Egy másik lány ágyában találtam rá

2011. október 27. 07:35 - csajokespasik

„A velünk szemben lévő szobából. Benyitok. A pasim kisgatyában fekszik egy lány mellett. A csaj nyakig betakarózva” – semmi sem tesz olyan jót egy friss kapcsolatnak, mint egy in flagranti. A buli elszabadul, a félénk srác felszabadul, a lány pedig hamar rajta is kapja, mert az ittas kis kan nem veszi ám a fáradtságot, hogy legalább az ajtót bezárja. Ha a pasinak sok ital kell ahhoz, hogy felszabaduljon, akkor már csak idő kérdése, mikor fog józanul is félrelépni.

Még valami: jövő keddre is terveznénk egy posztot, úgyhogy ha kapunk addig egy halloweenes, vagy valamelyest a Mindenszentekhez kötődő sztorit, akkor azt kiraknánk.

 

Sziasztok! Márciusban küldtem utoljára posztot, és akkor most tavasz után legyen őszi megszólalás is. A sztori legalább nyári – július közepén összejöttem egy pasival, (én 25 vagyok, ő 27). Igazán nem néztem volna ki belőle, hogy egyszer egy másik lány ágyában találom, nem volt olyan típus. Alacsony, csendes, bátortalan. Hogy történt? A baráti társaságunkkal elhatároztuk, hogy egy hétvégére kiveszünk egy apartmanházat Egerszalókon, (ha elegen vagyunk nem is kerül olyan sokba). Így is lett. Bevesszük a várat, felfedezünk mindent, majd előkerülnek az italok és megszólal a zene. Eleinte csendesen ül mellettem, iszik egy kicsit, aztán még a közös főzésnél is normális. Aztán este elszabadult a jókedv.

Mindenki felengedett és az én párom is szokatlanul beszédes lett. Csak ne a lányokat szórakoztatná az előkerült nagydumás, pláne mikor ott vagyok mellette 2 méterre. Tettem egy kísérletet, elvonultam a konyhába és vártam, hogy keres-e. Ülhettem volna 2 órát is, nem keresett. Aztán próbáltam magam jól érezni és elvegyültem. Már derékig jártunk az éjszakában, amikor kimerültem, keresni kezdtem. Sehol. Biztos lefeküdt. Hát, felmentem a szobánkba, arra számítva hogy az ágyba ájulva találom. De az ágy bontatlan. Hallom a hangját. A velünk szemben lévő szobából. Benyitok. A pasim kisgatyában fekszik egy lány mellett. A csaj nyakig betakarózva. Úgy látszik nem akarta a koituszt, pedig a pasim nagyon dolgozott rajta. Amikor meglátott, kipattant (azzal a sebességgel, amivel a részegek szoktak, tehát lassan és darabosan mozogva – ha nem róla lenne szó, még nevettem is volna). Reggel azzal mentegetőzött, hogy ő csak szórakoztatta a lányt. Ami nyugtalanít : ha az alkohol felszabadít benne valamit, akkor az józanul is ott van benne, csak el van nyomva. Ezután nem mentünk szét. Még mindig együtt vagyunk, azóta nem történt hasonló – legalábbis nem tudok róla, de ettől függetlenül azóta olyan nőket is szórakoztathatott a hátam mögött, aki nem rugdalta ki az ágyából, sőt, még viccesre is itathatta. De az élményt nem felejtem el mostanában, az biztos.

 
664 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr863332889

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan tudok túllépni azon, hogy megcsalt? 2011.10.27. 09:27:28

Egy 8 éves kapcsolat áll mögöttem a párommal. Nagyon szerettük egymást, ő volt az a férfi akivel el tudtam az életemet képzelni és most is ő az akivel le tudnám élni és el tudom képzelni, hogy együtt fogunk megöregedni. Rengeteg veszekedés van mögöttün...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.27. 16:15:18

@Kham: @michaela77:
Engem az érdekel, ha a Jamie és a csodalámpát LSD hatása alatt nézem meg, akkor milyennek látom? Mint egy normál rajzfilm? És milyen lesz Szám-bácsi? Mit mond Megvagy-hadnagy?

cyd 2011.10.27. 16:15:35

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): Donnie Darko-t igen. Solarist meg olvasd el könyvben, minden világos lesz
SPOILER
Az űrbéli jelenség generálta a gondolataiból, vágyaiból a nőt.

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 16:16:07

@gernika: Repatortaban?

@cyd: Csipike nekem is :P Hm, mondjuk ahhoz a kiadashoz jobban kotodom, de most hogy megvan a cime, igazad van, siman lecsapok ra, mint a piros gumimackokra.
Ugy erted a gyereknek adod, aki a gyereked lesz? Mert nem hiszem, hogy sok felnott nonek fajna ra a foga :))
Es ha azt mondtam volna, hogy lécciléccilécciléccilécci? Majd rakedeztem volna az árára, akkor se?

michaela77 2011.10.27. 16:16:20

@Köldökszösz (csodalampa): szerintem te most LSD hatása alatt vagy, csak így juthat eszedbe ilyen nyakatekert gondolat:D

TBal 2011.10.27. 16:17:32

@Bundabandi: Mi az a hetven dolog, amit egy jó nőnek tudnia kell?
A főzés és a 69. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 16:17:59

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): ááá nem is! Most vagyok újra önmagam, csak te régen nem olvastad a blogot (gondolom).

@gyvy: XD Erre majdnem mondtam valamit, de inkább nem... jókislány vagyok!

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.27. 16:18:06

@michaela77: Ó drága, akkor szinesebben látnám a Világot! :)

Kham 2011.10.27. 16:22:16

@Frigyesur: "Ugye most nem tudod mire gondolok?" Mi sem könnyebb ennél... egy csokor gumimedvére:) Ha eddig nem is, akkor most már biztos.
A koromban nem vagyok biztos, mert egyrészt nincsenek írásos emlékek abból az időből és különben is változik: reggel ha megébredek minimum kettőszázhatvanhárom, melóban bárkinél mindig eggyel több, (de ez a bölcsesség miatt van csak) ha elmegyek mulatni akkor meg huszonhárom, hogy biztosan hozzájussak az alkohol- és nikotinszármazékokhoz.
Ez egyébként sem ér, egyesek sisak alatti hajszínt is titkolják, másokról meg a vérképet is??

Hurri Kán 2011.10.27. 16:23:12

@Bundabandi:
Sima kréta máá nem is jó? :DDD

cyd 2011.10.27. 16:24:03

@Frigyesur: Pszichedelikus fraktálnak.

Ha lécciléccizel és mondasz egy jó nagy árat, akkor megveszem neked antikváriumban a régi kiadást és a haszonból fizetem michaela 4 gombóc fagyiját. :)
(éltetek már ilyen nőt? itt a tél a nyakunkon és most akarja behajtani a fagyiját :( )

TBal 2011.10.27. 16:25:27

@jadu: Nem tudom, kire-mire értetted ezt a "tökéletesen biztos"-dolgot, szerintem nem szerencsés, érdemes nyitottnak lenni új szemszögekre, érvekre, így fejlődhet az ember. Én sem vagyok tutibiztos a sajátomban, és nem bebetonozott, hanem fokozatosan alakult ki. Kb. mint a tudományos tételek, azok megfelelő bizonyítékokkal, az elvek, értékrendszerek megfelelő érvekkel megcáfolhatóak. Van, hogy ez csak idővel jön, lásd a 12 évesen lányok vs. legózás példát. Egyszerűen akkor még nem volt meg az a szemszög, az az érdeklődés. Anmit bizti olvastál te is, van az az egyébként hittérítők által előszeretettel használt "van élet a születés után?" című novella, vagy mi.

De az is lehet, hogy egy idegen, rokon stb. mond valami olyat, amire nem gondoltál, vagy egy ismerősöddel történik valami, ami miatt megváltozik a véleményed. Vagy elindulsz az értékeid irányába, de kiderül, hogy mégse működik. Bármi lehet.

De van két véglet, az egyik, hogy nagyon befolyásolható, és mindent elfogad, a másik, hogy foggal-körömmel ragaszkodik az elveihez a nyilvánvaló kudarc ellenére is. Valahol van egy középút...

fumerin 2011.10.27. 16:25:40

@( o_o ): Hármasban, mi?
Egyébként a hármas felállásban, már ketten benne vannak. Rád bízom, hogy találd ki, ki az, aki még nem jelezte, hogy benne lenne a buliban.
:P
De ami késik....:D

michaela77 2011.10.27. 16:26:12

@cyd: jól értettem, azt akartad ezzel mondani, milyen különleges vagyok?:)
Amúgy meg fagyizásra nincs rossz időpont, a fagyi mindig, minden körülmények között mennyei áldás:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.27. 16:28:20

@Frigyesur: Pina!
Ne traktáld rám a fraktáljaidat! :)))

indapass90210 2011.10.27. 16:29:08

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.27. 16:31:01

@cyd: Behajtaná ő a te fagyidat is, de itt mamlaszkodol! :)

cyd 2011.10.27. 16:31:04

@michaela77: rosszul, de nem is vártam mást :P
A "környékeden" a Cziniel-t tudnám ajánlani első körben.
Azon gondolkodom, hogy gernikától kéne valami kenőpénzt szedni, hogy hátráltatlak a versenyben :)

Kham 2011.10.27. 16:32:03

@Köldökszösz (csodalampa): Szerintem akkor átjön a rejtett üzenet: A végefőcím után földalattjáróra kapsz Fonák Tamás ellentengernaggyal és Megvagy tengerészgyalogoshadnagy vezetésével lebombázod a kikötőt, miközben Rezes Bandi végig valami acidjazzes izét játszik.

michaela77 2011.10.27. 16:32:13

@cyd: figyelj, 14 kilónál járok, ami a verseny kezdete óta azt hiszem 10:) Szerinted miben hátráltathatnál?:D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.27. 16:32:46

@cyd: ok, de akkor is van benne sok kavarc amiket nem értek. A nőt gondoltam hogy csak képzelet :) Akkor elolvasom könyvben.

@Bundabandi: mindegy, hogy olvastam-e vagy sem régen a blogot, azt tudom, hogy múltkor nagyon oltottál engem, mintha valami szentfazék lennél :) Örülök hogy már jobban érzed magad ;) Ezek szerint valaki kellően kielégített :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.27. 16:33:18

@Kham: Szerinted is az MI6 áll a háttérben?

michaela77 2011.10.27. 16:37:16

Az idő urait nézte valaki gyerekkorában?

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 16:38:14

@Kham: Cseles, es okos!
23-nal biztos oregebb vagy, tortenelmi okok miatt. 35-40 koze tippelek. Piahoz te nem jedi elme-trukkel jutsz hozza?! Amator.
Er, vagy nem er, az elet ilyen. Ezt meg 263 evesen se tudod?! :D

@cyd: Nem teged kerdeztelek. :P
Ha 4 gombocot veszel belole, az nekem nem valami nagy ar, jo csoro lehetsz. No, az antikvarum otletre lecsaptam, az biztos, hogy 1981-es kiadas, ami szivem csucske, es azt igerik megszereznek barmit. Ugyhogy ennyit errol. kedves voltam, es ezt kapom. Nem szep. *fejet ingat, ezekamaifiatalok*

@Köldökszösz (csodalampa): Nem traktalok en semmit, de mai azt kell, hogy mondjam a jelenlevo himnemuek nem tul kedvesek. Hol van a hires ferfiui osszetartas, kerdem en? Himtarsaim, mi lesz igy velunk? Nokke valunk, vagy mifele sors?

cyd 2011.10.27. 16:40:01

@Köldökszösz (csodalampa): Akkor ezzzel toborozták anno az új Kötvény Jakabot? :O
Na én balra el.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 16:40:14

@Köldökszösz (csodalampa): Igen, mire elküldtem rájöttem. :D

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): szentfazék? Akkor is mondtam, hogy félreismersz! Mondtam én gernikának is hogy nem az a bajom, erre most te is ezzel jössz...

fumerin 2011.10.27. 16:40:28

@Bundabandi: Ehhhheeeee:D
Bíztam Benned!
<3...de a sört jobban :D

cyd 2011.10.27. 16:43:06

@michaela77: Abból is van mesekönyvem, vagy képregény már nem emlékszem :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 16:43:11

@fumerin: majd szólunk neki hogy hozzom azt is! Majd hazatelefonál, hogy kűggyenek! :D

fumerin 2011.10.27. 16:45:53

@Bundabandi: Húúúú, már négyen leszünk?
:D
Na jó, akkor nem lesz elég az 5km futás, fel kell emelnem 10 km/nap:D
Állóképességet kell fejlesztenem...meg tömeget növelnem:D

Hurri Kán 2011.10.27. 16:47:16

@Bundabandi:
Nem mindegy, minek hívjuk? :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 16:49:16

@fumerin: a sörről volt szó teee! XD Simán lesugározzák. Vagy leküldik egy zölddel.... végül is

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 16:51:46

@gyvy: azé' leszboszon gondolom nincsen varázsceruza. Oda nem megyek!

fumerin 2011.10.27. 16:52:27

@Bundabandi: Tudom, hogy a sört hozatjuk, de szerinted mejjjik UFO hagyna ki két ijjen nőt?
Inkább kettőt fordulnak, mert Te amúgy is boros vagy :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 16:54:54

@fumerin: :D Milyen igazad van! És bor is kell! Kövidinka minyimum. XD

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.27. 16:55:59

@Bundabandi: Nem ismertelek félre, mert nem ítélek ennyiből. Még most sem ismerlek, csak pár hozzászólásodat olvasom ami hol ilyen, hol olyan. Egyébiránt rosszul fogalmaztam, mert nem olyan voltál ,hanem csak úgy viselkedtél :) Jaaa már emlékszem, mondtad gernikának, hogy nem a pókhálósodással van a gond. Ez tűnt kézenfekvőnek :D Nálam egy kis hancúrozás sokat tud dobni a hangulatomon :)

@Frigyesur: te meg a hímnem? Már megint összezavarsz! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 16:56:33

@gyvy: nem hiszem, hogy szeretnék leszboszon a varázsceruzát! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 16:58:49

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): azért oltottalak, mert itt kiabáltál napokig, hogy NŐ KELL! :D

Kham 2011.10.27. 16:58:58

@Köldökszösz (csodalampa): Hogy egy klasszikussal feleljek: "Nem tudom, de hozzd el nyugodtan, aztán betekerjük":)
@Frigyesur: A Nagyúr logikája hideg, mint a szíve és pontos, mint a vívótechnikája. Hazugsággal felesleges próbálkozni, mert a legtitkosabb hazug suttogás is kiáltás a fülében. Az akaratom összeroppant ekkora hatalom láttán, képtelen vagyok tovább tagadni: 36.

fumerin 2011.10.27. 16:59:19

@Bundabandi: @gyvy: Nem szégyenlitek MAGATOKAT!??
Hogy lehet embereknek minden leütése tele gusztustalanságokkal :S
Többet nem jöhettek velem a vasárnapi misére, ha nem haggggyátok abba!
:D

Hurri Kán 2011.10.27. 17:01:34

@Bundabandi:
Majd megszeretik. :DDD

@fumerin:
Nagy ügy. Akkó majd a végén elszámolok az öreggel. .DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 17:03:08

@fumerin: nem teheted! Mit fog szólni a nagyi!? Én rendes házból való jány vagyok.

fumerin 2011.10.27. 17:03:43

@gyvy: Apropó, Nálad, vagy Bundinál maradt az erényövem kulcsa?
S.O.S.
:D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.27. 17:03:44

@Bundabandi: napokig??? Csak 1-2 kommentemben volt utalás erről :D És különben is, jobban örültél volna ha férfit akartam volna? Fujj te perverz! :)
Amúgy meg az lett volna a lovagias, ha felajánlottad volna a szolgálataidat, hogy megsegítsd szegény elesett embertársadat, azaz engem! :D

Hurri Kán 2011.10.27. 17:05:08

@fumerin:
Basszus... Az a Tiéd volt??? :DDD

Hurri Kán 2011.10.27. 17:06:06

@Bundabandi:
Most a kulcsról van szó? :DDD

Kham 2011.10.27. 17:06:26

@michaela77: Hogynemá. Arcnélküli csávók angyalszárnyakkal, meg barlangi csápok összeroppantják a vidám lószerűséget, meg űrrovarok akik meglékelik a kiscsávó fejét, aki igazából az öregember. Szerintem az valami franciakommenista összeesküvés volt, de még nem jöttem rá mire akartak rávenni:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 17:06:30

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): én többre emlékszem. :D Lovagias? Na lebuktál! Mégis férfi kell neked!

fumerin 2011.10.27. 17:07:05

@Bundabandi: Húúú, bazzz, de jó, hogy szájkosaram nincs :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 17:09:49

@fumerin: Legközelebb kérek a macskanő jelmezhez!

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 17:11:02

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): Pedig nem olyan nehez ez. Kepzelj magad ele nyers ferfierotol duzzado alfahimet. Na en pont ilyen vagyok. :)))

@Kham: De jo vagyok. Felesleges lett volna tagadni, szovjet ismereteid egyertelmuen suggaltak, hogy te meg epitetted a kommunizmust, igaz, mar csak a homokozoban kislapattal. :)))
Ja, es ha ezek utan az ejszaka kozepen kopogtatnak az ajtodon, akkor veletlenul se hidd el, hogy en adtalak fel a Kisnyugdijasok-szovetsegenek, mert nem en voltam! :))

Az Ero legyen veletek ferfitarsaim, a Sotet nagyur vadaszatra indul. A holgyek meg vigyazzanak erenyeikre szorgosan :)

fumerin 2011.10.27. 17:12:45

@gyvy: @Bundabandi: Na elköszönök.
Akkor fél10-re kell menni?
Ha mégsem jó az időpont, csörögjetek rám, de előbb nem tudok menni.
:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 17:15:01

@fumerin: Gyertyát hozzál! Addig beveszek egy hashajtót, hogy reggelre meglegyen a kulcs. :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.27. 17:17:27

@Bundabandi: rosszul emlékszel! Na jó akkor nem lovagias, hanem lovaginás :D Mindegy hogyan hívjuk, elvárható lett volna a segítség..

@Frigyesur: Aha, persze, pont ilyen vagy :) Inkáb mást képzelek el... :D

@fumerin: Huu mi lesz itten, mégiscsak összejött a csp-s grupen? :D Remélem képek/videók készülnek!

Hurri Kán 2011.10.27. 17:18:01

@Bundabandi:
:((((
Akkor az esti főzés nem fuckanál-lal lesz. :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.10.27. 17:21:55

Na nekem is mennem kell! :* mindenkinek!

fumerin 2011.10.27. 17:23:25

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): Pont operatőrt kerestünk!
Vállalod, vagy nem vagy elég tökös hozzá?
:D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.27. 17:26:47

@fumerin: Én ne lennék tökös? Ötezerért mindenben benne vagyok, még betonozhatunk is. A kamerákhoz meg kimondottan értek :D

popocatepetl 2011.10.27. 17:27:34

Most akkor miért nem ha igen?

fumerin 2011.10.27. 17:30:47

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): Hüjjje vagy?
Tartsd meg a lóvét:D
Vagy hozz rajta sörtburt :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.27. 17:34:31

burt nem tudom hol kapni, így azt hiszem csak sört tudnék vinni. Ötezeré elég lesz? Maradhat vagy vegyek le belőle? :D

michaela77 2011.10.27. 18:38:18

@Kham: én nem tudom mi volt az. Exem említette, mikor megismerkedtünk, és nem hitte el, hogy én nem láttam gyerekkoromban ezt. Aztán megvettem neki a dvdt is, de akkor meg pláne biztos voltam benne, hogy nekem ez teljes mértékben kimaradt...

ezttörölnikéne 2011.10.27. 19:10:01

van egy elméletem az alkoholról (ha-ha, jó sok tapasztalat után :)) egy kevés alkohol felszabadít a gátlásaid alól és olyan lehetsz, amilyen valójában lennél társadalmi elvárások, szocializáció stb nélkül. jó sok alkohol viszont elborítja az agyat, az akkor megjelenő személyiségnek nem feltétlenül van bármi köze az eredetihez. kérdés, hogy a aposztban szereplő pasi hol járt éppen...
egyébként pedig továbbra is azt vallom, hogy a kisajátítás nem menő. konyhába duzzogva félrevonulni nem menő. és persze másik nő ágyába befeküdni sem menő. de valamiért, a poszt alapján én azt hiszem, hogy a kis balfék tényleg csak szórakoztatta a csajt. kisgatyában :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.27. 19:27:24

@ezttörölnikéne: nagybajban voltam és kisgatyában.. héj soha ne félj hogy oda sodor a szél, ahol joóóó.. héj ha valami van de nem az igazi még, nereméélj!

itt a kölnie itt a rúzsa, ő meg elszökött szép kis múzsa
meg se ihletett úgy elhúzta innen a csíkot, hogy csak na, ma lesz
ó jesz az a nap, mikor nem jutok nőhüz nem de szóhoz sem, a szerelem, mint egy rossz elem, kimerült és kiderül
hogy lyukat mart a szívemen..

áá de rég volt :S

Köldökszösz (csodalampa) 2011.10.27. 19:53:27

@michaela77: Láttam. Néhány éve volt jóárasítva, akkor meg is vettem DVD-n. A zenéje is jó volt.
Tényleg valami franszia produkció.

p.a.r.t.i.z.a.n 2011.10.27. 20:34:33

Be kellett volna szállni harmadiknak! :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.10.27. 20:57:59

@fumerin: miazhogy! Kifosztottam az egész boltot, remélem elég lesz, és nem marad senki szomjasan :) ha igen akkor még van házi pálinkám is, abból kevés is hatásos ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.10.27. 21:24:02

@michaela77:

Én szerettem, sőt van olyan párnahuzatom is! :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.10.27. 21:26:24

@ezttörölnikéne: Vagy már túl voltak rajta...
Am kisgatyában, egy ágyban egy másik csajjal... Ne szórakoztassa már! Nem gondolnám, ha ezt elvárod a pasidtól az már kisajátítás! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.10.27. 21:37:27

Engem ki is herélnének ha alsógatyában ágyban másik nőt szórakoztatnék :)

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 21:51:15

@Anakin Solo (a.k.a. Ape): Na mit?

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Tul optimista vagy. Valogatott kinzasok utan elhalaloznal.

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 22:02:36

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Akkor most kepzeld el, hogy miket tudna muvelni a WoW karaktereddel es a frizuraddal :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.10.27. 22:05:09

@Frigyesur:

Jaj ne! A wow karakterem haja az mindennél fontosabb! A szolíd nagyapós külseje a törpémnek egy pszichopata gyilkológépet takar! :)

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 22:09:52

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: :DDD Birom az onkritikad :D Remelem sikerult gernikanak otleteket adni, hogy a fizikai eroszakrol atterjen lelki sikra is, hehe ;)
Kitty meselt Viktorrol :D

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 22:11:53

@gernika: Bele sem merek gondolni hogy sikerult elerni. Komolyan, minel tobbet belegondolok, annal jobban sajnalom Nardy szivecsket. Pedig genyasagert nem kell a szomszedba mennem.

dr. gernika 2011.10.27. 22:15:12

@Frigyesur: Tökegyszerű volt. Hazajött éhesen, épp főztem. Mondtam, hogy ha nem bírja ki, addig egyen egy kis muffint - és kinyitottam a sütőajtót, amiben ott pihegett a répás fincsi. Ő addigra már be volt etetve sajtos-sonkással, úgyhogy bízott bennem, kapott érte. Épp csak annyit volt időm mondani, hogy ez most nem sós lett, hanem édes. Falta. És simizte hozzá a hasát. Gyermeki mosollyal. A felénél járt, mikor vihogva közöltem vele, hogy ugye jó a répás süti. :DD

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 22:23:52

@gernika: Mily aljas noszemely vagy te! Mondjuk egy szoket konnyu csapdaba csalni.

dr. gernika 2011.10.27. 22:25:26

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ha egyenes lettem volna, azóta se reszeltél volna le egy répát se nekem, csak hogy csináljak mééééég! :D
@Frigyesur: Én jobban tudom, mi jó neki, na. :D

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 22:33:19

@gernika: Ez tipikusan a zsarnokok jelmondata.
:)

Frigyesur (törölt) 2011.10.27. 22:37:39

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: 1 sec-ot kestel a valasszal, hogy 'igenis gernika, igazad van'? Vagy mi tortent?:(

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.10.27. 22:50:54

@Frigyesur:

Nem nyúltam elég serényen a nettó 2kg-s szatyorért amit ő cipelt! :)
süti beállítások módosítása