Elhagyná értem a feleségét, de nem akarom

2011. november 29. 07:42 - csajokespasik

Egy induló kapcsolatnál a legnagyobb hülyeség előre eltervezni, hogy márpedig ez alkalmi lesz. Mert ha megjelenik a felek között a szerelemnek nevezett cucc, akkor az irányítás könnyen kicsúszhat az ellenőrzés alól. A csaj összejön egy nős pasival, aki még a házasságát is beáldozná érte. A lány nem kívánja mindezt a lelkén szárítani, és más tervet eszel ki: rendbe próbálja hozni a pasi kapcsolatát.

 

Sziasztok! A tegnapi sztoriról jutott eszembe, ami velem történt, illetve történik. Kb. 1 éve ismertem meg egy randioldalon „Pétert”. Ő 29, én 26 éves vagyok. Az első randin még nem osztotta meg velem azt az apróságot, hogy ő nős. De legalább a másodikon már igen. Nagyon mérges lettem és ezt ő is láthatta az arcomon, mert aggódva nézett rám és égett a feje. Hát, igen, a hideg zuhanyra így reagál az ember, ahogy kb. én akkor. Eleinte úgy voltam vele, hogy felállok és otthagyom. Aztán kidumálta magát, hogy már négy éve nős és elhidegültek stb. stb.

Meghallgattam. Nem vagyok fából, nekem is tetszett Péter. Most persze felállhattam volna, mint egy nemes dáma, aki sértődötten, orrfelhúzva kivonul a színpadról, de azt hiszem ez a világ a 20-as évek körül elmúlt. Úgy vágtunk bele a kapcsolatba, hogy alkalmi lesz, max. pár hónap, vagy annyi sem. De részéről nem lett alkalmi. Minél több időt töltöttünk együtt, egyre többet panaszkodott, és bevallotta, hogy úgy érzi, velem boldog lenne, és elhamarkodta annak idején a házasságát. Mesélte, hogy ezt még az anyja is alá tudja támasztani, akitől nap mint nap hallgatja, hogy nem kellett volna elvennie azt a nőt. A napokban én mondtam ki a nemet. Erre Péter bejelenti, hogy elhagyná értem a feleségét. Nincs gyerek, nem sérül senki. Soha nem akartam szétbombázni egy kapcsolatot, ennek emléke egész életembe kísértene. Nincs annyi lelki erőm, hogy én adjak házasságrenováló tanácsokat egy olyan pasinak, aki már nem annyira semleges számomra, mint amennyire kéne. De megtettem. Itt most nekem kell okosnak lenni. Eljátszani a hideg ribancot. Azt mondtam, hogy miattam nehogy elváljon, menjen haza és szedje rendbe a házasságát. Nehéz volt, de meg kellett tennem. De Péter a mai napig nem nyugszik. Miközben ezt írom, jött egy sms tőle, hogy szeret és mindent megtenne értem. Nagyon nehéz ellöknöm őt magamtól, de nem látok más utat.

 
599 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr263420519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2011.11.29. 18:20:07

@Kytia: Gollam volt a vizsgáztató?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 18:59:01

@Bohumil Stejskal: Pff! :D
De az utolsó bekezdésem, azért kicsit ellentmond a te verziódnak. ;)

pretty kitty 2011.11.29. 19:31:42

Kiszlanyocka ma Bijatolbadon jalt. Ude tuddatok mi van ott? ;)

pretty kitty 2011.11.29. 19:38:49

@Dövan: Ojisz jalt ott, de mal nem mosztanaban ;)

kiraaaaa 2011.11.29. 19:39:14

@d.z.: sztem nem ezt hívják kurvának.

indapass90210 2011.11.29. 19:42:58

csps.csajokespasik.hu/assets/photo/6/8/f9c4be8336372a13e726378736030784_600.jpg

fogyókúra - aki eddig nem vacsorázott, ezután a kép után már nem is fog

JOKKA21 2011.11.29. 19:47:05

Feleség is ribanc és Te is ribanc vagy.

Szöszi 28 2011.11.29. 19:47:12

@Dövan: Soha nem tanulok belőle, hogy nem kattintok rá a linkjeidre. Ez büntetés, baszki!:D

JOKKA21 2011.11.29. 19:48:21

@Kiszlanyocka: Afélion nicket váltottál?

pretty kitty 2011.11.29. 19:48:25

@Dövan: A melleji nem loccak, cak keveszebbet kene zabbantanija ed idejig melt id cak BBW kategolijaban indulhat :)

Αphelion 2011.11.29. 19:51:39

@JOKKA21: p-vel ejtem a nevem. Ap-helion. Az ujgorogok ejtik f-nek a ph-t, ok meg csoro luzerek. Nicket nem valtottam, a kiscsajszi csinalt maganak ujat.

cyd 2011.11.29. 19:52:58

@Dövan: Neeeee! Még csak kedd van, még nem készültem fel.

@Kata1987: Ezt én máshogy nevezném, főleg hogy nem az volt az utolsó verziód, hogy házasság sztornó? Találd ki!

@Kiszlanyocka: BBW? Big B*(?) Whale?

pretty kitty 2011.11.29. 19:54:39

@cyd: Big bjutiful vumon. Ien polnosz cakkifejezesz.

Szöszi 28 2011.11.29. 19:58:35

@cyd: De aztán olyan véleményed volt a tegnapi posztról, ami megnyugtatott, hogy működhet a dolog:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 19:59:23

@Kiszlanyocka: Ez nem telefon. Te cuki lány. Eztet még én is tudom! ;)

pretty kitty 2011.11.29. 20:02:48

@Picicsibe: Lehet telci cak id nesz ki lajta a zenelejacco alkalmazasz. De pelce alapvetojen jogosz a felvetesz :)

indapass90210 2011.11.29. 20:06:22

@cyd: sajnos muszáj bemelegíteni csütörtökre, mert egyre durvábbak jönnek!

pretty kitty 2011.11.29. 20:08:47

Nah lasszan lepnem kell uh akkol cabadagazda, Bijatolbadon telmeceteszen a Plemijel Autlec Centelt latogattam meg. Azon belul isz a Nike boltot. Naon cupci boltocka, esz naon cupci cuccockakat vaszaloltaaam! :DD

cyd 2011.11.29. 20:09:27

@Kata1987: Most már csak a szexnek kell passzolnia és irány az anyakönyvvezető?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 20:09:33

@Kiszlanyocka: Hát, ha lehet ilyen, akkor elnézést. :)
De ránézésre csak egy sima iPod.

indapass90210 2011.11.29. 20:11:05

de meg is érdemlik a kiposztolást, a ribancok nem jelölnek vissza :D

JOKKA21 2011.11.29. 20:12:44

@Picicsibe: Én?Bókolok neked mindig.:D Még a tűsarkúd is megpuszilom.:D

pretty kitty 2011.11.29. 20:13:10

@Picicsibe: El vad nezve :P De nem kell elnezesz kelni, tenyleg inkabb iPod mint telci, cak nekem szosze volt iPodom, ezel asszocijaltam mindal a telephonla.

Szöszi 28 2011.11.29. 20:13:23

@cyd: Igen, már csak azt nem teszteltük:D A többi rendben van:D Remélem nem ezen bukunk majd el:D

pretty kitty 2011.11.29. 20:14:59

@Picicsibe: Jah, az le sze tagadhatna :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 20:16:24

@JOKKA21: A tűsarkúmat? De az csak tárgy! Vagy neked én is csak az vagyok?

(vigyázz, mit válaszolsz!) :D

cyd 2011.11.29. 20:17:39

Mivel épp egy kisebbfajta nagytakarítás közepén állok, így a Nálad vagy nálam? kérdéskör eldöntött. Mondd a címet! Kiteregetek és megyek.

JOKKA21 2011.11.29. 20:19:04

@Picicsibe: Nem, Te a dominám vagy.:D

Szöszi 28 2011.11.29. 20:39:29

@cyd: Na persze, nagytakarítás? Otthon van a másik barátnőd, aki nálad él, azért kell nálam találkozni, igaz? Egyefene, gyere, majd máskor számolunk!

UI.: Asszem ezt a bizalom dolgot még gyakorolnom kell:D

cyd 2011.11.29. 21:52:03

@Kata1987: a) nőnemű élőlény a lakásban csak a macska (azt a pár kaszáspókot nem vizsgáltam ebből a szempontból)
b) kész vagyok, szóval jöhetsz Te is
c) nagyon hiányod lehet, ha a gyanú ellenére is jó lennék :P

Szöszi 28 2011.11.29. 22:24:59

@cyd: a) Wowowow! Van cicád? Akkor én megyek! Nekem sajnos nincs itt, ott kellett hagynom, ahol laktam, mert kerti cicc:(
b) Kiteregetek és indulok
c) Szó sincs róla, csak kíváncsi vagyok:)

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.29. 23:06:27

@Kata1987: Már nem készül! Meggondolta magát, és inkább beleegyezett, hogy elcseréljelek Afrikában két tevéért!
@Picicsibe: De az is lehet, hogy mindenki te vagy, csak már unod a nick váltogatást (meg különben is már Karinthy is megmondta, hogy "álmomban két kiscica voltam és egymással játszottam").
:)
Ja szép estét mindenkinek!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 23:15:36

@Ibrahim a tevehajcsár: Hmm. Az érdekes lenne. Csak Te lennél, meg én. (Mert azért te, csak te vagy!)

De nem így vagyon. :)
Neked is szép estét!

cyd 2011.11.29. 23:18:19

Egyes részei ennek a számnak egy Kylie Minogue számra emlékeztetnek, tudja valaki melyik lehet?
dvgmusic.bandcamp.com/album/one-and-one-story-soundtrack

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.29. 23:22:35

@Kata1987: Aki kíváncsi hamar megöregszik (még akkor is, ha szőkenő és Katának hívják).
@Picicsibe: Én én vagyok, ebben igazad van, de én nem lehetek az összes többiek, mert akkor arról azért tudnom kellene minimum (ja, és Panni sem lehetek, bár őt kivételesen, az egyébként érvényes elveimtől eltérően egyszer, úgy távolról, szívesen megnézném titkoban - tudod, mint a nissanos kislányt).

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.29. 23:26:24

@cyd: Ha befejezted (a nagytakarítást), jöhetsz hozzám is! Nálam már egy kisebb is nagynak számítana!

:)
@Picicsibe: Úgy látom kiszlanyocka megunta Kaliforniát, és hazajött, mert a biatorbágyi Premier Outlet mégis jobb (mellesleg nekem úgy rémlik, hogy az nem Biatorbágyon van, hanem Törökbálintnál, de mindegy. Én egyikbe sem járok, ott csak a kifutott modelleket árulják leárazva).
:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 23:27:50

@Ibrahim a tevehajcsár: "érvényes elveimtől eltérően"

Milyen elvek? Már ha tudhatom.

(nissanos kislány, hajj...)

cyd 2011.11.29. 23:30:56

@Ibrahim a tevehajcsár: Porszívózni, mi? Na tudod kivel szórakozzá'

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 23:31:32

@Ibrahim a tevehajcsár: Ja, erre én is gondoltam. Nem nagyon figyel a részletekre! :D
Meg egy iPodot telefonnak nézni... Hát egy informatikustól többet vár az ember! :D

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.29. 23:32:21

@Picicsibe: Az érvényes elveket már korábban leírtam. Azaz: ez egy virtuális tér, amit nem keverünk a VV-vel (való világ). Ezen kívül neten nem csajozunk, (ebben Katával értek egyet, aki neten nem pasizik), IRL nem találkozunk nickekkel, mert a nick az nem ember, hanem egy "virtuális számítógép interface" akinek a működése következtében információk jelennek meg a monitoromon. Ez természetesen rám is vonatkozik. Azaz neked, meg a többieknek én is csak egy interface vagyok. Hát úgy röviden, nagy vonalakban ennyi.
:)

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.29. 23:38:52

@cyd: Hát meg felmosni, meg lemosni az ablakokat (nincs erkély mindegyiknél, és tolóablakok, ja és a tizediken lakom), mert azokat mióta itt lakom még nem mostam le kívülről.

@Picicsibe: Ne ülj fel neki! Ezt csak a kóbor apácák megtévesztése végett csinálja. Korábban LovA-ról sem gondoltam volna, hogy nő. Ilyen ez a szelaví!
:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 23:39:02

@Ibrahim a tevehajcsár: Én ezt nem olvastam még. Nagyon kevés kommentet olvasok, azt is mindig kb uazoktól az emberektől. Nincs időm az egészre. :)

De azt kell mondjam, bölcs vagy! :)

cyd 2011.11.29. 23:42:38

@Ibrahim a tevehajcsár: teve-sivatag-porszívózás ééértem?
Meg egyébként is most vázoltad az alapvető elvedet, akkor mégis hogy?

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.29. 23:43:53

@Picicsibe: Ó, köszönöm, köszönöm. Nem annyira bölcs, az egy más kategória, (nagyon más, de ebbe ne menjünk bele), inkább csak vannak bizonyos tapasztalataim.

Vokial 2011.11.29. 23:45:14

Én ma este mondtam meg a szaláminak, hogy nem szeretem többé. Persze, ez nem igaz. De szerintem a szalámi térjen vissza oda, ahová való: a hűtőbe. Ez így jó, szerintem. A szalámi szerint nem, de úgyis én döntök.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 23:45:19

@Ibrahim a tevehajcsár: Már KovA? Szerintem ő tök egyértelműen nő. :)

Érdekes egyébként. Én is nick vagyok, mert nyilván nem Picicsibe a nevem. De én ilyen vagyok, amilyen. Jó nyilván nem úgy lépek be sehova, h "basszamegakurvaélet". :D
De hogy ezt gondolom, az tuti! ;)
Nyilván, itt könnyebb leírni. De sose értettem, mire jó az, h valaki több nicket csinál, több személyiséggel. Van több ilyen ismerősöm. Nekem ez fura.
Mondjuk a kis cuki lánykát bírom. :)

Vokial 2011.11.29. 23:48:38

@Picicsibe: Kolbászt. A szalámit dobtam.

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.29. 23:48:57

@cyd: Hát tudod én csak egy egyszerű tevehajcsár vagyok, ezért az elveim is egyszerűek. Mit, hogy? A csajozást? Hát a karavánszerájban a pincérnőt mondjuk le lehet támadni hátul a konyha mögött, nem mer tiltakozni, mert akkor ha észreveszik kirúgja a főnöke, hogy miért kurválkodik a vendégekkel!
:)
Ja, és természetesen munkahelyen sem csajozunk, mert a tevék azt rosszul tűrik. Meg aztán véletlen még privát e-mailt írnának a munkahelyi e-mail címre.
:)

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.29. 23:53:27

@Vokial: Ha Pick, akkor jöhet. Feláldozom magam és megeszem helyetted!
:)
@Picicsibe: Vegyes. Mondjuk inkább úgy, hogy nem szerencsés, ha az ember az IRL életét összekeveri az ittenivel.

Nem lépsz be úgy? Pedig megmondta már Spinoza is, hogy szabad ország az, ahol azt gondolhatok amit akarok, és azt mondhatom, amit gondolok. Ezek szerint te nem érzed úgy, hogy szabad országban élsz, ha nem mondod ki amit gondolsz!
:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 23:56:19

@Ibrahim a tevehajcsár: Kimondom, amit gondolok, csak nem rögtön ezzel kezdek. Nem is szeretnek túl sokan. Az emberek nem szeretik az igazságot. A kegyes hazugságokat részesítik előnyben.

Vokial 2011.11.29. 23:57:16

Csibék kolbászt, tevék szalámit. Jól van. És ki kér Fasirtot?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.29. 23:58:26

@Ibrahim a tevehajcsár: "nem szerencsés, ha az ember az IRL életét összekeveri az ittenivel."

Kellett volna kreálnom egy másik életet? Hmm.
Hát, nekem csak egy életem van! :D

Vokial 2011.11.30. 00:00:33

@Picicsibe: Igen, az. Gyere ki a konyhába érte.

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.30. 00:01:32

@Vokial: Azt is kérek, azt nagyon szeretem! Téged Allah küldött ide ilyen kora reggel, hogy ne maradjak éhen!
:)

@Picicsibe: Az igazság? Na itt jön a bölcsesség kérdése a képbe! Vagyi jönne, ha lenne.

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.30. 00:04:45

@Picicsibe: Nem kell kreálni. Nem ezt mondtam. Csak nem hozom ide a valós életemet (mondjuk így óvatosságból). Ennyi.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 00:06:29

@Ibrahim a tevehajcsár: Az én igazságom, természetesen. :)

Fájdalom drága Tevehajcsár, de most mennem kell. :(
Szívesen csevegnék még veled.

Holnapra majd készítek neked finom szendvicset, meg forró teát (bár nem zöld, hanem alma). :)

Szép estét!

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.30. 00:07:17

@Vokial: Jövök én is! A teát majd én megcsinálom, abban jó vagyok. TEgnap Csibét japán zöld teával itattam ,de kiderült, hogy nem szereti, ma mondjuk neki gyümölcsteát csinálok, de én maradok a zöld teánál. Kérsz? Mindjárt felteszem. Igen reggel, mert már elmúlt éjfél.

Vokial 2011.11.30. 00:10:22

@Ibrahim a tevehajcsár: OK, jöhet. De a kakaótis szeretem.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 00:12:11

@Ibrahim a tevehajcsár: Jól is teszed. Néha én is megbánom...
De adott pillanatban, ami a szívemen, az a számon (ill. az ujjamban;))

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.30. 00:15:38

@Vokial: Ó nagyon sajnálom, de azzal nem szolgálhatok. Tudod az itt a sivatagban nem van. Teát meg könnyen kapok a damaszkuszi bazárban. Az jó itt a sivatagban a forróság ellen.

Ibrahim a tevehajcsár 2011.11.30. 00:17:48

@Picicsibe: Válasszuk ketté a dolgokat. Nem azt mondtam, hogy ha véleményt írok akkor csak trollkodom, amiről véleményt mondok, azt úgy is gondolom. Csak nem rakom ki ide a saját kis életemet, nem rakok fel ide fotót magamról (még képes lenne az összes csaj belémzúgni, amilyen hejjespasi vagyok).
:)

kovászosUbukla 2011.11.30. 01:20:50

@Picicsibe:
figyu hugi, ilyen ótvar felfogással egyáltalán senki ne is házasodjon, mert az egyik úgyis kiszeret a másikból, aztán akkor mi a legkényelmesebb? háppersze, manjünk szét a picsába aztán keressen mindenki magának újat. mert már más után viszket a picsája.
Csakhogy ez nem ilyne egyszerű, normális esetben, vagyis amíg a világ rendes mederben folyt addig egy házasság vagy mittoménmi az arról is szólt hogy egymásra számíthatnak a felek, nem csak azért az eszetlen múlandó baromságért cuccoltak össze és basztak el nem kevés lóvét, hogy pár évig szeri legyen meg seggrepacsi esténként, hanem hogy egymást támogatva éljenek sokáig és öregedjenek meg egymás mellett.
Mert nem gondolhatod hogy majd valaki 20-30 évig szerelmes a másikba aztán nemkacsingat más után, basszadmeg? Csak a szaros kis kalandjai 100-ad annyit se érnek hogy feladjon miatta egy stabil háttérpozíciót, valakit akivel már hosszú ideje együtt van, meg gyerekei vannak tőle stb.
Bazdmeg, az hogy itt konkrétan van egy fasz aki nem bír a picsáján megülni az egy dolog, de ettől még sokaknak több esze van semminthogy jön egy új pina azt beleessen és elhgyja a régit.
De az a vicc hogy már meg se lepődök azon a kretén felfogáson amit te meg a rengeteg hozzád hasonló megereszt, mert akkora lelki sivatagok meg erkölcsi csődtömegek vannak, hogy ezt az egyszerű tényt se fogják fel, hogy az őseik vajon mi a faszért tudtak megmaradni impotens korukig egymás mellett, és neki mért nem megy, meg egyáltalán miért is kéne bárki mellett megmaradnia, majd gyártjuk a félszülő mellett növekvő zabikölyköket, akiket az utca meg a napközi nevel fel, halleluja ezekből lesz aztán csak a mintageneráció, hál isten ezt már nem élem meg...
Meg szerencsére ezért is van az hogy faszpörgettyű korom óta kinőttem abból a téveszméből hogy még akadna olyan buksza akit érdemes elvenni.

kovászosUbukla 2011.11.30. 01:21:28

@Picicsibe:
ja az ereskalbászt, de az látszik rajtad, kurvának születtél, de annak nagyon

kovászosUbukla 2011.11.30. 01:22:36

@Bohumil Stejskal:
Köszi Bohus, a tutit megmondtad, de valszeg annyi foganatja volt nálad is mint szarnak a pofon, de sebaj, bebaszunk megint, azt 2en megnyomjuk a Vlasztát az este. Szigorúan a konyhapult tetején.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 01:32:12

@kovászosUbukla: Nem vagyok kurva. Sosenem kérek érte pénzt! Megelégszem a forró gecivel! ;))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 01:45:29

@kovászosUbukla: De most komolyra fordítva a szót!
Kedves bátyus, én férjnél vagyok (ha a korábbi kommentjeimet nem olvastad volna, mert abból ez kiderül), és amiket leírtam kb tapasztalatból írtam.
A férjem is ezen az állásponton van, tudja mit gondolok (azt is mit művelek itt, mert tudja a nick nevemet is), mi teszünk azért, h működjön. Szóval kb leszarom, h te mit gondolsz, mert nem te vagy a férjem. De köszi, h megosztottad, mert így a ma esti geciadagom előtt a férjemmel még röhögtünk is egy jót!

Oszt apám, volt e ma valaki, akire legalább ráverhetted? :DDD
Terjeszd az igédet, hátha...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 01:56:39

@Ibrahim a tevehajcsár: Igen, értem, és megértem. Jól is teszed, h tartod magad ehhez.
Nekem ez nehéz, mert nő vagyok és kíváncsi... Meg a legtöbb nickhez társítok arcot, személyiséget... És egy pont után már érdekelne, ki van a nick mögött. :))
De csak érdekelne. Mert am sose "kerestem" itt még meg senkit. Mert nem akarok tolakodni. (Mondjuk engem már páran megkerestek, de azt nem vettem tolakodásnak.)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 02:02:06

@Bohumil Stejskal: Micsoda? Az utolsó bekezdésem?
Lehet. Ezzel nem vitatkozom. Romantikus álmodozó vagyok, és ráadásul még nő is! Simán belefér! ;)

kovászosUbukla 2011.11.30. 11:12:22

@Picicsibe:
aztán ha nem kérsz pénzt mit számít, annál inkább az vagy. Sajnálom a nyomorult faszidat, tipikus esete hogy megcsapta a pinaszag, és akkor se venné észre hogy átbasszák ha táviratilag értesítenék róla. nem baj, fejőstehén is kell, mert ki tartaná el a gazdaságot...

_Ω_ 2011.11.30. 19:11:19

@kovászosUbukla: No ehhez még utólag hozzá kell szólnom, jó esetben kapsz róla egy e-mail értesítőt és más nem olvassa (úgyis mindenki a köv. posztnál dühöng/szórakozik).

Ha nem csak néhány kiragadott kommentjét néznéd, rájönnél, hogy elég korrekt értékrendje van a csajnak, de ide inkább azért jár, hogy kiengedje a fáradt gőzt, ill. ha épp unatkozik, jól érezze magát. On-line mindenki elszórakozhat másokkal úgy, hogy azzal jó esetben semmi kárt nem okoz.
A kerítés innenső oldaláról tehát úgy tűnik, hogy amire először reagáltál kommentre, több annál mint aminek láttad... Persze nem ismerem személyesen, de az eddigieket összegezve ő olyan típus lehet, aki még azelőtt tesz a saját kapcsolatáért, mielőtt az menthetetlenül kihűlne, illetve rendelkezik annyi szociális érzékenységgel, hogy elfogadja, ha más a már menthetetlenből kihátrál. Persze tévedhetek is vele kapcsolatban, de eleve rosszat feltételezni másról ismeretlenül és így nekirontani valakinek ahogy te tetted, nem túl elegáns. Ez volt az én véleményem.

pretty kitty 2011.11.30. 19:47:55

@Ibrahim a tevehajcsár: @Picicsibe: Jaaaaaaj, esz cak moszt olvasztam.... Kevelitek itt a cemeiszegeket! Kalifolnijaban Nigga Boy lakik, nem Kiszlanyocka!

A POCt meg nem kell lecolni, foleg ud h nem isz tuddatok mic coltok le.

premieroutlets.hu/cikk/bemutatkozas

"Az alacsony árakat az biztosítja, hogy a különböző márkák gyártói, importőrei saját maguk üzemeltetik az outlet területén lévő üzleteket, így lényegesen rugalmasabbak lehetnek a kedvezmények kialakítása során, mint egy kiskereskedő, emellett gondoskodván a nagyságrendekkel szélesebb árukészletről egyaránt."

Bijatolbad esz Tolokbalint meg edmasz mellett vannak, de az elobbi az autopalyatol ecakla az utobbi delle, esz az Autlec Centel mit ad iszten ecakla van az autopalyatol. Coval Bijatolbad!

premieroutlets.hu/cikk/a_center_megkozelitese_autoval

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 19:53:51

@Kiszlanyocka: :DDD
Én nem szóltam le a POCt. ;)
És inkább örülnél, h ennyit foglalkozunk veled! :))

pretty kitty 2011.11.30. 19:56:57

@Picicsibe: Nah jo jede phene olulok a nepceluszegemnek. ;))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 20:03:49

@_Ω_: Nem ismersz személyesen, de egész jól ismersz.
Köszönöm szépen! :)

(am a srác csak trollkodik, de valami egész hihetetlen, beteg stílusban. nem kell komolyan venni. valami gondja lehet az életében. nyilván ő így engedi ki a fáradt gőzt. :/)

Αphelion 2011.11.30. 20:13:17

@Picicsibe: "De sose értettem, mire jó az, h valaki több nicket csinál, több személyiséggel. Van több ilyen ismerősöm. Nekem ez fura."

En termeszetesen poenkodasi celzattal gyartom a szemelyisegeket. :D Az IRL enem is megtalalhato koztuk, szerintem eleg konnyen felismerheto hogy melyik kommentek az ovei. Vagyis enyeim. :) A kislanynak azert csinaltam kulon nicket, mert vele a blogoszfera egyeb videkein is terveim vannak ;) meg azert hogy Jokka ne keverje a hipermeno szupercsajjal.

Az IRL nememmel kapcsolatos talalgatast segitendo (@_Ω_: ezt foleg neked mondom) felhivnam ra a figyelmet hogy multkor megirtam hogy 3 noi es 2 ferfi szemelyisegem van, es hogy a szemelyisegeim listaja a kovetkezo:

1. valodi szemelyisegem
2. hipermeno szupercsaj
3. kislany
4. Muha titkarnoje
5. Nigga Boy

;)

De nem reklamozni!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.30. 20:31:30

@Aphelion: Odaírtam azt is, h téged bírlak! :)

De am bevallom én itt nem olvasok minden kommentet. Néha benézek, beleolvasok, néha beleszólok. :)
Szóval nekem az elején,nem is tűnt fel, h több személyiséged és két nemed van. Nem ismerem mind az 5 énedet. Ezt ismerem, meg a cuki lányt. :)

Nálad egyértelmű, h szórakozás. Vicces is. De én nem erre gondoltam. Van egy ismerősöm, az lassan belehülyül ebbe. Ha már nem hülyült bele!
süti beállítások módosítása