Túl szép a csajom, hogy igaz legyen

2011. október 24. 07:35 - csajokespasik

„Még egy adalék, ami aggódásra késztet: a facebook-adatlapjának profilképén még az exével pózol… nem tettem szóvá, nem kérdeztem rá” – a fiatalember arról mesél, hogy übercsinos csaja nem nagyon veri vissza a körülötte ugrándozó kis kanok nyáladzva rajongó hordáját. Emiatt aggódik, mert mi van, ha egyszer valaki elszedi tőle, berángatja a lányt az ágyába, és ő hoppon marad? Most megtudhatod, hogy a világ legszebb nőjével járni legalább annyi aggodalmat szül, mint élvezetet.

 

Sziasztok! 21 éves srác vagyok és kb. fél éve vagyok együtt egy lánnyal, ám a mi problémáink nem szokványosak, ugyanis ami zavar, csak engem zavar. A történet lényegi pontja, hogy ez a lány modell, tehát a testéből él (ugye, jó értelemben!), és feltűnően jól néz ki. Ami engem illet átlagos vagyok, semmi extra. Amikor megismerkedtem Diával (akit, ugye nem így hívnak) még nem gondoltam, hogy később az hoz majd nyugtalanságot, amibe beleszerettem. Azt hittem nekem sosem lehet egy ilyen nőm, de valahogy simán összejöttünk és éreztem, hogy Dia is vonzódik hozzám.

Tudom, hogy a férfiak rajonganak érte. Nap mint nap látom az utcán szembejövő pasikat, ahogy alaposan végig stírölik mellettem Diát, még akkor is, ha ők is a barátnőjükkel vannak - néha attól félek, hogy az egyik egyszer megragadja és elszalad vele : )) Amikor társaságban vagyunk, némelyek kihasználják az alkalmat, és amikor a szokásos arcra puszi jön, aminek amúgy barátilag kéne zajlania, hát ők alaposan kihasználják a közelségét, majdhogynem végignyalva az arcát – ezt nézni is rossz. Az orrom előtt ölelgetik és dörgölőznek hozzá, a csaj meg nem hárít. Mit mondjak a lánynak, járjon zsákkal a fején, ne ismerkedjen vagy hízzon meg brutálisan? Dehogy fedje el a szépségét. Féltékeny vagyok? Igen. Mert ő fürdőzik a sikerben, egyszer azt is hagyta, hogy az orrom előtt csókoljon bele egy srác a nyakába. Ekkor eltöprengtem azon, hogy mi van ha egyszer többet is megenged, hiszen ő sincs fából. Mi van, ha egyszer igent mond, ugyanis, mint már említettem, sokan nyomulnának rá, öt percig nem lenne single.

És még egy adalék, ami aggódásra késztet: a facebook-adatlapjának profilképén még az exével pózol… nem tettem szóvá, nem kérdeztem rá, hiszen már nincsenek együtt, de akkor is benne van az emberben a para. Azt nem hiszem, hogy elfelejtette levenni…

Ennek a történetnek szerintem nincs pozitív megoldása: én büszke vagyok rá és megpróbálok továbbra is nyelni, mert amíg nem teszi meg, addig nincs okom gyanúsítgatni. Sem aggódni. Valószínűleg azt fogjátok írni, hogy úgyis k*rva, már rég megcsalt, hagyjam ott stb.… de én ismerem, nem az.

 

 
701 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr463325503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapass90210 2011.10.24. 15:36:18

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.24. 15:36:41

@cyd: "Egyébként perverz vagy :) "
Ezt eddig is tudtam! Akkor örülök, hogy megismertél! :DDD

Hibernált társat ne keress, így is annyi a frigid nő, de azok legalább mosogatnak. :)

mütyür 2011.10.24. 15:37:14

sztem a legjobb, ha nem ismerősei egymásnak ilyen közösségi oldalakon. nem kell folyton egymás sejhajában lenni. ez kb olyan, mintha minden egyes alkalommal amikor dumálnék másokkal, küldenék neki egy kopit a beszélgetésről, vagy odahívnám, hogy hallgassa meg.

michaela77 2011.10.24. 15:37:26

@Frigyesur: először fogadd mély irigységemet, hogy balzsam nélkül ki tudod fésülni a hajad.
Másodszor akkor te bizony vízszolgáltatót váltottál, vagy fertőtlenítették a rendszert, vagy nem tudom:)
De komolyan, egyszer Szegeden mostam hajat a szokásos cuccaimmal, és olyan selymes lett, mint még soha. Azóta tudom, hogy a vízminőség rohadtul számít.

Örülök, hogy megnevettetelek, igazán dicséretes, hogy még ilyen helyzetben is megőriztem a humorérzékemet, nemdebár?:)

@Kytia: akkor bizony nem biztos még a dolgában, és nem akarja felpakolni, majd levenni. Vagy két nője, és nem akarja, hogy megismerjék egymást. Mindkettő azt hiszi, hogy a "kapcsolatban" cimke rá vonatkozik:D

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 15:38:02

@Köldökszösz (csodalampa): Bamultad, hogy milyen szepen lebarnultak, vajon milyen szolariumba jarnak :)))

(O_O) (törölt) 2011.10.24. 15:38:13

@cyd: na akkor ma ne is szóljak hozzád :-)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.24. 15:40:26

@Frigyesur: Dehogy, csak megrökönyödtem, hogy milyen szépen kifésülték a hosszú hajukat :D

Sadist 2011.10.24. 15:41:13

A posztból az jön le, hogy átlagos szárazbarát vagy. Megoldás, hogy minden este kufirc. Ha nem hajlandó rá, akkor dobás, mert mással már úgyis megtette.

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 15:42:17

@michaela77: Nem mondtam, hogy ki tudom fesulni, de szamomra elfogadhato allapotot erek el. Ezt egyesek borzasztonak talaljak, en szeretek ugy gondolni ra, hogy a termeszetesseg elvet vallom :))
Eddig a samponvaltasra gyanakodtam, de akkor nevezzuk ki a vizt a hibasnak.

Ez nyilvanvaloan nekem koszonheto. Olyan kedveseket irtam neked penteken, hogy jokedved azota kitart :)))

cyd 2011.10.24. 15:42:22

@Köldökszösz (csodalampa): :) Akkor azok Muhának kellenek :)

@Dövan: Én, de inkább megnézem a szavatosságát.

@( o_o ): Nem mondhatom meg mit csinálj :) Csak, hogy mit nem csináltál (pl. e-mail) :)

michaela77 2011.10.24. 15:43:33

@Frigyesur: nyilvánvaló, hogy neked:) Vagy már olyan magasan áll a szar, hogy kintről nézve a fuldoklásom nevetésnek tűnik:)))

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 15:44:09

@Köldökszösz (csodalampa): :DD Na jol van, legyen egy jo napotok cyddel, elismerem ezt is. :)

indapass90210 2011.10.24. 15:45:03

@Sadist: "Megoldás, hogy minden este kufirc. Ha nem hajlandó rá, akkor dobás, mert mással már úgyis megtette."

Ez sem megoldás, mert a modell kinézetű csajok többsége olyan szarul dug, hogy 2. alkalommal már csak szánalomból hajlandó az ember. Viszont szánalomból nem jó minden este kufircolni, azt néha élvezetből is jó csinálni.

cyd 2011.10.24. 15:48:13

@Frigyesur: Viszont Nard feltűnően hallgat az eredeti kérdés óta, gondolom lázasan lapozza a legújabb dm katalógust a megoldásért.

(O_O) (törölt) 2011.10.24. 15:48:28

@cyd: és akkor most örök hari? :-( sajnos nem voltam hétvégén olyan paszban,hogy bárkivel is szóbaálljak hát még írni. De majd szeretnék válaszolni :-) csak tudod a "késleltetett öröm/levél"... :-D

(O_O) (törölt) 2011.10.24. 15:49:56

@Dövan: "azt néha élvezetből is jó csinálni."
Elnézését,de szerintem azt csak élvezetből jó csinálni,különben meg mi értleme?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.24. 15:50:14

@cyd: Vagy nem tud belépni a WoW-ba, tanácsot kérni a fodrásztól.

cyd 2011.10.24. 15:53:39

@( o_o ): tényközlés volt, nem lebaszás, szóval akkor Neked is fel a fejjel

@Köldökszösz (csodalampa): térdcsapkodós smiley van? kérek egyet ide ->

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 15:54:51

@cyd: O igen, o pont ilyen segitokesz jotet lelek. Szerintem mar kivulrol fujja.

@Köldökszösz (csodalampa): :DD Raiden se volt, aggaszto, hogy a karaktere frizurajat minek aldozta be. Meglehet, hogy gernika egyre durvabban veri :x

Amugy nagy sok ert szombat ejjel: meghalt Kung Lao, es a Shao Kahn elfoglalta a Foldet. Nagy bajban vagyunk fiuk-lanyok. :x

indapass90210 2011.10.24. 15:56:17

@( o_o ): mert különben nem mondhatná el az ember, hogy megvolt egy modell is. Ez olyan dolog, mint a férfivá avatás bizonyos törzseknél. Ott bele kell nyúlni könyékig a vöröshagyabolyba, itt meg kockáztatod, hogy letépik vagy letörik (esetleg ezen picsák előéletének fényében leszárad) a farkad.

penelope garcia 2011.10.24. 15:56:56

Ó, istenem, szerencsétlen kretén posztoló.
Most komolyan?
Egyetlen szó sem szól a lányról magáról, csak a testi adottságairól és ennek szociális fogadtatásáról.
Seggfejkém, te nem egy csajjal jársz, hanem egy hurcolsz magaddal egy kirakati babát. És nem azért mondom ezt, mert azt gondolom, hogy "szép lányok mind üresek", hanem mert TE MAGAD pont ennyinek látod, ennyit vársz el tőle. Erre tartod. Szépleni.
Akkor most tulajdonképpen mi a gondod, kicsi csíra?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.24. 16:00:36

Hát ez biza műbalhé a javából. Vonzó nőd van? Igen. Téged akar? Igen. Te meg fene nagy unalmadban nekiállsz mindenféle hülyeséget beleképzelni apróságokba? Gratula. Így nem sokáig fog veled maradni.
Ha meg annyira zavar az a kép, francnak nem nyitod ki a csöpp kis szádat és beszéled meg vele. Persze NORMÁLISAN, nem vadállat módjára letámadva, össze-vissza gyanúsítgatva.
Jéézus!

cyd 2011.10.24. 16:02:27

@Frigyesur: "...gernika egyre durvabban veri..."
:( most már igazán értesíteni kéne a családsegítőket, vagy a gyámhivatalt, vagy a nane-t

@( o_o ): Meg még másnak is.

Muha 2011.10.24. 16:03:19

@neccharisnyás útonálló: Rendes ferfi nem beszel meg semmit.
Parancsol, es ha kell, ut.
:)

diktatorikus kleptokrácia 2011.10.24. 16:03:47

nem neked kellene nyelned... na mindegy, kaptok itt hideget és meleget is. állj a csaj elé, mondd el neki, hogy ez így qrwára nem a hosszú kapcsolat titka. valljon színt, te meg keress magadnak egy másikat, akit csak te bámulsz. vagy gyúrd ki magad szépfiúvá, hogy egy kicsit ő is féltékenykedjen a csajokra a haveri körből, te meg szabadon flörtölj velük

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.24. 16:04:53

@Frigyesur: Nem kizárt :) Lehet már van valami bántalmazó karaktere is.

Muha 2011.10.24. 16:05:18

Tul szep vagyok, hogy igaz legyek.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.24. 16:05:58

@cyd: "most már igazán értesíteni kéne a családsegítőket, vagy a gyámhivatalt, vagy a nane-t"

Szerintem boldogul gernika egyedül is.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.10.24. 16:06:45

@Muha:
Nőből lévő egyed detto parancsolgat és nem hagyja magát megütni. :)

Muha 2011.10.24. 16:10:12

@neccharisnyás útonálló: En pont igy vagyok.
Parancsolok a pasimnak, aztan ha rosszalkodik, a Faterom meguti.
:)

Pókercsaló · http://pokercsalo.blog.hu 2011.10.24. 16:11:49

Szerintem valahogy csinálj pénzt belőle. 1 nyakba nyalás egy ezres vagy valamit találj ki. Innentől kezdve az idegesítene ha senki se érne hozzá. Probléma megoldva.

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 16:14:57

@cyd: Mar keso. Stockholm-szindromas a lelkem.

@Köldökszösz (csodalampa): Nem kizart. Szegeny Nardy babynek mar egy nyugodt pillanata se lehet.

@Muha: Meg annal is szebb :*

Epokit Drive 2011.10.24. 16:21:47

Posztoló mennyen farmvillezni, ott garantált a siker, kockázatmentes a játék.
(Egyébként megértem: fülig szerelmes vagyok, a csajom csodálatos nő, ő is szeret, de hogy esetleg elveszíthetem, az akkor is őrjítő gondolat, amikor csak úgy, ok nélkül felbukkan.)

indapass90210 2011.10.24. 16:26:21

@diktatorikus kleptokrácia: "állj a csaj elé, mondd el neki, hogy ez így qrwára nem a hosszú kapcsolat titka. valljon színt, "

Yeah, az ultimátumot nagyon szeretik a csajok.

indapass90210 2011.10.24. 16:29:57

@Pókercsaló: te meg a póker helyett próbáld az orosz rulettet.

michaela77 2011.10.24. 16:30:22

@Dövan: kb. annyira, mint a férfiak:)

Muha 2011.10.24. 16:39:51

@michaela77: Mer a ferfiak nyomik mind! :)

Muha 2011.10.24. 16:45:17

Minden pasi beeeeenaaaaa!!!

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.10.24. 16:46:13

Én se találtam ennél jobb fotót magamról a társkereső hirdetésemhez:

ettimese.blog.hu/2011/10/22/egyedulallo_muffin_megosztana

Muffin, a plüssmacska

Muha 2011.10.24. 16:51:41

Minden pasi csumpi goreeeeny!!!

Muha 2011.10.24. 16:57:12

@Nathan D'Xantine: Neeeem mer a nook okosak es szepek es rendesek es tisztessegesek a pasik meg gecik mind!!!!

bájgúnár 2011.10.24. 17:47:40

Akkor neked szép csajod sosem legyen.Azokat mindenki megakarja dugni.Pár esetben nemet mond aztán igent!éljél ezzel a tudattal.de szép a csaj hát légy büszkerá miközben százan röhögnek a hátadmögött.

körbubi 2011.10.24. 17:52:32

Kedves Posztoló!

Hidd el, ez még mindig jobb mintha nem szép nővel járnál.

JOKKA21 2011.10.24. 17:54:12

@Bundabandi: Inkább örülnél, hogy na ez a faszi büszke rám, inkább menekülnél, hát, akkor menekülj olyanhoz, aki nem rak rólad képet és nem tudja senkije, hogy vagy neki.

@Kata1987: Katica nem azt kértem, hogy a feleségem legyél, hanem, hogy a dominám, az nem megcsalás.:D

dr. gernika 2011.10.24. 17:56:36

@michaela77: Próbáld ki a szoboszlói gyógyvizet, azután testápoló sem kell.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.10.24. 18:00:19

@gernika:

Alátámasztom ezt, tényleg tök puha és fincsi lesz tőle a bőröm!

fumerin 2011.10.24. 18:02:22

@JOKKA21: "Inkább örülnél, hogy na ez a faszi büszke rám, inkább menekülnél, hát, akkor menekülj olyanhoz, aki nem rak rólad képet és nem tudja senkije, hogy vagy neki."
Én speciel a fejét tépném le az illetőnek, ha merészelne rólam képet kitenni!
És nem a szégyen, kinézet miatt :P

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.10.24. 18:06:12

dejó poszt, nyami
Hát ennyi erővel gumibabát is cügölhetnél magad mellett, milyen sokan gerjednek arra is.

dr. gernika 2011.10.24. 18:07:12

@Frigyesur: NA elpanaszolta végül, hogy odarohantam a munkahelyére, kitéptem a kezéből a készpénzét és ott hagytam?

JOKKA21 2011.10.24. 18:15:37

@fumerin: Ez hihetetlen, én örülnék, ha lenne nőm és rakna képet, hogy én vagyok a "hejjes" paseeja.:D

JOKKA21 2011.10.24. 18:18:27

Nem jó a nőknek semmi, ha van róluk kép az a baj, ha nincs, akkor meg az a baj.

fumerin 2011.10.24. 18:22:51

@Zsit (nyau és rémizé): Pacsííí! :D
@JOKKA21: :D Ahhoz hejjespaseenak kéne lenned, vagy nem? :D

Father Justice (törölt) 2011.10.24. 18:43:15

666! A nőknek minden jó, ha jó a vége. :)

english grandma in use 2011.10.24. 18:46:13

@fumerin: nekem meg azt szokta mondani apam, hogy olyan not vegyek el felesegul, aki masnak is tetszik, mert kulonben baszhatom egyedul

michaela77 2011.10.24. 18:46:56

@gernika: testápoló? Hajról beszéltünk. Most hajat mossak vele, vagy fürödjek benne?:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.10.24. 18:55:14

@michaela77:
mé? a hajad nem a tested része? :)

@JOKKA21:
legyen kép, naaaagyon jó kép legyen - de én se mutogatnám úton-útfélen

cyd 2011.10.24. 19:01:04

@michaela77: Hát kérdezzünk meg erről a Nagyúr három K-s kegyencét :)

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ugye milyenek ezek?! Szemetek!
:)

kiraaaaa 2011.10.24. 19:09:54

A posztoló srácnak az a baja, hogy a csaja jó nő?
HA ronda lenne meg azért sírna?
komolyan! Nincs más problémája?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.10.24. 19:17:06

"... a mi problémáink nem szokványosak, ugyanis ami zavar, csak engem zavar."

többes szám első személyből hirtelen egyes szám első személy. de sztem a második az igaz, tehát ez csak a posztoló problémája :)

Lefetyke 2011.10.24. 19:22:19

"Drágám, kérlek, üljünk le, és beszéljünk meg valamit, ami engem nagyon zavar."

Aztán sorold fel. Szerintem működhet. Néhány intelligens kompromisszum (pl. a Facebook-fotó lecserélése, és hogy ne engedjen akármilyen smacizást), cserébe Te is változtass valamin, ami Neki nem tetszik, és működhet a dolog.
Ha mindent ráhagysz, egy olyan pasiért fog elhagyni, aki sokkal erélyesebb.

fumerin 2011.10.24. 19:38:08

@hasznavehetetlen régensherceg: Henceg, ijjjen későn a grammatikán jár a zagyad? :D
Inkább sörözzünk :)

TyToo 2011.10.24. 19:39:22

Mondd meg a lánynak kerek-perec, hogy mi zavar. Ha nem érti meg és nem változtat rajta, akkor MENEKÜLJ!!!

popocatepetl 2011.10.24. 19:41:12

"nincs okom gyanúsítgatni. Sem aggódni."

Akkor ne aggódj! Jóccakát.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.24. 19:46:47

@kiraaaaa: de lehet hogy még fitymaszűkülete is van ez mellé?

@Lefetyke: ja legyél kemény! Okés hogy puszit adnak neki, stb.. de hogy nyakon csókolják.. ráadásul szemed előtt? Először a gyereket küldtem volna el melegebb éghajlatra, aztán a csajt, hogy jópofizott hozzá. A nyak az eléggé intim terület és ott csókolgatni más nőjét, nem szép dolog. Ha ezt nem érti akkor érzelmileg és értelmileg is fogyatékos a csajod :D

kiraaaaa 2011.10.24. 19:48:30

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): na az már valami, annak már lenne története.
Kisebbségi komplexusa van egyébként a pasinak? Vagy Ő annyira csúnya, hogy feltűnő mellette a csaj?

Peetee 2011.10.24. 19:49:43

Namármost' 2 dolog lehetséges:

1. A nő téged választott, és amiket leírtál az még éppen belefér; aggodalomra semmi ok.

2. Te vagy az a palimadár, aki elviszi vacsorázni, plázázni, fodrászhoz, sminkeshez, edzőterembe, mindenhova, miközben kedvesen bátran flörtöl azzal, akivel kedve tartja.
Ez nem jelenti azt, hogy mindenkivel ágyba bújik és távollétedben 3 kőkemény kan tömi.

Te választottad, ne csodálkozz, ez ezzel jár; de ha lecsapják a kezedről...

JOKKA21 2011.10.24. 20:09:29

@english grandma in use: Igaza van.

@Zsit (nyau és rémizé): Én se mutogatnám, aki akarja megnézné, aki nem az nem.

@fumerin: Azért raktam a hejjest idézőjelbe, mert nem vagyok az.:)

fumerin 2011.10.24. 20:13:52

@JOKKA21: Nem fáj az, ne bánkódj ;)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.24. 20:34:51

Szóni kőne, hogy cserélje le a fotót, mert téged bánt. Ha nem teszi meg, akkor valóban kezdhetsz aggódni. Ha szeret, akkor valami olyasmit kellene mondania, hogy "elnézést, elfelejtettem". Ha pedig igazából csak jó vele együtt lenned, de nem érdekel, hogy valóban szeret-e, akkor ne szólj neki. Inkább kerüld a konfliktusokat.

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 20:42:35

@gernika: Nem. Jo elore belekostol a hazas eletbe, vagy miert tetted ezt? En lassan tenyleg kezdem sajnalni szegenyt, meg a pavianok is urulekkel dobaljak ;(

@cyd: Nagy nehezen rajottem, hogy ki a 3K. De miert ot kene kerdezni, arra viszont nem :S

JOKKA21 2011.10.24. 20:44:47

Nem bánkódom, legalább nem basztat a sok hülye liba így, hogy nem vagyok jó parti nekik.:D

dr. gernika 2011.10.24. 21:04:33

@Frigyesur: Kellett a bevásárláshoz, ahol nem lehetett kártyával fizetni. :D

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 21:13:15

@gernika: Aha. Nanahogy. Minden kisemmizes igy kezdodik :))

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 21:19:21

@gernika: Es persze a kajabol semmit se kap, max. repas muffint, amit kopogo szemekkel betol, de mily megalazo ez is szegenykenek.

dr. gernika 2011.10.24. 21:22:51

@Frigyesur: Haha, az előbb falta be és kijelentette, hogy elégedett. :)

Frigyesur (törölt) 2011.10.24. 21:26:06

@gernika: Irni barmit lehet a neveben, de ki tudja mi jatszodik a szinfalak mogott. Sajnos vannak elkepzeleseim :x

chipshop (törölt) 2011.10.24. 21:31:17

Erdekes,es klaszikus sztori.Az en parom,a kornyezete,baratok,ismerosok,idegenk,szoval mindenki utanamfordul,nehanyan probalkoznak,igen,odell felkerest is kaptam es elhajtottam oket mondvan kb.ugy mutatnek mint egy siraly egy kacsa tetejen;-)Nem tartom kulonosebben szepnek magam,es ez most nem alszerenyseg.Evek ota egyutt vagyok a parommal,es imadom.Volt olyan baratja,aki azert jott at(bevallotta a paromnak),mert a tobbi haverja meselt rolam,es meg akarta nezni h mi ez a nagy felhajtas korulottem en pedig kozben ugy ereztem magam mint egy cirkuszi zsiraf:-)azt fontos elmondanom,h tinedzserkent egy pufok kis valami voltam,aztan sport bla bla a lenyeg:SOHA,egyszer sem engedtem senkinek,h belecsokoljon a nyakamba amikor volt parom,soha nem csaltam meg az ex ferjemet sem(pedig nagyon tetszett egy pasi)es ugy gondolom h az sem normalis,h a feszbukon az exevel van.Tok mindegy h egy no szep e vagy sem,nem ezen mulik a jelleme,szelleme,es nem erre epul az etikaja.A b,nod velhetoleg nem szeret.Nagyon tetszel neki,jol erzi magat veled-de ez nem szerelem.Ertem h klassz dolog modell kulseju csajokkal villogni,de a szepseg egyszer elmulik es akkor marad a lelek,az intellgencia(ha van:-)etc.Nem eri meg kinozni magad,es az sem fair h az osszes pasi rajtad rohog,mert a csodaszep baratnod nyiltan flortol.Ez nem tikus,nem jo,es ennek nem szabadna igy lennie.Egyszer elmentunk egy clubba a parommal,es egy vadidegen srac ramnyomult,persze klasszikus izomagy.A lenyeg az volt,h azt mondta,hangosan,a parom elott,h nem erti miert vagyok vele,mi nem vagynk egy sulycsoport es a parom dagadt.Erre kedvesen annyit mondtam neki,h a parom gyonyoru,ferfias,es soha nem hagyom senki altal bantani es akkor sem mennek le vele ha szingli lennek,de koszi a probat.Persze a parom rem buszke volt ram,h kialltam mellette es ez igy normalis,ez a termeszetes ha szeretsz valakit.A dontes a tied,de en ezt biztos h nem turnem el helyedben senkitol,hanem emelt fovel tavoznek,es tennem ki a csajt.

Müszélia 2011.10.25. 07:27:31

@Kytia: most is van egy ilyen a vv5-ben

Dead 2011.10.26. 11:33:46

Hogy is szól a mondás ? Inkább lennék részvényes egy jól menő vállalkozásban, mint egyedüli tulajdonos egy csődközeliben ?

Dead 2011.10.26. 11:35:01

Itt főrészvényes :)

pollio 2011.10.26. 13:33:09

Figyelj, öregem, két lehetőség van. Vagy te vagy neki az igazi, vagy nem. És ezt nem te döntöd el, sőt, még csak nem is ő.

Egy embernek vannak bizonyos paraméterértékei, amit a gép dobott, és legjobban teszem, ha elfogadom magamat olyannak, amilyen vagyok, és megbarátkozom magammal, mert minél inkább próbálok mást mutatni, mint amilyen vagyok, annál szánalmasabban nézek ki.

Ha te vagy neki az igazi, akkor ha el is megy jobbra-balra, mert ebben az életkorban nem bír a vérével, úgyis mindig belátja, hogy te jobb vagy neki, mint a másik, és vissza fog jönni.

Ha nem te vagy neki az igazi, akkor meg akármit csinálsz, csak rontasz a helyzeten, így is, úgy is el fog menni.

Én nem idegeskednék ezen.

PathosVerdesIII · http://www.rongo.hu 2011.10.28. 12:41:18

"First world problems" 21 évesen az a legnagyobb gondja a srácnak hogy túl jól néz ki a csaj? Úgyis elhagyja a nő, szóval tökmindegy mit csinál.

kertesz 2011.11.01. 22:38:35

Hát, olyan programokat csináljatok, ahol nyakra puszi ritkán van. Egyébként, pedig, úgysem fogtok összeházasodni. Hát akkor villogj vele, amíg van.

dub spencer 2011.11.08. 14:05:46

lúzer vagy. ezen semmi nem segít
süti beállítások módosítása