A csajom másodszor is elhagyott

2013. április 02. 07:21 - Panni CsP

„Nem hiszek abban, hogyha szeretsz valakit, akkor mindenestül elfogadod, akár a titkaival együtt” – állítja Levélírónk, akit 1 éve egyszer már elhagyott a nője. Most újra visszatért hozzá, de nem sokáig maradt, megint lelépett, a titkaival együtt. Posztolónk egy másik pasit sejt a háttérben. Vagy akár egy egész vendégkört.

 

Kedves Csajok és Pasik blog! A barátnőmmel 3 évig voltunk együtt, ő hagyott el, minden indok nélkül. Ezután kb. 1 év telt el, úgy, hogy semmit nem tudtam róla. Úgy esett, hogy fél évvel ezelőtt újra visszajött hozzám, újra együtt voltunk. Sehogy sem sikerült kiszednem belőle, hogy korábban miért hagyott el, az eltelt időben kivel volt és mit csinált, ez rejtély előttem ma is. Nem akart beszélni róla. Ha nincs mit szégyellnie, miért nem avatott be? De ha kiderülne, hogy ez idő alatt prostituált volt Hollandiában, az sem zavarna, csak mondjon valamit, mert így azt érzem, megint nem bízik bennem, és ugyanúgy fog végződni ez az újrakezdés is, mint korábban. Igazam lett.

Fél évig bírta ki és újra szakítottunk. Nem értettem, miért jött vissza hozzám. Ha rosszhiszemű lennék, azt mondanám, hogy csak félévnyi szállás kellett neki, amíg vissza nem jön a korábbi, vagy nem akad más. Az igazság elhallgatása is hazugság. Az a baj, hogy mióta másodszor is összejöttünk, jobban beleszerettem, mint előtte… Még most is gyakran álmodok vele. Szeretném lezárni magamban a dolgot, de nem megy. Mert nem úgy ment el, hogy oké, akkor itt vége, hanem minden szó nélkül, így most nem tudom, mit gondoljak. Nem tudom, az a másik pasi mit tud nyújtani neki, amit én nem. Egyszerűen semmit nem tudtam kiszedni a csajból. Talán ezért is hagyott el másodszor, mert sokat kérdeztem az eltelt időszakról. Miért nem tudja elmondani?? Én voltam a hibás, hogy faggattam? Szerintem jogom van tudni, ha már visszajött. Nem hiszek abban, hogyha szeretsz valakit, akkor mindenestül elfogadod, akár a titkaival együtt. Ha egy kapcsolatban titkok vannak, ott sumákolás is van. Szerintem minden normális embert nyugtalanítana a gondolat, hogy a párja miért hagyta el, és mit csinált közben, és mi lehet az oka, hogy nem beszél róla. Ja, és másodszor miért hagyott el? Mert az kevés, hogy a faggatásaim miatt, mert azért nem mindennap kapta tőlem. Persze vigaszul csajozhatnék, de egyelőre más nőre gondolni sem tudok. Csak rá. Ugyanakkor valamilyen szinten haragszom is rá, hogy így játszik velem. Visszajön, aztán meg elmegy. Ha már annyira sem bízunk egymásban, hogy titkainkat sem osztjuk meg egymással, akkor az a kis titok nem is olyan kicsi..

---

Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára. A több százezer ismerkedni vágyó közül sokan szívesen megismerkednének Veled. Nézegess fotókat, levelezz, böngéssz, flörtölj!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr265188199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása