Ez a csaj az összes energiámat elszívja

2019. január 25. 07:35 - csajokespasik

Hangos, kritikus, panaszkodó: valahogy nem ezek az Álomnő ismérvei. Szegény Posztolónk pont belefutott egy ilyenbe. Labilis lelkivilágú barátnője sosem hagyja unatkozni. Nagyratörő tervei vannak, de nem sokáig ragaszkodik hozzájuk, és többet használja a B betűs trágár szót, mint egy kocsmáros. Ha felbőszül valamin, képes fél éjszakákat fröcsögni róla, de szerencsére 24 óra múlva elfelejti.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Üdv mindenkinek!

Mi lassan két hónapja leszünk együtt. Nőben ilyet még nem tapasztaltam, tudtam, hogy van ez a típus, de nem volt még dolgom vele. Néha teljesen elszívja az összes energiámat. Én alapvetően nyugodt vagyok, ha nem figyelek oda, irányítható is. Szeretem őt, de minél több időt töltök vele, annál inkább ábrándulok ki belőle. Vannak jó tulajdonságai is, de nincsenek egyensúlyban a többivel. Úgy érzem, még nem jártam vele a mélyponton, de el tudom képzelni, milyen lehet az. Van, hogy rám borítja minden baját, és az is alapvető tulajdonsága, hogy ami a szívén, az a száján, mindent kimond. „De régi a telód, ...De ócska a gatyád, mióta hordod?” stb.

Aztán elmeséli, mit csinált aznap, vagy tegnap, és mit fog csinálni holnap, vagy jövő héten. Miket vett a boltban és mennyiért. Kivel futott össze, akit már rég nem látott (én meg nem is ismerem, sok közöm amúgy sincs hozzá). Többnyire jelentéktelen dolgokat sorol fel. Ez volna még a könnyebbik része. Ha telefonon beszél valakivel gyakran mondja: „Most nem érek rá, a partneremmel vagyok” Ezt a szót nem használta rám még senki sem : D annyira hivatalos, már-már szakkifejezés.

Ha neki épp olyanja van, hogy lelkileg nagy mélységeket és hatalmas magasságokat él meg, abba mindig bevon. Olyan dolgokba is beavat, amikbe nem akarom, mert nem érdekel (pl. a családfája, vagy az apjának - akit sose láttam - politikai állásfoglalása). És neki miből mennyire van elege. Ha megfeledkezik magáról és épp tömegközlekedünk, olyan hangos az alapbeszéde, hogy nekem kell finoman rászólni, hogy halkabban, vagy belekérdezek valamit, és akkor lehalkulva folytatja. A nagyratörő tervei nem sokáig tartanak ki, mindent félbehagy, de felvázolja nekem, hogyan kellett volna csinálnia, mintha engem okítana. Gyakran van olyan, hogy a beszéde lebénít és nem tudok funkcionálni, ha a közelemben van.

Többet használja a bé betűs trágár szót mondataiban, mint egy kocsmáros. Ha elege van ebből-abból, képes fél éjszakákat fröcsögni nekem, amit utána 24 óra múlva elfelejt.

Ezek a dolgok mire engednek következtetni vele kapcsolatban? El fog majd múlni idővel? Más is találkozott hasonló típussal?

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2614587466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása