Lányok, mennyi szabadságot engedélyeztek?

2019. július 03. 07:52 - csajokespasik

Dani barátnőjének eddig nem volt baja a heti egy kanbulival, de most már van. Egyik haverja szerint sok nőnél ez egy pánikreakció, olyanoknál, akik a teljes kisajátításban hisznek, és ha azt látják, hogy a legkisebb kapu is nyitva marad, rögtön lépnek, mert bármikor kisurranhat rajta a pasi.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

20-30 közötti, párkapcsolatban lévő nők! Mennyi szabadságot engedtek, illetve mennyit néztek el a párotoknak? Azért kérdezem, mert a környezetemben egyre több kapcsolat megy gajra amiatt, hogy egyik vagy másik fél kicsit tovább marad ki, esetleg heti több alkalommal, és nem jutnak közös nevezőre, mert valahogy egyik sem akar engedni. Vagy épp a másikat szeretné otthon hagyni, kvázi nem magával vinni.

Nem a napi rendszerességű kilengéseket propagálom, csak annyit kérdezek, hogy az a szórakozási idő megvan-e (ha igen, mennyi?) amivel egy normál ember, aki kapcsolatban van, megjutalmazza magát a heti hajtás után.

Sokan azt hiszik, hogy a külön idő a menekülés szinonimája... Mi lassan kettő éve vagyunk együtt, és eddig nem volt problémája vele, hogy heti egyszer elmegyek a munkatársakkal, barátokkal este, valamelyik napon, de úgy, hogy 23:00-ra takra pontosan megérkezem haza. Most már baj.

Vele is töltök minőségi időt, és nem úgy, hogy nagy levegőt veszek és na, beszorítlak a napirendbe, hanem örömmel, olyan programokra, amiket mindketten élvezünk! Amikor megismertem, az tetszett nekem benne, hogy nem volt vagány. Nőies és pont az esetem. Hiába mondom neki, hogy eddig nem volt neki baj, jöjjön ő is..., de nem, az úgy nem jó neki.

(Egy barátom azt mondta, hogy ez a teljes kisajátítás hadművelet egyik első jele, a nőknél ez ma már egy pánikszerű népbetegség, mert félnek, hogy ha a legkisebb kapu is nyitva marad, akkor ott bármikor kisurranhat a pasi. Szerinte ez a módszer nem mindig követeléssel, meg fenyegetéssel működik, sokszor dörgölőzéssel és könnyekkel is elérik a célt. ... Ő könnyen beszél, hisz egyedülálló, a kapcsolatok bonyolultabb, mélyebb, kötelezettségekkel járó része nem érinti.)

Én viszont úgy látom, hogy jobb engedni mindkét oldalon egy kicsit, úgy, hogy közben mindenki jól járjon, titkok és sunyiság nélkül, mert a másiknak nem könnyű változni, de ha beszorítva érzi magát, akkor sem biztos, hogy a préselés és a követelőzés a leghatékonyabb módszer. Ti hogyan látjátok ezt?

Én is láttam már, amikor ülünk valahol, és ismerősömnek szól a telója, a csaja hívja, gyorsan kihörpinti a poharát és szalad is haza, ...ezt minden alkalommal. Olyan is van, hogy valaki mindig előre szól, hogy 20:00-ra otthon kell lennie. ...Tehát ez a mozgástér szigorítás csoportos jelenség, nem egyedi probléma. De tényleg muszáj így lennie? Nem létezik egy lazább középút?

Dani

 
521 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr3014923636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2019.07.04. 21:36:12

@Captain Admin:

Napi húsz órát kompenzálsz a neten, láttam a képed, nem küldtél el rögtön a kurva anyámba, a pici farkincádra meg senki nem kíváncsi. Úriember biztosra nem fogad! :D

2019.07.04. 21:44:04

@szanalmas: a feltételek tiszták és világosak. Ha továbbra is tartod magad az állításodhoz, akkor fogadjunk! Elég egyet bizonyítanod és megnyerted a fogadást, de a bizonyítási kényszer rajtad van.

Te vagy kb az 5. ilyen balfasz, aki segget csinált így a szájából. Gyáva fos. :D

2019.07.04. 21:44:09

@szanalmas: intimitás és szex probléma.

Felsőmocsoládi 2019.07.04. 21:54:21

@szanalmas: :D ez a végbéllény a rendszer anomáliája.
Ráadásul osztódik, mint Agent Smith a Matrixban.

whoamiohmy 2019.07.04. 23:48:54

@szanalmas: szerintem te az én képemet láttad, csak akkor még másik nickkel nyomultál. És már akkor se volt annyi realitásérzéked se, hogy belásd, nem én vagyok a kapitány. Arról nem beszélve, hogy egy takonygerincű kis féreg is vagy, mert nyilvánvalóan bocsánatot kellett volna kérned tőlem, helyette itt kérkedtél, hogy mekkora király vagy mert leleplezted admint.

Amennyiben tévednék és nem neked küldtem a képet a zürichi újsággal, akkor természetesen vissza az egész és elnézést a gyanúsítgatásért.

szanalmas 2019.07.05. 01:01:45

@whoamiohmy: Mondhatnám most, hogy egy idióta agyhalott barom vagy, mert még életemben nem kértem képet senkitől, pláne nem érdektelen lúzerektől, de mivel elnézést kértél, visszafogom magam! :DDD Próbálj elvonatkoztatni az infantilis világocskádtól, és kevesebbet fogsz tévedni!

szanalmas 2019.07.05. 01:20:21

@Daenerys Targaryen: Nem szeretnék ünneprontó lenni, de ebbe a helyzetbe én nem látom kódolva az átalad elképzelt boldog anya, apa, és család modellt. Pláne hogy aztán az egész boldogságot reklámipari hazugságnak minősíted. :D
Persze ettől dönthetsz úgy, hogy befolyásolod az ő életét, döntését, legfeljebb ha megszívja, azt mondod, hogy sorry!

szanalmas 2019.07.05. 01:46:42

@Captain Admin: Nem tudom, honnan a faszból szeded, hogy bármit is bizonyítanom kéne neked, egy komoly férfi, mint én is, kijelent, leszögez, és biztosan állít, mert tudja amit beszél! Csak a hozzád hasonló nudlipöcsök hisztiznek mindenért nap mint nap, ez a tesztoszteronhiány, és a bizonytalan nemiség jele. Ne pánikolj, hogy a csajok szerint nagy a csiklód, vegyél fel bugyit, válassz csajos nicknevet, és mindenki természetesebbnek veszi a hisztis picsogásaidat az interneten is! :D

2019.07.05. 05:03:01

@szanalmas: bármelyik férfi aki biztos az igazában, az örömmel fogad. Nos, te egy beszari csicska vagy. Egy fosember. Egy balfasz szerencsétlen, akinek a szavainak nincs semmiféle tartalma, mert semmilyen formában sem tudod megvédeni vagy igazolni azokat. :D

Ráadásul annyira egyedi szarember vagy, hogy te voltál it az 5. aki összeszarta magát. Természetesen az is lehet, hogy csak simán hazudtál velem kapcsolatban. Ez van, te is csak egy jelentéktelen kis hulladék vagy itt, mint azt a neved is mutatja. Gondolom anyád találta azt is ki neked helyetted. :)

whoamiohmy 2019.07.05. 08:22:17

@szanalmas: okés, ha nem te voltál, akkor részemről tényleg bocs a gyanúsítgatásért.

2019.07.05. 08:41:37

@szanalmas: Bizony! A barátok véleményezik és befolyásolják egymás életét. Nagyon jól meg tudom ítélni, hogy a csajnak mennyi esélye van a kisbabával meg a millió testi, lelki problémájával arra az álomképre /álompasira/ amit dédelget magában. Semmi.
Te a partvonal mellől beugatva nulla információval csak egy sima troll vagy mint admin.

2019.07.05. 09:13:20

@Frau Untermensch4: őszintén köszi, hogy aggódsz.
De eddig két nő kivételével mindenki azt mondta, válás a kizárólagos megoldás, utána minden happy lesz..
A férfiak fele türelemre intett, a másik fele véletlenül hirtelen megjelent körülöttem a válás után és biztosított róla, hogy szívesen megvígasztalna.
Ebből azért elég sokat le lehet szűrni.
Valamint tudom, hogy a nagy átlag nem ilyen és hurrá.. Csakhogy én ehhez a férfihez mentem hozzá, neki szültem, tőle váltam, és az elkövetkező hosszú években vele kell napi szinten kommunikálnom. Nem teljesen őrült ötlet kideríteni, hogy vajon egy ilyen típusú férfi mit gondol erről, mi a véleménye.
Már csak azért is, mert az exemhez nyilván kötnek érzelmek, emlékek(mindegy milyen, ettől még befolyásol) , belátni, hogy ebben a helyzetben amikor még azt se tudom én mit akarok, azt elvárni, hogy reálisan kódoljam amit ő mond főleg nonszensz..
Az is jó, hogy mindenki tudja én a következetességgel csak nyerhetek, könnyen le lehet kezelni egy ilyen típusú férfit.
Ehhez képest ti napi szinten bizonygatjátok az igazatokat Adminnak, mindig és újra felháborodtok, mert csupa olyat ír, ami eszetekbe se jutna, hetekig képtelenek vagytok elengedni a koncot.
Na most dőljetek hátra, ezt szorozzátok meg néhány évvel, gyerekekkel és az előéletéből adódó előnyökkel, a tudattal hogy BÁRMIT ÉS MINDENT tud rólatok, aztán várom az ötleteket, hogy a büdösqrvanyjátnekije lapon kívül mit lehet osztani neki, mert azon már túl vagyok. Nem működött...

2019.07.05. 09:41:00

@TSEPKE: Jól értem, amit írsz? Te egy admin-típusú hapsihoz mentél hozzá és szültél neki gyerekeket? Ugye nem??? :0

2019.07.05. 09:47:40

@Sally and Billy: Nem.
Azt írta, hogy egy narcisztikus manipulátornak ti is bedőltök itt a posztok alatt és nem tudtok függetlenedni tőle. Holott csak kommentelgettek, nincs semmi érzelmi, valós kapcsolatotok vele. Mégis rácuppantok minden poszt alatt.

2019.07.05. 09:49:43

@TSEPKE: "Ehhez képest ti napi szinten bizonygatjátok az igazatokat Adminnak, mindig és újra felháborodtok, mert csupa olyat ír, ami eszetekbe se jutna, hetekig képtelenek vagytok elengedni a koncot."

Én nem szoktam vele napi szinten bizonygatni semmit.
Sőt azt írtam már itt is tegnap is, hogy ha lehámozzák a stílust, és marad pőrén, amit ír, abban sok az igazság.
Csak azt is írtam, ha nekem bizonygatja, hogy minden férfi megcsalja a párját és ez egészen természetes és ezt úgymond hagyni kell, mert ha nem akkor csak tuti rosszabb jön, mert már nem vagyok 17 éves és gyerekem is van, csacskaság elhinnem és nem is fogom, mert más az életem bizonyítéka.
Aki ezt elhiszi, az az ő dolga.

Admin a saját szemszögéből és abban a "körben", amiben ő mozog és akar még mozogni így van, valószínű. Ezt tapasztalja, illetve ezt adja a "kapcsolatába". Én voltam az, aki egy másik blogon azt írta, hogy egy kapcsolat elején tisztázva vannak a viszonyok, akkor az bármi is legyen, jól kell, hogy működjön, hiszen megbeszélték. Ha ez arról szól, hogy a nő egy punci, a pasi meg az alfa hím és azt csinál, amit akar, akkor az úgy jó, és ha a nő felrúgja a megállapodást, és már nem csak punci akar lenni, akkor jogos Admin "felháborodása" és a nő kirúgása.

Én nem ilyen kapcsolatban élek, és rajtam kívül úgy tapasztalom, számtalan más pár sem. Nekem tudom, hogy mi fér bele és mi nem. Szeretném, ha ez elfogadható lenne, bár nem is szeretném, inkább elvárom, vagy egyáltalán nem vagyok hajlandó megbeszélni itt, hogy hahaha, ilyen nincs, amikor tudom, hogy van.
Igaz, egyikünk sem alfa. És nem is szeretném, mert úgy látom az alfák élete nem nekem való (nem tudom hogy hívják a női alfát manapság, így elneveztem a nőt is alfának)

Kedvelem Admint, sőt a stílusát is általában, nyers és szókimondó. Viszont semmit sem beszélnék meg vele, ami az én életem. Mert távolról kedvelem, nem tudnánk egymásnak olyat mondani, amire ne lenne más a reakció.

A te életed a te életed. 1-kor még írtál, amit írtál, 5-kor már mást.
Ezt tartottam furcsának. Vagy 1-kor sem volt igazi, csak olyan dacos szöveg és akkor nem furcsa az 5-kori és a válás óta ezen gondolkodsz, butaság volt kirúgni, és csacskaság volt azt hinni, hogy neked így jobb lesz.

Hátradőltem. Én sem a gyerekem apjával élek.
Furcsa az utolsó bekezdésed. Azokat, amiket írtál, tudtad róla akkor is, amikor elváltál. Az elválás, ha jól tudom nem egyik napról a másikra történik. Amíg ez nem történt meg, nem gondolkodtál ezen és gondoltad meg magad közben és vontad vissza a válást? Vagy esetleg ő is benne volt a válásban már???
Min vagy túl? Mi nem működött?

"előéletéből adódó előnyökkel"
Na, ha én Admin lennék, akkor itt bedobnám azt, amit csinál Borzlánnyal.
De nem vagyok Admin, így csak kíváncsi vagyok, veled is fogja-e ezt csinálni, vagy veled nem, mert büszke arra, hogy 4 óra alatt rábeszélt, fogadd vissza a félrelépegető férjedet, és viseld utána is ezt, csak azért, mert már a "húspiacon nem érsz semmit" - szerinte.

2019.07.05. 09:53:48

@Daenerys Targaryen: Bocs, de a trollkodásodra nem vagyok kíváncsi.

2019.07.05. 10:04:56

@Daenerys Targaryen: úgy könnyű nem bedőlni neki, hogy nem cuppant rá bizonygatási kényszerével Admin.
Azért amikor belekezd a kötözködésbe (ami egyszerű szavak meglovagolásával indul)nehéz nem "bedőlni".
Klassz, hogy nők esnek egymásnak arról, hogy a nők milyenek, a férfiak meg hátradőlve vigyorognak, lám-lám milyen picsák ezek...

2019.07.05. 10:09:36

@Frau Untermensch4: sok a hasonlóság, ezt én látom így.
Nem óhajtok ennél többet írni, mert irreleváns hogy miben, de könnyebb megértenem hogy működik az exem, mint az alapján, amit eddig pl 30-szingli, vagy 40-es világéletében langyos házasságban feleségektől hallottam.
Ha döbbenet, hogy válás előtt /után /közben mindkét fél össze van zavarodva és esetleg félnaponta mást mondanak /gondolnak ugyanarról, akkor roppant szerencsés vagy, hogy nem voltál még ilyen helyzetben, vagy sziklaszilárd nyugalommal tudtad kezelni.
Az meg nem újdonság, hogy mindent felhoz és kiforgat Admin, eddig is így volt. Bár megjegyzem, én még nem nárcisztikus geciztem le, tőle sem jött ostoba, számító kurva becenév felém. Látok némi összefüggést, de lehet tévedek. Kérdeztem már többször, mert kíváncsi voltam, válaszolt. Pont.

2019.07.05. 10:15:03

@Frau Untermensch4: pontosan erre irányul admin manipulációja. De már beszélni róla, ez is energiarablás és eteti a nárcizmusát.

2019.07.05. 10:19:58

@TSEPKE: "én még nem nárcisztikus geciztem le"
Én sem tettem ezt sosem vele, sőt még hasonlót sem.
Nekem nem nárcisztikus és nem geci. Vagy ha igen, akkor sokan mások is azok a virtuális tálcán és akkor miért bélyegzik meg ezzel csak őt.
Ettől még nincs biztosítva az, hogy nem küld el a picsába. Kiszámíthatatlan.
És az is, hogy én arra hogyan reagálnék, így azt mondom: soha nem mondom, hogy soha :)

Azt pedig, hogy a jövőtök az exeddel milyen lehet, gondolom már többször átbeszéltétek, vagy ha nem, akkor majd fogjátok és megtaláljátok a megoldást, az együtt vagy inkább külön életet. A lényeg, hogy magad dönts és ne más, mert aztán azzal kell együtt élned, és másnak "könnyű a más faszával verni a csalánt" -talán ismered.
Szerintem a legfontosabb, hogy tudd, hogy tudsz-e együtt élni úgy, hogy nem te vagy csak az "ágyban". Persze ezt is valószínű, csak akkor lehet tudni, ha kipróbálod, mint annyi más döntésnél az életben.

2019.07.05. 10:26:22

@Sally and Billy: mit nem lehet érteni azon, hogy nem egy szemüveges, szende, vidám mackó az exférjem?
Elcseszte a maga részét, én is az enyémet és elváltunk.
Nem ritka sztori manapság. Le se szarnám ha átlagos pasi lenne aki trükközik a tartásdíjjal, háborúzik a gyerekeket felhasználva, és sehol sem felejt el mártírt csinálni magából mert az asszony tönkretette.
De nem ilyen.. Innentől lehet szörnyűlködni, hogy nektek mennyivel jobb választásotok volt, én viszont igyekszem megérteni a motivációját, mert ha elmúlik az első év, és lehiggadnak a kedélyek hosszú évekig szívni fogok bárhogy döntök, ha most IS elszúrom, nem szeretném tudni, mi lesz akkor, amikor már nem fogja kezét - lábát törni azért, hogy segítsen megoldani a hétköznapokat, kialakítani egy normális rutint.

2019.07.05. 10:37:09

"Klassz, hogy nők esnek egymásnak arról, hogy a nők milyenek, a férfiak meg hátradőlve vigyorognak, lám-lám milyen picsák ezek..."

Kiegészíteném azzal, hogy ha manipulátornak meg nárcisztikusnak stb. nevez valakit folyamatosan, azzal nem akarja manipulálni ,hogy mit gondoljon a másik?:)

2019.07.05. 11:01:54

@TSEPKE: én úgy látom, hogy a gondolkozást, (stratégiai) tervezést a párkapcsolatok vonatkozásában az emberek egy amőba állatka szintjén művelik. Van az 1.0-ás gondolkozás, ami annyit tesz, hogy nekem ilyen férfi/nő kell oszt kész. Mert nekem ilyen jár, ezért és ezért. Van a 2.0-ás gondolkozás, ami már visz egy furfangos csavart a történetbe, amihez legalább 8-assal kell kezdődjön az intelligencia hányadosa az egyénnek, és ez pedig az, hogy felmérjük, hogy a tapasztalatok alapján mi kiknek jöhetünk számításba, milyen ellenkező neműeknek lehetünk célcsoport, és a környezetünkben a hozzánk hasonlók milyen egyénekkel alakítottak ki sikeresen kapcsolatot. Ezután jön a 3.0-ás és már nyugodtan hívható többszintű gondolkozásnak, amire egy párkapcsolati blogon is max 5% képes, és ahol feltesszük magunknak a kérdést, hogy a már reálisan meghatározott célcsoportunk egyedeinek mik a valós igényei, és ezeknek mi magunk milyen mértékben felelünk meg, vagy milyen mértékben tudunk megfelelni, ha akarunk.

Te ezzel, hogy egyáltalán megfordul a fejedben, hogy az exednek milyen valós motivációi lehetnek a családdal, párkapcsolattal, már alapból, szellemileg a nők felső 5%-ába soroltad magad. Jó néha azért ilyen tapasztalást szerezni, hogy nem minden nő ostoba. Írhatnám azt is, hogy így válás után már jóval tisztábban látod a szexpiaci helyzeted, mint a válásod előtti időszakban, de ez a tényeken semmit nem változtat, mert a nők nagy része több évtizedes kudarc sorozat után sem tudja megugorni a 2.0-ás szintet sem.

Csides Kata egyik műsorában mesélt egy történetet. Volt egy befutott pali (akit ő csak rohadékként említett), akinek volt két szép gyereke, egy nagyon normális, ritkaságszámba menő rendes, csinos felesége, aki egész életében csak a faszival volt együtt. A pasi jól keresett meg minden ami ehhez tartozik. A nő is dolgozott természetesen, de a jó körülményeket nyilván a pasi teremtette meg. A feleség sokat foglalkozott a gyerekekkel, vezette a háztartást stb.

Egyszercsak kiderült, hogy a faszinak x éve szeretője van (egy fiatal, nagyon csinos, szép kiscsaj). A nő kicsit összeroppant, de nem csinált semmi cirkuszt, otthon ügyelt rá, hogy a gyerekek ne lássanak ebből semmit, továbbra is sokat foglalkozott velük, rendben tartotta a házat, de azért egy kicsit jobban kezdett el magára is figyelni, próbált csinosabb lenni otthon is stb, és szóba sem hozta a témát. Eltelt pár hónap, és a faszi bejelentette, hogy összeköltözik a csajjal és elválik. Erre a felesége úgy reagált, hogy elfogadja, hiszen úgysem tud mit csinálni, csak annyit kér tőle, hogy a gyerekeivel foglalkozzon a jövőben. A fasziban ekkor tudatosult, hogy milyen nőt készül elhagyni egy másik nő miatt, és mielőtt bepakolta volna a kocsijába a cuccait, visszafordult.

Ez az ami működik, ez az ami nálam is és mindenkinél működne akinek bármennyire is fontosak a saját gyerekei és a család. Ezek pedig minden férfinek fontosak. Ami miatt minimális a száma az újrakezdő pároknak/családoknak, annak az az egyetlen és kizárólagos oka, hogy a frissen vált nők egyenesen, csupasz seggel, besíkosítózott testnyílásokkal ugranak a fasztengerbe, és ezzel az exük értékrendjében ugyanoda süllyednek, ahol az összes többi nő is van.

Szóval én azt mondom, ha nem dugott meg a fél város amióta elváltál, ÉS az exed eleve olyan volt, hogy foglalkozott a gyerekekkel, ÉS te sem zárkózol el egy folytatás elől, akkor ezt nem megpróbálni megbeszélni a legnagyobb hülyeség lenne. Akik agyhalottak büszkeségről papolnak, azok csak ezen a héten legalább egyszer lenyalták más pinanedvét a faszijuk farkáról. Minden pali félrekúr, aki picit is piacképes. Akik nem azok, azok pedig kurváknak fizetnek, ha másért nem, szopásért. Azt fogadd el, hogy a te értéked a férjed szemében elsődlegesen az, hogy a gyerekei anyja vagy, ti voltatok/lehetnétek egy család, téged ismer, összeköt a múlt stb, és nem mellesleg jó veled neki közösen együtt élni. Neked ez az árud, ez az értéked amit neki adhatsz, és amit egy másik nő sem fog megadni neki.

Te ne akarj a legjobb seggű nő lenni akit ő megdug, mert nem leszel. Sem a legszűkebb pinájú, sem a legjobb testű, sem a legperverzebb, sem a legribancosabb, sem a legjobban szopó nyelő baszó. Azokra vannak jobbak, akik erre jóval alkalmasabbak. Ha neked ez fontos lennél, te is ilyen lennél, nem pedig anya. Le kell fektetni normális kereteket, mert ezek nélkül nem kapcsolat a kapcsolat, legyen szeretője neki is, de foglalkozzon veled is, legyen sok közös idő stb, ha meg úgy van, néha te is beújítasz 1-1 fiatalabb puncivadászt önbizalom növelésnek. Ha meg nincs erre igényed, akkor nem. Sokan élnek így, valóban boldog kapcsolatban. A faszi megoldja a puncizást meg a kalandjait munkaidőben, otthon meg családosat játszanak. Ma ez a normális.

2019.07.05. 11:06:49

@Csodor aki meghagja a vilagot: "azzal nem akarja manipulálni ,hogy mit gondoljon a másik?"

De igen. A saját "hitét" ismételgetve igyekszik meggyőzni mindenkit erről, ez az "ereje", a hangereje a mondandónak.
De ha ez az ereje, akkor elsikkad mellette az akár jó, értelmes, megfontolandó gondolat is.
Csak ott villog az egészben ez a néhány "ronda" szó, s marad ez az emberek fejében.
Pedig lehet, hogy kár érte :)
Kevés hozzászóló van, akinek az írását már el sem olvasom, mert értelmetlen kis fröccs az egész, a többség jó, csak ki kell hámozni belőle, le kell bontani a köré épített személyeskedést.

2019.07.05. 11:12:50

@Captain Admin: "Erre a felesége úgy reagált, hogy elfogadja, hiszen úgysem tud mit csinálni, csak annyit kér tőle, hogy a gyerekeivel foglalkozzon a jövőben. A fasziban ekkor tudatosult, hogy milyen nőt készül elhagyni egy másik nő miatt, és mielőtt bepakolta volna a kocsijába a cuccait, visszafordult."

Ez azért nem minden eseten így történik, ugye tudod.
A többség baromira örül, hogy ilyen egyszerűen ki tudott osonni az "otthonból".
Viszont ez egy nagyon jó pont az asszonynak.
És biztos, hogyha nem olyan csudijó az új nővel, akkor sokkal gyorsabban és könnyebben fog újra hazamenni a férj és nem pedig másik nőt keresni.
Szerintem van olyan helyzet, amikor nem rossz, ha a pasi kilép kicsit, aztán rájön, más "pina" sem jobb, és nincs mi ott tartsa, az ideiglenesen máshol állomásozás egy jobb újrakezdést segíthet.

2019.07.05. 11:18:53

@Frau Untermensch4: "csacskaság elhinnem és nem is fogom, mert más az életem bizonyítéka."

Amíg nem ellenőrzöd 100%-os hatékonysággal azt, hogy a pasid félrekúr-e, addig ez csak egy illúzió, nem pedig tapasztalat. Minél később nézel szembe a valódi tényekkel, annál nagyobb lesz a pofon valószínűsége és mértéke.

"Admin a saját szemszögéből és abban a "körben", amiben ő mozog és akar még mozogni így van, valószínű. Ezt tapasztalja, illetve ezt adja a "kapcsolatába"."

Nincsenek körök. Nincs olyan, hogy a te meg az én meg az ő körei. Vannak azok, akik már birtokában vannak a tudásnak, akik már (a tapasztalásaik alapján) látják a valóságot, és vannak azok , akik a félelmük miatt inkább nem is mernek a dolgok mögé nézni, és inkább maradnak a kényelmes kis illúzió világukban. De mivel ez is az élet része, a pofon jönni fog. Mindig jön. Neked is jött már. Ez az élet minden területére igaz, nem csak a párkapcsolatokra.

"Kedvelem Admint, sőt a stílusát is általában, nyers és szókimondó. Viszont semmit sem beszélnék meg vele, ami az én életem."
Mert kapnál olyan releváns kérdéseket, amelyekre nincsenek válaszaid, amik pedig mégis megfordulnak a fejedben mint válasz lehetőségek, azok nem illeszkednek a kis illúzió világodba. Így jobb elkerülni ezt a kényelmetlen helyzetet, mert nincs annál borzasztóbb és nehezebb, mint egy felismerés után elfogadni, hogy idáig (talán az egész életünkben) vakon voltunk és mindent rosszul csináltunk. Pl azt hittem, hogy az én férjem nem dug félre, mert...

2019.07.05. 11:21:44

@Frau Untermensch4: aki a házassága közben akar rájönni arra, hogy milyen a másfajta punci, az megérdemli a sorsát. Kétlem, hogy tsepke exe ilyen balfasz lenne.

2019.07.05. 11:22:40

@Captain Admin: "Mert kapnál olyan releváns kérdéseket, amelyekre nincsenek válaszaid, amik pedig mégis megfordulnak a fejedben mint válasz lehetőségek, azok nem illeszkednek a kis illúzió világodba."

Édes Admin, semmi nincs, amit veled beszélnék meg az életemről.
A felnövő fiamat viszont odaadnám egy fél napra, hogy amit azalatt tudsz mondani neki, mondd. Mivel más a világ már, mint amiben én "élek" és nem tudok sok mindent a mostaniról és ami vár még rá. Komolyan!

Nem dug félre :)

2019.07.05. 11:25:02

@Captain Admin: "aki a házassága közben akar rájönni arra, hogy milyen a másfajta punci, az megérdemli a sorsát."

Lehet, hogy félre értettem?
Elvetélés közben mondta neki, hogy mással volt. És ez azt jelenti, hogy a házasságában jött rá, hogy milyen a más punci.
Bár lehet, hogy te arra gondolsz, hogy a házassága előtt is rá kellett jönni?
Mindegy, egyébként.
Csepke életéről én, amit úgy éreztem elmondtam, nem tudok mást vagy többet mondani róla :)

2019.07.05. 11:30:27

@Frau Untermensch4: lehet túl személyes kérdés, de pedagógus vagy?

2019.07.05. 11:32:41

@Frau Untermensch4: figyelj, az is egy megoldás (kudarc kerülő stratégia), hogy olyan faszit választottál magadnak, akinek te vagy akkora érték, hogy ne dugjon félre. A kérdésem az, hogy ugye majd amikor 70 évesen visszatekintesz (sokkal előbb vissza fogsz) az életedre, vajon nem fogod megbánni, hogy egy ilyen palival szexeltél x éven/évtizeden át? Már ha azt egyáltalán szexként éled meg. :)

"Mivel más a világ már, mint amiben én "élek" és nem tudok sok mindent a mostaniról és ami vár még rá. "
Vagyis tudod jól, hogy illúzióvilágban élsz. :) Ez aranyos, és persze lehet így is. Én értelmét nem sokat látom, de mások vagyunk.

Pár napja találkoztam egy haverommal, régebben nagy puncivadász volt, benne volt az éjszakában. Összeszedett egy kibaszott szép csajt, lett két gyerekük. Két olyan szép kislány, hogy már most azért alkoholizál, mert tudja, hogy mi vár rá pár év múlva. :D Na ő mondja azt, hogy inkább ne is tudjon majd semmit a lányok dolgairól, csak az anyjukkal beszéljenek meg mindent. :D

Ezt én ilyen megfutamodásnak gondolom. Én sokkal inkább szembe mennék a valósággal inkább, és egyenes valami brutál kis rafinált ribancot nevelnék a lányomból. Úgy mi baja lehet? :D

Egy havernőmnek van 3 vér és 4 féltestvére. Mind lány. A sokadik válásánál a tárgyaláson megkérdezte a bírónő az apját, hogy mégis hogyan sikerült 8 lányt összehozni, mindezt több országban, több nővel? Erre azt mondta a faszi: Bírónő! Mivel világlátott ember vagyok, és látom menyi borzalom történik a világban, úgy gondoltam, hogy egy háború esetén inkább kurvák legyenek a gyerekeim mint hadifoglyok. :D Na, ez kb ugyanez a megoldás. :D

2019.07.05. 11:36:26

@Frau Untermensch4: tsepkééknek vannak gyerekei, vagy gyereke. Egy újabb gyerek vetélésekor kérdezett rá a nőügyekre (nagyon "okosan" ugye). Folyamatosan voltak nőügyei, csak ekkor kérdezett rá. Ez, hogy ezeket x év után beszélik csak meg, ez elsődlegesen az ő hibája volt. Én az exemmel ezt az első randin megbeszéltem. Amit megígérek az úgy is lesz, betartom, de azt nem ígértem, hogy ha mi összejövünk, már soha senki mással nem fogok dugni. Mert ez hazugság lett volna.

szanalmas 2019.07.05. 11:49:41

@Captain Admin: Attól, hogy sikítva toporzékolsz mikor feldől a babaházban a Barbid, méginkább kislányosabb vagy, cicalány! Menj a plázába, vegyél valami cuki rucit, hátha megnyugszol! :D

2019.07.05. 11:54:03

@szanalmas vagy

ennél jobb szóvicc ma nem lesz:)

2019.07.05. 11:58:24

@Captain Admin: "Egy újabb gyerek vetélésekor kérdezett rá a nőügyekre (nagyon "okosan" ugye). Folyamatosan voltak nőügyei, csak ekkor kérdezett rá. Ez, hogy ezeket x év után beszélik csak meg, ez elsődlegesen az ő hibája volt."

Ahogy már írtam, a te kapcsolataid -tisztázod az elején- más, mert ott az elején elmondod, aztán a nő eldönti, kellesz-e így, vagy nem.
És ha belemegy, aztán meg sipákol, akkor jogos a lépésed, mert te betartod, amit ígértél.
Náluk erről szó sem volt.
Hogy miért?
Nem jutott eszükbe, nem volt még gondolatban sem, hogy majd közben félredugások lesznek, nem merték ezt felhozni, stb.

A pasi lépett félre egyébként nem egyszer, így úgy gondolom -most elfogult nőként-, hogy neki kellett volna erre felhívni a figyelmet, anyjuk én aztán félre fogok dugni. Vagy ha útközben derül ki, hogy kedve szottyan, akkor jelezni, már nem ketten vannak. Nem tette. Mikor tette? Egy eléggé szar helyzetben. Miért ott és akkor? Na ezt nem tudjuk, mi robbantotta ezt ki. Ha tudjuk is, csak az egyik oldal verzióját tudjuk és csak ennyit - akkor mondta meg, mikor elvetélt. Jó lenne a másikat is, akkor lehetne azért igazán egyértelműen beleszólni ebbe :)

Tehát, ha már a te fejeddel gondolunk a kapcsolatukra, akkor ez az egész megelőzhető lett volna, ha megbeszélik az elején, félrejár a pasi. Ez vele jár, és más is, aztán Csepke dönt, akarja vagy nem akarja. És ha igen, akkor eleve nem kerülhet szóba a válás - ezért.
És ha így lett volna, semmi olyat nem lehetne a férfi fejére olvasni, amiről nem volt szó.
De ez nem így derült ki.
Egyébként lehet bármi más is ott, amik még tetézték ezt az egészet, nem tudjuk és talán nem is akarja, hogy itt legyen kivesézve. Kevés az információ így.

És az ember hajlamos kicsit a saját feléről látni dolgokat és onnan bizonyítva látni, a másik a hibás (én mindent megtettem, erre ő...) Közben a másik tudna mit mondani, ami nem ezt igazolja.

Továbbra is úgy gondolom, hogy azt kell eldöntenie, tud-e úgy élni, hogy más is van "velük". Ha igen, ne is gondolkozzon, szeresse vissza. És az, hogy valóban nem fogja zavarni ez, lakva fog kiderülni.

2019.07.05. 12:02:50

@szanalmas: ennek szerintem sem sok értelme van, de ha neked ez olyan jó, hogy energiát feccölsz a pusztán személyeskedéses mondatokba, én ígérem, kivételt teszek veled és elolvasom mindig amit írsz Adminnak.
Hajrá!

szanalmas 2019.07.05. 12:20:06

@Daenerys Targaryen: Te akarsz beletrollkodni a barátnőd életébe, nem én. Koelhói féligazságokat mantrázva dönteni akarsz helyette, mert gondolkodás és döntésképtelennek ítéled, és valami varázsgömb alapján oddsokat számolgatsz neki. Tőlem hiheted magad tévedhetetlen jótündérnek, vagy angyalhírnöknek, de simán csak manipulálni akarod, ami akárhogy is elsülhet, ez nem vitás. De hogy ennyire életképtelennek találod, az már számomra is megaglázó picit. Mondanám, hogy várjuk a történet folytatását, de gyanítom, hogy nem lettem a szíved csücske!

szanalmas 2019.07.05. 12:29:56

@Csodor aki meghagja a vilagot:

Az azért mindenképpen kurva vicces, hogy pont te poénkodsz a nicknevemmel! :DDDDDDD

szanalmas 2019.07.05. 12:38:52

@Frau Untermensch4: Sosem hittem volna, hogy _pont_ a Csajok és pasik blogon fogja valaki rajtam számonkérni az értelmet. :D

2019.07.05. 12:40:59

@szanalmas: igen, én is szeretlek téged :-)
csak egy újabb féligazságokból tenyérjósló admin klón vagy, kinevetlek.

@Csodor aki meghagja a vilagot: én vagyok a pedagógus Réka, lánykori nevén Romana. puszi nagyvitéz!

2019.07.05. 12:44:45

@Frau Untermensch4: nem is nő lennél ha nem hárítanád azonnal a felelősséget a férfi nyakába. Aki nő piacképes (vonzó, kelendő, jópasi stb) férfival kezd, az vállalja/elfogadja/nem vesz róla tudomást, hogy az a férfi más nőket is dugni fog miközben ők együtt vannak. Ezt a nőnek kell eldönteni, hogy ez belefér-e nekik. Az, hogy a nők ilyenbe bele sem gondolnak inkább, hanem mindenféle irreális kimenetelekkel számolnak (őt nem fogják megcsalni mert nem oszt kész, meg akkor kibaszomapicsába), az az ő hibájuk

Egy férfi hülye lenne kockáztatni egy vagy több dugást azzal, hogy promózza a hűtlenségét. Sokkal egyszerűbb szóba sem hozni, ezzel látszólag megfelelve az adott nő elvárásának.

2019.07.05. 12:46:03

@szanalmas: miért ne tenném?
Bárhol lehetnek értelmes emberek és értelmes gondolatok.
Lásd, te is itt vagy.
Egyébként amit @Daenerys Targaryen-nek írtál nincs értelme szerinted?
Azért mert itt írtad, vagy egyébként sem?
Vagy eleve úgy írtad, hogy értelme nincs?

2019.07.05. 12:50:55

@Captain Admin: "Sokkal egyszerűbb szóba sem hozni, ezzel látszólag megfelelve az adott nő elvárásának."

Tehát a nőnek nem kell elmondania a férfinek, hogy félredug, ez evidens és alap. A nő elvárása nem lehet így az, hogy nem dug félre.
Sőt, tovább megyek, eleve úgy indul a "kapcsolatba", hogy a férfi kimondatlanul is félredug, ez olyan, mint az, hogy ő is (a nő) kap egy "farkat", nem kell ezt mondania külön a pasinak.
Most kaptál egy mosolygós puszit a homlokodra :)

whoamiohmy 2019.07.05. 13:23:35

@Captain Admin: mindig is ez volt a normális. Egészen addig, amíg a femcsik ki nem talaltak, hogy ez az elnyomó patriarchális házasság.

Bár kicsit jobban belegondolva ez talán nem 100%-ig a femcsikhez kötődő történet, mert ez a fenenagy holtomiglan-holtodiglan hülyeség már a romantika korában megjelent úgy a 19 szazad dereka körül. V.ö. Balassi Bálint, a környék összes parasztlanyat szénné kefelo kisnemes vs. Petőfi Sándor, a férfi imitátor proto-femcsibe halálosan szerelmes alföldi idióta.

Én egyébként évek óta mondom, hogy a romantika és a nacionalizmus ugyanaz volt a 19 században mint a kommunizmus meg a naculas a 20-ban. Kártékony, a társadalmat felforgató, százmilliók halálát okozó eszme.

2019.07.05. 13:30:50

@whoamiohmy: persze hogy az volt! De mégis az emberi lélek rezonált rájuk. Ezért is tudtak baromian elterjedni.
De mehetünk előrébb is az időben. A népmesék, archetipusok világa ugyanez az agymosó kilúgozott romantikus hülyeség, amiben a jó elnyeri jutalmát, a királylány kezéért meg kell küzdeni, de a győztes mindörökkön örökké.

whoamiohmy 2019.07.05. 13:42:30

@Daenerys Targaryen:
Nem egészen. A népmesék szimbolikus sztorik, amikben voltakeppen tipikus sorskonyvek jelennek meg, csak átvitt értelemben. Mondok egy példát.

Úgy 5 éve elkezdtem fiatal orvosokat és orvostanhallgatokat mentoralni. Van egy srác, most elsőéves rezidens. Legidősebb gyerek a családban, van egy húga meg egy öccse. Összejött egy közgazdász hallgató kiscsajjal, ő is legidősebb gyerek.

Na most, ez a népmesei szimbolikában a legidősebb királylány a legidősebb, legfiatalabb királylány a legfiatalabb királyfival házasodik sztori. Miért? Mert az első gyereket mindenki a csalad vérvonalának a fenntartására csinálja. A második, de főleg a harmadik gyerek viszont már mehet a saját feje után, emiatt élheti az életét úgy, ahogy neki tetszik.

Pont emiatt a népmesékben MINDIG a legfiatalabb testvér az aki elmegy világot látni, kénytelen alkalmazkodni emiatt mindenhol másokhoz ("szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál..."), így rengeteg elettapasztalata lesz és megoldja a nehéz problémákat (legyőzi a sárkányt, elhordja a hegyet, stb stb). És természetesen a vége az hogy övé lesz a legfiatalabb királylány vagyis az a csaj, aki szintén úgy éli az életét, ahogy akarja. Mivel mindenki erre az életre vágyik, ezért ez a pár a legszexibb sztori a mesében.

Na most ezek NEM légből kapott ideák hanem a valóság megfigyelése, voltaképpen pszichológiai csaladhistoria. Persze szimbolikusan, de ezek hatalmas tanítások, ha megérted, miről szólnak. A legkisebb kiralyfi élete az emberi értelemben teljes élet: maga hozza a döntéseit, megismeri a világot, megoldja a nagy problémákat és elnyeri a legbelevalobb puncikat is.

A nacionalizmus es marxizmus ugyanakkor NEM megfigyelésen alapuló ideák, hanem légből kapott, természetellenes marhaságok. Ennek megfelelően a világot is egy borzalmas irányba vitték el (és nagyobb ma a hatásuk, mint gondolnánk, de ez megint hosszú téma és nem ide való).

whoamiohmy 2019.07.05. 13:45:11

@Daenerys Targaryen: az meg, hogy az emberek rezonálnak ezekre a helyességekre, nem véletlen, hanem tudatos manipuláció eredménye: a nacionalizmusnal a hiúságot és felsőbbrendűségi tudatot keltették fel (a mo törzsünk a legfaszabb), a marxizmusnal meg a mohóságot (jogod van a másik ember tulajdonára, ha neki több van mint neked, mert csak).

whoamiohmy 2019.07.05. 13:48:51

@Daenerys Targaryen: egy kis demonstráció, hogy mi is a dilemma (ZSENIÁLIS ez a fazon):

youtu.be/FRX_MYLt4iw

2019.07.05. 14:04:25

@whoamiohmy: Ezekben is van igazság bizony!
Nekem az tűnik agymosásnak: "hogy éltek boldogan míg meg nem haltak"

whoamiohmy 2019.07.05. 14:06:46

@Daenerys Targaryen: az már romantizalas es egyébként nagyrészt a 19 szazadi romantika hatása. A mesék eredetijei eleve jóval földhözragadtabbak voltak, Piroskát például kegyetlenul megdugja a farkas az eredeti német népmesében. De a "tejben-vajban füröszti" kifejezés is érdekes praktikákra utal eredetileg (bukkake).

2019.07.05. 14:20:00

@Daenerys Targaryen: "éltek boldogan míg meg nem haltak"

Lehet, hogy korán haltak.
Egyébként mi a boldogság?
És kinek mi?
És mennyiségileg mit nevezhetünk már boldogságnak (milyen hosszú ideig tartónak)?
Csak a boldogság miatt érdemes együtt élni? Más nincs?
Az én boldogságom meg tudja érteni más, akinek más a boldogság?
Van joga bárkinek kétségbe vonnia azt, hogy másnak más a boldogság és boldog?
Van joga bárkinek lebeszélni valakit a saját boldogságáról, mert szerinte az nem boldogság?
Van joga valakinek mondani olyan mondatokat, amitől a másik kétségbe vonja az addigi boldogságát, főleg úgy, hogy ezzel tisztában is van, hogy ezt éri el vele?
Ha már beleszart valaki a másik boldogságába azzal, hogy bebizonyítja neki, az nem boldogság, akkor van valami felelőssége, vagy dolga végzetten ott hagyja az illetőt?
Vagy a boldogságát hagyni kell a magát boldognak érző embernek, hogy megélje azt addig, amíg a boldogság boldoggá tudja tenni őt?

Ha csak az itteni hozzászólások gazdáit veszem is más és más lehet a boldogságuk, ha egyáltalán van mindenkinek olyanja.

szanalmas 2019.07.05. 14:21:31

@Frau Untermensch4:

"Egyébként amit @Daenerys Targaryen-nek írtál nincs értelme szerinted?"

Tulajdonképpen nincs értelme.
Mindenki világában van valahány (több-kevesebb) összetevős "ezektől lennék boldog" lista (álom), amiben még a fontossági sorrend sem egyezik. A sorozatgyilkostól a rallyversenyzőn át a mikrobiológustól az angol királynőig. A nagyszámú variációból a saját elképzelésem szerinti legfontosabb dolgot feladni, és a lista utolsó helyére rakni számomra elképzelhetetlen, miközben ez láthatóan másoknak teljesen evidens. Az értékrendek között néha akkora különbség van, mint a K2, és még az sem lehet kijelenteni, hogy egyik jobb, mint a másik, mert értelmezhetetlen a különbség. Itt vannak például az itteni blogposztok, amiknek az abszurditását néha feldolgozni is nehéz, nem hogy értelmet keresni bennük!

2019.07.05. 14:25:58

@Frau Untermensch4:
-igen, tényleg korán haltak.
-elégedett állapot.
-mindenkinek ez.
-örökké
-csak.
-meg.
-van.
-nincs.
-van.
-igen. az élet nem pszichoterápia. belaszarunk és odébbállunk.
-igen.

2019.07.05. 14:49:01

@Daenerys Targaryen: "elégedett állapot"
Na de ez mindenkinek más :)
így jön a többi kérdés már rögtön, kell-e, lehet-e másnak a boldogságába beleszólni, beleszarni, bele avatkozni, ha egyszer más teszi boldoggá, mint engem?

"örökké"
Bár így lenne...
én hiszek a mesékben, de azért ennyire nem :)

"Van joga bárkinek kétségbe vonnia azt, hogy másnak más a boldogság és boldog? van"
Miért? A kétségbe vonással megkérdőjelezed, hogy van annyi esze, hogy tudja mi neki a boldogság. Egy homelessnek egy slukk cigi is lehet akár. Azt mondod neki ez nem boldogság?

"Van joga valakinek mondani olyan mondatokat, amitől a másik kétségbe vonja az addigi boldogságát, főleg úgy, hogy ezzel tisztában is van, hogy ezt éri el vele? van"
Ez kegyetlenség. Addig boldog volt, aztán már nem lesz az, mert volt oly balga, hogy meghallgatott :D

Az utolsó "igen"-ed viszont akkor kire vonatkozik? Kinek hagyod, hogy úgy érezze boldog és kinek nem, hiszen fentebb azt írod, van jogod olyat mondani, amitől a boldogsága összetörik.

Bár... aki boldog és más le tudja erről beszélni, vajon igazán boldog "volt"-e?

2019.07.05. 14:52:56

@szanalmas: "Itt vannak például az itteni blogposztok, amiknek az abszurditását néha feldolgozni is nehéz, nem hogy értelmet keresni bennük!"

nem vagyok biztos abban, hogy az itteni posztokat, vagy egy részét valaki nem direkt azért írja, mert tudja mire ugrik a nép, sőt azt is hogy ki és hogyan.
Ehhez nem kell nagy ész sem, csak igen, némi abszurditás :)
Gondoltam már rá, írok én is valami hülyeséget, aztán jól "kibeszélem" itt a többiekkel, de lusta vagyok, van itt nélkülem is elég marhaság a posztokban.

2019.07.05. 14:59:41

@buttercup13: "Egyszerűen nem ajnarozod a nőket, kimondod az igazságot"

Pár idézet a szeretett mesteredtől csak az itteni hozzászólásaiból:
"Ostobaságod határtalan"
"férjedet évtizedek óta zsarolod meg terrorizálod te jellemhulladék"
"Egy képmutató senkiházi számító ribanc vagy"
"az ilyen borzlány féle idióta kurvák"
---
Kimondhatom én is az igazságot? Ha neked ez tetszik, akkor te is egy romlott lelkű, agyhalott, faszkalap vagy. Nem ajnároztalak, egyszerűen kimondtam az igazságot cicafiú. Na pusszcsi.

2019.07.05. 15:02:36

@buttercup13: egy ilyenre sikerült elcipelnie a barátnőmnek.
Soha többé. De még ő sem.
Kipécéz embereket a sorok közül, a normálisabbja (kit nevezünk annak, én magamat azok közé) lehúzódik és próbál mindenfelé nézni, nehogy rámutasson.
Aztán választ. Ha van jelentkező, akkor talán azt, bár már van annyira "okos", hogy jobbnak tartja valami "ártatlan" nézőt kiszedni és nem egy rá felkészültet.
Kihívja és el kezdi alázni, finoman, figyeli a reakciót, hogy mennyire és hogyan telepedjen rá. Nálunk egy nagy szájú fiatal libát hívott ki, nagyon integetett, úgy ment ki, na majd most megmutatja. Addig izélgette, míg minden problémáját az apjával való viszonyára tudta vetíteni, ami azért már nem mai "vívmány". A liba nem tudott erre felkészülni, Csernus azért ravasz róka.
De nagyon szánalmas volt, mert azért a lány nem hagyta magát és be-be szólt. A vége szerintem 1:1 lett. Jött egy pasi, csendes, kedves. Itt sem győzött, mert a férfi nyugodt stílusa "lealázta" a nagy pofáját. Volt még ez-az, jelentéktelen.
Nem hiszem, hogy máshol nagyon máshogy megy, az emberek mások, érdekesebb lehet, ha érdekesebb embereket szed ki.
Ez egy kalap szar volt.
A barátnőm még egyszer elment hozzá személyesen, már nem tudom mi volt a tarifa,de nem kevés. A háromnegyed részénél azt mondta, nem tud vele mit kezdeni :D
Azóta nem hallom a barátnőmtől hogy a Csernus...
Kiábrándult.
Viszont voltunk Almagyaron, ahol ő is benne volt a teremtő hármasban és nagyon kedvesen és csendesen főzicskézte a kávét. NA, ott kifejezetten szimpatikus volt.

2019.07.05. 15:14:27

@Frau Untermensch4: csernus a drogosok rehabilitációjában volt jó, mert tapasztalatból beszélt, ő is drogos volt. Azokkal tényleg igy kellett beszélni, ezzel a nyers mocskos szájjal, hogy áttörje a vastag falaikat.

Sajnos annyira faék egyszerű volt a doki, hogy mindenkire ezt a stilust alkalmazta miután elment médiagecinek és rájött hogy ezzel baromi jól lehet kaszálni. Miután szarrá kereste magát a megalázósdi haknikkal meg a sznob nők lehúzásával akik kifizették az privát praxis óradíját, most kitalálta ezt a kedves visszafogott ember pózát amivel beszállt a borászatba lóvéval.

Nekem gyomorforgató az egész lénye.

szanalmas 2019.07.05. 15:19:11

@Frau Untermensch4:

A kommentek közti történetek, a híroldalak cikkei, és az általam ismert jónéhány példa alapján ezek bizony teljesen mindennapi esetek is lehetnek simán.

Ez pl. mai hír, hogy hogyan kell visszahódítani valakit:

"Az ütés a sértettet a fején érte, aki ennek ellenére nem veszítette el az eszméletét, hanem felült az ágyban, mire a férje elővett egy jókora konyhakést, azt a mellkasának szegezte, és megkérdezte tőle, hogy

Na, szeretsz-e már?"

index.hu/belfold/2019/07/04/baltaval_tamadt_alvo_felesegere_a_gyerekek_elott/

Van kérdésed? :D

2019.07.05. 15:22:49

@Daenerys Targaryen: "csernus a drogosok rehabilitációjában volt jó"

Igen, ezt írtam én is régebben Wolfnál VT-nek. Saját tapasztalatát tudta használni.
Láttam jó néhány részt a celebes tv-s show-jából. Akkor még egyáltalán nem ismertem Csernust, és folyton az járt a fejemben, mennyi volt az az összeg, amit kaptak ezek a "celebek", hogy ezt eltűrjék, nem is négyszemközt, hanem kicsit több szem közt. És vajon állt-e fel valaki úgy, hogy nem kell a pénz, de ezt most itt hagyja abba és áll fel. Vajon volt-e ilyen, vagy volt az a pénz hogy ilyen nem történt.
Szóval nekem nem csak ő volt gyomorforgató.

2019.07.05. 15:27:28

@szanalmas: "Van kérdésed? :D"

Nincs, csak remélem, hogy ilyen életszerű történeteket nem fognak velünk megosztani, bár biztos lenne ilyenhez is hozzászólás. Vajon milyenek...

2019.07.05. 15:29:35

@Daenerys Targaryen: tehát nem azzal van problémád, hogy borzlány hogyan terrorizálja, használja, zsarolja és végső soron teszi tönkre, bassza el a férje egész életét, hanem azzal van a problémád, amikor azt, aki ezt teszi, valaki a nevén nevezi. :) Ééééééédesemmmmm...

2019.07.05. 16:55:51

@Captain Admin: melyik bétabalfasz világegyetemben kell a férfiakat megvédeni a gonosz "terrorizáló" feleségükkel szemben, akinek az a bűne, hogy feleségül ment hozzá? Nem emlékszem, hogy mesélt volna a hogy milyen válogatott kinzásokkal öli meg a férjét naponta. Idéznéd?
Te amúgy ilyen férfiakat világmegmentő küldetést választottál? Jól fizet?

2019.07.05. 17:59:05

@Captain Admin:
Látom szereztél egy újabb ostoba barátnőt magadnak ezen a baszadék blog.hun :D
Egyik sötétebb mint a másik

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.07.05. 18:08:29

@Frau Untermensch4: Szerencsétlen fiúból bétát csinálnál? :DDD

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.07.05. 18:23:31

@TSEPKE: Pedig jól beszél, mert nem random, max. te akarod annak látni.(amúgy is én húztam az egyes sorszámot:DDD). Az a random pali, aki majd felszed úgy, hogy a nevét sem tudod, de elég jól fog kinézni ahhoz, hogy a gyászidőszak után kitombold magad.

2019.07.05. 18:49:26

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): természetesen tiéd az egyes sorszám, fairplay lesz, egyenlő esélyekkel indultok... Bocs :P

2019.07.05. 19:36:05

@Csodor aki meghagja a vilagot: elvileg neked fizetek érte, akkor mit hisztizel? :D

2019.07.05. 19:37:23

@borzlány:
Oppá persze és neked mi a legfontosabb a nyomorult házasságodban a férjed bankszámlája?
Ja igen ha neked egy ilyen hazárd játék ez a házasság téma hogy vagy sikerül vagy nem, de azért bele vágok majd kiderül akkor tökéletesen bele választott veled az a szerencsétlen is...

VOGAben 2019.07.06. 11:29:53

Csernust hagyjuk. Durván tíz éve amikor az egyik volt csaja úgy lépett le, hogy elvitte az étkezőasztalt és a búcsúlevélkét letette a helyére... Erre kellett hazaérjen. Függőségek terén az egyik leghitelesebb szakembör, ez nem kérdés. De ez a divat borászkodás... annak minimum születni kell. "Szőlőbányát" vásárolni politikus tempó. Sicc!

2019.07.06. 11:48:26

@VOGAben: az egyikük borász.
És egyébként egyedülállónak lehet nevezni amit összehoztak.
Szőlő, hegy, kaja, szállás, számtalan program, mindez egy gyönyörű helyen és közel Egerhez.
Menj el, nézd meg. Aludj ott egy szép kis érdekes faházban, éjszaka és hajnalban hagyd nyitva az ajtót és élvezd a természetet, a hangját és az illatát.
A vonzást Csernus is adta ebbe, hiszen a másik kettőt nem ismerte senki. Azt hiszem építész a harmadik.
Szóval ebben ellentmondok neked. Kellemes hely és jól állt Csernusnak, egészen más arcát mutatta, természeteset, nem azt a másikat.

2019.07.06. 18:45:25

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nem szartalak le, de a citrom@ tényleg savanyú és semmilyen választ nem lehetett belepasszírozni ...
Az esélyed ettől persze semmit sem változott, de nem szartalak le.. '-)

2019.07.06. 18:59:36

@Frau Untermensch4: voltam párszor a csendülőben, nagyon jól kitalálták és szépen megcsinálták, az sem mellékes, hogy csernus is felszolgál, és ami azt illeti csernushoz képest egész szép csaj a nője is.

2019.07.06. 19:16:46

@Captain Admin: ott még nem voltunk. De hallottam róla valamikor, aztán elcsendesült bennem. De most, hogy mondod, betervezzük :)

Csernusnak van egy kellemes kisugárzása is, amikor nem akar "téríteni" és okoskodni. Ha "hétköznapi" ember - természetesen annyi és olyan, amit enged magából, amit "megmutat" abban a helyzetben. Én legalábbis így éreztem vele kapcsolatban Almagyaron.
Az "előadásán" előadta magát, híven a híréhez. Katasztrófa volt.

2019.07.06. 20:53:59

@Captain Admin: nyilván lelkibeteg a csaj és a csernusra mint istenre tekint...

God Harald 2019.07.07. 00:20:23

Csernus ide is jöhetne, mert van itt dzsentri drogos is, meg mezei pszichopata is:)))

God Harald 2019.07.07. 00:28:02

@God Harald: ....meg a kettő faszán csüngő agyhalott picsa is:)))

2019.07.07. 09:25:19

@God Harald:
meg minősített skizofrén is...
te most magadnak válaszolgatsz te igen barom homár kosár?
korral te is csak hülyébb és ocsmányabb leszel baszkikám, okosabb nem

2019.07.07. 09:32:48

@Frau Untermensch4:
egy baj van azzal a román geci csernussal, hogy egy alapvetően tehetségtelen kuruzsló kókler fasz aki kizárólag a szennymédiában ármánykodó zsidó kártevők sztároltak és toltak túl a köztudatba, mivel tudták hogy ez a korcs fasz nép tele van beteg öntudat zavaros nyomorékokkal, és egy ilyen csak ront az állapotukon miközben nézik azt a masszív szart amit a műsorának neveztek.
pár hét után már a többség beképzelt magának más addig nem jelentkezett tünetet is, hipochonder lett, aztán szaladt a fizetős agyturkászhoz diagnózisért, mint pár hibbant picsa az ismeretségi körömből.

A csernus se tett egyebet mint szénné alázta a sok seggfejet óránként 50 ezer forintért, szétszedte őket lelkileg aztán elzavarta a faszba hogy élj a nyomoroddal tovább mindenféle segítség nélkül, egy dilettáns drogos sarlatán a faszikám semmi más.

Persze ilyen óradíjból rohadt könnyen lehet kamu borászatot meg "kézműves" kajáldát nyitni, hogy továbbra se kelljen dolgozni, majd jön a sok büdös fasz pesti sznob és elbassza a lóvéját nála és vígan megél abból is.
Mert egy dologra ez a gyerek is rájött, hogy ebben a ostoba gyökerek országában egyedül a hülyékből lehet megélni, kész szerencse hogy abból van itt a legtöbb!

God Harald 2019.07.07. 09:56:58

@Kritikus Intrikus: ja igen, a náci baszadékról el is felejtkeztem:)))

2019.07.07. 11:39:43

@Kritikus Intrikus: bizony! és rájött hogy a neve vonzza a pesti sznobokat, a bortermelés úgyis trendy dolog, miértisne. Tőke befektetés.

Azért azt tudjátok, hogy a nagy neves borászok, de még Gere, Tiffán is, a névtelen józsibácsik meg pistabácsiktól VESZI a kész szőlőt a szüretkor?
Hogy azoknak a névtelen kisembereknek a szaktudása van a kapálásban, szőlőművelésben, permetezésben.

szanalmas 2019.07.07. 12:58:53

@Kritikus Intrikus:

Én nem vitatom az itt jelenlévő képzett pszichiáterek szakmai sikerességét ami nyilván publikált, csak titkos, tehát sosem tudjuk meg az eredményeiket, meg nem is érdekel Dr. Csernus maga sem, a rá valamiért irigyek véleményével együtt pláne.
Egy picit csak az zavar, hogy te, mint önmagad számára nyilván egy etalon tudós elme, nagy biztonsággal legecirománozol egy vajdasági magyart. Nyilván az, hogy az összes önhibáján kívül az elbaszott trianoni határhuzigálás után a magyar határ túloldalán ragadt több mint 3 millió magyart és azok leszármazottait legeciNEMmagyarozod, az kb. annyi történelmi tudást tételez fel rólad, amennyi a földrajzi, és a pszichiátriai tárgyi tudás a kommentedben, azaz közel nullát.
Szóval nem probléma, ha valaki a dühös kis véleményét belebassza a nagyvilágba, csak akkor próbáljon minden tényszerű ostobaságot kiszűrni a kisstílű saját ostobaságaiból, mert teljesen idiótának tűnik majd! :D

2019.07.07. 14:05:13

@Kritikus Intrikus: bocs, ha nem lesznek az írásomban a tiédben hasonló jelzők és csak idézni fogom a tiéidet.

"A csernus se tett egyebet mint szénné alázta a sok seggfejet óránként 50 ezer forintért, szétszedte őket lelkileg aztán elzavarta a faszba hogy élj a nyomoroddal tovább mindenféle segítség nélkül, egy dilettáns drogos sarlatán a faszikám semmi más."
Ehhez azért nem csak Csernus kellett, hanem másik fél is, akik ha láttad a sorozatot, kishazánk "híres" személyei voltak, és bár szarrá -bocs, kakivá- lettek alázva, benne voltak, nem kis pénzt zsebre téve ezzel.
Gondolom lettek volna többen is, de véges volt a műsoridő.
Talán te is - de ezt csak te tudod.

"román geci" - nos, szerintem mindegy, hogy a föld melyik részéről származik a geci, van itt is meg ott is. Ezt kihangsúlyozni ebben a kontextusban SEM nem tartom relevánsnak.

"ez a korcs fasz nép tele van beteg öntudat zavaros nyomorékokkal, és egy ilyen csak ront az állapotukon miközben nézik azt a masszív szart amit a műsorának neveztek."
Hát bizony te is ebbe a körbe tartozol, ha már ilyen biztosan tudod kik szerepeltek és mi történt benne. Ha azt mondod, ááááá, dehogy, csak mástól hallottam, akkor most tőlem meg azt hallod, érdekes volt és tanulságos, minden szempontból, hinni fogod? Vagy az én véleményem smafu?
Ha nem láttad, akkor miért ismétled mások véleményét? Nincs saját?
Ha láttad, akkor ebben az esetben ehhez a csoporthoz tartozol, így magad is "beteg öntudat zavaros nyomorék vagy", sőt "már állapotodban is romlás állt be egy ilyen "masszív szar nézése közben".

"kamu borászatot meg "kézműves" kajáldát nyitni, hogy továbbra se kelljen dolgozni"
Csináld utána, vagy máshogy, vagy ha már pályád csúcsán vagy és minden tökéletes, miért fáj, ha más is csinál valamit?

"ebben a ostoba gyökerek országában egyedül a hülyékből lehet megélni, kész szerencse hogy abból van itt a legtöbb!"
Melyik országban élsz?
Már nem tudom követni, ki él külföldön és ki itt, így ha ebben élsz, belőled is élnek mások, ebből nem tudod kihúzni magad, még ha úgy hiszed, akkor sem. Nézz körül az életedben, hányan élnek meg belőled, és az esetleges hülyeségeidből.
Ha másikban, akkor köszi, onnan beszélsz, ide, ahonnan elmentél. Szerintem nem sok jogod van erre, elhagytad a hazádat!

Csak mielőtt szó éri a ház elejét, nem védem, nem kedveltem, a mostani "énjével" viszont semmi bajom. Átlagos, magát jól érző emberként ismertem meg Almagyaron.

2019.07.07. 15:08:46

@Frau Untermensch4:
még mindig csak a erőlködés szagú impotens fröcsögést eregeted a többiek orra alá mindenféle alátámasztott kontextus nélkül mucikám.
De többet nem is vártam sose tőled, meg gyanítom lassan senki más se itt. Nyilván nem először hagy cserbe az a fene nagy "emberismereted" mikor egy ilyen hibbant sarlatánt átlagos embernek ismerted meg, jól érezni ebben a ocsmány nagy jólétben amit a semmittevéssel kapart össze gondolom másokra is hasonló hatással lenne.

Na de nem is az agytröszt csajok találkahelye ez a blog, elférsz te is a marhaságaiddal a többi közt ;)

2019.07.07. 15:42:35

@Kritikus Intrikus: ez egy nagyon frappáns és bölcsességedet hirdető válasz volt, csak úgy, mint a többi írásod, amikben mindig több az obszcén szó, mint ami nem az. Ez valóban egészen nagy-nagy értelemre vall, elképzelni nem tudom, miért gondolod, hogy te vagy az, akire a népnek szüksége van, hogy megvilágosodjon és rájöjjön, mit csinál rosszul.

Én azzal kezdtem volna a helyedben, ha értelmes vagy és "komolyan veszed" magad, amit írtál és a választ, sőt értelmezed is amit írtam, és megtisztelsz a "tisztességes", értelmes és érdemes (!) válasszal, hogy:
Drága Frau, félreértetted a második bekezdését az írásomnak, ott nem a műsorról írtam, hanem arról, ahol személyesen mentek el emberek 50.000 Ft-ért, te a kettőd összemostad. Figyelmetlen vagy baszod!

És itt már élét is veszthette volna akár a többi.
De nem, te csak azt láttad, ellent mondok neked, és estél újra abba a hibába, hogy semmi értelmet nem csillogtatsz meg, csak a szar potyog ki a szádból, fingod nincs mit írtam.

Hát, hülye vagy és az is maradtál.
Én meg finom és rövid voltam hozzád és még magamat is hoztam ilyen helyzetbe, csak hogy beleverjem az orrodat a popsidba, láttatva, mekkora sötét seggfej vagy.

God Harald 2019.07.07. 17:39:32

@szanalmas: az a helyzet, hogy a még rendszerváltás környékén meglévő renoménk mára már sehol nincs. A világ civilizált felén mára már magyarnak lenni nehéz küldetés. Talán nincs is még egy nép, aki annyira utálja a saját fajtáját mint a magyar. Annak idején ezzel nehéz volt szembesülni.

2019.07.08. 01:24:38

@Frau Untermensch4:
És ki az eres faszú rabbi kért tőled hegyibeszédet te letejelt vén kripli? :D
Zipzározhatod a bagólesődet azt farolhatsz tovább másnak osztani az észt ha menstruációs zavarokat okoz majd hogy valaki nem vevő az esztelen üres okoskodásodra. Részemről ennyi, húzhatod a rolót

2019.07.08. 01:33:40

@szanalmas:
Te ne durrogtasd itt nekem a trikoloros öntudatot faszikám, magyar az aki határon belül született és itt is maradt. Pláne aki ide adózik.
Persze a te zavarodott felfogásodban mindenki az aki a narancs komcsik megbízásából Romániából szavaz magyar belügybe mert ő elnyomott kisebbségi magyarnak gondolja magát, vagy véletlen magyarul is beszél.

Emeletes tévedés faszikám , attól te se leszel magyar mert egy nyelvet beszélsz velünk közben lengeted a kokárdát mikor nem látja a helyi hatóság.

2019.07.08. 01:36:54

@God Harald:
Azért ugye kint voltál mutogatni az alagutasra tágított picsád a judapesti buziparádén? ;)
most még köcsög narancs komcsik alatt nem jár érte pofán verés, de majd megkapod kamatostul később

2019.07.08. 01:45:44

@Daenerys Targaryen:
Ezzel tökéletesen tisztában vagyok hogy egy ilyen büdös média patkány kamu-tudós annyi napot dolgozott a szőlőben ahányat azok a szarjankók akik alá nyúltak annak idején.
Valószínűleg fotó nem tudná megkülönböztetni a borszőlőt a fekete ribizlitől :D

A legvisszataszítóbb amikor az ilyeneknek véletlen bele találsz az érzékeny pontjába és ahogy itt is sokszor látod előveszik a modorosblogról felszedett stílust, aztán azzal próbálnak beégetni a többi hasonló lumpenproli előtt egy 5 perces novellának is beillő prédikációval.

szanalmas 2019.07.08. 21:54:22

@Kritikus Intrikus:

Bírom, mikor kurva okosakat akar mondani egy iyen gyépés, de végre felfoghatnád, hogy a te kis alulművelt világodban is Szerbia nem Romániában van! :D Pláne, hogy Csernus Magyarországban adózott egész eddigi életében, szóval ideje lenne belépned a Fideszbe, mert pont eléggé tanulatlan idióta vagy a NER színvonalához!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.07.12. 21:01:19

@TSEPKE: A nulla százalék körüli esély minden értelemben leszarásnak minősül:)

Kató a faluból 2019.07.17. 14:45:09

Azt a büdös mindenit, ez aztán nem semmi volt. Le a kapalappal a közreműködőknek. :)
süti beállítások módosítása