Nem vagyok szanatórium, sem üdülési csekk

2011. szeptember 13. 07:29 - csajokespasik

„Elvett 20 ezer forintot, azóta sem tudom, mire. Nem szólt róla. Én vettem észre. Amikor jeleztem neki, azt mondta, hogy kellett, de vissza fogja adni” – amikor padlón vagy és egy olyan partnert sodor melléd az élet, aki csak még jobban leránt, vagy ellököd magadtól, vagy tovább szenvedsz. Mai Levélírónk pasija kérdés nélkül kotorászik a tárcájában, ami már önmagában meredek, de amikor a szülei rá akarják sózni a hűtőládájukat, már nem is tudja, hogy sírjon vagy nevessen. Most megtudhatod, ha a pasid festés helyett csak körbevizelni tudja a balatoni nyaralót, ideje kukáznod őt.

 

Sziasztok! 34 éves vagyok (nő), és pár éve volt egy elég meredek válásom, aztán volt egy betegségem is, amit az ügyes doki félrediagnosztizált stb. de ezekről ennyit - azóta önbizalomhiányom 100%, nehezen ismerkedek és… hát, ilyenkor lejjebb adja az ember az igényeit. Megismerkedtem egy ex-kollégám haverjával. Miklós 36 éves, jó kiállású, kedves férfi. Sokat beszélgettünk, elmesélte, hogy a szülei korábban elszedték minden keresetét, erre idegileg ráment, olyan durván, hogy már reggelenként idegesen ébredt. Végül elköltözött, de a szülei könyörögtek, hogy költözzön vissza, „mert nagyon szeretik”. Közben az állt az egész hátterében, hogy azt a pénzt, amit albérletre herdál, inkább adja nekik.

Megsajnáltam, hiszen őt is megtépázta az Élet. Sorstársat láttam benne és erősen dolgozott bennem a szánalomfaktor, plusz az előbb említett önbizalmi válság. Összejöttünk, megengedtem neki (na, jó, én kértem), hogy költözzön hozzám. Nincs nagy lakásom, de szép és tiszta, meg ketten azért kényelmesen elférünk benne. Az elején még minden rendben volt, majd előjöttek a hülye génjei. Egyik reggel kelek fel, mennék munkába, Miklós nincs mellettem. A garázsnál látom, hogy nincs meg a kocsim. Először azt hittem, ellopták, mi másra gondolhatnék, majd volt egy gyanúm, hogy ki vitte el. Felhívtam Miklóst, aki elmondta, hogy bocs, de el kellett vinnie a kocsit, mert az egyik barátjától el kell hozni pár cuccot. DE miért nem szóltál?? Nem akart felkelteni. De előző este szólhattál volna. Igen, ez igaz és bocs. Mindegy, menjek busszal. Ez még nem is volt olyan durva húzás. Az már igen, amikor egyszer korábban jöttem haza, ő meg 4 haverjával, bömbölő zene mellett bulizott a lakásban. Azt mondta, hogy mire hazajöttem volna, már eltakarított volna mindent, nem tudta, hogy korábban jövök. Hát, kösz, örülök, ha idegenek mászkálnak a cuccaim között. Titokban a hátam mögött… ettől meg tudok hülyülni. A másik eset: elvett 20 ezer forintot, azóta sem tudom, mire. Nem szólt róla. Én vettem észre. Amikor jeleztem neki, azt mondta, hogy kellett, de vissza fogja adni. 1 hét múlva 10 ezret visszaadott. A többit azóta sem láttam. De aztán történt egy vicces eset: felhív az apja, hogy lenne egy hűtőládájuk, nem akarom-e megvenni? Ez nem is lenne súlyos, ha a szüleivel egy alkalomnál többet találkoztam volna. Ugyanis alig ismerem őket, egyszer mutatott be nekik Miklós, amikor beugrottunk hozzájuk. Erre azzal jön, hogy vegyem meg a hűtőládájukat - mondom, hogy kösz, nem, nem tudom hova rakni, majd letettem, mielőtt egy fél disznót is rám tukmál. Aztán jött egy olyan időszaka a páromnak, amikor közölte, hogy depressziós és csak ült a sötét szobában, én vigasztaltam, ápolgattam, tisztára úgy éreztem magam, mint egy szanatóriumban. Miklós egy szép nap kitalálta, hogy elég volt neki a nyüzsgő városból, lemenne a telekre, úgysem látta még. Ugyanis meséltem neki, hogy Balatonszepezden van egy kis nyaralónk, vagy kalyibánk, de elég rossz állapotban épp csak a lakhatóság határán. Azt mondta, lemegy pihenni oda 1 hétre. Én nem tudtam vele menni, mert dolgoztam - igaz, nem is hívott. Odaadtam neki a kulcsot, reméltem, legalább rendbe teszi, pl. megsemmisíti a derékig érő gazt, vagy valami. Amikor leért, fel sem hívott, hogy mi van. Akkor hívott fel, amikor eljött onnan, 1 hét múlva. Kérdeztem, hogy csinált-e valamit? Azt mondta, hogyne: jó sokat sörözött. Kérdem: de a ház körül valamit? (azon kívül, hogy körbe brunyálta). Azt mondta nem, semmit, miért, kellett volna? Most ott vagy egy hétig, látod, hogy ráfér a munka, és nem zavar a bontási területnek látszó lakókörnyezeted, az isten áldjon meg?? Legalább kigazolt volna, lefestette volna a deszkákat, a kerítést megcsinálta volna, mert már lassan kidől az utcára. Na, ez volt az utolsó csepp - amikor haza jött azzal fogadtam, hogy most azonnal, azzal a lendülettel, amivel bejött, menjen is el, mert nem vagyok szanatórium, sem üdülési csekk. Kérdezte, hogy akkor most vége? Mert ő nem akarná. Mondtam, hogy nem, csak hadd vegyek egy kis levegőt. Erre már összepakolt és elment. És most itt tartok. De mikor, illetve egyáltalán visszahívjam-e? Persze azóta beszéltünk többször, elmondtam, hogy mi a bajom vele, belátta és ígérte az ilyenkor szokásos megváltozást. De nem akarok még egy menetet. Inkább egyedül, mint egy piócával.

 
322 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr863222366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SciNu 2011.09.13. 14:32:07

@Nard: Franc tudja már kinek kell épp a rabszolga. :) A végén még magyarországon is lesz majd piramis :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 14:34:47

@Ape: Se Julat nem kedvelem, se Bandival nem szoktam egyeterteni, de sztem total elfogultan latod. Irtak valamit targyilagosan, aztan zokon lett veve, es innentol mar a targyilagossag talajarol eltevedtunk. Kivetel aki hozza se szolt :D

A kanok meg tenyleg rogton ugrottak megvedeni, hogy mily gonosz vele mindenki. Es ha azt mondta volna magarol, hogy dagi, lapos, barna haju, vszeg nem igy tortent volna. Tudom, tudom, genya vagyok, rosszmaju, meg minden, es ez szemelyeskedes is, de ha mar itt tartunk, akkor csinaljuk rendesen. En vallalom, hogy beszolok Nardnak. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.13. 14:35:55

@gernika: Elmondom a véleményem, bocsánat! Talán csak megtehetem, nem? Másrészt nem bírom, ha nem nekem mondják hanem áttételesen üzengetnek.

@Ape: Egyáltalán nem vagyok rosszkedvű. Elmondtam a véleményem, hogy felvágósnak, melldöngetősnek éreztem Kata megnyilvánulását a spórolásos lakásvásárlással kapcsolatban, ennyi. Ő meg felhúzta magát rajta.

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 14:37:18

@gernika: Ne fejezze be! Vegre egy kis osszecsapas a nagy nyugiban :))

@Nard: Ha azt neznenk, hogy te hany embernek beszolsz, akkor siman elhetnenk a feltetelezessel, hogy tipikus informatikus vagy :))) (Ez meg nem volt igazi beszolas, varom a megfelelo helyzetet. :))

dr. gernika 2011.09.13. 14:39:34

@Bundabandi: Már tizenhétszer elmondtad.
Tőlem ugyan folytathatod, hálistennek úgyis épp mennem kell.

@Frigyesur: Jó szórakozást. :)

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 14:41:59

@gernika: Ooo, en mindig jol szorakozom, amikor Nardnak beszolok :D

SciNu 2011.09.13. 14:42:27

@Frigyesur: Én azt sem tudom ,hogy hogy néz ki kata csak annyit ,hogy szőke ami meg inkább hátrány :D (kivéve ha rövid) De szerintem a melldöngetés érzése az erős túlzás volt részetekről. Az én szemszögemből csak elmondta, hogy érte el és nem titkolta el a szülői segítséget sem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.13. 14:44:20

@gernika: talán mert mindig beszól valamit, amire reagálnom kell. Pedig már x hozzászólással ezelőtt elmondtam, hogy részemről ennyi a vita.

SciNu 2011.09.13. 14:46:40

@gernika: vagy tartalékolják inkább michaela blogjára :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 14:48:07

@SciNuBob -I hear you, mon!-: En meg a 'volt annyi eszem' cimu reszt ereztem erosnek, de ezt mar tultargyaltuk. Lassan itt az ideje a verekedesnek :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.13. 14:51:03

@Frigyesur: Akkor sem értem, hogy ebben számodra/számotokra mi a bántó és a melldöngető?
Ha még hozzátette volna, hogy "veletek ellentétben", akkor aláírom. De hogy ebben bárminemű sértés is lett volna?

SciNu 2011.09.13. 14:52:15

@Frigyesur: Készítem is a jegeskávét meg a kamerát :D

Hú milyen fontos ember vagyok. Behívtak telefonon véradásra holnapra. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.09.13. 14:55:47

@Frigyesur:

Te is lehetnél informatikus, mert te is trollkodsz :) Mondjuk a gumicukorzabálás és a kézfertőtlenítés is sokmindent elárul! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.13. 14:58:10

@Köldökszösz (csodalampa): nem volt benne semmi sértés. Az a véleményem, mint Frigyesnek:
"En is azt lattam, hogy aki onerobol csinalta, az bizony nem veri a mellet. Realis hozzaallassal meg az sem, aki segitseget kapott. "

Ennyi. Csak a fiúk tényleg nagyon rácuppantak virtuális Katára és úgy védték, mintha valami sérült madárka lenne, vagy mi. Pedig semmi rosszat, vagy bántót nem mondott egyikünk sem.

SciNu 2011.09.13. 14:58:15

@Köldökszösz (csodalampa): Nekem mint cameramannak élőben lesz. Ti majd a DVD kiadást vehetitek meg CHF-ért. :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 14:59:03

@Nard: ES MEG A CSOKIT IS MEGESZI!

@Köldökszösz (csodalampa): Nem volt banto, illetve nem szamunkra. Tobbfelekeppen mar nem tudom megfogalmazni, hogy miert gondoltam ezt es hogy meg egyatalan.

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Sztem valassz erosebb fegyvereket.

Szöszi 28 2011.09.13. 15:00:20

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Jó, de csak azt veheted fel, ahogy Bundabandi fetreng a jegeskávéban, én nem vállalom a szereplést:D De azért postázzatok nekem egy pohár kávét, köszi:)

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 15:02:14

@Nard: Cö! meg WoW karakterem sincs. Sajnos ez kizaro ok, barmennyire is felhigult a szakma.

Sosem trollkodom. En tenyleg ilyen szornyu vagyok :D

Mi a baj a gumicukorral es a kezfertotlenitovel? :P

SciNu 2011.09.13. 15:03:57

@Frigyesur: Erősebb kávé jó lesz?

@Kata1987: Nincs fetrengés, nincs kávé sem. Nem jótékonysági intézmény vagyunk. :P

Чапаев 2011.09.13. 15:04:50

@Dr. Jula Watson: Az lassan aktuális lesz, lévén itt az ősz, és hullanak a falevelek ... :)

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 15:05:30

@Nard: Ja, varja', ezt nem gernikara irtad?

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.13. 15:06:22

@Bundabandi: én nem védtem, csupán annyit írtam, hogy én úgy látom nem mondott rosszindulatút. De ezt semlegesben írtam nem támadóan! És én ezennel le is zárom ezt a teljesen értelmetlen, logikátlan és semmirevaló vitát :)

És különben is én kis amazonom, most már te vagy az etalon! Egy érett nőre van szükségem szóval rádcuppanok! ;)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.13. 15:07:32

@Frigyesur: Nekem egyféleképpen bőven elég lenne. Csak megértsem. Illetve felfogtam, csak nem értem. De mindegy, nem ér az egész dolog ennyit. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.13. 15:09:08

@Ape: Gyanítom, hogy az "érett" jelzőért most forró szurkot fogsz kapni a nyakadba. Vagy a gatyádba. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.13. 15:10:56

@Ape: Jaj! Inkább befogom a szám... :D

Чапаев 2011.09.13. 15:13:05

@Köldökszösz (csodalampa): Az "érett" még hagyján, de az amazonoknak ráadásul a mitológia szerint csak egy mellük volt ... :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.13. 15:14:22

@Чапаев: És az is csálé, de ez lehet hogy csak urban legend :DDD

SciNu 2011.09.13. 15:21:56

@Чапаев: A bal volt meg a jobbat le kellett vágni, (vagy fordítva?) hogy ne zavarjok az íjhúr kíhúzásánál.

@Bundabandi: Késő. Mostmár össze is házasítunk benneteket :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.13. 15:24:00

Hogy az univerzum egyensúlya helyrebillenjen, küldöm ezt a kedves nótát mindenkinek:
youtu.be/xBaObIuhVFA

Jelzem, hogy azóta levágtam a kis hetyke körszakállam.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.13. 15:25:57

@SciNuBob -I hear you, mon!-: "vagy fordítva?"
Ezt mondjuk érdemes még az elején tisztázni.

- Főnök, levágtam a bal mellemet, ahogy azt már őseink is tették.
- De Heléna, a jobb mellünket vágjuk le!
- A csudába!

SciNu 2011.09.13. 15:27:56

@Köldökszösz (csodalampa): akkor áttolja a púpot a másik oldalra nem nagy dolog. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.09.13. 15:31:21

@Frigyesur:

Nemhát, az öntudatos szőkére, Katára :)

Amúgy igen, gernika felfalja a csokit, túrórudit, sütit és minden más édességet amit szeret! :D

"Cö! meg WoW karakterem sincs. Sajnos ez kizaro ok, barmennyire is felhigult a szakma. "

Hát igen, senki sem lehet tökéletes. Bezzeg Kitty! :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.13. 15:38:52

@Köldökszösz (csodalampa): bazd+ ez nagyon beteg! nem linkelnék ilyeneket a helyedben :) , mert
1. kiskorúak is olvashatják/nézheti a blogot
2. nem áll helyre az univerzum, sőt..
3. azt hiszem, kicsit ferde hajlamaid vannak :D

Чапаев 2011.09.13. 15:39:26

@SciNuBob -I hear you, mon!-: OK, ha jobb kezes az amazon, akkor ballal tartja az íjat, jobbal feszíti a húrt, ergo jobb mell útban van, nyissz. Ha bal kezes, akkor logikusan bal mellnek annyi. Akkor most jön egy érdekes kérdés: mi van, ha kétbalkezes?

JOKKA21 2011.09.13. 15:39:39

Hülye picsa vagy.Kellett az alfahím szépfiú nagy farokkal?Te választottad?Akkor mit rinyálsz puncika?

Чапаев 2011.09.13. 15:42:18

@Bundabandi: Hmmm, pedig a "Csálé Félcsöcs" a legnépszerűbb női név a síkvidéki sziú törzsek körében! :D

SciNu 2011.09.13. 15:43:33

@Чапаев: Akkor nem íjat kap, hanem céltáblát, hogy azzal rohangáljon a harcmezőn :D

@JOKKA21: Ez inkább valami omega hím lehetett a leírásból :D

JOKKA21 2011.09.13. 15:43:53

Az ilyen ribiket de kiosztanám, mint ez a picsoá.Kell nekik a kigyúrtpasee, a menőpasee, a hejjespasee, a gazdagpasee és az alfahímpasee, utána meg sírnak, ha félrekúrnak vagy leveszik pénzzel a ribiket.Normálisak az ilyen rinyapina plázacicák?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.13. 15:44:00

@Ape:
Álszent, demagóg, begyepesedett és prűd vagy. És még a művészetet sem tudod értékelni. :)))
Másrészt, te ácsingóztál a hamvas popsimra! Most meg itt megjátszod magad?! És én még majdnem "bedőltem" neked! :DDD

JOKKA21 2011.09.13. 15:44:41

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Lehet, de a csaj legközelebb majd olyat válasszon, aki megbecsüli és nem a leghejjesebb pasee a discoban.

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 15:45:07

@Nard: Ugy mar nem is vicces.

Kitty tudja magarol, hogy tokeletes, neki felesleges mondani :D

Tudtad, hogy a mi szemszinunk a legritkabb (allitolag), az emberek 2%-anak van csak? Bar gondolom ezert emeled ki lilaval :D

SciNu 2011.09.13. 15:47:38

@JOKKA21: Ez nem a leghejjessebb pasee volt. Inkább csak szánalomból választotta, meg a saját igényeit is a béke segge alá tolta párválasztásban. Íme a példa, hogy attól, hogy valaki nem hejjesspasee attól még lehet tapló.

Чапаев 2011.09.13. 15:49:30

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Kizárt, az Omegában egyetlen Miklós keresztnevű hím sem játszott! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.13. 15:49:42

@Чапаев: Nem csálé, nagyon kis helyesek és ketten vannak. :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.13. 15:51:40

@Ape: Szipp! Végeztem veled! Pedig még azt a vackot is a fülembe raktam volna... Alejandro a szívemet törted apró darabokra... Luszeszitának vége... Nem, ne mondj semmit! Már késő! Brühühühühű

Boris the Bullet dodger 2011.09.13. 15:55:16

@JOKKA21:
Nem azért választotta mert helyespasi, hanem mert megrépázta az élet.

Чапаев 2011.09.13. 15:55:29

@Bundabandi: Egy púpos amazon?! Uramirgalmazz! :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.13. 16:05:13

@Köldökszösz (csodalampa): ugyan bébi egyik sem vagyok csak ez már túmács! És nem ácsingóztam a popsidra de kínáltad fel magadat :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.13. 16:06:37

@Чапаев: Dombom is van! Gondoltad volna? Sőt völgyeim... hehe

Чапаев 2011.09.13. 16:23:13

@Bundabandi: Kikezdett az erózió, értem én! Biztos valami vén kecske lelegelte a (növény)takaródat, és jutott rád bőségesen csapadék! :D

cyd 2011.09.13. 16:33:30

@Frigyesur: A szürke nem ritkább?

cyd 2011.09.13. 16:38:31

@Bundabandi: Ok Katának lakása van Neked meg birtokod und? :)

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 16:52:29

@cyd: Franc tudja, egy sminkes oldalon olvastam :D A szurkere ki sem tert. De a szurke elvileg a kekhez all kozel.

Mindegy, a lenyeg, hogy Nard kulonleges szepseg :DDD

Kovács Tomi 2011.09.13. 17:06:29

Hát ez még nagyobb szar mint a tegnapi...

1, Kit érdekel, h volt egy válásod, betegséged? Senkit. Nem kell sajnáltatni magad, úgyis mindenki leszar.

2, Magadnak köszönheted, az egészet, mert egy tipikusan "én csak boldog akarok lenni az életben kategóriájú milf vagy"

3, Mi jogon várod el mástól, h, ha pihen, akkor a Te ütött kopott akár miden dolgozzon. Ha annyira érdeked, csináld meg, Te, ugyanis, a Te tulajdonod.

dr. gernika 2011.09.13. 17:17:11

@Bundabandi: Ó, hát mindig úgy kezdődik, hogy a másik visszaütött. Ha részedről ennyi, tartsd is magad hozzá.
Amúgy eddig nem nyilvánítottam véleményt, de szerintem egyrészt a lányok túlreagálták, a fiúk meg már csakazért is védték, hogy bosszantsák a lányokat. Eredetileg meg, mikor megtudták hogy lakása van, egyértelmű, hogy poénból nyaltak neki.
Eh, nők...

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Tényleg, történt ott ma valami? :)

dr. gernika 2011.09.13. 17:31:32

@Frigyesur: "Sosem trollkodom. En tenyleg ilyen szornyu vagyok :D" LOL

Frigyesur (törölt) 2011.09.13. 17:33:14

@gernika: Bar minden rosszindulatot feltetelezek az ideiro ferfiakrol :D, nem hiszem, hogy bosszantani akaras volt a motivacio.

Szereny velemenyem szerint ha nem erezte volna senki, hogy bele kell szolnia, akkor nem is kerultek volna elo olyan dolgok, mint ki milyen hangnemben beszel, milyen negativ, milyen baszatlan, milyen stresszes, milyen ingerszegeny etc, hanem siman le lett volna jatszva a meccs Kataval.

Uff. Mar csak azert is, mert most lelepek :D

penelope garcia 2011.09.13. 17:36:31

Visszahívjad-e?????????
Hülye vagy, jányom?
Na jó, pedagógice, szájbarágom: Nem, kedves, ne hívjad vissza. sokkal inkább kerüld el még a környékét is az ürgének. Tipikus pióca. Mint egy egzotikus trópusi parazita, csontig rág, ha engeded.
Az ilyennél még az is jobb, ha egyedül éled le az egész életed.

phaszfej 2011.09.13. 17:39:46

A történetből is kiderül, a nőknek annyira viszket a picsájuk, hogy mindenféle jöttment hajléktalannak odaadják magokat. Inkább fizessetek egy fizetős kannak, hogy jól dugjon meg titeket. Pl. nekem. Egy egyórás menetet megszámítok 50 rugóért. És azt garantálom, hogy úgy még senki nem döngetett meg titeket. És nem is fog. Mert bennem a mérhetetlen és fékezhetetlen düh munkál.

tuono 2011.09.13. 17:45:22

A posztolóból kinézem, hogy a boltban vásárolt túró rudi árának felét is elkéri, ha "párjával" közösen ette meg. Önzetlenség 0, szarrágás jeles. Talán magadat is vizsgáld meg kicsit jobban, hogy miért vagy egyedül?!

penelope garcia 2011.09.13. 17:50:47

Mindig újra elcsodálkozom, hogy a férfiak mennyire képtelenek out of the box gondolkodni, ha szex a téma (tisztelet a kivételnek).
Hajlamosak elfelejteni, hogy míg ők valóban a szexet tartják legfontosabbnak egy párkapcsolatban, addig a nők NEM ezt keresik elsősorban, hanem a megértést, elfogadást, gyengédséget, biztonságot. Szóval nem, a posztolónak nem a picsája viszket, hanem az agya meg a szíve (hogy kellően nyálas legyek), mert neki érzelmi stimulációra van/lenne szüksége.
Az átlag nő nem fizetne szexért, mert nem az számára a legfontosabb. De ha tudsz "emocionális gyönyört" és biztonságot nyújtani, kedves phaszfej, akkor a nő nagyon hálásan nyújtja neked a szexet (is) cserébe.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.13. 19:53:55

@Csibu78: Ő drága szívem szerelme Eszmeralda! Ne tedd ezt velem! Esküszöm nem csaltalak meg (elégszer..) csupán Köldökösz kelti rossz híremet, ő akar magáénak tudni tégedet! Emlékezz az együtt töltött szép napokra, mikor virágot szedtem neked a réten, és aminek utána az erdőben a nagy tölgy tövében az enyimé lettél drága Rozalindám! Így eldobnál magadtól??? Hát ezt érdemlem? A Dunába vétem magam most temiattad! Time to say good bye :)

DocBulywood 2011.09.13. 19:56:23

@egyhazafi:
"Aki 30 éves kora környékén költözik el a szüleitől az nem normális!"

Aki 30 éves kora környékén elváltan, két gyerekkel, svejci frank hitelét sem fizetve a kilakoltatás szélén táncolva talán tud valamit. Vagy majd rájön...

@phaszfej:
"Egy egyórás menetet megszámítok 50 rugóért."

Te nem Kelemen Anna vagy? Mostanában ennyiért kelleti magát, de köll a facnak. Pláne, ahogy kinéz.

"A történetből is kiderül, a nőknek annyira viszket a picsájuk, hogy mindenféle jöttment hajléktalannak odaadják magokat."

Ez pontosításra szorul. A nők 66%-a mindig olyannal baszatja fel magát, akitől úgyis elválik, mert a hejjespashee-ról kiderül, hogy egy élősködő, fogatlan, gusztustalan, munkanélküli állat. De a nősténynek egy ilyen állat kell - mert mellette nőnek érezheti magát.
Ergo: ha lebaszol két frászt egy luvnyának, legalább hetente egyszer, le sem tudod magadról vakarni, egyből hejjespashee leszel.

@Ape:
"akkor legalább a füvet levágja, hogy ne a térdig/fejig érő gazban gázoljon az ember :)"

Szerintem ez az hejjespashee annyira igénytelen lehetett, hogy túrós volt a fityusza is. A hónaljszagáról már ért... broáfff...
De a lelki ápoláshoz az ilyen ápolatlan állatok kellenek? P(r)osztoló?

phaszfej 2011.09.13. 19:57:49

@penelope garcia: Te sem basztál legalább egy éve. Hidd el, ha jó nő lennél és jól szopsz és lenyeled és seggbe is hagyod és a faszi elégedett veled, minden rózsaszín szart és odafigyelést és a tököm tudja, mi kell, megkapnád. Nem baj, majd egy következő életben lesz lehetőséged újrakezdeni mindent. Sajnos az idő már eljárt fölötted, a tested sem lesz már vonzó, megdugni se nagyon fog már senki. Nem kell itt out of the szopsz lenni, elég ha van 50 rugód és újra nőnek érezheted magad. Nekem elhiheted, hogyha azt az időt, amit idegen szavak tanulásával és okosabbnál okosabb elméletek interiorizációjával töltesz, baszásra fordítanád, sokkal-sokkal jobban éreznéd magad. Az okoskodó nő olyan, mint Náray Tamás. Buzi.

DocBulywood 2011.09.13. 20:02:57

@penelope garcia:

Legmélyebb hódolatom, Ms. Garcia! (Nagyon csipázom a csajt, olyan édes, hogy az arcára verném a ... hagyjuk.)

"addig a nők NEM ezt keresik elsősorban, hanem a megértést, elfogadást, gyengédséget, biztonságot."

Látjátok, XY kromoszómák? PG leírta a lényeget.

Kifejtem, mert nem fogjátok fel:

- megértés: bírd ki azt a 2 órát, amíg elmesélem, hogy a Zsuzsi, aki velem szemben ül, milyen aljas módon jobbról balra csavarja a haját és a körmén a lakk is egy hajszálnyival kopottabb, mert nem políroztatja.

- elfogadás: ha nem kapcsolom le a villanyt, az nem azért van, mert nem tudom, hol a kapcsoló, hanem azért, mert leszarom. Ha beletolatok a virágágyásba, az nem azért van, mert nem tudok vezetni, hanem egy agyam van - és tényleg, 3D-ben nem tudnak sem látni, sem gondolkodni. Fogadd el, ez van. Nehogy odaadd a kocsid neki!

- gyengédséget: egy szál virág - ennyi több, mit adhatok -, és 5 percen belül benyelik a brét, tövig, hibátlanul. Ha nem, nem teszi szóvá, ha szájba kúrod és a hajába törlöd.

- biztonságot: házasságkötés előtt, ha nem írja alá a vagyonnyilatkozatot, dobd ki. Ugyanis ha váltok, 99%, hogy a bíróság a lakásodat neki ítéli. Na most azért a pár kanyarért egy lakással kifizetni egy nőt olyan pazarlás, mint a Mexikói Öbölben a hónapokig kiömlő kőolaj.
Ha aláírja, azonnal vedd el, vidd el a Maldív-szigetekre, Tahitire. Ha ez után sem hagy ott, mázlid van.

DocBulywood 2011.09.13. 20:04:05

@phaszfej:

KIRÁÁÁÁLY!

IKSZDÉ!

XD

phaszfej 2011.09.13. 20:05:02

@DocBulywood: Úgy látom, neked ez a helyespasiság vagy mi elég központi téma. Ronda a fejed és nem akarnak jönni a bulák, pedig te mindennap sportolsz, nem cigizel, nem vered a nőket, tanfolyamokra jársz, még talán wakeboardozni is megtanultál? Szar ügy, öcsém. Mivel tudatlan vagy, elárulom, hogy a jócsávók, mint jómagam is, nem azért tahók a csajokkal, mert alapból tahók, hanem azért baszd meg, mert mi ki merjük mondani, amit gondolunk, és ha egy alávaló bigével találkozunk, nem hugyozunk rögtön a naciba, hogy jájdejó, szóba állt velem egy nő, hanem ha paraszt a csaj, megmondjuk, mert nem fosunk attól, hogy mi lesz, ha nem lesz. És nem azért nem fosunk, mert annyira jajdejóképűek vagyunk, hanem azért, mert nem függünk egy némbertől sem. Te pedig igen. Akárhányforintos biciklit is veszel magadnak. Egyél szart!

phaszfej 2011.09.13. 20:06:10

@DocBulywood: BOCS. hA HAMARABB UDVAROLSZ, MEGKÍMÉLLEK. sZERETEM, HA BÓKOLNAK NEKEM.

Virgo1975 2011.09.13. 20:54:13

mielőtt elolvasom a többit: ne fogadd vissza. semmi értelme, nőjön fel.

Virgo1975 2011.09.13. 21:03:55

@gernika: van, aki nem fogja fel. én is elmondtam az exnek, hogy mi nem tetszik (szintén pénz elszórása, a lakbérre meg rezsire félretetté), megígérte, megváltozik, nem tette. és meglepődött, hogy elhagytam.@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: lehet, lakásra gyűjtöttek neki, hogy végre ne az ő nyakukon élősködjön...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.13. 21:04:35

@Ape: Könyörögve kérlek ne tedd Fernando Eduardo Manuel Pablo Alejandro! Haragudtam, igen...de szerelmem megingathatatlan! Ne dobd el az életed! Hogy élhetnék tovább, ha Te már nem vagy? Bár a Luszeszitán kívül egyik nevemet se találtad el...csak is a tied vagyok! Beszereztem egy tucat karika fülbevalót... Írd a többi kívánságod, és gyere! 

Virgo1975 2011.09.13. 21:14:20

@Kytia: mondjuk, ez a kocsit elvittem, menj busszal téma azért is felháborító, mert ha én kocsival készülök munkába, az valószínűleg nem ugyanannyi időbe fog telni, mintha busszal. és elég ciki lehet, hogy kilépek az ajtón, munkahely húsz perc kocsival, de busszal kell mennem, ami ki tudja, mennyi idő, mikor indul, arra megy...mert feltételezem, hogy ha kocsival jár dolgozni, akkor nincs képben a buszmenetrenddel. meg ugye, időben se úgy tervezi az indulást.

Virgo1975 2011.09.13. 21:19:52

@JOKKA21: hát valahogy nem úgy érzem, hogy a diszkók (így írják, tudod) tele lennének harmincasokkal. kétlem, hogy ott szedte össze.
és miért is zárja ki a helyespasiság a megbízhatóságot?

Virgo1975 2011.09.13. 21:23:15

@tuono: te beteg vagy. szerinted az normális,hogy csak úgy elviszem a párom autóját, amivel munkába jár, vadidegeneket hívok meg az ő lakásába, és nem szólok neki, kiveszem a pénzt a tárcájából, csak úgy bejelentem, hogy lemegyek az ő telkére? te vagy a Miklós?

tuono 2011.09.13. 22:16:52

@Virgo1975: Köszönöm a diagnózist! Megtudhatom mi a bajom? (Azon kívül, hogy hülye kommentekkel foglalkozom?)

dr. gernika 2011.09.13. 22:23:29

@Virgo1975: Nekem sosem ígérték hogy megváltoznak, inkább elhagytak. :) De pénzlenyúlós szintre meg egyéb, a posztban soroltakra soha nem jutottunk el.

massacre! 2011.09.13. 22:51:44

Nem tudlak sajnálni, nyilván neked is voltak hülyeségeid amiket meg neki kellett elviselnie.

györfi andrás (törölt) · http://www.gawebmediagroup.blog.hu 2011.09.13. 23:40:38

Eszedbe ne jussoan visszafogadni!!

Phátyol Ferenc 2011.09.14. 00:55:09

konkrétan mi a bajod az emberrel? mert, hogy semmi rosszat nem csinált. én inkább azt érzem, h előtört belőled az elkényeztetett hülye picsa attitűd, hogy "nekem ő nem elég jó, jobbat érdemlek!"
a pénzes dolog meg szerintem egyszerűen kamu.

Phátyol Ferenc 2011.09.14. 00:57:27

@egyhazafi: "Aki 30 éves kora környékén költözik el a szüleitől az nem normális! Legalább is komoly problémák vannak." - vagy anyuci/apuci nem szart alá palotát te kretén.

phaszfej 2011.09.14. 09:19:28

@Phátyol Ferenc: És mi van azzal a sok harmincévessel, akinek nem szartak lakást alájuk, de mégis megvan mindenük a saját keresetükből?

Peetee 2011.09.14. 10:21:33

Addig fogja szívni a véredet, amíg hagyod. Ezt hozta otthonról, ezt tanulta, ezt látta, ebben élt....ezt fogja csinálni.

soha többet ne keresd, és ne is bánd!

jadviga79 2011.09.14. 10:54:02

@Ibrahim a tevehajcsár:

Nem új a kitartott férfi ügy, a szépirodalom remekeiben is megírták párszor... de ezért minimum csillog a lakás és még a füvet is lenyírják.
A Terézanyu effektus viszont van akibe kódolva van, van aki pedig csak a padlón gyűjti be ezt a fajta hozzáállást...

Ebben a sztoriban úgy tűnik nem tisztázódott ki mire van kalibrálva.

jadviga79 2011.09.14. 11:07:24

@Phátyol Ferenc:

:)

vagy esetleg nem akartak hitelt felvenni, és esetleg se nem közgazdászok se nem ügyvédek... ;)

Francekellregisztralni 2011.09.14. 14:56:58

Neha azt hiszem biztos magasan van a lec, de ilyen posztoknal rajovok, hogy meg szerencse:D

@Kata1987: Orulok, hogy van annyi eszed, hogy majd 3x evesen akarj bulizni es tombolni, mikor az osszes, hulye herdalo baratod megallapodott, es mehetsz bulizni a 20 evesekkel es gyozkodheted magad, hogy nem maradtal te le semmirol ;)
(Ha tevednek ezer bocsanat...gondoltam, meg idoben lehetsz...)

@Phátyol Ferenc: "@phaszfej: hazudnak:)"
Az attol is fugg honnan veszed a sajat erot. Iskolaba azert jarathatjak, enni adhatnak neki vagy mar az is alajuk xaras.

Virgo1975 2011.09.14. 20:47:06

@tuono: ott volt a kérdés. de felteszem még egyszer: miért a posztoló a hibás, meg a hülye azért, hogy nem tetszik neki, hogy szó nélkül elviszik a kocsiját, kivesznek pénzt a tárcájából, lelépnek telkébe? teljesen jogosan van kiakadva, te meg őt szidod.
süti beállítások módosítása