Két pasi közt őrlődöm

2019. május 14. 07:58 - csajokespasik

Egy viharos kapcsolatot követő szakítás után nehéz dönteni az újabb kapcsolat és a szünet között, de a legnagyobb baj, ha egy nő nem tudja, mit is akar. Ebben a felállásban még az is kínos, hogy a két szóban forgó férfi ismeri egymást.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Két férfi között őrlődöm jelenleg. Nem akarok abba a hibába esni, hogy hagyom magamat fölöslegesen udvaroltatni, mert mindkettő tényleg mindent megtesz értem, meg azért, hogy lássanak, és kedvelem őket. Én nem ígértem semmit, csak annyit tudnak, hogy nem tudom most rávenni magam egy újabb kapcsolatra. Az egyik férfi burkoltan kifejezte, hogy nem ragaszkodna 1 kapcsolathoz, akár egy egyéjszakásban is kiegyezne. Mivel ilyenben még nem volt részem, magamban megjegyeztem, hogy érdekelne amúgy a dolog (ezt nem mondtam neki), de egyelőre talonban marad. A másik férfi az előző ellentéte, érzelmes és mindenkivel kedves, semmi esetre sem akarom átejteni.

Tisztán elmondtam neki, hogy jóban vagyok a másikkal, még ismerik is egymást (ami szintén gond!) mégis van némi bűntudatom. Nem játszadozom velük, de nem is ígérek semmit. Még hozzá tartozik, hogy az előző kapcsolatomban velem szakítottak, és egyéb trauma is ért. Mivel ők ketten tudnak egymásról, nem érzem átverésnek. Ők nem olyan közeli ismerősök, hogy kibeszélnének, meg azt sem tudják, hogy a másik milyen minőségben is van velem. Én mindkettőt kedvelem, barátok vagyunk, de úgy érzem, ez az egész helyzet feltorlódott, és mielőtt bárkinek is rossz lenne, szeretnék látni egy irányt. Ha valakivel már egy ideje bizalmasabb vagyok, még nem lehet annyi kötődés egyik irányból sem, hogy ne találkozzak mással, amikor még semmi nem történt. Most mondhatnátok, hogy ez a nő nem tudja mit akar, és igazatok lenne. Nehéz így, de így alakult. Csak akkor választanék, ha már most komoly kapcsolaton gondolkoznék, akkor természetesen nem találkoznék mással. De akármi is lesz, ha később nem is közülük választok, szeretném megtartani a korábbi viszonyunkat. Nem azt kérem, hogy döntsetek helyettem, inkább egy külső nézőpontot szeretnék kapni, azzal kapcsolatban, hogy mit tennétek ebben a helyzetben?

 
158 komment
Címkék: választás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr4714825444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borzlány 2019.05.15. 12:59:52

@szanalmas: Rómeó meg Júlia mint EQ 100? Basszus Rómeó még bőven a szívszerelme után sír, amikor meglátja Júliát, és beleesik, és onnantól ő a szívszerelme. Mondjuk legalább nem várták meg, hogy a 3 napos románc 30 évessé válik, és menthetetlenül ellaposodik :)

NEXUS6 2019.05.15. 13:04:02

@szanalmas: Kicsit általános megfogalmazás, de egy aspektusára a párkapcsolatoknak rávilágít. Azonban az EQ, mint kategória nyilván túl általános, ahogy írod is, ahhoz, hogy minden esetben csak ez lenne önmagában a probléma.

Alapesetben X csajszi megismerkedik Y sráccal, aki korban, érdeklődésben stb megfelel, aztán lekűzdve minimális előző/aktuális párkapcsolatból adódó kis puttonyukat, pár nap/hét isemerkedés/udvarlás után összejönnek, és pont.
Ha ez mégsem így játszódik le ott jönnek be azok a defektusok, amelyek nem biztos, hogy EQ-hoz kötöttek, spec tapasztalat, amit nem tud feldolgozni és amit pl. mint nagy-csalódás/félelem/szimpla megjátszott gyökérség kommunikál le.

Ha elfogadjuk a kommunikáció tartalmát, akkor a felszínt kapirgálva belemegyünk abba a játékba, ami miatt adott emberke nem képes adott szituban funkcionálni. Igazából arra kell bíztatni, hogy lépjen ki a megszokott rutinból, ha valami miatt nem jönnek össze a dolgok, pl. nem tud poszterhölgy dönteni, vagy Rendszergazda Kapitányunk megfelelő hosszútávú gyereknevelésre alkalmas párt találni magának. Ez EQ 150-nél is előjöhet.

2019.05.15. 13:09:36

@Captain Admin: ÁÁÁÁ!!! Agymin Órvezető! De jó is kendet látni.. látom megint megfordult a perisztalktika.. biztos a garat ingerlése váltotta ki! Majd, ha végzett, öblögessen és egyen pár szem negrót.. kellemes leheletet biztosít és világít a setétben!

"Konkrétan ma már ott tart ez a dolog, hogy egy nő örülhet, ha nem akkor tudja meg, hogy a férje fiatal fiúkat vagy transzvesztitákat kúrogat a szabadidejében, amikor már kiderült egy orvosi rendelő folyosóján,h hiv pozitív, miközben ő csak a férjével dugott egész életében."
Mindig ezek a szomorú családi történetek.. apád téged is vert, vagy csak anyut? Ne aggódj, lobotómiára már nincsenek hosszú várólisták.. jelentkezz még ma!

2019.05.15. 13:10:18

@ördögszekér v2: "A megcsalás döntés kérdése"

Ez egy hatalmas hülyeség. A megcsalás lehetőség kérdése. Van az a mondás, hogy a hűség, az a lehetőség hiánya. És ez nagyon igaz. Akinek van lehetősége félredugni ÚGY, hogy annak ne legyenek negatív következményei, az megteszi. Férfi is, nő is. Ma a nők még inkább megteszik, aminek több oka is van, de most nem ez a lényeg.

2019.05.15. 13:15:31

@ördögszekér v2: " Még a törpenyulam is havonta megunja az épp aktuális szénáját, én meg keresgélhetek neki valami mást. :)"

De azért még nem kapott rá töltött paprikára!

Abban igazad van, hogy a házikoszt lehet kulináris élmény.. de ettől még semmi kivetnivaló nincs abban, ha néha (vagy gyakrabban) eljártok együtt vacsorázni :)

2019.05.15. 13:17:32

@Womb Raider: nem mintha mindenben egyetértenék vele.. De én se poénból mentem el szűrésre válás után.
Ha naív voltál, legalább utólag próbáld rendbe hozni jeligére. Jól hangzik az ilyen csak a filmekben van szöveg, de azok alapja is a valóság))

2019.05.15. 13:19:58

@szanalmas: "Az emberi párkapcsolatok nem fekete-fehérek"

Eddig olvastam. Azt láttam, hogy sok EQ meg IQ van a kommentedben, de ez hogyan magyarázza azt, hogy a nők nem mind ugyanolyan szempontok szerint akarnak pasit választani, és a faszik nem mind ugyanolyan szempontok szerint akarnak nőt maguknak?

Mert a helyzet az, hogy minden nő és férfi ugyanazt akarja. A nők férfit, a férfiak nőt. Ez minden, csak nem bonyolult. Mondhatnánk fekete fehérnek is. De ha kicsit mélyebbre megyünk, ami amúgy már teljesen kimeríti ezt a kérdést, akkor kis átgondolás után könnyen beláthatjuk, hogy a férfiak szexet akarnak (pinát többnyire, és ez a nőknél van), a nők pedig első sorban előnyökhöz, erőforrásokhoz szeretnének hozzájutni, ami a legtöbb esetben a férfiaknál van, másod sorban pedig utódot szeretnének, amihez szintén férfire van szükségük, 80 ezer évig kb a gyerek felneveléséhez is.

Annak a törvényszerűségeit pedig, hogy ki milyen partnert talál(hat) magának reális eséllyel a másik nem tagjaiból, és kivel működhet nagy valószínűséggel a kapcsolat hosszabb távon, és hogyan lehet azt eredményesen működtetni, hibátlanul leírja a szintelmélet.

ördögszekér v2 2019.05.15. 13:20:25

@Womb Raider:
Maradt vegán, de az alpesi fű jobban csúszik. :)

Azt hiszem az együtt vacsorázás szimpibb, mint ha külön járnánk gyrosozni (főleg hogy egyikünk sem eszik húst:))

ördögszekér v2 2019.05.15. 13:22:55

@Captain Admin:
Ebben van valami. Magam is ismerek olyat, aki csak és kizárólag gyávaságból nem kúr félre, mert amúgy megtenné simán. Fosik a lebukástól, mert akkor oda a kész picsa meleg málé.

2019.05.15. 13:23:46

@Captain Admin: "Akinek van lehetősége félredugni ÚGY, hogy annak ne legyenek negatív következményei, az megteszi. Férfi is, nő is."

Baromság.. ez tartás kérdése.. nem baj, ha te ezt nem érted, nem ezért kedvellek.
Egy Férfi és egy Nő is kell rendelkezzen olyan szintű önkontrollal, hogy képes legyen a hűségre.
Azt ugye már az amúgy szexuális téren némiképp toleránsabb görögök is vallották, hogy az 'éthosz', a jellemesség olyasvalami, aminek megtartása több okból fakadó kényszeren túl igazán akkor értékelhető, ha az ember önmagából , saját döntése mentén cselekszik helyesen. A jó belülről, magunkból fakad, a morál kissé másabb, az a társadalom , a csoportnyomás hatására kialakuló iránymutatás..bár ez is vezethet ugyanoda.
Nem lehetetlen.. de erőfeszítést igényel..próbatétel.

2019.05.15. 13:25:58

@ördögszekér v2: Akkor minek a nyúl? Dísznek? :)

2019.05.15. 13:26:34

@borzlány: "Én a részemről minél több pasival találkozok, annál jobban értékelem a férjemet :)"

Nocsak. Az összes többi nő vajon hogyan értékeli a férjedet? Mondjuk egy olyan nő, aki tudja magáról, hogy elájul a szopásától minden faszi, vagy pedig csak simán kurvajól néz ki, mert bomba testbe született és már évek óta nem tud összejönni egy normális palival? Vajon egy ilyen kolléganő mennyi idő alatt veszi rá a férjedet arra, hogy bármiféle elvárás nélkül leszopja őt egy esős délután az irodában? Ha véletlenül pont a férjed orra előtt felcsúszik a kis fenekén a szoknya, vajon ő mit reagál erre?

Még akkor is gondolkodás nélkül lekúrja, ha veled éppen fél perce tette le a telefont, mert hívtad, hogy hétvégén megint jönnek anyádék. :D

szanalmas 2019.05.15. 13:27:49

@NEXUS6:

Hát igen, ez a skálázás is csak egy skálázás, a szélsőértékek különbsége viszonylag értelmezhető, de a középértékek különbözősége nehezebben. Az tuti, hogy egy Sheldon/Júlia kapcsolat gyakorlatilag kizárható, de mivel a társadalmi változatosság és a lehetőség is közrejátszik, meg persze a pszichés/biológiai állapot, sok esetben nem garancia a skálaazonosság sem, az igaz.
Nyilván lehet jó egy kapcsolat két ember közt, ha mindketten aszexuálisak, de nem sok lehetőséget látok egy okos-buta, vadparaszt-érzékeny, vagy szexőrült-aszexuális kapcsolathoz hosszabb távon, innentől fogva a skála is bukhat. Na persze pont ezért nincs szerintem "hiteles szakértő párkapcsolati témákban", főleg azokban, amiket meg sem érthet a "szakértő". Ezért tűnik agyfasz baromságnak némelyik komment, mert a kommentelő a saját világában reked, és el sem tudja képzelni, hogy azon kívűl létezik más is.

ördögszekér v2 2019.05.15. 13:30:26

@Womb Raider:
Aha :). Másfél kiló az egész, lejön róla a bunda, a fülek, egy kövér tengerimalacon több a matéria. :)

l_andras 2019.05.15. 13:38:54

@Captain Admin: nárcisztikus pszichopata az úr ugye? no sebaj, orvos tud ezen segíteni, persze ezt akarni is kell.

2019.05.15. 13:46:54

@TSEPKE: "nem mintha mindenben egyetértenék vele.. De én se poénból mentem el szűrésre válás után."

Az STD teszt kérdése kiemelten jól példázza azt, hogy milyen illúziókba ringatva és abban bent maradva élnek az emberek a párkapcsolatok (pláne a sajátjuk) vonatkozásában.

Akinek már volt oka félni, és volt bátorsága szembenézni a tényekkel, vagyis csináltatni egy full kivizsgálást, az tudja, hogy milyen szembenézni a valósággal. Kurva nagyot nyerhetünk (kiderül, hogy ez ami eddig volt ez nem csak illúzió, hanem ez a valóság) és kibaszott nagyot veszíthetünk (kiderül, hogy ez, amiben eddig éltünk csak egy illúzió és a valóság sokkal rosszabb).

Én amikor először (egy kalandozósabb időszak után, miután lekúrtam egy vadidegen csajt, akinek 2 hónap alatt én voltam a 9. vadidegen aki megdugta) elmentem egy STD tesztre, az életem átgondoltam oda-vissza, 500x. A legkülönfélébb fogadalmakat tettem magamban mindenkinek, csak ezt ússzam meg. Konkrétan folyt rólam az izzadtság a másfél óra alatt, amíg sorra kerültem. Erre rájött még a 2 hét, ami az eredmény elkészültéig kellett. :D

Kár tagadni, ehhez bátorság kell. Megméretni a valóságot, feltárni a tényeket kemény dolog. Nem egyszerűbb azt mondani miután megbasztunk 175 nőt (van ilyen haverom), hogy minek menjek szűrésre, semmi bajom"? Minek ellenőrizzem a férjem/feleségem, úgysem csal meg!? :D Ezt én hülyeséggel kombinált gyávaságnak tartom. Ez pedig egyéni döntés kérdése. De szerintem sokkal jobb most szembenézni a valósággal, mint kivárni azt, hogy egyszer csak pofán basszon kérdés nélkül.

2019.05.15. 13:47:16

@szanalmas: Szóval szerinted egy alacsonyabb képességekkel rendelkező ember akkor sem értené egy EQ>80, IQ>130 ember mondandóját, ha az egyszerűen, jól érthetően fogalmaz? (Most nyilván azokra gondolok, akik hajlandóak az értelmezésre, nem csak chit-chat céljából kommentelgetnek.)

feketehun 2019.05.15. 13:51:51

@Malina Rolend: Nem, nem a beetetésről van szó, ez nagyon derogáló kifejezés. Én arra gondolok inkább, hogy az első időkben úgysem akarsz mással lenni - vagy ha mégis, akkor tudhatod, hogy nem a megfelelő partnerrel kezdesz. Évek után viszont már más a helyzet, és szerintem a nyitott kapcsolattal összefüggésben nem is használható a "hűtlen" kifejezés, hiszen konszenzuális alapon dugnak félre. Ennek függvényében kijelentem, hogy a hűtlenség mindenképp elítelendő.

2019.05.15. 13:54:50

@l_andras: Gratulálok! Te vagy a 40. egyéniség itt, aki le pszichopatázott. De ha már szóba került (és mivel én mindig nyitott vagyok új és értelmes dolgokat tanulni), áruld már el nekem, hogy az antiszociális személyiségzavart hogyan orvosolják?

Tényleg érdekelne, mert lehet van már humánusabb módja is annak, mint amit én alkalmazok, amikor egy ilyen idióta beteg ribancba botlok. Próbáltam már többször beleásni magam a témába, de a megfelelően időzített pofánbaszástól még nem hallottam eredményesebb módszerről. De végre megérkeztél, és elárulod a tutit. A mai nap sem telik el hiába. :D

2019.05.15. 13:56:39

@Captain Admin:

"a férfiak szexet akarnak (pinát többnyire"

Ha a férfiak tényleg ennyire egyszerűek lennének, akkor te sem járnál a blog.hu-ra társasági életet élni, hanem elégedetten élveznéd a szex utáni magányt.

Almandin 2019.05.15. 13:59:51

@Captain Admin: Nagyon sok ilyen naiv nő van. Főleg keresztény-konzervatív körökben tenyésznek. Én is azt vallom, hogy kevés a hűséges férfi, és aki olyat jelent ki, hogy biztos nem lépett félre a párja, az valóban buta, mert ha nem fogságban tartja, akkor nincs 100%-ban ellenőrzés alatt, bármit megtehet a külön töltött idő alatt. Még munkaidőben a munkahelyi vécében is lezavarhat egy gyorsmenetet.
Amúgy azok se normálisak, akik folyton ellenőriznék a párjukat.
Az ilyen nők megrekedtek egy olyan 13 éves lány szintjén, akik romantikus giccsfilmeket néznek naphosszat.

2019.05.15. 14:00:55

@Captain Admin: ez mind klassz. Némileg árnyalja a képet, hogy nem ugyanazon okból mentem mint te. De a végeredmény szempontjából mindegy, igen, rohadt nehéz volt bevallani, hogy van reális esély.. És nehéz volt azért is, mert ha apró darabokban elásom egy pozitív eredmény esetén, én meg megyek sittre, ki neveli fel a gyerekeket?
Tényleg könnyebb azt mondani, á én úgyse, velem nem történhet meg..

Almandin 2019.05.15. 14:02:15

@Captain Admin: Néha tényleg nem árt szűrésre elmenni, mert az ördög sosem alszik.

2019.05.15. 14:05:36

@feketehun: "Szerintem azt kell látni, hogy egy kialakulóban lévő párkapcsolat idején a hűtlenség, mint kategória nem szabad, hogy felmerüljön, többek között azért, mert komoly érzelmi károkat tud okozni az elszenvedő félben, másrészt pedig megkérdőjelezné a másik fél iránt táplált érzelmek, szándékok komolyan vehetőségét."

Ezt szépen fogalmazva naivságnak, hétköznapi nyelven pedig hülyeségnek, párkapcsolati vonatkozásban pedig balfaszságnak hívják.

Amikor elvállalsz egy új munkát vagy egy új állást, nem akkor fogod megkérdezni, hogy mennyi pénzt/fizetést fogsz ezért cserében kapni, amikor már ledolgoztál egy hónapot, hanem előre tisztázzátok a feltételeket. Na most ismerkedéskor, egy randi során amikor ott ül egy nő előtted, aki az esetek nagy százalékában biztosan nem szűz, te mégis azt feltételezed, hogy annak ellenére, hogy fogalmad sincs, hogy őt hányan dugták meg eddig, de te biztosra veszed, hogy mégis te leszel neki ilyen téren az utolsó? Valamint még magától értetődőnek is veszed, hogy te is neki, annak ellenére, hogy előtte már volt szexuális aktusod x darab nővel? :D

Ez egy vicc, csak ezt soha senki nem szokta végig gondolni. Amikor a legutolsó komoly kapcsolatomba belevágtam, akkor az első randin leszögeztem, hogy soha nem fogok házasodni, és nem ígérem meg, hogy amíg mi együtt leszünk, csak vele fogok lefeküdni. Ez egy őszinte ismerkedés a részemről. A női részről őszinte ismerkedés pedig azzal kezdődne, hogy hányan dugták meg és milyen körülmények között odáig. De ugye pont nem erről szoktak akarni a nők beszélni, pláne nem őszintén. Vajon miért? :D

Ismeretlenül mindenkiről a legrosszabbat kell feltételezni, de meg kell adni neki az esélyt, hogy onnan feltornázza magát. Így lehet csökkenteni a kockázatot. Amit te csinálsz, az a kockázat maximalizálás. :) És mint le is írtad, meg is lett az eredménye. Ez garantálja a következő csalódásod/kudarcod/átbaszásod. Durva, de láthatod, ez végső soron csak rajtad, nem pedig a nőkön múlik.

2019.05.15. 14:08:21

@Sally and Billy: ""a férfiak szexet akarnak (pinát többnyire"

Ha a férfiak tényleg ennyire egyszerűek lennének, akkor te sem járnál a blog.hu-ra társasági életet élni, hanem elégedetten élveznéd a szex utáni magányt."

Azért írtam az idézett mondatba, hogy "többnyire", mert sajnos egyre több az olyan hozzád hasonló, aki nem a pinára izgul, hanem a férfi test hozza lázba. Sajnos rossz napod van. Ki kell ábrándítsalak, nem vagy célcsoport.

Almandin 2019.05.15. 14:08:55

@Womb Raider: Szerintem a középút a legjobb. A hűség valóban elsősorban elhatározás és akaraterő kérdése, de a férfiak alapvetően poligámok. A legtöbbjük képtelen évtizedekig csupán egy nővel közösülni, ezért egy-két kisebb kilengés nem a világ vége. A huzamosabb külső kapcsolatok már más tészta, azok valóban képesek szétzilálni a házasságot vagy kapcsolatot.

2019.05.15. 14:16:47

@Captain Admin: Ha nem csak 30 lenne az EQ-d, akkor talán még arra is képes lennél, hogy belődd a másik nemét, okoska.

2019.05.15. 14:19:59

@TSEPKE: én ezeket hívom férfias cselekedetnek, amikor szembe mer nézni valaki a valósággal. Hiába dug meg pl egy pali 1500 nőt, ha ahhoz gyáva, hogy egy olyannal lekösse magát, aki amúgy nagyon megfelel neki, mert be van fosva, hogy mi lesz akkor, ha egyszer csak valaki megdugja az ő nőjét is. :) És nagyon sok ilyen balfasz van. Kívülről faszagyerek, belül meg egy roncshalmaz.

Női oldalról is pl sokkal tökösebb és korrektebb, tiszteletre méltóbb az, aki konkrétan megfogalmazva leszögezi az elvárásait ahhoz, ami ahhoz kell, hogy az adott faszival összekösse az életét attól, mint akinek ugyanígy megvannak az elvárásai, csak érzelmeket/szerelmet hazudva próbálja érvényesíteni az érdekeit.

Ezért is megy ilyen mértékben a félredugósdi és ezért rövidül folyamatosan a kapcsolatok várható élettartama, mert eleve hazugságokra épülnek.

szanalmas 2019.05.15. 14:21:03

@Sally and Billy:

Visszakérdezek, bocs. :)
Szerinted a (mű?)posztban létező hölgy értené azt, hogy nem válogatni kell a pasik között, mert az nem igazán utal valami nagy szerelemre, és sikeres párkapcsolatra? Még érzelmei sincsenek szerintem, hogyan magyaráznád el neki, hogy a szerelem nem ilyen? Vagyis neked mondjuk a szerelem nem ilyen, de neki meg láthatóan így működik. El lehet magyarázni olyan érzéseket, amikről valaki láthatóan nem is tud?
Kicsit olyan ez -megint a végleteket idecitálva-, mint az, hogy megmagyarázni egy sorozatgyilkosnak, hogy az ölés a másiknak fáj.

2019.05.15. 14:23:48

@Almandin: "A huzamosabb külső kapcsolatok már más tészta, azok valóban képesek szétzilálni a házasságot vagy kapcsolatot."

Miért emészthetőbb egy kapcsolatban évente két idegennel (amiről ugye csak feltételezhetjük,h idegen és nem pedig az aki már 2 éve is volt) történő alkalmi kaland, mint egy 5 évig tartó állandó szerető?

2019.05.15. 14:28:30

@Sally and Billy: se nem EQ, se nem IQ függvénye az, hogy valaki sikeresen be tudja lőni egy degenerált nemváltoztató idióta eredeti biológiai nemét.

2019.05.15. 14:32:30

@Captain Admin: cseszheted a korrekt hozzáállást, ha nincs mögötte elég tapasztalat ahhoz, hogy kiszúrd két mondat után azt aki visszafelé kb a olyan szinten van mint te, csak épp nem őszinte.
Ennél még a tippmixen is több esélyem lett volna.. Ennyit az őszinteség erejéről.

2019.05.15. 14:35:19

@Captain Admin: Jujj, mitől lettél ennyire ideges? Ne aggódj, az imidzsed :D nincs veszélyben, mivel semmi olyat nem írtam rólad, amire ne jött volna már rá mindenki magától.

2019.05.15. 14:48:32

@TSEPKE: azt, amikor te korrekt vagy és EZÉRT azt feltételezed, hogy majd a másik is az lesz, MERT CSAK, hülyeségnek hívják.

Korrektnek kell lenni, de csak azzal, aki veled is az. Jön a kérdés, hogy honnan tudjuk pl ismerkedéskor, hogy a másik hazudik, titkolózik stb? Meg kell tanulni, gyakorolni kell, nincs mese. Na de nem kényelmesebb bízni a csodában, mert az nekünk jár, aztán kényelmesen eléldegélgetni? Dehogynem. :)

Amúgy, amíg az emberek saját maguknak is hazudnak (pl az a 37 éves nő, akinek még soha nem volt pár hónapostól hosszabb kapcsolata annak ellenére, hogy már 20 éve ezen az ügyön van rajta, és az istennek nem látná be, hogy lejjebb kell adni az elvárásaiból, mert ő jóval kevesebbet ér azoknak akiknek el akarja adni magát, mint amire ő tartja magát), addig hülyeség feltételezni is, hogy bárki is igazat mondana nekünk olyan helyzetben, ahol bármi tét forog kockán.

Én őszinte nőt még nem láttam. Olyat viszont igen, aki rutinból vetítéssel kezdte az ismerkedést, de 2 sikertelen próbálkozás után feladta, és átváltott őszintébe. Természetesen időnként újra el kellett ezt játszani vele, mert annyira része a mindennapoknak a vetítés, hogy néha még egymás közt is beleragadt. Szóval mindig figyelni kell. :)

Amíg pedig a nők feltételekhez kötik a hozzáférést a puncijukhoz, addig a faszik hazudni fognak, mert hazudva rengeteg időt és energiát spórolnak meg a puncikhoz vezető úton.

2019.05.15. 14:53:08

@szanalmas: Én sehogy, mert nincs hozzá türelmem :) Viszont az emberek azért csak képesek a fejlődésre, főleg, ha kapnak hozzá megfelelő segítséget. Még az autista spektrumon lévők is. Nekem volt egy aspergeres munkatársam, akit nagyon nehezen lehetett elviselni. Mivel sokat panaszkodott is, mondtam neki, hogy én a helyében elmennék pszichológushoz. El is ment, ott megtörtént a diagnózis, utána eljárt fejlesztésekre is, és egy idő után egész normális lett. De nyilván ehhez kellett az is, hogy 1. akarja a változást, 2. megfelelő szakemberhez kerüljön.

feketehun 2019.05.15. 15:01:42

@Captain Admin:

"Ezt szépen fogalmazva naivságnak, hétköznapi nyelven pedig hülyeségnek, párkapcsolati vonatkozásban pedig balfaszságnak hívják."

Az esetek 90%-ában igazad is van. De létezik az a 10% is, amiért megéri maximalizálni a kockázatot. Azt a 10%-ot pedig csak ezzel a hozzáállással lehet megtalálni. No risk - no win. Nekem van még 5-10 évem ezen filozófia szerint keresgélni, aztán ha kiderül, hogy rossz lapot játszottam, még mindig elkezdhetem (akkor már remélhetőleg jómódú) negyvenesként a nagyipari vadászatot. Addig viszont megmaradok naivnak, hülyének, balfasznak - és ezt javaslom egyébként mindenkinek, aki ember akar maradni.

borzlány 2019.05.15. 15:10:01

@Captain Admin: uh. A választási lehetőségek a következők:
1. szerencsére volt eszem, és 130 kilósra hizlaltam a pasimat, ezért nem kell semmilyen kolleginának
2. beépített kémprogramjaim gondoskodnak arról, hogy minden mozdulatáról tudjak
3. olyan király vagyok, hogy eszébe se juthat másra nézni
4. férfi erényöv is létezik már
5. túl sok pornót nézel, nem kéne neked egy másik hobbi?

2019.05.15. 15:13:21

@Captain Admin: erre mit lehet írni?
Utólag már mindenki bölcs..
Nyilván ezer nővel mögötted nem kunszt észnél lenni

borzlány 2019.05.15. 15:14:42

@feketehun: és sztem nyugodtan inspirálódj inkább olyanoktól, akiknek évtizedes funkcionális párkapcsolata van. Minpl:
gyorgydragoman.com/?p=275

2019.05.15. 15:14:45

@feketehun: "Az esetek 90%-ában igazad is van. De létezik az a 10% is, amiért megéri maximalizálni a kockázatot."

Vagyis azt mondod, hogy te arra számítasz, hogy 10% eséllyel te nyerni fogsz és erre felteszel mindent (az idődet). :) Már bocs, de ezt hülyeségnek hívják tényleg. Legalább a saját tapasztalásaidnak higgy! Eddig sem jött be a 10%, ezután sem fog. Ezért 10%. :)

Tegyük fel, hogy egy útelágazáshoz érkeztél. Az egyiken ha tovább haladsz 90%, hogy megesznek a kannibálok élve. A másikon csak 10% az esélye ugyanennek. Melyiken mész tovább? Remélem az megvan, hogy ez pl egy általános iskola 2. osztályos matek kérdés? És te rosszul feleltél.

Ha ilyen egyszerű döntést sem tudsz helyesen meghozni, akkor miből gondolod, hogy majd te felismered azt a nőt és még meg is tudod magadnak fogni (amit ha kiszámolunk nagyjából, akkor az esélyed, hogy ilyen sok feltétel együtt álljon kb ezrelékekben kifejezhető)?

Mindezt úgy, hogy a világ összes pasija ilyen nőt akar magának, tapasztalt, puncivadász, macsó, és a balfaszok is? Értelem nincs ez mögött amit csinálsz, ettől függetlenül persze csinálhatod. Gyakran felmerül itt az illúzió elengedésének nehézsége, esetedben pont erről van szó.

szanalmas 2019.05.15. 16:03:41

@Sally and Billy:

"Viszont az emberek azért csak képesek a fejlődésre, főleg, ha kapnak hozzá megfelelő segítséget."

Szerintem az emberek 80-90%-a képtelen a fejlődésre értelmi, érzelmi téren, de ez bizonyíthatatlan szerencsére.

szanalmas 2019.05.15. 16:09:07

@Captain Admin:

Szerintem ezt a matek dolgot ne erőltesd, mert ennyi paradoxont egy kommentben még sosem láttam! :D

2019.05.15. 16:23:53

@szanalmas: talán nem nézned kellene a kommenteket, hanem olvasni! ;)

Ti hülyék amúgy sosem fogytok el innen?

feketehun 2019.05.15. 16:25:33

A téma szempontjából mindegy, hogy én mit csinálok és mit nem, engem jobban érdekelnek az általánosabb igazságok, de ha már az én életem elemzése került terítékre, hát megfelelek a felvetéseidre.
A kannibálos példád annyiban sántít, hogy abban az esetben a 90%-os valószínűséggel felmerülő rossz döntés halált von maga után, tehát nem lesz esélyed újra próbálkozni. A nőknél nem így van. Még ha elementárisan fájdalmas is, ha egy számodra 10/10-es csaj visszautasít, mégsem jelent egyet a megsemmisüléssel, ellenben újra összerakhatod magad, ismét önbizalmat növeszthetsz, újra találni fogsz egy megfelelő jelöltet és megint próbálkozhatsz. Ha megmaradunk a hangsúlyozottan hipotetikus 90/10 felosztás mellett, tízből egyszer akkor is sikerülni fog. Márpedig ez pont olyan kihívás, aminek elegendő egyszer megfelelni, és a nap végén nem számít, hány alkalommal buktál el.

Szóval szerintem a kannibálos példa helyett inkább a pókert érdemes elővenni. Ha két azonos színű lap van a kezedben, akkor 10% esélyed van arra, hogy a turn után flössöd lesz. Ha nyerni akarsz, akkor tartod a tétet, még ha csak 10% is az esélyed. Ha veszítesz, akkor nem az életedet veszíted el, hanem csak pénzt, azt pedig melóval újra meg lehet teremteni és ismét lehet kísérletezni. És egyszer be fog jönni. Csak a pókerral ellentétben az udvarlás esetén sokkal tartósabb a nyeremény.

2019.05.15. 16:49:34

@Almandin: "Szerintem a középút a legjobb. A hűség valóban elsősorban elhatározás és akaraterő kérdése, de a férfiak alapvetően poligámok."
Talán ezért (is) lenne végre elfogadni (nem kötelezően, csak megengedő módon) hogy a testiség és az emócionális vetülete a kapcsolatnak nem kell , hogy meghatározó függésben legyen egymással.
És azzal sem ártana megbarátkozni, hogy bár néhány évtizeddel ezelőttig erős elfolytási kényszer volt a vágyak terén, az a világ már a múlté. Az elfojtás egyenes út a frusztráción át a konfliktusokig..és végül az összeomlásig.
Még a kapcsolat elején kellene megpróbálni egymás között , ki mit vár el a kapcsolat ezen részétől.. eldönteni, hogy mindez együtt megélhető..vagy sem..és ennek függvényében folytatni, vagy felszámolni a kapcsolatot..Persze az érzelmi oldal sem mellőzhető..de bármelyik terén valamelyik fél súlyosabban korlátozva van, az jóra nem vezet.

A közösen megélt élményeknél nagyobb kohéziós erő nincs.

"A legtöbbjük képtelen évtizedekig csupán egy nővel közösülni, ezért egy-két kisebb kilengés nem a világ vége. A huzamosabb külső kapcsolatok már más tészta, azok valóban képesek szétzilálni a házasságot vagy kapcsolatot."

Nem kell kilengeni.. van más lehetőség is.. de elvárni a másiktól, hogy inkább bújjon hazugságok mögé .. nem vezet messzire. Az egyik oldalon fájdalom, a másikon szégyenérzet..
De aztán az is lehet, hogy mindez csak addig működik igazán, míg nem általános..és az ember megbecsüli az olyan kapcsolatot, ahol nincsenek szoros korlátok.. ha viszont ez már általános gyakorlat lesz (nem hiszem egyébként..) akkor jelentősége is csökkenhet.

Számomra a bizalom és az érzelmi kapcsolat szilárdsága az egyetlen fontos .. a többi közös kalandozás. Az ő öröme nekem erőforrás..és viszont.

2019.05.15. 16:50:17

@feketehun: hidd el, tényleg jó szándékból próbálom megértetni veled, hogy miért rossz az amit csinálsz. Valahogy a lényegét nem érted meg a problémádnak.

Nem arról van szó, hogy van-e lehetőséged még az életben olyan normális nőt találni (akiknek az aránya szerinted 10%), aki értékelni fogja a (szerinted) normális hozzáállásod annyira, hogy nem fogod megtudni amikor megcsal. Hanem a kérdés az, hogy vajon fel fogod-e ismerni a te kiválasztási módszereiddel az ilyen nőket (véleményem szerint biztosan nem, mert ehhez semmiféle ismerettel és képességgel nem rendelkezel, valamint a múltban sem sikerült ez még), és ha valami csoda folytán fel is ismered, el fogod e tudni érni azt, hogy ő is kapcsolatot akarjon veled?

Gondold végig! Megismersz egy ilyen nőt, de foglalt, boldog házasságban, gyerekekkel, ráadásul nem is vagy szimpatikus neki. Mire mész vele? Semmire. Erről szól a szerinted 10%, ami esély valójában jelenleg egy ezrelék alatt van. Ami azt jelenti, hogy legalább ezer nőként találnál egy ilyet, de könnyen lehet, hogy másfél millió nővel történő randizás után futnál bele egymás után 1500 ilyen nőbe a randizásaid során, de addig egybe sem. :)

Ott bukik leginkább az elképzelésed, hogy esélyed sincs felismerni az ilyen nőt. Azért nincs, mert nincs ilyen nő. A nő idomul. Mindig. Olyanná válik, amilyen nővé a körülmények kényszerítik őt a faszi mellett akivel vannak, vagy a magány mellett. Na most neked a magányhoz alkalmazkodott (szingli) nők eszén kellene túljárnod. Mégis hogyan képzeled ezt, amikor gátlástalanul, egymást folyamatosan képezve hazudnak? Aki nő épp olyan állapotában van mint amiről te álmodozol, az azért olyan, mert azt váltja ki belőle az a férfi, akivel együtt van. De te ott hogyan jössz képbe? Sehogy.

Te az eredményt akarod, meló nélkül. Úgy gondolod, hogy azért mert te korrekt/tisztességes/őszinte vagy a nőkkel, cserébe ugyanezt kapod, mert így illik, mert ez jár, szerinted. Amit kaphatsz ezzel a mentalitással az maximum az, hogy nem fogsz tudni arról, hogy a hátad mögött kivel és hogyan éli ki azokat a vágyait, amelyek kielégítésére téged alkalmatlannak tart, és hogyan nevetnek azon, hogy milyen könnyű volt megvezetni.

Az életkorod sokat elárulna, de egyértelműen 30+ vagy szerintem. Azt mondod sok időd van még a családalapításra, kapcsolat kialakításra. Ezekre már 20 évesen is bőven alkalmas vagy, mégis eredménytelenül, de inkább kudarccal telt az eddigi idő. Mire alapozod a csodát? Az elképzelésed legkönnyebben egy szűz lánnyal tudnád megvalósítani, hiszen ők a leginkább formálhatóak ilyen téren. De te nem az a típus vagy, aki egy szűz lányt formálni tudna. Az a hozzám hasonlók reszortja, én konkrétan egy ilyennel kezdtem, és nem véletlenül.

Mire egy kapcsolatban kiderül, hogy mégsem az igazi, könnyen elszalad 3-5 év. Ezt hányszor tudod még eljátszani szerinted? Beláthatod, hogy ez az elképzelésed egyáltalán nincs átgondolva, nagyon maximum csak megálmodva van.

szanalmas 2019.05.15. 16:51:56

@feketehun:

Arról nem is beszélve, hogy a 10%-nyi értelmes nő meg a 10% értelmes pasit keresi, szóval a 90%-nyi idiótát alapból kiszórja, függetlenül attól, hogy a sok nyomi öjelölt alfa milyen nőről álmodozik pornhub közben. De ez nekik bonyolult, mint a százalékszámítás! Meg az ezrelék.

2019.05.15. 16:58:47

@feketehun: "Ha két azonos színű lap van a kezedben, akkor 10% esélyed van arra, hogy a turn után flössöd lesz. Ha nyerni akarsz, akkor tartod a tétet, még ha csak 10% is az esélyed. Ha veszítesz, akkor nem az életedet veszíted el, hanem csak pénzt, azt pedig melóval újra meg lehet teremteni és ismét lehet kísérletezni. És egyszer be fog jönni. "

Pont azokból élnek a megélhetési pókerjátékosok, akik ilyen eszmefuttatásokra támaszkodva kockáztatják a pénzüket. Ha két egyszínű lap van a kezedben, az önmagában nem információ. Az álmodozás és képzelgés helyett minél több információhoz kell jutni, és azok alapján kiszámolni (nem megálmodni vagy elképzelni) az esélyeid.

Jelen esetben nem mindegy, hogy milyen lapok vannak a flopon, milyen lapok vannak az ellenfeleknek kiosztva, mennyi pénz van a kasszában, mennyi pénzed van még amit a játékban kockáztathatsz ebben a körben, mennyit fizettél már eddig be ebben a körben, mekkora lesz a várható összeg amit megnyersz ha megnyered ezt a leosztást, mekkorák a javulási esélyeid a jelenlegi lap erősséged és az ellenfél vagy ellenfelek esélyeihez képest. Kb ennyi a felszín. A párkapcsolatra alkalmas nő kiválasztása ettől lényegesen bonyolultabb, a kapcsolatban tartása pedig fényévekkel. :)

szanalmas 2019.05.15. 17:01:12

@Captain Admin:

"Az elképzelésed legkönnyebben egy szűz lánnyal tudnád megvalósítani, hiszen ők a leginkább formálhatóak ilyen téren. De te nem az a típus vagy, aki egy szűz lányt formálni tudna. Az a hozzám hasonlók reszortja, én konkrétan egy ilyennel kezdtem, és nem véletlenül."

:DDDDD

@Sally and Billy: Na ennek az idiótának, magyarázz el bármit is! :D

2019.05.15. 17:01:15

@szanalmas: figyucsak! Most valamin elgondolkoztam. Ha a normális nők normális pasikat keresnek, és a normális pasik pedig normális nőket, akkor miért sírnak állandóan a normális nők,h szétszopatták őket a rohadék pasik, és miért sírnak a normális pasik mindenhol (jelen esetben feketehun is feljebb), hogy szétszopatták őket a rohadék nők? :D

2019.05.15. 17:20:19

@szanalmas: Én? Sajnos erre még az úgy tűnik, végtelen türelemmel rendelkező Feketehun sem lesz képes, mert szegény Kapitány komoly szövegértési képtelenséggel (is) küzd, amit ráadásul vmi fura kényszer miatt nap mint nap lelkesen bizonygat is.

2019.05.15. 17:20:39

@Captain Admin: "Pont azokból élnek a megélhetési pókerjátékosok, akik ilyen eszmefuttatásokra támaszkodva kockáztatják a pénzüket. Ha két egyszínű lap van a kezedben, az önmagában nem információ. Az álmodozás és képzelgés helyett minél több információhoz kell jutni, és azok alapján kiszámolni (nem megálmodni vagy elképzelni) az esélyeid.
Jelen esetben nem mindegy, hogy milyen lapok vannak a flopon, milyen lapok vannak az ellenfeleknek kiosztva"

Mondjuk nem a témához tartozik.. és nem is vagyok nagy zsugabubus.. de emlékeim szerint a 'mások' lapjairól maximum a játszma végén kapsz infót.. (már, ha játszol és nem Gyuribácsit és Klárikámat lesed a tévében ;)
A számodra látható lapok jelentik az infót (a precízen kalkulálható esélyeket) amiből döntést hozol (a lehetőségeid és a várható nyeremény összevetésében)

szanalmas 2019.05.15. 17:30:14

@Captain Admin:

A titok nyitja, hogy a normális fogalom szubjektív! Aki sír, hogy átbaszták, az nem normális, legfeljebb abban a világban, ahol a hülyék vannak többségben, tehát végül is a Földön normális. Én még csak hülyékkel találkoztam akik sírtak, hiszen csak a hülyék nem veszik észre, ha átbasszák őket.
Egyébként sem számít semmit, hogy az átbaszottakat normálisnak, vagy hülyének nevezzük.
Amúgy te ott vagy tévedésben, hogy azt hiszed, hogy ha jó sok nedves lyukba dugod a farkad, akkor az számszakilag jobb mutató, mint 3-4-be ugyanannyiszor! Ráadásul semmi köze a boldogságnak a mennyiséghez, szóval egy albán kecskepásztor lehet ezerszer boldogabb, mint te. Hahaha!
Pedig ugyanúgy a kutyát se érdekli, hogy ha te vagy én holnap meghalunk, 7,5 milliárd ember leszarja!
Ráadásul a blog.hu kommentjeit lájkolni sem lehet! :D

borzlány 2019.05.15. 17:43:00

@szanalmas: nézd, van, aki attól boldog, hogy elmondhatja magáról, hogy hány nőt dugott meg, szépen berendezi-kipárnázza az életét vmi furcsa logika alapján, és aztán ül a kis szemétdombján boldogan, és osztja az észt mindenkinek.
Pedig hát az van, hogy mindenki mástól boldog, de az tuti, hogy eredetileg azért mindenki arra vágyott, hogy este legyen otthon valaki, aki szereti és támogatja. Csak hát ezek a dolgok ritkán történnek meg csak úgy maguktól.

2019.05.15. 18:17:03

@szanalmas: "A titok nyitja, hogy a normális fogalom szubjektív!"

Sajnos megint kiderült, hogy ostoba vagy. A normálist mindig meg lehet határozni objektív információk alapján. Ha egy társadalomban szinte mindenki félrekúr, akkor ott a félredugás normális. Ahol a kisebbség dug csak félre, ott ez nem normális.

Ma a problémák abból erednek ilyen szempontból a legtöbbször, hogy tényszerűen a többség félredug, de erről csak akkor akarnak tudomást venni, amikor ez már kifejezetten az egyént negatívan érinti. De akkor már késő bánat.

Az ostoba magyarázatod azért is sántít, mert tökmindegy, h kinek mi jelenti a normálist, a többség a saját, reálisan elérhető párkapcsolati céljait sem tudja meghatározni, nemhogy ennek az eléréséhez vezető eredményes stratégiát, az ehhez szükséges feltételek megteremtésére pedig pláne képtelenek.

A normális felismerésére pedig még kevesebben képesek. Akik igen, azok a céljaiknak megfelelően alkalmazkodnak. Ők a társkeresésben sikeres nők, és a társkeresésben sikeres férfiak. Azt, h ezek kik a gyakorlatban, már 100x téma volt itt.

Fentiekből következik az, hogy a legtöbb esetben a kereslet nem találkozik a kínálattal, így többnyire kényszermegoldásokon alapuló vagy hazugságra épülő lufi kapcsolatok alakulnak ki. Ezért van ennyi sírás rívás, szakítás.

feketehun 2019.05.15. 18:34:29

@Captain Admin: Hát nem merném állítani, hogy kevés, reakcióért kiáltó felvetést írtál le :)

Először is természetesen látom a jószándékot a soraidban, s köszönöm is, ritka dolog, hogy egy blog kommentjei között nem csak parttalan trollkodás zajlik. Egészen pontosan 30 éves vagyok, nem mintha az én konkrét személyem itt jelentőséggel bírna. De ha már megkockáztattál néhány feltételezést, akkor el kell árulnom, hogy tévedsz bennük. Eddig 3 olyan kapcsolatom volt, amely megérte a második évfordulóját, végül pedig azért mentek tönkre, mert én még bulizni, piálni és független életmódot akartam élni. Akkor jó ötletnek tűnt, hogy kicsit a te mentalitásodhoz hasonlóan belevessem magam az éjszakai életbe és új lányokat ismerjek meg. Nem volt jó ötlet, mert nincs nagyobb érték egy olyan nőnél, aki szeret. De mivel már 3 alkalommal sikerrel jártam (s hidd el, nem csak velük feküdtem le életemben) szerintem joggal bízom abban, hogy a filozófiám kifizetődő. De tudod mit - ha végül nem is lesz az, akkor sem fogom bánni, hogy így gondolkodtam, a nőkkel való kapcsolat ugyanis közel sem kizárólag a szexről szól. Azt a fajta intimitást, amit egy szerelmi kapcsolat adhat meg, és ami hosszútávon az értelmét is adja, a te felfogásoddal nem lehet elérni.

Abban igazad van, hogy ez nem könnyű dolog, de sztem engem pont nem lehet megvádolni azzal, hogy meló nélkül várom az eredményt. Ellenkezőleg, rengeteget dolgozom ezen.

A pókeres példába nyilván bele lehet kötni, csak ellenpéldául szántam a kannibálossal szemben, mert szerintem az én analógiám sokkal jobban írja le a valóságot, még ha nem is tökéletesen (mint ahogy tökéletes analógia nem létezik).

Te célt értél a saját gondolkodásoddal? Boldog ember vagy?

2019.05.15. 18:49:31

@feketehun: a 2 éves kapcsolatok azt jelentik, hogy hosszabb távú kapcsolati tapasztalatod még most, 30 évesen sincs. Nekem a legelső tartott 5 évig, napi szintű találkozásokkal. Utána volt több mint 10 éves is.

Egy 2 éves viszonyban még az sem derül ki, hogy a menetrend szerint érkező problémákat meg tudjátok e oldani, vagyis életképes e a kapcsolat. Pl a kb 3. év körül ellaposodó szex.

Én nem azt mondom neked amit a sok idióta itt az én javaslatomnak tulajdonít, hogy ne párkapcsolatban gondolkozz, hanem puncivadászatban, hanem ha vissza tekersz az első neked szóló kommentemhez és értelmezed, akkor láthatod, h azt írtam, hogy ez így, ahogyan te tervezed kialakítani a kapcsolatod, garantáltan kudarcra van ítélve.

Szerintem nincs több ebben a témában már.

subidubidu 2019.05.15. 19:04:16

@feketehun:

Szimpatikus a hozzáállásod, és saját tapasztalat alapján azt mondom, igenis jó esélyed van olyan párt találni, aki hasonló értékrenddel bír. Egyáltalán nem feltétlenül a keresztény-konzervatív körökben; és nem hiszem, hogy csak 10%-nyi ilyen nő van, ahogy azt mások írják.
Mi 25 éve vagyunk együtt a férjemmel; mikor egymás mellett döntöttünk (kevés, 1-2 éves kapcsolattal a hátunk mögött), föl tudjuk mérni elég hamar, hogy, ahogy ő mondja, 'a jónál nem kell jobb'. Érdemes volt és most is érdemes egy jó kapcsolatba befektetni. Közösen építettünk egy életet: több gyerekünk van, élvezzük az velük és - az újra egyre több - kettesben töltött időt, a vonzalom pedig egyáltalán nem csökkent köztünk, sőt (nem is értem ezt a 3 év után ellaposodó szexet, amit itt írnak :-O, a szinte napit sem unjuk még ennyi idő után sem)

/Megjegyzem, a férjemnek várnia kellett, mert az első próbálkozáskor még foglalt voltam, de úgy látszik, megérte neki - és én is jól jártam azzal, hogy ilyen kitartó./

Sok szerencsét kívánok ahhoz, hogy megtaláld a hozzád való nőt és szabad is legyen.

2019.05.15. 19:15:39

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nem tudom kit keresel, de gyanítom nem engem :-)

2019.05.15. 19:16:20

@subidubidu: "Mi 25 éve vagyunk együtt a férjemmel; mikor egymás mellett döntöttünk..." azóta viszont kifordult a helyéből a világ. Ami akkor működött, az ma életképtelen, mivel megváltoztak a körülmények, az emberek.

A realitása ilyen hozzáállással az, ami a tény is. Már akár 2 hosszabb kapcsolaton is túl lehetne, mégsem tudott egyet sem kialakítani. Na de majd most! Mint a mesékben. :D

Így annak ellenére kudarcra van ítélve ez a project (ilyen mentalitással), hogy férfiként jóval jobbak az esélyei túl a 30-on mint a nőké. Ha össze is köti az életét egy olyan nővel mint amilyet erre a szerepre alkalmasnak tart ő most, abban számára nem lesz köszönet.

Könyörgöm,egy pár éves kipcsikapcsiban is kibasztak vele. Mi lesz ha meg lesz fogva egy gyerekkel, esetleg hazassággal? Kizsigerelik a faszba. Női szempontból teljesen érthetően amúgy. :)

feketehun 2019.05.15. 19:25:58

@Captain Admin: Fair enough, jo tema volt, minden jot.

Anita Nagys 2019.05.15. 19:35:09

@ördögszekér v2: igeb, egyetlen darab emberhez..:)

subidubidu 2019.05.15. 19:55:14

@Captain Admin:
Fiaim vannak, így remélem az ő érdekükben is, hogy a világ nem csak olyan, mint amilyennek te látod, hanem vannak még olyan értékrenddel bíró részei is, amilyent mi adunk át nekik, és ők azt fogják megtalálni.

Minden jót. :-)

2019.05.15. 20:00:20

@subidubidu: jaja, a remény az nagyon fontos. Arra lehet alapozni, pláne a gyereknevelésben és a párkapcsolatokban. :)

Legutóbb pont tegnap beszéltem egy ilyen reménnyel operáló ismerősömmel, mert kicsit kiakadt, amikor a házkutatásuk során kiderült, h a jóravaló kisfiuk x éve aktív drogfüggő. Na, ha korábban nem reménykednek rendesen, akkor most nagyon kiakadtak volna. De így...? :D

2019.05.15. 20:11:04

Teljesen mindegy, hogy mennyi nő jó vagy rossz, mennyien váltogatják a partnereiket, teljesen mindegy, hogy tisztességes nőkről beszélünk-e, vagy eredendően balga cédákról.

Ugyanis mindegyik európai nő anyagias, önző és individualista. A legjószívűbb, legrendesebb is, meg a leggonoszabb, legalávalóbb is. A fehér nők csak akkor mennek bele egy kapcsolatba - de bármilyen közösségbe -, ha az NEKIK pluszos. Magyarul amíg nyernek, addig ott maradnak, amint van jobb lehetőségnek akárcsak a reális ígérete is, lelépnek.

Megjegyzem, a nyugati férfiak ugyanilyenek.

A helyi párkapcsolati problémákat az okozza, hogy az ember alapvetően egy társas lény, és a beteg emberek kivételével szerető közösségben érzi jól magát, de a szocializáció nem engedi ezt, hiszen folyton nyerni kell, a társad ellenére. Vegyél el tőle, amit tudsz, aztán mehet isten hírével.

Aztán lehet csodálkozni, hogy miért nincsenek normális családok, és miért termelődnek ki ilyen alakok, mint feljebb látható.

ördögszekér v2 2019.05.15. 20:16:39

@Anita Nagys: jó, elhiszem :)
Csak nekem ez olyan hihetetlen, simán tudok vonződni máshoz is, lehet ez alkati kérdés is. Azt hozzá kell tennem, hogy mindez részemről abszolút elméleti, simán el tudom képzelni, hogy maga a plátóisága vonz.

subidubidu 2019.05.15. 20:44:06

@Captain Admin:
Megértem, hogy biztonságosabb cinikusnak és bizalmatlannak lenni. Engem a veszély éltet. ;-P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.05.15. 21:00:21

@TSEPKE: Honnan tudod? Ellovagolunk a naplementébe kéz a kézben:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.05.15. 21:02:58

@subidubidu: Milyen veszély? Monogámiában nincs olyan.

2019.05.15. 21:19:40

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): vizuális típus vagyok, ne röhögtess. Romantikázol itt amikor világosan leírták itt többen is, hogy ez öngyilkosság... Te se tanulsz :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.05.15. 21:26:22

@TSEPKE: Igen, és olyan buta is vagyok, hogy azt hiszem, ha megnevettetem a nőt, az jó jel/pont. :)

Almandin 2019.05.15. 22:02:39

@Captain Admin: Valóban, a félredugás a gyakoribb. Azért van annyi nagy csalódás a hűség terén, meg válás-szakítás, mert az emberek azzal az illúzióval mennek bele a kapcsolatokba, hogy a másik biztos hűséges lesz és saját magukat is túlbecsülik (mármint hogy minden kísértésnek ellen tudnak majd állni). Kivéve a realistákat. Ők tudják, hogy nagy eséllyel félrelép majd a párjuk előbb-utóbb, ha nincs ilyen probléma, akkor is nagyobb az esély arra, hogy diszkréten tette, mint hogy nem tette. Emiatt nem éri váratlanul őket egy ilyen helyzet, higgadtabban tudnak reagálni rá és ha nem túl komoly az ügy, meg is tudnak a másiknak bocsátani.
Realistának lenni út a boldogabb élethez! A legtöbb bajt az illúziók, a romantikus hiedelmek okozzák.

subidubidu 2019.05.15. 22:06:31

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):

Captain ezen kommentjére írtam:
jaja, a remény az nagyon fontos. Arra lehet alapozni, pláne a gyereknevelésben és a párkapcsolatokban. :)
Legutóbb pont tegnap beszéltem egy ilyen reménnyel operáló ismerősömmel, mert kicsit kiakadt, amikor a házkutatásuk során kiderült, h a jóravaló kisfiuk x éve aktív drogfüggő. Na, ha korábban nem reménykednek rendesen, akkor most nagyon kiakadtak volna. De így...? :D

Én bevállalom a bizalommal és a reménnyel járó kockázatot. Ezért írtam, hogy a veszély éltet. ;-)

Almandin 2019.05.15. 22:10:54

@subidubidu: Ha nektek valóban sikerült, akkor gratulálok! Nagyon ritkán, de előfordul ilyen.
Azonban vannak kételyeim:
1.: Természetes, hogy a nemi vágy intenzitása idővel csökken egymás iránt. Igaz, lehet rajta dolgozni, hogy a vonzalom fennmaradjon, de akkor se lesz semmi olyan, mint az elején. Ha valaki azt állítja, hogy ő a kivétel, akkor nagy eséllyel önbecsapást végez, kicsi az esélye, hogy valóban úgy van, mint ahogyan azt állítja.
2.: Azért működik olyan jól a szex, mert a férfi időnként lefekszik titokban más nőkkel is, ezzel ébren tartja a felesége iránti vágyat is (ilyen is van).

subidubidu 2019.05.15. 22:40:39

@Almandin:
Természetes, hogy kételyeid vannak.
Nem célom senkit sem meggyőzni arról, hogy nekünk jó; elég, ha mi így hisszük (egocentrikus módon azt is mondhatnám, elég, ha én hiszem...).
Azt, hogy "sikerült", nem merem kijelenteni, mert ez nem egy lezárt ügy, folyamatosan működtetni kell. Nekem megéri beletenni, és úgy látom, a férjemnek is.

Ami a szexet illeti: valóban nem ugyanolyan, mint az elején - szerintem jobb is.
Persze erre lehet azt mondani, hogy milyen lúzerek lehetünk, ha 25 év után jobban élvezzük a testi örömöket, mint hamvas ifjúságunkban; és még az is lehet, hogy igaza van annak, aki ezt gondolja. Lehet, hogy kevéssel is beérjük, de, hogy egy klasszikust idézzek, boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa. :-D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.05.15. 23:22:18

@subidubidu: Azért egy csúnya csalódásnál megnézném mennyire éltet a veszély.

Almandin 2019.05.15. 23:45:42

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ezt csak mondja. Nekem inkább biztonságra törekvő embernek tűnik. Az ilyen típusok általában összeomlanak a csalódástól, akár sohase heverik ki.
Amúgy néha valóban lehet találkozni jól sikerült házassággal.

2019.05.16. 08:38:50

@subidubidu: "Nem célom senkit sem meggyőzni arról, hogy nekünk jó"

De célod. Azért írtad ezt le a legelső kommentedben. Leginkább magad akarod erről meggyőzni, ehhez szerettél volna itt megerősítést kapni. Nem jött be, mivel láttunk már falon pókot. :)

2019.05.16. 08:58:22

@Captain Admin: Nem erősséged a gondolkodás..
Simán elképzelhető olyan szexuális attitűd/szinkronitás/specializáció (finoman fogalmazva..) amikor két ember egyrész egymásra talál, egymásban találja meg a (számára) kielégítő szex forrását.
Ha egymás előtt maximálisan ki tudnak tárulkozni (nyilván mentális értelemben) és ez mindkettőjük számára elégséges..és fel tudják mérni, milyen esélyekkel valósulhatna ez meg másokkal.. akkor értékelhetik a szituációt win-win helyzetnek és törekedhetnek annak konzerválására.

2019.05.16. 09:03:57

@Womb Raider: igazad van. De kicsit sok a feltétel, amit ehhez szabtál, ennek megfelelően a valószínűsége is kimutathatatlan szinte.

Amúgy tökre elhiszem neked, nyilván tapasztalatból írod, azért nyeled a gecit válogatás nélkül 15 éve a swinger klubbokban.

2019.05.16. 09:20:32

@Captain Admin: Te olyan vagy, mint az egyszeri ember, aki sokat tudott... csak mindent rosszul :)

" De kicsit sok a feltétel, amit ehhez szabtál, "
Valójában nem annyira: önismeret, őszinteség.. persze megértem, ha neked ez inkább korlát, mint lehetőség :)

A fixációd láthatóan béklyó számodra, elhomályosítja az elméd.. tessék megélni a vágyakat, megkönnyebbülsz végre.

borzlány 2019.05.16. 10:23:23

@Womb Raider: azért nem úgy néz ki a valóságban, hogy x év házasság után már unja az ember a másikat. Mármint biztos van olyan is, de azért jó esetben a megszokásnak épphogy vannak jó oldalai: pontosan tudják a felek, hogy a másiknak mitől lesz jó, meg a feltételes reflexek is működnek, tehát amikor a másik "úgy" néz estefelé, akkor már beindul lent a vérbőség stb.
A csokitorta is baromi finom ezredjére is ;)

2019.05.16. 12:50:04

@borzlány: Nem tudom.. mi a profilaxis hívei vagyunk :))

" Mármint biztos van olyan is, de azért jó esetben a megszokásnak épphogy vannak jó oldalai: pontosan tudják a felek, hogy a másiknak mitől lesz jó,"
&
"A csokitorta is baromi finom ezredjére is ;)"
Ahogyan a kolbászos szendvics is ;)

Viccet félretéve, tökéletesen igaz, amit írsz..én más irányból közelítve valójában valami hasonlóképpen gondolom.. de.. néha nem fér bele minden(ki) a hitvesi ágyba..
Én azt láttam a saját tapasztalásaimon keresztül, hogy bár még nem igazán elfogadott..de a fiatalabb korosztályok körében már lényegesen többen érdeklődnek eziránt, mint az őket megelőzőkben..

borzlány 2019.05.16. 13:59:42

@Womb Raider: mármint arra gondolsz, hogy több embert bevonni?
Hát nem tudom, az mennyire előz meg problémákat, szerintem főleg újakat generálhat. Mármint néha el lehet (akár közösen) fantáziálgatni erről-arról, de némely dolgok addig jók, amíg megmaradnak fantáziának :)

2019.05.16. 14:19:42

@borzlány: "de némely dolgok addig jók, amíg megmaradnak fantáziának :)"

Ebben is van valami.. de itt sem árt az egyensúly.. viszont van, mikor a az elképzelések , a várakozások túlszárnyalják a tapasztalat eredményeit..de arra pont elegendőek, hogy legyere a dologról. Sokszor érdemesebb kipróbálni, mint vég nélkül ábrándozni.

"Hát nem tudom, az mennyire előz meg problémákat, szerintem főleg újakat generálhat. "
Inkább úgy fogalmaznék, hogy más jellegű problémákat ... és igen, ismerek olyanokat, akik pár év..esetleg hosszabb idő után különváltak, olyanokat is, akik együtt vannak, két évtized után..de már csak kettesben.. szóval nem, nem merném azt állítani, hogy ez az altimét tutiság. De kísérletezni kell..és sokat megtanulhatsz közben magadról, a vágyaidról..a partneredről . Akármint is legyen, ettől ez még csak az egyik fele a kapcsolatnak, csak erre nem lehet építeni.

borzlány 2019.05.16. 15:40:08

@Womb Raider: hm, régebben nyitottabb lettem volna a témára, de most valahogy nem izgat. Nem jönnek be a pasik... a mélypont tavaly nyáron volt a strandon, amikor megkérdezték tőlem, hogy ki jön be a kínálatból, és körülnézve egyetlen volt, aki igazán tetszett. A férjem. Milyen sablonos.
Aztán lehet, hogy pár év múlva, ha vége van az építkezésnek, a gyerekek is kamaszodnak és unatkozni kezdünk, akkor kedvünk támad kísérletezni. Csak akkor már kevésbé leszek piacképes küllemű, 40 felett, fenébe, át kell ezt gondolni :D

God Harald 2019.05.16. 15:40:42

@Womb Raider: egyszerű, de a barlangrajzokat már tudja olvasni:)))

William Kidd 2019.05.16. 16:31:13

A kerdes az, hogy mit szeretnel? Dugni, babazni vagy egyiket sem? Ennek megfeleloen illo minel hamarabb dontest hoznod, mivel a joemberek nyilvan tobbet akarnak ennel a kevesnel, mint ami most van.

2019.05.16. 16:41:18

@God Harald: Túlbecsülöd. Még két hasonló állatot ábrázoló, ámde teljesen különböző profilképet sem képes megkülönböztetni egymástól...

God Harald 2019.05.16. 18:58:21

@Sally and Billy: :))) mert jóindulatú hangulatban vagyok!

subidubidu 2019.05.16. 23:57:24

@Captain Admin:

Látom, te vagy itt a vesékbe látó született pszichológus, több embernek elég élettapasztalattal a hátad mögött.
Megnyugtató érzés lehet pontosan, kétségek nélkül tudni, mit miért csinálnak mások, és hogy működik a világ.

Én hajlamos vagyok elhinni, hogy másnak lehet másképp jó, mint nekem, és más indítékai is lehetnek, mint amiket el tudok képzelni. Meg hogy más környezetben más tapasztalatokat szerezhet és más következtetésekre juthat.
De bizonyára az én gondolkodásom a hibás.

További minden jót kívánok. :-)

2019.05.17. 07:48:04

@borzlány: " Csak akkor már kevésbé leszek piacképes küllemű, 40 felett, fenébe, át kell ezt gondolni :D"
Ne légy kishitű :)

"Nem jönnek be a pasik... a mélypont tavaly nyáron volt a strandon, amikor megkérdezték tőlem, hogy ki jön be a kínálatból, és körülnézve egyetlen volt, aki igazán tetszett. A férjem."
Ez sem baj.. nem csak pasik vannak ;)
Amúgy igen, a hazai felhozatal valahol a +35-ös korosztálytól felfelé használható, 45 környékén tetőzik.. ezen a sávon kívül siralmas..és messze nem a külső miatt. Az infantilitás, az egysíkúság, a célnélküli sablonos üresség..és nem kompenzálja ezt a túltolt önbizalom, a harsányság..a csomagolás ~igényes.. de ennyi.Régen a pasik is jobbak voltak :(

God Harald 2019.05.17. 07:51:40

@subidubidu: “De bizonyára az én gondolkodásom a hibás”
Ez veszélyes! Állítsuk meg a másképp gondolkodókat!:)))

God Harald 2019.05.17. 07:54:26

@Womb Raider: az a baj, hogy a régi jó dolgokból nem maradt már semmi!

Almandin 2019.05.17. 12:09:44

@Womb Raider: Ennek nemcsak a mai társadalom az oka. Nekem pl. fiatalon se tetszett a saját korosztályom, most 42 éves vagyok, egy férfi valóban 35 felett lesz igazán férfias. Egy huszonéves férfi gyakran még kölyökképű, testileg se annyira férfias, mint egy idősebb. A két nem máshogyan öregszik.

Almandin 2019.05.17. 12:12:08

@subidubidu: Ez egy trollfészek, úgy érdemes idejönni kommentelni, hogy ezt tudja az ember. Bár most elég jó hsz-ek születtek, a Facebook-korszak volt a mélypont. Akkoriban minden posztoló megkapta, hogy erkölcsi hulladék, akármit írt le.

2019.05.17. 14:57:03

@Almandin:
ki mondta hogy gyere ide ahelyett hogy nézed a mózes 1-en az aktuális narancs propagandát? ott még közbe pofázni se tudsz csak az olcsó lidlis sörtől 2 böfögés közt káromkodsz :D

2019.05.17. 15:03:32

@Womb Raider:
jajaj miss igénypók aszott fapina előhozta a magas lécet és feltette :D
mit akarsz te már bárkitől te szerencsétlen kelkáposzta szagú albérletben savanyodó terebélyes seggű ruppótlan nyomorék?
még örülhetsz ha valami 40-es béta ingyen hozzád nyúl mikor véletlen elalszol 2 komment háború közt, ha már a volt férjed nem teszi régóta pénzért sem :D

Döbbenetes hogy nem képes egy hülye ribanc se egészséges önkritikára, épkézláb racionális énképre vállalható elvárásokkal élni, és 40 sok évesen is elhiszi hogy ő a missz picsa 20 éves báli szépe akinek a pinájáért teper minden környék beli balek a buliban :D

Ugyanolyan betegek vagytok mint a listázott betegek a lipótban anno csak veletek a kutya se akar már bajlódni, menthetetlen esetekkel a legjobbak se vesződnek.

2019.05.17. 15:15:53

@Kritikus Intrikus: Gyötörnek a démonaid? Könnyíts magadon, másra ne várj:) Esetleg barizz össze Agyminnal, az ő harcedzett, kérges marka meg a te puha ajkaid mint komparatív előnyök forrásai, egy életre szóló, gyönyörű barátság alapjai lehetnek!
süti beállítások módosítása