Több szeretnék lenni neki, mint egy hugica

2011. november 16. 07:42 - csajokespasik

„Bevallottam neki, mit érzek. Csodálkozott, ez nem lehet, megtisztelő de hogy-hogy beleszerettem a világ legérzelemmentesebb emberébe?” – egy reménytelen szerelem története következik, melyben a lány szado-mazo sms-játék után is csak hugica marad. Szeretne a pasival többet, de attól fél, hogy közeledése tönkre tenné az addig felépített barátságot. Kapcsolatot más férfival egyelőre nem tud elképzelni, mert folyton csak erre a srácra gondol.

 

Kedves Blog! Nem olvaslak régóta, de ez a kevés idő is nagy hatást tett rám. Kérdeztem már embereket, mindenki mást mondott, én meg csak süllyedek el szépen magamban. 24 éves lány vagyok. Van egy srác, a legjobb barátomnak tartom, legyen ő X. Három éve kerültem a munkahelyre, ahol azóta is dolgozunk. Rögtön megvolt köztünk az összhang, az egyetértés (én azonnal szerelembe estem), de akkor még jártam valakivel, aki szintén ott dolgozott. Éppen albérletet kerestünk, és X felajánlotta, hogy ugyan, ő egyedül lakik, van egy üres nagy szobája, költözzünk hozzá, ő is kevesebbet fizet, nekünk is jó. Nyilván belementünk a dologba. Ott laktunk már fél éve, mikor viharos veszekedések közepette szétváltunk az akkori párommal, aki elköltözött.

Én ott maradtam, együtt laktunk X-szel. Ex-srác már nem dolgozik nálunk. Egy évig laktam még X-nél. Imádjuk egymás társaságát, panaszkodós fajta, de én meg jó hallgatóság vagyok, rengeteget nevetünk, jönnek-mennek az sms-ek, hívások, szóval minden rendben van. De én halálosan szerelmes vagyok, azóta is. Volt egy-két rövidebb „kapcsolatom”, de hamar véget vetettem nekik. Körülbelül fél éve elköltöztem X-től, mert jött egy tökéletes lehetőség a lakásra, és ezt nem akartam elszalasztani. Emellett reménykedtem, hogyha elköltözöm, hátha feltűnik neki a hiányom. Ha úgy vesszük, fel is tűnt, csak nem olyan formában, ahogy szerettem volna. Elkezdtünk sms-játszani. Szado-mazo játék, mókásan, viccesen, semmi komoly, de rengeteget írogattunk így egymásnak. Élveztük, mert jókat nevettünk rajta, én meg pláne örültem a dolognak, gondoltam, na, itt a hiány, amire vártam, de jó, megkaptam a visszaigazolást.

Nagyjából két hónapja nem bírtam tovább, bevallottam neki, mit érzek. Csodálkozott, ez nem lehet, „megtisztelő de hogy-hogy beleszerettem a világ legérzelemmentesebb emberébe?” és hasonló válaszokat kaptam. Kiderült, hogy ő soha (?) nem gondolt rám máshogy. Amikor megismerkedtünk, ott voltam mint egy srác barátnője. Amikor együtt laktunk olyan voltam neki mint egy hugica, amikor elköltöztem, olyan lettem, mint egy unokatesó. Ezeket a szavakat használta rám. Volt még valami, amire már nem emlékszem pontosan, talán így szólt, hogy kapcsolatot nem akar, de a barátságom és hogy kollégák vagyunk, az kell neki.

Persze, hogyne örülnék neki, hogy jó barátom akar lenni, de mit tegyek, ha ez kevés? Kapcsolatot nem tudok kezdeni mással, mert folyton rá gondolok. Lépéseket már nem merek tenni, nem akarom hogy ez neki kellemetlen legyen.

 

 
537 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr293386395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.11.16. 16:52:08

Történt valami izgalom? Valami haláleset? :D

nademiért??? 2011.11.16. 16:54:12

@botosjeti: köszönjükemese :D

én csak annyit kérdeznék - mert lezsibbadnék, ha végigolvasnám ezt a négyszázezerötszázezer kommentet -, hogy: na de mi akart ez lenni? meg szado-mazo sms-játék? ebben fedezte fel a hiányát egyedül? fúdejó... és ha már visszaírt egy szado-t, akkor az már "jel" volt, hogy hiányzol? :DDDD az komoly :)

egyébként nekem is ez a bajom, hogy miért nem lehet olykor egy pasi és egy nő, akik mellesleg jól elvannak, csak és kizárólag barát és haló. Nah, hát ezért... az egyik általában többet akarna...

Αphelion 2011.11.16. 16:56:08

@KovA: Hehe, van benne valami. :) En mondjuk a ramenosseget alapvetoen pozitiv emberi tulajdonsagnak tartom, szoval ha egy csaj ramenos az nalam mar fel bejoves, csak ugye egyreszt a bejoves masik fele is meg kell hogy legyen, masreszt ha csak ugy fogja magat es explicite felajanlkozik, azzal en se nagyon tudnek mit kezdeni. Amint mar sokszor mondtam es minden bizonnyal meg jo sokszor mondani fogom, ha akarsz valakit, mindegy hogy fiu vagy lany, akkor eloszor fel kell kelteni benne a vonzalmat, mert vonzalom nelkul nincs unga-bunga. :D

nademiért??? 2011.11.16. 16:59:48

@KovA: ebben van valami, amit írtál végszónak, sőt... ez így is van :) a határozott nőktől egyenesen megrémülnek és lelécelnek :D itt most nem a totál lerohanós, meg rámenős nőkre gondolok kizárólag, hanem aki úgy általában tudja, hogy mit akar és tenni is mer érte, van önálló véleménye és nem minden "mindegy" neki

Hurri Kán 2011.11.16. 17:02:27

@KovA:
Te melyikbe tartozol a 3 kategória közül?
Kicsit segítek: ez a 3 kategória arra igaz, akinek nincs önbizalma, ill. csak a szája nagy, tehát kb. a 90%-ra...

@Aphelion:
Van, akinél azzal sincs, mert vagy annyira nem veszi az adást, vagy előtte gondolkozik négy és fél hónapot, hogy úristen, most akkor mit is kéne csinálni.

Hurri Kán 2011.11.16. 17:04:55

@nademiért???:
Hol vannak határozott nők? Hol? :)))

PPK™ 2011.11.16. 17:19:39

@nademiért???: azt hadd kérdezze már meg az ember, hogy a több száz komment közül hogy a kukiba szúrtad ki épp' az én unatkozós hozzászólásomat (ami 100%-ig ötletmentes)? :))

Ez a sado-mazo izé is olyan komolytalan... valószínűleg a bringa is, így komoly kapcsolat kilőve. Persze nem tudjuk, hogy ki kezdeményezte és ki érte a felelős :)))

Mondjuk én is csak legendában hallottam férfi-nő barátságról, de elméletben lehetségesnek tartom.

Ez a kutyulis hasonlat nem rossz, de millió+1 egyéb tényező is közrejátszik. Én pl. ma megtorpantam egy bizonyos szituban egy pillanatra, mert nem olyanok voltak a körülmények. De már alig várom a következő alkalmat :) Capiche? :)

nademiért??? 2011.11.16. 17:29:20

@gyvy: nézzél szét az oviban :D ott vannak :)

@botosjeti: nézegettem a képeket, mert azok színesek, meg érdekesek is, olvasni meg még nem megy :DDDD és feltűntek az ismerősök :)

nademiért??? 2011.11.16. 17:31:04

@botosjeti: leizzasztott egy nő? :) hohohóóóó, megfogtak :DDDD

Hurri Kán 2011.11.16. 17:35:16

@nademiért???:
A nagyhangú óvónénikre gondolsz? :D

PPK™ 2011.11.16. 17:36:27

@nademiért???: meg se forduljon a fejedben, hogy tükörsima győzelmet aratott :) Tény, egy pillanatra sarokba szorított, de én csípem az ilyen játszmákat, borítékolható a győztes :)

nademiért??? 2011.11.16. 17:47:21

@gyvy: ott még mindenki tudja, hogy mit akar :) gondolj bele... dehogy óvónénik na :D

@botosjeti: aha, na majd meglátjuk, drukkolok a csajszinak :DDD girlpower ;)

2011.11.16. 18:41:23

@botosjeti:
Ez a kis kép ismerős nekem. :)

2011.11.16. 18:49:18

@nademiért???: @botosjeti:
De úgy fest nem csak nekem. :)

nademiért??? 2011.11.16. 18:59:04

@Zs*******: nekem egy másik volt ismerős, ez nem az, de aztán már mégis :) ő is bámulatosan tudja változtatni az alakját, mint pompom :D

2011.11.16. 19:04:35

@nademiért???:
Nem tudom Neked honnan ismerős. Igen... Mondjuk a kommentjéből nem mondanám meg, hogy Ő az. Márha Ő az. :)

2011.11.16. 19:15:30

@cyd:
Nem küldöm, nem küldöm. :P

2011.11.16. 19:53:52

@botosjeti:
Nem-nem-nem. :P Tudod Te azt. :P

PPK™ 2011.11.16. 19:57:06

@"Zsu": én itt nagyon-nagyon ritkán kommentelek, valószínűleg csúnyán összetévesztesz valakivel :(

Ami rendkívül bántó, mert én eddig abban a tudatban éltem, hogy egyedi és összetéveszthetetlen vagyok :)

nademiért??? 2011.11.16. 19:59:56

@botosjeti: ako má tuggyuk mibül tanulsz hejesirni, ennyi :) sztem Zsu-t is meginzultáltad itt vagy ott, valamelyik blogon, te blogszédelgő :DDDDDD eheheheh :)

nemvagyokhelyespasee 2011.11.16. 20:06:23

Jézusom egy újabb hülye multidroid picsa sírása...
Nyilván látta mekkora ribanc vagy (Azért belementél két rövidebb kapcsolatba, nem?), nyilván nem akart szart magának. Nyilván látta, hogy 24 éves fejjel még azt sem tudod mit akarsz, az ilyenek mint te tényleg csak egy éjszakára jók, utána meg örökre el kell felejteni :)
Sajnos az országban egyre több ilyen IQ0 nő van, mint a kedves posztoló, normális nőt, akivel tényleg komoly kapcsolatot lehet kialakítani nem lehet.
Ezért van tele a város 30-as tucat szinglikkel, akkora ribancok voltak, hogy senkinek sem kellenek már, ráadásul az ágyban is szarok a sok felszedett kilóról nem is beszélve.
Ez a te jövőd kedves posztoló :)

2011.11.16. 20:10:12

@botosjeti:
Egy ismerősöm (aki régen itt kommentelt) facebook adatlapján ugyanez a kép van most kint... véletlen lenne?

@nademiért???:
Áááá, engem nem inzultált. Nem vagyok inzultálható fajta. :)

PPK™ 2011.11.16. 20:10:16

@nademiért???: csak a tisztánlátás végett jegyezném meg, hogy amíg te nem bukkantál fel a drámáddal, addig 3 év alatt volt összesen 60 hozzászólásom az ÖSSZES, általam látogatott blogot tekintve :) És azóta se vagyok blogszédelgő :P

Kihúzhatod magad :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.16. 20:11:01

@_Ω_: Igenis, értettem, Uram! Nőies leszek a nap hátralevő részében! :)

Szóval az én ici-pici, tündcsi-bündcsi telcsimmel lesz a gondcsi? Jajajajaj!
Követem majd a tancsiaidat, hátha mükcsizik majd a dolgcsi.

Nagyon-nagyon köszcsi.

Puszcsi sok, h vetted a fárcsit, és válaszlotál.

Picicsibcsi

(elég nőies volt? :D)

PPK™ 2011.11.16. 20:11:50

@"Zsu": nincs és soha nem is volt facebook regisztrációm :)

Azt hiszem megfejtettük a kérdést :)

Viszont ezek szerint jó humora van az ismerősödnek :)

2011.11.16. 20:14:59

@botosjeti:
Jah, hogy Ti ketten @nademiért???: -tel blogszédelegtek. :) Szép is a szejelem. :) <3

Igen, sajnos úgy fest mellélőttem, pedig már reménykedtem, hogy a tényleg jó humorú ismerősöm tért vissza. :(

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.16. 20:16:20

@alien47: "A töketlenek, életképtelenek találták ki"

De izé vagy. De nem vitázom, mert megígértem Omegának, h ma nőies leszek! :D

De ilyet... Azért mert nem nyer viszonzást egy érzelem, attól az még létezhet.

PPK™ 2011.11.16. 20:18:35

@"Zsu": nem úgy kell írni, hogy cejelem? :)

A cáfolatot átadom a "barátnőmnek", abban a nők úgyis profibbak :)

Sajnálom, hogy csalódást okoztam :( De azért szívderítő, hogy így újra bizonyítást nyert: én is jó humorú vagyok :))

nademiért??? 2011.11.16. 20:19:28

@botosjeti: egyedi, összetéveszthetetlen? :) egopista :D
drámámmal? na most sértődtem vérig, de aztán kihúzom magam mégis :) 3 év alatt 60? elég sovány... eszel te rendesen? :)

@"Zsu": nem lettem volna meglepve, mert beszólogatni azt tud, de azé' szeressük, mer' legalább nem játssza meg magát :)
lehet, hogy még az ismerősödön kívül száz embernél megtalálnád fb-n ugyanazt a képet, ez nem mérvadó mondjuk - vannak ilyen divathullámok, mint az apafia-s képek is stb... :D és általában úgy is cserélgetik, mint más a fehérneműjét :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.16. 20:20:47

@Ibrahim a tevehajcsár: Na akkor te vagy a ritka kivétel, ami erősíti...ööö...most azt, amit mondtam. :)

Teszegényke! Azé' ne dolgozz sokat, sokáig!

Virgo1975 2011.11.16. 20:25:10

@fumerin: miért nem lehet kapcsolatot kezdeni mással: hát, mondjuk, mert esetleg nem vonzódik máshoz? azért meg minek, hogy csak VALAKI legyen? nem valami tisztességes a másikkal sem, nem?

nademiért??? 2011.11.16. 20:29:39

@"Zsu": a jeti cseppet sem jóhumorú, csak úgy jeti és botos :) meg tud helyesírni, mert van hozzá könyve is már (mondjuk ideje volt beszerezni) :)

itt a cáfolat: cáf, cáf :D csak "drámáztam" állítólag valamikor majdnem itt, aztán akkor megvédett a többi csúnyarossz kommentelőtől, meg azt mondta, hogy lehet, hogy van eszem is - ez már mind jópont :)))) ill. a zenei ízlésünk egy szelete egyezőséget mutat :D

Virgo1975 2011.11.16. 20:30:25

@Aphelion: miért, nekem volt olyan, akibe három év ismeretség után sikerült beleesnem. nálam lassan megy az ilyesmi. aztán a baráti társaságban is volt egy ilyen pár, pár évig kb. minden hétvégén találkoztak, semmi nem volt köztük.

PPK™ 2011.11.16. 20:32:50

@nademiért???: eszem rendesen, ne aggódj értem :)

Itt-ott már kezded jól látni a dolgokat. Annyival egészíteném ki, hogy stílusosan szólok be :))

Örülök, hogy szeretsz :)

Vagy írhattad volna azt is, hogy cserélgetjük, mint hejjespassee a csajait :)

Virgo1975 2011.11.16. 20:37:14

@TBal: egyetértek, én sem igazán értem azt a részt, hogy "Kiderült, hogy ő soha (?) nem gondolt rám máshogy"
a kérdőjelet nem értem. mi ebben a fura? a posztíró szerint mindenki odavan érte?

nademiért??? 2011.11.16. 20:47:37

@botosjeti: @"Zsu": egyébként az cetelem, amire ti gondoltok :D

Virgo1975 2011.11.16. 20:48:34

@Kytia: egyszer én is csináltam egy "kísérletet". egy oldalon (a bulineten, nem igazi társkereső, de lehet azt is) regisztráltam "normál módra", aztán egy kihívó névvel is, és olyan adatlappal, hogy én mennyire nyitott vagyok, szexmániás, bevállalós, stb. na, arra naponta több száz levél jött. a rendesre alig. de persze a férfiak a "rendes" lányokat keresik, hogyne...

nademiért??? 2011.11.16. 20:54:15

@Virgo1975: ezt én is tapasztaltam... meg kb. erről szól ez is: "A nők abba szeretnek bele amit hallanak, a férfiak pedig abba amit látnak. Ezért sminkelik magukat a nők, és ezért hazudnak a férfiak" + "a férfiak jobban látnak, mint gondolkoznak" :) ennyi

Virgo1975 2011.11.16. 20:54:33

@Rebelde: miért, mit vártak? bár gondolom, azért jártak hozzájuk, mert olyan selejtek voltak, hogy egy nő se állt velük szóba.

fumerin 2011.11.16. 20:58:21

@Virgo1975: Jahh, ez valami Coelhos mélységből kipecázott lamurkás megfejtés lesz?
Értem...de fel nem fogom és nem is akarom.

Virgo1975 2011.11.16. 21:01:37

@Caddy: hát,nekem van fiúbarátom. eleve mindig is több fiúbarátom volt, mint lány. az egyiket 30 éve ismerem, egyikünkben sem merült fel, hogy lehetne bármi köztünk (most őszintén, 6-7 éves korod óta meglévő baráttal ez valakinek eszébe jutna?)

a másik pályázott rám anno, nem jött össze neki, ennek ellenére most az egyik legjobb barátom. azóta ő is tudja, hogy nem passzolnánk.

fumerin 2011.11.16. 21:02:03

@nademiért???: Abba szeretsz bele, amit hallasz?
Nem csoda, ha nincs senkid, már bocs....

Virgo1975 2011.11.16. 21:04:26

@fumerin: hogy mi van?

te férfiből vagy? mit szólnál ahhoz, ha beleesnél valakibe, összejönnél vele, ő meg másba lenne közben szerelmes, és te tudnál róla, szerinted ez tisztességes lenne veled szemben? nem hiszem,hogy örülnél.

nademiért??? 2011.11.16. 21:06:10

@fumerin: na az pont nem én vagyok ;) de a nők többsége ilyen, ez tény, hisznek a szép szavaknak és már egyből bedőlnek. Arra mondtam, hogy tapasztaltam, hogy a rendes, normális, helyes lányok valahogy nem kellenek nektek, plusz szinte direkt az kell nektek, ha szívatnak benneteket, mert akkor tudtok teperni. Ez vajon miért van? :)

fumerin 2011.11.16. 21:08:20

@Virgo1975: Nézd, az más.
Itt adott egy nő, aki egy férfivel élt és már másba szerelmesedett bele, ami szerintem inkább fizikális vonzalom lehetett, miután nem volt köztük átélt érzelem, testi kontaktus. Vagy egy agymenés, ami ugye illúzió.
Ez nem szerelem, hanem egy ábrándkergetés, ami általában a pubertás korral el is múlik...normális embereknél.
És sír a csaj, hogy nem kell a férfinek?
Nem vall felnőtt gondolkodásra!

fumerin 2011.11.16. 21:10:27

@nademiért???: A rendes, normális lányok kellenek, csak nem tudnak jól választani.
És ha valaki annyira tökéletes nő, lány, akkor miért van egyedül?
Na ugye...

_Ω_ 2011.11.16. 21:16:44

@Picicsibe: Uhh... Erre most mit mondjak...
Ez nem nőies, hanem mondjuk csajszis volt, de abból is a rosszabbik fajtából :)

Látva az eredményt, a jövőben inkább nem próbállak meg jó útra téríteni, ennél az előző verzió is jobb volt :P

Azt tudtad, hogy ha káromkodsz egy hibásan működő műszaki cikk mellett, az - már ha kellően meggyőző voltál - akár magától meg is javulhat? Legrosszabb esetben mi történhet? Nem javul meg, de legalább kiengedted a fáradt gőzt - azért össze ne törd, mert miután lenyugszol, rájössz, hogy most vehetsz újat, amin azonnal jól fel tudod magad húzni. :)

No de elég is volt mára az offtopickodásból, inkább hallgatok tovább, ha értelmesebbet nem tudok hozzászólni az induló témához...

nademiért??? 2011.11.16. 21:17:23

@fumerin: ez is lehet igaz, én sem vagyok büszke a "választásaimra" eddig :) de azért nem tudunk jól választani, mert igazán nincs érdemi alap, amiből választhatnánk... mindenkinek a saját döntése, hogy egyedül van, vagy mindenáron akar valakit és belemegy eleve halálra ítélt kapcsolatokba is, csak azért, hogy ne legyen egyedül... mi a jobb? szerintem akkor már inkább egyedül ;)

fumerin 2011.11.16. 21:21:55

@nademiért???: Engem nem kell meggyőznöd, nő vagyok:D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.16. 21:27:02

@_Ω_: Ó, itt bármiről írhatsz...

Soha nem bántanám a telefonomat. Annál sokkal jobban szeretem! :))
Marad a káromkodás...

(szóval a rosszabbik fajtából. fene!)

nademiért??? 2011.11.16. 21:29:21

@fumerin: aszittem pasi, bocs :) de akkor is így gondolom :)

fumerin 2011.11.16. 21:32:21

@nademiért???: Én meg úgy gondolom, a boldogsághoz nem kell semmi, ész sem :)
Vagy akarom, vagy nem akarom.

nademiért??? 2011.11.16. 21:34:17

@fumerin: ez így lenne, ideális esetben... de a mai úgynevezett "kapcsolatok" többségében nagyon észnél kell lenni... és ez nem akarás vagy nem-akarás kérdése, muszáj

fumerin 2011.11.16. 21:38:22

@nademiért???: Ez igaz, de kit érdekel? Ha nem működik, akkor sem szabad sebeket nyalogatni, hanem optimistán előre menni és nyitni másik ajtó fele, mert lehet, hogy az is fájni fog, de mellette ott is sok új és boldog pillanat van.

nademiért??? 2011.11.16. 21:42:54

@fumerin: én is ebben reménykedem, hogy lesz sok új és boldog pillanat ;) kicsit kell sebeket nyalogatni, meg tanulságokat levonni és rendezni önmagunkban a dolgokat - nem csak úgy tovább vágtatni rajta. Amíg ezt nem tettük meg, nem érdemes új dologba belefogni, de ez csak az én véleményem.

fumerin 2011.11.16. 21:46:20

@nademiért???: :)
Én nem gondolkodom soha, ész nélkül vagyok szerelmes :D

Hurri Kán 2011.11.16. 21:47:02

@nademiért???:
Új dolgokba MINDIG érdemes belefogni. :)

nademiért??? 2011.11.16. 21:55:09

@fumerin: én is és ott kezdődnek a bajok is :)

@gyvy: azért ez így ebben a formában nem igaz :)

fumerin 2011.11.16. 21:56:44

@nademiért???: Nem baaaj, akkor szép, amiért már érdemes volt élni :)
@gyvy: Új dolog-új dolog, hmmmm...kakaó reggelihez? :D

Hurri Kán 2011.11.16. 21:59:23

@nademiért???:
De, igaz. Ennek ellenkezőjéről nem tucc meggyőzni. :D

@fumerin:
Ha nem romlott a tej, mint múltkor, akkor simán. :D

nademiért??? 2011.11.16. 22:00:32

@gyvy: nem is akarlak, de ha egyszer az élet fenn van, nekünk lent kell lenni, ennyi ;)

fumerin 2011.11.16. 22:00:58

@gyvy: Nézd, én szó nélkül lenyeltem, észre sem vettem, hogy romlott :D

Hurri Kán 2011.11.16. 22:01:55

@nademiért???:
Nemnem. Az élet ott van, ahol akarjuk, hogy legyen. :)

@fumerin:
A tiéd másik tejből készült ezexerint? :D

fumerin 2011.11.16. 22:03:30

@gyvy: Nem tudom, de a kakaó sem volt benne látható :D

Hurri Kán 2011.11.16. 22:05:15

@fumerin:
Legközelebb jobban figyelek majd az arányokra. :D

fumerin 2011.11.16. 22:08:58

@gyvy: *csattakezeimre*

Maradok az ágyban KV-nál, 5 cukorral és TEJjel. :)

fumerin 2011.11.16. 22:21:15

@nademiért???: :)
Ha több assenem baj. 2 dl a bögre, elfér. :)

Αphelion 2011.11.16. 22:25:56

@Virgo1975: Teljesen egyetertek azzal amit irtal, viszont most azon vagyok eltunodve hogy melyik mondatom alapjan gondoltad hogy eltero velemenyen vagyok? :) Nekem is volt egy holgyismerosom akibe tobbevnyi ismeretseg utan szerettem bele.

Αphelion 2011.11.16. 22:48:07

@_Ω_: Moszt mijaphaszomnak basztatod az en kedvesz kisz @Picicsibe: barcsinocimet? Cejcsizi o a telcsijet, csak neha felbassza az agyackajat ha nem aszt cinajja a keszulekecske amit o cejcsizne. Akulvajeletbe hogy eszt nem lehet megelteni!

_Ω_ 2011.11.16. 23:32:10

@Aphelion: Húha, most aztán bajban vagyok! :)
Lassan nekifoghatok az új könyvemnek, címe: vérbloggerek kereszttüzében, avagy jöjj édes halál! Azt hiszem, a részemről elkövetett 24 hozzászólással ez új rekord lesz...

Joe69 2011.11.17. 04:54:59

@BrekoBreko:
Jó párezer kommenttel korábban leírtam már a véleményemet, de most mégegyszer: ne a pasifelhődből próbáld meg kiemelni a komoly kapcssit a számodra, mert egy magára valamit is adó férfi nem fogja becsülni azt a nőt, -és pláne nem fog benne megbízni- akiről azt látja, hogy korábban évekig az orra előtt kavart más pasikkal. (Ez persze arra az esetre vonatkozik, ha érdekelte eredetileg a csaj). Más hímeket jobban becsült - és ezek után benne fog maradni a gyanúper, hogy őt csak érdekből fogja.

tőzegmalac 2011.11.17. 13:11:04

@nademiért???: még jó, hogy egy vaksi béka vagyok:D muszáj lesz tapogatózni:P

nademiért??? 2011.11.17. 13:22:28

@kabátnyúl: én meg már agyon sminkeltem magam, hogy jobban lássanak, meg van rajtam láthatósági (mű)mell(ény) is, biztos ami tuti :DDDD

tőzegmalac 2011.11.17. 13:27:14

@nademiért???: óóóó:D akkor egész közel kell hajolnom:), hogy lássam is ami elveszi az eszem:))

nademiért??? 2011.11.17. 13:52:13

@kabátnyúl: nem kell látnod semmit, már azelőtt el is vette az eszed és kész, gondolati síkon :D szerintem az 30Y volt, nem kvimbi :DDD

tőzegmalac 2011.11.17. 14:35:29

@nademiért???: szeretem a kézzelfogható dolgokat:)

tőzegmalac 2011.11.17. 14:50:46

@nademiért???: is=O, ha hagyod?
mivel még?:)

nademiért??? 2011.11.17. 15:00:41

@kabátnyúl: hagyni nem hagyom, de fogni fogható :D mellső és hátsó lábbal is, ha nyuszikról beszélünk :D

tőzegmalac 2011.11.17. 15:04:40

@nademiért???: egyre gyanúsabb vagy te ezzel a mellfénnyel... :D

nademiért??? 2011.11.17. 16:20:38

@kabátnyúl: az mellvért és nem fény :) már régen voltam políroztatni a pajzsomat is, az tény, úgyhogy bemattult :)

tőzegmalac 2011.11.17. 17:20:22

@nademiért???: ne hanyagold, ha ápolásra szorul:)

Virgo1975 2011.11.17. 19:38:26

@fumerin: illúzió hát. plusz, még az is ront a helyzeten,hogy miután szakított az előzővel, azért belemegy pár kapcsolatba. holott, a leírtak szerint már az elején (mikor még együtt volt a másikkal) beleesett a srácba. akkor miért járt másokkal, a szakítás után.

Virgo1975 2011.11.17. 19:42:23

@Aphelion: hát arra, hogy írtad, hogy csodálkozik, hogy két és fél év utána szeret bele, meg hogy a másik valaki három órán át "csak" beszélgetett vele. miért, mit kellett volna? egyből ágyba menni?

meg valaki írta, hogy a nők három másodperc alatt döntenek. a francokat, annyi idő alatt nálam még csak az "ismerős" kategóriába se kerül be. örülök,ha felismerem legközelebb...

Αphelion 2011.11.17. 21:50:54

@Virgo1975: Dehat, ahogy pont egy kommenttel feljebb megfogalmaztad, mar az elejen beleesett a sracba -- szoval ebben a tortenetben szo sincs arrol hogy valaki tobbeves ismeretseg utan lett volna szerelmes es valaki ezen csodalkozott volna. En teljesen masra irtam a csodalkozast.

A haromoras beszelgetesnel meg vegkepp nincs szo sem tobbeves ismeretsegrol, sem szerelemrol. 1 napos ismeretseg utani elso randin probalta a srac lesmarolni a csajt, a csaj meg nem kert belole.

nademiért??? 2011.11.18. 16:48:34

@kabátnyúl: nyúlra megyek most, hehehe :D

tőzegmalac 2011.11.18. 16:59:31

@nademiért???: nehéz eset, nem lesz könnyű:DD

S0und 2011.11.18. 20:53:06

10 buzi / te vagy fugly
20 goto 10
süti beállítások módosítása