Jobbat érdemelsz nálam

2019. június 19. 07:30 - csajokespasik

„Volt egy évekig tartó, komoly kapcsolata egy nálam is évekkel idősebb férfival. Nemrég szakítottak, Gabi lépett ki, mert korlátozva érezte magát az idősebb és féltékenykedő ex mellett. " - a szerelem nincs se időhöz, se életkorhoz kötve, az csak jön és letámad, hirtelen, mint egy tornádó. A korkülönbség csak a személyikben létezik, az ex felbukkanása viszont nagyon is valóságos.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Beléptem a tárgyalóba és elállt a lélegzetem. Az új marketing igazgató hölgy…

Jó néhány éve dolgozom külső szakértőként ennél a cégnél, mindenkit ismerek, a cég fontosabb projektjeivel is képben vagyok. A partnerem a cégnél maga a vezér. Egyből levette, hogy valami van. „Na mi az, tetszik a Gabi?” – kérdezte vigyorogva az irodájában. Lebuktam.

Persze legyünk reálisak. Ő 30, szingli, sugárzó szépség, én 50, éppen életemnek egy kevésbé jó szakaszában, gondok a munkával, a házasságom romokban, felszedett kilók, karikák a szemem alatt. Hogyan is gondolhattam volna bármire kettőnk között?

Gabi pazarul teljesített a pozíciójában. Egy közös értekezleten el is mondtam ezt: „A legjobb dolog, ami a cégetekkel történhetett, az a Gabi.” Mindenki bólogatott, Gabi belepirult.

Nemsokára vidéki rendezvény következett. Gabi rámírt – ugye leviszem kocsival? Hm, vajon miért pont én? Levittem. A kocsiban, pláne a visszaúton, már szikrázott a levegő.

Elkezdtünk találkozgatni. A randik kellemesen hosszúra nyúltak, imádtunk együtt lenni, nem nagyon váltunk el 5-6 óra beszélgetés nélkül. Gabi munkája, a cég ügyei – nyilván innen indultunk. De aztán minden szóba került, a zene, a politika, a szex, minden. Egy hullámhosszon voltunk.

Közben, mint 18 évesen, igyekeztem feltűnésmentesen megérinteni a kezét. Aztán valahogy úgy is maradtunk. Az első szájra puszi is olyan volt, mint 18 évesen. Kalapál a szív, merjem-e, vagy túl korai? Mindez egy villamosmegállóban, őrület. Aztán, szintén mint a gimnazisták: hazakísértem, de vajon megcsókolhatom-e a kapualjban? Megcsókoltam. Jött az üzenet, „köszönöm a mai estét, nagyon jól éreztem magam.” „De a végén is?” „Igen, a végén is ”

Később pár alkalommal Gabi háza előtt, még az autóban estünk egymásnak. Budapest, forgalmas főút, térfigyelő kamerák, hajnali kutyasétáltató nénik – kit érdekel.

Ahogy az lenni szokott, beszéltünk az exekről. Gabinak volt egy évekig tartó, komoly kapcsolata egy nálam is évekkel idősebb férfival. Nemrég szakítottak, Gabi lépett ki, mert korlátozva érezte magát az idősebb és féltékenykedő ex mellett. Ráadásul az illető ismert azokban a szakmai körökben, ahol Gabi mozog. Nem mutatkoztak együtt soha nyilvánosan, amíg együtt voltak, a kapcsolatuk titkos volt.

Gabinak figyelemre volt szüksége, rajongásra – és hogy elfelejtse az exet. Nekem egy új szerelemre, mert már alig emlékeztem, milyen az. (Hé, emberek, tök jó az, tessék szerelmesnek lenni!)

Közben egy fejvadászon keresztül állásajánlatot kaptam egy svájci intézettől. Kiutaztam egy interjúra, és alá is írtam.

Már éppen beleéltem volna magam, hogy hirtelen milyen pompás fordulatok álltak be az életemben, de két nappal később sms érkezett Gabitól: bocs, inkább hagyjuk abba. Azt mondta, túl sok volt ez a kapcsolat neki: ott a korkülönbség, ugye, papíron még házas is vagyok, gyerekeim is vannak, ráadásul ezer kilométer fog elválasztani minket. Azzal különösen megijesztettem, amikor arról beszéltem, hogy kiköltözhetne hozzám, biztosan találnánk neki állást – ő éppen lubickolt a munkájában és imádta Pestet.

Egyedül költöztem tehát. A feleségem és a gyerekeim sem jöttek velem – függetlenül Gabitól, a házasságomnak már vége volt.

Gabi közben összejött egy korban hozzáillő fiúval. Villámgyorsan beleszeretett, és valamiért úgy gondolta, helyes, ha engem is beavat. Többet tudtam, mint kellett volna, például az első szerelmes éjszaka részleteit. Egyrészt örültem, hogy boldog, másrészt pont megszakadt a szívem.

Egy hosszú hétvégén hazalátogattam. Szerettem volna még egyszer látni Gabit. Olyan volt a randink, mint máskor: izgalmas és szórakoztató, hosszú beszélgetés, mintha mi sem történt volna - csak persze a máskor szokásos finom érintések nélkül.

Azon a hétvégén az új fiúnak valami közbejött, nem tudtak találkozni. Így minden nap csináltunk programot. Gabi akarta így. Koncert, mozi, hajnali kettőkor séta a Dunaparton, szép beszélgetések. De csak mint barátok, hiszen ő „foglalt.”

Napokon belül kiderült, hogy ezzel az új fiúval mégsem működik a dolog. Ők szakítottak, mi viszont újra egyre többet és többet beszélgettünk telefonon. Mind a ketten tudtuk, hogy amikor újra látjuk egymást, az már nem csak barátság lesz.

A következő hazalátogatásomkor biztosra mentem, asztalt foglaltam egy gyertyafényes étteremben kettőnknek. Minden szuper volt. Kifelé menet csókolóztunk, annyira természetes volt.

Ezen a ponton hadd tegyem világossá: a korkülönbség csak a személyi igazolványunkban létezett. Azt hiszem, Gabi nevében is beszélhetek: semmi, de semmi nem emlékeztetett a húsz év különbségre. Egy érett nő és egy érett férfi voltunk, összeillettünk. Ha elmentünk valahová, nem mutogattak ránk ujjal.

Az egyetlen igazi probléma már csak a távolság volt akkoriban. A többi nehezítő körülménnyel, ami miatt egyszer szakítottunk, Gabi megbékélni látszott. Dolgoztunk rajta eleget. Azért szinte minden hétvégén láttuk egymást, hol Pesten, hol Svájcban, hol egy harmadik országban.

Utólag belegondolva volt azért még más is: bár kézenfogva mászkáltunk, sokat voltunk együtt, Gabi sosem mondta ki, hogy szeret. Hiányoztak az igazán meghitt pillanatok. Hiányzott valami a csókjából. Azt gondoltam, ez így oké nekem, egyszerűen nem az a típus. Valójában más oka volt.

Amikor Gabi utoljára kint járt nálam, már két külön film forgott egyszerre. Az én filmem egy izgalmas, romantikus hétvége, szex reggel-este, saját kis hálószobai titkokkal, mindenféle programok – vidéki kirándulás, Michelin-csillagos étterem, autókázás egy kölcsön kabrióban, múzeumok, hosszú séták.

Az ő fejében viszont sajnos párhuzamosan futott egy másik film is.

Pont őt fotóztam valami turista látványosság előtt a saját telefonjával, amikor egy üzenet jelent meg a telefonja kijelzőjén. Az ex volt. Egy korábbi üzenetre válaszolt. Hoppá, Gabi és az ex állandó kapcsolatban vannak, Gabi képeket küld neki, amikor velem van? „Á, csak aggódik értem,” jött a válasz, amikor később rákérdeztem. Nahát. Azt tudtam, hogy az illető nem is olyan régen még milyen fontos volt Gabinak. Bár Gabi szinte rajongva beszélt róla, nem pánikoltam, mert annyira irracionálisnak tűnt a kapcsolatuk – éppen Gabi elmondása alapján.

A következő hétvégén én mentem Pestre. Gabi helyett egy üzenet várt. „Sokat gondolkoztam, és döntöttem a kapcsolatunkról, nem akarlak hülyíteni. Nem tudok elszakadni az exemtől.” És egy szomorú szmájli. Aznap még egyszer találkoztunk. Elmondta, hogy előző nap már újra találkozott is az exével. Még mindig szerelmes belé, ezért nem tud belém szerelmes lenni, és ez „nem is fog változni.” És az ilyenkor szokásos „jobbat érdemelsz nálam.”

Hazavittem, a kocsiból kiszállva átöleltem még egyszer, adtam egy puszit a homlokára és elhajtottam. Ügyes voltam, csak két sarokkal arrébb lett könnyes a szemem.

 
220 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6714901222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.06.19. 07:42:12

Nos, hát így tolja ma az ismerkedést egy 30-as, szingli, nagyvárosi nő. Melóban egy fasz, otthon meg egy másik, és közben folyamatosan ismerkedik, hát ha beakad egy újabb, egy jobb.

2019.06.19. 08:04:09

Ez most dicsekvés akart lenni, hogy húsz évvel fiatalabb sunát dugtál vagy rinyálsz, hogy dobott, mert kevés voltál?
Ne álszenteskedjünk, kéremszépen, a csajszinak joga van, azzal dugni akivel akar, erkölcsileg téged lehet elítélni , hisz a családod mellett kúrtál félre. Ez a tipikusan , tátott szájjal faszerdőbe

Heinrich Spitzvogel 2019.06.19. 08:15:52

“Milyen jo nekem, hogy olyan hutlenek a nok, mint a reggeli hajnalok”

Krudy

Listen 2019.06.19. 08:16:35

@Captain Admin: Ha jól követem, egyszerre mindig egy pasija van. Ex - posztoló - új fiú - posztoló - ex.

VOGAben 2019.06.19. 08:17:19

Egy fillért nem ér a bőrük...

2019.06.19. 08:18:53

@Listen: ne sokat fogócskázz, mert a követésben nem vagy valami eredményes!

Heinrich Spitzvogel 2019.06.19. 08:21:26

@Csodor aki meghagja a vilagot: nekem ugy jott le, hogy meg se dugta, csak beszelgettek sokat, kezenfogva setalgattak meg csoroztek neha. Aztan siras lett a vege a michelin-csillagos almok helyett

bElannaTorres 2019.06.19. 08:30:47

Csak akkor hiszem el neked hogy 20 év korkülönbség nem számít ha legközelebb egy hetvenéves nővel jössz össze.

2019.06.19. 08:38:29

@Heinrich Spitzvogel:  "szex reggel-este, saját kis hálószobai titkokkal"...fasztudja, ez mit jelenthet:)

God Harald 2019.06.19. 08:44:45

Kérem vigyázzanak, a kapuk záródnak!

EGY a Queen 2019.06.19. 08:46:08

@Csodor aki meghagja a vilagot: hogy lenyelte.jajj mán,de földhoz ragadt vagy ma!

2019.06.19. 08:53:18

@EGY a Queen: idegállapotba vagyok, tegnap szakítottunk

exilis 2019.06.19. 08:53:47

Nem kéne kiírni a forrást, és talán a fordító személyét is? /mert ide a kést, hogy ezt vmi amerikai irományról szédítettétek ide/

Bakter Anyósa 2019.06.19. 08:56:44

Ez minősíti a nőt rendesen. De nem azért, mert váltogatja a fiúkákat, miért ne tehetné? Viszont 30 évesen egy 60 körüli versenyző, akit lecserél egy 50 évesre, majd vissza..

Heinrich Spitzvogel 2019.06.19. 08:59:42

@Csodor aki meghagja a vilagot: ez volt az o disney-filmje talan, kacaraszva szaladgalni egy alpesi mezon, reszelni vegre a kapualjas, autoban ulos szajrapuszik utan, ehelyett dokumentumfilm lett inkabb az ex felbukkanasaval meg hazugsaggal es tovabbi hulyitessel. Szerintem, ha megfekteti, biztosan megemlitette volna konkretan. Mintha valahogy nem meduzasodott volna az a bugyi.

EGY a Queen 2019.06.19. 09:00:20

@Csodor aki meghagja a vilagot: az ibizai falóval? :D Neeeeeeee! Imádkozok a lelkedért,Szívem! :(

2019.06.19. 09:05:57

"A partnerem a cégnél maga a vezér."

Mi van? Szóval a feleségen meg a marketinges macán kívül még a cégvezetővel is együtt volt?

Milyen romlott már ez az idősebb korosztály...

2019.06.19. 09:10:41

@Sally and Billy: nyilván azért vigyorgott, örült a konkurenciának :D
Igyál még kávét...

VOGAben 2019.06.19. 09:13:49

Végül ki nyerte a szifilisz bajnokságot?? :D

EGY a Queen 2019.06.19. 09:13:50

@Bakter Anyósa: mer’ most akkor a végén tényleg a féltékeny nyugdíjas vitte a nőt? Nem a fiatal ex,akit nem tud elfelejteni ?

moonshadow 2019.06.19. 09:17:12

Mindig csodálkozom, amikor egy pénzes ötvenes szottyadt vén fasz képes elhitetni magával, hogy egy harmincas bőr aki jobb híjján alkalmi szórakoztató központnak használja őt a napi életszínvonal emeléséhez, majd összeköltözik vele meg minden.

Beátrisz 2019.06.19. 09:19:46

tehát megcsaltad a feleséged ráadásul még gyereked is van, és egy 30as nővel kavartál viszonylag sokáig. remélem nem panaszkodsz, még ez se biztos, hogy járt volna neked az élettől, de a jó isten megajándékozott egy utsó szerelemmel. örülj neki aztán próbálj úgy megöregedni hogy jóban legyél a feleségeddel, mert az ágytálat valószínű ő fogja cserélgetni, nem ez a 30as szépség.

2019.06.19. 09:24:28

@TSEPKE: Olvasd el az első kommentet, aztán rögtön az enyémet, talán úgy összeáll a kép :)

Bakter Anyósa 2019.06.19. 09:25:23

@EGY a Queen: jajj hát nemistudom :o úgy tűnt nekem, az ifjú ex csak olyan múló szeszély volt. De meg kéne nézni az aktuális romana vagy tiffany újságban, ha léteznek még ezek :) Gabi és a szépkorúak harca - vagy ilyesmi címen lesz

God Harald 2019.06.19. 09:35:07

@Felsőmocsoládi: “Nekem egy új szerelemre, mert már alig emlékeztem, milyen az. (Hé, emberek, tök jó az, tessék szerelmesnek lenni!)”
Ez tök hülye! Vén szenilis marha!

2019.06.19. 09:35:56

@Bakter Anyósa: miért minősítené? A világtörténelem tele van ezzel a mintázattal, hogy öreg pasi-fiatal csaj. Jóreggelt! Te maszülettél?

VOGAben 2019.06.19. 09:37:29

@Beátrisz: A 30-as szingliknek ezek jutnak ha komolyat akarnak. A korosztályukban max ágyra járhatnak... Esetleg többnek álmodják a tarisznya szerepüket. (Nem javasolt gyakorlat de a többség menthetetlen.)

2019.06.19. 09:40:18

@Sally and Billy: trollreggeli?..
Ehhez még én vagyok álmos :))

Janed0e 2019.06.19. 09:40:56

A 35+os szingli agyhalott némberek tökéletes megfelelője a 45+os házas kapuzárási pánikkal küzdő szánalmas idióta faszok, mint ez is. Hát ő szerelmes lett egy 20 évvel fiatalabb nőbe.... Persze nem válik el, azóta is házas gondolom. Pont erről írtam tegnap litániát. Az ilyen nem gondol bele, hogy mi lenne később? Az a maradék kis tesztoszteron teljesen elhomályosítja az agyát? Valószínűleg már most 50 évesen se tud 2 marék viagra nélkül csoffadt pöccsel bármit kezdeni egy 30 éves nővel, mi lenne 3-5 év után, ne adj' isten 15 év múlva? Elvárná, hogy a fiatal felesége pelenkázza? Ha meg nem teszi, akkor jön a szokásos duma: minden nő kurva... Amúgy a nő meg tutira apakomplexusos. Jobban érzi magát idősebb férfiak társaságában, de azért a bugyi csakcsak egy korabeli srácnak csúszik le, nem nagyapának.

Bakter Anyósa 2019.06.19. 09:53:06

@Daenerys Targaryen: a vilagtörténelem során rabszolgaság meg szent inkvizíció is volt, mégse tartjuk követendőnek nagyátlagban. Egy 30 éves nő vonzalma egy 60 éves férfihoz számomra érthetetlen és megmagyarázhatatlan átlagos szexuális vonzalomként, pedig nem ma születtem. De nem elítéltem, azt mondtam: minősíti.

God Harald 2019.06.19. 09:56:12

@Janed0e: hogy egy nőismerősét otthagyta az 50 körüli férj egy 28 éves nőért. Aztán 1,5 év múlva elpatkolt szívinfarktusban. Az energiamérleget nem szabad megbolygatni!:)))

2019.06.19. 09:59:21

@Beátrisz: én fizetek neked , csak kérlek ne irkálj ide. Az internet elég nagy, elférsz benne.
Egy csak oda repjegyet is kapsz Hollandiába , folyamodhatnál eutanáziáért...

Janed0e 2019.06.19. 10:07:04

@God Harald: ha ezos lennék azt mondanam: karma is a bitch. Ha gonosz lennék azt mondanam: megerdemelte. De nem vagyok egyik sem :)

2019.06.19. 10:08:12

@Janed0e: Azért a bácsi mentségére szóljon, hogy mikor feltűnt Gabika, akkorra a házassága már "romokban hevert", egy előző poszt alatt pedig pont te fejtegetted, hogy rossz házasságban nem szabad kényszerűen megmaradni.

"A 35+os szingli agyhalott némberek" Ezt kifejtenéd? Mert eddig csak 35+os szingli agyhalott hapsikat olvastam róluk emélkedni. (Minden irónia nélkül, tényleg érdekel, hogy mit értesz ez alatt.)

2019.06.19. 10:20:19

@Bakter Anyósa: apakomplexus. Saját ismerősi körömben is csomó példát tudok mondani. Nem mellesleg az idős pasi jellemzően gazdag ügyvéd vagy még gazdagabb vállalkozó.

@Janed0e: ööö kicsit elgurult a gyógyszered. Indulat terápián voltál már? Ma 2019-ben egy városi szellemi munkát végző és testtudatos, sportoló férfi egyáltalán nem csoffad le. Hatvanasok simán dugnak viagra nélkül is. Te kevered a negyven éves bányászokkal, akik elhasználták a testüket és alkoholizmusba fulladtak.

Janed0e 2019.06.19. 10:25:17

@Sally and Billy: A bácsi egy sunyi nyomi. Ha a "házassága romokban hever" ezek szerint az a megoldás, hogy kúrjunk félre? Nem inkább az, hogy váljunk el? A 35+os szingli agyhalott nők leírását kimaxolták itt a blog férfi tagjai, amivel abszolút egyetértek. Jellemzőik kulcsszavakban: irreális elvárások, követelőzés, de részükről nulla teljesítés, kizsigerelés, nyávogás, hercegnő attitűd, stb. Ha vmit kifelejtettem, szóljatok. Sajnos ismerettségi körömben is rengeteg ilyen nő van :(

2019.06.19. 10:43:23

@Janed0e: Szerintem nem derül ki a szövegből, hogy sunyin kúrt félre, vagy már akkor is csak papíron voltak házasok. Amúgy osztom a véleményed erről a csoportról, de ez a hapsi nem biztos, hogy közéjük tartozik.

Szóval az aranyásókról beszéltél. Csak az a baj, hogy az agyhalott szingli hapsik szerint

2019.06.19. 10:44:17

@Janed0e: ...mindenki az, aki nem áll le velük.

Janed0e 2019.06.19. 10:47:41

@Daenerys Targaryen: Tehát mivel te fel tudsz hozni "csomó példát" arra, hogy apakomplexusos fiatal nők nyugdíjasokkal élnek, az azt jelenti, hogy ez normális??! Talán ha sokat ismételgeted magadnak ezt az önámítást, akkor te is elhiszed (gondolom nem lövök nagyon mellé azzal, hogy Te is 50+os férfi vagy) Képzeld én meg egy "csomó példát" tudok felhozni arra, hogy kb. egykorú párok mindenféle pszichés difi nélkül boldogan élnek együtt. Továbbá nem tudom te milyen körökben mozogsz (felső 10ezer talán?) de én mint teljesen átlagos egyén, szinte csak pocakos, vagy teljesen zsírdisznó, esetleg pálcikára asszott, ránézésre is egészségtelen hatvanas férfiakat látok az utcákon. Persze biztos vannak az általad említett kanos, kisportolt nagyapák is, valahol..

2019.06.19. 11:14:22

@Janed0e: sztem 20 év korkülönbség még nem a világvége. A te indulataid kb a 40 év korkülönbségre érvényesek.
Pszichés difi nélkül? Pont azt írtam hogy apakomplexus. Az egy pszichés difi!
És igen, jól látod, ez nem fenntartható kapcsolat, mert a csaj még bőven szexérett lesz amikor nagyapót már idősotthonba kell küldeni. De a mai világ a pillanat uralása. Holnap már úgyis mindmeghalunk, kivágják az esőerdőt, jön a világvége.

Rita Vrataski 2019.06.19. 11:26:41

"Gabinak figyelemre volt szüksége, rajongásra – és hogy elfelejtse az exet. Nekem egy új szerelemre, mert már alig emlékeztem, milyen az." Így van. Nem mondta hogy szeret. Te meg nem váltál volna el érte, nem hagytad volna ott a családod. megkaptátok amit akartatok. Senki sem hitegetett senkit. Mi a baj?

Janed0e 2019.06.19. 11:46:12

@Sally and Billy: Mi az, hogy "csak papíron házas"? Szerintem, ha vki papíron házas, akkor ne kavarjon mással, váljon el, pont. Nem, nem csak az aranyásókról beszéltem. Írok egy konkrét példát, hogy megértsd, mire céloztam: ez a nő 43 éves. Jól tartja magát, de semmi extra. Nagyon jól fizető állása van. 20 éves kora óta nem volt semmilyen említésre méltó kapcsolata. Nos, ő évek óta ezoteria bevonásával férjet akar magának fogni. Nem akármilyet, pénzeset. És magasnak kell lennie, lehetőleg szőkének és teniszezzen. Most azonnal akarja, merthát természestesen saját gyereket is szeretne. Ezt elmondása szerint azért, hogy idős korára vki gondozza...A férjnek kell majd eltartania a családot, ő a saját fizetését magának tartaná meg. Szeret utazgatni, ezt is a férj állja. Főzni nem akar, ezt a férjnek kellene vagy bejárónőnek (amit ugye a férj fizet). És ő amúgy egy okos nő. Komolyan. Egyszeűen nem értem. Az mondjuk pozitív, hogy ő nem ugrál bréről brére, nincs kiégve, elhasználva. Ő nem tipikus aranyásó, hiszen a saját lábán áll, nincs szüksége eltartóra, de mivel képzett és gazdag, ezért csak nála magasabb szinten lévő férfit tud elképzelni magának és képtelen leadni az elvárásaiból. Egyszóval: agyhalott.

Jóska Pista 2019.06.19. 11:48:32

Egész jó írói vénád van Virág elvtárs, miért nem írsz?

Bakter Anyósa 2019.06.19. 11:53:04

@Daenerys Targaryen: pont erre gondoltam én is, szóval mindketten ugyanúgy minősítettük :) 44 vagyok, de ha egy 60 eves nagypapával kéne szaladgálnom a réten pillangókat kergetve, szívlapattal vernem magam agyon. Még ha megszámlálhatatlan forintja is van. Még ha a sportos egészséges stbstb. 0,1% 60 éves lenne, akkor is.

2019.06.19. 12:37:49

@Bakter Anyósa: még jó, hogy ti nők nem szintezgetitek a pasikat. :D

2019.06.19. 12:53:50

@Janed0e: Szerintem meg közös megegyezéssel mindenki azt csinál, amit akar, abban nincs sunyiság. Nyilván így, hogy papíron még házasok, kisebb az esélyük, hogy normális párt találjanak, de ez már legyen az ő bajuk.

"Nagyon jól fizető állása van. (...) évek óta ezoteria bevonásával férjet akar magának fogni."

Ezen kicsit kiakadtam, dehát nyilván nem véletlenül mondják, hogy hülyének áll a világ.

A többi részt én inkább megmosolyogtatónak tartom, mint felháborítónak. Bár gondolom, vmi múltbeli trauma/kattanás miatt ódzkodik ennyire a hagyományos női szereptől. Mindenesetre ez az addig "keresgél", amíg ki nem fut az időből még mindig jobb annál, mint amikor vki csak azért vállal gyereket, mert másoknak is van, mert az a normális, elvárt, aztán meg totál elhanyagolja azt, vagy ne agyj isten még le is lép mellőle.

2019.06.19. 13:12:47

@Janed0e: ez a nő nem okos, hanem agyhalott ahogy a végén is írtad. De a természet bölcs, ez a típus nem fog szaporodni, ezek a buta gének nem öröklődnek tovább. Rend van a világegyetemben. De ezt tudnia kell a csajnak is ha ezoterizál.

2019.06.19. 13:14:39

@Bakter Anyósa: autóvásárlásnál is a fontos szabály, hogy állapotot veszünk nem kilométert. Pasinál is meg kell nézni mit bír, hogy működik. Életkorral dominózni sztem hülyeség.

Bakter Anyósa 2019.06.19. 13:21:48

@Captain Admin: kedves Szomi, hízelgő,hogy az én véleményem számodra a "mi, nők" halmaz véleményét jelenti. Ez sok mindent megmagyaráz, mert így az összes nő különböző véleménye nálad "a nők" véleménye. De valamit nem jól értelmeztél :) soha nem szintezek. 2 kategória van: igen vagy nem. Most azt írtam, hogy 44 évesen a 60 éves NEM, AKKORSEM ÉS ÚGY SEM. Nem méricskélek, mint te tablázatban, hogy jövök ki valamiből. Kell vagy nem kell, ennyi a titok és ez beválik. Ha nem lennél ilyen gyáva, akár még boldog ember is lehetnél. Sajnállak, komolyan..

Bakter Anyósa 2019.06.19. 13:34:12

@Daenerys Targaryen: állapotot veszel, amit a kilométerek számával arányosan kopó alkatrészek cseréjével befolyásolni lehet. Sajnos az embernél ez nem opció. De nem is ez a lényeg. Valamiért úgy alakult ki, hogy nem különböző generáció tagjai alakítják a párok javát, és jól is van ez így. Attól a te véleményed is elfogadom, mindenki azzal él, akivel jól érzi magát.

2019.06.19. 13:50:02

@Bakter Anyósa: "Kell vagy nem kell, ennyi a titok és ez beválik."

Na és miben különböznek azok akik kellenek, azoktól akik nem?

2019.06.19. 13:52:15

@Bakter Anyósa: ez meg aztán mindent visz tényleg:

"a 60 éves NEM, AKKORSEM ÉS ÚGY SEM."
Vs.
"Nem méricskélek,"
:D

Janed0e 2019.06.19. 14:08:13

@Bakter Anyósa:
Véleményem szerint minden ember nemtől függetlenül szintez. Bár ez nem jó szó. Inkább azt mondanám, hogy bizonyos szempontok szerint, amik neki fontosak, priozik, szelektál, ami teljesen normális és nem tudom, miért kellene ezt szégyellni vagy tagadni. Csak a nők ilyen ködös, belső megérzésnek hazudott izén kerszetül hozzák meg a döntéseiket, míg a férfiak jóval logikusabban. Pl. te kor szerint szelektálsz. Neked fontos szempont az, hogy ne legyen nagy korkülönbség köztetek és zsigerből kiszelektálod az ilyeneket. Amivel mondom megint, semmi baj nincs, de akkor is szelektálsz.

Bakter Anyósa 2019.06.19. 14:11:25

@Captain Admin: hülyeséget írtál. Nem méricskélek=nem mérlegelem, hogy ha rendelkezik bizonyos pluszokkal (pl pénz), akkor oké, ha nem rendelkezik-nem oké. Érted ezt te is csak úgy csinálsz, mintha.. az meg, hogy valaki kell vagy nem kell? Az egy érzés, amit sajnos neked nem lehet elmagyarázni :) nem is venném magamra ezt a nemes feladatot. De sokan élünk így, barlangrendszerekben vagyunk elbújva, mert az éles fénytől megvilágosodnánk és elkezdenénk szintezgetni. Én élvezem nagyon!

2019.06.19. 14:15:12

@Janed0e: semmiféle belső izé nincs. Ől még jóval racionálisabb és teljesen objektív szempontok szerint kategorizálnak mindenkit. Férfit, nőt egyaránt.

Egyik szempont a külső, a másik pedig annak a képessége, hogy mekkora mértékben képes az adott faszi jobbá tenni az ő életét is egy esetleges kapcsolat kialakulása esetén.

Mindezt ők általában egy szóban kifejezve szeretésnek hazudják, de csak azért teszik ezt, hogy elfedjék a kő kemény racionális választási szempontjaikat, valamint hogy növeljék a balekok kihasználhatóságának idejét és esélyét.

2019.06.19. 14:18:27

@Bakter Anyósa: szerintem elsőre is érted ezt az egyszerű kérdést. Felesleges az ostobát jatszanod. Ugorjunk neki újra! :D

Miben különböznek azok akik kellenek neked, azoktól akik nem? Objektív szempontokat írj, hogy össze lehessen hasonlítani a két halmazt! Pl a büdös, ápolatlan, szarszagúak kellenek, vagy inkább az ápolt, jó illatúak?

enrikokaruszo 2019.06.19. 14:18:47

a nagy korkülönbség a környezet, a barátok, az élettapasztalatok különbségét is jelenti, gyökértelenné válhat valamelyik fél,(jellemzően a fiatalabb)

Bakter Anyósa 2019.06.19. 14:27:53

@Janed0e: hogyne szelektálnék! De itt a szintezésről van szó konkrétan. Elhelyezni magam egy skálán, aztán a másikat is, és megnézni, hogy jövök ki a buliból, ha nincs 2 szinttel alattam?!? Erre szánni azokat a pillanatokat, amik a legfontosabbak amikor valakivel találkozol? Vagy miután pozitiv volt az első benyomás, felallítani a skálát és felülbírálni az első megérzést, ez mennyi pozitívumot hoz úgy egyébként az életbe? Csak azt tudom újra mondani, hogy valóban szelektálok. Kell vagy nem kell. Ha pedig menet közben kiderül, hogy nem vagyunk mégsem összeillők, akkor elköszönünk egymástól. Akkor is, ha sok pénze van, mert itt a blogon úgy tűnik mindig ez a kulcsszó :)

Janed0e 2019.06.19. 14:27:57

@Captain Admin: 'Egyik szempont a külső, a másik pedig annak a képessége, hogy mekkora mértékben képes az adott faszi jobbá tenni az ő életét is egy esetleges kapcsolat kialakulása esetén.' magyarul férfiak és nők alapvetően u. Azt akarják egy kapcsolatban egymástól, u. Azok a szempontok fontosak. Egyetértek veled.

2019.06.19. 14:30:25

@enrikokaruszo: az otthonomtól számolva 300 méteres sugarú körben tudok 4 párt, ahol a tipikus pénzes idősebb pali és fiatal csaj felállás van jelen. Mindnél villám gyorsan jött a gyerek. Konkrétan a legutóbb akiket láttam úgy néznek ki, hogy 50 körüli full hófehér ősz hajú faszi, mellette meg olyan csaj, hogy még ha a lánya lenne is azt mondanám, hogy kicsit későn született a csaj. :)

Számos oka van, de azoknak a lányoknak, akik komoly kapcsolatban gondolkoznak már fiatalon, ma már szinte a legkevesebb kockázattal járó megoldás egy 15-20 évvel idősebb, már készen lévő pali. Tipikus win win szitu, ami sok mai kisebb korkülönbséggel rendelkező kapcsolatot nem jellemez.

Bakter Anyósa 2019.06.19. 14:35:47

@Captain Admin: aztán miért is kéne bármit megmagyaráznom neked? Nem játszom az ostobát, és nem is vagyok az, nálam ezzel semmire nem mégy. Leírtam azt, amit gondolok. Te is a te gondolataidat. Kit érdekel, hogy egyetértünk-e? Engem a legkevésbé se. Ne erőlködj már állandóan..

Cpt. Flint 2019.06.19. 14:37:23

Egyetértek azokkal, akik szerint az 50-es férfi totál önámító/naiv, ha azt hiszi, hogy egy 30-as (bombázó) nő szerelmes belé. Szerintem egyértelmű, hogy ilyen esetben lehet szó csodálatról, apakomplexusról, vagy simán anyagi érdekről, de szerelemről nemigen. Mindez persze nem feltétlenül akadályoz meg egy (kölcsönös érdekeken és szimpátián alapuló) hosszabb, akár végleges kapcsolatot. Mondjuk hogy ez (főleg a fiatalabb fél részéről) szexuálisan is monogám lesz-e, az már más kérdés; de ha valamiért ilyen tekintetben nincsenek komoly igényei, akkor még ez is elképzelhető. Ha ez mindkét félnek rendben van, akkor semmi gond.
Szóval nem kell azért ennyire kiakadni ezen, mint ahogy páran tették.

Az egy másik kérdés, hogy ez a nő pontosan mit is akart. Szerintem simán próbálgatta a lehetőségeket. Volt egy idősebb, azzal valami gond volt. Vagy nem volt elég jól szituált, vagy zsarnokoskodott, nem tűrte a szexuális igények mással való kielégítését, valamit nem adott meg a nőnek. Erre az ugye beújította az 50-est. Ott nyilván megint hamar borult valami, egyrészt ugye a pasi kiment svájcba, ami a csajnak nem volt opció, másrészt bejött az, hogy "keféljünk már egy rendeset", ezért volt a fiatal. De aztán ugye a pénz, kulturáltság, mittudomén megint visszalengette a csajt az 50-eshez, mikor az megjelent... és tovább is lendült szinte azonnal az elérhetőbb, helyben levő jólszituált mégidősebbhez (aki talán komoly ígéreteket tett a korábbi probléma megoldására, hogy visszacsábítsa).
Szóval ennek a nőnek a neve fenti etimológiai fejtegetés alapján Eötvös (K)Inga. :P

2019.06.19. 14:37:50

@Janed0e: termeszetesen ugyanazt akarják. De ezt a nők sosem fogják kimondani az adott faszinak (max a válásukkor), mert akkor könnyen kiderülne pl egy kényelmi állandónak tartott béta balek számára, hogy neki csak az a szerepe a nő életében, hogy fizesse a költségeit, megoldja a problémáit, az élvezetes dugásokat pedig mástól, erre alkalmasabbtól igényli a nő. :)

Amint ez kiderülne (pl megcsalás után), a balek azonnal bontaná a viszonyt. A nő pedig egy kihasználható balek eltűnésével nem kockáztathatja az így kiesett előnyöket. Számító geci az összes, csak az ilyen névtelen felületeken játszák meg magukat. :)

2019.06.19. 14:39:38

@Janed0e: korrigálnom kell magam. Ostoba vagy. :D

Ettől egyszerűbben nem tudom mwgfogalmazni. Nos, harmadszor is, hát ha sikerül. :D

Miben különböznek azok akik kellenek neked, azoktól akik nem? Objektív szempontokat írj, hogy össze lehessen hasonlítani a két halmazt! Pl a büdös, ápolatlan, szarszagúak kellenek, vagy inkább az ápolt, jó illatúak?

Cpt. Flint 2019.06.19. 14:44:23

@Janed0e: @Captain Admin:
Há'most tényleg nem értelek benneteket... még szép, hogy választ az ember... nem kérdezi meg senki az összes szembejövő, bármilyen korú és állapotú, megfelelő nemű lényt, hogy megyünk-e dugni, oszt' élünk-e együtt...

Cpt. Flint 2019.06.19. 14:48:26

@Captain Admin: "ma már szinte a legkevesebb kockázattal járó megoldás egy 15-20 évvel idősebb, már készen lévő pali. Tipikus win win szitu, ami sok mai kisebb korkülönbséggel rendelkező kapcsolatot nem jellemez."

Már ha a nő nem vágyik a még évekig tartó szuper és változatos szexre, a férfi meg egy vele szellemileg egyenrangú és azonos értékrendű társra.

Biztos van, akinek ez működik, nekem nem kellene.

enrikokaruszo 2019.06.19. 14:49:21

@Captain Admin: nincs baj, amíg meg nem billen valamiért, akkor fontos, amit írtam...megéltem

2019.06.19. 14:50:58

@enrikokaruszo: ja, és megbillenni csak egy nagy korkülönbségű kapcsolat tud? :)

2019.06.19. 14:52:31

@Cpt. Flint: egy férfit nem ismerek aki valaha is beszélt volna egy vele szellemileg egyenrangú nővel. Én sem találkoztam/láttam/hallottam még soha ilyet. Te igen?

2019.06.19. 14:53:59

@Cpt. Flint: "még szép, hogy választ az ember..."

Nem a választ az idevágó kifejezés, hanem a szelektál. Ezt azonban a nők rendszerint eltagadják, elhazudják. Vagyis csak próbálnák. :D

Cpt. Flint 2019.06.19. 14:54:30

@Captain Admin: hát bocsi, de sztem Átlagjóska is azt várja a leendő házasságától, hogy:
lesz gyereke,
két fizetésből jobban megélnek, tudnak lakást venni,
megfelezik a házi/ház körüli munkát,
lesz aki segít, ha bármi gáz van,
mindemellett rendszeresen tud beszélgetni és szexelni valakivel, akit minimum kedvel.

normális Átlagmarcsi ugyanezt várja.

hol itt a különbség, a számítás, a geciség?

Cpt. Flint 2019.06.19. 14:55:15

@Captain Admin: "Nem a választ az idevágó kifejezés, hanem a szelektál." az ugyanaz csak külföldiül, hiába magyarázod.

EGY a Queen 2019.06.19. 15:01:06

@Captain Admin: “egy férfit nem ismerek aki valaha is beszélt volna egy vele szellemileg egyenrangú nővel. Én sem találkoztam/láttam/hallottam még soha ilyet. Te igen?”
Donna Strickland like this :D

2019.06.19. 15:02:34

@Cpt. Flint: lényegében sehol nincs különbség a két nem között ebben. Mindig azon a véleményen voltam, hogy a párkapcsolatok pusztán, csak es kizárólag érdek kapcsolatok. Azonban a nők ezt elhazudják teljesen. Azért gecik, mert képesek bármire, a megfelelő mértékű előnyhöz jutásért. Bármilyen hazugságra, cselekedetre stb. És amint megszűnik vagy csak csökken az általuk megszerezhető előny, képesek azonnal tovább állni, mindezt "már nem szeretem"-nek hazudva. Az sem zavarja őket, hogy ilyenkor a cselekedetük teljesen ellentmond a korábbiaknak. Ezért mondják a nőkre, h jellemtelen gecik. És valójában azok. De ennek evolúciós biológiai okai vannak, lényegében érthető ez a fajta stratgiájuk.

Cpt. Flint 2019.06.19. 15:03:42

@Captain Admin: "egy férfit nem ismerek aki valaha is beszélt volna egy vele szellemileg egyenrangú nővel. Én sem találkoztam/láttam/hallottam még soha ilyet. Te igen?"
Itt egyszerre több érvelési hibát is felfedezni vélek:
a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyes-ketely
a.te.ervelesi.hibad.hu/allito-kerdes
a.te.ervelesi.hibad.hu/anekdotikus-bizonyitas

Így erre nem is reagálnék többet.

enrikokaruszo 2019.06.19. 15:05:49

@Captain Admin: nem, dehogy, de akkor egy fiatal csaj eléggé egymaga van....persze a tuti bánatpénz jó gyógyír, de akkor honnantól számít a krvaság?

2019.06.19. 15:09:54

@enrikokaruszo: onnantól, h pina van a lábatok között és azért bármilyen előnyt elfogadtok.

Bármelyik őszinte férfi ismerősöd el fogja mondani neked a nagy titkot, ami nem más, mint hogy minden nő kurva. Nekem úgysem hinnéd el. :)

2019.06.19. 15:11:30

@Captain Admin: te tényleg mentális rokkant vagy. Min rugózol most? Mindenkinek van preferencia rendszere a párválasztásban. Erőltetsz egy általad tolt hamis premisszát, mi szerint a nők nem szinteznek. De igen, szinteznek!
Megnyugodtál vége?

2019.06.19. 15:11:42

@Cpt. Flint: nem érveltem. Válaszolj nyugodtan! Te beszéltél már valaha olyan nővel, aki szellemileg egyenrangú volt veled?

2019.06.19. 15:12:53

@Daenerys Targaryen: nem én tagadtam pár kommenttel feljebb, hogy nem szinteztek. Én mindig is állítottam, higy szinteztek. Sőt, igazából ti szinteztek.

Cpt. Flint 2019.06.19. 15:13:05

@Captain Admin: " párkapcsolatok pusztán, csak es kizárólag érdek kapcsolatok."
természetesen. ez az evolúciós kényszer. ez tény. de ez mindkét félnél ugyanúgy működik. az egy dolog, hogy ezt "Természet Anyánk" megfűszerezi nekünk hormonális alapú örömökkel...

"Azonban a nők ezt elhazudják teljesen." stb.
a.te.ervelesi.hibad.hu/hamis-kompozicio-vagy-felosztas

2019.06.19. 15:14:28

@Captain Admin: a férfi is továbbrepül ha nem elég feszes az a mell és az a fenék. Mert a két gyereked szoptatása leamortizálta. És jellemtelen módon a férfi már repül is tovább oda ahol több előnyt tud bezsebelni. Viccesen szűklátókörű vagy.

2019.06.19. 15:16:57

@Cpt. Flint: nem képes felfogni az érvelési hibáit, mert ő itt nem érvel, hanem kinyilatkoztat mint egy próféta. A dogmatizmus kezdő mondata: Igazam van, mert én mondom! Ennyi.

2019.06.19. 15:17:56

@Daenerys Targaryen: ezer és egy példám van, ahol a faszi nem repült tovább, nem bontotta a kapcsolatot, miután a nője szülés után jelentős értékcsökkenésen ment keresztül. A félredugás az más kérdés, de ez nincs hatással a kapcsolatra.

2019.06.19. 15:19:27

@Daenerys Targaryen: "nem képes felfogni az érvelési hibáit, mert ő itt nem érvel,"

Ez szép volt. :D Ha nem érvelek, hogyan lehet érvelési hibám?

mynameisone 2019.06.19. 15:21:05

Technikai komment. Próba.

Cpt. Flint 2019.06.19. 15:27:03

@Captain Admin: "nem érveltem." akkor minek szántad azt a kijelentést, amit leírtál?
de amúgy igen, beszéltem. még olyannal is, akit okosabbnak tartok magamnál.

Cpt. Flint 2019.06.19. 15:34:03

@Daenerys Targaryen: " a férfi is továbbrepül ha nem elég feszes az a mell és az a fenék."
EGYES férfiak. Ne ess ugyanabba a gödörbe, mint Сосед.

2019.06.19. 15:34:21

@Captain Admin: és hogy határoznád meg a "férfit", hasonlóképpen ilyen röviden és frappánsan, mint a "nők kurvák"?

TCrown 2019.06.19. 15:36:41

A nő szociopata.

Ő kezdeményez, ha leuralásra alkalmas bétát lát: "rámírt – ugye leviszem kocsival"
A kapcsolat kialakulás gyors és problémamentes: "A kocsiban, pláne a visszaúton, már szikrázott a levegő."
Nincs személyisége, hanem visszatükrözi azt, amit várnak tőle: "Egy hullámhosszon voltunk."
Nem érez félelmet, szégyent: "Gabi háza előtt, még az autóban estünk egymásnak. Budapest, forgalmas főút, térfigyelő kamerák, hajnali kutyasétáltató nénik – kit érdekel."
Figyelem- és konfliktusfüggő: "Gabinak figyelemre volt szüksége, rajongásra"
A kapcsolat kialakulás gyors és problémamentes ismét: "Gabi közben összejött egy korban hozzáillő fiúval. Villámgyorsan beleszeretett"
Szégyen, vagy lelkiismeret-furdalás teljes hiánya, a másik érzelmeit semmibe véve: "valamiért úgy gondolta, helyes, ha engem is beavat. Többet tudtam, mint kellett volna, például az első szerelmes éjszaka részleteit. Egyrészt örültem, hogy boldog, másrészt pont megszakadt a szívem."
A kapcsolat, illetve annak lehetőségének "lebegtetése": " Olyan volt a randink, mint máskor: izgalmas és szórakoztató, hosszú beszélgetés, mintha mi sem történt volna - csak persze a máskor szokásos finom érintések nélkül." illetve "Ők szakítottak, mi viszont újra egyre többet és többet beszélgettünk telefonon." meg végig az egész leírásban
Személyiségtükrözés megint: "semmi, de semmi nem emlékeztetett a húsz év különbségre."
Elkötelezettséget nem vállal, jövőben nem gondolkodik: "Gabi sosem mondta ki, hogy szeret"
A "beetetési" szakaszt kivéve irtózik az intimitástól: ""Hiányoztak az igazán meghitt pillanatok."
Nincsenek valódi érzelmei, csak eljátssza őket: ""Hiányzott valami a csókjából."
Mindig van egy második agenda a fejében, soha nem az a helyzet, amit a partnere gondol: "Az ő fejében viszont sajnos párhuzamosan futott egy másik film is"
A kapcsolat "lebegtetése", most mással: "Hoppá, Gabi és az ex állandó kapcsolatban vannak, Gabi képeket küld neki, amikor velem van?"
Drámafüggő, üres magyarázat, minimális érzelemmel: "„Sokat gondolkoztam, és döntöttem a kapcsolatunkról, nem akarlak hülyíteni. Nem tudok elszakadni az exemtől.” És egy szomorú szmájli."

Kedves poszter, fuss, amerre látsz. Olcsón megúsztad.

2019.06.19. 15:36:57

@Frau Untermensch4: mi a kurváktól jóval összetettebb teremtmények vagyunk, így meghatározni is csak hosszabban lehet. ;)

2019.06.19. 15:38:50

@Cpt. Flint: és ha te okosabbnak tartod, akkor ugye ő valójában is okosabb? :D Egyre viccesebbek a kommentek.

2019.06.19. 15:51:27

@Captain Admin: te magad vagy a hiba.
Ez meg különösen szép volt, hogy szülés után a nő lényegesen csökkent értékű lesz. Anyukád jól van? Ő is csökkent értékű lett?

2019.06.19. 15:55:50

@Daenerys Targaryen: lemaradt a felsorolásod, amiben tényszerűen leírod azokat a tulajdonságait a nőknek, amik jellemzően a szülés után igazak rájuk, ÉS férfi szempontból értéknövekedést jelentenek. Vagyis amelyek miatt a használati értékük növekszik a terhességet megelőző időszakhoz képest.

2019.06.19. 15:56:11

A "jobbat erdemelsz nálam" fordítása minden esetben az "ÉN jobbat érdemlek NÁLAD" :)

EGY a Queen 2019.06.19. 15:56:38

@Captain Admin: “ és ha te okosabbnak tartod, akkor ugye ő valójában is okosabb? :D Egyre viccesebbek a kommentek“
ugyanezen logika alapján: és ha te butábbnak tartod,akkor ugye ő valójában is butább?”
Amúgy nyilván iq teszttel mászkál,amit kitöltet a nőkkel,mielőtt szóba állna velük,mint ahogy te is . :D

Cpt. Flint 2019.06.19. 15:57:00

@Captain Admin: az volt a kérdésed, hogy találkoztam-e VELEM szellemileg egyenrangú nővel. mondtam, hogy igen, meg okosabbal is. nyilván, ha én okosabbnak látom, akkor bizonyára okosabb is. minimum néhány olyan téren, amiből én ezt a következtetést levontam. természetesen az "okosság" meg a "szellemi egyenrangúság" nem egzakt kategóriák, ezért sem akartam ebbe az utcába belemenni, de annyira erőltetted... és mindez még mindig nem jelenti azt, hogy én nem vagyok hülye, vagy hogy az illető nő mindenkinél okosabb.
de hogy mi ebben a vicc, azt nem értem.

2019.06.19. 15:59:34

@Cpt. Flint: a vicc az az egészben, hogy szinte lehetetlen okosabb nővel találkozni, neked mégis sikerült.

2019.06.19. 16:03:53

@EGY a Queen: guglizd már ki, hogy készült-e már olyan felmérés, hogy pl a férfiak vagy a nők rendelkeznek pl magasabb IQ-val!? Csak tippelni merek.

2019.06.19. 16:05:58

@Daenerys Targaryen: te is kurvára hozzájárulsz az új kommentfelület megjelenésével jelentkező színvonalcsökkenéshez. Beatrisszal meg stb. egyetemben. Jelentkezz te is elaltatásra , személyeskedni tudsz csak, egyetlen egy logikusan felépített érved nincs.

2019.06.19. 16:16:45

A férfiak intelligenciahányadosa összességében átlagosan 5 ponttal magasabb, mint a nőké. A 130 IQ-pont feletti kategóriában a férfiak száma háromszorosa a nőkének, 145 pont feletti értéket pedig 5, 5-ször annyi férfi ért el, mint nő.
 A nők IQ-jára vonatkozó Gauss-görbe keskenyebb, mint a férfiaké, ami azt jelenti, hogy a nők többsége az átlagos, 100 körüli ponttal jellemezhető IQ-tartományban található. Ezzel szemben a férfiaknál gyakoribbak a végletes esetek, azaz az átlagnál magasabb és alacsonyabb tartományban is többen vannak.

2019.06.19. 16:18:57

@Captain Admin: jó az "öszzetettebb teremtményességetek", de azért egy punciért, ha az ízlik sok mindent feladtok, ideig óráig ebből. Lám a poszter is hagyott csapot-papot és ízlelgette volna még a 30-ast, s ha ez mese csak akkor is van számtalan példa erre. És 50-es éveik után azért már a fiatal bie is csak akkor kerül hálóba, ha -igazad van- nem a farkincája vaskos.
Nem minden férfi összetetebb teremtmény, azért ez az általánosítás túl nagyvonalú, szerintem :)

2019.06.19. 16:18:59

@Csodor aki meghagja a vilagot: izgultam, mert nem olvastam még ebben a temában. De végül is jól tippeltem. Ki hitte volna? :D

2019.06.19. 16:20:33

@Frau Untermensch4: a poszter még saját magára sem férfiként hivatkozik. Nem is az.

sure_shot 2019.06.19. 16:24:20

"Gabi közben összejött egy korban hozzáillő fiúval. Villámgyorsan beleszeretett, és valamiért úgy gondolta, helyes, ha engem is beavat. Többet tudtam, mint kellett volna, például az első szerelmes éjszaka részleteit. Egyrészt örültem, hogy boldog, másrészt pont megszakadt a szívem."

Valamiért úgy gondolta, hogy csak elmondja már. Elvégre a barátnője vagy.
Amúgy elég jó helyezést ért volna el a megyei geciségi versenyen. De azért a végén a "jobbat érdemelsz nálam" mindent visz. Hát ja:D

Zalán Maurer 2019.06.19. 16:25:02

@Captain Admin: Kivéve ha kiderül A félrelépés akkor aztán borul minden, es mindegy hogy mit tett előtte az ember az asztalra, jön a gyilkos ösztön es bosszú, a mérlegelés hiánya a megbocsátás és a szeretet sehol nincs amikor bizonyítani kéne...de beszélni viszont elotte tudnak róla

2019.06.19. 16:27:12

@Zalán Maurer: ha egy férfi dug félre, annak soha nincs semmilyen komoly következménye. Ha egy béta balek, akkor van.

Zalán Maurer 2019.06.19. 16:37:16

@Csodor aki meghagja a vilagot: mert a természet bátrabban kísérletezik velünk hiszen a férfilét a teljesítményrol szól. A nőknél viszont visszafogottabban kísérletezik a természet, mert hiszen ők az élet adói, igy nagyobb a tét ha elvész valaki teljesítményének kísérletezése közben, határainak feszegetése kozben, tehát mas munkat, tulajdonsagot, célt ad es tart fojtosnak az evolúció a ferfi es a nő vonatkozásában. Történelemben is A férfi mindig Feláldozható volt, de a nő es a gyerek viszont a legnagyobb érték volt. Egyszerűen csak meg kellene jobban becsülni ezt a helyzetet, de ehelyett viszont tömeges kihasználás Arany ásás,álszenteskedés megy a mai Inter globális szuper liberális szuper feminista világban. És mivel az oktatás fejlődésével a kommunikáció és az érveléstechnika már kora iskolás években kifejlődik, ezért mindenki meg tudja már magyarázni a saját hülyeségét. Nincs igazság nem volt és nem is lesz. Mert pl. akit otthon egyszer megpofoznak az évek azon sír hogy bántalmazták, de az hogy miert, es hogy közben mennyi mindent kapott onzetlenul a másiktól egy egy hiba becsúszása mellett, hat errol soha senki nem beszel. De azok akik pedig lelkileg terrorizálják a másik felet éveken évtizedeken át, arról megint nem beszélunk egynlo aranyban csak csendben szépen tönkremegy, meghal rákban vagy öngyilkos lesz, vagy a híd alá kerül az illető szerencsétlen többnyire férfi.

2019.06.19. 16:38:12

@Captain Admin: Tehát a pontos meghatározás az, hogy nem minden farokkal rendelkező ember férfi csak az aki annak is tekinti magát, és csak azokra mondható a te szavaidat idézve hogy "összetettebb egyéniségek". Jól értem?

Zalán Maurer 2019.06.19. 16:39:48

@Captain Admin: vágom! Hát ez van, béta voltam bazze... legkozelebb alfa leszek ozt jo napot

2019.06.19. 16:39:49

@Frau Untermensch4: azt, h ki a férfi és ki a balfasz, azt ti döntitek el.

2019.06.19. 16:44:19

@Zalán Maurer: ne vedd szentírásnak Captain Admin kinyilatkoztatásait. Ő is béta, csak verbális agresszióval kompenzál:)

EGY a Queen 2019.06.19. 17:17:16

@Captain Admin: te mijafaszt nem tudsz azon értelmezni,hogy nagyobb a Gauss görbe??? Nem egyenes a nőknél sem,csak kisebb.Magyarán egy átlagos iq-jú nő ugyanakkora eséllyel találkozik egy nálánál butább vagy okosabb férfival..nem azt jelenti,hogy minden férfi okosabb,bazdmeg! Hanem,hogy kiemelkedő intelligenciájú egyed 100-ból kevesebb van a nők között,mint a férfiak között.Viszont a butákkal ugyanez a helyzet.Capiche?

Zalán Maurer 2019.06.19. 17:22:48

@TCrown: kimaradt az empátia teljes hiánya és főleg amikor beszámol a fiatal sráccal töltött együttlétről hat az valami kegyetlen aljas, egyszerűen undorító. Neki a másik ember csak egy ugródeszka es/vagy játék.

Zalán Maurer 2019.06.19. 17:27:29

@comte de lippaud: nem volt korrekt mert többször is megszívatta ugyanazzal a trükkel, ha korrekt lett volna akkor az első pillanatban elmondja hogy mi van, de hintáztatta lebegtette ami Egyáltalán nem korrekt.
Sőt Közben még azt is elmondta az elso pasinak hogy hogyan dugta meg őt a másik nala fiatalabb srac, sőt csak utána dobta amikor már elvitte Michelin csillagos étterembe es körbejárták fél Párizst és a másik gyerek stabilizálódott

Zalán Maurer 2019.06.19. 17:31:12

@Csodor aki meghagja a vilagot: nem érdekel hogy ki Alfa meg ki ki beta, mert mindenki Elsősorban ember. Es az a másik srác akiről Beszéltél az nagyon sok mindenben igazat mond jól látja a dolgokat, sajnos ezek a dolgok elég tiszták egy idő után, kitisztulnak 40 korul aa ferfi-női játszmák, aztán utána már semmi sem lesz olyan szép és tiszta és naiv mint előtte, mert sajnos ez a fejlődés es velejáró tudás a tisztánlátás nem túl kegyes dolog a mai aranyásó vilagban...

EGY a Queen 2019.06.19. 17:33:22

@bElannaTorres: igazából szerintem ez teljesen lényegtelen.Az adott ember iq szintje számít,akivel épp beszélsz/kapcsolatban vagy. Csak a nagyon egyszerű Szomi képes azt gondolni,hogy a világon minden egyes férfi okosabb minden egyes nőnél. :D Mert ő még nem látott férfit,aki okosabb nővel találkozott volna..Hát.. :D

Zalán Maurer 2019.06.19. 17:41:06

@bElannaTorres: itt ki kellett hozni egy uj győztest, mert a régi unalmas volt ez 'modern' korunk egyik 'új' velejárója. Min csodálkozol? Nem kimutatásokat kell nyálazd látni hanem ki kell menni a nagybetűs életbe azt ott kell körülnézni hogy mi van. Tesztek töltögetése az egy dolog, egy fajta intelligencia, de a kreativitás helyzetmegoldás, kitartás, asszociáció, kapcsolatteremtés, alazat-empatia (eq) az meg egy teljesen másik történet, es az nem papíron zajlik. Az iskolán kívüli helyzet egeszen mas

2019.06.19. 17:51:35

@EGY a Queen: de én elmondhatom, hogy nem találkoztam olyan nővel, aki kicsit is megközelítette volna az én intelligenciámat:)

EGY a Queen 2019.06.19. 17:56:21

@Csodor aki meghagja a vilagot: te bármit elmondhatsz.. ;) mi meg bármit el is hiszünk..vagy nem :D

bElannaTorres 2019.06.19. 18:21:03

@EGY a Queen: egyetértek
@Zalán Maurer: nem hiszem hogy ki kellett hozni új győztest, a többivel nem vitatkozom

Zalán Maurer 2019.06.19. 18:30:46

@bElannaTorres: Márpedig a régi világrend változóban a szerpek is megcserélődtek úgy hogy igenis van egy tudatos tevékenység annak érdekében hogy régi pillérek megváltozzanak, győztesek vesztesek és a régi vesztesek pedig az új győztesek legyenek.

A régi világrend összetartó erőit bomlasztják. A tisztelet a tekintély teljes aláásása, a szerepek felborítása, lázítás, uszítás, balkanizálás, a devianciák felemelése a humanizmus jegyében stb.

Janed0e 2019.06.19. 18:39:10

Valaki magyarázza már el nekem, hogy az itt pattogó nogyulolo nyomi mgtow-os béta balfaszok miért nem alapítanak egy klubot, ahol vígan farkalgathatnak egymást? Jó, ez csak költői kérdés volt, tudom én, h azért a fene egye meg, mégiscsak kell nekik a punci. De ezek csak itt a blogon játsszák a Háry Jánost, mert otthon a parjuknak/dugopartneruknek nincs merszuk elmondani szemtől szembe, hogy 'hej Julcsa, szerintem minden no ostoba kurva, kovetkezeskeppen teged is egy ostoba kurvanak tartalak. Most pedig térdelj le és szeress!' nem nehéz megjósolni mi lenne a reakció... Persze ezt ők is tudják, ugyh ezek a sunyi, gerinctelen béta balfaszok inkább HAZUDNAK :D annyira szánalmasak. Meg vmi: csak nekem tűnt fel, h itt a gyereket szült anyukakat, feleségeket' használati érték vesztett' tenyeszkancanak tekintik? Helló, normális férfiak, hol vagytok ilyenkor? No létemre nekem kell megvedenem a férfiak becsületét? Cpt. Flint, legalább te ne okozz csalodast! :) vagy mindenki itt így gondolja? Mert ha igen, akkor lányok, asszonyok, a világ megérett a pusztulasra.

Zalán Maurer 2019.06.19. 18:46:08

@Janed0e: hagyjuk már ezt azt az alfa béta dumát, igy csak a két bites idiotak kategorizalnak. Gyakorlatilag es Elsősorban mindenki ember, akár férfi akar No.

Az tény hogy mind a két nemnek megvan a sajátos gondolkodásmódja megvan a sajátos ösztön mechanizmusa. És ez eléggé el is tér és ennek alapján lehet valamennyire rangsorolni a nemeket, ezen túl pedig Egyébként valóban sok konfliktus Generál a ket nem közötti logikai és emocionális különbség, de nem kell alfanak lenni hogy megbecsült legyél es nem kell Betanak lenni hogy alázzanak.. embernek kell lenni mindenkit, es uljon a seggére le mindenki es gondolkodjon mielőbb beszél vagy csinál valamit.

Janed0e 2019.06.19. 18:53:35

@Zalán Maurer: rendben, akkor a beta balfaszt helyettesitsd be hazug, nogyulolo, sunyi EMBER-re. Na, most hogy a szemantikat letudtuk, mar egyetertesz azzal, amit irtam vagy nem?

Zalán Maurer 2019.06.19. 19:09:12

@Janed0e: ebbe a stílusban amit képviselsz nem osztozom, ebbe nem fogok bekapcsolódni semmilyen szinten, de annyit viszont mondanék hogy amit írtál abból egyik se vagyok, ellenben objektív hiperrealista elfogulatlan igazságkereső az annal inkabb. Az, hogy ez esetleg neked nem tetszik hat őszintén sajnálom;).
Amit beleköltessz az egyeni szociális probléma, de nekem ahhoz mar semmi kozom. Mellesleg en sajat nevemen kimentelek, te miert nem? Miert bujsz alnev mögé, normalis stílusban kommentelő emberek sertegetesekor??

bElannaTorres 2019.06.19. 19:13:36

@Zalán Maurer: 5 évet nem mennék vissza az időben nemhogy 100 -500 évet. De látom neked bejön a szolgalolany meséje világa ahol a szerepek meg a tisztelet a helyén van.

2019.06.19. 19:22:11

@Janed0e: tuti, hogy dagadt vagy. Senki nem dug meg, ezért a feminizmus felé fordultál. Gondolkoztál eutanázián? GDP-t úgy sem termelsz:)

Zalán Maurer 2019.06.19. 19:24:33

@bElannaTorres: igen...ha én megadom a tiszteletet, márpedig megadom, akkor nem lenne rossz visszafele is...tudom ez luxus, nem baj en mar csak ilyen maradi vagyok

Janed0e 2019.06.19. 19:25:14

@Zalán Maurer: Idézni tudnád kérlek, h én mikor sertettelek meg? Én hozzád se szóltam, te pedig úgy kezdted, h 2 bites idiotanak neveztel. Sebaj, a szohasznalatomat kérésedre kijavitottam és érdeklődtem, továbbra is kíváncsi vagyok, h te mint Ember (figyelsz? Remélem már jól csinálom) hogyan velekedsz arról, h a gyereket szült nőket itt egyesek használati érték vesztett tenyeszkancanak tekintik. Ja, meg vmi: ha nem tűnt volna fel, itt te vagy az odd one out. Itt mindenki nick-et használ rajtad kívül... Bocs, basszus, most megint megsertettelek?

Janed0e 2019.06.19. 19:31:12

@Csodor aki meghagja a vilagot: pontosan úgy elitelem a feministák, mint a nogyuloloket, vagy bármilyen ember sportot, akik gyűlöletet szitanak(bigott vallasosoak, terroristák, homofobok, nácik, ill, azokat, akik viccből öngyilkosság buzditanak vkit, akinek más a véleménye). Nem vagyok dagadt, bár most a nyaralas alatt felszaladt 1 plusz kiló. Köszönöm szépen, a szexuális életem is nagyon rendben van.

God Harald 2019.06.19. 19:49:35

@Janed0e: nyaraláson hízni nem bűn!:)))

2019.06.19. 19:49:44

@Janed0e: csak próbáltam reflektálni a saját stílusodra, egyfajta tükör lett volna a személyeskedős kommentjeidre. Most meg a magyarázkodásaiddal elmentünk pont arra az irányba, amit negatív példaként emlegetünk itt.
Normális beszélgetésekben nincs jelen frusztráció, minősítgetések, személyeskedések. Számon kéred, hogy nem értek egyet a véleményeddel, mikor éppen te kezdtél alpári jelzőket felsorakoztatni azokra, akik urambocsá' véletlenül más nézeteket vallanak. Intelligencia ott kezdődik, mikor nem te akarod megszabni, mi helyes.

Remélem átment, hogy mennyire nonszensz dagadtnak neveznem egy nicket, nulla ismeret hiányában... ugyanúgy , mennyire feleslegesek a te jelzőid is. Talán nem kellene energiát és időt pazaroljunk ilyen szópárbajokra:)

ételizésítő 2019.06.19. 20:11:17

@Daenerys Targaryen:
"Hatvanasok simán dugnak viagra nélkül is."
Személyes tapasztalat, vagy csak hallottad valahol?

A negyvenéves bányászok egyébként erőnlét terén kifejezetten jó állapotban voltak (amíg voltak bányászok) egy 60, de akár egy 30 éves irodakukachoz képest. Ismertem egy párat, akik még 60 évesen is képesek voltak egész nap 80 kilós zsákokat/szálfákat hordani a vállukon. Te kb. mennyi ideig bírnád? Vagy a 30 éves irodai melós ismerőseid?

"a csaj még bőven szexérett lesz"
Azaz lesz még annyi ereje, hogy szétrakja a lábát, valamint a megfelelő helyre kenje a vazelint?
Mert a nőknek kb. ennyi kell a szexérettséghez. (Az a baj, hogy a többségük szerint a szexhez is ennyi a szükséges és elégséges feltétel a nő részéről.)

@Beátrisz:
Szerintem nem szeret. De egy békülődugás talán segíthet.

@Jóska Pista:
Mert még a tiédnél is szarabb a helyesírása. :-)

@Cpt. Flint:
"nem kérdezi meg senki az összes szembejövő, bármilyen korú és állapotú, megfelelő nemű lényt, hogy megyünk-e dugni, oszt' élünk-e együtt"
Bassza meg, akkor ezek szerint csak én szoktam?

@Zalán Maurer:
Aki béta volt, az is marad.

@EGY a Queen:
Ez a Capiche? milyen nyelven van és mit jelent?

@Csodor aki meghagja a vilagot:
"de én elmondhatom, hogy nem találkoztam olyan nővel, aki kicsit is megközelítette volna az én intelligenciámat"
Fentről vagy lentről? Mert nem egészen mindegy.

ételizésítő 2019.06.19. 20:15:02

@Janed0e:
Honnan tudod, hogy nincs ilyen klub?
Csak mert téged még nem hívtak meg?

A zsidókat és a buzikat miért nem ítéled el?

Janed0e 2019.06.19. 20:26:17

@Sally and Billy: bocsánat, sebtében potyogtem. Én a radikális ferfigyulolo feministákat ítélem el. Sajnos erre a csoportra meg nem találtak ki külön szót, ezért sok ember összemossa oket a női egyenjogúságot kiharcolo feministákkal, ami a legjobb dolog volt az újkori történelemben, ami csak nőkkel történhetett.

Zalán Maurer 2019.06.19. 20:32:50

@ételizésítő: tudtam hogy nekem ezt fogod írni de mondok én is neked valamit sok minden attól is függ hogy az ember épp milyen lelkiállapotban milyen élethelyzetben van. Láttam én már Alfát Bétásodni és Bétát Alfásodni.
Mellesleg nem lennék következetes ha nem irnam meg neked is ugyanazt amit itt lelkes női rajongóknak vagyis ez az alfa-béta dolog nagyon csekély intellektusu meghatározása az egyébként széles emberi szinezeteknek.

Janed0e 2019.06.19. 20:43:19

@Csodor aki meghagja a vilagot: Nem irkalnek ilyen stílusban, ha nem bosszantott volna fel az, h itt olyan kommentek hangzottak el, h minden nő ostoba kurva, meg ertekvesztett használati tárgy és senki, érted, senki szóvá se teszi, de aztán jön Moaning Zalán, aki belém áll azzal, h 'Jajj, hát csaje, ne használjad már a béta dumat'. A fentiek rendben vannak, nala a bétazas verte ki a biztosítékot. Amugy nem személyeskedtem, egyetlen kommentelot sem minősítettem személyesen, hanem egy teljesen torz kinyilatkoztatást és az ezt képviselő gyűlölködő csoportot minősítettem.

2019.06.19. 20:51:19

@Janed0e: sajnos ebben a tarsadalomban nem ertek a kapcsolat, az emberek jatszanak a szavakkal, mint pl "szerelem". Kezdjuk ott, hogy az igaz szerelmet nem megtalalni kell, hanem felepiteni.

Mivel mar semmi sem jelent semmit, a szavak meg vegkepp nem az eredeti jelentesuket, az emberek tobbsege is ugy viselkedik ezen a blogon is, mint amikor hateves gyerekek kezebe kotont adnak; teleengedik vizzel, es egymast dobaljak vele.

EGY a Queen 2019.06.19. 20:55:05

@Janed0e: azért nem tesszük szóvá,mert ezt tolja Captain Admin évek óta..és igazából rájöttünk,hogy teljeswn felesleges reagálni,mert az csak olaj a tűzre,viszont érvelni,vitázni vele úgysem lehet.ha érdekel,és hiányzik,olvasgasd a régi,még facebookos kommenteket..ott van miden szar.ja,ha ez vigasztal,sokkal durvábban is tudja tolni,ez gyakorlatilag semmiség ;)

2019.06.19. 20:58:02

@Janed0e: ja, hogy te bosszankodsz..értem:) Vannak önkontroll technikák az indulatkezelési problémákra:)
Vagy saját módszer a hisztérikákra, akik nem tudják befogni a mocskos pofájukat és órabérben tudnak basztatni a sok faszomatseérdekel problémáikkal: póráz és szopóálarc:)

2019.06.19. 21:13:22

@Janed0e: azért mert te (mi) vagy rossz helyen. ez AZ A blafasz klub ahol lehet himsovinizmust hagoztatni, gyülölködni. Szomszéd van jó helyen, ez az ő blogja.
Mi vagyunk itt a kakukktojás.

Bakter Anyósa 2019.06.19. 21:17:16

Hova lett Szomi? Csak nekem tűnik úgy, hogy összeugraszt itt egymással a való életben valószínűleg töknormális embereket? Egy inverz moderátor. Nem kéne belesétálni a csapdájába.

2019.06.19. 21:19:12

@EGY a Queen: "igazából rájöttünk,hogy teljeswn felesleges reagálni,mert az csak olaj a tűzre,viszont érvelni,vitázni vele úgysem lehet."

A tény, hogy csak te egymagad is minimum több száz kommentet szenteltél eddig nekem, önmagában jó példája a mai női IQ < férfi IQ megállapításra.

Valamint cáfolja az itt beidezett bekezdésedben leírtakat, és egyben igazolja az állításom is, ami szerint minden nő eredendően, alapból egy hazug g.ci.

Tényleg úgy írkáltok, mint ha nem lehetne visszakeresni. Mindezt így, hogy semmi tétje. Mit művelhettek élőben, amikor tétje is van? :D
Nem kell válaszolni, tudom jól.

2019.06.19. 21:20:29

@Bakter Anyósa: itt vagyok. Mi a kínod?

Janed0e 2019.06.19. 21:22:41

@Csodor aki meghagja a vilagot: Oh, ertem már. Ki vannak itt osztva a szerepek és te a szigorú ovobacsi vagy, aki helyrerakja a kommentelgeto hülye gyerekeket, és akinek a hozzaszolasai megkerdojelezhetelenek. Én meg a mocskos pofaju hisztérika. Hm, tudod mit? Vállalom. A szopoallarcot meg húzd rá a mgtow-os cimboradra :) szép estét

Bakter Anyósa 2019.06.19. 21:29:10

@Captain Admin: nekem semmi :D de az embereid eleg feszültek! Basszál már rendet vagy valami! Már azt se tudjak, ki a béta meg ki a kurva, nem lesz jó vége

EGY a Queen 2019.06.19. 21:39:59

@Captain Admin: hazug gecizés on megint :D figyelj,Szomi.Már hozzá szoktam,hogy nem igazán tudsz olvasni,gyakorlatilag funkcionális analfabéta vagy,de néha legalább igyekezhetnél.Asszem amúgy ingyen át lehet ám ismételni az általános iskolát.
Kapd fel azt az iskola táskát,oszt uccu neki! ;)
Szóval,utoljára:régen( Facebookos kommemtek ideje alatt) próbálkoztam még veled,újabban ( itt a blog.hu-s felületen leginkább skipelem).
Hazug geci meg pont te vagy,mert millió szám kommentelgettél például rólam is,de csinálhatunk statisztikát.Te vagy itt a komment mániás,nem más.Na,most meg fogd a kezedbe az Ablak Zsiráfot,oszt toljad neki.Neked is sikerülhet! Én drukkolok ;)

EGY a Queen 2019.06.19. 21:42:32

@Csodor aki meghagja a vilagot: ne bassz mán fel te is.Kit zavar a MGTOW? Szóba se került.

2019.06.19. 21:45:26

@Bakter Anyósa: nekem itt nincsenek embereim. A véleményemmel is a legtöbbször egyedül vagyok a kommentet írók közül. Szóval rend van.

Inkább mesélek valamit. Ma egy haverom busszal utazott vissza bécsből, mit ad isten, pont egy olyan csaj mellé szólt a jegye, aki tipikusan az a kategória, aki babysitterként keresi az eurókat. Konkrétan végig vette a csajt videóra amint az anyjával megbeszélte, hogy egyáltalán nem gáz ez a meló, nem lesz gond, jó lesz stb, valamint azt is, hogy sorra hívták a kuncsaftok 10 percenként. A legvégen pedig lebaszta telefonon a paliját, aki otthon várta a gyerekével. Ha nem látom nem hiszem el, pedig már egyáltalán nincsenek illúzióim a nőkkel kapcsolatban.

2019.06.19. 21:49:15

@EGY a Queen: ez most megint egy volt azok közül a kommentek közül, amelyekkel nem reagálsz nekem? :D

Annak az okára pedig ma fény derült itt, hogy adott esetekben miért nem értheti egy nő egy férfi hozzászólását. ;)

EGY a Queen 2019.06.19. 21:50:00

@Csodor aki meghagja a vilagot: de ha eccer nem volt szó MGTOW-ról?? Bazmeg,legalább releváns dologban toljad! :D

Bakter Anyósa 2019.06.19. 22:07:52

@Captain Admin: ezerszám vannak ilyenek, ez nem is kérdés. Sose mondanám, hogy a nők bizonyos része nem kurva, vagy "hazug g.ci", de ez nem nemfüggő. A férfiak elég tetemes része is férfiatlan, hazug g.ci. Te azt vonod kétségbe, hogy vannak normális értékrendű emberek mindkét nemből, és néha olyan szerencsések, hogy egymásra is találnak. Mindenki úgy él, ahogy akar. Ha neked az alázósdi fekszik, engem nem zavar az se, biztos van rá érdeklődés, de vannak "hagyományos" népek is bőven, te is fogadd el.

2019.06.19. 22:14:54

@Bakter Anyósa: "Te azt vonod kétségbe, hogy vannak normális értékrendű emberek mindkét nemből,"

Sehol nem írtam ezt. Csak azt állítom, hogy az összes nő hazug, jellemtelen. Elég megnézni itt a blogon. Nincs fél órája, hogy edit azt hazudja, h nem reagál nekem, nem vitatkozik velem stb. Mindezt több száz nekem célzott komment után. 2 hete borzlány promózta, hogy milyen boldog, kölcsönös szereteten és pusztán érzelmeken alapul a kapcsolata, aztán egy nappal később meg leírja, hogy a lehető legkülönfélébb módokon zsarolja és tartja terrorban a férjét. Most ha csak ezt veszem alapul, mit művelhettek élőben. Sem térbeli, sem időbeli korlátai nincsenek a hazudozásaitoknak.

Bakter Anyósa 2019.06.19. 22:26:16

@Captain Admin: ahha, neked az, hogy ki mit mond egy blogon, reprezentatív, az összes nőre alkalmazható. Vagy az összes hús-vér nő is hazudott egész életedben? Egyébként MINDENKI hazudik, amikor ráviszi a kényszer. Munkában, kapcsolatban, balesetnél stb, még te is.

ételizésítő 2019.06.19. 22:29:33

@EGY a Queen:
Az, hogy a saját helyesírásukat sem ismerő amerikai faszok is hülyeséget írnak, akár a netre is, még nem mentség.

Ha esetleg a "kapise?" kiejtésű és "érti?" jelentésű olasz szóval akartál dobálózni, azt úgy írják: capisce. Ha netán tegezve akarod, akkor meg capisci.
www.ilsonline.it/italiano/dizionarioverbi/capire.html
Szóval ha hallgattál volna, koma, ha bölcs nem is maradtál volna, de legalább nem derül ki, mennyire buta vagy.
Tudod: aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul. Más nyelvekre is érvényes.
(Vagy hogy te is értsd:
- Csoki, ne beszélj spanyolul!
- Miért?
- Mert nem tudsz.)

ételizésítő 2019.06.19. 22:37:45

@Zalán Maurer:
Nem hiszem. Ez kb. olyan, mintha azt írnád, láttál te már hiénát oroszlánná válni, meg oroszlánt hiénává.
Ez al alfaság - bétaság stb. lelkialkat kérdése.
Persze tudom (mert hallottam-olvastam, talán még az Indexen is), a maffiózó Száva család is bűnbánó Hit-gyülis lett. És egyszer majd biztosan el is hiszem. Most azért még nem.

@Janed0e:
"itt olyan kommentek hangzottak el, h minden nő ostoba kurva"
Erről szó sem volt. Vannak köztük okos kurvák is. Az IQ-ról is volt szó fentebb. :-)

@Csodor aki meghagja a vilagot:
Többször tényleg hülyeség lenne.

EGY a Queen 2019.06.19. 23:01:58

@ételizésítő:izé.. de én nem olaszul akartam írni..sajnalom,hogy ezt a szlenget nem használhatom,merthogy így mostan megtiltottad nekem,hogy amerikai szlenget használjak... :( amúgy küldenél egy szó listát,amiket így használhatok online,meg a nyelvek listájának is kimondottan örülnék,roppant kedves lenne tőled,mert most már azt ugye tudom,hogy amerikai angolt nem szabad..franciát lehet? Németet? Csak a hochdeutschot,vagy esetleg megengeded nekem a bajor nyelvjárást? Sokat jelentene..igazán..
Na,szóval a kis pöcsöddel szórakozz komám,okoskodni akartál,oszt rábasztál a kultúrálatlanságodra.Ennyire beégni egy blogon azer’.. :D vágom,hülye amerikaiak,amerikai hülyék,csak azért mert te nem ismersz egy szót,nyilván a pár millió a barom,aki használja.Kezdd újra.Népnevelő! :D

Zalán Maurer 2019.06.19. 23:06:22

@ételizésítő: azert ha lassan is de a civilizálódó emberi gondolkodás ennél azért is cizelláltabb, minthogy 'oroszlán vagy gazella'...

Szóval ha elvárunk több értelmet a társadalomtól Akkor tegyünk mi is bele többet annál hogy két állathoz hasonlítsuk az emberi típusokat. Ugyanis az állatok képtelenek a fejlődésre az emberek viszont igen.

EGY a Queen 2019.06.19. 23:06:40

@Csodor aki meghagja a vilagot: mán régóta ígérgeted,Darling! :D
De manapság már egy istenverte verset se rittyentesz nekem.. :( bezzeg régen.. #mindenjobbvót

whoamiohmy 2019.06.19. 23:09:58

@Captain Admin: baszki, szinte látom magam előtt, ahogy a Maca hazaér a bécsi "takarítós" melóból, csóri Béta Béla otthon meg megpróbálja megdugni (lévén hogy 3 hete nem volt szex és neki ugye a matyizas is meg van tiltva otthon, mert Asszonyka a masztira is féltékeny), majd Draga Kis Egyetlene közli hogy Neeeeee, hagyjál máááár... mert ugy rommá van kefelve hogy füstöl a nunner a bugyiban.

God Harald 2019.06.19. 23:19:10

@whoamiohmy: és akkor a nyelved hegye hozzáér pszichopata kapitány prosztatájához és mindketten zavartan összerezzentek...:)))

whoamiohmy 2019.06.19. 23:22:01

@God Harald: én itt eddig konkrétan minimum háromszor kaptam meg még azt is, hogy én maga vagyok a kapitány, úgyhogy leszel szíves valami ennel sokkal eredetibbet kitalálni agyhalott buzikam. Ehhez képest egy másik blogon egyszer a kapitány szopott faszanak a rosszabbik végén is álltam már, úgyhogy tudom, milyen mikor előjön a jó természete. Csókoltatlak.

God Harald 2019.06.19. 23:25:16

@whoamiohmy: anyádat csókoltasd kretén gyerek

whoamiohmy 2019.06.19. 23:28:09

@God Harald: mi van Apuka, ledobta az agyad az ékszíjat? Ejnye, hát szar is mikor visszanyal a fagyika, ugye? Na azért vigyázz, a te korodban már baj lehet ha felmegy a vérnyomás. Nitro spray remélem kéznél van, Papa.
Puszi a hasira.

whoamiohmy 2019.06.19. 23:34:56

@God Harald: kevés vagy Apuka mint turista szalámiban az idegenvezető. Ha már elkezdesz oltani akkor
1. Legyen valami normális szöveged hozzá
2. Ne kapd fel a vizet.
Sajnos neked egyikre se futja. Ennyike.

God Harald 2019.06.19. 23:45:17

@whoamiohmy: a magadfajta hülyegyerekeknek csak szintetikusra telik vodkával, ezért anyátok a legjobb csaj az életetekben. És hát kupak faszából sem szívsz sok okosságot magadba. Nézzél focit, akkor eljuthatsz Maradona szintjére:)))

whoamiohmy 2019.06.19. 23:53:22

@God Harald: az a legnagyobb baj, hogy nem elég, hogy a szöveged gyenge, de ráadásul emberismeretrol vagy helyzetfelismeresrol még csak nem is hallottál, emiatt minden mellé megy amivel bepróbálkozol. Hát igen, élemedett korban már kőkeményen zuhan a tesztoszteron, az meg ugye kell a vadászösztönökhöz. Látom én is a korodbeli vén pappereket, szegények álldogálnak az út közepén és azt se tudják, hol vannak. Szar lehet.
Ne csüggedj! Tudok egy jó krémet, alkarra felkened és kis szerencsével még a művházba is eltalálsz majd segítség nélkül! A haverok már várnak az ultival meg a tömbházmesterrel!
Csókpuszi Papa!

whoamiohmy 2019.06.20. 00:19:47

@God Harald: na jóccakát, én elhúztam aludni.

ételizésítő 2019.06.20. 02:29:38

@EGY a Queen:
Csak hát Amerikában sem használják, max. a hozzád hasonló írástudatlan, ostoba, 16 év alatt jó esetben 2 osztályt elvégzett analfabéta kis pöcsök.
Vagánykodni akartál, beégtél. Ennyi.

2019.06.20. 08:19:29

@whoamiohmy: most komolyan leálltál egy románnal???

Amúgy a jelzőid tényleg betalálták, béta csabi egy kiöregedett, gamma, kényszerbiszex szerencsétlen. Nem is értem miért promózza ezt folyton itt is? :)

whoamiohmy 2019.06.20. 09:35:56

@Captain Admin: sose értettem ezt a taktikát: oké, hogy nem vonzó pasi és nem kell a kutyának se, de miért gondolja hogy ha benyal a femcsiknek majd esik neki punci? Hogy kéne hogy ez működjön?
- Jajj, Kovács Bácsi, hát maga akkora öreg veteránja a mozgalomnak, hogy a testület megszavazta, kap egy tíz alkalmas pinajegyet! Beválthatja a fiatal párttag elvtársnőknél is, de ott egy menet 2 jegy!

Tisztázzunk valamit: a nőknek vagy azért kellesz, mert jó pasi vagy és nedvesednek vagy a pénzedért/státuszodért vagyis valamiért amit adni tudsz nekik. Semmi gond nincs azzal, ha érdekből dug veled mindenki, a klasszikus házasság is erről szólt, amíg a femcsik rommá nem hackeltek. De akkor meg már egyrészt, alkalmazzon hivatásosakat, ott az ár/érték arány is jobb, másrészt ne nyalja a femcsik segget, mert felesleges.

2019.06.20. 09:42:36

@whoamiohmy: azért csinálják ezt még kiöregedve is, mert egész életükben csak így kaptak puncit. Erre rendezkedtek be (jobb híjján), hogy csicskulásért kap(hat)nak csak puncit, és ez a mentalitás teljesen a személyiségük részévé vált. Természetesen így, hogy már kiszorult a szexpiacról még magát a végletekig alázva sem kap már puncit, ami teljesen érthető is.

whoamiohmy 2019.06.20. 09:46:54

@Captain Admin: ez oké, nekem is volt nem is egyszer ilyen korszakom, de akkor meg ott a legősibb mesterség. Ahelyett, hogy nyaldossa a nők segget a semmiért, elmehetne valami másodállásba, kereshetne egy kis pénzt vele és kurogathatna a 20 éves szolgáltató csajszeekat pénzért. Nincs ezzel semmi gond, Szokratesznak is 3 éves gyereke volt egy hivatásostól 60 éves korában. Egyidős a sztori az emberiséggel.
Oké hogy a punciert pénz jár, ez mindig is így volt. De
1. Minek fizetünk ingyen? Nőnek én pénzt vagy punciert vagy gyerekért adok, minden másra emancipalodjanak szépen
2. Minek energiát pazarolni a nők seggenek a nyalására, mikor ez a legkevésbé sikeres taktika?
Kicsit Stockholm-szindromanak érzem ezt a jelenséget és sajnos tömeges a férfiak között manapság.

2019.06.20. 09:52:43

@whoamiohmy: azért, mert ők abban az illúzióban élnek, hogy aki nagy drágán pinát ad nekik, az csak nekik ad pinát. A kurva meg mindenkinek. Ők meg ettől különbnek tartják magukat, miközben nagyságrendekkel többet fizetnek a puncizásért alkalmanként számolva.

Rita Vrataski 2019.06.20. 12:01:57

@Heinrich Spitzvogel: " Nyomtalanul elillannak az életekből és olyankor egy darabig rám kerül a sor. Most majd nekem fogod hazudni mindazt, amit amannak mondtál volna, ha még megvolna. Amíg jön egy új nő, aki bolonddá tesz. " (Blanka, Majmunka)
A legjobb komment a majd 200-ból.

Cpt. Flint 2019.06.20. 12:04:02

Nah, kicsit nem értem rá, aztán mindjárt elment az egész a szokásos szekértáboros-anyázós irányba... :D
Fűszerezve egy "objektív hiperrealista elfogulatlan igazságkereső"-vel, akinek szar lehet a billentyűzete (is), mert random nagybetűket kever a mondanivalójába.

Csak annyit nyilatkoztatnék ki, hogy a "szellemi egyenrangúság" meg "okosság" szerintem nem egyenlő az IQ-val. Van vagy 500 féle iq-teszt, hülyébbnél hülyébb feladatokkal, némelyikre még csak egyértelmű válasz sincs... igen magas iq-júnak mért emberek gyakran teljesen átlagos életet élnek... szóval hagyjuk az iq-mérést.

Én egyszerűen valami olyasmire gondoltam, hogy olyat akarok társnak, aki érti, amit mondok, érdekli, amit mondok, értem, amit mond és érdekel, amit mond. És ez nem is múlik el. És hasonló (nagyon) az értékrendünk, elképzelésünk az életről, jövőről, együttélésről, viselkedésről, lehetőleg ízlésben is minél kisebb különbségekkel.
Akinek ez összejön egy párkapcsolatban, az szerintem qrvára becsülje meg. Onnantól öröm lesz otthon lenni.

Nem tudok egyetérteni azzal, hogy a nők alacsonyabbrendűek a férfiaknál, ez szerintem simán nonszensz, értelmetlen kijelentés. Nem teljesen ugyanolyanok, van, amiben "jobbak", van, amiben "rosszabbak", de ezek mindig emberi kategorizálások és csak egyes kiragadott, éppen szükségesnek vagy előnyösnek tekintett tulajdonságokra vonatkoznak.
Miben jobb egy csődör egy kancánál? Miben alacsonyabb rendű egy nőstény tigris egy hímnél? Ugye milyen ostoba kérdések?

2019.06.20. 12:37:53

@whoamiohmy: szerinted egy hivatásossal dugni az pont olyan élvezet mint azzal a nővel akinek te tetszel és kiván téged? Az oké, hogy pénzbe kerül mindkettő, de az élvezet is egyforma?
Vagy a férfiak elhiszik hogy a szolgáltató dicsérgeti őket meg mű-lelkesedik? Naivak.

Rita Vrataski 2019.06.20. 12:50:32

@Cpt. Flint: két kapitány egy csárdában :) Nagyon sok erőt, és kitartást kívánok neked a továbbiakban. (Fred)

Rita Vrataski 2019.06.20. 13:24:39

@Daenerys Targaryen: igen. elhiszik, ha jól csinálja valaki. pont a múltkor futottam bele a neten egy hivatásos vallomásába. Saját maga vitte az üzletet. Bérelt lakásban (drága környéken), mindenben profi volt. Állandóan figyelte hogy épp mire van igény, ha a barnák jobban futottak, akkor barnára festette a haját. Figyelt mindenre. Az ügyfél volt az első. Szórakoztatta őket. A férfiak szeretik ha dícsérik őket. Mindenben a magasat nyújtotta. Abszolút külső, plusz nyalizás mindnek. Bevették. Ma milliomos.

Cpt. Flint 2019.06.20. 13:54:18

@Rita Vrataski: hehe, azt én is olvastam. :D

Cpt. Flint 2019.06.20. 14:21:41

@Daenerys Targaryen: erre mondom én, hogy két lehetőség van:
1. Tényleg csak ennyit vár. (Kefél egy jót, megdicsérik, ennyi.) Nyilván a kapcsolatában is. Ezen én azért nem döbbennék meg, szerintem ez az átlagnépességet tekintve elég gyakori lehet. A romantikát a lovagregények hozták ebbe, ahhoz meg nyilván olvasni kellene. Bizonyos szellemi képességek hiányában (nem akarom azt mondani, hogy szint alatt, mert az nem lenne pontos) egyszerűen nem merül fel benne a másik igénye, önkritika, előrelátás; többnyire az sem, hogy becsapják. Szerintem az értelmiségi "nyavalygók" túl sokat képzelnek/várnak el a "zemberek"-től. Még én is gyakran meglepődöm, hogy miket művelnek, mikben hisznek nagyon sokan.

2. Rosszul szocializálódott, és nem tudja, hogy mit várjon. Szerintem ebből is óriási mennyiség van, mindkét neműben. Egyszerűen fingjuk nincs, mit kellene kezdeni egy kapcsolatban, miért is (lehetne) jó az, mik az előnyei, illetve ehhez nekik milyen partnerre lenne szükségük. Mivel ez baromi frusztráló és megoldhatatlannak tűnik, így maradnak az alkalmi, vagy fizetős kapcsolatnál.

A 2. pontban leírtat amúgy általános problémának látom, szerintem a társkeresők jó nagy részénél fennáll. Egy - mindenféle közösségi oldalak, "kutatások", tv-műsorok, álpszichológiai könyvek stb. - által "előírt" társat keresnek. Legyen biztos anyagi háttere, gyengéd, erős, vidám, érzelmes, határozott, optimista, extrovertált, művelt, fantáziadús, mittudomén... Nyilván feléről azt se tudják, micsoda, hogyan kellene "tesztelni", ők maguk se ilyenek, és rohadtul nem biztos, hogy illik hozzájuk minden elvárt tulajdonság, illetve hogy ők maguk illenének-e ilyen emberhez. Emellett elhiszik, hogy alapvetően meg lehet változni és változtatni a másikat. Kiválasztanak egy ilyen "elvileg megfelelő" embert, és mégsem működik a dolog. Aztán újra és újra ilyet választanak, és megint nem működik.

Manapság kevesen vannak, és talán inkább már az idősebbek, akik ténylegesen felismerik, hogy valójában kivel tudnának és szeretnének élni. Hogy mi az, amitől béke, nyugalom és elégedettség lesz otthon, mi az, amit nem képesek tolerálni, és mi az, amiről nem hajlandók/tudnak lemondani.

Cpt. Flint 2019.06.20. 14:25:15

@Rita Vrataski: azt a cikket az orosz származású amcsi "hostess"-ről, aki még pszichiáterhez is rendszeresen járt, meg mindenét karbantartotta, mint "munkaeszközt".
Krúdyt még nem bírtam olvasni (az Álmoskönyv-ön kívül), a Vörös postakocsi-t próbáltam, de valahogy nem bírta eléggé felkelteni az érdeklődésemet. Ahhoz meg már öreg vagyok, hogy olyat olvassak, ami untat.

Rita Vrataski 2019.06.20. 14:31:15

@Cpt. Flint: igen Fred az volt az. örülök hogy itt vagy.

Cpt. Flint 2019.06.20. 14:41:40

@Rita Vrataski: én is örülök, bár sztem nem az vagyok, akit te gondolsz. :D Még ha hasonlítok is esetleg.

Janed0e 2019.06.20. 14:49:26

@Cpt. Flint: a fenti hosszabb kommentedre reagálva :Teljesen egyetértek veled. Szerintem sok ember teljesen rosszul választ, és mindezt azért, mert képtelenek megfogalmazni, hogy melyek azok a szempontok, amiket keresnek egy társban. Lehet, ez azért van, mert saját magukat sem ismerik igazán. Ment egy nagyon érdekes reality show külföldön: Married at first sight, ahol teljesen vadidegen embereket adtak össze. Ezeket az embereket pszichológusok párosították össze az egyének SAJÁT megfogalmazott elvárásai, szempontjai alapján és a szakemberek olyan párt kerestek az illetőnek, aki maximálisan megfelelt (elvileg) az általa leírt álompasi/álomnőhöz. A műsör hónapokon át végigkíséri, hogyan alakul a házasságuk, természetesen pár hónap után eldönthetik, hogy valóban maradnak házasok, vagy felbontják. Nagyon érdekes emberkísérlet. Azért választ sok ember rosszul szerintem, mert nem tudja megfogalmazni, hogy mi az a legalapabb néhány dolog, ami fölött képtelen szemet hunyni és mik azok, amelyben képes kompromisszumot kötni. Pl. Peti, akinek nagyon fontos, hogy egy nő rendszerető, családcentrikus, gyerekszerető legyen, kapcsolatba lép Julcsival, aki rühelli a gyerekeket és képtelen rendet tartani a lakásban, ellenben kurva jól néz ki. Peti azt gondolja, hogy ááá, nem baj, majd kialakul, majd összecsiszolódunk és megváltozik... háááát, nem fog

Rita Vrataski 2019.06.20. 14:58:28

@Cpt. Flint: ne haragudj :) abszolút pozitív értelemben céloztam rá. nem te vagy, akkor így van. hasonlítottál, ennyi. :) ettől függetlenül jó olvasni téged. ennyi.

Cpt. Flint 2019.06.20. 15:24:31

@Rita Vrataski: semmi gond, sztem tudom, kire gondoltál és nekem is szimpi volt. :)

whoamiohmy 2019.06.20. 16:48:33

@Daenerys Targaryen:
Oke, veled már volt intelligens, komoly párbeszéd úgyhogy beszéljünk komolyan az oltogatas helyett.
Bontsuk ki a témát:

1. Élvezet.
Egyértelmű hogy a hivatásosoknál jobban jársz, ha csak a fizikai részét nézed. Egyrészt olyan nőt kapsz, amilyen tetszik. Másrészt olyan szolgáltatást ami 100%-ig bejövős. Nyilván ha minőséget akarsz, azt meg kell fizetni, az tény, illetve ki kell tapasztalni miből mi az ami tenyleg jo neked, és ez egy kicsit ilyen soulsearching téma, eltarthat akár évekig mire rájössz, mi a jó.

2. Érzelmek.
Valóban, itt a hagyományos párkapcsolat nyer, ez nem kérdés. És igen, én is olyan vagyok például hogy a szexben érzelmi síkon a másik fél élvezete esik jól igazán. Na ezt nehez megkapni hivatásostól (vannak azért egészen jó színésznők is ám), illetve nyilván a pénzes történet nem az érzelmi részről szól eleve.

3. Ha megnézed, a kommentem viszont nem is amellett tört lándzsát, hogy jobb a pénzes sztori mint a párkapcsolat, hanem arról, hogy egy férfi 2 módon juthat párkapcsolathoz: vagy úgy hogy jó pasi és fizikailag vonzó a nők nagy részének, vagy úgy hogy nyújt valamit, ami miatt egy adott nő őt választja (ez kb a parkapcsolatok 90%-a egyébként). És ez manapság egyre kevésbé a pénz, mert a nők többszörösen több pénzhez férnek hozzá manapság mint a férfiak (az OECD országaiban a nők koltik el a pénz kb 85%-át és övék az összes ingó és ingatlan vagyon több mint 60%-a is, de ez messzire mutató téma).

4. VISZONT ha se nem vagy jó pasi, se nincs semmi olyasmid, ami miatt egy neked is megfelelő nő téged választana, akkor a LEGROSSZABB taktika a nők picsajat nyalni, némi megsajnalas és szánalomszex reményében, mert ez soha a büdös életben nem fog bekövetkezni. Ha ebben az allapotban vagy (én már többször voltam ott), akkor a lehető legegyszerűbb, ha hivatásos versenyzőkkel nyomod, mert mind a költségek, mind a befektetett idő/energia szempontjából így jársz a legjobban.

Summa summarum: nem azt vitatom, hogy egy párkapcsolat élményéhez nem ér fel a profi liga, csak azt mondom, hogy akárhogy nézed, nem vezet puncihoz az a taktika amiben férfiként lemész kutyába és benyalsz csontig. Ez a tökéletes, garantált recept a 100%-ig puncimentes élethez.

whoamiohmy 2019.06.20. 16:54:39

@Captain Admin: na erre meg azt tudom mondani hogy vagy még soha nem hagyta ott egy nő se igazán, vagy egyszer se tanult a sztoriból. Nekem olyan szerencsém volt, hogy 32 éves koromra átestem egy szar váláson l, azóta tisztán látok. De van aki soha nem tanul. Ez van.

2019.06.20. 22:01:36

@whoamiohmy: ez így van, ha a férfi lemegy pincsibe, az egy nő számára végtelen kiábrándító.
Nincs közvetlen élményem az ősi szakmáról, de régen egy ismerősöm csinálta ezt, amíg a lakása árát összeszedte. Ő mesélte, hogy amit a weben kiraknak élménybeszámolókat azok ordas hazugságok. Konkrét pasi azt írta hogy kétszer ment el és elölről hátulról megdöngette a csajt. A nő elmondása szerint meg fel se állt a farka és kamuzott a beszámolóban mindent. Tudod a férfiak szövegét tízzel osztani kell. És ez az élmény minőségére is vonatkozik.
De elfogadom, hogy egy férfinak változatosságként tetszik egy pásztoróra egy hivatásossal.

whoamiohmy 2019.06.20. 22:10:45

@Daenerys Targaryen: ja persze. Eleve ha elolvasol 100 leírást, abból kb 80-nal azonnal levágható hogy ugyanaz a csávó irkálja őket. Ráadásul veszélyesen dagályos, giccses stílusban. Az az érzése az embernek hogy miután kivágták a csávót a Julia, Romana, Tiffany stb stb írógárdájából, utána átnyergelt a bérkommentelesre a beszamolok.com-on. Tényleg ez a feeling.
De nem is erre kell alapozni. És mondom, ez egy pótlék, nem valódi nemi élet. De ez még mindig ezerrel jobb mint lemenni kutyába és nyalni a nők segget némi szánalompunci reményében

ételizésítő 2019.06.21. 02:17:25

@Daenerys Targaryen:
Bár hivatásossal még nem dugtam (tudtommal), de igazából kb. pont ugyanolyan lehet. Mert az meg eljátssza, hogy kíván téged. Legalábbis a jobbak.
Sőt, lehet, hogy jobb is, mert legalább tudja, mit kell csinálni az ágyban. A legtöbb nő nem, azt hiszi, hogy az ő munkája annyi, hogy hanyatt dől és szétteszi a lábát, minden más a férfi dolga. És nem a tapasztalatlan szűzlányokról beszélek, akiknél még úgy-ahogy érthető is (bár a XXI. században, amikor tele van felvilágosító irodalommal/videóval/stb.-vel könyvtár, internet, minden lófasz, már náluk se nagyon).
Találkoztam kivételekkel is, de nagyjából 10-ből 1 ilyen.

Szóval a párkapcsolatnak pont nem a szexrésze az, ami miatt jobb, mint a kurvákkal. Tisztelet a kivételnek.

@Cpt. Flint:
Nagyrészt igazad van, bár a születési lottó azért a fejlettebb állatfajoknál egyértelműen a hímeket hozta ki nyertesnek. Nem véletlen, hogy az állatok többségének (vagy az összesnek) a nőstényei nem élvezik az utódnemzést (szexnek nem is nevezném), és a nők (mint az emberi faj nőstényei) közül is talán 2/3 nem, már hogy úgy jó-jó nekik, de orgazmusnak híre sem, soha életükben, nyilván a jelen lévők mindig kivételek, ők helyettük is triplán.

Janed0e 2019.06.21. 07:22:15

@ételizésítő: az gondolom eszedbe se jutott, h te vagy csapnivalóan rossz az ágyban, ha eddig egyetlen szexpartnerednek sem volt veled orgazmusa

2019.06.21. 08:11:17

@Janed0e: hát... talán azok a férfiak szeretik nagyon a kurvákat és akik egyébként nem igazán jók az ágyban, pénz nélkül nem megy ennek az elsikálása, mert "ingyé" bizony ez hamar kiderül, a kurva viszont a pénzért eljátssza, hogy de, igen...
de "nyilván a jelen lévők mindig kivételek" :)

ételizésítő 2019.06.21. 20:35:24

@Janed0e:
Nemcsak magamról beszélek, legalábbis nem hiszem, hogy a nemzetközi kutatásokban csak az én csajaimat kérdezték volna.

Bár az tény, hogy én nem hiszem magamról, a hozzád hasonló majmokkal ellentétben, hogy mindent tudok a szexről, és minden nőt mindig ki tudok elégíteni. Meg hát beszélgettem nem egy olyan nővel, akinek életében senkivel sem volt jó, és nemcsak velem volt egyik sem, sőt, nem egy olyan is volt közöttük, akik 100-as nagyságrendnél tartottak férfiakban.
Persze a hozzád hasonló pöcsök nyilván jobban tudják.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.06.21. 21:48:57

@Janed0e: a normális férfiak megunták, hogy védjék a seggetek a semmiért. Mind Stockholm-szindrómások vagytok

2019.06.23. 19:04:21

@Csodor aki meghagja a vilagot: csak egy tipikus kapuzárási pánik közepén vergődő vénülő balfasz esete a dugába dőlt házasság után véletlenül becsúszott harmincas picsával lelki traumába csúszott esete.
Nincs itt semmi látnivaló, bárkivel megeshet, akár velünk is majd 20 év múlva ez a szerencsétlen hülye is ott hibázott hogy nem volt vele tisztában hogy mennyire üres lelkű zakkant nyomorékok a mostani harmincas nők és Milyen vastagon ki tudják használni Ha valaki hülyét csinál magából a kedvükért.
Tessék itt is párhuzamosan a korban magához illő tehetős juppie ott van végig talonban és azzal is baszatja magát a kis misspicsa meg vele párhuzamosan a jóhiszemű apja korú balek is ott van egy kicsit jatszadozni, mert miért is ne csináljunk hülyét belőle ha hagyja magát.

Na ennyire üres lelki roncs A nők többsége hogy fogalma nincsen és nem is érdekli hogy hány embert tesz maga körül tönkre miközben a szaros aljas kis játékait üzi egymással párhuzamban több emberrel, aztán az a legpoénosabb amikor az ilyen kurva meglepődik mikor az egyik tönkretett roncs faszi bosszúból pofán veri és megszopatja bosszúból a rohadék fejét

Cpt. Flint 2019.06.24. 14:47:22

@ételizésítő: "bár a születési lottó azért a fejlettebb állatfajoknál egyértelműen a hímeket hozta ki nyertesnek. Nem véletlen, hogy az állatok többségének (vagy az összesnek) a nőstényei nem élvezik az utódnemzést"

Egyrészt: Mi ebben a "nyertesség"?
Másrészt: szívesen látnék erről egzakt bizonyítékokat, hogy a nőstények nem élvezik. Ha ez így van, akkor ez elég egyenes magyarázat (lenne) arra, hogy sok nő miért nem élvezi. Ez esetben komoly biológiai alapja ("hagyománya") van (lenne) a nemi erőszaknak is.
Na de akkor hogy a 'csába nem haltunk ki? Nyilván valami a nőket (nőstényeket) is ráveszi a párzásra... Meg az alacsonyabbrendű állatokat, ahol valszleg szintén nem lehet (ott már egyik fél esetén sem) "klasszikus" élvezetről (orgazmusról) beszélni. A fajfenntartás ösztöne lenne ez a hajtóerő? De akkor ez miért nem elég a férfiaknál (hímeknél) is?
Ezek szerint, ha kikapcsolnánk a férfiak (és egyes, elvetemült nők) szexuális gyönyörre való képességét, és megoldanánk a fajfenntartási ösztönnel, hogy ne haljunk ki azért, akkor a világ egy óriási problémájától szabadulnánk meg...
Nem lenne szexuális indíttatású erőszak, zaklatás, megszabadulnánk egy csomó nyálas könyvtől, filmtől, egyéb műalkotástól...
Azért tök nevetséges, hogy a férfiak micsoda teljesítményekre és micsoda aljasságokra képesek azért a pár perces aktusért és pár másodperces orgazmusért, nem?
Még hogy a nők az alacsonyabbrendű ösztönlények, hehe...

bluetok 2019.06.27. 16:08:54

Toporzékolok a vágytól
Ha elmegy majd egy napon,
Én kiugrom az ablakon,
De ha itt marad, megôrülök,
Zártosztályra kerülök,
A szabadságról fecseg,
De én a rabszolgája leszek,
Finom kis kínok, puha börtön,
Nem lehet mindig megmenekülnöm...

Vonzóbb, mint valaha,
Szép és megszelidíthetetlen,
Gyalázatos éjszaka,
Senki se véd meg önmagam ellen,
Keringek, bolyongok,
Szeretni fog, amíg belehalok,
De a dolgok ott kezdôdnek el,
Ott kezdôdik el, ami kell...

Toporzékolok a vágytól,
Megszerezni meg tudom,
Toporzékolok a vágytól,
De megtartani nem bírom!

Zűrzavar és borzalom,
Vele lenni jó nagyon,
És ha bárhol máshol lehetnék,
Én akkor is vele maradnék,
Megidéz egy szellemet,
Amit megfékezni nem lehet,
Gyönyörű szép, kozmikus kék szemek,
Meg lehet még az, ami elveszett...

Toporzékolok a vágytól,
Megszerezni meg tudom,
Toporzékolok a vágytól,
De megtartani nem bírom!

Ostoba helyzet,
Váratlanul leterít,
Én nem mondok le róla,
Kigyó-kígyó-kigyógyít,
Ujra kezdem,
Mindig az a vége,
Mert jobb, mint amilyennek
Lennie kéne...

Ha elmegy majd egy napon,
Én kiugrom az ablakon,
De ha itt marad, megôrülök,
Zártosztályra kerülök,
A szabadságról fecseg,
De én a rabszolgája leszek,
Finom kis kínok, puha börtön,
Nem lehet mindig megmenekülnöm.

ételizésítő 2019.07.02. 00:25:54

@Cpt. Flint:
A hímektől a párzás kurva sok energiát vesz el. Nem maga a dugás fizikai része - az a legtöbb állatnál pár másodperc (még a szexet állítólag szintén élvező ceteknél is, bár mondjuk a próbálkozások, mire egyáltalán betalál a nősténybe, jóval több időt vesznek el minden állatnál, mint maga a dugás), és az embernél is csak pár perc alapból, nem véletlen a korai magömlés hatalmas gyakorisága, valójában nem korai, hanem az a normális, és aki tovább bírja, az már valamiféle tanulás eredménye, ami állatokra nem jellemző, és annak idején az embereknek is csak igen kis részére, talán százezredben vagy milliomodban mérhető részre volt az, mondjuk a falusi embereknél a szex az szintén 1-2 perc volt, de a városiak nagy részénél is a múlt század közepéig -, hanem a sperma előállítása.
Nem véletlenül találta ki a természet, hogy a hímek élvezzék.
A nőstényeknél nincs erre szükség, a nőstény akkor is megtermékenyül, ha nem élvezi.
süti beállítások módosítása