött ez nehezen hihető. Szk lány volt, egy kis geci, maga is pár hetes kapcsolatként értelmezi ezt úgy hogy csak csók volt.

tuli _ 2011.08.11. 10:37:29

@gernika: erre szokták azt mondani, hogy sajátos értékrendje van :) így kerek a világ.
egyébként komolyan úgy gondolom, hogy a nagy hangoztatók füle mögött mindig van valami. annyi szemét embert én még nem láttam, mint akik vallásuk mögé bújva, hangoztatva, hogy milyen jók, egy rakás szemétséget elkövetnek a többiekkel szemben. és még azt is gondolják, hogy ők valóban jó emberek. pedig nagyon nem.
szóval ez a mondat számomra mindent elárul a kimondójáról.

Madpapa 2011.08.11. 10:39:59

Kommunikációs EPIC FAIL!
A kövér látod relatív fogalom. Neki az már kövér volt, ami szerinted még csak felesleg.
Most ha relatíve ennyire semmi volt ez a kapcsolat, hogy lehet egy egész éjszakán át veszekedni, meg minek egy 'kapcsolat' elején????????

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 10:42:03

@gernika:
"Nard nem rossz ember, bár karitatív szervezetet nem fognak elnevezni róla, az biztos. :)"
:DDDD

@tuli _: Na ja. Azt mar en is eszrevettem, hogy akik rendes pasinak tartjuk magukat, iszonyat kocsogok szoktak lenni. (Kivetel en. En tenyleg egy rendes srac vagyok :D)
(Amugy hogy vagy mindig, tulipan? Befigyel meg a reggeli tutuke? ;))

Madpapa 2011.08.11. 10:43:08

@Fviktor76: 38 éves lány...inkább nő...
Jajj nekem már na! Megint a pasik voltak a hunyók....

SciNu 2011.08.11. 10:46:10

@tuli _: Most tegyük fel hogy nem volt hejjespasee vagy gazdag. Vajon lett volna 3 alkalom akkor is? Vagy az első után kuka?

@gfjfhj467676768: A srác sem volt kutya, de a lányt sem kell sajnálni. Ő persze mindent megtett hogy minden összejöjjön, vagy ha nem azt nem szabad megírni mert akkor ő is rossz színben tűnik fel.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 10:46:16

@Kata1987: Menj át bőrszerkóban, gyertyával, ostorral a kezedben, erőszakold meg őket úgy hogy a végén levegőt venni se legyen erejük, és akkor elhalkulnak! Bevált, letesztelt technika! :D

dr. gernika 2011.08.11. 10:46:36

@tuli _: Jah. :) Végülis nem pedo, nem erőszakos és alapvetően nem is szexista (csak itt erősködik), nem szélsőséges, nem alkesz, dolgozik. Igazából tök jó ember. :D

És igen, a hipokriták csinálják a legtöbb kárt. No, mentem, pá. :)

tuli _ 2011.08.11. 10:47:11

@Frigyesur: kösz jól, bár már hányingert kapok a festés-mázolástól :) Reggel soha, de soha nem ittam, nem tán keversz valakivel? :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 10:52:41

@michaela77: Ebből látszik, hogy a nők a bolond férfiakhoz vonzódnak. Ha a végén nem durvul el a fickó, marad a kisebb aljasságoknál, akkor simán hagyta volna magát gerincre vágatni a kislány. Aztán utána, ha jó volt a sex (nem szex! :D ) már a nagyobb aljasságokat is elnézte volna. - Nem ismertem B.F. verseit. Elolvastam a szóban forgó művét, így pontos képet kaptam rólad :) Nem rossz, de a szép rímeket hiányolom, hiába művész lélek vagyok... :D

tuli _ 2011.08.11. 10:56:41

@SciNuBob -I hear you, mon!-: igen, mert a lány sem egy modellszépségű nő, gondolom, nem akad minden ujjára pasi.

@gernika: azért ennyi még nem elégséges a tök jó emberséghez :D sokszor az apró részletek többet elárulnak, mint a nagy kategóriák :)
pá :)

Hurri Kán 2011.08.11. 10:57:58

@Kata1987:
Hát hogy mivel váltották ki belőled ezt az ölési vágyat... ;)

Szöszi 28 2011.08.11. 11:04:45

@gyvy: Hangoskodással, hétköznap hajnalban:D És már nem először fordult elő...

Szöszi 28 2011.08.11. 11:05:54

@Ape: Nincs valami kevésbé fárasztó módszer?:D

Hurri Kán 2011.08.11. 11:07:55

@Kata1987:
Ó, azért nem kell őket egyből megölni... remek jó módszerek vannak, h leszokjanak róla...

Szöszi 28 2011.08.11. 11:09:15

@gyvy: Hallgatlak:D Mik a lehetőségeim?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 11:10:28

@tuli _:

Viszont nem vagyok valami türelmes és toleráns. Arrogáns vagyok, cinikus és genyó. :) Valóban nem iszom, viszont dohányzom. :)

Father Justice (törölt) 2011.08.11. 11:12:21

Jó kis lecke ez a huszonéves, szeleburdi hölgyeknek: aki komoly férfiak idejével és türelmével játszadozik, pár nap alatt kisbálnává hízik.

Hurri Kán 2011.08.11. 11:12:47

@Kata1987:
Például.... Keresel 0-24 órában étel-házhoz szállítást vállaló céget, rendelsz a nevükben (minél több különböző helyről) kajákat,hadd egyezkedjenek a szállítókkal...

Oda lehet rendelni 10-12 taxit is arra az időre... Meg lehet hirdetni a lakásukat piaci ár alatt, személyes megtekintéssel, monnyuk kizárólag reggel 6-8 óráig...

Ezek talán elvonnák az energiáikat a hangoskodástól... ha nem, lehet tovább menni...

michaela77 2011.08.11. 11:20:03

@gyvy: lakáshirdetésről jut eszembe. Emlékszel mikor valamelyik héten mondtam, hogy a tulaj trükközik az albérletemmel, és azt mondta ne aggódjak, megoldja a párja, mert ügyvéd?
Nos, két napja már azt mondta, hogy két héten belül megmondja mi lesz a lakással, ergo nagyon úgy néz ki a dolog, hogy költöznöm kell.
Milyen jó trükk volt:D

Szöszi 28 2011.08.11. 11:20:22

@gyvy: Úúrrristen, milyen ötletek:D Hihetetlen mi jut eszedbe:D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 11:23:20

@Kata1987: van kevésbé fárasztó, de az egyben kevésbé élvezetes is :) Ha van gyúrós ismerősöd akkor megkéred, hogy 1-2 "kisnövésű" cimborájával a konditeremből kopogjanak be a szomszéd kölkökhöz, és mondják (higgadtan, rezzenéstelen arccal) hogy most költöztek ide a szomszédba, és nem szeretnék, ha még egyszer ilyen előfordulna, hogy nem hagyják őket aludni fontos "meló" előtt.

Szöszi 28 2011.08.11. 11:25:21

@Ape: hehe, ez is nagyon jóóó:D

Hurri Kán 2011.08.11. 11:26:22

@michaela77:
jaja... télleg frappáns megoldás :D

Idióta Isten barma... gondolom egy jó csomó lóvét el fog bukni, arról nem beszélve, tenné össze a két első lábát, hogy olyan albérlője van, aki normálisan fizet... mert ma olyat se könnyű találni...

@Kata1987:
És ez csak a bemelegítés...

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 11:26:27

@tuli _: Festes-mazolas? Ettol feltem: pia utan felsobb szintre leptel, mar drogozol. :S

michaela77 2011.08.11. 11:31:13

@gyvy: azt mondja még beszél valami ügyvéddel (ezek szerint a párja mégsem OLYAN ügyvéd), de hogy milyen sok a havi törlesztő, meg mire visszafizeti annyit nem is ér a lakás. Úgyhogy még okoskodnak, de majd két héten belül szól. Mondjuk én 90-et fizetek neki havonta, nem hiszem, hogy túl sokkal kell kiegészítenie.
Úgyhogy én elkezdtem albérletet keresni, pedig a hátam közepére nem kívánom most a költözést.

Hurri Kán 2011.08.11. 11:33:59

@michaela77:
HA gondolod, esetleg lenne értelme, mondd meg neki, beszéljünk, hátha van megoldás... ha nincs értelme, nem olyan a zillető (te ismered), akkor ne...

Szöszi 28 2011.08.11. 11:34:11

@gyvy: És már alkalmaztad is vagy egyelőre elméletben?:D

Hurri Kán 2011.08.11. 11:36:21

@Kata1987:
Nem javaslok másnak olyat, aminek nem győződtem megy személyesen a hasznosságáról ;)

michaela77 2011.08.11. 11:37:29

@gyvy: úgy tűnik nem nagyon hajlik semmilyen megoldásra, árfolyam rögzítést nem akar, mert nem akarja ezer évig fizetni, meg eleve nem akar annyi pénzt kifizetni, amennyit ezen az árfolyamon kellene. Neki az felelne meg, ha a bank azt mondaná, hogy ok, akkor fizetheted 180 Ft-os árfolyamon a hitelt és a különbözetet sem kell kifizetned. Olyan meg nincs.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 11:39:22

@michaela77:

Hát most lehet többet kell majd sokkal, főleg ha Szíjjártó vagy Kósa okosat nyilatkozik mint tavaly :)

Hurri Kán 2011.08.11. 11:39:45

@michaela77:
Nem erre gondoltam, persze ha így áll hozzá, így nem is fog menni... no mindegy, Te max. költözöl, ő meg bukik egy csomó lóvét... ismerős ez a típus egyébként... Baltazár ha kell, meghal, de nem alkuszik! :DDD

Hurri Kán 2011.08.11. 11:42:22

@Nard:
Te is olyan okos vagy, mint a nagy átlag... ehhez a mostani svájcifrank-cirkuszhoz rengeteg közük van...

michaela77 2011.08.11. 11:42:41

@Nard: :) Az a baj, hogy a 90-et albérletre fizetem, nem hitelre... Mert még ha arra fizetném...

@gyvy: hát kb. Úgyhogy szívás.

michaela77 2011.08.11. 11:47:38

Most akkor megint eltűnt a kommentem? Na mégeccer.
@Nard: :) Sajnos nem lakáshitelre fizetek 90-et, hanem albérletre, ami így elég gáz.

@gyvy: pontosan ahogy mondod. De ez nekem szívás. Nincs is olyan albérlet, amilyet én keresek:)

Rebelde 2011.08.11. 11:48:48

"Nem hagyott rá alkalmat hogy jobban megismerjem, mert elég korán elkezdte a szemétségeit."

már hogyne adott volna alkalmat?!

tuli _ 2011.08.11. 11:50:07

@Nard: én is dohányzom. (affrancba :)
viszont van humorérzéked, és önkritikád is. az sok mindent kárpótol. ja, és azokkal ne genyózz sokat, akik szeretnek, nehogy kiszeressenek belőled, oszt aztán bánhatod :)

@Frigyesur: ezt a szlenget nem ismerem :)

Rebelde 2011.08.11. 11:51:02

@michaela77:

te, lelépett az embered egy másik nővel?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 11:51:12

@gyvy:

Az csak a forintot döntené be, ami csak tetézné a bajt.

@michaela77:

Értem én, csak nekik kell többet majd. Lehet nem lenne így már hasznuk a lakás kiadásán.

michaela77 2011.08.11. 11:51:33

@gyvy: te érted, hogy ez miért van pontosan? Mert szerintem ez bizony csak simliskedés és pár ember irányítja, tuti.
Valahogy nekem életszerűtlen a közgazdasági magyarázat. Azt mondják görögország bedőlt, és akik oda fektettek be, azok gyorsan elkezdték svájcba fektetni a pénzüket. De szerinted az életszerű, hogy mindenki aki keresett egy közepesen kockázatos befektetést, amikor az nem jött be, azt mondta én mostmár csak svájcba fektetek, sehová máshová? Annyi közepes vagy kicsit nagyobb kockázatú befektetés van, mégis mindenki rögtön rohant a tuti biztosba?
Amerikával ugyanez a magyarázat. Szerintem ez bullshit.

michaela77 2011.08.11. 11:52:26

@Rebelde: nem, de mivel nem tudom miből vontad le ezt a következtetést, bővebben nem tudom kifejteni a témát:)

Hurri Kán 2011.08.11. 11:53:06

@michaela77:
Azér teljesen ne keseredj el, még nem mondták, h költözni kell... elkeseredni ráérsz majd akkor :D

És ilyenkor gondolkozom el, miért is kell az ilyen csillámfaszlámákal foglalkozni állami szinten egyáltalán? Merhogy szegény nem hajlandó ennyit fizetni? Óóóó... majd holnap lemegyek a kocsmába, és megmondom, aggyák olcsóbban a fröccsöt... Hátha :DDD

michaela77 2011.08.11. 11:53:40

@Nard: ja, értem. Na igen, csak mindenhol azt hallom, hogy nem érdemes eladni a lakást, mert a mostani árfolyam mellett mindenképpen bukás. Akkor nekik valószínűleg jobban meg kellene érnie így, hogy ki van adva, mint annak aki magának fizeti és nem kap bele havonta semmit a költségekbe. Gondolom én. Dehát én sok minden mást sem értek:)

Rebelde 2011.08.11. 11:54:12

@Frigyesur:
"Aszem kituntetest fogok adni magamnak ha egyszer nem fogkremes arccal jovok be dolgozni."

hehe, én lángost már nem is merek egyedül enni, megbízható emberrel meóztatom le a képem, mert bizony előfordult, hogy tejfölös fejjel jöttem mentem:S

Rebelde 2011.08.11. 11:56:53

@michaela77:

hátöizé, kimaradt pár komment:)

Hurri Kán 2011.08.11. 11:57:27

@Nard:
Óóóó... nem is tudtam, hogy számítógépek barkácsolása mellett közgazdaságban is ennyire otthon vagy...

@michaela77:
Az hát, spekuláció, semmi egyéb... Beletolnak most a CHF-be valag pénzeket (persze csak virtuálisan ugye, mint tudjuk), még pumpálják az árfolyamot, aztán hirtelen elkezdik majd shortolni... és megint nyernek rajta... és az egészhez lehet köríteni a maszlagot, hogy Amerika így, Európa úgy...

michaela77 2011.08.11. 11:58:41

@Rebelde: de azért ha tudnál valamit ugye szólnál?:DDDD

@gyvy: ugye hogy csak mellémagyarázás? Valakik dollármilliárdokat keresnek rajta és kész. Úgy örülök, hogy nem vagyok teljesen hülye ezek szerint.

Hurri Kán 2011.08.11. 12:01:39

@michaela77:
Az, nagyrészt az... Évek óta ismert dolog, hogy Amerika sok sebből vérzik, de pl. a CHF árfolyam ilyen szintű változását semmiféle reálgazdasági folyamat nem indokolja, bár, mint tudjuk, az árfolyamoknak (akár valuta, akár részvény) már régen nem sok közük van a valós gazdasági folyamatokhoz...

Frigyesur (törölt) 2011.08.11. 12:03:37

@Nard: En pedig mindezekben az ellenteted vagyok. Jo ember lehetek :D

@tuli _: A higito szaglaszas mond valamit? (A drogos szlenget en se ismerem, csak be akartam szolni :)))

@Rebelde: :D Ooo, ne feledd ram mindig szamithatsz ezugyben! :))

Madpapa 2011.08.11. 12:03:56

@michaela77: 90k albérletre????? Most azért kikerekedett a szemem. Ez komplett lakás, úszómedencével, masszőrrel? :-))

michaela77 2011.08.11. 12:04:48

@gyvy: na én is pontosan így gondolom eztetetet. Dejó.
A lakáshitelt meg úgy gondolom, hogy amikor anno ideadták svájci frankban, azt vagy megvették akkor x árfolyamon, és maximum a forint jelenértékét követelhetnék az infláció miatt (a nyereségük az benne van a kamatban), vagy rövid távú hitelekkel fedezték, aminek szintén nem ennyi volt az árfolyama, így a mostani árfolyamon visszakérni a lakáshitelt szintén bullshit.

Hurri Kán 2011.08.11. 12:08:23

@michaela77:
index.hu/gazdasag/2011/hetkoznapi_penzugyek/csillagaszati_penzt_keresett_aki_jol_spekulalt/

Ennyi...

Egyfelől a jó franc se tudja megmondani, h egy banknak egy adott pillanatban kihelyezett hitelen milyen forrásoldali költsége van, másfelől viszont a szerződésben aláírta, aki ilyen hitelt vett fel, hogy a törlesztés a mindenkori árfolyamon történik majd... nem új információ...

michaela77 2011.08.11. 12:08:35

@Madpapa: sajnos nem. És egy ideje nézegetek másikat, mert én is sokallom, de ami nekem kell, az basszus csak drágábban van.
Ez egy sima 54 nm-es lakás, jó helyen, a rózsadomb aljában, 9 lakásos társasházban, mindennel felszerelve, bútorozva, légkondi, riasztó, miegymás.
És amiért nem találok normális áron másikat:
nem megyek ótvar fürdőszobába, kell kád a fürdőbe, kell teljes bútorozás és gépesítés, mert semmim nincs, nem szeretnék zajos főút mellett lakni, jó lenne ha a munkahelyem környékén lenne, szeretnék cicát tartani, nem akarok távfűtést. Ilyen igényekkel nem tudom mit várok...:)))

Rebelde 2011.08.11. 12:09:19

@Frigyesur:

ok, én is pontosan annyiszor foglak figyelmeztetni, hogy fogkrémes a füled, mint te engem...:))

Szöszi 28 2011.08.11. 12:10:57

@michaela77: Szent szalmaszál! És egyedül laksz? Tudtam, hogy brutál albérlet árak vannak mostanában, de azt nem gondoltam, hogy ennyire.

michaela77 2011.08.11. 12:12:00

@gyvy: ha jól belegondolunk, ha ők is hosszú távú svájci frankkal fedezték volna, akkor lenne igazságos ennyit visszakérni, hosszú távú svájci frankos hitellel fedezni a hosszú távú svájci frankos hitelt pedig valljuk be életszerűtlen és hülyeség. Az összes többi forrásoldali fedezet pedig nagyságrendekkel olcsóbb volt, mint amit most visszakérnek.
Úgyhogy ezen a bankok nem keveset nyernek, más kérdés, hogy persze, teljesen jogos, benne van a szerződésben. Ha csökkent volna az árfolyam, mi sem állnánk sorban, hogy többet akarunk fizetni.
De ha ilyen arányban nőtt meg az árfolyam, és igazából ezen a bankok rohadt sokat nyernek, ott szerintem az államnak vagy nem tom minek illene közbeavatkozni.

Madpapa 2011.08.11. 12:12:53

@michaela77: ja így már más! Nincsen gond akkor, ha ezt lazán leteszed az asztalra minden hónapban. Az igényeknek mindig a pénztárca szab határt, de úgy tűnik az feneketlen :-)))

Rebelde 2011.08.11. 12:13:26

@michaela77:

járjál utána jobban, simán van olcsóbb

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 12:13:45

@gyvy:

A barkácsolásos megjegyzésedet nagylelkűen elnézem, most az egyszer. Valóban nem vagyok közgazdász, és nem is vonz a dolog, de az alapvető dolgokkal tisztában vagyok. (Nincs devizahitelem sem pont e miatt) A forintot bedönteni nem túl nagy kunszt, tavaly óta tudja szerintem egy ország. Semmi bődületes faszságot nem mondtam. Max beletiporhattam az idoljaid image-ébe. Azt pedig bármikor, nem nehéz dolog az sem.

@Frigyesur:

Max a dohányzás nem igaz rád :)

michaela77 2011.08.11. 12:13:47

@Kata1987: igen, egyedül. Anno az volt benne a nagyon vonzó, hogy pár száz méterre volt a munkahelyemtől. De sajnos azóta elköltöztünk.

michaela77 2011.08.11. 12:15:38

@Madpapa: sajnos nem lazán és jó lenne olcsóbb. De igen, valóban, igények is vannak. Teljesen egyedül vagyok Pesten és legalább a lakásomban jól szeretném magam érezni.

@Rebelde: ha van ötleted tényleg szívesen veszem, én az ingatlan.com-ról kapom a beállított értesítéseket, nézegetek Pest környékén családi házakat is, de általában ha beleszámolom a benzint is, nem jövök ki olcsóbban. Ha tudsz valami jó oldalt vagy irodát szívesen megnézem.

Rebelde 2011.08.11. 12:21:18

@michaela77:

az ingatlan.com-ra remélem nem regisztráltad magad, érhetnek kellemetlen meglepetések:)

számtalan oldal van ezen kívül,amit böngészhetsz, erre rá kell szánnod az időt, ha irodát bízol meg az még plusz lehúzás, én kihagynám
az igényeid nem elérhetetlenek amúgy

Szöszi 28 2011.08.11. 12:37:38

@michaela77: Egy kisebb lakáson tudnál spórolni szerintem. Főleg, ha egyedül élsz, akkor egy max. 40 négyzetméter elég:)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 12:39:43

@michaela77: Na ez már tényleg rímel. Egész jó vers! A másik hozzászólásodra: "Szerintem minden nő elér egy olyan értelmi/érzelmi/erkölcsi szintre, ahol már nem elcsábítható." Hűűűű ez kizárt dolog :) A nők 50% (és nagyon optimista voltam!) sosem éri el ezt a szintet! Persze igaz ez a férfiakra is. És aki el is éri, azt is meg lehet ingatni, ha más nem egy csókig eljutni ;)

indapass90210 2011.08.11. 13:02:45

"Hamarosan már kövér is voltam (bár van rajtam felesleg, de kövérnek még nem neveztek)"

Ezek szerint akkor eddig egyetlen ember volt veled őszinte!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 13:09:47

@Dövan:

Viszont szerintem senki nem írta még, hogy pina! Bakker, én igen! :)

Szöszi 28 2011.08.11. 13:15:08

Tegnapi társkeresőzéshez kapcsolódóan, beléptem hosszú idő óta először és ez volt a kedvenc levelem, ami a postaládámban várt:D

"Szép csaj vagy nagyon, elhívnálak egy randira ha megengeded.
Arcot azért nem mutatok mert van barátnőm, tehát olyan szerető félét keresek. Remélem nem gond. Esetleg valami elérhetőséget kaphatnék?"

Áh, dehogy gond, minden nő arra vágyik, hogy a szeretője legyen valakinek, nem?:D

cyd 2011.08.11. 13:37:04

@Kata1987: Mit akarsz, legalább őszinte és nem felhőztet :)

Brigi1981 2011.08.11. 13:37:22

@michaela77: Nekem meg pont a múlt hónapban kellett csökkentem az albérlet árát, mert egyébként valószínűleg elment volna. Most legalább elégedett és könnyebben fizet. Nekem se kell izgulnom, hogy az üres lakásra még a rezsit is fizessem.

Hurri Kán 2011.08.11. 13:41:28

@Nard:
De, gyak. állandóan, és nem csak ebben... Igazából azokat az idolokat döntögeted, amelyikeket akarod, pont leszarom, csak azt nem értem, miért ülsz ilyen magas lovon, amikor egy pónin sem tudsz lovagolni...

michaela77 2011.08.11. 13:41:56

@Rebelde: @Kata1987: igen, kisebb is elég lenne. De főleg a budai oldalban gondolkodom, és itt a kisebb is elég drága.

@Ape: azt mondtad nincs olyan nő, akit ne lehetne elcsábítani. Az 50% az pedig már a nők fele. Én úgy gondolom, túl "felnőtt" vagy nem is tudom mi vagyok már ahhoz, hogy ilyen lelkiismereti terhet magamra vegyek. Van elég bajom ezen kívül is, minek tetézni?:)

@Brigi1981: na ilyen meg eszembe sem jutott volna, irigylem az albérlődet:)

Hurri Kán 2011.08.11. 13:54:56

@michaela77:
Igazából hogy miben, és hogyan fedezték, fedezik, anno kérdezgettem bankos ismerősöket, hááát... vagy nem tudtak, de szerintem inkább nem akartak pontos választ adni...

Másrészt a beavatkozás talán annyiban lett volna-lenne jogos, hogy ne lehessen egyoldalúan, minden kockázatot az ügyfelekre tolni, ami felmerül az ügylet (devizahitel) kapcsán... De hát nálunk ugye nem csak a bankok vannak baromi hosszú pórázra engedve, hanem a többi multicég is... Az árfolyamba beavatkozni kis hazánknak esélye semmilyen szinten nincsen, még ha ezzel a sok egysejtű nincs is tisztában...

Hurri Kán 2011.08.11. 13:56:24

@Kata1987:
És nem omlottál egyből a karjaiba? Fogadjunk azér mert frizsid vagy :DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 13:57:12

@cyd: Akkor a pinafelhő tényleg egy létező dolog, nem csak az én álmaimban létezik? :DDD

michaela77 2011.08.11. 13:58:22

@gyvy: egy olyan országban ahol az alkotmányt így lehet módosítani, én nem tudom elképzelni, hogy ne lehetne belenyúlni bármibe, amibe akarnak:)
Na de messzire vezet ez, hagyjuk is:)

Brigi1981 2011.08.11. 13:58:54

Az igazat megvallva nem jóindulatból csökkentettem, csak józanul gondolkodtam. Több ismerősömtől is kiköltöztek az albérlők mostanában. Aztán már csak olcsóbban tudták újra kiadni. Nem akartam én is így járni.

Hurri Kán 2011.08.11. 14:00:16

@michaela77:
Messzire...
Biztosan be lehetne,csak azt ne felejtsd el, hogy jelenleg a nemzetközi tőkével szemben gazdasági kérdésekben milyen az alkupozíciónk...

Szöszi 28 2011.08.11. 14:05:56

@cyd: Ja, és a gyúrós típus:D Szóval kis gatyában feszíti az izmait, és a feje nincs rajta a képen:D

Szöszi 28 2011.08.11. 14:07:35

@gyvy: Az vagyok, csak ez lehet a magyarázat:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 14:08:53

@Kata1987:

Vedd megtiszteltetésnek, hogy a fasztarisznyája lehetsz.

Hurri Kán 2011.08.11. 14:09:06

@Kata1987:
Hádde most komolyan... zavar a jókedv a szomszédban... Kapsz egy ijjen felkérést egy jó felépítésű fijatalembertől, asse nem jó... Télleg bajok lehetnek nyaktól felfelé :DDD

michaela77 2011.08.11. 14:09:19

@gyvy: most dicséretben részesítem magam, mert tudnám folytatni, de nem teszem:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 14:11:31

@gyvy:

Megszoktam már, hogy mindenki szakértő ebben a szar országban, csak a barkácsolást kértem ki magamnak.

Milyen magas lóról beszélsz? Attól, hogy annál a két faszhuszárnál jobbnak tartom magam? Azoknál egy önérzetesebb száraz kifli is különb. Vagy egy marék trágya (ami legalább hasznos) :)

Szöszi 28 2011.08.11. 14:11:34

@gyvy: Vagy nyaktól lefelé, nem?:D

Hurri Kán 2011.08.11. 14:11:36

@michaela77:
Fogaggyunk, nem azért, mert nem akarnád, hanem mert nincs most rá időd :P

Szöszi 28 2011.08.11. 14:12:50

@Nard: Nem vagyok, csak lehetnék:) De nem leszek:D

Hurri Kán 2011.08.11. 14:13:52

@Kata1987:
Elegendő információ hiányában nem tudom kialakítani az álláspontomat ;)

Hurri Kán 2011.08.11. 14:16:25

@Nard:
Ja, mindenki szakértő, veled az élen...

Szöszi 28 2011.08.11. 14:16:47

@gyvy: Amúgy megmondom az igazat: mindkét irányba súlyos bajok vannak:D

Hurri Kán 2011.08.11. 14:18:15

@Kata1987:
A probléma felismerése az első lépés a megoldás felé vezető úton :D

michaela77 2011.08.11. 14:18:39

@gyvy: :DD Azért, mert az már politizálás lenne és kormányellenesnek tűnnék, pedig egyszerűen csak a politikát önmagát utálom meg azokat a pártokat és politikusokat, akik nálunk vannak:)
Úgyhogy mondjuk igen, sajnos most nincs rá időm:DD

Hurri Kán 2011.08.11. 14:21:44

@michaela77:
Bizonyos, alapvető közgazdasági tények ismerete, vagy nem ismerete nem kormányellenesség kérdése...

No de igazad van, hagyjuk, beszéjjünk inkább a... zenéről :D

Szöszi 28 2011.08.11. 14:23:21

@gyvy: Értem, már megszületett a megoldási terv:D

Hurri Kán 2011.08.11. 14:24:42

@Kata1987:
Természetesen... Ígérem, a Téged érintő részekről időben értesülni fogsz :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 14:26:10

@gyvy:

Alapvető dologról beszéltem én is, nem a svájcifrank árfolyamára gondoltam, hanem a forint gyengülésére. Ld 1 éve.

velemenyvezer.blog.hu/2011/08/11/javaslat_a_fidesznek_hogy_tuleljuk_a_valsagot

Tessék.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 14:30:02

@michaela77: Igen azt írtam nincs olyan nő akit ne lehetne elcsábítani. Ez nem azt jelenti, hogy meg is lehet fektetni, de meg lehet ingatni (ahogyan írtam is) a saját magába vetett bizalmát, hitét, érzéseit, be lehet indítani a vágyakat. Aztán vagy nagyon tudja magát kontrollálni és a csóknál iszonyatos satufék, és sohatöbbénemkommunikálunk és nemtalálkozokveled. Vagy nem bír magával és megtörténik a dolog. A lényeg a fejben van..
Még ha nem is hagyja magát a nő és az érzéseit sem mutatja ki, mert van valakije akihez hű (és vannak elvei, erkölcse is), akkor is belül a kínok kínját élheti át, ahogy előtörnek a vágyak, érzések amiket már jó ideje nem érzett. Tudod az érzelmeket nem lehet irányítani! :)

Hurri Kán 2011.08.11. 14:30:25

@Nard:
Télleg szakértő vagy, remélem ehhez jobban értesz, mint a barkácsoláshoz... Sikerült kiválasztani a legautentikusabb forrást...

fumerin 2011.08.11. 14:33:35

@Ape: " érzelmeket nem lehet irányítani!"
Ez fassság, mindent lehet, az is agyjáték csupán :)

Szöszi 28 2011.08.11. 14:34:13

@Ape: Láttad a Veszedelmes viszonyokat, igaz?:D

michaela77 2011.08.11. 14:35:21

@Ape: a vágyak és az érzelmek az két külön kategória. Így 30 felett egy nőnek ritkán lábad könnybe a szeme egy kockahas láttán vagy egy-két kellemes bók hallatán. Ha pedig kapcsolatban él, nehezen keveredik olyan helyzetbe, hogy vissza kelljen fognia a vágyait. De mondom, ez csak az én magánvéleményem, csak magamból tudok kiindulni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 14:35:25

@gyvy:

Szerintem inkább ne írjad le még egyszer azt a barkácsolást, mert olyat mondok, hogy megbánod.

fumerin 2011.08.11. 14:36:30

@Kata1987: Szomszédokat meg lehet nevelni. Nekem is sikerült. :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 14:36:30

@fumerin: Hát márpedig az érzelmeket nem lehet irányítani, mert az kémia. Attól függően, hogy éppen milyen hormonok rohangálnak a pici fejedben, érzel örömöt, szerelmet, szomorúságot, stb.. Az más kérdés, hogy magadat tudod irányítani és nem úgy cselekszel ahogy az érzéseid diktálnák.

Hurri Kán 2011.08.11. 14:37:31

@Nard:
óóóóó... kezdek rohattul félni... mingyár meg is nézem, jól bezártam -e az ajtót...

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 14:38:53

@Kata1987: sőt olvastam is :) Alap mű, le sem bírtam tenni! Érdekes módon a Kegyetlen játékok (az első rész) is jól sikerült (átültetve a sztorit jelen időbe).

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 14:39:14

@gyvy:

Kár hogy nincs itt szűrés. Szerintem túl feszült vagy, verjed ki.

Szöszi 28 2011.08.11. 14:40:10

@fumerin: Mit műveltél velük?:D:D

fumerin 2011.08.11. 14:40:43

@Ape: Nem akartam pszichológiai vitát nyitni, elég volt belőle a suliban :D
Nem magyarázom...nem ismersz :)

Hurri Kán 2011.08.11. 14:41:16

@Nard:
Én máshogy szoktam levezetni a feszültséget... de azért köszi a tippet... gondolom, nálad bevált, azért ajánlod... Köszönöm még egyszer.

Rebelde 2011.08.11. 14:41:37

@Ape:

"Hát márpedig az érzelmeket nem lehet irányítani, mert az kémia. "

hülyeségeket ne írjatok, mert még valaki elhiszi

Szöszi 28 2011.08.11. 14:43:26

@Ape: Nekem is tetszett, tartották magukat a történethez a lehetőségeikhez mérten:)
Csak azért kérdeztem, mert ahogy olvastam amit írtál rögtön Valmont és Madam de Tourvel jutott eszembe:)

fumerin 2011.08.11. 14:47:26

@Kata1987:Azt hiszem a legjobb tudásommal és kedves, szerény fellépéssel (khm...) megmutattam a deviánsoknak, hogy hol laknak, mikor van villanyoltás. És azt is, hogyan közlekedünk a lépcsőházban.
Nem értették elsőre...
Rájuk uszítottam aprónépem, szétparáztatták őket 3 nap alatt.
Hátradőlve élvezem a csendet, nyugalmat azóta is :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 14:48:02

@gyvy:

Gondoltam, hogy jobb híján más nem jut neked. Miután sikertelenül próbálkoztál a blogon kommentelő csajoknál, ez marad. Nem szégyen az onanizálás, nem leszel kevesebb ettől :D

Hurri Kán 2011.08.11. 14:49:09

@Nard:
No. Mesélj... többet tudsz, mint én...

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 14:50:27

@fumerin: Igazad van, nem ismerlek :) Tehát azt állítod, hogy te tudatosan érzel mindent? Tudatosan leszel valakibe szerelmes, tudatosan leszel szomorú, tehát gondolsz egyet és máris olyan boldognak tudod magad érezni, mint még soha? :D Akkor te egy UFO vagy ;)

fumerin 2011.08.11. 14:53:32

@Ape: Nem vagyok szerelmes, nem vagyok szomorú, boldog meg azért, mert megtalálom minden semmiben is.
UFO vagyok, ezt más is aláírja nekem :)

michaela77 2011.08.11. 14:54:43

@Ape: ha valaki kapcsolatban van és tök komolyan gondolja, akkor ha vonzalmat érez valaki iránt, nem teremt olyan helyzetet, hogy jobban megismerjék egymást vagy több is legyen belőle.
Vagy ha olyan erős a vonzalom, hogy úgy érzi ilyet még soha nem érzett, akkor szépen le kell zárni a kapcsolatot, mert az már úgysem lesz soha elég, és akkor kezdeni egy újat.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 14:54:57

@gyvy:

Jó ha megvolt valamelyik gratulálok :) Way to go!

De inkább ne szóljunk egymáshoz, ez lesz a legjobb. Főleg neked.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 14:55:53

@Rebelde: nem érdekel, hogy ki mit hisz, vagy ki minek (kémia, Isten, tudatalatti, stb..) tulajdonítja az érzéseket és eredetüket! De azt senkinek nem hiszem el, hogy az érzéseit, hogy mikor és milyen érzés tör rá, azt irányítani tudja! :)

Hurri Kán 2011.08.11. 14:56:23

@Nard:
Hű... mondom télleg többet tudsz akkor, mint én... folytasd... érdekel, még mit csináltam...

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 15:00:44

@fumerin: Akkor azért nem jutnék el a bejárati ajtóig sem, mert csészealjban laksz és vonósugárral vinnél fel :D - ok vita lezárva, nekem van igazam :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 15:02:27

@michaela77: basszus most adtál igazat nekem :) KÖSZÖNÖM, ezazzzzz de jóó vagyok :D - "szerényen mosolyog.."

fumerin 2011.08.11. 15:03:13

@Ape: Tudod, legyen igazad!
Addig iszom egy sört, amíg büszkén megveregeted a vállad :D

Szöszi 28 2011.08.11. 15:03:37

@michaela77: Na az tény:) Sajnos nem vagyok otthon a kiadó lakásokba, csak az eladókban:D Én az ingatlanbazár.hu-n szoktam nézelődni, ajánlom, ott találtam a lakásomat is:D

Hurri Kán 2011.08.11. 15:05:34

@fumerin:
Nahát.... Egy UFO mióta sörözik? :)))

Rebelde 2011.08.11. 15:06:14

@Ape:
pedig barátkozz meg a gondolattal, hogy igen is vannak ilyen emberek, nem is kevesen

ha valaki azt mondja, hogy nem tudja kontrollálni az érzéseit, kizárólag ezek határozzák meg a cselekedeteit, na azt meg én nem hiszem:) akkor arról azt kell feltételezzem, hogy nem nagyon gondolkodik, na az ilyeneket én nagy ívben kerülöm

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 15:08:45

@Kata1987: nahát akkor neked sem ismeretlen :) És tetszett? Te mit gondolsz itt a vitáról? Te tudatosan szoktál szerelembe esni? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 15:09:14

@Rebelde:

Van egy fagyizó a Deák téren, ahol nekedvaló fagyit árulnak. Nyírfacukros! :) (Amúgy nagyon finom)

Hurri Kán 2011.08.11. 15:09:22

@michaela77:
Albérlet.hu-n is hegyekben vannak kiadó lakások, és elég jól lehet most azokból is alkudni.

michaela77 2011.08.11. 15:10:21

@Kata1987: @gyvy: köszi. Szoktam ezeken is nézelődni, de akkor most újult erővel nekikezdek.

indapass90210 2011.08.11. 15:10:40

"Azóta sajnálom őt, mert ha egy kicsit normálisabb, lehetett volna több is. Szex köztünk szintén nem volt, pedig lehetett volna, ha nem üldöz el a hülyeségeivel."

Ez is egy díjnyertes darab. Kb azt jelenti, hogy a posztolót csak évente dugják meg (pontosabban azokban az években, amikor szökőévnek kellene lenni, de elmarad).

Hurri Kán 2011.08.11. 15:11:04

@fumerin:
Hinnye... már az UFo-k se a régiek... :D
Bááár... ha csészealjat lehet sörözés után vezetni, akkor nem is lehet oan rossz UFOnak lenni :D

Rebelde 2011.08.11. 15:12:37

@michaela77:

igen ám, de dönthet úgy is, ha mondjuk házas gyerekek vannak, hogy bizony itt több is veszhet mohácsnál ha enged a szerelemnek,elég csak rágondolni, hogy mit okoz ezzel, és ez bizony a racionális ész

ok, hogy jön a szerelem, de a döntés ott van, hogy vállalja e az illető

fumerin 2011.08.11. 15:12:59

@gyvy: Ismerek több UFO-t is, de ők a buurt preferálják:)
Hááála az égnek:D

Hurri Kán 2011.08.11. 15:13:22

@michaela77:
Albérlet.hu azért is elég jó, mert ha hagysz üzenetet, általában fel szoktak hívni, nem neked kell telefonálgatásra költeni a szoknyádat is :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.11. 15:15:31

@Rebelde: banyek, gondolom szövegértelmezésből egyes voltál mindig? Mert hogy nem értetted meg amit írtam az holt biztos :D Ki a pék f@sza beszélt itt ilyenekről? : "ha valaki azt mondja, hogy nem tudja kontrollálni az érzéseit, kizárólag ezek határozzák meg a cselekedeteit" - Nem azt mondtam, hogy ha meglátsz egy jó nőt/férfit és rád tör a dughatnék, akkor neki esel, mert nem tudod magad kontrollálni. Akkor nyilván állatok lennénk, nem emberek. Én azt mondtam ,hogy azt nem tudod irányítani tudatosan, hogy egy adott ember iránt érzel-e vonzalmat, vagy szimpátiát, stb.. Ennél érthetőbben nem tudom leírni, de ezek szerint én vagyok analfabéta :) Inkább megyek pihenni, csiszlát jövő héten kedves vitatársak ;) Öröm volt!

Hurri Kán 2011.08.11. 15:16:34

@fumerin:
Nem is tuttam, ennyiféle UFO van...;)

michaela77 2011.08.11. 15:19:24

@Rebelde: ja, akkor félreérthetően írtam, én is így gondolom, ahogy te.
Hogy ha valaki komoly kapcsolatban van és komolyan gondolja, akkor nem ad esélyt arra, hogy kibontakozzon a szerelem, mert tudja, hogy milyen következményekkel jár.
Csak én adtam egy pici esélyt annak is, hogy mi van, ha télleg mondjuk komoly kapcsolat mellett találja meg élete szerelmét és nem tud ellenállni. Én sem hiszem, hogy ne lehetne ésszel befolyásolni a legelején a dolgot, de ha esetleg mégis előfordul, akkor meg a szakítás és utána új szerelemmel összejövés a jó út.

Rebelde 2011.08.11. 15:26:57

@Ape:

én nem ezt mondtam, de nem érdekes

tudod, csak erre az emeletes marhaságra írtam, amit írtam
"De azt senkinek nem hiszem el, hogy az érzéseit, hogy mikor és milyen érzés tör rá, azt irányítani tudja!"

ha tényleg komolyan gondolod, amiket írogatsz nem irigyellek, te dolgod:)

Szöszi 28 2011.08.11. 15:27:55

@Ape: Én úgy gondolom, hogy tény, hogy az érzéseket nem lehet irányítani, de uralkodni lehet magadon. Nekem is vannak olyan érzéseim olyan férfi iránt, aki ezt sose fogja megtudni, mert családos:) És volt, hogy olyan emberrel alakult ki valami, akiről 1 évig azt gondoltam, hogy számomra totál semleges, volt egy katt és már nem volt semleges:D Bonyolult dolgok ezek, és főleg nem vagyunk egyformák. Ez nem működik mindenkinél ugyanúgy:)

Rebelde 2011.08.11. 15:29:48

@Kata1987:

" Én úgy gondolom, hogy tény, hogy az érzéseket nem lehet irányítani, de uralkodni lehet magadon"

akkor most lehet vagy nem lehet?:))

Szöszi 28 2011.08.11. 15:33:03

@Rebelde: Úgy értem, hogy attól, mert az érzések kialakultak, nem kell engedni az érzéseknek. Így már érthetőbb?:) Bocsi, de az allergia az agyamra ment, nem működök rendesen:D

Rebelde 2011.08.11. 15:37:51

@Kata1987:

ez az én olvasatomban egyfajta irányítás:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 15:43:30

@Kata1987: @Rebelde: A szerelem olyan, mint mikor bepisilsz. Mindenki látja, de csak te érzed.

Rebelde 2011.08.11. 15:45:21

@Köldökszösz (csodalampa):

ez aranyos, bár nem túl jó példa:)))

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 15:53:12

@Rebelde: Nem is annak szántam, csak gondoltam megosztom veletek. :D

Egyről beszéltek amúgy ti is, csak más irányból közelítve.
Természetesen nem lehet akaratlagosan befolyásolni az érzelmek kialakulását. Mint ahogy nem tudod befolyásolni az éhséget, szomjúságot. Csak a folyományát tudod befolyásolni.

Ahogy Misike ( @michaela77: ) is írta, nem teremt olyan helyzetet, hogy abból "nagyobb baj" legyen.
Vagyis tetteinket nem tudjuk befolyásolni, de irányíthatjuk tetteink következményeit.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 15:54:20

@Köldökszösz (csodalampa): jav.
Vagyis érzelmeinket nem tudjuk befolyásolni, de irányíthatjuk azok manifesztálódását.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 15:54:55

@Rebelde:

Tudod hol van a McDonalds a Deákon? A metró felé pont a sarkon. Teszteltük. Állati fincsi.

@Kata1987:

Ja, a vérszomjam is ilyen. Sok férfiról és nőről vagy ahhoz hasonlóról fantáziáltam, ahogy feldarabolom őket :) Túl sok Dextert néztem asszem :)

Rebelde 2011.08.11. 16:02:27

@Köldökszösz (csodalampa):

én nem értek ezzel egyet, nem történik véletlenül semmi, ha jön a szerelem arra bizony igény van, csak ezt nem vallja be senki, maszatol azzal, de hát én boldog kapcsolatban élek, nem értem mi történik velem stb. na persze aztán kiderült, hogy másra vágyott már mióta...

az éhség szomjúság tök más téma

Rebelde 2011.08.11. 16:03:41

@Nard:

na kipróbálom:) köszi az infót

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 16:07:43

@Rebelde:

Rózsaformájú a tölcsérben, mert így "szirmonként" rakják össze amit kérsz :) Szép is, fincsi is. Ha megnézed gernika facebookos képét, akkor láthatod is :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.11. 16:13:33

@Rebelde: Tehát úgy érted, ha boldog kapcsolatban élsz, akkor már az érzelem sem jelenik meg?
De a vonzalom és a szerelem nem ugyanaz. Eddig csak vonzalomról volt szó, vagy legalábbis én úgy értettem.

JOKKA21 2011.08.11. 16:14:14

Azt, hogy kövér vagy, vagy nem, azt nem tudom és leszarom.
Ribanc vagy Te is, mint minden nő.
Szórakozni azt tudtok a pasikkal, de dugni már nem akartok.
Kiváltságosnak kell lenni, hogy dugjatok.
Nagyon felértékeltétek a puncitok!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.11. 16:17:14

@JOKKA21:

Akkor neked továbbra is marad a meleg tenyér :)

JOKKA21 2011.08.11. 16:19:45

@Nard: De legalább nem basz át egy ribizli sem és nem ír rólam posztot egy hülye picsa sem.:D

Rebelde 2011.08.11. 16:22:47

@Köldökszösz (csodalampa):

nagyjából igen, én azt mondom ha valaki elzárkózik tudatosan, annak lehetőség sem nagyon jön

akkor veszünk észre másokat, ha már nem látjuk a párunkat, vagy már nem olyannak látjuk, mint annak idején, és ezek sem véletlenek

pont emiatt nem hiszek abban sem, hogy a szerelem akkor jön, amikor nem várod,dehogynem várta, csak nem vallja be, az emberek ritkán őszinték magukhoz is, másokhoz meg....

Rebelde 2011.08.11. 16:29:35

ráadásul ez az érzelmeket nem lehet irányítani erősen önfelmentésnek tűnik azokra az esetekre, amikor kicsesznek valakivel

tipikus példa a gregor bernadett:) fel sem fogja valszeg, hogy mekkora károkat okoz

michaela77 2011.08.11. 16:34:06

@Rebelde: szívemből szóltál. Még akkor is, ha tőled tudtam meg, hogy az ember lelép egy nővel:D

Rebelde 2011.08.11. 16:51:41

még annyit hozzátennék, hogy nyilván nem elég csak várni a szerelmet...:)

michaela77 2011.08.11. 16:55:31

@Rebelde: igazán köszönjük a kiegészítést:) Esetleg valami tanács arra vonatkozóan, hogy hogyan is kell pontosan csinálni?:D

Rebelde 2011.08.11. 17:01:07

@michaela77:

téged az mit érdekel?:DD

dr. gernika 2011.08.11. 17:16:50

@michaela77: Most nekem is van egy meló kilátásban pár száz méterre, a gondolatot is imádom, de mi lesz, ha mi is elköltözünk? :D

dr. gernika 2011.08.11. 17:20:47

@Kata1987: Figyelj, legalább őszinte. :D Mondjuk az arcnemmutatást a barátnőre hivatkozva nem értem. A randin maszk lesz rajta, vagy mi? :))

JOKKA21 2011.08.11. 17:46:58

Mindig olvasom, hogy a nőknek szerelem kell.:D Az kimarad ebből, hogy jópaseeval kell szerelem és kell hozzá még pénz, jó autó, ajándékok és nyaralás.

dr. gernika 2011.08.11. 18:00:01

@Rebelde: gelartorosa.com/
A Bazilikánál úgy tűnik, nagyobb a választék, ahol mi voltunk, az csak egy kis beugró, kb 10 féle fagyival. De tényleg finom és dekoratív, nézd meg a profilképem. ;)

dr. gernika 2011.08.11. 18:07:36

@Ape: Rebike már régóta küzd szövegértési problémákkal, igaz sokat gyakorol meg minden, de azért néha még nyomiskodik kicsit, légy vele türelmes. :)))

michaela77 2011.08.11. 18:08:57

@Rebelde: sajnos nemsokára aktuális lesz a dolog:)

@gernika: ó, élvezd ki amíg ott dolgozol és ott laktok:) Elmondhatatlan érzés, amikor kilencre kell menned dolgozni, te meg kilenc előtt öt perccel lesétálsz a kocsihoz:)))
Le sem tudom írni a fájdalmat, amikor elköltözve először dolgozni mentem...:D

dr. gernika 2011.08.11. 18:18:05

@michaela77: Ó, még csak két körön vagyok túl (a másodikra gyalog mentem!), lesz egy harmadik is, aztán kiderül. :)
Ha meg rossz lesz az idő, metrózhatok, mert mi az egyik megállónál lakunk, az meg a következőnél van. :D

michaela77 2011.08.11. 18:20:16

@gernika: ez nagyon jól hangzik:) Akkor szorítok, hogy összejöjjön:)

Szöszi 28 2011.08.11. 18:35:06

@gernika: Nem tudom, hogy tervezte:D Fél, hogy egyszer valami ismerős rátalál a társkeresőn és megmondja a csajának, hogy a kedves párja nem viselkedik rendesen:D Mondjuk nekem nem jön be ez a típus, úgyhogy sose tudom meg, hogy hogy néz ki:D

ati2 2011.08.11. 19:34:04

@Rebelde:
A szerelem nem más, mint a hormonok játéka a fajfentartás érdekében, és maximum 3 évig tart. Igazság szerint nincs szükség rá egy jó kapcsolathoz, persze jó ha van az elején.
Az emberek többsége 2-3 év után döbben rá, hogy nem azt kapta, amit várt. Ami mindenkinek kell és amitől működik hosszú távon is egy kapcsolat az a szeretet. A szeretetet tudatosan is ki lehet alakítani.
Mivel a nőknek és a férfiaknak teljesen mást jelent a szeretet, és mindenki azt nyújtja alapból, ami számára jól esne, ezért szépen elbeszélnek egymás mellett :( Utána jön, hogy milyen szemét a másik soha se szeretett, pedig az igazság, csak annyi, hogy szarul kommunikáltak.

dr. gernika 2011.08.11. 21:40:06

@Rebelde: Óh, számból vetted ki. Olvastad Csernusnak azt a könyvét, amelyikben az egyik exét próbálta összerakni?

Joe69 2011.08.13. 01:47:39

Nekem az a gyanúm, a csaj a hunyó. Már kinött a tinikorból, ö is dolgozó ember (vagy nem ?)igenis alapvetö, pláne egy kapcsolatépítés elején, hogy pontosak vagyunk és tiszteljük a másik idejét és fáradtságát. Egyes csajok még azt is bebeszélik maguknak, vagy bebeszélik nekik, hogy a pasinak az a "dóga" hogy járkáljon utánuk, hogy arra korlátlanul ráér, és lehet "tesztelgetni". Asszem még ez a gagyi "puás" faszi is azt "tanítja", hogy ezt ne türjék a pasik. Testképzavaros is lehet a csaj, az ilyenek attól fosnak, hogy "kegyelemböl " szedik fel öket, és ezért még rá is játszanak.

A baj az, hogy ha egy pasi egyszerre egy nöre koncentrál (amit a nök alapból megkovetelnek az elsö pillanatától a kapcsolatnak) ,akkor ez kurva zavaró és idegesítö. A dolgot az oldja fel, hogy egyszerre többel kezd az ember, és persze hazudik mindegyiknek. És akkor meg lehet tenni, hogy az ember szó nélkül tudomásul veszi a silány hazudozásnak tünö indokokkal lemondott randikat és mással tölti az idejét.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.13. 20:25:13

Gyerekeeek! Az ilyen és ehhez hasonló pasasokat tessék hagyni a búsba. Hátha mázlink lesz, nem találnak párt és kihalnak a rühes génjeik.
A posztban tárgyalt még egy enyhe verzió, vannak ennél sokkal, de sokkal durvább klinikai esetek.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.16. 11:13:18

@Kata1987: na végre valaki megértette amit mondani akartam :) Én is voltam így csajjal, hogy fél évig semmi, aztán hirtelen meg fülig szerelmes voltam belé. Ezek szerint egészen hasonlóan működünk :)

Virgo1975 2011.08.16. 21:00:24

@Kata1987: én meg jellemzően olyanokhoz vonzódom a leginkább, akiktől a józan ész alapján menekülni kéne..az volt jó, mikor ő is vonzódott, én meg igyekeztem kívül maradni, a fent említett józan ész miatt, pedig majd megőrültem a vágytól, hogy vele legyek...

hal1fan 2011.08.18. 15:36:58

Na akkor most én jövök...

Röviden. Nincs önuralom? Bizony van. Nem azért, mert impotens a tag. Egyszerűen csak férfi. Nehéz elhinni? Én elhiszem. Attól "maccsó", tudja mit akar, azt is, hogyan érje el. NA ja, ez ma szinte ismeretlen jelenség. Persze a világ rohamosan változik, olyan "pasi" valóban ritka lehet, aki még tartja magát valamiféle idejétmúlt, dohszagú elvekhez. Jé, pedig titokban erre van igazi kereslet, csak a felismerési készséggel van probléma...
süti beállítások módosítása