Sosem leszek olyan, akit ő akar

2013. december 16. 07:16 - csajokespasik

„Félek az egyedülléttől. De csak azért nem akarom magam mellett tartani, hogy megvárjam, míg döntésre jut” – újabb expara. Levélírónk is túl van egy nagy szerelmen, ahogy az új párja is. Utóbbi még a szakítás után is elég sokat néz vissza, ami aggodalmat ébreszt barátnőjében. Hogyan hagyjunk el valakit, akit nem akarunk elhagyni?

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik (CsP) egy igen népszerű társkereső oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk a www.csajokespasik.hu oldalon! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Kedves CsP! 3 éve vagyunk együtt, neki előttem már volt egy élettársa, akivel 6 évig együtt volt. Ő nagyon szerette az élettársát, elég sokat mesélt is róla. A nő hagyta el akkor, ami nagyon megviselte a páromat. Azt viszont nem értem (lényegében ezért is írok), hogy miért tartják még mindig a kapcsolatot? Mert a páromnak tudom, hogy nem volt kellemes élmény a szakítás. Nekem is volt korábban egy nagy szerelmem, az érzelmek terén mindent megkaptam tőle és viszonoztam is. Amikor szakított velem, utána minden nap úgy kezdődött és ért véget, hogy rá gondoltam, nem tudtam másra nézni se.

Tudom, hogy ilyen az élet, tudni kell együtt élni az ilyesmivel, de akkor is nehezen kezelhető érzés és könnyebb róla beszélni, mint tényleg elhatározni, hogy megváltoztatom a gondolkodásom. Biztos vannak ilyenek, akiknek ez simán megy, én nem vagyok ilyen. Vártam, hogy teljen az idő, és kimossa belőlem az emlékét, de még évek múltán, új kapcsolatok alatt is gyakran járt a fejemben. Ez csak a mostani páromnál enyhült. Tehát egymásra találtunk, őt is fájdalmasan elhagyták, ahogy egyszer engem is. Nagyon kötődtem hozzá és a mostani páromhoz is. Eddig csak ennél a két embernél éreztem ilyet, ezért is fontos ő. Én 5 évvel vagyok fiatalabb nála. A probléma annyi, hogy míg én lezártam a múltamat, ő még tartja az exével a kapcsolatot. Ami önmagában nem baj, ha nem akarna engem is olyanná formálni. Folyton összehasonlítgat vele, hogy ő mit csinált másképp, vagy ugyanígy. Intelligens ember, beszéltem vele, de ezen nem tud túllépni.

Egyszer azt mondta, tartsunk szünetet, de hamar vissza is vonta, szerintem látta rajtam, hogy ez nekem mivel egyenlő. Ha időt kér, egyben egy barátot is ellök magától. Meg arra is sokat gondolok, hogy itt vagyok 32 évesen, semmi terv, más ennyi idősen már elkezdett valamit. Nem hittem volna, hogy találok még egy ilyen embert, de lehet, hogy csak magamat hitegetem ezzel. Majd magától rájön, hogy jobb lenne az exével minden kapcsolatot megszakítani, mert nincs rá jó hatással. Mindenesetre én sosem leszek olyan, akit ő akar, ha még mindig az exe után vágyik… Tudom, mit kellene tennem, de olyan nehéz megtenni. Azon fogok rágódni, vajon biztos jól döntöttem-e. Félek az egyedülléttől. De csak azért nem akarom magam mellett tartani, hogy megvárjam, míg döntésre jut, illetve, ha netán felszabadul a nő, akkor ő menne vissza hozzá, mindent hátra hagyva.

 
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr225694644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Croma Soma 2013.12.16. 15:39:06

Te biztos, hogy normális vagy? :)

Mi az, hogy nem találsz mást?
Mire vársz harminckét évesen, hogy valaki megváltozik, ha három évig nem tette?
Meddig akarsz az életében a második lenni?

Rendben van, hogy nem tudja elengedni, hogy mindent hozzá hasonlít. Ez egy betegség, de mindenki úgy rontja el az életét, ahogy tudja. Amit nem értek az, miért kell ehhez Neked gyávaságból asszisztálni?

A gyávának nincs se otthona se élete, se hazája se semmije. Amíg gyávaságból tűrsz mindent megérdemelsz. Azt is hogy pótszernek használjanak, hogy ne tudj önmagad lenni a kapcsolatodban.

Remélem elég kemény voltam! :)
süti beállítások módosítása