Az év legnehezebb szakítása

2019. október 17. 07:29 - csajokespasik

       

               „Nehezíti a dolgot, hogy a barátaink már elkönyveltek minket a Tökéletes párnak, akiknek már készülni kell az esküvőjére” – Csakhogy ez nem így lesz. A pasi egy éve bunkó, a nő titokban sír emiatt, így Posztolónk most arra lenne kíváncsi, hogyan lehet a kettős érzések ellenére is határozott maradni?          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Úgy érzem, elérkeztem a kapcsolatomban egy jelentős fordulóponthoz. A korábbi kapcsolataim során határozottan éreztem, hogy na, itt a vége, talán jobb lesz nélküle, és akkor meg is volt a bátorságom és a határozottságom, hogy ezt meglépjem. De ez a helyzet most más, ezért is írok ide. Tudom, maga a kérdés is hülyén hangzik, mert szeretem a párom, ha nincs velem, hiányzik, de annyiszor megbántott olyasmikkel, amikről nem is gondolná, hogy fájhat nekem. Tapintatlan lett (és e helyütt felsorolhatnék pár eseményt, miben, de nem akarom, hogy magára ismerjen, vagy akár azok, akik ismernek minket.) A lényeg, hogy jelentősen halványult az önbizalmam mellette az utóbbi 1 évben.        

       

               Van, hogy mások előtt is bunkó velem. Ő azt hiszi ilyenkor, hogy vicces, és a férfi már csak ilyen... Ilyen a férfihumor... Amikor emiatt sírok, mindig titokban és elvonultan, hogy ne lássa. Nehezíti a dolgot, hogy a barátaink már elkönyveltek minket a Tökéletes párnak, akiknek már készülni kell az esküvőjére, mert biztos sor kerül rá hamarosan. De nem így lesz. És az is biztos, hogy ha egyszer anya leszek, nem hagyom, hogy csonka családban legyen. Annál bizonytalanabb és összezavaróbb nincs egy gyereknek, hogy azt látja, anya és apa külön éli az életét.

Amikor megbánt, azt közlöm vele, de bocsánatot sosem kér, mindig ugyanaz a válasz különböző csomagolásban: „túlérzékeny vagy”. Persze nem itt akarom szavazásra bocsátani ezt az egészet, tudom, mi lesz a helyes lépés, csak még az idejét és hogyanját nem tudom. Arra lennék kíváncsi, hogyan lehet a kettős érzések ellenére is határozott maradni? Tiszta szándékkal szeretném mindezt csinálni, mindenféle megbántás, sérülés nélkül. Tudom, hogy könyörögni fog, gondoljam át, és talán el is fogok bizonytalanodni egy kicsit, de igyekszem tartani magam. Már elég esélyt adtam.          

 

 

162 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr9115227590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.10.17. 08:11:17

Jajj, egyelekmeg. Ha már anonim írsz a nyilvánosságnak, legalább nekünk ne hazudj! Semmi értelme. Annyiból mégis szerencséd van, hogy önzetlenül kapsz segítséget.

A valódi problémád nem az, hogy a pasid ilyen meg olyan veled, hanem az, hogy ezt ő gondtalanul megteheti, mivel olyan helyzetben van, és te ezt el kell viseld, ha ilyen adottságú pasit akarsz magad mellett mutogatni. Az éremnek mindig két oldala van.

Mit tegyél? Mivel az idő nem neked dolgozik, ettől jobb nő már biztosan nem leszel, kompromisszumot kell kötnöd. Döntsd el, hogy melyik az a terület, amiből engedni tudsz! A külsö, a szex, vagy egzisztencia. Minden együtt nem megy neked, de ezt már te is tapasztalod. Senkinek sem jár a tökéletes párkapcsolat. Azért tenni kell! Esetedben kompromisszum bevállalásával.

Természetesen minden marad így, az életben nem fogsz ebből már kilépni, ha csak meg nem zuhan a pali egzisztenciálisan.

PálGyöngyi 2019.10.17. 08:11:49

"annyiszor megbántott olyasmikkel, amikről nem is gondolná, hogy fájhat nekem" ... Senki nem gondolatolvasó. Na jó, vannak kivételek :P

MsIreneAdler 2019.10.17. 08:49:33

Szóval te már végigjátszottad magadban az egészet, biztos vagy benne, hogy szakítani fogsz. Ennek a legjobb módja, ha nem csak a fejedben zajlanak le a dolgok, hanem meg is mondod a párodnak, hogy vége.
Amúgy van egy olyan érzésem, hogy a pasidnak fogalma sincs az egészről, te pedig mellette akarsz maradni. Így az igazi dilemma számodra inkább az, hogy hogyan lehetne úgy eltűrni a bunkó viselkedést, hogy az közben ne sértse az önbecsülésedet. Erre viszont nem tudom a választ.

Womb Rаider 2019.10.17. 09:16:01

@Captain Admin: "legalább nekünk ne hazudj! Semmi értelme. Annyiból mégis szerencséd van, hogy önzetlenül kapsz segítséget."

Szép felütés.. a folytatás meg ugye...
Ne nézz soha tükörbe..vagy legyen egy lavór a közelben :(

----

"És az is biztos, hogy ha egyszer anya leszek, nem hagyom, hogy csonka családban legyen. Annál bizonytalanabb és összezavaróbb nincs egy gyereknek, hogy azt látja, anya és apa külön éli az életét."

A gyereknek az is elég frusztráló, ha éveken át azt látja, hogy Anya és Apa egy kanál vízben meg tudná a másikat fojtanie..mert nem tudja, hogy ez mikor fog valóban bekövetkezni.
A gyereknek együtt élő szülők kellenek.. nem egy lakásban lakók.
Ha érzed a kettő közti jelentős tartalmi különbséget.
A veszekedés mindenhol belefér, néha, bár nem kellemes azt sem látni gyerekként.. de a gyerek az ösztöneivel pillanatok alatt átlát a szitán és ha valami összezavarja, megnyomorítja kis életét, az a háttérben fortyogó gyűlölet.

TSEPKE (törölt) 2019.10.17. 09:20:32

Az év szakítása... Szép próbálkozás volt, de mivel az idén váltam, ezt buktad.. És Bradley Cooper is szingli lett szóval :-*
Nem a poén, a hangsúly az igazi problémád, hanem, hogy tudod, a tuti hogy ez a liba a világ végére is utánam pincsizik ergo megtehetem van mögötte.
A hiszti helyett úgy kéne viselkedni, hogy eszébe se jusson ilyen stílusban alázni.

nOniCk 2019.10.17. 09:23:43

Amit ide leírtál, azt mondjuk egy süti mellett őszintén neki is elmondhatnád. Nyugodtan, türelmesen, de határozottan. Az adott szituációban, amikor megsértették az egodat, biztos nem a megfelelő módon jelzed felé a problémát. A soraidból az jön le, hogy Te inkább szeretnél vele lenni. Ha az alapok megvannak, akkor próbáld megjavítani, ami elromlott, mert ilyen érzékenyen sanszos, hogy a következő srácnál is hasonló cipőben találnád magad idővel.
Titokban sírni meg gáz, nem mered vállalni önmagad a párod előtt? Ő meg hogy nem veszi észre, ha sírtál? Nekem nem tűnik "nektek tuti össze kell házasodni" kapcsolatnak, így a felszínt kapargatva. Már, ha nem kamu az egész, mert akkor elbasztam 2 percet a napomból. :D

Womb Rаider 2019.10.17. 09:43:27

@TSEPKE: "A hiszti helyett úgy kéne viselkedni, hogy eszébe se jusson ilyen stílusban alázni. "

Őszintén.. akit erre úgy kell külön kondícionálni, abból kis valószínűséggel lesz szalonna.
Nyilván helyből ilyen volt, mostanra eloszlott a lila köd, egyre feltűnőbbé vált ez..vagy esetleg 'jellemfejlődésen' ment át, kibontakozott.
Ad absurdum.. valami sokkal súlyosabb van a háttérben, lazul a kötelék, már nem annyira érdekli a kapcsolat.. van mááásik..
Összességében: mi a reteknek ez az együtt szenvedés?

TSEPKE (törölt) 2019.10.17. 09:56:37

@Womb Rаider: vagy ugyanilyen "őszinte" módszerrel áll a pasi problémáihoz is, mint ahogy a sajátját kezeli vele szemben (titokban sírni, baszki, mit vár, hogy majd megérzi és rohan vígasztalni?!), vagy igen, ilyen volt és a többit leírtad.
Nem valószínű, hogy változtatni fog a hozzáállásán, de vannak csodák.. Vagy ott kell hagyni egy párás reggelen.
Bárhogy is, had ne sajnáljam, hogy a tudatért, hogy jajj de jó, el fog venni valószínűleg feleségül, tűri, hogy alázza a pasi...

2019.10.17. 10:04:52

@Captain Admin:

"Mivel az idő nem neked dolgozik, ettől jobb nő már biztosan nem leszel"
Hát ezzel most biztos nagyon megvigasztaltad...xD

moonshadow 2019.10.17. 10:20:35

A beetetési időszak részedről véget ért, most már emeled a szexért elvárt törődési, eegzisztenciális és anyagi követelményeket.
Vagy lehet éppen azért is ilyen, mert tudja, hogy ha egy tünemény lenne, akkor rögtön emelnéd a tétet és elrontanád a nyugis idilli hangulatot házassággal, és lebabázással és minden ezzel együtt járó kellemetlenséggel, ami a férfiakra nagyobb terhet ró. Ez a kis bizonytalanság keltés jó lehet arra, hogy ne rontsd el az egyensúlyt.

God Harald 2019.10.17. 10:34:55

“De ez a helyzet most más, ezért is írok ide.”
Ezt nagyon jól tetted, mert itt magasabb az egy főre eső jólképzett párkapcsolati szakértők száma, mint a magyar Nobel díjasoké!

Womb Rаider 2019.10.17. 10:41:16

@God Harald: :))

No, de hiszen köztudott, hogy a cipész cipője is mindig lyukas..;)

Somogyi József 2019.10.17. 10:42:05

@Gömbölyű Csoki: Én ezt a főzés mániát sose értettem én sose várom már csak azért se, hogy ne tudja a szememre hányni.

God Harald 2019.10.17. 10:48:53

@Womb Rаider: a cinege cipője meg olyan mint a kutya vacsorája:)

TSEPKE (törölt) 2019.10.17. 10:57:45

@Somogyi József: ehhez ért, meg a takarításhoz.. ha ezt csinálja, csak a kanapén döglés marad :))

MsIreneAdler 2019.10.17. 11:04:25

@moonshadow: nagy általánosságban azt állítani, hogy a gyerekvállalást a férfiak szívják meg jobban, nem más, mint butaság, de ezt a múltkor már megbeszéltük. De akkor mégegyszer : mindkét félre, a férfire és a nőre is egyaránt nehezednek a családalapítással járó terhek (kivételek persze lehetnek, ezekről szólnak a te kommentjeid).

PPK™ 2019.10.17. 11:05:05

Nem mondták a barinőid, hogy télvíz idején nem érdemes szakítani?

Buknád az ülésfűtéses furikázásokat, meg a kariaji Chanel-tatyót. Szóval célszerű lenne 2020-ra halasztani az év szakítását. Arra is ügyelj, hogy csak akkor szakíts, ha már biztos kézzel fogod az új liánt és egyetlen mozdulattal át tudsz hozzá cuccolni.

Persze elképzelhető, hogy ez csak a bikiniszezonban jön majd el és addig el kell viselned a jelenlegi gazdatest beszólásait, de hát na... nektek sincs ingyen semmi sem :-(

2019.10.17. 11:11:53

A ló néz, a csikó lát, felszívnék egy csík kólát.

@PPK™: Lacika tezsvír:)
coub.com/view/22fe6o

PPK™ 2019.10.17. 11:19:41

@Egy a KING: :D

A Cappy, meg a zabpehely mi a bánatos lófaszt keres az asztalon?! :-D

EGY a Queen 2019.10.17. 11:24:33

@Captain Admin: volt egyszer egy kicsit alacsony, pufi pasim,külsejét tekintve nem egy Bradpitt,na! Hónapokig udvarolt,mire összejöttünk,óriási szerelem lett,a csávó frankón úgy viselkedett,mint egy romcsi filmben. Volt nagy zene,nagy tánc,lánykérés,méregdrága ajándékok,világbajnok szexmaratonok stb.
Oszt egyszer csak vmi megkattant benne,elkezdett bunkóskodni,féltékenykedni,és ami a legrosszabb:visszatartotta a farkát is.
Nem lett szebb,én se csúnyultam meg a pár hónap alatt,mégis jött egy 180 fokos váltás. Kibasztam, mikor már lassan könyörögnöm kellett a faszáért,mert mi mást tehettem volna,de nem,sokszor kurvára nem a szintkülönbség változik,egyszerűen bazdmeg csak idő kell,hogy kijöjjön az igazi énjük,vagy simán megkattannak.

MsIreneAdler 2019.10.17. 11:30:07

@PPK™: hajókázás az egészséges táplálkozás jegyében, némi testmozgással, légzőgyakorlatokkal :)

PPK™ 2019.10.17. 11:36:55

@MsIreneAdler: na, valami ilyesmi várna rád is Yrénkém és sehol semmi csapda. Téged miért akarnánk kelepcébe csalni, mondd? :-)

EGY a Queen 2019.10.17. 11:44:04

@nOniCk: persze,hogy kamu. Itt mindegyik poszt kamu.Ez csak nekünk szórakozás ;)

MsIreneAdler 2019.10.17. 11:49:51

@PPK™: na pont erre gondoltam, hogy nem lesz elég csak felszolgálni, hanem egyéb testmozgásra is sor kerülne. Érted, sikálnám a szőnyeget, azt egyszer csak azt venném észre, hogy valami lyukas zoknis fazon akar megtámogatni hátulról :D Tudom 10/2-esként ennek is örülnöm kellene :)

EGY a Queen 2019.10.17. 11:57:22

@MsIreneAdler: jaj,Irénkém,mit akarsz 1,5 milláért? Hogy zokni nélkül csinálja meg Dom Perignonnal itasson a Teszis lőre helyett? Te is olyan igazi királylány vagyol,ne is tagadd!

PPK™ 2019.10.17. 12:07:00

@MsIreneAdler: miféle zokni? Crocs-papucsban grasszálunk a fedélzeten a csúszásveszély miatt.

De amúgy meg nincs lehetőséged arra, hogy itten bizonytalankodjál, meg gondolkodjál, szerzünk a bro-val másik két gádzsit, akik fütyürészve a helyedbe lépnek, szóval ne játsszad itten a balerinát. Jössz, vagy maradsz?

Mehetsz a Vuttyonossal mórikálni magad mindenféle nyomi, alja figuráknak.

Mi a Zsozsóval a minőséget képviseljük, vágod.

MsIreneAdler 2019.10.17. 12:18:08

@EGY a Queen: igen, vállalom, királylány vagyok. Amúgy nincs gondom a gyors menetekkel, de azért egy hajón ilyen meghitt, romantikus körülmények között igazán elvárnám, hogy vegye le a zoknit másfél milla ide vagy oda (btw, engem annak a nőnek a gázsija is érdekelne, aki az ofisöl képeken ilyen derűsen mosolyog mellette, mert fogadok, ahhoz képest a másfél milla csak zsebpénz ;))

MsIreneAdler 2019.10.17. 12:30:15

@PPK™: azt hiszem itt az idő, hogy átengedjem a terepet a másik két fütyörészős gádzsinak. Ők így ketten talán megközelítik azt a minőségi élményt, amit én egyedül nyújtok. Természetesen a felszolgálásról beszélek :)

EGY a Queen 2019.10.17. 12:32:23

@MsIreneAdler: jó,ebben igazad van az én szívem is gyorsabban kezdett dobogni,mikor megláttam hogy vannak,akiket ilyen romcsi módon csábítanak el,hogy capy gyümilé meg barátnők,andalító zene,meg lankadt faszt gyömöszkélő puhos haver is van,hogy lássák,ahogy szárba szökken a románc,de a mi korunkban már ne legyenek irreális elvárásai az embernek. Ez a fajta tisztelet,szerelem csak a huszonéves luvnyáknak jár..
Másrészt meg ne legyél mán te is olyan gonosz meg cinikus,mint itten a férfiak. Hát szereti az asszony,fáj neki,marja,égeti belülről,de harcol érte,vissza akarja kapni a zurát,ezért tart ki mellette . Mán ez is baj?

2019.10.17. 12:40:07

@PPK™: hallod haver, tudom, hogy szívügyeid bizonyos szutyok, használt milfek, de amikor a hölgytársaságra gondoltam akkor nem ezekre a repedtsarkúakra értettem... Szedd össze magad....

2019.10.17. 12:47:32

@EGY a Queen: igen! Drága kapitányunk az életet egy statikus változatlan folyamnak éli meg.. illetve a nők csúnyulnak és vesztenek értékükből. A teremtés koronái pedig koronaékszerként ragyognak életük végéig. Ej de irigylem is őket!

MsIreneAdler 2019.10.17. 12:51:56

@EGY a Queen: látod? Lehet jobban ki kellett volna használnunk a fiatalságunkat. Nem kúrattad szét magad yachton te sem? Nem is éltél igazán :)
Igen, gondolom, hogy nagyon nagyon szeretheti a zurát. Aki ráadásul olyan szívhezszóló bűnbánó monológot olvasott fel faarccal, hogy még az én könnyem is kicsordult tőle.
Be kell látnom, ez az asszony mennyivel nemesebb és érzőszívűbb nálam, ugyanis ezek után én max akkor vigyorognék vele urna mellett, ha ő lenne benne... :)

PPK™ 2019.10.17. 12:52:03

@Egy a KING: nem látod, hogy elértem, hogy ne jöjjenek?! Csak én ezt úriember módjára tettem, nem simán a képükbe vágtam, hogy nem kellenek.

:-)

Nem t'om miféle szívügyekről beszélsz, a hölgyezésér' meg jár egy kibaszott tockos :-D

EGY a Queen 2019.10.17. 12:56:36

@Egy a KING: nem igazán tudom,kire gondolsz,én ugye eleve szóba se kerültem,Irénkét meg ti fűzitek mán itt egy hete kb., de értem én,úgy vagy vele,hogy jóvan,nyuszika,akkor baszd meg a porszívódat.. de ne aggódj,Irén velem van,esze ágában nem volt a szutyok csónakotok fedélzetére lépni. Szóval szabad a pálya a minőségi nők felé Zsóttttiiii! ;)

2019.10.17. 13:00:01

@PPK™: sütöd is a csicskalángost, mi?:D

Bro, nincs több jegy a welsi sorsdöntő meccsre:(

EGY a Queen 2019.10.17. 13:00:22

@MsIreneAdler: én ilyen válogatós szutyok voltam egész életemben,csak olyannal baszok,akitől a bokámon folyik a sunaszaft,szóval nem,pár csíkért és egy kis apróért királylány koromban sem pucsítottam. :D tényleg,bazmeg,lehet,hogy itt siklott félre az életünk ???

El Amante 2019.10.17. 13:02:42

Ez a "levél" az utóbbi idők legalja.
"szeretem a párom, ha nincs velem, hiányzik" és ha veled van, muci, mi a szitu? Mert nem úgy tűnik, h dúl a láv, de még a szeretet sem szikrázik ezerrel.

Megbánt, tapintatlan, mások előtt is bunkó veled, mit szeretsz rajta mégis?

Elvonulsz sírni, rágod magadban a szart, nem kommunikálsz vele, és várod, hogy ezek után kitalálja, mit szeretnél?

A tökéletes párt csak megjátszátok, ezek szerint szép sikerrel (gondolom, mindketten fitalok, szépek vagytok, szépen nevettek a közös fotókon, ami a külső szemlélőnek már elég is, hogy rásüsse a szerencsétlenekre, h tökéletesek) , nincs is miről beszélni. Mit számít, ki mit mond a barátaitok közül? Nem ők fognak veled-vele élni, nem ők fizetik az esküvőt. Agyfaszt kapok ettől a tökéletes pár dologtól egyébként, miközben a férfiak és nők közel fele aktívan min. félrekúr már az első évektől kezdve, a többi sekélyes dolgot meg már meg sem említem.
(apró adalék, a házasságom végéig mi voltunk a tökéletes pár az exférjemmel, még az is meglepődött, aki mindennap látott minket. Most meg mi vagyunk a tökéletes elvált pár, akiknek a gyerekei boldogabbak, mint valaha... na? Ne dőlj be a hízelgésnek, te tudod a legjobban mi zajlik a kapcsolatodban. Ha szar, akkor szar, nincs mit szépíteni.)

Úgy tudsz határozott maradni, ha tudod, h mit akarsz, azt lekommunikálod a partnered felé, meghallgatod az ő verzióját, és döntesz. Amíg fingod sincs, mit akarsz, addig esélytelen vagy. Önismeret, könyörgöm!

Látom, gyerek még nincs, de már tudod, mi a jó neki. Nem írom le mégegyszer, Wombi elmondta a tutit.
Nem tudom eldönteni, h te egy nagyon fiatal és butuska lány vagy, vagy egy kevésbé fiatal butuska lány, de mindenképp a kettő közül valamelyik.

EGY a Queen 2019.10.17. 13:03:36

@Daenerys Targaryen: pedig aránylag ritkán látom,hogy egy csaj pár hónapos -éves kapcsolat alatt lerongyolódjon annyira,hogy a csávója úgy érezze, mán kutyázhatja ,de hát mit értek én ehhez. :D

2019.10.17. 13:05:44

@EGY a Queen: figyelj picsavirágszirom, ne kapálozzá'má', ez a hajó már elment... Az ajánlatom, hogy kikormoljam a fingódat , egyszeri volt és megismételhetetlen... Úgyhogy hesspicsába, egész életedben bánhatod kihagytad lehetőséget. Plusz, neked ingyen lwtt volna az első alkalom...

EGY a Queen 2019.10.17. 13:09:13

@Egy a KING: “Plusz, neked ingyen lwtt volna az első alkalom...”
No de miért? Szereccc???

PPK™ 2019.10.17. 13:14:40

@Egy a KING: "véletlenül" hozzám került 1000 darab jegy. Mivel a barátom vagy, neked jutányos áron, az eredeti ár + 70%-ért adom. Mennyi kell? ;-)

PPK™ 2019.10.17. 13:15:57

@Egy a KING: most már eredeti ár + 170%.

EGY a Queen 2019.10.17. 13:19:22

@Egy a KING: no de télleg teljesen ingyér? Még a bort se nekem kéne hoznom?

MsIreneAdler 2019.10.17. 13:20:41

@EGY a Queen: ja, én is ilyen baromarcú voltam mindig. Látod, ha hagyod magad megkefélni akkor is kurva vagy, meg ha nem, akkor is. De ne haragudj rájuk, jó srácok ezek, csak nekik ilyen teddide-teddoda kis luvnyák kellenek, akiknek minden mindegy, ez van :)
Én amúgy pontosan tudom hol és mikor basztam el az aranyásást :D,de még most sem bánom. Tudom, az okosok szerint majd fogom :)

MsIreneAdler 2019.10.17. 13:22:33

@EGY a Queen: a zoknit! A zoknit kérdezd, ha azt is leveszi, akkor az az igaz szerelem :D

EGY a Queen 2019.10.17. 13:32:37

@MsIreneAdler: àh,azt nem merem..még nem tart ott a kapcsolatunk..

MsIreneAdler 2019.10.17. 13:44:15

@EGY a Queen: pörgesd fel akkor kicsit a dolgokat ;). Ki tudja, ha tényleg nem csak kamuzza a yachtját, esetleg meg kéne szerezni, nem gondolod?

EGY a Queen 2019.10.17. 13:53:02

@MsIreneAdler: konkrétan mire gondolsz? Kűgyek neki mindzsós-csecses képet?

2019.10.17. 13:53:43

@PPK™: bocs,h belezavarok a kommentpettingbe, de teljesen ledöbbentem most és magyarázatra van szükségem.

Mostanában nézegetjük egymást egy nemrég elvált 30+ csinianyuval, pár napja mellém is ült a kollégáival, váltotrunk pár szót. Utána rá is írtam egy roppant szellemeset, erre nyomott rá egy lájkot, de nem(!) válaszolt. Most meg jött egyedül kajálni, én is egyedül nyammogok az asztalnál, erre bmeg nem jön oda, hanem leül velem szemben 10 méterre. Ez miafaszom???

PPK™ 2019.10.17. 14:01:19

@Captain Admin: ne szopass már Kupak.

Játssza a balerinát. Hiába elvált utánfutóval, Úgy gondolja, hogy hát ő tuti fogás, nehogymá' ő üljön oda, üljél oda te, ha akarsz valamit, mert hát a férfi dolga.

Persze az is lehet, hogy meglátta hogy pacalt zabálsz és azért ült messze.

:-D

Ő mivel tömi a fejét amúgy? Rálátsz a menzás tálcájára? Gyorsan, mielőtt megzabálja és lelép!

MsIreneAdler 2019.10.17. 14:03:20

@EGY a Queen: kezdetnek talán az is jó. De meg kéne tudni, mi a gyenge pontja... Vers? Írj neki csecses mindzsós verset! Ezzz azzz :)

2019.10.17. 14:07:22

@PPK™: semmi ésszerűséget nem látok ebben amit csinál, mert pár napja a kollégáival jött oda kajálni, és közvetlenül a közelembe ült, le is szólított. Erre most ezt kihagyta.

Vagy hercegnő, vagy hülye. Idegesít,m nem gondolom agyatlannak, nem annak néz ki, tekintete is intelligenciát sugall, outfit stb is. Én meg ilyesmiben nem hibázok gyakran,h nem vágjam mi a helyzet.

Ribanc tanácsadóim azt mondják,h hülye,m 100-as iq-val válaszol az ember, minimum tőmondatokban. Puncivadászok azt mondják,h kéreti magát. Ebben is valami, tekintettel arra,h 20 éve nem fogadtam a közeledését. :D

De akkor is, nem is értem, hogyan gondolja? Majd én pörgök egy 30+ elvált nőre vagy miafasz???? Rendesen idegesít.

EGY a Queen 2019.10.17. 14:09:10

@MsIreneAdler: hallod? És ha küldök neki egy videjót,amibek a csecsemet gyömöszkélem,és a mindzsómat pöccögtetem,miközben valami szívhezszólót,mondjuk a Szeptember végén-t szavalom neki?

EGY a Queen 2019.10.17. 14:11:58

@Captain Admin: bejött neki. Mán rápörögtél. ;) csaxólok ;)

PPK™ 2019.10.17. 14:12:19

@Captain Admin: pontosan így gondolja: mozdulj rá te, ha akarsz valamit.

Én értek a nők nyelvén, nyugi: megdobnám egy pacalcsíkkal, lesz ami lesz.

:-D

Most komolyan, meg akarod dugni? Akkor mozdulj rá, Kupak.

2019.10.17. 14:14:14

@PPK™: "Most komolyan, meg akarod dugni? Akkor mozdulj rá, Kupak."

Bmeg! Én odáig nem süllyedek! Be is baszna. Már amiatt is köptem kettőt a tükörre otthon, mert én írtam rá.

MsIreneAdler 2019.10.17. 14:14:15

@EGY a Queen: ez nagyon tetszik, de baszki ne ilyen lehangoló verset, hogy Szeptember végén! A cél, hogy felizguljon, ne pedig lankadjon! Lehet valami saját költemény kéne..hmmm

PPK™ 2019.10.17. 14:19:51

@Captain Admin: semmi gond, stratégiát kell váltani.

Az ilyen hercegnőknél is el lehet érni, hogy akár már a holnapi ebédnél ő üljön oda hozzád, csak több energiabefektetéssel jár ez a project.

Persze majd ő megmagyarázza magának, hogy nem is ő ült oda hozzád, de ez már az ő dolga.

MsIreneAdler 2019.10.17. 14:21:42

@Captain Admin: az esetleg nem lehet, hogy, (hogy is mondjam finoman, hogy meg ne sértődj) esetleg kopik a vonzerőd?
A héten ez a második alkalom, hogy panaszkodsz, hogy nem dug veled egy nő...és tanácsot kérsz, kezdek komolyan aggódni érted.

EGY a Queen 2019.10.17. 14:29:00

@MsIreneAdler: az nem lehangoló ,hanem romcsi.Az elmúlást idézi,hogy milyen kevés időnk van itt,e földön. Felhorgasztja benne a boldogság iránti vágyat!
Mondjuk ezt is szavalhatom:

De rég várom már
Ugye te is érzed
Gonosz erők vagy
Jóisten,vagy végzet
Át nem írhatja
Lelkünkben e hangot
Mely zeng, mióta
Először láttam arcod!
Gomolyoghat ármány füstje
Zsonghat bennünk átkok tüze
Olyan mély a szerelmem
Leigázhatsz kedvesem
Tiéd most már mindenem
Igazán most létezem!

Mittet szólsz? Melyik legyen?

2019.10.17. 14:54:11

@MsIreneAdler: nem lehet. :D

Eleve ha igy lenne, nem kezdeményez azzal, hogy oda jön a kollégáival, csak hogy szóba elegyedhessünk. Plusz mivel viszonylag gyakran összefutunk, adja a jeleket bőven. Kiderül, én ebbe ettől többet nem feccölök. :)

MsIreneAdler 2019.10.17. 15:00:41

@EGY a Queen: nagyon fasza vers, szép munka! Kezdj ezzel, elcsábítod a rejtett üzenettel, aztán mikor már célegyenesben vagytok a Szeptember végén ritmusára majd tudja tartani az ütemet :)
Kupakkal kapcsolatban meg roppant csalódott lennék, ha ez így lenne. Az valóságos blogtörténeti mérföldkő lenne, egy korszak végét jelentené, ami nagyon nem tetszene.

MsIreneAdler 2019.10.17. 15:06:15

@Captain Admin: jól van, akkor megnyugodtam :D

PPK™ 2019.10.17. 15:06:57

@Captain Admin: kerülgetitek egymást, célozgattok, játszmáztok, nem szóltok egymáshoz... mi lesz a következő, féltékennyé akarjátok tenni a másikat?

Direkt egy másik gádzsi mellé ülsz vele szemben hogy lássa, ő meg egy másik csávóhoz veled szemben hogy lásd? Nem is értem, miféle gyerekes viselkedés ez, pf...

:-)

EGY a Queen 2019.10.17. 15:10:58

@MsIreneAdler: figyu,A terv jól halad,mán virágot is küldött virtuálisan,láthatod..most készítem ippeg a videjót. Viszont. Szörnyű kétség marja szívemet..
Mi lesz,ha én elcsábítom a Zsóttit,szépen bele is pörgök a farkába,úgy,hogy levegőért kapkodik,meg minden..oszt meg a végén kiderül,hogy nincsen is nekijje yachtja,de a kiscsákó meg a nyakamon marad ??? Azért érted,hogy mekkora kockázatot vállalok én ezzel,ugye? Szóval ki kéne dolgozni egy B-tervet,mondjuk,hogy ha mégsenincs yachtja,eladjuk szexrabszolgának,vagy mittomen. Gyere,Irén,brainstorming köll ide!

2019.10.17. 15:11:58

@PPK™: komolyan mondom, annyira idegesít most ez, hogy így a 40 előtt már az is megfordult a fejemben, hogy kopott a fényem.

De ennek meg ellentmond a múlt szombati buli. Na mindegy, több udvarlást ez nem kap, meglátjuk. :D Már ezt is kínos volt még csak leírni is.

PPK™ 2019.10.17. 15:18:29

@Captain Admin: a múlt szombati buli volt, mikor a többi figurával melléd ült? Végül is nézhetjük úgy is, hogy ő megtette az első lépést és nem akarja magát megalázni azzal, hogy a másodikat is ő teszi meg.

Azt értem - és én is sokszor vagyok így -, hogy faszom fog odamenni, jöjjön ő, de ha már jött és kell a bula, akkor meg viszont be kell szállni a buliba.

2019.10.17. 15:26:18

@PPK™: nem. Szombaton buli volt egy havernővel. Éppen válni akar, aztán rossz volt neki nézni,h nekem mint férfinek mennyivel jobbak az esélyeim, mint neki, egy nőnek ebben a korban.

A csaj pár napja ugyanígy ebédkor jött oda, pedig volt hely bőven máshol is. Ha azt nézzük, tényleg ő kezdte a mókát, de ennyiért ma szerintem egy elvált 30+ nő nem kap jó palit. :D Csak ő ezt még nem tudja szerintem.

EGY a Queen 2019.10.17. 15:27:25

@Captain Admin: igazából szerintem,amíg azt nem mondja,hogy ne szólj hozzá többet,sőt,a szádra se vedd a nevét,addig érdemes jópofáskodni vele szerintem. Fogd fel úgy,mint egy játékot.. de ha paraszt lesz,akkor meg már nyilván ottrohaggyonmeg!

MsIreneAdler 2019.10.17. 15:40:57

@Captain Admin: figyi, ha már ennyi energiát az ügyre fordítottál, hogy ide is írtál, meg töröd rajta a fejed, akkor ez azt jelenti, hogy az átlagnál jobban megfogott ez a nő. Ezért szerintem megérdemel a minimálisnál vagy szokásosnál kicsivel több erőfeszítést a megszerzése. Majd nem mondjuk el senkinek, hogy te szóltál hozzá :D

PPK™ 2019.10.17. 15:41:52

@Captain Admin: jó, hát baszd meg ne zavarjon le egy vetkőzős performanszt ott neked az ebédlőben az asztalra felpattanva? A bula lépett... ha kell, lépj te (is). Vagy közvetlenül, vagy bulizd ki, hogy megint ő menjen oda.

Vagy ne rinyálj, mint egy fürdős kurva :D

2019.10.17. 15:42:23

@EGY a Queen: nyilván, de ezt,h nem reagál írásban nem tudom hova tenni. Azt igen,h nem ül hozzám, de higy felbasszon távolabb szemben igen. :D Ez imponál is, de összességében nem áll össze.

MsIreneAdler 2019.10.17. 15:42:59

@EGY a Queen: ötletelek, nyugi. Amúgy is ki kell fundálnunk mi legyen vele, ha már meg van a yacht, szóval mindenképpen kell egy alternatív felhasználása Zsoltinak... :D

EGY a Queen 2019.10.17. 15:47:46

@Captain Admin: mondjuk van tartása,bazdmeg?? :D vagy ilyet még nem láttál,aki nem ugrik egy darab üzire? :D

2019.10.17. 15:49:53

@EGY a Queen: tartás? Élőben odajön, de egy üzire nem reagál érdemben. Szerintem szopatni akar.

EGY a Queen 2019.10.17. 15:50:27

@MsIreneAdler: “mindenképpen kell egy alternatív felhasználása Zsoltinak... :D “
:D :D :D
Bazdmeg! Ez az alternatív felhasználás ez odabaszott ! :D :D :D
Várom az ötleteket,mert időm kevés,már nagyon zaklat a szerelmével priviben.. most képeket küld éppen,hogy egy szalonban van,és a farkára tetováltatja a nevem..a D-ig jutottak!!!

EGY a Queen 2019.10.17. 15:53:46

@Captain Admin: társasággal ment oda.Az tök más,mint amikor egyedül csinál ilyet egy nő. Adott egy jelet( ha nem értetted félre) és várja,hogy udvarolj. Egy mondatért nem dobja le a bugyit,mert nem olyan,mert eszébe se jut. Nekem volt olyan palim,az első három üzenetére nem is válaszoltam. Nem minden nő működik egyformán,Kupi. Mondom. Fogd fel játékként,ne vedd vérkomolyan.

PálGyöngyi 2019.10.17. 15:54:12

@EGY a Queen: kezdek hinni a csodákban :D a mai napot fel kell jegyezni

2019.10.17. 16:01:36

@EGY a Queen: egyedül jött oda, a kollégái csak utána jöttek. Ha egyedül nem merne kezdeményezni, ez így egy jó húzás volt részéről.

De, ha nekem valaki tetszettt eddig, arra rámentem, vagy élőben vagy írásban, de egy biztos, kommunikáltunk. A kommunikáció pedig 2 irányú.

PálGyöngyi 2019.10.17. 16:06:07

@Captain Admin: te figyi, az nem lehet hogy messziről szimpi voltál neki, hú de jó pasi, meg kisugárzása is van, de a beszélgetés során hát hogy is mondjam... kiábrándult? (pláne ha finoman utaltál rá, hogy mi a véleményed a 30+-os nőkről...)
persze az is lehet, hogy csak játszik, és a vadászösztönöd élesztgeti

2019.10.17. 16:06:54

@EGY a Queen: vicceseset. (Szerintem.) :D

Ha még egy lájkot sem dobott volna rá, azt értem. De így,h lájkokat ad, de nem ír, ez két dolgot jelenthet. Vagy ostoba, vagy túráztat. De nem ismerem, csak gondolom,h nem ostoba. Lehet rákérdezek,h ostoba-e? :D

2019.10.17. 16:08:29

@csetlekbotlok.blog.hu: kb 25 éve ismerem látasból. Plusz 20onpár éve kikezdett velem, de nem kellett.

EGY a Queen 2019.10.17. 16:16:52

@Captain Admin: miert is lenne ostoba egy nő attól,hogy nem válaszol egy üzire? Nem értem az összefüggést . Mondjuk az is lehet,hogy tudja,hogy csak le akarod varrni,ők meg nem erre vágyik,kapcsolatot akar stb. ezért nem megy bele a flörtölésbe.

PálGyöngyi 2019.10.17. 16:18:15

@Captain Admin:
egy LEHETSÉGES jelmagyarázat
like = aha, ühüm, ja = tök nem vicces, nem is érdekel, és nem akarok beszélgetni
mosolygós fej = nem volt jó poén, csak udvarias vagyok és nem érdekelsz
röhögő fej = ez most jó volt, de nem érdekelsz VAGY most nem érek rá válaszolni
röhögő fej + komment = vicces vagy, és érdekelsz
komment minden nélkül = nem volt vicces, de érdekelsz
"holnap üres a lakás 3-5 között" = ....

persze lehet, hogy szimplán ostoba és/vagy túráztat ;)

2019.10.17. 16:31:20

@EGY a Queen: bmeg. Alap,h köszönsz. Vagy ha valaki rádír bármi miatt és az egyaltalán nem érdekel, akkor is tömören közlöd. Én mindig így csináltam. Ez már elavult? :D

2019.10.17. 16:34:31

@csetlekbotlok.blog.hu: 2 csetbubim volt összesen, minkettő röhögős fejet kapott.

2 vagy 3 éve dugtam egy 17 éves felszolgáló tanulót. Vele is voltak rejtvények a kommunikácioban, de az legalább mondatokat is tartalmazott.

MsIreneAdler 2019.10.17. 17:17:29

@EGY a Queen: na itt vagyok már. Jó, hogy írtad ezt a tetkós dolgot. Nos, ha a vezetékneved már rajta van és úgy tart a keresztneved D betűjénél, akkor tényleg lehet jövője a szexiparban a srácnak. Esetleg filmezéshez is jó lenne, de tuti te is ismersz olyan baszatlan kertvárosi, unatkozó feleségeket, akiknek kiközvetíthetjük :D Persze miután tesztelted és yachtalanítottad (új szó, én találtam ki :))

God Harald 2019.10.17. 18:21:31

Na, végre helyükre kerültek a dolgok!:-))

TheKillers 2019.10.17. 18:24:09

@Captain Admin:
rossz hírem van, a kollegák közt ha volt fickó, akkor neki mutatta meg hogy ismer egy jo palit/simán odaül egy jó palihoz.

majd ha az a ficko nem jön össze neki/nem kurja már, akkor válaszolni fog, ne add fel

2019.10.17. 18:49:19

@TheKillers: gondoltam erre, de csak addig, amíg nem mondta,h jönnek a kollégái. Mivel tudom mivel foglalkoznak (mennyit keresnek), és láttam őket, ez kizárható. :) Túráztat,m legutóbb dobva lett. De ki fog derülni szerintem...

VOGAben 2019.10.17. 19:21:42

Rémes ez a kifele élés. Ej de szar egy mondat ez! Kábé annyira szar, mint együtt élni olyasvalakivel akitől az együtt töltött idő zömében a falra másznánk legszívesebben. Akkor meg minek??? Ijesztő a magány? Pedig normális társra csak úgy lelhetünk. Bizonyos kor felett röhejes, ha még mindig csak ki-be rohangálnak a dugipajtik meg a ribanckák a csajok és pasik életében. Aki megragad egy nullszériás gyökértelep mellett, az meg is érdemli a sorsát. Aki bunkó éjjel, az nappal is az. Most 45 éves gyerekkori barátnőm bömbölve mesélte el pár éve, hogy a rohadék férje félredugott, lebukott, válnak, gyerekek anyával maradnak stb sablon. Látta, hogy nem nagyon lepődtem meg. Elmondtam neki, hogy jó húsz évvel korábban, pár alkalommal volt szerencsém a fickóval találkozni egy társaságban. Ott kiderült, hogy emberünk kinek is a vőlegénye... nagyot néztem na. 10 fillért nem tettem volna a házasságukra. A szerelem vak, meg hülye is. De azért van egy határ, vagy kellene legyen.

MsIreneAdler 2019.10.17. 20:15:09

@Captain Admin: így azért egész más a sztori, hogy ő már egyszer ki volt dobva :D

2019.10.17. 20:21:46

@MsIreneAdler: vagyis csak szopatni akar ezzel?

MsIreneAdler 2019.10.17. 21:18:50

@Captain Admin: lehet jól esne az egójának, ha most te érdeklődnél iránta, de nem akar még egyszer pofára esni, így szerintem azt várja, hogy majd te "udvarolsz". Esetleg arra játszik, hogy ezúttal ő utasítana el téged. Röviden: igen, szopat :).
(amúgy roppant bátor nőszemély, én egyébként sem vagyok egy "odamenős" fajta, de egy nyílt visszautasítás után, tuti nem lenne kedvem smúzolni)

EGY a Queen 2019.10.17. 21:31:39

@MsIreneAdler: nem értem a d-t,hiszen engem Queen-nek hívnak,ugye? ;)
A yachtalanítás valóban szuper szó.megtartjuk! ;)

EGY a Queen 2019.10.17. 21:35:05

@Captain Admin: oszt 20 éve nem köllött,most meg igen? Na tudod kit szopass mán a hülyeségeddel! Első számú szabály: a nők az idővel romlanak,mint a tej! 30 +-osan örüljön ,ha olyat kap,akit anno ő elhajtott! Nemdebár? ;)
Beteg vagy,Szomi? Vmi megrágta az agyadat? Már a második 30+-os gádzsis sztorit elemezteted itt ki velünk..oszt a feszes huszasok????

2019.10.17. 21:39:37

@EGY a Queen: akkor még kiscsaj volt. :)

Már vártam ezt. Sosem zártam ki, hogy egy 30+ nő ne találhatna pasit magának. Ennek az alacsony esélyeit hangsúlyozom rendszeresen. Én sem zárkózom el, soha nem is írtam ezt. Nyilván vannak feltételeim, ennek ez a csaj megfelel.

A másik csaj havernő. Azért havernő nem oedig ex szerető, mert MÉG nem kúrtunk. Te minden haveroddal lefeküdtél? ;)

EGY a Queen 2019.10.17. 21:48:22

@Captain Admin: nem,eggyel sem.Aki olyan,az be se került soha a haver fiókba.Ott csak olyanokat tartok,akikkel eleve nem is esnék soha kísértésbe. ;)

MsIreneAdler 2019.10.17. 21:48:45

@EGY a Queen: te írtad a D-t, te titkok királynője, te :) ! Jól össze lettél te zavarva, ha már a nevedet sem tudod, ilyen hatása van a bro-srácnak? Ha ilyen tébolyító az ipse, mindenképpen kaszálni fogunk rajta! Ja, amúgy én is Irén vagyok ám...közben meg nem is, de pssszt, ne áruld el senkinek :)

2019.10.17. 21:52:20

@EGY a Queen: ez hülyeség. Miért ne lehetne egy vonzó pasi haverod? Ugyanígy miért csak olyan nő lehet havernőm, akire nem állna fel? :)

EGY a Queen 2019.10.17. 21:57:21

@Captain Admin: lehet haverom egy vonzó pasi. Nyilván.De olyan nem,akit én is vonzónak találok.Mármint érted..több fajta vonzóság van,én arról beszélek,amikor oda hajol,oszt bugyit kell cserélnem. :D Ilyennel tutira nem haverkodnék. Olyannal persze,hogy szép,szép,jó példány,de valahogy nem fog meg mégsem. Van is ilyen haverom,a legtöbb nő állva pisálna érte,de nekem nem kéne.

MsIreneAdler 2019.10.17. 22:00:25

@Captain Admin: a haver az, akivel nincs szexuális feszültség. Akivel van, az vagy ex vagy leendő partner. Egy havert nem kívánsz meg soha.

EGY a Queen 2019.10.17. 22:00:46

@MsIreneAdler: vettem neked is egy tiarát most itt a Bvlgariban,amíg várlak. Csak,hogy lásd,milyen jó barinő vagyok! ;)
( kaszálni fogunk a Zsóttin! ;) )

2019.10.17. 22:01:48

@EGY a Queen: így oké. Persze, akitől aludni sem tudok,m annyira bekattan, az nem lesz havernő, mert mindent megteszek,h megdugjam. Akit meg nem sikerül, azzal nem tartom a kapcsolatot,m csak kínoznám magam.

Ezzel a csajjal is így vagyunk akit említettem, mint amit írtál. Én nem kellek neki,m nem vagyok monogám. (Ő sem, de ez nem zavarja). :D Nekem meg ő nem kellene nőmnek,m cigizik, plusz a faszt is szereti. :D De ettől még sok téren működik a dolog, lassan 2 évtizede. Valamint mindentől függetlenül rejt magában lehetőségeket bőven.

EGY a Queen 2019.10.17. 22:05:21

@Captain Admin: mi mindent teszel meg te egy dugásért,Don Juan,amikor már az is zsenánt neked,hogy egy üzit küldj egy csajnak??? :D :D :D
Szépen mosolyogsz? :D
Amúgy ja,értelek,nincs is annál rosszabb egy potenciális partnert tekintve,hogy szereti a faszt! Még ilyet! Borzasztó! Megértem,hogy nem köll!

2019.10.17. 22:07:52

@MsIreneAdler: ez hülyeség. Nekem van jópár ex kolléganőm, akik nekem nem, de én nekik vonzó vagyok, plusz jól szótértünk. Kollegális viszonytól jóval több ami van velük (hiszen a közös munka megszűnése után még évekkel is tartjuk a kapcsolatot, plusz át lett beszélve,h hogyan viszonyulunk egymashoz), de barátnak kevesek. Szex nem volt, de tipikus haveri beszélgetések, programok stb igen.

Akivel nekem ilyen kialakult nővel, mind megy évek óta ugyanolyan intenzitásssal. Az elején volt pár neccesebb beszélgetés, amikor egyértelműsítenem kellett,hogy szex sem lesz, aztán beállt az egyensúly, egy jó haveri viszony.

MsIreneAdler 2019.10.17. 22:09:19

@EGY a Queen: ó hát köszi, igazán nem kellett volna...illetve miért is ne? Habzsidőzsi leesz!
Jelszó : Zsóti a mi kincsünk :D

2019.10.17. 22:13:27

@EGY a Queen: írtam, NŐMNEK nem kellene. De ettől még simán alkalmas a csaj egyéb programokra. Pl most évek után megint elmentünk együtt bulizni. Teljesen rendben van ez.

40 leszek, így érthető,h most kell legkevesebbet tennem azért,h puncihoz jussak. Egy adott punciért korábban én is sok mindent megtettem, de azt a határt már 17 évesen is betartottam, hogy ne alázzam meg magam.

Érdekes, de ahhoz, hogy egy adott csajt megdugjak, sosem kellett somat tennem. Sokkal macerásabb volt már korábban megdugott nőt újból előrángatni. :) Valami ilyesmi van most is ezzel aki ma pofátlan módon nem akart együtt kajálni. :D

MsIreneAdler 2019.10.17. 22:20:21

@Captain Admin: ahol az egyik fél vonzódik a másikhoz, ott nem lesz őszinte baráti, haveri viszony. Ahol meg kell beszélni, hogy nem dugunk, az már gáz. Ez a "legyünk inkább barátok" szerinted mennyire igazi? Szerinted a másik fél a visszautasítás után, hipp hopp haver módra vált, és mehet a sörözés?
Nekem olyan barátom van, akivel szinte együtt nőttünk fel. Láttuk olyan élethelyzetekben egymást, tudunk olyan dolgokat a másikról, ami kizárja, hogy valaha is dugjunk. Ha objektíven megnézem őt, ő egy helyes pasi, de nem érzem, hogy bizseregnék tőle. Természetesen ő sem mászna rám, szerintem röhögésbe fulladna az előadás.

EGY a Queen 2019.10.17. 22:22:20

@Captain Admin: ha nem nyúlsz elég magasra,nyilván nem kell sokat tenned. Ha Emily Rataykowskit akarnád meghúzni,azért oda kéne tenned magad szerintem. :D
Az is normális,hogy ha egyszer már valakit megaláztál,és egy hangyafasznyival több önbecsulese van ,mint egy százlábúnak,akkor nehezebb visszaédesgetned,mintha a nulláról kezdenéd.
Szóval ,ha kell a csaj,fogd fel így,hogy a 20 évvel ezelőtti pattintás miatt kell többet lépkedned azon a lépcsőn. Ahogy írtad,ez eddig is így volt másokkal is. :)

EGY a Queen 2019.10.17. 22:26:38

@MsIreneAdler: jaja! Milyen kis cuki a Kapitány,hogy azt hiszi,azeet mert neki nem köll a Gizi,oszt ezt meg is mondta neki,akkor már egyből Gizi is átkapcsolt haver üzemmódba,és még véletlenül sem ábrándozik róla,hogy ha elég jofej és kedves lesz,akkor majd Captain dárdára tűzi egy unalmas kedd estén..áh..dehogy.. milyen viccesen naív tud lenni azért a mi kis kapitányunk. :D

2019.10.17. 22:27:17

@EGY a Queen: igen, erre tippeltem én is első körben, de furcsállnám, ha ez valakiben (egy nőben) 20 évig megmaradna. :) Ezt nektek kell tudni, hogy megy ez. Én leszarom azt, aki 20 éve lepattintott. Nem is emlékszem igazából, csak 1-2-re max.

Kiderül biztosan, mert igazából hülye lenne ezek után nem tenni valamit az ügyért, mert a szándékának egyértelműen több jelét is adta. :)

EGY a Queen 2019.10.17. 22:31:04

@Captain Admin: nem tudok segíteni,Szomi,mert engem még soha senki nem pattintott le. Nem azért,mert világbajnok világszépe lennék,egyszerűen nem is kezdeményeznék ott,ahol nwm érzem az egyértelmű kölcsönös vonzódást. Lehet,hogy ez van benne,lehet,hogy csak futni akar két kört,mielőtt megbotlik,de az is lehet,hogy csak élvezi,hogy tetszik neked,de ennél többet nem akar. Innen passz.

2019.10.17. 22:39:16

@MsIreneAdler: figyu, azt nem tudom,h ezek a nők milyen üzemmódban nyomják, de azt igen,h élik az életüket, nevelik a gyereket, férjük/élettársuk van stb.

Azért, mert tőlem nem azt kapják, amit egy olyan palitól kapják akik megakarják dugni őket, ettől még ezer oka lehet, amiért mindkettőnknek megéri tartani a kapcsolatot.

Az élet meg olyan, hogy bármit hozhat, de én külön nem teszek azért semmit, hogy velük dugjak. De ha úgy alakul, mert pl melót intézek neki ahol aktuálisan dolgozom, és pont úgy jön ki,h bezáródunk a liftbe és rányúl, akkor nyilván le fog szopni. :D De most ezzel nem éri meg számolni szerintem egyikünknek sem. :)

A most szombati csaj kicsit más,m vele ismerkedésnek indult kb 15 éve, de elhülyültük, aztán mindenkinek alakult az élete, de megtartottuk a kapcsolatot. Van vonzalom, de fenntartások is, így a szex sincs kizárva, közös megbeszéléssel szerintem lesz is, mivel pont válni készül ő is. :)

Ma már egy adott eq fölött több átmenet is van a monogám párkapcsolat és a teljesen szexmentes barátság között. Pl akit tavaj dugtam vagy akit idén kezelgetek, ők foglaltak, már egész sok mindent tudunk egymásról, sokat dumálunk, de a szexen kívül semmi egyéb közös program nincs. Ez mi? Csak szexkapcsolat? Nem,m attól több. Szeretői viszony? Nem,m attól jóval kevesebb. :) Szóval lehet,h még jó pár fogalom nem született még meg, ami jól leírná ezeket a felállásokat.

MsIreneAdler 2019.10.17. 22:39:26

@EGY a Queen: azért milyen megalázó lehet azok után utána kullogni, hogy megbeszélték, nem dugunk...tele reménnyel, hogy talán egyszer mégis.

@Captain Admin: ha 100 éve pattintott volna le valaki, akkor sem adnék még egy esélyt arra, hogy újra megtehesse :) nagy ívben elkerülném!

MsIreneAdler 2019.10.17. 22:49:12

@Captain Admin: azért ez kedves,hogy engednéd, hogy leszopjon a liftben, mi másra is vágyhatna egy nő :D
Abban igazad van, hogy a dolgok nem feketék vagy fehérek, lehetnek átmenetek. Persze létezik az úgynevezett barátság extrákkal is, legalábbis én így jellemezném azt, ha egy kapcsolat nem pusztán szex, de nem is szerelem.

2019.10.17. 22:57:29

@EGY a Queen: ezt hívják tudatos választásnak. Ebben hasonlítunk, de erre csak 3 számjegyű EQ-val vagyunk képesek. Nekem sem jutna eszembe pl Sarka Katánál komolyabban próbálkozni, mert nem lenne értelme.

Erre a csajra meg ha hidegvérrel rámozdulnék, egy héten belül már dugnánk. Nem feladat. De mivel simán el tudom képzelni komoly nőmnek is, nem fogom előre rontani a pozicióm. Valami van amit nem tudok, egy sima 6/10 csaj, totál az esetem arcra/testre stb, de nem vágom még,h mi az. Ha egy jobb pali dugná, nem adna jelet. Ha csak ki akarna próbálni, akkor már lépett volna. Ha semmit nem akarna, akkor nem adna jeleket. Ha komoly dologra is esélyesnek tart, akkor kapna az alkalmon. Vagy ostoba (nem annak néz ki), vagy szopat, de ezzel nem lehet mit kezdeni,h jeleket ad, aztán nem kommunikál. Ha ezt tudatosan csinálja így, akkor ez nagyon durva. :D

2019.10.17. 23:00:54

@MsIreneAdler: ebben semmi fura nincs. Én rúgtam már ki csajt a kocsimból,m máshogy nem akart kiszállni, pedig a házuk előtt voltunk. De az ágyamból is rángattam át másik szobába a hajánál fogva. :D Ha meg közelebb akar kerülni egy nő, arra jó mód ha leszop, pláne ha eleve szereti csinálni. :D

EGY a Queen 2019.10.17. 23:08:30

@Captain Admin: istenem,de kiismerhetetlen ez a cafka! :D
Nemtom,segítség -e,de én már voltam úgy pasival,hogy nem tudtam,mit akarok tőle. Vonzott is,de azért volt,ami zavart is,és ilyenkor úgy voltam vele,hogy a flört az ok,de komolyabban csak akkor foglalkozok vele,ha látom,hogy tényleg erdeklem és oda teszi magát. Szóval ilyen is van.

2019.10.17. 23:11:55

@EGY a Queen: valami ilyesmi van itt is,m van jópár közös ismerősünk. :) Az a baj,h megsaccolni sem tudom az eddigi szexpartnerei számát, nem tartottam figyelemmel 20 évig. Ha ezt tudnám kb, mindjárt nem lennének kérdések. :D

EGY a Queen 2019.10.17. 23:18:26

@Captain Admin: először is.Ha férjnél volt,és nem teljesen elmebajos,akkor sosem tudod meg,hogy hűséges volt-e vagy csak diszkrét :) szóval ebből messzemenő következtetéseket levonni felesleges is lenne.
Másodszor. Valószínűleg akkor megfejtettük,adja a jeleket,de addig nem fog veled komolyan foglalkozni,amíg nem látja,hogy tényleg érdekled,nem csak egy numera lenne neked. Ergo, vagy bele feccölsz még energiát,vagy hagyod a picsaba,mert ez a csaj két jópofa üzenetért még nem teszi szét a lábát,ez van.

2019.10.17. 23:31:17

@EGY a Queen: igen, ez az eséley,h ez van. Ezen sok friisen vált, még viszonylag kevés szexpartnerszammal rendelkező nő átesik. És elhibázzák,m ők még most is úgy akarnak pasizni,mint az működött nekik 15 évvel korábban, vagyis elvárják,h a pasi közeledjen. De ez nem működik, aztán hipp hopp 38 körül vannak, aztán roló. Pl az exem is gyönyörűen benézte ezt, most meg pislogás van meg sírás. :)

Gondoltam már erre. Az eszem azt mondja, hogy hagyni kell, hagy tapasztalja meg ez a csaj,h mit ér valójában a szexpiacon (dugják,dobják), aztán azonnal szaladna 2 ilyen üzenetre mint amit tőlem kapott. De akkor már nekem nem kellene, mivel jóval elhasználtabb, értékteplenebb lenne a szememben. Komoly dilemma, nem viccelek,m amúgy megtartanám. De most ha elkezdek rámozdulni komolyabban, teljesen fel kellene adjam az elveim. Onnantól meg alapjaiban nem jól indul a kapcsolat (számomra).

Teljesen felbasz,m egyszerűen nem így kellett volna csinálnia, teljesen érthetetlen lépést tett. :D Úgy érzem magam mint a több szintű gondolkodásra képes profi pókeres, aki egy agyhalottal játszik. :D

EGY a Queen 2019.10.17. 23:41:52

@Captain Admin: és ha életedben először kipróbálnád,hogy nem játszmázol,nem esélylatolgatsz,hanem csak mész és udvarolsz evy nőnek,aki megfogott?
Tudom,sci-fi.. de esetleg ????

2019.10.18. 00:00:21

@EGY a Queen: ez a nőknél nem működik. Nagyon max egy szeretői viszonyban.

Most az van,h ha nem lép, akkor én fogok, de akkor dugom amíg jól esik vagy amíg hagyja és ennyi. Ki lesz játszva, le lesz győzve, használva lesz, és így esélye sem lesz arra,h emberszamba vegyem. Ha észbe kap és lép, akkor pedig még akármi is lehet. Jóval hátrányosabb helyzetben van, még ha ezt most nem is így gondolna. Neki kell lépnie. Ha meglépi, azt lehet értékelni és kell is. Ha játszmázik már most, azt is, de azt csak játszmázasssal, az meg oda vezet, amit leírtam.

EGY a Queen 2019.10.18. 00:11:12

@Captain Admin: ezt most nem értem,esküszöm. Szóval te azt ertekeled,ha úgymond könnyen adja magát,nem kéreti magát stb., és akkor kezeled tárgyként,ha “ harcolni “ kell érte??? Ez bazdmeg minden pszichológiai szemléletnek ellent mond.te azért “ büntetsz” valakit,mert úgymond nehezen kaptad meg? Ilyet bazdmeg még senki nem látott a világon . :D az emberek azt értékelik,amiért küzdeniük kellett.ez alap pszichológiai tézis.

Burgermeister 2019.10.18. 05:29:59

@Captain Admin: szard le van jobb

A poszternek meg üzenem hogy lefőtt a kávé.

2019.10.18. 07:17:19

@EGY a Queen: nem erről van szó,h könnyen adja magát, vagy nehezen. Tényszerűen ő adott jeleket, majd a közeledést/kezdeményezést ignorálja. Mindezt úgy és olyan formában, aminek semmi értelme.

Mert az mindjárt más lenne, ha pl eljutunk a randiig, aztán ott húz egy markáns vonalat, és az istennek nem enged a bugyijába. (Ez a legjobb amúgy). :) De itt nem erről van szó.

Felnőtt emberek vagyunk. Ha kommunikációt kezdeményezel, arra elvárod a választ, bár te is azt írtad, hogy volt akinek csak a 4. üzenetére valaszoltál. Nekem ez nem fér bele. Aki nem válaszol egyáltalán, az vagy agyatlan, vagy szándékosan teszi, ami azt jelenti,h nem semleges, de az értelmét nem látom.

2019.10.18. 07:41:00

@Captain Admin: nekem újdonság, hogy ennyi energiát szánsz egy nőre, ennyit gondolkodsz azon, hogy mit miért csinál és most akkor azzal te mit kezdj, miközben minden ujjadra jutna legalább négy (emlékszel a SR-ón mit írtál az ismerkedésről?) és egy punci sem érne ennyit, ha csak punci lenne. Az még inkább, hogy ezt meg is osztod itt, ahol nők csak azt olvashatták nemükről, amit, így ki vagy téve annak, hogy ezzel legközelebb megkínáljanak.
Szerelemes vagy édes Kapitány :)))
Örülök :)

2019.10.18. 08:06:31

@Frau Untermensch4: nyugi, ott azért nem tartunk. :D Idegesít,m amúgy optimális valasztasnak tűnik, és még tetszik is. De az külön zavar, hogy nincs racionális magyarazat erre amit csinál. Talán az, hogy mint eddig is, közös nőismerősök lebeszéltek a dologról, de ez eddig még pont csak gyorsitott az ügyön mindig. :)

Ettől többet nem ér a dolog, meglátjuk mi lesz.

2019.10.18. 08:12:16

@Captain Admin: ha még nem, de lehet belőle :)
A racionalitás nem erénye a nőknek (tisztelet a kivételnek).
Tetszel neki, de ismer, ezért nem adja magát könnyedén, ez nem lehet?
Szerintem ne add fel, lehet, hogy ő lehet a nagy Ő, és sokkal érdekesebb így,
mintha egyszerű lenne. Látod mennyi gondolatod jár nála.
Biztos örülne, ha tudná.
Talán tudja is... :)
Én drukkolok neked :)

MsIreneAdler 2019.10.18. 08:37:57

@Captain Admin: akkor lehet csak nekem fura, mert nem szoktam szopva ismerkedni, közeledni. Ez kiszolgáltatottabb helyzet egy nőnek, talán pont ezért izgató, de pont ezért intimebb is annál, hogy random pasasok elé térdeljek liftekben :)

2019.10.18. 09:07:27

@MsIreneAdler: senki nem beszélt random emberekről. Több éves, évtizedes ismerettségeket említettem.

EGY a Queen 2019.10.18. 09:13:28

@Captain Admin: én spec azért nem válaszoltam,mert minek válaszoljak valakinek,akivel egy buliban félrészegen táncikáltam? Nem volt ismerős,nem kezdeményeztem vele kommunikációt,semmi ilyesmi. Ha egy,amúgy ismerős pasi rám írna,hacsak nem nagyon távolságot akarok tartani,akkor nyilván válaszolnék. Mindegy,miert csinálta a csaj.A lényeg,hogy te két napja ezen baszod magad. :D szóval jól tolja. :D

2019.10.18. 09:22:25

@EGY a Queen: egy nap az a kettő. Ha keres, meglátjuk. Ha nem, akkor kár is lenne vele foglalkozni,m jóval macerásabb mint amit megér a dolog.

2019.10.18. 09:22:25

@EGY a Queen: egy nap az a kettő. Ha keres, meglátjuk. Ha nem, akkor kár is lenne vele foglalkozni,m jóval macerásabb mint amit megér a dolog.

MsIreneAdler 2019.10.18. 09:22:53

@Captain Admin:
"Ha meg közelebb akar kerülni egy nő, arra jó mód ha leszop, pláne ha eleve szereti csinálni. :D"

Erre reagáltam. Azt írtad, "egy nő" , ezt ilyen általánosan értettem, hogy hozzád ilyen módon lehetne közeledni.
Azért nagyon kíváncsi leszek, mi lesz a nőcivel. Sanszos, hogy ő feleannyit nem agyal ezen a sztorin, mint te. Ha úgy vesszük már megszopatott :) Mindegy, én drukkolok.

Felsőmocsoládi 2019.10.18. 19:59:52

Aztán legalább jól dugott?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.10.19. 15:30:27

@MsIreneAdler: @EGY a Queen: Mekkora értelmeteln paradox faszságokat tudtok itt összehordani. Édesfaszom, ami nem volt, hogy a búbánatos picsában kophatott meg?

MsIreneAdler 2019.10.19. 20:15:00

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): jajj már, a Kapitány egy legenda, szerintem sokkal sivárabb és unalmasabb hely lenne ez a blog nélküle. Honnan gondolod, hogy nincs vonzereje? Miért ne lehetne? :D Bármi lehetséges!

MsIreneAdler 2019.10.22. 08:00:34

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ha úgy akartam volna írni, úgy írtam volna :). Nem tudom, mi a gondod vele, ha megnézed a kommentszekciót, itt senki sem normális :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.10.23. 16:54:43

@MsIreneAdler: Hát azé' pasztmek. Puskás Öcsi az legenda, meg Szentgyörgyi Albert, meg az angol beteg Almássy. Meg, ha beteges hazudózót akarunk, akkor Háry vagy Münchhausen. De egy sokadlagos frissességű feminin kisfú?

MsIreneAdler 2019.10.23. 17:33:09

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): te ezt túl komolyan veszed. Eszemben sincs, az általad említettekhez hasonlítani vagy sztárolni őt. Nézz már körül! Ez egy blog. Mondhatsz bármit, hogy kisfiú, hazudozó, puhapöcs, vagy mittomén, de mégis már a sokadik kommentet "pazarolod" rá. Tehát valami hatása csak van? Egy szimpla kretén mikor kap ennyi figyelmet?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.10.23. 17:41:24

@MsIreneAdler: Pont ez a kérdés, miért adtok figyelmet szimpla kreténeknek? Folyamatosan mindenhol? Ez valami lelki igény?
Eszem-faszom megáll, ha azt mondom állítsátok meg Arturo Uit, akkor én Uista vagyok? Sőt a legfőbb mi? Ilyet még nem baszott Európa :D

MsIreneAdler 2019.10.23. 17:56:35

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): először is fontos, hogy megnyugodjunk mindketten (nekem már sikerült is :)). Ha jól értem, azt szeretnéd tudni, miért állunk szóba vele vagy beszélünk róla. A többiek nevében nem tudok beszélni, csak a magaméban. Egyrészt mert egy grafomán, szófosó kíváncsi nő vagyok, másrészt az ő általa képviselt gondolatvilágot sehol máshol nem tudnám megismerni. A környezetemben nincsenek ilyen mentalitású emberek. Márpedig érdekel, hogy ki miről, mit gondol és miért pont úgy. Ez ilyen vezérhangya, vagy nem tom. Nem kell túllihegni :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.11.01. 17:18:20

@MsIreneAdler: Én nyugodt voltam mindig is, nyomatékosító szavakat magam szórakoztatására írtam, ehhe. A kérdés általános: miért álltok minden selejtes kreténnel szóba, miért szopjátok fel az egojukat?
Az adott esetre a gondolatvilágot sokkal logikusabban, összeszedettebben meg lehet találni Sadist, Dread Naughty vagy akár a régebben ide írogató, a szintelméletet a szakítósblogról hozó Kisházy Dezsőtől. Valahogy értük vagy moonshadowért mégsincs rajongás. Igaz, ők nem is hazudják az alfát és nem is személyeskednek-gyalázkodnak femininként. Szóval mi a szimpátia alapja, a tuskóság vagy a női vonások?

MsIreneAdler 2019.11.01. 19:50:07

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): te nagyon megtisztelsz, hogy azt gondolod már megint, hogy az összes nő én vagyok, és mindegyik véleménye megegyezik az enyémmel, de ez nem igaz. Én csak azt tudom elmondani, amit jómagam gondolok ezzel kapcsolatban,ezt fentebb olvashatod.
Felszopnám az egóját? Mivel? Sokkal több dologban nem értek vele egyet, mint amennyiben igen. Ugyanúgy moonshadowal is beszéltem, de anno volt szerencsém Kisházyval is (na az nem sült el túl jól, őt hagyjuk is). De tudok még több olyan emberkét ebből a körből, akik itt kommenteltek régen, mindenkit igyekeztem kifaggatni, amennyire tudtam szintelméletről, red pillről, férfihangról. Mert érdekel, mert kíváncsi vagyok. Volt, aki tudott érzelmesen válaszolni is.
A Kapitány egy szürreális karakter, nehezen tudom elképzelni, hogy a valóságban is létezik, hogy ilyen és ebben a formájában megtalálható. De ha csak az alap gondolkodása stimmel, már akkor is teljesen messze áll az én világomtól, ezért érdekes számomra.
Ja, amúgy az is egó szopkodás, ha neked válaszolok, rád figyelek, vagy az még nem az :D?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.11.10. 21:45:31

@MsIreneAdler: Cicumicu, mielőtt tovább mennénk egy nagyon fontos kérdés: te hülyének tetteted magad (és egyben engem annak nézel) vagy ennyire hiján vagy az alapfokú értelmé képességeknek?

Válaszodhoz igazítom közlendőm :D

MsIreneAdler 2019.11.10. 23:38:32

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ha személyeskedés és sértegetés nélkül tudsz bármit mondani, kérdezni, állok elébe, akár levelet is írhatsz. Azt mindketten tudjuk, hogy nem vagyok ostoba, ezen kár is rágódnod. Hallgatlak (most írjam én is, hogy mucus, vagy mi :)?)!
süti beállítások módosítása