A 47 éves pasas kicsit rámenős

2012. június 20. 07:31 - Panni CsP

„Egyszer azt mondta, hogyha nem lesz idén senkije, végez magával - egyébként nem csúnya, egész vállalható” – Levélírónk le szeretne szerelni egy erősen nyomuló, nála jóval idősebb pasit, de nem tudja, hogyan tegye úgy, hogy a barátság megmaradjon. Újabb izzasztó történet egy izzasztó napon…

 

Elég kényes kérdésre keresném a választ és egyáltalán nem biztos, hogy jó fórumra írok, de úgy érzem, inkább mégis itt a helye. 26 éves nő vagyok. Van egy ismerősöm (inkább barát-barátom), 47 éves, egy tanfolyamon ismerkedtünk meg és 4 éven át csak barátok voltunk, mély és tartalmas barátság alakult ki köztünk. Sokat jártunk együtt különböző programokra és ma is igazán élvezem a társaságát, a humorát. Aztán útközben volt egy velem egy idős csaja, aki fél év után csúnyán átvágta és lelépett. Nem rég mentek szét. Nem is nagyon nevezném kapcsolatnak, ami köztük volt, mert hol feltűnt a csaj, hol nem, szerintem erősen csalta is...  Azóta szegény eléggé maga alatt van. Ugye, aki egyszer már ült Ferrariban, nem akar Trabantot… Azt mondja, a fiatalokra van ráállva, több okból is, mert a korabeli free nők már kövérek, őrültek vagy csúnyák. Vagy mindhárom egyszerre…

És az utóbbi hetekben erőteljesen hajt rám. Egyik alkalommal, amikor egy késő esti program után nála aludtam (külön szobában) zavartalanul elkezd fogdosni, miközben a gép előtt ülünk, mintha ez alapvető joga volna… amit én eleinte könnyedén, poénnak véve hárítok el. Egyszer-kétszer elnézhető az ilyesmi, de utána már muszáj volt komolyan vennem. Úgy vélhette, ideje elmélyíteni a kapcsolatunkat… De ő nem az esetem, soha nem terveztem vele közelebbi kapcsolatot a barátságon kívül. Nem akarom elveszteni őt, nagyon sokat tanultam tőle,… de azt nehezen viselem el, ha tapogat, bókol és egyre rámenősebb, hiába mondom neki, hogy nem. Utána pedig olyan csalódott méleket küld, mintha valaha is jártunk volna: „Nem értem miért játszol velem, miért nem engedsz közelebb magadhoz, csak játszol velem” stb. Megmondtam neki, hogy én soha nem ígértem semmit neki, és miért nem tud olyan normális lenni, mint eddig? Az, hogy az a csaj meghülyítette, nem tartozik rám, elég felnőtt már, hogy a helyén kezelje az ilyet. Azt mondom neki, várjon egy kicsit, eljön majd az ideje, a hozzávaló nő, erre ő: „dehogy jön el”. Mondom neki, hirdessen, azt mondja, nem hirdet, úgysem kell ő senkinek. Mivel zömében csak velem jár el, így csajozni nincs alkalma, mert velem látják. Ha meg a barátaival sörözik, akkor meg azért nem. Hiába 47 éves valaki, ha agyilag és érzelmileg nem nőtt fel. Egyszer azt mondta, hogyha nem lesz idén senkije, végez magával - egyébként nem csúnya, egész vállalható, simán lehetne bárkije, egy korabeli és normális nője legalább. Csak passzív és már feladta, én meg pont kéznél vagyok… És ha egyszer már járt vele egy olyan fiatal csaj, mint aki faképnél hagyta, akkor talán tudhat valamit… Viszont amióta az a csaj kirakta, hatalmas szexuális igénye lett, szinte már csak arról lehet vele beszélni, ezzel van tele a feje, pedig régebben másról is lehetett vele társalogni. És ha úgy áll hozzá, hogy nem kell ő senkinek, meg úgysem talál senkit… akkor mire számít?? Nagyon sajnálom őt. Hogyan rakjam helyre úgy, hogy megmaradjon a korábbi baráti kapcsolat? Ezt nem tudom.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr254599640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása