Ha vele maradok, mindketten elhízunk

2019. november 12. 07:52 - csajokespasik

       

               Az elején még szépen működött a munkamegosztás, de mára sok minden megváltozott. Posztolónk pasija szép lassan elhízik, de e mellé még lustaság és határozatlanság is társul. Általában nem érdekli, mi kerül a szervezetébe, míg a barátnő igyekszik a tudatos táplálkozásra helyezni a hangsúlyt, párja ezt képtelen tolerálni.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok,

arra lennék kíváncsi, hogy vajon kb. mennyi idő után jön a kiábrándulás a párunkból általánosan? Olyan szinten, hogy már menthetetlen a kapcsolat. Vagy ha még tesz is rá pár lapáttal... Onnantól számítva, hogy az összeköltözés után derültek ki a rossz tulajdonságai, de elnézted neki, mert a békés együttélés híve vagy.

A kezdetben erős és határozott párom meghunyászkodó lett (felújítást végeztünk nyáron, a mester meg olyan undorítóan szemtelenül és lekezelően beszélt vele, ő meg csak helyeselt. Mintha nem ő lenne a megrendelő, aki a pénzt adja. Napokat késett, ha ígérte, hogy jön, nem jött, és néha szó nélkül állított be, tiszta véletlen, hogy otthon voltunk. Iszonyú kuplerájt hagyott és semmit nem takarított össze maga után. Nem az ő lakása, nem az ő dolga...)        

       

               Nem áll ki magáért, és nem csak ebben, hanem más téren sem. Ehhez még a rendetlenség is társul. Ő sokáig nem akart leválni az anyjáról, elé rakták az ebédet és mostak rá. És most is az lett, hogy vagy csak magára gondol, vagy hagyja, hogy összegyűljön a szennyes és valaki majd csak csinál valamit. Pedig az elején olyan szépen működött a munkamegosztás.

Visszaesett a kapcsolatunk ahonnan semmit nem haladunk előre. Alig akad már bármi közös dolgunk. Bőven harminc fölött vagyunk már. Minimum egy kis önállóságot várnék el.

Kérdeztem tőle, mi oka van annak, hogy még együtt vagyunk, ő megvonta a vállát, majd bekapcsolta a tévét! És ez csak súlyosbodni fog, úgy érzem.

Mostanában igyekszem életmódot váltani. Többet mozgok, egészségesebben élek, és nem lenne rossz ledobni pár kilót sem. Nem vagyok kövér, és nem a drasztikus fogyás a célom, de van egy kis fölösleg, és egy nő sosem lehet elég vékony. Mondom a páromnak is, hogy táplálkozhatna tudatosabban, de ha követem, felborulna az összes fogadalmam, mert ő semmit sem sportol, keveset mozog (egy megállót sem sétálna le, inkább vár villamosra), szereti a gyors kajákat, a pizzát, tésztákat. Naponta kétszer eszik zsíros ételt, jó nagy adagokat. Persze édességet is. Általában nem érdekli, mi kerül a szervezetébe... és hát ő is szépen gömbölyödik. Elmondhatom, hogy én sokkal jobban érzem magam a bőrömben, amióta tudatosan táplálkozom, de ő nem kapott még kedvet ehhez. Neki az egész hétvége akkor jó, ha nyugton tespedhet.          

 

 

176 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1415302502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moonshadow 2019.11.12. 08:19:06

"Bőven harminc fölött vagyunk már"
Az ember metabolizmusa a korral változik, és civilizációs betegség a túlzott szénhidrát bevitel. Ezt még megfejeleik egyesek a nemszeretem munkájuk, hülye főnökük, kilátástalan élethelyzetük miatti stresszevéssel, nassolással.
Kialakul 40-45 éves korra az inzulin rezisztencia, szinte állandósult éhséggel és fáradtsággal.
Az ember tehát 35-40 éves kortól válaszút elé kerül, vagy életmódot vált és elkezd dolgozni magán, vagy óhatatlanul jön az elhízás, ami változatlan életmód mellett 55 körülre már komoly szív és érrendszeri betegségeket okoz.
Szerintem dícséretes, ha valaki felismeri időben, hogy változtatnia kellene, és nem az a mesterterve az 5x-es életére, hogy együtt orvoshoz járkálnak.

Szóval én a helyedben folytatnám az életmód váltást, akkor is ha ez eltávolodáshoz és szakításhoz vezet. Valószínűleg a kapcsolatotoknak már így is annyi, nem tiszteled már ezt az emberkét a tunyasága miatt.
Házimunkát együtt végezni a legjobb, sok lehetőség van ebben. :)

2019.11.12. 08:21:30

Ha most kilépsz ebből a fosból, talán még marad max 50% esélyed új kapcsolatot kezdeni valami férfiszerűséggel.

God Harald 2019.11.12. 08:24:16

Biztos felülválasztottál:)
Na de félre a tréfával. Vélhetően soha nem voltatok egymáshoz valók. Ő egy lusta, igénytelen, otthondöglő típus. Ez idővel csak rosszabb lesz. Ha nem akarsz együtt dagonyázni vele a langyos zsíros pörköltszaftban, akkor előbb-utóbb kénytelen leszel lepattintani. Ja és véletlenül se jusson eszedbe az, hogy egy gyerek megváltoztatná!

moonshadow 2019.11.12. 08:26:11

@Captain Admin: Nőknek ebben is könyebb, mert ha arcra egy kis szódával elmegy akkor csupán annyi a teendője 35 felett, hogy életmódot vált és bemozogja magát BMI 22 alá, és rögtön válogathat a pasik között újra.

moonshadow 2019.11.12. 08:36:37

@moonshadow: inkább BMI 20 környékére.

moonshadow 2019.11.12. 08:42:03

@Captain Admin: kapcsolatban is szoktak szexelni.

God Harald 2019.11.12. 08:45:23

@Captain Admin: kicsit furcsálltam, hogy kretén faszcsíra létedre csak két mondatra futotta a szokásos oldalnyi agymenésed helyett:)

2019.11.12. 09:09:45

@Captain Admin: így van amikor unalmas szar a poszt és kommentálók önkielégítenek, konfliktust generálnak maguk között, hogy a lelkükben tátongó ürességet elhazudják.

2019.11.12. 09:16:32

Jajj ez a "tudatosan" szó. Tudatosan kerülöm a tudatosan szót, de csak úgy tudatosan.

2019.11.12. 09:20:51

@moonshadow: nem tudom mit jelent a BMI 20, de ha én 55 körül lennék, akkor még én is aut hinném, hogy rákos vagyok.

2019.11.12. 09:36:31

@A Főzés az élet értelme: testtömeg kalkulátor: magasság, súly hányadosa =

www.webbeteg.hu/calc_testsuly

2019.11.12. 09:40:57

@Daenerys Targaryen: Ismerem, tudom, csak hogy pontosan a 20-as az hogy néz ki, de tuti nem számolom ki.

moonshadow 2019.11.12. 09:48:26

@A Főzés az élet értelme: Bmi 20 55 évesen csak aktív mozgásban gazdag sportos életmóddal és mértékletes, egészséges étkezéssel tartható, vagy full egészségtelen életmóddal pl. kaja helyett láncdohányzással, piálással, de az meglátszik az emberen. Amúgy igazad van abban, hogy ha valaki mozgásszegény életmóddal tudna átlagos étkezéssel bmi 20 lenni negyven év felett, az többnyire valamilyen betegség miatt van.

2019.11.12. 09:49:03

@A Főzés az élet értelme: mondjuk ha 170 centis vagy és 55 kilónál több vagy, akkor a pasiknak az már kövér. Hát így :)P

moonshadow 2019.11.12. 10:07:16

@Daenerys Targaryen: vékonyság, normál testalkaton belül. A normál elég nagy határok között van, 18,5-től 25 ig, ami pl. egy 165 centis csajnál 50.4 kg - 67.8 kg intervallum, de felső érték már rég nem esztétikus, ilyen magasságnál 56 kilóig tűnik szemre vékonynak.
A soványság meg ilyen magasságnál 50 kg alatt van egészségügyileg.

2019.11.12. 10:07:37

@Daenerys Targaryen: ...lemondóan rángatom a vállam.
:D
Erre azért nem is akarok különösen reagálni, mert a fogyás egy felfedezőút és érdekes téma, az ízlésen meg nem vitatkozunk.

2019.11.12. 10:11:44

@moonshadow: Áhh pont jó példát hoztál, ebből le tudom ellenőrizni, hogy amit írsz, az az én esetemben nem igaz. És tudod, innentől kezdve nem is érdekel.

El Amante 2019.11.12. 10:28:27

Nyuszifül, ne hallgass a kommentelőkre, végezz inkább testzsír százalék mérést, az pontosabb képet mutat az egészséges testsúly összetételedről, mint a BMI (20-as BMI mellett is lehetsz zsíros, nulla izommal) 20-25% körül már csuda tested lesz, 30-on túl is lesz rá érdeklődő. A pasiddal nem érdemes tovább, ez mondjuk tiszta sor. Mit kezdesz egy olyan fickóval, aki azt sem tudja, minek van veled?

God Harald 2019.11.12. 10:29:17

@Daenerys Targaryen:
“mondjuk ha 170 centis vagy és 55 kilónál több vagy, akkor a pasiknak az már kövér”

És ebben benne van már a két darab egyenként háromkilós óriáscsöcs is:)

Rita Vrataski 2019.11.12. 10:59:48

Háát, nem sikerült megváltoztatnod, a terved dugába dőlt.
Egy jó szavad sincs vele kapcsolatban.
Miért nem ugattál be te a mesternek? Az ilyenfajta "Géza, mondd már meg neki, Géza miért nem mondtad meg neki" típusú utólagos okoskodástól hányok. Van szád, nyisd ki. ( egyébként manapság a szakember akkora kincs, hogy szó szerint szükség lett volna a szádra ha kijön valahára :) :) ) A munkamegosztás is működött, mert te akartad, erőltetted.
Csak azt nem értem, hogy miért vagy együtt vele?
Mert akartál az árulkodó jelek ellenére egy balekot. Harminc fölött, nem haladunk előre...
mondd miért nem hagyod ott a pizzazabálót?
Nem szereted, sose szeretted, nem kell neked, nem felel meg.
Ja, a békés együttélés híve vagy. bocsika. éés, egyre jobban nézel ki. értem.

"arra lennék kíváncsi, hogy vajon kb. mennyi idő után jön a kiábrándulás a párunkból általánosan"
ez egy egyenlet. több ismeretlenes. négyzetgyök is van benne. meg törzsgyök. az ismeretlen a párod. a gyökér meg te vagy. de matekból sose voltam jó.

God Harald 2019.11.12. 11:06:46

@Rita Vrataski:
”de matekból sose voltam jó”
Na igen! A jártasak tudják, hogy a kiábrándulás meghatározásához a Fourier sort használjuk. És a kémiával mi a helyzet?

Womb Rаider 2019.11.12. 11:30:48

@Daenerys Targaryen: Sovány vagyok lallallala!!
Ez a belügyminiszteres kalkulátor meg ..ehhh.. de megnyugvás, hogy sem életmódot, sem pasit nem kell cserélnem! Egy gonddal kevesebb.

"Nem vagyok kövér, és nem a drasztikus fogyás a célom, de van egy kis fölösleg, és egy nő sosem lehet elég vékony."
Na, de a pasi.. ritka, hogy elég vastag legyen..vagy legalább hosszú..és ezen az életmódváltás se nagyon segít. (meg más sem)

moonshadow 2019.11.12. 11:31:55

@El Amante: "BMI (20-as BMI mellett is lehetsz zsíros, nulla izommal"

Bmi 20 egészségesen csak egészséges kaja melletti mozgással elérhető, az meg intézi a testzsírt, ezért a testzsír nézegetése hiába modernebb módszer, igazából nem jobb csak egy más megközelítés.

moonshadow 2019.11.12. 11:37:10

@Daenerys Targaryen: A legkelendőbbek társkeresőkön a 160-170 közötti magasságú csajok. De már 175 felett csökkennek a társkeresési esélyeik a nőknek.

Rita Vrataski 2019.11.12. 11:51:17

@God Harald: Kémia az itt sosem volt.. (:

El Amante 2019.11.12. 11:55:17

@moonshadow: a lényeg az egészségesen van. Az idióta diétáknak köszönhetően sokan lefogyaszták magukat, a BMI-jük 20, oszt mégis erőtlenek, mert az izmaik eltűntek, viszont a szervezetük folyamatosan zsírt raktároz, és arányaiban nem sokat csökken (ami a szervezetednek káros). Mértem én már 18 BMI-s csajon (Nagyon-nagyon sovány) közel 25% testzsírt, ami átlagban normál is lehetne, de ez nàla (az aràmyaihoz képest) marha sok volt. A BMI minden orvos és szakember szerint is csak egy iránymutató, rég meghaladott kalkulátor. Ha okosan, egészségesen akarsz testsúlyt beállítani, aminek része a testzsír beállítása is (hiszen nem hagyhatjuk figyelmen kívül a szervezetünkben lerakódott zsírt, ami nem csak a bőr alatt található, hanem a belaő szervekben ill a vérben is), akkor a táplálkozásodban is figyelembe kell venni, mit eszel. Le lehet fogyni úgy is 20 BMI-re h csak szemét kaját eszel, kérdés, h egészséges leszel utána, vagy menned kell rehabra.

2019.11.12. 12:23:20

@moonshadow:

NAGY KUFFERBA JÓ PAKOLNI,

és ne feledd ;)

ZSÍRBAN SÜL JÓL A KOLBÁSZ

:DD

2019.11.12. 12:27:03

De aposzter csajnak azt ajánlom, ha ekkora baja van, hogy vannak ezek a fogyis szerkentyűk, amik szétrázzák a zsírsejteket, meg cellulitkesztyű, aztán hömbölgesse meg a pasiját, cellulitkesztyűvel dögönyözze, gyúrja a kedvese seggit.

Misel baba 2019.11.12. 12:30:40

Az írásodból egyértelművé vállik mindenki számára, hogy nem illetek össze. Ezt már te is látod és tudod, de nem mered magadnak őszintén bevallani.

Sok minden idővel derül ki, nem véletlen az a közhelyesnek tartott, de nagyon igaz mondás, lakva ismerszik meg a másik. Ideig-óráig megtudja játszani magát mindenki, de felszínre tör egyszer a valódi énje.

Keress mást, mert ez jobb nem lesz, csak rosszabb!

Misel baba 2019.11.12. 12:34:23

Amúgy látom a kommentelők többsége kirakadta a lényeget a levélből.... itt mindenki ügyeletes dietetikus és személyi edző is.... :D Anyám borogass!

Josagos 2019.11.12. 12:40:55

@A Főzés az élet értelme:
Többet vagyok külföldön, mint magyarországon, így nagyobb a kontraszt. A magyarok nagy többsége undorító hányadéknak néz ki 35 felett. Ahogy a kérdező is írta, szar kajákat eszik nem mozog, 50 felett gyógyszeren él, hamar elpusztul valami keringési betegségben, de addig is cukorbeteg.

Ma megfigyeltem az embereket az edzőteremben, ahol elvben a magukra figyelő, egészségtudatosabbak vannak, hatalmas kar- és hátizmok, általában csenevész lábak, és szinte kivétel nélkül hasi elhízás, láthatólag a hasizom alatt (zsigeri zsír) meg brutális zsíros, kerek fej.

Nem tudom, miben sül a kolbász, mert olyat értelmes ember nagyon ritkán eszik.

A BMI teljesen szar indikátor, bármelyik izmosabb embert kövérnek mutatja, de általában a kövér BMI-jű emberek azért kövérek szoktak lenni.

2019.11.12. 12:55:10

@Josagos:

Jólvan, neked biztos olyan hátad van, mint az ezüsthátú gorillának, oksi. Már el is képzeltem, hogy olyan a tested, mint egy izmos ragadozó állatnak, és mikor üvöltesz edzés közben, kivillannak hófehér fogaid, jelezve a többi hímnek, hogy rosszal kezdenének, mert jajj ha nyakra mész.

Igen? :) Egyéb érdekes mondanivaló, amiről nem tudok még? ;)

Igen az egészség az egyetlen szempont ami miatt ÉRDEMES forszírozni a fogyást.
Gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy mások csontfétise miatt én pl. tök leszarom a fogyást (és szerintem nem én vagyok ebben az egyetlen).
Én pl. meg a büdös életben nem leszek cukros csaxólok.

És ha már itt tartunk, felhoznám ismét a dolgok közötti rangsorolást, az téged nem zavar, hogy aki dundimundi az elél 70 éves koráig is simán, míg könnyen lehet, hogy van aki 50 éves korára szívbajjal purcan ki a megélhetés utáni hajszában, pl. már csak a kialvatlanság miat is, hmm?
Szóval ha nem erről van szó akkor miről?

Most az egészségről van szó vagy miről, kedves Kingkong bácsi?

Josagos 2019.11.12. 13:15:55

@A Főzés az élet értelme: igyekszem napi 2-3 óránál többet nem tölteni munkával, alszom délután félórát, és éjfétől fél 9-ig is, de a fogaimmal még vannak taskok.

Egy halom ismerősöm vett 5-10 éve házat, meg vesznek 4-5 évente új autót, baszogattak, hogy nekünk is kellene, én meg nem vagyok hajlandó, egyrészt azért, mert sok lenne az ára, és ezért dolgozni kellene, másrészt meg a házzal kapcsolatos napi 1-2 óra extra munka miatt - ami a mozgástól venne el időt.
Pár év után látszik is rajtuk, ahogy vastagodik a derekuk szerencsétleneknek.

A legtöbb ember, akit pesten láttam péntek óta (akkor érkeztem) elhanyagolt, többségében kövér, és nem az a kicsattanóan boldog, hanem a stresszesen bojlertestű verzió, láthatólag már túlhasznált belső szervekkel, amik idővel feladják, és felbukkannak az életet a kövérségen túl is elszaró betegségek. Ahogy a kérdező pasijánál is hamarosan jönni fognak. Metabolikus szindróma a neve, és a kövérség, IR és keringési betegségek kombinációját okozzák.

Nincs dolgom a többi hímmel, nem vagyok harcos fajta, évente 4-5 projektem van, ahol számít, hogy győzzek, a többit leszarom. Bárki megelőzhet, elém állhat a bolti sorban, nem állok bosszút, legfeljebb tovább növelem a külföldön töltött időmet a magyar rovására.

A magyarok koncepciója rossz az ételekkel és a mozgással kapcsolatosan. Spanyolországban tele vannak a parkok sportoló emberekkel, hétvégén méginkább, töredékméretűek az adagok étteremben, és jobb anyagokból jobb összetételben készülnek.
Itt meg főznek/esznek valami olyasmit, amit jóérzésű ember a tányérjára sem vesz - rántott hús, disznótoros, lefojtva egy tál rétessel, és természetesen a pálinka ebéd előtt, meg a sörike közben.

moonshadow 2019.11.12. 13:18:29

@El Amante: Inkább a koron és az egészségen.
Szerintem ott beszélünk el egymás mellett, hogy én negyven feletti korra és átlag egészségmegőrző sportra vonatkoztatom, te meg inkább 20-30-as korra és inkább gyúrós és fitneszes fanatikus történetre.
Negyven felett, saját tapasztalat, csupán egészséges evéssel nem lehet lefogyni, mert olyan mértékű kalóriadeficit kellene hozzá, ami tarthatatlan hosszú távon, főleg mert erre korra már a túlsúly eleve inzulin rezisztencia következménye, akkor is, ha még tünetmentes, ez már mozgás nélkül ilyenkor nem jön helyre csak diétával.
Ha viszont bevezeti valaki a rendszeres futást pl. akkor a fogyás egyúttal rendbe rakja a testzsírt is, teljesen jó értéket mutat a bmi is. Nekem két évembe tellet ezelőtt négy éve csak az, hogy olyan szintre fejlesszem a lábam, hogy a félmaraton nem okoz gondot, és amikor kezdtem nem tudtam lekocogni megállás nélkül 1 km-t.

2019.11.12. 13:20:52

@Josagos: És mi a bajod a rántott hússal? Elmész te a tudodhova, na hagyjál békén.

Misel baba 2019.11.12. 13:24:57

Most ez valami párkapcsolati blog, vagy gasztro? Menjetek szobára... akarom mondani KONYHÁRA!

moonshadow 2019.11.12. 13:25:07

@A Főzés az élet értelme:
"Én pl. meg a büdös életben nem leszek cukros csaxólok."

Ha bmi-d magasabb normálnál, akkor máris az vagy, csak még tünetmentes stádiumban.
A cukorbetegség nem egyik napról a másikra alakul ki, megelőzi az inzulinrezisztens állapot kifejlődése, aminek egyik látható jele és következménye a súlygyarapodás, fáradtság, éhség, amiről sokan azt hiszik csupán a korral jár, pedig nem. Ekkor még visszafordítható folyamat, csaxszólok. Az eü rendszerben elavult a cukorbetegségek diagnosztikája, csak a kifejlődött betegségre vonatkozik, a hozzá vezető még tünetmentes állapotra itthon még nem, nyugaton már igen.

moonshadow 2019.11.12. 13:26:34

@Misel baba: Olvastad, az a baja a poszternek, hogy kövér a pasija, ezt vesézzük ki, a társadalomra vonatkoztatva, és ne egyél folyton, mozogjá.

Josagos 2019.11.12. 13:27:32

@A Főzés az élet értelme:

Rántott hús: Jellemzően disznóból, ami a marhánál jobb, de alapvetően brutális ökolábnyomú élelmiszer. Ha hús, akkor inkább ketreces csirke, amíg nincs növesztett hús.

Ezen felül minek rá a liszt meg a zsemlemorzsa? Simán lehetne grillezni is. Ezek a nem számolt szénhidrátok, amiből napi 80-100 grammot kellene enni a szokásos 250-400 helyett, és máris felezhető lenne a TB költségvetése.

God Harald 2019.11.12. 13:32:26

@Rita Vrataski: igazából azt kérdeztem volna, hogy te hogy viszonyultál a kémiához, ha már a matek nem működött:))

Josagos 2019.11.12. 13:32:32

@moonshadow: de ha már megvan a cukorbetegség, akkor is szar lesz a kezelés, max. tüneti, azaz eléri a beteg normál vércukorszintet, de semmiképpen nem fogja helyrehozni, és továbbra is menetel a keringési halál felé, fel nem álló cerkával.

Ránézésre megmondom, kiből lesz 5-10 éven belül hatalmas eséllyel cukorbeteg, és azt is, hogy szerencsétlen 20-25 évvel később miben hal meg (érelmeszesedésből származó agy- vagy szívinfarktus jellenzően)

Womb Rаider 2019.11.12. 13:32:34

@Josagos: Mekkora csalódás lesz neked, ha holnap hat csík kóla után felgyűr az IFA hátuljára Lakatos Marvel a mergával.

"Ma megfigyeltem az embereket az edzőteremben, ahol elvben a magukra figyelő, egészségtudatosabbak vannak, "
Elvben. Gyakorlatban meg ott vannak a szuris-bogyós fehérjén élő pukizós benga barmok.

2019.11.12. 13:35:10

@Josagos: Éljen a rántott karaj! Csak a te kedvedért, a héten csinálni fogok, és mikor jóízűen fogyasztom, arra fogok gondolni, hogy bammeg ;) de király ez a rántott karaly az annyaúristenit.

Womb Rаider 2019.11.12. 13:35:15

@God Harald: Nem bonyolult...
PL: Három egység Gordon’s, egy vodka, fél Kina Lillet. Rázva..nem keverve. vékony citromhéjjal.

Josagos 2019.11.12. 13:38:27

@Misel baba: Együtt a kettő.

Amit a kérdező felvetett, az egy jellemző társadalmi probléma magyarországon, különösen ha messzebbről nézve van összehasonlítási alapja az embernek.

Megnézve egy családot, általában kövér szülőket és már kövér gyerekeket is láthatunk, akik nem mozognak, nem érzik magukat jól a bőrükben, és nagyon sokba kerülnek a betegségeik.

Josagos 2019.11.12. 13:42:24

@Womb Rаider: Elég nagy és biztonságos autóm van, nem fog senki felgyűrni, és nem is megyek annyira sokat, tavaly 22000 km volt a kocsiban, ennek 60+%-a város, ahol nagyot nem lehet ütközni.

Még az edzőterem is más a két országban, itt ezek a tömegnövelős hormonadagolós csávók vannak többségben, ott meg a mozgást az egészség fontos tényezőjének tartók, akikből itt nincs annyi.

Josagos 2019.11.12. 13:48:10

@A Főzés az élet értelme:

Felőlem süthetsz hozzá egy tál pitét is, és megeheted egyszerre :)

A kajával kapcsolatosan kurvára nem érdekel, hogy más hogy bassza el az egészségét meg az idejét rá, nekem 15 perc a maximum készítés/takarítás naponta.
Drága az időm, már 25000 nettót számlázok óránként, és minden munka jellegű tevékenységbe beleszámolom a munkám óradíját. Így pl. nem nyírok füvet, mert túl drága lenne...

Amit viszont nem fogadok el, az a beleszólás az én menümbe, étkezési szokásaimba. Azt eszek, amit akarok, és ahogy nekem jó, más ember szempontjai hidegen hagynak, így karácsonyra is az lesz a napi menüm, ami szokott, és nem az, amit főzni akarnak.

2019.11.12. 13:52:43

@Josagos: az ökológiai lábnyomnak mi köze ahhoz hogy meghíznak? Semmi, de legalább ránk erőlteted az "igazságod".

Nagyon gáz, hogy távolról ocsmánykodsz a magyarokra, haza. Élünk itt még páran külföldön. Na persze ez intelligencia kérdése, hogy ne magadat ajnározd. Chinga!

God Harald 2019.11.12. 14:05:26

@Daenerys Targaryen: a Kingát úgy is írják hogy Chinga?

Chendrys19 2019.11.12. 14:07:27

@Womb Rаider: "szuris-bogyós fehérje"... látom, Te is nagyon tisztában vagy a dolgokkal e téren! ;)

Misel baba 2019.11.12. 14:08:48

@moonshadow: mondom, hogy kiragadtátok a lényegét. Szerencsétlennek a legkisebb problémája, hogy kövér a pasija. Szerintem kielégytetlen, nincs lefárasztva... különben ha a pasi jó lenne az ágyban, hol érdekelné már, hogy kövér, meg nem áll ki magáért... ha a otthon napi kétszer alaposan megadják amire vágyom, hol érdekel engem, hogy nem oltja le a szakit, meg hogy hízik... sehol. Az őbaja, az ő egészsége.....

2019.11.12. 14:09:15

@God Harald: hehehe, azt jelenti: bazdmeg! Kinga név nincs a spanyolban.

Misel baba 2019.11.12. 14:10:00

@Josagos: Városban lehet igazán nagyot odabaszni a kocsinak... hiába mész 30-cal, ha frontálisan belédzúg egy másik 130-cal...

2019.11.12. 14:13:32

@Chendrys19: nem kéne húzogatnod az oroszlán bajuszát. Ő egy fekete öves mindenttudó.
Én szóltam.

Womb Rаider 2019.11.12. 14:18:35

@Chendrys19: Nem baj, mert ide sodort a jószerencsém és te majd elkalauzolsz a világban!!! Hajrá! ;)

@Josagos: "Elég nagy és biztonságos autóm van, nem fog senki felgyűrni, és nem is megyek annyira sokat,"
Egésségtudatos ember nem jár autóval...

"ott meg a mozgást az egészség fontos tényezőjének tartók, akikből itt nincs annyi. "
:)) Mindjárt gondoltam..

Josagos 2019.11.12. 14:26:42

@Daenerys Targaryen: Komplex rendszerekben élünk. A kajának van hozzá köze, hogy meghíznak, de annak, hogy disznót meg marhát esznek, ahhoz van köze, hogy közben lakhatatlanná válik a bolygó.
A komplex rendszerek miatt a döntéseinknél - pl. hogy mit eszünk, komplex szempontokat kell figyelembe vennünk, ökolábnyom és egészséges táplálék - egyszerre.

Nem tudom azt mondani, hogy a magyarok nem kövérek, ha a statisztikák és a tapasztalatom azt mutatja, hogy a többségre rossz ránézni, és a kövérségük, a lustaságuk és a szar kajáik miatt szar az életük is. Ez nem ármánykodás, ténymegállapítás. Ha már van tükör előttük, akár fel is ismerhetik a pusztító tendenciáikat.

Josagos 2019.11.12. 14:30:55

@Misel baba: hol volt olyan helyzet az életedben, hogy a városi forgalomban egy idióta 100+-szal volt a környezetedben? Nekem még nem sikerült ilyet látni.

God Harald 2019.11.12. 14:33:56

@Womb Rаider:
PL: Három egység Gordon’s, egy vodka, fél Kina Lillet. Rázva..nem keverve. vékony citromhéjjal

Szerves és szervetlen kémia?:)

2019.11.12. 14:37:41

@Josagos: Ki szólt bele, hogy mit eszel? Felőlem ehetsz diabetikus nápolyit zabpehellyel meg abonettet paradicsommal meg zellert karalábéval egy csokor petrezselymet puffasztott popcornnal egy tál salátát extraszűz oliveojillal divatos zsonglőrös, elegáns mozdulatokkal, felőlem rakhatsz fél tenyérnyi csirkemellet a tányérodra egy csokor bokorral. Itt aki osztja a "task"-ot cukorpofa az te vagy.

Josagos 2019.11.12. 14:43:12

@A Főzés az élet értelme: a rántotthúson volt a polémia, és fenntartom, hogy mivel a magyarok 2/3-a kövér, és sokan esznek sztenderd rántott hús-sült krumpli-sütemény kombót, így az ezt evők nagyrésze dagadt.

Misel baba 2019.11.12. 14:44:45

@Josagos: Akkor nem jársz Budapest olyan helyein, ahol ez simán előferdül.... jó persze nem a reggeli meg a délutáni csúcsban hétköznap, de simán van olyan idióta aki a Soroksáron, a Vácin, vagy a Hungárián gangol 100+-szal...

God Harald 2019.11.12. 14:45:32

@Josagos: olyan nagyon nem kell vadászni a necces helyzeteket. Jönnek maguktól

2019.11.12. 14:48:20

@Josagos: Ha hallanád mekkorát röhögtem, úgy írod, mint aki hú de meg van sértődve, most aztán jól az arcomba csaptad tyűű

Womb Rаider 2019.11.12. 14:54:34

@Josagos: M. Richárd, Dózsa Gy. út?
Vagy..24.hu/belfold/2019/04/23/budapest-140-km-h-szaguldozas-facebook-elo/
Ez nem Bípí.. de lakott terület :alapjarat.hu/aktualis/158-kmh-val-ment-lakott-teruleten-hatalmas-buntetest-kaphat

"villanyautó "
???? Van benne futópad? Vagy mit akartál mondani?

Josagos 2019.11.12. 14:56:53

@A Főzés az élet értelme: én megsértődve? Nagyon kevés ember számít nekem ahhoz eléggé, hogy meg tudjon sérteni.
Sokat tettem azért, hogy független, sikeres, egészséges és sportos, jómódú emberként oszthassam az észt. Ne kelljen, legfeljebb kevés helyen szerepet játszanom és megfelelnem, ez a függetlenség lényege.
Viszont az élet nagyon sok területén tudok példát mutatni sok embernek, hogy hogyan bassza el, valamint ellenpéldát a sajátomból. Ha nem tanul belőle, és elbassza, az engem erősít még jobban...

Pl te, már a neveddel is. :)

Janed0e 2019.11.12. 15:03:45

Bmi vs testzsir % margójára: a férfiak többsége azért emlegeti a 20 as bmi-t, mert erről hallani meg mindig többet és konkrétan leszarjak, h egy nő nem él egészséges életet, amíg vekony, addig kit érdekel a zsirmaja? Lehet vele mutatkozni instan, az szamit. Hogy a kedvenc üdcsijét (2literes kóla) nem képes felvinni az emeletre kifulladas nélkül, reszletkerdes. Nagyon fontos lenne az emberek sportra szokása. Mindenkinek meg kellene találni azt a mozgásformat, ami jó érzéssel tölti el, amit nem muszájbol csinál. Nem, nem azt, ami trendi, hanem ami neki egyénileg bevalik és amit hosszú távon képes örömmel végezni. De ez még nem elég. Arra is oda kellene figyelni, h mit zabalunk össze. Sajnos manapsag a rengeteg peszticid miatt, ami az elelemre kerul, kevés tápanyag jut valóban a szervezetünkbe. Emiatt vitamin és nyomelem pótlás is szükséges. Amit mindenkinek érdemes szedni az őszi téli hónapokban : D3, K2, magnézium, grapefruit mag cseppek. Ezeket csak joszandekbol írom, felőlem mindenki azt kezd az életével, amit akar :)

2019.11.12. 15:04:05

@Josagos:

"Sokat tettem azért, hogy független, sikeres, egészséges és sportos, jómódú emberként oszthassam az észt"
Húú hogy oda ne ....ak, hallod akkorát röhögtem, hogy még az orrcimpám is beleremegett. Ez jó volt.

Most nem fogok ráérni, addig nyugodtan rágcsálj zellert stb. ;)
Reccs ropp éljen a zöldség-répa!

Josagos 2019.11.12. 15:04:46

@Womb Rаider: a villanyautó nehéz és merev az utastere az akkuk miatt, így kevésbé árt neki egy nagyerejű ütközés, mint egy kisebbnek.
Van pár idióta, de azért nem ezekre kell készülni, nem is nagyon látok ilyeneket pedig ha itthon vagyok, azért mozgok autóval elég sokat, főleg városban meg autópályán.

Josagos 2019.11.12. 15:07:45

@A Főzés az élet értelme:
Tudom, hogy nem hiszed el, de annyira jó érzés sanda vigyorral itt ülni, és tudni amit tudok. :)
Nevetgélj csak, főzz, gömbölyödj.

Kipróbálhatnád a szexet, lehet, hogy nevet változtatnál.

Chendrys19 2019.11.12. 15:12:01

@Womb Rаider: Látod... még egy ilyen borongós őszi napban is lehet valami jó! ;)

God Harald 2019.11.12. 15:12:15

@Womb Rаider: speciel az alkoholra meg a citromra gondoltam:)))

God Harald 2019.11.12. 15:28:56

@A Főzés az élet értelme: azt azért el kell ismerni, hogy mi magyarok nem táplálkozunk egészségesen. Zsíros, lisztes, cukros. Egysíkú. Kevés hal, kevés zöldség, kevés gyümölcs. Nem vagyunk nyitottak más ételekre, alapanyagokra. A nagyátlagra mondom.

Örömhernyó 2019.11.12. 15:34:21

35 felett mindenkire ragadnak a kilók. Rám is. El se hittem volna 30 évesen, hogy nekem egyszer pocakom lesz. És lett. Fél év alatt feljött 10 kiló. Persze ez még nem tragédia, de a felhúzódzkodások, futás sokkal nehezebb lett fél év alatt. Sokat ingáztam naponta, nem volt időm sportolni. Nyilván változtatni kell, de elhiszem, hogy vannak akiknek kisebb gondjuk is nagyobb ennél. Nem kell a pároddal lenned. Vagy elfogadhatod ilyennek. Mások józan létükre egy dohányzó, italozó emberrel élnek, amit én nem tudok elképzelni. De belátom, hogy mindenkinek vannak tulajdonságai, amiket nem tud elviselni más, csak a párjuk.

2019.11.12. 15:35:55

@Josagos: ő nagyon is jól tolja a szexet. Ezt garantálom neked!
Nyitott kapukat döngetsz.

Womb Rаider 2019.11.12. 15:43:59

@God Harald: :) Az alkohol szerves vegyület, a citromsav is.. ;)

Kisgé 2019.11.12. 15:48:09

@Josagos: a roppantsikeres emberek nyilvánvaló jellemzője, hogy a cs&p blogon kommentelnek hosszasan.

God Harald 2019.11.12. 15:50:36

@Womb Rаider: azért mondtam:) Mondhatni szervesen kapcsolódom a kémiához:)))

Josagos 2019.11.12. 16:17:50

@Kisgé: szar az idő.
Sosem akartam roppantsikeres lenni, nem éri meg, nincsenek olyan anyagi- vagy társadalomformáló vágyaim amik miatt kellene. Sokkal fontosabb volt, hogy kevés kötelezettségem, kevés munkám legyen, amit viszont elértem. Napi átlagban 2-3 órát dolgozom, de ezt lassan tovább csökkentem majd.
Az elhízás mint téma érint, pár éve még én is kajaszerető és gömböc voltam, így érdemben tudok hozzászólni, és jobban észreveszem az ételek csapdáit, mint egy szokásai szerint élő ember.

Misel baba 2019.11.12. 16:41:28

@Örömhernyó: Én ezért adtam fel az alkalmazotti létet... napi 2 óra ingázás... most ugyanazt a pénzt megkeresem itthonról, home office, ev.

2019.11.12. 16:44:20

@Daenerys Targaryen: Te miről "beszélsz"?! o.O

2019.11.12. 16:45:55

@God Harald: Amíg a gyümi időnként olyan, hogy csak rágom és várom, hogy teljen az idő, meg untat, addig én nem csodálkozom, hogy elmegy ilyenkor egy időre a kedvem tőle. Szőlő detto.

2019.11.12. 18:23:58

@Daenerys Targaryen:
Nemtudom. Hiába mondták már hogy basszam meg magam, de mivel ez nem lehetséges, így nem tudom milyen.

2019.11.12. 18:26:20

@Daenerys Targaryen: De akármelyik árnyalatára gondolok, azokról sem tudok semmit.

sírjatok 2019.11.12. 18:30:39

@Josagos: "Drága az időm, már 25000 nettót számlázok óránként, és minden munka jellegű tevékenységbe beleszámolom a munkám óradíját. Így pl. nem nyírok füvet, mert túl drága lenne."

kész szerencse hogy van időd/pénzed itt kommentelgetni

" brutális ökolábnyomú"

nyilván az óriási autód meg a spanyolból repkedés ökolábnyoma már-már elhanyagolható egy disznóé mellett

"legfeljebb tovább növelem a külföldön töltött időmet a magyar rovására"

ja az jó lenne, mondjuk a 100% külföld, 0% magyar nekem jól hangzik

ecsém ezt a kamu embert

God Harald 2019.11.12. 18:41:02

@A Főzés az élet értelme: engem nem untat a gyümölcs. De nyilván nem helyettesíti az egyéb tápanyagot.

2019.11.12. 19:14:14

@God Harald: Nem jelent meg amit írtál, a lényeg, tudom hogy a c vit a megoldás édességsóvárgás ellen, szeretem a gyümit, de ha ízetlen barackot, szőlőt, szikkadt narancsot eszek, akkor ott rohadjon meg. Te is tudod mi a különbség a normális paradicsom meg aközött, amit beraksz a levesbe mert másra nem jó. Vitaminom ásványom van. Hidd el meg mindenki ha akarok, változtatok. Különbem meg mindegy mert mikor jól néztem ki akkor is csak a b-i mutató számított, és ez erről az oldalról nézve ciki. Nem tud senki újat mutatni e téren.

2019.11.12. 19:16:24

De látom ez az életmód- és fogyokúra inkvizíció napja. És itt mindenki fitneszember :)

2019.11.12. 19:20:38

@God Harald: Aztán még az is ott van, hogy mikor dagadt vagyok, akkor rohadjak meg, mikor nem, akkor megy a jópofi, a nyál meg a széptevés és ez undorító.

God Harald 2019.11.12. 20:04:58

@A Főzés az élet értelme:
“Aztán még az is ott van, hogy mikor dagadt vagyok, akkor rohadjak meg, mikor nem, akkor megy a jópofi, a nyál meg a széptevés és ez undorító.”
Egy kapcsolaton belül ugyanaz a fazon? Az tényleg undorító.

moonshadow 2019.11.12. 20:15:49

@A Főzés az élet értelme: Van benne igazság, a csúnya emberekkel mindenki őszintén kedves vagy goromba, a szépekkel meg sokan képmutatóan kedvesek, a nők ezért (is) szállnak el maguktól.:)

2019.11.12. 20:44:53

@moonshadow: Elszállni? Mikor? Akkor is arra volt jó a szituáció, hogy amíg a másik poénkodott én röhigcséltem így nem unatkoztam annyit. A vén k-nak meg volt oka utálkozni. És úgy vagyok vele, hogy háztartást vinni főzni stb. Meg senkinek nem fogok alanyi jogon. Mosogatórongyok a túloldalon. Mint írtam egyszer ez nem egy gomb amit megnyomsz és a nő önjáróan viszi a kócerájt.
Tetszik nem tetszik. Nektek se fog odamenni egy csúcskategóriás nő hogy "szívem az a vágyam hogy le se szarj de azért nyalok utánad".
Illúzió és nagy pofa mindkét oldalon van.

God Harald 2019.11.12. 20:53:19

@A Főzés az élet értelme: igazad van, sok a rossz minőségű gyümölcs, zöldség. De azért van jó is. Almából könnyű jót találni, avokádóból nem annyira. Szerencsére én sokféle dolgot megeszek: sertés, marha, birka, bárány, borjú, kecske, vaddisznó, szarvas, őz, nyúl, liba, kacsa, csirke, fácán, gyöngytyúk. Meg minden halat, kagylót, rákot, polipot, tintahalat, kígyót, békát. De ettem már finom bogarat is, az is jöhet:)

2019.11.12. 20:54:49

@God Harald: Amúgy nem kifejezetten egy emberről van szó, hanem egy átlagolásról, általános jelenségről.

2019.11.12. 20:57:09

@God Harald: A férfiak szerintem amúgy is jobban megeszik a vadat.
Úristen ilyeneket megenni :D
Kagyló, rák... uhh...

God Harald 2019.11.12. 21:06:29

@A Főzés az élet értelme: nem szereted? Mindenhol én sem, de amit én főzök azt biztos szeretem. Kígyót nem lehet kapni, de békacombot igen.:)

2019.11.12. 21:15:28

@God Harald: Jobban mondva nem igénylem. Pl. a májat visszataszítónak tartom és nem is ízlik, úgy vagykk vele, hogy nem...
Csak a cs.mell és a karaj itt bezárult :D
Se marha nem kell.
Ami főképp nem: csont, porc, belsőség, nyálka.

Tudom, hogy amiket sorolsz, az egyesek szerint hú de fini de nem nem és nem :)
A bogarat el sem hiszem komolyan...Ez vmi vicc? o.O

God Harald 2019.11.12. 21:25:26

@A Főzés az élet értelme: akkor te amerikai vagy! Azok nem esznek belsőséget. Azért egy jó libamáj tokaji aszús sáfrányos grillezett barackkal, körtével....
A bogár miért lenne vicc? A távol keleten teljesen normális. A házigazdát amúgy sem illik megsérteni

2019.11.12. 21:46:40

@God Harald: Nem kell egyik sem, meg libamáj sem kell, mind gusztustalan, bocsi :)

2019.11.12. 21:48:05

@moonshadow: "csúnya" csúnya neked meg a tudodki... p.csfej

God Harald 2019.11.12. 21:49:35

@A Főzés az élet értelme: meg sem merném nézni a hűtődet!:))) Vagy az ital készletedet...

2019.11.12. 21:59:32

@God Harald: De mindezekre írhatnám, hogy talán az a tanulság, hogy ahogy nekem nem kell undi kaja, úgy pasiknak sem undi nő, de akkor a férfiak se sérelmezzék, hogy a legtöbb nő az érdekeket nézi (szerintük-ki tudja).

Ez nem neked szólt, ne vedd magadra.

Ami a hűtőmet illeti...nem tudom, hogy neked mi tetszik, de azt tudom, hogy vannak akik szerint nem főzök jól, mégis képesek a legundorítóbb moslékot (ami gusztustalanra készült kaját el tudsz képzelni) megenni. Itt a titok nyitja a szimpátia. Csak figyeld meg.

moonshadow 2019.11.12. 21:59:35

@A Főzés az élet értelme: Hú, pedig én is nagyon csúnya voltam.
De már elmúlt.

2019.11.12. 22:00:58

@moonshadow: Szuper! Gratulálok. Biztos nagyon szépfiú lehetsz. Igazi Ladies man ;)
Jólvan kedves moonshadow, neked is akad biztos egy szupamodell.

God Harald 2019.11.12. 22:28:04

@A Főzés az élet értelme: hát nem is a főztöd miatt mondtam a hűtőt, hanem az alapanyagok miatt. Szeretem, ha egy hűtőben izgalmas dolgok vannak:)
Engem nem izgatott a nők főzőtudománya, tizenéves koromtól el tudom látni magam. Sőt kifejezetten szeretek főzni! Azt, hogyha főztek nekem, csak figyelmességnek tekintettem.

2019.11.12. 23:05:58

@God Harald: Nem rosszindulatból, de örülök, hogy nincs egymással dolgunk.
Egy férfi ha azt állítja tud főzni, akkor megy a finnyázás meg a szájhúzogatás a nő főztje miatt, de ha nem mutatod ki az se jobb, mert ebben látok vmiféle faszméricskélést.
Tudom, hogy az alapanyagokra gondolsz, de innen a főzés egyből.

De attól még aranyos, hogy tudsz főzni, meg érdekes, hogy jött ez neked.

Ha pénzeszsák lennék se csinálnék akváriumot a hűtőmből. El nem tudom képzelni, hogy anyámkínja dolgok között kotorásszak azt kérdezve, hogy polipot vagy tintahalat dobjak a vágódeszkára...
Őszintén valahol el sem hiszem hogy ilyen bigyók vannak az asztalodon.

Lehet van aki elájul, de az átlag nőnek nem is a főzéssel van baja, meg az átlag férfiakkal, hanem azzal, hogy amit a nő tesz az időnként nem elég, nem elég jó stb. Igen tény hogy nem lehet tökéletes, de szerintem sokan ezekbe a "kudarcokba" fásulnak bele. Ami úgy néz ki hogy a nőknek semmi nem elég jó, nem tudják mit akarnak. És lehet a férfiaknak is ez a bajuk. Ezért vagyok vele úgy, hogy sok különbség alapjában véve nincs a két nem között.

God Harald 2019.11.12. 23:34:22

@A Főzés az élet értelme: szerintem neked nagyon rossz tapasztalataid vannak férfiakkal. Sőt, szerintem az emberekkel általában. Egyébként a főzés alapvetően kényszerűségből jött. Korán kezdtem független életet élni, ha jót akartam enni, akkor meg kellett tanulnom elkészíteni az ételt. Persze csóró diákként nem futotta minőségi alapanyagokra, de fiatalon úgyis csak a buli, meg a nők érdekelnek. Aztán bekerültem olaszok közé és megtanultam, hogy a konyhaművészet kicsit több a pörkölt, halászlé, rántotthús szentháromságnál:)))
Állítom, hogy a lasagnem után még a hétpróbás taljánok is megnyalják mind a tíz ujjukat. Ki kell mozdulni begyöpösödött gasztronómiájú kis hazánkból és rájövünk, hogy sajnos nem a magyar konyha a legjobb a világon. Messze nem!

2019.11.13. 00:01:47

@God Harald: De. Akárhány műsorban, receptkönyvben láttam engem a konyhájuk sajnos nem igazán érdekel, meg általában a többi sem. Mindenbe olivabogyót raknak. Tényleg, hidd el, annyira hidegen hagy.
Jó a pörkölt is egy rosszullét nekem, de ez az üvegtésztához tegyél pár olivabbogyót meg egész leveleket, nem kell, nem érdekel.
Ha valami valaha érdekelni fog, megcsinálom a saját szám íze szerint.

A rántott hús meg igenis a legjobb, nincs mese. Ennyi. Hagyd békén a rántott húst! :D

2019.11.13. 00:10:49

@God Harald: De szerintem van elég nő, aki az ilyen egzotikum cellulóz rémálom levelekkel és ablakba kihelyezett cserépből szaggatott bokorral boldog, engem ne is győzködj.
Nem igazán hat meg az ananásszal spékelt ráktál hawaii pálmalevéllel a közepére tűzve.
A csajaidnak dobj hozzá egy csomag kölesgolyót algaturmixszal, mittudomén.

2019.11.13. 00:17:38

@God Harald: Nem tudom, én csak azt tudom, hogy van csoki a Hűtőben és most benyomom.

2019.11.13. 08:51:48

@A Főzés az élet értelme: hát akkor ebből nem lesz dugás :-(
Találjatok valami közös pontot és a mentén haladjatok. Már ismerkedéskor konfliktusozni olyan unortodox.

2019.11.13. 10:02:38

@Daenerys Targaryen: :D Ni, egy szurkoló :)
Ez nem olyan egyszerű.

God Harald 2019.11.13. 10:47:20

@Daenerys Targaryen: igazad van, de hát ez a stresszes élet...

Misel baba 2019.11.13. 10:57:16

Hol a mai poszt? Azért ez a dietetikai tanácsadás már második nap (is) kurv@ unalmas...

Felsőmocsoládi 2019.11.13. 11:06:09

Kifogtál egy óriáscsecsemőt. De mi is a kérdés?

Felsőmocsoládi 2019.11.13. 11:13:45

A BMI már elavult. A testzsírszázalék a tuti.
Ugyanis lehet egy pali átlag magas, de mindig sportolt, és pl. gyúr, akkor alig van rajta zsír, viszont jelentős az izomtömeg.
Máris borul a BMI.
Ez komolyan kondizó nőknél dettó (persze nem a két véglet: a szteroidos torzó, vagy a lepkefing súllyal bohóckodó).

Felsőmocsoládi 2019.11.13. 11:20:11

@El Amante: Jól beszélsz. Le a skinny fattel.

Paprikajancsi007 2019.11.13. 11:21:42

@Felsőmocsoládi: A BMI nagyon helyesen az atlagemberbol indul ki,aki nem sportol,nem mozog, otthon doglik, cserebe sok szart osszezabal. Nekik teljesen jo ertekeket fog mutatni.
Egy gyuros pedig ugyis telibeszarja,hogy "dagadtnak" tekinti amiert 180 centihez 90 kilot irt be.

2019.11.13. 11:28:17

@God Harald: Most, hogy kiderült, van "konfliktusozás" is, inkább:
bonyolult de egyszerű

God Harald 2019.11.13. 11:33:42

@Daenerys Targaryen: az ilyen gyáva nyomorult szart élve kellene elásni!

2019.11.13. 11:35:00

@God Harald: Miért? :)
Visszatérve, az egyszerű de egyszerű és nagyszerű lenne a komfortozás de kakaó nélkül csak úgy lazán, de erről mindenki lecsúszott már sajnos :)

2019.11.13. 11:39:27

@A Főzés az élet értelme:
És ebben az a bonyolult de bonyolult, hogy én mint nő állítólag nem tudom, hogy mit akarok.

God Harald 2019.11.13. 11:41:45

@A Főzés az élet értelme: a nők nem tudják hogy mit akarnak. Ezért van a gazdájuk, hogy eligazgassa őket az életben!:)

2019.11.13. 11:49:28

@God Harald: Ténylegesen nem tartom magam állatnak de ha jó "gazdi", akkor igen ez nekem jól hangzik.

]{udarauszkasz 2019.11.13. 11:51:00

Egy no sose lehet eleg vekony? Az en parom is elegge elhagyja magat az utobbi idoben, de en ferfi letemre megse hizom el(igaz, felszedtem egy 13kilot a 10 ev alatt,de elmultam mar 40 is.) a nagyobb baj az, ha valaki elhagyja magat, es mar semmilyen erotikus kinezetre nem torekszik, sot, mintha direkt nem akarna mar tetszeni.

God Harald 2019.11.13. 11:52:31

@A Főzés az élet értelme: a jó gazda okosan használja a lovaglópálcát és a kockacukrot!:)

2019.11.13. 11:53:14

@A Főzés az élet értelme: De ha a diétánál tartunk, akkor azért mégse lenne ez olyan jó, ha a gazdi Jani a hegyről. Az lenne az újévi lidércnyomás.

2019.11.13. 11:54:04

@God Harald: alezredes katonatiszt a lelkem. Az erőszakszervezet tagja. Csak gyakorolja a hivatását. A rendőrség nem is tesz ellene semmit.

]{udarauszkasz 2019.11.13. 11:57:38

Egyebkent a telt nok jonnek be, csak hozzafuzom.

God Harald 2019.11.13. 11:59:55

@Daenerys Targaryen: azok között sok az ideggyenge. Mondjuk a rokonságnak megérne 5 misit. Úgy elásnák a lyukóvölgyben mint a huzat. Ott már olyan mértékű a talajszennyezés, hogy egy zsák szar már nem oszt nem szoroz:)

2019.11.13. 12:03:03

@God Harald: hol van ott bárkinek is 5 misije? Nyomortelep. Ez a nő is hatgyerekes, egyetlen erőforrása a szaporodás.

]{udarauszkasz 2019.11.13. 12:13:30

@Daenerys Targaryen: mondjuk az ilyet besoroznam a meleg zaszloaljba, honvedi rangban. Lattam a csajrol a kepeket, aki ilyet csinal, az egy klinikai eset. (habar sok szetplasztikazott csinibaba se nez ki sokkal kulonbul, de ok legalabb a sajat hulyeseguk miatt neznek ki igy.)
bezarni jo sok csinifiu koze a sittre, es ratetovalni egy 18 ev alatti fiucskat a fenekere, ugy, hogy a feje, szaja a segglyuka kore legyen tetovalva.
a temahoz visszaterve: ha a gyerek arra nem veszi a faradsagot, hogy megbeszelje ezt, akkor nem eri meg. En is sokszor leulok a gep melle 1-2 orara, de nem verek el komplett napokat igy.

Womb Rаider 2019.11.13. 13:07:14

:( Mennyi agresszivitás.. van gond bőven.

2019.11.13. 13:18:24

@Womb Rаider: Látod egy perc alatt lecsúsznak a gödörbe, mindig előkerül valami undorító téma, az embernek elmegy a kedve az egésztől, itt még szórakozni se lehet :(

2019.11.13. 13:53:25

@A Főzés az élet értelme: mutasd melyik a te saját blogod? Írok oda neked szórakoztató történeteket.

El Amante 2019.11.13. 14:01:17

@moonshadow: akkor mondom máshogy. Normál BMI-vel lehet az egyik ember izmos, egészséges, kb 18-20% zsírral, a másik meg fáradékony, puhány, alig izom, pocak, 35-40% zsír. Teljesen máshogy fognak kinézni, pedig azonos tartományban van a BMI-jük. Értem, amit mondasz, és igazad van, a sport nagyon fontos, 40 felett meg pláne, és ha a fogyás a cél, egyérteműen szükség van a rendszeres mozgásra (mondjuk minden életkorban). De a testzsírszázalék olyan mutató, ami minden életkorban fontos lenne (elhízott gyerekek). A BMI arra jó, hogy egy irányt/normál értéket mutasson. X évesen hány kiló körül van az ideális testsúly, kb. ennyi. Egy jó kiindulási pont. Ahhoz, hogy ezt a testsúlyt elérjük, és közben ne a zsírt halmozzuk, muszáj egy olyan diétát (nem fogyókúrát!) tartani, ami a jó arányokat segít elérni. Mert hiába állítod elő mozgással a kalória deficitet, ha edzés után betolod a zsíros ételeket. Ez akkor is igaz, ha fogyni akarsz, akkor is, ha súlyt megtartani v. tömegelni. A lényeg, hogy nem mindegy, milyen kajával fogysz. De azért hidd el, hogy egy jó testsúlycsökkentő diéta kb. 70%-ban hozza a sikert. A legnagyobb sikert pedig az hozza, ha mellette sportolsz is (nem csak a testsúly, hanem a bőr, a keringés, tüdő, öregedés és egyebek miatt).

2019.11.13. 14:05:36

@Daenerys Targaryen: Nem őrültem meg, pluszban írói tehetségem sincs, pedig nem is lenne rossz buta libás posztokat írni, mondjuk egy 2/10-es nő lelki vívódásai a 100/10-es álomlovagias phasi után. Ezen a témán jó sokáig lehet rágódni

2019.11.13. 14:17:33

@A Főzés az élet értelme: te 2/10es vagy? De jóóó! akkor lehetünk barátnők, mert én meg 8/10es vagyok és ketten pont tökéletesek!!! cukiiiiiiiiiii

2019.11.13. 14:28:29

@Daenerys Targaryen: Sajnos attól tartok tartok, hogy ez nem fog menni, ugyanis engem senki nem fogad el, mikor csak egy kicsit kócos a hajam felkelés után és erről már tényleg nem tehetek mert a hajmanók b***ák össze meg hiába mondják, hogy az a szexi frizura, ami olyan kis kócos mintha most keltél volna ki az ágyból.
Igen, sajnos 2/10-es véglény vagyok, ami ha jól tudom a warpig alatti szint, dehát ne is csodálkozzunk, ha valaki nem tud 2 naponta fodrászhoz menni az magára vessen.

2019.11.13. 14:36:49

@Daenerys Targaryen: És ráadásul jobb lenne elvégeznem egy büfészakot, hiába írják ám a pasik, hogy ez nem elég jó, ez csak egy kis füllentés, ugyanis a fodrászhoz, meg a sminkben alváshoz igenis muszáj.
De még ott a nagy dilemma, hogy ha a smink öregíti a bőrt, akkor minek aludjak sminkben, mert valahol az sem igaz, hogy az igazi férfi smink nélkül is szeret. Sminkelni vagy nem sminkelni, ez itt a kérdés hölgyeim és uraim.

Nehéz, nehéz :(

2019.11.13. 15:03:54

@Daenerys Targaryen:

Meg a lágy loknik, hullámok, amit csak hajcsavarókkal tudok elérni, ezért inkább lámpaoltásig elbújok a konyhába.
De amit írtál, az még mind semmi, én vami olyasmi pongyolát vettem a piacon, mint a victória titkaiba van, olyan szőrmókos fátyolt, de arra gondolok hogy kéne tollas fejdísz, hogy lengedezzen a szellő cumi közben, olyan kicsit rioi karneválossan.

Womb Rаider 2019.11.13. 15:30:00

@Daenerys Targaryen: "Ami nem öl meg, az erősít." Ezt ő írta.. és tényleg!
Csak jó, ha az ember autodidakta szihológus!

VOGAben 2019.11.13. 16:50:12

Azért a pvc-otthonkára is be lehet indulni, ha kellő koncentrációban van jelen a zsírban sülő rántotthús, oldalas stb-k illata!

Felsőmocsoládi 2019.11.14. 08:53:09

@VOGAben: úgy van, a jó testű nő bármilyen ruha mögött jó nő.
A kövér és/vagy jelentéktelen nő, meg mindegy milyen fullos ruhákat aggat magára max úgy néz ki rajta, mint tehénen a gatya.

2019.11.16. 05:59:35

@moonshadow:
nyugodt lehetsz a többségnek eszébe nem jutna felemelni 35 fölött a hájas tespedt lusta seggét, inkább óbégat hogy Hát őt így kell elfogadni a hatalmas mázsás valagával együtt, ő így tökéletes és teljes és aki nem fogadja el ezzel együtt az menjen a picsába ne akarja megdugni.
És ha szétnézel láthatod is hogy még ilyen elhanyagolt hájhurkákkal dekorált seggel és combokkal is bőven lesz aki megáll ezeknek ha csak egy kicsit is tűrhetően használható Az ágyban meg ehetően főz.

őszintén ilyen igénytelen pina sóvár faszfejek közötte te elkezdenél fél évig intenzíven mozogni és minőségi kajákat enni hogy le dobjál 20-30 kilót?!

2019.11.16. 15:54:48

@Kritikus Intrikus: Igen? :) Vettek már el nálam 2× nagyobb gombás lábú állatott +szerelmes levelek, a titok nyitja az volt hogy a nőnek volt mani a segge alatt.

Aha :)

Szóval milyenek is a nők? (merengve töprengés)
süti beállítások módosítása