43 éves nő, 19 éves sráccal

2012. február 01. 08:10 - csajokespasik

„Arra hajlok, hogy ne kezdjük el, mert elég nevetséges lenne, ahogy anya bemutatja a lányának a vele kb. egyidős barátját” - egy 43 éves nő még bátran tarolhat. Levélírónknak sikerült is vágyat kelteni egy 19 éves srácban. De hogyan tovább?

 

Sziasztok! Lehet, hogy megosztó lesz a történetem, de azért beküldöm. Legfeljebb nem rakják ki… 43 éves vagyok, nő. Van egy lányom. Két éve váltam el és sok idő kellett ahhoz, hogy úgy érezzem, mégsem jó egyedül. Barátaim azt mondták, hogy ne adjam fel, elég jól nézek még ki (szerintem inkább vállalhatóan), és visszafelé sem fogok fiatalodni… úgyhogy hosszas győzködés után összeszedtem magam és belevágtam az internetes társkeresésbe. Elvárásaim nem voltak, lesz, ami lesz… Négy emberrel leveleztem, ebből kettővel találkoztam. Az egyik egy 51 éves, elhízott úr volt, aki az első randin mondta el, hogy valójában nős, majd kint kért 2 szál cigit. Ezután (még most is röhögök) azt mondta, hogy nyáron elvisz majd egy luxushajó útra, mert van valami kapcsolata. De nem láttam többet, szerencsére.

Amikor hazafelé tartottam, sírva nevettem a kocsiban, de a könny azért több volt ebben a megnyilvánulásban, mint a jókedv. Amikor megírtam neki, hogy "nem vagyok még felkészülve egy új kapcsolatra" nehezen fogadta el, győzködött, hogy vele milyen jó lesz, de nem kértem belőle, végül lekopott. A másik jelölt egy 19 éves srác volt. Vele nem akartam találkozni, érthető okok miatt: maga a tudat, hogy a gyerekem lehetne… de annyit erősködött, hogy összehoztunk egy találkozót. Nagyon magas fiú volt, hatalmas barna szemekkel. Olyan jól éreztük magunkat, hogy nem is tudom megmondani, mennyi időt töltöttünk együtt, csak annyit észleltem, hogy egyszer csak este lett. Amikor újra írt nekem, már egy következő találkozót próbált egyeztetni. Mire én azt mondtam, hogy hagyjuk, szerintem. Kívántam őt? Persze… de az egy dolog. Nagyon szépeket írt, már-már zavarba ejtő bókokat kaptam tőle. Leírta, hogy szeretne velem lefeküdni. Annyiban hagytam, mert azt nem írhatom vissza neki, hogy én viszont nem akarok tőled semmit, mert az hazugság lenne. Nekem kell, hogy több eszem legyen. Ti, hogy látjátok? A lehetőségek: 1. lefekszünk egyszer és azzal kész? 2. Többször megtesszük, de az már kapcsolat. 3. El sem kezdünk semmit és mindketten bánni fogjuk. Most egyelőre ott tartok, hogy visszautasítottam közeledését… Arra hajlok, hogy ne kezdjük el, mert elég nevetséges lenne, ahogy anya bemutatja a lányának a vele kb. egyidős barátját. Köszönöm, ha elolvastátok. Szép napot mindenkinek!

 
1036 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr974041911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2012.02.01. 20:24:59

@A polcfúró: "Bocs, de ameddig így írsz én SOHA nem fogom elolvasni"

Ooooooh dehodisznem olvaszod, ha mal valacolni jisz kedved tamadt akkol az annak a jele h nem cak olvaszod hanem velemenyed isz van lola .... hihihiiiiiiiiii!!!!! :))))))

_Ω_ 2012.02.01. 20:25:19

@Picicsibe a szexistennő: Nincs semmi baj, Csibe! Nem az életed múlik rajta. (Ehhez jár baráti vigasztalás is, csak leírva nem lehet együttérzően nézni.)

A polcfúró 2012.02.01. 20:25:41

@Picicsibe a szexistennő: Pl a szülinap, azon azt ünnepeljük, h megérkezett erre a világra az akit szeretünk...(pasi, nő, gyerek, szülő, barát stb) kellene több is? :D

Neked meg nyugi, lélegezz, hi-há-hi-háá-hiiii-háááááá! ;-) :D

Bohumil Stejskal 2012.02.01. 20:27:35

@Picicsibe a szexistennő: Mindig, ettől van beszarva sok nő:)

@fumerin: Akkor pont 38 éves vagyok, hehe.

Füredy Fruzsina 2012.02.01. 20:28:24

@Picicsibe a szexistennő: Prud? En? Hehe ... Na jo, azt elismerem h Valentin Nap kapcsan foleg ellenkezo nemuekre gondolok ... de azert ettol meg nem vagyok prud! Ugye .... ?? :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 20:30:54

@_Ω_: Nem. Csak a család örült volna...

(Meg betegek a gyerekeim. Mindent zordabban látok!)

De azé' köszi. Azt is, h foglalkoztál ezzel. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 20:32:35

@Hipermeno Szupercsaj: Szerelem. Erre gondolj... Mindegy ki, kivel! :))

Nem, nem vagy. Csak mész a puncid után... :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 20:38:54

@A polcfúró: Nekem nincs bajom semmi ünneppel. Egy kis pluszt ad a hónapba. :)

Az ostoba kifogások viszont fárasztóak:
- hülye amerikai szokás
- csak üzlet, nem dőlök be neki
- a páromat az év minden napján szeretem, nem csak ezen az egy napon...
Blablabla...

Minden ünnepet átvettünk valahonnan.
Faszé' hiszik az emberek, h költeni kell?
Perszehogynem. És?
:D

Lélegezz? Mi van szülök, csak nem vettem észre? :))

A polcfúró 2012.02.01. 20:39:12

(hiába bazmeg, folytatja)
@Kiszlanyocka: Gondoltam jelzem, ne nyúzza már szegényke fölösen a klavit miattam (mer eddig sem reagáltam, de nem jött rá), próbáltam finoman közölni, h akadjál le rólam de hát...nem tudtam, hogy nem csak beszédfogyatékos, de értelmi fogyatékos is vagy! Bocsi...

Így lehet érthetőbb: Kiszlanyocka, hagyd békén a nénit, mert nem kíváncsi rád, bottal sem piszkálna meg, ha muszáj lenne, akkor sem!

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.01. 20:43:09

@Picicsibe a szexistennő: Azért én a fejetlen csirkéhez hasonló módon szaladgáló, "Jajj, honnan vegyek piros szív alakú lufit?!" fasziktól röhögőgörcsöt kapok.
Értem én, hogy a gesztus a lényeg, meg ünnep, de ez annyira erőltetett, hogy már fáj.
Vették volna át az apák napját, annak legalább van értelme.

_Ω_ 2012.02.01. 20:46:52

@A polcfúró: Őt csak kőkemény dollárok tudják meggyőzni, hogy békén hagyjon valakit! :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 20:47:12

@Köldökszösz (csodalampa): Én azt is átvettem. Nálunk mindig van! :))

Mert sok a hülye. Én még sose kaptam piros <3 lufit. Semmi extrát nem is csinálunk. De ez az ellenséges hangulat ami oly sok emberből árad... Má' megszerettem az ünnepet, csakazértis! ;))

A polcfúró 2012.02.01. 20:47:37

@Picicsibe a szexistennő: Áhh, a sorba sohasem állok beheheeeee! :)
Viszont, faszság a Valetin nap... divatünnep ja és nem azért mert amcsiból jön. Nem minden ünnepet vettünk át, de ehhez Ádámig és Éváig kellene visszakanyarodnunk! :) Mellesleg az is igaz, h üzleti fogás is, mint a névnapok (ez onnan is kiderül, h a régebben gyakori nevek pl. Mária, János stb. többször vannak a naptárban), de ezt is leszarom, aki költeni akar, költsön, aki köszönteni akar köszöntsön. Nálunk már csak szülinapból is olyan sok van, h minden hónapra jut, van ahova 2-4 is...nagy a család, no! Nekem nem ez dobja fel a hónapomat... de okkésm, vettem! ;-)
Nem szülsz, csak h nem ment az a szar és idegeskedtél! :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 20:52:49

@A polcfúró: Én szeressem az ünnepeket. A gyerekek is szeretik. Mindig díszítjük a lakást, van nagy várakozás, beszélünk róla. Imádok ajándékot adni és kapni.

Ez az egy ünnep meg picit más, mert csak a szerelmeseké. És az olyan csudiklassz! ;)

Elemózsia 2012.02.01. 20:53:54

Sziasztok!
Néha én már a nálam 3 évvel fiatalabbakkal is furán érezném magam, vagy nem is tudom...
De ez az én hülyeségem.
Ja és velem nem akar senki randizni. :-(((

_Ω_ 2012.02.01. 20:54:34

@A polcfúró: Csak finoman jelzem, a névnapot jobb helyütt évente csak egyszer ünneplik meg 1 adott személynél; felénk mindenkinél megvan, melyik napon ünnepli a sok közül.

_Ω_ 2012.02.01. 20:55:35

@Elemózsia: Dehogynem! Csak az illető még nem tudja! Vesd be a személyes varázsod!

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.01. 20:57:48

@Picicsibe a szexistennő: Tudom, azért is hoztam fel! :)

@_Ω_: Máshol meg nincs is névnap.

A polcfúró 2012.02.01. 21:02:31

@Picicsibe a szexistennő: Ahogy érzed drága! Nekem elég az évforduló, sokkal személyesebb és igazán rólunk szól. :)

@_Ω_: Figyu má, és mindenkire rá van írva felétek, ha mondjuk Maris, hogy mikor ünnepli ő a neve napját? Ne mond már, hogy az óvónéni vagy mittomén, akiket szokás köszönteni, megmondják mikor van....na akkor rengeteg duplikációs lehetőség van, nemdebár?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 21:03:11

@Köldökszösz (csodalampa): Ja! Csak Mo-on, meg hmm... Asszem van még egy ország... Denemtommelyik.

De ennyi erővel minden az: nőnap, anyák napja, apák napja, szülinap, névnap, halottak napja, évfordulók...
Ha ez mind okés, a szerelemnek mé' ne lehetne?

(mit hoztál fel? a lufit, vagy az apák napját? ill. melyiket tudod?)

<3 <3 <3 <3 <3
láláláláláááááá.... :D

_Ω_ 2012.02.01. 21:04:27

@A polcfúró: Mi ezt úgy szoktuk intézni, hogy ügyesen a névnapokra tereljük a beszélgetés fonalát, majd pedig furfangosan megkérdezzük: te mikor tartod a névnapod?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 21:04:58

@A polcfúró: Azt is szeressem. :)
tamtamtadam-tamtamtadam...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 21:07:29

@A polcfúró: Szerintem nem szokás duplán köszönteni, az ciki is lenne kurvára! Én megkérdezném pl a másik ovis nénit... Mindenkitől/ről tudom melyik napon tartja, akit köszönteni szoktam. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.01. 21:07:58

@Picicsibe a szexistennő: :DDD Látom, valamit már beígértek ma estére! :DDD

A polcfúró 2012.02.01. 21:08:57

@Picicsibe a szexistennő: Jéé, ezeket nem is láttam! Mit fogja is?

@_Ω_: Ma kurvára semmi nem érdekel! Nem olvasom el amiket ír, csak udvarias akartam lenni, kommentelhet felőlem minden kommentemhez! le van ejtve...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 21:09:52

@_Ω_: :)))
Aki fontos, tudod mikor tartja. Nem nehéz kideríteni, még ha nem is direktbe őt kérdezed.

Az én nevem csak 1x van. De ez se jó. Mindig elfelejtik. Nem szeressem ezt! :D

_Ω_ 2012.02.01. 21:14:15

@Picicsibe a szexistennő: Ííííííííííííííí!!!! Lekéstem róla!!! Bocsánat! :(

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 21:16:08

@_Ω_: :DDD

Á! Csak gondoltam lecsapom a labdát! ;))

:*

_Ω_ 2012.02.01. 21:18:51

@Picicsibe a szexistennő: Akkor most utólag kívánok neked Boldog Névnapot! :)

A polcfúró 2012.02.01. 21:18:54

@_Ω_: @Picicsibe a szexistennő: Jaj, baszki télleg milyen hülye vagyok ma! Nem is arra gondoltam, h egy ember köszönti több ször, hanem ki ekkor, ki akkor, de hát az nem dupla... nem baj, akkor is üzleti fogás most már meg nem másítom!!! :D :D :D Bármilyen furfangos vagy omega ez neked sem tűnt fel!
Én nem szoktam köszöntgetni senki "idegent", lehet bunkóság, de mondom, nagy a család, ilyenekre nem fussa ... :D Év végén megköszönöm a munkáját annak akinek kell, oszt annyi...

Elemózsia 2012.02.01. 21:20:34

@_Ω_: Élőben lehet, hogy nincs is... Nem is tudom.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.01. 21:22:12

@_Ω_:
nagyon konspiratív :)

re: poszt
Minek mutatnád be a gyerekednek? :O
Édesfaszom, aranyanyám - minek előre forgatókönyveket gyártani? (isten az atyám, már azt is elképzelted, hol lesz a bögréje - amiből reggelente kávézni/teázni szokott - a konyhában)
Felnőtt nő vagy, már tudhatnád. Hagyd dönteni a fiút és te is dönts. De tartsd is magad hozzá.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 21:22:56

@A polcfúró: Egyébként én is csak családon belül. Jó pár éve csak szóban.
(Meg néhány fontosabb emberke...)

Kivéve, a kis családocskámat. Ott mindent mindenkinél nagyon megünnepelünk! :))

_Ω_ 2012.02.01. 21:24:11

@A polcfúró: Ehh... Nő... :(
Viszont a dolgot a másik feléről tekintve:
Ehhh! Nőőőőő! :) (és most örülök ennek a ténynek)

Dr. Jula Watson 2012.02.01. 21:27:26

A névnapokról nekem az a kedvenc sztorim, hogy nem értettem, miért hallom minden felől, hogy a Marika ünnepelt. Kellett vagy 1 hónap, mire leesett, hogy a Marika, az tulajdonképpen Mária :D Pedig Mária van a közeli családban is, és őt ünnepeltük is.

A polcfúró 2012.02.01. 21:30:53

@Picicsibe a szexistennő: Jajam, szigorúan! :)

@_Ω_: Akkor áruld már el melyik a két vége, mert így első blikkre tetszik a dolog és kb ez az első aminek ma örülni tudok/tudnék... :D

Elemózsia 2012.02.01. 21:41:45

@Bohumil Stejskal: Csak nem akarsz velem randizni?

_Ω_ 2012.02.01. 21:44:52

@A polcfúró: Az egyik fele az volt, hogy megpróbáltad kimosni magad egy szituációból. A másik fele pedig az, hogy egész jól sikerült, ezt pedig mindig is kedveltem a nőkben. Úgyhogy a végeredmény az lett, hogy egy jót mosolyogtam. :)
Ami még jobban tetszett, hogy képes vagy józanul felmérni a helyzetet, vagyis nem érzed azt, hogy ugyan már a második jelzálogot veszed fel a házra, de akkor is meg kell venned az Ilonka néni névnapi ajándékát, ha belegebedsz is... Vannak emberek, akikben ilyen kényszerek vannak, nagyon örülök, hogy benned nincs ez meg.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 21:48:39

@_Ω_: Szerintem ezen évben már nem lesznek ilyen kényszeres emberek Mo-on! :D

Bár inkább: :((

A polcfúró 2012.02.01. 22:49:14

@_Ω_: :-) :) :D

"Szófia, ééédesem, Te vagy az első dolog aminek ma örülni tudok!" Éééés, meglett, köszönöm Neked omega! :)

A polcfúró 2012.02.01. 22:52:51

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: :D

Utolsó opcióként szexshopos vagy lufiárus!

_Ω_ 2012.02.01. 22:55:38

@A polcfúró: Örülök, hogy örülsz. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 23:25:39

@A polcfúró: @A Jó Meglepően Izmos Hercege: Neeeeeem!

Nemvók egyik se! :D

Írtam korábban. Má' annyian utálják, h csakazértis szeretem! ;)

_Ω_ 2012.02.01. 23:28:27

@Picicsibe a szexistennő: Viccnek viszont tényleg nem volt rossz! :)
De ha már itt tartunk, inkább azért szeresd, mert van kit szeretned, és van aki szeret.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.01. 23:32:14

@_Ω_: Ezt (is) írtam korábban... Csak akkor szeretem ha van valakim. Amikor nem volt, utáltam ezt a napot! :))
(De egy ideje nincs már így...)

_Ω_ 2012.02.01. 23:50:24

@Picicsibe a szexistennő: Valóban írtad. :)

Viszont ideje búcsúznom mára...

Jó éjt, szép álmokat!

JOKKA21 2012.02.02. 07:06:41

@Luzercica: Ha nem vagy ribi, felszínes és énzéhes, akkor biztos találsz pasit, akinek normális csaj kell és nem egy rühes ribanc.

@A polcfúró: Egy picsa sem ér annyit, hogy sírjak miattuk, az a csaj nem született meg, akiért én sírnék.:D

@Hipermeno Szupercsaj: Te mit teszel le?Szolit és aerobikot?

JOKKA21 2012.02.02. 07:07:20

énzéhes=pénzéhes

2012.02.02. 08:16:02

@Luzercica: na, talán leesett, ha jól értem. Kérdésedre válaszolva: igen. :P

Luzercica 2012.02.02. 08:16:14

@JOKKA21:
Jóreggeltpuszi.
Kedves vagy. De sajnos nem így van. A "helyes pasik" a ribancokat kedvelik. Tőlem valamiért menekülnek.

Kellene már egy meleg száj ebben a hidegben.

Luzercica 2012.02.02. 08:19:02

@HUN_Sector: Kérek egy kis időt, mert nem tudom, mi volt a kérdésem!!!!

Luzercica 2012.02.02. 08:36:10

@HUN_Sector:
A rossz mondatszerkezetemről volt szó?
Fogok még párat írni. Szerintem.

2012.02.02. 08:56:53

@Bohumil Stejskal: ja, tudom. Szédítésben professzor vagy!:P

@JOKKA21: dehogyisnem az vagy...Mindegy. Azok ilyenek, akik azt tagadják, ami van. "Vetítenek", de csak maguknak.

2012.02.02. 09:34:59

@Bohumil Stejskal: ja, mert náthás vagyok és beteg!:) Na ná, majd miattad, kis 19 éves?:P Sőt, én aztán tudom, még annyi se vagy, kis töpörtyű, mars vissza a kémia dogádhoz, vagy megmondalak anyádnak!:P

A polcfúró 2012.02.02. 09:44:27

@JOKKA21: Hányszor halottam ezt megkeseredett, befordult, sérült, vén agglegényektől... jó sors!

Bohumil Stejskal 2012.02.02. 09:59:53

@Letícia: Aztán mit mondasz anyámnak? Szomszédasszony, megszédített a fia, de közben más nőkkel hetyeg, ezért nevelje meg? :)

2012.02.02. 10:07:58

@Bohumil Stejskal: Aha. Pontosan!:) És osszon ki két nagy pofont, mert állandóan mögém osonsz és kis pisis létedre fogdosod a fenekemet!:P

Bohumil Stejskal 2012.02.02. 10:37:09

@Letícia: S ezzel beismered, hogy féltékeny vagy, ez bissztoss nagyon fog anyámnak tetszeni :D

tőzegmalac 2012.02.02. 12:06:46

@Letícia: Vállalható a pofon... nem mindennapi élmény lehet a feneked fogdosni... :))))

2012.02.02. 13:21:49

@Bohumil Stejskal: na ja, ő akar lenni az anyósom!:D

@tőzegmalac: Köszi, tündérke vagy, mint mindig...:)

szamár25 2012.02.02. 13:43:03

Szia 43 éves Nő!

nem olvastam vissza minden hozzászólást, így nem tudom mások mit javasoltak, de nekem az a véleményem, hogy rosszul teszed, ha hagyod veszni a srácot.
Azt írod, hogy jól éreztétek magatokat együtt. Akkor meg? Kívánod őt. Akkor meg? Ő is téged. Akkor meg?
Lehet, hogy ő csak egyet kufircolni akar egy szimpi idősebb hölggyel. Na és? Attol még lehet Neked is jó? Ne tervezz vele hosszú távra, de mindenképpen folytassátok.
Bár, ha egy komoly 46 évessel inkább el tudnád képzelni írj nyugodtan! :-)

2012.02.02. 14:01:07

@Luzercica: nem-nem. A kérdésedre válaszoltam, hogy vannak e itt. Arra mondtam, hogy igen :)

Luzercica 2012.02.02. 14:12:27

@szamár25: Engem is érdekelnek a komoly 46 éves idős pasik. Szerintem azért a komolyság nem pótolja a 19 éves szexis, fiatalka testét, de a nevetés lehet.

Luzercica 2012.02.02. 14:13:24

@HUN_Sector: Óh! Te helyes pasi vagy, ezek szerint.
Jó hír ez nekem.

Bohumil Stejskal 2012.02.02. 14:32:35

@Letícia: És te is akarod azt? Mert akkor üljük meg az eljegyzést, lesz bor, harapnivaló, dohány meg miegymás :D

tőzegmalac 2012.02.02. 15:16:31

@Letícia: :)
bár ezzel nem kerültem közelebb a fenekedhez:)

2012.02.02. 19:44:05

@Luzercica: hehe :D Ámbátor minden szubjektív ugye :)

Luzercica 2012.02.02. 19:48:05

Az ám!
Minden és mindenki olyan, amilyennek akarjuk látni. Addig működnek jól igazán a párkapcsolatok is, amíg a másikat jónak látjuk, és kevésbé rossznak. Amikor megfordul az arány, akkor már gáz van.

Luzercica 2012.02.03. 04:56:18

@tőzegmalac:
A tudás kevés.
A korom sok.

2012.02.03. 09:19:16

@Bohumil Stejskal: jó, mikor?:D Sok dohány legyen ám!:P

@tőzegmalac: de a szívemhez annál inkább...:)
süti beállítások módosítása