Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lefeküdtem egy biszex pasival

2012. április 16. 07:30 - csajokespasik

„Egy kis önzést megengedve magamnak, nekem pont egy ilyen, kissé feminin férfi kéne” - Levélírónk már elég bunkóval járt ahhoz, hogy teljesen belehabarodjon egy olyan pasiba, aki mindkét csapatban játszik. Spontán történik meg az együttlét, de a hölgy máris többet szeretne.

 

Nem igazán lehet tanácsot adni nekem ebben, de azért leírom, hátha legalább valaki annyival ki tudna segíteni, hogy mozduljak vagy várjak. Tehát: én 31 éves vagyok, a pasi pedig 28, régóta ismerjük egymást, de eddig csak barátok voltunk. Ő biszex, de ezen belül is több férfival láttam együtt, mint nővel. Pár hónappal ezelőtt egy buli után felajánlottam, hogy aludjon nálam. Tényleg semmi további tervem nem volt vele, miért is lett volna? Beszélgettünk az ablak mellett, panaszkodtunk kicsit, majd váratlanul megcsókolt. Én sokáig vártam ezt, ábrándoztam róla, de addigra már teljesen feladtam a dolgot, így igen meglepett.

Nagyon jó volt vele az ágyban. Csak egyszer történt meg. És nagyon jó volt. Lehet, hogy ő úgy fogja fel, hogy csak egy baráti gesztus volt részéről, de én nagyon szeretnék folytatást. Tudom, hogy nem én vagyok az ideálja, mert ő inkább pasikkal lenne, de azt is tudom, hogy már előttem is, régebben, járt lányokkal is. És ez bíztató. Ha egyszer megtette – és akkor sem szorított senki fegyvert a fejéhez, akkor miért ne történhetne meg még egyszer, egy tartós kapcsolat formájában? Mert nem akarom én kisajátítani, ha pasit akar, legyen boldog vele. De egy kis önzést megengedve magamnak, nekem pont egy ilyen, kissé feminin férfi kéne. Elég bunkóval jártam már ahhoz, hogy…. (de ezt hagyjuk most) lehet, kompenzálok csak. Ő figyelmes, kedves és a nekem tetsző tulajdonságait fel sem tudnám sorolni, annyi van. De elérhetetlen ábránd marad… Azóta többször találkoztunk, de nem hozta szóba, mintha misem történt volna… és ez nem esett jól. Mintha csak kipróbált volna egy autót és visszavitte volna a szalonba. Nagyon szeretnék tartós kapcsolatot vele, de tudom, hogy nem rólam álmodik. Egyszer a barátnőkkel arra a megállapításra jutottunk, hogy egy felnőtt nőnek egy meleg pasi lenne az ideális társ… csak ilyen kapcsolatok nem nagyon vannak : ) Ez egy örök ábránd marad. És hogy milyen volt a szex vele? Nem tudom összehasonlítani, mert más biszexekkel nem voltam még, csak azt tudom, hogy nekem fantasztikus volt. És azért reménykedem, hogy komolyra fordulhat még a dolog.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr744452634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása