Ő csak a volt nőire gerjed

2018. február 27. 07:55 - csajokespasik

„Ha megint összejönnék vele, várhatok, míg rám un újra. Vagy elővesz egy még korábbi exet” - a szakításnak voltak előjelei: a pasi nem foglalkozott párjával, elzárkózott, majd végül visszament az ex nőjéhez. Azóta már vele sincs együtt, és mindent megtesz azért, hogy korábban dobott Posztolónkat visszakapja.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Mi lehet annak oka, hogy a volt párom érdeklődése mindig a volt kapcsolatai felé irányulnak? Mi pár hónap után azzal szakítottunk, hogy újra beleszeretett az ex nőjébe, nem tehet róla... És a vicces rész csak most jön: vele is szakított azóta, és mivel már én is ex voltam, újra találkozni akart. … a II. szakítása után olyan üzeneteket kaptam tőle, mint kapcsolatunk alatt egyetlen egyszer sem. Mindent bevet, hogy újra lásson. Csak nem értem a logikáját. Lehet, hogy tényleg van olyan, hogy valaki csak az exeire gerjed? Mondom neki, hogy én már túltettem magam rajta és miért nem választ új valakit? Ezt különösebb nehézség nélkül meg lehet lépni.

A leghosszabb kapcsolata egy két éves volt, utána jöttem neki én. Még mikor együtt voltunk, találkoztunk azzal a nővel, aki az exe volt, és akiért engem elhagyott később, de akkor nem tapasztaltam, hogy vonzódás lenne még mindig köztük. Nem úgy beszéltek egymással. Nélkülem nem mászkált ki. Az meglep, hogy a próbálkozásait a nő azonnal fogadta, érdeklődést mutatott és rögtön belement. Azt mondta, hogy a nő sírt, hogy visszakapja... ezt valamiért nem hiszem el, egyáltalán nem tűnt sírós fajtának, igaz, akkor úgy láttam, szerelmesnek sem. Szerintem itt nem ő erősködött.

Ha megint összejönnék vele, várhatok, míg rám un újra. Vagy elővesz egy még korábbi exet. Mért csinálja ezt? Lehet valami összetettebb oka?

Csak rajtam fog múlni, hogy összejövök-e vele megint, vagy sem. A szakításunknak voltak előjelei, nem foglalkozott velem, elzárkózott – nem tudom, hogy képes lenne-e tiszta lappal újra indítani. És hogy tényleg ezt akarja-e? Azt is beszúrta, bár nem tudom, mit várt tőle, hogy úgysincs senkim és várhatok...Válaszokat előre is köszönöm!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr9013701634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása