A pasihiszti egyetlen férfinak sem áll jól

2021. július 23. 07:51 - csajokespasik

„Irigy a szomszédjára, mert sűrűn cseréli a kocsiját. Irigy a főnökére...mert hát izé: a főnöke! Aztán jön az önsajnálat” – A barátnő szereti a párját, még az irigykedései és a hisztijei ellenére is. Szeretne segíteni rajta, hogy a személyiségfejlődés következő fokára lépjen, de azt ő is tudja, hogy ha önerőből nem megy valakinél, akkor ott már a hegyikristály sem segít.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Adott egy közel negyven éves férfi, én vagyok a fiatalabb. Lassan egy éve vagyunk együtt. Az én szememben ő jól néz ki, de ő állandóan a kora miatt panaszkodik, még arra is, hogy kopaszodik, pedig annyira nem is vészesen. (De az idő múlásával mit lehet tenni, most őszintén? ) Az életkor miatti aggódás a pasiknál amúgy nem jellemző, ez is inkább női vonás. Ha én jól érzem magam, de ő épp nem, leránt a saját szintjére, hogy legyek partner a gyötrődésében.

Mindenkire irigy, kevésnek érzi magát, mert nincs a helyén, hogy ő nem ér már semmit, nem becsülik meg. Pedig jó munkája van szerintem. A pasihisztit mindig is nehezen bírtam, akkor nem látom bennük a férfit, senkinek nem áll jól, és tulajdonképp nem sok értelme van, mert megoldani azzal nem sokat lehet. Ezzel nem tudok mit kezdeni.

A cinikus beszólogatásai sem lelkesítőek,

hogy én érezzek lelkifurdalást amiatt, mert én volnék a fiatalabb... Irigy a szomszédjára, mert sűrűn cseréli a kocsiját. Irigy a főnökére...mert hát izé: a főnöke! Aztán jön az önsajnálat, meg a konklúzió, hogy hát ő végül is egy áldozat, nem tehet róla, ha neki nem megy, míg másnak jobban. Van egy kollégája, akit gyűlöl, és aki talpig márkás ruhákban jár, őt így foglalta össze: Ha valaki hulladék jellemű ember, akkor márkás cuccban is az marad.

Alapvetően spórolós, mégis vannak meggondolatlan kiadásai, például 35 ezerért vett egy hegyikristályból csiszolt koponyát, mert jól néz ki, bár nem ezós beállítottságú.

Hogyan lehetne a felfogásán változtatni? Nekem, ha rossz passzban van, nagyon fárasztó vele. Ha jó passzban van, akkor viszont jó vele. Szeretem, de egy negyven felé tartó ember nem sokat változhat már, amúgy is a személyiségéből fakadóan merev.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8016636016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása