Azt mondta, a szüleivel ünnepel, pedig csajozni ment

2011. szeptember 08. 07:26 - csajokespasik

„Erre én visszaírtam egy hosszú levelet, ami nagyjából arról szólt, hogy ha nem talál magának alkalmas lyukat ebben a nagy városban, ahova bedughatja, van egy húsdarálóm” – egy lányt totálisan lealáz a pasija, X számú lánnyal egyszerre, és még van orcája újra randit kérni tőle. Most kiderül, hogy ha a pasid túl sokat ünnepel a szüleivel, akkor tuti, hogy külföldön orgiázik.

 

Hello! Egy régebbi történetemet szeretném megosztani veletek, ami számomra azért tanulságos, mert megtanultam belőle, hogy ne higgyek a szememnek. 2009 nyarán egy angyali fiúval jártam: gyönyörű zöld szem, lágy hang, óóó, de szerettem. Ma már nevetek magamon, mennyire bele voltam esve. Szóval, senki sem nézte volna ki belőle, hogy ez a kis ártatlan szobanövény ilyesmire képes. Nem kevés időt töltöttünk együtt, kb. 1 évet, a baráti társasága is hamar befogadott és megkedvelt engem, ahogy én is őket.

A párom egyik nap bejelenti, hogy sajnos nem tudja velem tölteni azt a négy olyan napot, amibe a 2 hétvége is beleesik (régóta terveztük) mert váratlanul a szüleivel kell mennie, ünnepelni valami nagyit. Jó, mondom. Éljen a nagyi. Elment. Gondoltam, hogy felhívom közben, de nem tettem, nem akartam zavarni. Amikor visszajött már nem olyan volt, mint rég. Úgy éreztem magam mellette, mint egy idegen, elbeszélt a fejem felett, úgy csinált, mintha már nem számítanék neki, mintha ott se lennék. Hamarosan közölte, hogy hagyjuk abba. Jó. Megszakítottam minden kapcsolatot vele és azzal a társasággal is.

Fél év múlva összefutottam az egyik fiúval. Leültünk beszélgetni. Szóba került, hogy mikor és miért szakítottunk. Mivel ő is benne volt abba a kis túrába, ekkor elmondta (mivel már nem voltak barátok az exemmel), hogy nem volt ott semmi családi ünnepség - ugyanis ők hatan + az én párom elmentek valahova… Elmondta, hogy Szlovákiába mentek és elég sok lánnyal együtt voltak. Végre mindent megértettem.

Már akkor kijózanodtam, de most végre az utolsó mozaik is a helyére került, hogy ne bánjak semmit. A srác attól félt, hogy meg fog rázni a kiderült valóság, de csak mosolyogtam. Hiszen már nem számított. Számomra tanulságos volt ez a kaland, és az azóta történt kapcsolataimban már okosabban és nyitott szemmel jártam. A jelenlegi párom mindenről beszámol, róla nem tudom elképzelni, hogy egyszer csak lelépjen és utána úgy térjen vissza, mintha kicserélték volna. Na, és most jön a jelen: két hete rám köszön valaki a Nyugatinál. Ő volt. Vigyorog. Semmi szégyenérzet, mintha nem is ő lett volna, mintha egyáltalán semmi sem történt volna köztünk, talán soha nem is jártunk… Azt mondja, ha már így összefutottunk, üljünk be valahova - mondom, nem lehet, mert sietek. Jó, akkor adjam meg a tel.számomat. Mondtam, hogy nincs mobilom, majd hátat fordítottam neki és távoztam. Azt hittem leráztam. A régi mobilszámom azóta nem változott, reméltem, nem hív fel - nem is hívott. Este már ott virított a mél tőle, amiben azt írta, hogy „ő nem haragszik rám” és ha van kedvem találkozni vele, akkor áll elébe. Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Erre én visszaírtam neki egy hosszú levelet, ami nagyjából arról szólt, hogy ha nem talál magának alkalmas lyukat ebben a nagy városban, ahova bedughatja, van egy húsdarálóm - végül kitöröltem az egészet és csak ezt az egy mondatot küldtem vissza neki: „Én viszont haragszom rád.”

 

 
197 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr63210564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muha 2011.09.08. 10:18:48

@Ape: En lany o meg fiu, na mizu mizu mizu
:)

Frigyesur (törölt) 2011.09.08. 10:19:10

@michaela77: En eszre sem vettem, de orulok, hogy segithettem. :)

@Muha: Ez nem meglepo, legifjabb Skywalker.

Frigyesur (törölt) 2011.09.08. 10:20:58

@Muha: Jajdekiscukivagy :*

@cyd: :DDD Ez szinte minden napra igaz :)))

Muha 2011.09.08. 10:21:33

@gyvy: Feleseges elv inkabb :)

Kytia 2011.09.08. 10:24:43

@Ape: Húúú, de kis ravaaaaaaasz, majdnem behúztál a csőbe, egy hajszálon múlott, komolyan.:)))
Inkább elhiszem bemondásra. Amúgy tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy ha a beszélgetés szintjén maradsz egy pasival, akkor hamar kiderül, hogy ő a legjobb szerető a világon.:))))

@gyvy: Szegény. Akarsz róla beszélni?:DD

cyd 2011.09.08. 10:26:32

@Frigyesur: "Nem sirunk-rivunk, hanem morcosak, mizantropok es ellensegesek vagyunk."
Ehhez minek ősz?

@michaela77: Kedvelsz? Picsába! Hogy nevezzek így a versenyetekbe, hogy kit nem bírnak többen? :( Meg egyébként is jó ez nekem?

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 10:28:47

@Muha: ?? Át akartok b@aszni? :D Szóval te lány ő meg fiú?
Ha lány vagy és ezt írtad (és ezt írtad!): "Azer mer ha ferjnel van nem randizom vele" - akkor ez azt jelenti, hogy
A: leszbikus vagy
B: kamuzol

Hurri Kán 2011.09.08. 10:30:00

@Kytia:
Nem tudom. Még bírom. De nem sokáig. Szóval lehet, hogy majd igen. :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.08. 10:33:22

@cyd: Hat ööö, mondjuk ugy, hogy ez a helyzet ilyenkor fokozodik. Meg morcosabb, meg mizantropabb, meg ellensegesebb Darth Vader 2.0.

Szöszi 28 2011.09.08. 10:33:59

@gyvy: Nem úgy van az, negatívkám:)

Muha 2011.09.08. 10:35:14

@Ape: Vagy csaj vagyok de fiu szemszogbol irok le dolgokat mert ugy viccesebb. :)

Dr. Jula Watson 2011.09.08. 10:35:49

A posztíró meglehetősen gyerekesen viselkedett, ráadásul még önmagának is hazudik.

cyd 2011.09.08. 10:36:44

@Frigyesur: Fogd fel úgy, hogy megnövekszik az Erő forrása. Többet meríthetsz a gyönyörű borús égből.

@Ape: De kis buta vagy, persze hogy nem randizik vele, mert a férj kell neki. Természetesen csak válás és/vagy özvegység után. Elvégre egy Muhának is vannak elvei.

Hurri Kán 2011.09.08. 10:39:01

@Kata1987:
Nem negatívka. Realistácska. :D

Fviktor76 2011.09.08. 10:41:42

Csak egy kérdés:
Azt miért nem írtad meg, hogy különben is, már foglalt vagy? Így mennyivel vagy különb nála? ...Szegény mostani barátod... :-(

Boris the Bullet dodger 2011.09.08. 10:42:08

@Dr. Jula Watson:
Nem véletlen hogy nem küldte el a húsdarálós ajánlatot, rossz lenne az neki :D

Boris the Bullet dodger 2011.09.08. 10:53:36

@Dr. Jula Watson:
Ezért inkább maradt az "én állatira haragszom ám".
A happyend garantált.

Szia, kiengesztelhetlek?
Szia, meg.

michaela77 2011.09.08. 10:56:53

@cyd: ne félj, annyira azért nem, hogy ne nevezhetnél a versenybe:DDD

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 11:11:06

@Muha: jaa de kis cseles, látod összezavartál úgy, hogy már azt sem tudom fiú vagyok-e vagy lány.. És aztán szőke-e vagy?

@cyd: ha én buta vagyok akkor te meg tengeri SÜN ! :D

@Kytia: én nem állítom magamról, hogy én vagyok a legjobb szerető. Csak annyit közöltem kissé álcázva, hogy jól megcsöcsörésznélek 100 magyar forintért :D De úgy látom nincs üzleti érzéked.. Másoknak nem szoktam ám ezért fizetni! De most már bánhatod, nem lesz még1 ilyen ajánlatom a számodra :D

Szöszi 28 2011.09.08. 11:13:11

@Ape: Mert, ha szőke, akkor megcsöcsörésznéd? :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 11:17:30

@Kata1987: Fordítva! Akkor nem! Tudod azt mondják a szőkeség a termékenység jele. Szóval félek, hogy már a csöcsörészéstől is teherbe esne :) Állítólag te is szőke vagy, szóval tartsd magad távol tőlem légy szíves, mert nem szeretnék neked(sem) gyerektartást fizetni :)

Muha 2011.09.08. 11:20:35

@Ape: Nem. A szokeseget meghagytam Katanak:)

Szöszi 28 2011.09.08. 11:21:03

@Ape: Jó, de az én hajam eredetileg barna, akkor nem vagyok annyira termékeny ezek szerint :D Bezzeg Muha...Ő könnyen teherbe esne:D

Muha 2011.09.08. 11:26:10

@Kata1987: Ha hagynam magam, de nem hagyom. :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 11:30:25

@Muha: Akkor te csöcsörészéspozitív vagy :D
Vörösben tolod vagy feketében?

@Kata1987: ne keress/találj kifogásokat, csak azért hogy megcsöcsörésszelek! A szőke az szőke, mindegy, hogy mi az eredeti hajszíned :) Szóval nem lesz gyerektartás! :D

Büszke_troll 2011.09.08. 11:56:05

Milyen primitív már az a nő, akinek hazudni kell a nagyiról, ha el akarok menni pár napra a haverokkal lazítani.
Tipikusan az az eset, amikor mindkét féllel baj van.

Frigyesur (törölt) 2011.09.08. 12:27:52

@Muha: Narddal nagyjabol egyforma a hajszinetek, nem? Kep alajan ugy tunt. Mer' akkor szokeben tolod :D

tuli _ 2011.09.08. 12:49:05

@Dr. Jula Watson: szerintem nincs baj vele. Miért ne írhatna annyit vissza, hogy haragszik? Én is haragszom azokra az emberekre, akik inkorrektek voltak velem. És amikor megpróbált valamelyik felvenni a kapcsolatot velem, megmondtam neki, hogy haragszom rá. Pontosan tudta, hogy miért. Ne érezzék már jól magukat.

Dr. Jula Watson 2011.09.08. 13:11:44

@tuli _: Azzal nincs baj, ha valaki haragszik. De ha összefutok vele az utcán, és beszélgetni akar, akkor szerintem nagyon gyerekes azt rávágni, hogy nincs telefonom, és reménykedni abban, hogy nem hív fel. (Már ha valóban azt szeretné, hogy ne hívja fel). Ilyenkor szépen meg lehet neki mondani, hogy a múltra való tekintettel arra kérem ne keressen többet, mert nem szeretnék vele beszélni. És éppen ez az az odavetett "de én haragszom" is. Mert mindezzel nem azt kommunikálja, hogy akkor tessék engem elfelejteni, hanem nagyon is nyitva hagyja a kapukat, hogy bizony tessék engem kiengesztelni, tessék nálam kicsit kepeszteni. Mert csak.

Mindezt úgy hogy 2 sorral fentebb azt hangoztatta, mennyire nem érdekli az egész, nem érinti meg, és csak mosolyog rajta. Önbecsapás, megjátszás.

És akkor még nem is említem azt, hogy a párocska kapcsolatáról semmit sem tudunk, elképzelhető z is, hogy bizony ő is viselkedett sokszor úgy, hogy végül inkább egy kicsit kitört, elutazott, majd a botlása után rájött, ennek tényleg vége, és szakított. Szóval előfordulhat az is, nem ok nélkül írta, hogy ő nem haragszik. De ez már kicsit messzebb megy.

Muha 2011.09.08. 13:12:12

@Frigyesur: @Kata1987:
Apu!
Te nem latsz szineket a sisakon keresztul.

Kata!
Te meg .............oooo.........
Szoke vagy.

:)

Hurri Kán 2011.09.08. 13:14:52

@Dr. Jula Watson:
Nem olyan bonyolult ez. Ha haragszik rá, mondja azt, ha nem akar vele többet találkozni, akkor pedig azt. No de ha valakinek azt mondom, haragszom rá, abból nem következik az, hogy nem akarok vele találkozni.

@Muha:
Látom, alakul a szerelem-csütörtök. :D

dr. gernika 2011.09.08. 13:16:08

@cyd: Én nem hinném el, ha Nard azt mondaná, hogy a nagyiját akarja ünnepelni.

Frigyesur (törölt) 2011.09.08. 13:16:51

@Muha: Miert, nem olyan szinu a hajad, mint Nardnak? Na varja', eloveszem a keped. Ha' szerintem tok ugyanolyan szinu.

Dr. Jula Watson 2011.09.08. 13:17:26

@gyvy: na szívem, pont ezt regéltem el hosszan. :D

Hurri Kán 2011.09.08. 13:18:43

@Dr. Jula Watson:
Na jó, de annyit írtál, begörcsölt a pupillám mire elolvastam. :D
Meg különben is előrefelé nézünk, és nem vissza. :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.08. 13:19:26

@gernika: Pedig amilyen szoszi, biztos megprobalna elsutni :D

Dr. Jula Watson 2011.09.08. 13:20:12

@gyvy: Psszt, a kicsiknek mindig azt mondom, hátul is van szemem! :D

tuli _ 2011.09.08. 13:20:58

@Dr. Jula Watson: Van úgy, hogy nem jó az embernek a hirtelen reakciója. Te még nem jártál úgy, hogy ezt, vagy azt kellett volna mondani? Én már igen.
És igenis, dühös lehet arra az ember, akiről kiderül, hogy átvágta. Szerintem a posztoló nem vár engesztelést, egyszerűen közölte, hogy dühös rá. Sőt, szerintem a srác sem kepeszt. Valószínűleg rágta a lányt a történet, mióta kiderült, sértettség, harag lehetett benne. Ezekre azért nem olyan rossz reakció az, amit csinált.
Lehet, én is ezt tettem volna, bár, mint tudjuk, én is gyerekes vagyok. :D

Mindazonáltal a tökéletes megoldás lehet az, amit te mondasz, de szerintem a lány sem viselkedett rosszul.

Hurri Kán 2011.09.08. 13:22:38

@Dr. Jula Watson:
Én nem ARRA a szemre gondoltam, na. ;)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 13:24:19

@Frigyesur: na most akkor már döntsétek el, hogy milyen szín az? :) AMúgy ha van képed róla, adj már egy pár mondatos arcelemzést a kép alapján, vicces lenne :D

cyd 2011.09.08. 13:28:18

@gernika: Te nem is írtál poszt.
Vagy de? Melyik volt? :)
Az a szomorú, hogy tényleg nem először kerül elő az ilyen szar, falmelléki duma és láthatóan vannak olyanok, akiknél működik.

Dr. Jula Watson 2011.09.08. 13:38:59

@tuli _: Na látod, te is ezt mondod, van úgy, hogy _nemjó_ a hirtelen reakció. És ez nem jó volt. Ennyi :D A folytatással meg csak rátett egy lapáttal. És mint mondtam, az önbecsapás miatt még rosszabb. De hát ez is csak egy vélemény.

@gyvy: Tudom :D De hát ezügyben meg amúgy is egyetértünk, ezért próbáltam vicceskedni. De már megmondták nekem, nincs humorom :D

Szöszi 28 2011.09.08. 13:40:38

@Muha: Pontosan! :) És a szőkék megérzik a másik szőke jelenlétét:D

tuli _ 2011.09.08. 13:47:12

@Dr. Jula Watson: a különvélemény a folytatásban van, és úgy látom, marad is. :)

hátul is van szemed... az enyémek már tudják, ugyanis ha háttal állok, akkor is látják, hogyha rosszallóan nézek :D

Dr. Jula Watson 2011.09.08. 13:52:10

@tuli _: jaj, a "csúnyán" nézésre nagyon érzékenyek :D

Muha 2011.09.08. 13:55:45

@Frigyesur: Apu, apu! Ne fokozd!
:)

Muha 2011.09.08. 13:56:48

@Kata1987: En most semmit sem erzek!!!
:)

Frigyesur (törölt) 2011.09.08. 14:06:40

@Ape: Haaat ööö. Szupercsini, szexi gyonyoruseg. A legjobb no a blogon. Tobbet nem szeretnek irni rola, Muhat latni kell! :))

@Muha: Nem fokozok semmit, igy van es kesz. :P

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 14:30:43

@Frigyesur: hűha, még 1 ilyet mondasz és ma is szerelmes leszek :D
De már sejtem is ki lehet ő! .. Ő az?! : shechive.files.wordpress.com/2010/10/funny-grandma-3.jpg

Szöszi 28 2011.09.08. 14:31:04

@Muha: Rosszak a radarjaid Muhácska:)

Kytia 2011.09.08. 14:32:08

@Ape: 100 magyar forintért Muhát már megcsöcsörészheted, én picit többe kerülök, de nem azért, mert szebb vagyok, csak tudod, a márka.:DD

Чапаев 2011.09.08. 14:42:34

@Kytia: "Töftöf" by Kytia? :D Márkahűség alapkritérium? ;)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 14:52:56

@Kytia: picit több? jó akkor 101 forint.. de mondtam, hogy nem adok több ajánlatot! Sőt neked kell fizetned, hogy megcsöcsörésszelek ;) de ne félj az élményt garantálom.

Amúgy meg hirtelen te lettél Muha menedzsere? Szegény.. kézről kézre jár :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 14:55:32

@Kytia: ja és mit értesz "márka" alatt? Szolgáltatási minőséget? :D

michaela77 2011.09.08. 15:11:28

Nem lehet valami listára felírni, hogy kiket nem szeretnék, ha élnének?

Szöszi 28 2011.09.08. 15:12:20

@michaela77: Nekem van egy listám, hogy kiket fogok eltenni láb alól szépen lassan:) Ha fizetsz, felírom a jelöltjeidet és elteszem őket is láb alól:D

michaela77 2011.09.08. 15:13:07

@Kata1987: nagyon megköszönném, megérne nekem egy kis pénzt. Az meg főleg, hogy ne szépen lassan.

Muha 2011.09.08. 15:13:09

@Kytia: Fater lever ha itt arulgatsz engem!!!

Muha 2011.09.08. 15:14:23

@Ape: Csak szeretnenek birtokolni. Mindnek ez a vagya, de muha kulonleges es nem lehet senkie sem. :)

Muha 2011.09.08. 15:15:29

@Kata1987: Nem radarozok en! Nem vok lokator! :)

Muha 2011.09.08. 15:16:08

Uh mit tettem?

Enyem lett a blog.

Joe69 2011.09.08. 15:19:16

Azért nekem kicsit hiányos a magát nagyon karakánnak előadó posztóló hölgy (..azt mondta, hagyjuk abba. JÓ (!). ..gondoltam felhívom..NEM AKARTAM ZAVARNI..stb..) sztorija. Először is nem volt ez valami nagy szerelem, hanem arról szólt, hogy..

"..NEKEM volt egy kulsőre puhánynak látszó kékszemű pasim, akiről azt se néztem volna ki, hogy meg tudja kötni a cipőfüzőjét. Ezért nyugodtan elengedtem a nagyihoz, az még tud cipőfűzőt kötni. Utána viszont nagyarcú, szemtelen pofa lett, aki 10 másodperccel azelőtt jelentette ki , hogy szakít, mielőtt én tettem volna. Ezzel, hogy megelőzött, baromira megsértette az ÉN EGÓMAT.

Aztán találkoztam egy haverjával, aki bevallotta, hogy nem is a nagyihoz mentek akkor, hanem Upper Hungary-ba, ahol sok lánnyal voltak együtt, mert Upper Hungary az egy olyan hely, ahol köztudottan sok lánnyal lehet együtt lenni csak úgy, az nyomoronc eurós Upper Hungary csajok ezerrel ugranak a Downer Hungary-ból odajáró kemény forinttal fizető pasikra, még az olyan balfaszokra is, mint az enyém volt. FÚÚÚÚÚÚ, BASSSZUS, hogy merte ezt a nyomorult köcsög, utólag is mekkora sértés ez NEKEM !

És még utamba is tolja a pofáját, és édeleg, hogyezmegaz. Inkább lenyeltem az Ájfonomat, hogy azt higyje, nincs telóm, egy levélnyi Stadalaxxal tudtam csak kihajtani ! Majd szétvertem dühömben a jelenlegi pasim fejét, de az egy olyan rendes, nyugis srác, ezt is mosolyogva tűrte, sőt ismétlést kért, hiszen annyira szeret ENGEM. Ő aztán nem csinálna ilyet, hogy csak úgy elmegy Upper Hungary-ba, de nem ám !

És aztán a végén megmondtam ám a tutit annak a szemétnek. Belinkeltem neki ezt:

www.bloblo.hu/index.php?print=4084

Ezekbe verjed, te szemét ! Ugye, de nagy voltam ÉN ?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.08. 15:31:45

@Ape: Úgy érti, hogy már meglehetősen patinás. Ennek meg ugye ára van. :P

Szöszi 28 2011.09.08. 15:40:12

@michaela77: Reeendben van, velem lehet alkudni:D Van kifejezett kérésed, hogy milyen módszerrel csináljam? :D

michaela77 2011.09.08. 15:44:03

@Kata1987: nem számít, csak legalább fél napig tartson és nagyon fájjon:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.08. 15:50:27

@Muha: Az is igaz. Bár az tutira feláras, ha sunázni is akarja, nem csak megcsöcsörészni! :DDD

Arról már nem is merek említést sem tenni, hogy a korpásba hogyé engedné?!

Hóóóó, elszaladt velem a ló! Na, most mán asztán ekszkluzálom magam.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.08. 15:52:56

@Muha: Írtam neked egy verset, mert olyan különleges vagy.. :D

Muha haja barna
arca csodás, apja Frigyes (legalábbis) ezt vallja
mások szerint mégis szőke
és néhány dolog hiányzik belőle
úgy mint a vidámság és a derű
most már értem, hogy néha miért olyan keserű
magát másnak sosem adja
acél erényöve hangosan zötyög rajta
Frigyes (dart)véder ádázan védi
hiszen kicsilánya olyan édi
Minden Jedi harcol érte
sosem lesz a világon így béke...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.08. 15:59:57

@Ape: Ez nagyon "romi" volt! :DDD

Én már hallom is a rizsszemek kopogását a templom lépcsőjén. (És látom magam előtt a rizstől fulladozó galambokat is, akik e meghitt pillanatban vergődik haláltusájukat. De így a kis dagi Zsótika is utoléri őket és nem töri be a fejét a műkő virágládába).

cyd 2011.09.08. 16:18:03

@Joe69: Szokás szerint akkora fasz vagy, hogy már csak lóbálni kellene a tökéletes illuzióhoz. Kezdem megszokni, sőt lassan már mulattat a frusztrációd.
Azért legközelebb azt is kifejthetnéd, hogy hogyan is okozzák a gaz női hordák az üvegházhatást és a legyezőalakú kankalin kipusztulását.

@Köldökszösz (csodalampa): Ezért kell főtt rizzsel dobálózni, vagy ki sem csomagolt gyorsrizzsel, rögtön nem andalognának annyit a templomlépcsőn és haladhatna a sor.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.08. 16:29:41

@cyd: "hogyan is okozzák a gaz női hordák az üvegházhatást és a legyezőalakú kankalin kipusztulását"
Engedd meg, hogy erre én reagáljak!
A 30-as szinglipicsák nem átalkodnak sunyin befingani a paplan alá. Egyre több a 30-as szinglipicsa. Ez egyenes út a globális felmelegedéshez. :DDD

Magyar ember tarhonyával dobálja az ifjú párt. :D

Чапаев 2011.09.08. 16:36:12

@Köldökszösz (csodalampa): Ez olyan illúzióromboló, bakker! Meg egyébként is, tömíteni kell a hézagokat, ezt minden jómunkásember tudja! :D
De azért mennyivel cukibb az az összeesküvés-elmélet, hogy csábos tekintetű holstein frízek büfizik teli a légkört metánnal, miközben kacéran kérődznek a silótakarmányon? ;)

Boris the Bullet dodger 2011.09.08. 16:38:03

@Köldökszösz (csodalampa):
Na igen, de ugyanezzel módszerrel lehet egyéjszakás szinglipicsákat is rávenni az azonnali távozásra.
No persze ez is miattuk van, nem tudják mikor kell lelépni. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.08. 16:38:46

@Чапаев: Lehet ellene tenni:
Holland kemence: Aktus közben a lány a takaró alatt szaxizik, mire
te egyet beszellentesz és leszorítod a takarót, hogy ne menekülhessen. :DDD
(Jelzem, már volt, de ezt egyszerűen nem tudom megunni, és folyamatosan röhögök rajta.)

Hurri Kán 2011.09.08. 16:40:54

@Köldökszösz (csodalampa):
Ennek van az ápgrédelt változata, egy speciális magyar kiegészítővel, amikor a kemence fűtőanyaga a csülkös bableves... :D

Чапаев 2011.09.08. 16:47:23

@Köldökszösz (csodalampa): Kedvesen brutális módszer, bár a globális felmelegedés ellen ez nem véd, szerintem! :D

Boris the Bullet dodger 2011.09.08. 16:49:05

@cyd:
Esküszöm, lassan fizetnék is, csak lássam hogy csajozik.

Frigyesur (törölt) 2011.09.08. 16:52:16

@Ape: :DDD Hat ilyet se lattam meg :D

@Köldökszösz (csodalampa): Le se tagadhatnad, hogy pasi vagy. Az egyik legnagyobb rejtely szamomra a ferfi nemben, hogy a belgaz eregetes mitol vicces.

Чапаев 2011.09.08. 16:52:25

@Boris the Bullet dodger: Látom, körvonalazódik egy új reality show ötlete! :D

Чапаев 2011.09.08. 17:19:08

@Boris the Bullet dodger: Ááá, azt nem nézni kell, hanem mocskosul sok pénzt csinálni belőle! Többet, mint Muha intim testrészeinek kiárusításából! ;)

Boris the Bullet dodger 2011.09.08. 17:28:37

@Чапаев:
Inkább valami betelefonálós műsor, mint az ezotévé vagy a gyurcsóké.

Joe69 2011.09.08. 18:03:08

@cyd:
Őszintén megmondva véletlenül akadtam a "lyukas" linkre, az ötlet onnan jött, a posztoló meg feladta a magas labdát. Aki egyébiránt már mindenre frusztrációt emleget, az maga frusztrált, de keményen. Hát akkor hajigáljuk azt a labdát.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.08. 19:02:50

@Frigyesur: A céltalan fingorászás nekem sem vicces, de vannak helyzetek mikor igenis mosolyt csal az arcomra.
Leginkább mikor a 30-as szinglipicsák sunyin be akarnak fingani a paplan alá, de a sunyi galambból őrjöngő pingvin lesz. És akkor még én vagyok a bunkó, ha röhögök? Hát hogy a picsába csináljak úgy, mintha nem rezonált volna a hőszigetelt ablaküveg fél percen keresztül? A nyugger néni azt hitte, visszajöttek az oroszok!
Ennél rosszabb, ha sikerül a sunyi galamb, és csak arra eszmélsz, hogy valami hihetetlen buké csapja meg az orrod és könnybe lábad a szemed.

Virgo1975 2011.09.08. 21:37:00

@Joe69: persze, természetesen már megint BIZTOSAN a nő a hibás., kb. 4-5 hozzászólást olvastam tőled, és mindig ez jött le neked, teljesen mindegy, hogy mi volt a téma. baromi idegesítő vagy.

dr. gernika 2011.09.08. 21:51:28

@cyd: "Azért legközelebb azt is kifejthetnéd, hogy hogyan is okozzák a gaz női hordák az üvegházhatást és a legyezőalakú kankalin kipusztulását."
:DDD

savanyúUbulka 2011.09.09. 08:54:28

hugikám, legközelebb a pinaviszketegség által okozott átmeneti elmezavar helyett azt kéne megnézni, hogy olyannal állj össze akinek még nőt gerince, aztán legalább minimálisan megbecsüli amit kap tőled.

JOKKA21 2011.09.13. 15:41:04

Jól tette.Ribik vagytok mind.
süti beállítások módosítása