11 év korkülönbség sok?

2020. december 23. 07:51 - csajokespasik

       

               „Nekem az tetszik, hogy nincsenek olyan bárgyú igényei, mint a korombelieknek, ami csak arról szól, hogy a tenyeremen kell hordozni” – Mindez csak egy előnye a korkülönbségnek, de mik lehetnek a hátrányai?          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Idén ismertem meg őt. Nálam idősebb nő. Minden működik köztünk, és nem egyszer mondta nekem azt, hogy én vagyok neki az igazi, és örül, hogy megtalált engem. Én hasonlóan érzek. Ő 11 évvel idősebb nálam. Engem ez nem zavar, de amikor pár rokonomnak és barátomnak elmondtam, azt mondták, hogy ez így nem szokványos és rizikós, de ha jól érzem magam vele, akkor oké... Mi az, hogy rizikós? Arra gondolnak, hogy esetleg majd ő dob egy korabeliért idővel?        

       

               Nem érzem ezt, mert tisztában van a dolgokkal, például azt is ő mondta, hogy a férfiakat jobban elvakítja egy nő külseje, és inkább ők hajlamosak a más szempontból előnytelen kapcsolatokra. Nekem az tetszik, hogy nincsenek olyan bárgyú igényei, mint a korombelieknek, ami csak arról szól, hogy a tenyeremen kell hordozni, és ha nem így van, repítve vagyok. Ebben már volt részem.

Benne van a pakliban, hogy nem együtt éljük le az életünket, de ezt most nem érzem, ehhez még idő kell, az együttélés el fogja dönteni majd.

Nem szeretnék most hozzá költözni, ennek megvannak az okai, igazából a saját szempontomból lényegtelen is, viszont ha ki sem próbálom, ott lesz bennem a „mi lett volna, ha...” + összehasonlítási alapom sincs. A helyemben megvárnátok, milyen lesz az együttélés? Mert szó van róla, hogy jövőre hozzá költözzek, de nem tudom. Ő ajánlotta fel.

Kellemes ünnepeket:

Zoli          

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6016355434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása